• 131.

    מותר להם לציין את יום האבל שלהם, אבל סטודנטים שלא מסכימים

    הייטקיסט, הרצליה קיפוח, 14/05/12 11:56

    מוזמנים לקיים באותה שעה במקום אחר בקמפוס יום שמחה על הנכבה, שמחה על הכשלון הערבי בכיבוש המדינה היהודית.

  • 130.

    סקלי הביאו לך מתחזה לימני כדי שתנצח אותו אתה גם מתנחל באבו ריש

    מתושלח, 13/05/12 12:26

    למד היסטוריה ותבין שגם אתה מתנחל
    המרצה שלך משייך מוניס פחד להגיד לך
    את זה שלא תנטוש אותו לבד

  • 129.

    הגיע הזמן

    sd, 13/05/12 11:46

    שהשחיתות באוניברסיטאות תעלם

  • 128.

    צריך להראות לאוניברסיטה מאיפה משתין הסטודנט

    ZED, 12/05/12 12:17

    ומה הצעד הבא ? יום הזכרון לכיבוש ברלין ?
    כי הרי צריך להזדהות
    עם כל הגרמנים המסכנים
    שנהרגו במלחמת העולם השניה

    אין טעם להילחם עם השמאל שכמעט נכחד
    אסור להיגרר לפרובוקציה הזאת
    יש להילחם באוניברסיטאות !
    להכות אותם איפה שכואב
    לבוא ביום הפתוח עם שלטים וקהל
    ולהסביר לכל מי שחושב להירשם שהמקום הזה נותן יד לדה-לגיטימציה של המדינה שלנו
    להצביע ברגלים ולא לבוא ביום שני
    שיעשו דקת דומיה לעצמם
    זה יעביר את המסר טוב יותר מכל דבר אחר

  • 127.

    אם לגדעון סער מותר לעשות פרובוקציות, אז למה להם לא?

    קובי, 11/05/12 23:23

    הכל צביעות ופוליטיקה

  • 126.

    לחגוג בכיף את יום הנכבה ולאחל למשתתפים''''בקרוב אצלכם''! (ל''ת)

    יאסר ערפאת, 11/05/12 17:02

  • 125.

    האוניברסיטה הודיעה על ביטול האירוע

    אוניברסיטת תל אביב - אגודת הסטודנטים, 11/05/12 11:40

    לאחר יומיים של לחצים ודרישות מצד הסטודנטים לבטל את האירוע הפוגעני, החליטה הנהלת האוניברסיטה לבטל את האירוע. לידיעתכם.

    • או שלא.... (ל''ת)

      קוקו, 11/05/12 13:07

  • 124.

    nakba day in t.a university

    joseph behar, 11/05/12 08:24

    I think it's shameful and unthinkable that this day should be celebrated ina hebrew university,let them celebrate it in their own arb university

  • 123.

    פאשיזם זול זו נרי קרקע פלסטינית שדודה (ל''ת)

    חיחיח, 10/05/12 20:44

  • 122.

    שיעשו את הנכבה במיצריים, ירדן, סעודיה וסוריה,

    אלה המדינות שאחראיות לנכבה שלהם,, 10/05/12 18:05

    הבנתה

  • 121.

    מאוניברסיטת תל אביב נמסר בתגובה:

    בע, 10/05/12 17:59

    “לבקשת קבוצת סטודנטים הלומדים באוניברסיטת תל אביב אישרה האוניברסיטה קיום פעילות לציון 'יום הנכבה' בשבוע הבא. הליך האישור התנהל על פי הוראות החוק ותקנות האוניברסיטה”.

  • 120.

    די לכיבוש הערבי בארץ ישראל ! (ל''ת)

    ערבים לערב\עבר הירדן, 10/05/12 17:49

  • 119.

    מילה מפוצצת ''מרחב ציבורי''. הלו . אפשר להפגין כנגד ובעד.

    יחיאל כ''ץ, 10/05/12 16:30

    מדינה דמוקרטית שבה מיעוט שבמיעוט מבקש ''במה'' לרעיונותיו.עצוב .
    אבל ,אם האוניברסיטה בשם הדמוקרטיה מתירה מפגן הזויי זה יש לשלול מהאוניברסיטה את הסיוע שמקבלת האוניברסיטה ממשרד החינוך, או מגופים ממשלתיים אחרים.
    ציון ה''נכבה'' -אסון בשפתם הוא יום שמחתנו על עצמאותנו.
    תארו לעצמכם שהערבים היו מנצחים במלחמת השחרור. זו אינה אמירה בעלמא.בל נשכח זו מדינת ישראל .
    ארצות ערב יצרו בעיית פליטים גדולה יותר כשזרקו , פשוטו כמשמעו , את היהודים מארצותיהם .
    הבדל אחד- ישראל קלטה את הפליטים ואיזרחה אותם. ארצות ערב לא קלטו את אחיהם לא איזרחו אותם והזניחו אותם.

  • 118.

    לפעמים אני שואל את עצמי למה ביטלו את הממשל הצבאי

    אלון, 10/05/12 14:14

    לא היו מעיזים להרים ראש שהממשל היה

  • 117.

    מה יהיה? נו באמת? די עם האיוולת, תוקיעו אותם !!!! (ל''ת)

    תומר, 10/05/12 14:11

  • 116.

    ''אגודת הסטודנטים'' היא ביזיון שגונב את כספי הסטודנטים בשירות שלטון ההון

    אור שחר, 10/05/12 13:53

    ''הטקס עלול לפגוע ברגשותיהם של סטודנטים'' הוא הקשקוש הגדול ביותר ששמעתי אי פעם. מדי יום רביעי באוניברסיטת תל אביב מרוויחה האגודה מפורנוגרפיה מסחרית בלב האוניברסיטה שממנה מרוויחים בכיריה משכורות נאות. השוק ההיפר-קפיטליסטי והרעש הגרנדיוזי הזה פוגע במאות סטודנטים, מפריע ללימודים ואין לו שום קשר למוסד אקדמי.


    מרבית הסטודנטים במוסד תומכים בטקס לזכר המזכיר את אסון הנכבה, שהמדינה יכולה להמשיך ולהכחיש על אף אחריותה לגירושם של יותר מ700,000 פליטים. ל ''אם תרצו'', ''ישראל שלי'' ושות' אין שום קשר לאוניברסיטה, כמות התומכים שלהם בקרב הסטודנטים נמוכה עד אפסית, ובעיקר קיומם הוא תרומות של ימין קיצוני אמריקני או יש''ע.


    מי שואל בכלל את הגוף האנכרוניסטי הזה שגוזל 400 שקל בשנה מה לקיים ומה לא? שיפרקו את האגודה כצעד ראשון, גועל נפש שמרני ומלוקק מן הזן הגרוע ביותר.

  • 115.

    כישלון של ההנהלה - לא ראוי לאוניברסיטה שקיימת הודות לתורמים יהודים

    דני, 10/05/12 13:02

    איך ארוע כזה מצטייר לתורמים בדיוק, הא? ההנהלה כשלה בכל מובן אפשרי.

  • 114.

    הדמוקרטיה בישראל פשטה את הרגל- כל הנבלות מנצלים אותה לרעה (ל''ת)

    מימיק, 10/05/12 12:34

  • 113.

    כל הסטודנטים באוניברסיטה מתנגדים לאירוע !!!

    אודי, 10/05/12 12:17

    לידיעתכם, כל הסטודנטים באוניברסיטה, למעט אותו מיעוט עלוב המחפש פרובוקציות, מתנגד נמרצות לאירוע.
    אנחנו מתארגנים, ואני מבטיח לכם שהאירוע לא יתקיים. אנחנו נעצור אותו בגופנו ויהיו נפגעים.
    אנחנו קוראים לכל אחד, סטודנט ולא סטדנט, לבוא ביום האירוע לאוניברסיטה, ולעמוד לצידנו, כדי לא לאפשר את האירוע.

    תודה, ומחכים לכם

  • 112.

    באמת צריך להתאבל...

    דוד קקון, 10/05/12 12:10

    שהפלסטינאים המסכנים לא הצליחו לזרוק אותנו לים...

  • 111.

    השמאל ההזוי מנסה לקנות אהבה של ערבים על חשבון דם יהודי (ל''ת)

    בני, 10/05/12 11:58

  • 110.

    נכבה חרטה

    מישהו, 10/05/12 11:04

    השמאלנים הקיצונים רוצים תשומת לב אז ניתן להם במקום מכות מכל הלב שירגישו כמו הפעילי ימין

  • 109.

    ערביי ישראל מזדהים עם מנעמי הדמוקרטיה בישראל מכאן ועם השאיפות הלאומניו

    דוד נגב, 10/05/12 10:26

    ערביי ישראל מזדהים עם מנעמי הדמוקרטיה בישראל מכאן ועם השאיפות הלאומניות של הפלסטמוסלמים שמעבר לקו הירוק משם!!! לא לטעות, שיטת הכיבוש הזוחל ב''שלבים'' מבית מדרשם של הפלסט-מוסלמים (שאימצו את תורת בורגיבה), בסיוע פעיל של השמאלנים בישראל ובמימון עתק של כסף אירופי-סעודי, עובדת משני עברי הקו הירוק בתנועת מלקחיים!!!

  • 108.

    ''נקעה''-נקעה נפשנו מהתעמולה והשתלטות השמאל-ערבים במימון אירופי-סעודי (ל''ת)

    דוד נגב, 10/05/12 10:21

  • 107.

    לא מבינה למה כל הסטודנטים ''הנחמדים'' האלו לא לומדים בביר זית...

    בר, 10/05/12 10:19

    אם הם כל כך מזדהים עם הערבים המפונים מכפריהם שילכו ויתרמו לאוניברסיטה הנכבדה בביר זית ולא ילמדו ויתפסו מקום/תקן של סטודנטים שגם מכירים בקיומה של מדינת ישראל..

  • 106.

    סטודנטים יהודים בעד חיסול המדינה

    ג. אדם, 10/05/12 09:46

    הצדקנות הצבועה של הנכבה-חרטא של העם הבלסטיני שמעולם לא היה, משמשת מסווה לאג'נדה של חיסול המדינה היהודית והקמת מדינה מוסלמית על חורבותיה. הצביעות מגיעה לשיא כשההפגנה מתקיימת על אדמות שייך מוניס, שעל חורבותיה נבנתה אוניברסיטת ת''א. האם יפי הנפש האלה מתכוונים לדרוש מהאוניברסיטה שלהם לפנות את עצמה מן האדמה השדודה שעליה נבנתה? צבועים!!!

  • 105.

    אל תיתנו במה לפולחן ההונאה העצמית והעולמית של הערבים...

    מקס, ת''א, 10/05/12 09:34

    אם הם מאמינים בכל תיאוריה שמתאימה להם, מופרחת ככול שיהיה (הכחשת השואה למשל), אנחנו לא צריכים לאפשר את הקרקס הזה בשטח האוניברסיטה האיברית הראשונה

  • 104.

    קיומינו מעורר בהם אבל אז שיעברו לחיות במקום אחר (ל''ת)

    האויב שבפנים, 10/05/12 09:34

  • 103.

    יום הנכבה הוא יום חג ושמחה על כשלון רצח העם המתוכנן

    יום הנכבה הוא יום חג, 10/05/12 09:30

    יום הנכבה הוא יום חג ושמחה על כשלון רצח העם המתוכנן

  • 102.

    כמה שישראלים אוהבים !

    שלומי, 10/05/12 09:27

    כמה שישראלים אוהבים שדורכים להם על הפצעים וקופצים להם על הראש ועדין הכל בסדר חחחחח

  • 101.

    כבוד למי שבחרו באלימות ומלחמה ??

    איזה ציניות, 10/05/12 09:11

    הרי מדובר בהחלטה ערבית להתקיף ולמחוק את יהודי האיזור. הם לא מתכוונים להצטער על ההחלטה, רק על ההפסד....
    האוניברסיטה שהפסידה פעמיים

  • 100.

    בקרוב הערבים יוכלו אותנו חיים ......

    מדינה ישראל משקיעה בכולם רק לא ביהודים שחיים פה!!!, 10/05/12 09:01

    ועוד אומרים שבארץ ערבים מקופחים הם רק השתלתו על הכל על אוניברסיטת ירושלים שרבים מהיהודים כבר לא רוצים להתקרב לשם בגלל ריכוז סופר גבוהה של ערבים כך גם קרה עם אוניברסיטת חיפה ואוטוטו יקרה עם אוניברסיטת תל אביב....איפה מקופחים מכניסים אותם ללימודים בלי תנאי קבלה מינימלים העיקר למלות מכסות נוכחות להפך היהודים הפכו למקופחים במדינת ישראל!!!!!!באיזה מדינה ערבית היו משקיעים ככה בערבים כמו במדינה יהודית אבסורד נותנים להם השכלה אקדמאית והם הולכים ומפוצצים אנשים ברחובות ובאוטובוסים .....במקום להשקיעה ככה ביהודים משקיעים בערבים ששונאים את המדינה שנאת מוות ולא מהססים להכריז זאת בכל פינה הנה עובדה יום הנכבה למה בכלל באוניברסיטה צריכים לציין כזה יום?????אנחנו מדינה יהודית או אולי הפכנו לערבית ואף אחד לא עדכן ??? ישראל דואגת לסודנים , לערבים , לפיליפינים , לכולם רק לא ליהודים.........

  • 99.

    ''עם פלסטיני? אין כזה עם'' - את זה אמר עזמי בשארה אצל ירון לונדון

    ירדן היא ''פלסטין'', 10/05/12 08:24

    מתי קם העם הפלסטיני?
    מהם גבולות ארצו ועיר בירתו?
    איזו תרבות הוא יצר?
    מיהם האישים ההיסטוריים של העם הזה?
    מדוע קוראים לעם הזה בשם שלא ניתן להגות בערבית? (בלסטין)

    הערבים המתקראים ''פלסטינים'' הם מהגרים ממצרים, מלבנון, מסוריה, מלוב. את זאת ניתן ללמוד גם לפי שמות המשפחה שלהם.

    • ואיפה היו גבולות העם הישראלי/יהודי בשנת 1921 למשל? (ל''ת)

      יאיר, 10/05/12 09:24

      • היהודים גורשו מישראל. אם תלך עוד קצת אחורה תראה ארץ שוממה בלי ערבים

        וכל שמות הישובים עבריים! מה למשפחת אל-מצרי בישראל?, 10/05/12 10:24

        שר החוץ של החמאס בעצמו אומר למצרים: כולנו מצריים. הערבים הגיעו לכאן, בין היתר, בזכות הפריחה הכלכלית שהביאו גלי העליות.

      • ואיפוא היו גבולות העם הפלסטיני/ מוסלמי בשנת 1921 למשל?

        ליאיר........, 10/05/12 14:20

        כשתימצא את התשובה לשאלה הזאת, תקבל גם מענה לשאלה ששאלת.

      • זה קל יאיר

        סטודנט, 10/05/12 15:11

        יאיר אתה מרים להנחתה לפי החלטות סן-רמו וכן חבר הלאומים(שהפך לאו''ם שאישרר את החלטות חבר הלאומים) מדינת ישראל/יהודים או בית לאומי לעם היהודי שניתן כמנדט לאנגליה כולל את ארץ ישראל של ימנו וכן את שטח ירדן
        זה ענה לך?

        • אני מבקש, אל תבלבל את יאיר עם עובדות (ל''ת)

          לא חסר אויבים שצריך גם טיפשים, 11/05/12 18:46

      • אז הם עוד כללו את ירדן כולה, לפני שהמציאו את ההאשמים (ל''ת)

        בוקר טוב ליאיר שהתעורר אתמול לעולם, 11/05/12 18:45

  • 98.

    לאסור עליהם לקיים את הנכבה בישראל

    חגי אורי, 10/05/12 07:53

    שילכו לעזה או לאבו מאזן ושם יערכו את יום הנכבה, הרוצחים השפלים שעד היום טובחים בנו בכל הזדמנות, שיצמדו לעובדות הם לא רצו בחלוקת המדינה הם פתחו במלחמה, וכשהם מספדים כרגיל הם מיללים תוכנה אופיינית לערבים.

  • 97.

    אוניברסיטת ת''א קן צפעונים חמים של השמאל הראדיקאלי

    yoni207, 10/05/12 07:34

    הנהלת האוניברסיטה מנסה להיתמם על חשבון מדינת ישראל ותושביה היהודיים. לפטר את ראשי האוניברסיטה השמאלנים,מקומם לא בחינוך העם הישראלי שילכו לאוניברסיטת שכם וראמאללה,שם יתקבלו בברכה,כאן הם לא רצויים.

  • 96.

    להקצות את הבית הירוק לטקס הנאכבה. מתאים (שיח מוניס)

    יואבחלב, 10/05/12 07:23

    להיות תלמיד באוניברסטית תל אביב ולציין את הנאכבה זה משהו שמתקרב לשיא הצביעות.

  • 95.

    שמאלן שחש שגרמנו עוול זה לגיטימי אך אין זה עולה בקנה אחד

    רוני מסיקה, 10/05/12 07:11

    עם מגורים במדינה שנגזלה לטענתו
    עזוב את תל אביב את אשקלון את המדינה והגר למקום אחר
    אחרת אתה סתם משטה ומתעתע בערבים וביהודים כאחד
    אין מקומך כאן אתה מאחז עיניים וציני

  • 94.

    אוניברסיטה שממומנת עי המדינה,מתירה הפגנה נגד קיומה,זעקי ארץ הזוייה (ל''ת)

    רקטור למדעי הכלום, 10/05/12 07:05

  • 93.

    טוב שלא חוגגים אנשלוז בשמוניברסיטה הזאת. מה עם מרד חמלניצקי? (ל''ת)

    אאא, 10/05/12 07:02

  • 92.

    אוניברסיטת ת''א יושבת על הקרקע ה''ערבית'' לכאורה (ל''ת)

    אז שיועילו להתפנות או שיפונו ע''י בגץ חחחחחחחחחחחחח, 10/05/12 07:00

  • 91.

    סער סקאלי, בוא נעשה הסכם. ברגע שאתה מארגן במדינה ערבית כלשהי

    יום זיכרוןליהודים נפגעי הטרור הערבי, ניתן לך לקיים, 10/05/12 06:48

    את יום הנכבה שלך.

    עד אז, לך לעזאזל, אתה וחבריך חולי הנפש.

  • 90.

    מי שאירגן את המרמרה(שפירו)ואת האנרכיסט הדני ואת ההפגנה הזאת אילו יהוד

    שקד,ירושלים, 10/05/12 06:45

    האנרכיסטים באירופה מקבלים מכות מהמשטרה ואין כזה רעש,צריך לתת יד חופשית למשטרה שתוציא קצת קיטור שיפסיקו להוציא עצבים על חפים מפשע ובא לציון גואל

  • 89.

    אוניברסיטה של שרמוטות

    ימני מפוכח, 10/05/12 06:40

    חתיכת שמאלנים מסריחים

  • 88.

    נכבה=חרטה=כחבה (ל''ת)

    שקד,ירושלים, 10/05/12 06:20

  • 87.

    ''הליך האישור התנהל על פי הוראות החוק ותקנות האוניברסיטה''-כך מצדיקה

    א, 10/05/12 06:14

    אוניברסיטת תל אביב את שמאלניותה הקיצונית! הפקרות שמאלנית במימון המדינה!

  • 86.

    האוניברסיטה תמיד יכולה לבטל בטענה של סיכון הציבור,אז תנו להם סיבה... (ל''ת)

    א.ב.סיבוב מושלם.,, 10/05/12 05:58

  • 85.

    מרצים ימניים פוחדים ממרצים שמאלנים

    עובדת אוניברסיטת ת''א, 10/05/12 05:48

    אני מכירה אישית מספר מרצים שהם ימניים. אך הדבר ''סודי''. הם לא מעזים להודות בכך בגלל השפעת וקולניות המרצים מהשמאל הקיצוני באוניברסיטת ת''א. זה עצוב מאוד.

  • 84.

    לא יאומן שנבלים יהודים נותנים יד לדבר כזה. (ל''ת)

    נפיח, 10/05/12 05:44

  • 83.

    זה השורש: שהמדינה מאפשרת יום השואה להקמתה, לכן גם האוניברסיטה ממלכתית

    הנהגת ישראל - זה השורש הרקוב!, 10/05/12 05:26

    חייבת לאפשר אותו.
    על המדינה להפסיק לפחד מערבי ישראל ולאסור את היום הנכבה. יש גבול לכל דבר וגם לחופש ולדמוקרטיה! מי שרואה שואה בהקמת המדינה יהודית שלא ינצל את המדינה מצד אחת ומצד שני יציין את הקמתה כיום השואה!

    • כזב הנכבה

      cordelia, 10/05/12 09:14

      עוד חיים עמנו בני דור מלחמת העצמאות והם העדות החיה, ולא העוות ההסטורי, שאת האסון
      כביכול, הנכבה, הביאה הערבים על עצמם בעזרתם הפעילה של שש מדינות ערב שהתנפלו עלינו בדיוק ביום ה-15 במאי 1948 והביאו
      עלינו מלחמה עקובה מדם עם אבידות של כ-10%
      ממיטב הנוער!! המנהיגים שלהם האיצו בהם
      לעזוב לזמן קצר כי בעזרת שיתוף הפעולה של
      האנגלים היו משוכנעים כי יזרקו אותנו לים.
      עוד ישנן הקלטות מהתקופה הזאת מחיפה ומיפו!
      כך השתלט הנרטיב של השמאל מאז שיוסי שריד
      ותמיר שרי החינוך הביאו את הרוח הרעה הזאת לתודעה.

  • 82.

    רציתי ללמוד בת''א שנה הבאה - שישכחו ממני !!!!

    איתי, 10/05/12 05:03

    לא מגיש מועמדות לאוניברסיטה שאינה מכבדת את הלאום שלי.
    הצעה: בסמוך לדגל ישראל, תניפו גם את דגל פלשתין כדי ''לאזן'' את התמונה ולכבד את רגשות הערבים.

    • להפך! תיכנס ללמוד שם, תצביע ותשפיע. אסור להשאיר את הבמה להזויים האלה (ל''ת)

      אתה פועל בתבוסתנות. לא זו הדרך., 10/05/12 06:53

    • רק שתדע - הנהלות של העברית ושל בער שבע - אותו זבל (אם לא יותר) (ל''ת)

      גגג, 10/05/12 07:07

    • באוניברסיטת חיפה הפגנות נגד המדינה הם עניין שבשגרה

      סטודנט, 10/05/12 07:36

      ובבן גוריון השמאל הקיצוני מסית את הערבים נגד המדינה.
      האמת היא שבכל מוסד לימודים שיש בו מדעי הרוח יש תופעת לוואי של שמאל קיצוני. מסיבה זאת לא שמענו על פעילי שמאל בטכניון ובמכון ויצמן.

    • אוי ואבוי, איתי לא ילמד אצלנו!

      אוניברסיטת ת''א, 10/05/12 10:58

      לאן נוליך את הבושה...

    • גם לא היינו מקבלים אותך (ל''ת)

      בכיר באוניברסיטה, 11/05/12 17:23

    • להיפך תצטרף לאילו שרוצים לתקו את העיוות המוסרי שם (ל''ת)

      להקים קן ציוני מוסרי כמשקל נגד לתא הטרור הפלשתינאי, 11/05/12 19:01

  • 81.

    Rubbish University

    Ahmad, 10/05/12 04:58

    באוניברסיטת תל אביב אישרה האוניברסיטה קיום פעילות לציון 'יום הנכבה' בשבוע הבא. הליך האישור התנהל על פי הוראות החוק ותקנות האוניברסיטה”.
    Rubbish University with mind of bird!
    You are sooooooooooooo discussting!
    And Noa Levy: We have bigger
    and better for you! There is no need to beg and lick to stinky Arabushes.

  • 80.

    As long as Jews can’t do the same on the premises of Palestinian inst

    JJJ, 10/05/12 04:41

    The leadership of this institution must be replaced, enemies of the state of Israel use the gullible naive Jewzalechs to call openly under the hospices of this institution the inhalation of Israel. As long as Jews can’t do the same on the premises of Palestinian institutions, so the Arabs can’t either. They can demonstrate openly on public land or their own cities with permits, but not do to others while the others can’t do to you

  • 79.

    למה להפיק משהו מיותר, יש להם מבחנים - למה לבזבז את הזמן???

    1, 10/05/12 04:16

    יום הנכבה לא מעניין אף אחד. אנשים עסוקים יותר מדי בהצלחה שלהם מאשר בטקס ''אינפורמטיבי'' כלשהו על יום הנכבה.

  • 78.

    כל ישוב יהודי שנכבש ע''י הערבים ב- 48' נהרס ותושביו נרצחו או גורשו.

    יעקובי: הפיצו את המידע הזה., 10/05/12 04:03

    הרוצחים הערבים הצליחו לכבוש כמה ישובים יהודיים במלחמת העצמאות.
    כל ישוב יהודי שנכבש על-ידם נהרס או הועלה באש, ותושביו נרצחו, גורשו או נלקחו בשבי.
    כזה היה גורלם של שלושת ישובי גוש עציון, וכן הכפר נוה-יעקב, הרובע היהודי בירושלים העתיקה, שכונת שמעון הצדיק (שייח' ג'ראח), הישוב עטרות, כפר דרום, ניצנים, המושבה משמר הירדן (שנפלה בידי הרוצחים הסורים) ועוד.
    נקל לשער מה היה עולה בגורלם של יהודי ארץ ישראל אילו ניצחו במלחמה הרוצחים הערבים.

    • בדיוק! הבעיה היא שהישראלים היום בכלל לא מכירים את העובדות ההיסטוריות

      מי שביצע טיהור אתני ב-48 היו הערבים, לא היהודים!, 10/05/12 06:51

      בצד היהודי נותרה לנו ב''מתנה'' אוכלוסייה ערבית עויינת, בצד שכבשו הערבי לא נשאר ולו יהודי אחד.
      הרובע היהודי בירשלים הועלה באש וכל תושביו, כולל אזרחים, ותושבי גוש עציון ועוד, נלקחו בשבי לתקופה ארוכה.

      נמאס, פשוט נמאס מהתעמולה הפלסטינית שאותה מדקלים דווקא יהודים!

  • 77.

    אם תרצו, אנא היכנסו לפעולה. למה רק באוניברסיטת בן גוריון (ל''ת)

    גם באוניברסיטת ת''א פשה נגע השמאלנות, 10/05/12 03:50

  • 76.

    יום השואה

    יורקים על מי שמת למענם, 10/05/12 03:41

    אני מציע שביום השואה הם יארגנו טקס אלטרנטיבי בו יעלו על נס את אסונו של העם הגרמני שסבל רבות בשל תבוסתו במלחמת העולם השניה.
    חשוב לדבר על אסונם של הגרמנים, זה הכרחי כדי להתקדם לכיוון של חיים נורמליים.

  • 75.

    הפרופסורה השמאלנית בבעיה קשה נסיונות אחרונים לצוף לאבדון שיבוא להם . (ל''ת)

    יעקב ישוע, 10/05/12 03:23

    • שריד אבולוציוני,בכל זאת יש משהו בתורתו של דרווין (ל''ת)

      הפרופסורה השמאלנית,פרק סיום, 10/05/12 07:10

  • 74.

    הערבים התחילו לכנות עצמם כפלסטינים 2 עשורים לאחר הקמת ישראל! (ל''ת)

    חיים, 10/05/12 03:11

    • השמאלנים התחילו לקרוא לערבים פלסטינאים, לא הערבים! (ל''ת)

      NY, 10/05/12 04:43

  • 73.

    מן הדין להבהיר לדור הצעיר הם מתאבלים על העובדה שבמשך

    משה בודק, 10/05/12 03:01

    150 שנה הם מבצעים בנו רצח עם-אחד אחד ולא הצליחו להכחידנ מעם. אין בלבי ספק כי אילו הובסנו ב-48 לא היה נותר מאתנו שריד ופליט

  • 72.

    שהנבלות יציינו את יום הנכבה בסוריה. חצופים שאין כמותם!

    מה עם הנכבה היהודית? לא שמעו על כך הטיפשים?, 10/05/12 02:48

    שיצעקו עד מחר בבוקר. אסור לאפשר להם לקיים את הטקס.

    וחוץ מזה, לא היה כבר טקס ביום העצמאות? כמה פעמים יחגגו את היום הזה?

  • 71.

    כמה סטודנטים ערבים באונ ת''א, וכמה ממשפחות שנותקו מישובם? (ל''ת)

    אני, 10/05/12 02:20

  • 70.

    רפובליקה בננות

    ddt, 10/05/12 02:04

    עכברושים שמאלנים עם ''אחיהם'' עכברושים ערבים נגד מדינת ישראל.

  • 69.

    השקר הגדול בהיסטוריה !!! פתחו מלחמה נגד ישראל במטרה לחסלה ומאשימים את (ל''ת)

    ישראל, 10/05/12 01:36

  • 68.

    בואו לאוניברסיטת שיך מוניס עם דגלי הלאום (ל''ת)

    הדגלים של מדינת ישראל, 10/05/12 01:06

  • 67.

    שיאשרו הפגנה הקוראת להרס חממת המחבלים הקרויה אוניברסיטת תל אפיפ (ל''ת)

    כ, 10/05/12 01:04

  • 66.

    שמאלניים אתם מגעילים אותי (ל''ת)

    G, 10/05/12 00:58

  • 65.

    עבודה-מרצ-ערבים, לכו לבתי הקברות, בקשו סליחה מאלפיים קורבנות שלום-אוסל (ל''ת)

    דוד נגב, 10/05/12 00:41

  • 64.

    דרך פעולה טובה נגד האיוולת

    ישראלי, 10/05/12 00:40

    יש לאוניברסיטה המון תורמים, ישראלים ויהודים טובים. צריך לשלוח להם מכתב עדכון על האירוע המביש. יש לי הרגשה שחלק לא קטן מהם יפסיק את תרומתו. שיחפשו תרומות בעזה ורמאללה.

    • רעיון מצויין!

      אופירה, 10/05/12 05:51

      שהאוניברסיטה תנסה להשיג תרומות מפלסטינאים עשירים שממיילא לא משלמים מסים!

    • בדיוק כך, רק דרך התורמים ניתן להפסיק את התופעה הזאת (ל''ת)

      אז ההנהלה תמצא דרך לעצור את זה, 10/05/12 06:53

    • ישראל שלי פועלת לידע את התורמים שילחצו על האוניברסיטה לבטל את הטקס-שקר (ל''ת)

      122, 10/05/12 10:25

  • 63.

    אני מתבייש במוסד שבו אני חבר

    איש סגל באוניברסיטה, 10/05/12 00:37

    אם היו באים אלי עם בקשה כזו הייתי זורק אותם מכל המדרגות

    • לעולם לא אהיה חבר במוסד שמקבל חברים כמוני (ל''ת)

      וודי אלן,גרושו מרקס, 10/05/12 07:15

    • למה אתה מסתתר.אנשים כמוך צריכים להרים את הראש !!!

      yoni207, 10/05/12 07:39

      מספיק להסתתר מפחד הנוגש השמאלני באוניברסיטה השמאלנית הזו.כל מי שיש לו נפש יהודיה ואוהב את ארצו ולא את הרוצחים הערבים ושונאינו מבית,צריך לעשות מעשה,ללא מורא ופחד. כמו שהם לא מודאגים ממה שיקרה להם,גם אתה תאזור אומץ. בהצלחה.

    • איש סגל-שקרן (ל''ת)

      רני, 11/05/12 17:24

  • 62.

    ''נכבה'' (בראשי תיבות2): נכשלנו/ננסה-כיבוש-בשיטת-השלבים=-ה(אי)סלמי.. (ל''ת)

    דוד נגב, 10/05/12 00:35

    • נ-נבלות כ-כלבים ב-בואו ה-הביתה ,קריאה לפלשתינאים ! (ל''ת)

      ואוניברסיטת ת''א מזמינה ומברכת, 10/05/12 07:05

  • 61.

    ''נכבה'' (בראשי תיבות1): נ-יסינו כ-ליה ב-עם ה-יהודים... (ל''ת)

    דוד נגב, 10/05/12 00:34

  • 60.

    שמאל זו מחלת נפש חמורה, ורק בודדים ניתן להציל!

    מאבחן, 10/05/12 00:30

    לשאר הסטודנטים השפויים, להצביע ברגלים, לא להגיע ללימודים באותו היום שהנהלת האוניברסיטה תבין שלתמיכה בהרס מדינת ישראל יש מחיר!

  • 59.

    כמה ימי נאכבה יש בשנה ? עמותת זוכרות כבר הפגינו השנה !

    מושיקו, גליל-עליון, 10/05/12 00:29

    צריך להזכיר לעמותת זוכרות שמדובר ביום הנאכבה ולא ב''חודש הנאכבה''.

    לפני שבועיים, ביום העצמאות שלנו (ה' באייר) הפגינה עמותת זוכרות בכיכר רבין.

    ובכן בנות, תנוחו קצת.

    • ראיתם את פעילות העמותה,רווקות זקנות ומקומטות שכועסות (ל''ת)

      על העולם.אז תבינו ותתחשבו, 10/05/12 07:12

    • אם ל20 נהגות משאית בת''א אתה קורא הפגנה, אז נכון

      אור, 10/05/12 10:26

      ובינינו, המשאית נראת יותר טוב מהן..

  • 58.

    האוניברסיטה עומדת על הכפר הערבי שייח מוניס

    דוד, 10/05/12 00:26

    מין הדין שכל בניני האונברסיטה יהרסו והשטח יוחזר לערבים.
    כל הסטודנטים שלמדו במשך השנים באוניברסיטה על שטחי הכפר הערבי, כספם יוחזר להם ע''י האוניברסיטה + פיצוי.
    נו, איך אני בתור דמגוג ?
    אה, חשבתי שאני במשחק מי דמגוג יותר, אני או האוניברסיטה.
    כי בשם הדמוקרטיה, לא ישאר מבנה אחד עומד באוניברסיטה.
    ממליץ לאונ' הפעילי שיקול דעת, ובשם הדמוקרטיה המתגוננת, בטלי יום הנכבה.

    • צודק,כן יש להחזיר את אילת(אום רשרש) למוסלמים יש רב סודני........ (ל''ת)

      צדוק הצדיק, 10/05/12 07:11

  • 57.

    סער אומלל איפה ההורים שלו?? יהודי אומלל (ל''ת)

    רועי, 10/05/12 00:22

  • 56.

    אחינועם ניני תשיר?

    הרצל, 10/05/12 00:18

    פעם בוגדת - תמיד בוגדת

    • אין לה כבר קול לשיר,היא תקרא פואמה (ל''ת)

      שידור ישיר בנשיונל גאוגרפיק, 10/05/12 07:07

  • 55.

    סטודנטים שישתתפו בהפגנה הזאת צריכים להכשיל אותם כי אינם יודעים היסטורי (ל''ת)

    דן, 10/05/12 00:17

  • 54.

    לבטל את הטקס המביש הזה (ל''ת)

    ב', 10/05/12 00:07

  • 53.

    אם תרצו -תתארגנו ואל תתנו להם להפוך את יום העצמאות ליום אבל (ל''ת)

    סטודנטים -אל תתנו לזה לקרות-תפגינו ותפעלו נגד, 09/05/12 23:56

  • 52.

    I will never donate more money to TA University

    H. Strauss - Alumni, 09/05/12 23:50

    What a shame, I am really furious at the University

  • 51.

    לחדד את האמת (ל''ת)

    אייבי, 09/05/12 23:49

  • 50.

    הצדקנות הצבועה של השמאל הקיצוני...

    נילי, 09/05/12 23:47

    מצד אחד הם מעוניינים רק ''להעביר אינפורמציה'' , אבל הם לא מוכנים לעשות זאת באולם סגור , אלא בפרהסיה שכל העולם ישמע את הזבל שלהם.

  • 49.

    צריך לאיים בהתפרצות זעם בלתי נשלט... ממש כמוהם (ל''ת)

    אייל, 09/05/12 23:41

  • 48.

    חבל שכספי משלם המיסים מממנים את ההפגנה הזאת. לייבש את האוניברסיטה (ל''ת)

    חרם הקצבות ותרומות, 09/05/12 23:38

  • 47.

    האסון קרב ובא (ל''ת)

    עלינו לשים לו סוף, 09/05/12 23:38

  • 46.

    כרגיל אוניברסיטת תל-אביב מסתתרת מאחורי תקנון קלוקל

    איציק, 09/05/12 23:29

    זו האוניברסיטה ההזויה, כמו גם אוניברסיטת חיפה, ששום דבר ציוני לא חשוב לה. חשוב תקנון שהיא קבעה וביכולתה לשנות, אך היא לא תעשה זאת כיוון שזה ישרת את השכל הישר ועל הדרך את המדינה. אבל זו לא דרכה של האוניברסיטה בעיר העיברית הראשונה. דרכה למאזוכיזם, והעדרת האויב, כהומאני ומסכן. זו הדרך לחורבן הבית השלישי, בטרם נבנע. היהודים תמיד היו מוצלחים בהרס עצמי. לא צריך אויבים, אנחנו נחסל את עצמנו לבד.
    ותןדה לאוניבסיטת תל-אבי על המאמץ בהשמדה עצמית.

  • 45.

    אנשי הימין פשוט לא יכולים לסבול את המחשבה שיש מישהו שחושב אחרת

    א, 09/05/12 23:21

    הייתי שמח לראות אנשי ימין שמוכנים לשאת את קיומה של דעה אחרת משלהם, אבל דומני שאין כאלה - ואם יש, אז אותם אנשי ימין מתקיפים גם אותם (והיו דברים מעולם).

    לכן אולי כדאי לעדכן אותם שבדמוקרטיה יש גם אנשים עם דעה אחרת. למשל, הדעה האיומה והנוראה שהקמת מדינת ישראל, ככל שהיא מאורע משמח לחלק מאיתנו, הייתה גם כרוכה באסון לחלק אחר. הדרך היא לא לשלול זה את קיומו של זה, שהיהודי יגיד ''צריך לשמוח ולהתעלם לחלוטין מהאסון שזה היה לערבים, ולהשתיק את מי שחושב אחרת'', והערבי יגיד ''זה אסון, צריך להחזיר את הגלגל אחורה ואין בכלל לגיטימיות למדינה''. לא זה הדבר הנכון. הדבר הנכון הוא להכיר זה בכאבו של זה, ולמצוא דרכים לפתור אותו.

    הטוב ביותר היה אם היינו מצליחים לנהל טקסי יום עצמאות משותפים ליהודים ולערבים, שבהם גם יחגגו את העצמאות וגם יזכירו את הנכבה. אך לא - יש כאלה שבעיניהם הכרה בדעה אחרת היא איום על סלע קיומם.

    • מפגר, איזה ''דעה אחרת''? זה הרס שיטתי של עובדות היסטוריות וגבב שקרים

      תבדוק מה קרה ליהודים בשטחים שהערבים כבשו ב-48, 10/05/12 03:27

      מאכילים אותך שנים בתעמולה ערבית ואתה קונה את זה כאמת קדושה.

      אם כל כך אכפת לך מהערבים, לך תפגין נגד אסד,
      טיפש

    • מי שלא מוכן לשמוע דעה אחרת זה אתם השמאלנים ושאר אנטישמים

      W, 10/05/12 09:17

      אחרת איך תסביר את העובדה שאתם לא נותנים לאנשי ימין לשאת דברים במוסדות להשכלה גבוהה?

      • אתמול באונ' ת''א היו פעילי ''אם תרצו'' מחתימים על עצומה

        ., 10/05/12 11:26

        למען שוויון בשרות.
        זה היה בפקולטה להנדסה.
        אם אתה לא יודע, אל תגיד.
        אפילו היו להם כרזות ענקיות.

    • היכן הדיעה האחרת אצל הערבים? חוץ מלהשמיד את מדינת ישראל (ל''ת)

      תוציא את הראש מהחול, 11/05/12 19:46

  • 44.

    ''פוגע ברגשות הסטודנטים''...איזה תירוץ עלוב.

    והטקס לציון אסון הארמנים פוגע ברגשות הטורקים, 09/05/12 23:20

    אין הבדל עקרוני בין מה שקרה בצפצאף ובפרדיס, בדווימה ובסאליחה, לבין מה שקרה לשם דוגמה בדארפור או בקוסובו. האינטרנט ריסק את תעמולת ההכחשה הישראלית. היום כבר אין מחלוקת בנוגע לעובדות - הישוב היהודי עקר כשמונה מאות אלף אנשים ממולדתם, בחלק מהמקומות תוך ביצוע מעשי טבח מחרידים וגירוש מאורגן של הניצולים בכלי רכב או בשיירות, ולבסוף השתלטות מסודרת על רכושם ואדמתם של העקורים.
    אז מהכחשה ושקרים עברנו לתירוצים - ''פעם זה היה מקובל'', ''יש הרבה עקורים בעולם, ורק הפלסטינים העקשנים מסרבים לוותר על השיבה למולדתם'', ''אם הם היו מנצחים, הם היו עושים אותו דבר'' וכיוצא באלו התפתלויות של שודד שמסרב להחזיר את השלל.

    • גיבוב של שטויות מבית היוצר של ההסטוריה השמאלנית

      NY, 10/05/12 04:54

      הערבים ברובם עזבו מרצונם לאחר שהבטיחו להם שישחטו את היהודים ויתנו להם את על א''י. אבל מה, הערבים (כמו הערבים שהיגרו לישראל) הפסידו, ואלה שברחו נשארו בחוץ.

    • אזרחים ממוצא גרמני גורשו מחבל הסודטים אחרי מלחמת העולם

      מג, 10/05/12 05:30

      השנייה. מדובר על אזרחים שהיוו את האוכלוסייה העיקרית של האזור במשך דורות. אף אחד כמובן לא עושה למענם טקסים באוניברסיטאות של צ'כיה ואף אחד בעולם לא מדבר על זכות השיבה שלהם. גרמניה קלטה אותם כמו שישראל קלטה את הפליטים היהודים וכמו שמדינות ערב היו אמורות לקלוט את הפליטים הערבים(!). רק היהודים הפסיכים לא מפסיקים לחפש איך להעניש את עצמם ולהתנצל על כך שהם ניצחו במלחמה. 2000 שנות גלות ופוגרומים גרמו כנראה ליצר השרדותי מהסוג המתרפס. פשוט מדכא.

    • קשקוש מוחלט

      Z, 10/05/12 09:16

      מה לגבי היהודים שגורשו מארצות ערב תוך גניבה של כל הכסף שלהם ע''י השלטונות?

    • תגובה

      גיא, 08/08/12 17:24

      והעולם הערבי לא גירש 800,000 יהודים והחרים את רכושם?

  • 43.

    יעאלה חמאס

    שדשד, 09/05/12 23:17

    יעאלה חמאס

    • יש יותר סיכוי למצוא הגיון בחמאס מאשר בכמה אנשי שמאל בארץ (ל''ת)

      לא רעיון כזה גרוע, 11/05/12 19:13

  • 42.

    מדוע הערבים חוגגים את יום בריחתם , את היום בו ברחו כשפנים פחדנים , הם

    רז, 09/05/12 23:12

    קיוו כי כוחות ערב ישחטו את כל היהודים וברחו כדי לחזור כמנצחים .\\


    הפסידו

    • כן, כן, כל פליט הוא פחדן רק כי חשש שייהרג במלחמה

      א, 09/05/12 23:22

      ובין אם ברחו, ובין אם גורשו, ובין אם בחלק מהמקרים זה ובחלק מהמקרים זה - עדיין קרה להם אסון. והקמת מדינת ישראל כשלעצמה בוודאי לא חייבה מצב זה.

      • האסוןן קרה להם כי הקשיבו למנהיגיהם צמאי הדם. אלה שנשאר הם דווקא

        אלה שרוצים להצדיק את הישארותם, 10/05/12 03:26

        שהרי ערביי ישראל לעולם ייחשבו לנטע זר בקרב ה''פליטים'' הפלסטינים הנצחיים.

        הלוואי שיחגגו עוד הרבה נכבות כאלה. הנבלייס

      • אסון? היו מתפחים עוד מדינה נחשלת! הם צריכים לחגוג! (ל''ת)

        NY, 10/05/12 04:55

      • פליט הוא אדם הבורח ממלחמה. הערבים עזבו על דעצ עצמם והשליטים שלהם (ל''ת)

        אור, 10/05/12 10:30

      • אם הוא פתח במלחמה וברח כשהפסיד אז כן, הוא פחדן

        ב,, 11/05/12 19:26

        הערבים קמו על הישוב היהודי במטרה להרוג את כל היהודים בארץ, כפי שעשו במשך שנים רבות בארץ בכל הזדמנות שהיתה להם, אני לא מצליח להבין איך יהודי בכלל מגדיר את זה שהאויבים שלו לא הצליחו להרוג אותו במילה אסון ולא ניצחון גדול, בכל עם אחר בעולם זו היתה נחשבת בגידה, לא שבאיזה שהוא עם בעולם יחשוב מישהו להגיד דבר כזה, אפשר גם להגיד שלנאצים קרה אסון כשהם הפסידו במלחמת העולם השנייה, זה שהם מרגישים שזה אסון זה בסדר, כל מי שמפסיד במלחמה חושב שקרה לו דבר רע, אבל שאנחנו נרחם על התחושה הקשה של האנשים שבאו להרוג אותנו ובגלל זה כדי שלא ירגישו לא נעים נחזיר את המצב למה שהיה לפני שהם ניסו להרוג אותנו זה כבר טירוף שאין בשום עם בעולם חוץ מאשר בשמאל הישראלי.

  • 41.

    מה היה קורה אם הערבים היו מנצחים ב48 ????

    אחד שיודע, 09/05/12 23:08

    חמש מדינות ערב עלו היהודים בשנת 1948 במטרה לחסל את היהודים ולהעיף את כל היהודים מארץ ישראל לים התיכון .
    המזימה סוכלה והיהודים הביסו את הערבים ובגדול.
    לכן אנחנו היהודים חוגגים את יום העצמאות ...
    האם ניתן לתאר מה היה קורה לו היהודים היו מפסידים בשנת 1948 למדינות ערב ולאספסוף הערבי שקם על היהודים ????
    הערבים היו חוגגים את יום העצמאות .....
    האם ליהודים היה ניתן אפשרות לחגוג את יום הנאכבה ??? לא בהחלט לא ...כי הערבים לא היו משאירים בארץ ישראל יהודי חי אפילו לא אחד...

    • הם היו תחת שילטון סורי ירדני ומצרי, ובטח לא היו חוגגים (ל''ת)

      תיקו ןאחד, 11/05/12 19:42

  • 40.

    Shame!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Isaac, 09/05/12 23:07

    3rd level University with stupid fantasies

  • 39.

    צו-8 הבא - אני נשאר בבית!!! (ל''ת)

    עמית, 09/05/12 23:02

  • 38.

    עברית=שפה רשמית היחידה בישראל (ל''ת)

    ח''כ בן ארי - אני מקווה שלא סתם אמרת, 09/05/12 23:02

  • 37.

    גם אני חוגג את הנאכבה. (ל''ת)

    עידו, 09/05/12 23:00

    • אהבתי ,לחיים ,שניפגש רק בשמחות (ל''ת)

      תל אביבי, 10/05/12 07:14

    • להניף דגלי ישראל ביום הנכבא יותר מאשר ביום העצמאות (ל''ת)

      אולי עלית על משהו, 11/05/12 19:40

  • 36.

    בושה וחרפה! יהודים טפשים

    ליאת, 09/05/12 23:00

    הם לא מבינים שיום הנכבה משמעותה בכייה על האסון שקמה מדינת ישראל? או שהם באמת ילדים מפונקים ששכחו שמתו פה אלפים על הקמת מדינה שבה הם יוכלו לגור ולהפגין?

    • הבעיה היא שהם מבינים מה זה ותומכים בזה (ל''ת)

      הבנת יקירתי, 11/05/12 19:39

  • 35.

    לשלוח הזמנות לטכס לכל התורמים לאוניברסיטת ת''א אשר יתכן ויחפצו לכבד (ל''ת)

    אותו בנוכחותם, 09/05/12 22:59

    • רעיון מעולה (ל''ת)

      להכות את ההנהלה בכיס, 09/05/12 23:54

    • וואו... צודק לגמרי (ל''ת)

      צודק לגמרי, 09/05/12 23:55

    • איפה אתם, אם תרצו, תבצעו את זה (ל''ת)

      נכבא חרטא, 10/05/12 00:02

  • 34.

    מי שלא מצביע ליברמן שלא יתפלא שבוגדים חוגגים על חשבונינו. (ל''ת)

    ברוך, 09/05/12 22:58

    • שני דברים

      מילר, 10/05/12 00:05

      אם מישהוא מעוניין לדעת מה היה עולה בגורלנו אם הערבים היו מנצחים אני ממליץ לקרוא את הספר המצויין (והמזעזע) ''אילו נוצחה ישראל'' שנכתב לאחר מלחמת ששת הימים ע''י שלושה כתבי ''נויזייק'' ששהו בארץ בזמן המלחמה , ספר קשה אשר יזעזע את הקורא העברי / ישראלי ומתאר מצב הפוך בו חיילות האוויר הערביים משמידים את חייל האוויר שלנו .וברוך תהיה רציני איך אפשר להצביע למהגר העילג הזה ליברמן שאפילו לא מדבר עברית כמו בן אדם ולא עשה צבא. עדיף להצביע לנהנתיהו.

      • מיסטר מילר, ליבמן עשה שירות צבאי כעולה חדש

        Z, 10/05/12 09:14

        אם יש לך בעיה עם השירות שהוא עשה תפנה למחוקק שקבע את אופי השירות של עולים חדשים

    • אפשר להצביע ליכוד קדימה ואפילו עבודה בלי לתמוך באויבי המדינה (ל''ת)

      עם כל הכבוד לליבי יש עוד אפשרויות, 11/05/12 19:38

  • 33.

    שישרפו המארגנים יחד עם יולי תמיר מלכת ה''נכבה'' (ל''ת)

    זוהי פגיעה חמורה במשפחות השכולות!!!, 09/05/12 22:57

  • 32.

    הפגנה המתגרה יהודים

    חנה גרוסברד, 09/05/12 22:55

    האם המארגן מהאח הגדול יספר למשתתפים שישראל היא ארץ היהודים ממנה גורשו? לערבים יש אין סוף אדמות אבל מהן עשו רק מדברות?שיעברו לאחת מארצות ערב ויעבדו ויפריחו את המדבר כפי שעשו היהודים בארץ ישראל.
    ושיפחיתו את התמיכה באלו שפוגעים בזכותה של ישראל למשול באדמה שניתן לאבותינו.

  • 31.

    איך אפשר להפגין ולגור פה ?! לכו לשטחים\\ירדן\\סוריה (ל''ת)

    עידן, 09/05/12 22:52

  • 30.

    דמוקרטיה יפה כל עוד היא מועילה (ל''ת)

    הגיעה הזמן להגן על עצמנו, 09/05/12 22:45

  • 29.

    כסטודנט באוניברסיטה, אני מתבייש וקורא לכל מי שרק יכול לבוא לאוניברסיטה

    מיכאל, 09/05/12 22:41

    ולמנוע את קיומו של הטקס המביש הזה

    • פשוט צריך לעבור ללמוד במקום אחר שישארו רק שמאלנים וערבים שווה נסיון (ל''ת)

      למנוע זה לא פתרון, 09/05/12 23:05

    • כמו שבאונברסיטה ערבית אי אפשר להפגין בעד ישראל (ל''ת)

      תאספו מספיק תלמידים ותעשו בלגן והם יתקפלו, 11/05/12 19:10

  • 28.

    נמאס מהאנטי ציונים האלה

    שושי, 09/05/12 22:38

    בשם חופש הביטוי מאפשרים באוניברסיטה לקיים טכס שמבכה על הקמת מדינת ישראל.
    נמאס מהאנטי ציונים האלה!!!!

  • 27.

    שוב טקס שבו הערבים יבכו שלא הצליחו לחסל את ישראל! וחבריהם מהשמאל ההזוי (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 09/05/12 22:36

  • 26.

    כמה צביעות באוניברסיטת שיח מוניס (ל''ת)

    התנחלות שיח מוניס, 09/05/12 22:31

  • 25.

    כל עוד אלה שוליים מהסוג של חד''ש. וכל עוד יגונו גם ע''י השמאל, הם יכולים (ל''ת)

    גם להתכנס וגם לבכות על בדידותם., 09/05/12 22:20

  • 24.

    האסון שלכם זה האושר שלנו...

    שמי, 09/05/12 22:19

    אז איך אומרים אצלכם יאללה חפלה אה ואל תשכחו להביא בקלאווה

    • איזה אסון שלהם ?? תתאר לך אם היהודים היו מפסידים במלחמה

      אחד שאיכפת לו, 09/05/12 23:09

      אז היית מבין מה זה אסון .....
      בעצם אולי לא היית בכלל נולד.....

    • הם צריכים לחגוג שהם חיים במדינת ישראל ולא במדינות (ל''ת)

      השכנות. סיבה למסיבה, 09/05/12 23:57

  • 23.

    מדינה פשוט בושה

    אורן, 09/05/12 22:18

    אין לנו כבוד למה שהערבים לא יחרבנו עלינו

  • 22.

    היום שישראל הצעירה הושיטה את ידה לשלום, ונתקפה על ידי כל מדינות האזור (ל''ת)

    בעידוד הערבים המקומיים, יש מה לציין, 09/05/12 22:18

  • 21.

    להציף את האוניברסיטה בדגלים ולעשות מנגלים

    שמי, 09/05/12 22:16

    יאלה חגיגה.......

  • 20.

    מילים לשיר הנכבה

    יאללה כפיים, 09/05/12 22:15

    בנכבה, בנכבה, כולנו חברים
    בנכבה, בנכבה, כולנו צעירים
    יש נכבה, יש נכבה, הדליקו האורות
    בנכבה, בנכבה, נשכח מהצרות

    • ענק!!!

      גדול מהחיים!, 10/05/12 01:42

      כל הכבוד על היצירתיות!!!
      ענק!!! בראבו!!!
      אני לא מפסיק לצחוק!!!

  • 19.

    זה שלא זרקו את סער מהאח הגדול כשזלזל בדגל ישראל ובהימנון מביא אותו לכ (ל''ת)

    ערבי, 09/05/12 22:08

  • 18.

    ממש פסיכוטים החברה האלה. שיעברו לג'נין וישארו שם.

    חיים, 09/05/12 22:02

    לפחות לטלי פחימה היו ביצים.

  • 17.

    רק ההומואים השמאלנים העלובים מסוגלים לדברים האלה (ל''ת)

    פטריוט, 09/05/12 22:01

    • הם נאמנים למאהב הערבי שלהם. (ל''ת)

      הם מכרו את נישמתם לשטן., 11/05/12 12:49

    • זה שהימניים חשוכים ושונאים הומואים לא אומר שאין הומואים ימניים (ל''ת)

      אין קשר בין הדברים, 11/05/12 19:08

  • 16.

    Naqba Harta Barta

    ephi, 09/05/12 22:00

    get out of Eretz Israel

  • 15.

    חברים מה ההתרגשות סך הכל יום הנקבה

    שמי, 09/05/12 21:55

    על כל בנות ישראל לבוא בלבוש חושפני ולהוציא לשמאל ולערבים את העניים
    יאלה נקבות תהנו....
    ובאמת היתי מארגן מסיבת תחפושות וריקודים

  • 14.

    זה יכול להיות יום של חג לכל עם ישראל (ל''ת)

    למה באמת לא לציין את יום הנכבה?, 09/05/12 21:54

  • 13.

    אני מקווה שהמחבל המתאבד שהם הזמינו כאורח

    עידו, 09/05/12 21:54

    לא יתעכב בבדיקה אצל המאבטח וירוץ לתת להם חיבוקי בוקי.

  • 12.

    חג נכבה שמח לכולם !!!

    חג נכבה שמח לכולם !!!, 09/05/12 21:47

    בקרוב פרק ההמשך

    • נכבה 2 - גדול יותר חזק יותר מהיר יותר (ל''ת)

      בקרוב בתלת מימד, 09/05/12 22:01

  • 11.

    לספר על כך לתורמים שחושבים שהם תורמים לאוניברסיטה ציונית (ל''ת)

    מעשי, 09/05/12 21:47

    • אילו תורמים? הסעודים או הקטארים? (ל''ת)

      שווה בדיקה, 11/05/12 19:07

  • 10.

    מה שהכי מצחיק זה שהטקס נערך בכפר הכבוש שייך מוניס (ל''ת)

    מת מצחוק, 09/05/12 21:45

  • 9.

    לא הצליחו לחסל אותנו ועכשיו בוכים, כמה ערבי טיפוסי (ל''ת)

    יוסי, 09/05/12 21:43

  • 8.

    Enough

    Armand, 09/05/12 21:37

    Is this university have enough Israelies that can Just stand up to all thoes provacting asses and let them understend once and for all that to support the arb do it on there side like Gaza etc. this Sakat need to be very clear for him who are the studant against the arab. simple beat the shit out of them.

  • 7.

    בושה - להדיח את נשיא האוניברסיטה לאלתר

    בוגר אונ' ת''א, 09/05/12 21:37

    מדובר באוניברסיטה ישראלית שמקבלת כסף ממדינת ישראל.
    לא זכור לי במהלך לימודי שהתקיים כזה טקס בתוך תחומי האוניברסיטה.

    • אבל מלמדים שם על יום הנכבה וחומר אנטי ציוני (ל''ת)

      יתלמידה לשעבר, 10/05/12 02:48

  • 6.

    גירוש ערביי ישראל? הלו, זה רדיו?

    ערביי ישראל גורשו בנכבה?, 09/05/12 21:34

    אולי גורשו סתם ערבים, ולא ערביי ישראל? ואולי זה אחרי שהפסידו במלחמה, שאם הם היו מנצחים בה הם היו משמידים את כל היהודים בארץ?

  • 5.

    נראה את אבירי חופש הביטוי מאשרים ''יום כהנא'' (ל''ת)

    חיים, 09/05/12 21:32

  • 4.

    באונ' ת''א ובאונ' בן גוריון הסטודנטים מואשמים ב''כיבוש'' מדי פעם נמאס כבר

    אני, 09/05/12 21:28

    לחנוק תקציבית את 2 האוניברסיטאות הללו ועדיף מוקדם

  • 3.

    גירושם ? I wish!

    Ami USA, 09/05/12 21:26

    1st - if this were true, we would have a PARTY לציון גירושם של ערביי ישראל

    but what REALLY happened was: the Arab nations encouraged them to flee - so they can kill the jews easier, then they would return and claim all our property. so they left by their FREE WILL, these arabs have VERY selective memories

    • הבעיה שקרים שיהודינו מאמינים בהם (ל''ת)

      הבעיה לא שקרים שאויבנו מאמינים בהם, 11/05/12 19:05

  • 2.

    אוניברסיטת תל אביב עצמה נמצאת על כפר ערבי

    ב.ק., 09/05/12 21:26

    למעשה מתחת לכל יישוב יהודי נמצא כפר ערבי, אבל אם נחפור מתחת לשרידי הכפר הערבי, נגלה מתחתיו יישוב יהודי קדום שעליו נבנה הכפר הערבי.

    • כפרים ערבים רבים אפילו נושאים שמות עבריים (כמו ציפורי למשל)

      נכון מאוד, 09/05/12 21:40

      אני ממליץ לקיים טקס מקביל בו יקראו שמות של ישובים יהודים מתקופת בית שני שנהרסו ע''י כובשים רומים, נוצרים ומוסלמים.

      • איך היו מגיבים ליום אבל באוניברסיטה ביום חתימת הסכם אוסלו (ל''ת)

        הגיוני בערך כמו יום הנכבא, אולי יותר, 11/05/12 19:03

    • שמעתי שגם גלקסית הוג נמצאת על שטח כפר ערבי (ל''ת)

      בבב, 10/05/12 07:04

  • 1.

    השמאל החילוני הקיצוני המשובט מסית לרצח יהודים ותומך בנאציזם המוסלמי (ל''ת)

    השמאל הזה הוא הוא הנכס העיקרי של האיסלם הנאצי., 09/05/12 21:21

    • מאיפה הבאת את המשובט, חוץ מזה הבנתי את השאר (ל''ת)

      מה, 11/05/12 19:02