• 59.

    ריב

    נוי, 07/08/12 02:45

    אני שאלתי שאלה מחברה בפייסבוק למה יש לך את כל החברים שיש לי ואז אחותה רשמה מה אחפט לך ואתחילה לקלל מה עוסים?

  • 58.

    מזעזע. ועכשיו יהיה כתוב כאן (ל''ת) --- (ל''ת)

    אורי, 19/07/12 17:51

  • 57.

    זאת פשוט מכשפה ולא אמא,הייתי מנתקת איתה קשר לנצח. (ל''ת)

    ריקי, 19/07/12 16:28

  • 56.

    האמא צודקת בהחלט

    צביה דריי, 19/07/12 14:50

    פרסמתי תגובה בפייסבוק האים אני צריכה להעתיק הכל??

  • 55.

    לבית משפט ומהר-אבל קודם לאסוף עדים ולצלם עדויות (ל''ת)

    איזו אשת חינוך נהדרת, 18/07/12 18:29

  • 54.

    התנתקות

    תמי, 18/07/12 14:07

    האמא עברה את כל הגבול ,לדעתי הבת חייבת לעזוב את האמא המגעילה ולעבור בשקט לאבא ולנתק כל קשר היא בכלל לא ראויה להיות אמא וכמה שיותר מהר שתעזוב את הבית העיקר לא להיות במחיצתה בהצלחה למיכל

  • 53.

    אני התחננתי שהורי יתגרשו ע''מ שאגור אצל אבא

    ש., הבת של משה לוי, 18/07/12 13:28

    עד היום אני כועסת על אבי שבחר להשאר נשוי לה, אשה ללא יכולת הורית, מקניטה ולא מגוננת, שאף פעם לא זכיתי ממנה למילה טובה. ילד זקוק לאהבה והגנה! ואני לא קיבלתי את הדבר הבסיסי הזה.
    בגיל העשרה שלי הם רבו כל הזמן והיא רצתה להתגרש, ואבי פחד להשאר לבד. סבלתי מהתעללות פיסית קשה שנים רבות מצד הבן שלה כשבגיל 19 תכננתי במשך כמה חודשים איך להתאבד עם הנשק מהצבא ולסיים את הסבל הזה. ביום המיועד עשיתי את החלטת חיי שאם אני בוחרת שלא למות אז לחיות בזכות עצמי. קשה להיות לבד ולהתמודד ויש ימים של אפיסת כוחות ויאוש אפילו בדברים הקטנים של החיים שצריכים איזו אוזן קשבת או מקום חם שנקרא בית. אין את זה. אני ברשות עצמי, מתמודדת בקושי רב. את הילדות לקחו לי. הגברת מתה לפני חודש ואבי בוחר להיות בקשר עם הבן שלה, שמגביר לי את תחושת הנטישה שהדחקתי ב14 השנים האחרונות, ומעלה לי זכרונות של ילדה שסבלה ללא הגנה.
    הלוואי שאבי היה מקשיב לי ובוחר להעיף אותם מחיינו, אזי הייתי ילדה מחייכת ומאושרת ודואגת שגם הוא יהיה מאושר ומקים משפחה חדשה.
    על טעויות משלמים, גם הילדים

  • 52.

    איזה מין אבא לא מבין שמקומו של ילד עם שני הוריו?

    יאיר תיבון, 18/07/12 10:43

    מצער אותי לקרוא שהאב חושב שמוקמה של הילדה עם האם... ילד זקוק לשני הוריו גם אם הם גרושים.
    אנשים עם תפיסות כאלה ארכאיות, שלא לומר פרימיטיביות ושמרניות, מסבים נזק לא רק לעצמם וילדיהם, אלא לכלל ציבור הילדים וההורים הגרושים.
    ילד נורמלי צריך לגדול כשהוא בהחזקה משותפת אצל שני הוריו וליהנות משני הבתים כבתים שלו. ילד הוא אינו אורח בבית האב וכך גם לא בבית האם.
    חוץ מזה מפחיד לחשוב שאמא כזאת משמשת כסגנית מנהל ביה''ס.

  • 51.

    האם זה יזכיר לכל המיסיונרים של ילודה שלא מוכרחים להביא ילדים לעולם

    לא בכל מחיר, 18/07/12 01:38

    ושבכל מיקרה - אף אדם לא עושה טובה לילד בעצם זה שהוא מביא אותו לעולם הזה, ושלא לכל אדם שמסוגל להשריץ יש בהכרח כישורי הורות?

    • מי בדיוק רוצה בילדים ? הנשים כמובן ! הגברים רק נסחפים לכך (ל''ת)

      רק רגע !, 18/07/12 15:21

      • אל תדבר שטויות

        אחת שיודעת, 03/08/12 11:04

        אני לדוגמה לא מעוניינת בילדים, ותאמין לי שקשה מאוד מאוד למצוא גברים שלא רוצים ''דור המשך'' והוכחות לגבריותם בישראל של היום.

    • צודקת 100% (ל''ת)

      אחת מפה, 19/07/12 11:45

  • 50.

    האבא רשלן ופחדן שלא התערב קודם. (ל''ת)

    אלדד, 17/07/12 23:08

  • 49.

    האבא רשלן ופחדן שלא התערב קודם. (ל''ת)

    אלדד, 17/07/12 22:57

  • 48.

    יש לכבד את רצונה ולאפשר לה לחיות היכן שטוב לה (ל''ת)

    זכותה הטבעית לבחור, 17/07/12 22:14

  • 47.

    יש שם לתופעה !

    יוני, 17/07/12 20:55

    גיל ההתבגרות.

    • גיל ההתבגרות לא מתחיל בגיל 6

      some1else, 18/07/12 11:04

      יש שם לתופעה- אלימות הורים במשפחה. גם פאסיב אגרסיב זו אלימות. הטרור שהאמא מפעילה זו אלימות כלפי הנפש, זה גרוע מהמכות הפיסיות. הוא הפאסון שהיא שומרת והשקר כלפי החברה זה נורא עוד יותר. אבל החוק אימפוטנט. ילדה מסכנה, יש לה שיעור עצום.

  • 46.

    מה זה,זה אמיתי?

    אורית, 17/07/12 17:46

    איפה הרווחה? האימא משוגעת על כל הראש!!
    שחררו את הילדה!!

  • 45.

    כתוב בתורה ''כרחם אב על בנים...'' ותמיד שאלתי את עצמי למה לא כתוב ''אם''

    6yoyya, 17/07/12 17:44

    עכשיו זה מובן

  • 44.

    זה מחלה נשית ידועה....קנאה. ועוד כמה גרמים של טירוף. אשה בלי גבר

    להשתוקק אליו ולכבדו צריכה,, 17/07/12 17:40

    פסיכיאטר

  • 43.

    גם אני התנתקתי מאמא שלי, ומאז יש לי שלוות נפש

    יש אנשים שלא מתאים להם להיות הורים, 17/07/12 17:24

    גם אמא שלי עשתה לי את המוות. לא בדיוק כמו בכתבה, וגם כבר הייתי בגירה ולא גרתי אצלה - אבל כל פעם שמשהו לא היה לרצונה היא היתה מאשימה וכועסת. כבר אי אפשר לספור כמה פעמים היא אמרה לי שאני לא הבת שלה יותר על מריבות טפשיות של מה בכך. עד שאחרי הרבה הרבה הרבה שנים כאלו, פתאום ניחתה עלי ההארה, שבאמת אני לא חייבת להיות הבת שלה יותר. ומאז פחתה כמות הדרמה בחיי, ובמקום להוציא אנרגיות על אדם שלא מבין שתפקיד הורה הוא לא לשלוט ולנצל את ילדיו, אני משקיעה את האנרגיה הזו באפיקים אחרים בחיי. ולמיכל אני רוצה להגיד - תני לאמא שלך הזדמנות להשתנות- תתעקשי ללכת לטיפול משפחתי, אבל אם היא מזיקה לך ולא מוכנה להודות בטעויות שלה אז היא לא באמת אמא שלך, היא רק מישהי שילדה אותך.

    • בגיל ההתבגרות יש בעיות... ושאלות... שרק אימא יודעת

      בנות זקוקות לאימא !, 17/07/12 21:25

      ולכן ברוב המקרים ללא ספק, הבנות צמודות לאימא, ולא אל האבא - בכל המשפחות הנורמטיביות

      • הגיע הזמן שנפסיק להניח ש''רק אמא מבינה'' או ''אין כמו אמא''

        נשפוט הורים לפי התפקוד ולא לפי המין שלהם, 18/07/12 02:28

        הלוואי והיתה לי אמא שאפשר לפנות אליה בצרה, להתנחם אצלה בזמן משבר, ולהרגיש שהיא תמיד שם בשבילי, אבל היא לא כזאת. יש לי הרבה חברות שגם בגיל שלושים פלוס עם משפחה משל עצמן עוד רצות לאמא שלהן בשביל עזרה ותמיכה, ואני מאוד מקנאת בהן. התנתקתי כי היא מסרבת להתנהג כמו הורה, ומזיקה לי. נהוג להניח שכל הנשים הם הורה אוהב, תןמך ומבין - אבל זה לא נכון.

        • ברוב המקרים, כלומר 99% מהמקרים, הבנות ''צמודות'' לאימא

          הכלל, 18/07/12 13:52

          אני מדבר על בנות בגיל ההתבגרות 16-10 מה שקרוי גיל הטיפש עשרה, כלומר, גיל ההורמונים
          ולא צריך להיות חכם במיוחד כידי להבין מדוע

      • נכון רק תאורטית. במציאות אמא שלי שאלה אותי

        אישה, בעילום שם, 19/07/12 14:28

        כשהייתי בגיל 15 שאלה אותי אמא שלי אם לדעתי כדאי לה להתאבד ומה אני חושבת. זה אחרי שהיא היתה מאושפזת בכמה מקומות. אמרתי לה שלדעתי לא אבל שתשאל עוד מישהו כי אני לא ממש יודעת.. תפסיקו כבר עם הקשקוש של משפחה נורמטיבית.

  • 42.

    סגנית בחטיבה מתנהגת כמו סוהרת -זו האוירה (ל''ת)

    בתיכון הצוותים שפויים ומקצועיים, 17/07/12 15:34

  • 41.

    יש מה לעשות

    נילי, 17/07/12 15:33

    סיפור קשה ומזעזע, מכירה אותו מכל כיוון אפשרי וזה לא נגמר בילדות!אז אתה אורי, כאבא שלה חייב לפנות לעורך דין!
    חייב-ומהר!
    ויש גם את האגודה להתעללות בילדים-אל''י.
    אבל יש עורך דין אחד אחד שיציל אותך-אותה מהסיפור שהוא מומחה לנושא משמורת, אמהות מתעללות...וחיתוך הכאב הנושא.קוראים לו אבי גפן ברמת גן.

  • 40.

    לכל בור ועם החברה האנושית: מקומו הטבעי של ילד הוא עם מי שמיטיב עימו!!! (ל''ת)

    דודו, 17/07/12 15:31

  • 39.

    NRG זה כל התגובות ? או שלא מפרסמים ?! (ל''ת)

    איפה התגובות ?1, 17/07/12 15:23

  • 38.

    איך אתם קונים את הלוקשים שמפיץ האבא בלי אחריות (ל''ת)

    מי מטפל בזה בתקשורת?, 17/07/12 15:17

  • 37.

    ואם הבת לא תסתדר גם עם האבא ?!

    ממש מפחיד !, 17/07/12 14:59

    ואם הבת לא תסתדר גם עם האבא ?!
    היא יכולה להעליל עליו במשטרה (תלונת שווא) כיד הדמיון, והאבא הרחום הזה יכול להיכנס לכלא לשנים ארוכות, ולכן, אני במקום האבא הזה, לא הייתי לוקח אחריות על הילדה הזאת

  • 36.

    לי זה נשמע שהאמא לא יודעת איך להחזיר את הילדה הביתה. נראה לי שצריך לקב

    חגית, 17/07/12 10:57

    לקבל עזרה מגוף שלישי. יכול להיות גם שהאבא מניפולטיבי.
    האמא בטח מקבלת עצות מאנשים מסביבה ומתוך חוסר אונים , פעם היא לוקחת לה את הדברים שהיא קנתה, מתנות כסף, הכל, מכיון שהיא מרגישה אבודה.

  • 35.

    איפה תגובת האם? מה זאת הכתבה החד-צדדית הזאת? (ל''ת)

    שיר, 17/07/12 10:57

    • שהאם תגיד שזה לא נכון, והאבא הסית את הילדה נגדה? (ל''ת)

      למה את מצפה, 17/07/12 15:07

    • נכון, כל עוד אין שני צדדים

      טל, 17/07/12 16:18

      גם אם הילדה מלאך והאבא אביר על סוס לבן, לא יכולה להאמין להם.

      • נכון. (ל''ת)

        מאוד., 17/07/12 19:36

  • 34.

    ילדה אהובה כ''כ...

    חסויה מצויה, 17/07/12 10:36

    אני בטוחה שאת קוראת את הכתבה ורואה את התגובות. אני רק חייבת לציין שאני עברתי את מה שעברת (אולי אבא שלי לא היה מורה במקום בו למדתי וההורים שלי לא גרושים אבל אבא שלי קרוב להתנהגות של אמא שלך). תדעי לך שאת מדהימה! שיש לך כוחות! שאת מסוגלת! את עכשיו בת 14, עוד 4 שנים (כן, זה ניראה רחוק אבל זה יעבור מהר) ואת מחוץ לחזקת אמא שלך. את תוכלי לעשות מה שאת רוצה. מה זה 18 שנים לעומת כל החיים שיבואו אחר כך? תדעי שעוד יבוא היום ובו תוכלי להיות את. תוכלי להיות חופשיה ולעשות מה שעושה לך טוב ומאפשר לך להתפתח ולגדול. אני זוכרת רגעים קשים שהיו לי ואני רואה אותם שוב מול העיניים כשאני קוראת את הכתבה. יוצאים מזה, באמת. רק תאמיני בעצמך שאת מסוגלת.
    ליבי אליך, אהובה. רק תתחזקי ואת תעברי את הגל הקשה הזה.

    • נכון מאד

      some1else, 18/07/12 11:08

      אל תתני לטרור של אמך לשבור את נפשך, זכרי שיש בך את תעצומות הנפש מעל ומעבר. זו את החזקה ביניכן, ולמרות החמלה כלפי אמך, שיש לה כנראה סוג של מחלה, בחרי ראשית בטוב, בחירותך. כפי שאסור לאנוס את גופך ולפגוע בו אסור לעשות זאת לנפשך. היי חזקה, אני אתפלל עבורך.

  • 33.

    העיקר אמא קונה לה כל מה שהיא צריכה ורוצה. (ל''ת)

    ילדים הם כפוי טובה., 17/07/12 09:29

  • 32.

    זו לא אמא זו מפלצת..

    סזב, 17/07/12 07:47

    מזכיר קצת את הסיפור של שלגיה..(unce upon a time(

  • 31.

    כל המשפחה הזו חייבת ייעוץ פסיכולוגי , ביחד ולחוד. האם חייבת טיפול הורי (ל''ת)

    אין ברירה, 17/07/12 05:18

  • 30.

    עיתונות צהובה וזולה. איפה הצד של האם? מה הרשויות אומרות? (ל''ת)

    ניר, 17/07/12 05:11

  • 29.

    מסכנה הילדה. שבית המשפט יעביר את המשמורת לאבא וישלח את האמא

    נ, 17/07/12 03:37

    להסתכלות פסיכיאטרית. מסכנה הילדה.

  • 28.

    ככה זה במדינת ישראל כששמים את הילד במרכז במקום ערכים ומשמעת. (ל''ת)

    בא לי / לא בא לי., 17/07/12 03:06

  • 27.

    הילדה המורדת הזאת תצטער מאוד על ההתנתקות וגם אביה. יהיו לה בעיות עם (ל''ת)

    בני זוג ועם ילדיה אם היא תעשה זאת במקום גישור ., 17/07/12 03:05

    • אז מה עדיף???? להיות עם אמא מתעמרת ולקבל פסיכוזה מזה????? (ל''ת)

      חסויה מצויה, 17/07/12 09:54

      • התשובה בגוף התגובה. זה לא או שחור או לבן זה גם וגם. לנסות גישור וריפוי (ל''ת)

        נקודות הכאב במקום לשרוף גשרים. ולא לברוח., 17/07/12 19:31

        • כנראה שלא חווית מה שהילדה עוברת לכן אתה מגיב ככה

          יעל, 20/07/12 00:14

          יש מצבים שאין מקום לגישור וברבורים, במיוחד אם מדובר במחלת נפש. אומרים שלום עם כל הכאב וממשיכים.

  • 26.

    יש את השאנטי (ל''ת)

    לילי, 16/07/12 23:50

  • 25.

    לפחות אבא שפוי

    דניאל, 16/07/12 22:14

    יש מקרים הרבה יותר עצובים כאשר שני ההורים לא שפויים ואז לילד בכלל אין לאן לברוח.

  • 24.

    איכס. איזה אמא גועל נפש. (ל''ת)

    אילנית, 16/07/12 21:59

  • 23.

    בתור ילדה שגדלה בבית שבו ההורים נשואים והאמא שונאת אותה..

    היום כבר אמא לילדים בוגרים, 16/07/12 21:16

    אני יכולה רק לומר, יש כפי הנראה מצבים בו אמא יכולה פשוט לשנוא את הבת שלה.
    אני גדלתי בבית בו שני ההורים בקשר טוב האחד עם השני.
    מצד שני היינו 3 ילדים, ואני שהייתי ילדה מאוד טוה, ומאוד מרצה לא רק שלא הייתי אהובה, אלא פשוט שנואה על אמא שלי.
    אבא שלי אהב אותי והתנהג עאלי מאוד יפה, אבל אמא שלי גם טרחה להגיד לי שהיא שונאת אותי.
    יכולים להיות מצבים כאלו!
    אסור להאשים את הילדה הזו. אין לאף אחד מושג מה באמת קורה שם. יכול להיות שהאמא מנסה לנקום באב דרך הילדה, וכשהילדה לא שיתפה פעולה היא מענישה אותה.
    יכול להיות שהיא מופרעת (האמא).
    העובדה היא שהאמא לא מדברת עם האבא כבר שנתיים, לא מבשרת טובות על האמא.
    תיזהרו מלחשוב שהאבא ו/או הילדה אשמים

  • 22.

    תקליטו ותצלמו אותה, כדי שתהיה לכם הוכחה לבית המשפט (ל''ת)

    בהצלחה, 16/07/12 20:20

  • 21.

    בהחלט לא חד צדדי

    המחתרת הסגולה, 16/07/12 19:46

    האמונה העיוורת שמאחורי כל גירושין עומד גבר בוגדן ואב גרוע צריכה להיות נחלת העבר. כך גם צריך לקרות עם מערכת המשפט שנוטה לכיוון האמהות, לפעמים בלי שום קשר לעובדות בשטח. במשפחות רבות, הגברים לוקחים את נטל גידול וחינוך ילדיהם בזמן שהאשה עסוקה בלשרוט את כרטיסי האשראי ולשתות קפה עם החברות.

  • 20.

    ילדונת, תפסיקי להפנות עורף לאמא שלך

    ענת, 16/07/12 19:33

    תשמעי ממני, יום אחד תצטערי על זה. זה ברור שהאבא מאוד נהנה להרחיק אותך ממנה ולפגוע בה בצורה דיפלומטית.

    תהיי בקשר עם אבא ולכי עם אמא שלך לייעוץ משפחתי ותכבסו את הכביסה שלכם שם, לא מול כל הארץ.

    • אבל היום נהוג להיות משפחה בהפרעה מול כל עם ישראל במקום בחדרי חדרים (ל''ת)

      עם יועצת, פסיכולוגית, מגשרת וכו'., 17/07/12 03:07

    • כמה צפוי שאישה תגיב ככה. איכס... אין צער על אמא כזאת (ל''ת)

      נשים, שק של נחשים, 17/07/12 08:30

    • קל לך לדבר...

      חסויה מצויה, 17/07/12 09:59

      אני סטודנטית לעו''ס ואני יכולה לכתוב כאן בפה מלא שראיתי הרבה הרבה מקרים שבהם האמא היא דמות מפלצתית לילדים שלה. כשהילדה באה כבר לכתבת זה אומר שהמצב כבר בכי רע. אני לא יודעת בדיוק מה קורה אבל בטוח שזה לא אשמתה של ילדה בת 14! יש מציאות שמובילה אותה לקושי הזה! תפסיקי להיות שיפוטית!! ניראה אותך במצב הזה!!

      • כעוו''סית את ממש לא סובלנית לגבי תגובות שונות ממך. את כנראה מזדהה עם כל

        את הרי לא שופטת, או עו''ד., 17/07/12 19:34

        ''קורבן'' לא ניראה לי שזו הדרך לשקם יחסים בין בני משפחה. כעו''סית לעתיד את צריכה לראות את שני הצדדים ולהבין אותם ולא לתפוס צד מיידית.

        • כעו''סית היא יודעת מה היא מדברת ולא מסתירה את האמת

          יעל, 19/07/12 14:30

          כמו כל הקשקשנים שמנסים להשמע יפה. כל הכבוד לה מחזיקה ממנה

    • לא נראה לי שיש לילדה ברירה

      some1else, 18/07/12 11:12

      הדבר היחידי שיוציא את האם מהמקום הטרוריסטי שהיא נמצאת בו זה דעת הקהל. כל מה שנעשה בדלתות סגורות לא מעניין אותה. טוב מאד שפתחת את זה, כל הכבוד על האומץ.

    • לילדים שלה. כשהילדה באה כבר לכתבת זה אומר שהמצב (ל''ת)

      בכי רע, 19/07/12 10:19

    • בטוח שזה לא אשמתה של ילדה בת 14! יש מציאות שמובילה אותה לקושי הזה! (ל''ת)

      תפסיקי להיות שיפוטית!!, 19/07/12 10:20

  • 19.

    לשנות את חוק חזקת הגיל הרך הטיפשי (ל''ת)

    שייך לעבר, 16/07/12 19:14

    • או... לראות מה באמל טובת הילד ולא סתם לשים אותו אוטומטית אצל אמא!!! (ל''ת)

      חסויה מצויה, 17/07/12 10:00

  • 18.

    הסתה שקטה ומזיקה.

    רן, 16/07/12 18:57

    תחי ההסתה השקטה של האב. בשקט בשקט הוא נושף בעורפה של האם ומצטייר כחסיד אומות העולם. והאמא נאבקת כדי להשאר בתמונה אצל ילדיה. יש צורך דחוף בהתערבות אנשי מקצוע.ילד לא תופס צד של הורה אם הוא לא הוסת.חבל שהאבא לא רואה את טובת ילדיו.

  • 17.

    זה נשמע שהאימא נרקיסיסטית ממאירה פרוורטית. נורא!!!! (ל''ת)

    אחד העם, 16/07/12 18:31

  • 16.

    סיפור עצוב מאוד

    נוראי, 16/07/12 18:04

    יש פה כאלה שזה הפתיע אותם שהאמא עובדת במשרד החינוך.. תבינו שהיום כל מורה אומר לתלמיד שלו ''שתוק'' בלי אף בעיה. מורים משפילים ילדים בבית ספר אצלי כל יום. מורה אחת אמרה לחבר שלי שהוא בכיין ואז כל הכיתה צחקה עליו (בכיתה ו').. מורה אחרת צעקה על חבר אחר שלי ואמרה לו לעמוד עם הפנים לקיר ולהצמד אליו. (בכיתה ב') מורה אחר דחף תלמיד (בכיתה ה'). בנוגע לשני המקרים האחרונים התלמידים התלוננו ובית הספר לא עשה שום דבר. אותם מורים עדיין מלמדים בבית הספר.

    • יש להם מזל שלא נפלו אצלי. (ל''ת)

      ., 16/07/12 23:25

    • בגלל שאין מספיק מורים שמחדירים משמעת (בלי קללות כמובן) יש לנו (ל''ת)

      נוער כמו הנערה הזו. שערכים וערכי משפחה רחוקים ממנה, 17/07/12 03:08

  • 15.

    איזו אמא חצופה!!! אם היה צריך לקבל רישיון, היא לא הייתה עוברת את המבחן (ל''ת)

    ירושלמית, 16/07/12 18:03

  • 14.

    שאם יש לה תסמונת PAS היא צריכה לטפל בעצמה דחוף

    לפני שהיא מטפלת בילדים שלה !, 16/07/12 18:01

    ואם הסבתא מתנהגת גם היא ככה אז כניראה שהאמא ירה זאת ממנה !

  • 13.

    כתבה חד צדדית. למה לא מציגים את הצד של האמא? (ל''ת)

    נשמע לא אמין, 16/07/12 17:40

    • נו באמת. האמא מגיבה לטוקבקים? בעעעע (ל''ת)

      אמא שטן, 17/07/12 08:31

  • 12.

    רק ''אורלי'' לא שם בדוי...

    ניקסון, 16/07/12 17:34

    מעניין מאוד האב והבת מוצגים ב''שם בדוי'' והאמא מוצגת בשם אורלי.
    גם הפרטים האחרים על האם ומקום עבודתה, מספיקים עבור מי שגר בסביבה...
    חבל שעיתון כזה (יומיים לפני קריסתו...) נוטל חלק וצד במאבק...

    • לא הבנתי מה אתה רוצה

      דיקלה, 17/07/12 08:56

      גם אורלי הוא שם בדוי.

      ומה זה בדיוק לא לקחת צד במאבק?
      להתעלם ממה שאנשים מספרים לך?
      לא לסייע להם כשהם מבקשים עזרה?

      הכתבה הזו גורמת לחשיפה ואולי בעקבות זה לטיפול ראוי יותר.
      מי שיקבל את ההחלטה אם להעביר את הילדה לחזקת האב הוא בית המשפט, שבהחלטתו יתבסס על תקשורת עם כל הצדדים המעורבים.

  • 11.

    מה לעשות יש לכם בבית סופר נני (ל''ת)

    123, 16/07/12 17:33

  • 10.

    באמת לא בכל מחיר נשארים עם האמא, מדברת מנסיון חיי

    אישה, 16/07/12 17:19

    ב''ה
    בגיל 14 עברתי לגור עם אבא שלי מבחירה. היה קשה לגדול בלי דמות אם (ובעצם גם בלי ממש אבא כי הוא היה בעבודה עד מאוחר לשלם את הכל) אבל בראיה לאחור עם כל הקושי זה היה לטובה. אני לא רוצה לחשוף כאן למה עזבתי את הבית של האמא אבל אפשר לתאר שהיתה סיבה לכך. עד היום אין קשר כמעט איתה ואני שמחה שעשיתי את הצעד הזה אחרת הייתי משתגעת.. בקיצור ילדים מבינים הרבה פעמים ממש טוב מה הם רוצים מהחיים ואפילו בהחלטות שנראות מאד גדולות הם יודעים בפנים מה נכון להם. זה מהנסיון שלי. מאחלת לה בהצלחה ושתהיה חזקה מבפנים.

  • 9.

    שימוש האב בתקשורת-אומר דרשני-הוא לא שיה תמימה,אלא הוא המנוע המסית נגד (ל''ת)

    פסטיבל 'מספר הסיפורים' על גב ילדיו, 16/07/12 17:14

  • 8.

    הבת הטיפשה מוסטת ע''י האבא וזה ברור כשמש (ל''ת)

    מסכנה האימא, 16/07/12 17:13

    • אמא טאליבן, מספיק להגיב (ל''ת)

      האמא מרשעת, 17/07/12 08:33

    • ברור כשמש:האב פנה לעתונות בעצת עו''ד- ומכבס כביסתו (ל''ת)

      צר לי-הוא עורך מסע משומן נגד האמא, 17/07/12 15:16

      • 8 שנים שהוא שותק.. הגיע הזמן שידבר

        אישה, 20/07/12 00:17

        מגיל 6 הילדה רוצה לעזוב

  • 7.

    קוראים לזה PAS

    יעל, 16/07/12 16:50

    יש לתופעה שם PAS. פרופסור ר. גרדנר כתב על זה.
    מאחלת לילדה הצלחה בהתנתקות.

    • אתה בטוח שזה בא רק מכיוון הילדה? (ל''ת)

      Hollander, 16/07/12 17:47

    • אתה בטוח שזה בא רק מכיוון הילדה?

      Hollander, 16/07/12 17:47

      תסמונת הניכור ההורי (באנגלית ''Parental Alienation Syndrome'') היא תופעה בה ילד מתנכר לאחד מהוריו, כאשר אין צידוק לכך, ועל רקע של גירושים בין בני זוג. המונח נטבע ב-1985 על ידי פרופ' ריצ'רד גארדנר מארצות הברית, ומגדיר תסמונת של ילדים אשר חוו הסתה כנגד הורה מנוכר.

    • בעברית קוראים לזה תסמונת הניכור ההורי ... (ל''ת)

      ., 16/07/12 17:58

  • 6.

    נשמע לי חד צדדי

    גיל, 16/07/12 16:36

    איזה אמא מרשעת שמכריחה את הבת שלה ללבוש עוד ז'קט ומבררת למה היא לא הגיעה לבית הספר..

    קשה לשפוט מרחוק אבל השילוב של ילדה מתבגרת, מאבק גירושים ורעש בתקשורת נראה לי מסביר את מה שקורה פה.

    • צודק (ל''ת)

      נ, 16/07/12 17:24

    • צודק מאוד . (ל''ת)

      מכירה דברים כאלו, 16/07/12 19:02

  • 5.

    אמא שלה חושבת שהיא תשאר צעירה וחזקה לנצח...

    שרון, 16/07/12 14:31

    שהיא תגדל והילדה תתבגר ותהיה עצמאית הילדה לא תסתכל עליה ואפילו לא תשלח לה סעד לטפל באמא שלה. יש הורים שמתעללים בילדים שלהם בגלל חסכי עבר ולא מבינים שהגלגל בחיים מסתובב

    • אח כמה שאת צודקת... וכמה שאבא שלי מסכן היום! מגיע לו !!!! (ל''ת)

      מיכל, 16/07/12 19:20

  • 4.

    מאמא כזאת יש להתרחק כל החיים, עד שתבקש סליחה.

    מודאגת, 16/07/12 14:15

    כמו שמציעים בספר ''למה הוא עושזה את זה''? בספרית פועלים.

  • 3.

    והיא אמורה להיות מחנכת בישראל??? מיד לפטר

    ובהצלחה לילדה, 16/07/12 13:42

    עם סבתא ואמא כמו שלה מי צריך אויבים

  • 2.

    בושה של אבא. יש לך מה לומר? תעשה זאת בבית משפט לענייני משפחה

    בדלתיים סגורות, ולא בעיתון על רמזים לגבי הזהות, 16/07/12 13:40

    הילדה מסכנה, היא כלי משחק בין שני הורים, שיכול להיות שהם נפלאים ויכול להיות שהם זוועתיים.
    מה שבטוח הוא שהאבא עושה עוול נוראי לבת שלו בכך שע''י הראיון הוא מפעיל לחץ על האמא.
    גועל נפש.

    • לא הבנתי למה האבא אשם?

      עידו, 16/07/12 17:02

      הוגשה בקשה לבית המשפט לתת לאב משמורת יחידה. עשרות מקרים כאלו מגיעים לעיתונות. מה בדיוק שונה כאן?

      מאיפה הרעיון שהאבא הוא זה שפנה לעיתון?
      מה קרה כאן זה שאשת חינוך בצפון מתעללת בבת שלה. דברים כאלו מגיעים לעיתון יום יום.

      זה כלל לא קשור לאב או לאם.
      האם כאשר ''אמא טאליבן'' נעצרה זה היה כי האב הגיע לעיתון? לא! זה היה כי העיתון מתעניין בדברים שקורים נכון?

      בדיוק כמו במקרה הזה.

      ואת בטוח מכירה את האמא אחרת לא היית כותבת שזה גועל נפש שילדה מספרת על ההתעללות בה.
      האם היא צריכה לשתוק?

      • מה לא מובן לך? הכתבה חד צדדית (מה עם הצד השני?)

        ניר, 16/07/12 17:40

        הלא כל מי שעובד בבית הספר הזה, נחשף למידע.
        ברור שהכתוב כאן לא נכון. כי הוא מציג את עמדתו של צד אחד לסכסוך.
        לא מעשי שהורים גרושים ינהלו את מאבקם בתקשורת תוך גרימת נזקים לילדים.
        גם מקרה אמא טליבן היה חזירות של התקשורת מפני שהמידע היה ברור לכולם (הפרטים נחשפו בחלקים והצטרפו לתמונה שלימה...)
        לא היה זכות לתקשורת לחשוף את הילדים בשביל הרייטינג.

    • בוא אני אסביר לך את הבעיה - האבא התחתן בשנית והילדה רוצה לחיות אצלו (ל''ת)

      רק שהאמא תוציא להם את הנשמה ולא תסכים, 16/07/12 17:41

      • סיפור ידוע

        אשה, 16/07/12 23:31

        נשים מתגרשות אחר כך מצטערות ממורמרות ומתוסכלות, ובמקום למצוא להן חיים , הן יורדות לחיי הבעל לשעבר במיוחד אם הוא התחתן שוב ובנה משפחה.
        עברנו את זה עם גרושתו הפסיכית של בעלי. אבל תזכרו שהכל עובר. אז אל ייאוש.

    • פמיניסטית הזוייה לגברים אין סיכוי בבית המשפט למשפחה

      א זה אבא, 16/07/12 18:46

      משחק מכור. האישה רוצה את המזונות שלה. ביתהמשפט יכריע בעוד שנתיים כדי שהאישה תמשיך לגבות מזונות. הגיע הזמן לתקוע דילדו מחשמל לכל הפמיניסטיות הממורמרות. השופטת טובה סיון מנתקת ילדים מאבות. ימח שמה

  • 1.

    אנשים חשובים תמיד מנצחים, מותק. תראי מה קרה עם התאומים שהאבא פגע בתינו

    אני, 16/07/12 13:06

    אם אימא שלך חשובה את לא תנצחי.
    הדרך היחידה להשיג את מה שאת רוצה זה לברוח מהבית או ללכת לבית נוער שמקבל ילדים זרוקים או לפנות לעורך דין ולטעון שמתעללים בך כי לדעתילקיחת בגדים ומתנות זאת התעללות נפשית ואם בילדותך אכן היכו אותך בחגורה (היום לא יעזו) זאת התעללות פיסית.

    • למה שהיא תלך לבית נוער כשכל מה שהיא רוצה זה לחיות אצל אביה (ל''ת)

      ולזה ''מחנכת הדור'' סגנית מנהל בי''ס לא מסכימה, 16/07/12 17:43