• 62.

    ההסברה חשובה. אבל למה בבארים ? (ל''ת)

    ענת, 09/09/12 03:35

  • 61.

    ברים אינם מקום לשטיפת מח ולא לחינוך מחדש. אנחנו לא שבויים שלכם

    אי אפשר לבלות בלי שיעור מוסר? בד''כ סמולני. הפעם דת, 08/09/12 01:17

    זו התוצאה של ''הכל פוליטי''
    מי שהתחיל בזה הן הפמניסטיות והסמול אח''כ בלבלו את השכל שונאי האדם למען חיות מחמד, אח''כ הפריעו לנו לאכול אנשי דת הצמחונות, טבעונות וכל הקשקשת האורגנית, ועכשו הגיע תור הדואגים לילודה ומתנגדי ההפלות.

    די, תעופו לנו מהעיניים.
    כולכם!!!

  • 60.

    המחאה ממש לא במקומה

    ד''ר ארנה ברן, 07/09/12 19:44

    השתתפתי בערב ההסברה הזה, שהתקיים לצערי רק ב 2 ברים בתל אביב, ושעסק בהגברת המודעות של נשים לפריון שלהן ובמיוחד לשעון הביולוגי. מסע זה, המאורגן ע''י האגודה הישראלית לחקר הפריון ,שאני גאה להיות חלק ממנו, יוצא מתוך כאב והזדהות עם כאבן של כל אותן נשים שמגיעות מעל גיל 40 לטיפולי פריון ורק אז מגלות שאיחרו את הרכבת... המטרה הייתה לספק ידע כדי שכל אשה תוכל להחליט על עתידה מתוך הבנה וממקום אחר...

  • 59.

    מצד אחד מדברים על פוריות מצד שני מחלקים קנדומים...

    יריב, 07/09/12 10:46

    מזכיר לי את היפנים שהיו לוקחים טריפים וכדורי שינה בפולמון בקופנגן.

  • 58.

    לכל אנשי המערות שמשריצים ילדים

    בנדה, 06/09/12 10:30

    אתם עבדים של המערכת, אין לכם חיים אתה תעבדו מבוקר עד ערב רק כדי שלישלדים שלכם יהיה אוכל וגם אדידס חדש, ואז תבכו שאתם ב חמישים אלף מינוס, חיים פעם אחת תלמדו להוציא מהם את המיטב, ועם אתם כבר מתעקשים להשריץ אין סוף ילדים תחזרו בתשובה, זקן חצאית ארוכה כיפה וכל שאר הירקות ואז המדינה גם תממן את ההשרצה הזאת
    כייף חיים!!

    • אני מבין שזה מה שאתה אומר לאמא שלך ואבא שלך שהשריצו אותך. (ל''ת)

      הבןבן , 06/09/12 14:05

    • זה נכון שחיים רק פעם אחת , אבל איך מגיעים לשם שכחת?

      אשת מערות שמחה, 07/09/12 09:59

      זכותך לא להביא ילדים. אבל לטעון שהדבר הבסיסי ביותר בחיים האלה - ההתחלה והסיבה והמניע לכמעט כל ההתנהגויות האנושיות שייך ל''אנשי מערות'' פשוט הזוי.

  • 57.

    אויש באמת, אילו ילדות קטנות

    הדס, 06/09/12 09:02

    מנשים בנות שלושים לא ציפיתי להתנהגות כל כך ילדותית. אף אחד לא נכנס לכן לרחם. תעשו מה שאתן רוצות. בסך הכל רוצים לעזור לכן כדי שתקבלו החלטות יותר מושכלות, קצת להעשיר את הידע והמודעות. ברגע שאתן יוצאות מההרצאה אתן המחליטות הבלעדיות על מעשיכן. אתן פשוט לא רוצות או לא מסוגלות להתמודד עם החלטה קצת יותר בוגרת. כשתגיעו לגיל 38 עם טיפולי פוריות והריון בסיכון, אז תהיו חכמות גדולות... פשוט ילדות קטנות, אין לי הגדרה אחרת.

  • 56.

    האמת כואבת, אז עדיף להדחיק... עוד 20 שנה מי יסתכל עליכם? רווקות זקנות. (ל''ת)

    עדיף שלילדים לא יהיו אימהות מהסוג הזה..., 05/09/12 20:17

  • 55.

    דווקא האמנתי לרונית קוכמן עד ש...

    דנה, 05/09/12 19:59

    היא הביאה אחלה תגובה אבל פתאום להכניס את נושא ה''אמצעים הטכנולוגיים המתקדמים לשימור הפוריות'' מריח מאוד משיווק אגרסיבי למדיי...
    תחום הפוריות מגלגל המון כספים. זה נושא שחשוב שבאמת צריך לעורר את המודעות אבל לא נראה לי שמישהו התלונן על שיעורי הילודה בארץ או סטטיסטיקה מדאיגה של מחלות תורשתיות וסיבוכי הריון..

    • אם תפעילי את המח הקטן שלך תביני

      כשאנשים קטנים עושים צל גדול..., 06/09/12 11:14

      שזה בדיוק נגד האינטרס של הגניקולוגים. הם ישמחו מאוד, מבחינה פיננסית, לטפל בך בגיל 40.

    • המדינה מוציאה הון עתק על טיפולים ולכן זה לגיטימי לעודד פריון טבעי

      מטופלת פוריות, 07/09/12 10:13

      כמטופלת פוריות נדהמתי לגלות עד כמה המדינה משתתפת בטיפולים הפריון הרבים של כל הנשים שזקוקות לכך בכל גיל. לי נותר רק להודות על כך ולציין שזה לא ברור מאליו. אין לי שום בעיה עם נשים שלא רוצות ילדים או נשים שלא הצליחו להגיע לכך לפני גיל מסויים כי לא מצאו עוד את בן הזוג המתאים (גם אני התחלתי מאד מאוחר) , אבל נראה לי שלמדינה יש אינטרס וזכות ליידע נשים על הירידה בפריון עם השנים. במיוחד כשיש הטעיה מסוימת בנוגע לנושא הקפאת הביציות. לצערנו, כרגע ביציות מוקפאות לא תמיד יעילות ובעלות סיכויים די נמוכים להפריה. לדעתי מאד חשוב ליידע בעניין כי יכול להיות שיש נשים שמרגישות יותר נוח לדחות את הבאת הילד כי הן סומכות על עניין הביציות המופרות. אם חברות אופנה משפיעות לי על הדימוי העצמי רק כדי שאקנה בגדים, אם מפמפמים לנו שצעירות ויופי זה הכי חשוב רק לצרכים מסחריים, אז גם למדינה מותר לשווק את האינטרסים שלה - עידוד ילודה, הפחתה במימון טיפולי הפריון היקרים וכו. כל עוד זה לא בכפיה, כל אשה יכולה לנהוג כרצונה ולראיה- המדינה ממשיכה לממן טיפולים יקרים לכל אחת ובצדק. לא צריך לעשות מכל דבר עילה למאבק פמיניסטי רושף.

    • אין מה לשווק

      ד''ר ארנה ברן, 07/09/12 19:48

      דנה אני זאת שמתמודדת כמעט כל יום עם ''הטכנולוגיות החדשות''. הקמפיין רוצה להדגיש שהטכנולוגיות האלו לא בהכרח ''יצילו'' אותך. אף אחד לא יכול להבטיח לך שאם תקפאי ביציות הביציות ישרדו ויובילו להריון

  • 54.

    שמתם לב למצולמת בתמונה עם סיגריה

    חיים, 05/09/12 19:15

    ושלט אסור לעשן יפה

  • 53.

    מעניין מה היה קורה אילו

    נגד האירוע, 05/09/12 18:47

    אילו ההרצאה הייתה מכוונת לבעיית הפוריות של גברים.
    נראה אז את כל הגיבורים מדברים ומאשרים אירוע כזה.
    האירוע גורם לתופעה שלא משנה מה קורה תמיד גוף האישה הוא היחיד עם שעון ביולוגי
    גברים התעוררו!!!!

    • חוסר ידע בסיסי בביולוגיה

      הדס, 06/09/12 09:05

      לנשים ישנו גיל שבו מפסיק המחזור. לא לקבוצה מסויימת, אלא לכלללל הנשים.
      לגברים לעומת זאת יש זרע עד שהם נקברים בשיבה טובה.
      בעיות פוריות לגברים? נכון, קיימות, אבל ממש לא לכל הגברים וממש רחוק מזה!

      • פוריות זה לא רק מחזור. גם גברים וגם נשים מעל גיל 40.....כנסי

        רחל, 09/09/12 03:35

        מעל גיל 40 נפגעת איכות הזרע והביצית. סטטיסטית נולדים יותר ילדים עם פגמים להורים מבוגרים.למשל, לגברים בני 40 + יש יותר ילדים אוטיסטים.
        אני מבינה שיש גם בעיה אמיתית שהם בכלל יכנסו להריון, גם עם כל האמצעים הטכנולוגיים החדשים.
        האם המדינה צריכה לממן טיפולים מאוד יקרים לאנשים בגיל 40 שעדיין אין להם ילדים, כי הם רצו קודם לדאוג לקרירה שלהם? אם יש להם קרירה מבוססת, אולי הם יכולים לממן לעצמם את הטיפולים.לא כל משלמי המיסים צריכים להתחלק איתם בתשלום.

  • 52.

    גניקולוגים, צאו לי מהרחם. לא רוצה ילדים. תתמודדו !!! (ל''ת)

    מיכל, 05/09/12 17:37

    • את ממש לא מאיימת על הגניקולוגים

      הדס, 06/09/12 09:06

      יש מספיק נשים שיילדו ילדים. את מאיימת רק על עצמך.

    • את לא קהל היעד שלהם וזכותך לעשות מה שאת רוצה. הקמפיין מיידע מי שרוצה (ל''ת)

      גילי, 07/09/12 10:14

    • זכותך הלגיטמית

      ד''ר ברן ארנה, 07/09/12 19:51

      רק אל תזכרי אחרי שתגיעי לגיל 40 שנורא בא לך ילד....

  • 51.

    אז מה? אם הן זועמות הקשר בין הגיל לפוריות נעלם?

    טליה, 05/09/12 17:11

    הזעם של מישהי לא משנה את המציאות , לא משנה את הביולוגיה . אני יכולה לכעוס עד מחר בבוקר זה לא משנה את העובדה שאחרי הגיל 40 הסיכוי של אישה להרות הוא מזערי.

    • הזעם הוא לא על הידע שידוע לכולם...אלא על המיקום והכוונה האמיתית... (ל''ת)

      פיספת בגדול, 05/09/12 18:53

  • 50.

    לא רוצות לשמוע את האמת

    bj, 05/09/12 17:07

    אחר כך פוגשים אותן בגיל +35 כשהן מנסות באופן נואש להיכנס להריון עם טיפולי הפריה
    יקרים אבל מעבר לכך טיפולים שמשפילים את האישה עד עפר .רופאים יסבירו לכן מתי לשכב
    באיזה שעות בדיוק ולרוץ מיד לבית החולים
    ונא לא להתרחץ יחטטו לכן בגוף בלי סוף
    ואתן תסכימו לכל הגועל נפש -רק שתיזכו לילד .כל זה בגלל חוסר מודעות לכך שהשעון הביולוגי מתקתק ואף אחד לא יחכה לך.

    • מצפצפים על האג'נדה התל אביבית

      ניר, 05/09/12 18:37

      תמשיך לחיות לפי נקודות ציון ולסמן וי, זה המתכון הבטוח להגיע לגיל 90 ולהרגיש שלא עשית כלום..

      • תמשיך ''להנות'' מהחיים ואז תגיע לגיל 90 - לבד! (ל''ת)

        בלי א-ף א-ח-ד שישב לצידך (אולי רק פיליפינית), 06/09/12 11:05

    • נכון, בגלל זה הן צריכות להתחתן בגיל 18 וישר ללדת. (ל''ת)

      החכמנו ממך! תודה לך באמת..., 05/09/12 19:39

      • מי דיבר על גיל 18 - למה להיות קיצוני??? (ל''ת)

        מה מעצבן אותך בדיוק?, 06/09/12 11:06

    • תגובה לעניין! (ל''ת)

      תל אביבית לשעבר, 07/09/12 01:08

  • 49.

    חופש הביטוי עאלק

    רון הכחול, 05/09/12 17:03

    כאילו שמישו מכריח אותן ללדת ילדים.
    בסך הכל מדובר בפעיות הסברה. לא רוצות? אל תבואו, או תתעלמו.
    העיקר שהן מדברות על פלורליזם וחופש הביטוי.

  • 48.

    שי אוחיון - תתבייש לך. אתה לא יותר משובייניסט עלוב!

    המומה, 05/09/12 17:01

    אני נדהמת ממילותיך ומרחמת על מוחך המעוות והפרימיטיבי.
    את השם של הבר שלך אני משננת טוב טוב ואדאג לא להכנס אליו לעולם- אתה ממני שקל לא תראה, וכולי תקווה שנשים אחרות יעשו כמוני!
    תתבייש לך!!!!

    • למה? הוא דווקא צודק? (ל''ת)

      יותר מדי מתירניות יש בתל אביב!, 06/09/12 11:07

  • 47.

    לצורך מה הפשיטה הזאת? לתת לאותן נשים רגשות אשמה או מה? (ל''ת)

    טמטום, 05/09/12 16:37

  • 46.

    כשדורכים על יבלת זה כואב. (ל''ת)

    אני, 05/09/12 15:06

  • 45.

    תגובת הנשים הללו פרימיטיבית. מספקים ידע. אתן טומנות ראש בחול

    ומעדיפות להישאר בורות., 05/09/12 15:06

    ואם ההרצאות יבוטלו, אז הפריון ייגבר בגיל 40?
    הוא רק יפחת. יש לא מעט נשים עם מודעות נמוכה לנושא, ועדיף לשמוע את האמת ולבחור את מעשייך באופן מושכל.

    • אם את חושב שנשים בורות... (ל''ת)

      אתה בור בעצמך., 05/09/12 19:38

  • 44.

    באופן אידאלי נולדים לאבא מיליונר ומביאים ילד ראשון בגיל 25...

    החיים אינם אידליה, 05/09/12 14:49

    באופן אידאלי נולדים לאבא מיליונר ומביאים ילד ראשון בגיל 25 שיגדל בבית גדול ויפה, ללא לחצים כלכליים משכנתא ותשלומים חונקים...ואשר המטפלת הצמודה שלו תאפשר להורים המאושרים גם לצאתף לבלות ולהתפתח.
    אבל בחיים האמיתים, רק אחוז מזערי זוכה לחיים כאלו, הרוב נאנקים תחת העול של צבא/לימודים/מילואים/משכנתא - ולכן מנסים לדחות את הקץ כמה שאפשר.

  • 43.

    אפשר להקשיב. לא חובה להסכים. איפה העריצות? (ל''ת)

    Nושיקו הקטן, 05/09/12 14:48

  • 42.

    האם הרצאה על אמצעי מניעת הריוון מקובלת על הנשים ?

    גיניקולוג מומחה למניעת הריון בלתי רצוי, 05/09/12 14:45

    האם הרצאה על אמצעי מניעת הריוון מקובלת על הנשים ?

  • 41.

    הנשים החילוניות לא מולידות מספיק עבדים...

    המדינה בלחץ, 05/09/12 14:41

    אם החילוניות לא ילדו מספקי ילדים, מי ילך לצבא? מי יעשה מילואים? מי ישלם מיסים כדי לקיים את הפרזיטים, הטייקונים והחרדים?
    מי יקנה דירות במחיר מופקע וישעבד את חייו לבנקים? לקבלנים ולאוצר המידנה?
    מערכת שלמה בנויה על אספקת עבדים שוטפת, שאם תפגע בגלל ילודה חילונית נמוכה היא עלולה לקרוס....

  • 40.

    עוד ילדים? בשביל מה? כדי שימותו במלחמה?

    האגודה הישראלית להולדת חיילים, 05/09/12 14:26

    להחרים את כל הברים שמשתתפים

    • די כבר לשקרים השמאלנים. תוחלת החיים של גברים בישראל היא השניה בעולם. (ל''ת)

      אל תעבדו עליי, 05/09/12 17:22

      • צריכים אותם כעבדים למס הכנסה, למשכנתא, לבנקים ולטייקונים... (ל''ת)

        צודק-לא צריך אותם למלחמה, 05/09/12 18:48

  • 39.

    האלו - דרך החיים שלכם עולה לי כסף

    אלי מימון, 05/09/12 13:39

    ממש לא איכפת לי עם תשמעו את ההרצאה או לא. מבחינתי אל תשכפלו את עצמכם ותשארו בפאב עד יום מותכם. אבל כשאתם נזכרים בגיל מאה ללדת ילד, זה עולה לי ים בכסף.
    מה שצריך לעשות זה לשנות את החוקים - מי שמנסה מעבר לגיל 40 להיכנס להריון - שתשלם מכיסה. לא מכיסי!!!!

    • החרדים והבדואים עולים לך הרבה יותר... (ל''ת)

      קבל תיקון, 05/09/12 14:33

  • 38.

    נשים מטומטמות. נראה אתכן בגיל 37, 40 מתות להביא ילד לעולם

    .., 05/09/12 13:13

    נראה אתכן אז. בוכות ועוברות טיפולים קשים וכל זה כי חשבתן שכל עוד המחזור שלכן מגיע בלי בעיות תוכלו להיכנס להריון מתי שבא לכן. אז זהו שלא. אף אחד לא בא לשכנע אתכן ללדת מוקדם רק שתדעו את האופציות שלכן.

    • מה עשה התינוק רע שמגיע לו לבוא למדינה הדפוקה הזו? (ל''ת)

      יותר טוב שלא יביאו, 05/09/12 14:33

  • 37.

    לא כל הנשים אשמות

    צפונית, 05/09/12 13:00

    מה תעשה בחורה שאף גבר לא מתחיל איתה בגלל שהיא לא נראית טוב? ואני לא מדברת על משקל עודף

    לבחורים היום שרוצים שכל בחורה תיהיה מינימום מלכת יופי

    אולי כדאי שיביאו לבר פסיכולוג שילמד את הבחורים איך להתנהג.

    הבחורות לא אשמות, לפחות שהן יוצאות קצת להתאוורר באיזה בר, תניחו להן, אנחנו יודעות טוב מאוד הכל, לא צריך לשים לנו מלח על הפצעים

    אם הבחורים היו יודעים איך להתנהג לא היו כל כך הרבה רווקים ורווקות

    • זהו שאתן לא יודעות הכל.... (ל''ת)

      ד''ר ארנה ברן, 07/09/12 19:52

  • 36.

    צאו מהרחם של הנשים.

    חירות לעם, 05/09/12 12:15

    זכותה של אישה בוגרת להחליט מתי ללדת אם בכלל. זה לא עניינה של המדינה ולא עניינם של הרופאים.

    • אף אחד לא לוקח משום אשה את הזכות ללדת מתי שתרצה אם בכלל

      .., 05/09/12 13:20

      פשוט מגיעות נשים לגיל 40 עם מחזור חודשי תקין ובטוחות שאין בעיה להרות כי...יש מחזור. ואז מסתבר להן שלמרות זאת בגיל הזה הביציות לא שוות הרבה וקשה להכנס להריון. לצערי לא ידעתי מזה והופתעתי מאד כי המחזור היה תקין ואז התחלתי טיפולי פוריות קשים מנשוא שהיו נחסכים לי אילו ידעתי זאת קודם.

    • בסוף תתחננו שיכנסו לכן לרחם אך ללא הועיל איחרתן את הרכבת

      אחת שעוברת גיהנום בדרך לילד, 05/09/12 14:46

      בסוף תתחננו שיכנסו לכן לרחם אך ללא הועיל איחרתן את הרכבת

    • זה נכון שזכותה להחליט מתי ללדת אבל גם זכותה של המדינה לעודד פריון טבעי (ל''ת)

      מטופלת שמודה למדינה על ההשקעה הכספית הנדיבה, 07/09/12 10:18

  • 35.

    אני בעד

    ד, 05/09/12 12:11

    על מה כל המהומה , רק מי שהגיע לגיל ועובר טיפולים קשים מבין כמה זה חשוב , הלוואי והייתי מודעת לזה קודם

    • מסכימה איתך לגמרי. (ל''ת)

      ., 05/09/12 13:20

  • 34.

    הכל טוב ויפה - אבל אל תבואו אחר כך ותבקשו עשרה מחזורי הפריה

    שמי, 05/09/12 12:06

    כי ''החברה שידרה לנו שצריך לעשות קריירה ורק אז ללדת''.
    זכותכן המלאה להחליט אם מתי וכמה תלדו, אבל נתקלתי ביותר מדי מקררים של נשים בגיל ארבעים ומעלה ש''זכותן'' לקבל כמה טיפולי הפריה שהן רוצות, ושזו ''אשמת הממסד/הציבור'' שהן לא ניסו ללדת עד עכשיו.

    מה אם קרדיולוגים היו באים לבר ומדברים על נזקי העישון - הייתן אומרות להם לצאת לכם מן הראות ?

  • 33.

    כרגיל, נשים אוהבות להיעלב ולהיפגע.

    unknown, 05/09/12 11:49

    אפשר ללכת להרצאות, אפשר גם לא.
    אפשר להסכים לנאמר בהן, אפשר גם לא.
    אפשר להתייחס ברצינות לנאמר בהן, אפשר לזלזל,
    אפשר להחליט שהמידע רלוונטי או לא רלוונטי.
    כל אלה הן אפשרויות שפויות ורציונליות למדי.
    אפשרות נוספת היא לפרש את כל העניין כמזימה
    שתכליתה היחידה היא פגיעה בנשים ובזכותן לנהל את חייהן בעצמן. זוהי לאו דווקא אפשרות רציונלית במיוחד, אבל זו אפשרות.

    • תגובה נבחרת (ל''ת)

      תילי, 05/09/12 13:21

  • 32.

    בתמונה יש אישה שיושבת עם סיגריה בבית קפה מתחת לשלט ''אסור לעשן''

    אסף, 05/09/12 11:46

    איפה הפיקוח??? למה בבית הקפה יש בכלל מאפרה?? למה לא קיבל בית הקפה קנס? למה לא קיבלה המעשנת קנס?

    למערכת: שווה לדעתי לעשות כתבת תחקיר לגבי האכיפה על חוקי העישון בציבור...לפני שעוד מישהו יעיר למעשן וידקר!!!

  • 31.

    כמה נתונים סטטיסטיים

    רווקה בת 30+, 05/09/12 11:38

    לכל אלו שחושבות שלא תהיה להן בעיה להיכנס להריון אחרי גיל 35, שווה להציץ בפסקאות הראשונות במאמר שפורסם במכבי שירותי בריאות:

    http://www.maccabi4u.co.il/18117-he/Maccabi.aspx

    אני נדהמתי מהנתונים, אומנם מלחיץ אבל עדיף לדעת ולא לחיות באשליות....

    • מסכימה איתך. והעיקר שלא יבכו למה אף אחד לא אמר לי. אם רק הייתי יודעת.. (ל''ת)

      צילה, 05/09/12 13:27

  • 30.

    אם הן מרגישות צודקות למה זה כל כך כואב להן ? (ל''ת)

    יורם, 05/09/12 11:33

  • 29.

    צאו לי מהרחם (ל''ת)

    אני, 05/09/12 11:23

    • בסוף תבקשי שיכנסו לך לרחם אך תהיי עעקרה

      עופי לנו מהעיניים, 05/09/12 14:47

      בסוף תבקשי שיכנסו לך לרחם אך תהיי עעקרה

  • 28.

    נשים תתעוררו!

    רווקה בת 30+, 05/09/12 11:17

    בתור רווקה בת 30+ שנמצאת באותו מצב אבל לפחות מודעת לשעון הביולוגי, אני חייבת לומר שיש הרבה בחורות בגילאים האלו שחיות בסרט שלא תהיה להן בעיה להיכנס להריון בגיל 40 ומקסימום יעשו קצת טיפולי פוריות...
    יש לי חברה שעוברת את זה עכשיו בגיל 40 אחרי שנתיים של טיפולים והפלה - זה גיהנום!
    מבחינה סטטיסטית, הסיכוי להרות באופן טבעי וגם בעזרת טיפולי פוריות יורד משמעותית מגיל 35 והלאה ומגיע לאחוזים בודדים (!) בגיל 40.

  • 27.

    יש מספיק ידע שם בחוץ, אני לא צריכה שיבואו לבר ויספרו לי בזמני הפנוי

    מיכל, 05/09/12 11:14

    כל הכבוד להגר שיזף וחברותיה למחאה. אותי אתן מייצגות, אם מישהו פה תוהה.

  • 26.

    איזה פנאטיות! לא רוצות? זכותכן אל תשתתפו. אבל למה לסתום פיות? (ל''ת)

    נורית אלקבץ- נתניה, 05/09/12 10:37

  • 25.

    זכותם של נשים להכחיש את הירידה בפריון וזכותם לא לשמוע את זה אם הן לא ר

    מאיר, 05/09/12 10:35

    רוצות

  • 24.

    לא מבינה את הקטע - מקומות בילוי זה מקום להטיף? בקליניקה בלי לפטרן (ל''ת)

    הומואית, 05/09/12 10:29

  • 23.

    במקום שבו אנו צודקים לא יגדלו פרחים.

    איך אמר יהודה עמיחי, 05/09/12 10:26

    אני בטוחה שיש נשים שזה באמת רחוק מהן, כל מיני אלהוריים למיניהם, הם קיימים הם אמיתיים, והם שפויים.

    אבל למי שבאמת כזה, לא ישנה מה גניקולוג כזה או אחר יגיד, זה רחוק מהם.

    לעומת זאת לנשים שכן רוצות משפחה, צריכות להציב לעצמן גבול להוללות כי טיפולי הפוריות שהמדינה מממנת מאוד מאוד יקרים. הם בהחלט באים על חשבון דברים אחרים בקופה הציבורית. אפשר להיות דמגוגים ולהגיד שזה על חשבון ניצולי שואה וכו' אבל האמת היא שזה על חשבון תרופות מצילות חיים ומשפרות איכות חיים
    ובכלל הטיפולים האלו מעמידים את האישה בסיכון מוגבר לסרטן, ולא תענוג גדול לאף אחד.

    החכם עיניו בראש, מתכנן את הנולד ולא מחכה לגיל 38 כדי להתחיל להקים בית.

    הטבע לא הוגן, החיים לא הוגנים, צ'רלי צ'פלין הביא ילדים בגיל 73 לפוריות האישה תאריך תפוגה צעיר הרבה הרבה יותר.

    כמו כל דבר אחר בחיים ,צריך לתכנן, כמו שחוסכים לפנסיה, כמו שלא מעשנים, כמו שמקפידים למרוח קרם שיזוף.

    • ממליצה על תגובה זו (ל''ת)

      מחשבה, 05/09/12 16:10

  • 22.

    איזה עולם דפוק פוסט מודרני

    יוסי, 05/09/12 10:13

    היכן טיפת הצניעות הפרטיות הכול הפך להיות פוזה אגו ומציצני מה שבטוח שהמרצים משני המינים ייתפסו סטוצים טובים גועל נפש

  • 21.

    הן לא אשמות שאף אחד לא מתחתן איתן

    מ., 05/09/12 10:11

    נשים שעברו חצי תל אביב גורמות לגברים לא לבטוח בהן והם מעדיפים להזדקן{ישמור האל} לבד....

    • צודק אחי (ל''ת)

      תל אביביות הכי שבורות, 05/09/12 16:15

  • 20.

    שיביאו לפאב פסיכולוגים...

    תל אביבית, 05/09/12 10:11

    כמעט כל בחורה תל אביבית בשנות ה-30 לחייה, בזבזה את זמנה במערכת יחסים ארוכה, לפחות אחת, עם איזה שרוט, שמרח לה את הזמן ולא רצה להתחתן או להקים משפחה!
    אז האשמה אינה בנשים, אלא בגברים, שפוחדים ממחוייבות ורוצים לחגוג עד גיל מאוחר.

    שיביאו לפאב פסיכולוגים, שייטפלו בפחד ממחוייבות של הגברים

    • מילים כדורבנות בהחלט רעיון טוב. כל מילה בסלע. (ל''ת)

      חננית אמיתית ומפוכחת, 05/09/12 12:52

    • טוב שיש את מי להאשים....

      רון, 05/09/12 13:18

      אתן מחפשות את הבחורים ''המלוכלכים'' האלה והערסים והשטותניקים שיהיה לכם אקשן אתן מחפשות רק את האבו עלי והפוזאיסטים שמתייחסים אליכן כמו רפש זו הרמה של הבחורות כאן וזה מה שהן אוהבות ונמשכות שאתן רואים בחור נחמד ומלומד אתן מדלגות הלאה כי אתן אומרות הא הוא לא ז.... טוב בטח. בחורה בוחרת את המערכת היחסים שהיא מעוניינת עם הגבר שלה.

    • מחויבות=משכנתא חונקת לעשרות שנים והוצאות מטורפות, אז ברור שרוצים לדחות (ל''ת)

      לא רוצים מחויבות ובצדק!, 05/09/12 14:45

    • כל כך צודקת!

      צודקת צודקת צודקת, 05/09/12 15:16

      מה עם כל הגברים השיטחיים שמתחילים איתם בפאב ואם את לא ''זורמת'' איתם לבית באותו הערב את לא תקבלי מהם טלפון אחר כך. מצד אחד אתם אומרים שרמוטות שרמוטות ומצד שני אלה שהן לא נשארות לבד כי אתם מחפשים את השרמוטות. אנחנו צריכות לחכות עד שאתם!!! תהיו בני 40 פלוס כדי להתחייב ואז זה מאוחר לנו.....

      • אז אל ''תזרמו'' בפגישה ראשונה - קצת כבוד עצמי לא מזיק!

        חילונית, 06/09/12 11:21

        אף אחד לא אומר שאתן צריכות ''לזרום'' עם גבר לביתו בפגישה ראשונה - אם הוא לא מתקשר, אז הוא לא יתקשר אליך גם אם תזרמי איתו ובוןדאי שלא יכבד אותך אחרי שקיבל מה שהוא רצה.
        אשה שלא מכבדת את עצמה - לא יכבדו אותה!
        וזה עצוב לשמוע שאתן צריכות ''לזרום'' בפגישה ראשונה בכדי לקבל יחס - חשבתי שאתן יותר חכמות מזה.

  • 19.

    להחרים את ההרצאות, וגם את אותם רופאים גינקולוגים

    שולה, 05/09/12 10:11

    כי מטרתם להרויח מכך, שהרי כל ביקור מכניס כסף לרופא , ואלו האשה מתביישת בבדיקה הגועלית .

    • מה אתה מקשקשת? (ל''ת)

      העיקר להחרים- קודם תקשיבי אחר כך תחליטי אם להחרים!, 06/09/12 11:22

  • 18.

    אני דווקא בעד, ככה גם כל החברות שלי. לא נראה לי השנשים המתנגדות מייצגו

    נועה, 05/09/12 10:00

    לא נראה לי שהנשים באלו מייצגות מישהי.

    • ואין לך בעיה לשבת בבר ולפרנס מישהו שזה מה שהוא חושב עלייך?

      גם נועה, 05/09/12 10:55

      אם כך, שיבושם לך

  • 17.

    פמניסטיוות הזויות. כמה הם כולם ביחד? 50 נשים ? זה אפילו לא פרומיל אחוז (ל''ת)

    ישראלי, 05/09/12 09:59

  • 16.

    לא סתם נאמר ''הדרך לגיהינום רצופה כוונות טובות''.

    הדרך לגיהינום, 05/09/12 09:59

    חבל שהרופאים בארץ לומדים רק רפואה. אולי הם טובים בזה, לא יודעת. אבל קצת שכל ישר - אנא.

    • גם אתן צריכות קצת שכל ישר, שלא תבכו אחר כך! (ל''ת)

      זה רק לטובתכן!, 06/09/12 11:23

  • 15.

    המתנגדות הם נשים במחזור, ככה זה, לשבועיים בחודש אין אם מי לדבר (ל''ת)

    גם כן שוביניסט..., 05/09/12 09:51

  • 14.

    עכשיו צועקים אח''כ בוכים.

    יעל, 05/09/12 09:49

    הת''א חושבים שהם החכמים והנאורים ומה פתאום ילדים מי יגיד לי מתי כמה ולמה? אבל כשהזמן עובר מתחילות הבעיות .... וכשגיל ההתבגרות מסתיים אצלם לרוב בגיל ארבעים הם התחילים לבכות אצל הרופא ומגלים את משמעות החיים ילדים אושר עילאי ותענוג צרוף מתנת שמים שאי אפשר לתאר במילים.

    • מה רע עשה הילד המסכן שהבאת,שיהיה עבד למדינה לטייקונים ולבנקים כל חייו? (ל''ת)

      איזה אושר?, 05/09/12 14:37

      • תמשיך לחיות בלה לה לנד! (ל''ת)

        תירוץ הזוי לא להביא ילדים!, 06/09/12 11:24

  • 13.

    פמיניסטיות בגרוש....

    אישה, 05/09/12 09:46

    נשים עלובות שכואב להן לשמוע את האמת.

    • את אישה כמו שאני מלכת אנגליה.... (ל''ת)

      :), 05/09/12 10:48

    • ומה כואב לך? למה המרמור?

      יעל, 05/09/12 11:15

      אין בעיה עם האג'נדה, יש בעיה עם איך שזה נעשה. למה לא ללכת למקומות עבודה עם המסע הסברה הזה? הרי מעסיקים הם חלק גדול מהבעיה שנשים דוחות הבאת ילדים והצוות הודה בזה בעצמו. להיפך, אולי ככה היו תופסים שתי ציפורים במכה.
      ולמה לא לייעד את ההרצאות האלה גם לגברים? הם חלק מהבעיה לא פחות וגם אצלם איכות הזרע יורדת.
      ואולי גם את רוצה לשמוע איזו אמת כואבת בזמן שאת מבלה?

  • 12.

    אפשר לחשוב שהבנות לא מספיק לחוצות על חתונה גם בלי ההרצאה הזאת

    אלון, 05/09/12 09:34

    בשביל מה הן באות לבר?!

    • תודה רבה!!! סוף סוף מישהו הגיוני!!!!

      תל אביבית, 05/09/12 17:06

      אני המומה מכל התגובות פה - לא מכירה אף בחורה בת 30+, כן, גם מתל אביב, שלא לחוצה על חתונה וילד!

  • 11.

    מה רע בהרצאות האלו?

    ד, 05/09/12 09:18

    מדובר ב- 7 דקות של מידע בחינם, שלא מחייב אף אחד לפעול לפיו. הרופאים לא אומרים לאף אשה מה לעשות, אלא נותנים מידע רפואי מציאותי. לא חייבים להקשיב. אבל אולי יש נשים (וגברים) שהמידע הזה יהיה שימושי, ויהיו תשובות לשאלות שהם לא חשבו לשאול. מי שלא רוצה שילך לבר אחר. חסרים ברים בתל אביב?
    לגבי הדברים של אוחיון- אני מתביישת בשבילו. דבריו מגעילים ואני מקווה שכולם יחרימו את הבר שלו. הרס לעצמו את העסק בכך שביזה נשים בצורה כזו.

  • 10.

    לכבוד הגר שיזף

    גילי, 05/09/12 09:15

    בשמחה ''אצא לך מהרחם'' אבל לשם ההגינות- את תתחייבי קבל עם ועדה לא להשתמש בשירותי טיפולי הפוריות של מדינת ישראל שכן אלו טיפולים יקרים מאד ומדינת ישראל היא מדינה ענייה, ואני מעדיף שאת הכסף יתנו לניצולי שואה ולא לנשים ''משוחררות'' כמוך שנזכרות בגיל 40 שהן רוצות ילד ואז הולכות ומרוששות את קופת המדינה על טיפולי הפוריות שלהן.

    די לצביעות!!!

    • לגמרי! (ל''ת)

      אני, 05/09/12 11:33

    • גילי את טועה - ישראל גם אומרת לאשה איך לחיות וגם מממנת ההמלצה בכסף רב (ל''ת)

      יובל - מעדיף בנים, 05/09/12 11:40

    • 10 הילדים של החרדים עולים הרבה יותר ולא יביאו שום תועלת... (ל''ת)

      הערה לגילי, 05/09/12 14:36

    • אני חותמת על ההצעה שלך

      מיה1, 05/09/12 18:42

      אני חושבת שלא צריך לממן מקופת המדינה כל כך הרבה טיפולי פוריות (זה לא מה שמרושש כדבריך את קופת המדינה...התבלבלת עם תקציב הבטחון המנופח). הטעות שלך היא המחשבה שנשים הן האשמות בהוצאה הזו - זו המדינה עם המדיניות הפרו-נטליסטית המעוותת של]יה את לא אישה אם אם לך ילדים. אני אשמח לא להביא ילדים לעולם בכלל, בטח לא במדינה המגעילה הזו.

      • להזכירך - יש עמים שרוצים להשמיד אותך!!!!!! (ל''ת)

        אל תביאי ילדים-לא צריך!, 06/09/12 11:27

      • יקירתי, כמטופלת פוריות אני רואה את התורים הארוכים ומימון המדינה הנדיב

        מטופלת שמודה למדינה על ההשקעה הכספית הנדיבה, 07/09/12 10:30

        כמי שהתחתנה מאוחר אני מבינה את הכעס של מי שרוצה בכך וכל מיני נשמות טובות עוד מטיפות בנושא... אבל האמת היא שהמדינה מממנת טיפולים מאד יקרים לכל מי שרוצה בכך וזכותה של המדינה לעודד פריון טבעי. אף אחד לא מכריח נשים ללדת - אני רואה את התורים במרפאה. מדובר בנשים עם ילדים, בלי ילדים, בכל הגילאים. אין ספק שיש רצון מאד חזק לפוריות בקרב הנשים הישראליות. לא נראה לי שזו שטיפת מוח מלמעלה. יפה מצד המדינה שמממנת בצורה כל כך נדיבה ובשונה ממך אני חושבת שזה גם חשוב ביותר. ואם זה כך הרי שזכותה של המדינה לעודד פריון בגיל צעיר יותר ולנסות להפחית עלויות טיפולים. המידע הזה מופנה למי שרוצה ולא למי שלא חפצה בילדים. מי שלא רוצה ילדים - זכותה ואף אחד לא אמור לתת לה הרגשה רעה או לשכנע אותה.

  • 9.

    אבוי לבעל העסק שיביא את המסיונרים הללו

    מיקי, 05/09/12 09:11

    העסק שלו יסגר על זה.

  • 8.

    נשים טפשות. שווה לשמוע את העובדות. גם אם הן לא מתאימות לרוח התקופה. (ל''ת)

    יואבחלב, 05/09/12 09:09

    • העובדות ידועות - עכשיו תנו לא/נשים לבחור לבד. רוצים לתת עוד ידע? בפרטי (ל''ת)

      יואב, מעדיף ממנו חלב, 05/09/12 11:42

  • 7.

    זאת השטות הכי גדולה ששמעתי, על מה הן נלחמות?!

    משהו, 05/09/12 09:07

    ההרצאות של כל מיני בעלי מקצוע בכירים בברים זה יפה ומעניין. בעיקר בנושא שכמעט כולם מתעסקים בו, אני באמת לא מבין מה הבעיה... איזה הזוי

    • על מה נלחמים?

      יעל, 05/09/12 10:54

      בא לך שיבואו סקסולוגים מומחים וירצו לך בבר על הפרעות בתפקוד המיני והירידה בזקפה והחשק המיני, מגיל 30+ ואילך?
      זו בעיה מאוד נפוצה בנושא שכמעט כולם מתעסקים בו. אני באמת לא מבינה מה הבעיה...

      • האמת כן, למה לא? המתינרנות המינית הרסה את הנשים הגברים והילדים (ל''ת)

        מחשבה- גם גניקולוגים גם פסיכולוגים גם אנשי רוח, 05/09/12 16:08

      • לא מבינה גם מה הבעיה מי שלא רוצה שתלך לבאר אחר ותתן לאחרות ללמוד משהו (ל''ת)

        רחל, 06/09/12 07:18

  • 6.

    הם גם יבצעו בדיקה בחינם בבארים? (ל''ת)

    רם עמית, 05/09/12 09:06

  • 5.

    לשבש את האירוע... אין ספק שבתל אביב הדמוקרטיה עובדת בכוחות מלאים. (ל''ת)

    שמואל, 05/09/12 08:49

    • מאד דמוקרטי למנוע חופש ביטוי. (ל''ת)

      אריסטו, 07/09/12 10:31

  • 4.

    רוצים לעזור לכן

    משה, 05/09/12 08:42

    האם בדקתן כמה נשים לא יודעות מה קורה בגילאים בוגרים יותר והידע הוא מפתח לטובתכן לקבל הרצאה מפרופסורים שיגלו לכן על הגוף אין בכך כל רע אלא יתרון.

    • אולי הן לא רוצות עזרה?

      ?!, 05/09/12 10:47

      זכותן לא ללדת יקירי. וזכותן לא לקבל ''עזרה'' אם היא איננה נדרשת...ההנחה המטופשת הזו כאילו הן לא יודעות ואילו רק ידעו היו עושות החלטה ללדת היא הבעייתית כאן. רוב הנשים יודעות היטב שיש שעון ביולוגי ועושת החלטה כזו אחרת בעניין. אין שום סיבה ''להסביר'' להן ''ולחנך'' אותן. זו התנשאות במלא מובן המילה.זכותן להחליט מה טוב בשבילן ולא לא רוצים לעזור להן, רוצים להכניס אותן לתלם כדי שילדו ילדים. יש נשים שלא רואות בזה עזרה אלא התערבות בוטה בחייהן הפרטיים.

      • אולי הן לא יודעות שהן צריכות עזרה? (ל''ת)

        מדולדל, 05/09/12 13:10

        • כי הן ילדות קטנות ?

          לא מדולדלת, 05/09/12 18:45

          אולי הן סתם מטומטמות ? אולי הן לא יודעות לקבוע תו לרופא נשים ? או סתם לחפש ''גיל פריון'' בגוגל ? מספיק עם הנחת היסוד שגברים יודעים יותר טוב מנשים מה טוב להן. מספיק עם ההתנשאות הזו. מספיק לחשוב שנשים לא יודעות מה הן רוצות לעשות עם הגוף שלהן וצריכות ''עזרה'' (אתה הרי לא תעזור לאישה להחליט לא ללדת נכון? רק מה שמשרת את המדיניות הפרו נטליסטית שמשאירה את האשיה בבית ומאפשרת לך לשלוט בה)

    • באמת תודה

      מישהי, 05/09/12 11:26

      ואם מישהו היה רוצה לעזור לך ולדבר איתך על בעיות זקפה וחשק מיני בגיל 40 (בעיה נפוצה מאוד שלא מדברים עליה... בטח לא עם האשה), בדיוק כשאתה יושב עם החבר'ה שלך בבר, או במשחק כדורגל, היית מקבל את זה בשמחה? למה לא? רוצים להסביר לך על הגוף שלך

      • לא הייתי מקבל את זה בשמחה, אבל...

        מדולדל, 05/09/12 13:09

        לא הייתי מקבל את זה בשמחה, והייתי מריץ על זה צחוקים עם החבר'ה, אבל בבית, בלילה, הייתי מחפש מידע על זה...

    • עוד גבר מתנשא וטיפש. מה חדש. (ל''ת)

      ., 05/09/12 17:05

  • 3.

    כולם צודקים

    אורית, 05/09/12 08:41

    צודקות הנשים שכועסות על הפלישה לפרטיות הרחם שלהן וכל הכבוד ליוזמים על הכוונה להעלות מודעות לגבי פיריון.
    מכיוון שאין חכם כבעל ניסיון הרשו לי לחלוק אתכם מניסיוני האישי: מגיל 20 עד 35 גרתי בתל אביב, נהניתי, התהוללתי בברים בילויים, סטוצים ומה לא.
    בגיל 38 התחתנתי ולא הצלחתי להכנס להיריון. אחרי הפריות מבחנה רבות וכואבות ושתי הפלות רק בגיל 41 הצלחתי ללדת את בתי היחידה. עד היום אני אוכלת את הלב על כך שאין לי 3 ילדים. אז זהו. תעשו לעצמכן את חשבון הנפש. משל הנמלה והצרצר לא היה מעולם רלבנטי יותר.

    • אם היו מדברים איתך על זה בגיל 34 לא היית מוכנה לשמוע. (ל''ת)

      אורית, 05/09/12 09:22

    • כל הכבוד לך

      לאורית, 05/09/12 10:53

      קודם כל, כל הכבוד לך שאת משתפת אותנו בסיפור לא פשוט ולצערנו הסיפור הזה נכון לגבי הרבה בחורות (ובחורים - גם להם יש בעיות פריון בשנות השלושים המאוחרות) שהמנטליות התל אביבית השתלטה להם על החיים וחושבים שהם צעירים לנצח.
      ישנן ה-מ-ו-ן בחורות שבטוחות שלא תהיה להן שום בעיה להיכנס להריון בגיל 40, מבלי להתחשב בסטטיסטיקה המדעית שמראה שמדובר באחוזים בודדים...אולי ברים זה לא המקום, אבל אין ספק שצריך להעלות את המודעות של נשים לפני שיהיה מאוחר מדי...

    • תגידי לי איזה גבר רווק שמכבד את עצמו ירצה להתחתן עם בחורה בגיל 38!?

      רון, 05/09/12 13:23

      זה לווא דווקא אליך. פשוט רוב הנשים בגילאים האלה מוצאת או גרוש או אלמן שיסכים להתחתן איתן נדיר הבחורים בגיל הזה כבר נשואים. אני אישית לא הייתי רוצה לקחת בחורה לנישואין ש3/4 תל אביב עשו עליה סטאז'. לא הייתי רוצה שאחת כזאת תהיה אמא לילדים שלי ובטח שלא תחנך אותם בצורה כזאת מתירנית.

    • חסכת חיים אומללים במדינה שחובלת אותנו מ-2 ילדים תמימים... (ל''ת)

      טוב מאד, 05/09/12 14:34

    • זה שאת התהוללת מגיל 20 עד 35 זה בחירה שלך

      תל אביבית שלא מתהוללת, 05/09/12 15:02

      יש נשים שגרות בתל אביב כמוני למשל, אני לא מתהוללת בברים בתל אביב, ואני לא קופצת מגבר לגבר, אני די אדם שקט וביתי. את חושבת שאני לא רוצה ילדים בעתיד? אני בת 30 ולא התמזל מזלי עד עכשיו להכיר את האדם שמתאים לי, כן זה מבאס, וכן שאת רואה חברות שלך עם התינוקות שלהם זה צובט בלב. אז אל תבואי ותשפטי את אלה שגרות בתל אביב המתהוללת. יש כמות ענקית של נשים בדיוק כמותי בגילאי 30 שרוצות ומחפשות אבל מה לעשות זה לא קורה להן..ולא בגלל שהן מתהוללות להן ברחבי תל אביב. בעיה שלך שהשתרללת עד גיל 35...אל תפגעי באחרות כי את עשית טעויות

    • לא כל תל אביבית בת 30+ מתהוללת!!!

      אשה פגועה, 05/09/12 17:05

      אני תל אביבית, רווקה, בת 35, שמתגוררת בתל אביב בטעמי נוחות (קרבה לעבודה ולחברים).
      אני יוצאת לדייטים בכוונה רצינית בלבד (באמת סליחה שלא היה לי מזל), שיא ה''התהוללות'' שלי הוא בבית קפה עם חברות ומעולם לא היה לי סטוץ!
      מכעיס אותי לקרוא כזו הכללה טיפשית דווקא מאשה!
      מזל שיש לך רק ילד אחד - אוי לנו היה על עוד כמה עם מוח צר כשלך!

  • 2.

    חופש הדיבור קיים רק כשהדבור מתאים לדעתן. (ל''ת)

    לא מתאים לך- אל תבואי., 05/09/12 08:40

  • 1.

    להחרים את הברים האלו? תגידו לי מאיפה יש לך כל כך הרבה כסף? (ל''ת)

    שיעשו הרצאה בשוק או במכולת, 05/09/12 08:33