• 75.

    הבעייה היא שהתקשורת הרקובה מפרסמת כל מילה של כל מופרע שמאלני

    עדות אישית, 18/06/12 08:35

    לפני כארבעה חודשים היתה הפגנה קטנה של אנשי שמאל ברחבת מוזיאון ת''א.

    במקרה לגמרי הייתי במקום (יצאתי מפגישה בבית אריאלה) מתחילת האירוע ועד לסיומו שארך כחצי שעה. סיקרן אותי מאד אם וכיצד ידווחו על האירוע בתקשורת והחלטתי להשאר במקום עד הסוף.

    בהפגנה היו במקסימום!!! 31 מפגינים ספרתי בהקפדה - לאישה אחת היה מגפון ומספר אנשים דיברו כשהאחרים מוחאים כף!!! לא זיהיתי אישיות מוכרת.

    היו שם עוד כ20 סקרנים. היה בחור שצילם את האמפגינים במצלמת וידאו ועוד אדם מבוגר שצילם עם סמארטפון.

    בחדשות ערוץ 2 באותו ערב דווח על כמה מאות מפגינים ברחבת מוזיאון ת''א...

    הדיווחים השקריים של התקשורת זאת הבעייה העיקרית.

  • 74.

    לא לצלם לא לפרסם שום דבר מסילוק השחורים.

    nav פ''ת, 14/06/12 10:11

    כמו בצבא לא מדברים עושים.אנחנו עכשיו כמו במלחמה על המולדת.אתם רוצים לסייע להם ?סעו למדינתם תקימו שם תשתית שלכם.אולי גם תקבלו פרסים.אותנו תעזבו בשקט.
    לפקחי עוז אם מישהו מצלם אתכם בלי רחמנות להכנס בו.ומי שמפיץ בדויות על היחידה עליהם לעצור אותם באשמת בגידה.

  • 73.

    די לכיבוש!!! לגרש אותם. היום התפרסם על המחבל הראשון מתוכם שנתפס (ל''ת)

    ישראלי שפןי, 13/06/12 20:00

  • 72.

    מה אתם רוצים, אלו אנשים שאפילו לא התקבלו למשטרה (ל''ת)

    גם אלימים וגם רעי לב, 13/06/12 15:46

  • 71.

    כמה מהפעילים האלה הם מטורפים אמיתיים

    גיא, 13/06/12 15:25

    אני רואה אותם בדיונים בפייסבוק, בשבילם הכל זה ''שואה'' וכל מי שלא מסכים איתם הוא ''פאשיסט''.

  • 70.

    פעילים בשכר מטעם האוייב נגד מדינת היהודים .

    ברכות וחיזוק ליחידת עוז ., 13/06/12 14:16

    הפעילים בשכר למען המסתננים חוששים לשכרם .
    הפעילים בשכר ,שונאים את עצמם ואת המדינה.
    הסמולנים מצטרפים לכל הגופים המוזרים האוייבים למדינה.
    יש מפגש אינטרסים של מתוסכלים סמולנים עם עבריינים שהסתננו לישראל .
    מעבור גם את זה .
     

  • 69.

    חצופים תקחו את המסתננים אלכם הביתה

    נפל באר, 13/06/12 14:15

    צבועים שכמותכם המסתננים רוצים לעזוב מקבלים מענק 1000 דולר טיסה יקרה חינם תשבו בשקט 09 אחוז מהעם לא רוצה את המסתננים פה, שיחזרו למולדתם ויבנו אותה, כאן מסוכן יותר מאריתראה וסודן יחד לפי דו''ח האו''ם, מחר איראן תזרוק עלינו פצצה, ואתם מסכנים את המסתננים האהובים עליכם כל כך.

  • 68.

    מעולם הפעילים האלה לא ראו בנו כבני אדם (ל''ת)

    תושב שפירא, 13/06/12 09:22

  • 67.

    ישר כח פקחי עוז . אתם צבא ההגנה לישראל האמיתי (ל''ת)

    י, 13/06/12 08:38

  • 66.

    למה התקשורת לא ריחמה על אלה שגירשו מיהודה ושומרון ? (ל''ת)

    לירן, 13/06/12 08:12

  • 65.

    תעמולה גבלסית, שמאל קיצוני ממציא מחדש ''פרוטוקולים של זקני ציון'' (ל''ת)

    אלכס, 13/06/12 07:59

  • 64.

    העם כבר לא מתרגש מהשמאל ושקריו.

    ארז, 13/06/12 07:57

    כבר לא יעזור לכם כלום !!! אתם אנשי השמאל הגזמתם ורב העם בישראל שפוי ומבין את גודל הסכנה שעומדת לנו בפתח.כבר לא סופרים אתכם ואת כתבות השינאה שלכם לעם ישראל.אתם אנשי השמאל הרדיקלי שונא ישראל תסלפו,תשקרו ,תשמיצו ותנסו בכל דרך לפגוע בחוסנה של המדינה,זמנכם אוזל ,,עניין של זמן ובאופן חוקי וכשר אתם תתעופפו לכם מעמדות הכוח שכבשתם,אתם הגרועים שבגרועים באייבי העם בישראל.מפלגת ש''ס תכפיל כוחה בגללכם ,בעבר סלדתי מהם,הפעם אני ובני משפחתי ועוד המון כמונו יצביעו עבורם,זאת המתנה לשמאל.....

  • 63.

    זאת הפרנסה שלה היא מחוייבת לשולחיה אירגונים אנטי ישראל (ל''ת)

    מקימיך מחריביך, 13/06/12 07:56

  • 62.

    אני תכף בוכה- נו באמת

    דנה, 13/06/12 07:53

    אז איזה פקיד דיבר לא יפה, כאילו שלתושבי ישראל הפקידים תמיד מדברים בשיא הנימוס.

  • 61.

    לסלק את התקשורת יחד איתם לסודן (ל''ת)

    שי, 13/06/12 07:46

  • 60.

    לא מכובד אם אכן לא מדובר בעלילה של השמאל-''מיליציות הסיוע'' ההזויות. (ל''ת)

    בנוסף, צריך לגרש ומהר את הסודנים המוסלמים מהצפון !, 13/06/12 07:40

  • 59.

    כל הפעילים החברתיים (בתשלום) מפיצים תעומלת שקר בכוונה תחילה

    למדו מאהוביהם המוסלמים הקיצוניים, 13/06/12 07:33

    ואני לא רוצה להזכיר כאן איזו תעמולת שקר הם מזכירים...

    בושה שאתם מפרסמים את פעילה שקרנית בתשלום בכותרת ראשית...העם לא מטומטם...נ-מ-א-ס-ת-ם !!!

  • 58.

    השמאל הקיצוני עוד מעט יספר שאנחנו הורגים סודנים...

    גד, 13/06/12 07:22

    השמאל הקיצוני איבד שליטה !

  • 57.

    דייי תקשורת מאוסה,רקובה,מגעילה,דוחה........ (ל''ת)

    ישראל הבית היחידי של העם היהודי!!!, 13/06/12 07:22

  • 56.

    לא יעזור לשסמולנים. כל המסתננים האהובים עליהם יעופו מכאן! (ל''ת)

    שרה מזרחנית, 13/06/12 06:59

  • 55.

    השמאל בהיסטריה - הקרקע נשמטת מתחת לרגליהם (ל''ת)

    רפי, 13/06/12 06:54

  • 54.

    ציטוטים מלפני שנתיים??????????? (ל''ת)

    זה מה שיש לכם, 13/06/12 06:37

  • 53.

    איזה הומאניים בעלי ההון, מגלים חמלה כלפי סודאני !! (ל''ת)

    אנו, מקבלי שכר המינימום, גאים בכם !, 13/06/12 06:20

  • 52.

    לא מאמין לא לך ולא למקור שלך - לשניכם בעיית אמינות קשה (ל''ת)

    אורן, 13/06/12 06:16

  • 51.

    באיזה כשרון משמיצים את רשות ההגירה במסווה כתבה.

    Issac, 13/06/12 06:04

    זה לא גרוש זו סתם התנתקות

  • 50.

    צר לי,העיתונאי מחזיק בדעות שמאל קיצון.לשיטתו= שיציפו את המדינה!

    אזרח לא מודאג -לא כל שכתוב -אמת!, 13/06/12 05:59

    כמדומני הוא מנציגי ''הקרן לישראל חדשה''.

  • 49.

    להעביר ניהול ההחזרה למשמר הגבול. אלי ישי לא מתאים

    ציונית, 13/06/12 05:19

    צריך לקחת מאלי ישי את ניהול החזרת המסתננים ולהעביר את הניהול למשמר הגבול. אלי ישי מפחד מהצל של עצמו ובצדק. הפעילים למען המסתנים יעשו הכל כדי להשאיר אותם כאן ועוקבים עם מקרוסקופ אחרי כל צעד שנעשה.

  • 48.

    לישדאלים (ל''ת)

    יפית, 13/06/12 04:47

  • 47.

    מה קרה עם הססמא ''בנחישות וברגישות''? (ל''ת)

    יוני, שוהם, 13/06/12 04:05

  • 46.

    רשות ההגירה הם מלאכים בעיניי. הם צבא העם (ל''ת)

    תושב דרום תל אביב, 13/06/12 02:19

  • 45.

    חבר'ה כנסו תראו מי זה הכותב חגי מטר

    חבר'ה כנסו תראו מי זה הכותב חגי מטר, 13/06/12 01:29

    ותבינו שאין שום סיבה להאמין לו האיש אנרכיסט שונא את ישראל ואת צה''ל
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8LLQMRlzm6o

  • 44.

    זה מלפני שנתיים ! לא להתייחס,יחידת עוז אנשים נהדרים שעושים עבודה חשובה (ל''ת)

    חוק-הוא-חוק, 13/06/12 01:10

  • 43.

    אפריקנים

    דןד, 13/06/12 01:06

    הם שקרנים מה שמשקרים נגד הפקחים יש לי ארבאי ידידים מןסליםים ראיתי שאף פעם לאי מדברים אמת רק שקר אפילוי אני מדבר אןטן ספה שלהם

  • 42.

    מה הקשר בין זה לבין הצורך בפינוי הזרים לארצם?

    שלטון החוק החליט- פינוי, 13/06/12 00:36

    תתלוננו במשטרה נגדם- ובינתיים יחליפו אותם פקחים אחרים.

    ולך מר חגי מטר שדעותיך כאיש שמאל קיצוני ידועות אומר שיהיו רבים שיחליפו כל פקח ואפילו בהתנדבות.

    ובלבד שהמסתננים והשוהים הבלתי חוקיים יפונו לארצותיהם במהרה.

  • 41.

    למה התקשורת צריכה לתת במה לבוגדים ?? (ל''ת)

    לא מבין.., 13/06/12 00:33

  • 40.

    לא מתרגשים מהסיפורים ''המרגשים'' של המסתננים!

    דמר94, 13/06/12 00:24

    התקשורת הישראלית חיסנה אותנו! בתחילה היינו רחמנים על ילדי ונשי גוש קטיף עד שהתקשורת השמאלנית ''הסבירה'' לנו שזה לא גירוש אלא חזרה הביתה! עכשו כולנו יודעים שאין דבר כזה גירוש גם לא של מסתננים, יש רק ...חזרה הביתה!

    • הביתה (ל''ת)

      לסודן מיד, 13/06/12 09:20

  • 39.

    איפה ה''חזית''? שיבואו, הפעם יפגשו את תושבי הערים שנכבשו. (ל''ת)

    יואל, דרום ת''א. אנחנו מחכים לכם, צפונבונים., 13/06/12 00:20

  • 38.

    איפה הייתם בהתנתקות כשאלפי יהודים גורשו בברוטאליות מבתיהם ?

    שמאלנים צבועים ומתחסדים, 13/06/12 00:19

    קולכם לא נשמע אז, להיפך,אתם תמכתם בגירוש האכזרי !

  • 37.

    ברור שהרשות משקרת במצח נחושה

    יהודה, 12/06/12 23:53

    ואני לא מדבר על זה שהם אומרים שמדובר באנשים איכותיים, אני מדבר על זה שהם ישר מכפישים את מי שמעז להתלונן נגדם ללא בדיקת הטענות בכלל.

    • ברור שאתה אידיוט שפעיל למען המסתננים (ל''ת)

      די לכיבוש, 13/06/12 02:20

  • 36.

    מישהו יכול למסור ממה מתפרנסת ''רותם אילן''...מי מממן אותה ?? (ל''ת)

    אולי ארגון איסלמי ?, 12/06/12 23:48

  • 35.

    ''פעילים נגד הגירוש''..סייעני אירגונים איסלמיים ואו אנטישמיים... (ל''ת)

    גייס חמישי..., 12/06/12 23:46

  • 34.

    חגי מטר הוא לא אדם שאפשר להאמין לו

    בעל זכרון, 12/06/12 23:41

    לו הדברים היו דברי אמת שהרי שמדובר במקרה חמור מאוד.

    אך מאחר והתקשורת בארץ שרפה את האמינות שלה באש האג'נדה השמאלנית שלה, הרי שמדובר ככל הנראה בשקר נוסף.

    חגי מטר איננו עיתונאי אלא תועמלן.

    • האיש סרבן גיוס מלא שנאה לעם ישראל ומדינתו. (ל''ת)

      יעקובי, 13/06/12 00:22

  • 33.

    למה ''הרחמנים'' על הסודנים, לא מרחמים על יהודים ?

    לגרש בכבוד בנחישות - ובכיף !, 12/06/12 23:18

    הטיפוסים שפועלים להפיכת ישראל למדינת כל מסתנניה - אינם מרחמים על כולם. רק על מי שבא להם. ראיתם אותם מרחמים על עניים ? על מתנחלים מגורשים ? על סתם מסכנים ? לא ראיתם ולא תראו. הם לא רחמנים אלא רשעים גמורים, ועוכרי ישראל. חבל שאי אפשר לפנות אותם לדרום סודן, או לסהרונים.

  • 32.

    אנחנו חלאות מהסוג השפל ביותר

    צפוני, 12/06/12 23:13

    45 שנות כיבוש והתעללות בעם אחר
    מטוררפי דת שמאמינים שאנו העם הנבחר
    שוטרים שהם חלאות וכלום לא מבדיל בינם לבין פושעים

    זבל של מדינה

    • אתה מוזמן לחפש מקום אחר לחיות בו

      יוסי, 12/06/12 23:38

      אתה זבל של בן אדם

    • יש לי הצעה בשבילך

      דג, 13/06/12 00:36

      תפסיק לנשום. אתה גוזל את החמצן שמיועד לעם הפלסטיני המסכן.

    • צפוני...טיפה צפונה יותר...יש אחלה ! מדינה....שמה סוריה !!! (ל''ת)

      רן, 13/06/12 00:50

    • אל תדבר בשמנו, אתה מרגיש חלאה? תתחיל להתנהג כשורה (ל''ת)

      מורה דרך, 13/06/12 02:22

    • דבר על עצמך = בלבד . אין ולא היה כיבוש! לך למד היסטוריה (ל''ת)

      רצוי שתבקר בקביעות אצל פסיכיטר+פסיכולוג, 13/06/12 06:02

  • 31.

    להעיף אותם מפה ברגישות ובנחישות (ל''ת)

    איפה היו ר.אילן (וחגי מטר - הסרבן הכתב) בהתנתקות?, 12/06/12 23:07

  • 30.

    I'm crying.. Bad cops remove illegal aliens who occupied my home

    Russian Jew , 12/06/12 23:06

    We can not allow a bunch of cynical unscrupulous Lefties to rule the country.

  • 29.

    הערב ראיתי שתי צלמות אנוש מכוונות מצלמות אל שני וואנים לבנים.

    חנה דרום ת-א, 12/06/12 23:04

    הכנות לדו''ח גולדסטון הבא I persume

  • 28.

    הפעילים נגד הגרוש הם בוגדים שמנסים לחסל את יהדותה של המדינה

    סא''ל מיל., 12/06/12 23:00

    חוץ מבודדים כולם מסתנני עבודה. רק מי שנמלט ממצב מלחמה למדינה שניה הוא פליט. מי שממשיך לנדוד בחיפושיו אחר ארץ זבת חלב דבש ושמאלנים,הוא מסתנן.

  • 27.

    כל הסמולנים האשכנזים הצבועים מוזמנים לארח את המסתננים מאפריקה בביתם (ל''ת)

    די לשמאל הקיצוני, 12/06/12 22:58

  • 26.

    איכשהו נדמה לי שרשות האוכלוסין וההגירה היא המשקרת

    א, 12/06/12 22:52

    הדיווח אינו מפתיע ומשתלב היטב עם מה שידוע על הרשות הזו: חסרת רגישות אנושית מינימלית, מתנהגת לשוהים בלתי חוקיים ולמבקשי מקלט כאל אשפה (וכעת, כמתברר, גם למסייעים להם), מפרה קשות זכויות אדם, כופה לקבל ''הסכמה'' באיומים, מגרשת תוך ימים מהחלטת בית המשפט בלי לאפשר התארגנות כלשהי, ובאופן כללי מתנהגת כארגון פשע לכל דבר. בושה שזוהי מדינת ישראל, אך זה לא מפתיע בהתחשב בדברי השר האחראי עליה, שיש לגרש את ה''מסתננים'' בגלל האופי היהודי-ציוני של המדינה, דווקא האופי שהוא מטיל עליו חרפה ובושה ופוגע בו קשות.

    הרשות בחרה להגיב ולתייג את כל הדברים כהשמצה פרועה וכרכילות. זו תגובה בלתי לגיטימית מצד רשות ציבורית. לאזרחים יש זכות לדעת מה נעשה בשמם ומה עושים פקידי הממשל של מדינת ישראל. אלה מעשים שכל בר דעת יתנגד להם, מלבד גזענים מוחלטים.

    התנהגות המשטרה המבישה, של סגירת התיק על הטרדה מינית הומופובית ''מחוסר עניין לציבור'', היא חצופה ביותר. יש עניין עצום לציבור בהתבטאות חמורה המבקשת להשתיק פעיל חברתי. על הפעיל להגיש ערר מיידי על החלטה זו, ואם זה יידחה - לעתור לבג''ץ. אין לעבור בשתיקה על כך.

  • 25.

    חבל שהתקשורת שלנו לא פטריוטית

    יקי, 12/06/12 22:39

    פתאום צצות להם כתבות במטרה ללחוץ על השלטון.

    בית המשפט קבע כי כל הזרים שהגיעו מדרום סודן צריכים לחזור לדרום סודן, אז שיחזרו למדינה שלהם ויעזבו אותנו בשקט.

    כאילו אין לנו מספיק בעיות גם ככה.

  • 24.

    התחלנו עם ההשמצות והדמוניזציה של הפקחים? (ל''ת)

    ?, 12/06/12 22:35

  • 23.

    אויויוי. הכומר מאוד נעלב. (ל''ת)

    השמאל עם כל השקרים שלו והשטויות שלו., 12/06/12 22:35

  • 22.

    יש להזכיר שהכותב הוא גם שמאל קיצוני (ל''ת)

    רונן הגדול, 12/06/12 22:35

  • 21.

    מה קרה לתקשורת התכרפנתםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם (ל''ת)

    אלי, 12/06/12 22:33

  • 20.

    פושעים נכנסים לארץ, בניגוד לחוק, ומי אשם ? ''יחידת עוז'' ? פיגור ישראלי (ל''ת)

    יעל, 12/06/12 22:26

  • 19.

    מה הבעיה במשפט הזה? במשטרת הגבולות בארה''ב לא היו ככה למקסיקנית????????

    צבוע, 12/06/12 22:21

    ''במקרה אחר אמר פקח לאם לילד אוטיסט בן ארבע שאושפז בעקבות המעצר שאסור לה למחות שכן ''אין לה זכויות''''.

    שילכו כל הסודנים קיבינימאט

  • 18.

    החמורים צועקים והשיירה עוברת (ל''ת)

    Like, 12/06/12 22:20

  • 17.

    כל סטטוס בפייסבוק הופך לכתבה...

    קורא בין השורות, 12/06/12 22:19

    למה עליי לא עושים כתבה מעולם? מישהו בדק עובדות המקרה?
    נשמע ''קצת'' לא אמין...

    • לא אמין לחלוטין אבל מקבל במה ענקית במעריב (ל''ת)

      ציונית, 13/06/12 05:21

  • 16.

    תפסיקו לבלבל את הביצים !

    ל''יפי הנפש'', 12/06/12 22:16

    תפסיקו לקרוא לזה ''גירוש''.
    מגרשים אדם מביתו, מארצו וממולדתו
    שהיא ארצו ומולדתו מאז ומקדם.
    כמו למשל גירוש יהודים מחברון או מבית אל.
    את הסודאנים, האריתראים וכיו''ב
    ... מחזירים
    הביתה!
    מ ח ז י ר י ם
    ל ב י ת ם

  • 15.

    סמולנים צבועים ומנוולים!

    מנתץ, 12/06/12 22:13

    איפה הייתם בהתנתקות כשאלפי יהודים גברים/נשים/זקנים וטף גורשו בכח ובתיהם נהרסו??? אה רגע..נכון בעצם הם יהודים דתיים ומתנחלים הם לא ראויים לזכויות אדם. סמולנים עלובים לכו לאפריקה או לסוריה אם אתם כלכך דואגים לזכויות אדם!

    • אני הייתי נגד ההתנתקות וכיום בעד גירוש הסודאנים

      אמיר, 12/06/12 22:56

      וחושב שגם בהתנתקות וגם בגירוש הסודאנים ניתן היה לפעול באופן יותר הומאני.

  • 14.

    לא יעזור לכל ''יפי הנפש''

    נגה, 12/06/12 22:13

    ככל שתשימו יותר מקלות בגלגלים.
    כך יניעו את העגלה יותר חזק ויותר מהר !!!!


    ככל שתבלבלו יותר במח
    יטוסו יותר רבים יותר מהר מכאן


    ובא לציון גואל !!!!!!!!

  • 13.

    פליט הוא רק במדינה הראשונה שאליה הגיעו

    עפי חוק, 12/06/12 22:10

    מי שהגיע ממצרים אינו פליט.

    • באמת? על פי איזה חוק?

      בן רימוז', 12/06/12 23:13

      אל תטרח לחפש. אין חוק כזה

      • על פי החוק הבין לאומי (ל''ת)

        נדב, 12/06/12 23:39

      • ברגע שפילט אמיתי עזב את מקום הסכנה ונמצא במקום בטוח, אין לו הרשות

        לנצל מצב זה בכדי לבחור את המדינה הנוחה לו ביותר, 13/06/12 00:31

        מבחינה כלכלית.

        במצרים ישנם מעל למאה אנשי או''ם שתפקידם לתת הכרה לפליטים, אך כיוון שאלו שהגיעו לישראל אינם באמת כאלה, הם גם לא פנו לשם בכדי לקבל הכרה.

        אגב לא צריך להכיר את החוקים לפרטיהם, מעט שכל ישר אין לך ??

      • בורות היא לא דבר להתגאות בו. (ל''ת)

        ?, 13/06/12 08:31

  • 12.

    כאשר מגורשי גוש קטיף הוסעו לרמת הגולן ולא הורשו

    ציפי, 12/06/12 22:04

    לעצור בדרך לעשיית צרכים במשך יום שלם, לא הזדעזע אף אחד מהכתבים. צבועים!!!

  • 11.

    אותה השיטה שבה סרסו את צהל. (ל''ת)

    חגי מטר...מוכר לי השם.פעיל שמאל קיצוני?, 12/06/12 22:03

  • 10.

    חמישה אנשים שמציפים את התיקשורת.ותכלס גם מקבלים כסף עבור זה. (ל''ת)

    אותם אלה שמכרו לנו את השקר ''פליטים''..., 12/06/12 22:01

  • 9.

    לגרש את ה''פעילים'' למען הטרור בייחד איתם.

    גדי, 12/06/12 21:59

    שיסיעו להם בארצם.

  • 8.

    מה קורה לאוכלוסיה שלנו....שוטרים....פקחים..עבודה עבודה...אבל מבזים מדי

    עמית- אזרח שדואג, 12/06/12 21:51

    מבזים מדנה שלמה....
    כן צריך להפסיק את הזרם....צריך למצוא פתרון למי שכבר כאן...
    הם עשו מסעות...אנסו אותם..השפילו אותם...קשרו אותם והכו אותם כי הם האמינו שפה טוב יותר...האמינו במדינה הזאת...
    בואו לא נהיה הסוף של ההתחלה שלנו..אמרנו שאנחנו לא אפרטהייד...לא גזענים....לא כמו אחרים בהיסטוריה....מבחיל...באמת

  • 7.

    אני רוצה גם את הסורים בתור פליטים ממש מסכנים (-:

    יוסי ניו יורק, 12/06/12 21:48

    כל אחד שיילך לעשות כסף במדינה שלו. נמאס לשמעו על ארגוני זכויות

  • 6.

    ענת מטר...המשך

    מחניודה, 12/06/12 21:46

    ביחד עם סנאא סלמה-דקה הקימה את הוועד הישראלי למען האסירים הפלסטינים.‏[1] במסגרת פעילות הוועד, ארגנה ב-8 בינואר 2007 כנס באוניברסיטת תל אביב, בשיתוף עדאלה ומרכז מינרבה באוניברסיטה העברית, בנושא: ''אסירים ביטחוניים או פוליטיים?''. הרצאות הכנס שימשו בסיס לכרך מאמרים על האסירים הפלסטינים שיצא לאור ב-2011. [2]
    במאי 2010 נמנתה עם חותמי מכתב גלוי למוזיאון המדע של בוסטון, שבו כינו את הטכניון ''האוניברסיטה המכינה כלי רצח'', וגינו את החלטת המוזיאון להציג תערוכה של המצאות ישראליות, בנימוק שהתערוכה היא אמצעי תעמולה להסחת הדעת מ''פשעי המלחמה של ישראל''.‏[3]
    מכהנת בוועדת ההיגוי של צוות המחקר ''מי מרוויח'' של קואליציית נשים לשלום. [4]
    באוקטובר 2011 חגגה את שחרורו של אסיר ערבי ישראלי שהורשע בניסיון לרצוח חיילים, במסגרת עסקת שליט. כשנשאלה על התמיכה בו הסבירה ש''באוטובוס עליו נזרק הרימון היו חיילים ולא אזרחים. זה לגיטימי שעם שנמצא תחת כיבוש יילחם בכיבוש.'' ‏[5]
    (מויקיפדיה)

  • 5.

    .אדוני עוז לעמו יתן (ל''ת)

    עם הארץ, 12/06/12 21:45

  • 4.

    בהתנתקות לא ראינו את כלי התקשורת מתגייסים ככה

    לה פאדיחה, 12/06/12 21:41

    תקשורת מגעילה.
    עבורכם יהודים הם מתחת להגדרה של בני אדם.
    איפה הייתם ב''בהתנתקות'' שם לא שמענו את המילה גירוש.
    מכבסת המילים במיטבה.

    • ככל שהיו נעשות עבירות דומות בהתנתקות, היה צריך לדווח גם עליהן

      א, 12/06/12 22:57

      האם נעשו עבירות כאלה ולא דווחו על ידי כלי התקשורת? אם כן, היה בסיס כלשהו לטענתך. אך ממילא, בין אם דברים כאלה דווחו ובין אם לא - אסור שהם יקרו, בשום אירוע ובשום מסגרת.

      ושמענו גם שמענו את המילה ''גירוש'' מפי דוברי המתנחלים. אך מה לעשות שיש הבדל בין פינוי אנשים מבתיהם, לבין גירוש מארץ לארץ. גם פינוי של אנשים אחרים מבתיהם, כולל בדואים, אינו גירוש אלא פינוי, ובמקרים מסוימים הריסה של הבית (כך גם בגוש קטיף).

      שאלת העוול שנעשה או לא נעשה בתוכנית ההתנתקות עמד לדיון ציבורי והוכרעה על ידי כל רשויות השלטון: הממשלה, הכנסת ובית המשפט העליון, שכולן אישרו את התוכנית. כאן אין מחלוקת שניתן לגרש את מי שהגיע לכאן שלא כחוק, מלבד במקרה שהוא פליט (ועל כך נסבה העתירה); אבל אין, ולעולם לא יהיה, היתר להתייחס לאדם כלשהו, בכל נסיבות שהן, בהיעדר כבוד אנושי בסיסי, בהשפלה, בקללות ובאלימות. לא כך נוהגים עובדי ציבור, וטוב עושה מי שחושף זאת, בכל הקשר ובכל עניין.

      מוטב יהיה אם הימין, במקום לענות לטענות חשובות ומוצדקות בהאשמות בצביעות על כל צעד ושעל, יחשוף גם הוא בעצמו דברים כאלה (אם נעשו), ובטוחני שהתקשורת תדווח על כך.

      • בתור איש ימין אגיב לטענותיך

        מיקי, 13/06/12 03:03

        אתה צודק.
        בשום מקרה אין להתייחס לאדם, ולא משנה מי הוא ומה עשה, בחוסר כבוד, זלזוז והשפלה.
        הבעיה היא שאני לא מאמין לאותם ''פעילים חברתיים'', ולתקשורת באופן כללי, שבאופן כללי מחפשים פרובוקציות ע''מ לנפח תופעות שוליות. לדעתי, סביר להניח שמדובר במקרים בודדים, וברב המקרים ההתנהלות הינה עניינית ומכובדת.
        התקשורת עושה זאת כי היא מחפשת כותרות ומקדמת אג'נדה. ה''פעילים'' עושים זאת כי הם אנטי כל דבר שהוא יהודי\\ישראלי ציוני, ובעיקר כי משעמם להם.

        • איך השמאל שלנו יודע להתגייס לטובת בעלי ההון (ל''ת)

          אבל בצדק חברתי הם חלשים, 13/06/12 06:22

  • 3.

    נהיינו הגזענים הכי גדולים (ל''ת)

    דרור, 12/06/12 21:38

    • מי שמדבר

      איצקו, 12/06/12 23:20

      גזען הוא זה שרוצה לקבע אותם פה!

  • 2.

    רותם מצדנו תעופי אים כול הסודנים.... (ל''ת)

    מושה זוכמי, 12/06/12 21:34

  • 1.

    מי ישמע, פעילים נגד גירוש. הנודניקית המקצועית. (ל''ת)

    ל., 12/06/12 19:53