• 149.

    זבי

    מלכ של יפו, 09/09/13 12:41

    אני לה יודע למה עשיתה טעות קזותי האלו מגינה גזענים קולם עושים לנו טובה שאנחנו בו אבל אני אומר להם נשאר בו אם לו אוהב את זה שיחזור מאיפו בה אנשים חמורים יהודי אמיטי לה עושה דבר קזה ולמה שלה רוצים ערבי שיתגייס למה אתיובי יותר טוב חרדי יותר טוב איזי מטומטמיים אתם

    IP: 46.19.80.60דווח על תגובה זו

  • 148.

    כל הכבוד לבחור האמיץ! (ל''ת)

    ישראלית, 24/02/13 11:45


    IP: 93.172.60.223דווח על תגובה זו

  • 147.

    בטחון עצמאי

    מגבנ״ק מוסלמי, 22/01/13 09:56

    אני משרת ביחידה כמעת 4 שנים ואני בקבע מגדיר את עצמי ערבי ישראלי גרמתי למפקדים ולחברים שלי ליחידה לכבד את מנטליות ואת כבוד שלי אני התחלתי בזה וכבלתי הכל בחזרה הארצי מנהיגות כוח בעל מתבצייה לא דיבורים נחפרים על ציונות !!
    ציונות זה דבר בלב למדבר עלו

    IP: 46.19.81.103דווח על תגובה זו

  • 146.

    האמת חייבת להיכתב

    יוסי, 16/10/12 01:44

    מכיר את הבחור הצעיר.
    הוא אכן ציוני בתפיסת עולמו והייתה לו מוטיבציה גבוהה לשרת. יחד עם זאת
    תיאור המציאות שלו לוקה בחסר והפנטזיות עולות על כול דמיון.
    שמעתי ממנו ישירות את סיפורי שירותו הצבאי (חלקם לא בהלימה עם מה שכתוב כאן).
    אני בהחלט מבין את ה''ממסד: הצבאי שנרתע מעבדול (זה השם) .
    יחד עם כול זאת - אני יוצא חוצץ כנגד כול גילוי של גזענות כלפיו , כפי שאני יוצא חוצץ ומגנה כול ביטוי גזענות אחר . (אבל אלו אנחנו - אומת גזענים שמוזנים ע''י שנאה ופרצי אלימות).

    IP: 79.177.114.182דווח על תגובה זו

    • גם לי יצא להכיר אותו באבו גוש

      שני, 16/03/13 13:13

      בן אדם נחמד מאוד,ציוני,ויכול להוות דוגמא להרבה אנשים שחיים במדינה הזו

      IP: 46.121.226.61 דווח על תגובה זו

  • 145.

    Shameful

    Amos Eyal, 08/10/12 22:31

    I am a former Israeli. I have been living in the United States for yours; however, I consider myself a zionist and care deeply for the future of the State of Israel. I have to sy that I am tremendously ashamed after reading this article. This young man whas been willing to make an unfathomable sacrifice for the state he lives in, and I find it absolutely inexcusable to give him the treatment that he received. What kind of example are you trying to set?! This man ought to be praised for his determination and, in a sense, martyrdom for his country. If i were a person of governmental or military authority, I would not only give a commission if a select unit, I would also decorate him with a medal of merit. I can only hope that my view comes is shared by at least a few military and government official, and that this incredicle man is rewarded properly for his patriotism.

    May God bless Abbdel Rahman, and may god bless the State of Israel.

    IP: 74.233.133.59דווח על תגובה זו

  • 144.

    נו באמת. צחקו על המבטא שלו במגב?? חצי מהמגבניקים הם דרוזים

    אורי, 08/10/12 20:31

    יש שם גם ערבים. יכול להיות שהוא באמת לא התאים.

    IP: 84.94.86.175דווח על תגובה זו

  • 143.

    מראה לגזענות החברה הישראלית!

    אחלה גבר, 06/10/12 10:56

    הגזענות שלנו לא יותר טובה מהגזענות באירופה ובארצות ערב. חבל.

    IP: 94.230.80.210דווח על תגובה זו

  • 142.

    לפני זה הוא היה עם עזמי בשארה-תכנסו

    תושב אבוגוש, 03/10/12 12:48

    לכל האנשים
    עבדאללה הוא תושב אבוגוש. אבל לפני שנכנס לצבא הוא היה פעיל חזק במפלגתו של עזמי בשארה. וכפי שקבעו בצבא , כל אנשי אבוגוש יודעים שהוא בחור לא שפוי, היפראקטיבי עם תגובות ספונטניות בלי שום מחשבות. לכן הוא התחיל ללכת ולשתות אלכוהול ולכן אבא שלו יעץ לו ללכת לצבא אלמנת שתהיה לו מסגרת מסויימת כי פחד עליו . אבל כנראה הצבא יודע לבחור את אנשיו - למרות שאני בעצמי מתנגד שערבים ישרתו בצבא- לכן עבדאללה זה הוא כמו מצפן בלי כוון.

    IP: 212.179.87.185

    • זוועה

      בסאם, 03/10/12 21:15

      בלי כל כבוד הנ''ל אפ פעם לא היה פעיל בבל''ד והדבר הזה ניסא פעם לחדור לשביבת בל''ד ובגלל שלא היה שפיו ישרות גורש אין שום כבוד לשביבת אבו גוש לצרף דבר כזה לתוכם

      IP: 109.64.113.189 דווח על תגובה זו

    • נכוויתי מאבו גוש

      השרוף, 07/10/12 16:34

      שלושה קבלני בניין מאבו גוש, בשלושה מקרים שונים, רימו אותי וגנבו ממני. לא מאמין בכפר הזה ובאנשים שבו. עבדאללה - תעזוב אותם.

      IP: 132.64.14.63 דווח על תגובה זו

  • 141.

    כקצין באגף כח אדם - אני מתבייש. מגיעה לך הוקרה על עצם

    קצין באכ''א, 03/10/12 12:16

    המחשבה שלך להתנדב לצה''ל אבל עם היריקה בפרצוף שקיבלת - ואני לא מתפלא שזה קרה - אני מתבייש להיות חלק מהצבא הזה, עם המפקדים מעוררי הרחמים שלא עשו כלום בנידון.

    IP: 213.57.168.90דווח על תגובה זו

  • 140.

    כן ירבו כמותך! תשאר עם הראש מורם ! (ל''ת)

    שלומי, 03/10/12 12:13


    IP: 213.57.168.90דווח על תגובה זו

  • 139.

    עבאללה תעשה לי ילד!!!!

    אורית בן-ארי, 03/10/12 10:12

    איזה חתיך.....

    IP: 80.179.187.146דווח על תגובה זו

    • הוא ישמח לעשות לך ילד

      ניר, 03/10/12 13:05

      תבואי לאבוגוש לחנות בשם ממתקי הכפר זה ליד מסעדת קרוואן ואז הם יגידו לך מי זה עבדללה ואז תוכלי לקחת אותו לאן שאת רוצה, אבל לא לשכוח לקחת כדור נגד הריון

      IP: 212.179.87.185 דווח על תגובה זו

    • אורית, עמדי בתור. (ל''ת)

      חולמת, 07/11/12 12:55


      IP: 184.64.67.124 דווח על תגובה זו

  • 138.

    אני יודעת שזה לא קשור אבל

    וואו, איזה חתיך!!!!!, 03/10/12 00:07

    חתיך, חתיך, חתיך!הבחור מהמם, תודו....

    IP: 87.69.243.174דווח על תגובה זו

  • 137.

    מעריך אותך ומצדיע לך

    אחד העם, 02/10/12 21:17

    יש יהודים שהיו צריכים ללמוד ממך.
    אל תיפגע, רק תקרא את התגובות האוהדות כלפיך ותבין שעם ישראל אוהב אותך.

    IP: 93.173.153.123דווח על תגובה זו

  • 136.

    ציוני נלהב מאבו גוש

    riki, 02/10/12 17:57

    שיתביישו כל הגזענים ויש כאלה בשני הצדדים.
    במקרה של עבדאללה: יחס מחפיר מצד מפקדיו.
    מקווה שיוחזר שמו הטוב כבודו וזכויותיו.

    IP: 208.54.83.136דווח על תגובה זו

  • 135.

    נשמע בחור טוב שרק רוצה עתיד ולהיות חלק מהחברה הישראלית

    קובי, 02/10/12 17:55

    כל הסיפור נשמע עצוב מאוד, צהל ומגב הכשילו אותו בכל דרך. אני קורא את התגובות שלהם ולא מופתע. מגב נהיה ביתר ירושלים וצהל נהיה ימני גם כן. חבל שמפספסים כאלה שרוצים לתרום ולהיות חלק מהחברה הישראלית

    IP: 79.183.3.175דווח על תגובה זו

    • קובי אתה צודק

      לא מפתיע, 02/10/12 22:32

      ככה זה שבני ישיבות שטופי מוח ושנאה של כל דבר שאינו יהודי משתלטים על הצבא ומשמר הגבול

      IP: 188.64.201.15 דווח על תגובה זו

      • מה הקשר בני ישיבות?

        דניאל, ירושלים, 04/10/12 00:55

        ממתי יש בני ישיבות במג''ב?! נראה לי ששטוף השנאה פה הוא אתה..

        IP: 94.29.9.127 דווח על תגובה זו

        • יש לא מעט מג''ב עם כיפות על ראשם, יכול להיות שהם לא מהישיבות אז סליחה (ל''ת)

          תגובה, 04/10/12 10:17


          IP: 188.64.201.22 דווח על תגובה זו

  • 134.

    עבדאללה, אני מצטער בשם עמי שעברת את אשר עברת...

    יוסי, 02/10/12 17:00

    המציאות העגומה של גי'הד וטרור, יצר חוסר אמון בן היהודים לערבים, זו האמת.

    כשיש כל כך הרבה ערבים ישראלים שתומכים בחורבן ישראל, זה גרם להתרחקות ביננו, ועל זה חבל.

    עצוב לראות שזה הגיע למצב שלועגים גם לאחד כמוך שכן רוצה להשתלב ולהיות חלק מהמדינה, רק בשל היותך ערבי.

    אני ימני בדעותי ואני חושב שיש מקום במדינה לשנינו. לחיים שיוויוניים ודו קיום. אני באמת מאמין שאם הרוב הערבי היה חושב כמוך, הייתה נבנית כאן אמון בין היהודים לערבים ומערכת היחסים שלנו היו אחרת.

    לי לא משנה אם אתה ערבי או יהודי. לי משנה שאתה אוהב ותומך בישראל!!!

    אני מעדיף ערבים שבחרו להיות אזרחי המדינה מתוך אהבת המולדת על פני אותם שמאלנים אשכנזים שבתעודת הזהות שלהם רשום : ''יהודי''.

    IP: 213.57.237.115דווח על תגובה זו

    • אלוהים יברך אותך

      eli, 16/11/12 18:03

      ככה זה שיש לנו קיצונים משני הצדדים...אז הולכים ונבנים פה סטריאוטיפים שקובעים מי אתה כאדם בגלל הלאום שלך...אני מצדיע לעבדאללה שהחליט להתגייס לצה''ל, אני נגד הכללות ומאוד מאוד נגד גזענות, גם אם הוא בא מכפר בעייתי, זה לא עושה אותו כזה...אני מאחל לפחות לשליש מהעם הערבי להיות כזה, בדיוק כפי שאני מחאל ליהודי-להיות סובלני כלפי האחר.

      IP: 109.65.214.192 דווח על תגובה זו

  • 133.

    כנראה שלא למדנו מטיהור גזע וכוליי

    ושוב אני, 02/10/12 15:52

    אוליי עוד שואה לא תזיק לנו חבורה של אנטישמיים העם הזה

    IP: 62.219.146.62דווח על תגובה זו

  • 132.

    חבורה של נבלות העיקר מדברים על שלום

    עמית, 02/10/12 15:50

    לא פלא שהם לא רוצים שלום איתנו תראו איך אנחנו מתייחסים לבחור ממוצא ערבי שרוצה לתת למדינה שלו.

    IP: 62.219.146.62דווח על תגובה זו

  • 131.

    לעבדאללה. מקוה שתקרא ושיפרסמו ללא צינזור

    ברק, 02/10/12 14:07

    גם כשאני הייתי בצבא ואני ישראלי ויהודי, אני ועוד כמה מחברי סבלנו מהערות וירידות, התנכלות ואפליה. פה ההבדל היה שבאנו לצבא אחרי התיכון ונאלצנו לשרת עם כאלו שלא גמרו תיכון והתגייסו לצהל בגיל 16. אז כשאתה מגיע למקום שבו אתה פתאום זר לאלו שכבר נמצאים במערכת הם יעשו הכל בשביל למרר לך את החיים. דוגמאות אחרות אפשר למצוא בין עולים חדשים לתושבים ותיקים, בין אחד שנכנס לחדר אוכל בקיבוץ וכל העיניים מופנות אליו כי לא מכירים אותו או בעבודה חדשה. אני מקוה שתתנחם בכך שהצבא הוא שלב מעבר בחיים והמחשבה שהסיוט הזה יגמר בתום השרות עודדה אותי. אז כמו אצלי ואצל אחרים עברת שלב קשה ויש להסתכל קדימה. אני בטוח שיש הרבה מגזרים בארץ שישמחו לעבוד איתך אם אתה פטריוט ושולט בשפה הערבית. צר לי שכך הם פני הדברים אבל כל שנותר הוא לאחל לך ולאחל לאלו שיעסיקו אותך ברצון ובכבוד, הצלחה.

    IP: 58.107.64.203דווח על תגובה זו

  • 130.

    טוב לא ממש צריך לקרוא בין השורות כדי להבין שהכותרת מטעה

    , 02/10/12 12:20

    יותר ברור מזה אי אפשר להגיד - הוא לע ערבי מסריח, הוא לא מחבל, הוא לא משת''פ.
    הוא בחור עם בעיות נפשיות. הרי לא סתם היו שולחים אותו לקב''ן , ולא סתם היו ממציאים לו שמות כמו '' חי בסרט'' , ''היפראקטיבי'' ועוד ביטויים שאינם גיזעניים בכלל אלה נוגעים יותר לתחום בריאות הנפש. אז מי שלא הבין - לא נותנים לו נשק כי מפחדים (לא מטרור ) .

    IP: 80.179.207.209דווח על תגובה זו

    • היפראקטיבי?

      , 14/07/14 10:34

      דוקא בגלל היותו נדיר במציאות הישראלית, היה צריך לעשות הכל כדי שהשירות שלו יהיה מכובד, זה אור לגויים. דוקא כן נתנו לו נשק, איך זה בדיוק מסתדר עם חוסר התאמה?

      IP: 109.64.166.41 דווח על תגובה זו

  • 129.

    דווקא למג''ב, איזה טעות (ל''ת)

    שם!, 02/10/12 11:09


    IP: 109.186.102.168דווח על תגובה זו

  • 128.

    אחר כך מתפלאים ששמים לכם שתן בחומוס. חבורת מטומטמים. (ל''ת)

    יוסי כרמיאל, 02/10/12 11:07


    IP: 84.94.169.153דווח על תגובה זו

  • 127.

    ולוואי והיתה לנו סובלנות, תודה לתושבי אבו-גוש על עזרתם במלחמת השחרור

    אילנהש, 02/10/12 09:52

    צר לי על תחושות ההשפלה שעברת עבדאללה.
    ולוואי והיתה בישראל סובלנות וכבוד הדדי, בין יהודים וערבים, בין ותיקים לעולים, בין אדם לאדם.
    מבקשת להזכיר לכולנו פעילותם ועזרתם של תושבי אבו-גוש בתקופת מלחמת השחרור, ולהודות להם מקרב לב.

    IP: 82.81.150.21דווח על תגובה זו

  • 126.

    אל תשבר אח!:(

    נחלואי חדש מנובמבר, 02/10/12 09:47

    בתור קורא הכתבה ובתור אחד שהולך להתגייס לחטיבת הנחל בנובמבר הקרוב אני רק רוצה להגיד לך שאני מתבייש במה שהמערכת עשתה לך ובמה שהחיילים עשו לך.

    חשוב לזכור שהחיילים והמפקדים הם אנושיים ולפעמים במקרים כמו אלה הם חסרי אנוש

    אני רק רוצה להגיד לך שאל תשבר ובאמת שלא כולם כאלה!
    אישית מקווה שבמהלך השירות שלי יצא לי לשרת עם אנשים איכותיים כמוך שבאים לתרום לא כי זה חובה להם אלא כי הם רוצים לתרום!
    אני אישית אומנם לא ערבי עם פטור מצהל אבל אני בן יחיד שלא חייב להתגייס לקרבי אבל כמוך גם אני רוצה לתרום
    אל תשבר חבר ואח!

    מתבייש בכל חייל שהשמיץ אותך שלא כראוי!

    ולכל חייל שקורא את זה ושירת עם עבדאללה רחמן וחשב שגזענות זה בסדר!
    הייתי מעדיף לחתוך את הזין שלי מאשר לסחוב עם כמוכם אלונקה י'גזענים נאצים

    IP: 109.64.235.74דווח על תגובה זו

  • 125.

    מספר 1

    מג''בניק, 02/10/12 09:42

    תיקראו שוב את מה שכתבתי בטוקבק מספר 1.
    לצערי כל מי שמגיב מבלי להכיר את הנושא מקרוב סתם זורק מילים ופוגע במי שלא צריך.
    הכתבה ניקראת יפה,אך זו בהחלט לא המציאות.חד משמעי הוא לא יכל להיות לוחם!!!
    לידיעה: ניתנה לו הזדמנות להישאר במג''ב בתפקיד מנהלה אך סירב וטען שיהיה לוחם הצבא. ולפי הכתבה גם בצבא לא היה לוחם. אז לפני שמתיפיפים צריך לדעת הכל ולא סתם להגיב.
    חג שמח!

    IP: 93.172.89.42דווח על תגובה זו

    • פחח עוד מכחיש...

      טולי, 02/10/12 13:30

      לא יודע אם שמעת על זה אבל זה נקרא - חופש ביטוי

      IP: 109.64.244.248 דווח על תגובה זו

  • 124.

    מסמן כבחור מאות איכותי צהל היה צריך לנצל את

    גיא, 02/10/12 08:48

    האיכות שלו
    להסברה של צהל אולי היה יוצא טוב לשני הצדדים
    חבל זה הפנים של האנושות
    מי שלא כמוני הוא לא טוב
    דת זה רע

    IP: 84.108.216.37דווח על תגובה זו

  • 123.

    במג''ב התופעה של גזענות ידועה, זה לא סוד!

    עדן, 02/10/12 08:34

    לכן הגיוס שלו ליחידה כזו היא בדיחה גרועה. אני חושבת כי מהערכת קיבלה רגליים קרות מגיוס של בחור ערבי ישראלי ועשתה הכל כדי לא לאפשר לו לשרת.

    IP: 84.229.171.9דווח על תגובה זו

  • 122.

    כל הכבוד לעבדאללה עבדל רחמן , בושה לישראל !!!

    מלח הארץ, 02/10/12 08:29

    כל הכבוד לעבדאללה עבדל רחמן , בושה לישראל!!

    עד שכבר יש מוסלמי שמזדהה עם ערכי המדינה ויכול להוביל את ההשתלבות והחיים בצוותא, יכול להיות מהניצנים הראשונים שתומכים בישראל בקרב ערביי ישראל (שמזדהים יותר ויותר עם אוייבינו ) נותנים לו יחס שהיה גורם גם ליהודי הציוני ביותר מורת רוח רבה מהמדינה ומצהל .
    בושה !!

    IP: 85.65.151.188דווח על תגובה זו

  • 121.

    כן האמת כואבת

    joe, 02/10/12 08:26

    מאחל לך שתמצא את עצמך ותישאר מי שאתה תמיד! רק אתה יודע מה האמת שלך! ואף אחד אחר לא יודע בשבילך. מעריך איש יקר כמוך.הרבה הצלחה בכל מה שתבחר. {}

    IP: 77.126.148.50דווח על תגובה זו

  • 120.

    אני פשוט מתבייש בצבא, ולא בפעם הראשונה

    RF, 02/10/12 08:15

    גם בגלל הסיפור של הבחורה ההיא מקנדה שהוכנסה לכלא הצבאי בשל עריקות.

    לבחור מגיע כל טוב שהחברה הישראלית יכולה לתת.

    IP: 81.218.241.23דווח על תגובה זו

  • 119.

    בושה שכך נראית המדינה שלנו. רוצה בחור להתגייס ולשרת

    שמוליק, 02/10/12 08:13

    וקומץ חארות בעלי דרגות מונעים זאת ממנו. איך אתם רוצים שויון וגיוס מוסלמים אחרי שקוראים כתבה כזו ? אולי כדאי שיעשו בדיקה עניינית בנושא (ולא כיסוי תחת כנהוג בצה''ל) וישפטו את המפקדים שלו שגרמו לכל הרע הזה. אולי דבר זה ופרסום ימתיק את גלחולת גועל הנפש מיפי הנפש בצבא.

    IP: 212.235.115.168דווח על תגובה זו

  • 118.

    ערביי ישראל חלק ממדינה שמשתרעת מהים התיכון לנהר הירדן.מקומם בצהל

    כי זו מדינתם צריך לעזור להם להשתלב.הם טובים מחרדים, 02/10/12 07:53

    שלא עובדים ולא משרתים בצהל

    IP: 79.183.145.233דווח על תגובה זו

  • 117.

    הבדלי תרבות וקשיי הסתגלות מועצמים לממדים אדירים במסגרת נוקשה כמו צבא

    יהב עצמון, 02/10/12 07:45

    לבי לבי עם הבחור הטוב הזה מקווה שימצא את מקומו הראוי בחיק החברה הישראלית למרות הקשיים שחווה, גזענות ובורות הן תופעות שליליות שהחברה הישראלית סובלת מהן ופועלת להדברתן.

    IP: 79.177.214.144דווח על תגובה זו

  • 116.

    זה הרגע שאני מתביישת להיות יהודיה. כל הכבוד בחור (ל''ת)

    שני, 02/10/12 07:37


    IP: 37.142.127.209דווח על תגובה זו

  • 115.

    משום מה אני מאמינה לבחור ולא לרשויות!!! צורה לנו!!! (ל''ת)

    גילי, 02/10/12 07:23


    IP: 46.116.72.83דווח על תגובה זו

  • 114.

    צפון

    ינשוף צפוני, 02/10/12 07:00

    לעבדאללה אל תישמע לחיילים הצעירים הם בדרך כלל מתבדחים או מדברים בלי להתכוון .. מקומך איתנו עם הישראלים המתקדמים שרוצים לחיות במדינה טובה יש לאחרים הרבה מה ללמוד ממך ואתה יכול להיות מחנך מעולה .דרך צלחה

    IP: 46.117.245.17דווח על תגובה זו

  • 113.

    מדוע אין הפניה בגוף המאמר לתרגום באתר באנגלית? (ל''ת)

    שירות בבקשה!, 02/10/12 06:45


    IP: 109.160.188.236דווח על תגובה זו

  • 112.

    למה מגב למה? היית בא לחי''ר והינו מקבלים אותך כאח! (ל''ת)

    צנחן, 02/10/12 06:43


    IP: 218.81.239.60דווח על תגובה זו

  • 111.

    הערבים לא צריכים להתגייס,אני רואה שהם עוברים השפלות רבות (ל''ת)

    רק יהודים לגיוס, 02/10/12 06:32


    IP: 79.176.162.18

  • 110.

    מאחל לו בהצלחה בחייו, אבל ערבי בקרבי - זה בעייתי

    טל, 02/10/12 06:27

    נשמע בחור איכותי, מאחל לו הצלחה בחייו. סביר להניח שהוא אכן ציוני ונאמן למדינה כפי שהוא מתאר, אך העניין הוא שהצבא לא יכול להיות בטוח בכך. תיאורטית, האוייב יכול לגייס ערבים ישראלים שישמשו כסוכנים כפולים.

    IP: 192.114.187.135דווח על תגובה זו

    • למה בעייתי? יהודים נלחמו מ-2 צידי הגדר באירופה

      רן, 02/10/12 08:17

      הן במלחמת העולם הראשונה והן במלחמות אחרות (בשניה אחד הצדדים העידף לא להשתמש בהם לצורכי לחימה).
      אני מסכים שלא צריך להיות גיוס כפוי אבל אם הוא מתנדב ועושה הכל כמו שצריך לא רואה בעיה.

      IP: 31.154.252.232 דווח על תגובה זו

  • 109.

    אותי זה מצער. מוסלמי, לא מוסלמי- אני מצדיע לך. (ל''ת)

    גוגו, 02/10/12 06:11


    IP: 87.69.121.211דווח על תגובה זו

  • 108.

    כל הכבוד לך אוהבים אותך! אל תיפגע!! (ל''ת)

    אוהבים אותך!, 02/10/12 06:05


    IP: 79.176.246.96דווח על תגובה זו

  • 107.

    במגב יש הרבה ערבים ולהיפך הם מתנכלים לחיילים יהודים כמו שקרה לחבר שלי (ל''ת)

    סתרשף, 02/10/12 05:50


    IP: 2.54.231.240דווח על תגובה זו

  • 106.

    איזה גבר נאה אתה אני רואה אותך יותר כדוגמן.החיים ממשכים הצבא זה לא הכל (ל''ת)

    בהצלחה לך גבר מקסים, 02/10/12 05:31


    IP: 70.81.101.97דווח על תגובה זו

  • 105.

    למה מכריב לא כותב על התבטאיות ח''כ ערבים בסכנין, ראו וואלה אני לא מאמין (ל''ת)

    לכתבה שמאלית במעריב, מפסיק לקרוא אותו, מספיק, 02/10/12 04:49


    IP: 77.126.173.199דווח על תגובה זו

  • 104.

    מי הדפקט ששלח אותו למג''ב? היחידה הזו צריכה פירוק, לא חייל ערבי (ל''ת)

    יותר נכון השלישות הצבאית צריכה ניעור, 02/10/12 04:32


    IP: 84.228.45.211דווח על תגובה זו

    • ומי יעשה את העבודה שלהם? אתה?!

      -, 02/10/12 09:12

      תגובה של אידיוט..
      האנשים שמגיעים לשם מגיעים עם סיבה.. ולא אתה וחבריך הירוקים יכולים לעשות את העבודה שלהם טוב יותר, זו עובדה. ואת זה אומרים 90% מהאנשים ביחידות הכי מובחרות בצהל.
      אתה פשוט אהבל..

      IP: 189.98.206.144 דווח על תגובה זו

  • 103.

    חבל שלא היה חייל בצבא כאשר אני שרתתי וגם במילואים כנסו

    CAPTAIN BARRY, 02/10/12 04:26

    אני דורש מראשי המדינה כולל הנשיא פרס והדרג הבכיר בצה''ל התנצלות לעבדל רחמן ומשפחתו
    רבות כתבתי שצריך לגייס יהודים מוסלמים ונוצרים כפי שמגייסים דרוזים
    חייבים לתת לעבדל רחמן את הכבוד כי הוא בחר לשרת את המדינה שהוא כל כך אוהב ואין לי ספק שהוא היה יכול להיות אחרי אימונים חייל מצטיין בחיל הנדסה או במשמר הגבול או כשוטר וגם כחייל מצטיין במרדפים ושמירה בגבולות הארץ
    אני פונה פה לכל הגורמים במשרד הביטחון שטיפלו בבעיית הקליטה של עבדל רחמן לצה''ל לגייסו ולתת לו את הכבוד הלוואי שכל אזרח במדינת ישראל ולא חשוב מוסלמי יהודי או נוצרי ואחרים לשרת את אחת המדינות הדמוקרטיות ביותר בעולם ובמזרח התיכון
    כבוד הנשיא פרס יכול לשנות את התמונה העצובה ולהחזיר את הכבוד לעבדל רחמן אני מצדיע לו ומאמין בו כבכל חייל אחר שאוהב את המדינה ורוצה לשרת אותה

    IP: 154.5.117.77דווח על תגובה זו

    • לייק (ל''ת)

      חולמת, 07/11/12 12:57


      IP: 184.64.67.124 דווח על תגובה זו

  • 102.

    אניחוזר וכותב,השמלאנים הם הגזעניים האמיתיים . (ל''ת)

    קול קורא, 02/10/12 03:41


    IP: 189.122.25.171דווח על תגובה זו

  • 101.

    מדינה מחורבנת

    דוד, 02/10/12 03:32

    הבחור הנחמד הזה עולה אלף מונים מאלפי ערסים המשרתים בצה''ל כביכול,ללא שום מוטיבציה,משתמטים,גנבי נשק,ועבריינים.צא ולמד,מי המשת''פ האמיתי.

    IP: 189.245.105.85דווח על תגובה זו

  • 100.

    עבדאללה, אני מתנצלת

    פטריוטית, 02/10/12 03:00

    אני גאה שיש במדינה שלי מישהו כמוך.
    ממש לא נתפס בעיני מה שקרה לך, לא מאמינה שזה קרה בצבא שלנו... מילא ההערות הגזעניות והמטומטמות של החיילים, אבל איך הקצינים והמפקדים שלך לא תמכו בך?

    מצטערת שעברת יחס כזה, אני מבטיחה לך שזה לא ככה בכל המקומות בצבא. אני בטוחה שבמקומות אחרים היו מקבלים אותך יפה.

    אני מקווה שתצליח לשמור על הגישה החיובית שלך, אהבת הארץ והפטריוטיות. למרות שנתקלת באנשים לא טובים, תדע שיש הרבה שכן מעריכים אותך ואת האידאולוגיה שלך.

    גאה בך.

    IP: 79.182.247.238דווח על תגובה זו

  • 99.

    אני מצטער שיש לנו אנשים כאלה בצה''ל

    חייל, 02/10/12 03:00

    לא הגיעה לך ההתייחסות הזו בכלל, אני מצטער שפגשת את האנשים הכי מגעילים שיש לנו בצבא.
    לצערי בכל מקום יש קיצוניים - הן לכך והן לכך.

    IP: 85.64.150.191דווח על תגובה זו

  • 98.

    מוסלמי אוהב ישראל?????

    דידי דבש, 02/10/12 02:48

    ציטוט מתגובה 72 לכתבה:
    ''מהכרות אישית עם הנפשות הפועלות אני יכול לספר לכולכם שמדובר במקרה קלאסי של חייל שמצבו הנפשי לא מאפשר למפקדיו לתת לו נשק . לא נעשה שום עוול לאדון עבדללה העוול היחידי שנגרם הוא לתדמית של מג''ב .
    הנסיון להציג את המערכת הצבאית כגזענית על בסיס המקרה הזה היא תוצר של מניפולטיביות עיתונאית מהסוג שעיתון הארץ מתמחה בו...''

    אני לא מכיר את המגיב ההוא ואני לא יודע אם הוא דובר אמת, מה שאני כן יודע זה שתי דברים: אחד שצהובון ''הארץ'' הוא אל ג'זירה בעברית ואם הוא מפרגן למישהו אז אותו אחד חייב להיות או מחבל או בוגד, ושתים שלפי אותו צהובון אנחנו (החברה הישראלית) תמיד אשמים ותמיד גזענים.
    אז קחו את מה שכתוב כאן בערבון מוגבל

    IP: 109.64.246.107דווח על תגובה זו

    • דבריך הם הרבה יותר קש מדבש. (ל''ת)

      חולמת, 07/11/12 13:00


      IP: 184.64.67.124 דווח על תגובה זו

  • 97.

    בואנה כמה חסידות יש פה, אנחנו בעונת ההתחסדות? כל סוכות יהיה ככה?

    מאיפה לכם שהכתבה אינה מוטה? אתם מכירים את המקרה?, 02/10/12 02:44

    קורעים אותי המגיבים השמאלנים, פשוט קורעים אותי...

    הכמיהה הזאת לשלום תמורת אימא.

    פשוט לא מבין אתכם.

    אין לכם מושג מה באמת היה שם.

    אין לכם מושג אם הוא לא מופרע, ומה אם היה לו נשק ו...

    אבל אתם ישר יודעים לבוא לנקוף אצבע על הצבא שלכם, שאוכל כל שני וחמישי סכינים בגב , ועוד צריך לחייך בש''ג למוסלמי שרוט מאבו גוש.

    יאללה תרגיעו. אף אחד לא רוצה ברעתו.

    תתחילו ללמוד לקרוא מפה יא חרשים
    (הבנתם את השיבוש? יופי, עכשיו תחשבו שבערך באופן כזה השכל שלכם משובש, ותתחילו להתאמן בתיקון כדי שנוכל להיבנות פה ביחד ולא בפילוג מאוס)

    IP: 79.179.9.24דווח על תגובה זו

  • 96.

    מהתחלה לא היתה נחישות להקים מדינה יהודית (ל''ת)

    מסוממי הדו קיום הלכו על גטו עם רוב יהודי, 02/10/12 02:41


    IP: 93.172.83.118דווח על תגובה זו

  • 95.

    מאמין שגם היו מקרי גזענות כלפיו

    כהן, 02/10/12 02:11

    וגם הייתה אי התאמה שלו.

    אני מניח שאי ההתאמה שלו (מסיבות כאלו ואחרות ) יצרה כלפיו לעג שהיה מעורב גם בלעג גזעני.

    בכל מקרה מאוד מעריך אותו על המוטיבציה האדירה ומאחל לו רק טוב!

    IP: 109.160.246.239דווח על תגובה זו

  • 94.

    עבדל רחמן ! עשו לך עוול בצה''ל - אבל החברה הישראלית מחבקת אותך (ל''ת)

    יהודי- גוש עציון, 02/10/12 02:03


    IP: 37.60.43.159דווח על תגובה זו

  • 93.

    בושה. פשוט בושה. ועצב... (ל''ת)

    שחף, 02/10/12 01:49


    IP: 93.172.104.65דווח על תגובה זו

  • 92.

    תקראו תגובה מספר 1 תבינו איזה שקרנים העיתונאים (ל''ת)

    משה, 02/10/12 01:31


    IP: 79.179.200.204דווח על תגובה זו

  • 91.

    עבדל, קיבלת רושם לא נכון. יש מיעוט זניח שמסוגל להתייחס

    לגוי כאל בן אדם שווה ערך., 02/10/12 01:10

    המיעוט הזה קרוי ''סמולנים'' או ''ערב רב''.
    רובנו המכריע שונא את הגוי ורואה בו מין מצב ביניים של אדם ובהמה, מתעניין בו רק אם אפשר לעבוד עליו או לנצל אותו לעבודת כפיים קשה תמורת שכר רעב.
    ההוויה הזו מעוגנת היטב בדת ובמסורת שלנו, וכמובן ביחסה של מדינת ישראל לדורותיה לפועלים פלסטינים, למבקשי מקלט מאפריקה, לעבדים תאילנדים בענף החקלאות, לשפחות מין מחבר העמים. אפילו דרוזים ששופכים דם במדי צה''ל - למשל בחג הפסח האחרון במחנה 80 הם נדרשו לסעוד בשולחן צדדי ומלוכלך על מנת שלא לטמא את שולחנם של החיילים היהודים.
    ואם זה מנחם אותך, רובנו שונאים סמולנים לא פחות מאשר ערבים.

    IP: 79.177.113.37דווח על תגובה זו

    • אל תכליל. יש כאלה ויש כאלה

      דוד, 02/10/12 07:58

      ולא חסר גם שמאלנים אשכנזים גזענים כלפי יהודים

      IP: 79.177.113.37 דווח על תגובה זו

  • 90.

    לא יודע דובר צה''ל לא מצטיין באמירת דברי אמת. בכמה מקרים אפילו ממש שיקר (ל''ת)

    עמר, 02/10/12 01:10


    IP: 84.109.69.137דווח על תגובה זו

  • 89.

    משהו חשוד בסיפור הזה.

    משה, 02/10/12 00:54

    זה אף פעם לא עד כדי כך פשוט.

    IP: 213.8.59.241דווח על תגובה זו

    • תמיד זה פשוט רק שמנסים לסבך (ל''ת)

      רן, 02/10/12 08:17


      IP: 31.154.252.232 דווח על תגובה זו

  • 88.

    משרתים בגולני ערבים ומקבלים יחס שווה. כואב לי מאוד לשמוע על המקרה כאן (ל''ת)

    עם הבן שלי, 02/10/12 00:49


    IP: 79.177.189.187דווח על תגובה זו

  • 87.

    בגדוד התותחנים שלי היו נוצרים, דרוזים ומוסלמים

    תותחן לעבר, 02/10/12 00:47

    אף אחד לא עשה מזה עניין. רובם היו חיילים, חלקם גם קצינים ומוצאם לא עלה יותר ממגזרים אחרים כמו קיבוצניקים, דתיים ואפילו ירושלמים. יחידה של ״צהובים״ כנראה היתה מתאימה לו יותר. חבל.

    IP: 77.127.183.135דווח על תגובה זו

  • 86.

    יש בצהל קצינים ערבים מוסלמים שהתנדבו,כנראה הוא בעייתי (ל''ת)

    ב, 02/10/12 00:37


    IP: 213.57.195.58דווח על תגובה זו

  • 85.

    דלק למדורת השנאה

    קובי סאן פרנסיסקו, 02/10/12 00:33

    בתור שכן לשעבר (קיבוץ קרית ענבים) הכתבה גרמה לי לעוגמת נפש וכעס. הכפר אבו גוש עמד לצד היהודים עוד מלפני מלחמת השחרור ומעולם לא היה כפר עוין. סיפור אבו גוש הוא החלום הרטוב של בן גוריון על היחסים בין יהודים לערבים במדינת ישראל. בתור ילד אני זוכר את משלחת המכובדים מהכפר שהיו באים לקיבוץ ביום העצמאות להשתתף בחגינו. בשנים האחרונות חלה הקצנה דתית גם בכפר וחל שנוי לרעה בדפוסי ההצבעה בבחירות.הסיפור שלפנינו רק מוסיף דלק למדורת השנאה. ןאתה עבדאללה דע. הרבה יהודים מוקירים את פועלך, תומכים בך, ןכואבים את השפלתך. עלה והצלח.

    IP: 67.169.74.28דווח על תגובה זו

  • 84.

    בושה וחרפה!!! (ל''ת)

    דן, 02/10/12 00:17


    IP: 93.172.62.254דווח על תגובה זו

  • 83.

    גזע דת ומין - מה עם נטייה מינית? רק אני חושב במקרה (ל''ת)

    שהבחור אולי גיי?..., 02/10/12 00:14


    IP: 79.179.26.76דווח על תגובה זו

    • לתשובתך

      ג, 02/10/12 09:45

      בדוק!!!

      IP: 93.172.89.42 דווח על תגובה זו

    • מי שמכיר אותו מקרוב, הוא אכן נראה ומתנהג כך (ל''ת)

      Aia, 07/10/12 10:41


      IP: 79.182.13.50 דווח על תגובה זו

  • 82.

    סיפור אישי. אין קשר למוצאו. עיתונות שקרית ב''מיטבה''.

    דורון, 02/10/12 00:02

    חצי מלוחמי מגב לא יהודים. רבים מהם מסולמים. כל הסיפור הזה אין לו קשר למוצאו. אל תעשו סיפור ממשהוא שלא קיים.

    IP: 84.228.23.23דווח על תגובה זו

  • 81.

    זבל מי שהציק והוריו זבלים כי גידלו זבל. ככה הנאצים התחילו (ל''ת)

    זבולון, 01/10/12 23:55


    IP: 85.65.60.199דווח על תגובה זו

  • 80.

    לא קשה לי להאמין. נשמע אפשרי בהחלט במציאות המצערת הזאת. (ל''ת)

    צהל הפך בית לדפרים כמו עוד כמה מוסדות, 01/10/12 23:52


    IP: 89.138.22.33דווח על תגובה זו

  • 79.

    מג''ב- גזענות . (ל''ת)

    אבישי, 01/10/12 23:45


    IP: 85.250.69.196דווח על תגובה זו

  • 78.

    עבדאללה, מחזק את ידיך (ל''ת)

    רונן, 01/10/12 23:43


    IP: 85.65.140.45דווח על תגובה זו

  • 77.

    למה מג''ב ??? (ל''ת)

    נחל, 01/10/12 23:40


    IP: 89.138.19.75דווח על תגובה זו

  • 76.

    כגימלאי משטרת ישראל. משהו לא מסתדר לי. במשטרה ובמג''ב

    יוסי חולון, 01/10/12 23:39

    משרתים הרבה מאד ערבים גם מוסלמים וגם נוצרים, ואין שום בעיה איתם.חלקם הגיעו עד דרגות גבוהות גם כחוקרים וגם כאנשי שטח.

    אישית הכרתי אנשים מצוינים, שיש לי קשר גם לאחר סיום עבודתי במשטרה.

    אני חוזר משהו לא מסתדר לי.עושה שם רע למג''ב ולמשטרה. וחבל. מצפה שדובר המשטרה יגיב על העיניין הזה.

    IP: 84.109.78.65דווח על תגובה זו

  • 75.

    קשה לשפוט אם הצבא פישל, למרות שזה קורה. הקטע עם החברים בכפר יותר ברור:

    סא''ל מיל., 01/10/12 23:28

    אם בישראל ערבים מחרימים מי שמשרת, זה מראה על הגישה בהכללית בחברה הערבית. הם לא מקבלים את עובדת ההקמה של מדינה יהודית ולכן לרובם יש להתייחס בהכללה של צריך להיזהר מהם. עם זאת, אסור בשום פנים ואופן לפגוע במי שאינו כזה. יש להצדיע לחייל שבסיפור הנוכחי.

    IP: 94.159.133.220דווח על תגובה זו

  • 74.

    גועל נפש של מדינה (ל''ת)

    1, 01/10/12 23:17


    IP: 192.116.105.226דווח על תגובה זו

  • 73.

    שרתתי עם המון מוסלמים במג:ב ובחיים לא הייתה אפליה. (ל''ת)

    אביב, 01/10/12 23:01


    IP: 79.182.33.110דווח על תגובה זו

  • 72.

    עניין אישי שהפך לעניין לאומי על לא כלום

    ניר, 01/10/12 22:35

    מהכרות אישית עם הנפשות הפועלות אני יכול לספר לכולכם שמדובר במקרה קלאסי של חייל שמצבו הנפשי לא מאפשר למפקדיו לתת לו נשק . לא נעשה שום עוול לאדון עבדללה העוול היחידי שנגרם הוא לתדמית של מג''ב .
    הנסיון להציג את המערכת הצבאית כגזענית על בסיס המקרה הזה היא תוצר של מניפולטיביות עיתונאית מהסוג שעיתון הארץ מתמחה בו...

    IP: 98.91.58.12דווח על תגובה זו

    • הכל שקר, רק ''שכחת'' לומר מה האמת

      אני, 02/10/12 01:39

      האם לא קראו לו בשמות הגנאי? האם הכתבה שקרית? אין פה ''ניסיון'' מספרים לך עובדות.

      IP: 79.183.208.238 דווח על תגובה זו

  • 71.

    מאחל לו בהצלחה במה שיעשה וחיים טובים (ל''ת)

    עידו, 01/10/12 22:30


    IP: 84.108.239.246דווח על תגובה זו

  • 70.

    החייל המוסלמי

    שי, 01/10/12 22:24

    דרך ארץ קדמה לתורה.לצערי לא כול מי שעבר ''מילה'' צריך להחשב יהודי והוא לא מייצג את החשיבה היהודית.

    IP: 84.228.193.96דווח על תגובה זו

    • ממליץ! (ל''ת)

      חגי, 01/10/12 23:42


      IP: 85.65.140.45 דווח על תגובה זו

  • 69.

    היו מגייסים אותו לנחל זה לא היה קורה

    נחלויי, 01/10/12 22:18

    אנשים טובים . מה הוא דפוק הלך למגב.. מסכן

    IP: 109.67.193.88דווח על תגובה זו

    • לשם שלחו אותו, זה לא הוא בחר (רצה בהתחלה למשטרה) (ל''ת)

      טוקבקיסט מנחש מהכתבה, 02/10/12 01:36


      IP: 85.65.57.162 דווח על תגובה זו

    • יותר מידי ג'וינטים אחי (ל''ת)

      התחלת לאהוב מוסלמים על חשבון אחיך? יפה לך בחלומות, 02/10/12 02:46


      IP: 79.179.9.24 דווח על תגובה זו

  • 68.

    מעולם לא נאמר עלייהם מילה רעה,איזה שטויות צה'ל חולה עלייהם

    הצ'רקסים חיילים מדהימים ואהובים ואחיינו בדם, 01/10/12 22:14

    וכמובן הדרוזים שמשרתים בדרגות גבוהות כמו הצ'רקסים גם מקובלים ואהודים בצבא,כנראה לא התאמת חמוד וזה קורה בכול עדה נקודה

    IP: 93.172.22.197דווח על תגובה זו

    • אה אז הבנת שהוא צרקסי...וואלה יופי (ל''ת)

      אז אניפשוט לא הבנתי, 01/10/12 22:31


      IP: 84.109.12.99 דווח על תגובה זו

  • 67.

    אם הצבא לא היה רוצה בו,לא היה מגייסו בכלל מלכתחילה,למה לגייס

    איזו כתבה שמאלונית משחירה, 01/10/12 22:13

    אותו ואז כביכול 'להתעלל' בו?

    שטויות להפך כל הכבוד לצה'ל שנתן יד לאדם לא משנה מוסלמי או יהודי, שלא מתאים לשרת ביחידה קרבית מסיבות נפשיות שלא קשורות למוצאו, ולמרות זאת גייס אותו,אני מאמינה לצה'ל

    IP: 93.172.22.197דווח על תגובה זו

    • מה זה קשור????

      ענת, 02/10/12 06:13

      מה זה קשור בכלל שהחליטו לגייס אותו, מדברים על זה שהחיילים והמפקד הראשי שלו התעללו בו, בושה לצבא הזה,פשוט מחדל את המפקד שלו הייתי מעיפה משם. כל מג״ב ערסים פרימיטיבים

      IP: 118.173.187.74 דווח על תגובה זו

  • 66.

    יש צ'רקסים מפקדים מופלאים משכמם ומעלה במג'ב,מוסלמים אהובים ואהודים

    אין סיכוי בעולם שהבחור הנחמד הזה לא על פרופיל קב'ן, 01/10/12 22:11

    אם היה מתאים לשאת נשק, ותקשיבו טוב מה אני אומרת לכם, זה שהוא מוסלמי לא קשור לכך שלא מתאים לנשיאת נשק,גם יהודים חיילים לא ראויים לתפקידים קרביים ולא נושאים נשק מטעמי ביטחון,אז תשכחו לרגע שהוא מוסלמי, הוא פשוט לא התאים ליחידה קרבית או לוחמת נקודה, לא קשור בכלל להיותו מוסלמי,

    IP: 93.172.22.197דווח על תגובה זו

    • את פשוט טיפשה..

      -, 02/10/12 09:09

      כמו רוב יוצאי מג''ב גם לך מסתמנת רמת משכל חד ספרתית.
      את פשוט טיפשה.. ברמה הכי בסיסית שיש

      IP: 189.98.206.144 דווח על תגובה זו

  • 65.

    בעיני צה''ל קצת יותר אמין מהעיתנואים שמחפשים כותרות. (ל''ת)

    שי, 01/10/12 21:59


    IP: 83.130.109.27דווח על תגובה זו

  • 64.

    איזה חתיך וואו!לך תעשה קריירה בינלואמית בדוגמנות! (ל''ת)

    אתי, 01/10/12 21:59


    IP: 93.172.149.94דווח על תגובה זו

  • 63.

    לכל היהודונים שמייד קופצים נגד היהודים, תקראו את תגובה 1!!!!!!! (ל''ת)

    משה, 01/10/12 21:58


    IP: 213.57.44.188דווח על תגובה זו

  • 62.

    עם צבא שמורכב מישראלים אטומים ומגעילים, באמת עדיף להשתמט. (ל''ת)

    מיכל, 01/10/12 21:55


    IP: 79.182.209.167דווח על תגובה זו

  • 61.

    למה הלכת למג''ב למה? היחידה הכי גזענית בצה''ל.

    תומר, 01/10/12 21:54

    כל הכבוד לך, דע לך שרוב העם מצדיע לך ומכריך אותך

    IP: 85.65.124.34דווח על תגובה זו

    • גם אני מצדיע לבחור שניסה והוכשל (ל''ת)

      משה, 02/10/12 06:21


      IP: 79.183.16.144 דווח על תגובה זו

  • 60.

    עוד הוכחה שעדין בצבא יש גזענות ..ואין סדר וחשיבה הגיונית .פשוט בושה (ל''ת)

    גדי, 01/10/12 21:47


    IP: 37.142.144.57דווח על תגובה זו

  • 59.

    כאילו שצריך עוד הוכחה שישראל מדינה גזענית ודוחה. (ל''ת)

    דני מניו יורק, 01/10/12 21:34


    IP: 75.145.80.5דווח על תגובה זו

    • יש כאן רק הוכחה לעיתונות רעה.לחצי מג''ב יש מבטא ערבי וכל אבו-גוש ציונית (ל''ת)

      מחר ידווחו על משגיח כשרות שהופלה כי הוא חובש כיפה., 01/10/12 21:54


      IP: 109.160.168.84 דווח על תגובה זו

  • 58.

    This is our ugly face

    Motti, 01/10/12 21:31

    I was a combat soldier and I would be honored to serve with Abdala Rachman.

    It is a shame that the common Israeli not only did not improve, but he/she became worse

    There are cowards and lazy Jews who would not give fraction to the state of Israel.I know, I knew many like that in Herzelia. All they wanted is to become a professional and make money. Their parents did everything in their powers so they don't serve in a combat unit.

    Here is a young man who is willing to do a lot more than so many Jews and he gets a fist in his face.

    That's the ugly Israeli

    This is how we look like.

    IP: 70.80.34.5דווח על תגובה זו

  • 57.

    זה סיפור מוזר מאוד. במשמר הגבול יש הרבה דרוזים עם מבטא די דומה לשלו. (ל''ת)

    חסר כאן מידע., 01/10/12 21:27


    IP: 109.160.168.84דווח על תגובה זו

    • דרוזים וצ'רקסים נאמנים (ל''ת)

      יש מלא בצבא, 01/10/12 22:15


      IP: 93.172.22.197 דווח על תגובה זו

      • כי הם עושים שירות חובה

        שלומית, 01/10/12 22:41

        ערבים מוסלמים ונוצרים יכולים להתנדב

        IP: 79.183.16.223 דווח על תגובה זו

  • 56.

    כן ירבו כמוך !!

    אורן, 01/10/12 21:25

    אני בטוח שיש יחידות מצבא שהיו מקבלים אותך יותר טוב

    IP: 80.230.12.208דווח על תגובה זו

  • 55.

    ''צבא הג'ננה לישראל'' (ל''ת)

    yoyo, 01/10/12 21:20


    IP: 81.218.200.232דווח על תגובה זו

  • 54.

    אל תשבר אחי , תדבק במטרה כמו טיל מונחה, וה' יהיה לעזרך בכל.

    יהודי, 01/10/12 21:19

    אל תשים לב לאפסים שבעזרת כמה סמכויות מפוברקות מבלים את חיהם בלהשפיל אחרים ולעשות עליהם תרגילי מנהיגות. פשוט תהיה בשקט ותפעל, עד שתמצא את החברה הנכונה שבה תשתלב. כי זה קורה לכולם, החברה הישראלית דפוקה מהבחינה הזאת אך מהרבה בחינות אחרות הינה דומא לכל העולם כולו, אז תסתכל על החיובי, רק על החיובי, ובאמת הקב''ה יהיה בעזרך.

    IP: 81.218.200.232דווח על תגובה זו

  • 53.

    אין מקום לערבים ולמוסלמים בצה''ל. פתאום הם עלולים לשנות כיוון. (ל''ת)

    לערבים- רק שירות אזרחי., 01/10/12 21:17


    IP: 87.69.198.72דווח על תגובה זו

  • 52.

    מניחה שלא יעזור,אבל גם אני סבלתי והתבזבזתי בצבא. השירות קשה (ל''ת)

    בגלל הארגון המסורבל והרבה אנשים קטנים עם כח-בהצלחה, 01/10/12 21:11


    IP: 188.120.139.217דווח על תגובה זו

  • 51.

    לא ברור..

    יעלי, 01/10/12 21:10

    בצה''ל ואפילו במג''ב הסיפור הזה קצת מופרך.
    היכן היו עד היום המפקדים? התקשורת? הפוליטקאים?

    IP: 85.65.97.161דווח על תגובה זו

  • 50.

    מה נסגר עם המדינה הזאת?????????? (ל''ת)

    אני, 01/10/12 21:08


    IP: 93.172.243.178דווח על תגובה זו

  • 49.

    הסיפור נשמע לי מוגזם משני הכיוונים.

    שי, 01/10/12 21:07

    גם התיאורים מוגזמים על התנהגות הצבא וגם טיבו של הבחור שכנראה לא 100% קדוש מעונה כפי המוצג בכתבה.האמת כנראה באמצע.

    IP: 87.68.247.84דווח על תגובה זו

  • 48.

    מצאת לאן ללכת...

    אדן, 01/10/12 21:07

    הריכוז הגבוה ביותר של דרוזים ובדואים נמצא במג''ב...
    ואם יש משהו שיותר מעצבן אותם משיקללו את אמא שלהם- זה שיחשבו שהם ערבים.

    IP: 77.126.233.162דווח על תגובה זו

    • הבדואים הם אכן ערבים מוסלמים

      ש, 01/10/12 22:31

      שיהיה ברור בדואי זה לא דת או לאום זה סתם כינוי לנווד . הם גם לא מחוייבים להתגייס כמו הדרוזים

      IP: 79.183.16.223 דווח על תגובה זו

  • 47.

    לא ברור..

    יעלי, 01/10/12 21:06

    בצה''ל ואפילו במג''ב הסיפור הזה קצת מופרך.
    היכן היו עד היום המפקדים? התקשורת? הפוליטקאים?

    IP: 85.65.97.161דווח על תגובה זו

  • 46.

    רק דבר אחד אפקר לומר לו. סליחה (ל''ת)

    דוד, 01/10/12 21:04


    IP: 89.176.78.151דווח על תגובה זו

  • 45.

    גזענות יהודית ומפקדים עלובים (ל''ת)

    בושה, 01/10/12 21:02


    IP: 46.120.25.245דווח על תגובה זו

  • 44.

    אתה אח יקר שלנו!

    אדם רוסו, 01/10/12 20:58

    פטריוטים אמתיים, יהודים וערבים, מצדיעים בפניך!! אתה אחינו, ואתה חלק מאתנו.

    IP: 93.172.102.183דווח על תגובה זו

  • 43.

    זה המלך ממתקי אבו גוש? אני בהלם

    יאיר, 01/10/12 20:48

    מת על הילד הזה.
    אחלה אחלה גבר

    IP: 37.142.127.23דווח על תגובה זו

  • 42.

    למה פשוט לא שלחו אותו לחטיבת הנח''ל? הוא לא היה עובר את החרא הזה שם. (ל''ת)

    נחלואי, 01/10/12 20:46


    IP: 85.65.197.37דווח על תגובה זו

  • 41.

    גם חיילים יהודים משוחררים בגלל חוסר התאמה (ל''ת)

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 01/10/12 20:43


    IP: 85.64.186.123דווח על תגובה זו

  • 40.

    האם היותו מוסלמי התומך בציונות אומרת אוטומטית שנועד לגדולות בצבא?

    הרואה נכוחה, 01/10/12 20:35

    האם היותו מוסלמי התומך בציונות אומרת אוטומטית שנועד לגדולות בצבא, מתאים לכל תפקיד וחף מבעיות אישיותיות כאלה ואחרות?
    יש גם המון חיילים יהודים עם מוטיבציה שנופלים במסננות הצבא במסלולים שונים וייעודם משתנה, והמציאות הרבה פעמים אינה כמו בחלומות שלפני. אלו החיים.

    הסיפור הזה על פניו מאד תמוה, ומציג את כל גורמי הצבא (השונים) שנגעו בעניינו כמפלצות סדיסטיות שעשו יד אחת להתעלל בו בגלל מוצאו. זה פשוט לא הגיוני.
    הרבה יותר סביר שמדובר בבחור טוב, אך למרבה הצער כנראה כן בעל בעיות אישיותיות ושאינו מתאים לשירות קרבי (או למסגרת צבאית כלל). מה לעשות שזה מקלקל סיפור יפה? סטטיסטיקת אי ההתאמה אינה פוסחת גם על ערבים חובבי ציון.

    הכתבה הזו חד צדדית בצורה מציקה ומעיקה בשל העובדה שידוע מראש שלצבא אסור להתייחס למקרים פרטניים בעיתון, ויש תחושה שעובדה זו מנוצלת להיסחפות טוטאלית עם סיפור די מופרך (ש''במקרה'' גם משרת אג'נדות אנטי-צה''ליות).

    IP: 112.134.209.186דווח על תגובה זו

    • הוא לא ביקש להיות רמטכ''ל, מה הקשר בין דרגות לגזענות?

      הקוראת בקפה, 01/10/12 21:55

      גם יהודים לא מגיעים גבוה אבל האם הם עוברים מסכת כזו של טרטורים? אל תשכח שאין לו משפחה ,בצבא'' בשביל דחיפה ופרוטקציה , אין מי שיסביר לו, שילמד אותו מניסיונו, הוא אחד לגמרי והקריב את שמו הטוב למען הצבא. אז אל תעשה ממנו רמטכ''ל אבל המינימום שאתה יכול לעשות בתמורה זה להתייחס אליו כמו בן אדם.

      IP: 93.172.149.94 דווח על תגובה זו

  • 39.

    אני מתבייש באנשים האלה שעוללו לו את כל העוולות האלה

    עומר, 01/10/12 20:34

    פשוט בושה...

    IP: 46.116.218.187דווח על תגובה זו

  • 38.

    הייתי גאה לשרת עם עבדאללה

    אלי, 01/10/12 20:27

    בשירותי הצבאי היו מוסלמים נוצרים דרוזים יהודים צ'רקסים ואף אחד לא היה שונה
    לא במטלות ולא בהתחייבויות לא באחווה רעות וחברות וגם לא בבדיחות קרש אחד על השני.

    אני גאה לשרת בצבא של כל העם ולכל מי שמוכיח נאמנות יהודי או מוסלמי זה ממש לא משנה.

    גולני 51

    IP: 79.180.48.190דווח על תגובה זו

  • 37.

    קשה לי להאמין שככה מתנהגים יהודים כנראה שהוא לא תלית שכולה תכלת (ל''ת)

    ...., 01/10/12 20:23


    IP: 109.67.250.29דווח על תגובה זו

    • מה כל כך קשה? הם חארות לא פחות גם כלפי עצמם (ל''ת)

      כמעט מוות לרב''ט שנגע במוט פז''מ, זוכר??, 01/10/12 23:42


      IP: 213.57.162.72 דווח על תגובה זו

  • 36.

    ערביי אבו גוש הם מוסלמים ציוניים ולא פלסטינים,הם מקסימים ומתנדבים בכיף

    שקד,ירושלים, 01/10/12 20:18

    אין שום התנכלות נהפוך הוא,הם אנשים מקסימים שתורמים רבות למדינה במיוחד ביחידת החילוץ שלהם,כל ניסיון לשבש את זה מעיד על הכותב כשונא ישראל וסכסכן דוחה ושמאלן הזוי

    IP: 85.65.88.16דווח על תגובה זו

    • ערביי אבו גוש שונים מאוד,אהובים ואהודים בקרב היהודים,סיפור מוזר (ל''ת)

      נכון, 01/10/12 22:04


      IP: 93.172.22.197 דווח על תגובה זו

  • 35.

    חבל...

    דורית, 01/10/12 20:17

    סיפור קשה ומעורר מחשבה. כולכם יודעים שאני ימנית קיצונית בכל מה שקשור להתיישבות יהודים בארץ ישראל השלמה, ויחס קשה למי שאוייב, אבל זה לא סותר את העובדה שאני תומכת בעידוד ערבים שבאמת מראים נכונות לתרום למדינה היהודית ולציונות. זה סיפור קשה שלא היה צריך לקרות. מישהו בצבא צריך לתת את הדעת על מה שקרה כדי שלא נהפוך אדם טוב ונאמן, למריר ואולי גם עויין. היה אפשר למצוא לו איזשהו תפקיד נורמלי ומכובד בצבא, גם אם קיימת חשדנות. האם הוא לא היה יכול להיות חובש למשל? תותחן? בטח יש עוד אפשרויות. חבל שכך נגמר. מקווה שיפגוש אנשים יותר מפרגנים וחכמים באזרחות.

    IP: 109.67.151.203דווח על תגובה זו

    • הלוווו

      משה, 02/10/12 00:57

      לא לזלזל בתותחנים. זה תפקיד לא פשוט שמצריך דיוק וכוח עמידה ולא כל אחד מתאים אליו. לגופו של עניין. משהו חשוד בסיפור הזה.

      IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

  • 34.

    אנחנו מטומטמים

    אייל, 01/10/12 20:15

    בושה חשבתי שמג''ב משפר את עצמו. גיליתי שלא.
    אנחנו פשוט אדיוטים. עם מפקדים ששכחו מה רשום בכניסה לבהד 1

    IP: 80.179.123.71דווח על תגובה זו

  • 33.

    איזה רוע, איזו אטימות.

    ליאור, 01/10/12 20:05

    צה''ל מודל שנות האלפיים: ממש כל הכבוד לכם. במקום לחבק ולעודד את השונה, מרחיקים ומתעללים.
    ממש לא עושה חשק להיות ישראלי יותר.

    IP: 86.171.242.60דווח על תגובה זו

  • 32.

    איש טוב

    לי, 01/10/12 20:03

    כואב הלב על מה שעברת. מקווה שתמצא בך את הכוחות הנפשיים לשים את זה מאחור. בהצלחה!

    IP: 85.64.224.85דווח על תגובה זו

  • 31.

    איזה חתיך הורס!!!!!! (ל''ת)

    אחת, 01/10/12 19:59


    IP: 109.226.61.215דווח על תגובה זו

  • 30.

    יש הרבה ערבים ציוניים, ואני מקווה שהחברה שלנו תשתפר.

    יהודי., 01/10/12 19:56

    שתדע שאני וכל משפחתי מאוד תמכנו בך. ואתה מפתח גם לפתח וסובלנות של יהודים שצריכה להשתפר, ואני חושב שיש תקווה, וגם הכפר יהיה בסדר, הוא פשוט מפחד מהרשות הפלשתינאית כרגע.

    IP: 80.230.73.244דווח על תגובה זו

  • 29.

    צבא ''ההגנה'' - ההגנה היא בעלת מסורת של זובור וכולנו סובלים

    מכיר את הצבא הזה, 01/10/12 19:52

    הצבא הזה הוקם על תשתיות ארגון ההגנה. ארגון חסר ערכים חברתיים של ממש.
    חבל. זה קורה גם ליהודים.

    למעשה, כל ציוני אמיתי חשוף לזה.

    הצבא הזה רוצה חיילים זריזים וחסרי ערכים. סתם אוהבי כוח ושדה. לא יותר מזה.

    IP: 84.229.235.49דווח על תגובה זו

  • 28.

    האמת היא שצהל מחנך צעירים, ואצלם זה או שחור או לבן, קשה לחנכם למורכבות

    שינאת ערבים אסור שתהיה חיצונית וכוללנית, 01/10/12 19:46

    צהל זקוק ללוחמים רואים בערבים אוייב, כניסת ערבי לשורות גורם מבוכה למפקדים שצריכים לשנות את שפתם ולדבר פוליטקלי קורקט, האוייב יהיה קשה יותר להגדרה וכו' ואני יכול להבין זאת, אך שאיני מסכים לגמרי. בכל מיקרה הדבר צריך היה להישקל מראש בידי הגורמים הממונים על עצוב וחשיבה, ואם סברו שיש כאן בעייה כי אין מקום בצהל לחייל מן השורה שיהיה במחיצת חיילים מיבצעיים אחרים והוא ערבי, בעיה שאינה ביטחונית אלא תרבה מבוכה, אלא אם צהל ישתנה. היה צריך בדיפלומטיות להפנותו למשהו אחר ולא יחד עם חיילים מיבצעיים. אנו בעצמינו מגבירים את השינאה ודוחפים את הערבים להקצנה, היחידים שזה משרת את תורתם אלו המיתנחלים ותומכיהם הקיצוניים, הם אינם רוצים שום הידברות אלא מאמינים שהמשיח יסיע להם להיתגבר על מיליירד ורבע מוסלמים. הימין הקיצוני גם מצפצף על טורקיה מצרים וכן ידידותינו מהמערב, הימין הקיצוני הביא כבר פעמיים לחורבן הבית ובודאות יביא את השלישי.

    IP: 99.237.234.30דווח על תגובה זו

    • שירתתי באיו''ש במשך כמעט 5 שנים.

      לא יודע מה אתה רוצה, 01/10/12 21:05

      מעולם לא שמעתי גזענות מצד מפקדי.
      להפך, גם מפקדים מסויימים שהכרתי ובארבע עיניים דיברו בהכללות על ערבים, מעולם לא נהגו כך מול פקודיהם..
      סוג של פוליטיקלי קורקט.

      IP: 77.126.233.162 דווח על תגובה זו

    • מסכים בהחלט עם הקביעה על הימין הקיצוני (ל''ת)

      כהן, 02/10/12 01:55


      IP: 109.160.246.239 דווח על תגובה זו

  • 27.

    לפני שאתם מגיבים תקראו מה כתב מס' 1... לא נראה לי שהוא טלית שכולה תכלת (ל''ת)

    כפי שמצויר בכתבה...עוד כתבה שרוצה רייטינג בשקרים, 01/10/12 19:46


    IP: 87.69.22.65דווח על תגובה זו

  • 26.

    ,

    עבדאללה, 01/10/12 19:46

    תשמח במי שאתה איך שאתה, יש כל מיני סוגים של אנשים, לא צריך להתרגש, או להתבאס לעשות הכללות, כי יש אנשים- בלי קשר לשום דת או רקע, שישמחו להנות איתך איך שאתה. שנה הכי טובה שיש-)

    IP: 93.172.122.138דווח על תגובה זו

  • 25.

    התביישתי לקרוא,איזה עם מסריח אנחנו!מזעזע ומחפיר.

    טליה, 01/10/12 19:39

    אני מתנצלת בפני האיש המקסים על ההתנהגות הבוטה שזכה לה בצבא.פשוט בושה וכלימה.

    IP: 46.120.165.56דווח על תגובה זו

    • אולי כדאי שתתביישי על הסקת מסקנות לפני שבררת את אמיתותה (ל''ת)

      שקד,ירושלים, 01/10/12 20:20


      IP: 85.65.88.16 דווח על תגובה זו

  • 24.

    הוא לא המוסלמי הראשון שמשרת בצהל בקרבי ובמגב, זה מפתיע!

    הוא חצי יהודי גם לפי המראה, 01/10/12 19:34

    כולנו מכירים את הדרוזים שחלק גדול מהם משרת במגב ועושים עבודה מצויינת כנל יש לא מעט מוסלמים ולא רק בדואים המשרתים בתפקידים שונים, קשה לי להבין את יחס החיילים ואת המפקדים, אולי צהל באמת השתנה עם השנים אבל זה כיוון מטומטם שישרת רק את הערבים והכי גרוע את השמאלנים המחפשים איך לנגח את ישראל !
    אגב מה שהכי אירוני בסיפור הוא שרבים מערביי מזרח ירושלים הם ממוצא יהודי בעברם שהוכרחו להתאסלם !

    IP: 5.102.229.114דווח על תגובה זו

    • אתה פשוט בור!!

      -, 02/10/12 09:06

      הפתיח של ההודעה שלך כבר חושף רמת אינטילגנציה ''בשמיים''..
      ''כולנו מכירים את הדרוזים''.. אז כן כולנו מכירים! ו... ?? בוא רק תסביר לי מה הקשר שלהם למשוואה פה ??
      דרוזים הם א-י-נ-ם מוסלמים מר גאון הדור.
      ''לא מעט מוסלמים'' , בוא ספר לנו מאיפה לקחת את הנתון הזה בדיוק??
      בדואים הם בדואים, ונצא מנקודת הנחה (שגם היא לא בדיוק נכונה) שהם מוסלמים רובם משרתים ביחידות הירוקות ולא במג''ב (!) הם לא ''סובלים'' מגזענות כזאת או אחרת כי השכיל צהל ועשה להם יחידות כמו הגדוד המדברי ועוד.
      אז בוא אני אספר לך מה אירוני פה? שאתה כתבת הודעה שלמה שהיא רצף של גיבוב שטויות ותו לא.. לך תעשה שיעורי בית ואז תחזור..

      IP: 189.98.206.144 דווח על תגובה זו

      • לזה שהגיב

        שלומית, 02/10/12 11:53

        גם בתגובה שלך יש קצת בורות - בדואים הם מוסלמים וגם צרקסים ויש לא מעט במג''ב

        IP: 188.64.204.78 דווח על תגובה זו

  • 23.

    הוא היה צריך לדעת שהוא חי באחת המדינות הכי גזעניות בעולם (ל''ת)

    מיכאל, 01/10/12 19:24


    IP: 89.139.19.111דווח על תגובה זו

    • איזה כיף לזרוק מילים ,בנתיים אתה נשמע כגזען,ראית כתבה והסקת מסקנה (ל''ת)

      שקד,ירושלים, 01/10/12 20:22


      IP: 85.65.88.16 דווח על תגובה זו

  • 22.

    אין דבר כזה ''ערבי ציוני'' כמו שאין ''ערבי ישראלי'' (ל''ת)

    א-ו-ק-ס-י-מ--ו-ר-ו-ן דבר והיפוכו, 01/10/12 19:21


    IP: 84.109.12.99דווח על תגובה זו

    • תתפלא,תושבי אבו גוש במקור מאיזור הבלקן בערך כמו הצ'רקסים

      שקד,ירושלים, 01/10/12 20:26

      הזבל נסראאלה הבטיח לשחוט אותם לפני היהודים,אני כלא ממש''מחבב ערבים''פשוט אוהב אותם

      IP: 85.65.88.16 דווח על תגובה זו

      • הם אוהבים ואהודים ואוהבים את המדינה ונאמנים לה (ל''ת)

        אכן הם שונים, 01/10/12 22:06


        IP: 93.172.22.197 דווח על תגובה זו

        • כולכם אוהבים אותם אבל ...מרחוק......!!! (ל''ת)

          צביעות ישראלית טיפוסית, 01/10/12 22:27


          IP: 84.109.12.99 דווח על תגובה זו

      • אוהב אותם או את החומוס שלהם?? (ל''ת)

        המבחן האמיתי שכן ממול באותו בנין ..כמוני!!, 01/10/12 22:25


        IP: 84.109.12.99 דווח על תגובה זו

      • קודם כל מהקווקז .אבל הוא אינו שייך לעדה הנוצרית עבדדללה עבדאל-רחמן (ל''ת)

        פשוט עוד נער מבולבל זה הכל, 01/10/12 23:22


        IP: 84.109.12.99 דווח על תגובה זו

  • 21.

    חייל מוסלמי

    איציק מזרחי, 01/10/12 19:18

    ההתנהגות העלובה של הגורמים במג''ב ובצה''ל ירתיעו צעירים ממגזר אחר לעשות שירות למען המדינה, גם אם זה לא במסגרת צהל. מדברים על שילוב ומתן הזדמנויות, ומעיפים חייל עם מוטיבציה

    IP: 87.68.244.228דווח על תגובה זו

    • אתה בערך מזכיר לי את חיפה שהרוב שם נוצרים ובגלל זה יש שם שקט

      שקד,ירושלים, 01/10/12 20:29

      תושבי אבו גוש חיים בהרמונייה עוד לפני קום המדינה עם שכנותיה היהודים מכיוון שאין הם מגדירים עצמם כפלסטינים,בגלל זה השמאל בישראל שונא אותם

      IP: 85.65.88.16 דווח על תגובה זו

      • חי בסרט שקד ממזמן לא נוצרים בחיפה ואין!! !שום שקט!!! נהפוך הוא. (ל''ת)

        חיפאי, 01/10/12 22:28


        IP: 84.109.12.99 דווח על תגובה זו

  • 20.

    למה לך להצטער? תמות או תהגר, כלב אבן כלב (ל''ת)

    אבי, 01/10/12 19:17


    IP: 79.181.168.228דווח על תגובה זו

    • זבל

      איציק, 01/10/12 19:39

      אתה זבל שאין לו זכות קיום במדינה!

      IP: 89.139.221.220 דווח על תגובה זו

    • אבי אתה מנוול!

      גל, 01/10/12 19:40

      ונבער ומרושע. הלוואי שתימחה מעל פני האדמה,אתה ודומייך!

      IP: 46.120.165.56 דווח על תגובה זו

    • אבי אתה איבין 60 אליף גחבה. (ל''ת)

      יהודי ציוני, 01/10/12 19:51


      IP: 79.181.21.96 דווח על תגובה זו

    • תמות יא נאצי

      רותם, 01/10/12 20:02

      נו תמות כבר

      IP: 89.139.61.36 דווח על תגובה זו

    • אברהם אבינו מתייסר בקברו שפחות אדם כמוך נושא את שמו (ל''ת)

      פחות אדם, 01/10/12 21:04


      IP: 46.120.25.245 דווח על תגובה זו

    • לך לעזאזל (ל''ת)

      ניר, 02/10/12 01:40


      IP: 79.183.208.238 דווח על תגובה זו

    • טרול עלוב (ל''ת)

      כהן, 02/10/12 01:56


      IP: 109.160.246.239 דווח על תגובה זו

  • 19.

    שאפו שרדתה כל זה ולא יצאתה על נפשי לא מגיע לך היחס הזה

    רפאל, 01/10/12 19:17

    ומג''ב חרא אנשים לא נותנים לאף אחד להצליח

    IP: 109.186.146.205דווח על תגובה זו

  • 18.

    תגובה

    יעקב, 01/10/12 19:15

    מירב הסכוים שכולם - דובר צה''ל, מג''ב וכו' משקרים במצח נחושה. העבר מוכיח כי אין שום סכוי כי יודו במעשים נבזים ופסולים דוגמת אלה המתוארים בכתבה.
    הם הרי לא טועים לעולם...

    IP: 85.64.105.133דווח על תגובה זו

  • 17.

    ליבי איתך

    צבי, 01/10/12 19:14

    כואב הלב
    אני מאד מקווה שעבדאללה ימצא את הדרך לסלוח ולהמשיך הלאה.
    חיילים, גם אם תפקידם הופכם למבוגרים, עדיין צעירים ולא בשלים ורבים עדיין מתנהגים כילדים. מאוחר יותר רבים מהם יבינו כי טעו.
    נכון שסבלך, אכזבתך ורמת התסכול ממנה אתה לבטח סובל הם עצומים ויחד עם זאת אני מאחל לך כי תוכל להכיל את סבלך ולסלוח, לא מכולם בחברה הישראלית היית מקבל יחס כזה,

    IP: 46.117.217.219דווח על תגובה זו

  • 16.

    עבדל, תדע היהודים הם גזעניים והיסטריים, רק נראים כאילו נאורים.

    יהודיה כשרה, 01/10/12 19:10

    חבל שתפגע מאשליות כאילו אנחנו מסבירי פנים כעם - ממש לא. כבודדים כן ומעט.

    IP: 84.94.111.230דווח על תגובה זו

    • ותדע לך עוד דבר

      חזיר כשר, 01/10/12 19:36

      היהודים נוהגים בפסח לחטוף ילדים ולשתות את דמם. לא כולם. יש בודדים שלא עושים זאת, אבל כעם - זה מה שקורה.

      IP: 109.65.230.249 דווח על תגובה זו

    • אנחנו דת השלום ועם אתם לא מאמינים אז נהרוג אותכם ! (ל''ת)

      מוסלמי ח'לאל, 01/10/12 19:37


      IP: 85.65.17.21 דווח על תגובה זו

    • לפי העברית שלך את לא יהודיה ולפי התגובה סתם שונאת ישראל (ל''ת)

      שקד,ירושלים, 01/10/12 20:31


      IP: 85.65.88.16 דווח על תגובה זו

  • 15.

    אני גר בישראל לצערי אבל אני אנטישמי מוצהר! מדינה חשוכה ומפגרת (ל''ת)

    אין מקום לישראלים בחברה האנושית, 01/10/12 19:08


    IP: 37.142.150.135דווח על תגובה זו

    • לצערי יש הרבה כמוך בישראל שהגיעו לפי חוק השבות!

      אריק, 01/10/12 19:36

      כאלה שאין להם קשר לכלום וכאלה שאין להם זכות קיום !

      IP: 85.65.17.21 דווח על תגובה זו

    • אתה לא גר בישראל,אתה לא יהודי,אתה חשוך ומפגר מהטעם שהפוסל במומו פוסל (ל''ת)

      שקד,ירושלים, 01/10/12 20:33


      IP: 85.65.88.16 דווח על תגובה זו

    • זה לא אוקסימורון?

      קרין, 01/10/12 22:26

      אתה גזעני כי המדינה גזענית?
      אז מה זה עושה אותך? בטח שלא טוב יותר מהמדינה אלא גרוע בהרבה, כי המדינה לא אנטישמית ולא גזענית, אתה לעומת זאת כן.
      מכאן שאתה שלא ראוי למדינה, גזענם קטנים הם נחותים מהמדינה ומערכיה הנשגבים.

      IP: 79.183.202.14 דווח על תגובה זו

      • זה אוקסי - moron. (ל''ת)

        ניר, 02/10/12 01:41


        IP: 79.183.208.238 דווח על תגובה זו

    • רוסי מסריח. (ל''ת)

      אסף, 02/10/12 06:31


      IP: 79.181.141.65 דווח על תגובה זו

  • 14.

    צה,ל חייב להקים ועדת חקירה חיצונית לאירועים הללו ולהעמיד לדין

    ליאור, 01/10/12 19:04

    צ''ל חייב להעמיד לדין את כל המקפדים האחראים להתעללות , להשפלה ולגזענות. להעמיד לדין ולא פחות, על מנת לסמן ולומר אמירה ברורה וחד משמעית! קישקושי דובר צהל ומג,ב באמת לא משכנעים.

    IP: 84.94.111.230דווח על תגובה זו

  • 13.

    מקווה שההתנהגות המכוערת לא תגרום לו לשנות את דעותיו (ל''ת)

    ממש בושה, 01/10/12 19:03


    IP: 82.81.147.25דווח על תגובה זו

  • 12.

    יש בינהם גם אסירי תודה כלפי המדינה שהם חיים בתוכה. (ל''ת)

    אלכסנדר, 01/10/12 18:56


    IP: 93.203.235.208דווח על תגובה זו

  • 11.

    מג''ב - חיל של בורים ועמי ארצות (ל''ת)

    שי, 01/10/12 18:56


    IP: 46.117.152.253דווח על תגובה זו

    • מה קרה שי? קיבלת סטירה פעם ממגבניק? הגיעה לך הסטירה? (ל''ת)

      בגלל זה אתה מדבר ככה?, 02/10/12 02:35


      IP: 79.179.9.24 דווח על תגובה זו

      • רוב במג''ב הנם דרוזים ויהודים ממוצא ערבי. כאלו שלא התקבלו ליחידות טובות

        יוסי כרמיאל, 02/10/12 11:10

        הם גזענים , הם ממורמרים ולצערי הם משלנו.

        IP: 84.94.169.153 דווח על תגובה זו

        • במג''ב יש המון רוסים ואתיופים (ל''ת)

          ליוסי מכרמיאל, 02/10/12 12:39


          IP: 188.64.201.19 דווח על תגובה זו

          • יוסי- אז תכתוב שיש מי שלא קל להם. אל תלכלך בבקשה (ל''ת)

            שי, 02/10/12 21:00


            IP: 109.67.25.42 דווח על תגובה זו

  • 10.

    ירקו עליו בגדול, וזה היה צפוי

    מילואימניק, 01/10/12 18:55

    אם היה מתגייס ליחידה ''מסודרת'' של ערבים, כמו שמרכזים את כל הדרוזים או הבדווים או הצ'רקסים ביחידות מאד ספציפיות שלהם אז אולי היה לו סיכוי, אבל בגלל שהבחור ציוני ולא שייך לשום ''מסגרת'' אתנית מוגדרת (מה זה שבחור מוסלמי ''רגיל'' פתאום מתגייס?) אז הוא צוות ליחידה של יהודים שהראו לו מה זה גזענות באבי אבי אביו.
    מדינת ישראל הצמיחה לנו גזענות יהודית לתפארת העם והמדינה.

    IP: 65.92.22.37דווח על תגובה זו

  • 9.

    התנהגות מכוערת ומביישת

    שבץ חלובה, 01/10/12 17:56

    בקום לעודד אותו אז יצרו לנו עוד שונא ישראל סתם ככה בחינם.

    IP: 213.57.166.169דווח על תגובה זו

  • 8.

    גבר

    יוסי, 01/10/12 17:29

    גבר יפה חייל טוב

    IP: 212.199.112.144דווח על תגובה זו

  • 7.

    ישראל מדינה גזענית, מגב חוד החנית בעניין הזה (ל''ת)

    אם למישהו היה ספק, אז הנה, 01/10/12 17:10


    IP: 46.116.133.148דווח על תגובה זו

  • 6.

    איזה מזל - כמעט היה סמל לדו קיום

    דניאל, 01/10/12 14:34

    חששנו מהגרוע מכל קרה: ערבי שאינו עבריין או מחבל.

    טוב שמפקדים בצה''ל הבינו את גודל הצרה ודאגו להציג אותו כפסיכי ולא להתייחס אליו כבן אדם - עוד היה יכול להיות לנו ערבי שאינו מתנגד לקיום מדינת ישראל, חס וחלילה.

    בתור משרת קבע בצה''ל - כל מי שאינו ''מתאים'' לפרופיל של יהודי דתי ימני, זוכה ליחס משפיל מצד החיילים והמפקדים. (ולאחר שלא שמתי כיפה בתפילה בחד''א ביום שישי ולא נכנסתי לכותל בעת טיול לשם - זכיתי למטר של עלבונות ושנאה למשך הרבה זמן, כאשר עמדת המפקדים הייתה להצניע את דעותיי...)

    IP: 93.172.152.147דווח על תגובה זו

    • אני לא דתי ואתה מקשקש... והייתי 3 שנים בגבעתי (ל''ת)

      חיים, 01/10/12 19:47


      IP: 79.183.247.187 דווח על תגובה זו

    • דניאל , איפה הלכת ? (ל''ת)

      תחזור , תחזור, 02/10/12 02:34


      IP: 79.179.9.24 דווח על תגובה זו

  • 5.

    חן זורע?! מה זה? שם מונפץ של לאטמה? (ל''ת)

    אחד, 01/10/12 13:47


    IP: 213.57.76.46דווח על תגובה זו

    • זורע אמת לשעתה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, 02/10/12 02:33


      IP: 79.179.9.24 דווח על תגובה זו

  • 4.

    לא התאים למשטרה, יודע גם לקרוא וגם לכתוב... (ל''ת)

    over qualified, 01/10/12 13:04


    IP: 89.139.62.128דווח על תגובה זו

    • חחחח (ל''ת)

      +1, 01/10/12 23:46


      IP: 213.57.162.72 דווח על תגובה זו

  • 3.

    נראה בחור טוב, לא נעים לקרוא את תוכן הכתבה והסבל שנגרם לו

    דניאל, 01/10/12 11:35

    מקווה שתצליח אל תתיחס לגזענים וחארות למיניהם ויש הרבה מהם, בהצלחה

    IP: 109.64.170.155דווח על תגובה זו

    • זו לא גזענות- זו דרך אחרת להתמודד עם לחצים בלתי אפשריים

      תהיה בריא ותצליח, 02/10/12 02:31

      לא צריך לעשות סיפור ובטח לא להשמיץ את מג''ב!

      מי יודע אם אכן הוא התאים? זה בעניין הטכני.

      בעניין הריגשי- עבדאללה- אל תישבר, ותדע שאף אחד לא שונא אותך בגלל שאתה ערבי;
      פשוט יש מקומות- וגם את האופי שלך אנ'לא מכיר- שאין מצב להתקדם בהם, עם כל הכבוד; ואז מתוך איזה סיר לחץ- אנשים מתבטאים לא כפי שהיו מתבטאים בזמן ומקום אחר.

      אנחנו כיהודים לא לרעתך, אלא לטובתך.
      אני גם שמח שסיפרת על איסלאם ערכי יותר- אבל אל תספר את זה לנו- תספר את זה באמת לאחיך מוסלמים 'הרעים'.
      כי לנו יש אפס סובלנות לדקירות בגב.

      אתה בטח מבין בזכות הרגישות שלך- מה זה להיות מוקף בעשרות מיליונים של ערבים שחלקים בלתי נתפסים בגודלם מתוכם רוצים להשמיד אותך וגם מנסים כל הזמן.

      אי אפשר לבקש בתקופה כזאת לעשות ניסיונות בשביל מאווים של אדם אחד, טהורים ככל שיהיו.

      קבל את זה כמו גבר.
      שים את העלבון בצד, ותפעל בחברה שלך בייחוד,
      כדי שיבוא זמן בעתיד, שנוכל לסמוך על המוסלמים יותר, אז תקבלו יחס פחות חשדני.

      עכשיו-

      זה שעל הגב של מג''ב עושים עליך כתבה- זה מרתיח אותי, וזה אומר שעדיין יש עיתונאים אוטו-אנטישמיים.

      IP: 79.179.9.24 דווח על תגובה זו

  • 2.

    יפה

    אלי, 01/10/12 11:27

    יפה גברררררררררר

    IP: 212.199.112.144דווח על תגובה זו

  • 1.

    שקר אחד גדול!!!

    מג''בניק, 01/10/12 10:21

    אני שירתתי כאיש סגל בבסיס מג''ב בית חורון ולצערי כל מה שנאמר בכתבה בקשר לשירותו במג''ב הינו שקר אחד גדול!
    הבן אדם לא סתם יצא ממג''ב לעבודות מנהלה עקב היתנהגות לא סבירה בלשון המעטה.
    האדם אינו שפוי עם כל הכוונות הטובות שכיביכול מציגים בכתבה.
    במג''ב יש לוחמים, מ''כים וקצינים מוסלמים דרןזים וצ'רקסים אז למה שתהיה סיבה ''להיתנכל'' דווקא אליו.
    לא היה אחראי לתת לאדם הזה נשק!
    לא סתם טופל ע''י קב''ן.

    IP: 93.172.89.42דווח על תגובה זו

    • אתה יכול לפרט בבקשה? (ל''ת)

      אחד שאכפת לו, 01/10/12 20:48


      IP: 85.65.197.37 דווח על תגובה זו

    • מסכים אתך. נכון מאוד. (ל''ת)

      למספר 1, 01/10/12 21:12


      IP: 77.127.23.54 דווח על תגובה זו

    • דרוזים כן אבל ערבים שהם לא דרוזים יש ? (ל''ת)

      יניב, 01/10/12 21:59


      IP: 79.176.29.240 דווח על תגובה זו

    • קצת התבלבלתם

      למגבנ''יק וליניב:, 01/10/12 22:39

      דרוזים הם אינם מוסלמים, אולי התכוונת לבדואים.
      וליניב כן תתפלא במשטרה ובמג''ב יש הרבה בדואים וערבים מוסלמים ונוצרים שמתנדבים. לכן הסיפור נשמע לי מאוד מוזר ולא הגיוני

      IP: 79.183.16.223 דווח על תגובה זו

      • אתה קצת התבלבלת ידידי..

        -, 02/10/12 08:49

        אתה קצת התבלבלת ידידי..
        אני יכולה לספור על כף יד אחת את המוסלמים במג''ב.. יתרה מזאת אגדיל ואומר שבכל השירות שלי (דהיינו 3 שנים) לא נתקלתי אפילו ב-1 כזה..
        בדואים הם בדואים אבל גם כאלה כמעט ואין - ואלה שיצא לי לשמוע עליהם תמיד היו בסיפור כמושא בדיחה. אז תעשה לי טובה ...

        IP: 189.98.206.144 דווח על תגובה זו

      • דרוזים הם מוסלמים יא בור וכך גם שיעים הסונים העלאווים ועוד. (ל''ת)

        יוסי כרמיאל, 02/10/12 11:12


        IP: 84.94.169.153 דווח על תגובה זו

        • אתה זה שבור:

          ליוסי כרמיאל, 02/10/12 11:55

          דרוזים זה דת הם לא מוסלמים. הבדואים הם מוסלמים כי בדואי זה לא דת ולא לאום

          IP: 188.64.204.78 דווח על תגובה זו

    • תפרט ואל תגיד ישר ''שקר'', הציבור יחליט מה שקר ומה לא

      ניר, 02/10/12 01:43

      עכשיו שיש כתבה כולכם נבהלים פתאום וקוראים לזה ''שקר''?

      IP: 79.183.208.238 דווח על תגובה זו

      • שקר!!

        מג''בניק, 02/10/12 09:34

        רבותיי הכתבה מראה שאולי יש לאדם כוונה טובה. אבל לצערי הרב כמי שראה ומכיר מקרוב חד משמעי הוא לא יכל להיות לא לוחם/שוטר.
        אי אפשר לכתוב מה בעיותיו האישיות אבל יש הבדל עצום בין מי שרוצה למי שיכול וכל אחד מסיבותיו.
        לצערי יש פה הרבה טוקבקיסטים שמגיעים למסקנות עם דעות חד צדדיות דבר שלא נכון בכלל.
        אני אף פעם לא הגבתי לכתבות, אך מכיוון שאני מכיר את הסיפור מקרוב הרגשתי חובה להגיב. כי לצערי מכפישים פה חייל שלם (מג''ב)לעל דגלו חרוט שיוויון בין הדתות וזה עובדות בשטח.

        IP: 93.172.89.42 דווח על תגובה זו

    • מצד אחד ומצד שני

      חירניק, 12/10/12 20:55

      מגב זה כל המיץ זבל של החברה הישראלית ... שנייה לפני שהם הופכים לשוטרים באזרחות או לעבריינים פליליים . אז לא מתפלא ... מצד שני התקשורת ... כבר אי אפשר בדיוק להאמין לה , הכל בערבון מוגבל .

      וליוסי !!מכרמיאל!! , יא דביל אתה חי עם דרוזים ולא יודע מהי דתם ?!

      נ.ב דרוזים שונאים ערבים וערבים שונאים בדואים ... מהמשוואה הזאת אפשר להבין שכולם שונאים את כולם !

      IP: 109.67.177.33 דווח על תגובה זו