• 72.

    זוהר

    יונה, 07/11/12 15:46

    על כל בנאדם האחריות להנציח את עצמו היא שלו. אם זוהר רצה שינציחו אותו אז זה היה באחריותו. אמנם הוא היה בנאדם חסר אחריות ממה שידוע, אבל הלך לו טוב דווקא

  • 71.

    הנצחה של המשפחה

    רונה, 07/11/12 15:45

    לדעתי המשפחה היא זו שצריכה להנציח את זוהר ולא אף אחד אחר. הם אלה שהכירו אותו באמת. ואם כבר מוות, על כל משפחה לדאוג לסידורי המוות שלהם מראש. וזה לא רלוונטי שם רחוב עליו או לא. יש הרבה אנשים שהיו אפלים ואנחנו אפילו לא יודעים וחלקם יודעים וזה לא משנה.

  • 70.

    זמיר

    ירון, 07/11/12 15:41

    המלך. אין מה לומר. בעיני הבנאדם הזה עשה ככ הרבה שלא משנה אם הוא היה פושע או לא הוא פתח שער להרבה מאוד זמרים והיה זמר ענק. מי שאוהב אותו יכול להנציח אותו ומי שלא לא. למעריצים שלו יש כל זכות להנציח אותו. ולמעריצים, אתם יכולים להדליק פה נר בחינם לזוהר:
    http://www.pmemorials.com/m/1063

  • 69.

    לדעתי לא נכון בכלל להנציח זמרים

    צוקית בני השרון, 26/10/12 13:03

    עם כל הכבוד, אנשים שבסופו של דבר הם רק אלה שמבצעים את השירים - אין טעם להנציח אותם שהרי בסה''כ היה להם רק כל ולא משנה איזה מהפכה עשו. לעומת זאת כותבים שהטקסטים שלהם חוללו משהו - בהחלט יש מקום להנציח.

    תחשבו על זה!!!

  • 68.

    זוהר המלך

    זוהר המלך, 23/09/12 13:35

    זוהר המלך

  • 67.

    זוהר המלך

    זוהר המלך, 23/09/12 00:06

    זוהר המלך

  • 66.

    אתם יודעים יש עוד כמה מסוממים ורוצחים תנו גם להם שמות בצפון תל אביב

    אזרח שזוכר, 21/09/12 18:52

    מה השגעון הזה מי הוא היה אחד בעל קול נעים
    ויותר כלום אחד גדול צורך סמים מרביץ תוקף את אשתו גונב מאמו לזה לתת שם ???

  • 65.

    זוהר המלך

    זוהר המלך, 20/09/12 17:59

    זוהר המלך

  • 64.

    זוהר המלך

    זוהר המלך, 19/09/12 15:52

    זוהר המלך

  • 63.

    ארגוב היה עבריין ששר שירי זבל (ל''ת)

    מזרחי, 19/09/12 09:13

  • 62.

    זוהר המלך

    זוהר המלך, 18/09/12 10:58

    זוהר המלך

  • 61.

    לא הייתי רוצה לגור ברחוב שנקרא על שם אנס מורשע (ל''ת)

    אלי, 16/09/12 10:11

  • 60.

    האמת שבסמטה אלמונית יש יותר כבוד מכל רחוב על שם X שמת

    Surfers Logic, 15/09/12 01:23

    כל אוהבי הזמר יודעים שהקרדיט על המנגינה
    של הלהיט ''הפרח בגני'' מגיעים לאביהו מדינה.

    אביהו מדינה יודע יותר מכולם מדוע הסכים
    לא מזמן עם הזמיר של המדינה שהז'אנר המכונה
    ים תיכוני, ''סחורה ממוחזרת שלא ברא השטן...''

    כל העם יודע שבמחוזותינו שמות של רחובות
    גנים וככרות הפכו מזמן לבדיחה ממוסחרת
    על כבוד של יחצן הדואג לעסקן בלי קשר
    לערך המחנך של הבר מינן, מצבה על עמוד או שלט על בניין להזכיר לציבור שהוא פראייר
    שנותן ליועץ קטן לקבוע שמות כדי לרצות
    קומץ כוחני של בעלי עניין.

    במדינה שאינה נעלבת משמות רחובות להנציח
    כל מה שמת, שבד''כ היא עצמה המיתה, כמו רח' העבודה, רח' החלוץ, רח' התקוה, להולכים על ארבע לא תהיה בעיה עם רח' השכטיונר ובלבד שיצטלב עם רח' אני מאמין, שתהיה להם פינה להשתין.

    העיר שלי ליברלית מכולן, הקדימה את זמנה
    והרבה לפני שכל הסלבס יצאו מהארון, קראה
    לרחובות שכונה שלמה של מעופפים על שם ציפורים, והכל בעברית כי אם מישהו היה
    מציע שמות ביידיש כמו רח' הפייגעלעך, הארץ
    הייתה רועשת והשמיים היו נופלים, צא ולמד
    מה יגרה עם נתעסק עם יבואני הסחוג,הג'חנון והג'את ?

    • דבר ראשון תלמד לאיית ניאנדרטל שלג 'צהוב' דבר שני (ל''ת)

      שאני רואה רחוב על שם בן אמוץ אני מתחלחל, אז גם אתה, 16/09/12 05:11

  • 59.

    מעניין כמה רחובות על שם דרך משה דיין ,דווקא היה חובב נשים לא קטן, (ל''ת)

    וגם קצת מומיות,, 14/09/12 15:34

  • 58.

    כתבה בעניין

    סימי, 14/09/12 08:38

    משנת 87, לכל המפקפקים בעניין פסק הדין וגזר הדין
    http://jpress.org.il/Default/Scripting/ArticleWin.asp?From=Archive&Skin=TAUHe&BaseHref=MAR%2F1987%2F11%2F08&EntityId=Ar01600&ViewMode=HTML

  • 57.

    הרעיון לקרוא על שמו אגף בכלא - לא רעיון רע בכלל

    מיה, 14/09/12 08:24

    עבריין מורשע שישב בכלא לא ראוי להנציח באופן ממלכתי. אם דחוף למשפחה או לגוף פרטי כלשהוא, שיפעלו בעניין - אין למדינה עניין להשקיע בהנצחה של מי שלא ציית לחוקיה ולא משנה בכלל מה הוא עשה כשהיה חופשי. איזה מן מסר אתם מעבירים לילדים ? תאנסו, תעשו סמים, ככה תקבלו הוקרה ?
    אדרבה, שכל אוהבי המזרחית יעשו פרוייקטים להנצחת מורשתו על חשבונם, לא על חשבוני. עדיין, השקעה יותר טובה מכרטיסים להופעה של עומר אדם.

  • 56.

    האם זוהר ארגוב הורשע בתיק אונס? (ל''ת)

    אני, 14/09/12 07:59

  • 55.

    אז בעצם במילים פשוטות אתה מדבר על ''אות קלון'' בשביל למחוק את המתנגדים (ל''ת)

    זה לא יעבוד לך, אידיוט, 14/09/12 04:57

  • 54.

    כמה אכזריות ורוע יש בך רע (ל''ת)

    אתה פשוט אדם מטומטם וחסר הבנה בסיסית בסביבה שלנו, 14/09/12 04:56

  • 53.

    הוא מעולם לא אנס, זה שקר וכזב שהקנאים מבית ומחוץ האשימו אותו

    הוא היה עדין נפש לא מסוגל לאונס ויש הוכחה..., 14/09/12 04:54

    הצטוט של קצין המשטרה:

    אהרון טל היה ראש לשכת סיור מבצעים בשפלה בעת המקרה, וראש צוות החקירה לגבי נסיבות מותו של ארגוב. היום הוא גמלאי, עובד בחברה פרטית בתחום הסחר: ''פגישתי האחרונה עם זוהר היתה כמה ימים לפני מותו, ונמשכה כעשר דקות. הוא היה שבר כלי, בלי שיניים. כל גופו דקור, עד שהיו צריכים להזריק לו באיברים אינטימיים. הוא היה עצור על נסיון אונס, והסביר לי שהוא בכלל לא היה מסוגל לאנוס, ושמנסים להפיל אותו. הוא ממש חיפש מישהו לספר לו את זה.

    • האונס המדובר היה לפני הקריירה שלו

      עמית, 16/09/12 08:05

      לא מדובר באירוע שבגללו נעצר והתאבד.

  • 52.

    הגדול מכולם

    אשכנזי מעריץ, 13/09/12 22:17

    אין זמר שמרגש יותר ממנו, כנסו ליוטיוב והאזינו לים של דמעות, עינייך החומות, עד מתי אלוהי, הקסם השחור, שם הרחק ביער ועוד ועוד. שילוב נדיר של כריזמה, קול אדיר ווהגשה יוצאת דופן. מלך מלכי המלכים לעולם ועד.

  • 51.

    טוב שהזכרתם שהוא היה זבל... שכחתי (ל''ת)

    kayser soze, 13/09/12 22:01

  • 50.

    זמרים ואמנים אשכנזים...

    צפוני, 13/09/12 21:46

    חסידי אומות העולם....לא עושים סמים לא מעשנים לא מהמרים,
    כמה צבועים אתם

    • אותם לא תופסים (ל''ת)

      E, 14/09/12 12:50

  • 49.

    בושה וחרפה

    פרפר נחמד, 13/09/12 21:33

    גם אני רוצה רחוב על שמי, למה? ירדתי מהארץ לפני 26 שנה, לא מגיע לי פרס? נו,,,,, באמת, אולי תתנו רחוב על שם משה קצב?,הרי הוא באמת תרם למדינה ולבסוף סרח, על כן לא יהא ולא יפה לתת שמות לאנשים עים עבר פלילי בכלל ואונס בפרט, ותחשבו על זה, חג שמח לכל עם ישראל וליהודים בכל רחביי העולם,

  • 48.

    בגימטריה זוהר ארגוב = יהודי פשוט (ל''ת)

    גימטריסט, 13/09/12 21:15

    • בגימטריה תימנית אחד כמותו מכנים מנידו. (ל''ת)

      Surfers Logic, 15/09/12 01:27

  • 47.

    לידיעת הכתב: חשיש לא שותים (ל''ת)

    מדבר מניסיון... :-), 13/09/12 20:54

  • 46.

    לא היה שום אונס

    מירי, 13/09/12 20:53

    חברו ה''יקר'' דאז, ישי לוי יחד עם אישתו של לוי הפילו עליו את התיק הזה. זוהר כבר היה אז חלש בגלל ההתמכרות לסמים ולכן לא יכל להתגונן כיאה וכמובן שגם הכי קל להכפיש את שמו של אדם במצבו ולהאשימו בעבירה שלא עשה.
    לא היה שום אונס!!!
    על איזו אישיות בעייתית אתם מדברים בדיוק? בן אדם רגיש שמצא מקום מפלט בסמים מהסיבה הפשוטה שלא יכל להתמודד עם המציאות המרה בסביבתו האישית- בגידות מחבריו וכו'.
    מעבר לכך, מגיע להצדיע לזוהר ארגוב על תרומתו לזמר הישראלי, לא היה ולא יהיה עוד אחד כמותו או שמגיע לאיכותו הקולית והזמר אשר היה. יהי זכרו ברוך!

    אני מברכת בכל לשון את היוזמה המבורכת- רחוב על שמו. הלוואי וזה ייצא לפועל!

    • You talk like a woman,and a good woman. Kisses (ל''ת)

      To sweet Miri, 14/09/12 02:53

    • אין לך מושג על מה את מדברת

      מיה, 14/09/12 08:20

      בנאדם שאומר בבית משפט ''אין אישה שלא נותנת יש גבר שלא יודע לקחת'' נשמע לך כאילו הפילו עליו תיק ? את בסדר? תכף תגידי שמייקל ג'קסון בך הכל אהבת ילדים בצורה אפלטונית ושמשה קצה הוא מאהב שרמנטי.

      • מה שהוא אמר הייתה צורת התבטאות טיפשית, הוא לא אנס זה משחק אגו

        הוא היה עדין מידי לכך גם נפשית וישי לוי הוא קטנוני, 15/09/12 00:10

        כמו אשתו המרוקאית

      • זהר צודק עובדתית, כולי תקוה שלא תצטרכי לעמוד במבחן כזה ! (ל''ת)

        מיה היקרה!, 15/09/12 01:52

  • 45.

    לרע המרושע להנציח את הזין הקטן שלך בכול מאמר חדש שאתה מוציא (ל''ת)

    מנוול גזעני שכמוך, אין לך בושה? מה עם וייצמן האנס?, 13/09/12 20:44

  • 44.

    יאללה, כולו צ'חצח מזמר

    בלונדיני, 13/09/12 20:20

    מקסימום הייתי קורא על שמו אגף בכלא

    • Exactly (ל''ת)

      Ron, 15/09/12 21:18

  • 43.

    אני מעדיף רחוב עופר לוי (ל''ת)

    פרדי, 13/09/12 20:17

    • עופר לוי הוא אדם קטן וקטנוני שלא פתוח לבריות (ל''ת)

      זוהר שר את הסבל של הבדואים והאיש הסובל הוא הראוי, 15/09/12 00:09

  • 42.

    צריך הרבה טמטום כדי לקרוא רח' על שמו. אולי בית סוהר כבר יותר טוב (ל''ת)

    בראשית ברא, 13/09/12 20:11

  • 41.

    מה שמרגיז שהוא היה זמר מחורבן וכולם מהללים אותו כאילו היה קרוזו (ל''ת)

    אלגרו מה נון טרופו, 13/09/12 20:10

  • 40.

    אתה טועה ומטעה. הוא היה עצור על נסיון אונס, הנה צטוט של קצין המשטרה:

    לרע הרע !, 13/09/12 20:03

    אהרון טל היה ראש לשכת סיור מבצעים בשפלה בעת המקרה, וראש צוות החקירה לגבי נסיבות מותו של ארגוב. היום הוא גמלאי, עובד בחברה פרטית בתחום הסחר: ''פגישתי האחרונה עם זוהר היתה כמה ימים לפני מותו, ונמשכה כעשר דקות. הוא היה שבר כלי, בלי שיניים. כל גופו דקור, עד שהיו צריכים להזריק לו באיברים אינטימיים. הוא היה עצור על נסיון אונס, והסביר לי שהוא בכלל לא היה מסוגל לאנוס, ושמנסים להפיל אותו. הוא ממש חיפש מישהו לספר לו את זה.
    אבל עתונאי יקר שלי, כשקראתי את הטור שלך הייתי בטוח שהוא אנס ''עם קבלות'' ...
    מי ייתן ומעריב ייסגר ! אתם משקרים, משמיצים,מבזים, פוגעים והכל בשם ה''רייטניג''

  • 39.

    את גנדי הם לא מסכימים להנציח.

    אלי, 13/09/12 19:54

    בושה.

  • 38.

    למה לעזעזל זאת הפעם הראשונה שאני שומע את זה ואני בן 17!

    דורי, 13/09/12 19:41

    לא מגיע לו כלום!!

  • 37.

    למפלג התורן- מתחת לרבין להוסיף אלכוהוליסט, לדיין-גנב, שמעון-חתרן

    לרע איזה טעם רע !, 13/09/12 19:41

    זה מה אתה מביא לנו לפני ראש-השנה!
    איזה אפס אתה!
    זהר גדול וכבודו במקומו מונח !
    הסיפור של זהר הוא טרגדיה ישראלית, מי כמוך יודע שחוסר שיויון חברתי מוביל לאלימות גדולה יותר ממה שציינת במקרה של זהר !
    הוא זמר ענק, ואם היו קוראים לו הנדריקס, או ג'ים מוריסון ''עם אותה חבילה'' בחיים לא היית נוגע בנקודות האלה !
    פגעתם במאות אלפים וזהר קרא להם דרור, אכן הוא רחוק מלהיות מושלם!
    הזכויות שלו רבות ואכן אני מוקיע את המקרה האונס שהיה מעורב בו שאיני מכיר את פרטיו!
    שמעת ''אני מוקיע'' זה בשפה שלך!
    לכם מותר לעשות רצח אופי, לקבור אנשים חיים, כל עוד השפה היא גבוהה זה בסדר !
    השאלה היא הנשאלת מה היא עשתה איתו ''אליל ההמונים'' שהיה מזיין בלי חשבון והרבה סליחה על השפה....
    איך היא הגיעה איתו לאינטימיות כזו, כשהוא מוקף במנהלים, ועוזרים ואמרגנים....
    מי זו בת ישראל החסודה שהאשימה אותו, או הפלילה אותו, או סימנה אותו ..
    כמו שאתה יודע לא הכל שחור ולבן.. תרתי משמע!
    עם כתבות כמו שלך, מעריב אכן מיותר !

  • 36.

    רחוב על שמו? אתה דפוק לגמרי. (ל''ת)

    שרון, 13/09/12 19:26

  • 35.

    אם אתה שר יפה וגם אונס על הדרך תקבל רחוב

    צבי, 13/09/12 19:24

    חוץ מזה
    המוזיקה שלו מגעילה ברמות ומקושרת לערסים האלימים של שנות הבעים שמונים

  • 34.

    רחוב אחד ע''ש ארגוב זה כבר מספיק

    סשה, 13/09/12 19:14

    יש ארגוב אחר שכבר הונצח בהרצליה - וממנו, אף אחד לא שמע ש''כל בחורה נותנת''.

  • 33.

    עבור הערסים והפריחות הוא היה מלך כמו שביבי עבורם הוא המשיח. (ל''ת)

    ישראלי מצוי., 13/09/12 19:04

  • 32.

    אם שמו שלט לזכרו של דן בן אמוץ, אז זהר ארגוב צריך לקבל גם

    א.ש, 13/09/12 19:02

    ראשית, חייב לציין שאמנם אני בן עדות המזרח, איני אוהב את הז'אנר המזרחי, ולא את זהר ארגוב הזמר ו\\או האדם.

    אני חושב ששני אישים אלו לא ראוים להיות מונצחים בשום אופן על ידי הממסד.

    דן בן אמוץ ניצל ילדות, ואנסן באופן סדרתי. הוא גרוע מזהר ארגוב. אין ספק שהממסד האשכנזי צבוע בכל הנוגע לטיפול בעניין זה אל מול עניין זהר ארגוב.

  • 31.

    רבין הרוצח דן בן אמוץ הפדופיל והנשיא וייצמן האנס טובים יותר? (ל''ת)

    מספיק כבר! ההנצחה שלו היא מפעל חייו, גזענים!, 13/09/12 19:01

  • 30.

    זוהר המלך

    זוהר הגדול, 13/09/12 18:52

    זמר נשמה ששר מנפש פצועה הקול הכי יפה שהיה.מה אתם משחקים אותה צדיקים רובוטים עים עניבות הם האנשים הכי רשעים!

  • 29.

    הוא לא אנס ילדות כמו דן בן אמוץ הוא גבור תרבות אבל לא של האדם הלבן (ל''ת)

    הקולוניאליסטי שמחפש תירוצים, 13/09/12 18:45

  • 28.

    ויכוח עקר דן בן אמוץ אנס ילדות בנות 13 העיקר שהזבל משלכם (ל''ת)

    לא מעניין מה עשה אלא האומנות שמאחריו, שתקו פולשים, 13/09/12 18:43

  • 27.

    זוהר המלך

    זוהר המלך, 13/09/12 18:39

    אך כך עוברים חיי
    מחפש פינה לשבת לנוח
    מנגן לי שיר בלב
    והראש קולט פתוח
    מסלסל עוד ניגון ערב
    ושירים מתוך הלב
    משנה מצב הרוח
    פעם רע לי פעם מתלהב

    אה...כל חיי שירים
    ורק שירים

    אך - כך עוברים חיי
    מחפש פינה להיות רגוע
    מנגן לי שיר חדש
    איש לא שר
    הוא לא ידוע
    מסלסל ניגון מתוך הלב
    ושירי כמו תפילה
    ינשא על כנף הרוח
    ויושר במקהלה גדולה

    אה...כל חיי שירים
    ורק שירים

  • 26.

    האנס המזמר (ל''ת)

    גיל, 13/09/12 18:31

  • 25.

    אובדן דרך

    rubi, 13/09/12 18:04

    מדינה המקדישה רחוב על מיומנותו ומקצועיותו של אדם כזמר מוותרת על כך שעולם הערכים שלו היה פגום משובש ובטח שלא אור לדורות הבאים. במדינה שבה זמר אנס ונרקומן זוכה לרחוב יש מקום גם לקריאת רחובות של נשיאים שהורשעו באונס, של ראשי ממשלה שהורשעו בפלילים ובקריאת רחובות על שמם של אנשי עסקים נדבנים שלצד תרומותיהם לחברה גם העניקו שוחד.
    למען הסר ספק אדם שהורשע בפלילים אסור לנו לקרוא רחוב על שמו לאחר הרשאתו ואילו קיים רחוב על שמו צריך לשנות את שמו של הרחוב.

    • עם כל אהבתי לשירתו ,25 צודק . (ל''ת)

      אני, 14/09/12 07:53

  • 24.

    די כבר עם העברין הזה, כבר 25 שנה מפמפמים את הנרקומן הזה

    אזרחית, 13/09/12 18:04

    זה שעברין שר לא הופך אותו לגיבור או לדוגמה לנוער.
    לקרוא על שמו רחוב זה כמו לקרוא רחוב על שמו של כל עברין שיושב בכלא, לא יעלה על הדעת.

  • 23.

    זהותו המזרחית של הזמר הענק עושה לאשכנזים פריחה .

    חץ-מזרחי., 13/09/12 18:00

    אין עוררין לעובדה שזוהר ארגוב זמר ענק אחד בדורו. ונכון שהתנהלות חייו היתה ללא ספק אומללה ,כואבת וקשה מאוד.
    המגיבים האשכנזים בצביעותם מזכירים את ההתמכרות לסמים כבעייה שלא ניתן לחמוק ממנה ולכן הם מגדירים אותו כעבריין רחוב .
    אך כשמדובר בזמרי ענק מעבר לים,שמתו כתוצאה משימוש בסמים מסוכנים ,ולא חסר דוגמאות,כולם סוכרים פיהם ורואים בתופעה הזאת כתופעה טבעית שמלווה את האומנים הללו.
    אתם פשוט צבועים ויותר מזה שונאי מזרחיים בדם !!! מה פלא שלא אוהבים אתכם !!

    • מה לא ברור לך במילה ''אנס''?? אם הוא היה אונס את אחותך או אמא שלך

      ב, 13/09/12 18:54

      היית מדבר אותו הדבר?

      ומעניין שתמיד קופץ איזה מזרחי אחד, לפני שמישהו בכלל דיבר על מוצא וישר אומר ''האשכנזים ככה, והאשכנזים ככה'', אכלו לי, שתו לי, תפסיק להתבכיין! ל''אשכנזים'' לא מעניין המוצא, אף פעם לא גידלו אותי בכלל להתייחס לזה ולמעשה רק עד גיל יחסית מאוחר בכלל לא ידעתי שיש כזה דבר שנקרא ''עדות'', אותי מעניין שזוהר ארגוב היה עבריין שאנס בחורה והורשע בבית משפט(משהו שאתה מתעלם ממנו), ולא מעניין אותי אם הוא נולד בתימן, מרוקו, פולין או ישראל!

    • לא יא חביבי, אני מזרחי ומתעב פושעים אלימים

      ועל רגשי הנחיתות שלך תספר לפסיכולוג, 13/09/12 18:57

      מעבר להיותו אפס מסומם אלים מכה ואונס, הוא בורך בכשרון שלא עזר לו בחייו. מעניין כמה דורות עוד ישמעו פה בארץ את העלובים שמייחסים כשלונות ונחיתות לשד העדתי, ולא לעצמם .

    • אל תתן לרגשות ''המקופח הנצחי'' שלך לבלבל אותך

      אשכנזי, 13/09/12 19:17

      אני אשכנזי לחלוטין והזמר המזרחי היחיד שיש לי שירים שלו באוטו הוא זוהר ארגוב. גם ראיתי אותו בהופעה זמן לא רב לפני שהתאבד.
      תמשיך להרגיש כמו ערבי ''אכלו לי, שתו לי''. זה ישאיר אותך בדיוק במקום בו אתה נמצא וככה התחרות במשק הישראלי תקטן באחד.

    • זמר ענק? ידע לשיר וזהו. מה ענק בזה?

      רז, 13/09/12 20:52

      היה לו קול יפה. וכלום חוץ מזה. לא מלין , לא משורר, לא איש רוח. סתם זמר מועדונים כמו עומר אדם. אולי גם עומר אדם הוא אישיות נישגבה? תגיד לו את זה והוא יקרע מצחוק ואחכ יגיד שהוא בסך הכל הנכד שעולה לעשות שמח בחפלות של סבא.
      ואגב , כל הסיגנון שלך על ''שונאים אותנו בדם!!!!'' מצביע על רגשי נחיתות עמוקים וחזקים, ועל שנאה גדולה ל''אשכנזים'' , ואתה יודע למה? כי אתה באמת נחות.

      • הייתה לא כוונה ודרך, הוא היה איש אדיב ופתוח לא קטנוני כמו הזמרים היום (ל''ת)

        לא הכרתם אותו ואתם מציגים אותו באור מוטעה *פאהד, 15/09/12 00:07

  • 22.

    סליחה? פעם ראשונה שאני שומע שהוא אנס, חשבתי שהוא היה בכלא בגלל הסמים,

    כ, 13/09/12 17:58

    אם ככה אז אני לא מבין מה זאת הסגידה הזאת אליו, הבן אדם היה צריך להיות מוחרם מהחברה שלנו, גם אז וגם היום, בוודאי לא לקרוא רחוב על שמו, נפלתם על הראש?

    • מדובר באישה של הזמר המתחיל אז, ישי לוי, שהתלוננה על המלך כדי להפילו.

      חשד מבוסס, 13/09/12 18:53

      לישי לוי היה אינטרס להפיל את המלך ולתפוס מקומו

      • לא מדובר באירוע מימיו האחרונים

        עמית, 14/09/12 09:43

        אלא מאירוע שקדם לקריירה שלו, הוא ישב בכלא שנה.

        • כבר אז הוא היה זמר ופחדו מכך שהוא יעלה עליהם זה שקר שהפיצו קטנוניים

          איש כמו ישי לוי שהוא זמר גדול אבל איש קטן וזוהר..., 15/09/12 00:06

          היה נשמה, אדיב, לא גזען, רחמן, שתמיד תמך בשלום וראה את הסבל של הבדואים כמו שלו,בנוסף לכך שהיה נדיב

  • 21.

    בטל בשישים לעומת תרומתו למורשת והתרבות הישראלית

    Avi Ecuador, 13/09/12 17:57

    צריך לשים דברים בפרופורציות. זו צביעות והתייפיפות לעשות עניין מהמשפט וההרשעה של זוהר ארגוב שיתכן מאוד שמקורן בהיטפלות למזרחים. חוץ מזה, איך אפשר בכלל להעלות את הנושא הזה כאשר כיום, אונס, הטרדה מינית, גניבה, מתן ו לקיחת שוחד ועוד הפכו לנורמה אפילו בין נבחרי הציבור שלנו.
    השורה התחתונה, כמובן שהמלך ראוי להנצחה בכל דרך אפשרית בתור אחת מאושיות התרבות הישראלית ודוגמא ומופת ליוצר ומבצע בחסד

    • הלואי שתחווה על בשרך אונס,נשמע אותך אחר כך!!! (ל''ת)

      אתה בטל בשישים, 13/09/12 18:59

    • אם בתך הייתה הנאנסת היית חושב אחרת (ל''ת)

      אסור לשכוח את הקורבנות, 13/09/12 19:01

      • ומה עם הבנות הקטנות על באמת שדן בן אמוץ אנס? מול האשמה מופרכת (ל''ת)

        שזוהר אנס, 15/09/12 00:04

    • מדובר באנס אלים וברוטאלי ומנוול. הזהו הגיבור של המזרחים? (ל''ת)

      עדי ברוכים, 13/09/12 20:50

  • 20.

    אם הנציחו את היודונאצי לייבוביץ, גם לזהר מגיע (ל''ת)

    יאיר, 13/09/12 17:54

  • 19.

    ''מורשע באונס?'' ואני ישבתי שאתה עיתונאי אינטלגנטי (ל''ת)

    Yossi Noy, 13/09/12 17:53

    • עצה ליוסי נוי

      יוסי, 13/09/12 18:37

      לפני שאתה מגיב באינטרנט לכתבה תלמד לכתוב 7 מילים בלי שגיאת כתיב .בשביל זה לא צריך להיות אינטלגנטי.....

  • 18.

    ארגוב היה עבריין נקלה, אנס אלים ומסומם שהיכה את אישתו

    עדי ברוכים, 13/09/12 17:49

    לקרוא רחוב על שמו זה פשוט ביזיון. הוא כתב משהו בימי חייו? סתם ערס בור אנאלפבית ועבריין מגעיל ששפר עליו מזלו ופגש את אביהו מדינה וננסי ברנדייס שכתבו לו את כל להיטיו הגדולים.

  • 17.

    הצעתך עלולה להעביר מסר שגם אם תאנוס יתכן שרחוב יקרא על שמך (ל''ת)

    דוד, 13/09/12 17:44

  • 16.

    להנציח את הגזענות כנגד עדות המזרח. (ל''ת)

    פנקס אדום = גזענות ונאציזם, 13/09/12 17:43

    • מטומטם עם או בלי פנקס (ל''ת)

      בושה לאינטליגנציה, 13/09/12 19:01

  • 15.

    אנס ומסומם זה מה שהוא. (ל''ת)

    D, 13/09/12 17:35

  • 14.

    אנס,עבריין ונרקומן! מלך הזבלה.

    אורית, 13/09/12 17:31

    נראה לי שהמעשים הפליליים של זוהר ארגוב היו עיקר חייו...זה שבמקרה הוא גם כתב ושר איזה שיר עצב ודיכאון לא מכניס אותו לפנתיאון מבחינתי הדבר היחיד שזוהר ארגוב מסמל זה את הצורה העקומה של עדות המזרח,הבושות שהוא ושכמותך עשו לכל המזרחיים שהנציחו אותנו כערסים,כעבריינים כמסוממים כאלימים וכאנשים שכותבים שירים עם מילה וחצי!
    וכן אני מזרחית,מרוקאית.

    • אני לא מאמין שאת מרוקאית גם אם תוכיחי לי (ל''ת)

      יוסי נוי, 13/09/12 17:57

    • אני דווקא מאמין שהיא מרוקקית, הם פשוט מקנאים כי אין להם כשרון (ל''ת)

      ובנוסף הם ממלאים את בתי הכלא ואני לא תימני אלא עיר, 13/09/12 18:44

  • 13.

    לאחר מותו ולאחר הרבה מאוד שנים שעברו.....

    אזרח, 13/09/12 17:13

    אפשר לוותר לזוהר ארגוב על כתם האונס ....
    אונס שכלל לא בטוח שהיה ...
    הבחור הצעיר זוהר ארגון השתחרר לאחר שנה אחת בלבד ,כנראה שלא היה אונס ....

    • אם את היית הקורבן, היית שוכחת? (ל''ת)

      שכל?, 13/09/12 17:55

    • אזרח אדיוט אבל אזרח (ל''ת)

      כנראה בלי ילדים ,כן גם בנים אפשר לאנוס, 13/09/12 18:51

  • 12.

    מעניין אם היית חושב ככה אם הוא היה אונס אותך.

    משועשעת, 13/09/12 17:13

    או כל אדם הקרוב אליך.
    קל להגיד שאין לתת ל''סיפור הזה'' להאפיל על ''מפעל תרבותי יוצא דופן'' כשאתה גם לא נפגעת ממנו.

    • היה חשוד בנסיון לאונס. עובדתית לא היה כשיר לאנוס! והיה על סף קריסת מער

      ידיעות שקריות!, 13/09/12 20:13

      מערכות !
      כלומר, ילד בן 4 היה מפיל אותו.
      העקר הכתב הכניס לתודעה שהוא אנס בסגנון ''התפוז המכני''
      לסגור את מעריב על העוול שנעשה כאו !
      לא יכל להגן על עצמו בחייו ולא במותו עם עתונאים דרעקים כאלה!

  • 11.

    בית חולים שיבא על שם שיבא אבי ההקרנות - זה בסדר? (ל''ת)

    bob, 13/09/12 17:00

    • לא הבנתי? (ל''ת)

      ליחי, 13/09/12 17:18

      • שיבא היה האחראי על ההקרנות הפושעות אצל ילדי הגזזת (ל''ת)

        פשעים שהושתקו, 13/09/12 17:58

  • 10.

    זוהר ארגוב אנס סידרתי (ל''ת)

    גיל, 13/09/12 16:53

  • 9.

    הפתרון של ראשל''צ

    עמית, 13/09/12 16:48

    בראשל''צ עירו של זוהר ארגוב עמדו מול אותה בעיה והחליטו לפתור אותה בקריאת שם רחוב ''הפרח בגני'', כך הנציחו אותו ונמנעו מלהציג את שמו.

  • 8.

    מתחת גם יכתבו שאתה הצעת את כתיבת מעלליו

    יצחק, 13/09/12 16:34

    ומתחת לזה יתנו לי קרדיט

  • 7.

    רחוב על שם ערס ועבריין מורשע פשוט בושה לכולנו (ל''ת)

    גד, 13/09/12 16:31

  • 6.

    לא מנציחים אנס נקודה (ל''ת)

    גיל אזולאי, 13/09/12 16:29

  • 5.

    לא זכור שמוזכר ברחובות על שמו של רבין שאישתו החזיקה מטבע זר לא חוקי

    שרון, 13/09/12 16:17

    זה גם עבירה על החוק אבל כנראה שאצל אשכנזים זה עניין שבדבר אז לא נחשב עבירה

    • ללא ספק אותה חומרת עבירה

      יאיא, 13/09/12 16:53

      מה הקשר לאשכנזים או מזרחים?

    • אתה נורמלי?

      עמיר, 13/09/12 17:19

      אתה משווה עבירה של החזקת מטבע זר (שהיא בערך בחומרה של עישון גראס בבית שלך) לאונס?
      מי שמסוגל לשים את שתי העבירות האלה באותו משפט סובל מליקוי מאורות טוטאלי ומחוסר יכולת שיפוט מוסרית

    • נו, עוד ימני פשיסט עם תפיסת עולם עקומה. (ל''ת)

      הסססמול, 13/09/12 17:56

      • לא קשור ימין או שמאל!! אשתו של רבין גם סבלה ממחלה שהיא גונבת דברים

        דורי, 13/09/12 19:45

        לא בשליטה אצלה זה בגלל טראומה קשה..הוא הגיע לסמים ולאונס מבחירה!!כי הוא היה עלוב!

    • ראוי להוסיף מתחת לשלט של רבין- אלכהוליסט, ושל דיין-גנב (ל''ת)

      אם כך הדבר, 13/09/12 19:25

    • יותר גרוע: רבין טבח במעפילי אלטלנה!!! (ל''ת)

      אלי, 13/09/12 19:56

    • רבין הורה לרצוח את היהודים באלטלנה

      יניב, 13/09/12 20:16

      בעתיד הוא יועמד לדין וימצא ללא ספק אשם, אפילו בסיפרו שלו, במילים שלו, הוא הודה שהוא הורה לפתוח באש על היהודים.

    • זה רבין שהחזיק את החשבון הלא חוקי. (למה הם לא שותפים ??) (ל''ת)

      אבל הפיל את זה על אישתו ורשם על שמה., 13/09/12 22:04

  • 4.

    גולדה מאיר ''תרמה'' למותם של למעלה מ-2,500 חיילי צה''ל

    זהבה, 13/09/12 16:09

    כשלא הכתה את המצרים והסורים מכה מקדימה ערב מלחמת יום הכיפורים והתמלאה פחד מאיומיו של שר החוץ האמריקני. שמה מונצח ברחובות, מבנים ציבוריים ומרכזים רבים בערי הארץ.

    • איפה בדיוק היא מונצחת?

      שפוי, 13/09/12 16:54

      אין רחוב אחד או מבנה אחד על שמה.

      • תפתח את הארנק ותראה היכן היא מונצחת

        דור, 13/09/12 17:14

        זה הרבה יותר מרחוב או בניין ברשות מוניציפלית זו או אחרת

        • היא כבר לא בארנק

          W, 13/09/12 17:36

          10 שקל הוא מטבע ויש מעט מטבעות עם הפנים שלה

      • מרכז גולדה בת''א וזה בסדר גמור

        פוצר, 13/09/12 17:16

        לפני מחדל יום כיפור גולדה פעלה למען מדינת ישראל.שגרירה בברה''מ,מגעים לשלום עם עבדדלה מלך ירדן ועוד.

      • על שדרות גולדה בירושלים לא שמעת?

        ליחי, 13/09/12 17:17

        בטח שהיא מונצחת.

      • מתחם גולדה בחולון (ל''ת)

        מוטי ששון, 13/09/12 19:13

    • יש הבדל בין עבירת אונס פלילית למחדל מדיני

      פוצר, 13/09/12 17:14

      האם תמליץ לשנות את שמו של רחוב דרך בגין בגלל אחריותו למלחמת לבנון הראשונה ולמפולת הכלכלית בראשית שנות ה-80?

    • ואת משווה?

      עמיר, 13/09/12 17:20

      את משווה בין פשע בכוונה לתחילה לבין טעות בשיקול דעת ללא שום כוונה פלילית? ממש יופי של השוואה

      • ואת משווה בן טענה לאונס לאונס אמיתי בילדים של דן בן אמוץ? (ל''ת)

        מזרח כבוש, 13/09/12 21:14

  • 3.

    שאלה לעורך הכתבה

    חובב הלוי, 13/09/12 16:02

    איך אתה מאפשר משפט כגון: ''צריך לזכור שלא מעט מהאישים המונצחים ברחובות ישראל עשו דברים גרועים לא פחות. חלקם פעלו, לשיטתם, למען מטרות נעלות; חלקם חיו בתקופות שבהן אף אחד לא עשה מזה עניין; ולחלקם היה מספיק כוח כדי שיעלימו עין מה''מעידות'' שלהם.'' זה משפט כללי וסתמי שטעון הוכחה. מיהם האנשים האלה? מה הם עשו? במה הוחשדו? אם יש לך פרטים ו
    הוכחות, אנא הבא אותן. אם אין לך, השמט את המשפט הזה.

    • איפה חיית בשנים האחרונות?

      אריה, 13/09/12 17:25

      רוצה שמות? בבקשה:
      יצחק רבין- אלכוהוליסט.
      בן גוריון- השתמש במשאבי המדינה לניגוח יריבים פוליטיים.
      משה דיין- גנב עתיקות ורודף נשים ידוע.
      מנחם בגין- מלחמת לבנון.
      ויש עוד.

      • אני חייתי כאן בשנים האחרונות!

        לביא, 13/09/12 17:58

        רבין - רמטכ''ל לוחם פלמ''ח
        בן גוריון - הקים את המדינה
        משה דיין - שר ביטחון
        מנחם בגין - אבי השלום עם מצרים
        זוהר ארגוב - קול צרצרי ואישום פלילי באונס.
        איזה כיף לעוות עובדות היסטוריות הא?

      • אריה, אתה בכלל מבין מה אתה כותב? הרשימה שלך היא רק ספקולציות

        ב, 13/09/12 19:00

        לא מוכחות, וגם אם היו מוכחות, אתה משווה את כל אחד מהסעיפים האלה לאונס ונרקומניות??

        ''מנחם בגין-מלחמת לבנון'', תגיד לי אתה רציני?

    • מסכים עם כל מילה שלך (ל''ת)

      Yossi Noy, 13/09/12 17:54

  • 2.

    לכתוב באותיות קטנטנות:''זהר ערקבי זמר קטן'',ובגדולות:''נרקומן ואנס ענק'' (ל''ת)

    המנציח את זכר עברייני תימן, 13/09/12 15:59

    • גזען מסריח, אין לכם בושה, אתם מאיימים שבמקום הנצחה תפרסמו בושה וקלון? (ל''ת)

      התגובות פה הם ההוכחה של גזענות, דן בן אמוץ האנס, 13/09/12 21:12

    • דן בן אמוץ היה גרוע ממנו ,ואף אחד לא השמיץ אותו כך (ל''ת)

      אני, 14/09/12 07:58

  • 1.

    זוהר ארגוב הוא עבריין מורשע באונס ברוטלי. גנב. פושע אלים. ונרקומן.

    ישר ישיר ולעניין., 13/09/12 15:51

    נכון זוהר ארגוב הוא מלך. אבל המדובר במלך של הערסים והפריחות .