• 75.

    אלדד-השפוי האמיתי-בכל הכנסת!!!!!! (ל''ת)

    קולי נתון לאלדד, 02/12/12 17:51

  • 74.

    לפרופ' אריה אלדד

    אלון, 02/12/12 16:13

    אני במקרה מהמגזר היהודי ועם רוב הדברים אני מסכים איתך למעט דבר אחד.

    המהירות המותרת, אני מצפצף עליה ברגל ימין.
    כשתשנו את החוק לערך המתאים למאה ה21 במקום למאה ה 19 אתחיל גם אני לציית.

  • 73.

    אלדד הוא אחד השפויים היחידים שנשארו בבית המשוגעים הזה ששמו מדינת ישראל (ל''ת)

    עוצמה לישראל!!! יש למי להצביע, 01/12/12 12:08

  • 72.

    1933 זה כאן (ל''ת)

    אלדד ושות', 30/11/12 16:18

  • 71.

    אלדד! אתה מדבר על בגידה?

    רפונזל, 30/11/12 13:33

    ואתה וחבריך הבוגדים האמיתיים במדינת ישראל באשר אתם עושים כל אשר לאל בידכם להביא לחיסולה בגלל שיקולים לא רלוונטים.
    אתם המשקולת שתוריד את המדינה למצולות.

  • 70.

    נראה שאלדד נשאר השפוי היחיד במדינה!!! איך לא רואים מה קורה לנו מתחת ל (ל''ת)

    נעמה, 29/11/12 17:02

  • 69.

    בג''צ בוגד ונותן לנתיניו המסתננים לבגוד (ל''ת)

    צודק, 29/11/12 16:34

  • 68.

    הבגידה הכי חמורה במדינה: גזענות ובורות. (ל''ת)

    ציוני מקורי נדיר, 29/11/12 14:36

  • 67.

    נראה לי שבסוף אצביע לו. רק עדיף בבקשה להתאחד עם הבית היהודי (ל''ת)

    למה לזרוק קולות?, 25/11/12 11:11

  • 66.

    רק מחנה השמדה לערבים תיפטר הבעייה (ל''ת)

    משה, 25/11/12 10:25

    • לך תחזור לגרמניה יא גזען (ל''ת)

      יסמין, 25/11/12 10:51

    • מזעזע (ל''ת)

      אייל, 30/11/12 03:09

  • 65.

    כל מילה בסלע!!!

    יעל, 25/11/12 09:15

    חזק ואמץ!!!

  • 64.

    הכל נכון. רק שזה מתאים למתנחלים

    השפוי משפיה., 24/11/12 22:05

    לא נאמנות, לא שמירת חוק, לא תשלומי מיסים וארנונות, . מהירות מותרת היא אפילו לא המלצה, חוקי התכנון והבניה לא נועדו להם. הם בונים על אדמות מדינה בכל אשר ירצו, וגם העשירונים העליונים בהתנחלויות משלמים ארנונה בשיעור נמוך הרבה יותר.מכים את חיילי צה''ל, פורצים למחנות צבא, ורוצחים מנהיגים נבחרים.
    הכל נכון.

    • שפוי? במקרה שלך זו מחמאה בלתי מוצדקת. (ל''ת)

      שמאל ציוני שפוי, 25/11/12 00:50

  • 63.

    למה להתקרב רק עד הסוכה ? הם יכולים לקבור את עצמם עם געברי. (ל''ת)

    כ, 24/11/12 20:50

  • 62.

    אלדד צודק 100% ושהלוואי שיצליח. לא הגיוני שח''כ בישראל

    יעמוד דומיה לזכר רוצח יהודים, 24/11/12 20:12

    ולא יתכן שהערבים יכולים להגיד ולעשות מה שהם רוצים וללכת איפה שהם רוצים ולקבל זכויות בלבד ואת החובות לדחות

  • 61.

    אני מצביע עבורו, אדם ערכי ואידיאולוגי. (ל''ת)

    נדב לוין, 24/11/12 20:06

  • 60.

    מצביע לך בטוח, גם אם לא תעברו אחוז החסימה זו הצבעת מחאה (ל''ת)

    חילוני שפוי, 24/11/12 19:00

  • 59.

    נכון מאוד. רק עוצמה לישראל מציעה אלטרנטיבה לשמאל ולימין המזויף (ל''ת)

    מיכאל בוטביניק, 24/11/12 18:46

  • 58.

    חבל שאי אפשר לתמוך בתגובות טובות שנירשמו כאן, וללחוץ לייק לאריה אלדד (ל''ת)

    אבנר, 24/11/12 17:20

  • 57.

    ראינו בוגדנות הימין אחרי לבנון2...וגם עכשיו חזינו בפעולות נגד הממשלה!

    צריך להזהר מבוגדנות..., 24/11/12 15:34

    ...והיום, גם אי אפשר לתת תווית שמאלנית לביבי וליברמן ושאר הלווינים שטסים אחריהם וסביבם. כשביבי ארגן הפגנות של חיילים אחרי לבנון2 , זה היה מקובל על אלדד...כי לימין תמיד מותר!

  • 56.

    אריה אלדד הוא מגדולי המנהיגים בישראל בעת החדשה. הלוואי ונהיה ראויים לו (ל''ת)

    מיכל, 24/11/12 15:18

  • 55.

    אלדד בתקופתך,כקצין רפואה,ראשי,ארעו

    ביננו, 24/11/12 13:07

    מרב מיקרי ההיתאבדויות מקרב חיילי צ''הל כישלון ,כך עמך את הבןאריים,למינהם וצאו לנו מהפוליטיקה,מכמותכם חרבה ארץ,זה לא יגמר עד שנדבר ,

  • 54.

    צודק ב-100%!!! כ''כ חבל שמעטים יודעים את ההיסטוריה

    הילה, 24/11/12 12:19

    בעיקר בעולם אבל גם בארץ!

  • 53.

    כתבת יפה-והפסאדו אינטלקטואלים קפצו מיד

    עופר, 24/11/12 12:14

    מה כל כך קשה להבין?-הפלשתינים וערביי ישראל-אחד הם

    חובה על המדינה לפעול לשיווין בחובות וזכויות

  • 52.

    אוניברסיטת חיפה

    בני, 24/11/12 10:12

    כל מילה בסלע,אמת יציב ונכון,מתי נתעורר כבר?

  • 51.

    אם ירדן תהיה פלסטינית (למרות שירדן היא ירדן ולא משנה ההרכב חח)

    אחרי מדינה פלסט' בשטחים--- כולה יושלם המהלך ל 67.., 24/11/12 09:39

    מה הבעייה

  • 50.

    חילופי שטחים מאוכלסים, בהסכם שלום עתידי... וואדי-ערה בתמורה לאריאל. (ל''ת)

    חייבים לשמור על הדמוגרפיה!, 24/11/12 09:32

  • 49.

    אי אפשר לסבול אותך בכל ימות השנה (ל''ת)

    גגג, 24/11/12 08:59

  • 48.

    ומה תעשה עם ערביי עזה והגדה המערבית ?

    דן, 24/11/12 02:28

    טרנספר ?
    אזרחות ירדנית ?
    או משהו אחר ?

    • אזרחות פלסטינאית או מצרית. מה שהם ירצו.

      דניאל, 24/11/12 14:03

      ואם מצרים לא תעמוד בהסכם השלום נדע לפעול.

    • טרנספר

      צביקה, 24/11/12 17:42

      אם המילה טרנספר אינה מקובלת עליך, מדוע אינך מתראם על הטרנספר שבוצע בנוצרים בבית לחם ע''י הפלשתינאים???
      האם ידוע לך שהוגלו(טרנספר) בכח(התנכלות) עשרות אלפי נוצרים משנת 1967 , כאשר הם היוו רוב בעיר??? לאחר מלחמת ששת הימים???

      ארץ ישראל היתה ותהיה של עם ישראל!!!!!!

  • 47.

    אונ' חיפה=אונ' ביר זית. בטכניון קיים איסור על הפגנה כלשהיא במוסד. (ל''ת)

    סטודנט, 23/11/12 21:40

  • 46.

    כ''כ נכון. אלדד, כסטודנט לשעבר באונ' חיפה היה קשה לראות את ''חופש הביטוי

    הניתן לערביי האונ' אך קשה יותא היה ללמוד אצל מרצים, 23/11/12 21:37

    יהודים הסתה נגד המדינה ובעיקר צה''ל.- יש להתחיל עם ניב גורדון מאונ' ב''ש - ללחוץ על פיטוריו ואח''כ השאר יחשבו פעמיים אם יקראו לעולם האקדמי להחרים אותנו. הדבר הכי הזוי ומטומטם שאפשר שיקרה. אין סיכוי שזה יכול להיות במדינות דמוקרטיות אחרות כלשהן.

  • 45.

    בכל יום כל שנה, זקנים מוגבלים בשכלם מורים לילדים את הדרך בתנועה של

    יעקב, 23/11/12 20:53

    בטון מזויין (םרוור)

  • 44.

    דעה : אי אפשר לסבול אותך (ל''ת)

    מישהו, 23/11/12 20:51

  • 43.

    אומר מה שהרבה חושבים ולא מעזים לאמר-צודק! (ל''ת)

    איילה, 23/11/12 20:41

  • 42.

    הדברים כה מופרכים, שקשה לדעת מהיכן להתחיל

    א, 23/11/12 20:35

    ראשית, המפגינים הכחישו שעמדו דקה דומייה לזכרו של ג'עברי. ואכן סביר בהרבה שהם עמדו דקה דומייה לזכר כל ההרוגים במבצע. זה הנוהג בחלק מההפגנות מסוג זה, והוא ראוי ומבטא אמפתיה לכל הנפגעים - מצרך שחסר בימין הישראלי.

    אבל בוא נניח לצורך העניין שאכן חלק מהם עמדו דקה דומייה לזכר ג'עברי. עדיין אין כאן אפס-קצה של סיבה לפגיעה בחופש הביטוי. אין כאן הצהרה של תמיכה בפעולות טרור, או בחמאס עצמו, וודאי וודאי שאין כאן הסתה לאלימות או לגזענות, כפי שאתה מסית השכם והערב. אינני מסכים עם צעד זה, אך הוא בהחלט לגיטימי - בכל זאת נהרג אדם.

    דבריך על חובות מהווים הסתה גזענית כלפי כל הערבים במדינה. ''נאמנות'' - פירושה העדר בגידה, ואין שמץ של עדות לבגידה, על אף הקושי המובן. ''שמירת חוק'' - פרט נמק והסבר, אך ככלל, באוכלוסיה מקופחת וענייה יש יותר מעשי פשע, ומנהיגי הציבור קוראים נגד זה. ''תשלומי מיסים וארנונות'' - אם מישהו אשם בזה, אלה הרשויות המקומיות שאינן מצליחות לגבות. ''שירות צבאי ולאומי'' - אין להם חובה חוקית. ''ביטוח לאומי בשיעור גדול'' - בגלל עוני.

    נא הסבר כיצד הפיכה בירדן תעזור. יש לתת אזרחות לפלסטינים במדינת מגוריהם.

    • הכחשה????

      צביקה, 24/11/12 17:49

      לידיעתך, בשלום המפרץ עמדו ערביי ארץ ישראל וערביי הגדה על גגות בתיהם והריעו משמחה בנפול טילים על בתינו.
      שנית, בשבוע האחרון ראינו את צהלתם של הנ''ל צוהלים לאחר הדיווח על הפיגוע באוטובוס.
      שלישית ,''בכל זאת נהרג אדם'' ? הידוע לך כי אדם זה אשם במותם של מאות אנשים, יהודים וערבים????
      פעילותו הטרוריסטית הביאה על אזרחים רבים מוות ונכות וזאת מתוך מטרה להאדרת שמו!!

    • תתחיל בפקודה למניעת טירור, צפויה לך קריאה מעניינת (ל''ת)

      ר.בקצה, 24/11/12 19:18

  • 41.

    מחזק את ידי ח''כ אלדד. (ל''ת)

    מסכים עם הכותב, 23/11/12 20:32

  • 40.

    תגיד שאתה נגד פלורליזם וזהו

    תגיד את האמת בפרצוף, 23/11/12 20:23

    תגיד גם שאתה נגד דמוקרטיה, כי זה ''לחלשים'' ואנשים כמוך מחפשים רק כוח ושליטה.

    • תודה על התמיכה. :) (ל''ת)

      נציג מפלגת הניאו-נאצים בישראל, 24/11/12 11:15

    • מה הקשר לפלורליזם?

      מה קשור, 24/11/12 18:56

      הנקודה היא לא זכותם להביע את דעתם. יש פה שתי נקודות מהותיות:
      האחת, העובדה שהציבור הערבי, בדומה לחרדי, מקבל מהמדינה המון, ולא נותן לה כמעט כלום, אלא שבניגוד לחרדים, הוא זוכה ליחס מבין וחם מצד השמאל, שכמו החרדים - גם הוא לא ראוי לו!
      הנקודה השניה, בנוגע לנאמנות: יש במדינת ישראל שתי סיבות להרוג: עשיית דין בנאצים ועוזריהם, ובגידה במדינה, כלומר:פגיעה בריבונות - ביצוע מעשה הפוגע בכוונה תחילה בריבונותה של מדינת ישראל, או הגורם בכוונה תחילה לכך ששטח כלשהו ייצא מריבונותה;
      חרחור מלחמה - ביצוע מעשה המביא בכוונה תחילה לידי פעולה צבאית נגד ישראל, כדי לסייע לאויביה;
      סיוע לאויב במלחמה - ביצוע מעשה המסייע בכוונה תחילה לאויב של ישראל במלחמתו נגדה.

      גם אם כאן זה לא עונש מוות, זו ודאי פעולה מאותו תחום, ומשמעותה חוסר שייכות למדינה.

    • יש פלורליזם ויש מוסר. אפילו אם אתה אוהב בשר בני אדם, לא נאפשר לך (ל''ת)

      יש גבולות של טעם טוב, 25/11/12 11:12

  • 39.

    אריה אלדד מקארתי. דבריך מתאימים לחרדים, שמת לב ? (ל''ת)

    סופך יהיה כמקארתי וכך תזכר. פשיסט קטן., 23/11/12 20:18

  • 38.

    חיפאים בוחרים לא ללמוד באוניברסיטה

    ענבל, 23/11/12 20:11

    ישנה זליגה גדולה כבר הרבה מאוד שנים של סטודנטים שנמנעים מללמוד באוניברסיטת חיפה, מפני שלמיעוט הערבי הקולני ניתנת במת דבור ללא רסן.
    אותם סטודנטים ערבים שמדברים בגנות מדינת ישראל גם זוכים מאפליה מתקנת בקבלה לפקולטאות וממלגות רבות.
    ללא עמידה איתנה של האוניברסיטה כנגד אותם גורמים קיצוניים וקולניים, סופה של האוניברסיטה ידוע וברור.

  • 37.

    צודק בכל מה שכתבת,וכמעט תמיד

    romano, 23/11/12 19:34

    הבחירה היא בינך לבנט.למה בעצם לא ביחד?
    רק הערה- אל תיכעס ותנסה לשנות את הערבים,תתקן את המצב אצל היהודים השמאלנים-הם הבוגדים !!

  • 36.

    רשמתי צודק 1000 % למה אתם לא מפרסמים ? (ל''ת)

    מה קרה ?, 23/11/12 19:33

  • 35.

    פאשיסט (ל''ת)

    איציק, 23/11/12 19:29

    • מתייפיף. (ל''ת)

      נרי, 24/11/12 17:19

  • 34.

    be careful what you wish for

    נכון ולא נכון, 23/11/12 19:17

    נכון שכל אזרח מדינה בלי קשר לדתו צריך להראות נאמנות למדינה.

    נכון שעל כל אזרח לשאת בנטל החובות- מיסים, שירות לאומי , חוקי בנייה וחוקים בכלל.

    אך צריך להיזהר מכל מיני משאות לב, משום שהן עלולות לפתח כיוון עצמאי לא צפוי משל עצמן.
    בירדן אכן יש רוב פלשתינאי, שאומנם נשלט על ידי מלך האשמי, אך הוא זה שמחזיק אותם שקטים ושפויים. לא בטוח בכלל שאם ירדן תהפוך למדינה פלשתינאית היא לא תהפוך למוסלמית קיצונית פונדמנטליסטית, כפי שקרה וקורה להרבה מדינות מוסלמיות באיזור.
    לכן משאת הלב שירדן תהיי מולדת הפלשתינאים היא לא בהכרח משהו טוב לעתידה של מדינת ישראל.

  • 33.

    arabs into gaza (ל''ת)

    ephi, 23/11/12 19:14

  • 32.

    קולו השפוי של אלדד בים המתיפיפים ההזוים (ל''ת)

    איתי, 23/11/12 19:10

  • 31.

    כלומניק במי הם בוגדים? טמבל בערבים?

    מהפך 77, 23/11/12 19:09

    חמור

  • 30.

    כולנו תקווה שהפיגוע העיר את הפרקליטים מתרדמתם האקדמית

    אבי צנעני, 23/11/12 19:03

    והעבירה אותם מההתעמקות בספרים העבים והמאמצים להדמות לאירופה הנאורה למציאות האכזרית של המזרח התיכון החשוך והאלים. המסקנה המתבקשת צריכה להיות עונש מוות, בייחוד לבוגדים המתקיפים את מדינתם בזמן מלחמה, וגם לרוצחים קשים , גם יהודים

  • 29.

    הערבים גדלו במספרם כל כך עד שלאן שהולכים חשים במדינה ערבית

    אי אפשר להכיל כל כך ערבים במדינה יהודית כ''כ קטנה, 23/11/12 18:59

    חייבים להעביר אותם לירדן שהיא פלשתינה הגדולה. 75% מפלשתינה נמצאית בידיהם. עמאן בירתם והעברתם לשם על חשבון ישראל.

  • 28.

    לג'עברי רוצח היהודים הם הצטלמו אבל במוחם גם לזכר אייכמן (ל''ת)

    היו עומדים ובעצם לו עמדו אז ? חופש ביטוי אלק, 23/11/12 18:51

  • 27.

    כל כך צודק! (ל''ת)

    די להפלגה, 23/11/12 18:48

  • 26.

    אתה יודע מה הסינים אומרים על שכמוך

    קוהלת, 23/11/12 18:41

    לא החזיר אשם אילה מי שמאכיל אותו וכל מילה נוספת מיותרת אתה בושה למין האנושי שהגדיר אותך כאדם

  • 25.

    רגע, לפי ההגדרה של ''בגידה'',

    הייטקיסט, הרצליה קיפוח, 23/11/12 18:30

    ח''כ שנלחם פיזית נגד חיילי המדינה (למשל בהתנתקות) הוא בוגד, לא?

    ומה עם שר שמציע לפגוע בחלק מהאזרחים של המדינה, למשל לגרש או לבטל אזרחות לפי גזע או דת? הוא לא בוגד במדינה לפי הגדרה?

    • טיפש מתנחלים הם לא אויביי המדינה.

      טל, 24/11/12 19:12

      משהו רציני השתבש לך במוח אני מציעה פסיכולוג

  • 24.

    אלדד דקה דומיה עבור הסטודנטים שמזוהים עם רוצחי אזרחים

    הבורר מקלאנסואה, 23/11/12 18:28

    בושה לסטודנטים שעמדו דקה דומיה לרוצח מתועב וחלאה , אינכם שונים מהחלאה שתופר 70 בתולות כעת

    לו היה גבר היה נלחם בצבא ולא בגני ילדים וקשישים

  • 23.

    ח''כים ימנים לאומנים הזויים הרבה יותר מפחידים ומסוכנים למדינה (ל''ת)

    מקומץ סטונדטים שמפגינים, 23/11/12 18:20

  • 22.

    Enemy support in times of war is high treason

    Russian Jew , 23/11/12 18:13

    and punishable by court marshal in any democracy.

    It's like Germany support in US during WW2 or support for Al-Kaida today

  • 21.

    אין אזרחות ללא נאמנות!! (ל''ת)

    גאולה יקיר, חיפה, 23/11/12 18:12

  • 20.

    ירדן לפלסטינים- הפתרון הכי הומני שיחזיק מעמד לטווח הארוך. (ל''ת)

    מתי נבין זאת, 23/11/12 18:08

  • 19.

    Amen

    Joe, 23/11/12 18:03

    If this happened in the USA, These ''student would be expelled out of the University right away.

  • 18.

    האסון האמיתי שלנו זו הצמיחה של תנועה פשיסטית יהודית (ל''ת)

    מיכאל, 23/11/12 18:01

  • 17.

    בבלגיה הרבה ערבים מתנהגים אותו הדבר

    סאם טילתני, 23/11/12 17:57

    בבלגיה הרבה ערבים מתנהגים אותו הדבר, חוק - לא עבורם, מיסים - רובם נתמכי סעד עם ילדים (הרבה) ובתי הסוהר מלאים בהם!

    • בלגיה

      צביקה, 24/11/12 17:53

      מעניין שלערבים מותר להתנחל באירופה ולדרוש להופכה לערבית, ואילו ליהודים אסור תהליך דומה בישראל!!!??????
      ארץ ישראל לעם ישראל!!!!!!!!!!

    • צביעות (ל''ת)

      צביקה, 24/11/12 17:53

    • צביעות

      צביקה, 24/11/12 17:56

      כאשר יהודי יוצא השואה או יורשיו דורשים את רכושם הנגזל, הטענה של המקומיים שחךף זמן רב ולא ניתן להחזיר את הרכוש!!!!
      אולם כאשר היהודים טוענים טענה דומה על שטחי ארץ ישראל אז מתגלה המוסר הכפול של השמאל.הערבים.האנטישמים.

      לא יעזור לכם???

      ארץ ישראל לעם ישראל

  • 16.

    באמת לא צריך פרופסור לרפואה בשביל להיות כךנ''ק

    עדי, 23/11/12 17:54

    חבל. הוא אומנם ינק מבית אביב את הפשיזם ובתו הולכת בדרכיו אבל לחשוב שהוא היה פרופסור לרפואה וזנח את הרפואה בשביל להיות סתם כך''ניק מצוי, זה מזעזע

  • 15.

    כל הכבוד

    יאיר, 23/11/12 17:38

    אני מצביע עבורכם אתם ייצגים את דעתי

  • 14.

    צודק 100% (ל''ת)

    ועוד ידברו על כך ., 23/11/12 17:34

  • 13.

    רוב היהודים חושבים כמוך,ברם מעניין אותם יותר סיר הבשר,קרי הקרן החדשה ל (ל''ת)

    שקד,ירושלים, 23/11/12 17:34

  • 12.

    אפשר לגרש אותם כבר עכשיו

    Q, 23/11/12 17:29

    וזה לא יהיה גירוש זה יהיה שליחת למדינת המוצא שלהם כי רוב רובם של הערבים הגיעו מירדן, סוריה, לבנון ושאר.

  • 11.

    לח''כ אלדד

    עולה ותיק מברה''מ (חילוני), 23/11/12 17:27

    משפחתי מצביעה תמיד למפלגתך, אבל עכשיו מצב כ''כ רציני שפשוט חובה לאחד כוחות עם נפתלי בנט. כי הינכם התקווה היחידה ויש כאן הרבה יותר משותף מאשר שונה.

    • נכון מאוד. לא רוצים לזרוק קולות, וצריך אתכם. (ל''ת)

      נאמני א''י, 25/11/12 11:14

  • 10.

    כל מילה בסלע! הצעתך נכון וצודק בכל קנה מידה!!! (ל''ת)

    יצחק, 23/11/12 17:26

  • 9.

    העם אוהב אותך אריה (ל''ת)

    שי, 23/11/12 17:23

  • 8.

    פרופ אלדד ראוי לתמיכה ציבורית גם בזכות נחישותו וערכיותו. הציבור חייב

    ברוך, 23/11/12 17:19

    להגיב להפגנות האויב הפנימי בסירוב מוחלט לקנות מהם ולהעסיק אותם.

  • 7.

    האוניברסיטה צירכה להפסיק את לימודיהם לאלתר, בלי אפשרות לשוב ללימודים. (ל''ת)

    א' ב' באזרחות., 23/11/12 17:14

  • 6.

    צודק בהחלט (ל''ת)

    שמשון, 23/11/12 16:36

  • 5.

    אלדד- אתה צודק, בוגדים כמוך ובן ארי מזמן היו צריכים לקיים בהם את הפסוק

    ג, 23/11/12 12:46

    "חבל לבוגדים".

    • השכל בגד - בך

      משה, 23/11/12 17:23

      כמה חבל שפליטותיך לא חוצות מסנן רציונלי לפני שנוחתות על המקלדת.
      פשוט זיהום אווירה.

    • זו הסתה לשמא. אם אלדד קרא את תגובתך, מקווה שיגיש נגדך תלונה במשטרה. (ל''ת)

      כבשה פועה, 23/11/12 17:39

    • “בוגדנות

      נירה, 23/11/12 19:25

      ג מפחד להזדהות? ערבי בוגד

    • דבריך הם הסתה ישירה לרצח ועבירה על חוקי מדינת ישראל (ל''ת)

      א, 23/11/12 20:28

    • אם להיקרא בוגד זה להיות יהודי ציוני אז אני גאה להיות

      רננה, 23/11/12 21:10

      אם להיקרא בוגד זה להיות יהודי ציוני אז אני גאה להיות כזאת ולהצביע למענו בבחירות. איזו מדינה בעולם בזמן מלחמה ובזמן רגיל הייתה מרשה לבוגדים להיות אזרחי המדינה, רק בישראל הדמוקרטיה היא תמיד למען הערבים אבל תמיד נגד הציונים שלמען המדינה. חזק ואימץ אריה אלדד .

    • ג' = ג'מאל ? פחדן ומוג לב. (ל''ת)

      אבי, 23/11/12 21:38

    • ג.

      צביקה, 24/11/12 18:00

      ניתן בקלות רבה לזהות את ג.
      שמו וכתובתו ניתנים לאיתור באתר.

      חובה להגיש תלונה במשטרה על מנת להתנקות מהזהום!!!!

  • 4.

    חכה, בקרוב השמאל המטורף יכשיר גם את הבגידה הזו

    עידו, 23/11/12 10:55

    בשם "חופש הביטוי".

    • השמאל הקיצוני כבר מזמן הכשיר את הבגידה הזו (ל''ת)

      דוד, 23/11/12 18:59

    • זה דווקא כן חופש ביטוי

      לב, 23/11/12 19:45

      חופש ביטוי זה זכותו של האדם להשמיע דעות גם אם הם לא מוצאות חן בעיני השלטון או בעיני הרוב או בעיניך.

      זה לא חוכמה להגן על החופש של אלה שמסכימים איתך, אבל להגביל לאלה שלא.

      אפשר לחשוב, כולה עמדו דום לאחמד ג'עברי, השמים נפלו.

      • תמיכה והזדהות עם האויב זה ''חופש ביטוי''?

        עידו, 24/11/12 11:16

        נפלת על הראש.

        • כן, כל עוד לא מדובר בתמיכה צבאית. (ל''ת)

          ., 24/11/12 16:31

          • לא נכון - קרא את הפקודה למניעת טירור (ל''ת)

            ר.בקצה, 24/11/12 19:12

  • 3.

    אוניברסיטת חיפה היא אוניברסיטה איסלאמית

    סטודנט, 23/11/12 10:12

    אחוז היהודים שלומדים באוניברסיטת חיפה הולך ומתמעט משנה לשנה. סטודנטים ערבים וסטודנטיות ברעלת ראש מוסלמית הולכים ומשתלטים על מרחבי הקמפוס. זו תופעה שהולכת ומתגברת בשנים האחרונות.

  • 2.

    גם מעתיקים בבחינות בגרות בסיטונאות

    יהב, 23/11/12 09:48

    וגם בבחינות מיצב בכיתה ה
    מגיל קטן מעתיקים...

    • הם מעתיקים למען השלום. בעיקר המתונים שבהם. (ל''ת)

      שימון (נובל) אוסלו פרס, 23/11/12 17:20

    • ואז הם נכשלים באקדמיה שהם בכלל נכנסו אליה בגלל אפליה מתקנת (ל''ת)

      W, 23/11/12 17:29

      • וכשהם נכשלים במבחני הכניסה למקומות עבודה

        עידו, 24/11/12 11:17

        בגלל שהם לא יודעים כלום, הם קוראים לנו גזענים.

    • מכירה הנושא

      לין, 23/11/12 20:26

      גם באוניברסיטאות, לא לחינם בתור משגיחת בחינות מאלצת אותם לשבת קרוב אלי....

  • 1.

    אריה אלדר אתה גבר.כח"כ חובתך לרדוף אוניברסיטאות בוגדות

    נ.ארז, 23/11/12 09:08

    עליך להציע הצעת חוק שאומרת "מוסד אקדמי המביע איזושהיא הזדהות עם אויבים יוחרם תקציבית!"

    ולא נראה או נשמע שוב אותם לעולם!

    עלה והצלח!
    אתה מקבל את הקול שלי.