• 14.

    רכבת הקללה (ל''ת)

    כבר עדיף אוטובוסים, וגם זה לא מציאה, 14/08/12 15:31


    IP: 84.111.10.214 דווח על תגובה זו

  • 13.

    סיטי פס חיים בסרט

    גבי, 08/06/12 15:02

    השינויט המשמעותי היחיד שיש חברה דקטטורית שמשליטטה אימה בעיר. הרכבת הזו היא גימיק היא לא ש]רה את איכות החיים של התושבים להפך אנשים צריכים לנסוע יותר זמן בתחבורה ציבורית וללכת יותר זמן ברגל.
    90 אלך האיש הללו לא בוחרים ברכבת אלא נאנסים לנסוע ברכבת כי בד''כ אין תחליף.
    במקום ליצור תחרות נתנו לחברה מונופוליסטים וקלפטומנית שאכפת לה רק מכסף ולא לתת שירות.

    IP: 79.180.208.51 דווח על תגובה זו

  • 12.

    כל דבר שאהוד אולמרט תיכנן כשהיה ראש העיר בירושלים הפך לאסון (ל''ת)

    צחי, 06/06/12 23:24


    IP: 92.20.88.101 דווח על תגובה זו

  • 11.

    ''מדי יום 90 אלף איש בוחרים לנסוע ברכבת'' - נבלות כאילו ש לתושבים ברירה.

    גדי, 06/06/12 19:56

    הפכתם את הנסיעה בעיר לסייוט.
    צריך לנתץ את המונפול.

    IP: 217.132.40.203 דווח על תגובה זו

  • 10.

    ועדת בדיקה תמצא שראש העיר לשעבר אהוד אולמרט שהגה וקידם את רעיון הרכבת

    בנימין, 05/06/12 23:07

    הקלה בירושלים אשם.

    כל דבר שאולמרט עשה ותיכנן בירושלים הפך לאסון

    IP: 92.20.97.17 דווח על תגובה זו

  • 9.

    ''הרכבת הקלה''

    מרים, 04/06/12 13:36

    אמנם יפהפה הביצוע, אך הרכבת היא באמת טעות רצינית.כמוכן,בזבוז הון אדיר ולא מתאימה לירושלים!

    IP: 147.237.248.2 דווח על תגובה זו

  • 8.

    הרכבת הקלה כשלה בתכנון וגורמת סבל לתושבים - רק ועדת חקירה ממלכתית! (ל''ת)

    ירושלמית, 02/06/12 20:49


    IP: 109.65.189.125 דווח על תגובה זו

  • 7.

    מי יודע כמה מרוויחים עובדי צוות אב לתחבורה ירושלים??? (רמז: כמו מנכ''ל)

    תם, 02/06/12 20:48

    תפקידים בכירים סביבות 30,000 ש''ח (משוער)...
    תפקידים ''פשוטים'' סביבות 20,000 ש''ח (משוער)...

    אז הבנתם למה אנשי המקצוע המתכננים הכושלים (שלא כ''כ יודעים איך נראית הרכבת הקלה מבפנים) רוצים להמשיך עם הפרוייקט הכושל בהארכת הרכבת בנווה יעקב ובהמשך ביטולי הקווים?!
    הצוות הנו חלק מהעמותה ''לתכנון, פיתוח ושימור אורבאני ירושלים'' ובראש העמותה מכהן ראש העיר ירושלים (ניר ברקת)! וממלא מקומו הנו מנכ''ל העירייה (יוסי היימן).

    IP: 109.65.189.125 דווח על תגובה זו

  • 6.

    ארץ נפלאה עם אנשים שהפכו שורדים מאשר חושבים על העתיד (ל''ת)

    ותודה על הדגים, 02/06/12 20:33


    IP: 195.241.224.47 דווח על תגובה זו

  • 5.

    הרכבת הזו, רק חצי שנה, וכבר מטונפת ומזוהמת כמו הפרצוף של מנהלי סיטיפס

    גועל נפש, 02/06/12 15:44

    לא רוחצים אותה מבפנים בכלל!!!

    IP: 79.183.173.23 דווח על תגובה זו

  • 4.

    סיטיפס? זו שערוריה המחייבת בדיקת מבקר המדינה. יש כאן ריח פלילי בכל (ל''ת)

    המתרחש בהפעלת הרכבת.הדוחות והמכונות,משהו מסריח כאן, 02/06/12 00:11


    IP: 79.177.217.147 דווח על תגובה זו

  • 3.

    האם זה יעזור לתושבים?

    קוקו המהממת, 01/06/12 19:43

    למה צריך לחכות כל כך הרבה זמן לרכבת?למה הרכבות צפופות כל כך? למה הסדרנים חצופים כל כך,ומתנפלים בחדוה על כל מי שלא שילם, או ששילם ולא תיקף?למה צריך שלושה סדרנים יחד? אחד קורא אחד כותב אחד תופס? הנסיעה בירושלים הפכה לסיוט, וראש העיר מחריש.

    IP: 46.116.161.248 דווח על תגובה זו

    • צודקת (ל''ת)

      לילי, 04/06/12 11:14


      IP: 46.116.147.152 דווח על תגובה זו

  • 2.

    לבטל את פעימת 29.6 ''הסודית'' - להשאיר את האוטובוסים לצד הרכבת!!

    עוזר פרלמנטרי, 01/06/12 12:20

    1. בשקט בשקט וללא פרסום הציבור - מאיצים צוות אב לתוכנית תחבורה ירושלים (בראשות יו''ר הצוות והעמותה ניר ברקת!) את ביטולי קווים רבים בירושלים כבר ב 29.6 (אח''כ הפעימה הסופית ב 15.8).
    2. צוות אב לתחבורה חוששים מחברי הכנסת וביטול חוזה של מיליארדים, ובעיקר חוששים מאבדן הג'ובים.
    3. לפני שהציבור יעצור טרמפים לעבודה - חייבים לעצור את הפעימה ''הסודית''. לפני שהנזק יהיה בלתי הפיך!!

    IP: 79.182.230.246 דווח על תגובה זו

  • 1.

    נו מה חדש אני רוצה שיעשו את זה בשכונות מבוססות

    לנה, 01/06/12 10:24

    1) בשכונות בו הפסיקו תחבורה ציבורית ההתעמרות בהם היא גדולה ללכת לשוק או העירה הפך להיות סיוט אחד גדול
    2) הטינופת בתחנות ובתוך הרכבת מוגזמת
    3) למרות שמנסים לקוחות לשלם ויש תקלה הרי שהסדרנים נותנים דו''ח ומבקשים מהלקוח ללכת לתחנת סיטי פס ולבטל שם את הדו''ח ממש איוולת

    IP: 193.46.64.93 דווח על תגובה זו