• 23.

    העדר הוכחה אינה הוכחה להעדר

    ל-22 : איך אתה יודע?, 15/10/12 11:14

    ולכן לא ניתן לסמוך על דבריך מחד, ועל דבר רבנים מאידך.
    עכשיו השאלה שנשארת היא - איכות החיים של מי גבוהה יותר, של האינטלקטואל האתאיסט או של האינטלקטואל הדתי?
    לי התשובה ברורה... ולך?

    IP: 81.218.26.138דווח על תגובה זו

    • של האינטלקטואל הדתי כאילו דה (ל''ת)

      , 02/12/14 14:13


      IP: 80.246.133.52 דווח על תגובה זו

  • 22.

    הדת, כמו סמים, לא ממלאה שום חלל.

    אין אלוהים - תפנימו!, 01/10/12 08:40

    דת היא בריחה למחוזות הפנטזיה. אין בה אמת ולא ערכים. אם יש בתל אביב צעירים ריקים שנופלים בפח של המיסיונרים, זו אינה התחזקות אלא החלשת הדעת, בריחה מהמציאות ורמיסת ההגיון.
    לא צריך בתי כנסת. צריך יותר מקומות בילוי עם נופך אינטלקטואלי, שמתאים לתקופתנו ולא מחזיר את הקהל לתקופת המקרא.

    IP: 217.132.212.225דווח על תגובה זו

  • 21.

    יש הרבה מעבר לעולמנו השקרי...

    ריקי, 28/09/12 23:03

    התופעה הזאת של חזרה בתשובה מאפיינת את המאה -21 שהאגו האנושי הגיע לסוף ההתפתחות, חווים הכל מהכל ולא מרגישים מילוי יותר, ואז מתעוררות שאלות על מהות, משמעות החיים, למה נבראנו ולאיזו מטרה, ופונים לחפש שאלות בדת.
    הדת לא יכולה לתת מענה לשאלות מהותיות, היא מתבססת על אמונה עיוורת ועל קיום מצוות חיצוניות להשקטת המצפון בתקווה שהם יבטיחו לנו ''עולם הבא''התשובות להכל נמצאות בחוכמת הקבלה שבו נמצא השורש היהודי שלנו ומלמד אותנו על תיקון פנימיות האדם ולא ע''יי קיום מצוות חיצוניות והגבלות לא הגיוניות.
    גם אני עברתי מסע חיפושים גדול גם דרך הדת, ואת התשובות להכל מצאתי בקבלה (לא של מדונה)בקרו באתר קבלה לעם, זה יעשה לכם סדר בראש. תודה

    IP: 87.69.172.184דווח על תגובה זו

  • 20.

    שכח להזכיר גם את מרכז ''ממעל ממש'' בקינג ג'ורג' (ל''ת)

    מפליא, 28/09/12 09:22


    IP: 95.86.122.130דווח על תגובה זו

  • 19.

    דת= אשליית האשליות. ריק שם, אין שם שום דבר חדש. ואנו הולכים לזמן חדש

    איל, 27/09/12 18:30

    הצטיידו ביכולת עצמאית ולא ברב עתיק מעופש.

    IP: 46.120.119.148דווח על תגובה זו

  • 18.

    ומה עם דרום ת''א, עם הקהיליה ה''משגשגת'' של מסתננים (ל''ת)

    מוסלמים ושבחי''ם אוכלי שרצים? הם אינם כלולים בת''א?, 27/09/12 11:37


    IP: 23.17.153.34דווח על תגובה זו

  • 17.

    ככל שלאנשים יש פחות כסף כך הם ימשכו יותר לדת ותפיסת עולמם תהיה יותר ימ

    כ, 27/09/12 09:18

    ימנית.

    IP: 192.117.143.174דווח על תגובה זו

    • וכל המיליונרים הם ממש עניים (ל''ת)

      כשד, 27/09/12 11:33


      IP: 84.108.94.177 דווח על תגובה זו

  • 16.

    משוגעים רדו מהגג. (ל''ת)

    מוישה זיך מיך..... !, 27/09/12 08:23


    IP: 109.65.168.188דווח על תגובה זו

  • 15.

    מג מג מגון

    אביעד, 27/09/12 07:35

    מג מג מגון

    IP: 194.90.18.242דווח על תגובה זו

  • 14.

    50 בתי כנסת (ל''ת)

    ישראלית, 27/09/12 06:59


    IP: 95.35.63.143דווח על תגובה זו

  • 13.

    ''וידעו אותי מקטן ועד גדול''

    ג'ויה, 27/09/12 00:56

    זה הזמן שעם ישראל שבע מכל הבולטשיט שהאכילו אותו עד היום ומאידך היתנסה בהכל וראו זה פלא...נשאר רעב וצמא לידע ומחפש שורשים,עם עובדות אין להיתווכח,זה אכן הזמן שהעם בשל ללמוד ולשאול את השאלות המהותיות מה משמעות החיים ולא רק לרעות בשדות זרים ,שלא סיפקו את הסחורה,מיסתבר,בתורה שלנו יש כל כך הרבה ידע ומידע על העולם על משמעות החיים שגם אומות העולם חיפשו ומצאו שם אוצרות,והיום המדענים מגיעים אט אט לאותם תובנות.על הבריאה ועל האדם שחייב לחיות בחברה מאוגדת ,שדואגת אחד לשני,כי ללא זה החברה מיתמוטטת,זה מה שקורה בעולם היום וזה פוגע בכלכלה וזוחל אל כל שטח ושטח אל חיינו,ואנשים חשים ומחפשים מוצא ומוצאים תשובות במקורות שלנו ואין מדובר בחזרה בתשובה כלל וכלל.שנה טובה וחתימה טובה לכל בית ישראל.

    IP: 87.68.248.203דווח על תגובה זו

  • 12.

    איפה אלוהים גר לפני בריאת העולם?הרי אלוהים ברא את כל הכוכבים לאחר הארץ (ל''ת)

    נראה לכם הגיוני שאלוהים ישב בחושך וחיכה?, 26/09/12 22:39


    IP: 84.111.145.74דווח על תגובה זו

    • מה דעתך ללכת לשיעור ולשאול את הרב את השאלה הזו?

      אלי, 27/09/12 07:26

      אני בטוח ששואלים אותו שאלות קשות הרבה יותר!!

      IP: 95.86.102.219 דווח על תגובה זו

    • א-לקים אינו מצומצם בפרמטרים של זמן וחלל (ל''ת)

      בנימין, 27/09/12 08:33


      IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

    • זמן הינו השלחה לתנועה

      יושב בשמים ישחק, 28/09/12 16:29

      מויקי
      ''זמן הוא ביטוי פילוסופי-לשוני-מדעי, המתאר מידת המשך או הפער בין שני מצבים או אירועים.

      לדוגמה, אם עצם מסוים נמצא במצב A, ואותו עצם נמצא במצב B (השונה מ-A), אז ניתן לומר כי ההבדל בין שני המצבים הללו מוגדר ביחס לציר הזמן.''

      מכיוון שאלוקים לא משתנה: היה הווה ויהיה. הזמן לא נכנס כלל.

      IP: 212.76.97.106 דווח על תגובה זו

  • 11.

    ''חבד'' ברסלב'' ועוד הם חבורת פגאנים שמצליחים לתפוס אנשים

    יוסי, 26/09/12 22:36

    בחולשתם, להשתלט להם על ההגיון הבריא.אלה ''עכו''ם '' המאמינים במתים ולא בחיים.בושה

    IP: 77.127.103.251דווח על תגובה זו

    • אבל כשאתה או חבריך תהיו בצרה בחו''ל לא תתביישו להתדפק (ל''ת)

      על דלת חב''ד. ואני חילונית מאוד, 27/09/12 11:31


      IP: 23.17.153.34 דווח על תגובה זו

    • אבל זה מה שאתם הנוצרים עושים (ל''ת)

      מפתיע, 27/09/12 11:33


      IP: 84.108.94.177 דווח על תגובה זו

  • 10.

    לא התחזקות אלא היחלשות

    שיראל חלומי, 26/09/12 22:11

    במקום לנטוש את הדתות שטופות ההבל ולהתייחס ליהדות כאל מסורת אבות, כפי שהיוונים מתייחסים לאיליאדה ולאודיסיאה, אנשים הולכים ומאבדים את דעתם, נוהים שטופי מוח אחרי רבנים, באבות וקברי צדיקים למיניהם. ולמרבה הצער התהליך המפוקפק הזה קיים גם אצל הדתיים, הנחלשים ונופלים למחנה החרד''לי, ואצל החרדים ההולכים ונהיים קיצוניים יותר ויותר, במקום ללמוד את לקחי ההיסטוריה ולראות לאן קיצוניות וקנאות דתית הובילה אותנו.
    ומה יהיה בסופנו? מדינת הלכה תיאוקרטית? הקרבת קורבנות על הר הבית? אנחנו והסנטריה, מקריבים חיות ליצורי דמיון. יופי. רחוק נגיע עם זה.

    IP: 162.129.250.14דווח על תגובה זו

    • כמה שטחיות שיראל. כמעט כמו נהירה אחר קמעות. היודופוביה שלך דורשת טיפול (ל''ת)

      עופר, 27/09/12 08:03


      IP: 213.8.119.183 דווח על תגובה זו

    • מסכימה לגמריי! (ל''ת)

      שפויה, 27/09/12 10:44


      IP: 79.177.164.214 דווח על תגובה זו

  • 9.

    ככל שיש בתלאבית יותר דתיים כך יש בה פחות רציונאליים-עצמאים-מקוריים (ל''ת)

    יושע, 26/09/12 20:52


    IP: 93.173.160.146דווח על תגובה זו

    • ברור, כי רק שמאלנים הם רציונלים. יא ילד בשקל (ל''ת)

      מיצי, 27/09/12 11:32


      IP: 84.108.94.177 דווח על תגובה זו

  • 8.

    להתחזק בדת זה להיות עוד יותר חלש - אמונה באלוהים נובעת מחולשה (ל''ת)

    רוחה, 26/09/12 20:49


    IP: 93.173.160.146דווח על תגובה זו

    • גדולי המדענים והפילוסופים האמינו ומאמינים באלוהים. (ל''ת)

      רק אדם מוגבל וטיפש לא מאמין באלוהים., 27/09/12 00:42


      IP: 84.228.225.133 דווח על תגובה זו

    • כל גדולי האנושות (מלבד רותה ) האמינו באלוהים

      צופה, 27/09/12 08:40

      חבל שלא חיכו לטוקבק שלך

      IP: 212.76.108.249 דווח על תגובה זו

    • צודקת בהחלט-נוסף על כך הדתות גרמו למלחמות בעולם. (ל''ת)

      יוש, 27/09/12 15:28


      IP: 147.237.70.106 דווח על תגובה זו

    • לכן פיטגורס, אפלטון, אריסטו, אלכסנדר וניוטון היו אידיוטים...

      מדען, 28/09/12 16:33

      תעשי קצת שיעורי בית לפני שאת מגיבה

      IP: 212.76.97.106 דווח על תגובה זו

  • 7.

    תראה אפילו אצל הטייקונים. למי הם הולכים?

    קבל תיק, 26/09/12 20:49

    ''הטייקונים'' שעושרם מדומה ובנוי על גילגול חובות ותספרורות, משל היו גילגולו המודרני של מנחם מנדל של שלום עליכם, אכן נזקקים לרבנים ושאר מאחזי עיניים.
    למזלנו, את האנשים החזקים באמת במשק - מנכל''י ומקימי חברות ההיי-טק, ושאר החברות שמיצאות במיליארדים לא תראו שם...
    לא מאמינים? תראו לבד לא רק מי מגיע לארועים הזוים של השלכת נרות לאש, עליו אמר הרב עובדיה יוסף ''ממתי אנחנו מאמינים בכישופים ובמדורות?''
    או לטיסת סלבס לקבר צדיק בבולגריה, ארוע עליו כתב הרמב''ם - ''צדיקים,כתביהם הם מצבותם ואין מבקרין את הקברות''... אלא יותר חשוב-מי לא מגיע.

    IP: 46.116.222.18דווח על תגובה זו

    • אז זהו. שטייקונים לא מאמינים ברבנים. ככה הם ''יורדים לעם''

      והדביל הממוצע אכל את זה. כמוך :), 26/09/12 22:56

      סתם תרגיל
      ככה הוא גם האכיל את כולם, שהוא לא מתנשא.
      ועל הדרך ''הרגיש רוחני'' עם עצמו ולכן גם ''אנושי'' בעיניי עצמו.

      IP: 99.99.230.249 דווח על תגובה זו

      • אתה יודע מה הטייקונים עושים יותר טוב מהם. ברור. (ל''ת)

        חחח, 27/09/12 11:32


        IP: 84.108.94.177 דווח על תגובה זו

  • 6.

    אין שום שגשוג בחרה לאמונה דתית, זוהי חזרה אל החושך. (ל''ת)

    נגה, 26/09/12 20:47


    IP: 93.173.160.146דווח על תגובה זו

    • דרינקים, סמים וסקס קבוצתי זה כנראה הדרך אל האור... (ל''ת)

      דמה, 27/09/12 08:34


      IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

  • 5.

    בדיוק כמו ''הברקפסט'', ''הברסרי''

    לורד ביירון, 26/09/12 20:22

    כך גם הדת היא טרנד בשביל חלק, וממלא איזה חלל זמני אצל אחרים. הכל הבל הבלים.

    IP: 109.64.208.222דווח על תגובה זו

    • איזה טמבל שאתה...נבוב ואומלל

      ליידי קרוליין לאמב, 27/09/12 12:39

      הברסרי שווה ערך בעיניך לדת?
      דפוק אחד. עוד צפונבוני חסר דעת.

      IP: 89.139.27.68 דווח על תגובה זו

  • 4.

    רק בירושלים אין כלום!!!!!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

    !!!!זה לא פייר!!!!!!!!!, 26/09/12 20:14


    IP: 87.69.103.42דווח על תגובה זו

  • 3.

    מדהים...

    אני היא, 26/09/12 19:46

    ורק בחיפה אין כלום, וחבל.

    IP: 89.139.27.68דווח על תגובה זו

    • למה אין כלום? אמנם הגיע קצת באיחור...

      אבל בהחלט יש!, 27/09/12 00:06

      מבשר שלום, בית רבינו, נקודה טובה, מדרשה בהדר, שיעורים בטכניון ועוד... תחפשי ותמצאי. בהצלחה!

      IP: 212.76.119.187 דווח על תגובה זו

      • תודה. אחפש... (ל''ת)

        אני היא, 27/09/12 12:35


        IP: 89.139.27.68 דווח על תגובה זו

  • 2.

    חייבים לייהד חזרה את דרום ת''א ולגרש שב''חים לאלתר !

    שב''חים לכלא ! חוק הוא חוק, 26/09/12 19:34

    דחוף !

    IP: 84.109.239.250דווח על תגובה זו

  • 1.

    ''רצח גולדשטיין'' זה ניסוח מעניין

    קוראת בעיון, 26/09/12 18:51

    נכון שתחבירית אפשר לקרוא את זה כ''הירצחו של גולדשטיין'' (הקרי המקובל, ע''ע ''רצח ארלוזורוב'', ''רצח רבין'') אך גם כ''הרצח שגולדשטיין ביצע'', כפי שנעשה כאן. האם למי מהקוראים יצא להיתקל בניסוח זה? לי לא. הכינוי המקובל לאירוע המדובר הוא ''טבח מערת המכפלה''. מעניין מדוע אראל סגל אינו מסוגל להוציא ביטוי זה מתחת מקלדתו. הכחשה? הסכמה שבשתיקה?

    IP: 31.210.184.60דווח על תגובה זו

    • קטנוניות (ל''ת)

      אלי, 27/09/12 07:27


      IP: 95.86.102.219 דווח על תגובה זו

    • קוראת בעיון? וזה מה שיש לך לאמר על הכתבה? שוב לענייני ''פלסטינאים''?

      עופר, 27/09/12 08:01

      בכל מקום תדחפו את הלוגיקה ההתאבדותית שלכם? גם בכתבות שאין להן שום קשר לנושא?
      השמאל האנטי ציוני ממאיס עצמו מיום ליום ואת דוגמא חיה.
      אין מקום לשמאל אנטי ציוני בינינו, שמאל זה טוב שיהיה אבל לא שמאל שהוא נגד מדינה יהודית ודמוקרטית.

      IP: 213.8.119.183 דווח על תגובה זו

      • כן, כי על הממבו ג'מבו הדתי אין לי מה לומר (ל''ת)

        קוראת בעיון, 28/09/12 22:14


        IP: 31.210.184.60 דווח על תגובה זו