• 42.

    מי מעוניין לעוות מציאות

    רונית הרמתי אלפרן - מנהלת הקליניקות המשפטיות בחיפה, 06/05/12 10:27

    בעידן בו אנו נאבקים על דמותה של מדינת ישראל ועל השיח הליברלי מעניין מי רוצה להצית אש ולעוות מציאות.
    עובדה: מעולם לא נכפתה על אף סטודנט משימת ייצוג/מחקר קליני שלא תאמה את דעותיו. מי הסטודנט שכפו עליו? בבירור בקליניקה לזכויות אסירים ושיקומם שהתקיים אתמול התברר כי בתיק היחיד מבין עשרות פעילויות, בו מיוצג אינטרס של אסיר בטחוני לשיקום - לא נכפתה הפעילות על שני
    הסטודנטים המטפלים בתיק. זוהי עובדה שאינה ניתנת לסתירה. אם כך, מי מעוניין להציג מציאות אחרת? ולמה? חומר לחשבה.

    IP: 85.64.198.178דווח על תגובה זו

    • האם המאבק על דמותה של ישראל כולל שימוש במילה אפרטהייד ותמיכה בסרבנים? (ל''ת)

      מתעניין, 03/11/13 10:13


      IP: 94.159.187.147 דווח על תגובה זו

  • 41.

    אתיקה משפטית כאתיקה רפואית

    אורן, 06/05/12 07:39

    כשם שרופאים מחוייבים לטפל בכל אדם, כולל רוצחים, אנסים ומחבלים שפלים, כך גם מי שלומד עריכת דין צריך לדעת שעליו להגן באופן משפטי על אנשים אלו. זה נקרא אתיקה מקצועית. ומי שאין לו את זה צריך לבדוק האם הוא במקצוע הנכון.

    IP: 84.109.214.150דווח על תגובה זו

  • 40.

    מתנוענע כמו ברוז הולך כמו ברוז משמיעה קולות כמו ברוז זה השמאל הישראלי

    ד''ר לריגול וטרור, 06/05/12 03:24

    רק בישראל עוד פחימה ווענונו עוד יקבלו תואר דוקטור מהנדיב הידוע ''ד''ר אודי אדיב ופרופסןר סמיר קונטר.

    כל התארים האלה באו מאיזו פקולטה מוסמכת ויונקת מעטיני המדינה השופעים -ויורקת מלא הדלי מוגלה וריר ירקרק על משרתי המדינה במדים ומוסדותיה.

    (נוציא הפעם את התקשורת מהמשוואה כדי שלא יצנזרו אותי-אם זה יעזור)

    IP: 213.57.45.28דווח על תגובה זו

  • 39.

    אם יש מקום אחד שכדאי ללמוד בו משפטים - זו אוניברסיטת חיפה

    תלמיד שנה ד', 05/05/12 23:27

    יש מקום אחד בארץ שבו נחשפים תלמידים לחברה הישראלית במלוא עושרה. למגוון הבעיות ולמגוון דרכי ההתמודדות. זה לא משנה אם מדובר בקניין רוחני, בהגבלים עסקיים או בדברים שקשורים ליחסי יהודים ערבים או זכויות אדם.
    ברור שיהיו תלמידים שההתמודדות תאתגר אותם והם ירצו לחזור הביתה לאבא ואמא (או לגן שולה) ששם רואים רק אנשים כמותם (מאותו הצבע או אותה הדעה הפוליטית).
    אבל רוב התלמידים דווקא מכירים תודה על החוויה וההזדמנות להיחשף לנקודות מבט שונות הן מימין והן משמאל (וכמובן על הרמה האקדמית הגבוהה והאוירה החברית).
    בדיוק ביום חמישי היה אירוע מרגש - עשור לקליניקות בחיפה - וראינו איזה יופי של פעילות מגוונת הקליניקות עשו.
    ברור שגם לי יש ביקורת על חלק מהמרצים - אני בטוח שלכל תלמיד בכל מוסד אקדמי תהיה ביקורת (אחרת הוא לא סטודנט אלא גרופי). אבל בסך הכל - הצוות בחיפה מעולה. אני אומר בלי היסוס (ודווקא כאיש מרכז המפה הפוליטית) - היו ארבע שנים מעולות. אל תלכלכו סתם.

    IP: 93.172.162.225דווח על תגובה זו

  • 38.

    הכל זה בגלל המנחה לא הקליניקה

    דנה, 05/05/12 14:49

    בתור בוגרת הקליניקה לאסירים
    המנחה נותנת משימות שנוגעות לאסיר ספציפי אבל לא אומרת לסטודנט אם הוא בטחוני או לא. הבעיה היא שלרוב מתעסקת עביר בכר עם אסירים בטחוניים ולכן הלקוחות שהיא מביאה לקליניקה הם כאלה. זה לא פייר לסטודנטים וזה לא פייר לאסירים האחרים שהתשומת לב היחידה שמגיעה אליהם היא מהפעולות שנעשות באופן כללי ולא ספציפית לאסיר מסוים.
    לא זכור לי אף אסיר יהודי שהיא ביקשה שייסייעו לו. אולי פשוט אין לה אסירים יהודים. אבל צריך לחשוב על זה. הקליניקה חשובה ומעולה במה שהיא עושה אבל המנחה שמעורבת מדיי פוליטית עם האסירים הבטחוניים מהווה בעייה.

    IP: 79.183.23.174דווח על תגובה זו

    • אסיר יהודי לדוגמה

      רונית הרמתי אלפרן, 06/05/12 10:29

      הקליניקה סייעה לבני סלע. הנה כבר דוגמה אחת
      שנית - אכן יש הרבה אסירים ערבים, אך מה לעשות שמחצית מהאסירים הפליליים הם ערבים...
      כנראה לא הבחנת בין ערבים לבטחוניים - אחרת קשה ל להבין את הטעות ששגית בה, אני מניחה מתום לב.

      IP: 85.64.198.178 דווח על תגובה זו

  • 37.

    אוניברסיטת חיפה צריכה ללמוד

    לוחם צדק, 05/05/12 13:03

    תארו לכם מצב שסטודנט בפק' למשפטים צריך להגן על אסיר בטחוני שפגע באופן ישיר בקרובי משפחתו/מכריו. פשוט לא הגיוני שאוניברסיטה במדינת ישראל מחייבת את הטודנטים שלה לעמוד בפני מצבים כאלו. חוסר הצדק זועק! איך אוניברסיטה ממשלתית שמקבלת מימון שוטף מהמדינה יוצאת נגד מוסדות המדינה? בבחינת יריקה לבאר ממנה שותים.

    IP: 82.81.196.210דווח על תגובה זו

    • לוחם הצדק צריך ללמוד

      סתם אחת, 05/05/12 16:31

      תאר לך שסטודנטית בפקולטה למשפטים מתבקשת להגן על זכויותיו של אנס או רוצח, ויש במשפחתה מישהי שנפגעה מאונס או מרצח? אם קשה לה להגן על נאשמים, שלא תלך לקליניקה. זכויות אסיר הן זכויות אסיר. גם לחגי עמיר וגם ליגאל עמיר יש זכויות אסיר, וגם לעמי פופר שרצח ערבים. אם אתה לא מבין זאת, אתה יורק לבאר הדמוקרטיה שממנה אתה שותה.

      IP: 93.172.162.225 דווח על תגובה זו

    • כל עוד יש לנו ר''מ רופס כמו ביבי דברים כאלה ימשיכו (ל''ת)

      לקרות. ר''מ חסר כושר החלטה ועמוד שדרה, 05/05/12 19:51


      IP: 75.158.110.236 דווח על תגובה זו

  • 36.

    האוניברסיטה עוברת לביר -זית... בהתנדבות,ומקבלת תקציב ממשלתי

    בתחפושת אקדמית, 05/05/12 12:29

    יש לנו שר חינוך ????

    IP: 87.69.32.143דווח על תגובה זו

  • 35.

    כמה בורות

    ע, 05/05/12 11:59

    כעורך דין וכבוגר הפקולטה, אני חייב להגיד שאני די בהלם מהכתבה ומהתגובות לה. הקליניקה הזאת היא קורס בחירה. מי שרוצה, יבחר בו ומי שלא לא. ברמה הערכית אם אותם סטודנטים לא מבינים את העובדה שתפקידם בתור עורכי דין הוא לשמש כלי המסייע לאלו הזקוקוים להם, ללא כל קשר לדעתם הפוליטית, אז הם כנראה לא מבינים את המקצוע בו בחרו. מעבר לזה, הסיכוי שאסיר ביטחוני ראוי להגנה שלהם רק מעצם העובדה שהוא זכאי גדול בהרבה, לאור העובדה שההליך המשפטי (אם אפשר לקרוא לזה הליך משפטי) שהוא עבר ממש לא ממצה. אני לא אומר שכוחות הביטחון לא צריכים לפעול ולא תומך בחלאות האלו, אני רק מבקש הסתכלות טיפה יותר מפוקחת של הדברים.

    IP: 94.159.181.123דווח על תגובה זו

    • סוף סוף תגובה אינטיליגנטית!

      דנה, 05/05/12 16:25

      כנראה שחלק התלמידים בכל זאת למדו שם משהו

      IP: 93.172.162.225 דווח על תגובה זו

    • יש עוד תקווה...

      מירב, 05/05/12 18:42

      מקווה שכל אחד שקורא את הכתבה הזו יקרא גם את התגובה שלך.
      לא להאמין כמה הכתבה הזו מסולפת וחסרת בסיס.
      הסטודנטים מתנדבים לקליניקה ואינם מחויבים לכלום.
      ולמרות שאני מאוד מסכימה עם דעתך, סטודנט שלא יסכים להעניק סיוע משפטי לאסיר כזה או אחר, לא יעניק. שום דבר לא עובד בקליניקות על בסיס חובה, הכל מבוסס על דיון, על החלטות משותפות.

      IP: 37.142.129.186 דווח על תגובה זו

  • 34.

    שמואל

    שמואל, 05/05/12 08:37

    שמואל

    IP: 79.183.28.249דווח על תגובה זו

  • 33.

    שכר לימוד משולש,למי שלא שירת בצבא! (ל''ת)

    לירן, 05/05/12 08:16


    IP: 89.138.36.53דווח על תגובה זו

  • 32.

    WE grow ourkillers,this un. is arbic (ל''ת)

    nili, 05/05/12 04:48


    IP: 99.117.105.147דווח על תגובה זו

  • 31.

    תגובה מתחמקת

    ליאור, 05/05/12 01:22

    תגדלו זוג! תנו לסטודנטים אפשרות בחירה (אל חשש, יש מספיק סטודנטים ערבים שיבחרו בביטחוניים).

    IP: 108.66.192.136דווח על תגובה זו

    • ליאור - אולי איבדת זוג?

      דנה, 05/05/12 16:24

      אם אתה רוצה להיות עו''ד, אתה צריך ללמוד ששלטון החוק והזכות להליך הוגן רלבנטית לכוווווולם. גם אסיר שזרק אבנים על צה''ל וגם מי שאנס את הבת של השכן שלך זכאים להגנה משפטית. מה לעשות. לא רוצה - אל תיקח.

      IP: 93.172.162.225 דווח על תגובה זו

  • 30.

    האשם הוא ביבי חסר הב... - אין מנהיג בישראל !!! (ל''ת)

    ליכודניק מרמת ישי, 05/05/12 00:33


    IP: 84.229.78.180דווח על תגובה זו

  • 29.

    כמה לא מפתיע שמדובר באוניברסיטת חיפה (ל''ת)

    סטודנטית מאונ' חיפה, 04/05/12 23:42


    IP: 132.69.227.177דווח על תגובה זו

    • כמה לא מפתיע שהתגובה הזו מגיעה מסטודנטית מחיפה (ל''ת)

      שלא מבינה א' ב' בדמוקרטיה, 05/05/12 16:22


      IP: 93.172.162.225 דווח על תגובה זו

  • 28.

    ה-ז-ו-י (ל''ת)

    פז שפיצר, 04/05/12 23:39


    IP: 79.183.0.8דווח על תגובה זו

  • 27.

    הסטודנטים האלו הם מתייפייפי נפש

    ניר, 04/05/12 23:09

    1.הם נרשמו לקליניקה (קורס מעשי במשפטים) ששמו ''זכויות האסיר''. לעניין זה, אסיר הוא אסיר באשר הוא אסיר, לרבות אסיר ביטחוני.
    הם לוודאי לא נרשמו לקליניקה ששמה ''זכויות האסיר (לא כולל אסירים ביטחוניים).
    לכן, הסטודנטים שבחרו מרצונם לקחת את הקורס לא יכולים להלין בנושא אלא על עצמם שהם לא בדקו במפורש מה הם תכני הקורס.ומכאן, שלטענת חוסר המוסריות אין שום רלוונטיות.

    2. לגבי טענת חוסר ההבנה ''כיצד אוניברסיטה במדינת ישראל מאפשרת, שיינתן לאותם אסירים סיוע באמצעותה'' - אז בוא אני אחדש לך סטודנט יקר: מדובר באקדמיה, אני חוזר, מדובר באקדמיה!! אקדמיה, באשר היא אקדמיה, צריכה להיות מקום א-פוליטי. ומשכך, היא מאפשרת בתוכה גם הבעת דעות שמאלניות קיצוניות.

    3. כעורכי דין לעתיד, אתם, תתפלאו לשמוע, לעיתים תצטרכו לייצג אנשים שאתם לא כ''כ מסכימים עם דעתם אבל זה יהיה תפקידכם. תרצו או לא. אז אין שום רלוונטיות לעובדה שאתם מרגישים שזה לא תואם את תפיסת עולמכם.

    4.כעת, ברמה האישית, תרשו לי להגיד משהו:
    את תוכן התגובה הזה כתב לכם אדם ימני שפשוט חושב שאתם קצת מפונקים ולא מסתכלים נכוחה אל המציאות.

    IP: 217.132.1.113דווח על תגובה זו

    • טעות

      מגיבה, 05/05/12 12:31

      כשם שאוניברסיטאות מובילות בעולם מחליטות להחרים את ישראל ואת ומוסדותיה האקדמיים, כך גם זכותה של מדינה ישראל ואוניברסיטה כזו או אחרת גם להחליט שאינה מקדמת את רווחתם או את זכויותיהם אם אמור להיות כזה דבר בכלל, של ''אסיריה הביטחוניים''.

      IP: 109.186.68.193 דווח על תגובה זו

      • יקירתי, הטעות היא שלך ולא שלי.

        ניר, 05/05/12 15:00

        1. מבחינה עובדתית אני לא מכחיש שאת צודקת באומרך כי כן ישנן אוניברסיטאות בעולם המחרימות את ישראל, ובכך מביעות עמדה פוליטית, המנוגדת לעמדה שהבעתי בתגובתי הראשונה כי ''אקדמיה היא מוסד א-פוליטי''.

        2. יחד עם זאת, סטייתם זאת היא החריג לכלל והיא אינה הכלל. והכלל הוא כאמור בתגובתי הראשונה:'' אקדמיה, צריכה להיות מקום א-פוליטי''.

        3. אני בתגובתי הנ''ל, לא יצאתי חוצץ נגד האפשרות העומדת לרשות אוניברסיטת חיפה להחליט כפי שרשמת שהיא '' אינה מקדמת את רווחתם או את זכויותיהם... של 'אסיריה הביטחוניים'''. אופציה זאת בהחלט עומדת לרשות אוניברסיטת חיפה בכל עת.

        4.בד בבד, יחי ההבדל בין העובדה שלרשות אוניברסיטת חיפה עומדת האפשרות לסטות מהכלל אך היא עדיין נוהגת עפ''י הכלל, וכנהוג במוסדות אקדמאיים ברחבי העולם המכבדים את מעמדם ואינם נופלים לכדי צידוד בצד כזה או אחר בקשת הפוליטית.

        5. לכל האמור עד כה, כל תגובתך היא טעות מהיסוד.

        IP: 79.181.31.42 דווח על תגובה זו

  • 26.

    ביר זית 2 (ל''ת)

    קסנדרה, 04/05/12 23:06


    IP: 46.116.32.66דווח על תגובה זו

  • 25.

    ייווווו איזה סטודנטים נודניקים ובכיינים

    נמאס כבר, 04/05/12 23:00

    כנראה שסגל הפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה - שהוא באמת מהטובים בארץ - נכשל כשלון חרוץ אם יש בחיפה כאלה סטודנטים שלא מבינים את היסוד הבסיסי ביותר של שלטון החוק. לכל אדם - גם לאדולף אייכמן - מגיעה הזכות להליך הוגן. בכל מדינה דמוקרטית בעולם זה התפקיד של הסנגורים להגן על האנשים הכי מגעילים בחברה. אם יש מישהו שזה לא מתאים לו או לה - שלא ילכו לקליניקה הזו אלא לקליניקה אחרת. או שלא ילכו לאף קליניקה - זה הרי לא חובה. ולכתבת של ''זמן חיפה'' - את לא חושבת שכדאי לראיין גם סטודנטים מהקליניקה שחושבים אחרת?

    IP: 93.172.162.225דווח על תגובה זו

    • אז מה? הם לא חייבים לעזור להם (ל''ת)

      ., 05/05/12 17:11


      IP: 77.127.212.236 דווח על תגובה זו

      • הם גם לא חייבים ללמוד משפטים (ל''ת)

        what's your point?, 05/05/12 19:35


        IP: 93.172.162.225 דווח על תגובה זו

    • מומלץ בחום (ל''ת)

      ע, 05/05/12 21:28


      IP: 94.159.181.123 דווח על תגובה זו

  • 24.

    השתלטות הערבים והשמאל על האוניברסיטה

    סטודנטית למשפטים בחיפה, 04/05/12 22:55

    המרצים בפקולטה למשפטיםבמהלך ההרצאות תמיד מביעים את עמדתם בכל הנוגע לדעות השמאלניות שלהם, וזה פשוט מזעזע.
    הערבים משתלטים לנו על האוניברסיטה והתכוונו להביא את חנין זועבי להרצות!!!!!!!!! כמובן שהיה בלאגן, הם הפגינו מלא פעמים באוניברסיטה והמצב היה בלתי נסבל. שילכו לעזאזל!

    IP: 79.176.169.71דווח על תגובה זו

    • פשששש כל כך הרבה סובלנות לא ראיתי הרבה זמן (ל''ת)

      ועוד מסטודנטית למשפטים..., 05/05/12 21:10


      IP: 93.172.162.225 דווח על תגובה זו

  • 23.

    אין ספק הסרטן ממאיר ושולח גרוגות לכל מקום. (ל''ת)

    נפגש בבחירות, 04/05/12 22:52


    IP: 79.180.214.6דווח על תגובה זו

  • 22.

    סיוע משפטי לאסיר בטחוני חלק מהצגת המשפט הישראלי

    די לשקר הימני, 04/05/12 22:45

    סיוע למחבלים משרת את השליטה בשטחים

    IP: 77.127.114.73דווח על תגובה זו

  • 21.

    לא סתם קוראים לאוני חיפה ביר זית (ל''ת)

    לין, 04/05/12 22:43


    IP: 77.125.4.47דווח על תגובה זו

  • 20.

    בפריימריז נסלק את סער מהליכוד. (ל''ת)

    סער נרדם בשמירה, 04/05/12 22:39


    IP: 84.228.46.250דווח על תגובה זו

  • 19.

    בושה, מי המרצים שם? יש שם כאלה יהודים או רק אנטי ציונים?? (ל''ת)

    לסגור את המקום הערבי הזה, 04/05/12 22:35


    IP: 79.181.12.195דווח על תגובה זו

    • היית מת/ה ללמוד שם. אחלה מרצים! (ל''ת)

      רמה אחת מעל, 05/05/12 21:11


      IP: 93.172.162.225 דווח על תגובה זו

  • 18.

    ככה זה בשלוחה החיפאית של ביר זית (ל''ת)

    רציתם קיבלתם, 04/05/12 22:17


    IP: 84.108.80.137דווח על תגובה זו

  • 17.

    ועזרה לאסירים בכלל היא לא ''ביקורת על מוסדות המדינה''?

    א, 04/05/12 22:15

    הרי גם אסירים נשפטו על ידי בתי המשפט, וגם הם פגעו בחברה וביצעו עבירה, חלקם עבירה חמורה. כך האסירים הבטחוניים (חלקם אפילו נשפטו על ידי בתי משפט ישראליים, חלקם על ידי בתי משפט צבאיים - וחלקם הם עצירים מנהליים, וגם ישראלים יכולים להיות במעצר מנהלי), וכך כל אסיר ואסיר.

    מי שלא רוצה לעסוק בסוגיית האסירים, שלא יעסוק. זה התנדבותי, אף אחד לא ''נאלץ'' לעשות שום דבר.

    IP: 109.67.149.104דווח על תגובה זו

  • 16.

    מחר יבקשו באוניברסיטה לסייע לטרור (ל''ת)

    חלאות, 04/05/12 22:15


    IP: 109.65.203.71דווח על תגובה זו

  • 15.

    מזמן להחליף את השם אונברסיטה איסלאם (ל''ת)

    יהב, 04/05/12 22:12


    IP: 94.159.130.13דווח על תגובה זו

  • 14.

    מדינת ישראל מממנת מחבלים (ל''ת)

    מדינת ישראל מממנת מחבלים, 04/05/12 22:06


    IP: 109.65.203.71דווח על תגובה זו

  • 13.

    צריך למחוק את אונברסיטת הג'יהד שבחיפה. (ל''ת)

    גדי, 04/05/12 19:41


    IP: 89.138.115.150דווח על תגובה זו

    • מה לומדים באוניברסיטה המזורגגת הזאת? מדעי ההבל? (ל''ת)

      זה מסביר את התופעה, 04/05/12 20:57


      IP: 75.158.110.236 דווח על תגובה זו

  • 12.

    חיפאי וחושב שצריך להשמיד את העיר הזאת. (ל''ת)

    משוחרר, 04/05/12 18:44


    IP: 84.109.218.216דווח על תגובה זו

  • 11.

    הערה היסטורית

    יצחק, 04/05/12 18:20

    אליהו חכים ואליהו בית צורי התנקשו בלורד מוין ב- 1944. הם חיסלו את האישיות הבריטית החשובה ביותר במזרח התיכון בעיצומה של מלחמת העולם השניה.
    למרות זאת, הם זכו להגנה מלאה במהלך משפטם (מה שכמובן לא עזר בנוגע לגזר דינם). אם אני זוכר נכון, עורכי דינם היו מצריים.

    IP: 84.228.189.155דווח על תגובה זו

    • נכון אבל זה רק בגלל שהם פגעו בבריטי ולא במצרי (ל''ת)

      אבי, 05/05/12 13:31


      IP: 217.132.22.102 דווח על תגובה זו

  • 10.

    לרוצחי יהודים יש זוכויות לחגי עמיר שמיצה את דינו אין!! (ל''ת)

    מדינת כל שמלאניה, 04/05/12 17:21


    IP: 66.25.180.67דווח על תגובה זו

    • אתה משווה את רבין למחבלים? (ל''ת)

      גיא, 04/05/12 23:51


      IP: 84.109.169.113 דווח על תגובה זו

      • לא מטומטם, הוא משווה את חגי עמיר למחבל (ל''ת)

        יוסל'ה, 05/05/12 11:21


        IP: 84.229.216.215 דווח על תגובה זו

  • 9.

    הקרן החדשה של מפלגת חד''ש מממנת את עדאלה הארגון האנטי ישראלי שמפעיל

    התערבות פוליטית באוניברסיטת חיפה, 04/05/12 15:57

    ככה זה עובד וכולם שותקים. מפלגה פוליטית חד''ש דרך הקרן החדשה שמממנת גופי הסתה שפועלים בארץ ובעולם נגד ישראל מממנת את ה''קליניקה המשפטית'' דרך מימון נציגי עדאלה שמפעילים אותה. פוליטיקה בוטה בתוך האוניברסיטה ואין פלא שגם את ההמנון ניסו לא להשמיע בפקולטה הארורה הזו

    IP: 109.67.110.108דווח על תגובה זו

  • 8.

    מעניין, על אנס מתואב (קצב) הוא מוכן להגן, אך על אדם שהמדינה זרקה לכלא

    בשיפוט דמיקולו בריבוע ..., 04/05/12 15:57

    .. איננו מוכן להגן

    IP: 132.68.248.55דווח על תגובה זו

    • נכון, כי קצב לא רצח אף אחד, ובטח לא על רק על היותו יהודי (ל''ת)

      ריבוע דריבוע, 04/05/12 21:43


      IP: 85.65.220.149 דווח על תגובה זו

      • אז?

        נועה, 04/05/12 22:53

        כן, הוא לא רצח - הוא ''רק'' אנס. באמת מה עשינו? למה הוא בכלל בכלא? אולי אם זה היה תלוי בך היינו נותנים לו צל''ש.

        IP: 188.64.201.26 דווח על תגובה זו

  • 7.

    דע את האויב

    אויבר טוויסט, 04/05/12 15:06

    כך תוכל ללמוד ולהגן על היחס שנותנת מדינת ישראל למחבלים, ולהצליח להוכיח שהוא הוגן.

    IP: 79.180.13.107דווח על תגובה זו

  • 6.

    כנראה הגובה בו ממקומת האוניברסיטה,גרם לחוסר חמצן

    לירן, 04/05/12 14:37

    למוח אצל מקבלי ההחלטות!

    IP: 217.132.75.20דווח על תגובה זו

  • 5.

    המדינה ומסודותיה עוזרים יותר מדי לעבריינים מכל הסוגים

    נטל תקציבי ובזבוז כספי ציבור, 04/05/12 13:29

    כל עבריין סוציופת זוכה לקבל עורך דין מהסניגוריה הציבורית.
    הסניגוריה הציבורית הפכה לגוף עם תקציבי ענק, המאייש מאות משרות, והכל על חשבון הציבור האומלל, שלא רק סובל מהפשע לסוגיו, אלא נאלץ גם לממן את ההגנה על אותם חלאות.
    כמובן שהסניגוריה מפעילה לחצים כבדים כל שנה להגדלת התקציב, וכך הכוח של עסקניה גדל והמשכורות שלהם גדלות, והכל על חשבון הציבור האומלל.
    כל פרופסור שרוצה להגן על חלאות, שיעשה זאת על חשבון הזמן הפרטי שלו והכסף האישי שלו, אז בוודאי שלא נראה שום פרופסור בבית המשפט שמגן על חלאות קטנות.

    IP: 46.116.61.96דווח על תגובה זו

  • 4.

    המדינה ומסודותיה עוזרים יותר מדי לעבריינים מכל הסוגים

    נטל תקציבי ובזבוז כספי ציבור, 04/05/12 13:20

    כל עבריין סוציופת זוכה לקבל עורך דין מהסניגוריה הציבורית.
    הסניגוריה הציבורית הפכה לגוף עם תקציבי ענק, המאייש מאות משרות, והכל על חשבון הציבור האומלל, שלא רק סובל מהפשע לסוגיו, אלא נאלץ גם לממן את ההגנה על אותם חלאות.
    כמובן שהסניגוריה מפעילה לחצים כבדים כל שנה להגדלת התקציב, וכך הכוח של עסקניה גדל והמשכורות שלהם גדלות, והכל על חשבון הציבור האומלל.
    כל פרופסור שרוצה להגן על חלאות, שיעשה זאת על חשבון הזמן הפרטי שלו והכסף האישי שלו, אז בוודאי שלא נראה שום פרופסור בבית המשפט שמגן על חלאות קטנות.

    IP: 46.116.61.96דווח על תגובה זו

  • 3.

    חיפה פקולטה שמאלנית קיצונית עם מרצים אנטי-ציוניים. חייבים להגיב (ל''ת)

    עו''ד, ברוך שפטרני., 04/05/12 12:43


    IP: 213.151.57.205דווח על תגובה זו

    • אותה פקולטה שלפני שנה בטקס הסיום גם לא שרו בה את ההמנון (ל''ת)

      השמאל הקיצוני הסהרורי שולט באונ' חיפה, 04/05/12 16:00


      IP: 109.67.110.108 דווח על תגובה זו

      • אכן פקולטה אמיצה! אין קשר בין טקס בוגרים אקדמי להמנון לאומי (ל''ת)

        די להתלהמות, 05/05/12 23:15


        IP: 93.172.162.225 דווח על תגובה זו

        • כנראה שאתה ערבי או סתם טמבל

          דני, 22/08/12 17:18

          למדת באוניברסיטה בישראל? ההמנון שלה הוא התקווה? את תשיר אותו בין אם אתה ערבי או יהודי או סתם לא רציני.

          חיפה בעיני הייתה ותשאר תמיד אוניברסיטת הבגידה.

          עד שלא יטפלו שם בשחצנות של הבוגדים מהגליל לא יהיה שם שקט וסדר.

          קח זאת לתשומת לבך לדמוקרטיה מותר וחובה עליה להתגונן מהשדרצים שקמים עליה.

          IP: 194.90.178.37 דווח על תגובה זו

    • אנו בעיצומה של מלחמת תרבות

      תרבות, 04/05/12 16:48

      150 עורכי דין מהפרקליטות נמצאים בימים אלה ''בהשתלמות'' מטעם הקרן לישראל חדשה בארה''ב. אז למה אתם מצפים?
      אנחנו בעיצומה של מלחמת תרבות. השמאלנים ההזויים ניזונים מסכומי עתק המגיעים לישראל באמצעות הקרן לישראל חדשה.
      אין בלבי ספק שהציוניים אשר הקימו את המדינה בשביל העם היהודי ינצחו.
      אם חלילה לא, אז אותם שמאלנים הזויים יצטרכו לחיות תוך דור אחד ולא יותר תחת שלטון אסלאמי קיצוני.

      IP: 79.181.8.76 דווח על תגובה זו

  • 2.

    מי טבע את המושג ''אסיר בטחוני''?. אלה רוצחים. לא אסירים. (ל''ת)

    יחיאל כ''ץ, 04/05/12 12:26


    IP: 80.230.32.94דווח על תגובה זו

  • 1.

    כנראה שאילן פפה לא האחרון שיעוף משם וטוב שכך (ל''ת)

    יהויכין, 04/05/12 11:14


    IP: 79.183.147.114דווח על תגובה זו