• 83.

    ברגע שעובד זר פוגע בגיא מרוז

    , 31/01/14 17:37

    צריך מיד לגרש
    כשעובד זר פוגע באזרח מהשורה
    זה פשוט עלילה על מסכנים

    IP: 109.66.177.209דווח על תגובה זו

  • 82.

    שמאל קיצוני

    רחל, 02/12/12 11:01

    גיא אתא כרא כמו של'יחימוביץ

    IP: 85.250.51.58דווח על תגובה זו

  • 81.

    גיא מקסים

    ע. מאורנית, 17/11/12 17:18

    הייתי מייחלת לעצמי זוג שכנים כמו גיא ואורלי.
    קצת דיבורים, תחוקים והרבה איכות ומוסריות.

    IP: 87.68.79.252דווח על תגובה זו

  • 80.

    איש קטן, פופוליסט ורודף פרסום

    עומר, 27/10/12 08:32

    אתה באמת חושב שמישהו חייב לך משהו? הרופא הוא איש רע או אדם שמשוכנע על פי סמכותו המקצועית שאתה טועה ונלחם על חייה של אמא שלך?מה לעשות שאמא שלך לא חייה בקיבוץ 50 שנה והמקום מצומצם-טוב ברור הם אנשים רעים. כי הכול פועל לפי התפיסה המעוות שלך את החיים שלך הכול מגיע. לבן שלך מותר להיות נפקד שבוע ביוון כי המפקדים רעים... כי יש חוקים...תחזור לעשות את נייסגיא האינפנטילית-זה המכסימום שאתה מסוגל. נודניק

    IP: 87.69.156.154דווח על תגובה זו

  • 79.

    זעם מיותר

    הדס מגן, 20/10/12 13:20

    חייבים להגיד את האמת. דליה מרוז הנפלאה עבדה כעצמאית עם חשבוניות .התזמורת לא חייבת לה דבר. אין בניהם יחסי עובד מעביד. והקיבוץ גם אני יוצאת קיבוץ האם יש לי סיכוי להיקבר בו?לא.אלה החוקים. מעריב עושה טעות כשהוא נותן למרוז להשתלח. צריך רק לדאוג לכבודה ולהנציחה בכבוד. ולא כך .

    IP: 109.65.23.126דווח על תגובה זו

  • 78.

    האם הייתה עובדת של הפילהרמונית? אם לא אז מדובר בנסיון סחיטה (ל''ת)

    של גיא מרוז בחסות מעריב, 18/10/12 16:21


    IP: 147.32.84.59דווח על תגובה זו

  • 77.

    בעיני אתה מקים

    הילה, 17/10/12 11:55

    גיא אהבתי את הכתבה שלך.שנורא כואבת לי.
    אוהבת איך שאתה כותב.אוהבת איך שאתה חושב
    ובמה אתה מאמין.אוהבת אותך בטלויזיה,ביחד עם אורלי.אתם זוג מקסים,אמיתי.אוהב צדק.שונא עוולות.נילחם עליהם. כמוני מאמינה בכל זה.נורא חבל שאתם לא רצים לפוליטיקה.מבחינה הזאת זה לא בסדר.אתם מסוגלים לעזור לשנות דברים.חבל!!!!

    IP: 213.57.76.55דווח על תגובה זו

  • 76.

    עם כל הצער, לקיבוץ יש חוקים משלו. (ל''ת)

    זה לא הופך אותו לפחות אנושי., 16/10/12 00:04


    IP: 46.116.86.164דווח על תגובה זו

  • 75.

    אני בהלם לשמוע שדליה מרוז נפטרה!

    שוש מיימון, לוס אנג'לס, 14/10/12 03:39

    גיא

    אני בהלם! דלה מרוז היתה אשה מקסימה, טובת לב, חמה, רגישה, תרבותית. פשוט אשה מסימה.

    ממש נחמץ לי הלב לקרוא שדליה מרוז נפטרה. ונחמץ לי הלב לשמוע את מה שאתם עוברים ועברתם.

    IP: 79.183.36.82דווח על תגובה זו

  • 74.

    יש אנשים שחושבים שהם מעל לחוק והכל מגיע להם!!

    אודי, 13/10/12 23:33

    הנני משתתף בצערו של גיא מרוז אולם יש חוק במדינת ישראל שכל אדם נקבר לפי הכתובת שרשומה בתעודת הזהות,חריגה מחוק זה תלויה במספר גורמים ,קודם כל תשלום עבור חלקת הקבר , הסכמה של מנהלי אתר הקבורה ,זה שיש לו ירושה דירה עדיין לא מזכה אותו בזכות זו(קובעת הכתובת הרשומה בתעודת הזהות גם אם המעבר נעשה רק שנה קודם לכן)
    האם כל עוברי דירה ועוזבי קיבוצים ירצו להקבר במחוזות ילדותם אנא נגיע לאנרכיה מוחלטת,
    אני מצפה מעיתונאי רודף צדק שלא ינצל את עובדת היותו סלב!!

    IP: 193.106.206.10דווח על תגובה זו

  • 73.

    נשמח לקרוא על ההפסד שלך במשפט (ל''ת)

    י, 13/10/12 22:33


    IP: 84.229.102.100דווח על תגובה זו

  • 72.

    חזק ואמץ מילים כדורבנות (ל''ת)

    יוסי קנדי, 13/10/12 21:23


    IP: 23.16.141.182דווח על תגובה זו

  • 71.

    גיא יקר,תעשה כל מה שאתה מרגיש! ''הייתי שם''.

    רונית לוינסון, 13/10/12 21:02

    גם אני איבדתי את אמא שלי.
    גם לאמא שלי התפרץ הסרטן ברגע שיצאה לפנסיה אחרי חיים שלמים שהקדישה בעבודה.
    היום במרחק של 4 שנים אני לא מצטערת על מילה שאמרתי בשבעה ובלוויה לשותפים למותה ביסורים.
    במקרה שלנו ה''מכובדים'' הגיעו ללויה, חלקם העיזו לבוא גם לשבעה.הם לא היו בשבילה דקה כשהיא כל כך הזדקקה להם.
    אמא שלי עבדה בתפקיד בכיר בבית חולים, כשהיא טופלה בכימוטרפיה ארורה באותו בית חולים היא ישבה שעות כמעט לבד,האונקולוגית שטיפלה בה, שכמובן הכירה אותה משנות עבודתה בבית החולים, התייחסה באופן מחפיר לאורך כל הטיפולים.
    חבריי ההנהלה שכל כך העריכו אותה ושיבחו אותה בלוויה לא טרחו אפילו לשאול האם היא זקוקה למשהו, אמא שלי לא ידעה להעלב ולעשות חשבונות, לעיתים אפילו לא הבחינה שפוגעים בה, תמיד העדיפה ''ללטף'' את היד המכה.אך לא הפעם,פעם ראשונה שראיתי את אמא שלי פגועה היה יום לפני מותה כשסוף,סוף מנהל ביתה החולים,''החבר'' שלה לעבודה צלצל וביקש לדבר איתה, היא לא הסכימה לדבר איתו ואמרה לי שלא מגיע לו,שמעתי שזו מצוה לבקר בשבעה,אני לא טובה במצוות אבל ה' לא אידיוט ומאחר והם ''החברים'' מאמינים בו שיפחדו....

    IP: 93.172.29.90דווח על תגובה זו

  • 70.

    אדם, שעישן המון סיגריות במהלך חייו, עישן גם דברים אחרים, שותה המון

    נירה, 13/10/12 19:34

    אלכוהול ועוד דברים נוספים ממליץ על טיפולים נגד סרטן ???

    IP: 213.57.147.45דווח על תגובה זו

  • 69.

    גיא כתבה מאוד חשובה שלא תדע עוד צער בהצלחה (ל''ת)

    אורנה, 13/10/12 18:00


    IP: 84.108.146.44דווח על תגובה זו

  • 68.

    שלא תתדע עוד צער!

    לגיא, 13/10/12 16:55

    רציתי גם להוסיף בקשר לתכנית הבוקר בהגשתך. קודם כל אין לך דיקציה בכלל, אתה מאד מתקשה בדיבורך. קשה להבין אותך. מרוב המאמץ שאתה משקיע בדיבור ברור, אתה תוך כדי '' תופס'' את משקפיך, דופק עם העיפרון על השולחן ועוד, ועוד... אתה גיא לגמרי לא מתאים להנחית התכנית. כתבתי על כך אין ספור פעמים
    בקשר לכימוטרפיה. אז השתמשו בה במלחמת עולם הראשונה על מנת ...להרוג חיילי האויב!
    בקשר לסרטו או מחלות אחרות, אז אנשים לא מתים מהן!! אנשים מתים מכל מני סיבות ובין היתר מהטיפולים הלא מתאימים!!

    IP: 84.108.23.116דווח על תגובה זו

  • 67.

    האם יש איזה צד פרטי באישיותך או

    עמליה, 13/10/12 16:34

    או שהכל מכל כולל קולמסך קולך וחזותך הם קניין הכלל ואתה מוצא צורך בלתי נשלט לספר לחברה כל דבר ועניין ??? זה ממש לא יאומן
    אפילו האייטמים העתידיים בתוכניתך צצים ועולים תוך כדי ברברת מיותרת וברגע שאתה דולה קצה של סקוף כביכול שיש בו כדי למנף או להוות קטיליזטור למחולל ריייטינג או אז
    אתה מכריז עליו כמוצא שלל רב. נו באמת
    נסה להיות מקורי יצירתי ובעקר בלתי צפוי כיאה לבוגר וותיק ומנוסה שנה דיסקט.

    IP: 89.139.170.162דווח על תגובה זו

  • 66.

    גיא מרוז

    ק.א., 13/10/12 15:48

    תשמעו ותשמעו טוב.
    כל אלה שכתבו דברים רעים ומלוכלכים על גיא, תתביישו לכם.
    איך אתם מעיזים לכתוב ולהתבטא כך?
    כל מה שגיא כותב, אלו דברים מהחיים.
    גיא הוא האדם האחרון שצריך להתבטא כלפיו כך.גיא הוא אדם ישר ואמיתי ומשתף את כולם בשמחתו, בכאבו, בבעיותיו. כן. נו, אז מה?
    אחלה בן אדם שבעולם. אני מעריכה אותו.
    אורלי וגיא זוג מקסים. האחד משלים את השני.
    אנשים טובים ואיכפתיים. דואגים גם לאחרים.
    כאן בהמשך התגובות יש כל כך הרבה לכלוך והתבטאויות טיפשיות, תגובות רעות וממש ממש בושה לכתוב דברים כאלה.
    מה קשור עכשיו לכתבה זו שהוא כתב, מה קשור אשכנזי, מה קשור הבעיות שלו עם הזרע וכו' וכו'. גיא לא בוטה, גיא צודק. כל בוקר אנו צופים בתוכנית הבוקר של אורלי וגיא בערוץ 10, תוכנית מגוונת ומענינת, יש בתוכניות צחוק ודמע, דברים שלקוחים מהחיים. תפסיקו להיות אנשים רעים, מקללים ולהיות נגדו. הוא ישיר וכנה, הוא בן אדם טוב. אורלי וגיא אחלה בני אדם שבעולם. אני שמחה כל בוקר לצפות בהם מחדש. מחכה בקוצר רוח כבר למחר בבוקר.
    וגיא, אל תשים לב לכל מי שכתב רעות עליך. אתה מס' 1. תמשיך במאבק שלך ואל תוותר. אני בטוחה שתצליח.

    IP: 77.126.191.237דווח על תגובה זו

    • אנחנו לא צופים, כי אנחנו אנשים עובדים ואין לנו זמן לצפות בתוכנית (ל''ת)

      אולי תשנו שעה?, 13/10/12 23:25


      IP: 46.117.240.217 דווח על תגובה זו

    • של כפכפייך מעל רגלייף, כשאתה מצייץ על רעייתו המתוקה...

      phd רות פוגל (פלוצובסקי) PHD., 14/10/12 06:22

      היא אשת חמד ןהוא מחמד העונה....!!!
      אני צופה כל בוקר בתוכנית...!
      י ח י....!!!

      IP: 61.90.17.122 דווח על תגובה זו

    • איזו נאמנות. איזו חברות. לצערך את במישעו שבמיעוט (ל''ת)

      יעל, 14/10/12 08:41


      IP: 93.172.148.170 דווח על תגובה זו

      • יש לך טעות גדולה

        לוטה, 15/10/12 09:19

        ממש לא במיעוט !!!!!!!!! מהיכן התעוזה הזו של אנשים כמוך צרי עין ומוח להתנגח באנשים שמנסים לגרום לשינוי לטובה, לעזור לאנשים ! לשנות את השיטה...מתחת לאיזו אבן היגחת ?

        IP: 94.159.238.103 דווח על תגובה זו

  • 65.

    די!!!!!!!!!

    חגית, 13/10/12 13:56

    שהיה שקט יום יומיים חשבתי לעצמי שנרגעת , שתפסת את עצמך, שהבנת שהגזמת, שראית שכולם נגדך (חוץ מכמה חברים שיש לך ) שאתה נשמע פתטי, אבל אני רואה שפשוט אספת כוחות, מילים, עוד קצת דברי נאצה ויצאת למלחמה מיותרת וטיפשית שכמובן לא תצליח בה. די!!!

    IP: 85.64.203.229דווח על תגובה זו

  • 64.

    אנחנו,אתה יודע,לא מתרחבים בשטח

    קיבוצניק.לא מתל יצחק, 13/10/12 13:43

    ומאידך הולך ופוחת הדור, אז קיבוצים שלא עשו מבית העלמין ענף לצבירת ממון,דוגמת שפיים,גבעת השלושה,נחשונים ועוד כמה בנגב, קוברים רק את חברי הקיבוץ. מחירי חלקות הקבר בבתי עלמין עירוניים הם שערוריה וחומר לבדיקת מבקר המדינה

    IP: 95.35.63.47דווח על תגובה זו

  • 63.

    מי ה''נאשם'' הבא???

    בתיה, 13/10/12 12:40

    אני קוראת את מילותיך ולא מאמינה שאפשר להיות בוטה כל כך . ככל שתוסיף ותלחם ותשמיץ, יש סיכוי שהבוז אליך יילך ויגבר. (ראה רוב הטוקבקים ).עתון ''מעריב'' אינו העיתון הפרטי שלך ואין כל הצדקה שתמשיך בסאגה שלך. סבאיך בודאי מתהפכים על משכבם.

    IP: 87.69.182.202דווח על תגובה זו

    • גם אמא שלך ודאי מתהפכת בקברה (ל''ת)

      רחלה, 13/10/12 17:16


      IP: 87.69.182.202 דווח על תגובה זו

  • 62.

    גם אם אתה צודק ב-1%. לא נכון לנצל את הבמה שיש לך ולכן הרוב לא מזדהה אי

    דלית, 13/10/12 12:03

    לא זאת הדרך ולא זה הסגנון.
    עליך אי אפשר לומר: ''אין לתפוס אדם בצערו'' משום שזה סגנונך בכל נושא ובכל בעיה.
    עם כל הכבוד לשאיפתך לצדק אתה עושה זאת בצורה אגרסיבית ובוטה, בכתיבה דה פשטנית.
    אי אפשר לקרוא לאף טור שלך מאמר, זה גיבוב של משפטים שגם ילד בכיתה ח' יכול לכתוב,
    מלווה עם הומור של סטנדאפיסט סוג ז'

    אתה אוהב שאנשים שונאים אותך ואתה מראש כותב כדי למשוך תגובות שליליות (אין טור שלא איזכרת זאת) אתה ממש תאומו הסיאמי של מנחם בן. שניכם ניזונים מתגובות שליליות

    IP: 93.173.179.54דווח על תגובה זו

  • 61.

    כימוטרפיה זה מסוכן

    אתם הרופאים של עצמכם, 13/10/12 11:53

    ואינה מועילה , חפשו דרכים שלא ברפואה הקונבציונלית.

    IP: 77.126.41.232דווח על תגובה זו

  • 60.

    גאי מרוז, אתה בהמה מעוררת גועל בשגרה, ופי כמה וולגרי צבוע ודוחה בצערך!

    יהב עצמון, 13/10/12 10:45

    אתה עצמך עשוי מהחומר שקראת לו זבל, רעל העכברים שמנטרל את מערכת החיסון, שלא משאיר כדורית דם לבנה אחת שיכולה להתמודד עם הזיהום האיסלמי האלים שתוקף את ערכי התרבות המערבית שבחסותה חיים אתאיסטים, להט''ב, נשים חופשיות, ומיעוטים שוחרי שלום.

    IP: 79.181.195.180דווח על תגובה זו

    • MISPAR 60 = DEBIL =LECH LE KITA GIMEL (ל''ת)

      dany, 20/10/12 21:59


      IP: 217.251.237.66 דווח על תגובה זו

  • 59.

    הכימותרפיה יוצרת סרטנים מסוג אחר, אבל לא מדברים על זה

    הדר, 13/10/12 10:30

    משהו שנחקר בשקט בקהילה המדעית, ושממעטים לדבר עליו: הכימותרפיה עצמה יוצרת סרטן. גם אצל אנשים שהכימותרפיה ''עזרה להם'', כעבור שנים נוצר סרטן מסוג אחר, שהכימותרפיה גרמה לו! כלומר, כימותרפיה מטפלת בסרטן אחד ויוצרת כעבור שנים סרטנים אחרים, טרמינליים.
    חברה טובה אמרה לי פעם שזו תחרות, מה יהרוג אותך קודם: המחלה או הכימותרפיה.

    IP: 132.64.42.47דווח על תגובה זו

    • בואו נדייק

      מיכל, 13/10/12 12:56

      הכימותרפיה אכן יכולה להוריד את מערכת החיסון לאפס, ואדם המקבל כימותרפיה עלול למות מספסיס (מה שמתאר גיא מרוז). נכון, כימותרפיה מאסיבית עלולה לגרום לסרטן משני. נכון כימותרפיה הורגת כל מה שזז, כולל את התאים הטובים והבריאים בגוף. אבל להרבה סרטנים עוד לא מצאו פתרון טוב יותר. אז במקום להטיף נגד, תגיסו כספים ותעודדו מחקר, או אולי רחמנא לצלן תלכו ללמוד.
      רק תפסיקו כל הזמן להפיץ תאוריות קונספירציה ולהטיף לרפואת אליל.

      IP: 213.57.39.214 דווח על תגובה זו

      • תודה מיכל על תגובתך..! (ל''ת)

        דנה, 13/10/12 18:17


        IP: 71.125.33.43 דווח על תגובה זו

  • 58.

    הפילהרמונית צריכה להגיש נגדו תביעת דיבה

    רונן, 13/10/12 10:19

    מישהו צריך להפסיק את הבריונות המילולית של האדון הלא נכבד גיא מרוז.

    IP: 213.57.84.141דווח על תגובה זו

    • זובין אינו יהודי. הוא אינו רחמן בן רחמנים.....!!!!

      הרברט בן לולו, 13/10/12 14:14

      זה שורש האסון.

      IP: 27.55.1.65 דווח על תגובה זו

  • 57.

    האיש לא רק בזוי והזוי אלא מטורף אמיתי (ל''ת)

    נאוה, 13/10/12 07:19


    IP: 89.139.180.63דווח על תגובה זו

  • 56.

    תנוחם! (ל''ת)

    א, 13/10/12 06:37


    IP: 79.179.27.224דווח על תגובה זו

  • 55.

    כתבה מבישה

    אלון, 13/10/12 04:34

    לא הקיבוץ ולא זובין מהטה חייבים לך משהו וחבל שאתה מנצל במה שניתנה לך כדי להשתלח בהם.את הקיבוץ אימך עזבה לפני 50 שנה ולא שמעתי שנתת להם איפעם עזרה כלשהיא אז למה הם חייבים לך משהו?לגבי הפילהרמונית הרי שאם אני במקום זובין מהטה לא הייתי יוצר עמך קשר אחרי שהשתלחת בו אישית ובתזמורת בגסות רוח.אם יש לך תביעה נגדם אז יש בתי משפט לשם כך ומעריב אינו המקום הראוי

    IP: 79.181.172.168דווח על תגובה זו

  • 54.

    רק לחשוב איזה שימוש פרטי אתה עושה במאמרך בעתון ועוד מרוויח על זה כסף (ל''ת)

    נ.כהן את הלוקסוס הזה אין לאף1מלבדך=זו חוצפה מצדך, 12/10/12 23:48


    IP: 85.250.139.47דווח על תגובה זו

  • 53.

    מרוז, נמאסת עלינו, לך הביתה ותעזוב אותנו עם הבכיינות שלך (ל''ת)

    אזרח, 12/10/12 22:50


    IP: 109.186.94.47דווח על תגובה זו

    • MISPAR 53 = DEBIL = ZEVEL = LA MIZBALA (ל''ת)

      dany, 20/10/12 22:05


      IP: 217.251.237.66 דווח על תגובה זו

  • 52.

    גיא מרוז שקרן-הלוויה וקבורה הם בחינם עפ''י חוק ב''ל

    דניאל, 12/10/12 22:24

    אשתי נפטרה לפני חודשים, נקברה בירקון, והנתון המצוטט בכתבה שקרי לחלוטין.

    IP: 93.172.233.29דווח על תגובה זו

    • יש לך טעות חמורה

      לוטה, 15/10/12 09:23

      גם אני כמו גיא נדרשתי לפני 9 שנים כשאבי נפטר לשלם סכום של 18,000 ש''ח אל תקפוץ לפני שאתה בודק את העובדות . חברה קדישא הם אירגון נאלח.

      IP: 94.159.238.103 דווח על תגובה זו

  • 51.

    גיא יקירי, כמה השגות , ברשותך

    גילידור, 12/10/12 20:57

    1. כימותרפיה, אין כרגע ''תרופה'' טובה יותר, הכימו מאריכה חיים, איש אינו חייב להשתמש בה, גולדה מאיר סירבה,
    2.קיבוץ תל יצחק, אין דנים אדם בצערו, אבל בקיבוצים קוברים רק חברי קיבוץ עכשויים.
    3. הפלהרמונית. אוסף של חארות,זובין מהטה לא יודע מילה בעברית,
    4.שתדע גם שמחות

    IP: 109.65.31.89דווח על תגובה זו

    • מסכים עם כל מילה מלבד הסעיף האחרון !!! (ל''ת)

      יחזקאל שליו, 13/10/12 10:47


      IP: 79.181.195.180 דווח על תגובה זו

  • 50.

    לו היה עורך טוב לעיתון הזה...

    א.ק, 12/10/12 19:46

    הוא היה אומר לגיא מרוז, תקשיב, אני מבין את הכעס והזעם שלך. ואני בעד לפרסם את כל מה שאתה כותב. אבל בוא נחכה חודש - תסיים עם האבל - ונראה איך אתה מרגיש לגבי מה שכתבת. אם תרצה לפרסם כמו שזה - נפרסם. אם תרצה לגנוז - נגנוז. אם תרצה לשנות - תשנה. אבל דבר אחד לא נכון - לפרסם את הדברים עכשיו בעידנא תריתחה. וזאת מבלי לשפוט את הכעס או הדברים. אבל הזמן והפרספקטיבה עושים את שלהם.
    לא היה נכון לאפשר לו לפרסם את הדברים עכשיו. עורך טוב היה מגן עליומפני עצמו.

    IP: 109.186.28.138דווח על תגובה זו

    • מסכים

      גיל, 13/10/12 11:40

      אני לא חושב שצריך להשתמש בטור שלך בעיתון לחיסול חשבונות אישים (גם אם אתה צודק)

      IP: 109.65.153.235 דווח על תגובה זו

  • 49.

    שימו לב...

    מנוי נאמן של הפילהרמונית, 12/10/12 19:13

    שאת ה''מחמאות'' למאסטרו זובין מהטה מגיש כאן קלידן חובבן שהיה בצוות הווי צבאי כמלווה וכיום מגיש באחת מתוכניות הבוקר.
    לכנות את המנצח הדגול כפי שבחר הקלידן
    להלן עובד זר זה במקרה הטוב מגלומניה
    של ננס.
    כמה זר נקמן ומנוכר אפשר להיות הגם שמדובר בטרגדיה משפחתית פרטית כואבת.

    IP: 89.139.170.162דווח על תגובה זו

    • לא מדויק.

      וורן אבוטבול / הלוי., 13/10/12 14:17

      .

      IP: 27.55.1.65 דווח על תגובה זו

  • 48.

    גיא כל מילה שלך נכונה לבי איתך בכאבך ובכעסך כי רב

    אורלי, 12/10/12 18:47

    לצערנו בארץ לא יודעים לחלוק כבוד רק לדרוש כבוד. וכך נוהג ונהג העובד הזר מהפילהרמונית. מי כמוך יודע איזה גועל רוע לב ואנוכיות יש פה במדינה אז למען בריאותך רעיתך וילדיך אנא שמור על בריאותך ופעל ברוגע למיגור הרוע.

    IP: 84.110.10.237דווח על תגובה זו

  • 47.

    נמאס ממך , מהמשפחה הגרעינית והמורחבת שלך. חלאס תמצא כבר נושאים אחרים (ל''ת)

    באבש'ך, 12/10/12 18:36


    IP: 93.173.179.54דווח על תגובה זו

  • 46.

    ככה זה. כשהזרע חלש הפה חזק. בעולם הפשע מאיימים פיזית והביריון הזה מא (ל''ת)

    דנית, 12/10/12 18:34


    IP: 93.173.179.54דווח על תגובה זו

    • בהמה זו מחמאה בשבילך .....

      לוטה, 15/10/12 09:29

      ועלבון לחיה שלפחות מביאה תועלת.
      את מגעילה בכל רמה אפשרית וחסרת אמות מוסר ותרבות בסיסיות !!!!!!!! לרדת לכזו רמה ???
      את פשוט דוחה !!! חפשי צידוקים אינטילגנטים או שבעצם איך תדעי מה זו אינטילגנציה ???
      איכסססססס.....

      IP: 94.159.238.103 דווח על תגובה זו

  • 45.

    גיא נשמה יקרה, מה שמסוכן בסרטן זה הגרורות לא גודל הגידול עצמו,

    N, 12/10/12 18:15

    שטח בקיבוץ לקבורה לא בטוח שמגיע לאמך ז''ל.

    אני מציע לך לקחת קצת זמן, לתת לעצב לעבור, זה קשה לאבד אמא.

    IP: 80.178.11.61דווח על תגובה זו

  • 44.

    משתתפת בצערך

    קבוצניקית לשעבר, 12/10/12 17:53

    צר לי על הסבל שמשפחתך עברה. אולם טענותיך בנוגע לקבורה לא מוצדקות.
    הקבורה בקבוץ היא פרטית. הקבוץ לא חייב לקבור בתחומו מי שאיננו חבר/גר בקבוץ. גם אני חייתי עד שנות ה 20 שלי בקבוץ. מעדיפה להקבר בקבוץ כשיגיע יומ, אבל יודעת שלא כך יהיה ואין לי תלנה על המצב. אני בחרתי לעזוב. הקבוץ לא חייב לי דבר.

    ובנוגע לטענותיך על הטיפול הרפואי באימך: גם אימי נפטרה לאחר הטיפול הכימי הראשון שקיבלה. תגובה קשה לטיפול. הצער שעברנו בילתי נתפס. ואין לי שום תלונה נגד רופאיה. כוונותיהם היו רק טובות.

    IP: 79.177.22.4דווח על תגובה זו

    • משתתפת בצערך

      אודי, 13/10/12 23:40

      כל מילה בסלע!!!!

      IP: 193.106.206.10 דווח על תגובה זו

  • 43.

    תגובה

    צנחן, 12/10/12 17:30

    נודניק.כל היום אנחנו שומעים על בריאותה של אשתך,ומה מצב טיפולי הפוריות,עליך,ועתה גם על אימך ומותה.אתה לא חושב שהגזמתם?מה זה מעניין אותי מה אתה חושב ואיך אתה מתבטא על זובין מהטה? אין לכם חובה לכבד נוהלים של אף מוסד או מקום כי הרי אתם עיתונאים מורמים מעם.אני מניח שכמו כל עיתונאי הבאת לעיונינו רק את החלקים הנוחים לך כדי להציג מצג שווא ובבריונות המוכרת שלך אתה פוגע בהרבה מאוד אנשים אחרים.תתנדפו לנו מהפריים אתה ואשתך.נמאס.

    IP: 87.68.82.188דווח על תגובה זו

    • של כפכפיך מעל רגליך ולא תדבר רעה בגיא המתוק ורעייתו החביבה.

      עזרא ניסים אלפאסי., 12/10/12 23:52

      גיא ידידי.
      חפש אותי בפייייייס...!
      אני בצד שלך.

      IP: 110.49.224.230 דווח על תגובה זו

  • 42.

    מה אתה רוצה מהקיבוץ?

    קיבוצניקית, 12/10/12 17:25

    אמך עזבה את הקיבוץ בגיל 20, רוב הסיכויים שהיא אפילו לא היתה חברת קיבוץ, אלא בת קיבוץ שעזבה.
    מי חייב לה אחרי 50 שנה מקום קבורה בקיבוץ?
    את מבצע סבתא ראית?

    שלא תדע עוד צער.

    לגבי הפילרמונית - לא ביטלו/הזיזו חזרה כדי שהנגנים יוכלו להשתתף בהלוויה של חברתם?
    עד כמה הזוים יכולים להיות.

    IP: 212.25.81.227דווח על תגובה זו

  • 41.

    ההיפך הוא הנכון. לכל אדם עולם פרטי הסובב סביבו, חבל שאתה לא מרגיש כך.

    אבי, 12/10/12 15:45

    נכון, יש איראן, חמס וחיזבאללה.
    יש קושי כלכלי ואתגרים בבית ובעבודה.
    יש מלחמות ותאונות דרכים.
    יש אסונות / רעב / מוות בכל מקום בעולם.

    אבל, בביתי, העולם סובב סביבי, דאגה לשלומי ולשלום יקירי. דאגה לפרנסה שלי ולתשלום חובותי ותחיבויותי. שמחה אישית ומשפחתית וכו' וכו'.
    בסופו של יום לכל אדם עולם קטן משל עצמו.

    גיא, מצא נחמה ועזוב את הנקמה.

    IP: 213.57.234.63דווח על תגובה זו

  • 40.

    לגיא

    מאיה, 12/10/12 15:40

    לגיא,אני משתתפת בצערך,מאוד מזדהה עם מה שכתבת על ''רעל העכברים'' אצלנו קראו לו חומר הדברה. אמא שלי נפטרה מסרטן לפני 4 שנים וגם חייה התקצרו מהכימו..תמשיך לעצבן אנשים ולחשוף את האמת. הרפואה והרופאים לא רוצים להגיד שאין להם פיתרון למחלה הזו כי הם צריכים לתפקד כאלוהים, כך אנו מתייחסים אליהם בעולם המודרני.

    IP: 109.160.156.99דווח על תגובה זו

  • 39.

    גיא מרוז הנכבד

    רמי, 12/10/12 15:40

    קצת נמאס מהשימוש האישי והחשיפה המשעממת שאתה וזוגתך עושים בתוכנית הבוקר המאוסה שלכם ובאמצעי תקשורת נוספים. נכון שאפשר לא לראות את התוכנית שלכם בבוקר, וזה בהחלט מומלץ אבל רמה כל כך דלילה ושימוש כל כך מאוס בתוכנית כדי להאדיר את עצמכם, גורם גם למתחרה מהערוץ השני להוות סוג של תת רמה בפני עצמה.
    גם לא ממש ברור לי איפה העורכים והאחראים על התוכניות האלה בכל הסיפור הזה, האם מדובר בערוצי שידור בבעלותם של אורלי וגיא?

    IP: 213.57.86.206דווח על תגובה זו

  • 38.

    למי ששאל כאן - קיבוץ תל יצחק לא קובר אף אחד תמורת תשלום

    אור לגויים, 12/10/12 15:34

    בגלל השטח הקטן שנותר שם - הוחלט בקיבוץ לפני כמה שנים לאפשר קבורה רק של תושבי המקום, או קרובים מדרגה ראשונה של מי שעדיין חי שם.
    אם מידת הרחמים היתה נוטה לעזרתו של מרוז -
    הרי שכל המידות האחרות היו קובעות אחרת.
    כי הבנאדם לא ראוי לרחמים, אלא רק לבוז.

    IP: 93.172.78.87דווח על תגובה זו

  • 37.

    משתתף בצערך, אבל להבדית הרופא צודק במה שאמר לך.די לחפור לנו על בעיותיך (ל''ת)

    ציוני, 12/10/12 15:21


    IP: 93.172.36.2דווח על תגובה זו

  • 36.

    אוהבים אתכם אורלי וגיא!! כל מילה אמת!!!

    אביבה וינקלר, 12/10/12 15:19

    לא יאומן כמה אטומים ורשעים יכולים להיות בני האדם אם אפשר לקרוא להם כך! ועוד בשעת צער כזאת! הפילהרמונית? בושה וחרפה-בוז ענק ל''אנשים הנאורים''!!!!
    אמך היתה יפיפיה ורואים שגם בנפשה!!
    הבצלחה במלחמה=חבל שאתה צריך לכתוב ולהתמודד עם נושאים כאלה!!!!

    IP: 213.57.202.254דווח על תגובה זו

  • 35.

    העוולות נפלו הפעם על האיש הלא נכון

    יצחק וושבסקי, 12/10/12 15:07

    הקרציות הביורוקרטיות עלו הפעם על הכלב הלא נכון
    כן גיא מרוז צודק זה קורה כל הזמן בתזמורות השונות ובאגודות המוסיקאים בערוצי הטלוויזיה ובתאטרון.
    עסקנים מסריחים ומוסיקאים מושחתים רק שהפעם נפלו על האדם
    הלא נכון. סוף סוף יש מי שיחזיר לכם. זובין לא כזה מנצח גדול
    ועסקני התזמורת ממליכים נגנים ראשיים על פי יחוסם הביורוקרטי.
    מוסיקאים ומפיקי תוכניות מושחתים בטלוויזיה עושים יד אחת. בתאטרון יושבים עסקנים פוליטיים בדמות מוסיקאים ומלחינים וחוסמים את דרכם של מוסיקאים צעירים ומוכשרים.
    כן אני תומך בגיא וכל מי שכותב אחרת כאן הם שליחיהם של עסקני התזמורת מלחכי פינכה.

    IP: 84.228.67.101דווח על תגובה זו

    • הבעיה שגי וחבריו לא חשבו על גורל המוזיקאים רק כשזה נוגע להם אישית (ל''ת)

      נ.הן חוסר צדק קיים בכל תחום בחיינו בלי קשר אישי, 12/10/12 23:51


      IP: 85.250.139.47 דווח על תגובה זו

  • 34.

    תראה מה מצאתי בגוגל

    יוסי גוגל, 12/10/12 15:06

    http://www.mouse.co.il/CM.articles_item,607,209,47379,.aspx

    מסתבר שהרעיון שההצגה חייבת להימשך הוא לא חדש בפילהרמונית. זה כנראה עקרון יסודי שם. אני לא מבין מה אתה רוצה עכשיו ולמה לא הזדעקת לפני שנתיים.

    IP: 80.230.105.209דווח על תגובה זו

    • מומלץ לכולם לפתוח את הלינק ולראות את תגובתה של דליה מרוז

      ההצגה חייבת להמשך, 14/10/12 03:03

      נראה שהתפוח גיא נפל די רחוק מהעץ..

      IP: 93.172.170.36 דווח על תגובה זו

    • ''אנו מצרים על פטירתו של אותו אדם שהתמוטט אמש ...הוחלט להמשיך בקונצרט'' (ל''ת)

      דליה מרוז, 20/10/12 10:06


      IP: 84.108.248.184 דווח על תגובה זו

  • 33.

    כמוטרפיה!

    שרון, 12/10/12 15:01

    נכון הכימוטרפיה מצילה חיים אבל....
    המכונים עובדים עם פרוטוקולים ישנים אחידים לכולם, הרפואה הרגילה ממהרת להציע טיפולים כמוטרפים ולא מחפשת כלל אלטרטיבות....

    IP: 213.57.57.131דווח על תגובה זו

  • 32.

    נודניק

    רבי צוץ, 12/10/12 14:47

    אין לי מילה אחרת.
    אמא שלך נפטרה ואין לך מה לעשות חוץ מלהסתכסך ולריב עם כל העולם. נודניק ובעצם סוג של ילד מסכן שלא גדל ולא התפתח.

    IP: 2.54.228.97דווח על תגובה זו

  • 31.

    אתה יוצר תחושה שאתה חושב שכל העולם מסתובב סביבך. והוא לא. (ל''ת)

    ד''ר שפינוזה, 12/10/12 13:56


    IP: 77.126.252.24דווח על תגובה זו

  • 30.

    יהי זכרה ברוך (ל''ת)

    משתתף בצערך, 12/10/12 13:52


    IP: 89.139.217.44דווח על תגובה זו

  • 29.

    למה בעצם זה אמור לעניין אותי ? למה אתה לעזאזל משתף אותנו במלחמות שלך ? (ל''ת)

    אתה לא מעניין אותי, 12/10/12 13:48


    IP: 89.139.215.86דווח על תגובה זו

    • את מה שלא מעניין אותך

      אתה לא באמת חייב לקרוא, 12/10/12 18:02

      ואז לקטר...

      IP: 109.67.166.208 דווח על תגובה זו

  • 28.

    אם יש לך טענות נגד טוקבקיסטים - בדוק עצמך תחילה

    קולונל שארמונטייה, 12/10/12 13:42

    לגופו של עניין.
    החלק הראשון של מה שכתבת (כימו) יפה וראוי בעיניי אם כי אני לא רופא ולא יכול לבסס או לסתור את הטענות שלך.
    . בקשר לפילהרמונית , הם כנראה יודעים למה הם לא מגיבים.

    בקשר לעובד הזר- הנה כי כן. הכל טוב ויפה אצל כולם עד שהבת (הפולנייה) מביאה שחור הביתה ע''מ להתחתן אתו (אתה כבר לא מפתיע אותי)

    IP: 82.81.34.14דווח על תגובה זו

  • 27.

    מספר שאלות לגיא

    הקורא המבולבל, 12/10/12 13:38

    * איך יש לך כ''כ הרבה כסף לעורכי דין לתבוע כל מה שזז?
    * למה אמא שלך לא דאגה לפנסיה ופיצויים לפי החוק?
    * בקיבוץ שלי עברו אלפי אנשים האם כולם זכאים לחלקת קבר?
    * למה אתה לא מאשים את עצמך על כך שלא מנעת את הטיפולים הכימוטרפים מאמא שלך? אתה לא ילד גם לך יש אחריות.
    מהכתבות שלך נראה שאמא שלך היתה אצילית ונבונה - אולי תאמץ תכונות אלו. ושתדע שאני מעריץ את אומץ ליבך רק שכאן קצת הגזמת.

    IP: 212.150.174.178דווח על תגובה זו

  • 26.

    תנחומים

    אבי, 12/10/12 13:30

    משתתף בצערך אבל אני מתפלא שאתה בתור עיתונאי לא השכלת להבין שאנחנו גרים במדינת עולם שלישי הלוואי ותצליח לתת לכל המעורבים במותה של אימך מנה אחת אפיים
    בושה למדינה

    IP: 87.69.16.204דווח על תגובה זו

  • 25.

    יותר מדי

    מלש, 12/10/12 13:28

    יש הרבה עיתונאים בארץ ששומרים בצדק ובקנאות
    על פרטיותם ואתה ולפעמים בת זוגתך אורלי מלאים את הציבור בעניינכם הפרטיים וזה לא
    לעניין. אגב תוכניותכם בערוץ 10 נהדרת.

    IP: 89.139.216.3דווח על תגובה זו

  • 24.

    חום לא הופך לזיהום

    מיקי, 12/10/12 13:07

    היה לה זיהום והמערכת החיסונית החלשה לא הצליחה להתגבר על הפולש. החום עלה בעקבות הפעילות של המערכת החיסונית ותהליכים נלווים. כמובן שאותה מערכת חיסונית נחלשה בשל הטיפול. זה כנראה הטיפול הטוב ביותר שיש כיום והלוואי והיה טיפול יותר מוצלח. כל מיני טיפולים אלטרנטיביים יכולים להוות כתמך אך לא כטיפול עיקרי.

    לא ברור לי מה הסיפור עם זובין מהטה, מאחר ולא קראתי תגובה שלו, אך דרך כתיבתך בעניינו אינה מכבדת את זכר אימך ולא מכבדת אותך.

    IP: 46.117.245.43דווח על תגובה זו

  • 23.

    נאמר באיזשהו מקום שהיא היתה פרי-לנסרית.

    שדגכ, 12/10/12 13:03

    אם כך, היא בוודאי ידעה על תנאי העסקתה, לא? מדוע היא לא מחתה על זה קודם? לא ברור לי.
    בקיצור, אני יכולה להבין את הכעס שלך, אבל למעשה, נראה לי שכולם פעלו כאן עפ''י החוק, לא? גם הקיבוץ, גם הרופאים וגם התזמורת...

    IP: 109.64.242.155דווח על תגובה זו

    • גם גרמנים פעלו עפ''י חוק (ל''ת)

      יקי, 12/10/12 13:50


      IP: 89.139.217.44 דווח על תגובה זו

      • שטויות. ולראיה: החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם. (ל''ת)

        יקי, אינך נותן לעובדות לבלבלך, 13/10/12 09:12


        IP: 109.67.173.199 דווח על תגובה זו

  • 22.

    לשפוי מספר 1

    תות, 12/10/12 12:54

    אם היית שפוי לא היית כותב את מה שכתבת.
    א. הבן אדם אבל עכשיו על מות אימו .
    ב. יש צדק בדבריו והלוואי שעוד אנשים כמוהו היו נלחמים על מה שבאמת חשוב בחיים האלו ובעולם המגעיל הזה .
    וגיא, כל הכבוד על המכתב ועל היציאה למערכה הזאת חזק ואמץ!!!

    IP: 85.64.17.110דווח על תגובה זו

  • 21.

    למה הקיבוץ חייב לך?

    עומרי, 12/10/12 12:48

    משתתף בצערך. נראה לי קצת מוגזם לנצל (לא מצאתי מילה אחרת) את האבל הטרי לסגירת חשבונות... ולגבי טענתך, מה זה הבטיחו לאמך ''בילדותה'' שתיקבר בקיבוץ? בתי הקברות בקיבוצים אינם מסחריים, בד''כ, ונקברים בו חבריו (תמיד) וקרובים מדרגה ראשונה (בבקשה מיוחדת). כפי שאתה ואימך לא הייתם חייבים לקיבוץ דבר מיום שעזבתם, לא עזרה בשעת מצוקה ולא כלום, כך גם הקיבוץ אינו מחוייב לכם. נמאסה כבר ההתגוללות הנוחה הזו על הקיבוצים, אנא תמצא לך כתובת אחרת. ויש בשפע. שלא תדעו עוד צער.

    IP: 109.64.172.237דווח על תגובה זו

    • אתה צודק. באמת חבל שגיא לא מבין זאת. הקרבות המרובים שהוא מנהל כאן

      ר, 12/10/12 13:19

      לגמרי אבל לגמרי לא מכבדים את אמו. הבטיחו לה בילדותה? באמת שלא נעים לקרוא את השטות הנוראה הזאת. ואני דווקא נוטה לכבד את גיא ואשתו על מלחמותיהם הצודקות למען החלשים.

      IP: 46.117.199.188 דווח על תגובה זו

    • רגע.. ובתי הקברות של חברה קדישא לא מסחריים?

      danit, 12/10/12 13:40

      מסחריים בעבוע!

      יש היום אלטרנטיבות רבות לקבורה...
      מקיבוצי עינת למיניהם - ועד כל מיני ארגונים כאלה כמו עלי שלכת שעושים טקסי קבורה חילוניים.
      שבסוף גיא קבר את אימו דרכם!

      אתם לא הבנתם כלום - גיא בוכה על זה - שהיה צריך ללכת לקבורה פרטית בגלל שהציבורית של הקיבוץ לא נשתמרה עבורו - יא סתומים!

      IP: 79.176.209.191 דווח על תגובה זו

      • בכל זאת לא הבנתי

        ירקונה, 13/10/12 23:32

        למה הוא היה צריך ללכת לקבורה פרטית, כאשר קבורה ציבורית היא בחינם? כל מי שחושב אחרת יברר למשל בבית העלמין ''ירקון''

        IP: 46.117.240.217 דווח על תגובה זו

        • רק תיקון קטן לירקונה - הקבורה הציבורית אינה חינם - אנחנו כולנו

          גילי, 14/10/12 23:55

          משלמים עליה כל חיינו מתוך היותנו אזרחי המדינה המשלמים ביטוח לאומי. אין אוכל חינם.

          IP: 46.117.169.112 דווח על תגובה זו

  • 20.

    שום דבר לא טוב עבור גיא מדוז

    זובאגרע, 12/10/12 11:55

    איך אמרו הגשש?:
    ''זה לא טוב גברת, וזה לא טוב גברת. ואת טובה, גברת?''

    הממשלה, האופוזיציה, הקיבוץ, הרופא האונקולוג, הפילהרמונית, כל העולם. כולם לא טובים?

    גיא, דע לך: את כולם אני צריך. רק אותך אני לא צריך.

    IP: 93.172.69.193דווח על תגובה זו

  • 19.

    מתי תפנים שהשמש לא זורת מהתחת שלך. סגנון של בריון שכונתי טיפוסי (ל''ת)

    אני, 12/10/12 11:53


    IP: 93.172.148.170דווח על תגובה זו

  • 18.

    מתי הסרט? בטח הדלקת מצלמה של ערוץ 10 מרגע האישפוז (ל''ת)

    יעל, 12/10/12 11:52


    IP: 93.172.148.170דווח על תגובה זו

    • יעל [18]- התגובה שלך מכוערת ולא ראויה - תתביישי לך (ל''ת)

      renana55 , 13/10/12 16:13


      IP: 77.124.21.147 דווח על תגובה זו

  • 17.

    מה אתה מצפה מאשכנזים מטונפים?

    שונא אשכנזים., 12/10/12 11:48

    הקיבוץ הזה,וגם הפילהרמונית זה אוסף אשכנזים בזויים וחלאות אדם לבנים ומבחילים.

    IP: 109.186.57.73דווח על תגובה זו

    • לא מבין את מעריב שפירסמו תגובה של יצור נחות בעל רגשי נחיתות (ל''ת)

      אשכנזי, 12/10/12 15:38


      IP: 79.176.9.9 דווח על תגובה זו

    • זןבין מטה הוא הודי - אשכנזי?! (ל''ת)

      ר, 12/10/12 17:27


      IP: 212.25.81.227 דווח על תגובה זו

      • מי שלא מרוקאי - הוא אשכנזי (ל''ת)

        ג'וג'ו, 13/10/12 23:33


        IP: 46.117.240.217 דווח על תגובה זו

    • גם אוחנה אמר שהוא שונא, ואז החליף את השם לחן... (ל''ת)

      תומר, 13/10/12 06:55


      IP: 84.229.87.96 דווח על תגובה זו

      • חן זה שם צפון אפריקאני ולא שם בפולנית.....!!

        עמרם דעבול / נימרודי, 13/10/12 13:08

        מקורו במילה חינה.....!
        טקס האירוסין הידוע...!
        צא ולמד..!

        IP: 110.49.250.194 דווח על תגובה זו

    • גיא מרוז

      עמי, 14/10/12 11:00

      ל-17, מה לזה ולאשכנזים, אתם המזרחים מלאי רגשי נחיתות ובצדק, תמשיכו להיות נחותים עם תגובות כמו שלך.. פשוט גובה מגעילה

      IP: 82.166.138.191 דווח על תגובה זו

  • 16.

    אחרי שגמרנו עם פסטיבל הזרע

    קוראת, 12/10/12 11:44

    מגיע תורו של הפסטיבל הנקרופילי.
    מילא אתה מחורפן, אבל במקרה זה הביקורת רק כלפי העורך.

    IP: 46.117.191.92דווח על תגובה זו

  • 15.

    הפציפיסט בעל שלושת הסנטרים ''יוצא לקרב''!!

    קומנדו פציפיזם, 12/10/12 11:35

    זוזו הצידה כי מרוז-כי-קרוב-לישבן-של-עצמי יוצא לחסוך לעצמו כמה שקלים על קבורת אימו (שלא מגיע לה להיקבר בקיבוץ אותו עזבה לפני שנים רבות) ופנסיה מהפילהרמונית (שלא מגיע לה כי הייתה פרי לאנסרית).
    אל תתנו למרוז לבלבל לכם את המוח. אבלו זה דבר אחד ונהנתנותו היא דבר אחר לגמרי.

    IP: 109.186.160.87דווח על תגובה זו

  • 14.

    גיא תודה על הכתבה. שיהייה לך בהצלחה בכל אשר תפנה (ל''ת)

    ציונה, 12/10/12 11:25


    IP: 79.179.11.66דווח על תגובה זו

  • 13.

    יש לי הרשם שאתה מחפש קיר לנגוח בו ,כל הזמן צועק עשו לי עוול. (ל''ת)

    ריגס, 12/10/12 11:10


    IP: 109.65.19.254דווח על תגובה זו

  • 12.

    אם זה מה שיש למעריב להציע אתם בבעיה החשפן מרוז (ל''ת)

    דורון, 12/10/12 10:59


    IP: 84.229.1.120דווח על תגובה זו

  • 11.

    הפילהרמונית והקיבוץ אינם כלכך שונים...

    נסים, 12/10/12 10:56

    שניהם מועדוני חברים.

    IP: 84.229.103.110דווח על תגובה זו

  • 10.

    קבורה בקיהוץ למי שעזב

    איילת, 12/10/12 10:52

    גיא -שאלה לי אליך-לא הסכימו לקבור אותה בקיבוץ בשום אופן או לא הסכימו ללא כסף ותמורת תשלום היו מוכנים?

    IP: 194.114.146.227דווח על תגובה זו

  • 9.

    זה כואב אבל אין ולו נושא אחד שגיא צודק בו.גיא פשוט מתעורר לעובדות

    אבי, 12/10/12 10:51

    גיא פשוט מתעורר לעובדות החיים.
    את הסרטן אי אפשר לרפא בודאות כמו מחלות אחרות.נלחמים בו בעזרת כימותרפיה וחלק מצליחים וחלק לא.ומי שלא מטופל בטוח שלא מתרפא.
    הקיבוצים מתקיימים בקושי וחלק מהכנסתם הדלה הם בתי הקברות ואם הם לא מקבלים תשלום אז עולה להם לתחזק אותו.אמא של גיא רצתה חיים אחרים מאשר חיי קיבוץ כולל נכסים והון עצמיולא צריך להתפלא אם הקיבוץ לא מוכן לממן אותה 50 שנה לאחר שעזבה.
    בנושא הפילהרמונית זאת דרך העולם.אתה נשכח במקום העבודה שבוע לאחר שעזבת ובנושא הפנסיה הרי שעצמאי לא מקבל פנסיה אם לא דאג לעצמו.
    אבל מה כן-חבל שהתקשורת לא מתלבשת על שתי נושאים חשובים והם חדרי המיון וביטוח לאומי.שני גופים המראים את נחת זרועם לקשישים יום יום ושעה שעה.

    IP: 93.172.55.65דווח על תגובה זו

    • צודק לגמרי. (ל''ת)

      שדגכ, 12/10/12 13:38


      IP: 109.64.242.155 דווח על תגובה זו

  • 8.

    ליבי איתך גיא אבל אתה טוחן דברים עד לזרה. כבר נסחפנו אצל גבי גזית לדבר (ל''ת)

    אלגרו נון טרופו, 12/10/12 10:46


    IP: 85.65.12.150דווח על תגובה זו

  • 7.

    הקיבוץ שלה שפל ואנוכי. פה אצלנו קוברים הכל.

    זייד פולונסקי - קיבוץ צרעה., 12/10/12 10:27

    אנו נמצאים קרוב לבית שמש.

    IP: 110.49.224.230דווח על תגובה זו

    • קבורה

      איציק, 12/10/12 13:30

      בצרעה מצטיינים בלקבור את הכסף של הקיבוץ.

      IP: 212.199.95.99 דווח על תגובה זו

  • 6.

    אתה הכי צודק וחושב הכי נכון

    אחת המעריצות, 12/10/12 10:24

    גיא,
    אני מבקשת בזאת להביע את תמיכתי בכל מה שכתבת ואתה מאמין בנושא.
    אני מאמינה בך ובאורלי כמובן. הכנות שלכם היא משהו שחייבים להחזיק בו והכי לתמוך בכם.
    כל בוקר אני מאזינה, צופה ומקבלת עוד ועוד חיזוקים בכל הדרך שלכם.
    כל הכבוד!

    IP: 77.125.107.211דווח על תגובה זו

    • get a life (ל''ת)

      פרופסור, 12/10/12 11:58


      IP: 192.117.153.224 דווח על תגובה זו

  • 5.

    משתתף בצערך. איזה מין אנשים (ל''ת)

    צלם אנוש, 12/10/12 10:18


    IP: 84.109.83.81דווח על תגובה זו

  • 4.

    המוות זה דבר שלא נתפס.

    משתתפת בצערך, 12/10/12 10:08

    אם לך (כאדם מוכר) הם עשו את זה, אז תתאר לעצמך מה עושים באופן שכיח לאנשים הרגילים.

    אני שמחה שהחלטת להיכנס בכולם, ובכל זאת בוחרת להזכיר שחבל גם על הבריאות שלך.
    מקווה שתדע גם מתי לשחרר.

    IP: 93.172.42.69דווח על תגובה זו

    • מוות זה הדבר הכי ניתפס . הריון יצירת חיים ולידה זה לא ניתפס (ל''ת)

      אלגרו מה נון טרופו, 12/10/12 13:53


      IP: 85.65.12.150 דווח על תגובה זו

  • 3.

    שלא תדע צער

    שירן, 12/10/12 09:35

    דומה לאבא.
    אותה שפת גוף - אעפ שמתבסס על תמונה...

    IP: 79.179.246.76דווח על תגובה זו

  • 2.

    צר לי על כאבך-יהי זכרה ברוך

    ללהלנד, 12/10/12 09:33

    הכל מתעצם כשמאבדים אדם קרוב ,הזמן רק איכשהוא מקהה קצת את הכאב, הדרך שאתה בחרת להתמודד עם הכאב העצום הזה היא להיכנס בכל העולם, אני לא בטוחה שזה מה שייתן לך את המרגוע. יהי זכרה ברוך ושלא תדעו עוד צער.

    IP: 212.235.62.128דווח על תגובה זו

  • 1.

    תגיד, אתה תינוק? מה אתה רוצה?

    שפוי, 12/10/12 09:32

    שהעולם יעמוד דום לזכר אמא שלך?
    לפני 50 שנה היא עזבה את הקיבוץ, אין שום סיבה שתיקבר שם.
    זובין מהטה הוא חבר שלך? הוא חייב לך משהו?
    אל תזמין אותו לקפה, ואל תזמין אותו לחג, אבל תרגיע.

    IP: 192.117.153.224דווח על תגובה זו

    • כל מלה בסלע. גיא, פקח את העיניים ותפנים את זה. (ל''ת)

      זובאגרע, 12/10/12 11:58


      IP: 93.172.69.193 דווח על תגובה זו