• 15.

    מה ה''בשורה טובה'' בידיעה הזו? (ל''ת)

    אילן, 15/07/12 01:36

  • 14.

    רכבת תקלה (ל''ת)

    יניב, 14/07/12 23:11

    • לכותב תגובה מס. 14:

      מרים, 16/07/12 19:07

      רכבת ''תקלה''?אכן!

  • 13.

    מהנטקה עד צומת אורה 2 תחנות? השתגעתם?

    עוז, 13/07/12 17:40

    מדובר בקטע של 3 ק''מ

    • מה הבעיה?

      עזרא מועלם, 14/07/12 10:49

      תחנה בקרית יובל ותחנה בקרית מנחם. יש לך בעיה עם זה?

  • 12.

    אקספרס למיון

    אבי קול, 13/07/12 00:05

    זו החלטה נהדרת,יעזור לכל אלו שסופגים מכות מהפקחים...

  • 11.

    מי יממן את הפרויקט?! התוואי ההררי מאורה לבית החולים יעלה הון תועפות! (ל''ת)

    $?, 12/07/12 16:42

  • 10.

    זה יקרה במאה הנוכחית ?

    julia, 12/07/12 10:27

    דרום-מערב העיר הפך להיות עולם שלישי; נאלצים לנסוע באוטובוס, להמתין אח''כ לרכבת בין 8 ל-12 דקות, לנסוע בעצלתיים ברכבת דחוסה ולא מאווררת. התחנה בהר הרצל חשופה לפגעי מזג האויר, ללא מקומות ישיבה . מציעה לכבוד ראש העיר שיואיל בטובו להשתמש ולו רק שבוע בחייו ברכבת קללה זו. וזאת כמובן תרומתם של הצמד אולמרט-לופוליאנסקי לירושלים

    • ל-JULIA בתגובה מס.10

      מרים, 16/07/12 19:17

      השאלה בכותרת אכן במקומה!

  • 9.

    עדיין יש תקלות וזמני המתנה ארוכים ורוצים להאריך את הקו הזה לאן וכמה זמ (ל''ת)

    לנה, 12/07/12 08:04

  • 8.

    מה יהיה הזמן מפסגת זאב לעין כרם? שעה וחצי?

    ת. פסגת זאב, 11/07/12 20:43

    ב"ה
    ועם כמה בדיקות פקחים נצטרך להתמודד לאורך הטוואי- 2 או 3? כיום תושב פסגת זאב שנוסע לתחנה מרכזית לפעמים צריך לעבור את הסיפור של הפקחים פעמיים כי הם מחלקים את הטוואי ביניהם ועולים בכמה תחנות וגם אם בדקו את הכרטיס שלך לפני מרכז העיר אז אחרי מרכז העיר עולה פקח חדש. ומי שנוסע את כל המסלול עובר טרטורררר. אוף מה יהיה איתם.

  • 7.

    ישר כח (ל''ת)

    ניר, 11/07/12 20:20

  • 6.

    זכרון קצר

    נפתלי, 11/07/12 20:17

    אם אני זוכר נכון ראש העיר הנוכחי אמר לפני הבחירות כי הדבר הראשון שיעשה אם יבחר יהיה הפסקת פרויקט הרכבת הקלה. אם אני טועה תקנו אותי אם לא תסיקו את המסקנות הראויות.

    • כנראה שהזכרון שלך לא מספיק טוב

      Dudi., 11/07/12 23:24

      הוא לא אמר שיפסיק את הפרוייקט, אלא דרש לזרז הליכים.

  • 5.

    רק לצפון מתקמצינים\\מה היה אם יוסיף עוד 300מטר

    דוד-י''ם, 11/07/12 19:06

    1.לתת שירות להדסה אולי זה טוב אך איזור מסויים סתם שומם אמ זה כדאי עבור כמות קטנה
    הוצאה גדולה.

    2-אגב אני גר בצפון העיר בערייה כנראה החליטו
    לכבד את תושבי נווה יעקב זה אתה עושים תשתית
    אני מנחש זה יגיעה עד הצומת
    מה היה קורה עם היה ממשיך עוד-300-מטר מגיע
    תחנה אחרונה-25-

    מה זה דרישה גדולה עבור תושבים שסובלים
    מרמקולים המטרידים מעבר לגדר ממסגדים
    הצורחים ומטרידים את התושבים
    ====
    ==יש לציין כי הודות לאולמרט נבנה הגדר
    עובדות בשטח מדברים בעד עצמם-למרות היותי
    ימני

    • אחוז גבוה מאוד מהיורדים מהרכבת בהר הרצל ממשיכים עד הדסה

      נוסעת כל יום להדסה, 11/07/12 23:40

      כך שהארכת הקו פשוט מתבקשת.

  • 4.

    זאת רכבת הסיוטים והסבל שלא הביאה שום הקלה לתושבים

    אין בעיה שתהיה רכבת אך גם אוטוסים מקבילים לנתיב, 11/07/12 18:13

    מאות המוענשים שזורמים מהאוטובוסים בהר הרצל או בשוק ונדחסים לארבעה קרוניות כל 10 דקות ומקללים את היום על המארה שהטילו עליהם אם רכבת הסיוטים הזאת השכם והערב והאשליה שהעירייה מכרה לתושבים שזאת הקלה לנוסעים. אין בעיה שתהיה רכבת אך גם אוטוסים מקבילים לנתיב
    לכל תושב תהיה אפשרות בחירה

    • אני רוצה את הרכבת

      שמעון, 11/07/12 22:22

      אני רוצה את הרכבת ולא את האוטובוסים מסריחים

      של אגד עם נהגים ערסים .

    • רכבת הקללה - רכבת שלא מתאימה לירושלים..

      יוני, 12/07/12 14:42

      כלכך נכון. מדוע עלי לנסוע שוב באטובוס (3 תחנות) עד ביתי ?? נסיעה שהייתה לוקחת לי חצי שעה הופכת לסיוט של שעה (אוטובוס רכב ואטובוס).

  • 3.

    כנראה שאתם לא מוצלחים בעבודה שלכם ...

    דוד, 11/07/12 17:17

    בירושלים , למשך המון זמן - היה שלטים שמודיעים שב8/2012 - יש קו רכבת קלה בדרך חברון , שנתי'ים אחרי שהקו להדסה היה גמור .
    אין כאן שום שינוי בתוכניות או הפתעה ,
    יש כן מחדל והתנהלות מזוויעה של העיריה בנושא . הקו תוכנן להגיע להדסה עוד לפני שהקימו את המסילות בירושלים .

  • 2.

    שכחו לציין סיום הפרוייקט 2076 (ל''ת)

    גילה צפון השומרון, 11/07/12 17:03

  • 1.

    רעיון רע. רוצים אוטובוסים!

    אלכס, 11/07/12 16:51

    המיזם מוצדק בתנאי שלכל אורך המסלול, לא יבוטלו קווי האוטובוס. הציבור יחליט אם לנסוע באוטובוס או ברקבת...
    בינתיים, מי שלא רוצה עסק עם פקח עצבני, מעדיף לנסוע במונית...

    • אוטובוס במקביל לרכבת - צורך השעה..

      יוני, 12/07/12 14:44

      נכון מאוד. צריך להחזיר את האוטובוסים במקביל. תנו לאזרח להחליט מה טוב בשבילו . לא ייתכן שמאלצים את הנוסעים לנסוע רק אבל רק ברכבת.