• 172.

    בגלל שרון נרצחו 1200 ישראלים אז קראו על שמו מזבלה (ל''ת)

    מה ההבדל, 30/06/12 17:41

  • 171.

    יחי ההבדל הקטן

    הראל, 29/06/12 23:48

    זה ההבדל בין בן הארץ לפולש, יא אחמד. אנחנו לא פלשנו לערב הסעודית, כך שאמור להיות ברור לך מי הוא מי במשוואה.

  • 170.

    פעם בוגד תמיד בוגד.

    --007--, 29/06/12 15:55

    על זה נאמר פעם בוגד תמיד בוגד היה צריך כבר לסלק אותו מכאן ממזמן לא לחכות.

  • 169.

    תגובה על דבר אחד מתוך רבים בכתבה

    בוב, 29/06/12 10:49

    יהדות, בניגוד לאיסלם, זה עם/לאום ולא דת. כשאומרים שיהדות זה וירוס הכוונה זה שצריך להשמיד את כל העם שנקרא יהודים, כשאומרים (בצדק) שאיסלם זה וירוס אומרים שצריך לאסור על הדת הזאת, או לפחות לגרום שהדת תותאם למציאות של המאה ה-21 - אין כאן שום קשר להשמדה!!!
    ובכלל קיצוניים ביהדות היום משפיעים על פלגים זניחים באוכלוסיה (עשרות-מאות אנשים), הקיצוניים באיסלאם משפיעים על מליוני אנשים והם גם מובילי הדעה כך שאי אפשר להשוות ביניהם.

    טיבי הוא מחבל - מחבל בדמוקרטיה, מחבל בהיסטוריה ומחבל בזכות הקיום של העם היהודי במולדתו ההיסטורית - ארץ ישראל. לא מבין למה צריך לתת לאוייב הזה שחי בקרבינו במה בתקשורת.

  • 168.

    אהה. אז האיסלאם לא מגדיר את היהודים כצאצים של חזירים וקופים.... וגם ..

    חופש ביטוי, 29/06/12 08:18

    הוא לא מתאר את האבנים שמתעוררות לחיים ומזהירות את המוסלמים העליונים שיש יהודי מאחורי האבן , ויש לטבוח בו ?
    ומה ? אין תרגום לקוראן ולא קראנו אותו ? יש שם חלקים שאינם משתמעים לשתי פנים !! ושיהודי קורא זאת. זה מזעזע ! ולא מתקבל על הדעת !
    אז זו לא סתם איסלאמופוביה. למרות שההגדרה ''מחלה'' אם היתה כזו - מוגזמת ולא במקומה. גזענית ? אימפריאליסטית ? פאשיסטית ? בהחלט כן. לא שדתות אחרות מושלמות. אבל צריך לומר את הדברים.

  • 167.

    יא טיפש

    חיים, 29/06/12 08:14

    טיבי אם היה לך שכל הייתה מציע לקרוא לבניין העירייה בתל אביב או מרכז קהילתי ברמת אביב על שם עראפת ימח שמו לא היו מתנגדים

  • 166.

    הגזענות - מיינסטרים בעולם המוסלמי עוד מתקופת הנאציזם.די לשקרים !!

    חופש ביטוי, 29/06/12 08:11

    בעולם המוסלמי , אנטישמיות ,שנאת יהודים , היא דבר שבשגרה. בייחוד שספרים כמו ''מיין קמפף '' ו ''ה הפרוטוקולים של זקני ציון'' הם כמו תורה בשבילם ונחשבים רבי מכר ומצויים בכל בית. אז על איזו גזענות הוא מדבר ? או ששנאת יהודים היא דבר לגיטימי שאינו נכלל עם ההגדרה גזענות ?
    כשאני שומע אדם שצועק ''גזענות'' מהבוקר עד הערב, אני מעלה סימני שאלה - לגבי זה שצועק !! אי אפשר לנפנף בדגל הדמוקרטיה, אבל לנסות לשלול אותה למישהו אחר !!

  • 165.

    אחמד טיבי הוא דמגוג בחסד

    יהודי, 29/06/12 07:25

    כשאני קורא את דבריו אני משתכנע בשנית שאפשר באמצעות מילים לברוא איזו מציאות שרק תרצה - גבלס לא היה מקרה יחיד בהיסטוריה.

    טיבי יודע שהוא שייך לעם שיש לו מנטליות נחותה, ערכים אלימים ורצחניים וחוסר רצון מובנה לתקן את מה שדפוק אצלם, כי תמיד האחרים אשמים בזה שהם לוזרים.

    הוא גם יודע שבשם האיסלאם נעשים היום המעשים המתועבים ביותר על הפלנטה - החל מאפריקה ורצח עם בסודן וכלה בסילוק כל הנוצרים מהמזרח התיכון.

    אבל...הוא יודע ליצור הקבלות ''כאילו לגיטמיות'' והשוואה בין אסטרונאוט ישראלי , טייס שיצא בשליחות מדינתו ( כולל שלו ) להגן על אזרחיה , אדם מקסים מלא ערכים נאצלים ואדם שאפשר רק ללמוד ממנו ומדרכו , הוא משווה אותו לטיפוס נאלח שעשה כל טעות אפשרית במאבקו למען עמו : רצח חפים מפשע כשיטה, רימה , שיקר ומעולם מילה שלו לא היתה מילה.

    זה אחמד טיבי , וזו דרכו.

    רק רציתי לאמר שאני מכיר גם ערבים אחרים, אנשים אנושיים וערכיים , לא כולם כמוהו.

    • תגובה

      גיא, 21/07/12 09:20

      הוא גם שכח שיש כיבוש תורכי (מוסלמי) בצפון-קפריסין כבר 40 שנה,והייתי מוכן להנציח את ערפאת בחזירייה אם הדיירים לא היו נעלבים

  • 164.

    אולי עדיפה דיקטטורה ימנית משלטון רופס עלוב ולקקן (ל''ת)

    משה, 29/06/12 06:12

  • 163.

    טיבי את עושה שרות דוב לערביי-תפנים אתה גר בישראל (ל''ת)

    טיבי לא מיצג את רוב ערביי ישראל, 29/06/12 05:44

  • 162.

    AMONG SCARED LEFTIST TIBI RULES,THE LEFT LISTEN (ל''ת)

    nili, 29/06/12 04:07

  • 161.

    הסיבה שאין כיבוש מוסלמי היא פשוטה - המוסלמים פשוט שוחטים את הנכבשים... (ל''ת)

    אייל, 29/06/12 02:30

  • 160.

    ברוב תנציחו את מי שתרצו במדינת עבר הירדן (ל''ת)

    עמי, 29/06/12 00:14

  • 159.

    אפשר לקרוא על שמו משחטה או אגף בקניון בכניסה לעיר בו היו הפיגועים (ל''ת)

    רומי, 29/06/12 00:14

  • 158.

    אסד וטיבי רופאים של השטן (ל''ת)

    תיזי, 28/06/12 22:30

  • 157.

    האם ערפאת היה בן זוגו אז בקרוב ננציח את שניהם בקרוב מאותה מחלה (ל''ת)

    מאין הכסף לבית החלומות שיענו תמונה שהוא קורא עלק, 28/06/12 22:28

  • 156.

    חובה להנציח את עראפת .

    שיתפגר גם טיבי ובני ביתו מאותה מחלה, 28/06/12 22:02

    לקרוא למרפאה לטיפול בחולי איידס בעזה על שמו של המוצץ עראפאת שהתפגר מאותה מחלה ! למעשה לא היה לו איידס , רק לזה שתקע לו היה איידס !

  • 155.

    לעורך הכתבה

    יואב;, 28/06/12 21:51

    אתה לא יודע שאת התגובות שמים בסוף?! אחרת נראה כאילו הם יושבים שם איתך בחדר כחלק מהראיון..

  • 154.

    אולי ננציח את ערפאת בנתניה על ידי קריאת מלון פארק על שמו?

    בושה. עד לאן מגיע האבסורד., 28/06/12 20:35

    טיבי, לך תהיה חבר פרלמנט בסוריה.

  • 153.

    הרגע דפקתי נאד להנצחת עראפת וטיזי (ל''ת)

    יגאל, 28/06/12 20:18

  • 152.

    מעניין אם אחמד טיבי היה גר בסוריה או ירדן אם הייתה לו כזאת חליפה וכזאת

    התוהה, 28/06/12 20:01

    וילה אם הוא היה צורח על השלטון. או אפילו אם היה גר ברמאללה...

  • 151.

    להנציח את עראפת במצעד הגאווה כפלשתינאי גאה (ל''ת)

    עודד ב, 28/06/12 19:49

    • ענק!!!!

      לא יאומןן, 28/06/12 20:53

      אני מצטער אחי...אבל אני חייב לגנוב לך את היציאה

  • 150.

    באיזה ארמון הוא גר. מתי יתחילו לבדוק אצל נציגינו מניין כספם? (ל''ת)

    מודאגת, 28/06/12 19:41

  • 149.

    מעניין: אולי לקרוא את קניון השרון שבו היו כמה פיגועי תופת ע''ש עראפת? (ל''ת)

    טיבי זיבי, 28/06/12 19:24

  • 148.

    תתחשב ברגשות שלי ותעוף לי מהמדינה (ל''ת)

    יאיר, 28/06/12 19:10

  • 147.

    פלסטינים עברם זמנם , פלסטין כבר לא רלוונטית, העולם היום כבר בקטע אחר

    טיבי מקשקש על זהות חחח את מי הוא מעניין בכלל..., 28/06/12 18:58

    הלכה חלפה לה ההזדמנות למדינה פלסטינית, הפלסטינים כבר מזמן לא רלוונטיים, הפלסטינים או איך שלא קוראים לחבורת הערבים האלה, נמצאים בסוף דרכם החוצה מישראל היהודית, וטיבי ודומיו יעלמו מכאן לתוך התוהו השחור של ההיסטוריה.
    בייב טיבי בייב פלסטינים מגוחכים ביי ביי חומוס פול...

  • 146.

    להנציח את ערפאת בנתניה מול מלון פארק (ל''ת)

    דוד, 28/06/12 18:56

  • 145.

    צריך לקרוא לבתי יתומים על שם עראפת, הרי כולנו יודעים כמה הוא אהב ילדים (ל''ת)

    היינה, 28/06/12 18:53

  • 144.

    אין צורך להתווכח עם טיבי, ואולי הוא צודק אבל זה לא משנה... (ל''ת)

    ישראל יהודית תישאר, ונכבה שנייה לערבים בוא תבוא..., 28/06/12 18:48

  • 143.

    טיבי כנס

    חיים, 28/06/12 18:48

    אחמד טיבי יש משפט בערבית (אני אתרגם כדי שכולם יבינו) שאומר ככה

    כל העולם ים איבר המין הזכרי שלי הוא אי בלב הים!!
    איפה תשב אדון טיבי היקר ?????

  • 142.

    להנציח את גדפי !!בנתניה ברחוב תשישו. (ל''ת)

    ויטו, 28/06/12 18:33

  • 141.

    ערבי מסריח אני הולך להרוג אותך ידפוק במוח (ל''ת)

    eligabay , 28/06/12 18:17

  • 140.

    טיבי הסוף שלך קרוב כמו ערפת (ל''ת)

    eligabay , 28/06/12 18:15

  • 139.

    אני כל כך כל כך שונא אותך וכל מה שאתה מייצג!!!! (ל''ת)

    אחד שנמאס, 28/06/12 17:15

  • 138.

    טיבי צודק, אדם בעל אינטיליגנציה העולה עשרות מונים על הבבונים מהימין. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל, 28/06/12 17:11

    • ערבים ממש לא מחבבים הומואים........ אז מה לך ולהם ?

      דיקטטורה עכשיו, 29/06/12 00:42

      הם יותר גרועים ביחסם להומואים מאשר הישראלים.

  • 137.

    היש קשר בין א'טיבי-יועצו של ערפאת-לבין רצח ה-2000 קורבנות 'שלום'אוסלו (ל''ת)

    דוד נגב, 28/06/12 17:05

  • 136.

    מציע להנציח את טיבי באנדרטה בסוריה (ל''ת)

    אזרח, 28/06/12 17:03

  • 135.

    איפה היה טיבי כשנגשו למכרז? רצו לזכות ואחכ למחות על תנאי המכרז

    רמאי, 28/06/12 16:50

    רמאים

    • המממן של האנדרטה

      חנוך, 29/06/12 00:09

      הוא איש עסקים יהודי .אחותו גרה בישראל ביוקנעם וייצגה אותו בארוע .הוא תרם 200,000 יורו.לטיבי לא היה סיכוי, מסכן.

  • 134.

    הוא כבר מונצח.

    שאכפת לו., 28/06/12 16:45

    הוא כבר מונצח בכל אתרי האנדרטאות של נרצחי פעולות האיבה בעיר נתניה ולא רק שם,בכל הארץ ולצערנו גם בחו״ל. הרי הוא היה האדריכל הראשי לסיבת הנצחתם.אך טיבי טיבי,מה יהיה הסוף איתך?

  • 133.

    יא אחמאד תפסיק לפדח אותנו בהבל פיך ''תיסתום ''

    עומר, 28/06/12 16:39

    אין מישהו שיכניס לו מלפפון לפה כזה שלא נגמר ?

  • 132.

    מזל שהוא לא רופא כפי שהוא פוליטיקאי ''טמבל''

    ערבי גאה, 28/06/12 16:38

    עצוב לי שאחמד לא פעם שוגה ומבזה אותנו ומחזיר אותנו אחורה כל הזמן
    חבל שהוא מנצל את הטמטום שלנו ויש משכילים שפוחדים לצאת לאמירות שלו עם כל הצער

  • 131.

    טיבי (שהעריץ את ''קיסר אפריקה קדאפי'' )נהנה מ 2 עולמות

    אלי, 28/06/12 16:32

    כפלסטיני גאה עליו להיות בפרלמנט בעזה אצל החמאס ושם נראה אותו מצייץ בניגוד לדעה הכללית של אחיו הרצחניים-(אלה שזרקו את אנשי הפת''ח מהגגות)

  • 130.

    בתנאי ש''נצניח'' את טיבי לים של עזה. (ל''ת)

    די לגייס חמישי!!!, 28/06/12 16:26

  • 129.

    ועוד איך להנציח את ערפאת בנתניה

    מסכים, 28/06/12 16:25

    באולם הכניסה של מלון פארק.

  • 128.

    מזבלת ערפאת יימח שמו וזיכרו (ל''ת)

    עד 67 אף אחד לא שמע על עם פלסטיני, 28/06/12 15:39

  • 127.

    להנציח את טיבי בבית הקברות

    קלוד, 28/06/12 15:38

    אני מציע ששמו של טיבי יונצח בבית הקברות.
    בנושא האיסלאם אנא קיראו אותו זהו ספר דת שמסית למלחמת האל קרי שכל העולם יהיה מוסלמי. קודם כל צריך לנסות ולשכנע אנשים שימירו את דתם בדרכי נועם ולא בסוף התהליך מותר לכפות זאת בכח. כנ''ל לגבי הרשות של הבעל להכות את אישתו. תחילה עליו להסביר לה את רצונו בדרכי נועם. אם היא לא נשמעת לו אתם מבינים היא לא נשמעת לו עלי להסביר לה את רצונו בתקיפות ואם גם אז היא לא נשמעת לו הוא רשאי להרביץ לה אבל לא בפנים. האיסלאם היא הדת הכי ברברית בעולם

  • 126.

    איך אלי אוחנה אמר על אחמד טיבי?? פח אשפה ! (ל''ת)

    שלומי, 28/06/12 15:38

  • 125.

    יש לי יש לי יש לי......מקום מרכזי וחשוב ...וגם מתאים

    השומרוני הטוב, 28/06/12 15:34

    וגם לא בנתניה....מקום על כביש ראשי..שינציח...מזבלת חיריה!!!!!פשוט להחליף שם...

  • 124.

    יעוקרו הערבים בכפיה לאלתר! (ל''ת)

    לידיה קסאח, 28/06/12 15:29

  • 123.

    אני מציע / (ל''ת)

    קלוד, 28/06/12 15:25

  • 122.

    אני מציע לערביי ישראל להיפטר מהח''כים שלהם

    #7, 28/06/12 15:15

    לפני שייגרם להם נזק בלתי הפיך.
    אף אחד לא יודע מה קורה כשהיהאוד משתגע.

  • 121.

    We call it ''Yaser Arafat Dog park''

    Joshua, 28/06/12 15:09

    We put it on the way between Tel Aviv and Tiberius.

  • 120.

    של מי היה הראיון ההזוי הזה לקרוא למרכז החלל בטיבה על שם רמון? (ל''ת)

    ברק (לא אהוד), 28/06/12 15:06

  • 119.

    רעיון נהדר!

    עידו, 28/06/12 15:06

    אני מקווה שראש העיר תסכים לכך, אבל עם שינוי קטן.
    במקום בניין נקרא על שמו מחראה ובכל אסלה בה נציב פסל קטן של הראש של ערפאת מופנה כלפי מעלה, כשפיו פתוח לרווחה.

    זו תהיה אטרקציה תיירותית מעולה, כי מי לא ירצה לחרבן לתוך הפה של הזבל הזה?

  • 118.

    ממתי הייתה בארץ יישות של שליטון שנקרא ''פלסטיני'' תשובה:אף פעם !

    משה, 28/06/12 14:39

    על איזה כיבוש את מדבר? אולי התכוונת על כיבוש ערבי-זה באמת נכון כי רוב הערבים הם מהגרי עבודה כמו הסודנים היום שבאו בגלל פיתוח הארץ,רק להסתכל בשמות המשפחה הערבים ישר מבינים מאיפה באו ,וממתי ירושלים מופיעה בקוראן? תשובה:אף פעם! אש''ף שהייתה דובר מפוקפק שלו הוקם ב- 64' 3 שנים לפני מלחמת ששת הימים-מדוע? הרי יהודה ושומרון לא היו בידנו תשובה: מתוך מטרה לחסל את רעיון מפעל הציוני,נא לא לצנזר!

    • העובדות נכונות! אבל לא משנות את המצב.........

      א, 28/06/12 18:02

      עדין כבשנו ב67 שטח ובו תושבים, אין משמעות לזמן בואם, נוכחותם בשטח דפקה אותנו קשות.
      לו יקיר שנו אותם אז, היה טוב, היום אין לנו פתרון מלבד שתי מדינות

      • לא כבשנו. זו ארצו של העם היהודי (ל''ת)

        אי אפשר לקרוא ליהודי בא''י כובש, 28/06/12 19:49

  • 117.

    אפשר לקרוא לשירותים הציבוריים ע''ש עראפאת

    האביר האפל, 28/06/12 14:37

    בטח לא תהיה התנגדות לקרוא לשירותים הציבוריים ע''ש עראפאת .

    • השתגעת?

      שאכפת לו., 28/06/12 16:30

      שנשלם שקל לשרותים על שמו?זה גם לא רעיון טוב , אנחנו זקוקים לשרותים נקיים ולא מלוכלכים.

    • למה אתם מזלזלים בי? הרי אתם בחברתי כל יום לפחות פעמיים.

      אסלה, 28/06/12 17:21

      אתם יושבים אצלי ויוצאים תמיד מרוצים וכלילים.
      אז למה לזלזל בשמי????

  • 116.

    אחמד, שני חומוס גרגירים!

    NY, 28/06/12 14:33

    הפוליטיקאים הערבים פועלים שנים על מנת לשמר את האומללות של הערבים הגרים בישראל. כך הם בוחרים בו כל פעם מחדש.

    זה מזכיר לי שפעם עברתי בניו יורק וישב קבצן מחוץ לחנות שמוכרת בייגלז. הוא היה עם שלט קטן שאמר שהוא רעב, אין לו כסף לאוכל, הוא צריך להאכיל ילדים. לא אכלתי את הבייגל שלי עדיין, התכופפתי ונתתי לו אותו. הוא תפס את הבייגל וזרק אותו.

    כך גם טיבי, כל היום צועקים על אפלייה, רוצים לבנות מרכז חלל בטייבה, מי היה מאמין, אבל הוא, על מנת להנציח את האוממללות של טייבה, חייב להערים קשיים ולקשור מהלך תרבותי, מדעי, לבעיה פוליטית.

    ולכן, כנראה שאחמד באמת טוב רק להבאת החומוס, שם הוא יהיה נחמד כי משכורתו תקבע על פי השירות. אם כך היתה נקבעת משכורתו כח''כ, הוא היה די רעב!

  • 115.

    אוי טיבי אמן ולא תתעורר מחר (ל''ת)

    עמית, 28/06/12 14:32

  • 114.

    אולי להנציח את טיבי במכון לרפואה משפטית?

    דני, 28/06/12 14:31

    הוא רופא לא?

  • 113.

    טיבי אוי טיבי. הרי אתם הגזענים הכי גדולים שיש.

    חחחחח, 28/06/12 14:29

    מה יקרה לי אם אבוא לגור בטייבה?
    חוץ מזה שכבר ראש הממשלה שלך אבו מאזן הצהיר שהמדינה שיקים תהיה נקיה מיהודים. אז די כבר לבלבל לנו את המח עם השטויות שלך.

    • שהם בעמדת חולשה לא תראה את הגזענות שלהם אבל

      דיקטטורה עכשיו, 30/06/12 16:11

      שיהיו בעמדת כוח תראה את גזענותם. תראה באיזה רמה השחורים הבדואים נמצאים.

  • 112.

    לא אותו דבר: ערפאת פלסטיני ונתניה היא עיר בישראל

    ג'רי, 28/06/12 14:28

    רמון ישראלי וטייבה עיר בישראל. בנתיים.
    חוץ מזה בבתי קברות שישראל יש קברים רבים שמצניחים את ערפאת

  • 111.

    התמונה של ערפאת

    זקה, 28/06/12 14:26

    מדוע מעריב מביא את התמונה של הארכי רוצח הזה ועוד בהצדעה ני רוצה לראות את הרוצח הזה מי רוצה להיזכר .אני בטוח שלטיבי בארמון המפואר שלו יש תמונה של ערפאת ביחד עם אסאד וקדאפי .מספיק שהם שם אל תקלקלו לנו את היום.דרך אגב גם את התמונה שלו הייתי שם במסגרת שחורה

  • 110.

    אני מציע לו ללמוד את ההיסטוריה של יהודי הארצות שנכבשו על ידי הערבים

    bob, 28/06/12 14:25

    בצפון אפריקה ובמקומות אחרים. אין מקום לאלו שלא מוסלמים בארצות שנכבשו על ידי האיסלם. זו עובדה. לא יהודים, לא נוצרים, לא בהאי... האיש פשוט מתעלם מההיסטוריה שלנו ושלו.

  • 109.

    אני מציע לקרוא את המזבלה העירונית ואו קו הביוב של נתניה

    אייל, 28/06/12 14:23

    על שם המחבל

  • 108.

    מרגיז אבל טיבי צודק

    zev, 28/06/12 14:21

    טיבי מנצל כל הזדמנות שאנו נותנים לו אנו השפנים והא החכם הוא יכול בכנסת להשפיל לקלל לקרא גזענים ופשיסטים כולם שותקים מוחים את היריקה ואמרים גשם .באם יקום מישהוא בכנסת וידבר בסגנון שלהם בסגנון הטרור אזי היור הליברל שלנו ישתיק אותו ומדוע כי הוא רוצה להיות נשיא.באיזה מדינה בעולם הולך חכ או פרלמנט המקבל משכורת מהמדינה ומייעץ לאבי הטרור ערפאת ימח שמו וזכרו ואנחנו במדינת חלם מוחאים כפיים .האם זועבי היתה נשארת לדקה אדם חפשי אפילו בארהב לאחר ההצגה במרמרה רק במדינת חלם .צנוע טיבי אנדרטה בנתניה לפחות בככר רבין ליד שותפו בפרס הנובל .וגם יקל על אנשי המחאה האנרכיסטים כי לנתניה הם אינם מגיעים .כו יאבדו כל אויבך

  • 107.

    פעם ראשונה שאני מסכים עם אחמד טיבי

    ימני, 28/06/12 14:17

    זה לא רגיש כלפי הערבים - ויותר מזה זה לא רגיש כלפי זכרו של אילן רמון.

  • 106.

    טיבי - אולי ינציחו אותו במלון פארק? (ל''ת)

    אל בנדי, 28/06/12 14:16

  • 105.

    תומך בהצעתו של טיבי.

    נמרוד, 28/06/12 14:15

    יש לקבוע שלט במלון פארק בנתניה ובו לכתוב-
    ''לבקשת יועצו של הטרוריסט ערפאת, נקבע שלט זה לדראון עולם, על מנת שלא ישכח הטבח שהוציאו מרצחים ערבים שכל מבוקשם היה לרצוח יהודים בשל דתם''.
    הנצחה ראויה למחבלים ולבעלי בריתם...

  • 104.

    אין תקדים בעולם לתופעה כזאת!

    רפאלי, 28/06/12 14:14

    של חבר פרלמנט החותר תחת מדינתו; מייעץ לאויביה של ישראל; חוצפן ומפיץ שקרים... ואחרי כל אלה הוא מלוטף כל שבוע על ידי התקשורת, כאילו היה אחד מחסידי אומות עולם.

  • 103.

    השאלה מתי ינציחו את טיבי? (ל''ת)

    כ, 28/06/12 14:12

  • 102.

    טיבי אתה וערפת להנציח אותכם במשתנה ציבורית

    דוד, 28/06/12 14:08

    דכלוק טיזי אנתה וראיס טבעק יא כלב

  • 101.

    בסוף תשפוך את התינוק עם המים טיבי (ל''ת)

    א, 28/06/12 14:06

  • 100.

    להנציח בנתניה - בכלא אשמורת :-) (ל''ת)

    ירון, 28/06/12 14:05

  • 99.

    כן בטח.. בזכות אוסלו כאילו? רגע... אז למה לכל דבר קוראים רבין? (ל''ת)

    אדם, 28/06/12 14:03

  • 98.

    טיבי, אולי ננציח את אסד שאתה כל כך מעריץ??

    אביה, 28/06/12 14:01

    טיבי איש קטן ומלכך פינכה גדול!! לא נשכח שהלכת לקדאפי ואסד רוצחי ההמונים, כמו כאלב שזקוק לליטוף !! הגיע הזמן שתבין שאתה חי במדינה הכי טובה למוסלמים בכל המזרח התיכון!! אם הית חי בסוריה ומדבר עשירית ממה שאתה אומר בישראל, כבר מזמן אסד שאתה כל כך מעריץ היה שוחט אותך ואונס את בנותיך!!

  • 97.

    מר מוחמד טיבי ראה יותר מדי דברים בעבודתו כגניקולוג והשתבשה דעתו

    זקן, 28/06/12 14:00

    וחשב שניצח באחת מעשרות המלחמות שכפו עלינו.

  • 96.

    טיבי פושע גיזען .מטיף מיבוקר עד ערב לשינאה ולטרור (ל''ת)

    rubi, 28/06/12 14:00

  • 95.

    שאלה אחת פשוטה המראיין לא שאל אותו

    נירו לוי, 28/06/12 13:57

    למה הצטלמת בסוריה ובלוב לפני שנה עם אסד וקדאפי רוצחי עמם שרצחו פי מיליון יותר ערבים מכל המטוסים הישראלים? הכי קל לו לנגח את ישראל, במיוחד שהתקשורת העלובה שלנו נותנת לאיש הערמומי והמסוכן כל הזמן במה בלי לשאול את השאלות הנכונות

  • 94.

    מציע להנציח את עראפת במיזבלת חי'רייה (ל''ת)

    יוסי גולדשטיין, 28/06/12 13:57

  • 93.

    האיסלם היא אוייב האנושות

    אברהם איצקוביץ, 28/06/12 13:56

    אולי ננציח את בין לאדן בחברון?

  • 92.

    ולהנציח את בגין ברמאללה (ל''ת)

    עדי, 28/06/12 13:53

  • 91.

    להעיף את המסתנן טיבי מהכנסת. (ל''ת)

    שם, 28/06/12 13:52

  • 90.

    בא אלי טיבי נחמד (ל''ת)

    ליילה חאלד, 28/06/12 13:51

  • 89.

    אולי אפילו נקרא לעצמים על שמו!

    אדם, 28/06/12 13:51

    לדוגמא, היום הלכתי לשירותים אחרי שאכלתי חומוס פול מקולקל... אתם לא מבינים איזה עראפת יצא לי.
    כל הקיר של האסלה פשוט התכסה בעראפת, והריח? נכבה!

  • 88.

    הנצחת קדאפי

    אבי, 28/06/12 13:51

    אילו זה תלוי בטיבי הוא היה מנציח גם את קדאפי אשר לפני שנים מספר, נראה טיבי מנשק את ידו של קדאפי בביקור אצלו ,

    • ומה עם אסאד לא מגיע לו הנצחה ליד הבית אחמד הנחמד והחמוד ? (ל''ת)

      יוסוף, 28/06/12 16:33

  • 87.

    מר טיבי היקר,כנס ותסכיל.

    אהרן מוטי, 28/06/12 13:43

    אדון טיבי היקר,כבר שנים אתם מסתתרים מאחורי הדמוקרטיה היחדה במזרח התיכון,ואם להגיד את האמת כל הכבוד לכם אתם מצליחים יפה מאוד עד כדי כך שלנו הישראלים יש המון מה ללמוד,בג''ץ עומד איתן לשירותכם האנטי ציונים/יהודים.
    למה לשחקני כדורגל ישראלים שלא משרתים בצבא אסור לשחק בנבחרת ''ולאוהבי ישראל'' מהמגזר שלך מותר?
    למה אני צריך לשלם ארנונה כל חודש ואצלכם לא?
    למה אתם בונים ללא אישור באין מפריעה(כי אם יכנסו לבצע הריסה יהיה פוגרום במבצעים ,וגם יגידו שאנחנו גזענים),ואצלנו הורסים ללא חשש אפילו אם זה צודק?
    באיזו מדינה ערבית יכולתה להיות יהודי ויד ימינו של,בגיןז''ל יצחק שמיר שבד''ל,ולהמשיך לחיות או אפילו לציץ על נאמנות למדינה הציונית?
    למה אתה וכל העם הערבי לא קמים על הרגלים האחוריות שלכם על מה שנעשה בסוריה ולעם הסורי(הלוואי שימשך עוד שנים רבות אסעד עושה עבודת קודש)
    מפני שאתם עם כמו נחש שיודע להשיל את עורו במקום שצריך,אנשים שכמותך במדינות ערב מזמן היו על עמוד בכיכר העיר,נקווה שהיום הזה יהיה גם אצלנו.
    ובאמת כמו שאמרו פה אולי תגיד לאמא שלך לקחת גלולות בפעם הבא שלא יהיה יותר מדי זבל אקולוגי במדינה שלנו .

  • 86.

    טיזי מעולם לא פעל להפסקת המנהג המגונה של הערבים לרצוח בנות

    דיקטטורה עכשיו, 28/06/12 13:41

    שלהם בגלל חילול כבוד המשפחה. למה אין זכויות נשים אצל טיזי וזועבי החלולה ?


    אני מקיא מלוא הטנא כאשר ערבי/מוסלמי מדבר על
    דמוקרטיה-שיוויון-חירות - ערכים שהוא באמת בז להם אך מנצל אותם לתועלתו.

  • 85.

    להקים פסל בצורת צואת סוסים ולקרוא לו גלעד זכרון לערפאת (ל''ת)

    עופר, 28/06/12 13:41

  • 84.

    יש להנציח את יאסר ערפאת בלונה פארק בתור המכשפה של רכבת השדים

    י, 28/06/12 13:40

    וגם בעמדת הקליעה למטרה

  • 83.

    לפי הסכמי אסלה (בשירותים) נצניח אותו בביוב

    OKI DOKI, 28/06/12 13:38

    בכל פעם שנוריד את המים נחשוב עד כמה הוא היה חראה

  • 82.

    לפי הסכם אסלה (בשירותיים) המקום שלו הוא בביוב (ל''ת)

    OKI DOKI, 28/06/12 13:37

  • 81.

    לא כל הערבים מחבלים?

    חב, 28/06/12 13:37

    אבל כל המחבלים ערבים

    • תתבייש לך ואל תכליל זאת דמוקרטיה וחופש הדיבור גם אם לא במקום

      עוואד אל גוואד, 28/06/12 16:42

      די לשנאה ולעבוד על שלום לא כל הערבים חושבים כמוהו חד משמעית

  • 80.

    יש להנציח את ברוך גולדשטיין באום אל פחם!! (ל''ת)

    אריק הויקינג, 28/06/12 13:36

  • 79.

    הוא כבר הגענו לשלב שצריך לפזר את הכנסת ! (ל''ת)

    OKI DOKI, 28/06/12 13:35

  • 78.

    לא מכיר בזכות ישראל להתגונן קרי להתקיים, איזה מין אזרח ישראלי?

    מר ח''כ טיבי, 28/06/12 13:35

    כמובן 'הטייסים הישראלים הרגו אזרחים' - הטייסים ההומנים יתר על מידה שמסרבים לסייע לכוחות היבשה מחשש שמהירי מהאוויר יהרג ערבי לא חמוש, ומסכנים בכך את חיי חיילי היבשה. ח''כ טיבי טוען שמחבלי אש''ף חמאס אלקעידה וכו' שמטרתם כידוע להרוג יהודים ללא אבחנה ולחסל את ישראל, שנהרגו ע''י צה''ל (טרם ביצעו את הרצח או מכוונה למנוע את רציחותיהם המתוכננות להבא)הם 'אזרחים חפים מפשע'. איזה מין אזרח ישראלי?

  • 77.

    טיבי אתה לא גר באיראן פה !!! משוגע שכמוך! (ל''ת)

    OKI DOKI, 28/06/12 13:35

  • 76.

    אחמד, לו הייתם עושים איתנו שלום אולי היינו מגיעים לימים שקוראים רחובות

    ע''ש משוררים פלסטינים, 28/06/12 13:34

    אבל אתם רוצים לגרש אותנו מכאן, לא רוצים לשרת את המדינה שאתם אזרחיה אפילו בקהילותיכם - ואתם רוצים את כל הזכויות. תשכח מזה.

  • 75.

    טיבי OR NOT טיבי טיפיש !!! (ל''ת)

    OKI DOKI, 28/06/12 13:33

  • 74.

    תגובות לא לעניין.נושא רגיש וחשוב .

    יחיאל כ''ץ, 28/06/12 13:32

    אחמד צודק. הוא ראשית ערבי אחר כך פלסטינאי ורק בסוף הוא אזרח מדינת ישראל.

    זהו סדר העדיפות שלו. על כן אני מציע לאחמד לקבל את אזרחות הרשות הפלסטינאית.(דבר שאני בטוח שהוא לא ירצה בו) .מימלא
    כל מעשיו של ח''כ טיבי הם למען ''העם'' הפלסטינאי.
    אפילו מילת גינויי אחת על הטבח בסוריה אין לו ולדומיו.
    בכל מדינה נורמלית היו שוללים את אזרחותו של נתין שמביע ומוכיח נאמנות למדינה אחרת. רק כאן , במדינת ישראל מקבל עוכר ישראל ושואף לחורבנה , אזרחות ומקום של כבוד בפרלמנט .
    אני מאשים את מדיניות שר הפנים (השר הממונה ) באוזלת יד בכך שאינו שולל את אזרחתו של עוכר ישראל ודומיו.
    בארה''ב , ערש הדמוקרטיה, היו יודעים בדיוק מה לעשות עם אמריקאי , ששולל את קיומה של המדינה בה הוא חי .

  • 73.

    בעולם האסלם של היום, העימות בין סוני לשיעי, איש כמו טיבי כבר מיותר

    פול, 28/06/12 13:32

    הוא ותנועות הפלסטיניות לא במרכז. אפילו לא בשוליים.

  • 72.

    אחמד - כולנו לחמנו בכם (ועדיין נלחמים) אז אולי מקומך כלל לא כאן

    קח את חפציך ולך מכאן, 28/06/12 13:31

    ואל תגיד לי שהורי באו מאירופה. אבותי בנו כאן ממלכה לפני 3000 שנה כשלא היו ערבים ולא היה איסלאם ואנחנו חזרנו לביתנו. ביתנו, אחמד.

  • 71.

    מוכן להנציח את טיבי בחור של התחת שלי-טינופת בן טינופת (ל''ת)

    במדינה נורמאלית היו מוציאים את טיבי להורג מזמן, 28/06/12 13:29

  • 70.

    טיבי צודק.

    משה, 28/06/12 13:28

    בנתניה ממש חסרים ''השירותים על שם יאסר עראפת'' תגיד לי ברצינות טיבי אתה מייצג את אזרחי ישראל הערבים או את החמאס? ותגידו לי אתם ערביי ישראל, אם אתם רוצים לחיות איתנו בכבוד הדדי ובכיף למה אתם נותנים לחמאסניק הזה לייצג אותכם? יאסר עראפת היה טרוריסת רוצח ילדים ונשים. תמשיך בקצב הזה טיבי ותוך חמש שש שנים ינציחו אותך באיזה תא בכלא.

  • 69.

    הנצחת עראפאת

    אזרח, 28/06/12 13:27

    הואיל והוא יליד מצרים,יונצח על יד מובאראק
    אהוב המצרים.

  • 68.

    לשלוח את טיבי לאחיו בסוריה-יהרגו אותו אחרי חצי דקה. טיבי ערבי מטונף (ל''ת)

    ערבי טוב זה ערבי תלוי בכיכר העיר, 28/06/12 13:27

  • 67.

    טיבי החמוד... ''הישראלים כינו את עראפאת טרוריסט''. ז'תומרת שהישראלים

    אזרח ישראל, 28/06/12 13:26

    רק ''כינו'' את עראפאת טרוריסט. הוא לא חלילה באמת היה רב מרצחים שאחראי על אינספור פיגועי טרור נגד חפים מפשע. רק ''כינו'' אותו טרוריסט. וכרגיל אצל הדמגוג הערבי - ברוך גולדשטיין וכהנא (כהנא הרג מישהו?) שקולים לכל הטרור האיסלמי בארץ ובעולם. בקיצור - רק במדינת ישראל המטומטמת והמזוכיסטית נותנים מושב בכנסת לערבי שונא ישראל שהוא ''גם'' פלסטיני ו''גם'' ישראלי. בטח.

  • 66.

    לפחות שישלם תמורת הפרסומת!

    אביטל, 28/06/12 13:26

    פרסומת כזאת עם שפע של צילומי גבורה חייבת לעלות הרבה כסף. לכן אני מקווה שאכן אינכם נותנים לו את הפרסומת חינם.
    לא ראיתי מעולם שעשיתם פרסומת כזאת לספר או להצגה עבריים, ודאי שלא לפוליטיקאי יהודי. כל פעם שטיבי מצייץ איזה דבר שטות, אתם מיד מפרסמים את דברי הפרובוקטור. כדאי שתבדקו למה? בדקו מי דוחף אותו אצליכם לקדמת הבמה את הח''כ הזה החותר ללא הרף תחת קיומה של מדינת ישראל.

  • 65.

    אני לא מוכן שערפת יונצח המקום שלי...מסריח מספיק בלעדיו. (ל''ת)

    חרא...בשרותים ציבוריים, 28/06/12 13:24

  • 64.

    אף אחד לא רצח מוסלמים יותר מהמוסלמים עצמם.

    ישראלי, 28/06/12 13:19

    ואין לזה שום קשר לכיבוש כזה או אחר. אני לא מכיר את הקוראן, אבל הפרשנות שלו בידי המוסלמים היא רצחנית ומוציאה שם רע לדת הזו ולנביא.

  • 63.

    לפחות שישלם תמורת הפרסומת (ל''ת)

    אביטל, 28/06/12 13:19

  • 62.

    הערבים למדו מילה יפה הנקראת גזענות

    נחמן, 28/06/12 13:18

    ספק אם היא קיימת בשפה הערבית, לכן הם מרבים להשתמש בה בעברית.

    • הם בכלל המציאו את המושג, הם בכלל אוהבי אדם......... (ל''ת)

      רינה, 28/06/12 14:07

  • 61.

    שמישהו כבר ישלוק אותו. (ל''ת)

    ?, 28/06/12 13:18

  • 60.

    אפשר לשים פסל שלו במלון פארק .... שר''י. (ל''ת)

    סמי, 28/06/12 13:17

  • 59.

    אנחנו לא כובשים בארצנו יא טיבי , המוסלמים כובשים בארץ ישראל

    אלדו, 28/06/12 13:14

    ולגבי הרעיון שלך להנציח את עראפת בנתניה , דבר ראשון עראפת יליד מצרים לא היה אזרח ישראל אז אין מה להנציח אותו בישראל , אבל אילן רמון היה אזרח ישראל ויש לכם זכות בנתיים כאזרחים לכבד את זכרו , כשיגיע היום וכל הגויים יעזבו את ארץ ישראל ננציח את מי שנראה לנו היכן שרק נרצה .
    בנתיים אני מתפלא על אשתו של אילן רמון ז''ל , את רואה איזה זבל טיבי למה שלא תנציחי את אילן רמון גיבור ישראל בנתניה ?

  • 58.

    הטיפש הזה בא לקרוא לנו גזענים?

    כי המוסלמים בעצם אוהבים אותנו ולא ידענו?, 28/06/12 13:13

    חבר'ה, צריך ללמוד המוסלמים, תראו איך הם לא שונאים אף אחד, לא יהודים, לא נוצרים ולא אף אחד שאינו מוסלמי. בכלל שמעתי שבספרי הלימוד שלהם הם מטיפים לאהבת יהודים.
    עכשיו ברצינות, אין מישהו שיגיד לטיזי שהוא נשמע מגוחך? הטיפש הזה בא לקרוא לנו גזענים?

    • הגמל לא רואה את הדבשת שלו...

      אלון, 28/06/12 14:53

      זו דו פרצופיות לשמה

  • 57.

    טיבי בשתי מילים: סמרטוט דאחקות (ל''ת)

    יערה, תל אביב, 28/06/12 13:12

  • 56.

    מסכים שלהנציח את רמון דווקא שם זה פשוט טעם רע ואיוולת (ל''ת)

    א, 28/06/12 13:10

  • 55.

    מרכז החלל בטייבה !!!!!! חחחחחח....... הרבה זמן לא צחקתי ככה........ (ל''ת)

    אודי, 28/06/12 13:05

  • 54.

    הבעייה זאת החוצפה - שהולכת וגוברת - אצל ח''כ הערביים :

    עמיר, 28/06/12 13:05

    מי מהם שיותר מגזים ומותח את הקו, מקבל קרדיט מהפלסטינים.
    את יאסר עראפת יש להנציח בתוך השטח של הרשות הפלסטינית ( רמאללה למשל ) ואם ח''כ הפלסטינים - שמקבלים משכורות ממדינת ישראל הפראיירית - רוצים לכבד את זיכרו של הרוצח / טרוריסט / שקרן ומושחת ששמו עראפת, שיעשו את זה ברמאללה.

  • 53.

    פשטינקענע עראבער - לך לגור בסוריה ! (ל''ת)

    הפלמחני''ק, 28/06/12 13:04

  • 52.

    אני דווקא נורא בעד ההצעהלהנציח את ערפאת בנתניה

    אזרחוביץ', 28/06/12 13:01

    יהיה איפה להשתין בדרך לחיפה

    • אהבתי!! (ל''ת)

      אריק הויקינג, 28/06/12 13:36

    • 52 אתה גדול חחחחח (ל''ת)

      איתי, 28/06/12 13:39

  • 51.

    הנצחת ערפאת בנתניה? נשמע כמו מתיחה משעשעת של אחד באפריל... (ל''ת)

    גיא, 28/06/12 12:57

    • כלל לא משעשע. בן העוולה הזה מבין שהוא יכול לבקר אצל קאדפי ולא ינזק (ל''ת)

      התאיבון והחוצפה של טבי ודומיו רק גוברת, 28/06/12 13:30

  • 50.

    לא רוצה לקרוא למלון פארק על שמו של עראפת וזהו ? (ל''ת)

    אורן, 28/06/12 12:57

  • 49.

    נכון בישראל יש את הרופא גולדשטיין וגם את טיבי הארכי פושע שהיה עוזרו של (ל''ת)

    הטרוריסט רוצח ערפאת, 28/06/12 12:56

  • 48.

    מה כדי לזכור את הפיגועים שהיו בנתניה ושהרוצח הזה תיכנן? (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 28/06/12 12:55

  • 47.

    גם את קדפי ננציח שטבח בבני עמו וגם את אסאד שטוביח בבני עמו

    אין בעיה, 28/06/12 12:55

    ננציח לדראון עולם כצוררים ורב מרצחים וגם אותך טיבי כיוצק מים על ידיהם המגועלות בדם עמם.

  • 46.

    מישו מוכן להעיף אותו מהכנסת כבר?

    דרומי, 28/06/12 12:54

    שילך לפרלמנט של עזה..

  • 45.

    אחמד טיבי לכל טענה שלך בפרומו לראיון המלא יש תשובה, אבחר באחת

    אחד שנוסע הרבה בעולם וראה את המתרחש........, 28/06/12 12:53

    ''המוסלמים הם קורבן של הכיבוש'' וכו' זו טענתו של אחמד טיבי האיש הזה חושב שיש לו עניין עם אנשים שלא מכירים ויודעים את המציאות הנרקמת בכל יום לנגד עיני העולם. האסלאם מאז ומעולם ראה ורואה בלא מוסלמים ככופרים וד'ימים, שיש להכניע בכל דרך ובעיקר בכח החרב כשזה מתאפשר להם. אם לא כך הם פני הדברים מה היה לאסלאם לחפש בספרד במשך שמונה מאות שנה? והרי שוב הם מנסים לכבוש את אירופה דרך ''הפליטים המסכנים'' שקיבלו מקלט ברחבי היבשת והיום ישנן ערים רבות בהן יש איזורים שלמים שלבני המקום אין דריסת רגל בנותיהם ונשיהם מוטרדות (חלקן גם נאנסות)''איסט אנד'' בלונדון ''ברבס'' בפריס ''רוזנגורד'' במאלמו כדוגמא על קצה המזלג,שלא לדבר על מרסיי וליאון בצרפת,עיתונים לא יכולים לכתוב מילה ''רעה'' על האסלאם כי זה גובל בסכנת נפשות, במקומות אלו ורבים אחרים החיים מתנהלים כאילו מדובר בקסבה של אלג'יר או ברובע מצוי בפקיסטאן או לוב. אז ברור שהאחמד הזה חושב שהוא יכול מסלונו המפואר לשבת ולשפוך טונות של שנאה מטוייחת בשקרים באזני בעלי הבית היהודים, אבל את העובדות לא, הוא לא יכול לשנות. גם אם היה מנתח פלסטי ולא גניקולוג לא פעיל.

  • 44.

    מישהו באתר מאשר תגובות של ילד מפגר שאומר רק ''תחת'' אסלה'' וכו'...

    רמי גרינברוט, 28/06/12 12:52

    פעם...פעמיים...אבל יאללה...אלה הטוקבקים שאתם רוצים ?

    • מר טיבי במו פעלו גרם לציבור לקשר את כבודו עם האסוציאציות שמנית (ל''ת)

      ד''ר ל. קסאח, 28/06/12 15:34

    • ומי הלוזר שמגיב בשם אמיתי למען השם? (ל''ת)

      לידיה קסאח, 28/06/12 15:35

  • 43.

    אחמדי - חבל שלא אמרת לאמא שלך להשתמש בגלולות (ל''ת)

    הרי אתה גניקולוג, 28/06/12 12:52

  • 42.

    חם יולי אוגוסט משפיע לרעה על טיבי בושה וחרפה מי יושב בכנסת

    נאור שמחה, 28/06/12 12:49

    המרצח והמחבל הכי גרוע שהיה, אותו הוא רוצה להנציח בנתניה, שילך להנציח אותו בעזה, ואלי יעבור גם הוא לעזה כי פשוט נמאס מחבר הכנסת הזה.

  • 41.

    טיבי, למה שלא תלך לבקר את ''מלך מלכי המלכים'' שלך(קדאפי)?....

    עומר , תא . שנקין, 28/06/12 12:46

    ואולי תישאר קצת אתו?אולי הוא זקוק למישהו שיחניף לו קצת?אתה בדיחה מהלכת אחמד!

  • 40.

    בבית העלמין של נתניה הוא בטוח מונצח בהתאם למפעל חייו לרצוו יהודים (ל''ת)

    טל, 28/06/12 12:44

  • 39.

    מציע לשנות את נלון פארק למלון עראפת הרוצח

    טיבי כנראה תומך ברצח במלון פארק, 28/06/12 12:39

    מציע לשנות את נלון פארק למלון עראפת הרוצח

  • 38.

    לשלוח את חברי הכנסת הערבים לחבר שלכם אסד (ל''ת)

    קובי, 28/06/12 12:36

  • 37.

    בחר בעיר הרציחות והחיסולים ממש הולם לרב מרצחים כיכר שם (ל''ת)

    הפלסטינים מעניינים את טיבי כקליפת השום ,, 28/06/12 12:34

  • 36.

    אפשר לקרוא לחירייה - מזבלת ערפאת. בלי להתנות בתקציב (ל''ת)

    נורגי, 28/06/12 12:34

  • 35.

    תראו כמה בגידה ,רוצח יהודים קדוש לפלסטינים (ל''ת)

    טיבי גיבור ערוץ 22/10, 28/06/12 12:33

  • 34.

    בגץ הבוגדני נותן לבוגדים להחריב את ישראל (ל''ת)

    בגץ הבוגדני נותן לבוגדים להחריב את ישראל, 28/06/12 12:32

  • 33.

    להנציח את עראפת בקריאת בית שימוש הציבורי בנתניה על שמו (ל''ת)

    אנטי שמאל, 28/06/12 12:32

  • 32.

    אני קורא לראש עיריית נתניה פיירברג להרים את הכפפה

    נפיח, 28/06/12 12:31

    ולקרוא רחוב על שמו של נג'יב מחפוצ'.לא תהיה שום התנגדות.

  • 31.

    אני מציע להנציח את עראפת במבשרת ציון ! הפרלמנט מסכים

    פשרן אוהב שלום, 28/06/12 12:30

    אנחנו, חברי הפרלמנט של מבשרת, מציעים את ישובנו להנצחת ערפאת.
    אנחנו מחפשים שנים מקום להקמת שירותים ציבוריים. מציעים את גן השלום כמקום הקמת האנדרטה שתשמש את מעריצי השלום כמקום להשלכת מימיהם ומוצקיהם.
    לדעתי, אפשר להקים אנדרטה כזאת במהירות.
    נשמח לפקוד אותה כל יום וכל שעה.

    היידה טיבי, בא עם הרעיון שלך למבשרת. נדע לטפל טוב טוב באנדרטה שלך

  • 30.

    להנציח את יאסר ערפאת במזבלה של ת''א. (ל''ת)

    רמי, 28/06/12 12:29

  • 29.

    אני בעד הרעיון

    יובל, 28/06/12 12:29

    אפשר לבנות פסל של פח זבל גדול, שממנו יוצאים שברי אוטובוסים וגופות ילדים, ולכתוב עליו שעדיף עראפת בפח אם טיבי ממש מוכרח.

  • 28.

    אני מציע לשנות את טייבה ל''גבעת כהנא'' (ל''ת)

    בני, 28/06/12 12:25

  • 27.

    כן, חדר האוכל במלון פארק

    נתרם לעלוי נשמתו, 28/06/12 12:24

    רוצח.
    טיבי צבוע וגזען.
    תזכירו לי למה אנחנו מממנים אותו?

  • 26.

    בעד - להנציח את שמו האגף בתי השימוש בעירית נתניה

    udi, 28/06/12 12:23

    אם לא מספיק אפשר גם את בתי השימוש בתחנה המרכזית

  • 25.

    עראפת אינו ישראלי ורצח אלפי ישראלים-רמון לא פגע באף ישראלי

    מן הראוי שעראפת יונצח ברמאללה ולא בנתניה, 28/06/12 12:23

    עראפת אינו ישראלי ורצח אלפי ישראלים-רמון לא פגע באף ישראלי.
    טיבי התבלבל בין ישראל לרשות הפלסטיניתץ
    כל עוד טייבה אינה ברשות הפלסטינית יונצחו בה אישים שאינם טרוריסטים רוצחי יהודים

  • 24.

    טיבי הוא ארכי גזען מתחסד. הוא יכול לרשום את הצביעות על שמו בטאבו. (ל''ת)

    ערפאת היה רוצח וטיבי עוזרו, 28/06/12 12:15

  • 23.

    מישהו מוכן להזכיר לטיבי שזו מדינה שלנו, אנחנו שולטים בה !!!

    רפי, 28/06/12 12:15

    אבותיו הפסידו יותר נכון הובסו במלחמה שהם פתחו בה והגיע הזמן שיפנים את זה לפני שהוא מציב תנאים.
    תמיד ובצדק נראה לוחם ישראלי כגיבור וכמי שהגן עלינו ומחבל פלסטיני כטרוריסט ומי שיש לו בעיה עם זה מוזמן לעזוב ויפה שעה אחת קודם...
    ומי שלא שיוריד את הראש ויסכים לכל תכתיב שלנו !!!
    הבנת את זה מר טיבי ?!?!?!!?!

    • רפי להיות גם פאשיסט וגם עילג זה אסון. (ל''ת)

      שמשון, 28/06/12 12:50

      • להיות עם שם כמו שמשון ובוגד זו בושה.

        משה, 28/06/12 13:28

        יותר מתאים לך ''דלילה''.

      • להיות גם עיוור סלקטיבי וגם אנרכיסט זה אסון! (ל''ת)

        רינה, 28/06/12 14:05

      • שמשון להעריץ את מי שניסו לעשות לנו שואה שניה זו מחלה לא (ל''ת)

        אחד, 28/06/12 14:16

    • לשמשון יש היגיון מעוות כמו לשמאל.

      דיקטטורה עכשיו, 30/06/12 16:18

      ההיגיון הבריא אומר שמי שפתח במלחמה ישא בתוצאות. השמאל כל כך מתחכם שלא מבין את הדבר הבסיסי הזה ומנסים לכפות עלינו נורמות מעוותות.

  • 22.

    כותרת מגמתית, קל לראות באיזה הקשר הדברים נאמרו, חבל שאתם מעוותים אותה (ל''ת)

    אלדד, 28/06/12 12:11

  • 21.

    אם המוסלמים הם קורבן של כיבוש יהודי?

    אילן, 28/06/12 12:08

    למה אתה כ''כ מפחד שטייבה תהיה חלק מהמדינה המוסלמית שתקום לצד ישראל?

  • 20.

    אחמד טיבי הוא מהח''כים היותר ראויים שיש היום בכנסת

    ב, 28/06/12 12:08

    מן הסתם דואג לאינטרסים של הסקטור שלו, בדומה לש''ס ויהדות התורה למשל, אך כשהוא אומר משפטים דומים לשלהם (אך מחליף ''יהודי'' ב''מוסלמי'') פתאום כולם נזעקים ונעמדים על רגליהם האחוריות. צביעות במיטבה, והפעם מהצד ''שלנו''.

    • לפי דבריך אתה כנראה לא מודע לכך שיש סכסוך בין ערבים ליהודים

      עופר, 28/06/12 12:20

      כנראה שממקום מושבך לא שומעים או מרגישים את רקטות ה 122 ממ שנורות על עירי

    • טיבי לרשות הממשלה של הרשות הפלסטינית

      טיבי כל כך מוצלח אך לא לטובת מדינתו-ישראל, 28/06/12 12:24

      טיבי לרשות הממשלה של הרשות הפלסטינית

    • הוא אמנם חכם ומוכשר יותר מרוב הח''כים, אך הוא שונא ישראל. (ל''ת)

      רענן, 28/06/12 12:30

    • סופר לייק. (ל''ת)

      נאק, 28/06/12 12:51

    • מי זה ''שלנו??. אני ואתה בטח לא באותו צד (ל''ת)

      נדב, 28/06/12 12:58

    • האם ש''ס הציעו להנציח טרוריסטים מוצהרחים רוצחי ילדים ונשים

      משה, 28/06/12 13:29

      במתכוון בערי תל אביב. ביפפפפפפפף, יצאת שמאלן.

    • אתה טועה בגדול האיש הזה ערמומי ומסוכן (ל''ת)

      שלומי, 28/06/12 13:42

    • איך ראוי? לפני שנה הוא הצטלם עם קדאפי ואסד רוצחי עמם!

      ניר, 28/06/12 13:47

      אתה חושב שיש לו כניסה לסוריה וללוב עכשיו? יהרגו אותו שם. הפלסטינים זה העם הכי צבוע מכל העמים הערבים הכי קל להגיד ''מטוסים ישראלים מפציצים אזרחים בלבנון''

    • בסקטור של טיבי

      בן כנען, 28/06/12 14:13

      הוא ערביי ישראל, למה הפפוליסט הזה רק מטיף כאשר מדובר בערבים שאינם אזרחי ישראל?

  • 19.

    איתי ואנה, ראיתי אותם בהופעה של שלומי שבן בקיסריה

    דורון, 28/06/12 12:06

    כזה זוג חמוד. :)

  • 18.

    לטיבי,החלום הרטוב של טיבי להפוך את ישראל לפלסטין בשלבים. תמשיך לחלום.

    טיבי- רב מחבלים שלא מתבייש להצטלם על רקע ביתו, 28/06/12 12:05

    המפואר. מתי תרמת שקל מכיסך לבני עמך???
    ערבים לא תורמים = רק גונבים מאיתנו, הפריירים.

  • 17.

    אח אח טיבי טיבי טיבי

    ========================, 28/06/12 12:03

    יש לך מזל
    שאתה חי במדינה מפגרת, למה
    אם היה פה ראש ממשלה עם ביצים, הייתה כבר אוכל חצץ בכלא.

  • 16.

    טיבי הוא תאומו של בין לאדן.שונא יהודים ,גזען ותצומך טרור (ל''ת)

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 28/06/12 12:03

  • 15.

    תל אביב

    מוטי, 28/06/12 12:02

    יש כיכר ''אנואר סאדאת'' בחיפה ויש רחוב על שם המלך חוסיין.

    • נו? וההבדל בין ערפאת ובין המלך חוסיין וסאדאת לא ברור לך? (ל''ת)

      גיא, 28/06/12 13:04

  • 14.

    ברור, ערפאת אישר עשרות פיגועי רצח בנתניה. איך לא ניתן לו אזרחות כבוד? (ל''ת)

    טיבי מביב השופכין, 28/06/12 12:01

  • 13.

    טיבי, אתה האיש הכי בזוי ומתועב בפוליטיקה הישראלית, טוז ! (ל''ת)

    גורגיאס, 28/06/12 12:01

  • 12.

    יש לי הצעה ..לנציח את טיבי ערפת ע''ג נייר טואלט...ככה כולם יהנו !!! (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 28/06/12 11:57

  • 11.

    אני חושבת שהגיע הזמן להנציח את טיבי בעזה! (ל''ת)

    חנה, 28/06/12 11:55

  • 10.

    אני מנציח את טיבי וחבריו בתחתית האסלה שלי..החרא חופשי !!!! (ל''ת)

    אוהב טיבי ., 28/06/12 11:54

  • 9.

    האיסלאם דת רצחנית שחיה מרצח ומתפשטת כוירוס קטלני שיש להדבירו. (ל''ת)

    הכל ברור, 28/06/12 11:49

  • 8.

    למה דחפתם את תורג'י לעיתון שלכם? בחירה לא מושכלת . אני מחרים (ל''ת)

    ע, 28/06/12 11:48

  • 7.

    אני מציע להצניח את טיבי במרכז חומס.

    איתן, 28/06/12 11:47

    ולא, אני לא דיסלקט.

  • 6.

    להנציח אותו באסלה שלי .. (ל''ת)

    אלף מם, 28/06/12 11:43

  • 5.

    מה להצניח את הכלב ערפאת אבל הוא היה חמור (ל''ת)

    וגם אתה טיבי חמור, 28/06/12 11:43

  • 4.

    להנציח את ערפאת בנתניה? הכי מתאים במלון פארק

    שם רואים את ה''מורשת'' שלו, 28/06/12 11:42

    טיבי: ''היהודים גזענים. למה הם חושדים בערבים? האם עשינו להם רע אי פעם?'' כן נכון ואתם ממש שיות תמימות...
    לתשומת הלב: ערפאת הקים את ארגונו אש''ף ב-1964, עוד לפני ה''כיבוש''.

  • 3.

    צריך וחובה להנציח את יאסר עארפאת

    ב.ל, 28/06/12 11:42

    בחיריה

    • להקים אתר הגיבור הלאומי שיקרה באשיר אל אסד שטובח במסרחים שנקראים אסלאם (ל''ת)

      אפי שינה הזועם 12:55/28/6/12, 28/06/12 12:59

    • אין בעיה ננציח את יאסר עראפת.

      משה, 28/06/12 13:34

      אם טיבי רוצה, זו תהיה כיכר במפגש הרחובות מאיר כהנא, בנימין כהנא ורחבעם זאבי וזה עדיין עוול כי הם בניגוד אליו לא טרוריסטים.

  • 2.

    אין צורך, הוא כבר מונצח בתל אביב..

    התל אביבי, 28/06/12 11:41

    מי שמסתובב בתל אביב רואה כל כמה מטרים מה משאירים צאצאיו של ערפאת על המדרכה למזכרת.

  • 1.

    יש להקפיד בכבודם של כל זוכי פרס נובל לשלום. בפרט ערבים מתונים. (ל''ת)

    ביבי טיבי זהבה וזועבי, 28/06/12 11:37