• 10.

    הר הזיתים מלא תיירים ומלא קברים

    אדם יסודו מעפר וסופו לעפר, 04/11/12 22:34

    האתר התיירותי הכי גדול בישראל זה העיר העתיקה בירושלים. ומאיפה כל התיירים מגיעים לשם, שימו לב, אם לא ביקרתם לאחרונה בהר הזיתים בשעות הבוקר לא תאמינו. אלפי תיירים ממלאים רגלית את מורדות הר הזיתים החל משכונת אבו טור דרך מלון אינטרקוטיננטל ובהמשך קבר זכריה ועוד.
    אף קבר לא מרתיע את אלפי התיירים!
    ולמי שזה לא מספיק הוא מוזמן לבקר בבית העלמין העתיק בצפת.
    מה לעשות וזה מה שמושך את האדם שיסודו מעפר.

    IP: 79.179.183.168דווח על תגובה זו

  • 9.

    מירב כהן היא האנרגיזר של ירושלים , הכל למען התושב (ל''ת)

    רוני רגב, 03/11/12 00:18


    IP: 89.139.27.139דווח על תגובה זו

  • 8.

    סוף סוף (ל''ת)

    ירושלמית, 02/11/12 19:25


    IP: 84.111.189.52דווח על תגובה זו

  • 7.

    לפחות מישהי בעירייה עושה משהו אמיתי למען התושבים (ל''ת)

    כל הכבוד למירב כהן, 02/11/12 10:56


    IP: 85.65.67.206דווח על תגובה זו

  • 6.

    אנו מעדיפים את הקברות על ניר ברקת

    תושבי ירושלים, 02/11/12 10:50

    ועדיף שברקת יעלם מהנוף הפוליטי, וכמה שיותר מהר

    IP: 46.120.27.235דווח על תגובה זו

  • 5.

    חבל, יש נוף מטורף מהר המנחות (ל''ת)

    יוסי, 02/11/12 01:31


    IP: 213.151.50.48דווח על תגובה זו

  • 4.

    ירושלים

    ירון, 01/11/12 22:24

    מירב--תודה!

    IP: 128.36.88.11דווח על תגובה זו

  • 3.

    למה להסתיר קברים ? כולנו מתים בסוף וגם אנחנו נהיה שם ! (ל''ת)

    אין מה להתבייש !!!, 01/11/12 19:31


    IP: 84.109.194.191דווח על תגובה זו

    • לא יודע מה זה מוות. אני חי לנצח. בדוק. (ל''ת)

      סופרמן, 02/11/12 19:36


      IP: 87.68.241.160 דווח על תגובה זו

  • 2.

    עדיף שבר קקת יעלם מהנוף הירושלמי

    תכנון ובניה, 01/11/12 18:10

    מושחתים בעירייה

    IP: 46.120.27.235דווח על תגובה זו

  • 1.

    מוזר מאוד

    ירושלמי ותיק, 01/11/12 14:12

    לפני זמן לא רב הופקדה תכנית 4930א' שלפיה הכניסה לירושלים תיהפך לכביש העובר במנהרה תת קרקעית עד לרחוב ירמיהו, כך שלא כל כך ברור איזה צורך יש בהסתרת נוף הקברים במקום שתוך 10 שנים יתבטל מלהיות הכניסה לעיר.
    האם מדובר על תב''ע 10217 ? אם כן ראוי לבדוק שוב שמעשה 'חלם' הידןע לא חוזר על עצמו בעיריית ירושלים...

    IP: 79.177.149.191דווח על תגובה זו

    • אין שום מנהרה באופק חוץ מכביש 16 (ל''ת)

      עמית, 01/11/12 18:22


      IP: 46.117.113.137 דווח על תגובה זו

      • תקרא מה שכתוב בתגובה 'מוזר מאוד'

        ירושלמי ותיק, 01/11/12 21:18

        תקרא מה שכתוב בתגובה 'מוזר מאוד' ותראה כי קיימת תב''ע בהפקדה (או שכבר הסתיימה תקופת ההפקדה להתנגדות), ואז אולי תשתכנע ותבין שיש ויש כזו תכנית באופק.
        זה לא חכמה לומר שאין כשלא רואים!!
        תבין, כל התכניות שמונחתות עלינו היו כמה שנים קודם לכן בהפקדה, ובגלל התנהלות הרווחת בין האנשים ולפיה מה שלא רואים לא קיים לכן הציבור לא מתנגד בזמן, וכשהתכנית יוצאת לדרך בפועל - כבר מאוחר מדי להתנגד!!

        IP: 79.177.149.191 דווח על תגובה זו

        • נראה לי שמישהו עבד עליך

          עמית, 02/11/12 17:36

          זה מה שכתוב באתר העירייה על התכנית:
          ''תכנון נתיב שלישי לאורך כביש מספר 1 מהכניסה לעיר למחלף מוצא המתוכן. תכנ
          מוגשת במקום תכנית 4930 וממשיכה את התוואי המקורי.''

          אין שום מנהרה, יש רק ''התוואי המקורי''.

          IP: 46.117.113.137 דווח על תגובה זו

          • טוב שאתה מסתייג ואומר 'נראה לי'

            ירושלמי ותיק, 04/11/12 21:06

            עמית, תשמע מה ש'ירושלמי ותיק' אומר לך!
            'ירושלמי ותיק' לא טועה!
            ועכשיו ברצינות, אתה מוזמן לצפות באתר משרד הפנים את כל פרטי התכנית. ושים לב - זה לא תכנית 4930 אלא 4930א'.
            ואם אתה לא יודע היכן לעיין, הרי לך הקישור: http://mavat.moin.gov.il/MavatPS/Forms/SV4.aspx?tid=4&pid=1075562
            בהצלחה רבה, ואל תשכח לשלוח תגובה לרווחת הקוראים שידעו מי צודק.

            IP: 79.179.183.168 דווח על תגובה זו

            • תגובה לרווחת הקוראים שידעו מי צודק:

              עמית, 05/11/12 22:40

              אני.

              תודה על ההפניה. קראתי בעיון את הוראות התכנית, ואין בה שום ''מנהרה תת קרקעית עד לרחוב ירמיהו''.

              מה יש בתכנית: ''להרחיב ולהסדיר את שדרות בן גוריון המהוות את ציר הכניסה לירושלים לשלושה נתיבים ולשפר את רדיוס הכבישים בעקומות ככל שניתן'', ''להסדיר את החיבור לכביש בגינות סחרוב באמצעות הפרדה מפלסית'' (שים לב - הפרדה מפלסית רק בגינות סחרוב).

              יש עוד הוראות שאין בינן לבין המנהרה שתיארת דבר וחצי דבר. להפך - יש כמה מבנים שמיועדים להריסה במסגרת הפרויקט (הרחבה ויישור הכביש בתוואי הקיים). ולמה להרוס מבנים אם חופרים מנהרה?

              IP: 46.117.113.137 דווח על תגובה זו

              • כנראה שגם 'ירושלמי ותיק' לפעמים טועה!!

                'ירושלמי ותיק', 12/11/12 20:51

                ראשית אני מתנצל שאני מגיב רק עכשיו, יתכן שהחשיפה תהיה פחות גדולה, אבל עדיף מאוחר מאף פעם.
                שנית,אתה הצלחת להפתיע אותי ולהוכיח לי שגם 'ירושלמי ותיק' לפעמים טועה. נו, כנראה שיש עוד הרבה מה ללמוד בחיים.
                ולגוף העניין, בדקתי שוב במסמכי התכנית והבנתי שטעיתי. ואני יסביר גם למה:
                בנספחים שמצורפים להוראות התכנית מופיע מסמך ובו נראית מפה של המצב-הקיים ושל המצב-המוצע (מסמך בסיסי שחייב להיות בכל תכנית). ובכן, במסמך זה רואים בעליל את המנהרה עליה דברתי!! רואים כיצד המנהרה מתחילה בעליות לירושלים וכיצד היא מסתיימת בסמוך לגשר המיתרים!
                אך בכל זאת אצהיר כי טעיתי!!
                לאחר שבחנתי שוב את התכנית ראיתי שהמנהרה המשורטטת שייכת לתכנית ה'רכבת' המתוכננת מירושלים לתל-אביב ולא לתכנית הנוכחית.היא אמנם מופיעה במסמכי התכנית אבל היא מופיעה גם ב'מצב-הקיים' כלומר היא כבר אושרה בעבר בתכנית הרכבת. ולמי שלא יודע היא כבר נמצאת בהליכי בנייה מתקדמים.
                עמית ! לרגע לא התכוונתי לפגוע או משהוא בסגנון. כתבתי באוירה קצת הומוריסטית אבל לא בשביל לקחת ללב.
                בתקוה להבנה!

                IP: 79.177.166.234 דווח על תגובה זו

    • יש מנהרת מעטפות גם לברקת וכחלון.

      ישראל, 08/11/12 22:51

      ועדיף שניר ברקת יסתלק מהנוף הירושלמי, יהיה יותר טוב בטוח.

      IP: 46.120.27.235 דווח על תגובה זו