• 25.

    חילוץ רעידת האדמה

    בר, 01/05/15 20:09

    איך את שרדת?!?!?

    IP: 46.19.86.204דווח על תגובה זו

  • 24.

    חילוץ מרעידת האדמה

    בר, 01/05/15 20:06

    איזה פחד אלוהים אדירים!!!

    IP: 46.19.86.204דווח על תגובה זו

  • 23.

    אימוץ

    מיכל, 21/01/14 09:56

    את צודקת במאה אחוזים יחס מזלזל מתנשא והמון סחבת מאוד התאכזבתי...

    IP: 77.125.108.172דווח על תגובה זו

  • 22.

    ?

    ?, 05/05/13 13:10

    כל הכבוד לך

    IP: 2.54.249.103

  • 21.

    לא מסכימה עם הכתבה

    אישה, 27/01/13 21:46

    שלום,

    1. שרות למען הילד ממש אבל ממש אינו ממליץ לספר לילד את מה שסיפרו לך הוריך. בשום פנים ואופן לא לספר סיפורי גבורה ולא להמציא שום פרט שלא יודעים עליו.

    2. את לא באת לאישה שילדה אותך לשאול שאלות לגבי מידע גנטי, אלה התנפלת עליה עם אלבום תמונות ומכתב. אין לך זכות לקבוע מה טוב לאדם אחר. את דאגת לעצמך להמשיך לחיות בפנטזיות שהורים שלך סיפרו לך. זאת בעיה של חוסר חינוך לקראת חיים אמיתיים.

    3. אילו היית בבית פעמונים בתור אישה שבאה לאמץ תינוק, היית מרגישה את כמות העצב האדיר בכל תא בגוף שלך, זה היה חודר לך לתוך העצמות. יש שמה תינוקות בני שנה פחות או יותר שאין להם כלום בחיים חוץ מכמה סדינים ובגדים משומשים שאף אחד לא בא לקחת אותם בערב לבית חם ואהוב. עובדים סוציאליים מנסים למצוא את כל המידע האפשרי על הרקע הרפואי של הילד כולל בדיוק איזה סמים צרכה האם כדי לספק לילד תרופות מתאימות ולצמצם את הנזקים כמה שאפשר.

    נכון, במדינות אחרות למאומצים יש גם זכות לקבל מידע גנטי על האם כמו באוסטרליה, באוסטרליה אגב לנשים יש פחות זכויות מאשר לנשים בישראל, רובן עקרות בית באוסטרליה.

    IP: 2.54.249.19דווח על תגובה זו

  • 20.

    תגובה

    ח.ר., 10/09/12 09:39

    קראתי את הכתבה ואת התגובות כבר נאמר כי אל תדון את חברך עד שתהיה במקומו (או משהו בדומה) אז רק מי שנמצא במעמד הזה ז''א המאומץ יכול להבין מה עובר על חייו/חיינו.
    חוסר הידיעה הסקרנות והמחשבה שאין לנו עבר או הסטוריה משפחתית רובצת על חיינו ולא נותנת מנוח. ונעזוב את הסקרנות הויזואלית....
    אז כל הכבוד ובהצלחה ושנה טובה

    IP: 84.109.104.74דווח על תגובה זו

  • 19.

    תגובות

    שירן עוזרי, 09/09/12 17:50

    לכל המקטרגים לפי תגובתיכם אנ בטוחה שאינכם בקיאים בתחום. בודדים ביותר המקרים בישראל אם בכלל בהם האישה בוחרת שלא להפיל בכדי למסור לאימוץ. במרבית המקרים הילד נמסר לאימוץ כי מאוחר מדי לעשות הפלה, אז כך שלמאבק לא תהיה כמעט השפעה על מספר המאומצים בארץ. גנים זה לא עניין של עבר זה חלק ממך תמיד!!! וכמו שלביולוגיות יש זכויות גם למאומצים יש זכויות ויש לדאוג לאיזון בין הזכויות שלהם. איננו מבקשים שיגדלו אותנו או יממנו אותנו רק לסגור מעגל ולכן לא ברור לי התגובות של ''מסכנה הביולוגית'' לא ביקשנו ממנה כלום מלבד לראות אותה פעם אחת ולדעת מי הביולוגי בכדי לראות אותו פעם אחת ולקבל מידע רפואי גנטי מלא.

    IP: 212.179.129.250דווח על תגובה זו

    • מה הכוונה - מידע רפואי גנטי מלא ?

      אישה, 27/01/13 23:19

      את רוצה לשלוח את הביולוגים לעשות בדיקות גנטיות ושהם יתנו לך את התוצאות ?

      את רוצה לתת להם 3 חודשים להגיש התנגדות לבית המשפט לקבלת המידע הפרטי עליהם?

      הרי מדובר באנשים לא נורמטיביים, שרובם לא מסוגלים לתכנן ולארגן דברים בחיים שלהם. חלקם חיים ברחוב, רובם אינם מסוגלים להגן על עצמם ובטח שלא מסוגלים לגדל ילדים.

      יש לך ציפיות לא מציאותיות לדעתי. האנשים האלה אינם מסוגלים נפשית לספק לך את התשובות. את רוצה לנסות להכריח אותם, אין בעיה אבל למה לדבר לא יפה על שירות למען הילד ?

      יש לי רושם שאת לא יודעת מהם אבני דרך בתהליך של האימוץ, בפגישת תאום ציפיות שואלים את הזוג האם הם מעניינים באימוץ פתוח שבו ניתן לקבל את כל המידע לגבי הביולוגים? אם הזוג מסכים, אז הם יקבלו את כל המידע שאת מדברת עליו. את אומצת באימוץ סגור, והורים שלך הסכימו לבעיתיות בכמות של המידע הרפואי.

      IP: 2.54.249.19 דווח על תגובה זו

  • 18.

    היה ונגמר , לחזור לעבר שלך- זה לא נכון. תמיד תסתכל קדימה! (ל''ת)

    1, 07/09/12 11:05


    IP: 213.57.223.46דווח על תגובה זו

  • 17.

    תגובה על דבריה של שירן

    יהודית פלאות.., 06/09/12 07:51

    שירן. תודות רבות על ששיתפת אותנו בדברייך... אנו נירתם כולנו למען זכויותינו וזכויות דור העתיד.. זכותינו אכן לדעת על המקור, לפחות הגנטי... השאר נקבע אנו את התהוותינו...ומהות קיומנו...
    שירן כ''כ שמחה ש''ניפגשנו''- וניפגש למען עתיד קל יותר... יום קסום.. מלא בפלאות...

    IP: 79.177.10.43דווח על תגובה זו

    • אימוץ

      איילה כהן, 13/01/13 09:17

      שירן אני גאה בך ומשיכי להלחם אלו זכויותייך והייתי שמחה אפילו לדבר איתך אישית אם לא אכפת לך כי אני חושבת שיש על מה הטלפון086755745

      IP: 95.35.63.220 דווח על תגובה זו

  • 16.

    זכויות שוות למאומצים ולהורים הביולוגיים

    מאי, 04/09/12 18:22

    הרי לאמא אין זכות בגיל 18 לבדוק היכן הילד נמצא, רק המאומץ יכול לחפש את הוריו. אם ייתנו זכויות שוות, דהיינו, בגיל 18 הילד בוגר ואז יש לו זכות לחפש את הוריו ולקבל את כל המידע עליהם ולהורים, יש זכות לחפש את הילד האבוד ולקבל את כל המידע עליו, כי הוא כבר לא ילד אלא מבוגר צעיר- אז לאף אחד לא יהיו טענות. אך כל זמן שקיימת מדיניות פטרונית של הסתרה במשרד הרווחה וענן הערפל אופף את האימוצים, הכל יישאר במקום, חשוך ושייך לימים עברו.

    IP: 109.154.190.0דווח על תגובה זו

    • הילד האבוד (ל''ת)

      אישה, 27/01/13 22:41


      IP: 2.54.249.19 דווח על תגובה זו

    • הילד האבוד ?

      אישה, 27/01/13 22:58

      אני לא מאמינה שיש אנשים עם דעות מימי הביניים.

      כן, אההה איבדו ילד, הלכו לטייל ואיבדו אותו.
      והמשפחה המאמצת היא לא צד בעניין. בואו נקח אותו בחזרה את הילד שאיבדנו.

      איך שאנשים נהנים לכתוב ולהמציא סיפורים ואגדות סביב נושא של האימוץ, וכמה שיותר דרמטי ככה האגדה יותר מעניינת.

      מה זה השטויות האלה?
      עד היום לא מצאתי כמעט שום מידע באתרים בארץ והוא מידע רציני ובוגר לגבי נושא של האימוץ. כמעט הכל מלא בדעות קדומות, סטריאוטיפים, וסיפורי מדע בדיוני שלא קשור למציאות ולחיים האמיתיים.

      לכו תראו איך פעוט מתפתל מכאבים ימים ולילות במהלך גמילה מסמים, אולי זה יחזיר אותכם לקרקע.

      IP: 2.54.249.19 דווח על תגובה זו

  • 15.

    הזכות לדעת

    פנינה, 03/09/12 12:22

    חזקי ואמצי במאבקך.

    IP: 89.139.179.94דווח על תגובה זו

  • 14.

    רודפת פרסום (ל''ת)

    אבי, 03/09/12 11:45


    IP: 85.250.118.37דווח על תגובה זו

  • 13.

    עזבו את האמא הביולוגית במנוחה, סבלה מספיק.

    בן עמי הקטן, 03/09/12 11:45

    אשה שמסרה ילד לאימוץ ולא משנה הסיבה רוצה לשכוח מהטראומה בעברה, די לה בסבל לפעמים בבושה, לפעמים בצער, בנוסף עברה כאב גדול גם בהריון (שברור שלא היה רצוי) וגם באילוץ להפרד מתינוק שסחבה מרצון או מאונס, או כל סיבה אחרת .
    אחרי שעברה את הטראומה התאוששה ורוצה לשכוח את עברה ואת זה שמסרה מרצון או מחוסר ברירה את הולד לאימוץ, ורוצה לבנות לה בית חדש בלי לספר לאיש את עברה, זו זכותה המלאה. ואז מופיע ילד שנקבר עמוק עמוק בליבה, שבגללו עברה טראומות נוראות ורוצה להחזיר אותה לשם. היא פוחדת שבעלה , שלא נישאה אחרי האימוץ, יגלה זאת, שילדיה שלא ידעו דבר פתאום יסתכלו עליה אחרת.
    למרות שהמאומץ מאוד רוצה להכיר את הוריו הביולוגים, זכותה של האם לא לחשוף עצמה ולא להרוס מה שבנתה מאז.
    עם כל ההבנה למאומץ יש לגלות הבנה ואמפטיה גם לאם.

    IP: 82.81.82.181

    • האם סבלה מספיק??? ומה עם תינוק בן יומו שהופקר???

      אורלי, 03/09/12 14:12

      האם גרמה לעצמה את הסבל בגלל התנהגות לא ממש אחראית ואינטליגנטית והיא לא צריכה לקבל על זה פרס. התינוק הילד הוא הקורבן. ממש התבלבלת.

      IP: 170.148.198.157 דווח על תגובה זו

      • תודה אורלי שהעמדת דברים על דיוקם (ל''ת)

        שירן עוזרי, 09/09/12 17:52


        IP: 212.179.129.250 דווח על תגובה זו

  • 12.

    הילדה שאומצה בגיל שלוש

    א ילד מאומץ., 03/09/12 08:20

    כול הכבוד הלוואי שתצליחי.

    IP: 84.108.1.178דווח על תגובה זו

    • תודה רבה רבה (ל''ת)

      שירן עוזרי, 09/09/12 17:53


      IP: 212.179.129.250 דווח על תגובה זו

  • 11.

    האם יולדת ולא מולידה. נראה שהשירות לא ממש מבין את בעיית הזהות והגנטיקה

    קראתי והתרגשתי, 03/09/12 07:43

    בהצלחה לקבוצה.

    IP: 79.180.152.180דווח על תגובה זו

  • 10.

    חשבת על האפשרות שאמך הביולוגית נאנסה, או נפלה קרבן ליחסים אסורים, או

    ע., 03/09/12 07:26

    שאינה יודעת בוודאות מי האב?
    ברור שבמצב כזה אינה רוצה להרוס את החיים שהצליחה לבנות לעצמה - ובעצם נכונותה להיפגש אתך, אפילו פעם אחת, היה גם סיכון כזה.
    יהיו מניעייך שלך אשר יהיו - את פועלת לרעת עניין האימוץ ולא לטובתו.
    אני מקווה שלא תאוות הפרסום היא שמניעה אותך ופוגמת בשיקול דעתך, גם כעורכת דין.
    כם עכשיו אנשים נאלצים לאמץ בחו''ל - בעקבות גישתך הקיצונית, ייאלצו לאמץ רק בחו''ל.זה לא ישפר את הסיכוי לפגוש את ההורים הביולוגיים.

    IP: 89.139.58.196דווח על תגובה זו

    • היא פועלת לטובת המאומצים ולא לטובת האימוץ

      הבנת הנקרא, 03/09/12 07:46

      ואנשים שמביאים ילדים לעולם לא יכולים לזרוק אותם ולשכוח. תמיד הילד יחזור וירצה לדעת מאין בא. הבנתי שבד''כ המאומצים רוצים לדעת מי הם והאם הם צריכים להיזהר ממחלות גנטיות. ההורים הביולוגיים הנוטשים יכולים להמשיך את חייהם חסרי האחריות כמקודם. זה בסדר. תרגיעי.

      IP: 79.180.152.180 דווח על תגובה זו

      • אכן הבנת הנקרא: ''בעקבות גישתך הקיצונית, ייאלצו לאמץ רק בחו''ל. זה לא

        עכשיו הבנת?, 03/09/12 08:53

        ישפר את הסיכוי לפגוש את ההורים הביולוגיים.''

        IP: 89.139.58.196 דווח על תגובה זו

      • תודה הבנת הנקרא

        שירן עוזרי, 09/09/12 17:54

        גם לנו מגיע להיות בריאים !!!

        IP: 212.179.129.250 דווח על תגובה זו

    • היה מקרה של בת מאומצת שנפטרה,

      מידע גנטי, פרופיל גנטי, 03/09/12 09:11

      כי אימה פחדה לתרום לה מח עצם, מהסיבות שאתה
      מתאר.
      אני בעד קבלה של מידע גנטי ופרופיל רפואי
      של ההורים הביולוגים באופן מלא,
      וכן, זימון בדיסקרטיות לבדיקות ולתרומות.


      לגבי היתר, הסיפור לא פשוט.
      עצם הגשת הבקשה לבית המשפט יכולה לגרום
      לבעיות אצל מי שהסתירה את הריונה ולידתה,
      או שבנתה לעצמה חיים חדשים.

      IP: 87.69.232.27 דווח על תגובה זו

    • זכות הילד לדעת גם אם הסיפור קשה (ל''ת)

      א, 03/09/12 14:13


      IP: 170.148.198.157 דווח על תגובה זו

  • 9.

    כל הכבוד לך על היוזמה אין סיבה שלהורים שנטשו יהיו יותר זכויות מאשר (ל''ת)

    לילדים. וחשוב גם שלמאומצים תהיה קבוצת תמיכה, 03/09/12 02:17


    IP: 109.67.96.167דווח על תגובה זו

  • 8.

    פתרון פשוט שכדאי שתאמצו.לחשוף את ההורים ויהי מה!

    ניר, 03/09/12 00:38

    לא ייתכן שיעשו ילדים ויתעלמו מהם!
    לא ייתיחסו להמלצתי יסבלו.נקודה!
    אין דרך אחרת!

    IP: 46.120.112.196דווח על תגובה זו

  • 7.

    חבל שאת עושה קמפיין על חשבון המאומצים,

    מיקה, 03/09/12 00:28

    אף אישה שתהיה בהריון לא תשאיר את הילד מהסיבה שלא ידעו מי היא . לכן אחוז ההפלות יגדל, אשה שאין לה ילדים לא תוכל לאמץ ואז מה? תהיי יותר מאושרת ?

    IP: 84.94.181.245דווח על תגובה זו

    • עוד אמא שנטשה? (ל''ת)

      ר, 03/09/12 14:14


      IP: 170.148.198.157 דווח על תגובה זו

    • כל החברים הפעילים הם מאומצים

      שירן עוזרי, 09/09/12 17:56

      כך שיש לנו זכות מלאה !!!!!!!!!!!!!!!!!!

      IP: 212.179.129.250 דווח על תגובה זו

  • 6.

    לא חושבת שאת עושה מעשה טוב , את הורסת לאחרים שלא יהיה להם את מי לאמץ (ל''ת)

    אני, 03/09/12 00:25


    IP: 84.94.181.245דווח על תגובה זו

  • 5.

    אני עד היום לא רוצה לפגוש את ההורים הביולוגים.....

    מאומץ גאה, 02/09/12 22:21

    מרוב שאני מרגיש שהמאמצים הם הביולוגים שלי.

    IP: 109.67.109.240דווח על תגובה זו

    • אשריך ואשרי הוריך. הבעייה היא שלפעמים זה נחוץ בגלל בעיות גנטיות

      רוב אלה שרוצים לדעת לא עושים את זה מסיבות רגשיות, 03/09/12 02:15

      ואין בכלל ספק שהורים מאמצים הם לרוב הורים טובים יותר מהורים ביולוגיים.

      IP: 109.67.96.167 דווח על תגובה זו

      • פתחתי את התיק אבל לא רציתי מפגש...

        מאומץ גאה, 03/09/12 10:03

        רק רציתי לדעת רקע פחות או יותר אבל כל השאר לא מעניין אותי.

        IP: 79.177.96.247 דווח על תגובה זו

    • אתה עושה עוול למאומצים אחרים

      שירן עוזרי, 09/09/12 17:57

      הסיבה שאנו פותחים את תיק האימוץ ומעוניינים להכיר את הביולוגים היא לא למצוא משפחה חדשה אלא להשלים פרטים ומידע שחשוב לנו.

      IP: 212.179.129.250 דווח על תגובה זו

  • 4.

    כואב לשמוע

    אביבי, 02/09/12 20:46

    כואב. ומצמרר לקורא על זה וה' יעזור שיהיה חוק שיגן על הילדים המאומצים שמגיעה להם לדעת למה זה קרה להם

    IP: 84.229.110.110

  • 3.

    יאללה יאללה.

    דודי, 02/09/12 19:00

    דבר ראשון, אם האמא לא יודעת מי האב, איך יכריחו אותה?
    תשאלי את עצמך אם אנשים שמוסרים ילדים לאימוץ יעדיפו להפיל את העובר במקום בשביל שלא יציקו להם אחרי כמה שנים - אם השגת את המטרה שלך.

    IP: 85.65.182.170דווח על תגובה זו

  • 2.

    ילדים מאומצים

    אלה, 02/09/12 18:58

    חוץ מנזק כלןם לא ייצא מזה.אני לא מכירה אותך או מה הכוונות שלך אבל תהיה בטוחה שאם עד עכשיו היה קשה לאמץ את הילדים בישראל אז אחרי הקמפיין הראוותני שלך יהיה יותר קשה.אנחנו חיים במדינה קטנה ותהיה בטוחה שנשים יעדיפו לעשות הפלה מלהיחשף בפומבי.ואיפה זכות לפרטיות גברת שחכת.חבל מאוד שאת עושה קריירה על חשבון טרגדיות של אחרים

    IP: 77.126.212.56דווח על תגובה זו

    • גם אלה כנראה נטשה תינוק (ל''ת)

      דן, 03/09/12 14:15


      IP: 170.148.198.157 דווח על תגובה זו

  • 1.

    בשביל מה לך בכלל לחפש את הורייך מולידייך...

    רונן, 02/09/12 18:53

    הם לא שווים יריקה. רדי מזה.
    הלוואי שאותי היו מאמצים בגילבגיל שבוע.

    IP: 192.116.122.38דווח על תגובה זו