• 120.

    ידוע לי על עסקים פושטי רגל

    מתי, 10/09/12 12:34

    שלא השמיצו את ראש הממשלה ואישתו ולא מבקשים את עזרתו.למה ערוץ 10 מבקש את עזרת ראש הממשלה.

  • 119.

    סגירת ערוץ 10 טובה לדמוקרטיה: סייען זרים ומסתננים, לא מייצג הציבור. (ל''ת)

    דוד:ערוץ 10 מעולם לא דיווח על חורבן השכונות מהזרים, 10/09/12 00:21

  • 118.

    דבריך מוזרים ואינם ברורים

    כוכבית, 09/09/12 04:16

    אני לא מתומכי נתניהו אבל מה שאתה אומר מעביר מסר הפוך.
    נראה לי שאם זה המסר אז כדאי כבר לסגור את הערוץ וזהו.

  • 117.

    זה לא קשור לנתניהו. זו הפעם המי יודע כמה שאתם דורשים מחיקת חובות

    תוך איומים על מקבלי ההחלטות ומסע יח''צ דמגוגי, 07/09/12 18:23

    רק ב-2003 מחקו לכם מאה מיליון שקל על חשבון משלם המסים. צבועים, מדברים איתנו על מתנחלים וחרדים וערבים ופוליטיקאים בזמן שהמשכורת של כל אחד מכם גבוהה בערך כמו סך הכנסות הארנונה השנתי של עיירה במשולש. אתם ערוץ מס-ח-רי, לא ערוץ ציבורי, וככזה בחרתם לחיות על משכורות לא ריאליות, לעבור פעם ועוד פעם על חוקי הרגולציה, למכור פרסומים סמויים כאייטמים חדשותיים ולזרוע שנאה בין קבוצות כמנוף כלכלי, ועוד אתם מתפלאים על זה שיש לשר אחד את הביצים לסגור את הברז אחרי כל הפעמים שמחקו לכם ודחו לכם בפעם האחרונה באמת באמת. הבעיה היא שכל ראשי הממשלות פוחדים מכם בגלל הכוח התקשורתי שצברתם על חשבוננו במשך השנים, ואם ביבי נבהל ומזרים לכם אוויר הפעם הוא יוצא סמרטוט על וכחלון חייב לפרוש מהמפלגה ומהממשלה שלו.

  • 116.

    אנחנו לא רוצים אותכם ואין לזה כל קשר לנתניהו אתם חבורת גזלנים

    אזרח שזוכר, 06/09/12 15:27

    עכשיו אתם רוצים שאני במשכורת של4000 שקל
    ישלם לכם את החובות אתם חצופים וגזלנים

  • 115.

    מרוז לא אתה ולא כל ערוץ10מענינים אותנו אנחנו לא רוצים לממן אותך במשכור

    אזרחים, 06/09/12 15:24

    אתם כולכם חיים טוב על חשבוני בהמשכורת השמנה שלכם יכולים לחיות 5משפחות בשקט
    אז תפסיקו לבלבל לא רוצים לממן אותכם
    באמת נמאסתם אתה וכל משדרי הערוץ הגזלן

  • 114.

    אני רוצה להאמין למגיבים לגבי משכורות עתק, אבל איפה הנתונים?

    באמת שאני רוצה, לא סובל את הערוץ., 03/09/12 02:13

    מישהו יכול לעזור בזה??

  • 113.

    כדי שמרוז השמן יוכל לקחת 70000 ש''ח על חשבון משלם המיסים (ל''ת)

    אני יודע, 02/09/12 19:39

  • 112.

    עוד לא הבני מדוע קופת המדינה צריכה לממן ערוץ מסחרי (ל''ת)

    דימה, 02/09/12 12:20

  • 111.

    שימו לב - אף מילה של חשבון נפש על משכורות עתק ותכניות סוג ז' (ל''ת)

    דימה, 02/09/12 12:16

  • 110.

    למה שהמדינה תתמוך בערוץ ששם לו למטרה את הקידום הטמטום והשוביניזם ?

    מור, 02/09/12 11:50

    ראה ערך: השרדות והיפה והחנון.

    אין לי שום עניין שכספי המיסים ימשיכו לתמוך בניוון התרבותי שנכפה על הצופים בבית!

  • 109.

    אתה רוצה להגיד שמיקי חיימוביץ קיבלה משכורת רגילה ואפילו גבוהה

    מה הבילבול הזה, 01/09/12 17:49

    לפחות 1000 דולר למהדורה

  • 108.

    מה רצית להגיד אדון מרוז

    כרמל, 01/09/12 17:45

    לא הבנתי

  • 107.

    מה כל השטויות האלה?

    אלון, 01/09/12 15:11

    אני באתי לאחר שהייה ארוכה בחו''ל, הכנסתי כחצי מליון דולר שהרווחתי שם בעמל רב, פתחתי עסק עצמאי, שילמתי שכירויות ומיסים על עובדיי ועליי ולבסוף הפסדתי את כל כספי. כיום כשאני כבן חמישים, אני לא מקבל שום הנחות ולא מגיעים לי אפילו דמי אבטלה מהמדינה שהרוויחה עליי! עשיתי צבא, שרתתי את המדינה ואני עוד משלם ביטוח לאומי על אף היותי מובטל חסר הכנסה. מתוסקל אבל לא בוכה.
    גאי מרוז, מי עזר לי לתשלום חובותיי כעצמאי? אף אחד. לכן למען הצדק, תפנה את צרותיך לבוס המיליארדר שלך ותוציא ממנו את הכסף. לא עוד מאיתנו!!
    מקסימום יסגר ערוץ 10 שבלעדיו ''ניכחד'' ויפתח מיכרז חדש ויקום ערוץ חדש. באותו ערוץ בטח יזדקקו לאנשי טלוויזיה כמוכם והטובים שבינכם ישרדו. מי שלא טוב יהיה מובטל כמוני רק שעל אף שהוא מעולם לא סיכן את כספו הפרטי להקים משהו במדינה, יהיה זכאי לדמיי אבטלה בניגוד אלי.

  • 106.

    אני מקווה שלא יסגרו את ערוץ 10. זה חשוב לחופש-הדיבור (ל''ת)

    ולדמוקרטיה.לא רוצה להישאר רק עם ערוץ 1 ו-2..., 01/09/12 14:08

    • אל דאגה, יפתחו מיכרז לערוץ חדש. ככה מתנהלים עסקים. (ל''ת)

      אלון, 01/09/12 17:17

  • 105.

    יגיע האיש עם שכל, יקים ערוץ עם אג'נדה ציונית, וכולכם תלכו הביתה

    עמית, 01/09/12 13:24

    לא צריך ימנית, מספיק ציונית. שיבקר גם ממשלות שמאל וגם ימין, שיהיה הוגן ולא אנטישמי. זה כל מה שנחוץ כדי לגרוף 97% רייטינג (עד ששאר הערוצים יתאפסו ויתחרו, כמובן. ו 3% הנותרים זה בשביל מצביעי השמאל שצמאים לשנאת ישראל).
    ואת זה כותב לך מישהו שהצביע מרצ לא פעם ולא פעמיים. אתם פשוט התחרפנתם לגמרי. זה לא השמאל שעליו גדלתי.

  • 104.

    למה אתם לא באים בטענה לבעלי הערוץ?

    רונית, 01/09/12 10:08

    הרי ממשלת ישראל לא משלמת לכם משכורות. למה שלא תבואו לטייקונים הבעלים של הערוץ?
    איזו חוצפה לבקש מתניהו שיבוא להציל אתכם? האם לא יהיו לנו יותר חדשות אם הערוץ יסגר?

    למה כולם באים בטענות לנתניהו שהוא ביקש לעשות שינויים בתיק ההשקעות שלו? הרי אנחנו לא עשינו? הוא מסכן צריך אישור כדי לעשות זאת. מה ההתנפלות עליו? אם זה היה שמעון פרס אז גם כן היית אומר מה שאתה כותב על נתניהו?

    זה כל כך שקוף מה שהתקשורת עושה לנתניהו אבל היום זה לא עובד עלינו יותר.

  • 103.

    ההשתלחות הגסה שלכם בישראל היום, כאילו ששם אין עתונאים טובים המתפרנסים, (ל''ת)

    בעמל . - עמית, 01/09/12 09:02

  • 102.

    הזמנה מיוחדת לגיא ואורלי

    קובי הדורס, 01/09/12 08:09

    לגיא מרוז ואורלי וילנאי גורג בוש
    הינכם מוזמנם ביום רביעי לקרית הממשלה ברחוב דרך מנחם בגין (מול עזריאלי) לטקס חתימת דמי אבטלה בלישכת התעסוקה גם אני לצערי יהיה שם.....ניפגש בשמחות
    ולגיא אם אני הייתי מעסיק לא הייתי מעסיק אותך בחיים אתה מנחוס מעריב סוגרים ערוץ 10 סוגרים אתה כמו יונה הנביא חייבים לזרוק אותך לים כדי להינצל......

    • חזק! קטע שלא יעליב אף סטנדאפיסט. אהבתי את הפאנצ'ליין :-) (ל''ת)

      אלון, 01/09/12 17:22

  • 101.

    אני רואה רק ערוץ 10. (ל''ת)

    אסור לסגור את הערוץ הזה., 01/09/12 07:40

  • 100.

    מי שיפגין הכי הרבה אנטי ציונות ישרוד את הפיטורים (ל''ת)

    המפכ''ל, 01/09/12 07:06

  • 99.

    סגירת הערוץ תעשה טוב בלב להרבה אנשים טובים ציונים (ל''ת)

    שי, 01/09/12 06:58

  • 98.

    איך דני רופ החביב, מקבל 100,000 ש''ח לחודש על 2 דקות ביום?

    כפיר בל, 01/09/12 06:41

    אולי תסביר את זה גיא יא חביב?
    :)

  • 97.

    רפי רשף מקבל מיליון ש''ח בחודש להפקה.לאנשי ההפקה הוא זורק פרוטות ונשאר

    mr bojangles, 01/09/12 05:33

    עם 900.000 ש''ח.

  • 96.

    כל צפיה אקראית בתוכנית הבוקר בערוץ 10 עושה לי צריבה באמצע הארוחה.

    שמי, 01/09/12 05:25

    ערוץ שדינו להסגר וכל הציוד למכור למיחזור ברזל.

  • 95.

    גם משתינים על המדינה מגובה עם הנשק שניקרא תקשורת וגם רוצים חילוץ.

    שמי, 01/09/12 05:21

    תחפשו משרות פנויות באלג'אזירא שם הסיכוי הרבה יותר גבוה.

  • 94.

    גיא תודה על הכתבה יהייה מאוד עצובה אם ערוץ 10 יסגר (ל''ת)

    מציונה, 01/09/12 04:05

  • 93.

    גיא תתבייש אתם כל הזמן נגד המחאה החברתית ושרון גל בראש

    מקווה שיסגרו את הערוץ, 01/09/12 03:45

    אתם בעד המסתננים ויש לכם כסף לנסוע לשם ולשדר את המגורשים. שרון גל ורפי רשף צוחקים על איך שהמחאה לא הצליחה השנה ואפילו לא שידרתם את ההפגנות שהיו. שרון גל כל הזמן ירד על דפני וחבריה שעשו משהו גדול עבור אזרחי המדינה אולם אתם ושרון גל בעד הטייקונים וזה שקוף , בגלל זה אני רוצה שתחושו מה זה להיות מובטלים.
    אני שונאת את ביבי אולם הוא לא צריך לעזור לכם יש אלפי סיעודיים שאין להם כסף לתרופות ומה לאכול להם צריך לעזור.
    על מה מיקי חיימוביץ קיבלה שכר כל כך גבוה?ומי זה רפי רשף שמקבל מיליון בחודש? יש מאות עתונאים צעירים יותר טובים שיעבדו עבור 10000 שח בחודש.
    תפסיקו כבר להגן על המסתננים והערבים

  • 92.

    אזרח (ל''ת)

    בי בי ערוץ 10 העם לא סובל אותך להקים ערוצים חדשים, 01/09/12 02:55

  • 91.

    שמעתי שיש תחתנת טלויזיה שתשמח לקלוט את עובדי ערוץ 10

    שומע וצוחק, 01/09/12 01:46

    קוראים לה אל-ג'אזירה. הם טוענים שערוץ 10 עשה עבודה כל כך טובה בלסקר ב''אובייקטיביות'' את המאורעות בארץ עד שהם הרגישו נבוכים. נבוכים משום שאפילו הם לא הגיעו לרמות של שנאה ודברי בלע כנגד ישראל כמו ערוץ 10. לא נעים לי לאמר, אבל שמאלני שלא מוצא עבודה לא מגרד לי את שק הדמעות.

  • 90.

    זה מצחיק שהעיתונאים, שטוענים ''אנחנו מקצועיים, לא מכניסים דעות

    עמית, 01/09/12 01:23

    אישיות לתוכן חדשותי, לא מפסיקים להאשים את ביבי בהתנהלות פרסונאלית. וזה לא רק מרוז, זה בכל מקום אפשרי בתקשורת היום, ההאשמה הפרועה הזו.
    למישהו בוער הכובע.. מה זה בוער, קומזיץ שלם!

    וזה נח להם, לדבוק בהאשמה הזו החוצה, לא לעשות שום בדק בית, שום נסיון להבין למה הקהל שלהם אדיש (במקרה הטוב). האטימות כה רבה, שגם עם המאכלת על צוורם המקצועי, הם עדיין מסרבים לשום דיאלוג עם קהל קוראיהם, שום התייחסות לתלונות, בכל התגובות לכל הכתבות, למה האזרחים רוצים שהערוץ ייסגר.

    כאילו כל זה בכלל משהו פנימי, בינם לבין מי שאמור לממן את החוב (או לערוב לו, מה שאומר לממן כי ההפסדים הרי ימשכו, כי הם מסרבים לשמוע מה מפריע ללקוח שלהם, מה שאומר שההתנהלות לא תשתנה, והמיאוס מהם לא יפחת)

  • 89.

    לעובדי הערוץ-מחפשים נהגי אוטובוס.ככה שאין מה לדאוג.גם מאבטחים מחפשים (ל''ת)

    אבי, 01/09/12 00:14

  • 88.

    מה השכר שלך ושל אישתך? את שכרו של רפי רשף כבר גילינו (ל''ת)

    לילו, 31/08/12 23:59

  • 87.

    גיר אתה וואחד נודניק.... לך הביתה

    דליה בן מרוז, 31/08/12 23:32

    גיר אתה וואחד נודניק.... לך הביתה

  • 86.

    למה שביבי לא יעזור לערוץ 10.

    מאיר, 31/08/12 23:30

    חברים יקרים שבוע טוב.
    הפעם אני רוצה להאיר את עינייכם על המוסר הכפול והצביעות של התקשורת השמאלנית ובראשם ערוץ 10. השבוע הפגינו עשרות עובדי ערוץ 10 מול משרדי הממשלה בתל אביב. הם לא הפגינו על השכר הגבוהה של לונדון וקירשנבאום (ביחד כ 140,000 ש''ח לחודש, על פי פרסומים שהיו). הם הפגינו בדרישה שראש הממשלה יתערב ויסייע לערוץ בבעיות הכלכליות. ומדוע מוסר כפול? הרי רון לאודר שהוא מבעלי ערוץ 10 הוא חבר קרוב של ראש הממשלה ולכן ראש הממשלה מנוע מהתערבות. במידה וראש הממשלה כן מתערב הריי שכל אותם עיתונאים וחבריהם מהערוצים השונים והעיתונות הכתובה היו צועקים בכותרות גדולות כי ''ראש הממשלה נתן הטבות לחבר אישי שלו'', היו דורשים חקירה של מבקר המדינה וכדומה. כל הכבוד לראש הממשלה שלנו שניחן בשיקול דעת והראיה נכונה ואינו נופל למלכודות התקשורת השמאלנית העויינת אותו. אוהבים אותך ואת רעייתך ביבי נתניהו יישר כוח והמשך בדרכך !!

  • 85.

    נא לשלם

    מנהל חשבונות, 31/08/12 23:05

    את ערוץ 10 חייבים להציל הבעלים של הערוץ יש מי שהערוץ הזה שייך לו ולא אזרחי המדינה הם אלה שישלמו את החובות יש בעלים לערוץ כן או לא? תפנה את מכתבך אליהם ולא לביבי ביבי לא עשה חובות ועסק מסחרי כושל חייב להיסגר ..

  • 84.

    לעופר עיני, סייען טייקונים ומקבלי שכר מיליונים, צפוי עתיד טוב בערוץ 10 (ל''ת)

    מושחתים, נמאתסם. יד רוחצת יד: עיני וערוץ 10., 31/08/12 22:38

  • 83.

    גיא תעשה טובה תעבור מתחת לבית שלי אני אזרוק עליך את הפח אשפה על הראש (ל''ת)

    פלסטין 10, 31/08/12 22:09

  • 82.

    בשורות משמחות: תהיה לך עבודה גם אחרי הקיצוצים בערוץ.

    הלוואי שייסגר, אבל זה לא יקרה., 31/08/12 22:08

    ''בשורה פחות משמחת: עדיין יהיו תוכניות כמו ''האח הגדול'' ושום תקנה לא תצליח למנוע את הקשקוש הזה...''

    אתה מבין שהערוץ שאתה עובד בו ומגן עליו קונה ומשדר ''תכניות כמו האח הגדול''?

    אז תקנות לא יעזרו, אבל אולי יעזור לתת לערוץ 10 להתמודד עם הבעיות שלו לבד, ולפתוח את השוק לערוץ נוסף, שיהווה אלטרנטיבה אמיתית לשני הערוצים התאומים שיש לנו.

  • 81.

    לכו לעבוד בעבודה מועילה

    גיא ,לך לעבוד בפניציה ואני מבטיח שנציל אותך, 31/08/12 21:59

    לשבת במזגן ולקבל 100,000 לחודש ?
    גם אני רוצה.

  • 80.

    מסכים עם דברי המאמר (ל''ת)

    גיל, 31/08/12 21:52

  • 79.

    תנו מהר תוכניות אקטואליה לאברי גלעד, גולן אזולאי, נעם פדרמן וכו'...

    לא רוצים שיסגרו? הנה מה תעשו, 31/08/12 21:19

    אם אתם באמת דואגים ש-3,000 אזרחים ילכו הביתה בחגים בלי עבודה, סנדלו את ביבי ימין...
    במקום ערוץ שמאלני תואם ערוץ 2, תכניסו מהר אנשי ימין לתוכניות אקטואליה... אם הערוץ יראה מאוזן ולא שמאלני נטו-ביבי לא יעז לסגור אותו ולהשאר עם ערוץ 2 השמאלני.

    • זה לא עניין של ביבי, זה עניין של הצופים (או, האין צופים)

      עמית, 01/09/12 01:24

      לא נדרש אפילו ערוץ ימני של ממש, רק מרכזעי. זה יספיק להביא להם רייטינג עצום, והכנסות בהתאם.
      שווה לשאול, למה הם מתעקשים בסרובם? אולי השנאה לישראל חזקה מהם?

  • 78.

    תסגרו כבר

    אין שמחה כשמחה לאיד, 31/08/12 21:02

    בגלל גיא מרוז ודומיו אנשים שונאים את מעריב ומחכים לסגירתו.

  • 77.

    גיא אתה פתאטי

    דניב , 31/08/12 20:48

    24 שעות ביממה אתה עסוק בלהשמיץ את ראש הממשלה, ואז אתה בא ובוכה שהוא אשם בזה שרוצים לסגור אתכם.
    תרים את טיפת הכבוד העצמי שנשאר לך מהריצפה ותחזור הביתה.

  • 76.

    לא רק נתניהו שונא אתכם!

    אלי הרחובותי, 31/08/12 20:48

    אתם עדיין מאמינים שאנחנו צריכים לממן אתכם אוייבי ישראל בכספינו! אם אתה דואג לאלו מכם ''שמקבלים מכורות רגילות'' למה שאתה, רשף, רפ, לונדון ורירשנבאום תוותרו על חלק ממכורותיכן האסטרונומיות ותעזרו ל''מסכנים''? תמיד אמרנו שהשמאלנים נדיבים מאוד, כמו עזרה למסתננים המוסלמים מאפריקה או המסכנים של ערוץ 10, אבל רק על חשבון..אחרים!

  • 75.

    הלו - יוסי מימן ורון לאודר - אתם לא שומעים שבוכים אצלכם ???

    אין לי בכלל טלוויזיה, 31/08/12 20:47

    מה העובדים מתחננים ובוכים לממשלה?
    הם צריכים לפנות לבוסים שלהם, שיוציאו את הכסף מהכיס וישלמו את החובות.

    אבל לי בכלל לא איכפת
    אני כבר שנים לא צופה בטלוויזיה
    לא משלמת לחברות הכבלים
    לא משלמת אגרה.

    מצידי תסגרו את כל הערוצים.

  • 74.

    מר מרוז, תבוא בתלונות רק אל עצמך. ''הרווחת'' ביושר את הסלידה ממך ......

    יחיאל כ''ץ, 31/08/12 20:38

    אתה , אישתך ושאר ''הצדקנים'' שאין בהם טיפה של אובייקטיביות תיקשורתית מציגים תמונת מצב מעוותת ומשמשים ''שופר תעמולה '' ,למען הפלסטינאים ושאר עוכרי ישראל.

    ליבי עם העובדים הקטנים של הערוץ הטכנאים ושאר עובדי הבמה וכו' , שמרוווחים משכורות רעב (כמו שמקובל בענף) ולא עם ''הטלאנטים '' בעיקר מהשמאל (כמוך, כמו רפי רשף, כמו לונדון וקירשנבאום כמו קוטלר ) שמרווחים סכומי עתק בלתי פרפורצוניים לשכר המקובל במשק.

    לסיום יש לי שאלה. לו אני הייתי חייב כספים ואין לי גוף שיעמוד לצידי ו''יסדר'' לי ''תספורת'' האם גם אז היית מסייע לי?. -תמהני.

  • 73.

    אתם צריכים לפנות לרשות הפלשתינאית ולאל ג'אזירה, הם ישמחו לממן ערוץ

    ערבי בשפה העברית.הרי זה מה שערוץ 10 בפועל, 31/08/12 20:12

    כמו גם ערוץ 2, גלי צה''ל ורשת ב'. ערוץ אחד קצת השתפר לאחרונה ורק חלקו שייך לתקשורת הערבית.
    למה צריך לממן ערוץ שלוקח סרטים ערוכים של בצלם ומגיש אותם ככתבה אובייקטיבית?

  • 72.

    איזה ספין מפגר עלנתניהו. הם רוצים שיהיה קונצנזוס שיממן את הכשלון שלהם

    צ'יקו, 31/08/12 19:59

    לכולם ברור שזו שטות ממדרגה ראשונה. לנתניהו גם אם אכפת וגם אם הוא כועס זה לא משנה את העובדה שזה ערוץ פרטי שלא יודע להתנהל. את המשכורות שלכם אני לא מתכוון לממן מהמיסים שלי. מספיק יש לי את השחיתות של ערוץ 1!! תפסקו לכוון את האש לכאורה לכיוון של נתניהו יחליט או לא. זה בכלל לא הנושא

  • 71.

    יש צורך לסגור את ערוץ 10 מייד .חוץ מפרסומות אין כלום. (ל''ת)

    מנו מהצפון, 31/08/12 19:59

  • 70.

    לא מסכימה איתך על ערוץ 10

    אני, 31/08/12 19:53

    ערוץ בבעלות פרטית עם ניהול כושל לא צריך תמיכה מכיסי האזרחים.

    אין שום קשר לתחקיר זה או אחר.

    הכשלו, הבייתה

  • 69.

    אתם לא שס ,למה שיעזור לכם (ל''ת)

    יעקב, 31/08/12 19:41

  • 68.

    din

    daniela, 31/08/12 19:28

    דין ערוץ 10 כדין ''פניציה''
    למה מה קרה?
    מה ההבדל?
    אלה מבקשים ואלה מבקשים.
    למה ערוץ 10 ימשיך להתקיים עם מאות משכורות של עשרות אלפים ואף יותר... ולפניציה עם פועלים שמרוויחים 4 אלף בחודש עם שעות נוספות לא?
    אהההה?
    למה?

    • כי לעובדי ערוץ 10 יש מיקרופון, מצלמה, וטורים בעיתונות. (ל''ת)

      אל דאגה, לא יסגרו אתכם. מפחדים יותר מדי., 31/08/12 20:21

  • 67.

    לא מאכילים זאב שבוערת בו תשוקה לטרוף אותך,,,,

    ארז, 31/08/12 19:12

    אתם השמאלנים חושבים שיש לכם מונופול על השכל.בחרתם לכם מקצועות חוסכות בזיעה ודאגה.
    אתם חופרים,,וחופרים לנו במוח ומלבים שינאת אחים ללא סוף.תגיד לי יא פרזיט,,מדוע המדינה צריכה לממן אותך ואת אישתך ? מדוע המדינה חייבת להזרים לכם דלק להניע את מכונת השינאה שאתם מפיצים ?
    התקשורת שמאלנית ומזיקה,,העם מוותר על זיבולי המוח שלכם.

    • יפה אמרת , אבל זה נופל על אזניים ערלות ועשירות (ל''ת)

      ניסוח מדויק למה שאני חושב, 31/08/12 19:34

    • התשובה פשוטה: הם שייכים לשבט הלבן וכידוע השבט הלבן הקים את המדינה לכל

      לכל שאר החשוכים והפרימיטיבים מהימין., 31/08/12 20:40

      הם יודעים יותר טוב מכולנו מה טוב ומה רע, מה נכון ומה לא נכון. הרי הם הקימו את המדינה.
      הם לא צריכים חוקים לעצמם, הם מחוקקים רק עבור הפרימיטיבים מהימין שלא מבינים מהי דמוקרטיה. הרי הם הקימו את המדינה.
      הם צריכים להמשיך ולשבת בכל מוקדי הכח ללא קשר מה יחסי הכוחות במדינה. הם הרי הקימו את המדינה.
      וכך הלאה וכך הלאה.

  • 66.

    ואולי נעביר לחברות הסלולר כסף כדי שלא יפטרו עובדים? אה שכחתי, (ל''ת)

    זאת מדינה עם שוק חושפי, 31/08/12 19:05

  • 65.

    לזרוק את המשדרים והאנטנות למיגרש גרוטאות. (ל''ת)

    זה 10 שערוץ 10 ייסגר,ברוך שפטרנו מערוץ שמאלני., 31/08/12 19:04

  • 64.

    חוזה של ורשבסקי עם רפי רשף שאינו ניתן להתרה ? מיליון ש''ח לחודש ?

    דוד, 31/08/12 18:43

    ערוץ 10 חייב לעבוד על שני צידי המשוואה.
    1. לפעול להגדלת הכנסות
    2. לנהל נכון את ההוצאות.
    (*) הצד של הגדלת ההכנסות הוא הצד הקשה בשוק תחרותי בו אין בלעדיות ואין שליטה על מחיר המכירה של השרות (פרסומות).
    (*) בצד ההוצאות יש חלק שהן MUST, אבל חלקים גדולים של ההוצאות ניתנים לשליטה.
    האם מהדורת חדשות עם עובדי הערוץ לא הייתה משיגה את אותן הכנסות כמו רפי רשף ?
    האם רפי רשף מחולל הכנסות כאלה שמצדיקות את ההפרש בין העלות שלו לעלות של מהדורה עם מגישים ''רגילים'' ורהוטים ???

  • 63.

    אם החברה של רפי רשף מקבלת מיליון שקלים בחודש אז מה הפלא ?

    מיכאל, 31/08/12 18:41

    שהטלנטים יתחילו לצמצם את הוצאות שכרם המנופח אולי הערוץ ישרוד.
    ''ההפגנה'' שהיתה בתשדיר של רפי רשף היתה צביעות במלא הדרה.

  • 62.

    לא לבזבז כספי ציבור על חרדים ועתונאים (ל''ת)

    יאיר, 31/08/12 18:33

  • 61.

    מישהו פה מתחיל להתחנף?..כנס גיא...

    ימית, 31/08/12 18:27

    אתה לא מבין איזה כיף זה לקרוא אותך..לחוש את התסכול שלך...ככל שאתה מתוסכל יותר ככה יותר כיף ל90% מהעם בישראל...ועוד משו...טוב מאוד שהטורים שלך נכתבים ביום שישי..זה עושה את השבת יותר כיפית...

  • 60.

    פריסת חובות לערוץ 10 = עוד תספורת לעוד טייקון. (ל''ת)

    ימותו הצבועים, 31/08/12 18:20

  • 59.

    תפנו לרשות הפלסטינאית, הרי אתם מייצגים אותם (ל''ת)

    תשקורת, 31/08/12 18:14

  • 58.

    אתה ואורלי ורשף וכו.. גורפים מיליונים . לא מוכן לממן אותך (ל''ת)

    לא מסוגל לקרוא את הגיגיך אבל מנחש על מה התבכיינת., 31/08/12 18:04

  • 57.

    מעניין שעל משכורות העתק שלהם הם לא מדברים . (ל''ת)

    למה שלא תוריד כמה מאות אלפים משכרך גיא ? תציל עובד, 31/08/12 18:02

  • 56.

    חבורת נהנתנים עשירים , שונאי המדינה (ל''ת)

    ביבי , תציל אותם כדי שיתקפו את שרה ויקחו מיליונים, 31/08/12 18:00

  • 55.

    You need to learn a lesson

    me, 31/08/12 18:00

    And i'm very sorry to be saying that but, you can't shit on everyone (& by you I mean the entire channel not you in particular) and then play this childish game and keep getting your way.

    Israel must have someone come and build an Israeli FoxNews and put the rest of you out of business because you are being forced on your customers that have no other choice and that ias neither democracy nor freedom nor fair

  • 54.

    גם שונאים את המדינה וגם רוצים מימון ממנה . (ל''ת)

    ביבי, שלא תעז לבזבז את מיסי על משכורות של מיליונים, 31/08/12 17:57

  • 53.

    קדימה תתחילו לעבוד עבודה אמיתית בשכר אמיתי (ל''ת)

    התרגלתם להרוויח מיליונים על כלום, שמאלנים קטנים, 31/08/12 17:56

  • 52.

    לא הבנתי -מדוע המדינה צריכה לסייע לערוץ 10 ולא למפעלים נחשלים ?

    איל, 31/08/12 17:43

    כשעסק מפסיד עושים צעדי התייעלות ?
    אז איפה צעדי ההתיעלות של הערוץ ?
    הרי אתם עסק פרטי ?
    בחו''ל המדינה לא מממנת עסקי תקשורת פרט לממלכתיים .
    אז בקשתך לא מובנת .
    נאה דורש נאה מקיים כשאתם עושים ביקורת על התנהלות השלטון

  • 51.

    אני מסכים עם התגובות של ...

    ירמיהו, 31/08/12 17:32

    אני מסכים עם 45, 43, 35, 26, 25, 21,17, 14,

    • נו לא יכולת לתמצת? יא אללה איתך. (ל''ת)

      מה אתה שולח אותי לדפדף למטה?, 31/08/12 20:23

  • 50.

    אבל דווקא בגלל שביבי חכם

    NICE TRY, 31/08/12 17:19

    הוא בחיים לא יקנה את התרגיל האדיוטי הזה בפסיכולוגיה הפוכה. תתחילו לחפש עבודה

  • 49.

    רק אתמול פורסם כי רפי רשף מקבל מיליון ש''ח בחודש

    גיסנו, 31/08/12 16:35

    אתמול פורסם כי רפי רשף באמצעות חברת ''נינה הפקות'' מקבל מיליון שקלים בחודש. 12 מיליון שקלים בשנה. רבע מהחוב של ערוץ 10.
    אתה אולי רוצה לממן את זה. אני לא רוצה. וכמוני כמעט מרבית אזרחי המדינה.

  • 48.

    ערוץ טלויזיה מיועד לתכנים מחכימים

    חווה, 31/08/12 16:34

    באין תכנים מחכימים, בראייתי, חוץ מן המינימום של חדשות,לא נחוץ שום ערוץ, לדעתי זה בזבוז זמן לא חכם. לי אין טלוויזיה, אני רק קוראת 5 עיתוני חוץ כל בוקר.כף לי ואני גאה בעצמי.

  • 47.

    סגירת ערוץ המחבלים תביא ברכה למדינת היהודים (ל''ת)

    רק שאני לא סומך על ביבי והוא יישתפן בדקה ה 90, 31/08/12 16:25

    • אתה לא אשם ככה עשו אותך. אומלל ומתוסכל (ל''ת)

      גרלון, 31/08/12 17:36

  • 46.

    לא יותר חשוב היה שתדאג לתושבי הדרום שאוכלים קסאמים לארוחת בוקר? (ל''ת)

    הבוקר פגיעה ישירה, 31/08/12 16:21

  • 45.

    אתה, אשתך ואשרת קוטלר הן סיבות מספיקות לסגירת הערוץ

    צופה מאוכזב, 31/08/12 16:12

    אם יעיפו אותכם מהעבודה, ישאר ערוץ לא רע בכלל.

    • לאשרת קוטלר יש הבעות פנים שמעצבנות אותי, אני לא יכול להסתכל עליה. (ל''ת)

      משה: והדיבור שלה מעצבן עוד יותר. מי המציא אותם ?!, 31/08/12 16:42

  • 44.

    למה ערוץ 10 לא מציג את אריאל בתחזית ? (ל''ת)

    אריאל יהודה, 31/08/12 16:09

  • 43.

    העניין האישי לא קשור! הם מסרבים לשלם למדינה את החובות שלהם! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 31/08/12 15:59

  • 42.

    הוא ושטיניץ יתיעצו עים הרב עבודיה בקשר לפיתרון (ל''ת)

    דני, 31/08/12 15:58

  • 41.

    חלק נכבד מעובדי הערוץ מסוגל לחדור לשוק העבודה הישראלי. ולהחליף זרים.

    הרי מרביתם מסיימי מקצועי., 31/08/12 15:52

    לא כל הישראלים נולדו לעבוד בתקשורת. יש עדיין בישראל מגוון רחב של עבודות, שיוכל לספק את כישוריהם של עובדי הערוץ, עבודות בנין, תעשייה וכד'.

  • 40.

    לא עולה על דעתך לבוא בטענות לרפי רשף שחברתו מקבלת מדי חודש מיליון ש''ח

    אזרחית, 31/08/12 15:49

    על זה אתה אפילו לא חושב לצייץ.
    ערוץ מסחרי בבעלות פרטית ששופך כסף שאין לו ולא משלם את חובו, לא יקבל פרוטה מהקופה הציבורית.
    הפקרות כלכלית על חשבון ערוץ 10 ולא על חשבון הקופה הציבורית.
    נתניהו חייב לשמור על הקופה הציבורית מפני חמדנים כמוך שלא מסוגלים לנהל חנות מכולת, אבל יש להם בלי סוף דרישות.
    לכו לעבוד, שפיכת ארס היא לא ממש פרנסה.

  • 39.

    גיא - אתה נגוע בדבר , תתבייש לך!

    יגאל, 31/08/12 15:49

    אני צריך לממן משכורת הזויה לכל מיני
    טפילים כמו לונדון וקירשבנאום?!

    אבוי אם רוה''מ יעזור לעסק הכושל הזה
    על חשבוננו.

  • 38.

    וואלה אם הייתי ביבי לא הייתי מציל את הערוץ שכל היום מלכלך עלי. (ל''ת)

    אורון, 31/08/12 15:45

  • 37.

    אני מקווה שאתה ושכמותך בערוץ 10 תפוטרו לאלתר לערוץ השמאלני הזה אין זכו (ל''ת)

    אלי קרן, 31/08/12 15:43

    • ושגם אתה תפוטר בע''ה. (ל''ת)

      ש, 31/08/12 17:37

  • 36.

    חדרי המיון מתמוטטים מדוע שאשלם למלפפון חמוץ כמו רפי רשף מיליון שח כל

    אבי, 31/08/12 15:33

    כל חודש וחודשו כדי שיפיק לי את ערב חדש ברמה של תלמיד תיכון.
    אבל ללא קשר-יש הרבה גופים ומפעלים הזקוקים לעזרת הציבור.רוב הציבור חושב שערוץ 10 לא בסדר העדיפות להזרמת כספים.יש מטרות הרבה יותר צודקות ואיכותיות.
    שמשפחת מימן אולי תפנה לטורקיה לאחר שהבת גינתה את עצירת המרמרה עי ישראל.אולי משפחת קם תתרום לנו לאחר שיורם ארבל הקדיש לה שידור משחק כדורגל.ואולי קודם יתרמו קירשנבאום,רופ,אמנון לוי ודרוקר.מדוע שאשלם להם משכורות עתק מכיסי.

  • 35.

    מי קבע ששכר של עיתונאים ואנשי תקשורת יהיה כלכך גבוה?? השכר צריך להיות

    בהתאם ליכולת של הבעלים או של העסק,שום עיתונאי או, 31/08/12 15:26

    איש תקשורת בארץ לא שווה יותר מ10 אלף בחודש שזה לכשעצמו שכר יפה, אתם העיתונאים גם רוצים להרוויח כמו מיליונרים וגם שהמדינה תשלם על אי יכולתו של הבוס שלכם לשלם לכם בעוד אתם לא מוכנים לקצץ משכרכם

    • מקבלים מיליונים ובוכים כל היום . שונאים המדינה ורוצים שתממן . (ל''ת)

      השתגעת ? הם בטוחים שהשמש זורחת מישבנם ., 31/08/12 18:08

  • 34.

    הגיע הזמן לשים סוף לערוץ הקלוקל ולא איכותי הזה.

    1, 31/08/12 15:19

    נמאס כבר מהריאליטי! המציאות אופפת אותנו כל יום.
    והישרדות?! כולנו שורדים את היום, אך מקווים שערוץ 10 לא.
    מדינה ישראל שונאת את ערוץ 10 כי מדובר בערוץ עלוב.
    למה שהאזרח הקטן ישקיע את הונו בעולם התקשרות , בעוד הוא בקושי מספיק להשקיע את הונו בחינוך וברווחה?
    ערוץ 10 מביך את עצמו כאשר הוא לוקח על עצמו רושם שמעיד על תמיכה במאבק החברתי ומנגד הוא עושק את כספי הציבור.

    אין זכות קיום לערוץ 10! תאכלו את זה בלי מלח!

  • 33.

    השתלטות השלטון על התקשורת

    לאה, 31/08/12 15:18

    יש פה מגמה מאד ברורה, חיסול התקשורת והפיכתו לשופר השלטון. לא רק ערוץ 10 נמצא בסכנת סגירה. גם ''מעריב'' ו''הארץ'' ועוד....בקריסה. גם שם מאות עובדים יפוטרו. אם נשים לרגע בצד (למרות הקושי) את נושא הפיטורים, הרי שנגיע למצב שבו יש נסיון לחיסול ממוקד וסופני של התקשורת. הערוץ הראשון כבר מזמן הפך לערוץ השלטון (שאגב, אליו הוזרמו מיליארדים מבלי להניד עפעף). יש לנו את ''חינמון'' וכעת המיליארדר הצמוד של משפחת נהנתניהו החליט להקים אתר אינטרנט כדי לחסל את Ynet. נעשה פה לינץ כנגד התקשורת וסתימת פיות נוסח מדינות חשוכות ואפלות. החשש שלי הוא שבמידה ונהנתניהו ורעייתו (בעיקר רעייתו!) יצליחו להתגבר על הנקמה האישית וערוץ 10 יחזור לפעול במתכונתו הרגילה, אני ספק אם לא יתלוו אליו תנאים האוסרים על ביקורת ותחקירים ואז נקבל תקשורת נרפסת פחדנית ומקובעת תחת שלטון השרה

    • את הזויה לאה את כנראה לא מבינה מה זה דמוקרטיה

      רונית, 31/08/12 18:07

      דמוקרטיה וחופש עיתונות זה שלא בכל אמצעי התקשורת יש רוב לשמאלנים חילוניים אשכנזים אשר באופן קבוע מציגים את אותה דעה ותמיד היא נגד ראש הממשלה נגד המתנחלים ונגד החרדים ולא משנה במה מדובר.
      דווקא הדוגמא שהזכרת ישראל היום הוא משב רוח מרענן לעומת הקול האחיד של גל''צ רשת ב' ידיעות אחרונות מעריב הארץ ערוץ 2 וערוץ 1.
      התקשורת הישראלית חוץ מישראל היום נשמעת כמו התקשורת במדינות הרב איש אחד וקול אחד ולכן הציבור כבר לא מאמין להם. כל הזמן חוזרים על המילים ''רע'',''סכנה'', על ראש הממשלה ''מסוכן'' מחרחר מלחמה. אבל הציבור רואה ש4 מיליון איש טסים לחו''ל בקיץ ואין מלחמה. הציבור כבר לא מאמין לכם. ולכן גם יסגר ערוץ 10 לא תהיה שןם פגיעה ולא שום נזק לציבור כי הוא ממילא מביא אותם חדשות ואותם זוויות ראיה כמו שאר התקשורת השמאלנית

    • טוב מאוד לסגור את מי שלא יוצלח ולא מעניין את הציבור

      משה ממעלות, 31/08/12 18:36

      הגיע הזמן לסגור גם את מעריב והארץ. ואים אפשר גם את גלי צהל. המשותף בינהם שהם שופרות השמאל.אבל הציבור יותר חכם מעיתונאים קטנים אלה.ולא מאמין לשום מילה שניכתבת או נאמרת מפיהם.

  • 32.

    עים היתם סמרטותים כמו הערוץ הראשון הכסף היא זורם (ל''ת)

    משה, 31/08/12 15:13

  • 31.

    יש לו מספיק על הראש ישראל היום ורשות הדיבור ונתניהו 1 (ל''ת)

    דני, 31/08/12 15:11

  • 30.

    לערוץ שמאלני שמשרת את איראן ויתר המוסלמים אין מקום בארצנו (ל''ת)

    יריב, 31/08/12 15:09

    • סייג לחוכמה שתיקה וגם אויל מחריש לחכם יחשב (ל''ת)

      דולי, 31/08/12 17:38

    • מה באמת? חשבתי שאל-מנאר משרתת את איראן והמוסלמים, גם ערוץ10? (ל''ת)

      BB(בננה בבון), 31/08/12 18:44

  • 29.

    אורלי וגיא,לו כולנו היינו אורלי וגיא המדינה שלנו הייתה

    פשוט מושלמת, 31/08/12 15:08

    אין עליכם,מתה עליכם....ולא להתייחס לטוקבקיסטים רפה שכל או מטעם.....
    מקווה שערוץ 10 ישרוד,חסר לנו שלא...

    • תודה גיא. ידעתי שאפשר לסמוך עליך בהתחזות לנקבה (ל''ת)

      עורלי, 31/08/12 16:13

    • אני מתערב איתך שאני יותר משכיל וחכם ממך (וימני) (ל''ת)

      מנטרה ידועה , מי שלא שמאל הוא רפה שכל . ממש מעמיק, 31/08/12 17:58

  • 28.

    ערוץ 10 תומכי מסתננים: לכו תסקרו הסלאמס האפריקני והרס החיים היהודיים.

    אלפי קשיקים סובלים מהמסתננים, יומיום. קשר שתיקה., 31/08/12 15:08

    אלפי קשישים סובלים ממש, יומיום, מכיבוש בנייניהם ושכונותיהם ע''י האפריקנים והפיליפינים. בניינים (ובתי כנסת) הפכו למזבלות מטונפות, רעש, גניבות, הטרדות, הרס תשתיות. מי שיכול בורח. על זה לא תשמעו בערוץ 10 (ולא בשאר ערוצי התקשורת), אלא תשמעו על כל קייטנה של ''ילדי הזרים'' (עובדים שבאו לישראל לזמן קצוב מראש, אך יולדים ילד ודורשים בחוצפתם אזרחות. ומי תומך בהם? ערוץ 10).

  • 27.

    לא בגלל התחקיר אלה שערוץ 10 משרת את אויבי ושונאי המדינה על זה לסגור (ל''ת)

    נטלי, 31/08/12 15:07

    • לכי תעשי פן ולק ואל תתעסקי במה שאת לא מבינה (ל''ת)

      כ, 31/08/12 17:38

      • כשזבל עובד הערוץ, כמוך, יהיה פניסט - אבוא לקבל טיפול אצלך. (ל''ת)

        אל תדאג לא תרעב. תקבל טיפ, 01/09/12 08:55

  • 26.

    שהערוץ ישלםחובותיו. כמו כל עסק אחר. לא מסוגל?? שיגיש תביעה לפירוק

    אזרחית חוקית, 31/08/12 15:07

    ושהעובדים יגישו תביעת חוב. ככה זה בעסקים שנקלעו לקשיים. אתה יודע מה? גם הבראה יכולה להלקח בחשבון...

  • 25.

    למה שיעזרו לערוץ הכושל כשטאלנטים כמו רפי רשף לא מוכנים לקצץ בשכרם (ל''ת)

    שמגיע למאות אלפי שקלים בחודש???, 31/08/12 15:05

  • 24.

    דנקנר משלם למעריב בדיוק כמו שצריך לעשות

    מנחם, 31/08/12 14:57

    ראש הממשלה לא רק שלא ישלם אגורה,זה לא העסק שלו,גם ניגוד אינטרסים אם יעשה זאת.רק אלו שהם בעלי הערוץ שחי מפירסום,אין הרבה,ותכניות קנויות,ותכניות בוקר שאתה ואישתך הנוכחית,ביחד,כאילו לא מספיק 1 ,ובעיקר הפירסום של רפי רשף ,ושתיקתך, ושתיקת חבריך ,על הסכום האדיר,אם זה נכון,הרי לא רק שראש הממשלה לא צריך לשלם,אתם,כולכם,המסכנים ,שמקצועם הוא יחצנות,יצירת חדשות ותו לא,כולכם חייבים להחזיר את מה שהתחייבתם גם למדינה,גם לספקים וגם לאלו שלא קיבלו את שקנו.סחורה פגומה אפשר להחזיר היום ללא בעיה,למה שממיסכני ערוץ 10 לא ידרש הכסף ?ראו את דנקנר שלמרות הבעיות האדירות שלו,ממשיך לנסות ,וגם אם הסיכוי אפסי,הוא משלם בערבות אישית.

  • 23.

    גיא מרוז ורעייתו הם חלק מהבעיה,שכר העתק שהם מקבלים עבור תעמולת הבוקר

    דניאלה, 31/08/12 14:45

    יכול לעזור בהצלת הערוץ...

  • 22.

    חוצפה שלא נשמעה כדוגמתה!!!!

    עובד לשעבר - מכיר את הערוץ מקרוב...., 31/08/12 14:31

    אתם סמל הקפיטליזם החזירי והטייקוי!! אתם!!!
    כל טלנט אצלכם מרוויח מעל ל 600,000 שקל לחודש!!! ועל מה???
    דני רופ נותן דקה תחזית ומקבל מליון שקל לחודש,(ויש לו עובדים שעושים לו את שאר העבודה) אתם לא מתביישים? אין לערוץ שלכם הצדקה לשרוד, ניהול גרוע! תוכניות גרועות וכתבות מוטות מאוד (מעניין לאיזה צד) חוץ מצביקה יחזקל ומתן חודורוב אף כתב לא באמת תותח אצלכם. עם כל הצער האישי לעובדים הפשוטים (המנוצלים) שם, פשוט אין לכם זכות קיום...

    הלוואי שתיסגרו ובמקומכם יפתח ערוץ אחר שישקיע בתוכן במקום בטאלטים סוג ד' כמוך גיא, זה יהיה הפתרון האולטימטיבי

    • סוף דבר האמת לאמיתה נשמעת כל הכבוד

      סוף הדרך, 31/08/12 15:07

      נסגרו הרבה ערוצי ועיתוני תקשורת כגון עיתון דבר ,עיתון חדשות ,למרחב, ערוץ הדתי תכלת ,עיתון על המשמר .
      אף אחד לא ביקש סיוע או תמיכה כלשהיא והנה היום החוצפה הולכת ומתעצמת.אין התיעלות נותנים משכורות עתק.תוקפים את ראש הממשלה כדי להפילו אח''כ מבקשים לפרוש חובות ,לבטל חובות ולהמשיך לפעול בלי הפרעה כמקודם .התגובה מתייחסת גם למעריב.ראש הממשלה צריך להראות משילות ולהעיף את הערוצים שבמקום לדווח ,מביעים את דעתם הפוליטית .צריך לסגור אותם כבר אתמול או להציע להם לעבור לעבוד בידיעות , הארץ,בערוץ 2 , בווינט,בוואלה ,אפילו בישראל היום.כדאי לשקול את העניין בחיוב זאת דעתי והמלצתי

  • 21.

    פניציה ופרי גליל לפני הבטלנים של ערוץ 10. (ל''ת)

    אם כבר לעזור, 31/08/12 14:21

    • צודק אלף אחוז (ל''ת)

      אני מגיב 16, 31/08/12 14:59

  • 20.

    מכיון שיש לו מובטלים חשובים יותר מכמה עיתונאים שמאלנים כמו פיניציה

    רחלי, 31/08/12 14:15

    ועוד מפעלי תעשייה בפריפריה אדון מרוז מדוע לא כתבת מאמר דומה ודאגת למסכנים יותר מכם!!

  • 19.

    הערוץ זה עסק פרטי. לא עובד- סוגרים ושמישהו אחר יבנה משהו שהאנשים אוהבי (ל''ת)

    דוד, 31/08/12 14:14

  • 18.

    אחרי שהוא יתן לכם לעבוד תאכלו את רה''מ מחדש. ככה זה עם עיתונאים. (ל''ת)

    מצביע עבודה גאה, 31/08/12 14:14

  • 17.

    אתה טועה ומטעה - ערוץ 10 הוא ''מפעל כושל'' וככזה אין לו תקומה

    אילן, 31/08/12 14:12

    עגיף לזור למפעל בחצור הגלילת או בדימונה או בירוחם מאשר לערוץ 10 .
    הפגיעה בעובדים שם הרבה יותר כואבת.
    כעת לעניין - על פי ''הבנתך'' העניין נובע מכך ש''פגעתם'' [אתה וחבריך] ברוה''מ ובאישתו באוםו שיטתי.
    באם אתה טוען זאת אז איך אתה בכלל מעז לפנות אליו בבקשת עזרה?
    ואתה עוד מסיים בגסות [שכל כך אופינתי לך]

    היו לך את 15 דקות ההנאה, הבנו שאתה כועס, מספיק.

    אז תתפלא הוא [נתניהו] רוצה ''כמה שנות הנאה'' למה ''רק 15 דקות''??? כי אתה מקצה לו את הזמן? [מי אתה שתחליט?]

    על דבר כזה נאמר פעם ''סוף מעשה במשבה תחילה'' או ''כשטיפש אחד זורק חפץ לבריכה אלף חכמים לא יוציאו זאת''

    אז איך אתה וחבריך ''מעיזים'' לבוא ולדרוש [לא לבקש] סיוע דווקא מאותו איש שפגעתם בו - זה לא נראה לך מוזר???

    כערוץ פרטי שמממן את עצמו מותר לבקר ומותר לספר כל דבר שטות ואיוולת אך צריך הרבה מאד חוצפה ועזות מצח לנסות לשבנע את הצד הנפגע והנעלב [כך ניתן להניח] שזהו פוס!!! - עכשיו תן כסף

    אני בספק באם אלו השיקולים של רוה''מ ושל משרד האוצר אך משום מה כולכם ''מנגנים'' רק על זה.
    אף אחד לא מדבר על תוכניות הזבל שהערוץ מלעיט אותנו ???

  • 16.

    מגיע לכם

    זה שבצד מחויה ובויה, 31/08/12 14:11

    אתם ערוץ מסחרי לא ממשלתי .. נתתם משכורות ענק לכל מיני ''טאלנטים'' כמו דני רופ שבא להגיד את התחזית דקה וחצי וללכת.. שידרתם תוכניות בזויות ומשונות לרוב..עכשיו מגיע העונש...יאללה הביתה ביבי לא חייב לכם כלום ושום דבר תאכלו את הדיסה שבישלתם הרבה שנים ניהול כושל...

  • 15.

    כמה תובנות מענינות

    מיכאל ב, 31/08/12 14:09

    1. מזלכם שתקפתם את ביבי ולא את בן גוריון בזמנו אחרת הייתם מבינים מהי נקמה.
    2. נתעלם ממה שכתבו על ביבי, האם זה סביר שהמדינה תתמוך בגוף שאינו יעיל לפי קריטריונים עסקיים. אלפי עסקים כושלים נסגרו מבלי שידרשו כספי מדינה להצלתם.
    3. אם אני צריך לשקול למי לעזור למפעל בפריפריה שעובד ומייצר או לאמצעי תקשורת שאינו יכול לעמוד על רגליו.

  • 14.

    מה קרה לתשובה אסור לעשות תספורת אבל ליוסי מימן מותר תקצצו בשכר שלכם

    אבי, 31/08/12 14:07

    מה קרה לתשובה אסור לעשות תספורת אבל ליוסי מימן מותר תקצצו בשכר שלכם

  • 13.

    רפי רשף מרויח מיליון שח לחודש אז בבקשה לקצץ

    avi, 31/08/12 14:02

    רפי רשף מרויח מיליון שח לחודש אז בבקשה לקצץ

  • 12.

    אולי גיא מרוז ישלם מכיסו הנדיב מיליון שח בחודש לרפי רשף? (ל''ת)

    דנדוש, 31/08/12 13:58

  • 11.

    הביקורת על נתניהו לא במקום , תשלמו את החובות או שתלכו הביתה

    לא יכול לצפות בערוצים ישראליים, 31/08/12 13:56

    ההפסד הוא כולו שלכם , התכניות והתכנים בזויים העם ירוויח מכשלונכם.

    הלוואי שערוץ 2 יסבול גורל דומה.

  • 10.

    מה אתם באים בטענות לפקיד הבוס הוא שלדון אדיסון (ל''ת)

    דני, 31/08/12 13:36

    • מה הקשר? מה קשור אותו שלדון לסיפור של אי תשלום חובות של

      המום מהטימטום, 31/08/12 13:55

      ערןץ כושל???????????????????

  • 9.

    arouts 10

    bob, 31/08/12 13:35

    bibi al tihiye idoit ve lehihana la zevel haelou che yisager hatahana 10 ze tov meod bezrat hachem

  • 8.

    העניין פשוט: אסור לביבי לשקול שיקולים כאלה בהפעלת סמכויות שלטוניות

    א, 31/08/12 13:34

    כאדם פרטי, שיעשה מה שבא לו, יתבע דיבה, וכיוצא בזה. אבל כראש ממשלה, כמי שמחליט החלטות ועומד בראש המדינה - אסור לו בתכלית האסור לשקול שיקולים אישיים. עליו לייצג את הציבור ולהחליט החלטות ענייניות, לא לזרוק אנשים לכלבים כי הוא נפגע אישית. אלה שיקולים פסולים.

    • לזרוק אותם לכלבים? ערוץ 10 נמצא בבעלות פרטית, חלילה שמשלם המיסים יממן (ל''ת)

      ר.בקצה, 31/08/12 13:48

    • צודק, ואין שום סימן שזה כך , אלא שנח לתקשורת לסחוט אותו בכיוון (ל''ת)

      מסקנה: השמץ והבטח מקומך, 31/08/12 14:29

    • כשמסעדה מפטרת מלצר, האם תגיד שנתניהו זרק את המלצר לכלבים? (ל''ת)

      גוף פרטי מפטר את עובדיו, לא הממשלה, 31/08/12 14:34

  • 7.

    טיעון חברתי, אבל לא מתאים למקרה ערוץ 10

    אפרת, 31/08/12 13:33

    הרי הטייקונים שיכלו להרויח לא בדיוק עשו זאת. זהו עסק פרטי. ברור שישנם קורבנות שנפגעים מכל מהלך. אז בגלל אנשים שקשה להם הממשלה צריכה למנוע התמוטטות של כל עסק פרטי? עניין הביקורת על נתניהו לא רלוונטי כאן,שכן הדבר מוצג כאילו יש בפיטורים מניע אישי.

  • 6.

    מגיע לערוץ 10 !

    עומרי, 31/08/12 13:29

    השמצתם את ראש הממשלה ואשתו סתם על כלום ואתם הולכים לשלם והגיע הזמן לשלם חמודים.
    ביבי לא יעזור לכם בשיט, אתה תקבלו את מה שבישלתם ותאכלו את זה כמו שצריך.
    לכל המשמיצים של ביבי כמו: דרוקר, ירון לונדון וקרישנבאום מגיע לכם !
    יאללה איך אני שמח שבסוף הגלגל מסתובב ואז שמאלנים כמוכם שחיים על פלנטה אחרת וחושבים שהשמש זורחת להם מהתחת וכל האמת היא אך ורק שלהם.
    אני מקווה שיסגרו את הערוץ כמה שיותר מהר ואני רוצה לראות את כל העיתונאים השמאלנים יושבים בבית וחותמים אבטלה.

  • 5.

    הוא לא יכול לממן את ישראל היום וגם את ערוץ 10 (ל''ת)

    רמי, 31/08/12 13:19

    • תגובה שטותית (ל''ת)

      ישראלי, 31/08/12 13:34

    • עוד תגובה של 'סמולן' מצוי עם קופסא ריקה......... (ל''ת)

      בוננזה, 31/08/12 13:56

    • רוב האנשים נולדו עם הכנה למוח. אצלך אפילו זה לא קיים (ל''ת)

      לוי, 31/08/12 16:41

    • הוא ממש לא מממן את ישראל היום. זה שקר בלי רגליים (ל''ת)

      אבל שנים שהממשלות מממנות את ערוץ 10, 07/09/12 18:26

  • 4.

    3000 האנשים האלה יוכלו למצוא עבודות בערוצים

    ^_^, 31/08/12 13:16

    ובתחנות אחרות.

    אבל איפה עוד יש מקום ל''אורלי וגיא''?
    בערוץ 2? פחחח.

    אתה וחברייך שמבלבלים לנו את המוח חוששים אך ורק לעצמכם. אתם פשוט *שוב* משתמשים בעובדים מאחרוי הקלעים לצורכיכם.

    • ם יש שם עבודה, למה לא גויסו לשם עוד עובדים כבר קודם?

      א, 31/08/12 13:35

      יש 24 שעות ביממה, ויש תקציב מוגבל. אין שום סיבה שערוצים אחרים יתרחבו רק כי 300 איש נזרקו לרחוב. הטיעון מגוחך.

      • אם כך, גם אתה מודה שלערוץ הזה אין זכות קיום.

        ר.בקצה, 31/08/12 13:50

        מדוע אתה דורש ממשלם המיסים לממן אותו?

      • יפוטרו הטלאנטים ויהיה מספיק לשאר העובדים ללא המדינה (ל''ת)

        אין סיבה שמשלם המיסים יממן שכר מטורף כזה., 31/08/12 18:06

  • 3.

    הגזמת!

    אורית, 31/08/12 12:13

    ככה אתה מעריך את אישתך ואת עצמך?!
    ''שמחטטים בפחים כדי למצוא לחם לשבת. עובדי ערוץ עשר עוד לא שם, אבל כל כך מהר הם יגיעו לשם אם לא יקרה משהו דרמטי. ''
    באמת זה מה שאתה חושב? אתה ואישתך לא מספיק מוכשרים ונחושים כדי למצוא עבודה אחרת? האנשים שמגיעים לחיטוט באשפה הם בדר''כ האנשים החלשים,הזקנים,החולים,המסוממים,הנכים ובעיקר הבורים,אלה שלא זכו להשכלה. אתה נמנה איתה? לא נראה לי!
    אז יותר טוב למדינת ישראל לעזור לאלה שציינתי,אלה שבאמת צריכים עזרה ולא לעסק פרטי שהביא את עצמו למקום בו הוא נמצא היום,בחובות,חובות למדינה,כספים שאם,שוב,המדינה תותר עליהם לטובת הכיס של איזה מיליונר,מי שיפגע באמת אלה העניים והמסכנים האמיתיים,אתה ואישתך תיפגעו בדיוק כמוני,תאבדו את האמונה המעורערת גם ככה,באופן בה מנוהלת המדינה הזאת,ע''י הטייקונים שרק התחת הגדול שלהם עומד בראש מעיניהם!

  • 2.

    לוחם צדק

    חגי לב, 31/08/12 09:20

    מענין שכאשר הצדק נוגע בכם אתם מתקרנפים
    אתה מציג ומוצג כמגן לדכים ומשענת לסובלי עוולות.
    אזרח פשוט שחייב למוסד ציבורי מאות או כמה אלפים בודדים נרדף עד חורמה כולל צווי מעצר
    והוצלפ של רכוש.( תשלום אגרה לטלויזיה,בטוח לאומי,מס הכנסה,ארנונה ועוד)
    ערוץ 10 גורר חוב מעל 50 מליון שקל כבר 4 שנים ,וכל שנה לא משלם ודורש לדחות לשנה נוספת.זה הזוי ושיטת נוכלות.
    ואתה שמציג עצמו ''ככהן הצדק החברתי'' מתברר כי אתה שייך למשפחת הצבועים.
    פעם היללתי את מעשיך וגיביתי אותך במיזמים
    שהפעלת.
    היום יצא המרצע מהשק ואני בז לך ולשכמותך

    • ועוד תוספת קטנה מרוז מגן על הטייקונים

      רונית, 31/08/12 14:23

      הטייקונים בעלי הערוץ שיישלמו חובות. כמו שהם לא מתחלקים עם הממשלה כשהם מרוויחים יותר בעסקיהם ככה שלא יבואו לממשלה להקלות כאשר עסק מסויים לא הולך.

  • 1.

    סגירת ערוץ 10

    א.רן, 31/08/12 08:46

    בכל הכבוד אודה שלא הבנתי מדוע אסור לסגור את ערוץ 10. ראשית אצטט אדם שמבין בתקשורת שטוען שאין מקום בישראל לשני ערוצים מסחריים ושמו אברי גלעד . שנית לא הבנתי אם אתם דורשים כספים מקופת המדינה שתחלץ אותכם מהבור למה אתם טובים מאלפי ישראלים אחרים שאינם עובדים!

    • אולי בגלל כוח ההרגל לכסף גדול. ''מסכנים''!

      אורן, 31/08/12 14:35

      תבקשו עזרה מבודהה. זה מהשרדות.