• 43.

    מי שלא היה באיזור שיצטרף לסיורים שבוקי נאה עושה באיזור התחנה הישנה (ל''ת)

    ממליצה, 29/05/12 14:50

  • 42.

    הגיע הזמן שהמשטרה תיק פלילי לעוסקים בזנות במרחב הציבורי והפרטי (ל''ת)

    לאכוף את החוק, 28/05/12 22:10

  • 41.

    נאורים עלק חסרי מוסר ודרך ארץ יותר נכון (ל''ת)

    רועי, 28/05/12 08:47

  • 40.

    זו לא תקיפה על רקע הומופובי

    XXX, 28/05/12 07:30

    זו תקיפה על רקע גועל מסקס במקום ציבורי.
    תעשו סקס בבית, לא בציבור. להיות גאה זה לא אומר למצוץ ולהזדיין בציבור.
    מה זה השטויות האלה של ''קרוזינג'', ''ועד ידידי הגן''? לא עושים סקס בציבור. לא הומוןאים, לא לסביות, לא רגיל. נקודה.
    די לשקרנות העליזה.

    • מרכז

      עודד, 29/05/12 00:36

      אני די מסכים איתך שסקס לא אמור להיעשות לנגד עיניהם של מי שאינם צופים מבחירה.

      יחד עם זאת, זה לא אומר שאפשר לתקוף את אלה שכן עושים סקס ''בציבור'' (בהנחה שאפשר לקרוא ככה לסקס בתוך אוטו, ולא מחוץ לו, באישון לילה ולא בצהרי היום).

      אגלה לך סוד: יש לא מעט סטרייטים שהקיק שלהם הוא לעשות סקס באזור פתוח, יותר או פחות. האם נראה לך שגבר ואשה שיעשו את זה באוטו, יזכו למרדף ואיומים בסכין, ''על רקע גועל מסקס במקום ציבורי''? די בטוח שלא.

      • עודד האם עדיין לא הבנתה שהמקום שורץ זונות נרקומניות ,קןקסינלים,הומואים

        כל לילה 7ימים בשבוע, 29/05/12 14:48

        לשלוח את מס הכנסה

    • מי שמגיע ביוזמתו לסמטא חשוכה שאינה מובילה לשום מקום בכדי לחפש שם

      איציק הימן, 30/05/12 06:48

      אנשים שעוברים על החוק, ואינו שוטר - הוא ללא ספק תוקפן, ובמקרה זה הרקע הוא בהחלט הומופובי כי הוא יילך לחפש זוגות סטרייטים שעושים זאת בפארק הירקון למשל (ולא חסר).

      עניינית, מדוע הומואים מקיימים סקס בתנאים כאלו - רוב האנשים במקומות האלו יעדיפו לעשות זאת בבית, אלא שהם בדרך כלל בארון, למשל נשואים, ולכן זה המוצא היחיד עבורם. ודאי שהאפריקנים שמגיעים למקומות האלו הם עמוק מאוד בארון.

      לומר שזה חוקי או רצוי - ודאי שלא, אבל שוב בהשוואה, סטרייטים עושים זאת סתם כי בא להם, בחוף הים או ברכב, ואין פוצה פה ומצפצף.

  • 39.

    מה זה גן חיות

    ממתי מותר לקיים יחסים במרחב ציבורי?, 28/05/12 01:33

    יש בית לכל דבר

    • מה זה, כל דאלים גבר?

      עודד, 29/05/12 00:37

      ממתי מותר לתקוף מי שמקיים יחסים באוטו?

      המקסימום הוא להתקשר למשטרה להתלונן, והמשטרה כמובן לא תתעסק בזה כי אין עניין לציבור.

      הפושע הוא מי שתוקף, לא מי שמזדיין.

  • 38.

    כל הכבוד אזרח למופת (ל''ת)

    שגיב א., 27/05/12 23:32

  • 37.

    אזורי קרוזינג?

    י, 27/05/12 23:25

    עכשיו ההומואים התחילו להשתלט על אזורים?

  • 36.

    בקיצור, ניצלת מינית מסתנן ושילמת לו גרושים כדי לחגוג על התחת שלו

    אלי, 27/05/12 23:01

    דפקת אותו באמצע הרחוב ואתה מתפלא שהיה מי שלא אהב שאתה דופק זונה ממין זכר מול הילדים שלו?

    • אכן כן זה המצב במקום שירון וחבריו מסתובבים ועובדים (ל''ת)

      שלא יעבדו עליכם, 28/05/12 15:22

    • אולי, רק אולי, כסף לא החליף ידיים, ואולי, רק אולי

      איציק הימן, 28/05/12 21:39

      האריתראי דפק, כדבריך, את המספר, הוא זה ש''ביצע את זממו'', הוא זה שחשק.

      אם כך היה, האם תחזור בך?

  • 35.

    קראתי פה יותר מדי תגובות נגד הומוסקסואליות

    עידן, 27/05/12 22:45

    בהרבה ממדינות אפריקה העונש על קיום יחסי מין בין גברים הוא עונש מוות.
    האריתראים מאוד מפחדים מזה כי שם באמת מסוגלים לרצוח אותם על הנטייה שלהם.
    אבל פה בישראל לא הייתי מצפה לשמוע כל כך הרבה תגובות אוהדות לאדם ששלף סכין על אדם אחר ולא משנה מה הסיבה.
    ומה התירוץ הזה שבגלל שזה במרחב הציבורי.... ואם היה מדובר בגבר ואישה?! גם אז זה בסדר לשלוף סכין? כי בין גברים לנשים אין זנות ואין בגידות והכל מושלם? מי חי בסרט הזה?

  • 34.

    אין גבול להתייפיפות

    אבי, 27/05/12 18:02

    1. אם אני אזדיין אם חברה שלי באמצע הרחוב גם אותי יעיפו ואח''כ יפרסמו כתבות באינטרנט על התבהמות החברה וחוסר כבוד בסיסי האחד לערכים של השני.
    2. המתואר בכתבה שלך אינו עונה על ההגדרה של הומופוביה.
    3. עצם העבודה שכבר תקפו את ירון באזור הזה על רקע דומה, כלומר הזדיין באמצע הרחוב לעיני עוברים ושבים שחלקם סביר להניח ילדים, והוא עדיין חוזר לשם לעשות את אותו הדבר מלמד על כך שירון שם זין על רגשות הסובבים אותו. איך אומרים בעדינות, אני ואפסי עוד.
    4. זה שהשותף שלו היה סודני/אריתראי עדיין לא הופך אותו למבקש מקלט והאמירה הזו שלך גובלת בגזענות ויהירות על פני האחר שלמרבה הצער אין לו את אותו צבע עור של כותב המאמר.
    5. אני עוד יכול להמשיך אבל לפני זה כדאי שתוציא את הזין מהתחת ותראה איפה החבר שלך לא היה בסדר בכל הסיפור לפני שאתה מנסה ליצור תמונה שקרית כאילו יש גל של תקיפות הומואים ככה סתם במדינה

  • 33.

    מדינה זבל !! איפה המשטרה? מזה להיזדיין ברחוב !? יש ילדים !!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    משרד החינוך, 27/05/12 15:56

  • 32.

    לעצור אותו מייד על הפצת מחלות קשות

    שחר, 27/05/12 15:17

    מחפש מין מזדמן עם פליט הומו מאפריקה ??? במקרה הטוב הוא כבר חולה , במקרה הרע מדובר בסוטה חרמן שיידבק ולאחר מכן ידביק את חברי הקהילה הגאה שלו - מוטב לעצור אותו מראש על הסעיפים הבאים :
    1. סיכון להפצת מחלה קשה
    2. ביצוע מעשה סדום בפומבי

  • 31.

    פלא שכל מרכז - צפון תל אביב רוצים מה שיותר כאלה? (ל''ת)

    שי, 27/05/12 15:12

  • 30.

    המשטרה והעירייה צריכים לחסל את הזנות בר'ח השומרון,שביל עכו,דרך-בגין

    לנקות את קן הצרעות, 27/05/12 14:17

    לשלוח מגבניקים שיעשו סדר ברחוב שביל עכו והשומרון תחנה מרכזית ישנה די נמאס מהזוהמה !!!סילקו את הקוקסינלים שעבדו בזנות בלילות והם חזרו בגלל עובדים זרים פליטים,ומסתננים בעיקר.

  • 29.

    שיעשו את ה''קרוזינג'' (קרו-זינג? קרי - זנות) שלהם בצפון העיר

    נ, 27/05/12 14:13

    באמת מעניין איך יגיבו תושבי רמת אביב ג' הנאורים והסובלניים כשהם יעברו עם הילדים שלהם ליד רכב שבתוכו שני הומואים מקיימים מעשי סדום זה בזה.

    • אה, כי אם גבר ואישה יעשו את זה באמצע הרחוב זה בסדר?

      שחר, 27/05/12 18:30

      לך תשיג מוח.

      • גם לא!! למה לעשות סקס בחוץ? (ל''ת)

        get a room, 27/05/12 23:07

    • וזה שתל ברוך מלאה בזונות מצלצל לך מוכר?

      אורי, 28/05/12 15:09

      תל-ברוך, אותה שכונה צפונבונית לעשירים שליידה יש חוף הידוע כמעוז הזנות הפופולארי של ישראל אחרי הבורסה בר''ג? אבל שם זה לא כ''כ הומואים אז אני מניח שקל להעלים עין...

      • לתל ברוך אני לא נוסע, בחניון אני חונה

        רוני, 29/05/12 10:16

        יחסי מין במקום ציבורי הוא אסור גם לסטרייטים וגם להומואים, זו לא הומופוביה!

  • 28.

    ועכשיו אני מבין למה

    ערן, 27/05/12 13:03

    הרבה אנשים בת''א מנסים לעזור למהגרי עבודה... עיר מלאה בסוטים!

  • 27.

    הרגשתי צורך להגיב

    מיכאל, 27/05/12 11:14

    אחלה כתבה!

  • 26.

    למה לא תנשך כרית אצלך הטערטלות במרחב הציבורי היא עברה (ל''ת)

    צחי, 27/05/12 10:50

  • 25.

    עוד הדרדרות בחברה, גם התקיפה וגם מין במקום ציבורי (ל''ת)

    מה קורה פה?!, 27/05/12 10:49

  • 24.

    ירון הפך את סביבת המגורים של אדם אחר....

    שי, 27/05/12 10:04

    לבית זונות בו אפשר לזיין ברחוב, ואז הוא מתפלא שהמקומיים לא מרוצים מזה?
    אין מקום לתקיפה על רקע ההדפה מינית אבל אם אני גר באזור ולא ממש מתחשק לי שילדי יצאו מהבית ויראו זנות ברכב חונים ברחוב גם אני מעיף אותו משם.

  • 23.

    זה לא הומופוביה וזה לא סקס חופשי. השכנים פשוט לא רוצים בית זונות לידם. (ל''ת)

    אף אחד לא מפריע להומואים ולסטרייטים להכיר בני זוג., 27/05/12 09:00

  • 22.

    חחחחחחחח (ל''ת)

    רוני ערמון, 27/05/12 00:59

  • 21.

    טוב ,תראו מי כתב את הכתבה-נער הפוסטר של אל ג'זירה

    א,ת''א, 27/05/12 00:39

    פחחח, אנשים לא צריכים להזדיין באמצע הרחוב באמצע שכונת מגורים. הבנת חגי? שיזדיינו ליד הילדים הצפונים של משפחתך ברמת אביב.

    • פחחח, אנשים לא צריכים לתקוף בסכין מי שבסה''כ הזדיין עם חבר. (ל''ת)

      עודד, 29/05/12 00:39

  • 20.

    כל הכבוד !!! הרחוב זה לא בית זונות !! אין משטרה בישראל? הפקרות (ל''ת)

    כל הכבוד !!, 27/05/12 00:09

  • 19.

    התוקף נהג כפי שכל החברה הישראלית וגם אני מצפים שיעשה. (ל''ת)

    בניגוד לכתב סרבן הגיוס, אנחנו מעדיפים עיר יהודית., 26/05/12 23:35

  • 18.

    איכס למה ברחוב תלכו תחפשו חדר גועל נפש. (ל''ת)

    אורי, 26/05/12 19:50

  • 17.

    אך גם לא בעד מין בציבור -

    אני ממש אבל ממש לא בעד אלימות והומופוביה, 26/05/12 18:29

    תשמרו אותו למיטה/לכל מקום אחר בו בא לכם לקיים יחסי מין אך לא בציבור. תודה.

    ולתוקף - מיינד יור און ביזנס ואם יש צורך - פנה לטיפול. תודה.

    • זה כן הביזנס שלו

      כהן רוני, 27/05/12 18:38

      הוא גר שם וזכותו לא לראות זנות בפומבי זה מגעיל.
      אגב אתה הוא זה שדוחף את האף שלו שלא בענינו.

  • 16.

    שיקחו חדר

    צפונית, 26/05/12 18:07

    למה הציבור צריך לסבול ולראות את הזוועה הזאת?

    גועל נפש אחד גדול.

    נמאס כבר מכל הסובלנות הזאת, רוצים להיות הומאואים תעשו זאת בביתכם לא בשטח הציבורי

  • 15.

    כל הכבוד הייתי פועל אותו דבר מול נושכי הכריות הסוטים (ל''ת)

    לא הומו, 26/05/12 17:32

    • אז גם אותך צריך להכניס לכלא. (ל''ת)

      עודד, 29/05/12 00:44

  • 14.

    זה לא הומופוביה זה מוסר בסיסי ודרך ארץ

    רועי, 26/05/12 17:32

    אסור להתבהם ולקיים יחסי מין בפרהסיה בשכונה שחיים בה אנשים גם אם זזה הטרוסקסואלי. נראה לי שההומו הזה קצת מבובלבל מוסרית.

    • מה שאסור זה לתקוף אנשים בסכינים. (ל''ת)

      עודד, 29/05/12 00:43

  • 13.

    מה סדום? שנו השמונים? למה בשטח ציבורי?

    רועי, 26/05/12 17:30

    נראה אותם עושים את זה בשכונה של ההורים שלהם.

  • 12.

    סוטים שעושים מין אסור ועוד עם אריטראים מסריחים הורסים המדינה

    ומואים ומיסטננים החוצה!!!!!!!!!!, 26/05/12 16:14

    שיזרקו את החולי האידס האלה לסודן ולאריטראה שמה יש מספיק האידס לכולם!!!פחד היסתובב ביגללהם סוטים ברחובות הומואים מישטלטים על שפירה והתיקוה כי זול שם ואין להם כסף כי מוציאים הכול על סמים וטרופות!!!!!! והבן שלי צריך לפחד לשחק בחוץ ביגללם וביגלל מיסטננים !!!!! נחוצה !!!!!

    • זה לא מין אסור, גם אם זה לא הקטע שלך.

      עודד, 29/05/12 00:42

      פספסת את כיתות ב'-י''ב, אה?

      לא מאוחר לחזור לבית הספר, תוכל ללמוד שם דבר או שניים: גם עברית, גם חינוך מיני.

  • 11.

    מה זה להתערטל ברחוב.הכל כשר במדינת ל-א??? (ל''ת)

    המזועזע, 26/05/12 14:58

  • 10.

    טוב לדעת על האיזור החדש. כן ירבו! (ל''ת)

    שחר, 26/05/12 14:32

  • 9.

    זברה, אולי תלבשי את הפיג'מה ותחזרי לישון?

    בן אדם, 26/05/12 14:30

    גם ככה לא חסרים לנו פה אנשים שמפיצים חושך ושנאה. לא בכדי בחרת שם של בהמה שתתאר מי אתה.

  • 8.

    ליאור קיי תיקח את ''ועד ידידי הגן'' הזונות הקלינטים לחצר ביתך בידידות

    שלא יסתובבו ללא מכנסים ויאוננובחצרות ובשטח ציבורי., 26/05/12 14:00

    שביל עכו ''קרוזינג''של זונות קוקסינלים,נרקומנים,הומואים צריך לתפוס את הקלינטים שמשלמים בשחור ללא מס הכנסה לעקור את התופעה מהשורש.

  • 7.

    איזה תגובות מזעזעות אנשים

    שפוי, 26/05/12 13:37

    כאילו שסטרייטים לא עושים מין ציבורי נו באמת
    מה הקשר בין אנסים פדופילים למעשה מוסכם ובוגר בין שני אנשים
    מתי תבינו שאם להיות הומו היה מקובל לא היה צורך בלהתחבא ולחפש מין במקומות אפליים
    יש אנשים שככה משיגים סקס
    לבחור שמבין את אירן סע לשם ותגור שם ואמן אמן ילדך יצא הומו
    ומר זברה אנשים כמוך הם הבעיה האמתית בעולם שלנו כיום
    חייה ותן לחיות !!
    תודה ושלום

    • נכון. השכנים לא רוצים גם זונות ממין נקבה עם קליינטים סטרייטים בחצרם. (ל''ת)

      מספיק כבר להציג כל עבריינות כזכות אנושית., 27/05/12 09:02

  • 6.

    וכך מפיצים ההומואים את האידס ומחלות נוספות !

    תל אביבי מציאותי, 26/05/12 13:30

    אין לי כלום נגד הומואים אבל הומו שהולך לתפוס אפריקאי למין מזדמן מסכן לא רק את עצמו הוא מסכן את הקרובים לו ואת כולנו
    זה לא חדש שלרבים מהפליטים יש מחלות קשות כולל אידס ואם הומו נדבק באידס ואל תגידו לי שהוא יזהר כי הומו המחפש מין מזדמן בתחנה המרכזית הוא ממש לא אדם אחראי וזהיר מה שמעניין אותו עכשיו זה לקבל סיפוק מייידי ולא בטוח אבל במקרה של הדבקה הוא עלול להעביר את המחלה לחבריו ההומואים שעלולים להעביר זאת לחברים ומשפחה וזה מסוכן לכולנו

    • 6-צודק בהחלט. (ל''ת)

      מחלות קשות., 26/05/12 15:52

    • למה אתה חושב שלמסתנן מאפריקה שעוסק בזנות הומוסקסואלית יש איידס? (ל''ת)

      לא לבלבל שמאלנים עם העובדות., 27/05/12 09:03

  • 5.

    אדוני הנכבד, אתה סוטה מין, חולה הזקוק לטיפול! ומסוכן מאוד לחברה.

    זברה, 26/05/12 12:37

    הומוסקסואליות קרובה מאוד במהותה לפדופיליה, רוב ההומואים הם גם פדופילים.
    ההומוסקסואליות קרובה גם למשכב בהמה. אדם השוכב עם שור או פרה , והשור והפרה נהנים מאוד מהמעשה ואף דורשים מהאיש לחזור ולבצע בהם מין אנאלי. או גבר השוכב עם ביתו הבגירה. למרות שהחוק לא אוסר זאת , האם זה נורמאלי? האם זה מוסרי?
    סוטי מין צריכים להיות מטופלים על ידי רשויות הרווחה ומוסדות לבריאות הנפש, לא מעל דפי העיתון אסור לתת להם לגיטימציה. שאם לא כן , העתיד הצפוי לילדינו יהיה עגום ומר. היה עדיף לטפל בתופעה שלא במסגרת החוק הפלילי, אבל לצערי הרב הנסיון מוכיח שזה בלתי אפשרי. ברגע שהומוסקסואליות לא נאסרת בחוק , מתחילה התדרדרות נוראה שבתוצאותיה אנו צופים היום. לכן אין ברירה אלא לשוב ולהוציא את ההומוסקסואליות אל מוץ לחוק. ולקבוע עונשים מרתיעים.

    • זברה כל הכבוד! כדאי להכנס ולקרוא את הכתוב ולנסות להבין. (ל''ת)

      למשטרה ועיריית תל אביב-יפו, 26/05/12 13:30

    • תתעורר

      אדוני הנכבד צר האופקים החי בימי הביניים., 26/05/12 14:32

      אנשים כמוך הם הסיבה העיקרית לשיעור התאבדות בקרב הומוסקסואלים באשר הם. האנשים אשר הלכו לטיפול כזה סבלו אחר כך מדיכאונות ושלל פגיעות נפשיות אחרות בין היתר גמרו את חייהם.
      הקרוזינג הזה קיים גם בתוך הקהילה הסטרייטית צא מהסרט וההשוואה הדפוקה הזאת של הומוסקסואליות ופדופיליה היא פסולה.
      נטייה מינית שונה אינה סכנה לחברה בשום דרך שהיא , ההשוואה הזאת היא תירוץ להצדיק את השנאה העיוורת והלא מבוססת הזאת.
      צא מהחושך שאתה חי בו תראה שיש אנשים שונים ממך, הדרדרות הזאת לא קשורה להומוסקסואליות זה עוד תירוץ לחפש אשמים ולהכליל קבוצה במקום את החברה כולה. עזוב במנוחה את המיטה והסדינים של האנשים תן להם לחיות את חייהם והם יתנו לך. קרוזינג הוא הפגנת חוסר צניעות בציבור כך או כך אבל מה לעשות שאזור התחנה המרכזית היא בעלת חוקים משלה. יום טוב, ותתעורר.

    • שמחתי לשמוע את דעותייך האינטלקטואליות, זברה

      בן אדם, 26/05/12 14:32

      אבל אני חושב שאתה טועה.
      פדופיליה זה קשר ניצולי. מבוגר מנצל ילד. הומוסקסואליות = שני אנשים בעלי מחשבות ורצונות הדדיים.
      על אותו עיקרון של הדדיות אפשר לפסול את ההקבלה למין עם בעלי חיים. (+השור והפרה נהנים מאוד מהמעשה ודורשים מהאיש לחזור עליו? איפה שמעת את זה בדיוק?)
      האם זה מוסרי - למה שלא יהיה מוסרי?
      אם יש משהו לא מוסרי, זה להוציא הומוסקסואליות מחוץ לחוק. זה מוסרי באותה מידה של האפליה נגד היהודים בגרמניה.

    • זברה יקרה,

      מבין עניין, 26/05/12 14:35

      ברור מאוד שאת ממש, אבל ממש לא יודעת על מה את מדברת.
      דבר ראשון, אין שום קשר בין פדופיליה להומוסקסואליות - הומוסקסואליות היא משיכה למין של עצמך, פדופיליה היא משיכה לילדים, ואין שום קשר בין שניהם, ואפילו אם תאזיני לחדשות, כמעט תמיד שומעים מקרי אונס בהם נפגעות בחורות/ילדות, ופחות נערים/ילדים.
      אין שום קשר בין הומוסקסואליות לזאופיליה, כיוון שזאופיליה היא משיכה לחיות, והומסקסואלים לא נמשכים לחיות, אלא למין של עצמם. חוץ מזה, אני משוכנע שלא פרה ולא שור יודעים לבקש מבן אדם לשכב איתם שנית.
      הומוסקסאליות היא משיכה מינית טבעית לגמרי, ואין סיבה שהיא תיהיה חוקית פחות מהטרוסקסואליות. הנטייה המינית של אדם היא דבר מולד, ושום דבר לא יכול להחליף אותה, זה מטורף להגיד שזה גורם לדברים רעים - מה פחות טוב באהבה של גבר לגבר או אהבה של אישה לאישה, מאשר אהבה של אישה וגבר?
      אני לא מאשים אותך במה שאת אומרת, זו לא אשמתך שאת צרת אופקים ובעלת השקפת עולם פרימיטיבית, זה החינוך שקיבלת שלא פתח אותך לאהבת השונה, ומראש הביא אותך לאי קבלה של אנשים שונים.

    • מר זברה הנכבד! אתה הומופוב הזקוק לטיפול ומסוכן מאוד לחברה!

      אחד, 26/05/12 14:42

      הומופוביה קרובה מאוד במהותה לטמטום. כל ההומואים הם בורים, והומופוביה קרובה גם לאווילות. אידיוטים כרונים צריכים להיות מטופלים על ידי רשויות הרווחה, לא מעל טוקבקים. אסור לתת להם לגיטימציה. שאם לא כן, העתיד הצפוי לילדינו יהיה עגום ומר. היה עדיף לטפל בתופעה שלא במסגרת החוק הפלילי, אבל לצערי הרב הניסיום מוכיח שזה בלתי אפשרי. ברגע שהומופוביה לא נאסרת בחוק, מתחילה התדרדרות נוראה שבתוצאותיה אנו צופים בתגובה של זברה. לכן אין ברירה אלא להוציא את ההומופוביה מחוץ לחוק, ולקבוע עונשים מרתיעים.

    • זברה צודק במיליון אחוזה להוציא מחוץ לחוץ את התועבה !!! (ל''ת)

      לא הומו, 26/05/12 17:34

  • 4.

    סגרו את גן העצמאות בצפון העיר

    העיריה אשמה, 26/05/12 12:15

    ובדומה לפליטים שהעיריה הפילה על תושבי הדרום ללא משאבים לקליטתם, ככה אין מקום קרוזינג נאות בעיר.
    תל אביב מתיימרת להיות עיר גאה, אך בניגוד לערים גאות בכל העולם שמקצות גנים עם צמחיה בהם הומואים יוכלו להכיר ולעשות קרוזינג, מבלי להפריע לאף אחד - תל-אביב קוצצת את הצמחיה וסוגרת את מה שיש.

    • העירייה דוחקת אותם לתחנה המרכזית הישנה וסביבתה. (ל''ת)

      עד מתי??, 26/05/12 17:02

    • פארק הוא שטח ציבורי, לא נועד לניאוף של גברים

      אדריכל נוף, 26/05/12 17:35

      גן העצמאות, אחד הגנים היפים בישראל שוקם וניצל אחרי ששנים הומואים השתלטו על המקום ולא היה נעים להסתובב שם בערב ואילו ביום. טוב יעשו הגייס אם יחזרו לחדר המיטות.

    • לך תזXXX ולא בשטח ציבורי, מגעיל שכמותך (ל''ת)

      תל אביבי, 26/05/12 17:36

    • קרוזינג לא עושים עם מסתנן עני ממדינת עולם שלישי.זה לא קרוזינג אלא זנות (ל''ת)

      מספיק לבלבל את המוח., 27/05/12 09:05

    • תגיד, זו בדיחה ? באמת נראה לך שהעריה צריכה להקצות גן פתוח למשגלים ? (ל''ת)

      אתם כולכם פשוט מטורללים על כל הראש, 28/05/12 14:32

  • 3.

    אתה כל כך מטורלל שלא מבין מה לא בסדר בהרגלים ובהתנהגות שלך? (ל''ת)

    מה ,אין לך בית ?!, 26/05/12 10:28

  • 2.

    קרוזינג=זנות

    Err, 26/05/12 10:02

    למה מכבסת המילים?

    • זנות זה זנות, עם כסף. קרוזינג זה סטוצים בין זרים, בלי כסף.

      אסף, 26/05/12 17:05

      למה לדבר שטויות?

      • קרוזינג לא עושים עם מסתנן עני ממדינת עולם שלישי.זה לא קרוזינג אלא זנות (ל''ת)

        שלום לתמימות., 27/05/12 09:06

        • לא הבנת, זה לא תקין פוליטי לאמר שום דבר על פליט סודני חוץ מ ''קורבן''

          גל, 27/05/12 23:57

          כשהצורך הפוליטי בהם ישתנה, יהיה מותר לאמר אפילו שמתקיים סחר בזונות אריתראיים. כרגע זה אסור. מה קשה לך להבין? לאמר, עובדות ובני אדם אין כניסה במכבסת המילים של ''זכויות אדם''.

  • 1.

    איזו בדיחה. מזהם את החברה.מין בציבור ועוד מתלונן

    ואתם כאן עוד מצדיקים אותו, 26/05/12 09:02

    ''בא לחפש מין מזדמן'' ''מתפוצצים באוטו לאור יום'' ועד כאן הכל נורמאלי ויפה
    רק ההוא התוקף הוא הבעיה.
    חברה מחליאה.
    ההומואים כבר לא רואים את הציבור בעיניים.
    אני אשקרה מתחיל להבין את אירן.
    האלק פתיחות והסובלנות שלנו מכה בנו בפנים.
    איפה נגדל ילדים?
    עם אנסים ללא ניירות ברחובות שלא רואים אותנו ממטר?
    עם הומואים מזד...ם במכוניות ברחוב?
    אני מתחיל להבין את התוקף המשוגע עם הסכין.

    מה זה ?
    וה''מתלונן'' מרגיש אשכרה שהוא הקורבן היחיד כאן.
    מה עם הילדים שלנו?
    הם הקורבן שלו .
    איפה זה בכתבה הזו?
    מה נהיה כאן.
    איחחחחסס!

    • אירן? לא מספיק...

      ישראלי, 26/05/12 14:42

      למה באמת לתת לאנשים האלה להרוס לנו את החברה?
      אתה מתחיל להבין את אירן? למה לא גרמניה? גם הם לא סבלו את ההומואים שעשו הכל כדי להחליא את החברה, ודאגו לפתרון יותר מסודר. במקום לתת לאנשים תמימים וחסרי אונים, שדואגים לשלום ילדיהם להסתכן בתקיפת החלאות האלה, הממשלה לקחה את הטיפול לידיה ועשתה הכל הרבה יותר נקי.

      אולי ממשלת ישראל צריכה באמת לקחת דוגמה מממשלה שדאגה לציבור שלה, כדי שילדינו המסכנים לא יצטרכו להיתקל בטעות ברחוב באנשים שמחפשים רק לאנוס אותם בחניונים, לא?

    • לא את החברה, רק את השכונות של המקופחים והחלשים...

      קיפוח 2012, 27/05/12 23:41

      בשכונות שלו הרחובות מצוחצחים, החוק נשמר ויש ביטחון. יש סיבה מדוע האוטובוסים שמסיעים ''פליטים'' לת''א לא יעצרו בצפון העיר? שהמזרחים טענו וטוענים לקיפוח, זה הקיפוח! זורקים ''פליטים'' ממדינת עולם שלישית עם מחלות ומבלי שאיש יעשה להם בידוק ביטחוני בשכונות של אנשים חלשים, למה לא ברמת השרון? הרצליה? מישהו יכול לענות לי על זה?