• 139.

    גיא, נצור טוקבקים אלה

    אחד שיודע משהו, 14/07/12 10:30

    טוקבקים אלה יעזרו לך להוכיח לפלסטינים עד כמה קצה בך נפשנו ואתה יכול כבר לעבור לצד השני פיזית.

    כל כך רע לך איתנו פה וכל כך רע לנו ממך. אז לך כבר, לך מפה!

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.173.7.253
  • 138.

    חחחחחחחחחחח איזה נאיבי, לעולם לא יהיה סיכוי לאפשרות השנייה ולמה?

    שורה תחתונה הם רואים בך לבן פולש וישראל כן אהמממממ, 13/07/12 10:34

    תפסיק להיות כזה נאיבי, ממש כמו תינוק בגן ילדים

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.180.234.152
  • 137.

    תראה גיא, גם אני הייתי בוחר באפשרות של השלום

    @, 08/07/12 08:21

    רק שהפלסטינים לא בחרו בה ואני בטוח שגם רבין היה עולה על זה בסופו של דבר

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.177.232.96
  • 136.

    מי שעשה שלום אמת ללא הרוגים היה מנחם בגין ז''ל..רבין רק נתן נשק לאוייב. (ל''ת)

    והחברים של רבין רצחו אותנו., 07/07/12 22:31


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.222.106
  • 135.

    חבל שלא עשית תחקיר..היית מגלה שיצחק רבין הוא אחד האנשים המאוסים במדינה (ל''ת)

    ואתה שלישי אחריו, 07/07/12 22:24


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.222.106
  • 134.

    אופציה ב' לא קרתה, א' זה מה שקיבלנו... מהי תגובתך ???

    אנה, 07/07/12 19:32

    מעניין אותי לדעת מה היה קורה אם אופציה א' של מה שפירטטת היה מתרחשת, מה אז היית כותב בטור הכל כך ענייני שלך...? היית מנסה לנחם את משפחות ההרוגים חפי מפשע או היית אומר שזה תהליך שאורך זמן אבל בסוף נגיע לשלב ב' הכל כך ציורי שתיארת עם המון כסף שזורם למשרדי הממשלה השונים, לפחות אתה מודע שזה חלימה בהקץ... כי דבר כזה אם כמה שזה נשמע טוב ונפלא לא יקרה בקרוב, ולא בגלל רצח רבין.
    ולגבי עמיר חלאה או לא, אין שום הצדקה לתת לו יותר או פחות משאר האסירים, הדם של ילדים בני שנתיים ובכלל אנשים אחרים לא שווה פחות מדמו של ראש ממשלה בלי קשר מה היה שמו או השקפתו הפוליטית.

    ולגבי האפרטהייד: איזה יופי שאתה לא מבקר את העניין, באמת תודה.. למיטב ידיעתי אשתך ביקרה לא מזמן לא מעט בבתי החולים, אני בטוחה שאפילו אתה לא מוכן לקחת סיכון שהיא תצא משם אם יותר מחלות ממה שנכנסה.. אף אחד לא רוצה שחפת או שלל מחלות נפוצות מהאזור ההוא...

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.94.23.76
  • 133.

    נגיד שרצחנו את ערפאת ושיחררנו את יגאל עמיר ודיברנו עם כלב..אז מה? (ל''ת)

    תירגע..קח רגיעון., 07/07/12 11:19


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.222.106
    • כתיבתך כהנחייתך של תכנית הבוקר. שום כלום לא ברור (ל''ת)

      גיא מרוז, 07/07/12 13:41


      דווח על תגובה זו

      IP: 84.108.23.116
      • זה שאתה פראנואיד זה לא אומר שמנחה תוכנית בבוקר לא רודף אחריך.

        אני מנחה תוכנית גמילה מסמים, 07/07/12 22:21

        נראה לי שאתה מרגיש רדוף מצד מישהו שמגיש תוכנית בוקר ונדמה לך שזה אני..כואבת לי הבטן מרוב צחוק...
        אתה חושב שרודפים אחריך? מרגיש פראנואיד?
        אני איתך חבר אבל תזכור שגם אם אתה פארנואיד זה לא אומר שמנחה הבוקר לא רודף אחריך...
        חחחחח
        למי התכוונת?

        דווח על תגובה זו

        IP: 85.65.222.106
      • אני מריח פה קנאה חולנית...איך יתנו לך תוכנית בוקר שהילדים ערים ? (ל''ת)

        אתה רוצה להפחיד אותם?, 07/07/12 22:35


        דווח על תגובה זו

        IP: 85.65.222.106
      • אני מנחה תוכנית בוקר ואתה יושב בבית חושב על ערפאת ומדבר עם כלבים. (ל''ת)

        האמת..אתה לא מציאה., 07/07/12 22:36


        דווח על תגובה זו

        IP: 85.65.222.106
  • 132.

    בא נדמיין שאתה באמת מאמין בשטויות שלך ואתה לא כותב רק בשביל הפרובוקציה (ל''ת)

    אחרת לא ישלמו לך.., 07/07/12 11:16


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.222.106
  • 131.

    במקום לפרסם תמונה מגעילה של רוצח ילדים היית מפרסם תמונה של הקורבנות. (ל''ת)

    מה אתה ערבי?, 07/07/12 11:14


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.222.106
  • 130.

    יפה לפנטז, לחלום בהקיץ, אבל בין זה למה שבאמת היה קורה -

    איציק, 07/07/12 10:39

    אין שום קשר. רבין או ערפאת, אבו מאזן או מישהו אחר בין הפלסטינים היה משנה את מטרותיו אילו רבין לא היה נרצח? גיא מרוז, העולם פועל אחרת. הסכסוך שלנו עם הערבים הוא לא משהו אישי, אלא זה סכסוך בין שני עמים על הבעלות על ארץ ישראל. לך תלמד היסטוריה של מאבקים דומים. הם הוכרעו בדרך כלל בכוח: החזק לקח הכל.

    דווח על תגובה זו

    IP: 94.159.240.166
  • 129.

    החומר הרדיואקטיבי התמוסס ונעלם. (ל''ת)

    מעניין מה קרה לעיטורי הרצח שעל החזה?, 07/07/12 10:27


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.177.181.135
  • 128.

    אופציה ב' הרחבה/ישראלית במצוקה

    אסתי, 07/07/12 09:03

    אני חושבת שאם השרץ כמו שאתה קורה לו (כמו בהרי פוטר לא אומרים את שמו המפורש כדי לא לתת לו כוח), לא היה רוצח את ראש הממשלה, היה לנו שלום זה בטוח, בתקופה שלפני הרצח היתה תחושה של תקווה ברחוב, היתה אני לא יודעת אם מישהו פה זוכר את זה אבל היתה תחושה של פרוספריטי, אין לי מילה אחרת לזה..
    ובגלל שאתה העלית פה אופציה של פינטוז הייתי רוצה להמשיך את הפינטוז שלך ברשותך...
    אז ככה, מלונות בשדרות, הנגב מקבל תקציב עצום גם הוא ובין עזה לאשקלון על קו החוף בונים פרקי מים - כי אם היה לנו שלום לא היינו צריכים להפריט את המים ואז היו מקימים יותר מפעלי התפלה ואז היה לנו מים בשפע, והיינו יכולים להפוך את מדינת ישראל למספר 1 תיירותית בחורפים הלא גשומים שלנו ויש לנו הרבה, במקום לשבת ולדאוג ולהכניס את הציבור לפניקת מים! שדרך אגב נפתרה - ברגע שמשלמים יותר יש יותר מים נכון? אין בעיית מים היום? התשדיר הזוועתי של ''ישראל מתיישת'' ירד היא כבר לא מתייבשת.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.228.117.132
    • ללא קשר ליגאל עמיר, שמצידי יכול להרקב בכלא, אני זוכר מציאות אחרת.

      יאיר מוטס, 10/02/13 09:53

      פיגוע בקו חמש, פיגוע בדיזנגוף סנטר, פיגוע כפול בתחנת ההסעות/אוטובוסים בבית ליד, פיגועים במדרחוב בן-יהודה בירושלים, פיגוע בשוק מחנה יהודה, פיגוע בקניון בכפר-סבא, ירי מקלאץ' בחדרה, דריסת חיילים ע"י אוטובוס, ושאר הרציחות ע"י ידידנו עראפת וחמישים אלף עושי דברו שהובאו הנה מממקום המקלט שאליו גורשו מלבנון (טונסיה), ואף סופק להם נשק.
      צר לי על כל 1,500 'קורבנות השלום' , ועוד יותר צר לי, על אנשים שמתנהגים כמו המהמרים בקזינו, ששמים כסף נוסף על הרולטה לאחר שכבר הפסידו.
      זה דמים וזה דמים, אך כאן זה דם שנוגע לכל אחד מאיתנו.
      נזכור את ג'יבריל ר'גוב 'הזכור לטוב' שבעת שחיילי צה"ל נלחמו בכנופיות הטרור הפלשתינאיות (שלל ארגוני הבטחון של המחבלים), הוא דאג להעביר בתא המטען של מכוניתו, תוך שימוש בתעודת הוי. אי.פי שלו, תחמושת לכנופיות הללו.

      דווח על תגובה זו

      IP: 79.176.0.83
  • 127.

    רבין גרם לרצח 2000 נשים וילדים בפשע אוסלו עם פיצוצי האוטובוסים

    שי, 07/07/12 06:58

    פיגועי השלום שלו

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.183.112.24
  • 126.

    אהוד ברק ואהוד אולמרט המשיכו בדרכו של רבין, ומה יצא

    כלום, 07/07/12 06:49

    די ברור מה היה קורה אילו רבין לא היה נרצח, שהרי אהוד ברק שהלך בדרכו של רבין הציע לערפאת את הכל, ואילו אהוד אולמרט שהרחיק לכת אף יותר, הציע לפלשתינים אתה הכל פלוס. ולאן זה הוביל? לכלום. מכך למדנו שכשהנהגה מסולמית שולטת בפלשתינים, הם לא יסכימיו אף פעם לנוכחותה של יישות יהודית במזרח התיכון, ולכן אנחנו סתם טוחנים מים. במקום להתחבט כיצד להגיע לשלום עם מי שאינו מבין את המושג הזה, הבה נחשוב כיצד להעניש את הפלשתינים על הרצחנות הברברית שלהם. לאור מצב הדברים, זה יהיה הרבה יותר משתלם, שכן אולי במצב שבו כל שרשרת המנהיגות המוסלמית הפנאטית תיעלם, יהיה סיכוי שתקום בקרבם הנהגה לא דתית, שתהיה מוכנה להשלים עם קיומה של ישראל, ולא כטקטיקה לקראת חיסולה, כמו שעשה חלאת המין האנושי ערפאת.

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.160.139.93
  • 125.

    ישראל היתה תולה את ערפאת, לא מרעילה אותו

    ההיגיון הצרוף, 07/07/12 06:37

    המטרה של ישראל היתה ונשארה להעניש את רוצחי ההמונים של העם היהודי, למען יראו וייראו. לכן לא מתקבל על הדעת שישראל הרעילה את פושע המלחמה ערפאת. אם ידיה של ישראל היו מאחורי הדברים, הדבר היה נעשה בגלוי, ראש הממשלה היה נוטל אחריות על הצדק שנעשה, והציבור היה חוגג על כך שעוד המן אחד נתלה על עץ גבוה.

    ובל נשכח מהי אל ג'אזירה - רשת שידור שאינה שונה בהרבה מרשת הפרופגנדה של גבלס הנאצי. קהל היעד שלה הוא ציבור פרימיטיבי, נבער מדעת, שהדימיון שולט אצלו יותר מהמציאות. אז לעשות מזה צימעס גדול???? מה, כבר נפתרו כל בעיותיה של ישראל שכל מה שמעניין את בעלי העט הוא הדימיון המזרחי של אל ג'אזירה?

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.160.139.93
  • 124.

    אם רבין לא היה נרצח הוא היה מפסיד בבחירות של 1996

    עמית, 07/07/12 04:07

    שכחת איך נראו הסקרים לפני הרצח...

    דווח על תגובה זו

    IP: 46.117.99.101
  • 123.

    גם לאה (ודליה) לא היתה בטוחה שאין קונספירציה ברצח שלו

    אהרוני ביץ, 07/07/12 03:33

    כמו לינקולן וקנדי,מנהיגים לא מתים סתם.תשאל את ד''ר דליה אייל...אה סליחה אי אפשר,היא מתה.אולי היס יודע משהו.כדור שלישי וכו'.
    גם לאה מתה פתאום.

    דווח על תגובה זו

    IP: 46.117.148.165
  • 122.

    גיא, מדוע אתה לא מאמין לערבים ? ... כשהם מדברים בערבית

    דוד, 07/07/12 02:52

    מה שאתה לא מבין הוא כי לערפאת לא היה שום אינטרס להגיע למצב בו מדינת ישראל חיה בשלום משוחררת מטרור.
    גיא, אני מאמין לערבים כשהם מדברים בערבית. לזכותם יאמר כי אינם מסתירים את כוונותיהם בנוגע לשלום עם הישות הציונית.
    מדוע אתה גיא לא מאמין להם ? הרי נתניהו בקדנציה ראשונה מסר שטחים, בקדנציה שניה הסכים ל 2 מדינות, הקפיא בנייה ביהודה ושומרון

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.129.248
  • 121.

    הבאסה היא שאופציה ב' היא באמת פנטזיה, עם ובלי רבין

    טל, 07/07/12 01:43

    זה פשוט לא יקרה

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.183.149.55
  • 120.

    בקשר לאופציה ב'

    חוליט, 07/07/12 01:16

    you may say i'm a dreamer , but i'm not the only one.
    לרגע אחד פינטזתי איתך והרגשתי תקווה - תקווה שנעלמה לפני 17 שנה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.68.45.128
  • 119.

    גיא את האמת פעם אחת בבקשה

    דוד, 07/07/12 00:16

    מה נותנים לכם לאכול שם בשמאל שגורם לכם לפנטז בחופשיות כזו.
    אקדים ואומר אני מתעב את יגאל עמיר
    לא פחות ממך. בימיי הבניים היה נהוג להוציא אנשים להורג ע''י הכנסתם באופן איטי לטיגון בשמן רותח. יגאל עמיר מתחבר לי בפנטזיה באופן קבוע לטיגון איטי.
    ועתה לעצם העיניין שלום עם הפלסטינים (עיין ערך שלום בסוריה בן העלווים לסונים) הוא פנטזיה חסרת בסיס לחלוטין, כאשר חבר הכנסת צרצור מוציא הודעה לעיתונות שהיהודים מזהמים את פלסטין הקדושה
    שגבולותיה הם מהירדן עד הים עולות בי מחשבות נוגות על שנות ה 30 בגרמניה ותורת הגזע.
    התקשורת (מבחירה) לא נותנת כיסוי לדברי הבלע, (אנסטסיה וההומואים
    הרבה יותר חשוב).
    לעניות דעתי רבין היה מובס בבחירות
    וסליחה על הביטוי החריף היה ניזרק לפח האשפה של ההיסטוריה כמנהיג כושל
    שרקח הסכם איום ונורא בעזרת המיצובישי שהעניק לגולפרב (קניית שילטון בכסף נקודה).
    אני ממליך לך בחום לקרוא רעיון שערך
    ארי שביט עם פרופ' בני מוריס זה בהחלט יכול לעזור לך להיתפכח.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.108.210.132
    • רק לחלק מהתגובה שלך אני רוצה להתייחס

      אסתי, 07/07/12 09:11

      לחלק שהזכרת את תורת הגזע ולא זה לא קשור לכאן אבל סתם אתה נשמע לי ימני בדעותיך ולכן חשבתי לשאול אותך את השאלה הזאת, - תורת הגזע זה רק קשור לאנטשימיות? רק נגד יהודים? או תורת הגזע מדברת גם על עמים אחרים - ואם כך מה שקורה היום בארץ עם השחורים הגרוש שלהם, ושל הילדה הפיליפינית - זה לא קשור לגזענות לנו מותר להיות גזענים יש לנו אוטוריטה בתחום כי פעם היינו אנחנו מופלים? אז היום מותר לנו להפלות כי יותר יותר נוח להיות בצד החזק?

      דווח על תגובה זו

      IP: 84.228.117.132
      • אסתי, אם את משתוקקת להרשות ל''פליטים'' להסתנן לארץ,

        איציק, 07/07/12 10:46

        אולי תחלקי איתם את הדירה שלך? ולידיעתך, הנאצים כללו בגזעים הנחותים גם את הצוענים, והשמידו גם נכים וחולי נפש. אנחנו לא הופכים לגזענים אם אנחנו מגרשים מחפשי עבודה - כיום נוהגות כך גם ארצות אירופה הנאורות.

        דווח על תגובה זו

        IP: 94.159.240.166
      • אין לזה שום קשר לגיזענות. הם מסתננים, שוהים בלתי חוקיים

        רונית, 07/07/12 17:02

        נמצאים בארץ ללא אישור בניגוד לחוק,איך עוד אפשר להסביר לך את העיניין?מדינת ישראל פתוחה לעליית יהודים מכל מקום בעולם בכל צבע וצורה שיבואו. מדינת ישראל היא לא מדינת הגירה לכל מי שמעוניין בכך. איך יתכן שאת לא יודעת את זה?

        דווח על תגובה זו

        IP: 82.80.146.254
  • 118.

    חשוב לפרק את ההתנחלויות היום

    אריה, 06/07/12 23:56

    ולא לשאול מה היה קורה אם היינו מפרקים?

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.127.9.49
    • עוד שנה וחצי יש בחירות, רוץ על מצע כזה ונראה אם יש לך רוב... (ל''ת)

      לך על זה, 07/07/12 01:24


      דווח על תגובה זו

      IP: 89.139.217.161
    • פירוק ההתנחלויות

      יורם, 07/07/12 05:58

      שמך שפן לא אריה.
      מה קרה אחרי פירוק וגירוש היהודים
      מגוש קטיף.
      החאמאס בעזה עלה לשלטון ואינו מפסיק
      להפגיז.
      אתם במדינת תל-אביב כאשר נפלו 30 פגזים
      מעיראק,ברחתם לכל העולם.
      כך יקרה אם ינטשו את חבלי ארצנו ביהודה
      שומרון ורמת הגולן.
      למד ערבית תשמע ותבין מה הם אומרים בשפתם.

      דווח על תגובה זו

      IP: 212.143.63.190
  • 117.

    פרדוקס הזמן

    המחתרת הסגולה, 06/07/12 23:56

    אומרים שאת גורלו של אדם לא ניתן לשנות ועל אחת כמה וכמה גורלה של אומה.
    אם רבין לא היה נרצח בידיו של מוג לב הוא היה נרצח במו ידיו גם כך. רבין היה בסופו של דבר מתעורר אל המציאות הנוראית של כל אזרחי מדינת ישראל באותה תקופה (פיגועי הזוועה של פסקו מלהכות בנו יום יום) ואל המציאות הפוליטית של רב המרצחים ממזרח, מר פולוניום ערפאת. רבין, שלא כמו פרס, מעולם לא היה הזוי. היתה בו אופטימיות של הרגע, של אולי עכשיו כן. אבל ה''לא עכשיו, ולא אי פעם'' היו מהדהדים יותר ומכריעים אותו. רבין, לו לא היה נרצח, היה מתפטר ופורש למעונו כמו שבגין ז''ל עשה עקב כשלונו בניהול מלחמת שלום הגליל. הפיגועים היו ממשיכים, אח''כ היו נופלות הרקטות והטילים, ורבין היה שם קץ לחיו באפלולית חדרו כי לאיש היה כבוד, והיה מוסר. הוא לא היה סולח לעצמו על הטעות הגורלית שאותה הנחיל לנו לדורות.

    דווח על תגובה זו

    IP: 82.131.219.37
  • 116.

    ברברן פנטזן וכלומניק בריבוע (ל''ת)

    מאיר בשן, 06/07/12 23:37


    דווח על תגובה זו

    IP: 212.98.78.67
  • 115.

    רבין עמד לבטל את הסכמי אוסלו ואז היה זורק את השמאלנים לכול הרוחות (ל''ת)

    שמאלנות יתר מעידה על פגם גנטי בתחום המנטלי, 06/07/12 23:37


    דווח על תגובה זו

    IP: 92.229.54.234
  • 114.

    מציאות3: אם רבין-עבודה-מרץ-ערבים לא שיחדו את ש''ס לתמןך באוסלו? (ל''ת)

    דוד נגב, 06/07/12 23:04


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.94.121.87
  • 113.

    מציאות2: אם רבין-עבודה-מרץ-ערבים לא שיחדו את גולדפרב לתמןך באוסלו? (ל''ת)

    דוד נגב, 06/07/12 23:03


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.94.121.87
  • 112.

    כשל לוגי חמור

    ניר, 06/07/12 22:50

    הכתב אומר ש''אם רבין לא היה נרצח אז בעקבות כך הפיגועים היו מפסיקים''.
    מה זאת אומרת ''בעקבות כך''? הפיגועים היו כשהוא היה בחיים למה שהם היו מפסיקים באורח פלא? הטעות של השמאל זה שהם חושבים שהפיגועים התחילו בתקופת פרס אבל זה ממש לא נכון הפיגועים היו בעיצומם כשרבין היה ראש הממשלה!

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.64.179.194
  • 111.

    מרוז היקר

    נוני פעמוני, 06/07/12 22:41

    אתה באמת רוצה לדעת מה היה קורה אם רבין היה אז ככה אז אישתו היתה ממשיכה עם טיריד דין של המתנות שקיבלה והוא היה ממשיך לישתות שיוס

    דווח על תגובה זו

    IP: 62.90.99.94
  • 110.

    אם רבין היה חי פנטזיית אוסלו הייתה מתנפצת

    שגיב א, 06/07/12 22:18

    רבין היה אריה לא פרייאר, אפשר היה לראות את תחושת הגועל על פניו שלחץ את ידו של ערפאת. בסוף גם רבין היה מבין שהים אותו ים והערבים הם אותם ערבים ומודה שטעה באוסלו ועראפת היה חוזר להיות טרוריסט שפל ולא מנהיג הפלסטינים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 184.231.248.58
  • 109.

    חוץ כמובן מהאמת, שרבין ( אין תאריכים קדושים) הפסיק את התהליך בעצמו (ל''ת)

    הצבר, 06/07/12 21:20


    דווח על תגובה זו

    IP: 46.117.145.71
  • 108.

    מרוז לא אשפוך עליך ג'ורה ובכל זאת אתה חולם חלומות באספמיה!

    דר' הופמן 25, 06/07/12 21:02

    האם אתה באמת עדיין מאמין שרבין היה משיג יותר מפרס? פרס היה הרבה יותר שמאל והסכים לתת יותר. גם אולמרט נתן הכול. שלום לא היה עם הפלסטינים ולא יהיה!
    הגיע הזמן שתתפקחו!

    דווח על תגובה זו

    IP: 46.116.247.133
  • 107.

    רבין היה מפסיד את הבחירות (ל''ת)

    גבי, 06/07/12 20:51


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.229.118.166
  • 106.

    xnuki דוחה ובכיין (ל''ת)

    מאסנו בך, 06/07/12 20:14


    דווח על תגובה זו

    IP: 46.116.215.0
  • 105.

    אופציה מציאות: תהליך אוסלו גובה הטרור עלה, רבין עמד בפני קריסת בחירות (ל''ת)

    דוד נגב, 06/07/12 19:55


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.94.121.87
  • 104.

    אופציה ג': יגאל עמיר תוקע 2 בערפאת, בא שלום ופרס מנכס מזרח תיכון חדש.

    כבשה פועה, 06/07/12 19:26

    ורבין?
    -הוא וירוחם משל כותבים יחד את ''המורשת'': אתוס ציוני על כיצד ירוחם ירה על אלטלנה ורבין נלחם נגד עובדי קבלן ותימני אחד קטן: קיסר.

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.160.182.162
  • 103.

    אם רבין היה חי פנטזיה שניה

    יניב, 06/07/12 19:24

    יש לי סיפור בשבילך כאשר זאק שיראק היה ראש ממשלת צרפת הזמינו משהו לביקור בצרפת לפני שנ יפגש עם זאק שיראק שבעד הפלסטינים ונגד ישראל בדעותיו לקחו את אותו יהודי חכם למוזאון הסטורי בצרפת כאשר הגיע לכיסא מסויים היה כתוב עליו הכיסא של נפוליאון שאל החכם מי היה נפולאון וכולם הסתכלו עליו בזילזול מי היה נפולאון? לאחר שהסבירו לו מי היה נפולאון שאל אפשר לקנות את הכיסא שלו [זה שבמוזאון]אמרו שמתנצלים אבל זה נכס היסטורי אחרכך המשיכו וראה אותו חכם את החניט של המלך לואי ה14 ושאל מי זה כמובן שהמבט המזלזל נשלח עוד פעם לאותו חכם וכשהסבירו לו שזה מצביא גדול וגם היה מאוד אכזרי בלשון המעטה שאל אם אפשר לקנות את החנית שלו וכולם פה אחד אמרו זה נכס היסטורי זה לא ימכר בעד שום הון שבעולם לאחר שסימו את הביקור במוזיאון הגיעו למשכן הנשיא בצרפת ואותו חכם עמד בדוכן ואמר ראו איזה פלא נפולאון חי לפני רק 200 שנה והוא כלכך חשוב עד שאת הכיסא שלא אתם לא מוכנים למכור וכנ''ל גם את החנית של לואי 14 אז איך אתם מצפים מעם שלפני 4000 שנה קיבל את ארץ ישראל ושלומה בנה את ירושלים וכל מלכי ישראל שהיו שם וכל ההיסטוריה על זה נוותר? המבין

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.126.160.65
  • 102.

    מה היה קורה אילו ב-48 היינו מגרשים את כל הצאצאים של צאלח-א-דין? (ל''ת)

    וואלק, היו פה רק מלחמות יהודים., 06/07/12 18:52


    דווח על תגובה זו

    IP: 46.120.49.168
  • 101.

    הוא היה פשןט שובר להם את העצמות ... ודי לחבימא ברמיזא.. (ל''ת)

    חיים, 06/07/12 18:28


    דווח על תגובה זו

    IP: 109.67.144.185
  • 100.

    גיא, מתי תפנים את המציאות?

    אתה איש הזוי!, 06/07/12 18:25

    אין שלום כי הערבים לא רוצים אותנו פה! קפיש?. אין שלום כי לטענתם גזלנו להם את האדמה וגזלנו להם את הכבוד הערבי, הבנת?. עד שהם לא יחסלו אותנו כאן כבודם העצמי לא ישוב, הבנת את זה ברוך? ואין לזה קשר לא לרבין לא לפרס וגם לא לנתניהו!

    השמאל הישראלי העלוב אליו אתה משתייך, מוכן להסתפק בחלק מארץ ישראל מבלי להביא בחשבון שלצד שכנגד יש רצונות אחרים... אתה מוכן לוותר, אבל מה אתם? הם לא בני אדם?

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.127.183.179
  • 99.

    בואנה אתה קשקשן ! קודם כל לגבי האפריקאים מדובר בהליך סטנדרטי

    יוסי, 06/07/12 18:23

    כמעט כל מדינה מתוקנת נוהגת בו כשמדובר באנשים שמגיעים מאיזורי סיכון לשחפת, לדוגמא אוסטרליה (אם למישהו כמוך היו בכלל נתונים כדי להגר לאוסטרליה היית מגלה את זה בעצמיך...). בעצם המצב הנוכחי שבו מכריחים את משלם המיסים לממן טיפולים בחינם לאזרחי מדינת אויב הוא לא תקין !
    דבר שני לגבי הזיות ה''שלום'' שלך, בסופו של דבר השמאל כן הצליח להשיג את שלו, עשינו את ההתנתקות מעזה ומתוצאות הכשלון הזה כולנו סובלים עד עכשיו, לא מבין מה הקשר בין רצח רבין לכך שהפלסטינאים בחרו בחמאס? אולי בגלל זה הם בחרו במורסי הזה?
    בקיצור שמאל ישראלי == עיוורון, טמטום, הרס עצמי התאכזרות לחלש וחיזוק העבריין כמו בבית המשפט בארץ ועם המסתננים...

    דווח על תגובה זו

    IP: 110.174.179.49
  • 98.

    לגייא מרוז

    מנשה, 06/07/12 18:14

    גם אם רבין לא היה נרצח לערפאת לא היה אכפת מי ראש הממשלה.והסכם אוסלו=קורבנות השלום
    יהודים בלבד כמובן.

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.181.19.68
  • 97.

    נראה שהשמאלנים חיים על פיטריות הזייה (ל''ת)

    אפי, 06/07/12 17:56


    דווח על תגובה זו

    IP: 95.35.62.253
  • 96.

    דליה רבין אמרה במפורש שלהערכתה אבא שלה עמד לבטל את הסכם אוסלו (ל''ת)

    למה לנחש ?, 06/07/12 17:49


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.177.15.89
  • 95.

    גיא ! רבין לא הצליח למסות את שוק ההון,

    MIKE, 06/07/12 17:48

    רק רציתי שתזכור [ שאל את בייגה ] .

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.250.122.114
  • 94.

    בואו נדמיין איזה גן עדן היה פה אילו לא היו מגיעים לכאן הבבונים המזרחים

    EXTRA-שמאל, 06/07/12 17:33

    ובן גוריון לא היה מאפשר לממוללי הזקנים להשתמט משרות צבאי, וישראל לא היתה נהפכת לפח אשפה של עלובי החיים שירדו אתמול מהעצים רק בשל יהדותם לכאורה. כמה נעים לחלום כשאנו בנפילה חופשית אל התהום שכל הנ''ל הפילו אותנו אליה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 46.120.82.43
    • שנינו יודעים שמזרחיים מתגייסים יותר [ בקרב הדתיים ]

      MIKE, 06/07/12 18:47

      עובדה , שדווקא ח''כ הרב חיים אמסלם [ הוא

      מזרחי] בעד גיוס - ברור לו שיש מי שתומכים בו מקרב הדתיים . אל תדאג, שמאלני יקר. הוא לא בונה עליך !!! ולא על חרדים אשכנזים.

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.250.122.114
    • למה אתה חושב שהמדינונת הלבנה שלך היתה שורדת? למדינת ישראל

      רונית, 06/07/12 18:57

      ללא המסות שהיגיעו אליה לא היה סיכוי.מדינה של פחות ממיליון איש לא היתה מגיעה רחוק.

      דווח על תגובה זו

      IP: 87.69.65.36
    • ל94...חוץ מעצמך ותואמיך ,כולם לא טובים... (ל''ת)

      והפוסל-כלום במומו פוסל? מסתבר., 06/07/12 20:31


      דווח על תגובה זו

      IP: 85.250.181.27
    • EXTRA-אידיוט אין לנו כבר כוח להבל שיוצא מהפה שלך (ל''ת)

      אלון, 06/07/12 21:14


      דווח על תגובה זו

      IP: 85.64.130.216
    • כנראה שהיית חוזר על אבוב לביבים של מזרח אירופה (ל''ת)

      מי היה נלחם בשבילכם ומקים את המדינה פיסית?, 06/07/12 23:30


      דווח על תגובה זו

      IP: 109.160.183.124
    • בפעם האחרונה שבדקתי שמאלנים אמורים להיות *נגד* גזענות (ל''ת)

      מיכאל, 07/07/12 00:53


      דווח על תגובה זו

      IP: 84.94.16.138
    • אתה לא שמאל ולא אקסטרא אתה גזען (ל''ת)

      אסתי, 07/07/12 09:15


      דווח על תגובה זו

      IP: 84.228.117.132
  • 93.

    מן הסתם, היו בטח עוד 2000 ''קורבנות שלום'' (ל''ת)

    לילו, 06/07/12 17:30


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.228.67.36
  • 92.

    חחחחח (ל''ת)

    גדול! כרגיל, 06/07/12 17:28


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.180.44.115
  • 91.

    אם רבין לא היה נרצח.

    משה, 06/07/12 17:17

    אוטובוסים מתפוצצים כל יומיים. פיגועי ירי בכבישים. פיגועי תופת במסעדות ומקומות בילוי. ואז שתי אופציות:

    אופציה א' - רבין (יותר ימני מרוב שמאלני ימינו) היה חוזר לדוקטרינת לשבור להם את הידיים והרגליים ומבטל את הבדיחה שנקראת אוסלו ואיתה את הזיות הבייליניסטים. עם הזמן היה מתחיל עידוד הגירה תמורת פיצויים לערבים.

    אופציה ב' - רבין היה ממשיך בדרך ההזויה של השמאל, מתרסק בבחירות הקרובות ויוצא מן החיים הפוליטיים או הופך לבדיחה בסגנון לבני. (עצם קיום העצרת היה בגלל שהפופולריות שלו ירדה לתחתית) היה עולה שלטון ימין חזק שלא מפחד מהאשמות שמאלניות על זניחת ''מורשת רבין'' ושאי אפשר היה לעשות לו דמוניזציה קולקטיבית ולהשתיק אותו בשם ה-''הסתה לרצח''.

    שתי האופציות מצוינות. אז מי באמת הרויח מרצח רבין? בטח שלא הימין. לגבי החלומותשל מר מרוז על מה היה קורה. יראה לי נא מעשה (לא דיבורים מתחמקים וצבועים) של הצד הערבי שתומך איכשהו בהיפותזה ההזויה הזו. אתה לא שם לב שאפילו את מה שהם התחייבו באוסלו הם לא מקיימים? זה היה הסכם חד צדדי בין נאיבים הזויים משמאל לבין חבורת טרוריסטים תחמנים ערבים וחסרי השפעה מתוניס.

    דווח על תגובה זו

    IP: 213.8.59.241
    • אהבתי!!! (ל''ת)

      יונתן, 07/07/12 02:36


      דווח על תגובה זו

      IP: 77.126.145.52
      • תודה (: (ל''ת)

        משה, 10/07/12 11:35


        דווח על תגובה זו

        IP: 213.8.59.241
  • 90.

    אתה לא נותן לעובדות לבלבל אותך

    ריאליסט ומפוכח, 06/07/12 16:56

    ראשית, אני בעד שיגאל עמיר ירקב בכלא עד אחרון ימיו. נקודה. לגבי בידוד נצחי, אני קצת פחות חד משמעי, אבל האמת - לא איכפת לי.
    אבל יחד עם זה, האמת חייבת להיאמר: במועד בו רבין נרצח, הסכם אוסלו כבר התרסק לכולנו בפרצוף. הטרור השתולל ברחובות והמצב הלך והתדרדר. מנגד, רבין - בעקשנות המאפיינת אותו, לא היה מוכן לשמוע על שינוי כיוון, וערפאת ניצל אותו בציניות ובתיחכום. את מה שרבין (ופרס) סירבו להבין - הציבור הרחב הבין היטב, ולכן מעמדה של הממשלה הלך והתדרדר וכבר באותה עת הצביעו מרבית הסקרים על כך שביבי הולך לנצח את הבחירות (דבר שלא היה הפתעה גדולה, כי גם בחירות 92 הסתיימו, בעצם, בתיקו). הראיה הכי משמעותית למה שצפוי הינה בעובדה שכחצי שנה אחרי רצח רבין היו בחירות, ולמרות הנטל הציבורי הכבד שהוטל על ביבי בקשר עם רצח רבין, הוא הצליח לנצח. בשל כך, כל החלופה ב' שלך איננה רלוונטית. בפועל, או שרבין היה משנה כיוון ואז אולי הוא היה מנצח בבחירות (ואולי לא) או שביבי היה מנצח. האידיליה של חלופה ב' לא היתה מתרחשת.
    ועדיין עמיר צריך להירקב בכלא.

    דווח על תגובה זו

    IP: 62.128.40.226
  • 89.

    אילו רבין היה חי?

    אמנון, 06/07/12 16:43

    אילו רבין היה חי אם לסבתא היה גלגלים
    כמה עוד תנגנו על הרצח הזה ככל שיהיה נתעב
    אכלתם לנו את הראש עם הבבא רבין שלכם
    מרוב שאתם חופרים על זה זה נמאס יותר
    תבינו רבין לא היה קנדי ותפסיקו לחקות את האמריקאים זה חיקוי עלוב עד כדי טמטום
    ושלום אין פה ולא יהיה פה עוד 200 שנה ולא בגלל היהודים אלה בגלל העולם המוסלמי

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.167.129
  • 88.

    ערב רצח רבין כל הסקרים דיברו על ניצחון מוחץ של נתניהו בבחירות.

    דניאל, 06/07/12 16:42

    נתניהו אכן ניצח את פרס למרות טראומת רצח רבין שאיימה להפיל אותו לקרשים. ללא הטראומה הוא היה מנצח בענק. אני יודע שבשמאל אלא אוהבים את זה אבל רצח רבין לא שינה הרבה...

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.65.19.36
  • 87.

    רבין איים להפסיק את ההסכם ואיים להחזיר אותם לטוניס. (ל''ת)

    לכן הימין לא רצח אותו כי הימין תמך במהלך ., 06/07/12 16:42


    דווח על תגובה זו

    IP: 213.57.242.125
  • 86.

    הדמיון שלך השכיח ממך את המציאות

    אלי, 06/07/12 16:26

    ערפאת נתן אור ירוק לטרור.
    את זה אמר יצחק רבין ז''ל, לא הימין הקיצוני.

    תהליך השלום מת הרבה לפני רצח רבין.
    ההפגנה בכיכר היתה שירת הברבור של התהליך.

    יגאל עמיר יצא מהבידוד בצדק.
    אי אפשר, במדינת חוק, לתת יחס נקמני לאדם בבית הסוהר רק בגלל שפגע באדם מיוחד לך. יש בבית הסוהר הרבה רוצחים, כולם מנוולים ואסור לנהוג איפה ואיפה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.180.230.51
  • 85.

    בגלל אנשים כמוך ,,,

    ארז, 06/07/12 16:02

    בגלל אנשים כמוך מר מרוז ,חלק ניכר מהעם מתחיל להבין את הרוצח יגאל עמיר.בגלל אנשים כמוך אנשים בורחים מהמילה שלום כמו לברוח ממחלה מדבקת וסופנית,בגלל אנשים כמוך ציבור רחב שהיה ממוקם במרכז המפה הפוליטית נוטה לימין ושונא את השמאל,בגלל אנשים כמוך השמאל כבר לא רלוונטי ואיבד מאמינותו .
    העם לא טיפש ,הרי אין יהודי אחד שלא חפץ בשלום אמיתי שיעניק שקט, שלווה ,בטחון ורווחה,כולם יודעים מה משמעותו של השלום,אבל הציבור לא פראייר ,הספקנו להכיר את שכיננו האכזריים,הרי הם אוכלים אחד את השני,מה יעלה בגורלנו בעוד כמה שנים כשנניח את אמצעי ההגנה? תפסיקו לפנטז תפסיקו להטעות ,כי אף אחד לא רואה שלום באופק לפחות עוד 100 שנה.עעם היהודי בטבעו אופטימי שר וחולם את השלום אבל אי אפשר להגיד עלינו שאנו עם טיפש !!!

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.228.118.173
    • אהבתי! צודק! (ל''ת)

      בר מוח, 06/07/12 18:17


      דווח על תגובה זו

      IP: 67.184.178.129
    • גיא מרוז מדבר מהלב

      ישראלית, 06/07/12 23:40

      מקום שרוב הישראלים שחכו שהו קיים גם הימין וגם מהשמאל יכול להיות שרבין היה מבטל את ההסכם מצד שני כן יכול להיות שהיה שלום. בהלוויה של רבין באו נציגים מארצות שלא חלמנו שיהיה לנו קשר איתם.
      עם ישראל נהיה קיצוני, פסימי וכך מאפשר לרוע להציף אותו ומקום לראש ממשלה כמו נתניהו לתמרן אותו כירצונו.
      אז תבחרו בנתניהו ותמשיכו להרוס מדינה שרבים עמלו להקימה.

      דווח על תגובה זו

      IP: 109.160.157.225
      • לישראלית.

        ארז, 07/07/12 07:20

        תפסיקי ליילל ,אתם שוטפים לאנשים את המוח כאילו ביבי הורס את המדינה.מעולם מצבנו לא היה טוב כפי שאנו חיים כיום.משבר כלכלי לא פוסח על אף מדינה מערבית ויחסית אנו במצב מצויין למרות כל הבעיות של הבטחון שנכפה עלינו.אבל ישנם יהודיים גלותיים כמוך שתמיד יתלוננו ואני מבטיח לך שמצבך הכלכלי הוא מצויין כמו רב עם ישראל.תפסיקו להפחיד את הציבור כאילו זה סוף המדינה,בעבר מצבנו היה נואש על סף השמדת המדינה ואף אחד לא התלונן,אבל כל המטרה שלכם היא להפיל את ביבי בשיטות של הפחדה ותאור מוטעה של נתונים.בסקרים שנערכים הישראלי בסך הכל מבסוט בישראל ותוחלת החיים גבוהה מאוד לאור כל המלחמות והשינאה של מדינות ערב.רוצה שינוי תעשי אותו בקלפי.

        דווח על תגובה זו

        IP: 84.228.118.173
      • זו בדיוק הבעיה של רבים בשמאל.

        משה, 08/07/12 01:16

        מדברים מהלב, אבל זונחים את השכל. שלא לדבר על כך שהלב צבוע למדי.

        דווח על תגובה זו

        IP: 213.8.59.241
  • 84.

    צריך להיות עמוק בהזיות בשביל לחשוב שהשלום נרצח בגלל עמיר

    מירום גולן, 06/07/12 15:48

    ולא אולי בגלל, אממ- העובדה שהערבים פשוט לא מעוניינים בו.
    רצח רבין שירת בעיקר את השמאל ועד היום הוא משמש להשתקת הימין, אז איך אתה מסוגל לטעון שהימין הרוויח פה משהו?

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.132.54
  • 83.

    יש גם אופציה ג'. רבין לא נרצח ובכל זאת התהליך נכשל ..

    ליאור, 06/07/12 15:43

    אבל למה להרוס לך ולשמאל את הנרטיב ההזוי שאתם כל כך אוהבים להשתמש בו..

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.126.8
  • 82.

    צריך קצת רקע הגיוני ועובדתי לפנטזיה...ובוודאי כאשר רוצם להגיע למסקנות

    דבורה, 06/07/12 15:42

    נכון שציינת שזו פנטזיה, אך היא מבוססת על ההפך המוחלט מהנתונים האמיתיים. על בסיס זה לקבוע עמדה?
    אפילו עבורך זה חוסר היגיון מוגזם.

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.186.226.201
    • מדויק! (ל''ת)

      גיל, 06/07/12 18:45


      דווח על תגובה זו

      IP: 109.186.226.201
  • 81.

    אם רבין לא היה נרצח

    יורם, 06/07/12 15:42

    הוא היה מפסיד בבחירות

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.111.166.203
  • 80.

    יגאל רצח אדם ונכלא...זה העם שזרק את השלום שלך לזבל בבחירות דמוקרטיות. (ל''ת)

    תחזור לתקופת בן גוריון..., 06/07/12 15:40


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.222.106
  • 79.

    מאז רבין פרס וביילין העם לא רוצה לשמוע על תהליכי שלום שנגמרים בהלוויות (ל''ת)

    כמה אפשר לחזור על מנטרה שחוקה., 06/07/12 15:37


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.222.106
  • 78.

    מי שרצח את השלום המחורבן הזה היה העם שמאס להתפוצץ כל בוקר במסעדה. (ל''ת)

    יש פה דמוקרטיה חבוב, 06/07/12 15:34


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.222.106
  • 77.

    רבין היה מבטל את אוסלו ומוחק את תוצאותיו (ל''ת)

    ## רושדי 2 ##, 06/07/12 15:23


    דווח על תגובה זו

    IP: 89.139.37.60
  • 76.

    אם רבין לא היה נרצח,לא היה נשאר פלשתיני אחד בארץ הזאת ,על הבגידה שבגדו

    רווח והצלה לפלשתינים !!, 06/07/12 15:03

    בו פיגועי רצח אחרי אוסלו לא יעלה בדעתו !!

    דווח על תגובה זו

    IP: 46.120.30.248
  • 75.

    אתם הסמולנים חייבים להבין דבר אחד:

    קונדסון, 06/07/12 15:03

    גדל בעזה דור שמבין שישראל זה כמו הנאצים.
    הם גדלו לתוך זה. יש שם ערוצי טלויזיה שזה מה שמראים להם. מסיבות סיום בבתי הספר סביב זה.
    הדור שהייתה אפשרות לעשות איתם שלום הם בני 60 ומעלה. כמה כאלה כבר יש בעזה? לך תתמודד עם כל הילדים-בני נוער-בוגרים בעזה שהדעה שלהם עלייך(כן, אתה כסמולן) היא שאתה התגלמות הרוע.למה? כי אתה יהודי! ושוב,כי אתה יהודי!
    תפנים!

    דווח על תגובה זו

    IP: 67.184.178.129
  • 74.

    אם הוא לא היה נרצח היה לנו פחות זיבולי שכל שלך

    ציפיפ, 06/07/12 15:02

    מבלי לקרוא משפט ממה שכתבת (לחצתי על הוספת תגובה באייקון למעלה) אם רבין לא היה נרצח, היה לנו פחות זיובלי שכל.

    דווח על תגובה זו

    IP: 95.86.89.163
  • 73.

    בוא נדמיין שאסופת הגללים הזו שלך לא היתה נכתבת (ל''ת)

    חומי, 06/07/12 14:58


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.36.179
  • 72.

    בוא נפנטז שאתה לא חי כאן (ל''ת)

    משה, 06/07/12 14:57


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.111.115.194
  • 71.

    אם רבין לא היה נרצח הוא היה מגלה, כמו שרוב השפויים יודעים, שעבדו עליו.

    אייל, תל אביב-יפו, 06/07/12 14:55

    דבר אחד באמת מדהים בקשר לנאיביות הפתטית של אנשי השמאל, התעקשותם להתכחש לעובדה הברורה והידועה שכל כולו של הנרטיב הערבי הוא שקר אחד ענק. ערפאת מעולם לא התכוון לעשות שלום עם ישראל ואין שום דרך לגשר על הפערים האדירים בין המקסימום שישראל מוכנה לתת לבין המינימום שהערבים דורשים.

    אני מבטיח לך, מר גיא מרוז הנאיבי, שאתה בכבוד עצמך, עד כמה שתפנטז על פשרות וויתורים, לא מסוגל להמציא תוכנית שלום שהערבים יסכימו לה. גם אם תיתן להם את הכל, עד קווי 67' חסרי המשמעות ממש, לא יהיה שלום. גם אם תאפשר להם את מלוא ''זכות השיבה'' ותמחק בכך את מדינת ישראל, גם אז לא יהיה שלום.

    אי אפשר להגיע להסדר עם קאניבלים כאשר אתה בעיניהם המנה העיקרית. לא תוכל לתת להם לאכול לך את הרגל כדי שישאירו אותך בחיים. הערבים לא ינוחו עד שהבית שלך יהיה חלק מ-''פלסטין''. אם אתה עדיין לא מבין את זה, כדאי לך להיבדק, כי יש לך בעיה קשה ביותר.

    דווח על תגובה זו

    IP: 132.66.223.96
    • קאמפ דייוויד 2000 חשפה את פרצופו האמיתי של עראפאת

      דוקטור יוסף ביילין, 06/07/12 15:37

      אבל אני לא יכול להגיד שטעיתי שלושים שנים. הרי אני דוקטור! אז אתה חושב שגיא מרוז (שספק אם סיים תואר ראשון בקילוף בננות) יודה?

      דווח על תגובה זו

      IP: 217.132.47.189
  • 70.

    למה לא הזכרת את אופציה ג'

    דג, 06/07/12 14:52

    אופציה ג' - רבין לא נרצח. הפיות יוצאות ממקום מחבואן ומתחילות לפזר אבקה ולעשות קסמים.
    הנגב הופך משממה מדברית לשדה ירוק עם פרחים, ציפורים מצייצות וחדי קרן דוהרים להנאתם.
    הג'יפה בירקון הופכת למייפל ועל העצים מתחילים לצמוח צעצועים. סוכריית הטופי מחליפה את השקל וכל אזרח מקבל 3 משאלות.

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.177.215.60
    • זה ריאלי בדיוק כמו אופציה ב' (ל''ת)

      זובאגרע, 06/07/12 15:20


      דווח על תגובה זו

      IP: 93.173.7.253
      • זה ריאלי יותר מאופציה ב (ל''ת)

        אורן, 06/07/12 15:59


        דווח על תגובה זו

        IP: 84.229.146.54
    • צודק לגמרי.

      משה, 06/07/12 18:06

      כל הימנים שלא מאמינים בהאפשרות התגשמותה של אופציה ג' הם פשוט גזענים, אנטי דמוקרטים, מקארתיסטים, חשוכים, פאשיסטים ושונאי מייפל.

      דווח על תגובה זו

      IP: 213.8.59.241
  • 69.

    יש לי רק בעיה קטנה אחת עם המשפט..

    אני, 06/07/12 14:47

    ''ראש הממשלה רבין אכן לא נרצח, ובעקבות זאת הפיגועים מפסיקים''.
    היו פיגועים לפני שהוא נרצח והיו פיגועים אחרי שהוא נרצח.
    אין שום סיבה בעולם שאחרי העצרת ההיא, הכל היה נגמר בשלום ו''פתאום'' לא היו פיגועים.
    יהי זכרו ברוך

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.182.226.22
  • 68.

    מרוז, יצאת טמבל כרגיל. תבקש מהמערכת להוריד את הפינטוזים שלך מהאתר כל

    ד''ר שכל (מח' פסיכיאטרית), 06/07/12 14:39

    עוד לא כל המדינה הספיקה לראות את הקשקושים שלך.... את מה שהמוח השמאלני שלך הצליח לבשל בתוך הראש הקטן והמעוות שלך.

    כמו שאתה רואה פה, רוב רובו הגדול של העם, מבין שרבין היה לוזר. אם היו היה חי, המצב פה היה אותו דבר, אם לא יותר גרוע.

    צא מהפנטזיות שלך, ורד מהפרוזאק, כי אתה ירדת מהפסים מזמן כבר.

    דווח על תגובה זו

    IP: 76.8.66.90
  • 67.

    YOU WOULD HAVE BEEN UNEMPLOYED OR -.... (ל''ת)

    nili, 06/07/12 14:33


    דווח על תגובה זו

    IP: 99.117.105.147
  • 66.

    איך בדיוק מחירי הדירות היו יורדים אם ישראל היתה יעד מבוקש יותר? (ל''ת)

    השמאלנים האלה לא לומדים, 06/07/12 14:25


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.220.149
    • לא לומדים והמון טמבלים... (ל''ת)

      מתווך דירת., 06/07/12 15:28


      דווח על תגובה זו

      IP: 87.69.203.221
  • 65.

    אופציה א' יותר הגיוני

    מישהו, 06/07/12 14:25

    א.כי ערפאת לא רצה שלום (ראה ערף קמפ דויד)
    ב.רבין רצה לבטל את הסכמי אטסלו כי הפלסטינים לא עמדו בהסכמים.
    ג.כמו שאמר צ'מברלין בזמנו ''I have brought peace in our time''
    וצ'רצ'יל אמר ''you brought a piece of paper'' אז אותו עניין פה. הסכם לא אומר שום דבר לפלסטינים כי הם מפירים כל דבר שאפשר.
    עכשיו ליגאל עמיק - עשה מעשה מתועב. אבל למה לו מגיע פחות מאשר למחבלים מהחמאס שמקבלים כל מה שהם רוצים ושנלחמתם לשחררם?

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.160.203.15
  • 64.

    מספיק עם פולחן האישיות של רבין....זה גם כבר מזמן הפסיק לשכנע. (ל''ת)

    הוא היה כול יכול סבבה הבנו, 06/07/12 14:23


    דווח על תגובה זו

    IP: 80.179.201.44
  • 63.

    יותר טעויות ממשפטים בפוסט הקצר הזה

    שלמה, 06/07/12 14:14

    1. כפי שהגיבו כבר רבים לפני - אנא הסבר מדוע רצח רבין רצח את השלום, אפילו בתיאוריה/פנטזיה. אין בזה שום היגיון - פרס המשיך את מדיניותו של רבין, נתניהו חתם על הסכם חברון, וברק הציע את כל שטחי יש''ע לערפאת, וכולנו קיבלנו בתמורה פיגועים ומלחמות. גל הפיגועים התחיל במקביל להסכמי אוסלו, לא לפניהם או אחריהם. האם ערפאת החליף עורו בגלל שנרצח ידידו הטוב רבין?
    2. אפילו אם נפנטז איתך על השפע העצום שהיה מנת חלקנו לא רביו היה נשאר בחיים, אשר מודאג מאד מדבריך ואף נדהם: הנכונות שלך לוותר על זכויותיו הבסיסיות של אדם בכל מדינה דמוקרטית רק על סמך פנטזיה היא לא פחות משערורייתית. האם יגאל עמיר נאלח יותר מברגותי שאחראי ישירות להירצחם של חמישה יהודים, ופיקד על רציחתם של עוד מאות? בכל זאת אתה מכיר בזכותו לקיום מכובד מינימאלי בעודו בבית הכלא. במדינת ישראל, גם לפושע הגדול ביותר יש זכויות, ומדהים שרבים מפעילי זכויות האדם במדינה נותנים לשנאה האישית להשתלט על תפיסות החיים הבסיסיות שלהם, ולחשוף את פרצופם הצבוע ברבים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.68.242.102
  • 62.

    אין צורך לפנטז

    אסף, 06/07/12 14:08

    כזכור את רבין החליף ''איש הימין הקיצוני'' שמעון פרס, מה גיא ודומיו מפנטזים שרבין בכוח הכריזמה שלו היה משכנע את ערפאת להפוך לאיש שלום? כבר בימי חייו של רבין ערפאת דיבר על אוסלו כהסכם קורייש (הסכם שמוחמד הפר אותו), כבר בימי חייו של רבין ההסכם עלה לנו בדמים רבים

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.127.28.65
  • 61.

    גיא מרוז,השחקן משנה הכי עלוב שהיה אי פעם במדינה,כזה אפס! (ל''ת)

    רן, 06/07/12 14:07


    דווח על תגובה זו

    IP: 109.67.241.207
  • 60.

    למה לפנתז אנחנו יודעים מה קרה בשלטון של המערך שמאל בני אותו שבט

    מ, 06/07/12 14:02

    המדינה נמכרה לכמה עשרות משפחות ומכך עושק הציבור הוא מתבקש!!ואותם נהנים לא מעניין כלום העיקר שלא יפריעו להנות!!!תתנו את רוב המדינה לערבים העיקר תשאירו את תל אביב..
    וב

    דווח על תגובה זו

    IP: 62.0.104.70
  • 59.

    בוא אני אגיד לך ברצינות מה היה קורה פה לו רבין לא היה נרצח.

    אבי צנעני, 06/07/12 13:55

    אתה צודק, המצב הכלכלי של המדינה המכונה ישראל היה משתפר, והיה מה שאתה מכנה כנראה שלום, כלומר יותר רגיעה עם האנשים המכונים פלשתינאים, שהיו נהנים - או לפחות הצמרת שלהם - גם מהשקעות זרות ושגשוג מדומה. כל זה היה משומן היטב בעזרת התקשורת המשרתת את בעלי ההון והמשקיעים בכל העניין. אבל - וכאן בא אבל גדול - השגשוג והשלום המדומים האלה היו באים שוב על גבם וחשבונם של העניים והחלשים בחברה הישראלית, קרי המזרחיים (כפי שצונאמי ההגירה הרוסי פלשתינאי הגיע על גבם, בלי שישאלו אותם). החונטה האשכנזית מעולם לא ספרה את מי שציית לה בשקט. התימנים שניכשו את העשבים והרימו את הסלעים לכבוד קיבוץ כינרת לפני מאה שנה גורשו משם באלימות כעבור כמה שנים, כמו ממקומות אחרים. השלום של רבין היה מגיע על חשבון העניים והחלשים של ישראל, שהיו הופכים לעבדים לא רק של האשכנזים אלא גם של עשירי הפלשתינאים, ואת זה יגאל עמיר הבין וראה, כי הוא כבר היה בסרט הזה, הוא יודע מה זה חיים תחת שלטון המוסלמים ולא רוצה לחזור לשם.

    דווח על תגובה זו

    IP: 111.125.110.191
  • 58.

    ל23(עודד)- 1. מותר לפנטז. 2.רוב ההתנחלויות חיים בקרוונים והם דווקא די

    דודו, 06/07/12 13:51

    פרודוקטיבים ויצואנים לא רעים של מוצרי צריכה. אז דע עובדות לפני שאתה מכפיש.

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.186.57.171
  • 57.

    האופציה היחידה הרלוונטית: הוא עמד להפסיד בבחירות בהפרש ענק

    מישהי, 06/07/12 13:45

    של 16%, כפי שהראו אז רוב הסקרים.
    ביבי היה נבחר ברוב עצום, ואולי היה לו האומץ לבטל את הסכמם אוסלו האיום.

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.180.11.60
    • אמת

      רא, 06/07/12 14:41

      אמת לאמיתה...

      דווח על תגובה זו

      IP: 109.67.158.70
  • 56.

    אם רבין לא היה נרצח הוא היה מפסיד בענק לנתניהו בבחירות

    גיל, 06/07/12 13:45

    נתניהו ניצח את פרס רק בהפרש קטן כי רבים שחשבו להצביע לימין (בגלל הפיגועים שגברו מאוד עם תהליך השלום) חזרו להצביע לשמאל בקבות הזעזוע מהרצח.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.228.185.254
  • 55.

    משהו לא בסדר במימון התרופות שאתה לוקח..שלך. (ל''ת)

    אורלי וילנאי., 06/07/12 13:42


    דווח על תגובה זו

    IP: 87.69.203.221
  • 54.

    גיא, בדרך כלל דעותי רחוקות ממך כמזרח ממערב

    יואב, 06/07/12 13:25

    אבל שיעשעתי אותי מאוד. אהבתי את ההגינות שהצגת בהצגת האופציות. והשיחה עם הכלב נהדרת.
    אגב, למרות שאני מתנגד נחרץ של עונש מוות, יגאל עמיר הוא אחד היחידים שראויים לו. לא בגלל שרבין האיש קדוש יותר מכל ישראלי או אדם אחר, אלא כי מפגיעה כזו בראש ממשלה היא פגיעה למעשה בכל אזרחי המדינה, אלה שבחרו בו ואלה שלא. ובמקרה של עמיר אין ספק בנוגע לכך שהוא הרוצח, מהודאתו שלו וראיות למכביר.

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.183.0.197
  • 53.

    רבין עצמו החליט לבטל את תהליך אוסלו עקב הטרור והודיע לשר החוץ האמריקאי (ל''ת)

    דליה רבין העידה על כך, 06/07/12 13:22


    דווח על תגובה זו

    IP: 87.69.62.7
  • 52.

    אם רבין היה חיי

    mano , 06/07/12 13:19

    ואם לסבתא היו גלגלים
    מה היה לו רבין היה בחיים
    בגדול הוא היה אוייב השמאל
    כיוון שרבין היה מבין את הטעות שלו יומיים אחרי הקאסם הראשון

    דווח על תגובה זו

    IP: 189.6.234.248
  • 51.

    יאללה בוא נפנטז מה היה קורה

    חץ מצפון, 06/07/12 13:18

    ערפאת ההומו שנדבק מאיידס היה חותם על הסכם שלום, תמורת כל השטחים , כל מזרח העיר ובעיקר הר הבית , יפו חיפה הגליל נצרת המשולש הביקעה כמובן קרית שמונה שהיא בעצם חלסה , הכפרים שננטשו בגליל יחד עם הנגב כי הרוב שם מוסלמים ולגיא מרוז היתה נשארת העיר תל אביב. ואז ערפאת היה נפטר מהאיידס והחמאס היה מבטל את ההסכם ואומר שבעצם גם תל אביב היא שטח כבוש.ההלווווו' מה לא הבנת ב17 שנה האחרונות שהערבים הם חובבי ציונות והם הם הציונות האמיתית? אולי שהחמאס היא בכלל תנועת בילו - בית ישראל לכו ואל תשובו-והג'האד האיסלמי הוא בכלל המכון הדמוקרטי לבניין הארץ וחיזוק הקשר עם העם היהודי בתפוצות. והאזרחים הערבים הם בעצם מארגון כל ישראל חברים.תפסיק להשלות את הילדים שלנו שבגלל שרבין נרצח בידי השב''כ אין שלום די עם האשליות האלו והפנטזיות השקריות. אין שלום כי הערבים לא רוצים אותנו פה נקודה. אין שלום כי לטענתם גזלנו להם את האדמה וגזלנו להם את הכבוד הערבי. ועד שהם לא יחסלו אותנו פה כבודם העצמי לא יחזור מובן? אתה מוליך שולל דור חדש. עדיף להיות מפוכך ומוכן לסכנות מאשר לפנטז , תתעסק בבעיות שלך בבית,ותנסה לפתור אותן מאשר לפנטז.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.229.165.122
  • 50.

    קשקוש אמיתי במיץ גזר, אף אחד בעולם לא מאמין ששלום עם

    הפלסטינים אפשרי, 06/07/12 13:18

    זולת אולי כמה שמאלנים יהודים סהרוריים\\נאיביים.

    אלו שתומכים בהסכמים בעולם בדרך כלל רואים ב''פלסטינים'' את הצד הנפגע והנעשק, או רוצים לראות אותם כך, ולכן גם מצדיקים את פיגועי הטרור בצורה זו או אחרת. מה שמעניין אותם הוא לא שקט לישראל.

    אם רבין לא היה נרצח הוא לא היה נבחר בבחירות שהתקיימו חצי שנה לאחר הירצחו, ביבי היה עולה לשלטון בכל זאת. פיגוע הטרור היו נמשכים ביתר עוז, מדיניותו של רבין הייתה מדיניות הכלה לפיגועים לפיה הפיגועים תובעים קורבנות שלום (כלומר, התהליך דורש מחיר של פיגועים-במובן הזה רבין היה משיחי ולא הייתה לו שום הצדקה מוסרית, גם כאדם חילוני, להמשיך בתהליך שגובה קורבנות, בטח כאשר מדובר בהליך עם 0 אחוזי הצלחה) ולכן אלו היו מתחזקים כל אימת שהוא היה בשלטון.

    אתה כופה את האג'נדה השמאלנית שלך על המציאות כדי לאפשר לעצמך הצדקה לשנוא את הימין וכן הלאה. עובדתית, כל עוד יש ''עם'' פלסטיני יש התנגדות לקיומה של ישראל והסכם השלום הוא זה שהפך את האספסוף הזה ל''עם'' בתודעה העולמית.

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.64.90.2
  • 49.

    כל כך כיף להיות הזוי רק כדי להיראות אופטימי ?

    אריה דרעי חברך !, 06/07/12 13:17

    בואו רגע נבדוק משהוא יש מישהוא שנתן חבל ארץ בשנת 2005 בתקופת ההינתקות , קיבלנו משהוא ? התושבה חיובית קיבלנו טילים בנוסף על שהיו גם על אשדוד ובאר שבע , נתניהו הבטיח שאם שכיננו ירצו להיכנס להסדר שלום הוא מוכן לזה , האם יש פרטנר בצד השני ? נתניהו שלפני שרון נתן להם את חברון , קיבלנו תמורה ? ראשי הממשלות דלעיל המשיכו בצורה מסויימת את מורשת רבין !ובכל זאת השלום שלך מהעננים עוד יגיע , תהיה הזוי אולי זה יתן לך חשק לחיות כשכל העולם נגדך , ורוב המדינה מנוגדת לדעתך ! (ע''ע בחירות תשס''ט 2009)

    דווח על תגובה זו

    IP: 95.86.100.46
  • 48.

    בוא באמת נפנטז...גיא.

    אמיר, 06/07/12 13:16

    נח לך לא לזכור שפיגועים התרחשו תוך כדי ''תהליך השלום'', גם בחייו של רבין.
    ברק שנתן לעראפת יותר ממה שהציע רבין זכה לאצבע משולשת.
    אני לא מתפלא..זה הגנום השמאלני.

    אבל בא נפנטז דווקא על אופציה א' בה ''השקעת'' שורה וחצי.
    רבין אכן לא נרצח, ישראל נתונה תחת מתקפת פיגועים.
    ישראל נאלצת לצאת למבצע צבאי רחב היקף להרס תשתיות הטרור בשטחי יו''ש ועזה.
    המהלך מוביל לירי של אלפי רקטות מגבול לבנון ע''י החיזבאללה אשר מנצל את ההזדמנות לתקיפת ישראל בתואנה של ''סולידריות ערבית''.

    מליון וחצי ישראלים נאלצים לשבת במקלטים, אין לימודים, מקומות העבודה סגורים מה שמוביל לנזק כלכלי רב.

    הקהילה הבינלאומית מתגייסת לטובת הפלסטינים תוך גינויים באו''ם ובידודה של ישראל בזירה הבינלאומית.

    גם המערכת הפוליטית לא שוקטת על שמריה.
    ממשלה חדשה נבחרת אשר מחליטה על ביצוע מהלכים חד-צדדים, הכוללים פינוי שטחים ויישובים תוך העברת האחריות אל הרשות הפלסטינית ואזהרה כי לאחר המהלך והפינוי ישראל לא תסבול עוד פעולות טרור מהשטח הפלסטיני.

    אחרי שגמרנו לפנטז...בוא נראה מה המציאות.

    דווח על תגובה זו

    IP: 91.205.155.49
  • 47.

    תמשיך לחלום

    אוהב החומוס, 06/07/12 13:16

    אוהב כל מילה שלך לפעמים אתה עושה לי את היומ עם הדווקא הבכוונה שלך והתגובות כמו היום מה זה םצחיקות. תכלס הדבר היחידי שאנינרוצה מרבין זה את השם של מי שירה בו מקדימה בחזה וכן אין מה לעשות רבין התחרט ועמד להפסיק את הסכם אוסלו הכדור בחזה בא מאלו שפחדו שהתהליך יפסק...ולחלום לא עולה כסף אם היה פה שלום ראה מה עשו מדינות ערב שלא נלחמו איתנו לאיזה השגים הם היגיעו...חוץ מחומוס... אוי גיא גיא אל תפסיק לחלוםותמשיך להרגיז

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.127.8.192
  • 46.

    זה היה נגמר בזה שרבין היה הורג בעצמו את ערפאת - תוך שנה-שנתיים.

    רכרכרכ, 06/07/12 13:16

    והכל היה נראה בדיוק כמו שנראה היום.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.108.164.173
  • 45.

    כותב המאמר מוכיח כי האימרה ''הנבואה ניתנה לשוטים''

    בני בנקר, 06/07/12 13:15

    ראויה להרחבה: ''הנבואה ניתנה לשוטים,הוזים בהקיץ ושמאלנים תומכי האיסלם הנאצי''.

    דווח על תגובה זו

    IP: 46.120.28.67
  • 44.

    אופציה ג' והראלית ביותר - היתה עוד שואה ליהודים, היו נהרגים עשרות אלפ

    עידן, 06/07/12 13:06

    בקיצור חורבן!

    דווח על תגובה זו

    IP: 82.81.23.148
  • 43.

    תיקון לפנטזיה של גיא

    עודד, 06/07/12 13:06

    נניח באמת שרבין לא נרצח שאין פיגועים וזורמים כספים לישראל, הכספים היו הולכים להפרטות, לבעלי הון, לדתיים ולחרדים ולישיבות וממשיכים ללכת להתנחלויות, רבין היה רוצה לפנות חלק מההתנחלויות אך בו בעת כספים עדיין היו ממשיכים לזרום לשם ולהרחיב ההתנחלויות, מהכספים לא היה נשאר דבר לחינוך, לרווחה או לבריאות, הכל היה הולך לשחיתות כרגיל כמו תמיד. שום דבר לא היה שונה בהרבה חוץ מהרצח עצמו, ממשלת ימין היתה עולה בכל מקרה ורבין היה מוצא את עצמו בחוץ ומואשם על הסכם אוסלו, השמאל היה נקבר עוד יותר עמוק ממה שהוא היום. זאת התוצאה של לעשות שלום עם מי שלא מוכן לותר על זכות השיבה ועם מי שהוא דו פרצופי ופרצופו העיקרי הוא טרור והרג.

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.177.93.150
  • 42.

    רבין היה נכנס באבי אביהם אם הוא היה חי באינתיפאדה השנייה

    לא הייתה התנתקות ולא היו טילים, 06/07/12 13:05

    אם הוא היה חי התפיסות בשמאל היו שונות מאוד ממה שקיבלנו אח''כ כשהשמאל הקיצוני המציא וניכס לעצמו את ''מורשת רבין'' ובשמה הקצין משנה לשנה.
    הוא לא התכוון לכל מה ששלום עכשיו עושים בשנים האחרונות מאז 2005.
    צריך לקרוא דברים שהוא כתב ודברים שהוא אמר ולא ללמוד עליו מהמצאות של שקרן כמו יריב אופנהיימר שלא יודע אפילו מה הייתה התפיסה של שלום עכשיו עד לא מזמן, בשנות ה-80 וה-90, לגבי העם היהודי ולגבי יו''ש וירושלים.

    הוא היה קורא להם ימין קיצוני.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.229.221.110
  • 41.

    בוא נדמיין... נעצום עניים ובום אין מדינה...

    שמי, 06/07/12 13:02

    פנטזיות שהורסות אותנו מבפנים

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.69.72.249
  • 40.

    רבין היה מכור לאלכוהול 24 שעות ביממה במשך עשרות שנים עד יומו האחרון (ל''ת)

    יובל, 06/07/12 13:01


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.223.53
  • 39.

    רבין היה מכור לאלכוהול 24 שעות ביממה במשך עשרות שנים עד יומו האחרון (ל''ת)

    יובל, 06/07/12 13:00


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.223.53
  • 38.

    הפיגועים היו ממשיכים לקרות גם אם רבין לא נרצח

    עודד, 06/07/12 13:00

    אז באמת תפנטז לך דברים בדיוניים, זה בטח כיף.

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.177.93.150
  • 37.

    רבין היה מכור לאלכוהול 24 שעות ביממה במשך עשרות שנים עד יומו האחרון (ל''ת)

    יובל, 06/07/12 13:00


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.223.53
  • 36.

    רבין היה מכור לאלכוהול 24 שעות ביממה במשך עשרות שנים עד יומו האחרון (ל''ת)

    יובל, 06/07/12 13:00


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.223.53
  • 35.

    כשאני קורא ת'שמאלנים,אני אוהב גרמנים. (ל''ת)

    הגרמנים יותר מועילים מאשר השמאלנים., 06/07/12 13:00


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.228.17.249
  • 34.

    רבין היה מכור לאלכוהול 24 שעות ביממה במשך עשרות שנים עד יומו האחרון (ל''ת)

    יובל, 06/07/12 13:00


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.223.53
  • 33.

    רבין היה מכור לאלכוהול 24 שעות ביממה במשך עשרות שנים עד יומו האחרון (ל''ת)

    יובל, 06/07/12 12:59


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.223.53
  • 32.

    גיא רק שתדע:

    Niv, 06/07/12 12:59

    תקציב הבטחון +התנחלויות הם רק תירוצים למצבנו הכלכלי. ״סלולאריזציה״ של כל הענפים במשק במצב הקיים ייתנו הרבה יותר על כל שקל במשק. סליחה שאני מבלבל אותך עם עובדות.

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.136.235
  • 31.

    רבין היה מכור לאלכוהול 24 שעות ביממה במשך עשרות שנים עד יומו האחרון (ל''ת)

    יובל, 06/07/12 12:59


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.223.53
  • 30.

    רבין היה מכור לאלכוהול 24 שעות ביממה במשך עשרות שנים עד יומו האחרון (ל''ת)

    יוב, 06/07/12 12:59


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.223.53
  • 29.

    בדר''כ אין טעם להגיב למרוז (איש באמונתו יחיה)

    קולונל שארמונטייה, 06/07/12 12:57

    אבל הפעם בגלל הפינטוז על מה היה קורה אילולא רבין נרצח-- את תמשיך לפנטז , תמשיך להיות תלוש מהמציאות כאן- אשריך !

    על זה אמרו חז''ל ''אין שכל אין דאגות''

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.110.27.33
  • 28.

    לןלא רבין נרצח, הוא היה ממשיך להשתכר עד לאשפוז כפוי. (ל''ת)

    שלום, 06/07/12 12:57


    דווח על תגובה זו

    IP: 46.116.110.6
  • 27.

    האינתיפדה השניה פרצה כשהיתה ממשלת שמאל ממשיכת דרכו של רבין (ל''ת)

    אלון, 06/07/12 12:56


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.183.219.121
  • 26.

    עד מתי יתנו לטיפש העילג הנ''ל ללהג את שטויותיו???? (ל''ת)

    gg, 06/07/12 12:53


    דווח על תגובה זו

    IP: 109.186.93.79
  • 25.

    לא היו מסים, במזרקות היה מיץ-פטל, ילדים היו מתנהגים יפה

    לו רק רבין היה חי, 06/07/12 12:52

    הסהרה היה פורח, היתה תרופה לסרטן, התחממות האקלים היתה נעצרת, כלבי-הים היו חוזרים וווילי היה משתחרר.
    כמה חבל שנרצח דווקא בעצרת שאורגנה אחרי התמוטטותו בסקרים בעיקבות הפיגועים הרצחניים בדיזנגוף, בית-ליד, חדרה, עפולה, מסעות הדקירות ברחבי הארץ, וכמאה הרוגים בשלושה חודשים. אם היה חי בטח כל זה היה נפסק וישראל הייתה הופכת אוסלו.

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.85.42
  • 24.

    סוגסטיה -ממש לא מביאה שלום. (ל''ת)

    מוטב אתה ושכמותך תתחברו למציאות., 06/07/12 12:49


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.250.181.27
  • 23.

    בוא נדמיין שלא התחתנתי עם גרושתי (ל''ת)

    דרמה קווין שכמותך, 06/07/12 12:44


    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.103.153
  • 22.

    אם רבין היה חי מדינת ישראל הייתה נמחקת זאת האמת

    יוני, 06/07/12 12:43

    אם כל הוויתורים של רבין ישראל הייתה נאכלת לאט לאט לטובת הערבים והיינו היום מיעוט נרדף

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.141.20
  • 21.

    הערה

    הצדיק מסדום, 06/07/12 12:39

    לגבי אי-עמידה בדיבור.
    בשנת 1992, הצבעתי לרבין. למרות שכל חברי ליגלגו עלי. אמרתי שאני נוהג להצביע עניינית, בהתאם למצע. מה לעשות? אני מאמין לפולטיקאים (עבר לי לאחרונה, הרגל מטופש זה). לאחר מכן הצבעתי לנתניהו ולאחר מכן הצבעתי לברק (כן, כן, לא להאמין).
    ומדוע הצבעתי אז לרבין, כי הוא דיבר דברי טעם בנושאי ביטחון. בודאי שלא בכיוון אוסלו, אליה נגרר ע''י להקת ''מקוננות'' מהשמאל בניצוחו של העוף הטמא.
    ואז? שוחד של מיצובישי ושאר מיני ירקות גררו אותו לאוסלו. והשאר יסופר בתולדות ישראל.
    זה הפינטוז שלי.
    ואגב, תמיד היתה לי ''פינה חמה'' לרבין. בזמן שירותי בסדיר הוא היה רמטכ''ל והוא היה על הטנק שלי פעמיים. בתצוגות ירי וטיפוס הרים. הוא שוחח עימנו ונשמע מאוד לבבי ואמין. לך דע שהוא יהיה חתום על אוסלו.

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.250.3.206
  • 20.

    פולחן האישיות של השמאל..

    רועי, 06/07/12 12:37

    מדהים איך אנשים רציניים (כביכול) שבכל תחום אחר בחיים הם רציונליים והגיוניים והם בעצמם לא מהססים לשפוט אחרים על האמונות שלהם..(חרדים ודתיים במקרה הנ''ל) כאשר זה נוגע לאמונה שלהם לא מצליחים לראות שום דבר ולא נותנים לעובדות לבלבל אותם.. אז גיא מרוז לא צריך לנחש ולשער כבר בתקופה של רבין (האלוהים שלך) היו פיגועי טרור!!!!!!! הנה רשימה חלקית:
    1994:
    פיגוע מכונית התופת בעפולה
    תחנה מרכזית חדרה
    קו 5 בתל אביב ליד כיכר דיזינגוף
    חניון בנייני האומה ירושלים.

    1995 (לפני הרצח!!)
    צומת בית ליד
    כפר דרום
    קו 20 צומת עלית ברמת גן
    קו 26 בירושלים ליד בית ספר רנה קסין.

    די לפולחן אישיות המטורף הזה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.160.183.35
  • 19.

    אני לא בעד יגאל עמיר

    שם, 06/07/12 12:36

    אבל תזכיר לי מתי בפעם האחרונה כינית בכינוי ''שרץ'' אחד מאלפי המחבלים שהיו אחראים למותם של אלפי ישראלים לאורך השנים.
    רבין, למרות שהיה ראש ממשלה, לא שונה מכל שאר קורבנות השלום הישראלים שנרצחו באותה התקופה, או מאז ועד היום.

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.64.199.172
    • אצל מרוז והשמאלנים ''מחבלים ערבים הם ''פעילים''!

      אלי הרחובותי, 06/07/12 14:00

      השמאלנים ממשיכים לקרא ליגאל עמיר בכל מיני ''שמות'' למרות שרובם יודעים.... שיגאל עמיר לא רצח את רבין!

      דווח על תגובה זו

      IP: 76.173.137.127
  • 18.

    יצחק רבין היה נתון להשפעת אלכוהול 24 שעות ביממה - לא לצנזר!!!

    ממקור ראשון לא לצנזר!!!, 06/07/12 12:36

    נושא ההתמכרות המוחלטת של רבין לאלכוהול במשך עשרות שנים הוא טאבוּ עיתוני בלתי מובן.
    שום עיתונאי לא ערך על כך תחקיר של ממש.

    אעיד כאן ממקור ראשון שבמו עיני ראיתי ממרחק של שלושה ארבעה מטרים את יצחק ּמחסל שני בקבוקי וויסקי בזמן תרגיל צבאי חשוב.
    הבקבוקים התקורנו בתוך פחות משעה וחצי.

    רק ראש ממשלה שיכור יכול היה לכנות 1,500 אזרחים שלו שנטבחו ברחובות ישראל ''קורבנות שלום''.

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.223.53
    • אני אישית הבאתי למלון של רבין ארגז וויסקי כשביקר בניו יורק ב- 76

      מיכאל, 06/07/12 13:35

      והיה ידוע שהוא חי על זה. אולי זה היה ב- 77, לא זוכר שנה מדוייקת, כשעבדתי במשלחת הרכש של משרד הביטחון.

      דווח על תגובה זו

      IP: 95.86.121.137
    • התשקורת מספרת לנו רק מה שהיא רוצה לספר. ואת זה יגאל עמיר הבין.

      אבי צנעני, 06/07/12 14:02

      ועל ההטרדות המיניות של עזר וויצמן שמענו? לא, קראו להן בגידות שובבות,
      אבל על ''האונסים'' של קצב הפרסי שמענו גם שמענו

      דווח על תגובה זו

      IP: 111.125.110.191
  • 17.

    אתה חי בסרט

    גיל, 06/07/12 12:35

    תמים מאוד או טיפש מאוד
    לא יודע
    כמו שיצחק שמיר זכרו לברכה אמר
    הים הוא אותו הים
    אגב תקרא או תשמע איך הדור הבא שלהם
    מדבר

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.127.23.93
  • 16.

    ככל שרבין ויתר יותר לערפאת כך גבר הטרור והתרחק השלום!

    אלכס טוקבק, 06/07/12 12:32

    האוטובוסים התפוצצו כבר בתקופת רבין. עראפת שרק קיבל וקיבל בעצם לא קיים שום סעיף בהסכם אוסלו והמשיך לתת אור ירוק לטרור.

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.67.29.109
  • 15.

    רק גירוש כל המסתננים לארצם ישים קץ לאפרטהייד באיכילוב ובשאר הארץ! (ל''ת)

    לא לאפרטהייד!!!, 06/07/12 12:29


    דווח על תגובה זו

    IP: 89.139.217.161
    • תתבייש גזען עוד יהיה ראש-ממשלה אתיופי (ל''ת)

      לגרש את כל המזרחים מהארץ, 06/07/12 13:11


      דווח על תגובה זו

      IP: 85.65.65.56
      • אין בעיה שיהודי אתיופי יהיה ראש ממשלה. אבל את כל המסתננים צריך לגרש! (ל''ת)

        מה הקשר?, 06/07/12 14:29


        דווח על תגובה זו

        IP: 89.139.217.161
  • 14.

    רצח רבין הביא לעליה חדה בתמיכה בשמאל בראשות פרס שיכל לעשות כרצונו...

    לא צריל לפנטז-מספיק להיזכר מה היה באמת, 06/07/12 12:26

    כל הסקרים הראו שבעקבות כישלון אוסלו וגל הטרור שבא בעקבותיו רבין היה מפסיד בבחירות לנתניהו עוד לפני הרצח. הרצח הביא לפי כל הסקרים לתמיכה אדירה בממשלת השמאל של פרס ולשפל חסר תקדים בתמיכה בנתניהו שהאשם ''בהסתה'' שהביאה לרצח. לאחר הרצח לפרס היתה קואליציה יציבה ותמיכה ציבורית אדירה להמשיך את מדיניות אוסלו. תמיכה זו התרסקה לאחר עוד סדרה של מעשי טרור ואוטובוסים מתפוצצים והביאה בסופו של דבר לבחירתו של ביבי לראשות הממשלה. כך שלטענה שיגאל עמיר רצח את השלום אין שום בסיס.
    למי ששוב שכח, לפלסיטנים היו עוד שתי ממשלות שמאל עמן יכלו לסגור על הסכם שלום-ממשלת ברק בקמפ דיוויד וממשלת אולמרט...
    אבל כשהמציאות לא תואמת את הציפיות, מתחילים אנשי השמאל להמציא תרוצים ואין תרוץ טוב מיגאל עמיר.

    דווח על תגובה זו

    IP: 89.139.217.161
    • אם רבין לא היה נרצח-ביבי היה מנצח בגדול ורבין היה מושלח לפח

      לפח האשפה של ההיסטוריה, 06/07/12 14:06

      העיקר שכחתי---ניצחונו הסוחף של הימין בבחירות היה מאפשר את החלת ריבונותינו המלאה מהים לירדן--והרוצחים בפוטנציה הערביים היו מסתובבים כמו גוקים מסוממים בבקבוק, וכמו אחרי ששת הימים: העולם כולו היה בעדינו.
      הוכח:כל ויתור שלנו מגביר את הטרור הערבי ומגדיל את שנאת העולם ליהודי המסכן והבזוי

      דווח על תגובה זו

      IP: 79.180.201.144
      • אין ספק שיגאל עמיר דפק את הימין יותר מאשר את השמאל (ל''ת)

        אורן, 06/07/12 16:11


        דווח על תגובה זו

        IP: 84.229.146.54
  • 13.

    מה היה קורה אם רבין לא היה נרצח? היו נרצחים אלפי יהודים במקומו. (ל''ת)

    אני, 06/07/12 12:21


    דווח על תגובה זו

    IP: 132.72.71.170
  • 12.

    תמיד מי שמת ידע את הדרך . (ל''ת)

    גנדי, 06/07/12 12:21


    דווח על תגובה זו

    IP: 95.97.83.37
  • 11.

    השמאל הקיצוני החילוני האשכנזי איבד את דרכו והוא חסר כל תוכן ערך ומוסר. (ל''ת)

    חוץ ממחזור סיסמאות ריקות ושאר הבלים נשאר רק - כסף., 06/07/12 12:18


    דווח על תגובה זו

    IP: 109.65.189.132
  • 10.

    הוא היה מפסיד בבחירות לנתניהו או שהיה גומר כמו בגין לאור תוצאות אוסלו (ל''ת)

    ח''כ גולדפרד החשמלאי מאשדוד למי ששכח, 06/07/12 12:18


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.173.191.93
  • 9.

    בואו נפנטז שגיא מרוז לא היה קיים...

    רציונל, 06/07/12 12:17

    קשקשן אחד פחות..

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.64.32.13
    • זאת אופציה טובה מאד (ל''ת)

      זובאגרע, 06/07/12 15:22


      דווח על תגובה זו

      IP: 93.173.7.253
  • 8.

    השלום לא היה גם בימי רבין אם המחבלים רוצים שלום תמיד הם יכולים לעשות (ל''ת)

    אם צעירה, 06/07/12 12:15


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.182.5.84
  • 7.

    המאמר שלך הוא הוכחה חותתתתככככת שהשמאלנים הם הזויים (ל''ת)

    לך לכל מזרחן מומחה לאיסלאם ותבין למה, 06/07/12 12:11


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.181.221.153
  • 6.

    לא בהכרח נכון

    אמיר גבעתיים, 06/07/12 12:11

    ישנן הרבה דוגמאות היסטוריות שמראות
    שמלחמה שמדינה נטלה בה חלק, שיפרה את
    המצב הכלכלי שלאחר המלחמה באותה מדינה.

    לכאורה מדובר באבסורד
    איך מצב כלכלי במדינה משתפר עקב גידול בהוצאותיה???

    הפיתרון לאבסורד לכאורה הוא שבזמן מלחמה
    כספי המדינה מוזרמים בחלקם כביקושים במשק
    ולא זורמים לכיסי טייקונים ובעלי הון.

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.250.64.151
    • מלחמת ששת הימים היא דוגמה מצויינת להוכחת הטעון שלך.

      משה, 06/07/12 13:54

      ישראל יצאה אחריה ממיתון קשה לצמיחה כלכלית.

      דווח על תגובה זו

      IP: 46.120.28.67
  • 5.

    רבין היה שובר להם את הידיים והרגליים בלי בג''צ ובלי בצלם (ל''ת)

    בדיוק כמו באינתיפאדה הראשונה, 06/07/12 12:09


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.181.3.134
  • 4.

    בוא נדמיין שבן גוריון היה חי בטח היה אומר שרבין טעה מאוד באוסלו!! (ל''ת)

    תחשוב טוב מר גיא, 06/07/12 12:04


    דווח על תגובה זו

    IP: 109.64.16.20
    • אם רבין היה במקום בן גוריון,המדינה לא היתה קמה.

      בני בנקר, 06/07/12 13:19

      אם לבן גוריון היתה מועצה לביטחון לאומי,המדינה לא היתה קמה. אם פרס היה ראש ממשלה כששערי ברית המועצות נפתחו ולא שמיר,מליון ויותר יהודים מרוסיה לא היו חיים אתו ותורמים תרומה ניכבדה לשיגשוג המדינה.אפשר להמשיך קו זה בלי סוף.

      דווח על תגובה זו

      IP: 46.120.28.67
  • 3.

    תמשיך לפנטז - אין סיכוי שזה היה קורה

    אוהב אותך אבל אתה טועה לדעתי, 06/07/12 11:13

    יש יותר סיכוי שרבין ואנחנו היינו מתפכחים מהזיות השלום הפשוט - (זה שאנחנו נותנים ונותנים ומקבלים בתמורה קורבנות שלום) ורבין היה זה שמחסל את ערפאת (שהיה רוצח המונים עד יום מותו להזכירך)

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.176.241.158
  • 2.

    כמה אופייני ששמאלני מתחיל מאמר ב''בואו נפנטז''.... (ל''ת)

    כמה יהודים נרצחו כבר למען הפנטזיות שלכם??, 06/07/12 09:47


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.182.154.202
    • טיפש, ה״פנטזיות״ שלנו הן דרכה היחידה של ישראל לשרוד כמדינה יהודים

      א, 06/07/12 12:31

      נמאס כבר מאפסים שלא רואים יותר מקצה האף המכוער שלהם

      דווח על תגובה זו

      IP: 109.65.236.69
      • איך תעשה את זה? ע''י הקמת מדינת טרור בשומרון והשארת ערביי ישראל פה?

        שמאל = מחלת נפש, 06/07/12 13:18

        תחסוך מאיתנו את השקרים שלך.

        דווח על תגובה זו

        IP: 79.182.154.202
        • פוסל יקר, יש לך דרך יותר טובה להישרדות המדינה?

          א, 06/07/12 18:18

          התשובה ברורה לשנינו, לא!!

          לכן מדינת טרור לצד מדינת ישראל עדיפה עשרות מונים על האלטרנטיבות:
          פלסטין הבנויה מן הים עד הירדן
          או מדינה דו לאומית שבה בסופו של דבר יאבד הרוב היהודי

          דווח על תגובה זו

          IP: 109.65.236.69
          • אם תשאיר את ערביי ישראל פה אתה מקבל מדינה דו לאומית בכלל מקרה.

            שמאל = מחלת נפש, 06/07/12 19:21

            אבל מזה השמאלנים תמיד מתעלמים לנוחיותם...

            דווח על תגובה זו

            IP: 79.182.154.202
            • שמלאנים הקימו את המדינה שאתה עכשיו יורק עליה (ל''ת)

              שמאלנית, 06/07/12 23:47


              דווח על תגובה זו

              IP: 109.160.157.225
              • אם השמאלנים של אז היו כמוכם ה' באייר תש''ח היה יום שואה שני. (ל''ת)

                שמאל = מחלת נפש, 07/07/12 22:39


                דווח על תגובה זו

                IP: 79.181.165.62
      • כל הכבוד לתגובה ממש עניינית - ''אפסים עם אף מכוער''

        מיכאל, 06/07/12 13:38

        לא פלא שהשמאל צודק. להם יש אף יפה...

        דווח על תגובה זו

        IP: 95.86.121.137
        • אל מוגבלים הלוקים בהבנת העברית אני לא מתייחס! אתה טיפש (ל''ת)

          א, 06/07/12 18:19


          דווח על תגובה זו

          IP: 109.65.236.69
      • צודק אם הרצל לא היה מפנטז על המדינה ליהודים

        שיר, 06/07/12 23:46

        לא היייתה מדינה

        דווח על תגובה זו

        IP: 109.160.157.225
        • ועכשיו השמאל מפנטז על מדינה רק לערבים.

          משה, 08/07/12 01:15

          אנחנו לא נסכים לביזיון הזה.

          דווח על תגובה זו

          IP: 213.8.59.241
  • 1.

    לקרא אצלך כותרת זה כבר מעייף (ל''ת)

    פרחיה, 06/07/12 09:20


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.155.116
    • חחחחחחחחחחח וואללה אבי צנעני (ל''ת)

      אבי צנעני, 06/07/12 13:58


      דווח על תגובה זו

      IP: 111.125.110.191