• 48.

    זו לא דמוקרטיה ולכן צריך לסגור את מעריב מיד בלו הכי אתם לא יעילים

    אזרחים, 17/10/12 15:24

    רק תחשבו על זה עד כמה העם שונא אותכם תקשורת עלובה

  • 47.

    שטויות. מה הקשר בין דמוקרטיה לבין סבסוד מעריב?

    מישהו, 02/10/12 10:56

    בעידן האינטרנט אין מקום למספר העיתונים שהיו בעבר, זה הכל. טבעי, ברור, והיה צפוי שלא כולם ישרדו.

  • 46.

    חופש ביטוי לא במסווה של מחקר אוביקטיבי ולא על חשבון משלם המיסים

    ישעיהו, 02/10/12 08:24

    ברית מעניינת בין שמאלן הנאבק על מקום עבודתו בשם הדמוקרטיה כמובן לבין עיתונאים הנאבקים על מקום עבודתם בשם הדמוקרטיה ... כמובן.

    הדמוקרטיה לא ידעה עדנה טובה יותר מעולם.
    המונופול השמאלני על ''חופש הדיבור'' שבשמו נסגר ערוץ 7, הושתקה נעמי שמר ונבחרו מגישים מקליקה צרה נגמר עם עליית האינטרנט.
    לקליקה השמאלנית אין שליטה יותר בדעת הקהל וקריסתה מאיצה והולכת.

    סגירת מחלקה באונ' בן גוריון אינה סתימת פיות, השמאלנים יוכלו להמשיך להביע את דעותיהם החולניות אך לא במסווה של מחקר אוביקטיבי ולא על חשבון משלם המיסים.

    זה כואב למי שהתרגל לשתות מהבאר ולירוק לתוכה אבל זה לא סתימת פיות.

  • 45.

    טמבלים!!! את מעריב אוהבים - את השמאל ושורשיו באוניברסיטה שונאים

    מהנדס, 02/10/12 07:49

    לא השכלת להפריד בין השניים. אני קורא מעריב כי הוא פחות שמאלני מידיעות.
    אל תשוו בין מעריב לשמאל באוניברסיטה

    • כן..הם מחפשים את אהדת העם - אבל פונים לחלק קטן ממנו

      אשקלון, 02/10/12 13:17

      חלק קטן= שמאל
      וערבים שלא קוראים מעריב

  • 44.

    לא ברור לי איך דמוקרטיה מתרסקת כאשר שני גופים אנטי-דמוקרטים קורסים.

    פיזקאי, ת''א., 02/10/12 06:45

    קראתי את מה שכתבת והתרשמתי שהאגו שלך עשה דוקטורט בליטוף עצמי.

  • 43.

    חבל שהמרצה הנכבד לא סיפר שמי שרוצה לסגור את המחלקה

    דן, 02/10/12 06:41

    היא המל''ג- גוף מקצועי שקובע את הקריטריונים לפעילות אקדמאית בארץ.
    כשנלחמו נגד אריאל צעקו למה נותנים את ההחלטה למל''ג יו''ש ולא לאותו מל''ג שפתאום לא מקצועי מספיק.

  • 42.

    מה שהתרסק - האמון של הציבור ביושרה של אקדמאים ועיתונאים

    דן, 02/10/12 06:38

    הפסקנו להאמין שאנשי האקדמיה מחוייבים לאמת (זו שניתן לזהות באמצעים מדעיים) וראינו שגדל דור של מדענים שהאמת שלהם מוזנת מדעות פוליטיות או מתקציבים של גופים זרים.
    נתקלנו ב''מחקר'' שקובע שחיילי צה''ל לא אונסים בגלל גזענות חמורה ולא חס וחלילה בגלל רוח המפקד. נתקלנו במחקרים וחומר לימוד שקובע שעם ישראל הוא המצאה, שאין ליהדות קשר לעם ישראל אבל לעומת זאת העם הפלסטיני קיים 70 דורות. צריך לפתוח כתבי קודש של אלפי שנים ולקרוא קצת חומר בסיסי לראות שמדובר בשטויות. ברור לנו שכל מדען סוג ג' שרוצה להפוך לסלב עולמי ולקבל הזמנות להרצאות בעולם צריך לפתח עוד תורה שתתמוך ברצון לחסל את מדינת ישראל.
    מה שקורה היום שדיקטטורות רעיוניות נופלות והדמוקרטיה רק משתפרת.

  • 41.

    אם ''דמוקרטיה'' פירושה שנאת ישראל נוסח מעריב ואונ' בן גוריון - מוטב (ל''ת)

    שתתרסק - והמדינה תישאר- ולא להפך, 02/10/12 05:18

  • 40.

    מפחיד- יש מקום לכל הדעות זוהי כוחה של דמוקרטייה (ל''ת)

    ירון, 02/10/12 02:14

  • 39.

    אסור שמעריב יסגר ולא שהמחלקה באוניברסיטה (ל''ת)

    רונן, 02/10/12 02:12

  • 38.

    איפה היית כגירשו את תושבי גוש קטיף? לא חרה לך ש''הדמוקרטיה'' פינתה (ל''ת)

    באופן של שלטון דיקטטורי מיעוט של מתנחלים?, 02/10/12 01:24

  • 37.

    איזה בלבול מוח. (ל''ת)

    תממן בעצמך את האלילים שלך., 02/10/12 01:16

  • 36.

    לך תארגן חרם של שמאלנים ומכחישי שואה על המדינה. (ל''ת)

    לך לזרוק אבנים עם חגי מטר על חיילים בימי שישי, 02/10/12 00:44

  • 35.

    זהו שדמוקרטיה זה לא רק כשזה משתלם לצד שלך (ל''ת)

    אורי, 01/10/12 23:19

  • 34.

    זו היתה ציניות אם הממשלה לא היתה מבצעת את המדיניות שלשמה נבחרה (ל''ת)

    מיכל, 01/10/12 23:18

  • 33.

    הייתי מאמין אם היית נלחם באותה עוצמה לשם חיזוק האקדמיה באריאל

    אבל לא. אז לא, 01/10/12 21:49

    הקוזאק הנגזל. אוי אוי אוי.
    אם הפלורליזם חשוב כ''כ, האם אתה גם בעד חיזוק האקדמיה באריאל? ידעתי שלא. שלום.

  • 32.

    לא טוב לך, רד מהארץ ומשם ורק משם!! תסיט נגדנו. נסתדר בלעדיך, תאמין לי. (ל''ת)

    דוד, 01/10/12 21:30

  • 31.

    אז מה...זה בסדר לירוק לבאר ששתית ממנה ולקרוא לזה דמוקרטיה..... (ל''ת)

    ישראלי גאה, 01/10/12 21:29

  • 30.

    למרצה האומלל והבוגד: אין לך שום!! זכות להסיט נגד המדינה שמשלמת לך. (ל''ת)

    הבנת? יש לך בעיות- לך לארץ אחרת!!!, 01/10/12 21:28

  • 29.

    הפקולטה למדעי השמאל והשנאה - זה מה שאתם, כולל הרשת שלכם באינטרנט

    עורך דין, 01/10/12 21:26

    הגיע הזמן לפזר את כולכם. אין לכם שום תוצר אקדמי, רק התחזות של פוליטיקאים בלתי נבחרים כאנשי אקדמיה.
    תם זמנכם, הציבור עלה על התרמית שלכם.
    מי שיעלה על הרשת הנבזית של אנשי מדעי החברה באנטרנט יידהם מרמת השנאה והתיעוב למה שהוא ציוני, למה שהוא לא שמאל קיצוני. זו חבלה אקדמית.

  • 28.

    מתגובה 25 וכל מילה מיותרת..

    דרומי, 01/10/12 21:18

    הציניות היא של העיתונאים ושל המרצים בבן גוריון, שחברו יחד במאמר הזה, כדי להצדיק את עצמם. את המחלקה הנ''ל המליצה לסגור ועדה מקצועית, והכותב הוא לא אחר מאשר איש המחלקה. את מעריב רוצים לסגור כי מפסידה כסף מאותן סיבות שהמאמר הזה פורסם בלי גילוי נאות לגבי הכותב. אתם צבועים, משקרים לציבור ומייצגים מיעוט שממילא מעדיף לקרוא ''בילאדי-בילאדי'' הידוע בתור ''הארץ''. את הסיבה ל-2 הסגירות אפשר למצוא בהתנהגות שלכם, לא בפוליטיקאים. אבל בשביל זה צריך לעשות חשבון נפש, וזה לא בדיוק מה שאתם יודעים לעשות.

    • תודה על התמיכה! (ל''ת)

      אני 25 - מאזור המרכז., 02/10/12 06:56

  • 27.

    אנטי ציוניות ושמאל קיצוני לא מוכרים בישראל, תמכרו את הדעות שלכם באירן

    אזרח, 01/10/12 21:12

    עזה וסוריה ובשאר הארצות הנאורות שלכם.

  • 26.

    אולי ורק אולי...

    יוסי, 01/10/12 18:53

    אתם פשוט לא כותבים טוב מספיק? אולי המתחרים שלכם שורדים כי הגירסה המודפסת שלו כתובה בצורה אחרת? אולי חטאתם לאמת והלכתם לשיווק- ויצאתם קרחים משני הכיוונים?

    ואולי לא... וכולנו אשמים בכשלון שלכם וצריכים לשלם עליו מכספי המיסים שלנו...

  • 25.

    NRG-מעריב - איפה הגילוי הנאות? בגלל זה סוגרים אתכם, וטוב שכך.

    הפוסל במומו פוסל, 01/10/12 17:26

    הציניות היא של העיתונאים ושל המרצים בבן גוריון, שחברו יחד במאמר הזה, כדי להצדיק את עצמם. את המחלקה הנ''ל המליצה לסגור ועדה מקצועית, והכותב הוא לא אחר מאשר איש המחלקה. את מעריב רוצים לסגור כי מפסידה כסף מאותן סיבות שהמאמר הזה פורסם בלי גילוי נאות לגבי הכותב. אתם צבועים, משקרים לציבור ומייצגים מיעוט שממילא מעדיף לקרוא ''בילאדי-בילאדי'' הידוע בתור ''הארץ''. את הסיבה ל-2 הסגירות אפשר למצוא בהתנהגות שלכם, לא בפוליטיקאים. אבל בשביל זה צריך לעשות חשבון נפש, וזה לא בדיוק מה שאתם יודעים לעשות.

  • 24.

    הפוסל במומו פוסל

    יוד, 01/10/12 17:15

    צטוט של כותב המאמר ''אקדמיה, נועדה לאתגר, לשאול שאלות ולעודד שיח פתוח המוגן מפני התערבות פוליטית ואיננו כפוף לפופולריות כזו או אחרת''

    אם כך אז איך זה שיש הגמוניה לדיעה אחת (שמאל קיצוני אנטי ציוני) בפקולטות למדעי הרוח באוניברסיטאות ? זה נקרא לעודד שיח פתוח מוגן בפני התערבות פוליטית ?
    איך זה ש-90% מהמרצים מחזיקים בדיעה שלא עוברת את אחוז החסימה ?

  • 23.

    אין כמו החשק להשתין על כל מי שנשאר בחור השחור בלבנט!איזה גאון היה

    העולה ה-54,768 מהלבנט לקנדה, 01/10/12 17:13

    החבר שלי ששכנע אותי לעלות מישראל לטורונטו ולהשאיר מאחורינו בבונים שמתלהבים ממוזיקה ערבית,בבונות חסרות השכלה שמעריצות את רבבודיה!

    • בעברית אומרים ''צרת רבים חצי נחמה'', אבל בספרדית זה יותר טוב:

      שמחנו להכיר אותך ואת דברי התבונה שלך., 01/10/12 17:44

      צרה של רבים - נחמת מטומטמים וגאוות יהירים. היית לבנטיני מגעיל, נשארת לבנטיני מגעיל, ולבנטיני מגעיל כנראה תמות בבו יומך האחרון.אפשר לשלוח עוד כמה כמוך לקנדה?

  • 22.

    ד''ר גיא בן פורת מעיז להתבטא?

    שוקי, 01/10/12 17:03

    ''אל תתייראי לא מן הפרושים ולא מן הצדוקים אלא מן הצבועים שעושים מעשה זמרי ודורשים שכר כפנחס''.
    את האוניברסיטה שלך חובה לסגור כי אם אתה מעביר את דעותיך אל התלמידים במקום לתת להם לחשוב לבד ולפתח תפיסת עולם משלהם, אתה לא מלמד אלא מכניס בהם את דעותיך בלבד ועוד גובה על כך כסף מהמדינה אותה אתה מלמד להכפיש.

  • 21.

    הממשלה הזאת עדינה מדיי אני הייתי מפציץ את המחלקות האלה ואת מעריב!

    אסור לממשלה לממן עסק מסחרי!, 01/10/12 16:29

    אין מצב שהמדינה תממן עיתון מסחרי אחת היא תצטרך לממן כל עיתון שיכריז על עצמו שהוא חיוני לדמוקרטיה וזה אומר מאות עיתונים קיימים וכאלה שייפתחו במיוחד שיאכלסו אוכלי חינם כמוכם !
    בדיוק להיפך סגירת מעריב ואותן מחלקות פשע ורשע באוניברסיטה יחזקו את הדמוקרטיה הישראלית עד כדי כך שהשמאל הטרוריסטי לא יוכל למוטט אותה וזאת מטרתו היחידה של השמאל כולל מאמר שיקרי זה שנועד לממן את הסרטן השמאלני הפוגע בכל צורה של חשיבה דמוקרטית חופשית ומפגע בכל דו שיח אמיתי !
    כמובן שבמעריב ישנן כתבים נורמלים ולהם אני מאחל מעבר לעיתון אחר או למעריב שפוי היודע באיזו מדינה הוא מודפס !

  • 20.

    אבל זה לא הממשלה, עקרון הרוב שסוגרים את המחלקה. ועדה מקצועית החליטה על

    צוק העיתים, 01/10/12 16:27

    כך. לא ברור לי הטור הזה. המל''ג, שהיא ועדה מקצועית שאינה בנויה כלל על עקרון הרוב, פסקה שהמחלקה גרועה ויש לסוגרה. מה הקשר בין זה לבין הממשלה? אותו מל''ג שנתלים בה כועדה מקצועית שפסקה נגד אריאל (ונגד מל''ג יו''ש) הפכה פתאום לגוף פופוליסטי??

    • ועדה בינלאומית חיצונית. לא חלילה חברי ליכוד. (ל''ת)

      שיהיה ברור..., 01/10/12 17:20

  • 19.

    כאב ההתפכחות

    באתי ראיתי עזבתי, 01/10/12 16:17

    איך זה ש(כמעט) תמיד מה שמכונה שמאל זה בעצם- שנאת אדם (שאינו שמאלני) במסווה של אהבת אדם, דחיית ציבור שלם (ימין) במסווה של ''אנחנו השעון המעורר של המדינה'', חוסר הקשבה במסווה של אמונה בדרך, התנשאות על כל מי שאינו שמאלני במסווה של יכולת שיח, תמיכה בנגד במסווה של ליברליות, פיצוי על התעללויות בילדות במסווה של שמאל נאור, חסך בתשומת לב במסווה של קול המצפון, בקיצור- כמי שהכיר את השמאל ואנשיו-פייר, אני מה-זה מאוכזב.

    • יפה כתבת, ותוסיף גם את איתרוג המסתננים, השבחי''ם וילדיהם,

      כאילו מתוך אהבה, ובעצם כדי לקעקע את צביונה היהודי, 02/10/12 01:45

      של המדינה, וליצור מדינת עולם 3 במסוה מדינת כל אזרחיה.
      לא מאהבת מרדכי אלא משנאת המן

  • 18.

    אוי אוי אוי, עתון פרטי קורס והממשלה לא עוזרת, קריסת הדמוקרטיה! (ל''ת)

    והמחלקה לתעמולה אנטי ישראלית לא תקבל יותר מימון, 01/10/12 16:16

  • 17.

    אני בטוח שאם היו סוגרים עיתון בעל אידאולוגיה ימנית

    D, 01/10/12 16:06

    לא היית בוכה ככה.
    מעריב נותן במה רק לדעות של השמאל ואין לו זכות לבכות על דמוקרטיה ואותו דבר עובד גם על המחלקה לפוליטיקה וממשל שנותנת במה רק לדעות שמאלניות.

  • 16.

    הדמוקרטיה התמוטטה כאשר

    עמי, 01/10/12 16:05

    הדגמוקרטיה התמוטטה כאשר אחד מבכירי כלבי השמירה שלה הכריז שיש לשמר ראש הממשלה כמו אתרוג. והמטרה מקדשת את ההאמצעים. איש מכם המייללים היום לא מחה ולא ערער על הדברים.
    הפסיקו להזיל דמעות תנין. הדמקרטיה תחזיק מעמד גם בלעדיכם ואולי מוטב לה כך.

  • 15.

    מי שתומך בזרים ומסתננים ובאזרוח זרים וילדיהם, שיגיע הלוואי לגיהנום.

    דודו,דרום ת''א: אתם שונאי ישראל ושונאי המד' היהודית, 01/10/12 16:01

    אני לא מרחם (להיפך) על כתבי מעריב, אלה שתמכו באזרוח הזרים וילדיהם ותומכים כיום במסתננים שהחריבו את ערינו ואת שכונותינו.
    אני מאחל לכם שתגיעו לפת לחם, וגם לדוקטור הזה, כותב המאמר, שהוא בוודאי תומך זרים ומסתננים בשל שנאתו למדינה היהודית.
    אנחנו ננצח אתכם. העם היהודי תמיד ידע מחריבים מבית. מי שתומך בזרים ומסתננים רוצה ברעתנו.

  • 14.

    מה בדיוק האחריות של הממשלה למה שקורה במעריב?

    אבי, 01/10/12 15:53

    האם הממשלה צריכה לממן את עיתון מעריב?

    • אין שום קשר אבל...

      אמיר, 01/10/12 21:53

      ביבי אשם בהכל ונורא בא לי לומר פאשיזם וחופש הדיבור.

  • 13.

    המשותף למעריב ולפרופסורים באוני׳ תל אביב. הוא התיעוב העמוק של הציבור.

    נינוה, 01/10/12 15:27

    של הציבור.אין לזה שום קשר לדמוקרטיה. מלבד החשש מפני הדיקטטורה של הפרופסורים ה״ליברלים שמאלנים״.הם החשש לדמוקרטיה.

  • 12.

    למוני יקים האנטי ציוני שמגיב קבוע באמצעות הפייסבוק

    קרין, 01/10/12 15:19

    הספר שהתייחסת אליו המהפכה האשכנזית של קלמן כצנלסון בחיפוש קצרצר בגוגל זה מה שמצאתי עליו - ''הספר זכה לגינויים והסתייגויות מכל קצות הקשת הפוליטית והעדתית ונאסר להפצה על ידי השלטון.''

    בתגובות שלך יש חוסר יושרה אישית כשאתה מתעלם מנתונים כאלו אבל אין פלא כשאדם לא מתבסס על עובדות אלא על פרופגנדה - הרי אתה שטוף מח בצורה מאוד בולטת לעין. הבסיס של מדינת ישראל (הציונית!) הוא מאוד מוסרי, ואין לך, פשוט אין לך שום ביסוס עובדתי על שום טיעון הזוי שלא ניתן לפרק ע''י עובדות, הכל אצלך חצאי אמיתות מתובלות בהזיות או פרופגנדה מובהקת.

    • מוני יקים לא שולל את המדינה כמו שמאלנים הזויים רק את ההגמוניה האשכנזית

      אמת וצדק מדבר יקים, 01/10/12 16:35

      אני מסכים עם חלק גדול ממה שמוני יקים העיקבי חיבים לציין אומר, האשכנזים החילונים גנבו את המדינה ליהודים אחרים והקימו כאן חברה גזענית המתבססת על שלטון אשכנזי חילוני וכל השאר!
      מרגע שזה ישתנה עד הסוף ולא שמישהו יעשה לספרדים טובה שעבדו קשה כדי לחזק ולתחזק את המדינה הרבה יותר מהאשכנזים שבעיקר חיפשו ניירות ודיו כדי לכתוב שירים (רובם מועתקים) ורישום כל דבר על שמם כשהם יושבים להם בבתי קפה !

      • מוני יקים הוא פוסט ציוני מהסוג הבזוי ביותר כמו ''פרופ'' יוסי יונה

        הם ומכים בזכות השיבה ויונקים כספי ציבור כאילו אין, 02/10/12 00:12

        מחר

  • 11.

    אם אתם ושכמותכם מייצגים את הדמוקרטיה

    ???, 01/10/12 15:04

    אז כולנו נעמוד בתור כדי להשתין על הקבר שלה.

  • 10.

    כש''דבר'' ו''חדשות'' נסגרו לא ערכו מסע יחצני מעיק נגד סגירתם

    י, 01/10/12 14:47

    מה עובדי העיתון רוצים ? רחמים ?

  • 9.

    הלוואי שלא תקבל tenure !

    RR, 01/10/12 14:46

    סע לאנגליה שם אוהבים אנשים מסוגך! שאל את פפה ובראשית. שם גם תוכל לעשות יותר נזק.

  • 8.

    כתבה עם סיסמאות יפות, אבל בפועל: דיקטטורה של השמאל

    ברור כשמש, 01/10/12 14:29

    וזה במיוחד בולט ב ''אקדמיה''.
    האם דמקורטיה היא רק דעה אחת, קיצונית, של שלילת העצמי עד כדי התאבדות פוליטית, סירוס צבאי, קביעה של חוסר מוסרית עצמית עד כדי ערעור על זכותנו לקיום כעם ומדינה, ובו בזמן, האדרת האוייב?
    מילים יפות בכתבה, אבל בפועל, מסבר שראשי סותמי הפיות הם באקדמיה ובתקשורת (ברובה כמובן) .

    קבוצת מיעוט קולנית, מנופחת מחשיבות עצמית ובעלתץ דעה מאוד טובה על עצמה (''ליברלית'', ''דמוקרטית'' , ''נאורה'' עלק) מפעילה ממכבש לחצים סתימת פיות, חרמות וכן הלאה, על כל מי שלא חושב כמוהם, מייצרת דיקטטורה במלוא מובן המילה, ובאופן גלוי, גס ובוטה- ועוד מנכסת לעצמה בחוצפה רבה תכונות נעלות כמו: ''דמוקרטיה, מוסריות, חופש דיבור, וכו'.
    טול קורה מבין עינייך, תקן עצמך קודם, ואולי נכבד את ה ''דמוקרטיה'' שלך.

    • יפה מאוד, ושווה גם להוסיף

      קרין, 01/10/12 15:06

      שלממשלה אין שום קשר למה שקורה לבן גוריון שזו החלטה של המל''ג ולא למה שקורה למעריב שזה עסק פרטי לכל דבר שנמצא בהדרדרות כבר עשור ולא השכיל להיערך לכך מבעוד מועד.
      בנוסף יש היום לעיתונות הכתובה משבר בכל העולם, לא רק בארץ ובטח שלממשלה אין קשר לכך.

  • 7.

    השמאל עיצב במשך עשרות שנים את המדינה לתועלתו, עכשיו מתקנים... (ל''ת)

    אבי, 01/10/12 14:20

    • מדוייק להפליא (ל''ת)

      רונית, 01/10/12 16:26

  • 6.

    המאמר הזה מעיד על קיומם של חיים בבועה. מעריב זה עסק, והמחלקה דיקטטורה.

    האם הציבור צריך לדאוג לעסק פרטי?, 01/10/12 14:18

    המחלקה לפוליטיקה באונ' בן גוריון היא בושה לדמוקרטיה. כנופיה של תומכי אויב משתלטת בדורסנות על חלק ממוסד ציבורי במדינה דמוקרטית. מזמן היה צריך לגלגל אתכם החוצה.

  • 5.

    אדון מרצה, תלמד את התחום שלך

    זואי, 01/10/12 13:58

    מי שהחליט על סגירת המחלקה בבאר שבע זו המועצה להשכלה גבוהה, לא הממשלה. תלמד קצת על מינהל ומדיניות ציבורית, אולי תבין את ההבדל.

    ובעצם מה שקרה הוא שכן הקשיבו להם - מרצים במחלקה הזו קראו לחרם אקדמי על אוניברסיטאות ישראליות, אז המל''ג פשוט נתנה להם את מה שרצו.

    מי ששונא את עצמו ומטיף לזה בקולי קולות, בסוף גם מצליח לשכנע אחרים.

  • 4.

    אתם (שיש לכם מימון סעודי) עשיתם הכל כדי לחסום את אריאל. האם

    ברוך, 01/10/12 13:53

    פעם אחד בחרתם בחבר סגל עולה ברה''מ? לא משלכם אחר או רק שטרהלים?

    • שחיתות השמאל אינה שחיתות כי זה בסדר להיות שמאלן מושחת. (ל''ת)

      אבי, 01/10/12 14:20

  • 3.

    הכי מעליב שכבר לא מתייחסים ל-״בכי״ שלכם

    מאיר, 01/10/12 10:18

    תמשיך לכתוב על ״הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון״ בהתנשאות האופינית לחוקרים מאוניברסיטת באר שבע, ואנחנו ״המוני העם״ נמשיך לקרוא אותכם ונוקיר לכם תודה. מי יתן ונזכה לדמוקרטיה אמיתית השוררת אצל שכנינו כולם.

  • 2.

    ברור, ד''ר פורת חושש שהאיום באוניברסיטת ת''א יגיע גם, ובצדק, (ל''ת)

    לאוניברסיטת הנגב, ואז יהיה מובטל, 01/10/12 09:38

  • 1.

    האמת היא שאני קונה בשוק בבסטה שמוצאת חן בעיני

    יאיר, 01/10/12 08:00

    ואכן לא מעט בסטות נסגרו או ששינוייעוד.

    בעלי הבסטות החננו לעיתונאים ישרי דרך ולמרצים נבונים שיתרמו למשפחותיהם.
    אך סדר העדיפות הלאומי של הנמענים לא איפשר מענה הולם.
    חבל

    • בין באסטה בשוק לאוניברסיטה

      ציון, 02/10/12 07:51

      הבאסטה לא מקבלת תקציב מבמדינה.
      יחי ההבדל הקטן.