• 48.

    צריך דחוף וועדת חקירה מישהו פה פישל ובגדול (ל''ת)

    שי, 20/08/12 08:59

  • 47.

    LRT doubt

    Yehuda Rapp, 30/05/12 22:15

    70000 נוסעים........אולי פחות?
    מנסיוני ברכבת התחתית במקסיקו סיטי עם 22 מליון תושבים, הרבה עניים ועוד
    עניים מאוד, יש רק 4 מליון נוסעים ליום על 11 קוים ו 200 קמ מסילות וכ 3500
    קרונות!
    הצפיפות בשעות השיא היא כה גדולה שבקוים הראשיים 3 קרונות שמורים לנשים
    בלבד(165 נוסעים לקרון בתנאים לא תנאים !).
    לא מסתדר טוב החשוב בירושלים עם קו אחד בן 14 קמ ו 800000(?) תושבים בלבד!
    אני מודה למי שיתקן אותי לגבי הספק על 70K משתמשים יומיים.
    יהודה רפ כפר בן נון.

  • 46.

    אם הפקחים לא היו מתנהגים כמו חיות אלימות, אז אולי היו יותר נוסעים! (ל''ת)

    אייל, 28/05/12 15:40

  • 45.

    נערי האוצר מצאו דרכים לסבסד חברות כושלות כמו סיטיפס ומטרונית יפה נוף (ל''ת)

    בחיפה המטרנית נדחית כבר 3 שנים, 27/05/12 14:04

  • 44.

    הרכבת לא עומדת בצפיות- למה לסבסד?

    גילה, 26/05/12 11:52

    נוסעת לאט, עוצרת ברמזורים , תדירות נמוכה, צפיפות איומה, פקחים אנטיפטיים - למה לי להידחק לתוכה?
    קרה שחיכיתי 11 דקות לרכבת וכשהיא היתה צריכה להגיע התברר שיש לחכות עוד 11 דקות.
    למה? אין עם מי לדבר.
    כל יום אני רואה את לוח הזמנים מהבהב'' יוצאת''/ ''מגיעה'' מה שאומר שהרכבת יוצאת אך בפועל עוברים 5 דקות ויותר עד שהיא מופיעה. למה היחס הזה לצבור?
    לא רוצה לנסוע ברכבת, רוצה אוטובוסים כמו שהיו פעם.

  • 43.

    הרכבת בהנהלת סיטיפס = קללה לירושלים

    גיא, 24/05/12 13:39

    בהתחשב בקלות הדעת שבא שר התחבורה אישר לרכבת הזו להטיל קנסות, בקלות ראש, עם יד קלה על ההדק, וללא אופציית ערעור מול וועדה חיצונית, סיטיפס צריכה להודות על כל נוסע פראייר שעוד מוכן להשתמש ברכבת.

    יש להעמיד לדין את מי שאישר את החוזה הנ''ל, שלפיו סיטיפס תרוויח גם אם תתייחס לנוסעים בצורה מסריחה, בלתי שירותית וחסרת תקדים, אפילו ביחס לרמת השירות הירודה הקיימת בישראל.

    כל זאת בנוסף לכך שסיטיפס לא עומדת בהתחייבויות לזמני השירות (אך אף אחד לא חושב לקנוס אותה על כך), ושהנסיעה לרוב האנשים התארכה מאוד, לאחר שבלו את כל האוטובוסים במסלול הרכבת, והפכו אותה למונופול.

  • 42.

    חברה בזיונית!

    רמיק, 24/05/12 11:12

    מתי כבר יפסיקו לנצל את הירושלמים ויתחילו לעבוד כמו שצריך? מירב כהן תני להם בראש!

  • 41.

    מה המוטיבציה שלהם לשפר שרות?

    זאב, 23/05/12 12:09

    אם המדינה (כלומר אנחנו) משלימה להם ל140000 אז מה המוטיבציה שלהם לשפר שרות?

    איך מחשבים את הקנסות? מקזזים להם מה-140000 או שזה בונוס?

    מה שיוצא בסוף זה שאנחנו לא נוסעים ברכבת - אבל משלמים!

  • 40.

    מצא את המשותף בין האבסורד הנ''ל להולילנד...

    נועם, 23/05/12 02:26

    לא צריך להיות מתכנן עירוני ולא צריך עד מדינה חשאי בשביל לדעת שפרוייקט הולילנד נבנה בחטא - מבט אחד על האזור כמעט מכל כיוון שתרצו יספיק בכדי לראות שהוא כל כך לא קשור ולא פרופורציונלי לסביבתו ועד כמה כיער אותה.
    גם ברכבת מספיק להשתמש מספר פעמים בכדי להבין שמישהו פה הצליח לעקוף את כל המנגנונים שהיו אמורים למנוע אבסורד שכזה, נוסעים נאלצים להשתמש בה מכיוון שהוחלט לבטל את האוטובוסים שהיוו אלטרנטיבה (ואלה שעדיין נשארו מתנקזים כולם למסלול צידי בפקקים קבועים ואיומים מכיוון שתפסה את המסלול הראשי) הצפיפות הבלתי נסבלת בקרונות בשעות אחר הצהריים היא על בסיס יומיומי, והחשבון הפשוט שעשה קודמי מראה שרק אם היו מעלים אנשים על הגג היה אפשר להימנע מהסבסוד

    מישהו פה תפר חליפה נהדרת למישהו אחר ואת המחיר כרגיל נשלם אנחנו - תושבי ירושלים, תושבי ישראל המבקרים בבירתם והתיירים הרבים שעיר הקודש בליבם

  • 39.

    אוטובוס VS רכבת

    ירושלמי.., 22/05/12 23:47

    אז ככה :
    אני מתגורר בפסגת זאב :
    מסתבר שגם בשעות עומס קו 8 מגיע הרבה יותר מהר מהרכבת אל תחנה המרכזית.
    שלא לדבר על שעות לילה... רבע שעה מול ארבעים וחמש דקות.

    קו 22 לעיר הרבה יותר מהיר בשעות ללא לחץ.

    כמעט כל פעם שאני כן עולה לרכבת - מישהו חוטף שם קנס.
    והפקחים : עבודה או לא - כנראה תנאי הקבלה לשם הם להיות אדם גועלי.
    קשה לי לראות מישהו נורמלי עובד בעבודה כזאת גם אם משלמים לו הון.

  • 38.

    עו''ד יוסי חביליו - שמים לב ומוקירים את פועלך המרשים

    אלונה, 22/05/12 22:37

    אחרי שהלכת אחר מצפונך בעבודתך בעירייה אתה ממש במגמה זו ופועל למען האזרחים הפשוטים, תודה!

  • 37.

    נו בטח אף אחד לא רוצה לעלות. הפקחים הרסו את הרכבת

    גיסטפו, 22/05/12 19:58

    חבורה של מגעילים. כל פעם שהם עולים הם מעכירים את האווירה גם אם יש לך כרטיס.

  • 36.

    אני לא עולה בגלל המבקרים הגסים שעל כול טעות בכרטיס נותנים דוח של 180

    רון ברגר, 22/05/12 19:30

    הרבה תלונות יש על יחס משפיל קנסות לא צודקים ואיחורים ואי התאמה של מסלול הרכבת לעיר

  • 35.

    חבל מאד

    אבי, 22/05/12 18:15

    וכי אין דברים אחרים שראויים לסיבסוד יותר מאשר את החברה הדפוקה המפעילה את רכבת הקללה?

  • 34.

    יש לי הצעה

    אריה פרלמן, 22/05/12 17:39

    מדוע שהרכבת לא תאט את מהירותה ל-10 קמ''ש, ואז יהיו 40 נוסעים ביום? במקרה כזה המדינה תצטרך לסבסד את הרכבת הקלה ב-90%.

    בעצם יש לי רעיון יותר טוב: פשוט להשבית את הרכבת, ואז לסבסד אותה ב-100% - ולתת לעובדי ומנהלי סיטיפס לשבת בבית.

    אבל אז... בשביל מה היתה כל הטרחה?

    [נו טוב... על הרעיון הרדיקלי להגביר את מהירות הרכבת ככה שיהיה... נו איך קוראים לזה... *כדאי* לנסוע בה אף אחד לא מדבר... זה הרי מדע בידיוני...]

  • 33.

    שנסעתי ברכבת היא הייתה מלאה עד אפס מקום

    Z, 22/05/12 16:20

    איך בדיוק הם רוצים להגיע ל-140 אלף נוסעים ביום?

  • 32.

    Hamedina is us, the tax payers

    Amir, 22/05/12 15:51

    Another BS ''green'' project goes bust and we have to pay for it.

  • 31.

    גם קרטל וגם גובים כסף על היותם קרטל!

    גדילכחדג, 22/05/12 14:21

    איזה ביזיון לפקיד שאישר את הקרטל הזה!

  • 30.

    לתומכי הרכבת הקלה הלא-ירושלמים: אל תאמינו לסיטיפס

    עמרי, 22/05/12 12:28

    פעולת תיקוף הכרטיס לא שקולה לתשלום עבורו. התשלום מתבצע הרבה לפני כן במכשיר שמותקן בתחנה, ונראה כמו כספומט. משלשלים אליו 6.60 במדויק (לא תמיד יש עודף) ויוצא כרטיס. אחר כך פעולת התיקוף אכן מתבצעת בתוך הרכבת, אבל היא לא כרוכה בתשלום. מי שלא ידע שצריך לבצע את הפעולה החינמית אך המיותרת הזו נקנס ב 180 שקל.
    אגב, הפעולה הזו מיותרת משום שבלאו-הכי יש הגבלת זמן על הכרטיס: רוצה לומר, מי שקנה כרטיס כדי להשתמש בו מחר, לא יכול לעשות את זה כי הוא תקף ל 90 דקות.

  • 29.

    איך מכניסים 140,000 נוסעים לתוך 224 רכבות??

    חידה, 22/05/12 12:20

    חשבון פשוט: 140000/224=625
    מה לעשות שקיבולת הרכבת היא 500 (לפי אתר החברה)

    מישהו עושה הצגות ומקבל כסף חינם מהמדינה

  • 28.

    הרכבות עמוסות מאוד!!! איך יכנסו עוד 70,000 ביום?

    נוסע מתמיד, 22/05/12 12:05

    אם הטענות נכונות - היינו אמורים לראות רכבות כמעט ריקות - אך זה בהחלט לא המצב

  • 27.

    עם היחס המתעלל בנוסעים, פלא שיש בכלל נוסעים לרכבת המחדל הזאת (ל''ת)

    אזרחית, 22/05/12 12:03

  • 26.

    באמת הכל פה שחיתות מהתחלה עד הסוף. ועדת חקירה!!!! (ל''ת)

    משלם המיסים, 22/05/12 12:02

  • 25.

    הרכבת הקלה מושחתת

    יוסי, 22/05/12 11:53

    מגיע להם והלוואי והם יקבלו את מה שמגיע להם
    בנסיעה אחת ברכבת ראיתי אותם נותנים שתי דוחות לאנשים
    1. היה לבחור שהיה לו חופשי שנתי ככה שהוא יכול לנסוע ללא הגבלה אבל הפקח טען שהוא לא תיקף את הכרטיס והבחור אמר לו אני תיקפתי ויש לי חופשי שנתי מה יש לי לגנוב שילמתי מראש לכל השנה וזה לא עזר
    2. עלתה אישה עם עגלה ואמרה לאישה אחרת תעשי לי טובה תחזיקי את התינוק אני רוצה לקפל את העגלה היא הוציאה את התינוק והתחילה לקפל את העגלה הגיע פקח ונתן לה דוח בטענה שהיא הייתה צריכה לקפל את העגלה לפני שהיא עלתה.
    זה גוף מושחת וכל פעם יש איתם בעיות שלא לדבר על זה שהם לא נונים לחיילים עם תעודת לוחם לעלות לרכבת.
    האפסורד זה שהמדינה עוד משלמת להם מיליונים

  • 24.

    זה העונש על הקנסות הלא מוצדקים לאנשים ששילמו

    עידו, 22/05/12 11:27

    אם מכונת התשלום שליד תחנת הרכבת הייתה מדפיסה פתק שעליו רשום כמה כרטיסיות נותרו כמו באוטובוס לאחר שמניחים את כרטיס הרב קו המצב לא היה מגיע לכך בניו יורק משלמים לפני שעולים לרכבת התחתית בלי חוכמות אפשר גם לרכוש בניו יורק כרטיס לרכבת לשבוע,חודש וכ'ו והכל בסדר

  • 23.

    יום ירושלים 2012 - שתי רכבות שעברו בתחנה המרכזית לא היו בשירות

    casper, 22/05/12 11:18

    לא נראה לי הגיוני ...

  • 22.

    איך 140 אלף איך?? כ''כ צפוף בקרונות כבר עכשיו

    ירושלמי, 22/05/12 11:08

    בקיבולת של 70,000 אנשים יש צפיפות מטורפת של ממש אפס מקום. אנשים מעבירים את הרב קו לאנשים שקרובים לעמדת תיקוף בגלל שאין סיכוי שהם יוכלו להגיע לעמדה. ביזיון שהמדינה - כלומר אנחנו מסבסדים את החרא הזה.

  • 21.

    בואו נתחיל בלכנות את הילד בשמו: זו חשמלית, לא רכבת, ולא קלה (ל''ת)

    ועם ה''נחמדות'' של הפקחים, מוטב לא להשתמש בה, 22/05/12 10:45

  • 20.

    ואחרי זה מסבירים, כמה חשוב שהמדינה מתערבת בכלכלה

    סטודנט בטכניון, 22/05/12 10:41

    אם המדינה לא היתה מתערבת, לחברת סיטיפס היה אינטרס לעבוד טוב, בשביל שכמה שיותר אנשים ייסעו ברכבת והרווחים יגדלו.
    אבל עכשיו, המדינה שרצתה לעודד את הרכבת הקלה בעצם נותנת להם עידוד להיות גרועים: הרי למה להתאמץ ולתת שירות טוב לנוסעים, אם אפשר לעבוד גרוע ולקבל מימון מהמדינה?

    • הבעיה שהמדינה מתערבת פחות מדי

      נפגע סיטיפס, 25/05/12 16:11

      להיפך. מקרה סיטיפס וכביש 6 מראים איך חברה פרטית משתוללת, כאשר המדינה מאפשרת לה חופש רב.
      קודם כל, המדינה לא היתה צריכה לתת לזכיינים פרטיים שליטה בתשתיות תחבורה.
      תשתיות כאלה צריכות להיות בידי המדינה בלבד.

      אם כבר מכרו את המדינה לזכיינים פרטיים (ואולי מישהו שלשל משהו לכיסו, או מתכנן על מקום עבודה כיו''ר דירקטוריון של החברה הפרטית...), היו צריכים להגביל את החברה הפרטית בהרבה. לא לתת לה סמכות לחלק קנסות דרקוניים, ולא לאפשר לחברה להיות רשות הערעור של עצמה לגבי הקנסות, כפי שקורה בכביש 6 ובמקרה סיטיפס ברכבת הקלה.

      מי שחתם על החוזים האלה מול הגופים הפרטיים צריך להיות מועמד לדין, ובית המשפט יצטרך לדון בטיב החוזיםהאלה.

  • 19.

    פחות נוסעים? גם ככה זה סרדינים

    ליאור, 22/05/12 10:33

    ''הפתרון'' של רכבת קלה בירושלים לא משאיר אלטרנטיבה למי שרוצה להגיע למקומות מסויימים בירושלים... נהגי הרכבת נועלים את הדלתות בעוד אנשים עומדים וממתינים לרכבת בתחנות ולא מאפשר לאנשים לעלות או לרדת מהרכבת. הדלתות נסגרות על אנשים. כ''א ההוזי והמרבי של עודבי הרכבת הפוקדים את הרכבת בכל תחנה על מנת לוודא שהכרטיסים שולמו בכדי לגבות עוד ועוד קנסות בתמורה לשרות גרוע של עמדות תשלום שאינם עובדות ברוב המקרים או שמוכנות לגבות כסף רק בצורה מאוד ספציפית (פעם בתשלום רק במטבעות, פעם בתשלום של רק בשטרות מסוג כזה ואחר) והתורים הנוצרים ליד ''הקופות'' הללו ארוכים מ- 8 הדקות בהם הרכבת אמורה להגיע ולא מאפשרים רכישת כרטיסים בזמן. הרבה מאוד חוקים לא ברורים ועוברים מפה לאוזן (שוב על מנת לגבות קנסות גבוהים והשפלות של עובדי הרכבת) ובקיצור התפעול לקוי לקוי לקוי ולכן מוקדם מידי לדבר על מספר נוסעים לפני שבאמת מאפשרים לרכבת לפעול בצורה מכובדת כמו בשאר המקומות בעולם.
    לתשומת לב המפעלים ובעלי האינטרסים.

  • 18.

    איזו מדינה מפגרת. אם סיטיפס מרוויחה יותר,היא נותנת לממשלה ? (ל''ת)

    שי, 22/05/12 10:25

  • 17.

    להחרים אותם, תלכו ברגל רק אל תסעו ברכבת הארורה הזאת!!!!! (ל''ת)

    אלכס, 22/05/12 10:21

    • גילית את אמריקה. מאז הרכבת אני בכושר :) (ל''ת)

      ספורטאי, 22/05/12 20:01

  • 16.

    איך זה, הרכבת מלאה, אבל השכיחות נמוכה

    קורא, 22/05/12 10:19

    מעניין, בכל פעם שנסעתי ברכבת, ולא בשעות השיא, הרכבת הייתה מלאה עד אפס מקום. זמן ההמתנה לעומת זאת תמיד (גם בשעות השיא) היה בלתצי נסבל. אז זהו, גם לא נוסעות מספיק רכבות, ואז מקבלים פיצוי. מעניין...

  • 15.

    זה היה ברור מלכתחילה

    רחל, 22/05/12 10:15

    אני לא מכירה תושב ירושלים אחד שאהב את הרעיון הזה של הרכבת ובצדק מפני שאם הרכבת הזאת שהושקעו בה מליארדים וגרמה סבל כל כך גדול ומתמשך לתושבי העיר היתה בסופו של דבר פותרת את בעיית התחבורה ועושה לנו האזרחים חיים קלים ונוחים - הרכבת היתה מעלה כמות נוסעים אדירה. אבל מי שהגה את הרעיון האוילי הזה לא לקח בחשבון את המגבלות הרבות שהרכבת תיצור ואם אני כתושבת ירושלים לא יכולה להתנייד ממקום למקום באוטובוס ונאלצת להחליף 3 אוטובוסים ולפעמים 4 כדי להגיע ליעד, מה שלא היה כן קודם לרכבת - אז איזה תועלת הביאה הרכבת. מה שכן עשתה הרכבת הוא ניקוז ענקי של תחבורה פרטית וציבורית ברחוב אגריפס המסכן והצר, בואכה רחוב הנביאים. עירית ירושלים אילו היתה לוקחת אזרח פשוט שהוא לא מהנדס ולא מבין דבר בתחבורה והיה מציע כיצד ניתן לשפר את התחבורה בעיר, הצעתו היתה יכולה להיות טובה פי כמה יותר מכל המהנדסים והמתכננים שעסקו בתכנון הרכבת. אני חושבת שבאיזשהו שלב - לא תהיה לעיריה ברירה אלא להחזיר את האוטובוסים הטובים והישנים לרחובותינו ולבטל את הרכבת הזאת שלא מועילה לאף תושב בירושלים. לצערי, במדינתנו קודם עושים ואחר כך חושבים.

  • 14.

    מוציאים לאנשים הנוסעים ברכבת הקלה את הנשמה. הלוואי

    יוסי חולון, 22/05/12 10:08

    והיה לנו במרכז- בגוש דן רכבת כזאת.
    כל שיטת הכירטוס מסובכת בסיטיפס. תעשו
    משהו יותר פשוט שיתאים גם לאנשים מבוגרים.

    לדעתי נוסעים יותר מ70 אלף ביום, אני פעם
    בשבוע בירושלים, ותמיד רואה את הרכבת
    מלאה באנשים, לעיתים גם מפוצצת מאנשים.

  • 13.

    כשלון ידוע מראש?

    ח. כהן, 22/05/12 10:06

    על יעל ענתבי אפשר להגיד שכבר שנים היא לא מפסיקה להביע ביקורת כנגד הרכבת בעיתון השכונתי של פסגת זאב 'קול הפסגה' ואין אחד שיכול לומר שהגב' ענתבי לא התריעה מראש על הנזקים שיבואו עם הרכבת.
    תמיד יש את אלה שאוהבים לצעוק על המחדלים לאחר מעשה, אבל פה המחדלים נצעקו ע''י הגב' ענתבי עוד בראשית הדרך.
    חבל שאין מספיק אנשים היכולים לנתח את המציאות ולא ללכת עיוורים אחר קונספציות.
    בהצלחה לכולנו במזעור הנזקים הידועים מראש!
    תושב שכונת פסגת זאב, עוד אחד מנפגעי הרכבת.

    • נראה שיעל ענתבי כתבה בעצמה את התגובה (ל''ת)

      י.ע., 31/05/12 13:26

  • 12.

    מי חשב שייסעו 140 אלף איש ביום?! זה יותר ממספר התושבים במסלול הקו... (ל''ת)

    Dudi., 22/05/12 09:49

  • 11.

    לרכבת הקללה פרייר מי שעולה זמן המתנה ארוך (ל''ת)

    לנה, 22/05/12 09:45

  • 10.

    על כל אחור,שביתה,תקלה,עיצומים - להוריד שקל מהסבסוד (ל''ת)

    הם יישארו במינוס!!!, 22/05/12 09:38

  • 9.

    שימי פס על הפסים...

    ח''בצ, 22/05/12 09:34

    יעל ענתבי בפסגה.
    חבל לשרוף את כל הכיס על מותגים מפוצצים...

  • 8.

    שישו את ירושלים....

    ח''ח, 22/05/12 09:31

    .....גילו בה

  • 7.

    היו צריכים לעשות את הרכבת , רכבת תחתית. (ל''ת)

    עופר, 22/05/12 09:28

  • 6.

    פרצה קוראת לגנב.

    אביזו, 22/05/12 09:27

    המצב הנוכחי שאפשר לעלות לרכבת בלי לשלם- ורק כשהפקח מתקרב מעבירים את הכרטיס במכונה לא בריא בייחוד בשעות העומס כשהפקח בקושי יכול לזוז בקרון וכל ויכוח עם משתמט מתשלום לוקח שעה ומצריך ארבעה פקחים שיתעמתו איתו.
    המון אנשים עולים ולא משלמים עד שהפקח נכנס לקרון.
    צריך כמו ברכבת ליצור תיחום סביב הרציף בגדר ולאפשר כניסה לרציף רק עם התשלום כשמאבטח הרציף מוודא שלא מתפלחים.

  • 5.

    מצב הזוי ביותר, כנסו וקראו!

    נוסעת, 22/05/12 09:25

    בכל רכבת ישנה צפיפות גבוהה ולפעמים אין מקום לעמוד. אז איך רוצים להגדיל את מס' הנוסעים?
    אם הרכבת תיסע בתדירות של בין 3 ל-4 דקות, ייתכן ורבים היו מוותרים על הרכב ונוסעים ברכבת.
    אין יום, שאין תקלה במכשירי רכישת הכרטיסים בתחנות ובמכשירי התיקוף בתוך הרכבת.
    הקנסות והאטימות בהנחיות לפקחי הרכבת, הם משהו שלא תואם את המציאות.
    מורידים ילדות בתחנות במזרח העיר, קונסים אנשים מבוגרים מאד.אין שום שיקול דעת ומרחב פעולה לפקחים.
    לא הצלחת לרכוש כרטיס כי המכשיר לא עבד בתחנה ומהרת כי לא רצית לפספס את הרכבת, תקבל קנס בלי שום התחשבות, גם אם זה ברור ואתה נראה כמו אדם שבכלל לא חשב לנסוע בחינם.
    הקלקול במכשירי התיקוף ברכבת גורם להפסדים כי מוותרים לאנשים שלא מעבירים כרטיס.
    צריך ב ד ק ב י ת רציני !!!

  • 4.

    אולמרט ......מוכר לכם ???? (ל''ת)

    chaim, 22/05/12 09:19

  • 3.

    איך זה קורה? איך לא חשבו על זה מראש?

    ירושלמית, 22/05/12 09:19

    אילו ראשים צריך לערוף? ולא רק את הש''ג...

    לפחות עוד נשארו בעירייה אנשים כמו יעל ענתבי שהם בצד שלנו, האזרחים! שיודעים לומר לראש העיר את האמת המרה: ''המלך הוא עירום!''

  • 2.

    במדינות מערב אירופה ישלמו לפחות 50 יורו (ל''ת)

    שיגידו תודה, 22/05/12 09:15

  • 1.

    מה הפלא שזמן הנסיעה התארך?

    סטודנט, 22/05/12 09:09

    הרכבת הקלה מגיעה רק עד להר הרצל. אני לא מבין למה עשו חצי עבודה, היו צריכים להאריך אותה עד להדסה עין כרם. אלפי אנשים כל יום מגיעים לשם..

    • צודק שיבנו כבר עד הדסה עין כרם (ל''ת)

      צודק, 20/08/12 15:12