• 111.

    זו לא מלחמה על קוטז' זו מלחמה נגד הפשע

    טניה, 07/06/12 09:04

    העונש חייב להיות מירבי כדי שלא נקרא בעיתון ונשמע בחדשות על מקרים דומים, ויש המון.הגיע הזמן שלא נסכים למקרה כזה לחזור על עצמו וניתן ביטחון לכל האזרחים במדינה.
    איפה הצדק?בלתי נסבלת הקלות של הרציחות והדקירות הבקרב הנוער והצעירים וחוסר הענישה וההקלות במדינת חוק שהחוקים לא משרתים את האזרחים אלא מפקירים אותו לאלימות הגואה ברחובותנו.
    הגיעה שהזמן שהעם ישמיע את דעתו זה נוגע לכל אחד מאיתנו.אין מעשה נורא מזה וכולנו נושאים את אות קין -נתננו בשקט שלנו לזה לקרות.

    IP: 79.176.178.87דווח על תגובה זו

  • 110.

    אורי ,בן 18 זה נער ?תיכף תיכתוב העולל ,אתה יוצר מצב שירחמו עליו עוד ,

    התינוק, 04/06/12 12:43

    צריך לדייק אורי ,

    IP: 46.117.44.183דווח על תגובה זו

  • 109.

    אנורקס חלשלוש חושב שהוא גבר כי יש לו סכין

    שירקב בכלא, 29/05/12 09:52

    איזה מסכן אני חושב שכל זה קרה בגלל רגשות נחיתות של עדן אוחיון הוא חלש ומסכן ורצה להיראות גבר וחזק, כל זה נבע מחוסר בטחון מוחלט, איזה סמרטוט של בן אדם שירקב בכלא עד סוף חייו גועל נפש איזה חינוך הוא קיבל בבית שלו טפו

    IP: 46.120.169.237דווח על תגובה זו

  • 108.

    העיקר שקוראים לו עדן ויש לו כיפה שחורה גדולה..איפה ההורים שלו?? (ל''ת)

    רצח בעיניים, 18/05/12 16:30


    IP: 84.111.108.166דווח על תגובה זו

  • 107.

    אין מה לעשות.....'' מרוקאי סכין'' תמיד היה ותמיד ישאר ! (ל''ת)

    קשיש אשכנזי יליד הארץ, 18/05/12 12:42


    IP: 89.139.189.79דווח על תגובה זו

  • 106.

    we need your bank konto,for send to you money.michal.t,y

    jak, 18/05/12 11:32

    666

    IP: 212.27.29.190דווח על תגובה זו

  • 105.

    aryan brothers going to take him.i pay........t.y (ל''ת)

    jak, 18/05/12 11:22


    IP: 212.27.29.190דווח על תגובה זו

  • 104.

    לחשוב על שימוש בפוליגרף

    תומר, 18/05/12 02:59

    אם תשאלו אותי הנגיחה הייתה האקט של ההגנה העצמית ולא הדקירה.
    הרי הם התקרבו אחד לשני וחוץ משניהם אף אחד לא באמת יודע מה הלך שם,הגירסא היחידה שקיימת היא של הרוצח גדי לא יכול להגן על עצמו ונותרה רק גירסא אחת זה חוסר צדק בפני עצמו
    לדעתי המפלצת איים עליו ברצח וגדי הפיל אותו בישביל להגן על עצמו מאחר ויש רק גירסאאת צריך לחשוב על שימוש בפוליגרף,הרוצח לא לא נראה לי פסיכופט אלא ערס חמום מוח וגם אם כן במקרה הגרוע יחזור לכתב האישום המקורי חבל שהטוקבק הזה הוא חסר משמעות כמו כול מערכת המשפט פה בארץ

    IP: 79.183.155.168דווח על תגובה זו

  • 103.

    נניח שלבחור לא היה סכין. מה הייתה הכותרת: הצעיר הפריע לילדה - האב

    שבר לו את האב, 18/05/12 01:08

    מה שאני רוצה להגיד שמבחינת גדי ויכמן, שלא ידע שיש לבחור סכין, זו התנהלות פלילית. יש חוק במדינת ישראל - ואם הערסים בשכונה מפריעים בשתיים בלילה אתה ממשיך להתקשר למשטרה עד שהם מטפלים בזה. תאמין לי אחרי 10 טלפונים כל דקה בסוף הם יגיעו.

    IP: 95.86.76.92דווח על תגובה זו

    • הכותרת היתה 4 היכו גבר שנתן סתירה לחברם

      ליצני, 18/05/12 07:24

      או 4 גברים עשו במכנסיים מפחד שאדם היכה את חברם

      IP: 188.64.204.84 דווח על תגובה זו

  • 102.

    שרלילה

    פרפר נחמד, 17/05/12 23:30

    מדינה מטומטמת,יש להאשים אותה בהתגרות בנערים ובשליחת בעלה למוות,זהו בכי מזייף,

    IP: 69.119.82.115דווח על תגובה זו

    • צודק!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      פרפר מאוד נחמד, 18/05/12 00:35


      IP: 79.179.195.148 דווח על תגובה זו

  • 101.

    חבורת פרחי'ם וערסים. המיץ של הזבל האנושי. (ל''ת)

    שכל החיים שלך תהיה בכלא- גהינום אוחיון, 17/05/12 23:26


    IP: 93.172.35.56דווח על תגובה זו

  • 100.

    אני לא מבין השופטים הם דתיים והם יתרשמו מהכיפה שלו?

    כיפה, 17/05/12 23:05

    עדן הוא חרא קטן המחקה את העברינים הגדולים אליהם הוא רצה להידמות, הם שמים כיפה בבית המשפט אז גם הוא.

    IP: 89.138.75.20דווח על תגובה זו

  • 99.

    כיפה שחורה - לב שחור (ל''ת)

    אייל, 17/05/12 21:55


    IP: 109.186.93.238דווח על תגובה זו

  • 98.

    הספרדים מוכיחים שוב שהם הרוב שמאכלס את הכלא (ל''ת)

    אוחיון, מלכה, אברגל, 17/05/12 21:21


    IP: 79.181.197.215דווח על תגובה זו

    • זו הערה בזויה ומתנשאת=זה לא אשמתם=הממסד הזניח אותם שם דגש על הצפונים ב (ל''ת)

      רות זרק אותם לאנחות ללא מורים עם רמה=יצאו ידי חובה, 17/05/12 23:11


      IP: 85.250.128.159 דווח על תגובה זו

      • הממסד, כולם אשמים.. דופקים אתכם מסכנים

        חמישים שנה כבר מתבכיינים, 18/05/12 00:20

        צריך לשים אתכם במשולש עם אלו שדומים לכם חיצונית ומנטלית

        IP: 85.65.149.38 דווח על תגובה זו

  • 97.

    אתה לא עדן אתה גהינום

    ל.ג, 17/05/12 20:34

    יצאת מהבית עם סכין בשביל מה? במטרה להשתמש בה טיפוס נבזה שכמוך. הוונדליזם חוגג ואף אחד לא עוצר אותו משטרה? מזמן לא מתפקדת.

    IP: 79.181.161.199דווח על תגובה זו

  • 96.

    שאלה לרבנים: האם רצח בליל שבת נחשב לחילול שבת? לנער כיפה (ל''ת)

    עצומה על הראש, המדגישה כמה הוא אדוק ומדקדק במצוות., 17/05/12 20:30


    IP: 79.183.173.118דווח על תגובה זו

    • למה לא תשאל את השופטים אם כיפה מעוורת עיני שופט (ל''ת)

      ליצני, 18/05/12 01:38


      IP: 188.64.204.67 דווח על תגובה זו

  • 95.

    הנער שליכאורה רצח- בן 19. מדוע אינו בשירות צבאי??!! (ל''ת)

    שאלה, 17/05/12 20:21


    IP: 79.183.173.118דווח על תגובה זו

  • 94.

    כמה שנאה יש בטוקבקים..

    איתי, 17/05/12 20:13

    מה נהיה מאיתנו? מה יהיה איתנו??

    IP: 79.179.46.97דווח על תגובה זו

    • אנחנו שונאים רוצחים מה לעשות?

      אייל, 17/05/12 23:50

      איזה מן אנשים היינו אם לא היינו שונאים אותם?

      IP: 79.183.155.168 דווח על תגובה זו

  • 93.

    איך יש לו כיפה אם הוא עישן בשבת??? (ל''ת)

    איציק, 17/05/12 20:11


    IP: 46.117.71.47דווח על תגובה זו

    • הוא חשב שזאת כיפת ברזל (ל''ת)

      אחד העם, 18/05/12 07:32


      IP: 188.64.204.84 דווח על תגובה זו

  • 92.

    כי לסרק להתלונן למשטרה. -משטרה מתחמקת לבוא ולטפל בבריונים.

    borisdo , 17/05/12 19:53

    גם אצלי שכן כזה, באותו שם עדן. כל זמנו פנוי מחפש לפגועה וגרום משהו לא נעים לשכנים אשכנזים, לימד לנהוג כך מאביו ואמו. ויש סכנה תמידי שהם יעשו לי עוול.
    משטרה התחמקה מלטפל בבעיה אלימות והתנהגות חריגה.
    בעיה שמשטרה מעודדת בריונים. אולי בגלל שזה אותם משפחות או חברים.
    או משטרה לא באה על זימון מצוקת אדם, או היא באה על זימון שווא של מסית.

    אין תוך ''אליטה'' שולטת ונבחרי עם אש אחד שמאיץ לשפר מצב ותפקודה של משטרה בטיפולה נגד אלימות ברחוב ובכלל.

    IP: 37.19.119.97דווח על תגובה זו

  • 91.

    כי לסרק להתלונן למשטרה על הטרדה. -משטרה מתחמקת לבוא ולטפל בבריונים. (ל''ת)

    borisdo , 17/05/12 19:47


    IP: 37.19.119.97דווח על תגובה זו

  • 90.

    2ערסים באר שבעים עם כיפה גדולה על הראש ובטח מקורבים של אחת החצרות . (ל''ת)

    כמה עצוב שכך נראית מדינת היהודים., 17/05/12 18:58


    IP: 109.65.157.102דווח על תגובה זו

  • 89.

    השם יחזק את זוגתו מיכל לוי - אשה מרשימה ואנושית (ל''ת)

    מתנה ש., 17/05/12 17:48


    IP: 212.199.244.112דווח על תגובה זו

  • 88.

    מערכת המשפט בשוק שהואשם ברצח, כאילו ציפו שיגמרו את זה ב'סולחה'.

    מתן, 17/05/12 17:19

    לא למדתי משפטים למזלי. אבל ילד שהולך עם סכין, ותוקע אותו למישהו בלב עד שהקורבן מת, ואז בורח הביתה, זה רוצח מפלצתי.
    אבל במדינת ישראל המפוקפקת יש תחושה שעורכי דין מצחינים מנסים לגמור דברים ב'סולחה', ממש כמו ריב בין חמולות במאהל הבדואי הקרוב. כמה מכוער. מאחל לילד הזה שישב בכלא כל החיים.

    IP: 188.103.124.16דווח על תגובה זו

  • 87.

    עוד נער הורשע, ומה זה בא ללמד אותנו? :

    רינת, 17/05/12 16:58

    חינוך....זה הפתרון לכל

    הכשרות מורים בתחום הקבוצה והדינמיקה הקבוצתית.

    שיוכלו להתמודד עם הכיתה אם ישמשו כפסיכולוג חברתי

    בכל הקשור לטיפול במחלוקות בין ילדים - ניתן ליישב זאת כבר בבית ספר אם מנהלים מעגלי דיון בין שווים.

    אפשר לנצל משחק ופסיכודרמה לשם הדגמה של הזדהות עם האחר.

    אפשר לתעל את תכונות הילד לטובת הכלל על ידי יישום הערכה וכבוד.

    שורה תחתונה - גם המורים ומערכת החינוך צריכים ללמוד איך לחנך נכון את הילד בימינו (וכמובן גם ההורים)

    IP: 77.126.228.27דווח על תגובה זו

    • אל תשכחי שפרופסור קדמי מונע מהמורים הגנה וללמד

      אום רשרש, 18/05/12 01:53

      אם יש ילד שמפריע אין איך להעניש אותו
      ילד התלונן שהמורה צעקה עליו אז אמו באה והכתה את המורה במקום ללמד אותם ערכים היה חשוב לשר החינוך רובנשטיין שישאו אותו נערים על כתפיים
      ילדה מגיעה עם אקדח מפחד מתלמיד אלים כי לא עושים לו כלום

      IP: 188.64.204.67 דווח על תגובה זו

    • חמודה, זה יותר מסובך מקצת ניו אייג' סהרורי.

      אר יאיר, 18/05/12 02:45

      לפני הפסיכודרמה (הרבה לפני) צריך לטפל בנטיה של אוכלוסיות שלמות בחברה הישראלית להדיר את עצמן מהזרם המרכזי (שבתורו הולך ונשחק ויום אחד כבר לא יהיה רוב) הקונפורמי.
      אוכלוסיות שלמות ''סוחבות'' מרירות וחומציות כנגד כל מה שמסמל חיים קהילתיים, ציבוריים, ממוסדיים.ורוב האנשים האלו, מה לעשות,הם מזרחיים. ישראל השניה. אגב לא משנה אם הם עשירים או עניים, השנאה לממסד נשארת. זה מתבטא במוזיקה מזרחית בקולי קולות, אשפה זרוקה בשמורות טבע ופארקים. זלזול בחוקי התנועה (תסתכלי על הפנים של הנהג הבא שתראי נוסע בחלון פתוח והיד מושטת בהתרסה אינפנטילית למרכז הכביש), וכמובן אלימות, ואווירה של אלימות, ופוזה של עארסים גם אצל אלו שאינם כאלה. וכל זה יקירתי מאפיין את ההורים של ה''גן עדן'' הזה ודומיו.

      IP: 192.118.61.208 דווח על תגובה זו

      • הילד האשכנזי שאיים על ילדות עד שילדה הביאה אקדח לאיים עליו לא מזרחי

        אום רשרש, 18/05/12 07:41

        הילדים הנאצים שנתפסו לא ממוצא מזרחי
        אז לפני שאתה מקשקש תבדוק

        IP: 188.64.204.84 דווח על תגובה זו

  • 86.

    ה''נער''? הוא בן 18. שישב לכל החיים. (ל''ת)

    קצין משטרה בדימוס, 17/05/12 16:54


    IP: 69.116.250.92דווח על תגובה זו

  • 85.

    ההמון הגזען והנבער רוצה דם, ובית המשפט החלש נעתר

    נאפו, 17/05/12 16:36

    ככה היה עם קצב. העיתונים דרשו דם, ובית במשפט החלש נעתר לבקשתם.



    פופוליזם זול המעיד על רמות שיפוט וצדק נמוכות.



    אין כאן רצח. יש כאן הריגה. ואולי הריגה מתוך הגנה עצמית.



    משה קצב לא אנס. אין בדל ראיה שמחייב (מוכיח) אונס.



    האיש קרבן לתרבות הפוליטית והכללית המרושעת והמעוותת במדינה.



    האם גם הנער המתגונן יובל לתלייה?

    IP: 109.186.81.229דווח על תגובה זו

    • הלוואי והוא יגיע לתלייה ולא הוא לא התגונן

      הודיה, 17/05/12 17:04

      חוץ מזה מקופחון שלי אתה לא חייב להשאר פה אתה מוזמן לעלות על מטוס ולא לחזור לא טוב לך?אף אחד לא מכריח אותך להשאר פה הדלת תמיד פתוחה (ליציאה בלבד)

      IP: 79.183.155.168 דווח על תגובה זו

      • אני נולדתי פה ויש לי זכות לדרוש כאן צדק

        נאפו, 17/05/12 18:42

        ויש לי זכות גם לעשות מה שנראה לנכון כדי שאנשים יוכלו לקבל הגנה במדינה מפני בריונות פוליטית וגזענית.

        יש לי אדמה בארץ הזו ואני אדאג שיהיה לי נוח לחיות ולהתרבות בה.

        IP: 109.186.81.229 דווח על תגובה זו

        • אשאל אותך מר נאפו שאלה פשוטה, אתה יושב בבית עם אשתך וילדך הקטנים

          זאב, 17/05/12 22:55

          ליד הבית שלך יושבת חבורה של צעירים הם מרעישים הם משתוללים אתה מבקש מהם להיות בשקט הם מצפצפים אשתך מבקשת מהם להיות בשקט הם מצפצפים אתה מתקשר למשטרה והם לא נענים אתה פונה אל הנערים פעם נוספת ראש החבורה מקלל אותך ומתגרה בך מה אתה עושה במצב כזה?

          IP: 89.138.75.20 דווח על תגובה זו

    • אתה מחליט שלא מדובר ברצח על סמך בדיקות מעבדה או חקירות אינטנסיביות

      אמ, 17/05/12 21:06

      שערכת? או על סמך בורות נואלת??

      IP: 71.225.224.214 דווח על תגובה זו

    • למה אין רצח האם כל מכה שאתה מקבל אתה הורג אדם או הורגים אותך (ל''ת)

      מזרחי, 18/05/12 01:57


      IP: 188.64.204.67 דווח על תגובה זו

  • 84.

    2 ערסים באר שבעיים מטומטמים שחשבו שיפתרו באלימות דברים (ל''ת)

    והרסו לעצמם את החיים, 17/05/12 16:34


    IP: 89.139.205.96דווח על תגובה זו

  • 83.

    לאמא של המפלצת...

    עידן, 17/05/12 16:24

    ילד טוב לא יוצא מהבית עם סכין
    ילד טוב לא עושה רעש בלאגן באמצע הלילה באזור מגורים
    ילד טוב לא מקלל וקורא זונה לאמא לילדים שמבקשת ממנו שיהיה בשקט
    ילד טוב לא קורא לבן אדם שירד למטה בישביל ללכת מכות
    וילד טוב לא רץ לכיוון בן אדם שהוא רואה שהוא חזק ממנו פי 4 והסיכוי היחיד שלו הוא לדקור אותו מה שמוכיח שהוא התכוננן לדקירה הזאת מראש
    הוא לא ילד(בגיל 19 ''ילדים מגנים עלינו בשטחים)ובטח שלא טוב אז תתעוררי ותביני שגידלת מפלצת ולא בן אדם

    IP: 79.183.155.168דווח על תגובה זו

    • לאמא של הרוצח

      אחד העם, 19/05/12 23:40

      ל 83
      צודק צודק ב100 אחוז

      IP: 79.181.21.48 דווח על תגובה זו

      • חוץ מלתת לעדן לאכול קוסקוס גם חינכת אותו?? (ל''ת)

        יהודה, 20/05/12 11:01


        IP: 134.191.232.68 דווח על תגובה זו

  • 82.

    מי שמגיע עם סכין לפארק, בא עם כוונה לדקור ולרצוח! (ל''ת)

    NY, 17/05/12 16:17


    IP: 165.230.109.133דווח על תגובה זו

  • 81.

    לחלאות כמו עדן אוחיון מגיע מאסר עולם

    mcarthur, 17/05/12 15:53

    הוא רוצח ומגיע לו מאסר עולם ואפילו עונש מוות אם היה כזה בספר החוקים שלנו.

    מי שמסתובב עם סכין מטבח ברחובות בלילה לא עושה זאת כדי לחתוך אבטיחים או שוורמה .הוא יצא עם הסכין כדי שיוכל להשתמש בה .

    המשטרה צריכה להגיש כתבי אישום נגד כל מי שהולך בלילה עם סכין במכנסיים כמו החלאה הזאת.

    IP: 62.219.21.47דווח על תגובה זו

  • 80.

    אם אתה נושא סכין ובהמשך דוקר - סימן שאתה רוצח פוטנציאלי

    באר-שבעי מודאג, 17/05/12 15:46

    החלטת הפרקליטות צודקת.
    זהו רצח מתועב, גם אם הוא לא תוכנן מראש.
    נהיגה בשיכרות גם היא - רצח ולא הריגה.
    הנאשם ברצח אינו צדיק-הדור. הסכין שבכיסו נועד לצורך מעשה פלילי.
    גם ''הקטינה'' לא בדיוק נקיה.

    IP: 94.159.163.168דווח על תגובה זו

  • 79.

    גדי (הנרצח) רצה לישון !!!!

    כולנו יכולים להיות גדי, 17/05/12 15:30

    מאשימים את הנרצח גדי שהוא היה ארס שהוא תקף ילד תמים, מה בסך הכול רצה גדי הוא רצה לישון בשתיים בלילה.
    הילדים החמודים לא נתנו לו לישון אז הוא התקשר למשטרה (יש חוק האוסר להרעיש בשעות כאילו) ומשטרה שמה קצוץ על גדי ובני ביתו ובסוף הילד התמים שחט אותו

    IP: 84.94.161.109דווח על תגובה זו

  • 78.

    לא בטוח בכלל.....

    משה גלילי, 17/05/12 15:29

    מקרה קלאסי של הריגה ולא רצח. נגיחת ראש היא מעשה אלים מאד ולא מידתי כתגובה לעלבון מילולי. נגיחת ראש מעידה על המנוח זכרונו לברכה שהיה אדם אלים ובמידה מסויימת כנראה קרוב בהתנהגותו לדוקר.
    בשיטחיות המקיפה אותנו, בהתלהמות התקשורת, בתגובות המשטרה העצלה המנסה להתנאות בעיני התקשורת, באווירה בינונית זאת בדרך כלל לא נשאלות השאלות הנכונות אלה השאלות ה''נכונות''. זה נשמע כמו מקרה של קינטור מובהק שגורע ממעשה ההמתה שלא יכול להחשב כרצח.
    אבל העיקר שהאלמנה אומרת את דברה וכותרות שמנות מודפסות.
    הפרקליטות גם היא מזדרזת להגיש אישום שימצא חן בעיני הציבור.
    אני בטוח שבית המשפט לא יפסוק אשמת רצח. אינני מקורב לדוקר חס וחלילה.

    IP: 109.186.81.158דווח על תגובה זו

    • מי שיוצא מהבית עם סכין במכנסיים מתכוןן להשתמש בו

      מקראתור, 17/05/12 15:57

      מי ששולף סכין מהמכנסיים מתכוון להשתמש בו כדי לגרום חבלה קטלנית לאדם שמולו. קינטור , אפילו אגרוף חזק או נגיחה לא מצדיקים תקיפה קטלנית .
      לפי המתשתמע מהתיאורים גדי ויכמן הגן על עצמו מעדן אוחיון (החלאה) שרץ לקראתו . משנהדף עדן הוא תקף תקיפה קטלנית שמטרתה להרוג .

      IP: 62.219.21.47 דווח על תגובה זו

      • שהדברים מסתדרים לפי האינסטינקט שלך... (ל''ת)

        נגיחה היא מעשה אלים וגס מאד, אבל מה זה חשוב העיקר, 17/05/12 16:15


        IP: 109.186.81.158 דווח על תגובה זו

    • לא זה לא עלבון מילולי זה פשוט טרור , רעש בלתי פוסק

      זאב, 17/05/12 23:16

      כאשר אתה פונה למרעישים ומבקש יפה הם מרעישים כפליים כאשר אתה פונה פעם נוספת הם מקללים ומתגרים בך כך במשך דקות ארוכות אתה נמצא תחת סוג של טרור ובריונות אז לגדי היה האומץ לרדת (וזאת לאחר טלפונים למשטרה שלא עשתה כלום ומתייחסת אליך כאל מטרד) ולנסות להתעמת עם הבריון הראשי הגבר הגדול עדן אוחיון.

      IP: 89.138.75.20 דווח על תגובה זו

  • 77.

    שירקב

    רחמים, 17/05/12 15:26

    רוצח מתועב. שיקבר בכלא לכל חייו.

    IP: 46.116.58.72דווח על תגובה זו

  • 76.

    ''יש אלוהים''? אוי האירוניה.... (ל''ת)

    דמוסתנס, 17/05/12 15:25


    IP: 85.64.37.29דווח על תגובה זו

  • 75.

    מה בדיוק הסיפור של כל הנאשמים ששמים כיפמה פתאום?

    העיקר.. הכיפה..., 17/05/12 15:11

    שאלוהים יציל אותם ??
    זה מוח מעוות של עבריינים טפשים.

    IP: 89.138.6.103דווח על תגובה זו

  • 74.

    זה בן גוריון ובגין אשמים

    אשכנזי, 17/05/12 15:09

    בן גוריון שהעלה את החארות האלה לארץ במקום להשאיר אותם בערצות ערב, ובגין שהוציא אותם מהמערות ומהמעברות ונתן להם להרגיש שייכים

    IP: 77.125.87.82דווח על תגובה זו

    • מטונף אחד! נשלח אותך ואת המשפחה שלך לתאי גזים בקרוב. (ל''ת)

      מזרחי, 17/05/12 16:31


      IP: 89.139.205.96 דווח על תגובה זו

    • אחמד עוד פעם אתה מנסה לסכסך?

      אורן, 17/05/12 16:44

      לא יעזור לך. כולם שווים. גם אנשים שכותבים ''ערצות'' במקום ארצות...:-))

      IP: 212.179.5.3 דווח על תגובה זו

    • גזען, תחזור לחור (מזרח אירופה או רוסיה) ממנו באת (ל''ת)

      נאפו, 17/05/12 16:51


      IP: 109.186.81.229 דווח על תגובה זו

    • בכלא תמצאו רוב מוחץ של מזרחיים וערבים

      צודק לגמרי אחי!!!!, 17/05/12 20:14

      מבלי לבדוק אני מתערב שרוב הדיירים בבית סוהר הם ממוצא מזרחי או כמובן ערבים.
      אבל אין מה לעשות, זה אותו הדבר בסופו של דבר...אותה מנטליותתתת
      הכבוד מעל הכל...
      פרימיטיבים עם כיפה על הראש...עלאק

      IP: 109.160.160.61 דווח על תגובה זו

      • מערכת המשפט האשכנזית דואגת שאשכנזים לא יכנסו לכלא (ל''ת)

        ערבי בן דת משה, 17/05/12 21:52


        IP: 82.229.83.153 דווח על תגובה זו

        • מערכת המשפט היא אשכנזית וכל העברינים מנסים לקנות אותה בכיפה ונשוק מזוז (ל''ת)

          הפרדוקס הישראלי, 17/05/12 23:18


          IP: 89.138.75.20 דווח על תגובה זו

      • בטח אצלכם מאפשרים לרוצחים לברוח

        מזרחי, 18/05/12 07:49

        איפה רוצחי נהג המונית רוט
        שנרצח בגלל דחף פנימי

        IP: 188.64.204.84 דווח על תגובה זו

  • 73.

    אם היה אלוהים הוא לא היה נותן ידו לרצח טיפשי.... (ל''ת)

    לוגיקה מעוותת, 17/05/12 15:07


    IP: 82.166.216.210דווח על תגובה זו

  • 72.

    בהחלט עבירת רצח. לא הריגה.

    חיים, 17/05/12 15:04

    1. כי הנער החזיק סכין.
    2. כי הוא ביצע פרובוקציה והתגרות. ואח''כ הגיב לתגובה. זו אינה תגובה טיפוסית של אדם המגן על חייו.

    אם זה לא יוגדר כרצח, כי אז כל רצח על תגובה לפרובוקציה - יהפוך להריגה. די שהרוצח יגיד: ''הוא נתן לי סטירה חזקה בגלל שדחפתי אותו. אז עלה לי הדם לראש ותקעתי בו סכין''.
    ואם כך, אפשר יהיה להפוך בקלות את כל מעשי הרצח להריגה.

    חיים

    IP: 46.11.69.57דווח על תגובה זו

  • 71.

    ''יש אלוהים'' ומתי אין אלוהים? אז מה לפעמים יש ולפעמים אין? (ל''ת)

    לא זכיתי בטוטו- אין אלוהים!!!!!, 17/05/12 14:43


    IP: 91.199.69.254דווח על תגובה זו

  • 70.

    מפלצת מערכת החוק טוב קבעה השופט

    רועי, 17/05/12 14:43

    מיכל לבי אתך ברגעים קשים
    המפלצת הזאת צריך לרקב פשוט בכלא
    והמשטרה צריכה לבדוק איזה אנשים מכניסה
    לשירותיה שוטרים אנשי חוק שמשקרים
    אין יותר עבירה גרועה

    IP: 93.172.7.218דווח על תגובה זו

    • שקר

      בקי, 17/05/12 15:30

      לצערי אני יודע שיש שוטרים שמשקרים והאזרח ניזוק משקריו של השוטר.

      IP: 46.116.58.72 דווח על תגובה זו

  • 69.

    כולנו היינו ילדים ונערים- אבל אז לא היה סכינים

    מני, 17/05/12 14:39

    כולנו כמעט הלכנו מתישהו בילדות מכות עם נערים אחרים אבל אף אחד לא השתמש בסכין ! אז לא להשוות

    IP: 217.132.0.139דווח על תגובה זו

  • 68.

    כל מי שמשווה נגיחה סטירה או בעיטה לסכין הוא פשוט טיפש (ל''ת)

    דוד, 17/05/12 14:33


    IP: 217.132.0.139דווח על תגובה זו

  • 67.

    היחס הסלחני לאלימות ולנוער האלים הוא שורש הבעיה

    זכויות יסוד, 17/05/12 14:27

    היחס הסלחני לאלימות ולנוער האלים הוא שורש הבעיה.
    הענישה הקלה וההתמקדות בתרומתו הפוטנציאלית של הנאשם לחברה תוך העלמת עין מפגיעתו האלימה של הנאשם ומכאב הקורבן מעביר מסר שגוי לצעירים ולמבוגרים.
    ולעומת זאת אנו מוצאים את המערכת רודפת שוב ושוב אחר אנשים הנורמטיבים בערכיהם ובהתנהגותם המוסרית, אך ורק בגלל שנצפים אצלם סממנים פסיכופזיולוגיים כלשהם, סממנים שבינם לבין ההתנהגות המוסרית של הפרט אין קשר כלשהו. כך שהמסר לבני הנוער ולכלל האזרחים הוא שמותר להיות עבריין כי כל זמן שאתה חף מסממנים פסיכופזיולוגיים, אתה עדיין נחשב לאדם נורמטיבי, תורם ומועיל, אף אם אתה אלים. ודי להיזכר בטענות המשונות שהעלו חבריו של אפרתי שתקף וניסה לאנוס, בדבר הפוטנציאל הגדול שלו להמשיך לתרום לחברה.
    הגיע הזמן להפסיק לרדוף אנשים חפים מפשע ולהעליל עליהם עלילות קפקאיות, ולעיתים מעלילים על אנשים שנצפים אצלם סממנים פסיכופזיולוגיים עלילות קפקאיות מזוויעות במטרה להציג אותם כמסוכנים ואלימים, כאשר הם כלל לא חטאו ומדובר בעלילה נוראה. .http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?blogid=130455

    IP: 31.154.199.35דווח על תגובה זו

  • 66.

    לא מאמין שגדי הוא זה שנגח בסוויסה (ל''ת)

    דדי, 17/05/12 14:26


    IP: 79.183.155.168דווח על תגובה זו

  • 65.

    ''יש אלוהים''? אותו אלוהים שלא מנע את רצח הבן שלך?

    בני, 17/05/12 14:25

    אותו אלוהים שבגלל הרוצח ישב בתנאים נוחים בכלא וישתחרר עוד כמה שנים, בזמן שהילד שלך יהיה עדיין מת?

    IP: 62.219.163.254דווח על תגובה זו

  • 64.

    סכין המיטבח שלי במיטבח

    רצח רצח רצח, 17/05/12 14:21

    מה הוא עשה עם סכין ברשות הרבים

    IP: 80.179.114.11דווח על תגובה זו

  • 63.

    לא בטוח בקשר לאלוהים, אבל בטוח לגבי שופטים חארות שיתנו לו עבודות שרות (ל''ת)

    אשרי המאמינה, 17/05/12 14:20


    IP: 77.125.87.82דווח על תגובה זו

  • 62.

    נגיחה לא גורמת נזק לא הפיך-סכין כן (ל''ת)

    עם כל הכבוד, 17/05/12 14:17


    IP: 217.132.0.139דווח על תגובה זו

  • 61.

    לכולם מה נטפלתם לתגובת האלמנה תתביישו לכם (ל''ת)

    מתושלח, 17/05/12 14:14


    IP: 188.64.201.19דווח על תגובה זו

  • 60.

    למה רצח?

    Antonio, 17/05/12 14:13

    המנוח ז״ל תקף ראשון !!!!

    זה החלט לא רצח , הכול בגלל התקשורת

    אני מקווה מאוד שהשופטים יעשו צדק

    IP: 200.8.102.195דווח על תגובה זו

    • אתה נורמלי?

      ישר, 17/05/12 15:34

      הרעש במשך שעות בשעה שבני אדם נוהגים לישון, זו התקיפה הראשונה.

      IP: 46.116.58.72 דווח על תגובה זו

  • 59.

    תיתאסלם וברש חנינה משימעון פרס ? (ל''ת)

    לעדן אוחיון, 17/05/12 14:13


    IP: 79.179.17.80דווח על תגובה זו

  • 58.

    האם זו היהדות? הכיפה היא חזות הכל? (ל''ת)

    א, 17/05/12 14:10


    IP: 62.219.248.170דווח על תגובה זו

  • 57.

    אז שיקבל 20 שנה על הריגה ו15 שנים על החזקת נשק שלא כדןן (ל''ת)

    שופט העם, 17/05/12 14:10


    IP: 77.125.87.82דווח על תגובה זו

  • 56.

    ל29 הוא לא מאוהלי תורה הרי המקרה היה בערב שבת עם נרגילה (ל''ת)

    חרדי, 17/05/12 14:01


    IP: 188.64.201.19דווח על תגובה זו

  • 55.

    מעניין איפה הוא גנב אותה........... (ל''ת)

    כיפה חדשה,רואים., 17/05/12 13:58


    IP: 109.65.156.111דווח על תגובה זו

    • קבל לייק

      ליצני, 17/05/12 14:16

      כנראה היתה פסולה ולא עזרה לו

      IP: 188.64.201.19 דווח על תגובה זו

  • 54.

    רק מי שרשאי לשאת נשק,יהיה רשאי לשאת סכין , וכל נער שימצא עם סכין,ישפט

    יש פתרון מיידי, 17/05/12 13:51

    המשטרה תבצע בדיקות מידי פעם על נערים עם גלאי מתכות, לגלות מי נושא נשק קר זה.
    הדבר יביא להפחתה דרסטית ,ברציחות של הצעירים החילונים.

    IP: 109.65.156.111דווח על תגובה זו

  • 53.

    למה נער הוא שייך לכם הוא מבוגר (ל''ת)

    נער כועס, 17/05/12 13:50


    IP: 188.64.201.19דווח על תגובה זו

  • 52.

    זה הכל כי כל התקציבים של המדינה הולכים לשטחים,דתיים וחרדים . (ל''ת)

    לשכונות וערי הפרפריה לא נשאר=אז הנוער שם שקוע אלים, 17/05/12 13:50


    IP: 213.8.95.228דווח על תגובה זו

    • שכחת את הערבים...

      ליאת, 17/05/12 17:46

      ודרך אגב 67% ממקרי האלימות קורים במגזר הערבי...
      נקודה למחשבה

      IP: 212.235.40.29 דווח על תגובה זו

    • אין לך חיים שאתה חוזר תמיד על אותה שטות

      מתושלח, 17/05/12 18:53

      מה עם הקיבוצים
      והרוסים שמתגרשים כדי לקבל זכויות חד הוריות
      וחיים יחד ועוד

      IP: 188.64.201.2 דווח על תגובה זו

  • 51.

    הוא בן 19, למה לקרוא לו נער ? (ל''ת)

    חייל, 17/05/12 13:49


    IP: 80.179.31.248דווח על תגובה זו

  • 50.

    ועוד האמא של הרוצח התראיינה ואמרה ש''ילדה הטוב '' הגן על עצמו

    רלי, 17/05/12 13:49

    מוטב היה שתישבי בבית ולא תדברי כלל,את גידלת רוצח כזה ולא בדקת כלל היכן הוא מסתובב בלילות ועם מי..

    IP: 62.219.236.220דווח על תגובה זו

    • לרלי אל תשכחי שהוא הגן על חבריו שנבהלו מהנרצח ואף עשו במכנסיים (ל''ת)

      ליצני, 17/05/12 14:26


      IP: 188.64.201.19 דווח על תגובה זו

  • 49.

    כמה דברים

    המומחה, 17/05/12 13:47

    אף פעם לא לצאת על שיכורים בלי נשק או אנשים,יעני לבד.

    IP: 212.199.251.227דווח על תגובה זו

  • 48.

    יש אלוהים, בגלל זה בעלך מת? מסתבר שגם הוא היה אלים ולא שה תמים (ל''ת)

    אורן האתאיסט, 17/05/12 13:42


    IP: 89.134.51.158דווח על תגובה זו

  • 47.

    זה לא רצח

    אזרח שפוי, 17/05/12 13:34

    אל תשכחו שהנרצח ירד בצורה מאיימת ונגח בפרצוף של הנער.

    IP: 193.43.246.250דווח על תגובה זו

    • אתה אזרח לא שפוי! נו נניח שאתה צודק צריך לרצוח בשביל זה? (ל''ת)

      זבע, 17/05/12 14:16


      IP: 93.172.245.239 דווח על תגובה זו

    • וחבריו נסו בבהלה ועשו במכנסיים הוא הגן עליהם בחרוף נפש (ל''ת)

      ליצני, 17/05/12 14:19


      IP: 188.64.201.19 דווח על תגובה זו

    • אם הייתי שוטר הייתי עושה עליך חיפוש שאינך נושא סכין (ל''ת)

      סתם אחד, 17/05/12 14:22


      IP: 188.64.201.19 דווח על תגובה זו

    • צודק. מבחינה משפטית זה סעיף ''הריגה'' ולא ''רצח''.

      אחד שיודע לקרוא, 17/05/12 15:17

      המשמעות המשפטית של המינוחים שונה מהמשמעות שבה אנו משתמשים בהם בשפת היומיום:
      ''רצח'' מוגדר בחוק כ''רצח בכוונה תחילה'': אדם שתכנן מראש את המעשה, התכונן ואז ביצע את הרצח.
      כאשר ההרג מתבצע בלהט הרגע, ללא תכנון מראש אלא מתוך דחף פתאומי, אין כאן ''רצח'' ולכן ניתן להאשים רק ב ''הריגה''.

      הגיע הזמן לשנות את המינוחים המטעים האלה שיתאימו את עצמם לשפת היומיום:
      ''רצח בכוונה תחילה'', ''רצח'' ורק אז סעיף ''הריגה''.

      IP: 62.219.194.238 דווח על תגובה זו

      • ליודע לקרוא יש לך סעיף טיפשות

        רובינהוד, 18/05/12 02:05

        כי נושא סכין לא הולך לחלק מתנות לעניים

        IP: 188.64.204.67 דווח על תגובה זו

    • אזרח שפוי ?? ביקשו ממנו שקט ....איזה איום היה עליו ?? (ל''ת)

      אזרחית, 17/05/12 16:32


      IP: 212.199.176.26 דווח על תגובה זו

  • 46.

    מתברר שגדי ויכמן בעל החגורה השחורה בקראטה התחיל באלימות.

    דני, 17/05/12 13:25

    הוא זה שנגח בפרצופו של אוחיות הרזה והגמלוני. הוא זה שנקט ראשון בצעד אלים.

    ועל כן מן הדין והיושר שאוחיות יואשם בהריגה. יש לקוות כי כתב האישום ישונה במהלך המשפט לסעיף הריגה.

    IP: 79.179.27.184דווח על תגובה זו

    • ואותך נאשים במי תמיד קופץ בראש, טמבל (ל''ת)

      וואלה, 17/05/12 14:06


      IP: 77.125.87.82 דווח על תגובה זו

    • ..

      בארשבע, 17/05/12 14:14

      אנשים מתגרים ואחר כך מצטערים על התוצאות ! שידעו לגשת כמו שצריךך לאנשים !

      IP: 87.68.244.185 דווח על תגובה זו

    • הוא כבשה תמימה ,חמוש בסכין הוא מרגיש שאין עליו, מקלל, מיתגרה

      יופי נחמה, 17/05/12 14:18

      מרעיש בכוונה ''גבר גבר''

      IP: 217.132.76.99 דווח על תגובה זו

    • למה אולי גם לזכות אותו (ל''ת)

      לעגני, 17/05/12 14:20


      IP: 188.64.201.19 דווח על תגובה זו

    • מי שיוצא עם סכין מהבית הוא רוצח (ל''ת)

      חיפה, 17/05/12 14:22


      IP: 212.199.251.227 דווח על תגובה זו

  • 45.

    נערים בישראל מקבלים שמות כמו ''עדן'' אך חינוך של ''גהנום'' (ל''ת)

    דוד נגב, 17/05/12 13:21


    IP: 84.94.121.87דווח על תגובה זו

    • ל-45, במקרה הזה זהו חידוד לשון מצמרר, אבחנתך דקה (ל''ת)

      גן עדן או גיהינום באבחת סכין, 17/05/12 17:50


      IP: 212.199.244.112 דווח על תגובה זו

  • 44.

    זה לא רצח בכונה תחילה. זו הריגה. ...

    מאיר, 17/05/12 13:17

    רק אחרי שהמנוח נגח בראשו הוא דקר אותו לכן
    אין פה הרשעה ברצח.הריגה כן.
    בשביל הרשעה ברצח צריך להוכיח מעבר לספק סביר
    שהנאשם תיכנן את הרצח. פה העניין היה מידי
    וכול ען''ד יוציא אותו מהרשעה ברצח.

    IP: 109.67.21.184דווח על תגובה זו

    • והסכין? הוא הביא אותה לקלף בננות? הרי לא צריך סכין לבננות (ל''ת)

      אשכנזי, 17/05/12 14:07


      IP: 77.125.87.82 דווח על תגובה זו

  • 43.

    מאיזה רקע תרבותי בא נער בשם ''עדן'' ועושה לעצמו ולנו ''גהנום''? (ל''ת)

    דוד נגב, 17/05/12 13:13


    IP: 84.94.121.87דווח על תגובה זו

    • מאיזה רקע בה מראשון לציון האיש שעינה את אימו עד שהרג אותה

      מזרחי, 17/05/12 18:57

      קשר אותה מנע ממנה תרופות ומי יודע מה עוד עשה לה רמז הגיע מארופה

      IP: 188.64.201.2 דווח על תגובה זו

    • גזען שכמוך!

      שמש אדומה, 18/05/12 00:16

      ואלי פימשטיין שרצח את ביתו מהו? והרוצח קרליק שרצח את משפחת אושרנקו? רוצה עוד נשמות טהורות? והבחור מנתניה שרצח את ילדיו? והבחור גולדרינג שרצח את ביתו והתאבד רוצה עוד?חצוף.

      IP: 79.181.161.199 דווח על תגובה זו

    • למגיבים המוגבלים

      יוסי, 18/05/12 03:14

      רקע תרבותי לוו דווקא מדבר על ארץ מוצא על לצורת התנהגות של אנשים מסויימיםם(במקרה הזה מדובר במשפחות שלהם)והוא צודק במאה אחוז,
      וקשר לשמות שנתתם אפשר לספור אותם על יד וחצי לעומת מאות מקרי האלימות והרצח מצד הח'ברה שלכם,וגם במקרים הספורים האלה מדובר באנשים פסיכופטים וחולים ולא בערסים חמומי מוח כמו המזרחים שרוצחים אז תוציאו את הראש מהבור זאת עובדה סטיסטית שכמה שלא תרצו לא תוכלי לשנות אותה

      IP: 79.183.155.168 דווח על תגובה זו

      • ליוסי

        שמש אדומה, 18/05/12 08:54

        גם אתה גזען ומוגבל. ''חברה'' שלכם... תתבייש

        IP: 79.181.161.199 דווח על תגובה זו

  • 42.

    סליחה - אבל בעלך המנוח הוא עבריין בדיוק כמו הדוקר- מי נוגח באנשים? (ל''ת)

    רק עבריינים, 17/05/12 13:12


    IP: 212.25.76.191דווח על תגובה זו

    • סתם ככה ירד מהבית ונגח בפניה של הכבשה התמימה (ל''ת)

      יופי נחמה, 17/05/12 14:19


      IP: 217.132.76.99 דווח על תגובה זו

    • תתבייש לך אתה מאמין לגרסת הרוצח מעניין למה (ל''ת)

      מתושלח, 17/05/12 14:28


      IP: 188.64.201.19 דווח על תגובה זו

    • גם אתה לפי תגובתך (ל''ת)

      סייג לחוכמה שתיקה, 17/05/12 14:29


      IP: 188.64.201.19 דווח על תגובה זו

  • 41.

    הולך לבלות עם סכין מטבח - הבנתם! - (ל''ת)

    סובלימציה, 17/05/12 13:11


    IP: 46.116.107.142דווח על תגובה זו

  • 40.

    אין אלוהים

    חיה, 17/05/12 13:10

    אילו היה אלוהים בעלך לא היה נרצח. אלו היה אלוהים הו פחת ערסם בעולם.
    משתפת בצערך

    IP: 109.160.252.66דווח על תגובה זו

  • 39.

    אם גדי נגח בו לפני ששלף סכין יהיה קשה להרשיעו ברצח (ל''ת)

    אלון, 17/05/12 13:10


    IP: 77.127.45.144דווח על תגובה זו

  • 38.

    למה ויכמן נגח בו? לצערי גם המנוח נהג כערס אלים. (ל''ת)

    עדי ב., 17/05/12 13:08


    IP: 84.229.247.249דווח על תגובה זו

    • חשבת על זה שהרוצח הנתעב הרים יד קודם או גרסת העבריינים חשובה לך (ל''ת)

      מתושלח, 17/05/12 14:33


      IP: 188.64.201.19 דווח על תגובה זו

  • 37.

    עם כל הכבוד - מדוע בעלך נגח בו ? ואם היה גורם לו נזק בלתי הפיך -= אז (ל''ת)

    הוא לא כזה מלאך, 17/05/12 13:06


    IP: 212.25.76.191דווח על תגובה זו

  • 36.

    יש לי תחושה שהוא יזוכה מסעיף הרצח בגלל הניסוח של החוק.

    משה, 17/05/12 13:01

    למרות שמי שיוצא עם סכין מטבח מהבית מתכוון בוודאות לרצוח מישהו באותו ערב.

    IP: 109.160.214.230דווח על תגובה זו

  • 35.

    לאלמנה --מצטער לאכזב אותך --אין אלוהים ואין כלום

    axaxax, 17/05/12 13:01

    אולי יש שטן בעולם אבל האלוהים שאת חושבת שקיים גרם לרצח בעלך --אז צאי מהסרט הזה -תפסיקי להעריץ מישהו שגרם כביכול לרצח בעלך -- ובכלל תפסיקו לשבח את האלוהים הזה כאשר מישהו נהרג או נירצח --אם יש לאוהים הזה יד בעניין הייתי מזמן מוציא אותו להורג או שופט אותו על רצח עם !!!!

    IP: 81.218.33.2דווח על תגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      שרה, 17/05/12 14:03


      IP: 81.218.33.2 דווח על תגובה זו

      • לשרה המצדדת

        ?????????/, 18/05/12 08:57

        תיזהרי שנחת זרועו לא תנחת עלייך בהפתעה

        IP: 79.181.161.199 דווח על תגובה זו

    • ל 35

      ?????????, 18/05/12 00:18

      תיזהר שהוא ייתן לך ולשכמותך להרגיש את נחת זרועו הארוכה והמאיימת.

      IP: 79.181.161.199 דווח על תגובה זו

  • 34.

    עו''ד של רוצחים שפלים עושים קופה עליהם=מעוותים האמת ממסמסים עובדות בשטח (ל''ת)

    נ.כהן זה לא דין צדק זה לרצוח פעם2את המשפחה האומללה, 17/05/12 12:52


    IP: 85.250.128.159דווח על תגובה זו

  • 33.

    איך הוא יכול לטעון להגנה עצמית שהוא בעצמו קרא לגדי ...

    דדי, 17/05/12 12:48

    שירד למטה ועוד הלך לעברו...זאת לא הגנה עצמית הוא זה שיצר בעצמו את הטריגר הוא הלך לגדי בצורה מאיימת ומי שבעצם הגן על עצמו הוא גדי

    IP: 79.183.155.168דווח על תגובה זו

    • למה בן אדם נורמלי מבוגר עם ילדים יורד בלילה לילדים שיכורים?

      ויכמן היה צריך להגיש תלונה במשטרה, 17/05/12 13:04

      לא רצח ולא הריגה אלא הגנה עצמית אם המשפט יתנהל לפי החוק ולא לפי תכתיבי התשקורת השמאלנית שונאית המזרחיים !

      IP: 37.46.32.199 דווח על תגובה זו

      • כי צלצלו למשטרה והם לא באו. (ל''ת)

        תשובה, 17/05/12 14:17


        IP: 93.172.245.239 דווח על תגובה זו

    • למזרחי המקופח שהגיב לי

      דדי, 17/05/12 14:22

      לא משנה מה גדי היה צריך לעשות או לא סוויסה קרא לגדי שירד למטה הוא רצה ליצור טריגר הוא הלך לכיוון גדי במטרה לפגוע בו הוא קיווה שגדי יתקוף ראשון על מנת שזה יראה כמו הגנה עצמית גם אם גדי היה דוחף אותו קלות הוא היה מנצל את זה בשביל לדקור בלי קשר לתגובה של גדי הרוצח לא הגן על עצמו אלא דקר כי הוא עבריין

      IP: 79.183.155.168 דווח על תגובה זו

    • מותר לו ,הארץ שייכת לו ,מותר לו לשאת סכין ,לקלל, להתגרות

      יופי נחמה, 17/05/12 14:23

      להרעיש ''ומי הגבר שיגיד לי מה לעשות!''

      IP: 217.132.76.99 דווח על תגובה זו

  • 32.

    איך זה שלכל חיית אדם פה במדינה הזאת יש סנגור???? (ל''ת)

    אילנית, 17/05/12 12:43


    IP: 31.154.251.244דווח על תגובה זו

    • כי אנחנו משתדלים להיות מדינה מתוקנת עם כל הקלקולים

      עוזי יער, 17/05/12 13:19

      היית מעדיפה לחיות במקום דמוי צפון קוריאה?

      IP: 85.65.254.197 דווח על תגובה זו

    • זה מה שקורה שכל פשפש נהיה עו''ד

      נו באמת, 17/05/12 13:30

      אם לא היו הרבה עו''ד פליליסטים, הרבה יותר עבריינים היו מבלים את חייהם בכלא

      IP: 77.126.12.184 דווח על תגובה זו

    • סנגור לא מגן על חיית אדם. הוא מגן על חף מפשע כל עוד לא מוכח אחרת (ל''ת)

      דימה, 17/05/12 16:03


      IP: 82.102.135.46 דווח על תגובה זו

  • 31.

    בחורים איכותיים מסכנים את חייהם שעה שעה בצבא

    צחי, 17/05/12 12:43

    ויוצאים למלחמות אכזריות שמהן לא כולם שבים,
    וזבלים כמו אוחיון ודומיו חוגגים יום יום עם נרגילות ועראק ושוארמות ומשתוללים במכוניות ה-BMW השחורות עם החלונות הכהים, וצוחקים על כל הפראיירים שעוד גם שומרים עליהם וגם יממנו אותם במיסים הכבדים שילמו כשיצאו לעבוד.והרופאים שביניהם גם יחטפו מכות בחדרי המיון מהזבלים האלה שעושים את רוב התאונות. די!!!! מדינה מטומטמת. טפלו בהם כמו במחבלים בעת קרב.הם גרועים מטרוריסטים.

    IP: 31.44.128.138דווח על תגובה זו

    • צודק ב-100%. רק בארץ היחידים שנוסעים במכוניות יוקרה הם ערסים שחורים

      משה, 17/05/12 13:03

      וכל אחד עם השכלה נוהג במשפחתית.
      סעו לגרמניה ותעיפו מבט על הרכבים בכביש, כל מרצדס שתראו יש בפנים חנון עם משקפיים.

      IP: 109.160.214.230 דווח על תגובה זו

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      ג'ורה, 17/05/12 13:29


      IP: 77.126.184.208 דווח על תגובה זו

    • תגובה

      דודי, 17/05/12 13:58

      כל מילה בסלע אחי
      רק שהמדינה הזאת עוד עוזרת לטינופת הזאת
      מקווה שיירקב בכלא עד אחרון ימיו אבל בוא נהיה מפוכחים עוד 5.6 שנים הוא בחוץ והאלמנה המסכנה תישאר לבד

      IP: 79.181.96.101 דווח על תגובה זו

  • 30.

    כיפה

    אבי, 17/05/12 12:41

    לא צריך להכניס את הכיפה תמיד לאיפה שלא נוח הוא רצח לא בגלל הכיפה ולא מתכסה עם הכיפה , הרוצח צריך לשבת במאסר עולם על מעשיו הנוראיים, הכיפה היא בגלל היותו יהודי.

    IP: 82.166.226.134דווח על תגובה זו

    • כול הכבוד

      אביגיל דהן, 17/05/12 13:00

      חזק וברוך על דבריך

      IP: 217.132.63.211 דווח על תגובה זו

    • הכיפה היא לא בגלל שהוא יהודי הוא היה יהודי גם לפני שבועיים (ל''ת)

      אלון, 17/05/12 13:11


      IP: 77.127.45.144 דווח על תגובה זו

    • איזה שטויות... (ל''ת)

      אודי, 17/05/12 13:15


      IP: 80.74.100.114 דווח על תגובה זו

    • באמת?

      רון, 17/05/12 13:57

      במקום ךגנות את הרוצח על ביזוי הכיפה אתה עוןד קורה לו יהודי. תתבייש כי התגובה הבאה תהיה שהוא בכלל לא אשם ושמאשימים אותו בגלל היותו מזרחי..

      IP: 85.64.206.201 דווח על תגובה זו

  • 29.

    העיקר שלרוצח יש כיפה שחור גדולה על הראש

    מיקי58, 17/05/12 12:40

    נבלים באוהלה של תורה.
    מעניינת במיוחד שתיקת הרבנים.
    איפה הפה הגדול של עובדיה ?

    IP: 213.8.109.8דווח על תגובה זו

    • הרוצח הוא חילוני גמור והכיפה בשביל התנאים בבית הסוהר. (ל''ת)

      דודו, 17/05/12 13:49


      IP: 93.172.188.134 דווח על תגובה זו

    • מדובר בעבריין חילוני, שעכשיו שם כיפה ,כדי להנות מבונוסים בכלא. (ל''ת)

      אוי מיקי -29 כמה אתה טיפש., 17/05/12 13:53


      IP: 109.65.156.111 דווח על תגובה זו

    • למיקי כנס ותשכיל או תהיה מתוסכל

      חרדי, 17/05/12 13:57

      יש דולרים מזויפים יהלומים מזויפים דתיים מזויפים בקיצור כל דבר יקר מזייפים
      שמעת על חילוני מזוייף

      IP: 188.64.201.19 דווח על תגובה זו

    • הוא לא דתי ולא בטיח סתם חרא קטן שראה שעבריינים אחרים

      זאב, 17/05/12 14:33

      עושים זאת אז הוא ממשיך לחקות אותם

      IP: 217.132.76.99 דווח על תגובה זו

  • 28.

    מה עם חבריו שברחו ללא עזרה וללא דיווח למשטרה

    אום רשרש, 17/05/12 12:35

    אומנם לא נרצח ראש ממשלה אבל כולם שווים

    IP: 188.64.201.19דווח על תגובה זו

    • איזה חרה של אנשים ,שם

      fg, 17/05/12 13:01

      חברים שהוריהם מגדלים חתולים בבית.כך נראה המיקמואס שסגר צריח והשתחל לתוכו

      IP: 217.132.63.211 דווח על תגובה זו

    • צריך גם אותם להעמיד לדין (ל''ת)

      אלון, 17/05/12 13:12


      IP: 77.127.45.144 דווח על תגובה זו

  • 27.

    הלוואי ותרקב בכלא לשארית חייך (ל''ת)

    דוו קים, 17/05/12 12:34


    IP: 212.29.203.226דווח על תגובה זו

  • 26.

    משפחה נורמטיבית

    מוטי, 17/05/12 12:33

    מאסר עולם.ועוד 35 שנים על החזקת סכין.

    IP: 188.64.201.5דווח על תגובה זו

    • בחור ורמטיבי לא נוגח בילידים בני 19 עם כל הכבוד (ל''ת)

      ל, 17/05/12 13:07


      IP: 212.25.76.191 דווח על תגובה זו

      • ממש ילד מסכן מרעיש בכוונה כדי להראות את גבריותו

        יופי נחמה, 17/05/12 14:32

        חמוש בסכין מקלל, מתגרה

        IP: 217.132.76.99 דווח על תגובה זו

  • 25.

    לכל הטיפשים! ''יש אלוהים'' זה מטבע לשון. אין הכוונה שעכשיו היא מאמינה (ל''ת)

    שיש אלוהים, 17/05/12 12:33


    IP: 194.56.215.66דווח על תגובה זו

    • מספיק ודי עם ''האלוהים'' הזה מטבע לשון או לא (ל''ת)

      לכל הטיפשים, 17/05/12 13:24


      IP: 99.226.26.130 דווח על תגובה זו

  • 24.

    שמחת האלמנה מוקדמת. מתחילים ברצח רק כדי לגמור עסקת טיעון על הריגה. (ל''ת)

    הציניות של הפרקליטות ובית המשפט מוכרת היטב., 17/05/12 12:31


    IP: 91.199.69.254דווח על תגובה זו

  • 23.

    הוכחת עבירת הרצח הינה משימת הפרקליטות

    אלי ו., 17/05/12 12:30

    ההבדל בין סעיף ההריגה לסעיף הרצח מתמצה בנושא הכוונה להתרחשות התוצאה ע''י הנאשם. פעמים רבות מסתפקת התביעה באישום בהריגה כיוון שקל יותר להוכיח את העבירה הנ''ל לעומת עבירת ה''רצח''. מנסיוני, ההבדל פעמים רבות תלוי במוטיבציה של הפרקליטות ובנכונותה לקחת סיכון מחושב לגביי הסיכוי בהרשעת ברצח. כמדיניות וכמסר חברתי,אין ספק שעל הפרקליטות להסתכן וללכת לחומרה במקרים מעין אלה וכך לאותת הן לעבריינים והן למערכת המשפט שהתביעה הכללית מצפה ופועלת להרמת רף התביעה ומכאן גם רף הענישה.
    מהעובדות כפי שהתפרסמו בתקשורת נראה לי שאף שמדובר במקרה גבולי,טוב עשתה התביעה שעתרה להרשעה ברצח.התנהגותו התוקפנית של הנאשם בעודו חמוש בסכין מטבח מצביע על כוונתו:הנאשם ''קילל את ויכמן במילים גסות, כאשר הוא קרא לו מהמרפסת להפסיק את הרעש בגן.אוחיון עמד על ספסל,התגרה בויכמן ואמר ''בוא נראה אותך, תבוא לפה'',,,'' חברתו של הנאשם , קטינה בת 16, אמרה לו ''עזוב, בוא נלך'', אך אוחיון המשיך להתקדם במהירות לעבר ויכמן, וזה נגח באוחיון ופגע בשפתיו. אז שלף אוחיון את הסכין ממכנסיו, נעץ אותה בחוזקה בעומק חזהו השמאלי של ויכמן ולבסוף שלף אותה''. רוצח!

    IP: 80.178.114.8דווח על תגובה זו

    • המיקרה לא גבולי ולא בטיח,הרוצח יצא עם סכין מהבית ,וקרא לקורבן לרדת (ל''ת)

      דודו, 17/05/12 13:51


      IP: 93.172.188.134 דווח על תגובה זו

      • מזל שהוא לא אמר לו לקפוץ ישר מהחלון

        רון, 17/05/12 14:41

        הטענה שלך מצביעה על טיפשות מוחלטת וחוסר הבנה. מה היה דחוף לאדון גדי לרדת לחבורת פרחחים שעושים רעש ?כמה כבר נורא הוא הרגיש מרמת הדציבלים שנעשו מתחת לביתו?
        חברים יקרים אנשים צריכים לקחת אחריות על המעשים שלהם אדון גדי לא יכל היה לעצור את האגו הגברי שלו ולא יכל להרגיש טוב עם זה שנער משפיל אותו אז הוא ירד כמו גבר גבר בידיעה מוחלטת שהוא הולך ללכת מכות אם הנערים ומאותו הרגע כמה שזה נשמע רע הוא היה צריך לקחת בחשבון את כל התרחישים האפשריים העלולים לקרות
        אני לא מצדיק את מה שקרה שם בסופו של דבר אבל סוף כל מעשה הוא קודם כל במחשבה תחילה
        ומי שרוצה לשמור על עצמו ''שומר נפשו ירחק''
        אני גם מאריך שכתב האישום יוחלף להריגה כי ניתן יהיה להוכיח שגדי ירד למטה במטרה ללכת מכות
        יאללה כל החכמולוגים למיניהם יכולים להגיב את השטויות שלהם על מה שנכתב פה אבל אין מה לעשות רק ככה צריך להתייחס למקרה הזה.

        IP: 84.94.121.186 דווח על תגובה זו

    • וואלה אתה לא יודע לכתוב אתה מורח שטויות

      אבי, 17/05/12 14:59

      קראתי כמה משפטים שלך אתה מה זה מחרבש ולא
      מובן מה אתה חושב שאתה איזה סגנון דפוק של כתיבה יש לך
      אתה בכלל לא ברור

      IP: 84.110.5.85 דווח על תגובה זו

      • אתה בחור ברמה נמוכה מאוד בגלל זה

        דני, 17/05/12 15:31

        כנראה לא הבנת
        התגובה ברורה מאוד ואם באמת חושבים על זה ככה אז יכול להיות שהגדי הזה הוא לא כזה טלית שכולה תכלת

        IP: 84.94.121.186 דווח על תגובה זו

  • 22.

    אין אלוהים (יש דרווין ומדע) אבל אולי יהיה צדק (ל''ת)

    העיקר זו הכיפה על הראש ..., 17/05/12 12:23


    IP: 99.226.26.130דווח על תגובה זו

    • לפחות אל תקבע ש''אין'', שכן אינך יכול להוכיח זאת

      מאמין באל, 17/05/12 13:12

      אינך יכול להוכיח זאת, בטח שלא בעזרת המדע שאתה כל כך סוגד לו. אם כבר המדע יותר נוטה להוכיח שאתה יותר טועה מאשר צודק בעניין זה. אז לפחות תגיד שאתה מאמין שאין. תהיה יותר צנוע, זה רק יוציא אותך טוב ורציני יותר.
      גם המאמינים הגדולים ביותר באל אומרים בדר''כ שהם ''מאמינים''.

      IP: 93.172.100.218 דווח על תגובה זו

      • ואתה יכול להוכיח שיש? (ל''ת)

        נו באמת, 17/05/12 14:34


        IP: 46.120.81.23 דווח על תגובה זו

  • 21.

    יש אלוהים?

    avron, 17/05/12 12:23

    אז למה בעלך נרצח? אל מלא רחמים..... נו נו.
    ובכלל זה לא יש אלוהים, אלא זה שיש בעזרת השם מרוקאים:
    אוחיון, אבוטבול, אברג'ל, אוחנה, אלפרון.

    IP: 89.138.64.138דווח על תגובה זו

    • הוא נרצח בגלל שפתח בקטטנה בכך שנגח תחילה בפניו של אוחיון. (ל''ת)

      משה, 17/05/12 13:27


      IP: 79.179.27.184 דווח על תגובה זו

      • אוחיון פתח בקטטה, הרעיש ,קלל והתגרה (ל''ת)

        יופי נחמה, 17/05/12 14:28


        IP: 217.132.76.99 דווח על תגובה זו

    • וזאב רוזנשטיין (ל''ת)

      פקד בן חמו, 17/05/12 14:58


      IP: 213.57.216.6 דווח על תגובה זו

      • איזה מזל

        avron, 17/05/12 16:26

        שיש רוזנשטיין אחד לרפואה מול עשרות ומאות צפון אפריקאים מעורבים בפשע מאורגן (גם לא משפחת פשע וגם רומני שזה גם מרוקאי בעצם).
        כל פעם אידיוט אחר שולף את השם בנימת ניצחון.

        IP: 89.138.64.138 דווח על תגובה זו

        • רצח מיותר

          שלומי, 17/05/12 17:57

          כל מילה בסלע שנים שאני חושב ומרגיש כמוך.הכל הם יודעים .הכי חכמים.וכל המוסיף גורע.

          IP: 93.172.38.174 דווח על תגובה זו

  • 20.

    אמנם אין לשפוט אדם בעת צערו אך האמרה יש אלוהים פשוט מגוכחת..

    טוני, 17/05/12 12:19

    הדת = אופיום להמונים...

    או במילים אחרות תמשיכו להתפלל לחירש למעלה אומרים שהוא שומע כל אחד ;)

    IP: 212.150.174.178דווח על תגובה זו

    • בום בום טח טח בעיר כבר

      שלום שרעבי, 17/05/12 13:11

      היי חגי כבר בחוץ מזמן לא פגש שמואלנים,מחפש נשקיה קרובה לכול מקרה שיהיה.

      IP: 217.132.63.211 דווח על תגובה זו

  • 19.

    צריך 2 בשביל טנגו. (ל''ת)

    תנחומי, אבל.., 17/05/12 12:16


    IP: 77.124.37.126דווח על תגובה זו

    • אבל מה ? רצח זה רצח . איזה טנגו בדיוק. (ל''ת)

      אתה אידיוט, 17/05/12 12:43


      IP: 62.219.230.239 דווח על תגובה זו

    • לא. היום לא צריך 2 לרצח. מספיק חיית אדם אחת וסכין מטבח. (ל''ת)

      אילנית, 17/05/12 12:44


      IP: 31.154.251.244 דווח על תגובה זו

    • לשיטתך יש הצדקה לרצח מכיוון שהיתה התגרות=לאן נגיע אם נצדיק רוצח במעשיו (ל''ת)

      נ.כהן דרך הבילוי שלהם מוכיחה שכל האמצעים כשרים בעי, 17/05/12 12:56


      IP: 85.250.128.159 דווח על תגובה זו

  • 18.

    הגיע הזמן לפסק הלכה נגד חבישת כיפות על ידי עבריינים

    בתיה, 17/05/12 12:12

    כיפה על ראש עבריינים שזה עתה ביצעו את העבירה מבלי שהספיקו ''לחזור בתשובה'' היא חילול השם. הגיע הזמן שאחד הרבנים יתייחס לעניין ויוציא פסק הלכה שיאסור את הדבר. בסוף כולנו רואים כיפה שחורה והאסוציאה הראשונה היא של עבריין.

    IP: 192.114.166.13דווח על תגובה זו

  • 17.

    הסכינאים הצעירים

    ליאורה, 17/05/12 12:11

    כל מי שנתפס עם סכין ,סביר שהוא היה מוכן להשתמש בה !! לכן זה רצח ולא הריגה.
    ומדוע לאורך שנים לא נוהגים על פי החוק שמי שנתפס עם סכין ואפילו לא השתמש בה מועמד למשפט? זה היה מונע הרבה רציחות.

    IP: 85.64.186.95דווח על תגובה זו

    • מסכימה איתך ב-100% - סכין זה נשק!

      תמר, 17/05/12 14:35

      בשביל מה בדיוק הוא מסתובב עם סכין בכיס ב-2 בלילה. זה נשמע נורמלי? איך זה שרוב האנשים לא עושים את זה?

      IP: 122.148.75.181 דווח על תגובה זו

  • 16.

    החזקת סכין צריכה להחשב עבירה פלילית

    להתעורר !!, 17/05/12 12:11

    בסיורים של המשטרה, ובסיורים הסמויים שלה שיבדקו את כל המשוטטים בפארקים.
    מי שישא עליו סכין יוכנס אוטומטית למעצר.

    IP: 79.181.232.79דווח על תגובה זו

    • אי הידיעה אינה פוטרת מעונש

      סע' 186 לחוק העונשין, 17/05/12 12:50

      החזקת סכין היא עבירה פלילית....

      הבעיה היא שכנראה השופטים לא מכירים את החוק....

      IP: 62.219.182.174 דווח על תגובה זו

    • אתה לא מעודכן.

      עוזי יער, 17/05/12 13:22

      זו עברה שדינה 5 שנים בפנים. הבעיה שלא מיישמים.

      IP: 85.65.254.197 דווח על תגובה זו

  • 15.

    אה, עכשיו יש אלוהים.

    אורן, 17/05/12 12:10

    אני מודע לזה שהיא אלמנה, ואין לי כל ביקורת כלפיה, אלא כלפי אנשי הדת שלנו, אשר הופך כל מקרה בו רכבת מתעכבת וכך אדם מגיע לרכבת אותה עמד לפספס לנס משמיים.

    אם אלוהים קיים, תחשבו איזה חסר רחמים הוא לשניה אחת. מי רוצה להתפלל לדרעק כזה?

    IP: 213.8.96.178דווח על תגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      יוני, 17/05/12 12:19


      IP: 212.150.174.178 דווח על תגובה זו

      • אורן כשאדם במצוקה הוא נאחז באמונה שמחזקת אותו לא משנה במי ובמה מדובר (ל''ת)

        נ.כהן כשתהיה שם תחפש להיאחז אל תזלזל בנשגב מבינתך, 17/05/12 13:00


        IP: 85.250.128.159 דווח על תגובה זו

    • נסתרות הן דרכי האל

      מאמין, 17/05/12 13:16

      אולי אחת הסיבות שהן נסתרות, היא למנוע מצב שכל דרעק יאמין בו, אלא אנשים מעט יותר חכמים ובעלי בינה.

      IP: 93.172.100.218 דווח על תגובה זו

      • מאמין למי, ככה אתה מגיב על הפשעים האלה? (ל''ת)

        נו באמת, 17/05/12 14:29


        IP: 46.120.81.23 דווח על תגובה זו

  • 14.

    תחתית של הזבל,העיקר שאמא שלו הגנה עליו,איך גידלה עובש (ל''ת)

    שולי, 17/05/12 12:08


    IP: 212.179.64.162דווח על תגובה זו

  • 13.

    לא יואשם ברצח

    מגיב סדרתי, 17/05/12 12:05

    עצם העובדה שהלך עם סכין, לא אומרת שהתכוון לרצוח את המנוח. אין כאן ''מאנס ריאה'' אלא רק ''אקטוס ראוס'' לעומת זאת כשישתחרר בעוד שנתיים שלוש מהכלא, וירצח שוב, תוכל התביעה להורות על מסוכנות ממשית ודפוס פעולה, ואז בנוסף להריגה הנ''ל יואשם גם ''בהריגה בנסיבות מחמירות'' כאשר בעוד 6 שנים הנ''ל ישתחרר שוב, וירצח, אזי לבית המשפט כבר לא תהיה ברירה, והוא יואשם ב''הריגה תוך זלזול מוחלט בחיי אדם'' בעוד 20 שנה הנ''ל רץ לכנסת ונבחר לשר לבטחון פנים עקב נסיונו וכישוריו...

    IP: 87.69.168.227דווח על תגובה זו

    • ל 13 - הוא כבר דקר פעם !!

      ליאת, 17/05/12 12:53

      רק שלא העמידו אותו לדין !! זה לא מקרה ראשון אצל הפושע הזה.

      IP: 85.64.186.95 דווח על תגובה זו

  • 12.

    מה עושה כיפה ע ל ראש הרוצח?

    shosh, 17/05/12 12:04

    מביש

    IP: 109.65.207.252דווח על תגובה זו

  • 11.

    סוףסוף הפרקליטות לא מכרה את הצדק בעבור נזיד עדשים...

    תהי מנוחתו של גדי ויכמן עדן., 17/05/12 12:03

    אני מקווה שהפרקליטות לא תחזור לסורה אחרי זה.. העם דורש צדק לא רק צדק חברתי

    IP: 84.109.118.243דווח על תגובה זו

  • 10.

    תנחומיי ומשתתף בצערך אבל אם יש אלוהים סביר להניח שהרצח היה נימנע ,

    מאחל לבן בליעל שלא יראה אור יום ושינמק בכלא, 17/05/12 12:00

    יש להחמיר עם האלכוהול שבעתיים מהסמים
    האלכוהול = מכת מדינה = רוצח בחסות החוק .

    IP: 79.177.38.10דווח על תגובה זו

  • 9.

    מי הרב שנותן להם כיפה איך שהם נכנסים לכלא?!?! (ל''ת)

    לירז, 17/05/12 12:00


    IP: 62.90.147.31דווח על תגובה זו

    • עו''ד המחלק כיפות ללקוחותיו

      חרדי, 17/05/12 14:06

      הכיפה הזאת מזוייפת או לא כשרה
      היא לא עזרה לו

      IP: 188.64.201.19 דווח על תגובה זו

  • 8.

    יש אלוהים..ממש מצחיק אם היה אלוהים הוא לא היה נירצח

    רמי, 17/05/12 11:58

    מדהים עד כמה האנשים מטומטמים

    IP: 85.250.145.115דווח על תגובה זו

    • טיפש, גם הבל נרצח ואלוהים נתן לזה לקרות

      נחושת, 17/05/12 12:30

      מדהים עד כמה בור אדם יכול להיות

      IP: 132.64.40.197 דווח על תגובה זו

      • אז לשיטתך כן יש אלוהים והוא לא אל חנון ורחום אלא שותף לפשע בפוטנציה , (ל''ת)

        זכור לי שעזר ויצמן ז'ל אמר שבעזרת השם הייתה שואה, 17/05/12 13:24


        IP: 79.177.38.10 דווח על תגובה זו

      • גם הבל זה סיפור מהאגדות אבל זכותך להאמין כמובן

        רמי, 17/05/12 14:46

        אבל אספר לך סיפור קטן באותו ההקשר.
        בחורה פגשה צפרדע בגן והצפרדע אמרה לבחורה שהוא נסיך שכושף על ידי מכשפה רעה שהפכה אותו לצפרדע ורק עם ישן כל הלילה במיטתה הואיהפוך לנסיך שוב. הבחורה היפה כמובן שלקחה את הצפרדע למיטתה ובאמת בבוקר ישן לידה בחור צעיר. אימא של הבחורה נכנסה לחדר וראתה את הבחור במיטת הבת שלה והאימא ממש לא מאמינה באגדות...

        IP: 85.250.145.115 דווח על תגובה זו

      • קצת מזכיר לי את ברכת הגומל...אנשים מתפללים לאלוהים שהציל אותם מצרה

        רמי, 17/05/12 14:49

        אבל לא מתלוננים על זה שהוא הכניס אותם לאותה הצרה...
        יש אמונה אין שכל ואין הגיון

        IP: 85.250.145.115 דווח על תגובה זו

  • 7.

    מסקנות מאד ברורות

    ישראל, 17/05/12 11:57

    הנני תושב פתח תקוה וחווה לעיתים קרובות את אותה חוייה מפוקפקת של בני נוער רועשים שתיינים ומטונפי ג'ורה.לאור מעשי הדקירה הרבים יש להשאיר למשטרה ''המהוללה''לנסות להראות את כוחה לא רק ברישום דוחות חניה ברחובות צדדיים.מצד שני אם אדם מחליט לנסות לטפל בעניין לבדו שייקח איתו נשק חם!!!!! ומי שאין לו כזה-שייקח איתו שכן או שניים ויצטייד באלה כבדה וכל מי שיתקרב אליו יסתכן בריסוק אברים.כל ה''גיבורים''הדוקרים האלה חכמים רק בלדקור ולברוח אבל אם יראו מולם מישהו חמוש יברחו כמו שפנים.

    IP: 192.117.2.162דווח על תגובה זו

    • מסקנה נוספת

      דרומית, 17/05/12 14:17

      הגיע הזמן שידע כל ערס שהערסיות יתכן שעושה רושם על החברה , אך את מחיר עשיית הדאויין'' עליו לשלם . ובמחיר גבוה . למען שערסים אחרים יראו ויגיעו למסקנה שהערסיות לא משתלמת.

      IP: 84.108.156.87 דווח על תגובה זו

  • 6.

    מה זה משנה? עיסקת הטיעון כבר מוכנה

    רפי, 17/05/12 11:52

    הפרקליטות הרקובה תעשה את מירב המאמצים להקל על הרוצח ובית המשפט ישמח להחזירו לרחובותינו במהרה.

    IP: 109.186.146.224דווח על תגובה זו

  • 5.

    רשעים לכלא!!!

    משתתפים בצער המשפחה, 17/05/12 11:51

    די להפקרות שלומנו!

    IP: 84.111.111.252דווח על תגובה זו

  • 4.

    להמתין. המשפט עדיין לא הסתיים. הוא יאושם רק בהריגה! (ל''ת)

    נאווה, 17/05/12 11:50


    IP: 89.217.63.159דווח על תגובה זו

    • את מתכוונת יורשע?

      נתי, 17/05/12 22:49

      נראה לי שאת מתבלבלת, הוא כבר נאשם ברצח. ייתכן שבסופו של דבר כבוד השופט ירשיע אותו בהריגה, אך, כאמור, הפרקליטות כבר החליטה להאשימו ברצח בכוונה תחילה.

      IP: 79.177.34.30 דווח על תגובה זו

  • 3.

    זה נשמע כאילו האלוהים שלה הוא חתיכת סדיסט. (ל''ת)

    טל, 17/05/12 11:50


    IP: 79.181.206.64דווח על תגובה זו

  • 2.

    סוף סוף אולי אולי אולי יהיה צדק. (ל''ת)

    אמנון, 17/05/12 11:49


    IP: 109.64.141.58דווח על תגובה זו

  • 1.

    על מי הוא מנסה לעבוד עם הכיפה?

    משה, 17/05/12 11:47

    על השופט או על אלוהים?

    IP: 212.25.102.57דווח על תגובה זו