• 47.

    ''ואיש אשר ישכב את זכר משכבי אשה תועבה עשו דמיהם בם''

    אלול רחמנוביץ', 06/09/12 15:23

    יש ספר אחד עתיק שכנראה אסור להכניס לגן הקדוש הזה...אווץ'.

  • 46.

    כל הכבוד!!!

    אלכס, 28/07/12 14:04

    הגן מן הסתם פונה לכל האוכלוסייה מן הסתם.
    גאים וסטרייטים
    אולי ככה הדור החדש יגדל להיות ליברלי באמת ללא דעות קדומות, עם יותר פתיחות אהבה לזולת ולקבל את השונה (שבעצם הוא לא שונה).

    חקל מהתגובות פה מראות את הבורות של אנשים בדור העכשוי שהוא יחסית צעיר וחבל.
    דור שהוא מעודד שנאה יותר מאשר אהבה.
    חבל!!! וגועל נפש בו זמנית.

  • 45.

    רעיון מעולה !!! בהצלחה !!!

    ליאור, 26/07/12 07:19

    לא חי בארץ, אבל שנחזור (אם הקטנה תהיה עדיין בגיל המתאים) אנחנו נרשמים אצלך !!

  • 44.

    כל הכבוד, אני מזועזעת מחלק מהתגובות פה.

    רייצ'ל, 25/07/12 12:05

    כשלי יהיו ילדים הייתי שמחה לשלוח אותם לגן כזה. אני לא מאמינה שיש עדיין אנשים כ''כ בורים. אני מתביישת לחיות בחברה כזאת, ומקווה שכל המאבקים, והחינוך לשיוויון, יביאו תוצאות.

  • 43.

    כל הכבוד, יוזמה ברוכה!

    מיכלי, 23/07/12 09:19

    אני בטוחה שהגישה הזו תביא לגידול ילדים יותר שלמים

  • 42.

    יופי אופק חמודי, ועכשיו נקרא את הסיפור על ההתאהבות של יוגב ויניר, כאן

    סוקרטס, 22/07/12 23:37

    הם הכירו, פה הם מתנשקים, פה הם עושים אהבה, כן כן מותק, מאיפה שיוצא הקקי, זה טבעי ורגיל אם עושים את זה עם הרבה אהבה והרבה וזלין, פה יוגב נפגש עם בעלת רחם שתייצר בשבילו ילד, פה הוא משלם לה שכר טירחה על תשעה חודשי סבל ולידה מהגהינום ופה הם מביאים את הרך הנולד הביתה ומגדלים אותו עם הרבה אהבה ובלי אמא. כן אופק מתוק, זו משפחה בריאה ומאוזנת להפליא וכשתגדל תוכל לבנות משפחה כזאת או כל משפחה אחרת. אפילו עם בעלת רחם! אני אקבל אותך איך שאתה.

    • אידיוט (ל''ת)

      גאה, 25/07/12 11:19

    • מפחיד אותי שלאנשים כמוך יש/ יהיו ילדים

      אנטיגונה, 29/07/12 15:02

      וכולי תקווה שהם יצאו נאורים יותר מהחינוך החשוך שתקנה להם.

      איזה עם גזעני אנחנו. אם היית מדבר על יהודים בשפה הזו היינו קוראים לך נאצי. אבל בתכלס את/ה סתם הומופוב/ית.

      תתעוררו, האפרו אמריקאים מזמן לא עבדים וקהילת הלהט''ב ממזמן לא קווירים. תעשה/י לעצמך טובה ותקרא/י קצת באינטרנט על משפחה חד מינית וכמה איכותית יותר ממשפחה רגילה היא. באמת עדיף להיות סטרייט, שם אין בעיות. אנשים בריאים לחלוטין, משפחה תקינה, מחונכת, עם ערכים. סתם, אני צוחקת, אתם פסיכים לגמריי.

      עכשיו תגידי לי את/ה, את האמת אבל... את/ה לא מקבלת/ נותן קצת בתחת מידי פעם?
      אם לא כנראה שבעלך נותן את למישהי/ו אחר/ת.

  • 41.

    האם זה פרנדלי גם לעניים?

    אווה, 22/07/12 17:56

    רק המוני העם צריכים לצרוך סיפורי נסיכים ונסיכות= גן פלצני ונאור לחלק קטן מאד מהאוכלסיה

    • אני לא מסכימה עם המיעוט אבל

      מאני מאני מאני, 29/07/12 15:03

      אני כן מסכימה לגביי העלות.. נשמע כמעט חלומי, שהילד שלי ידע לדבר 2 שפות, יחס אישי ועוד במרכז תל אביב. כנראה שהתשלום בהאתם וכשאני קוראת את זה על רקע העלאות המיסים זה קצת חורה לי.

  • 40.

    לייק!! (ל''ת)

    נ, 22/07/12 01:22

  • 39.

    מסבכים ילדים בשטויות , יהרסו אותם נפשית (ל''ת)

    בחילה וסכנה, 21/07/12 18:56

  • 38.

    כל הכבוד. כן יירבו

    תחיה, 21/07/12 18:34

    אבל חבל שבחרתם בשם ''גיי פרנדלי''.
    אתם בישראל, דברו עברית. ובשם הזה יש גם מצדכם אפליה, בדיוק מהסוג שאתם מבקשים למנוע!
    הבן שלי הציע שם אחר: ''גן ילדים מתקדם''.

  • 37.

    עיוות המציאות!

    דן, 21/07/12 16:27

    האם הורים הומוסקסואלים רוצים שילדיהם יהיו כאלו???
    אז נכון שצריך לחנך לפתיחות וקבלת השונה אך האם אנו רוצים שילדינו יהפכו לשונים?
    הומוסקסואליות קיימת משחר ההיסטוריה ולפי סקרים אובייקטיבים {לא סקרים מוזמנים ע''י הקהילה ה''גאה''} הם מהווים אחוז חד ספרתי מאוכלוסיית המין האנושי!
    ההומוסקסואליות אינה נטיה מינית! היא סטיה מינית! למעשה מדובר בסטיה של הטבע! כלומר דבר לא נורמלי! שערו לעצמכם כי הומוסקסואלים היו רוב מאוכלוסיית העולם...האם לדעתכם המין האנושי היה ממשיך להתקיים? כמובן שלא! אז כדאי וניתן לחנך לקבלת השונה אך האם כדאי לשלוח את ילדינו לגן ילדים העלול לגרום לילדינו להפוך לחד מיניים??? ותפסיקו לבלבל את השכל על כך שחד מיניות היא נטיה גנטית בלבד! יש מספיק חוקרים בעולם שחולקים חד משמעית על קביעה זו וטוענים כי משיכה מינית יכולה להיות מושפעת מגורמים רבים!!! ובמיוחד שהשפעות אלו מושתות על צעירים שעדיין לא גיבשו זהות מינית מוצקה! רק שדעות אלו משום מה לא מפורסמות בתקשורת הישראלית {מעניין מדוע!}
    אני בתור הטרוסקסואל אחנך את ילדי לקבלת השונה אך לא לעיוות המציאות! והמציאות רבותי היא בדיוק מה שכתבתי!

    • אני מקווה מאוד שהסטייה המינית לא תהיה אצל ילדך-בורות

      רייצ'ל, 25/07/12 12:01

      אתה מתיימר לחנך את ילדך לקבלת השונה, אך אם הוא יהיה השונה, אז סביר להניח שאתה לא תקבל אותו, ותגרום לו לעוול לכל החיים. אני לא יודעת באילו מחקרים קראת שהומוסקסואליות היא סטייה ולא נטייה גנטית, אבל כדאי לך להעשיר את הידע שלך במחקרים אמיתיים.רוב הילדים שגדלים במשפחות הומוסקסואליות גדלים להיות הטרוסקסואלים.אתה לא בוחר להיות הומו!!! אבל אתה כן בוחר להיות הומופוב!!!

      • אני הומופוב גאה!!!

        דן, 27/07/12 06:04

        מה צעפית שאתמוגג מאושר אם יודיעו לי שבני גאה??? אין לי שום סיבה לשמוח! אלא לקבל את המציאות העגומה כמיטב יכולתי! ולקבל את בני כפי שהוא! אך אל תצפי ממני להיות מאושר על כך!
        לדעתי! הומסקסואליות היא סטיה של הטבע.! המחקרים שאת קוראת ומסתמכת עליהם הם מחקרים שעוברים את ''הצנזורה'' התקשורתית הישראלית.
        אם תתעמקי מעט תגלי לא מעט מחקרים החולקים חד משמעית על ה''קביעה'' הנוכחית הווה אומר ''הומוסקסואליות היא גם תופעה גנטית אך לא רק'' את אומרת את המילה ''הומופוב כאילו היא מילה גסה! אז בואי ואחדש לך ...אני הומופוב גאה! שכן מותר גם לי לחשוב בשונה מן הקהילה '' הגאה'' כל אדם החושב מעט בשונה מקהילה רבת עוצמה זו זוכה מיד לכינוי ''הומופוב'' מדביקים לו את התארים ''בור ונבער'' ועוד..לעיתים אפילו אותו אדם מפוטר מעבודתו! זכותי לחשוב בשונה ממכם ללא פחד!זוהי מהות חופש הביטוי! לא כך?

  • 36.

    הלוואי כל הגנים היו נראים ככה

    הורה צעיר (סטרייט), 21/07/12 16:12

    הכל משופץ, נעים לעין. רק 10 ילדים.
    למי איכפת איזה דמויות יש בשירים ובסיפורים. העיקר שלילד יהיה כיף ונעים ושאנחנו נרגיש שהילדים בידיים טובות.

    • אתה סטרייט בתחת (ל''ת)

      שטויות, 21/07/12 18:56

  • 35.

    מצער אותי לקרוא

    דודו, 21/07/12 15:05

    אבסורד מצער, מלמד את הילדים לתת דגש על המיניות כמבדיל חברתי ובכך השמת אישיו על ''תכונה'' משנית.. לא הייתי שולח את הילד שלי לשם בעד שום הון שבעולם, ישנן מספיק קבוצות בעולם לא צריך לקחת חלק בעוד אחת. זה מה שיפה בתל אביב, שאתה יכול להיות הומו וזה ייחשב לנורמה מקובלת.. על פניו פתיחת הגן נשמעת כהתקדמות מטורפת שאנשי שנות השישיםשבעים שמונים ואפילו תשעים רק יכלו לחלום עליה, אך עלינו לשים לב איפה אנו תוקעים את דגלינו הצבעוניים בשם מהות ואמונה אמיתיים, ואיפה סתם תוקעים דגלים חצופים שרק מזיקים. בהחלט הייתי רוצה שבני ישמע על נסיכים שמצילים נסיכות כמו שהייתי רוצה שיידע לחשוב מחוץ לקופסא ולהפעיל את הראש
    ולא להכניס את עצמו מראש לעוד תבנית מפגרת תוצרת החברה, ד''א אני הומו.

  • 34.

    מדהים כמה רוע יש באנשים

    אריאל, 21/07/12 14:13

    קיום הגן הוא דבר נפלא. כך ילד למשפחה חד מינית לא ירגיש ''מוזר'' ליד ילדים אחרים. סיפור החיים של דרך הגעתו לעולם לא יישמע לו חריג ויהיה לו הרבה יותר קל לקבל את עצמו. עצם העובדה שיקריאו לילדים שיש גם אבא ואבא לא יהפוך אותם להומואים. ילדים לזוגות חד מיניים לא בהכרח הופכים להומואים כמו שילדים לזוגות הטרוסקסואלים לא תמיד הטרוסקסואלים. הגן בהחלט יתרום לכך שהילד יהיה הרבה יותר פתוח לקבל את האחר ועל פי מחקרים גם יהיה בעל רמת משכל גבוהה יותר. אם מפריע למישהו והוא לא רוצה לשלוח את הילד שלו לגן, שלא יישלח. באותה צורה אם היית יודע שהגן של הילד שלי מחנך לחוסר סבלנות ושנאה כלפיי האחר, לא הייתי שולח אותו. הומוסקסואליות אי אפשר לרפא, שנאה כן.

    • נאה דרשת ידידי (ל''ת)

      אמיר, 21/07/12 20:42

    • גנבת לי את המילים מהפה :) (ל''ת)

      רייצ'ל, 25/07/12 14:40

  • 33.

    אני חושש

    שמואל, 21/07/12 13:55

    שהילדים עשויים לאמץ ערכים של שיוויון, פלורליזם. הם עשויים לקבל את השונה מהם ולהבין שלכל אחד האהבה שלו ושישנן משפחות מסוגים רבים. הם עשויים להיות אנשים טובים יותר כשיגדלו!
    אוי וואי...אולי אפילו החברה שלנו כולה תהיה חופשית ובוסלנית יותר..

  • 32.

    האם הורים הומוסקסואליים חייבים לחנך ילדים להיות הומוסקסואליים?

    1, 21/07/12 13:55

    משהו דפוק פה.

    • ...לא.

      An Cat Dubh, 21/07/12 14:29

      הורים הומוסקסואלים חיבים לחנך את הילדים שלהם שהומוסקסואליות זה גם סבבה, עם דגש על ''גם''.

    • אתה דפוק. לא מחנכים להיות הומוסקסואלים אלא מחנכים..

      אני, 21/07/12 14:30

      שגם המשפחה שלהם לגיטימית. אתה יכול לחנך ילד להיות הומו אבל זה לא אומר שהוא יהיה כזה. 99% מההומואים נולדו למשפחות של סטרייטים שחינכו אותם להיות סטרייטים.

  • 31.

    יוזמה נפלאה (ל''ת)

    שמואל, 21/07/12 13:52

  • 30.

    תגידו , חיות מאותו מין נמשכות אחת לשנייה ?

    עידן, 21/07/12 13:47

    ה' יעזור לנו.

    • מממ, כן. (ל''ת)

      אריאל, 21/07/12 14:19

  • 29.

    יפה מאוד! בהצלחה!! (ל''ת)

    אימא סטרייטית, 21/07/12 13:41

  • 28.

    אני אשמח לשים את ילדי בגן פלורליסטי שמחנך לשיוויון ופתיחות (ל''ת)

    אבא סטרייט, 21/07/12 13:36

  • 27.

    כל הכבוד! העולם צועד קדימה! (ל''ת)

    הגיע הזמן!, 21/07/12 13:34

  • 26.

    הגזמה

    יוסי, 21/07/12 13:31

    אני מאוד פרו-גייז וחושב שכל אחד מוזמן לעשות מה שהוא רוצה כל עוד הוא לא פוגע באחר.

    אבל אי אפשר להכחיש שזוג חד מיני הוא משהו שחורג מהנורמה המקובלת. זה לא אומר שזה לא בסדר אלא רק חורג.

    לא הייתי עושה גן שמוגדר ככזה כמו שלא הייתי עושה גן מיוחד לחסרי רגליים או אוהדי הפועל.

    אתם רוצים להשתלב בחברה כרגילים ונורמליים, ואני תומך בזה כי זה בדיוק מה שאתם, אז למה להבדיל עצמיכם? אתם רק יוצרים אנטגוניזם מיותר אצל אנשים פחות ליברליים, וחבל.

    לא כל דבר בשפה צריך להיות פוליטיקלי קוררט (מה הסיפור נגד הריקוד בן לוקח בת?). לגבי ''שם האב ושם האם'' אני מסכים שזה צריך להיות ''הורה'' בכל טופס ממשלתי לדוגמא, לא רק אצליכם. אבל ספרים עם סיפורים על 2 אבות? נו באמת.

    בקיצור - עפתם ואתם מגיעים לתוצאה ההפוכה.

  • 25.

    ''אפילו בשפה היום-יומית ממשיכים להשתמש בנורמות המקובלות של משפחות הטרו''

    אורן האתאיסט, 21/07/12 13:24

    אז מה רצית? שכולם יאמצו את הסטיה שלכם וישנו את השפה בגללה? אתה נורמלי???

  • 24.

    מקסים (ל''ת)

    אלכס, 21/07/12 13:22

  • 23.

    כל הכבוד :)

    שחר, 21/07/12 13:17

    כל הכבוד וכן ירבו :)

  • 22.

    זה לא גן גיי פרנדלי

    עוחכךע, 21/07/12 13:11

    זה גן סטרייט נוט פרנדלי.

    בתכל'ס, מה שהוא אומר זסה שהילדים לא יקבלו תמונה של משפחה עם אבא-אמא כדבר נורמלי - ואת זה המדינה צריכה לעצור.

    • לא, מפגר.

      An Cat Dubh, 21/07/12 14:32

      הוא אמר שכותבים ''הורה'' במקום ''אבא\\אמא'', ככה שהמגדר לא משנה.

      • הוא גם אמר שאין יותר ''בן לוקח בת''... (ל''ת)

        לחמ, 21/07/12 20:53

  • 21.

    זו לא דרכו של עולם! למה להכניס את זה לילד מגיל קטן!? (ל''ת)

    מיכאל, 21/07/12 13:09

  • 20.

    טירוף. בוא יום הדין, בוא עכשיו. (ל''ת)

    גועל נפש, 21/07/12 12:41

  • 19.

    אנשים חולים דוחים ובזויים....זוועה!! (ל''ת)

    מכשירים את דור העתיד של ההומואים, 21/07/12 12:23

  • 18.

    יוזמה אדירה! באמת כל הכבוד :)

    כל הכבוד, 21/07/12 12:22

    הוא פשוט בן אדם מקסים!
    חשוב שיהיו גנים כאלה ויותר יעלו את המודעות לזה.
    וזה מתחיל מדברים כאלה!

  • 17.

    הנה 5% מהאוכלוסייה רוצה להפוך את הרוב לכמוהם, גועל (ל''ת)

    אורון, 21/07/12 12:18

  • 16.

    רק מטורף ישלח את הילדים שלו לגן שבו מלמדים שסטיה היא בסדר

    אורן האתאיסט, 21/07/12 12:15

    אין לי בעיה עם הומוסקסואלים - שיעשו מה שהם רוצים אחד עם השני, אבל שלא ינסו ללמד אחרים שזה נורמלי או בסדר, כי זה לא. הומוסקסואליות היא סטיה לפי הגדרתה. אם כולם היו הומוסקסואלים האנושות הייתה נכחדת.

    • כנראה שגם אם כולם היו בורים כמוך, אז היינו נכחדים גם כן. (ל''ת)

      רייצ'ל, 25/07/12 11:53

  • 15.

    מלמדים אותם גם להסתובב בגן העצמאות ולמכור את הגוף? (ל''ת)

    גועל., 21/07/12 11:58

    • לא, אבל כנראה שמלמדים אותם שיש אנשים הומופוביים גועליים כמוך שצריך להת (ל''ת)

      רייצ'ל, 25/07/12 11:52

  • 14.

    יפה!! כל הכבוד!! סוף סוף !!! (ל''ת)

    אורן, 21/07/12 11:54

  • 13.

    מה אנחנו טוענים כבר שנים ?

    מטורפים .. זעקי ארץ., 21/07/12 11:54

    שמדובר לא רק במחלה אישית קשה, אלא בתת תרבות ובאידאולוגיה שמעגלי הנזק שהיא גורמת רק ילכו ויתרחבו.

    עכשיו לוקחים פעוטים ומלבישים אותם בשמלה, לא פיזית אלא באמצעים של שטיפת מוח.

    מי שלא מרגיש צער נוראי לילדים הקטנים האלה, שבכל מיני טיעונים ''ליברלים'' למעשה מעוותים את המהות שלהם מגיל אפס , הוא לא בן אדם אלא מפלצת.

    זה רק ילך ויחמיר עד שלא יחוקקו חוקים האוסרים עליהם להשחית כמו כאן - ואם זה לא יקרה אז ממילא עוד 30 שנה הרוב פה יהיו דתיים ועד כמה שזה נשמע מוזר דווקא מהם תבוא הישועה.

    אגב , אני כליברל כבר הבנתי את חוכמת הקדמונים שדנו מיתה על אנשים אלה - הם כנראה הבינו משהו שאנחנו עדיין לא הטמענו : לרוע מספיק לתת טיפה מקום , והוא כבר ישתלט על הכל.

    • מי זה אנחנו? (ל''ת)

      אורי, 21/07/12 14:14

    • אני מאחל לך

      אחד, 21/07/12 16:30

      שעוד שלושים שנה ישלטו כאן הומוסקסואלים וידונו אותך למוות, ככה אולי תלמד מה לא בסדר במה שאמרת כאן.

    • אתה באמת קורא לעצמך ליברל?

      ריצ'ל, 25/07/12 11:50

      אני לא מאמינה שיש עדיין אנשים שחושבים כך. גועל נפש!!!!!

  • 12.

    מבורך, יישר כוח! (ל''ת)

    איזה כיף לחיות בת''א שיש בה הכל מהכל וכולם שווים, 21/07/12 11:50

  • 11.

    איזו יוזמה נהדרת! כן ירבו! (ל''ת)

    מרים, 21/07/12 11:44

  • 10.

    יש ללמד את הזכרים הצעירים שכיפה אדומה הייתה דראג קווין (ל''ת)

    וסבתא שלה בילתה בדרעק עם דרדקים, 21/07/12 11:34

  • 9.

    מה זה ''בנם המשותף?'' לאחד מהם יש רחם?! (ל''ת)

    הומואים לא צריכים ילדים, 21/07/12 11:27

    • אם אתה חושב ככה, אז לך בטוח אסור שיהיה ילדים!!! (ל''ת)

      גאה, 25/07/12 11:38

  • 8.

    כל הכבוד שיהיה בהצלחה בטוח שיצאו ילדים יותר נורמאליים מהמגיבים 1 ו- 2 (ל''ת)

    נדב, 21/07/12 11:22

  • 7.

    אפלייה בוטה נגד ילדים ביסקסואלים

    נאור, 21/07/12 11:17

    שהומואים דכאניים ולסביות שמרניות מנסים להכריח אותם להחליט

  • 6.

    אתם יודעים מה מטריד אותי?

    אחד העם, 21/07/12 11:15

    הרבה יותר מטרידים אותי גנים שמלמדים ילדים שאסור לשקר כי אלוהים נותן עונש, שכל החיים צריך לחיות לפי הספר כי אחרת נגיע לגיהנום וביום שישי שרים תפילות וברכות לדמות פיקטיבית שבוחנת כליות ולב.

    עובדה ידועה היא שבקרב קהילות דתיות ההסתברות לסבול מסכיזופרניה גבוהה לאין שיעור מהאוכלוסיה הכללית. אני מעדיף ילד שילמד שהעולם מגוון על פני ילד שיסבול מהפרעות נפשיות ויחיה בצל הפחד שנטעו בו בעודו רך.

    • אולי בגלל שסכיזופרנים חוזרים בתשובה - אולי בגלל ריבוי ילדים

      אלון אתאיסט-יהודי, 24/07/12 11:36

      נ.ב
      אין גיהינום לפי היהדות

  • 5.

    כל הכבוד! הגיע הזמן למהפכת גני הילדים ההומוסקסואלים! (ל''ת)

    הומופוביה היא סטייה חולנית, 21/07/12 11:13

  • 4.

    גן של פדופילים - לחקור לעומק

    הילה, 21/07/12 11:13

    מי שמכניס את ילדיו לגן כזה - לוקח סיכון מאד גדול.

    • אולי כדאי שתבדקי, לפני שאת כותבת שטויות כאלה. (ל''ת)

      רייצ'ל, 25/07/12 11:35

  • 3.

    הנה, כך, לאט אבל בטוח, ''הם'' הורסים את המרקם החברתי שלנו

    חובב, 21/07/12 10:31

    בעוד עשר שנים מחצית מהגנים יהיו עולצים ובתוך עשרים שנה כל הגנים יהיו כאלו . בתוך שלושים ארבעים שנה התפרקה החברה שלנו והתא המשפחתי המסורתי הלך לעזאזל.
    צריך ''להכיל'' את העליזים'' כאשר הם קטנים. הם דומים לחזירים, נותנים אצבע הם נוחרים את כל היד.

  • 2.

    תחזרו לאנגליה ואל תחזרו , (ל''ת)

    בחילה מהזבל, 21/07/12 10:18

    • לא ברור מי את/ה כבר בדרך...כרטיס מחכה בשדה תעופה (ל''ת)

      אורן, 21/07/12 11:56

    • האדם הקדמון (ל''ת)

      תחזור למערות, 21/07/12 12:05

  • 1.

    כך לא נורמאלי מתקבל כנורמה, זה רק עניין של זמן שהחורבן הפנימי יזעק (ל''ת)

    יאיר, 21/07/12 10:12

    • אתה לא נורמאלי כנראה :))) רופא מחכה לך (ל''ת)

      אורן, 21/07/12 11:55

    • קבלה של השונה עוד תחריב את המדינה

      באמת נורא, 21/07/12 12:24

      החלום הציוני ואת העולם..

    • תחזור למערה שלך , פרימיטיב חשוך (ל''ת)

      אלירן, 21/07/12 13:21