• 78.

    מדוע אני כחילוני מחכה שהדת תכבוש את המדינה

    גיא תתעורר, 29/09/12 15:59

    כי כרגע מי שכובש אותנו אלו 20 ( או 80 ) משפחות שהמדינה היקרה שלנו העבירה אליהם את כל גורמי היצור , ולמעשה ניתקו את כל העם : אותו , את בניו ובני בניו , מעתיד בעל משמעות בכלכלה בישראל.

    מילא זה, אבל הגענו למצב שגם קורת גג סבירה אי אפשר לקנות , שלא לדבר על קפה או עגבניות.

    לכן העונש של כל הקפיטליסטים החזירים יהיה מדינת הלכה שחורה ומחניקה, ושאת כל הכסף שלהם ייתרו האליטות החרדיות.

  • 77.

    תפתח את הכיס ותן דוגמא במקום להטיף מוסר ולעשות מזה כסף (ל''ת)

    שדרות, 27/09/12 14:34

  • 76.

    גיא היקר בקשר לנתן זהבי

    גלעד, 26/09/12 12:07

    הוא מעולם לא טען שאתם ''זבל'' הוא רק תהה לגבי החשיפה המאוד גדולה של החיים הפרטיים שלכם בכל מקום.

    בכל אופן שיהיה גמר חתימה טובה אתם אנשים מקסימים וגם זהבי היקר שאירחתם אותו באחת מהתוכניות שלכם עוד כשהייתם בערוץ 2.

  • 75.

    יאללה ביי (ל''ת)

    יורם, 23/09/12 09:23

  • 74.

    יש לי דבר אחד להגיד לך מר מרוז היקר...

    אייל, 23/09/12 08:34

    כמה טוב שאין לך ילדים וגם לא יהיה לך לעולם.

    אתה החלטת שכל הרוע בעולם מקורו בדת, ולכן אתה יוצא למלחמה בדת.
    טיפש.
    דת אמיתית איננה דת שמעודדת רוע או מלחמה או הרג של כל מי שחושב אחרת.
    אם היית אומר הדת המוסלמית או הדת הנוצרית שני אלה עשו לאורך כל ההיסטוריה הכול כדי לכפות את אמונתם על כל השאר.
    אבל ממתי היהדות מנסה לכפות את עצמה על בני לאומים או דתות אחרות ?
    ממתי נעשו מלחמות שווא או הרג לחינם של מי שאינו מאמין בשם הדת היהודית .
    אבל אצלך הכול אותו הדבר. אתה שונא את הדת שלך בדיוק כמו כל דת.
    ולנו לא נותר אלא לנשום לרווחה כל עוד מאדם מעוות כמוך עם דיעות מעוותות אין המשך....
    אלוקים סגר לכם את הפרו ורבו והוא עשה בכך טוב לכולנו.

    • כמה שאתה צודק, כדי לנצח צריך חוכמה

      סשה, 29/09/12 16:02

      במקום לעמת את העם בישראל עם דת ישראל ולבחור בין עם או בלי , אתה צריך להיות הרבה יותר חכם.

      צריך לבחור עם, אבל אחר : לא דת חשוכה וקפואה ומסוגרת , אלא יהדות של ערכים , רוחניות ומשקל נגד לרקבון ההיפר קפיטליזם שמגיע אלינו מארצות הים.

      המסורת היהודית תנצח את החרדיות , חלל ריק ורוחניות של קפיטליסטים לא.

  • 73.

    מה שהבנתי בסוף...אין אמונה=יש דאגות. נקודה.

    אייל, 23/09/12 08:34

    ואני בבעיה הזו...אני חילוני גמור.

  • 72.

    כל הרוע שבעולם בשם הכסף והגזל . (ל''ת)

    משה, 23/09/12 07:58

  • 71.

    לא הבנתי את המאמר אבל למדתי המון מהטוקבקים

    שלום שלי, 23/09/12 06:22

    בגדול אני אוהב את גיא מרוז. אין לי מושג ירוק מה הוא כתב כאן ומה רצה להגיד. אבל למדתי המון מהטוקבקים. למדתי מהי שנאת חינם. ראבק, יש לכם מה לומר ? תגידו! אבל בנימוס, קצת כבוד. אני לא יודע עם יקום בית שלישי אבל אני יודע בוודאות על מה הוא יפול.

  • 70.

    אבנר נתניהו? (ל''ת)

    ''שני ילדים באמת מקסימים תרמו חלק מכספי הבר מצווה'', 23/09/12 04:10

  • 69.

    כמה מעליב (ל''ת)

    סטאלין, 23/09/12 00:07

  • 68.

    אני יודע שהנאציזם לא צלח (הוא גם לא וסה באמת) אבל.... (ל''ת)

    מר גיב, 22/09/12 22:34

  • 67.

    נו אם לבן שלך יש כסף ללמוד בניו יורק, אתה יכול להיות מובטל (ל''ת)

    מעמד הביניים, 22/09/12 21:53

  • 66.

    יללה חברה בואו נארגן פרס נובל לאחמדיניג'ד ונעשה שלום כמו עם ערפאד (ל''ת)

    דוד נגב, 22/09/12 21:28

  • 65.

    אנשים שאומרים שהקומוניזם לא נוסה באמת, לא קראו את הספרים הקומניסטיים

    אייל, 22/09/12 21:24

    לצטט לך את ההנחיות לחיסול (פיזי) של הבורגנות? את ההנחיות לגבי הדיקטטורה של הפרולטריון?

    לא מספיק לך ברית-המועצות,
    סין,
    קובה,
    צפון-קוריאה,
    קמבודיה,
    ויאטנם?

    כמה פעמים אתה עוד חושב שצריך לנסות?

    אולי גם האיסלם לא נוסה אף פעם באמת?
    מידי פעם מתפוצצים בניינים ומטוסים ואיזו אומה שלמה כמו ביזנטיום נמחקת מעל פני האדמה, אבל אני בטוח שאם נמשיך לנסות, בסוף האיסלם יצליח. מה אתה חושב?

    אגב, אני מקווה שמעריב ינצל.
    אז אולי יהיה לך זמן לשבת ולקרוא היסטוריה.

  • 64.

    האמת לא משקרת

    Eldar, 22/09/12 21:21

    כשהימין בשילטון,כול אנשי השמאל בשיתוף העיתונאים יוצאים בהפחדת הציבור כבר 4 שנים שטוחנים אותנו על התקיפה כביכול על אירן עכשיו זה על מלחמה,מה שמשעשע אותי הוא שנתניהו כבר 8 שנים ר''מ,ולא היתה שום מלחמה,עכשיו אני שואל למה אנשי השמאל והעיתונאים מנסים להפחיד את הציבור,כשמסתכלים על ההיסטוריה של המלחמות משנת 48 מתוך שישה מלחמות,חמישה בשלטון השמאל ורק אחת בימין.

  • 63.

    כמה חבל שבנייני התאומים ''נפלו''

    ספקן, 22/09/12 21:17

    שיתביישו להם, המחבלים האלה. איך הם הלכו ליד הבניינים בלי להיזהר עם המרפקים.

  • 62.

    והנה חידה- והנה שיחה עם כלב- ושוב מאמר רדוד ובנאלי של ליצן מפוטר (ל''ת)

    עמוס, 22/09/12 21:12

  • 61.

    בשם האלוהים? האיראנים קוראים לנו ציונים ! לא יהודים - כמה בורות

    רוני ק , 22/09/12 18:55

    האיראנים לא יעיזו לומר שאנחנו יהודים - כי אז חזקתנו על הארץ.
    אגב, גם הפלשתינים משתמשים במונח ציונים
    שהוא בעצם = אוסף מהגרים שברח בעיקר מאירופה וגם מארצות ערב...

    דווקא הדת היא הסיבה שהאדמה הזאת שלך. זו בדיוק העובדה שהם מסרבים להכיר בה ומתכחשים לה על מנת להצדיק את ההשמדה של העם היושב בציון

  • 60.

    ''(הוא אגב מעולם לא נוסה באמת)''... כל הריקבון המוסרי של השמאל

    גל, 22/09/12 18:19

    המשפט שיקרי אחד.
    זה כמו החרדים שאומרים שאם מישהו מהם פשע, סימן שהוא לא חרדי..

    • צודק ב-100%. בייחוד כי עיקר הזוועות התבצעו כשהם ניסו עוד יותר (ל''ת)

      הוא פשוט פונדמנטליסט אם זה מה שהוא חושב באמת, 22/09/12 21:57

  • 59.

    גיא אתה לא רואה מעבר לאף שלך. מלחמת העולם השלישית, (ל''ת)

    היא בינך לבינך., 22/09/12 16:49

  • 58.

    זה, אפעס, לא לגמרי מדויק ש''כמו תמיד, הכל בשם אלוהים''

    רם עמית, 22/09/12 16:36

    למיטב זכרוני היטלר לא פעל בשם אלוהים וגם סטלין לא. גם לא מאו ולא פול פוט. עד כאן, כך אני מקווה, יש כבר מספיק רוע וטירוף, בלי אלוהים.
    במחשבה נוספת, גם הפעם זה לא בשם אלוהים אלא בשם אללה. אם נראה לך שאין הבדל, אתה מוזמן להסביר את זה למוסלמי הראשון שתפגוש.
    מה שכן, זה כל הכיף בלהיות עתונאי: פותחים את הפה ואת המקלדת ומה שיוצא יוצא, בלי חשבון. פקה פקה בולו בולו. אסור לתת למעריב להסגר, מה פתאום.

    • אתה גם לא לגמרי מדייק, אבל בגדול אתה צודק

      כ. ה., 22/09/12 21:55

      היטלר השתמש הרבה ברטוריקה דתית, והמוטו של הצבא הגרמני היה ''Gott mit uns'' - ''אלהים איתנו''. הוא ניצל היטב את תמיכת הכנסיה הקתולית.

      סטאלין לא השתמש ישירות בדת, אך הוא ניצל את תמיכת הכנסיה הרוסית האורתודוכסית. כמו כן, הוא ניצל את האמונות הדתיות המושרשות, שהצאר הוא אלהי, והתלבש על התפקיד בדיוק.

      בכל שלטון קומוניסטי למעשה, המנהיג היה אלהי, והסגידה לו היא דתית בהחלט. נכון, זה לא קשור לאלהים, אך זה לא שונה כל כך.

      קח לדוגמא את צפון קוריאה. המנהיג שלהם מת מזמן, אך הוא עדיין המנהיג (הוא הסבא של השליט הנוכחי). הסגידה שם היא דתית מאד. השליט הנוכחי, כמו אביו לפניו, הוא רק מזכ''ל המפלגה, ולא המנהיג (שכאמור, מת מזמן).

      כנראה שבמקום אלהים היה עדיף לו היה כותב דת, או חשיבה דתית/דוגמטית.

      אתה צודק בהחלט לגבי אללה. זה אל אחר, וזו דת מאד שונה ממה שיהודים/נוצרים מכירים.

  • 57.

    מת על אלה שכותבים ''טוב שנסגר מעריב, לא נקרא את גיא מרוז''

    יוסי, 22/09/12 16:33

    אז למה אתם בכ''ז קוראים ? אולי משהו מעניין בדבריו

    • כל מה שמענין זה התגובות העסיסיות לכתבותיו (ל''ת)

      תיקון קל אך מהותי, 23/09/12 03:24

  • 56.

    מקסי המקסים

    ניו יורק, 22/09/12 16:17

    ולסכום- אידיוט מקסים.

  • 55.

    אמנם חבל לי על מעריב

    זובאגרע, 22/09/12 15:42

    אבל אתנחם בזה שלא אצטרך יותר לראות כתבות מטופשות של גיא מרוז.
    עוד מעט גם יסגרו את ערוץ 10. חבל על התכניות הטובות המעטות שלו אבל זה כדאי רק בגלל שלא יהיה צורך לראות את גיא מרוז כל בוקר.

    גיא, קח את החסכונות שלך וטוס לניו יורק לזיין את המוח של הבן שלך ולא את המוח שלנו.
    במהרה בימינו אמן.

  • 54.

    גיא ידוע שחתמת כבר בהארץ, למרות שהורשעת בהונאה

    והוצאת דיבה בבית המשפט ונאלצת להתנצל, 22/09/12 15:05

    חפשו באינטרנט מידע על הטרול המקצועי הנל

  • 53.

    גיא מרוז

    אני, 22/09/12 15:00

    זה האיש שצחק על הסרט ''שואה'' של קלוד לנצמן, איך הבן אדם הזה עובד בעיתון בכלל? זה אבסורד.

  • 52.

    נחמה קטנה על סגירת מעריב: לא נצטרך עוד לקרוא את הטמבל הזה מרוז

    נעם, 22/09/12 14:57

    אם אנחנו באמצע מלחמת עולם שלישית אז איך אין לבנאדם אפילו מספיק מלים לסגור טור של 500 מלה, והוא נזקק לעוד ארבע פסקאות הזויות בנושאים אחרים כיד להצדיק את מה שהוא מכנה עבודה תמורת המשכורת שלו?

    • אם טמבל אז למה אתה קורא חוכמולוג טיפש.אולי בכ''ז משעשע ? (ל''ת)

      יוסי קורא, 22/09/12 16:28

  • 51.

    הקומוניזם לא נוסה? אני חושב ש-20 מיליון סלבים מתים יחלקו עלייך. (ל''ת)

    אני, 22/09/12 14:12

  • 50.

    מלחמות היו ויהיו ואי אפשר בלי

    אאא, 22/09/12 13:50

    הליברל ניה לייצר עולם של נהנתנות,סמים,שופינג והפקרות מינית והתוצאה היא בדיוק כמו שניבא ה.ג.וולס לפני כמאה שנים בספרו ''מכונת הזמן''.

    הליברל הוא זה שרוצה לכפות על כל העולם דרך חיים מסוימת,כשם שכפה אותה בכוח הזרוע על אוכלוסית המערב ב 45 שנות הרודנות שלו.

    לא תהיה מלחמת עולם כלכך מהר,למרות הרצון של המערב.
    אירופה,ארה''ב וישראל הולכות למלחמות אזרחים מאסיביות של העמים המקומיים כנגד האשכנזי הסוציאליסט ששולט בכל,הליברל שמשרת אותו וכמובן מאות מליוני הכושים,המוסלמים וההיספנים שהביאו הבוגדים הסוציאליסטים
    כדי לייצר רוב אלקטורלי למפלגות שלהם...במחיר קיומו של המערב.

  • 49.

    אלף שנים יפות מובטח אחרי מלחמת עולם 3 וחיסול איסלם (ל''ת)

    ## רושדי 2 ##, 22/09/12 10:57

  • 48.

    ל-34 אל תבלבל סמולנים עם עובדות (ל''ת)

    ב.ל, 22/09/12 10:48

  • 47.

    האם המדינה לא צריכה לדאוג לתושביה?

    אמילי, 22/09/12 10:19

    אז ככה -
    1. אכן עצוב שאין מקום לאמנות בעולם.
    2. כל עסק אשר אינו מרוויח, דינו להסגר וזה בסדר לסגור את מעריב ''ולזרוק'' 1700 עובדים הביתה. עצוב אבל זה עסק. מה שלא בסדר והוא בגדר פשע זה שלא הפקידו את כספי הפנסיה בקופות. על זה נוחי צריך להכנס לכלא.
    3. התרומות של ילד בר המצווה - סליחה שאני פוגעת בציפור הנפש. מספיק עם העמותות הנותנות אוכל למסכנים. זה תפקיד המדינה ולא תפקיד האזרח. העמותות צריכות לדאוג לאקסטרה, לפאן ולא לבייסיק. המדינה מוכנה לתת אבל הממשלה חוסמת את המדינה וזו הבעיה.

  • 46.

    ''הקומוניזם מעולם לא נוסה באמת''

    אורן, 22/09/12 09:53

    זהו אחד השקרים הידועים של מי שמאמינים בקומוניזם, בנסיון לחפות על כך שהקומוניזם נוסה המון פעמים. בכל פעם, כתוצאה מהבעיות האינהרנטיות שלו הוא הפך לדיקטטורה סוציאליסטית מסוג כזה או אחר.

    הסיבה לפערים בחברה שלנו היא ש-1.אנשים אינם שווים מטבעם בשום צורה ואופן, 2. השיטה הכלכלית הנהוגה מאפשרת לאדם לתגמל אחרים כלכלית בהתאם לראות עיניו.
    כך שאם למישהו יש בעיני כישרון כתיבה אני אקנה את ספריו ולא אקנה את ספריו של מי שבעיני הוא סופר עלוב. ככל שיותר אנשים יחשבו כמותי כך הראשון יתעשר והשני לא יראה ברכה כלכלית בעמלו.

    אתה יכול לתהות עד מחרתיים כמה זה הוגן. אבל זו לא הנקודה. הנקודה היא שכל חריגה משמעותית מהשיטה הזו הובילה תמיד לידי כך שכולם (למעט מתי מספר שעומדים בראש השלטון) יהיו עניים מרודים, עניים יותר מרוב האנשים שלהם אתה קורא עניים בימינו כאן בישראל. יש כאן סוגיה תועלתית שהתשובה עליה ברורה - בין קפיטליזם לסוציאליזם, הקפיטליזם עדיף.

    דבר אחר - אם אתה ממש מוטרד מהעוני של חלק מהציבור, תתכבד נא ותתרום עשירית מהכנסתך החודשית למענם. אולי תשכנע אחרים. זה יועיל יותר מכל מיני הבלים סוציאליסטיים!

    • אורן, אתה סותר את עצמך.

      זובאגרע, 22/09/12 15:32

      הביקורת (המוצדקת מאד)שלך על גיא מרוז לא עומדת בקנה אחד עם האבחנה שלך מה לקרוא. למה בכלל קראת את מה שהוא כתב? זה בזבוז משאבים משווע.

  • 45.

    מי שהשמיץ כתב בדיות ליבה שנאה בעם הפיץ שקרים זה אתם העיתונאים (ל''ת)

    דנה, 22/09/12 07:58

  • 44.

    אחר כך מתפלאים למה מעריב נסגר

    מרוז אתה משעמם !, 22/09/12 03:50

    לא סובל אותך וגם את אשתך

  • 43.

    לא נורא.. זה יעבור לך

    שרון, 22/09/12 00:06

    תפסת מרובה לא תפסת, אם לא המציאו את המשפט הזה בעבר היו צריכים להמציא אותו היום בזכות פועלך. שב תנוח, אומרים שלהתעצבן פרושו להעניש עצמך בגלל טיפשות של אחרים, הרי בין כה וכה לא תצליח לשנות כאן כלום.

    שנה טובה.

  • 42.

    שוב בחו''ל ? רק חזרתם מאיטליה...

    סבל בנתב''ג, 21/09/12 23:26

    מרחם על פועלי הדפוס שהרוויחו בקושי בעוד גיא הרוויח מלא כסף . עד כדי כך שהוא מרשה לעצמו לטוס לניו יורק בזמן שחבריו לא יודעים מה יהיה איתם

    • קשה... קשה (ל''ת)

      חחחחחחחחחחחחחחחחחחח, 22/09/12 15:08

  • 41.

    כדי שלא תהיה לי את הבחילת גיא מרוז שאני סובל ממנה, צריך לסגור את מעריב

    י, 21/09/12 22:20

    זה עניין של בריאות האזרח

  • 40.

    חורפ מקריאת הכתבה הקלאסית והרדודה .למעשה בקש צ׳ק על כתבה רקנית (ל''ת)

    כתבת פיהוק נרדמתי, 21/09/12 22:20

  • 39.

    מיליוני מתים בעזרתם של היטלר וסטאלין לא היו בשם הדת ואלוהים. (ל''ת)

    תמיד מוצאים סיבות לרוע., 21/09/12 21:05

  • 38.

    אני שמח, גיא, שחדלת עם מסע האגו הדוחה שלכם,

    אלי, 21/09/12 20:55

    בעניין טיפוליה של רעייתך, וחזרת לכתוב על דברים אחרים.
    אלא שיש כמה שכבר לא יקראו אותך...למשל אני.

  • 37.

    בעלי הטורים השמאלניים מחפשים עבודה בעיתון ה''ארץ''..ואלה טוענים שיש לנו

    סמוראי הרוח, 21/09/12 18:54

    במו ידכם שרפתם את העיתון!
    אתם קבעתם את המדיניות של העיתון.
    מספיק להתחרפן עלינו.
    אל נא תבכו

    • ולמרות הכל אתה ממשיך לקרוא ולהגיב. אולי כי ממש משעמם לך. (ל''ת)

      huck, 22/09/12 11:03

  • 36.

    עדיף שגיא מרוז יחזור לנגן על הפסנתר.... (ל''ת)

    שייע, 21/09/12 18:48

    • אני חושב שאתה מזה צודק. הוא באמת מנגן נהדר.

      תוהה ומתהה, 21/09/12 23:23

      וחוץ מיזה... אם היה תורם את עלות כרטיס הטיסה לניו יורק ומוותר על הפגישה עם הבן שלו הוא היה יכול לסדר לאיזה 20 איש ארוחת חג דשנה. הוא היה שורד את הגעגועים לבן והם היו שורדים את החגים...

  • 35.

    מה אתה רוצה שנעשה עם סגירת העיתון?

    כאילו שאפשר להתווכח עם נוחי, 21/09/12 18:39

    תאמין לי גיא, להמון אנשים, שמאלנים או ימניים, עצוב וקשה לשמוע שאלפיים שכירים, ימנים או שמאלניים, יאבדו משכורת פרנסה ואולי גם את העתיד שלהם, אבל אין לנו מה לעשות.
    אפשר להחרים את תנובה ולא לקנות קוטג', אבל אי אפשר להחרים את סלקום, שופרסל, ואת חברת הביטוח שלך גם יחד. אנשים כמו דנקנר מולכים בשלולית הקטנה שקוראים לה ישראל, ואף אחד לא יכול להרים ראש ולצפצף, כי יבולע להם. תגיד לבן שלך שישנה תחום - כי מאמנות לא יהיה לו מה לאכול, אבל שבהחלט ינסה להשאר מעבר לים. זה לא שבח''ול מושלם, אבל לפחות זו לא שלולית דלוחה שיש לה רק מלך אחד.

  • 34.

    כל הרוע והטירוף גם מהיטלר וגם מסטלין היו בשם הפועלים (ל''ת)

    דוחה בורים, 21/09/12 18:19

    • שורש כל הרשע האנושי - דת

      טורק מאדה, 22/09/12 09:57

      הממסד הדתי גרם ל99% מכל המלחמות, הטיהורים האתניים, הג'יהדים אי פעם

      זה שאתה מתכסה בעלה תאנה שבמשך 60 שנים מתוך 9000 שנות היסטוריה אנושית היתה מדינה אחת מתוך מאות שעשתה עוולות בלי דת

      זר רק מראה עד כמה התפיסה שלך מעוותת

      • רק מדינה אחת?!? אבל, טורק, בסדר. תמשיך להאמין שזה הדת

        עמית, 22/09/12 18:22

        אם זה מה שעושה לך טוב. כי פנאטים חילונים היו וישנם למכביר, והטענה שזה רק ה 60 שנים מ 9000 היא דמגוגיה לשמה, כי רק כ 100 שנים שיש לנו מדינות ומשטרים שאינם דתיים בכלל.
        והנה זה פלא, 100% מהשנים היה היו מלאות בטירוף רצחני חילוני.
        אבל תמשיך להאמין בחילוניות, לעצום עין מקיצוניות של חילונים.

    • ממש לא נכון

      מ, 22/09/12 14:05

      ללא כל קשר לכשלון ולאלימות של שניהם האידולאוגיה לא דומה
      הקומוניזם דיבר שבם הפועלים (דיקטטורה של הפרולטריון, מאבק מעמדי אחוות עמים וכו'...)
      טענת הנאציזם היתה שהמאבק האמיתי הוא מאבק הגזעים (נורדיים נגד כל השאר). למעשה הנאצים (למרות שמם) היו מפלגה ימנית לאומנית ששיתפה פעולה עם ההמסד הצבאי דתי כלכלי הותיק של גרמניה. הגורמים שסירבו לשתף פעולה עם הממסד הותיק חוסלו ב''ליל הסכינים הארוכות'' ב 1934.

      • לא, הנאצים היו מפלגת שמאל רדיקלית. או שלא שמת לב שגם מאו וסטאלין חיסלו

        עמית, 23/09/12 12:58

        מתנגדים ללא הרף?
        ההערצה העצמית של השמאל מדאגה ביותר. איך נוכל לתקן את המחנה שלנו ולשלוט בצדק, אם יש בנו כזה עיוורון לפשעים שביצענו בשם האידאולוגיה ''רק לרגע על שנשלוט ואז יהיה צדק''??

  • 33.

    צודק היום אין מקום לאמנות בעולם-ממש עצוב (ל''ת)

    רוני, 21/09/12 18:01

  • 32.

    גם בסקר שנערך באמריקה לא מאמינים לתקשורת

    מנחם, 21/09/12 17:40

    המחלה כאן, שאתה ודומים לך,כתבתם את נטיות ליבך,חברית,שלי יחימוביץ,למשל,ללא קשר למציאות ותוך התנשאות,ואתם בוכים למה לא רוצים לקנות את התוצרת שלכם,גם בערוץ 10,היא מחלה ובעיה עולמית.באמריקה התפרסם היום ,ש 66 אחוז מהאמריקאים לא מאמינים לתיקשורת.אתה כתבת בצורה ילדותית,לא ראויה,מוטה בבירור לכיוון מסויים.מעולם לא קראתי יותר את מה שכתבת,פשוט ראיתי מי הכותב,הבנתי,לא טרחתי לקרוא.חברתך,יחימוביץ,מבכה את מות מעריב,נו טוף,ינקה את הכל''מעבודתה''כעיתונאית,וכעת,נעזרת בעיתונות והתיקשורת.היא לא צריכה הרבה,אתם שואלים אותה מה שנוח לכם,אף שאלה קשה,אף פעם.אם תקבל מנדטית תקבל מפליטי קדימה.לא בגללה,לא בגלל פרישת הראש לטימטום,ברק,הוא יעלם,ככה שמה שהיה זה מה שיהיה.שנה טובה לך ולזוגתך.

  • 31.

    גיא, סוף סוף גם לך נפל האסימון. המלחמה כבר החלה, בשלב זה בעצימות נמוכה (ל''ת)

    דק אבחנה, 21/09/12 17:15

  • 30.

    לדבר איתם? אם החלטת שזו מלחמה- אז צריך להילחם כדי לנצח, לא? (ל''ת)

    ציוני, 21/09/12 16:41

  • 29.

    שמאלן מעוות מוח וחסר בינה היית וכך תשאר תמיד. (ל''ת)

    למה בן תשפוכת השמאלן ירד מהארץ לניו יורק???, 21/09/12 16:27

  • 28.

    רק בגלל פוצים כמותו חייבים לסגור את הזבלון (ל''ת)

    פה, 21/09/12 16:06

  • 27.

    גיא אמרת לא מזמן שנתניהו מנסה להפחיד אותנו.. אבל.. מה אתה עושה ? (ל''ת)

    לאון, 21/09/12 15:55

  • 26.

    גיא יש עכשיו זמן לחשבון נפש. אצלנו דווקא המחילה והכיפורים בשם האלהים. (ל''ת)

    ל.מ, 21/09/12 15:51

  • 25.

    אתה צודק

    אוהד, 21/09/12 15:38

    יפה גיא והלוואי שהשנה שבאה כבר תצדיק את המשפט האחרון שלך בכתבה מתי נקום וניפטר מההם שאיבדו צלם אנוש.והממון ואטימןת הלב הגזל והחמדנות הפכו לאלילים...של בעלי הממןן..

  • 24.

    הטלר שאחראי עם עמו להרג חמישים מליון הרס כנסיות אז מה הפוזה שלך עם (ל''ת)

    ''הכל בשם אלוהים''...., 21/09/12 15:35

  • 23.

    מתי תחתום כבר בלישכה (ל''ת)

    בליהההה מספיק!!!!, 21/09/12 15:21

  • 22.

    לא מלחמת עולם שלישית סתם קצת מהומות מקומיות

    רמי, 21/09/12 15:20

    גיא קצת פרופורציות.
    כמה אנשים נהרגו בכל המהומות האחרונות? כמה עשרות ? מאות ? אלפים? כמה אנשים נהרגו בכל פיכוי הטרור בכל העולם כמה עשרות אלפים ? פחות נכון?
    כל פיגועי הטרור לא ממש הפריעו לאורך זמן למהלך החיים התקין של רוב העולם והעולם עדיין עסוק בעניניו, נולדים גדלים מתחתנים רודפים אחרי קרירה מתגרשים נואפים בוגדים מזדקנים יוצרים או לא ומתים בסוף בלי ממש לשנותץ דבר לאיש.
    במלחמות העולם מתו מיליוני אנשים סתם בגלל האגו של המנהיגים. היום זה הרבה הרבה יותר מתון ויותר ענשים מתים מתאונות מאשר ממילחמות.
    אז תהנה מבנך ורעייתך ואל תיקח הכל ללב לנו במערב ( לפחות למועסקים במישרות טובות ומכניסות ) החיים לגמריי לא רעים

    • צודק . צריך קצת פרופורציות (ל''ת)

      אבי, 24/09/12 07:18

  • 21.

    איך אפשר לדבר על מלחמות עולם ולומר שהכל בשם הדת???

    אבי, 21/09/12 15:13

    למען אלו שזכרונם מעט מוגבל, שתי המלחמות הנוראות בהיסטוריה, מלחמת העולם הראשונה והשניה, לא היו מלחמות דת. (אם כבר הם ביטאו, במיוחד בעמדת גרמניה הנאצית את החילוניות המובהקת- דרווינזם טהור). כך שדיבורים על כך שהמלחמות הם תמיד בשם אלוקים מגוחכות. המלחמות בד''כ נגרמות פשוט בגלל מידותיהם הרעות של בני האדם, כאשר העולם הוא דתי המלחמות דתיות וכאשר לא אז לא.

    • כל כך נכון (ל''ת)

      מישהו, 21/09/12 16:03

    • היטלר היה דתי פנט מהסוג הרוחני ורוב קציניו היו קתולים הדוקים (ל''ת)

      מיכאל, 22/09/12 00:25

    • שורש כל הרשע האנושי - דת

      טורק מאדה, 22/09/12 10:02

      זכרונך שלך טיפה מעורפל
      הסיסמה של הנאצים םהיתה :

      Gott mit Uns

      אלוהים איתנו

      זה שהם המציאו את האלוהים שלהם במקביל לכנסיה ולא בתוכה - קצת מבלבל אותך


      וזה שאתה מגיע למסכנה לפי פרק של 20 שנים מתוך היסטוריה אנושית של 9000 , מראה משהו על כושר השיפוט שלך.

      ב8980 השנים בעם לא היה שלטון נאצי - מי קרא לרצח עם (עמלק, למשל) ומי קרא לג'יהד?

    • 2 הערות

      אאא, 22/09/12 13:58

      1) מלחמות ומחלות הן 2 אמצעי הדילול של אוכלוסיה אנושית.הנסיון לחסל את המחלות בעזרת תרופות וחיסונים היה איוולת נוראית.
      ההשלכות של זה תהינה מחרידות.
      2) כל חיה שלא נלחמת - מתנוונת מכל הבחינות.וזה נכון גם לגבי בני אדם.חיים = מלחמה.מלחמה כנגד הטבע,מלחמה מול בני מינך על היררכיה,נקבות או טריטוריה ומלחמה מול מינים אחרים.

    • הנאצים היו דתיים, כמו רוב הגרמנים דאז. מה היטלר האמין קשה לדעת

      Gott mit uns, 22/09/12 22:13

      אך לפי נאומיו לפחות הוא ייחס לדת חשיבות רבה. אולי אם זכרונך אינו מוגבל, פשוט מעולם לא טרחת ללמוד את הנושא?

      חפש מה זה Gott mit uns.

      ומה הקשר ''דרווינזם''? אתה חושב שזו תנועה פוליטית?

      מלחמות הן לא תמיד בשם אלהים, זה נכון. אך כמו שכבר נאמר:
      ''אנשים טובים יעשו מעשים טובים, ואנשים רעים יעשו מעשים רעים. אך כדי לגרום לאנשים טובים לעשות מעשים רעים, נדרשת דת.''

      אני הייתי מרחיב את זה לחשיבה דתית - קרי, אמונה וצייתנות עיוורת, בורות מבחירה, ועקיפת החשיבה הרציונלית/מדעית/בקורתית, וחוקי ''מוסר'' שרירותיים/אכזריים או חסרי הקשר.

  • 20.

    תן לי להבין, מעריב התנהל ביעילות שטנית כל השנים, שום משכורות מנופחות

    שום מינויים חסרי יעילות, ועכשיו סתם ממש סתם מפטרים, 21/09/12 15:06

    במקום כה יעיל ומקריב...

    • בחייך,יש להם יותר עובדים מלקוחות (ל''ת)

      אאא, 22/09/12 13:59

  • 19.

    מצויין כמו תמיד. (ל''ת)

    דמוסתנס, 21/09/12 14:59

  • 18.

    תמימות השמאלנים כגאי מרוז ודומיו

    ישראלה שפויה, 21/09/12 14:55

    מכובדי, מר מרוז.

    השנאה לכל מה שיהודי וישראלי מצד הערבים לא מגיעה מהמנהיגים, אלא מהעם, מהרחוב.

    רוצה הוכחה?

    סע לכל בירת ממדינות ערב או האיסלאמיות שסביבנו, ותכריז ברחוב שאתה גאה להיות יהודי וישראלי.
    הבה נראה אם תחזור בחתיכה אחת...

    תמימות או טיפשות או כנראה שניהם לחשוב שהמנהיגים ערב הם שמלבים שנאה.

    הם נגררים אחרי ההמון....

    • מדוע כל הזמן התגובה הפבלובית: ''סמולני''?

      מירי, 23/09/12 06:30

      אני לא מכירה את עמדותיו של גיא מרוז, שאגב, כותב טוב ומשעשע, אבל מה לעזאזל שמאלני בכתבה הקטנה הזו?!

  • 17.

    למגיב משה מקלב ״מפייס בוק״

    ישראלית, 21/09/12 14:51

    לגבי עבודה בגליל שדה בצל ירוק רני ממש אשמח לקבל טלפון ולבוא לעבוד אמית לא צוחקת תן טלפון שנה טובה ומבורכת לכל עם ישראל

  • 16.

    כמה סיבות מעולות מדוע אסור לסגור את מעריב-

    בוא וולנסה/נווה-סולידריות, 21/09/12 14:50

    1-חופש העיתונות
    2-נתן זהבי
    3-יהונתן גפן
    4-אראל סגל
    5-בן דרור ימיני
    6-פינת ''אני והכלב'' שלך גיא
    7-לילך סיגן

    וימחלו לי שאר הכותבים המוכשרים והמעניינים שלא הזכרתי, ליבי איתכם במאבקכם החשוב והצודק.!POWER TO THE PEOPLE

    • ויש גם את

      אפי, 21/09/12 18:12

      בן כספית

  • 15.

    ככה זה שמאלנים תבינו

    יהודי מזרח תיכוני, 21/09/12 14:37

    הם בחיים לא יאשימו דת מסויימת(גם אם העובדות מדברות בעד עצמן) הם חייבים להכניס גם אותנו היהודים לתוך המשוואה.

    אני מעולם לא שמעתי רבי בישראל קורא לתלמידיו ללכת ולפגוע בכופרים או מוסלמים.
    זה הריי איסור תורה גמור שזה נוגד ל''ושמרתם על נפשותיכם'' אבל מי שניזון מהסתה תקשורתית יום יום חושב שהרבנים הם כמו שייחים... כי ככה אמרו בתקשורת...
    ואחרי זה העיתונאים מתפלאים איך זה שאין תמיכה מהיהודים, גם חילונים כמוני שזה נוגע למערכת עיתון

    • על ''תורת המלך'' שמעת? על שריפת מטעים מסגדים וכנסיות? איפה אתה חי? (ל''ת)

      נו באמת, 21/09/12 23:36

    • ומתי אתם בימין תלמדו קצת עברית ותבינו את ההבדל בין ''ש'' לבין ''כש''? (ל''ת)

      עוד משהו שלא יזיק לכם, 21/09/12 23:37

  • 14.

    ברוך שובך גיא,

    לאה, 21/09/12 14:36

    ברחת מהטירוף המוסלמי וחזרת לטירוף האלוקי. איננו שונים מהם, בעצם אנחנו ממש כמוהם אינני מוצאת שום הבדל. בשם השם הטינופות האלה מרשים לעצמם לפרוק כל עול. אלוהי האלוהים לא ציפה שאלה יהיו שליחיו.
    ובאשר לעובדי מעריב, אני אוהבת ומכבדת כל אחד ואחת מכם, גם את אלו שדעותי שונות מהם ואני חולקת עליהם. צר לי שבעת הזאת כשהמדינה מאבדת כל ערך יסוד בדמוקרטיה אתם משלמים את המחיר. מקווה שדרכנו עוד יצטלבו אי פה ושם בכל אמצעי תקשורת אחר.

  • 13.

    מי אתה יבחוש בן שלולית שתהפוך את המדינה???????????? (ל''ת)

    אונית, 21/09/12 14:36

  • 12.

    תישאר עם הבן שלך בניו יורק, הצרה שלך היא הנחמה של הציבור (ל''ת)

    שתתחיל מלחמת עולם שלשית אתה הראשון שיברח, 21/09/12 14:14

  • 11.

    ימי משיח

    ישראלית, 21/09/12 14:07

    שנה טובה לך ולרעייתך אורלי , מי יתן ותתחזקו באהבת השם כי כל דרכו שלום, אהבה ,נתינה, מוסר והשכל .וזה פשוט מה שחפשתם עד כה והנה לא מצאתם
    אז אתם כאנשי העולם הגדול הנאורים המתקדמים המודרניים היצירתיים פשוט חייבים לנסות את דרכו זה הרי כבר ממש מתממש
    אז שוב מ יתן ותחזרו בתשובה ואמר כל העם אמן!!!!
    ואני לא צינית

  • 10.

    ברור.. היטלר, סטאלין, מאו, פול פוט.. כולם היו דוסים שאתה לא מאמין... (ל''ת)

    אל תבלבל שמאלני עם המציאות, 21/09/12 14:03

  • 9.

    ענייני קומוניזם

    אפרים, 21/09/12 13:59

    מי שהאיר את עיני ואישר מה שכבר חשבתי תקופה ארוכה הוא פרופסור שטרנהל.
    הוא הסביר חד וחלק שמה שאנחנו מכנים משטר קומוניסטי בארצות שקראו לעצמן קומוניסטיות-ברית המועצות וגרורותיה,סין,קוריאה ובו''-לא קומוניסטי ולא בטיח.כמעט ושום דבר מהאידיאלים הקומוניסטיים לא התקייהמ,או ניסו שהתקיים, בהן.
    לעומת זאת התקיים משטר טוטליטרי שחנק את חופש הביטוי,המחשבה ,הדת,התקשורת וכדומה במגף גס.
    יכלו בדיוק באותה מידה לקרוא למשטר שלהם משה,או מדרכה.
    המקום היחיד עלי אדמות שהתקרב במידה גדולה לאידיאלים הקומוניסטיים הנו-הפתעת העונה-הקיבוץ הישראלי.
    עובדה שבשינויים המתחייבים הוא עדיין קיים.והאידיאלים עדיין קימים בו.
    לא שזה טוב לכל אחד,אבל ככל הנראה הקומוניזם מתאים לקהילה קטנה,בה החברים בוחרים מרצונם החופשי להיות בה והמזדהים במידה רבה עם האידיאלים שלה.
    ככל הנראה מה שמתאים למדינה הנו הסוציאל דמוקרטיות על גרסותיו השונות,כנהוג ברוב מדינות אירופה,אוסטרליה,ניו זילנד ולטעמי-
    עוד הפתעה -ארה''ב.

    • נו באמת, מה זה ''קומוניזם בקהילה קטנה''?

      מישהו, 22/09/12 02:05

      זה כמו לטעון שמשפחות רבות דוגלות בערכי הקומוניזם כי הן מתחלקות ברכוש, מנהלות חשבון בנק אחד וכו'.
      הקומוניזם בתור תפיסה כלכלית נוסה פעמים רבות ונכשל פעם אחר פעם. האם באיזושהי מדינה היה קומוניזם טהור? ברור שלא- בדיוק כמו שבשום מדינה אין קפיטליזם טהור.
      ארה''ב היא לא סוציאל-דמוקרטית. ברור שיש מערכת סוציאלית כלשהי (אחרי הכל, אי אפשר לתת לאנשים לגווע ברעב)- אבל היא מינימלית ככל האפשר ובוודאי לא מתיימרת לספק לאנשים איכות חיים סבירה.

      • מר מישהוא

        אפרים, 22/09/12 20:45

        אסביר מחדש את דברי:
        -קהילה קטנה כשמה היא.
        לא משפחה אחת,כי אם כמה עשרות משפחות.
        -נכון,הקומוניזם לא הצליח ברמה של מדינה.
        למה שהם קראו קומוניזם זה לא קומוניזם ולא בטיח.כפי שהסברתי.
        יכלו באותה מידה לקרוא לזה משה או מדרכה.
        -כפי שציינתי יש סקלה שלמה סוציאל דמוקרטיות.
        -לגבי ארה''ב הטענה היא שזה הרבה יותר ממניעת רעב.אפרט:
        -מעורבות די רצינית במשק-כדוגמה קיצונית ראה ההתערבות בשנת 2008 .
        ראה גם חוקי הגבלת שכר הקסימום בחברות צבוריות במספר מדינות.
        כן ראה את הווכוח לגבי מספר המובטלים במערכת הבחירות לנשיאות.מה,הנשיא ממציא משרות?
        -בטוח רפואי לנזקקים ולזקנים ע''ח המדינה,בעיקר-מדיקייר.
        -למוד כמעט חינם באוניבסיטאות של מדינה,במידה והסטודנט גר באותה מדינה.
        -פנסיית זקנה די נדיבה לכלל הזקנים שהשלימו בימי חייהם תקופת עבודה די קצרה
        -דיור ציבורי בר השגה.נכון, זה לא סביון
        כי אם גג.
        -תקופת דמי אבטלה של 90 שבועות,אם זכור לי נכון
        אז לא נראה לך שהם קצת הרבה יותר סוציאל דמוקרטים מישראל?
        זה נקרא התערבות מינימלית?

  • 8.

    עושה צחוק מהדת - תתביש ! אל תתפלא לכל הקורה מסביב הדבשת שלך לא יפה ! (ל''ת)

    צחי, 21/09/12 13:51

  • 7.

    הפלא ופלא

    כל האנטי תאיסטים הפכו ליהודים יקרים פתאום, 21/09/12 13:29

    קצת כבוד עצמי

  • 6.

    אנחנו לא מפחדים ממלחמה !!יותר מפחיד שאנשים (ל''ת)

    מפתים נשים נשואות להתגרש ולקחת אותם, 21/09/12 12:47

  • 5.

    Pathetic writing

    Tony, 21/09/12 12:42

    It won't hurt anyone if Maroz got fired

  • 4.

    וכמו תמיד, גם הפעם כל הרוע והטירוף הם בשם אלוהים

    אני, 21/09/12 12:28

    זה לא נכון
    מלחמת העולם השנייה לא הייתה בשם אלוהים, להיפך
    היטלר וסטאלין היו אתאיסטים גמורים

    • ראשית היטלר האמין באלוהים. שנית, אטאיסט זה אחד שאינו מאמין. כך ש..

      מיכאל, 22/09/12 00:31

      כך שסטלין ואני מקושרים בקבוצה אחת בגלל ששנינו אטאיסטים כמו שאנחנו בקבוצה אחת של אלה שאין להם יד שלישית.

      אתה לא יכול ליצור קבוצה בין אנשים שאין להם משהו במשותף. במקרה הזה אמונה באלוהים.

  • 3.

    תיקון טעות

    אילן, 21/09/12 11:49

    כל הרוע והטירוף הם בשם אללה

  • 2.

    ''...וכמו תמיד, גם הפעם כל הרוע והטירוף הם בשם אלוהים''

    מראה, 21/09/12 09:41

    מאו-צה-טונג, היטלר, סטאלין, החמה-רוז', היפנים במלחמת העולם השנייה, רואנדה... וכל אלו רק במסגרת הזמן של המאה העשרים. ... כל הרע שבעולם ''בשם אלוהים''.

    אתה פשוט נבזה.

    • קוראים לזה איסלם. אלוהים זה משהו אחר. (ל''ת)

      עוד אובמה קטן., 21/09/12 13:55

    • ואללה

      הזום, 21/09/12 21:27

      היטלר בנאומיו טען תמיד שאלהים לצד הגרמנים, ולא פעם אפשר לראות את ראשי הכנסיה דאז תומכים בו. למד קצת היסטוריה.

    • וחוץ מזה

      הזום, 21/09/12 21:30

      כל האחרים שהזכרת תענו שכוח עליון וצדק מוחלט לצדם.
      זה שקול לגמרי לאמונה עיוורת בדוגמה.
      אגב, ״אמונה״ תמיד עיוורת, עוד לא ראינו אותו.....

    • צודק. רק 99% בשם אלוהים ורק מאז שיש יהדות נצרות ואיסלאם.

      מסכים, 21/09/12 23:41

      כיבוש א''י ע''י יהושע עם המצווה להשמיד את עממי כנען זקנים נשים וטף, את עמלק ומי לא. מסעי הצלב. הכיבושים המוסלמים במאות השביעית והשמינית, ועד מה שקורה עכשו בגדול אצל המוסלמים ובקטן אצל המתנחלים. אבל עקרונית אתה צודק. לא *כל*. הרוע והטרוף הם בשם אלוהים. רק 70-80 אחוז.

      • בכותרת 99% אחר כך זה נהיה 70-80%....

        יהודה, 23/09/12 08:50

        תעשה טובה... זה נחמד להאשים את הדת ועיתים גם נכון.
        אבל העולם יודע להשמיד את עצמו בכל כך הרבה צורות שלא קשורות לשום דבר...
        הדת היא לפעמים רק צידוק לרוע ליבם של בני אדם מסויימים.

  • 1.

    למה לא תרמת את ה-150,000 ש''ח קנס שקיבלת מוועדת התביעות?

    צדק צדק תרדוף, 21/09/12 09:22

    אהה...כן. צדקנות זה כשמישהו אחר צריך לשלם. גם ילד קטן. לא כשזה נוגע לכיסך.

    • אורי מילי כדורבנות (ל''ת)

      ישראלית, 21/09/12 14:19