• 159.

    הגזימו עם המספר של הקבוצה , סה''כ 2 נערות . (ל''ת)

    אנה, 30/09/12 17:11

  • 158.

    לתבוע את דיזינגוף סנטר. שומרים עלובים (ל''ת)

    העיקר שמחטטים בתיקים, 03/09/12 10:44

  • 157.

    עם כל מצלמות האבטחה...

    בן, 02/09/12 09:15

    סביר להניח שהחבורה נקלטה איפה שהוא באחת מהן או יותר ושניתן יהיה להגיע אליהם.

    הנער והנערה המותקפים יפוצו, אני מקווה, באופן גורף.

  • 156.

    עד מתי ? יש להתיר בחוק לירות למוות בערסים המתפרעים. שיהיו מכסות צייד (ל''ת)

    ג, 01/09/12 11:26

  • 155.

    הדיזנגוף סנטר גם

    נח, 31/08/12 18:59

    רוצה להגיע לעיתונות. ולעיתונות אפשר להגיע בקלות ,ללא הוצאה כספית כשיש אלימות.זו התשובה, לאלימות ב...

  • 154.

    אל תדאגו התוקפים חטפו בחזרה

    קלינגר, 29/08/12 14:20

    :)

    • לא הם לא .

      אנה, 30/09/12 17:10

      התוקפות יושבות במצעצר בית .
      אל תשחק אותה כאילו היה משהו אז יאללה,

  • 153.

    זה הכל בגלל הכיבוש!

    רועי, 29/08/12 12:59

    (של צפון תל-אביב, אלא מה?)

  • 152.

    לתבוע את דיזינגוף סנטר במיליונים. שהמאבטחים לא ירדמו בשמירה...

    אזרחית, 29/08/12 12:49

    ואם אלו היו הילדים שלכם???????????
    אני הייתי תובעת אותם, כי הם אחראים לשלום הבאים למתחם שלהם. בשביל זה יש מאבטחים.

  • 151.

    מזעזע

    נועה, 28/08/12 22:09

    מזל שהילדה שאחראית לזה פוסטמה מספיק בשביל לפרסם על זה שהיא אחראית לזה בפייסבוק,מקווה שהיא והחברים שלה יקבלו מה שמגיע להם.

  • 150.

    יש בעולם אנשים שאין להם רחמים כלי אנשים אחרים

    א, 28/08/12 21:07

    אני מכירה אותה היא הייתה בכיתה שלי זה מפחיד אותי לשמוע שדבר נורא כזה קרה לה

  • 149.

    אם זה היה קורה בתחנה מרכזית, מייד היו תגובות של מה יש לחפש שם!

    בטוח יש רק בסיפורים, 28/08/12 19:45

    אז מתברר שגם בסנטר לא תמיד בטוח, תלוי באנשים ובסיטואציה ..כך בכל מקום !

  • 148.

    תפסיקו לחיות על סטראוטיפים

    מסתובב בסנטר, 28/08/12 19:41

    כאן לא מעורבים אנשים שהם ''אימואים'', ''פריקים'' וכו'.
    האנשים שהותקפו הם אנשים נורמלים. במקרה אני מכיר את הילדה, אז אני יודע על מה אני מדבר.
    הם הלכו לקניון כדי לאכול, וחבורה של משועממים - שכל מטרתם היא לחרב מפגשים של חובבי רוק ולהכות אותם, מצאו למי למרר את החיים.
    לפי דעתי, צריך להחליף את כל מערך האבטחה של דיזנגוף סנטר (או לפחות שהם יחליפו את הנהלים), בגלל שהם עסוקים יותר בלפזר מפגשים של חובבי רוק במקום לטפל בזמן במקרים כמו זה. בגלל המקרה הזה, אפשר להוכיח בקלות את המחדלים שלהם.

  • 147.

    מדינה חררררררררררררררראאאאא!! (ל''ת)

    ~שם אחי~, 28/08/12 18:22

  • 146.

    כמו להסתובב בקסב של שכם

    הייתי לא מזמן בקניון, 28/08/12 16:26

    צריך ללכת עם שכפ''ץ וליווי של מג''ב

  • 145.

    בטח ההורים שלהם מצביעי ליכוד....... (ל''ת)

    חומר למחשבה, 28/08/12 15:15

    • הבעיה מתחילה עם אנשים כמוך

      מצביע ליכוד שמגנה את התקיפה, 28/08/12 18:06

      במקום להתעסק בתופעת הערסיזם שגואה בנוער של ימינו, אנחנו מנכסים לאותם נבלות כל מיני סטריאוטיפים מסיבות פוליטיות ואף גזעניות. אולי לשם שינוי נפסיק להתעסק בזוטרות ונגיע לגופו של עניין? זה לא עניין עדה, דת, מין והשקפות פוליטיות זה עניין של אופי וחינוך ואם לא נטפל ב''תרבות'' הערסים שצומחת וגואה ומביאה איתה התנהגות בהמית, אלימה ועילגת לא יימצא פתרון לבעיה זו.

  • 144.

    כבר טיפלו בזה

    אמילי, 28/08/12 15:04

    יש לי את הילדים האלה בפייסבוק הילדה שעשתה את זה פירסמה את זה בקיר שלה ותייגה את חברה שלה שגם הייתה מעוברת בזה שתיהן קיבלו הרחקה מהסנטר והאיזור לתקופה מסויימת...כן כולכם רציתם שהם יקבלו עבודות שירות או מעצר בית לפחות.. וזה מה שהם קיבלו צו הרחקה,תפסו בנתיים רק את 2 הבנות והן לא מתכוונות להלשין על החברים שלהם

  • 143.

    אנשים אתם מפגרים (כול מי שהגיב פה)

    מישהו, 28/08/12 14:40

    אתם מתחילים להגיד שהם לוקחים סמים וחארטות כאלה
    תחזרו למשפחה הערסית שלכם ותסתמו תפה אם אתם לא מבינים כלום.
    אלה שהולכים מכות שם זה ביכלל לא מה שאתם חושבים.
    אנשים באים שם למפגשים ביכלל. זה שאתם אנשים טמבלים שבחיים לא ראו אנשים שאוהבים מטאל ואימואים.
    עוד מעט תגידו לי שאימואים חותחים וורידים כי אמרו לכם.

    דיי אנשים. תפסיקו ליהיות מפגרים. אני חיי בחברה של רק אנשים כאלה. והם אנשים יותר נחמדים מהערסים המגעילים והאלה ששומעים מזרחית.

    תעשו טובה. אתם סתם עושים לעצמכם שם של טמבלים.

    אלה שרבו מכות כניראה היו ערסים

  • 142.

    בדיזנגוף בת''א יש חבורה של פנקיסטים שאיבדו צלם אנוש, גרים בבית נטוש

    צורכים סמים ומבקשים נדבות, 28/08/12 12:36

    מיטב הנוער לתפארת מדינת ישראל. מדוע אתם ההורים אינם ממגרים את התופעה? נוח לכם עם הענים שבניכם מהווים מטרד מאד מלוכלך לישראל?

    • זה לא אשמתם

      הממ, 29/08/12 22:01

      אלה ילדי רחוב שנזרקו מהבית ,
      והתגובה שלך רק מראה על איזה בן אדם אתה.
      הפאנקיסטים אנשים טובים . הם אמנם מעשנים ושותים אבל הם לא פוגעים בנו.
      אין לך רחמים ?
      אם אתה היית גדל ברחוב , זה מה שהיה קורה לך.

  • 141.

    שיתוף דעה..

    קארן, 28/08/12 12:16

    אם תיבדקו את הנוער הזה ,איזה משחקי ווידיו או איזה סרטים צפו,לפני שתקפו..תימצאו שסרטי מכות בלבד..זה הגורם העיקרי(לפי דעתי)...עולם הדימיון שלהם יהרוס להם את החיים,צריכים לעשות משהו ומהר.
    תודה רבה ולטיפולכם....

  • 140.

    *כובע! (ל''ת)

    יונתן, 28/08/12 12:14

  • 139.

    אחת הנערות, כנראה זו שחטפה את הכובה, התוודתה בפייסבוק

    יונתן, 28/08/12 12:13

    יש כבר צילום מסך על הקיר ''משטרת ישראל - העמוד הרשמי''.

    • *כובע! טעות הקלדה, בחיי שאני לא עילג. (ל''ת)

      יונתן, 28/08/12 12:22

  • 138.

    חבל שלא חינכו אותם בבית הספר

    ירון, 28/08/12 11:47

    חבל שלא חינכו אותם בבית הספר לאהבת ישראל כמו אצל הדתים

    • ומה על החינוך מהבית?

      שרית, 29/08/12 15:08

      לפי דעתי זה כבר מזמן לא בידיים של המורים והתלמידים,
      אלימות הפכה לשגרה, לא משנה אם ההורים שלך נחמדים או לא.
      הם נמצאת בכל מקום, בטלויזיה, באינטרנט, ברחובות, לאן שלא תלך, זה ירדוף אותך.
      עד מתי אלוהים, עד מתי נשמע חדשות מזעזעות כאלה! וכן! חייבים לעשות משהו!
      רק שמישהו ידריך אותנו מה!!

  • 137.

    ברור מיהם מאבטחי המקום- לא יוצאי יחידות מובחרות כמו בבתי המשפט

    אחת, 28/08/12 08:33

    למשל.

  • 136.

    shoot all of them with M-16 (ל''ת)

    A.V, 28/08/12 07:46

    • אתה ממש מפגר!

      נו באמת!, 28/08/12 15:02

      בני נוער ירצחו בני נוער אחרים עם M16? הגיוני לחלוטין, מטומטם.

  • 135.

    לפטר את המאבטחים ולא לשלם להם משכורות

    עלי, 28/08/12 05:08

    למי שלא עובד לא מגיע כסף.

    • מה אתה רוצה מהמאבטחים? הנהלת הקניון בחרה אותם, יש ביניהם מבוגרים ואולי (ל''ת)

      גם עייפים. הנהלת הקניון צריכה לתת את הדין, 28/08/12 12:27

      • טעות,ההנהלה בחרה את החברה ולא את המאבטחים.

        ali, 31/08/12 16:29

        אף 1 לא רוצה להתעסק עם חיות, לא המשטרה ולא המאבטחים ואנחנו סובלים מזה.

  • 134.

    יש להגיש מתביעת נזיקין ועגמת נפש ענקית נגד הקניון (ל''ת)

    אגי פרידמן, 28/08/12 02:21

  • 133.

    חינוך חילונו במיטבו, ומה יש לשמאל להגיד, לימודי ליבה, אה אה אה ! (ל''ת)

    מלח הארץ, 28/08/12 02:13

    • זה ממש לא קשור.

      ', 28/08/12 09:05

      אני חילוני וחונכתי בבית טוב לסובלנות, לאהבת האחר, לאהבת חינם, אז אל תכליל.

      • ברור שזה קשור: אולי חונכת לסובלנות ואהבת האחר אך בלי משים לב גם על

        העדפת האחר על פני היהודי, 28/08/12 12:29

        וכך קורה שיש שמאלנים אנרכיסטים שרוצים להשמיד את מדינת היהודים! (לא לצנזר)

        • ועל כמה מתערבים שהם באים ממשפחות ימניות?!!!

          שמאלנית, 01/09/12 17:38

          ועל כמה מתערבים שהמכים באים ממשפחות ימניות?!!
          דווקא להפך, זה דווקא יותר מתאים לבימין, זה מתחיל כשמחנכים את חלקם לשנוא את הערבים, ממשיך לזרים, בעלי צבע עור שונה, דת שונה, וממשיך עוד ועוד... בסוף השנאה מופנית כלפיי כל מי שהוא לא אתה..

      • וכך גם קורה שיש התבוללות... וכו' וכו' וכ' וכל מה שמזיק ליהודים ולעולם (ל''ת)

        תל-אביב של מעלה, 28/08/12 12:29

    • יש להם אלוהים

      דשן הארץ, 28/08/12 13:05

      חינוך חילוני, כן, אבל אני ערב לכך שלא תמצא אתאיסט אחד בין כל הילדים הללו.

  • 132.

    רגע, זה לא ניסיון לינץ'? (ל''ת)

    אני, 28/08/12 02:02

    • לא, כנראה שבין יהודים זה לא נחשב לינץ'... (ל''ת)

      אם בכלל, 28/08/12 12:31

  • 131.

    אני מכירה את הילדים התוקפים

    אמילי, 28/08/12 01:31

    אם המשטרה באמת הייתה רוצה למצוא את הילדים התוקפים הם היו מוצאים אותם עוד באותו היום.
    אני יודעת את השמות הפרטיים ושמות המשפחה של הילדים התוקפים והילדים שעמדו מסביב ועודדו את זה.המשטרה באה לאחר המקרה בדקה את השטח שאלה כמה ילדים שאלות והלכה...

    • משטרת ישראל... פשש עבודה טובה -,-''

      ', 28/08/12 09:04

      סעעמק ככה להיות?! מי שאחראי לבדיחה המשטרתית הזאת יכול למות בסבל וייסורים כש40 נערים דורכים עליו ומושכים לו בשיער למוות. אוי זה נשמע ממש דומה...

    • אם את כל כך חכמה ויודעת הכל למה את לא עוזרת? (ל''ת)

      העיקר לפטפט, 28/08/12 09:29

    • בשבילך, בשבילם, בשבילנו.

      יעל, 28/08/12 11:21

      מכירה את הילדים התוקפים? לכי עכשו למשטרה. מייד. משתי סיבות: האחת, כי זו חובתך כלפי אלה שקיבלו את המכות, וכלפי כל החברה הישראלית. והשניה: אולי בכך למנעי מהילדים התוקפים לעבור מסטטוס של פרחחים קטנים לסטטוס של פושעים גדולים.

    • אז תפרסמי אותם (ל''ת)

      z, 28/08/12 11:31

    • אז למה את יושבת בצד ושותקת? מדוע אינך מגיעה לתחנת המשטרה לתת עדות? (ל''ת)

      כל היושב בחיבוק ידיים סופו ש..., 28/08/12 12:30

    • הלכתי למשטרה...

      אמילי, 28/08/12 14:59

      הלכתי למשטרה התגובה שלהם הייתה ''זה כבר בטיפול תודה'' כשדיברתי עם כמה ילדים שהיו מעורבים באירוע אמרו לי שאף אחד לא פנה אליהם

  • 130.

    אין עתיד פה. תגידו מה שתגידו. (ל''ת)

    אין., 28/08/12 00:30

  • 129.

    חמש שנים בכלא על תנאי

    מתן, 28/08/12 00:05

    לכל מי שהשתתף שם.
    ועבודות שירות.

    חייבים להפחיד את הילדים העארסים המפגרים האלה, הם חושבים שהם יכולים לעשות מה שבא להם ושלא יקרה להם כלום, וחייבים להראות להם שהם טועים.

  • 128.

    I have the pictures on my i-phone - will go to the police

    Tourist in Tel-Aviv, 27/08/12 23:09

    I took pictures of the fight

    • GREAT (ל''ת)

      I HOPE SO, 28/08/12 04:24

    • thank you very much. please do (ל''ת)

      israeli, 28/08/12 07:33

  • 127.

    תגובה ל11

    האחד שמבין, 27/08/12 22:53

    עם אתה חושב שלערוס ככה את החיים של שניי ילדים שלא עסו דבר לאף אחד, זאת הדרך, וואלה אחי, אתה אולי אחד האנשים הכי תתי רמה שפגשתי, ויש לי חברים ערסים והייתי בכילה רק של ערסים, ואני יודע שאלה שמכנים אותם ערסים לא כאלה רעים, למעשה בחורים/ילדים שצריכים אזרה כי יש להם בעיות כאלה ואחרות, ותאמין לי אני אחד שיודע כי גם אני הייתי כזה, אז לפני שאתה חושב, ולפני שאתה כותב, תכיר אנשים פה ושם, תשמע ת'צד של זה ות'צד של זה ורק אז אני מרשה לך רק לחשוב, אני לא בעד הימין ולא בעד השמאל, אין לי שום עמדה פוליטית בעניין, לא משנה מה הם עשו, איך הם נראו, ומה הם אמרו, מכות זה לא הפתרון, וד''א, לא קראתי את הכתבה כי זה ממש לא מעניין אותי מה קורה במדינה המחובנת הזאת, אבל לפי העדויות של הנערים הפגועים נפשית ופיזית, לא היו פעילי שמאל, לא היו בשום מחאה כזאת ואחרת, אני לא מבין איך אתה מעז לערב משהו שלא כשור בכלל!!, ככל הנירא, לפי המרא של הילדים הם היו ''שומעי מוזיקה כבדה/רוק, והיה להם מראה חזותי כמו שאתה תרא לזה פריקים'', על תשכך עף פעם מה עשו לעם שלך בשואה, הגרמנים לא רצחו סתם 6,000,000 יהודים כי הם היו יותר טובים, המשך-

    • מסכן (ל''ת)

      א, 28/08/12 11:24

    • קודם כל, תלמד לדבר.

      Anon, 28/08/12 12:08

      כאב לי בעיניים לראות את שגיאות הכתיב שלך.
      ברור לי שאתה ערס שלא מבין דבר.

  • 126.

    זו תוצאה ישירה של שטיפת המוח שעבר העם בישראל

    עדי, 27/08/12 22:47

    הרי רוב ''העם'' תומך והתעללות בפלסטינים והאלימות הפכה להיות טבע שני של העם בישראל. לכן, אל תתפלאו שזה מגיעה גם אל העם פנימה. תוצאה ישירה של המסרים של הפוליטיקאים מהקואליציה הגזענית הזו. אז, מי שנפגעו הפעם אולי יבדקו איפה הם עומדים כאשר מספרים על התעללות בערבית ...

    • תוצאה ישירה של העלאת גויים לארץ

      יא-צק, 27/08/12 23:41

      ייבאו לארץ צאצאי פוגרומצ'יקים מאוקריאנה
      הם ממשיכים לעשות פה פוגרומים

      • מאיפה החלטת שהם רוסים?

        אחד, 28/08/12 00:12

        איפה זה כתוב? וגם אם כן, רוסים לא מושפעים ממה שקורה ומהלך הרוח? ברור שכן.

      • רוסים שייכים לקליפת מדיין, מזנים את בחורינו ואח''כ גוררים אותם לפעור... (ל''ת)

        בעוו'נטה, 28/08/12 12:34

      • כן... ברור...

        מסתובב בסנטר, 28/08/12 19:47

        הילדים המתקיפים יהודים, והמותקפים בכלל לא רוסים.

  • 125.

    פשוט בושה.

    לילו, 27/08/12 22:12

    האם זה הגיוני שנצטרך לחיות בפחד כי ''לא מתאים'' לקבוצה מסויימת של נערים?
    נראה כי צריך ללמד יותר את קבלת השונה והאחר בבתי הספר ובבתים בכלל.
    ומה יהיה בפעם הבאה שאחד מחבריי יעבור בקניון הזה עם כובע משונה או אביזר שלא לרוחם של כמה נערים? האם גם הוא צריך להתאשפז בבי''ח, לאחר שהוכה קשות?

  • 124.

    אני מתחיל לתמוך ברעיון של BATTLE ROYAL ומשחקי הרעב.. (ל''ת)

    נוער חרא, 27/08/12 22:00

  • 123.

    טיפול מונע ע''י חיסול ערסים (ל''ת)

    זה עזר נגד מחבלים, 27/08/12 21:39

  • 122.

    ''המשטרה מתחה ביקורת על המאבטחים'' אם זה לא היה מקרה

    קול קורא, 27/08/12 21:30

    עצוב ,אז הייתי צוחק....פשוט מרדה של משטרה.

  • 121.

    אני מפחד

    אוטאקו מפחד, 27/08/12 21:26

    שני האנשים האלה היו אנשים שאני מכיר, אני הלכתי שעה לפני שהם הגיעו. זה בושה ממש לאנשים כאלה שהם מתנהגים ככה. מאיפה הזכות שלהם? ומה אם אני אקנה איזו חולצה מעניינת של אנימה שאני אוהב. למה אני צריך לפחד מאנשים שחושבים את עצמם עליי? והכי מעצבן - אנחנו לא יכולים לעזור. סליחה, מנהלי דיזינגוף - אתם לא הייתם שם כי בחרתם, לא כי לא יכולתם. למה איזה קניון לא מפעיל מצלמות אבטחה בכול מקום? זה לא נראה לי בסדר והנושא הזה צריך להיות יותר ידוע בקרב הקהל.

    • ידעתי!!

      חן, 28/08/12 02:41

      ניחשתי שהם בטח התלבשו מגוחך כמו איזה אנימה והגיע להם קצת מכות. לא עד כדי כך אני לא בעד אלימות אבל אני מקווה שזה יהיה בשבילכם איזה WAKE UP CALL להתנער מהתרבות המפגרת של ה''אני חתול'' שלכם כי כל השאר פשוט רוצים להרביץ לכם

      • של חלק מהמגיבים פה

        המומה מהטמטום, 28/08/12 12:13

        חן - זו סיבה למכות? שלא נדע.

  • 120.

    Animals

    Amir, 27/08/12 21:24

    Not kids

  • 119.

    התל אביבים הצפונבונים עשו לינץ בשני ילדים תמימים.

    רק אמת, 27/08/12 21:24

    להבדיל מהירושלמים שהגיבו להתנכלות של ערסים ערבים .

    • ערסים עבריינים זה ''תל אביבים צפונבונים''? איפה אתה חי? (ל''ת)

      דג, 27/08/12 22:39

  • 118.

    כל כך ברור שנערים המכים הם ערסים (ל''ת)

    בדוק, 27/08/12 21:19

  • 117.

    מקום של כבוד הפך מקום של שנאה

    JhoneyG, 27/08/12 21:04

    אני העברתי חלק גדול מחיי בסנטר, בימים של ''הפוך על הפוך'' הסנטר היה מקום שכיבד את כולם והיה לעתים מפלט של רבים, שלא תמיד הסתדרו עם החברה במקום המגורים שלהם, להגיע למקום שבו כולם בסדר, כולם מתקבלים ולא שואלים שאלות אלא בכדי לנסות ולעזור.

    מקום ביתי כזה שהופך בעידן של היום להיכל של שנאה בו אנשים מחפשים את השוני בך בכדי למצוא סיבה למלחמה, מזעזע אותי ורק גורם לי לרצות להעניש בחומרה את כל אלו אשר לא משקיעים בחינוך ילדיהם ואת הילדים אשר למדו שהכל מותר ושום דבר אינו עומד בדרכם.

    • ראיתי את רוב מה שהולך שם

      מסתובב בסנטר, 28/08/12 19:49

      ואני כבר שוקל לא לבוא יותר למפגשים.
      אנשים מספרים לי על הסנטר בזמנים הטובים ההם.
      הצלחתי כנראה להכיר את הימים האלה רק במפגש אחד - מפגש חנוכה. אחר כך כל השנאה התחילה להתפרץ.

  • 116.

    כשחבורת פרחחים מגוש השמאל עושים לינץ קוראים לזה תקיפה גרידא (ל''ת)

    יתוש אלים, 27/08/12 20:33

  • 115.

    זה פשוט מביך לחיות בארץ הזאת

    מאשה, 27/08/12 19:25

    שאף אחד לא טורח לחנך בני נוער להתנהג בימינו והמשטרה תמיד מפגרת בצעד אחד. הם היו יכולים לתפוס את הנערים ושום תירוץ של ''זה רק 30 מדרגות כדי להמלט'' לא מתקבל, הם צריכים להתבייש שההאבטחה שלהם כל כך עלובה.

  • 114.

    הסיפור הזה ירד מהר מהכותרות !

    יענקל יענקלביץ' מחושיסטן, 27/08/12 18:17

    כיוון שהנתקפים אינם בני מיעוטים, יו''ר הכנסת בוודאי לא ילך לבקרם,והנשיא לא יגיד כלום בגנות התקיפה. בדיוק כפי שקרה בתקיפה שארעה לפני מספר חודשים בחיפה כשערבים היכו חיילים בלבוש אזרחי וחרטו צלב קרס על ראשו של אחד מהם.גם במקרה זה כמו אז הענין ירד מהר מסדר היום.

  • 113.

    ככה התקשורת בבעלות הימין הקיצוני מוחקת את הלינץ' מירושלים

    תקשורת ימנית קיצונית, 27/08/12 18:07

    מגלה לנו שיש גם אלימות בת''א
    ''ודפקה לי את הראש ברצפה''
    מקווה שישחררו אותם מטיפול-נמרץ
    ושתהיה בריאה

    אפילו לא שווה פרסום -
    אבל כנראה היה צריך לכתוב משהו ומהר.
    כי ככה התקשורת הימנית קיצונית עובדת

    יש לי גם ספוילר:
    יספר לנו על איזה נער ישראלי
    שזרק נפצים או בלוני-מים על רכבים ישראלים.

    • אתה שם לב מה אמרת עכשיו? (ל''ת)

      אני, 27/08/12 21:54

      • את האמת, מתי מדווחים על תגרה שהסתיימה ללא פצועים?!

        תקשורת ימנית קיצונית, 27/08/12 23:24

        חטף לו כובע והלכו מכות...
        ''היא הפילה אותי ודפקה לי את הראש ברצפה.''
        תגרה כזו יש לפחות עשרות פעמים ביום בישראל.
        ולא זה לא קשור ל''נוער של היום'' היו כאלה מאז ומעולם.

        כנראה הדיווח בעיתון זה בגלל שמדובר
        בכובע מאוד ייחודי שעולה כ‭200-‬ שקלים.
        או יכל להיות שהתקשורת ימנית קיצונית
        רוצה להשכיח מאיתנו את הלינץ' שהיה בירושלים.

        והיה ואין לך הסבר למה הדיווח התשובה היא:
        תקשורת ימנית קיצונית.

        • אתה הזוי. זו תקיפה אפילו ללא כל סיבה, סתם רוע לשמו. (ל''ת)

          ט, 28/08/12 01:32

          • די, תפסיק לרמות את עצמך. תקום ותגיד כמו גבר תקשורות ימנית קיצונית

            תקשורת ימנית קיצונית, 28/08/12 15:25

            לא שאני מזלזל במקרה - אבל כתבה בעיתון?!
            יש תקיפות דומות לאלה (בלי סיבה) כל הזמן.

            לא כמו בירושלים בדיזינגוף סנטר
            יש מצלמות אבטחה שעובדות, ואחרי שנראה את הצילומים
            נדע האם שוב מדובר בתקשורת ימנית קיצונית או לא.

            עפ''י השורה הראשונה: ''בדיוק שבוע אחרי הלינץ'...'' התשובה ברורה:
            זה שהכתב מצביע על קשר בין שני המקרים
            ומנסה די בכוח למצוא נקודות דמיון שלא היו (''כ‭ 30- ‬נערים עמדו מסביב ועודדו'')
            מוכיח שהתקשורת בישראל ימנית קיצונית.

            • לא תקשורת ימנית, ולא תקשורת שמאלנית.

              מסתובב בסנטר, 28/08/12 19:57

              מדובר כאן בתקשורת שניזונה מפוליטיקה. או במילים אחרות - תקשורת פוליטית.
              האירוע כאן קיבל מינימום תשומת לב, וירד מהכותרות מהר מאוד. לעומת זאת, הלינץ' בירושלים נמרח בכותרות היום כבר שבועיים. למקרה הזה לקח 4 ימים להגיע לתקשורת, וגם אז הוא יורד מהר מהכותרות. אתה לא חושב שזה מוזר?
              וכן היה דמיון בין הלינץ' בירושלים לבין התקיפה בסנטר, אבל כאן קרה משהו בלתי נתפס - בעוד שהלינץ' עדיין נמצא בשיח הציבורי של היום, המקרה בדיזנגוף סנטר בקושי הגיע לעיתונות ולכלי התקשורת - ואם זה הגיע לכלי התקשורת, אז בתתי מדורים או אחרי עמוד 20 בעיתונים, או בתוכניות מינוריות כמו ''5 עם רפי רשף''.

              עזוב, אתה בכלל לא יודע על מה אתה מדבר.

  • 112.

    הכל באשמת הפריקים (ל''ת)

    פף, 27/08/12 17:48

  • 111.

    הריקבון הצפונבוני ניכר באונס באלימות בסמים ובאלכוהול (ל''ת)

    עובדה, 27/08/12 17:03

    • ערסים שתוקפים אנשים זה ''ריקבון צפונבוני''? אתה ישראלי בכלל? (ל''ת)

      ג, 27/08/12 18:21

  • 110.

    לכל מי שהיום מזיל דמעות שהנוער הדרדר -אתם לא יודעים על מה

    ישראלי מבוגר - אחד שיודע, 27/08/12 16:58

    אתם מדברים. כנראה לא הסתובבתם בשנות ה - 80 בדרום תל אביב, שעריים, באר שבע או עפולה. הייתה פשיעה הרבה יותר גדולה.

    רוב מקרים בכלל לא היו מגיעים לתקשורת. היו נתונים מכות רצח או אונסים בשכונות, וזה לא היה מעניין אף אחד, התקשורת בכלל לא התעסקה בזה.רק אם היה רצח זה היה מתפרסם בתקשורת מרכזית.

    מי שלא מאמין - מוזמן לראות נתוני הרשעות בפלילים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

    עליה בפשיעה היא קורלטיבית לעליה אוכלוסיה ואפילו פחות מכך.

    • בדיוק כך !!!! אלימות נוער וקבוצות נגד יחידים ובריונות היו בשנות ה-80

      וה-70 למכביר רק לא קיבלו כותרות, 27/08/12 19:52

      וזה לא היה רק בדרום תל-אביב אלא גם בישובים פורחים וירוקים בצפון או בכל מקום אחר בארץ.

      מערכת החינוך בישראל אף פעם לא טיפלה בבריונות כפי שצריך. הגיע הזמן לעשות זאת בשיתוף עם המשטרה.

    • סוף סוף עוד מישהו זוכר. (ל''ת)

      אין חדש תחת השמש, 27/08/12 20:16

    • פעם

      אלי, 27/08/12 21:18

      רק הדפוקים היו מחטיפים וחוטפים מכות, והדפוקים היו מרוכזים בגטאות שלהם. היום הם ברחו מהשמורות וכולם חוטפים, בכל מקום...

      • בדיוק. (ל''ת)

        אני, 27/08/12 21:55

    • תגובה טובה. (ל''ת)

      g, 27/08/12 21:22

    • מאיפה הבאת את הסיפור הדמיוני והגזעני הזה, אשכנזי נכלולי. (ל''ת)

      בשנות ה-80 השכונות היו קן יהודי חמים וצנוע. מעליל., 28/08/12 00:09

  • 109.

    דבר ראשון לפטר את המאבטחים , ו 2 מה עם מצלמות האבטחה?

    נילי, 27/08/12 16:10

    ישנם צילומים לא???????????
    במיידי להקים צוות מיוחד בכישוריו ובמספר השוטרים המצורפים אליו, לא לעזוב ולא לחשוש משום עו''ד שממהרים ליצור אוירה כאילו מי שאשם כאן זו המשטרה. להסתער עם כל הכוחות על הארוע. חיבים!!!!! להשיב את הבטחון האישי לאזרחי ישראל. מה שקורה היום בישראל זה כאוס מוחלט שעולה על החשש מהעימות עם אירן.

  • 108.

    המשטרה יכולה לתפוס אותם בבת עין.....

    עמוס, 27/08/12 16:04

    אני בטוח שאם הנער והנערה היו ערבים ואם האירוע היה קורה קצת יותר ''מזרחה'' המשטרה הייתה שמה את ידה על כמה מתנחלים ''פורעי חוק''

  • 107.

    יש לסגור את הקניון המגוכח הזה-מה זה אין שם ביטחון?לא אלך לשם יותר (ל''ת)

    לסלק את כל אנשי ההבטחה אם בכלל יש שם כאלו, 27/08/12 15:59

    • וברחוב יש לך בטחון? אז לסגור רחובות? (ל''ת)

      בני, 27/08/12 16:43

      • כן צריך לסגור את רחובות!

        העמותה לסגירת רחובות, 27/08/12 18:35

        ממזמן צריך היה לסגור את העיר הזאת שום דבר לא קורה שם. היא שניה רק לפתח תקווה בשיעמום שלה!

    • כל ימי חמישי עם המפגשים המטומטמים האלה של כל הפריקים!

      צודק לגמרי!, 27/08/12 20:13

      פשוט מזעזע ! ידיד שלי כבר סיפר לי שגם אותו פעם תקפו !

      חבורה של ילדים משועממים ומפגרים !

      • הבעיה היא לא ב''פריקים''

        מסתובב בסנטר, 28/08/12 20:00

        הבעיה היא באנשים משועממים שתופחו יפה על ידי התרבות הערסית, ובאים לדיזנגוף סנטר במטרה לתקוף את אותם ''פריקים''.

  • 106.

    מה צריך לעשות לנערה הערסית

    תמיד נשים מחרחרות ריב, 27/08/12 15:58

    הבחורה הערסית ביקשה לחרחר ריב, ולדעתי צריך למצוא אותה ולשלוח אותה ב-2:00 בלילה לרחוב לוינסקי...

  • 105.

    כאחת שמבקרת הרבה בסנטר

    רחל, 27/08/12 15:50

    זה לא אשמת המאבטחים אלא אשמתה של הנהלת הקניון שמאפשרת לחוליגנים האלו להתאסף במקום כמעט מידי שבוע.
    הסנטר הפך למקום מפגש קבוע של חבורות רחוב שונות ומוזרות שמשום מה הנהלת הסנטר בניגוד לכל הקניונים האחרים מאפשרת להם להתאסף במקום ומה הסיבה?את זה כנראה צריך לשאול אותם.כשהתלוננתי פעם באוזני בעלת חנות שאני קונה אצלה בקביעות היא הפנתה אותי להנהלה בטענה שבעלי החנויות במקום כבר חודשים מתלוננים על התופעה בפני ההנהלה וזו האחרונה אינה עושה דבר ואף מעודדת את נוכחותם.אני מקווה שהמקרה הנ''ל יגרום להם לפעול לפני שיקרה משהו חמור יותר.

    • זה לא האנשים שמתאספים שם מדי שבוע

      ~, 27/08/12 16:26

      גם הם שנפגשים בסנטר כל יום חמישי היו קורבנות לאלימות מצד קבוצה של נערים ...

    • החבורה שאת מדברת עליה הם הקורבנות. (ל''ת)

      עומר, 27/08/12 17:07

      • Sorry but she is right-I have seen this group in action too (ל''ת)

        Monty, 27/08/12 20:06

        • בולשיט. לא ראית כלום. כולם יכולים לבוא ולראות איך זה באמת. (ל''ת)

          עומר, 29/08/12 02:59

    • יש ערסים-אין לקוחות! רק אז תוגבל הכניסה למזוהמים. (ל''ת)

      סלקציה, 27/08/12 21:43

    • את ממש לא מבינה טיפה בנושא שעליו את מדברת!!

      אחד הנערים שאת מחשיבה כילד רחוב חוליגן., 28/08/12 00:40

      ה''חוליגנים'' האלה הם ילדים מכל מני ערים שנוסעים מדי יום חמישי לסנטר כדי להפגש עם חברים שלהם. זה דבר שגוי?! זה לא בסדר שחבורת נערים ייפגשו ויהנו אחד עם השני מדי שבוע?
      אם זו הייתה חבורה של נערים שנראים שונה זה היה בסדר?
      אנשים מסתובבים בקניונים עם חברים שלהם כל יום!!!
      אז למה פתאום כשאנשים שנראים קצת שונה עושים את אותו מנהג הם ילדי רחוב חוליגנים שעושים רק רע ונזק?!
      ה''חוליגנים'' האלה הם אלו שנפגעו במקרה הזה!

  • 104.

    terrible!!!!!!!!!!!!!! find them and punish the severly (ל''ת)

    where is the police?!!!!!!, 27/08/12 15:19

  • 103.

    עשו מאתנו מדינה של גזענים- זו פרחחות ולא גזענות

    דן, 27/08/12 15:09

    ארגונים שמתפרנסים מכך שהם מספרים לאירופאים שהם מצילים את הישראלים מעצמם ומקבלים עבור זה תקציבים, הפכו את הלינטש (שהיה מעשה נורא!!) בנער הערבי לעוד אמצעי להשחיר את התדמית של ישראל. אבל מול הלינטש הזה יש הרבה מקרים של פגיעה של יהודים ביהודים כי השורש הוא בריונות ולא גזענות.

  • 102.

    המאבטחים יודעים היטב שאין להם כל גיבוי במקרה שיאחזו בנער\\ה ויתפסו אותם

    (..., 27/08/12 15:02

    במקרה זה הם יאשמו בתקיפה חמורה.

    את החוק המאפשר לפושעים צעירים להשתולל , יש לאחוז בגרון.
    החוק מבלבל בין תוקף לנתקף , והופך את את הנתקף לתוקף.

    אף אחד מהקהל לא יתערב להגנת הנתקפים ולא יסתכן בדקירה או באיומי משפחות פשע או בבילוי בתחנת משטרה באשמת תקיפה.


    צריך חוק ברור שמגן על זכותו של אדם להגן על עצמו ולקבל מהמשטרה את ההגנה הנדרשת מפני איומיהם של עברינים.
    חוק שמתיר שימוש בכוח כנגד נוער וילדים תוקפניים , כי זאת הפעולה הנכונה הרלוונטית היחידה.

    צריך להקים מחנות חינוך עם משמעת קפדנית לפושעים הצעירים , שבהם מוטלים עונשים על כל הבעה של אי-ציות , והתקוממות , והתחצפות וכל סטיה מנוהג תקין.

    צריך לקנוס את משפחות העברינים הצעירים , שאחראיות עליהם , בכל מקרה שהוכחה אשמתם.

    • אתה צודק במאה אחוז.מדינת ישראל הפכה למדינת כל פושעיה רק להם יש זכויות. (ל''ת)

      אחד שנפגע, 27/08/12 21:26

  • 101.

    omg

    FDFD, 27/08/12 14:58

    אומיגד רומי מי עשה לך את זה O___o

  • 100.

    למה לא קוראים לזה לינץ ? - בטח כי הנפגעים הם לא ערבים (ל''ת)

    העתונות הישראלית מכורה לסמול, 27/08/12 14:54

    • כל מה שיש לך בראש הרקוב זה שמאל וימין ??????

      ש.ז, 27/08/12 15:05

      מסכן.

      • המכים והקורבנות בשני המקרים היו בני נוער וילדים

        אז למה ירושלים זה לינץ וכאן לא ?, 27/08/12 17:53

        תענה לי אתה ש.ז אם אתה יכול, לשאלה הפשוטה הזו. וחוץ מזה אצלי אין גסויות למה אצלך כן ?

        • כי ככה קראו למקרה ההפוך ברמאללה (ל''ת)

          אז למה שלא תשב בשקט, 27/08/12 19:26

          • ב-''מקרה ההפוך'' נרצחו שני חיילים! השוואה אדיוטית (ל''ת)

            למה שלא תפסיק לחרטט?, 27/08/12 21:35

            • אסור להשוות חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

              Anon, 28/08/12 11:54

            • אני מכיר את הנפגעים. הם ישראלים לכל דבר

              מסתובב בסנטר, 28/08/12 20:03

              הם הוכו רק כי הם שונים מהילדים שתקפו אותם ושתופחו על ידי התרבות הערסית האלימה

    • לינץ' זה הוצאה להורג של אדם בידי המון העושה דין לעצמו.

      איתן, 28/08/12 00:22

      בגלל שהמטרה של חלק מהמשתתפים הייתה
      להרוג את הקרבן (וזה מה שקובע)
      אזי אומרים ''לינץ'''

      הקרבן לא נלחם, הוא הותקף ע''י קבוצה
      גדולה של נערים. -
      בטוח כאשר היה חסר אונים שוכב
      על הכביש ומדמם בלי תזוזה.
      אי-אפשר לקרוא לזה קטטה אלה רק לינץ'

      חשוב לציין שחלק מהתוקפים אחרי שנתפסו
      ואחרי שנרגעו המשיכו להגיד שזה מגיע לו(ואני מצנזר)
      מה שמוכיח שזה היה לינץ' ולא תגרה.

      המקרה הנ''ל זה תגרה (קטטה) במקום ציבורי
      מדובר בתיק פלילי... עד שנת מאסר.

  • 99.

    ר

    בתחת, 27/08/12 14:48

    ראיתי את זה

  • 98.

    לסגור את הקניון לאלתר. (ל''ת)

    ניר, 27/08/12 14:41

  • 97.

    לבנות מחנות עבודת פרך, כל עברה קטנה כמה שנים בפנים (ל''ת)

    ב, 27/08/12 14:40

  • 96.

    על הקניון לדאוג לשלום

    השופט, 27/08/12 14:36

    המבקרים בו.אי לכך האחריות מוטלת על הקניון ,אין זה אומר שהם יתערבו תוך שניות אולם אם ההתערבות של המאבטחים מתעכבת מסיבה כלשהיא חייב שיהיו מצלמות אבטחה בכדי שלאחר מכן ניתן יהיה לתפוס את העבריינים.

  • 95.

    הכנופיות של הסנטר ידועות לשמצה כאכזריות ומטילות אימה

    ביביהוה, 27/08/12 14:35

    יש שם ממש כת של אנרכיסטים גותים לובשי שחור שמטילה את אימתה על הציבור

    • מה._.?

      לא עיניינך., 27/08/12 14:55

      אה אוקי,גותים? ברצינות? אז כל מי שלובש שחור הוא גותי? את\\אתה צוחק\\ת עליי? לכולם מגיע להנות מהקיניון הזה וזה לא משנה מה אתה לובש שומע או אוכל,זה קבוצה מסויימת של ילדים אלימים פה,וזה גם לפעמים ערסים ופרחות דווקא שניי הילדים האלה היו ''גותים'' כמו שאמרת.זה שיש מלא אנשים שמתעללים לא אומר בהכרח שזה כולנו.

      • מה זה גותים? (ל''ת)

        דורי, 27/08/12 16:13

        • זה לא היה גותים.. הם היו אוטאקואים..

          מישהו, 27/08/12 18:42

          אוטאקואים זה אנשים שרואים אנימה וקוראים מנגה ..
          אנחנו אנשים בדיוק כמוכם ואין לנו לבוש מיוחד או גותי..
          חוץ מזה .. הערסים האלה שהרביצו להם הם לא מטילי אימה ואכזריים? זה פשוט מגעיל !

          • הם רחוקים מלהיות כמונו.

            Anon, 28/08/12 11:57

            הם מעצבנים, צועקים והם בכל מקום.
            ההתנהגות פשוט דורשת כאפה.
            לא מכות רצח, אלא כאפה, שפאקינג ישתקו.
            אני לא יכולה לעבור לקנות משהו בסנטר בלי שהחראות האלה יצעקו.

    • יש שם ילדים בני 16 עם המון זמן פנוי בחודשי הקיץ

      עובדת סנטר מזה יותר מידי זמן, 27/08/12 15:20

      מטילים אימה? מטילים בעיקר עצבים על העוברים ושבים שלא יכולים לעבור או לשוב כי הם תקועים בכל חור בחבורות ובעיקר נהנים מחברת הרצפה

      • היחידים שהם ''מטילי עצבים'' הם לא החבורה ה''גותית''

        מסתובב בסנטר, 28/08/12 20:05

        אלא אותם אנשים שתקפו

    • ...

      מריה, 27/08/12 15:37

      הם יתלבשו איך שהם רוצים. הם לא מזיקים לאף אחד, לא מכים אנשים עד זוב דם. אם אין לך שום דבר חכם לאמר פשוט תשמור על הפה שלך סגור.

    • אז הבעיה לא התחילה אתמול...

      הנהלת הקניון אשמה, 27/08/12 16:01

      הנהלת הקניון הייתה צריכה לטפל במשועממים האלו כבר לפניחודשיים

    • חחחחחחח

      היי, 27/08/12 20:43

      מה אתה חנון אחי .. מי שקיבל מכות זה הלובשי שחור .. יש סצינה חדשה בשם אוחצ'ות שהצטרפו לקהילה.. הם ידועים כערסים אצלכם .

  • 94.

    אז כל מחבל יכול לפתוח באש בקניון ואז יש לו רק 30 מדרגות בכדי להימלט ?

    ניר, 27/08/12 14:30

    אני מרגיש נורא בטוח עכשיו, מזל שיש שם מאבטחים

  • 93.

    אז מודיעים בקשר לכל הקב''טים וסוגרים את כל היציאות. זה נוהל בסיסי (ל''ת)

    איזה תירוצים של הנהלת הסנטר, 27/08/12 14:30

  • 92.

    דיזנגוף סנטר

    משה-חדרה, 27/08/12 14:26

    מנכ''ל הקניון
    מתי לאחרונה סיירת בקומות התחתונות של הקניון? כן, שם במקום בו מתקיימים בזרים בסגנון שוק של העולם השלילשי באזורים במחברים בין החניונים ובין שני חלקי הקניון. מתקיימת שם פעילות רחבה של בני נוער בלבוש גותי, דרי רחוב, מסוממים ואלימים.
    הואל נא בטובך לקחת את אנשי האבטחה ולסייר שם לעיתים קרובות. תן לנו אפשרות ליהנות מהקניון על שלל הפעילויות בו ותבוא לנו נחמה בעולם האלים הזה.

    • היי

      כילילי, 27/08/12 20:46

      אדון משה-חדרה
      לפני שאתה מגיב שטויות תברר את הנושא לעומק .

  • 91.

    התכוונתי:זוזי כבר יהודיה (ל''ת)

    לא מפתיע אותי, 27/08/12 14:25

  • 90.

    אתמול ברמת גן בכופר הישוב ,בחור פאנקיסט שכזה אמר לי בכל :נו יהודיה ,זו (ל''ת)

    זה לא מפתיע אותי, 27/08/12 14:23

  • 89.

    זה כבר מפחיד ללכת לסנטר

    תל אביבי, 27/08/12 14:22

    איך אפשר ללכת לסנטר אם כל פעם יש מכות על שטויות ?!?!?!?
    זה כבר מפחיד .

  • 88.

    פשוט לא להגיע לקניון הרשלני הזה. פגיעה בכיס טובה זו התשובה היחידה!

    הראל מקיבוץ השמו''צ, 27/08/12 14:21

    להמשיך ולפרסם את המקרה הזה. פגיעה בכיסם של בעלי הקניון תגרום להם להכפיל ולשלש את השמירה.
    ואם לא, אזי עתידם שיפסידו הרבה כסף....

  • 87.

    אני הייתי שם בתוך הלינץ הזה אבל אכשהו יצא בנס שלא נפגעתי...

    אחד שהיה שם!, 27/08/12 14:12

    לכל הגזענים למיניהם שחושבים שהילדים הם מעדות המזרח אז זהו שלא!!!!!! תפסיקו ת'גיזענות הזאת לא היו שם רק מזרחיים! היה מהכל ואפילו יותר מ30 ילדים!

  • 86.

    זה לא לינץ' ????????????

    אני, 27/08/12 14:10

    לא מדובר בערבים תוקפים ?????????
    איזה תשקורת !!!!!!!!!!

  • 85.

    מסתובבים שם חבורה של פנקיסטים הבנות ממש פרחות שרוטות

    אייל, 27/08/12 14:07

    בראש

    • אז בגלל זה צריך להרביץ להם עד זוב דם? (ל''ת)

      אתה נורמאלי?, 27/08/12 17:09

  • 84.

    פחד אלוהים להסתובב בלילה בקומה של מקדונלד

    הייתי שם פעם אחת יותר מדי, 27/08/12 14:06

    חבורות של ילדים ונערים ערסים משועממים משתוללים שם ודוחפים את כל מי שנמצא בדרכם. אין שם אבטחה ובקושי יש אנשים מבוגרים. זאת לא קומת מסחר וחנויות כך שהתחושה של הילדים שהם לבד על גג העולם ויכולים לעשות ככל העולה על רוחם.

  • 83.

    מי באמת השר לבטחון פנים ? העיקר שמקבל משכורת! (ל''ת)

    אמיר, 27/08/12 14:02

  • 82.

    בטוח שזה לא התוקפים אשכנזים את הנערה והנער (ל''ת)

    מזרחי, 27/08/12 14:02

  • 81.

    אני כמאבטח שמקבל 22 שח עלובים לשעה לא אעזור ולא אסתכן (ל''ת)

    למה להסתכן בשביל כלום??, 27/08/12 13:57

    • אתה צוחק נכון?!

      יוליה, 27/08/12 15:13

      אתה צוחק נכון?!יש אנשים שמקבלים משכורת פי שתיים יותר קטנה ממך אבל להם כן אכפת מאחרים ועושים אפילו יותר ממה שדרוש מהם!!אבא שלי שגם עבד פעם כמאבטח ואז יצא לפנסיה תמיד עזר במצבים כאלו ואתה יודעה כמה הוא היה מקבל?!הא!הוא היה מקבל פאקינג 16 שקל לשעה ועם המשכורת ״העלובה״ הזאתי הוא עשה את העבודה שלו כמו שצריך!!!אם אתה לא מתכוון להרים את התחת שלך ולעשות את העבודה שלך כמו שצריך לך תמצא משהו יותר מתאים לך שלא מסכן חיים של אנשים אחרים!!!פשוט בושה לאנשים כמוך!

      • יוליה

        אלי, 27/08/12 21:38

        כשאבא שלך היה מאבטח, אם היה קורה משהו, הוא היה מקבל עידוד וחיזוק. היום כל ילדון שלאבא שדלו יש קצת כסף יכול להכניס את המאבטח לכלא. בזמן של אבא שלך, השופט היה זורק אותו מכל המדרגות.

    • אז למה אתה מאסטח? למה אתה לא איש הייטק? (ל''ת)

      דימה, 27/08/12 16:45

    • זאת העבודה שלך זה למה,לא חייב להסתכן אבל לפחות לעזור

      אני, 27/08/12 16:51

      אני בטוחה שלא היית רוצה להיות במקום הנער והנערה המסכרנים האלו ש15 נערים אחרים הכו אותם על כלום.

    • אתה בן אדם דפוק. (ל''ת)

      WTF, 27/08/12 20:52

  • 80.

    האבטחה בדיזנגוף סנטר- כושלת!!!!!!!!!! זאת שאלה של זמן עד

    תל-אביבית, 27/08/12 13:50

    שאסון גרוע מכך יתרחש.

    המאבטחים לא מתאימים לתפקיד- מדברים
    בנייד, נרדמים

    לא מעט מקרים הסתבכו בקטטות עם עוברים
    ושבים.

  • 79.

    בכיכר בירושלים ''לא פעלו המצלמות'' ובתל אביב אין מצלמות??!!??!! (ל''ת)

    רחל, 27/08/12 13:50

  • 78.

    לא מדובר בערסים אלא בחבורות של פנקיסטים

    אריק-אחד שמבין קצת יותר מכם, 27/08/12 13:49

    שמבלים בדיזנגוף סנטר כבר 15 שנה,גם אני נתקלתי בהם לפני 15 שנה שם אבל אז ידענו לשים להם גבולות, הם מאוד חכמים על ילד אחד אבל כשבאים נגדם בכוח הם יברחו, לא מדובר במזרחיים וערסים אלא בפנקיסטים עם פירסינגים וניטים בכל מיני מקומות וברזלים בנעליים. תמיד השומרים בסנטר פחדו מהם.
    היום כאבא לילדים, אין סיכוי שאתן להם להתקרב למקומות האלה לבד(אז מה אם זה ''הסנטר'')

    • מי קבע שערסים הם מזרחיים?אה,ויש גם אנרכיסטיים [פאנקיסטים]מזרחיים... (ל''ת)

      יו-יו מה, 27/08/12 14:13

    • אין לך מושג מה אתה אומר!

      אחד שהיה שם!, 27/08/12 14:16

      אני הייתי שם בתוך כל המוהומה ואלא היו ה''פריקים'' (או איך שאתה לא קורא להם) שקיבלו את המכות!!!!
      ה''ערסים'' הם אלא שהרביצו!
      ואל תגיד דברים שאתה לא יודע כי זה סתם

    • אתה טועה

      מישהו שהיה שם, 27/08/12 14:31

      הם היו שני פריקים כאלה בקטנה שקנו אוכל, וחבורה של ערסים אוחצ'ות לקחו לו את הכובע הרסו אותו וזרקו לקומה הכי תחתונה..
      הוא ניסה לקחת אותו אבל לא נתנו לא הם החזיקו אותו על הרצפה והרביצו לו, וגם החברה שלו ניסתה לקחת את הכובע, אבל גם אותה הצמידו לרצפה והרביצו לה..
      היו מכות ואישה מהחנות ''למטייל'' ניסתה לקרוא לאבטחה אבל זה היה מאוחר מדי, כי הם כבר ברחו.. זה קרה בשנייה שיצאתי מהשער של הסנטר..
      שמעתי שיש מכות ורצתי חזרה פנימה כדי לראות על מה מדברים

    • אתה מדבר שטויות. ה''פנקיסטים'' הם הקורבנות. ה''ערסים'' הם התוקפים.

      ע, 27/08/12 17:11

      תלמד לא לדבר אם אתה לא יודע את העובדות.

  • 77.

    חבל שאנשים לא רואים את עומק הבעיה ומנסים לדחוק למושגים של

    דימה, 27/08/12 13:44

    ימין ושמאל.
    הבעיה הרבה יותר מורכבת.
    1. הבעיה מתחילה עם ההורים, שלא נותנים תשומת לב לילדים - עשירים ועניים גם יחד. גם הורים שיש להם אמצעים מעדיפים לשלוח את הילד לחוגים יקרים ולא לתת לו זמן איכות. מהבית הילד לא מביא ערכים.
    2. בתי ספר מרוכזים בציוני מיצ''ב ועוד כל מיני מדדים, ולא נשאר להם זמן לחינוך.
    3. הטלוויזיה עמוסה בתכניות כמו היפה והחנון והאח הגדול.
    4. תנועות נוער לא מצליחות להגיע לשלושת רבעי מהנוער.
    5. משטרה לא נושאת שום תפקיד מונע ומחנך, אלא רק מגב. לא קיימים קציני מבחן באופן מספק, אין פעילות עובדים סוציאליים.
    ה התוצאות.

    • צודק, אין מה להוסיף. (ל''ת)

      צודק, 27/08/12 20:55

  • 76.

    אם המאבטחים היו מפרידים הייתה כתבה ''מאבטח תקף נערים בקניון ללא סיבה'' (ל''ת)

    פלוני, 27/08/12 13:44

  • 75.

    אלה פאנקיסטים מאגניבים

    גיל, 27/08/12 13:42

    בטח רוסים

  • 74.

    כשפחות מזה נעשה לערבי בפי התקשורת זה נקרא ''לינץ'' , נשיא, ראה''מ (ל''ת)

    ויו''ר הכנסת זוחלים להתנצל.הסיפור הזה יישכח תוך שעה, 27/08/12 13:41

  • 73.

    אנחנו מחרימים את דיזנגוף סנטר ולא משאירים שם כספים-

    בתגובה ל-52, 27/08/12 13:39

    לאחר שמאבטח היכה את אמנו ברחוב דיזנגוף.

  • 72.

    כשל באבטחת דיזנגוף סנטר- ידועות זה זמן רב!!!!!!!

    תל אביבית, 27/08/12 13:37

    מעסיקים שומרים לא מתאימים לתפקיד
    הנהלת האבטחה נרדמת בשמירה- פשוטו כמשמעו.

    שומרים בשער מדברים בנייד,מסתבכים בקטטות
    עם עוברים ושבים.
    הסרטו אחראים על האבטחה כשהם מכים אשה מבוגרת
    ברחוב ומנסים לחטוף ממנה מכשיר סלולר
    משום שצילמה את אחת השומרים מנמנם.......

    • בזיון

      דודו, 27/08/12 14:49

      נראה אותכם מסתכנים בשבייל 23 שח לשעה חוץ מתרור כמובן

  • 71.

    בעולם קוראים לזה כנופייה, לא חבורת נערים, וגם הטיפול בהתאם, מה

    ב, 27/08/12 13:30

    חשבתם, שילדים שגדלים על סדרות כמו הבורר וכל הסדרות הארגנטינאיות והברזילאיות שמשדרים בערוץ הילדים יגדלו להיות נערים טובים וחמודים? או ערסים ופריחות ש''רק עושים צחוקים'' על ידי חיפוש קורבנות ללינץ בקניון?

    הנערים האלה זאת תוצאה של מה שהם רואים בטלוויזיה והאינטרנט + חוסר חינוך של ההורים + חוסר הרתעה של משטרת ישראל ומערכת המשפט, ולצערי, ישראל מלאה בכאלה, מה שקרה לנער והנערה זה ממש לא מקרה נדיר, זה קורה כל יום, וכל עוד נמשיך לקרוא לאנשים כאלה ''ערסים'' במקום ''עבריינים'' ונטפל בהם בהתאם אז זה גם ימשיך.

    • צודק! (ל''ת)

      ., 27/08/12 14:25

    • צודק לחלוטין!!!!!!!!!! (ל''ת)

      צודק!!!!!!!, 27/08/12 20:17

  • 70.

    נוער זבל!!! הם וההורים שלהם שלא מציבים גבולות (ל''ת)

    צריך יד קשה ואפס סובלנות!!!, 27/08/12 13:30

  • 69.

    חיות אדם מסתובבים בנינו

    אלכס, 27/08/12 13:28

    לתפוס אותם ולהעניש בכל הכח .

  • 68.

    וההורים שלי רוצים שאני אעזוב את שוויץ ואחזור לגור בישראל (ל''ת)

    לא תודה. את הילדים שלי אני אגדל פה., 27/08/12 13:25

    • הנערים הברברים בטח גם ההורים שלהם כאלה

      אזרחית חרדה וחסרת אונים, 27/08/12 13:38

      את צודקת זה נהיה מפחיד לגדל ילדים פה יש חוק אבל אין משפט הולם

    • אם יש לך חזות של יהודי יכולה להיות לך בעייה בשוייץ (ל''ת)

      אני לא ארי אני אריה, 27/08/12 13:55

    • ובשוויץ בשעות הצהריים אין מה לעשות חוץ מלכתוב טוקבקים (ל''ת)

      דימה, 27/08/12 16:47

    • I AM THINKING THE SAME THING (ל''ת)

      NYC, 28/08/12 04:30

  • 67.

    לגזענים האומללים שחגגו את הלינץ' בירושלים- האלימות החולנית תגיע לכולנו (ל''ת)

    עופר, 27/08/12 13:24

  • 66.

    הכול פשוט אין ענישה יש שיקום עסקת טיעון נסיבות מקילות (ל''ת)

    זאב, 27/08/12 13:23

  • 65.

    מדובר במתנחלת מההתנחלות מעלה אדומים

    תום, 27/08/12 13:10

    שימו לב: המדובר ממתנחלת מההתנחלות מעלה-אדומים.
    אני לא אתפלא אם היא כמו כל המתנחלים האלה לא התגרתה בנערים האלה.
    כיבוש, כיבוש, כיבוש.

    • מגנים על המכים כי הקורבן ממעלה אדומים אין גבול להפתעות

      תל אביבית, 27/08/12 13:41

      מי שכותב שמדובר במתנחלת ממעלה אדומים האם בדקתם מי המכים?? בגלל הערות כאלה אני זזה ימינה ועוד ימינה .

    • סליחה??

      ויק, 27/08/12 14:20

      אתה מכיר אותה אישית שאתה אומר דברים כאלה?? לא ואין לך שום זכות לומר שזה מה שקרה כי לא היית שם כשזה קרה, אתה לא מכיר אותה אישית, ואתה לא יודע מה היא עשתה. אני מכירה את שני הנערים אישית ואני יודעת שהיא לא תעשה דבר כזה. חוצמזה, לידיעתך, רוב המתנחלים ממש לא כאלה. זה שהם חיים מאחורי הקו היריק, שהוא רק סימון, לא אומר שהם רוצים ''כיבוש'', ואם כן למה להם לנסוע לתל אביב לבלות?

    • ואם היא היתה משכונה קשת יום כמו נוה יעקב האם גם אז היית מאשים אותה (ל''ת)

      ותוהה אם היא לא ערסית?, 27/08/12 14:30

    • היא יהודיה, בטח נסתה למצוץ מהם דם למצות של פסח (ל''ת)

      דן, 27/08/12 15:11

    • ''המתנחלת'' שאתה מדבר עליה יהודייה בדיוק כמוך (ל''ת)

      אם זה היה קורא לך לא היית מגיב כך, 27/08/12 17:44

    • אני בעד לדפוק לך לום בראש. (ל''ת)

      יהונתן, 27/08/12 20:36

  • 64.

    התוקפים למדו ''לימודי ליבה'' ?

    חרדי, 27/08/12 13:10

    אני הדוס ישבתי לפני כחודש בפארק במרכז הארץ ב- 8 בערב.
    עד שהגיחה חבורת כ-10 נערים צעירים ולולי שמיהרתי להסתלק היו מכים בי עז זוב דם.
    אחד מהם ניסה לחטוף השקית שהיתה בידי וברגע האחרון מנעתי זאת ממנו. בתגובה קרא לחבריו ו''כמעט שהרגוני''.

    חינוך חילוני קלוקל !!!

    • טול קורה מבין עיניך!

      דני, 27/08/12 14:10

      החינוך החילוני באמת קלוקל, אבל מה אצלכם?
      חילונים (בעיקר חילוניות) הותקפו בבית-שמש ע''י חבורות פורעים חרדיים, בשכונות חרדיות בירושלים חילונים חוששים להסתובב, חבורות של חרדים ונדליסטים עושים שמות באתרים ארכיאולוגים, לפני כמה שנים חרדים השמידו כליל מאות תחנות אוטובוס בירושלים בגלל שהעירייה תלתה בהם תמונות של בחורות לובשות שרוולים קצרים ר''ל.....
      והרשימה ארוכה.
      טול קורה מבין עיניך.

      • גם אם כל מה שכתבת נכון...

        חרדי, 30/08/12 15:58

        אנחנו לא מתיימרים להכתיב לכם את דרך החינוך שלנו. אתם כן !!

        טלו ''אתם'' קורה מבין עיניכם לפני שתתערבו בתכני החינוך שלנו.

  • 63.

    נוער שמאלני אלים...

    בניטו, 27/08/12 13:04

    בטוח מדובר בנוער שמאלני מחרחר מלחמה ! ! !

    • מתערבת איתך שהערסים הם בנים של מצביעי ליכוד או ישראל ביתנו (ל''ת)

      ענת, 27/08/12 13:46

    • כן כן. נוער שמאלני עם שרשראות זהב על הצוואר ובית''ר ירושלים בנשמה. (ל''ת)

      ראינו כמה שמאלנים העבריינים במדינה הזאת., 27/08/12 17:14

  • 62.

    למה המקרה הזה לא מוגדר גם כלינץ'? איפה ההבדל בדיוק? (ל''ת)

    משה, 27/08/12 12:59

    • אני אסביר לך: זהו חלק קטן של מערכת גדולה.

      דני, 27/08/12 14:05

      התקשורת השמאלנית נלחמת נגד הרוב הציוני בארץ בין היתר באמצעות מכבסת מילים. איך זה עובד? יש להם שני מילונים נפרדים, האחד ליהודים והשני לערבים. זהו נושא רחב. אתן לך רק שתיים-שלוש דוגמאות פשוטות:
      א. אם יהודי מתיישב על קרקעות מדינה ביו''ש בתקשורת יכנו אותו ''מתנחל'' והיישוב שלו ייקרא ''התנחלות בלתי חוקית'' או ''מאחז''. לעומת זאת אם ערבים ישתלטו על אדמות מדינה בנגב או בגליל אותם עיתונאים ממש יכנו אותם ''אזרחים בדויים'', ''פזורה'', והיישוב שלהם ייקרא ''כפר בלתי-מוכר'', ללמדך שמי שלא בדסר זה לא הם ששדדו קרקע, אלא המדינה שלא מכירה בישוביהם.... כך נשדד כבר חצי נגב.
      ב. במקומות רבים כמו הכפר עזרייה ליד ירושלים רוגמים באבנים כל הזמן רכבים של יהודים, עד כדי כך שהכפר הזה הפך למעין שטח פלסטיני משוחרח (כמובן שפעם בחודש כל התושבים מממשים את ישראליותם ומתייצבים לחלוב את הביטוח הלאומי). ואיך זה מדווח בתקשורת??? ב-99% מהמקרים פשוט לא מדווחים כלום. באחוז הנותר לעולם לא יכנו את זה ''לינץ''', אלא ישתמשו במילים רכות יותר כמו ''אבנים נזרקו''....

    • רק הכאת ערבים ע''י יהודים נקראת לינץ'.

      למספר 62, 27/08/12 14:12

      כל היתר - סתם אלימות. זה השמאל, ואלה הגדרותיו.

    • הם לא מתו / מתו יעברו החייאה (ל''ת)

      הממ, 27/08/12 14:23

  • 61.

    כל זה אשמים ההורים בטח הילדים האלה מעדות המזרח (ל''ת)

    י, 27/08/12 12:56

    • דווקא הנוער הרוסי יותר מפחיד!!!!!!!! (ל''ת)

      גועל נפש של עלייה, 27/08/12 13:10

    • אתה טיפש וגזען, אני גם די משוכנע שגידלת דור נוסף של גזענים כמוך

      דקל, 27/08/12 13:23

      כמו שאתה כותב בעברית הקלוקלת שלך ''כל זה אשמים ההורים'' אני לא מקנא בילדים שלך, אני חושש שהם אנשים טיפשים וחשוכים כמוך, אני מקווה שהם הספיקו להתרחק מהבית הרע שבו גדלו וספגו קצת שכל ישר הרחק ממוחם המעוות של אביהם. אני במקומך הייתי משקיע את זמני בלימוד תחביר.

    • מעדות המזרח? איפה אתם חיים, אולי הם רוסים ? (ל''ת)

      ילד, 27/08/12 13:41

      • יצאת גזען לא פחות ממנו...

        אני, 01/09/12 17:58

        גם מי שטוען שהם מעדותצ המזרח וגם אלה שטוענים שהם בטח רוסיים גזענים באותה המידה.. מרוצים? מה זו פה? תחרות מי יותר גזען?!! אלימות לא קשורה לעדה!!!

  • 60.

    למה הכותרת היא לא ..:ערכו לינץ' בנער ונערה, כי הם לא ערבים ? מעניין..

    דורון לאופר ,כרמיאל, 27/08/12 12:56

    כאשר נערות בנות 14 מכות ערבי השמאלנים יוצאים במחולות הלינץ' ,אבל כאן,מכות.

    • אמנם לא כי הם ערבים, אבל בהחלט כי הם מרקע תרבותי שונה.

      ע, 27/08/12 17:15

      חילונים, ''פריקים'', עוד משהו שלאומנים מהסוג העברייני שונאים.

  • 59.

    מאבטח מקבל 25 שח לשעה למה שיעזור (ל''ת)

    אמיר מרמת גן, 27/08/12 12:55

    • חצוף זוהי עבודתו כמו עובדים אחרים מקבלי משכורות בשכר מינימום (ל''ת)

      לא טוב שיילך הביתה, 27/08/12 13:14

    • צודק! (ל''ת)

      בשביל שכר מינימום לא מסכנים חיים, 27/08/12 13:23

    • כי זה התפקיד שלו ? לאבטח ? (ל''ת)

      דב, 27/08/12 13:35

    • מקבל 22.04 - שכר מינימום. כשכר הזה גם לעמוד קשה (ל''ת)

      נדב, 27/08/12 13:35

    • כי זה העבודה שלו. ואם זה 35 ש''ח לשעה אז הוא כן יעזור? (ל''ת)

      דימה, 27/08/12 13:44

    • לתגובה 59. למה שיעזור??

      מורן, 27/08/12 16:41

      כי זו העבודה שלו אולי?? אז בשביל מה הוא שם, כדי למנוע מאנשים לשבת על הרצפה וזהו?? כי זה מה ששמתי לב שהם עושים, ולא יותר מזה!

  • 58.

    אם רק פעם אחת בחיים

    מוטי, 27/08/12 12:55

    ׳הנערים׳ האלה יפלו לי בידיים

  • 57.

    אין בעיה לאתר את התוקפים- הרי לפחות מצלמת הכניסה קלטה אותם. (ל''ת)

    להעניש בחומרה, 27/08/12 12:54

  • 56.

    אנשים כאלה צריך לחסל, אין צורך באנשים שנהנים מסבלו של הזולת

    אחד שדורש צדק, 27/08/12 12:54

    אותי לא מעניין המוצא שלהם, לא מעניין אותי איפה הם גרים, אני רוצה אותם מחוסלים.
    אנשים כמוהם הופכים בבגרותם לאנשים עוד יותר מסוכנים. אין להם ערכים, הכל אצלם זה ''אל תהיה פרייאר אחי'', ככה זה שלכל אחד מהם יש אגו מנופח.

  • 55.

    זה היה לינץ גיזעני, ראש הממשלה הנשיא יור הכנסת תגידו משהו. (ל''ת)

    חיפאי, 27/08/12 12:52

  • 54.

    לא ידעתי שמאבטחים זה במקום משטרה - איפה היא? בחופשת קיץ

    פניני, 27/08/12 12:50

    אולי גם נציב מאבטחים רוסים בגבול עזה, ובגבול סוריה, וגם נשלח אותם לאירן לתקוף את הכור בשביל כל הצה''ל הזה? גרישה לא מספיק?

    • המאבטחים הם מעגל אבטחה ראשון שצריך לתת מענה מיידי (ל''ת)

      דימה, 27/08/12 13:35

  • 53.

    יתכן והמאבטחים אשר שמעו על התגרה ברחו ראשונים (ל''ת)

    לפטר את הקב''ט, 27/08/12 12:49

  • 52.

    יש להחרים את דיזנגוף סנטר ולהמנע מלפקוד את המקום (ל''ת)

    רוית, 27/08/12 12:48

  • 51.

    הבעיה האמיתית של המדינה היא הערסיות שהופכת לנורמה (ל''ת)

    הכול מתחיל בחוסר חינוך מבית, 27/08/12 12:47

  • 50.

    נו אולי עכשיו ירד להם האסימון, ויבנו שאין גבולות גיאורפים לאלימות (ל''ת)

    כל המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים אמרו חכמים, 27/08/12 12:44

  • 49.

    רק יד פלדה כנגד נוער הרפש הנ''ל וסנקציות כנגד ההורים יעזרו. (ל''ת)

    THE SIXTH GATE , 27/08/12 12:43

    • יד פלדה! רגל ברזל! ראש בטון מזויין! רואים שאתה שריד מתקופת סטאלין (ל''ת)

      שמש העמים., 27/08/12 13:37

  • 48.

    ראיתי את המוני הילדים הזרוקים המתפרעים שמתנחלים בסנטר

    אבי, 27/08/12 12:42

    צריך להאשים את הקניון שלא פיזרה את המוני הנערים שחירבו את הקניון, עשו רעש ומהומה, וחיפשו לעשות בעיות.
    בתור מי שהיה שם, המאבטחים היו יכולים לצפות שחבורת נערים ונערות שמתפרעים יגיעו בסוף לאלימות.
    אחרי שראיתי את המוני הנערים והנערות שם, אני באמת מודאג ממצב הנוער והחינוך במדינה. הם היו גועל נפש אחד גדול. בושה להורים שלהם.

    • הם לא שמים קצוץ על ההורים, פנקיסטים עלובים

      אריק, 27/08/12 13:50

      על אף שמצטרפים אליהם הרבה בני טובים מבתי ספר איכותיים.

  • 47.

    כבר לפני 30 שנה הבינו בצפון אוסטרלייה - קווינסלנד.....................

    חוק ''חבורות רחוב'', 27/08/12 12:42

    שחבורות רחוב מעודדות אלימות אצל הפרט, ששואב ביטחון מין החבורה כולה. יצר חייתי שקיים אצל קופים.

    ולכן חוקק שם חוק שאוסר להסתובב ברחוב בחבורות, ומי שמפר את החוק נאסר במקום ומושלך לכלא למספר ימים.

    בהחלט מומלץ גם בישראל.

    • אכן מומלץ. (ל''ת)

      !, 27/08/12 14:33

  • 46.

    ביהודים מותר לעשות פוגרום בערבים

    מציאות, 27/08/12 12:41

    הערבים לא נענשים על: הטרדות, אונס, פרוטקשן, השתלטות על עסקים ושטחים.
    לרוב גם לא מתלוננים כי מערכות האכיפה אינן פועלות כנגד הבדואים והערבים

    • רוב הפשע בארץ הוא יהודי - לצערי (ל''ת)

      רמי, 27/08/12 13:45

      • אתה טועה. מעל חמישים אחוז ממעשי הרצח בארץ נעשים על ידי ערבים.

        שלום תקוה, 27/08/12 21:54

        אתה טועה. מעל חמישים אחוז ממעשי הרצח בארץ נעשים על ידי ערבים.

        זוהי סטטיסטיקה רשמית, בדוק בגוגל.

  • 45.

    לסגור את הקניון לשבוע - רק דרך הכיס יבינו מנהלי הקניון

    איזו מדינה, 27/08/12 12:40

    וחברת האבטחה. ביזיון- זהו לינץ שלא שונה מככר ציון. הגיע הזמן לתת עונשים חסרי תקדים . על הנערים- 5 -10 שנים בכלא. מדינה מטורפת

    • ממליץ בחום!!! לסגור את הקניון לשבוע (ל''ת)

      קובי, 27/08/12 14:50

  • 44.

    לכותב: מדוע הפתיח ''אחרי הלינץ' בירושלים...'' מה הקשר? בירושלים זו מלחמה

    דוד: בי''ם זו מלחמת עמים, מלחמה על השליטה בארץ הזאת, 27/08/12 12:40

    זו תפיסת העולם שלך, זו ה''אידיאולוגיה'' הנפשית שלך?
    בירושלים זה עוד ביטוי למלחמה בין שני עמים, ולהערכתי רוב הציבור תומך בנערים בירושלים.
    בירושלים זו מלחמה שתלך ותגבר בין יהודים וערבים, ולא רק בירושלים, אלא בכל מקום שיש בו ערבים ויהודים, כאשר הערבים לעולם ירצו לדחוק אותנו מן הארץ הזאת, ואנחנו נצטרך להילחם בהם כדי למנוע את מזימותיהם.
    מה הקשר למקרה האלימות בת''א?

    • אדיוט, זו לא מלחמה בין יהודים וערבים אלא בין ערסים מנוולים

      יוסי, 27/08/12 13:17

      לעוברי אורח

  • 43.

    תקיפה בככר דיזנגוף=הכאה.תקיפה בככר ציון=לינץ'.הגדרות עיתונות ב''מיטבה''. (ל''ת)

    תיקון טעות, 27/08/12 12:37

  • 42.

    צריך לומר בפה מלא - גידלו פה חיות!

    נטע, 27/08/12 12:36

    לא ילדים מבית טוב אלא חיות, והם ממלאים כל מקום, כל גן ציבורי, כל קניון, ים, בריכה ומה לא. והסיבה לאלימות שלהם - בעצם לא צריך סיבה, הם אלימים ללא סיבה וללא תירוץ, משעמם להם.
    ידיד שלי סיפר לי שבערב ביקש ממנו נער בן 15 סיגריה הוא בדר''כ לא נותן לילדים (הוא בן 28), אבל הפעם הוא הוציא סיגריה והושיט לילד,הילד אמר לו שהוא סתם ביקש כדי לראות אם הוא יביא לו. כלומר זה תכנון של ה''ילד'' להתחיל מריבה מכלום.

    • ממש נכון, זה ממש מזעזע. (ל''ת)

      נ, 28/08/12 01:35

  • 41.

    תקיפה בככר ציון=הכאה.תקיפה בככר ציון=לינץ'. הגדרות עיתונות ב''מיטבה'' (ל''ת)

    שמאלן מככר ציון, 27/08/12 12:36

  • 40.

    ועדיין לא ברור מדוע יש כאלה עם סכין בכיס? יתכן שכך לצורך הגנה

    ישראלי שפוי, 27/08/12 12:33

    עצמית - במקרה תקיפה כזה בדיוק, כשהמאבטחים מפשלים בענק ומשטרת ישראל היא(מלכתחילה)אפס וכלום...
    אין כאן הצדקה לנשיאת סכין, יש כאן נושא למחשבה.
    מזעזע כל הורה באשר הוא...

    • סכין זה לא נשק הגנה, זה נשק התקפה. גז מדמיע הוא נשק הגנה. (ל''ת)

      בני, 27/08/12 16:49

  • 39.

    זה החינוך זה התרבות זה עולם הרוע של החברה הישראלית המודרנית המזעזעת

    פקק תנועה , 27/08/12 12:33

    והמחרידה סכנת הנפשות בציבוריות הישראלית הולכת ומיתרבה וזו התוצאה הכוללת

    • פקק , האם צריך להגביל את השעות החופשיות של בני הנוער בלילה ? (ל''ת)

      אמא מודאגת., 27/08/12 12:54

      • התשובה היא כן וחד משמעית (ל''ת)

        פקק תנועה , 30/08/12 13:41

  • 38.

    מאבטחים אפסים וקב''ט עלוב (ל''ת)

    שרוליק, 27/08/12 12:31

  • 37.

    ילדים ערסים שגודלו ע''י הורים ערסים. מדינה של שונאי אדם (ל''ת)

    אריה, 27/08/12 12:22

    • ילדים ערבים שגודלו ע''י ערבים שונאי אדם (ל''ת)

      בטח ערבים, 27/08/12 13:02

  • 36.

    או-לה-לה, המקום הזה לא שייך לנמלט סמואל פלאטו שרון? (ל''ת)

    סיל וו פלה, 27/08/12 12:21

    • מה הקשר? אתה רוצה שהוא יעמוד בפתח? (ל''ת)

      בנצי, 27/08/12 13:46

  • 35.

    האלימות רק הולכת וגוברת

    ערבי אחד, 27/08/12 12:19

    פעם הייתי מאשים את המשטרה בזה שלא עושים כלום לגבי האלימות הגוברת אצלנו במגזר, ולצערי זה הולך ומתגבר בכל הארץ, צריכים לעשות משהו לפני שמהידנה הזאת תהפוך ל''לוד אחת גדולה''.
    אני מרגיש לפעמים כאילו המשטרה התפטרה מתפקידה או משהו. עצוב.

  • 34.

    לא הגיוני שאין מצלמות ,צריך לעמוד על זה שיתנו הכל

    אורנה, 27/08/12 12:16

    ילדים אכזריים,צריך לשים אותם קצת בכלא שילמדו

  • 33.

    אני חושב שהבנו שזה רק ידיד שלה ולא חבר, חלאס (ל''ת)

    אלכס, 27/08/12 12:16

  • 32.

    ''התפוז המיכני'' בת'א מערכות חינוך גזעניות ואלימות מולידות פרי ביאושים (ל''ת)

    ובני הטובים של צפון ת''א יקבלו כרגיל יחס סלחני, 27/08/12 12:14

  • 31.

    אם הם היו ערבים ביבי היה מבקש סליחה אבל הם סתם יהודים (ל''ת)

    אחד, 27/08/12 12:05

  • 30.

    עכשיו בתי המשפט ינזפו בהם קלות הנערים ''יתנצלו'' ובזה זה יגמר בושה וחרפה

    ימני אתאיסט, 27/08/12 11:57

    אבל לא לשכוח שזקנה שחנתה לשניה באדום לבן תקבל קנסות שבגללן היא לא תוכל לקנות מצרכים בסיסיים.

    שלא לדבר עלזה שאם איזו בחורה תמציא סיפור על הטרדה שלא היתה ולא נבראה אז משטרת ישראל תזרוק את האיש התמים והחף מפשע למעצר תתעלל בו ותפחיד אותו ושמו יפורסם ברבים.

    אבל חבורה של פושעים אלימים שמבצעים לינץ' רצחני ללא שום סיבה ומכניסים את קורבנותיהם לבית החולים, זה בסדר גמור מבחינת המשטרה ובתי המשפט, עוד יתנו להם פרס גם.

    מדינה דפוקה לגמרי

    • צודק 100%! (ל''ת)

      ., 27/08/12 14:42

  • 29.

    ואיפה מצלמות האבטחה??????????????????? (ל''ת)

    טל, 27/08/12 11:57

  • 28.

    על זה אמרו חכמים: ע ר ס י ם.

    פיצ, 27/08/12 11:55

    מומלץ ללכת לכל מקום עם ספריי פלפל להגנה עצמית.

    • לגבי הספריי פלפל

      המותקפת שמוזכרת בכתבה, 27/08/12 12:23

      הם עלולים לקחת את זה ממך להשתמש בזה נגדך...

    • ''ערבים''- עובדי האבטחה בדיזנגוף סנטר, לא חושפים את כשלי

      מיש, 27/08/12 13:40

      האבטחה בקניון זה
      כדי לא למשוך מחבלים.

  • 27.

    אם לא נטפל בנגע הזה ביד חזקה,שלא נתפלא שיגדלו לנו פושעים. (ל''ת)

    אלכסנדר, 27/08/12 11:53

  • 26.

    איזה ערסיידה יש בארץ. מדהים. (ל''ת)

    דני, 27/08/12 11:52

    • אולי זה היה אשכנזיידה (ל''ת)

      רן, 27/08/12 12:09

      • אז אשכנזים ערסים. לא ציינתי שום עדה.דור של ערסים! מקובל? (ל''ת)

        דני, 27/08/12 12:36

      • אתה חתיכת גזען פלצן מגעיל

        ', 28/08/12 09:10

        אני חונכתי בבית טוב לא לשנוא אנשים 'בלי קשר לדת גזע ומין'... ומשום מה יוצא שמגעילים כמוך מעליבים אשכנזים... כאילו מי אתה בכלל? אפס מזרחי קטן, נשבר לי הזין מאנשים כמוך

  • 25.

    לא ראינו במקרה דברים מהסוג הזה בפרסומות? שתורמות

    תוהה, 27/08/12 11:46

    לרוע ולאנוכיות בחברה. כל דבר שלילי בחברה הופך למשהו KOOL מדליק כזה כאילו.

    • האמת - לא. אני לא זוכר פרסומת שיש בה מכות רצח (ל''ת)

      רון, 27/08/12 13:47

  • 24.

    הייתי שם חבורות נוער בריונים בקומה שלישית (ל''ת)

    מני, 27/08/12 11:44

  • 23.

    האם פרס וביבי כבר בדרך להתנצל על הלינץ'? (ל''ת)

    מוקי, 27/08/12 11:43

  • 22.

    לינץ' בתל אביב

    ארז, 27/08/12 11:41

    איכשהו, הלינץ' הזה לא הגיע לכותרת הראשית...
    מעניין מדוע...?

  • 21.

    יש נוער ישראלי שצריך להדביר עם ציקלון B

    רותם, 27/08/12 11:39

    חבל על האויר שהם נושמים בכלל

  • 20.

    בושה שאזרחים לא התערבו... בושה !!!

    גבי, 27/08/12 11:39

    מדינה של חיות אדם וערסים. עוד 50 שנה אנחנו נכחד בלי צורך בנשק גרעיני של אירן. הזבל בתוכנו יכחיד אותנו

    • צר ל, אבל להתערב זה לא אופציה. מחר לאותם הנערים יהיו עורכי

      בני, 27/08/12 13:39

      דין שיטענו שאתה המבוגר שתקפת קטינים.

    • זה מה שקורה בסוריה. (ל''ת)

      חיות אדם והתוצאה., 27/08/12 14:45

  • 19.

    בי-ם זה היה לינץ' ופה ''תקרית''...ובכלל, לינץ' זה הוצאה פומבית להורג! (ל''ת)

    תקשורת=בורות וכל מי שצורך=בור ועם הארץ, 27/08/12 11:38

    • ואמנם הערסים בירושלים קראו מות לערבים, והיו קרובים לרצח

      רחל, 27/08/12 14:02

      בתל אביב ההתנהגות של הערסים נבעה מקנאה בבחור שהיה לו כובע יפה. ונבעה מהרצון של הערסית הראשית לעשות רושם ''קולי'' על החברים שלה. וכמובן שהנערים הערסים רצו להראות למלכת הערסים שגם הם ''קולים''.
      כלומר:יש פה קנאה על רקע כלכלי, בשילוב של אלימות ערסית, אלימות של חסרי חינוך.
      בירושלים גם היה המרכיב של ה''קוליות'' ומלכת הערסים, אבל היה גם משהו עמוק יותר: חינוך של הדוסים לשנאה למי שאינו יהודי.
      אגב, הדוסים ה''טובים'' חושבים כמובן שאותם ערסים ירושלמיים הם ''ערב רב'', כלומר:גויים שהתערבבו בין יהודים, לא באמת יהודים. אז אותם נערים שבשם ה''יהדות'' כמעט ורצחו ערבי, נחשבים בעיני הרבנים שלהם ערבים בעצמם.
      יכל להיות שחלק מהאלימות כלפי הערבים היא כדי להרגיש ''יהודי'' ולברוח מהחשש הפנימי שמושתל בהם על ידי הרבנים, שהם בעצם לא יהודים, או לא יהודים מספיק. הם רצו ''להוכיח'' על ידי המכות את ה''נאמנות'' שלהם ליהדות. הם רצו להוכיח לעצמם עם המכות והקריאות שלהם שהם יותר טובים מהערבים. הבעיה היא שכל מה שהם הוכיחו זה שהם אנשים מהסוג הכי רע שיש ביקום.
      הם כמו הנאצים. כמו הטאליבן. ואולי אפילו יותר גרוע מזה, כי דוקא היהודים אמורים לדעת

  • 18.

    איזה מזל שהם לא ערבים...

    אדן, 27/08/12 11:08

    אין לי כוח לעוד 300 כתבות בנושא...

  • 17.

    מלקקים לכולם ומתביישים בעצמנו ואז מתפלאים

    16 צודק. תוצר של רפיסות ולקקנות, 27/08/12 10:47

    למה הנוער שלנו כל כך אלים. אין לו מקור שייכות או גאווה כי השמאל מחק אותם. אין לו מושג על עברו. מורשתו ומסורתו כי לפי השמאל זו בושה ופרימיטיביות. כמובן שאצל ערבים ושאר ירקות זה אותנטי ומעורר הערצה לפי השמאל. כך יושב לו נער משועמם בחופש, מתוסכל עצבני כועס ואלים. אם היו לו קצת ערכים הוא לא היה אלים ככה. לא כיבוש משחית אלא הניוון התרבותי של השמאל

  • 16.

    מה זה חשוב יהודי יותר או פחות העיקר לא ערבי ריבלין אתה עוד יושב בבית?

    אזרחים, 27/08/12 10:32

    ריבלין פרס או כל יפי הנפש הצבועים
    אתם לא מזדעזעים ?אתם אשמים בהרבה דברים שקוראים כאן בגלל החנפנות שלכם והלקקנות

  • 15.

    גיוס בחורי ישיבה

    לפיד, 27/08/12 10:15

    עכשיו רואים את ההכרח לגייס את בחורי ישיבה ולהפוך אותם לגיבורים שמרביצים כל הבאה ליד.

    • אני מקווה שזאת היתה ציניות.

      ציני בדרך כלל, 27/08/12 19:01

      כי אם לא, אתה קרוב להיות האדם הכי חסר טאקט שאי פעם כתב טוקבק.

  • 14.

    האם מדובר בתקיפה של ''צעירים'' שהתקשורת מסתירה ? (ל''ת)

    מישהו, 27/08/12 10:10

    • לא

      אני, 27/08/12 16:42

      לא מצאו עדיין את התוקפים

  • 13.

    זה לינץ? או שלינץ זה רק אם הם היו ערבים?

    ניר, 27/08/12 10:07

    ומה ראש הממשלה והנשיא אומרים?
    מתביישים?

  • 12.

    רואים שזה לא קשור לערבים? (ל''ת)

    פשוט נוער פסיכי, 27/08/12 10:05

  • 11.

    איזו אכזבה בשמאל

    משה, 27/08/12 09:56

    הם לא ערבים, סתם קורבנות יהודים של בריונות נוער שמשטרת ישראל אינה טורחת לשים לה קץ.

    • להיפך, שמחה גדולה על זה שמתנחלת קיבלה מכות

      שמאל, 27/08/12 13:17

      גם חבורת ערסים שיכורים צודקת לפעמים...

      • סליחה!

        ..., 27/08/12 15:55

        איזה מתנחלת?
        מי מתנחלת?
        היא יהודיה ישראלית גרה בירושלים עברה בדיזינגוף כדי לקנות אוכל!

      • סליחה גם!

        אוטאקו מפחד, 27/08/12 21:37

        מתנחלת? איזו מתנחלת! מה קרה? הדבר היחידי שאיפיין אותה (אני ראיתי אותם באותו היום) זה הכובע של חובבי האנימה! תגידי מה את חושבת? גם אם היית מתנחלת, היית רוצה להסתובב בסנטר להנאתך ולחטוף מכות?

      • איזו שנאה יש בך... לא נורא, כשתצטרך עזרה נהיה שם לצידך כמו תמיד. (ל''ת)

        מתנחלת, 28/08/12 01:36

    • להפך

      שמאלנית, 01/09/12 18:06

      כל אלימות כלפיי כל אדם היא לא צודקת... ולעומת מה שימנים חושבים, כן, גם אלימות כלפיי יהודים היא לבסדר בעיניי השמאל.

  • 10.

    פרס תתביש לך עשו ליץ ליהודים

    קוהלת, 27/08/12 09:50

    ונראה עכשיו את התקשורת חופרת שבוע ימים על הלינץ הזה וביבי אנחנו לא נסבול מעשי לינץ ביהודים מפכל המשטרה הנחיתה כבר את המשטרה לעצור את הפורעים או שזה בסך הכל מתנחלת והחבר שלה היהודי האלימות של הנוער שובר שיאים חדשים ויש לנקות יד קשה כלפי הפורעים היהודים אבל בעיקר הערבים שבנוסף הם מונעים עיי שנאה ליהודים ולתקשורת על תתנו להם חסינות תסקרו גם את האלימות של הערבים והבדואים שהיא בעיקרה במישור הפלילי על תנסו ליפות את המציאות עיי מחזור מקרה בודד של תקיפת ערבי יש כל יום תקיפה של ערבים שאתם לא מדוחים תתחילו להיות מאוזנים לפחות למראית עין ושמעון המזרח התיכון עוד לא חדש אז אם אתה מגנה אלימות נגד ערבים תגנה גם אלימות נגד יהודים תאמין לי שזה לא יגרע דבר מהאישיות שלך אולו תפסיד רק כמה חברים מהשמאל והתקשורת תתקוף אותך על שאתה מנסה להיות מאוזן בנו נו נו שלך

    • המשטרה ''הנחיתה'', ''לנקות'' יד קשה, ''על'' תתנו להם, למה תמיד שגיאות כתיב

      יש ערבים עם עברית יותר טובה, 27/08/12 13:57

      הן של מגיבים ימניים לאומנים? כי הימנים הלאומנים הם לא נוטרי התרבות של המדינה. זה לא מעניין אותם. כל מה שמעניין אותם זה להתכסות ב''אהבת הארץ'' כשריון הגנה מפני החוק, בזמן שהם משחררים ממעמקי נשמתם קיטור שחור של שנאה. עליהם נאמר שהפטריוטיזם הוא מפלטו האחרון של הנבל.

      • אם שגיאות הכתיב היו מה שמציק לך

        ויש שמאלנים עם פחות דעות קדומות, 27/08/12 18:59

        היית מציין את זה בלי אף מילה על ''הימנים הלאומנים''. אגב, המילה היא ''לאומיים''. אתה רוצה להכליל - תכליל, אבל למה למצוא את הדברים הכי זניחים? לפי ההיגיון שלך כל הימנים (''הלאומנים'') מזניחים את התרבות וכותבים בשגיאות? אז אני כנראה תופעה ייחודית, אה? אתה קורא לעצמך ''נוטר תרבות''? תרבות זה לא רק ללכת להצגות ולצקצק כשמישהו כותב בשגיאות. תתחיל בתרבות בסיסית - לא לראות רק את הצדדים הרעים. ואולי אתה מסיט את תשומת הלב לשגיאות הכתיב שלו רק כדי לא להודות שהוא צודק?

  • 9.

    ערסים תל-אביבים... (ל''ת)

    יו-יו מה, 27/08/12 09:44

    • סכוי סביר שהם לא מתל אביב, אלא נוער עני שבא, ראה, קינא, ועשה

      אדם, 27/08/12 14:04

      מה שלמד בבית: להיות אלים.

  • 8.

    זה דור של מפלצות (ל''ת)

    ., 27/08/12 09:42

    • לפני למעלה מ-20 שנה חבריי ואני היינו כמעט במצב זהה וכמעט באותו המקום

      פה, 27/08/12 13:08

      רחוב דיזינגוף, משהו כמו 10 נערים גדולים מאתנו החלו להציק לנו (3 חברים), כשחלקם מחזיקים מוטות ורצו שנגיב.

      לא הגבנו.

      אני התעבצנתי שלא הגבנו, אבל כנראה שזה היה הדבר החכם לעשות וכך לא קרה לנו כלום.

      אבל אנחנו מדברטים על דור קודם וגם אז זה היה.

      או יותר נכון - התחיל.

  • 7.

    יש ערבים ציונים? מה הם מחפשים בכיכר ציון? (ל''ת)

    י, 27/08/12 09:39

    • לפי ההיגיון שלך אסור לאכול פלאפל בשכונת הבוכארים (ל''ת)

      בני, 27/08/12 13:48

  • 6.

    ''מי יודע מה היה קודם?!'' (ל''ת)

    אלי, 27/08/12 09:26

  • 5.

    אבל הם לא מתנחלים אז יוותרו להם (ל''ת)

    שובבות נעורים יגידו, 27/08/12 09:24

  • 4.

    קנס 400 אלף שח (ל''ת)

    לפטר את חברת האבטחה, 27/08/12 09:21

  • 3.

    המאבטחים לא באו וגם מצלמות האבטחה ''לא מכסות את השטח''

    המחדל הגדול, 27/08/12 09:14

    באופן מוזר גם לי קרה אירוע דומה בקניון ושוב נשמעו אותם התירוצים , אף מאבטח לא היה בסביבה וכשביקשנו צילום מהחנות שהאירוע קרה אמרו שמצלמות האבטחה לא פעלו. נראה שלבעלי המקום אין עניין לטפל באלימות אלא לטאטא את האירוע מתחת לשטיח כדי לא להבריח את הלקוחות.
    מעניין שאם היו גונבים מחנות של הקניון או מחבלים ברכוש הקניון כל המאבטחים והמצלמות היו פועלים.

    • צודק במאה אחוז! (ל''ת)

      לא מאמינה לסנטר בעניין המצלמות, 27/08/12 12:58

    • צודק. העיקר שהמאבטחים לא היו במקום.

      מאיה, 27/08/12 21:16

      המאבטחים של הסנטר אף פעם לא במקום כשצריך אותם. הם מגרשים חבורה של נערים שמתכנסים פעם אחת בחודש ויושבים על הריצפה מול קומיקזה אבל את הנערים האלה שמתחילים קטטות וקרבות, מרביצים ומכים נערים אחרים על זה שהם קצת שונים מהם,גונבים מאחרים, שותים ומעשנים-בתוך הסנטר עצמו- להם לא עושים כלום. למה?
      המצלמות לא מכסות את כל השטח? תירוץ עלוב מהעלובים. בכל מקטום בסנטר, אם תרים את הראש למעלה יש מצלמות, ואם הם לא עובדות אז למה לא מתקנים אותם? ואם הם לא מכסות את כל השטח, אז שיוסיפו עוד, שיחסו את כל השטח. העיקר תירוצים.
      המאבטחים לא עושים כלום מתוך כלום. הם בעצמם פוחדים להסתבך עם הנוער הזה ועם החבורות האלה ותמיד מגיעים רק -אחרי- שהאירוע נגמר. ואם הם נמצאים באיזור וכבר קרו מקרים שהיו קטטות ומאבטחים היו באיזור-וראו אותם שם- הם לא יתערבו או ינסו לעזור, ורק יאשימו את הנתקפים על כך שהם בכלל היו במקום. על כך שהם לא הלכו. ואני מדברת מניסיון של דברים שקרו.
      חבל שהנהלת הסנטר מתרצת את הכל ושזה הגיע לכזה מצב, אבל אם לא יטפלו במאבטחים ובמצלמות, ולא יתחילו להזיז שם עיניינים זה ישאר כך, חבל שזה מקום התאספות גדול לנוער.

  • 2.

    לסגור את המקום עד לבירור ומניעת מקרים דומים.ולמצוא את האשמים

    די, 27/08/12 09:05

    דרך המצלמות

    • ומה אתה עשית בשביל מדינה ? אתה רוצה לסגור בסטה שלי ? (ל''ת)

      פ. שרון, 27/08/12 09:14

  • 1.

    זו לא תקיפה! זו קטטה! (ל''ת)

    מישהו, ערסלנד, 27/08/12 09:02

    • 2 ילדים מול ארבעים בריונים זה לינץ' ממש לא קטטה רגילה. (ל''ת)

      ערס בדימוס, 27/08/12 11:39