• 70.

    לרוץ קדימה ולהביט מעט אחורה..

    Ran, 20/06/12 22:46

    מסתנן סודאני מרוויח בחודש בישראל מה שראש הממשלה שלו מרוויח בשנה שלמה.,
    בפרופורציה לישראלי המרוויח באזור מפותח וירוק פי כמה וכמה מאזור מולדתו משכורת חודשית של 180,000 ₪..
    מה הסיכונים שהיה מוכן לקחת ישראלי ממוצע בכדי להרוויח שני מיליון שקלים בשנה?
    מכאן אולי נבין את אשר צפוי למקום בו גדלנו וכיצד ייראה בעוד עשור .
    סודן גדולה ממצרים כולל סיני פי שניים .
    סודן גדולה יותר מבריטניה וצרפת יחד.
    סודן שווה כמעט לחצי גודלה של ארה״ב.
    מי יכול לעצור אותם ? אולי שר הביטחון המחובר בניתוק מוחלט ממדינה בשלבי הקמתה הנמצאת רק ארבעה קילומטרים מביתו?
    ולמחשבה על אילו המסכימים באופן מוחלט שכל הנעשה על מקבלי ההחלטות שהם נותני השירות

    IP: 213.57.163.58דווח על תגובה זו

  • 69.

    יש 95000 שוהים לא חוקיים בארץ. חוק אחד לכולם.

    אמנון גפני, 09/06/12 14:12

    רשות האוכלוסין וההגירה מציינת כי ב 2010 היו בארץ 95000 איש שנכנסו ארצה כתיירים וכיום שהייתם בארץ לא חוקית. חלקם כבר 17 שנה. מתוכם 45000 יוצאי ברית המועצות לשעבר (ברוסיה אין מלחמות ורעב, כמדומני). מסכים עם התכנית של גיא בתנאי שתופעל על כולם. כך ניפטר מאות הקלון הגזעני ונשאר הגיוניים והומניים.

    IP: 89.139.30.110דווח על תגובה זו

  • 68.

    הגיא הזה קשקשן בלתי נלאה ,הסבא שלו היה מתהפך בקבר (ל''ת)

    מאיר בשן, 07/06/12 23:43


    IP: 89.139.185.10דווח על תגובה זו

  • 67.

    אז זהו-שלא!

    סתם אחת, 04/06/12 16:27

    העם היהודי בכל העולם מונה 13 מיליון יהודים בלבד.שילכו לאירופה וארה''ב.הם יטמעו שם ואף אחד לא ירגיש.שלא כמו בישראל, שם יש מאות מיליוני נוצרים, אין בעיה של התבוללות של כמה עשרות אלפי מוסלמים.
    יש לנו מספיק מוסלמים משלנו אנחנו לא צריכים עוד מוסלמים שינשאו בנישואי תערובת עם בני ובנות ישראל.
    ולא, אני לא דתיה. סתם אחת עם ראש על הכתפיים. בסוף דמוגרפית הם יפילו אותנו!

    IP: 93.172.246.245דווח על תגובה זו

  • 66.

    קישקוש.

    נבו, 03/06/12 01:47

    כל הנכתב נולד כדי למלא עוד כתבה לועגת למירי רגב המגוחכת להחריד ביחד עם גיבוב רעיונות ללא מחשבה. כל אותם מסתננים\\פליטים\\נרדפים.. כולם בלי יוצא מן הכלל לא יכולים להישאר ולו יום אחד נוסף בארץ וזאת רק מהטעם המאוד פשוט שמגדיר מיהו פליט - מי שנרדף על רקע פוליטי או מלחמת אזרחים וכד' ואז אותם פליטים זקוקים למקום מבטחים ראשון אשר יבטיח שלא יהיו נרדפים עד יעבור זעם, כך קרה שכל אותם מסתננים\\גונבי גבול הללו ובחסות הפושעים הבדוואים מצאו מקום כזה אצל שכנותיהם המצרים האוגנדים והקנייתים , ושם אף אחד לא רודף אותם ! אלא מה המדינות האלה לא מספיק סקסיות ולא מספיק מערביות ובמקרה כזה של מעבר למדינה שלישית (ישראל) לצרכי סקרנות אינו יכול להיות מוגדר פליט אלא מסתנן גונב גבול שדינו גירוש בלבד וכל פירוש אחר מטעה את הציבור. הם ברובם הגדול עצלנים פרזיטים שמחפשים להסתלבט כל היום ומאוד מתאים להם שלא נותנים להם לעבוד כי רק כך הם ברובם יעסקו בעיסקי הנוחות כמו כייסות גניבה אינוס מציאת אבידות.. הגונבי גבול האלה הם המחלה של כל אירופה וארה''ב והגיע הזמן שנראה את האמת ולא נשחק בנדמה לי , שהממשלה תתעורר !

    IP: 79.181.30.21דווח על תגובה זו

  • 65.

    גם לאזרח, גם לתת עבודה. איך לא חשבו על זה??!!

    קוסקו, 02/06/12 16:58

    ממש גאוני...
    כל עוד לא תסגור אותם בכלא ללא הגבלת זמן לא יפסיק הזרם. רוצים להשתחרר מהכלא? בבקשה, תחמו פה פה ופה (שאתם חוזרים לארציכם מרצונכם ושאתם מודים לישראל ושהיה לכם טוב פה אבל יותר טוב יהיה לכם בארציכם) ותעלו למטוס (שום מענק ושום נעליים, לכל היותר בעיטה בישבן).
    את זה הציע למעשה אלי ישי, אבל עסוקים כל כך בלשנוא אותו, ואף אחד לא טורח להקשיב לוץ

    IP: 79.176.13.132דווח על תגובה זו

  • 64.

    תפתרו את הבעיות

    שאתם יצרתם, 02/06/12 16:39

    או שתלכו ביחד איתם לאלף עזזל שמאלנים אדיוטים

    IP: 84.110.157.124דווח על תגובה זו

    • ימני אדיוט, אתה כנראה מבולבל, זו בעיה שאתם יצרתם (ל''ת)

      huck, 04/06/12 10:54


      IP: 109.186.16.221 דווח על תגובה זו

  • 63.

    פפפפפחחחחחחחח.יש חוק??להעיף אותם.פולשים לא חוקיים! (ל''ת)

    השקשוקה שהטהרנים עושים מהחוק מקוממת ודוחה., 02/06/12 08:44


    IP: 89.139.200.234דווח על תגובה זו

  • 62.

    מנכ''ל דלתא תורם לקרן החדשה שמציפה הארץ במסתננים (ל''ת)

    להחרית את מוצרי ''דלתא'' טקסטיל, 02/06/12 08:32


    IP: 109.160.201.95דווח על תגובה זו

  • 61.

    מזמן לא שמעתי תוכנית כל כך אידיוטית.זה לקלוט את רובם

    נפיח, 02/06/12 07:00

    מספר התומכים באבסורד הזה הוא חשוד בעיני.איך אני יודע ?יש תמימות דעים שצריך להעיף מכאן את כולם תבדקו תגובות במקומות אחריםוהאדון מציע לקלוט שני שלישים מהם....האנשים האלה שילמו אלפי דולר כדי לעבוד ולשלוח כסף למשפחותיהם ומה הגאון הזה מציע?לתת להם לעבוד כדי שעוד מאות אלפים יתדפקו על שערינו.מאיפה הם יביאו נשים?תתן להם את הבת שלך?מה לא?אבל אנחנו עם שעבר שואה?ומי יטפל בחוליהם ?מערכת הבריאות הקורסת שלך?להלן תוכנית חלופית-גירוש מיקוש הגבול וירי על חודרים בדיוק כמו בגבול הצפון.מי שמשרבב את השואה לענין הוא נבל שאין לו טיעונים אחרים.אם שואה אז -אחים העיירה בוערת.ES BRENT BRUEDER,ES BRENT.

    IP: 79.179.161.133דווח על תגובה זו

    • אכן, שאלות נכונות.

      יצחק ארד, 02/06/12 11:25

      יישר כוח.
      עוד תוספת קטנה משלי. מי מהם שכבר הגיע למצרים (הרבה לפני סיני) , יתכבד וייגש לנציגות ישראל או סוכנות הפליטים של האו''ם בקהיר ויבקש אשרה מתאימה למעמדו , שתאפשר כניסה מוסדרת חוקית לישראל.
      כל מעבר בלתי חוקי של גבול המדינה, חייב להימנע בכל האמצעים העומדים לרשותנו.

      IP: 79.181.201.31 דווח על תגובה זו

  • 60.

    עסוק רק במה שאתה מבין-כלומר אל תתעסק בשום דבר

    מטומטם,,, 02/06/12 06:43

    אם כבר לקלוט מוסלמים אז לפלסטינים יש זכות קדימה.רק מי שמביא מסמכים יכל להחשב פליט ואם אין מסמכים אז הבייתה.עמנו סבל משואה לא מהפרעה שכלית שתגרום לנו עוד שואה.

    IP: 79.179.161.133דווח על תגובה זו

  • 59.

    אחלה רעיון אני איתך (ל''ת)

    אורנית, 02/06/12 00:41


    IP: 93.172.154.186דווח על תגובה זו

  • 58.

    קודם צריך להחליט מי יגזור את הקופונים על התכנית, ואפשר לצאת לדרך (ל''ת)

    כסף מעל הכל, 02/06/12 00:00


    IP: 109.64.167.37דווח על תגובה זו

  • 57.

    את הפתרון היחידי והריאלי מציע אלי ישי.

    חיפאי, 01/06/12 23:35

    המושגים ''וועדות של האו''ם'', מיונים, חלוקה מי זה מי, אימוצים, כל אלה שייכים לעולם הישן. טרמינולוגיה שתחלוף מהעולם במהרה. ישראל לא בית אריזה לתפוזים, יאללה נעשה מיון ונשלח את זה לפה ואת ההוא לשם.

    הדרך היחידה: כל מי שפה ומי שנכנס - כלא, גירוש, במטוסים ואניות - לכ-ו-ל-ם.

    IP: 65.49.14.60דווח על תגובה זו

  • 56.

    יש רק בעיה קטנה בתוכניתך

    על-מונית, 01/06/12 23:09

    לא ממש יודעת למה אבל לבני עמים ותרבויות שונות יש כישורי עבודה שונים. בעוד שפיליפינים בעלי סבלנות אין סופית לזקנים ישראלים ממש לא וסודנים לא ידוע .בעוד שתאילנדים פועלי חקלאות מופלאים ארתראים וסודנים ממש לא. לאמר יעבדו בכל עבודה קל לבצע לא ברור אם אפשרי. לכן עצירת עובדים לסיעוד וחקלאות לא נראית לי חכמה במיוחד.

    IP: 84.228.153.63דווח על תגובה זו

    • מסתננים

      , 09/01/16 14:46

      את ההצעה, להפסיק בואם של עובדים זרים, כמטפלים ולהעסיק בכך את הפליטים, יש לשלול, נראה שכוונתה טובה (גם מאוד הגיונית)אבל יש לפוסלה על הסף, בהיותה מתעלמת מההכשרה , הכישורים וההתאמה למטופל ומחלתו.

      IP: 85.64.185.157 דווח על תגובה זו

  • 55.

    ה-מקום לשכן אותם הוא בסוף הצפוני של רחוב ויצמן בת''א (ל''ת)

    בן צבי, 01/06/12 22:49


    IP: 46.117.158.222דווח על תגובה זו

  • 54.

    הי גיא ! מעשי ומאוזן ! אהבתי. שבת שלום. (ל''ת)

    הולי, 01/06/12 21:23


    IP: 109.65.41.54דווח על תגובה זו

  • 53.

    תרוץ לכנסת גיא! אנחנו צריכים אנשים כמוך שם (ל''ת)

    מעיין, 01/06/12 21:00


    IP: 79.180.36.202דווח על תגובה זו

  • 52.

    יאלללה מרוז הפעם קניתי . (ל''ת)

    יהודי אותנטי, 01/06/12 20:26


    IP: 79.180.55.207דווח על תגובה זו

  • 51.

    גיא- תכנית מעולה!!! יאללה ביבי לעבודה!!

    ביבי בתגובה: למה דווקא אני?, 01/06/12 19:48

    האמת אני אומרת את זה כבר הרבה זמן- להפסיק להביא עובדים זרים!!! יש פה מלא גם ככה!! וזה ברור שהכל עניין של לובי ולחצים פוליטיים וכסף. כסף כסף...
    אוף נמאס לי מהמדינה הזו כבר...

    IP: 109.226.25.187דווח על תגובה זו

  • 50.

    הגם אתה גיא?

    שומר החומות, 01/06/12 19:07

    לא ירחק היום ותסמיק מבושה על דבריך אלה.

    IP: 109.67.158.58דווח על תגובה זו

  • 49.

    בעיית המסתננים

    riki, 01/06/12 18:59

    יפה אמרת. חשבת לפרטים.
    בגדול התכנית חיובית.
    מקוה שתוכל להזיז אותה כפי שתוככנה.

    IP: 67.65.160.4דווח על תגובה זו

  • 48.

    מוכנה גם להתנדב

    עדי-עדינה כהן הררי, 01/06/12 17:27

    אני גם מוכנה לתת יום בשבוע

    IP: 87.69.73.190דווח על תגובה זו

  • 47.

    אהבתי את סעיף 4 חהחה.... בוא אספר לך סיפור קטן....

    מלכה יונגבלוד, 01/06/12 17:10

    כשמגיע בדואי בשם 'אחמד'לצורך הסיפור למוסד לביטוח לאומי כדי לקחת קיצבה... אבטלה, מה שלא יהיה...שואלים אותו יש לך תעודת זהות..והוא במקרה הטוב אומר כן... ואותה תעודה היא מאד מאד 'גמישה'...:)))) לא מתעסקים איתם ושלושים איש שם מקבלים זכויות של אחד..כי הם 'יודעים להסתדר'.... אז אתה מאמין שיצליחו 'למיין' בין איקס לאיקס פלוס שם ולעשות סלקציה 'חיובית'?... כוונתך מעולה...עצה...שן על זה לילה...ואחר כך תחליט...המשך סופש' נפלא..

    IP: 84.94.33.233דווח על תגובה זו

  • 46.

    מי שעבר במצרים

    טליה מחיפה, 01/06/12 16:29

    מי שעבר במצרים אינו פליט בהגדרה משפטית. הכניסה לא חוקית והיציאה לא סימפטית. ממש כפי שכל אחד נוהג במסתנן לא חוקי הנכנס לביתו. הבית הוא הבית, הוא הבית היחיד שיש לנו. בזה אין דמגוגיה - המלחמה על הבית.

    IP: 213.8.21.129דווח על תגובה זו

  • 45.

    אם יסכים להיות פועל חקלאי או מטפל סיעודי ולא יעבוד טוב איך תגרש?

    אבי, 01/06/12 16:01

    הרי ארגוני זכויות האזרח יעסיקו אותך שנים בבתי משפט

    IP: 93.172.28.150דווח על תגובה זו

  • 44.

    בגדול מסכים,כמה דרכים לשפר את התוכנית.

    גיא,תקרא, 01/06/12 15:59

    1. בואי נהיה ראלים -זה לא שמחר עשרות אלפי מתנדבים ירוצו לאתר ולגרש סודנים.
    2. שלב ראשון -יש לאתר ,לרשום ולמחשב את כל הפליטים והמסתננים שיש כאן וניתן לעשות זאת בצורה פשוטה -כל מסתנן שיגיע להרשם יקבל באופן אוטומטי אשרת שהיה ל3 חודשים והזדמנות שווה לקבל אשרת שהיה לטווח ארוח יותר.
    3. לבדוק כמה צריך בשביל עבודות חקלאות,בנין ,קשישים ועוד.
    4. מי שרוצה לעבוד יוכל להשאר על פי דרישה לעבודה מי שלא יגורש.
    5. אין צורך במחנות ריכוז -מיותר ועולה הרבה כסף -לאט לאט באמצעות יחידות עוז וכדומה כל יום לגרש מטוס אחד או כמה -אפשר לאכסן אותם באיזה אולם לכמה שעות בלבד וקדימה למטוס.
    הכל בצורה מכובדת והגונה.
    6. הכי חשוב -סוגרים את הגדר עם מצריים ואף אחד לא נכנס -זה לא כזו בעיה .נכניס אנשים חדשים בצורה מסודרת דרך מעבר הגבול כשיהיו חסרים לנו עובדים זרים. כרגע יש עודף.
    ובשיטה שלי תוך שנה אנחנו מאוזנים ומאורגנים.
    ובלי מיליונים על מחנות שנשמעים רע.
    במטוס יש כ 500 נוסעים -בשנה יש 261 ימי חול
    מה שאומר שאם כל יום נגרש מטוס אחד נוכל לגרש יותר מ130 אלף בשנה -ויש רק 60 אלף.
    מספיק 20 אנשים ביחידת עוז בשביל 500.

    IP: 37.46.42.150דווח על תגובה זו

    • תוכנית הרבה יותר חכמה משל גיא -מומלץ לקרוא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      גג, 03/06/12 12:05


      IP: 37.46.42.150 דווח על תגובה זו

  • 43.

    אתה חי בללנד - הציעו להם לעבוד בחקלאות והם סירבו !

    אילתי, 01/06/12 15:29

    לא מזמן התראיין אחד מראשי המועצות מהערבה וסיפר כי ניסו לגייס עובדים אפריקאים לטובת עבודה בחקלאות.בנוסף לעבודה הם מציעים גם דיור זמני,אולם כולם ככולם סרבו ,הם אמרו או בית מלון או משק בית !
    אילת מלאה במסתננים ,בישובי הערבה משוועים לידים עובדות אבל המסתננים מתפנקים .הם מעדיפים בטלה מאשר לעבוד בחקלאות.

    IP: 82.81.170.208דווח על תגובה זו

  • 42.

    בכיתי מצחוק...ימנית בלה בלה אבל התוכנית נשמעת לא רע...

    שוש, 01/06/12 15:27

    תארת לא רע את הבעיה ובפיך היא נשמעת פתירה ואנושית לחלוטין, קדימה מתחילים לעשות לזה לובי. יש בעיה אחת קטנטונת. צריך אדם מעשי וישר שיסכים לשים את שמו על המבצע. מכיר מישהו?

    IP: 79.176.195.203דווח על תגובה זו

  • 41.

    אבל בעלי ההון השמאלנים לא יאהבו את הפתרון שלך.

    רואי, 01/06/12 15:25

    שלדעתי הוא הומני וצודק

    IP: 68.36.94.86דווח על תגובה זו

  • 40.

    אני מוכן לתת יום בשבוע .מתנדב (ל''ת)

    יהודה, 01/06/12 15:19


    IP: 62.219.122.18דווח על תגובה זו

    • יום אחד יכול להצליח בדרישה להקמת ועדת חקירה ממלכתית

      Ran, 20/06/12 23:02

      כאשר נבין שמי שהיה אמור להגן על גבולות ישראל הפקיר אותם מצד אחד ומצד שני קיבל החלטה ברורה ומתוקצבת להעביר את המסתננים באוטובוסים לליבה של ישראל נהג בזלזול פושע .
      הגנה על גבול היא לא רק פסיבית עם גדרות אטומים היא יכולה להיות אקטיבית העולה בעשרות מונים ביעילות .
      לחץ ציבורי יוביל להקמת ועדת חקירה שתזמן ותחקור את מקבלי ההחלטות ותמליץ על העמדתם לדין.
      וכשייצא הסירחון החוצה תתאפשר חשיבה איך לתקן את ההרס שחוללו למי שרוצה לחיות את חייו במעט שלווה

      IP: 213.57.163.58 דווח על תגובה זו

  • 39.

    אם הסודנים היו גרים ברחוב שלך בצפון תל אביב- היית מדבר אחרת. (ל''ת)

    ציוני, 01/06/12 15:18


    IP: 85.250.72.177דווח על תגובה זו

  • 38.

    התחלת לחשוב. יש אולי 500 פליטים. השאר לגרש (ל''ת)

    ב', 01/06/12 15:17


    IP: 109.160.248.198דווח על תגובה זו

  • 37.

    משחק הכסאות

    שרה, 01/06/12 15:11

    משטרת לואי דפנס ממשלת כסאות עתונאים של ריטינג פרשנים בגרוש שמבלבלים לנו את המוח וראש ממשלה אופססיבי אירן ועם מרוב הנטל ובעיות עייף וכך ממשיכה מדינה עם 120 כסאות וסודנים שצריך למצוא להם פתרוןאבל רק הכסאות מתרבות והפתרונות מתחת השטיח מדינה ללא רואה ורועה

    IP: 77.126.37.99דווח על תגובה זו

  • 36.

    רוב ה''פליטים'' הם פושעי מלחמה שנמלטו מאימת המשפט בארצם (ל''ת)

    שלא יעבדו עם קשישים, 01/06/12 15:00


    IP: 41.151.249.54דווח על תגובה זו

    • אתה כותב שטויות (ל''ת)

      תבדוק עובדתית, 03/06/12 12:04


      IP: 37.46.42.150 דווח על תגובה זו

  • 35.

    שמח על הכתבה-לא חובב של גיא, אבל הפעם מסכים לחלוטין!

    נועם, 01/06/12 15:00

    אשמח גם להתנדב לתוכנית כזו

    IP: 79.182.147.213דווח על תגובה זו

  • 34.

    אני בעד אבל, עם הסתיגויות מסויימות , העיקר להתחיל עם משהו (ל''ת)

    ורה, 01/06/12 14:56


    IP: 77.126.174.79דווח על תגובה זו

  • 33.

    מעשי והומני!

    י, 01/06/12 14:54

    פעמים רבות הפתרונות לבעיות גדולות פשוט נמצאים מתחת לאפינו, צריך רק לעצור , להקשיב, לחשוב ולייסם.
    מה שאהבתי ברעיון זה שהוא לא מכבה שריפות כמו כל המתלהמים למיניהם , אלא מובנה ואפשרי.

    IP: 90.208.30.118דווח על תגובה זו

  • 32.

    יש מספיק סטודנטים ישראלים שישמחו לעבוד בניקיון בשכר הוגן (ל''ת)

    לא צריכים זרים, 01/06/12 14:51


    IP: 41.151.249.54דווח על תגובה זו

  • 31.

    סוף סוף הפחד של גיא מהסודנים גובר על השנאה לימין (חוץ מההשתלחות ברגב)

    סטודנט לתקשורת, 01/06/12 14:48

    ואז צצים פתאום אותם פתרונות בדיוק
    שהימין אמר עוד בהתחלה..
    השאלה כמה זמן לוקח לשמאל להבין שהפצצה
    הזאת עומדת להתפוצץ להם גם בבית שלהם ?

    IP: 87.69.237.164דווח על תגובה זו

    • הימין אמר ? ,רק תזכיר לי מי מהימין נתן פתרון מורכב כזה ? ביבי ? (ל''ת)

      אורי, 01/06/12 15:11


      IP: 84.229.185.252 דווח על תגובה זו

  • 30.

    אנחנו יצרנו את מחדל ההסתננות לכן עלינו לשלם בקליטת חלק מהם

    אנטי שמאל, 01/06/12 14:43

    טיעון מטומטם ביותר.אם מישהו חודר לביתך בגלל שהתרשלת בנעילתו יטען שמגיע לו להישאר או שודד שניצל מחדלי אבטחה בבנק כדי לשדוד ויטען שמגיע לו חלק מהכסף?ברור שזה אבסורדי .כך גם הזכות למדינת לאום שהיא עקרונית וקובעת שמי שזכאים להגר אליה הם מי שעומדים בתנאים שלה שמגדירים שייכות ללאום כל עם ותנאיו.בטח שלא שמי שניצל את מחדליה כדי להיכנס אל מקום שאין לו זכות להיות בו.

    IP: 77.124.219.199דווח על תגובה זו

    • אנחנו לא יצרנו שום מחדל. ארגוני השמאל והפוליטיקאים הפחדנים (ל''ת)

      יצרו את המחדל, 01/06/12 15:58


      IP: 85.64.90.2 דווח על תגובה זו

  • 29.

    האדמה הזאת באמת באמת כן שלנו ואם לא מתאים לך תמריא ללפלנד (ל''ת)

    חיחי, 01/06/12 14:38


    IP: 79.176.15.83דווח על תגובה זו

  • 28.

    נכנס בלי אישור? יצא בלי עיכוב !!!!

    ben, 01/06/12 14:29

    הרי השמאלנים -שהם בעצם עדיין שולטים- אומרים כל הזמן ''שלטון החוק''....אז קדימה,משיג גבול+פורץ+גנב = כלא או גירוש !!

    IP: 68.84.61.137דווח על תגובה זו

  • 27.

    קח טיפ - כשאתה לא מתאמץ להיות ציני אתה ממש שווה הקשבה.

    ניר, 01/06/12 14:26

    שבת שלום

    ניר

    IP: 84.109.253.233דווח על תגובה זו

  • 26.

    מפתיע...גישה מפתיעה ממי שבד''כ נחשב כמוזר (ל''ת)

    ניר, 01/06/12 14:25


    IP: 84.109.253.233דווח על תגובה זו

  • 25.

    נכון שפליטים זאת נקודת התורפה שלנו אבל עברנו בעיות הרבה יותר קשות

    קצת פרופורציה, 01/06/12 14:13

    בתור המדינה המוסרית בעולם (בלי ציניות), לא משנה מה יקרה, גירוש המוני לא יקרה כי יש כאן את ממשלת בג''ץ שתמנע את זה. חייבים לפעול בנחישות אבל לא להכנס לפאניקה.

    IP: 84.228.211.167דווח על תגובה זו

  • 24.

    גיא,הפתעת

    אתי, 01/06/12 14:09

    צייפתי לטור ציני שמאפיין אותך, אבל, הפתעת לטובה. אכן יש צורך להתחיל לפתור הבעיה עכשיו ולא עוד רגע ובמקום שהפוליטיקאים יצעקו בלי לעשות כלום שיתחילו לעבוד. ונכון גיא יש צורך להעביר דחוף לשר ישי את הרעיון, אבל אפשר לוותר על המרמלדה. הלוואי ויהיה באפשרותי לסייע בתוכנית שהצעת, לכל עזרה ודבר אשמח באם תפנו אלי. שבת שלום.

    IP: 84.228.104.200דווח על תגובה זו

  • 23.

    מה שקרה הוא שהאתיופים מפחדים ללכת ברחוב מחשש להתנכלות

    ניר, 01/06/12 13:56

    עיוורות צבעים

    IP: 109.226.21.160דווח על תגובה זו

  • 22.

    ואיך תדע מי פליט ''אמיתי''?

    מודאגת, 01/06/12 13:55

    כולם מתודרכים ויודעים בדיוק מה לומר כדי לקבל חסינות. ישקרו וימרחו אותנו. הרי אין להם תעודות!

    IP: 79.183.42.234דווח על תגובה זו

  • 21.

    גם אני מתחייבת להתנדב....רק שבפועל לצערי לא יהיה מי שיבצע תכנית זו.. (ל''ת)

    כנרת, 01/06/12 13:52


    IP: 84.94.37.151דווח על תגובה זו

  • 20.

    אם אתה לא מאמין בזכותנו על הארץ אתה כובש שפל מקומך מהארץ ממנה באת!

    הילה, הרצליה, 01/06/12 13:51

    זה ששכחת ציונות מהי, לא אומר שאתה צריך לדפוק את כול היהודים שבאו הוקימו מדינה בא''י אחריאלפיים שנות גלות!!!
    וטוב לדעת שלא כמו פעם שהיית תמים ורצית שכולם ישארו, התמתנת קצת ועכישו מותר להחזיר חלק לארצות מוצאם...

    IP: 83.130.109.108דווח על תגובה זו

    • לא מאמין בזכותנו על הארץ

      כובש שפל, 01/06/12 14:52

      ואין לי לאן ''לחזור'' כי אני נולדתי כאן, והורי נולדו כאן.
      העם שלנו הוא כובש פחות שפל ממה שהיה יהושע בן נון בזמנו (פתחי בבקשה ספר יהושע ותביני מה זה באמת ''כובש שפל''). כל העמים בהיסטוריה היו ''כבושים שפלים'' בשלב זה או אחר, זו טיבה של ההיסטוריה.
      אני לא זקוק לשום ספר עם הבטחה אלוהית שהארץ הזו נתונה לאבותי במתנה ולא- איני מאמין ב''זכותנו על הארץ''. הורי הוריי התיישבו בה כשעוד היתה כבושה בידי אימפריה אחרת ולא היתה פה שום מדינה ריבונית. מה שהופך אותם (ואותי) לכובש הכי פחות שפל.

      IP: 79.180.43.212 דווח על תגובה זו

      • נתת לפלסטינאים בדיוק את הנימוק להמשיך להלחם בנו

        אחמד, 01/06/12 15:28

        כי אם אין לנו צדק היסטורי על הארץ ורק כוח יקבע מי הבעלים עליה, אז לנו יש סבלנות ונכונות להמשיך להילחם.

        IP: 217.132.48.163 דווח על תגובה זו

      • זכותינו או לא, לא מעניין

        , 09/01/16 15:03

        יישר כח, מילים כדורבנות. בין אם אאמין בזכותינו או לא אאמין, הורי נולדו כאן, אני ואחי נולדנו כאן וכך גם בני שיהיה ס בריא, סביי וסבתותי עלו לישראל, בנו אותה, כל משפחתי לחמה כאן. כובש או לא, לא מעניין אותי. אני לא מתנצל ולא מחפש צידוקים , הצדקות או צדק.

        IP: 85.64.185.157 דווח על תגובה זו

  • 19.

    Great

    גולדנשטיין אלכס, 01/06/12 13:50

    אני לא מסכים עם מרבית הדברים שאתה כותב, אבל בטור הזה היית נפלא. גם ההצעות שלך וגם הניסוחים הם מעולים.

    IP: 85.65.239.102דווח על תגובה זו

  • 18.

    אין פיתרון חייבים לגרש את כולם עכשיו (ל''ת)

    טלי, 01/06/12 13:44


    IP: 79.180.97.50דווח על תגובה זו

  • 17.

    נשאיר פה 50 אלף עוד דור יהיו פה מיליון ... הביתה ! (ל''ת)

    בני התותח , 01/06/12 13:27


    IP: 84.110.218.248דווח על תגובה זו

  • 16.

    ארה''ב מגרשת כל שנה 400 אלף מסתננים בלתי חוקיים. למה אנחנו לא ????? (ל''ת)

    ארה''ב מגרשת., 01/06/12 13:25


    IP: 109.253.69.252דווח על תגובה זו

  • 15.

    סוף סוף בן אדם עם פיתרון יעיל, מהיר והומני יחסית

    Hollander, 01/06/12 13:23

    כמו שאמרת, צריך להיפטר מהזרים הבעיתיים לאלתר, אבל בצורה הומנית. וכן, לצערנו, ישראלים לא רוצים לעבוד בעבודות מסויימות, ובשביל זה יש את הפליטים, הזרים, או מי שלא יהיה, רק לא הישראלים.
    לצערנו, על נייר זה רעיון מצויין, אך במעשי החארות בממשלה ימשיכו להתלהם בלי להזיז אצבע, ומנהלים מאנייקים ימשיכו לסובב את הדלת ולגזור קופון על חשבון הזרים. אני מקווה שאולי מישהו בממשלה יתעורר ויתחיל לממש, אבל אני פסימיסט לגבי החבר'ה שם.

    IP: 130.37.210.210דווח על תגובה זו

  • 14.

    אל תשכחו את 50000 הנוספים שנהיו עבדים בכפרים בגליל,הכפרים גדלים (ל''ת)

    דבש, 01/06/12 12:55


    IP: 77.127.225.48דווח על תגובה זו

  • 13.

    עד הפתרון המוחלט של הועדה יהיו עוד 50000 ומה אז?מדינה חדשה לנו? (ל''ת)

    דבש, 01/06/12 12:54


    IP: 77.127.225.48דווח על תגובה זו

  • 12.

    ל-ה-ט-י-ס אותם למולדתם (תרתי משמע)

    יש לי רעיון יותר פשוט !!!, 01/06/12 12:52

    ל א ל ת ר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    IP: 82.81.15.202דווח על תגובה זו

  • 11.

    גיא ביננו , נכון ראית כמה מסתננים מסתובבים בשכונה שלך

    אריק, 01/06/12 12:51

    וזה מה שהוביל לשינוי בתפיסה שלך
    הפתרון שלך מוסיף כל כך הרבה בעיות חדשות שאני לא בטוח שחשבת על זה לעומק .

    IP: 79.183.226.247דווח על תגובה זו

    • באמת אריק? איזה בעיות?

      דני א., 01/06/12 15:01

      אתה רוצה לפרט אותן, או שמרוב עומס מוחי
      לא הצלחת לחשוב אפילו על בעיה אחת נוספת מעבר לאלו שגיא העלה.

      לצערי הפוליטיקאים עסוקים מדי בלנגב לעצמם את התחת מאשר לפתור את הבעיות הבוערות של המדינה.
      במקרה הזה צריכה להיות התערבות מדינית (בדר''כ אני חושב הפוך) וגיא הראה גישת מרכז שקולה ומחושבת.

      אולי בעצם עדיף להמשיך לשבת ולחכות שמישהו יציל אותנו ועד אז נבכה ונזרוק עליהם אבנים.

      IP: 46.116.31.170 דווח על תגובה זו

  • 10.

    אני ימני ומסכים איתך! המדינה עשתה הון שאפילו אתה לא תתפוס על גב האפריק (ל''ת)

    וגם המעסיקים, זה שווה למיליארדים, 01/06/12 12:49


    IP: 79.183.222.4דווח על תגובה זו

  • 9.

    הרבה זמן לא הייתה ביננו כזו חוסר הסכמה

    יאיר, 01/06/12 12:39

    אם הוא פליט אתה תכריח אותו לעבוד בעבודות זולות? ואם לא - תגרש אותו?

    חבוב, אתה מקשיב לעצמך?

    בכלל צריך לבטל את ההפרדה בין עבודות שראוי והגיוני שיראלים יעשו לבין עבודות שעבורן אנו מחזיקים עבדים - פעם ערבים, אחר כך פיליפינים, אחר כך כהי עור.

    אנחנו צריכים לעשות את כל העבודות הללו.

    אנחנו יכולים להחליט שאנו עוזרים לפליטים מכל העולם וקולטים אותם כאזרחים שווי זכויות במדינה ועדיין שכל אחד יעבוד בכל עבודה שהוא מצליח לנראית לו.

    למה את האתיופים לא הכחת לעבוד בחקלאות ובבניין? במה הם שונים? הרי גם הם הגיעו בלי ידע ובלי שום מקצוע.

    IP: 213.57.167.178דווח על תגובה זו

    • תשובה

      מרוז, 01/06/12 13:31

      תראה כמה לא קראת.את הפליטים ברור שלא נכריח לעשות כלום רק את המסתננים שיסכימו

      IP: 94.159.204.46 דווח על תגובה זו

    • במה האתיופים שונים? בכוונתם להיות יהודים!

      עמוס, 01/06/12 14:35

      אתיופי שהתאסלם אינו שונה מסודני מוסלמי או מרוסי מוסלמי או מפלסטיני מוסלמי.

      IP: 79.182.228.99 דווח על תגובה זו

      • על מה אתה מדבר?

        יאיר, 01/06/12 20:02

        מבחינת הרבנים אף אתיופי לא יהודי. כשהם הגיעו לארץ גיירו את כולם.
        והרוסים שיותר מ-60% מהם לא יהודים?

        IP: 213.57.167.178 דווח על תגובה זו

    • מה ההבדל בין זה לעבודה מועדפת?

      דני א., 01/06/12 15:03

      הרי היום אנחנו מגדירים עבודה מסויימת כעבודה מועדפת. גיא הבהיר בצורה די ברורה שהוא מציע להם קליטה דרך עבודה מועדפת ולא דרך הסתובבות ברחובות.

      הרי הם לא מגיעים לכאן כדי לעסוק בהייטק.
      מי מהם שלא יעבוד, יהיה ברחובות.
      מי שנמצא ברחובות מוצא את דרכו לאוכל דרך עבריינות.

      אז אולי חסר בתוכנית פרט שבו מציינים שהם צריכים לעסוק X שנים בעבודה מועדפת...

      IP: 46.116.31.170 דווח על תגובה זו

  • 8.

    מופתעץ ממך לטובה. (ל''ת)

    אורית, 01/06/12 12:36


    IP: 77.126.202.57דווח על תגובה זו

  • 7.

    מסכימה ובגדול

    נלי, 01/06/12 12:24

    קודם כל האחריות למחדל שלנוווו.
    חיביים לקחת אחריות על הפליט, כמו שדרשנו מאומות העולם לגבינו.
    (וד.א - הרבה מאזרחינו מסתננים בארה''ב ,לונדון ואוסטרליה...ומקבלים יחס קצת יותר אנושי).
    לפליטים האמיתיים - אם לא נספק עבודה....
    האנשים יפעלו מתוך אי שליטה . הרעב הבסיסי ישתלט.
    מנהיגים פולטי מלל גזעני וארסי צריך לפלוט.

    IP: 79.176.170.213דווח על תגובה זו

  • 6.

    חייבים - לגרש לגרש לגרש .. ומהר !!! (ל''ת)

    המסתננים , צרה צרורה לדורות !, 01/06/12 12:22


    IP: 109.253.69.252דווח על תגובה זו

  • 5.

    כתושב נווה שאנן אני מברך על נאורות וחוכמת דברייך. מי ייתן ולא יפלו

    שחר, 01/06/12 12:15

    כרגיל על אוזניים ערלות ופה שמשדר אך לא קולט.

    IP: 84.228.190.10דווח על תגובה זו

  • 4.

    כשהאימיגריישן היפני מגרשים ישראלים שעבדו באופן לא חוקי ביפן

    איך מגרשים מסתננים בעולם..., 01/06/12 11:33

    הם מלינים אותם במלון 5 כוכבים צמוד לשדה התעופה נריטה, יומיים, שלושה או חמישה- כמה זמן שצריך עד שיש טיסה לישראל וראה זה פלא גיא מרוז - הישראלי הלא-חוקי משלם על המלון (שאולץ להיות בו) ועל כרטיס הטיסה ומוטס עם בעיטה בתחת לארצו.

    IP: 85.65.0.51דווח על תגובה זו

  • 3.

    ולחשוב שהפרחה הזו (מירי רגב) היתה דוברת צה''ל (ל''ת)

    אמאלה, 01/06/12 11:32


    IP: 85.64.81.161דווח על תגובה זו

  • 2.

    דמגוגיה?

    אילן, 01/06/12 10:09

    בטח דמגוגיה. עם יהודים קשוחים כמו כ''ץ - רק בדמגוגיה. גם אני לא חושב שזה נפלא ש-150 איש יסתננו לישראל כל לילה. אז בדקתי את זה והגורמים הצבאיים שבאמת נמצאים שם, ב''אין גבול'' הזה בדרום, מדברים כרגע על 40 מסתננים ביום רע במיוחד.

    אז בבקשה, מספיק להפחיד אותנו.

    ציטוט ממאמר של גיא ממרץ 2010. אני מקווה שעכשיו אתה מבין שהמספרים הולכים וגדלים ואין ברירה חייבים להתחיל להחזיר אותם בהקדם.

    IP: 84.229.103.115דווח על תגובה זו

  • 1.

    כל מילה בסלע. ישר כוחך, גיא.

    יסמין., 01/06/12 08:01

    טור חשוב, אמיתי, אמיץ ואובייקטיבי.
    גם אני מתנדבת.

    IP: 79.182.204.213דווח על תגובה זו

    • הפתגם אומר מלה בסלע שתיקה בשניים, אז רצית לברך ויצאת מקללת (ל''ת)

      היינה, 01/06/12 13:23


      IP: 77.125.97.98 דווח על תגובה זו

      • תודה לקורא הכי אינטליגנט בעולם. ועכשיו גם יש לך הוכחה.

        יסמין., 01/06/12 14:27

        אני בטוחה שאתה מרגיש עכשיו הרבה יותר טוב.
        שבת שלום.

        IP: 79.177.240.16 דווח על תגובה זו