• 144.

    חזקי ואמצי דנה (ל''ת)

    שושי אל חגי, 11/06/12 18:12

  • 143.

    *כל הכבוד לה!!! (ל''ת)

    דידי דבש, 24/05/12 17:22

  • 142.

    כל הכבון !!! (ל''ת)

    דידי דבש, 24/05/12 17:22

  • 141.

    איך מצטרפים לפעילות של דנה?

    לדי, 21/05/12 00:31

    מדוע השמאלנים הרדיקאלים האלה מתבכיינים כשפעולים נגדם בכלים שהם עצמם פתחו והעצימו? הם צריכים לדעת שחרמות כנגד מדינת ישראל אפשר גם להפנות כנגדם. כ-60 שנה הם בעצמם החרימו כל אדם שאמר שהוא ציוני וארץ ישראל זו ארצי. כ-60 שנה הם סתמו את הפה לכל ישראלי שדבר בזכות מדינת ישראל. כמובן שהם הרוויחו מאג'נדה שמאלנית זו.
    הקרן לישראל החדשה מממנת את כל נושאי דברה. במיוחד כנגד קיום מדינת ישראל. אילו השמאלנים האלה לא היו ממומנים ע''י הקרן הם כבר היו נעלמים מזמן ו/או מפסיקים עם הפעילות האנטי ציונית שלהם. סוף סוף המגמה משתנה ואזרחי המדינה מתעוררים ליום חדש ומבינים שהוליכו אותם שולל בשקרים ושכתוב ההיסטוריה לכיוון הפלשתיני.

  • 140.

    נעמה מדברת שטויות

    ענת, 05/05/12 17:00

    נעמה אומרת: ''המרצים המבקרים את התנהלות הממשלה עושים זאת תוך סיכון גדול'' כמובן שהקרן לישראל חדשה לא מממנת במאות מיליוני שקלים את פעילותם והם גם לא מקבלים כספים ממדינות רבות ושונות כדי לקדם את ה''שלום'' וה''דו-שיח''.
    ''הגברת ברנט היא אחת הדוגמאות לכך'', למה בדיוק? היא בטח מתכוונת לארגון אחר שנקרא NGO MONITOR שחושף את המימון וההתנהלות של ארגוני השמאל הרדיקלי. ''הם מבקרים מתוך תחושה קשה שהמדיניות של הממשלה היא גרועה'' כל כך גרועה, שהמצב הכלכלי בישראל הוא בין הטובים בעולם וזה כשבעולם ישנו משבר כלכלי עמוק... ''הן מבחינת הפגיעה האנושה בזכויות אדם'' כןת למשל אצל הפלסטינים ובשאר העולם הערבי זכויות האדם הן נ ה ד ר ו ת !!!!
    ''והן מבחינת התוצאה הרת האסון שבסופו של יום תבוא על מדינת ישראל.'' אכן אם מישהו יישם חלק מהשטויות שהנעמה הזו מקשקשת אכן תהיינה תוצאות הרות אסון.
    ''אפשר להתווכח איתם - אבל להשתיקם? לפטרם?''
    אף אחד לא משתיק אותם וגם אף אחד עוד לא פוטר. ''זה קורה רק במדינות טוטאליטאריות'' במדינות טוטליטריות הורגים אנשים. סתומה בלחץ.

  • 139.

    ממש מגוחך. כאשר כל השמאל הוא מיעוט נרדף היא טוענת

    נעמה, 05/05/12 14:53

    שהמרצים השמאלנים עושים זאת כדי לקדם את עצמם. כיום, מי שרוצה לקדם את עצמו צריך להחניף לממשלה ולמעשיה. המרצים המבקרים את הנהלות הממשלה עושים זאת תוך סיכון גדול (והגברת ברנט היא אחת הדוגמאות הבולטות לכך).
    הם מבקרים מתוך תחושה קשה שהמדיניות של הממשלה היא גרועה, הן מבחינת הפגיעה האנושה בזכויות אדם, והן מבחינת התוצאה הרת האסון שבסופו של יום תבוא על מדינת ישראל.

    אפשר להתווכח איתם - אבל להשתיקם? לפטרם?
    זה קורה רק במדינות טוטאליטאריות

    • כל הפרסים ורוב התקשורת וכל הסרטים תומכים בהשמצת ישראל.

      תשובה לנעמה העיוורת, 24/05/12 21:45

      האופנה הזו משתלמת, וכן גם באוניברסיטה.
      פקחי עינייך.

  • 138.

    את גיבורת ישראל . (ל''ת)

    ירון, 04/05/12 19:20

  • 137.

    כל הכבוד לך. (ל''ת)

    ליאת מורדוך, 04/05/12 17:00

  • 136.

    אכן מהרסייך ומחריביך ממך יצאו

    יוסף פרץ, 04/05/12 12:12

    ביקורת חשובה מאוד בימינו ואין חולק על כך . אך השיגעון החדש של דילגטמציה של מדינת ישראל הוא סממן מובהק של מרצים ישראלים מתוסכלים מעבודתם ומעיסוקם . . המעניין הוא שערבים רבים היו מוכנים לחיות בארצנו ולהיות חלק ממדינת ישראל הם ראו מהו אביב הערבי ומהם החיים .

  • 135.

    למה אין במדינה חוק נגד בוגדים ?

    מני, 04/05/12 10:05

    אנשים שעוזרים לפלשתינים להלחם בנו הם לא בוגדים?

  • 134.

    יישר כוח, גב' ברנט. פרסמי תחום שבו ניתן לסייע לך.

    דורון, 04/05/12 02:27

    לדעתם של ''דמוקרטים'' יש זכות לשונאי ישראל בעלי מעמד אקדמי לחתור תחת קיום המדינה.

    לדעתי יש לי זכות לדרוש הכל כדי שיעופו ממדינת ישראל, לא רק מהאקדמיה הישראלית. בשם אותו חופש ביטוי.

    אני מקווה שלא יישאר שריד ופליט מהאוייב היושב באקדמיה ומשחיר את המדינה שממנה הוא חי, ועוד קורא להחרים אותה.

  • 133.

    יישר כוח: אשת לפידות (ל''ת)

    שלומי אמוני ישראל, 03/05/12 18:23

  • 132.

    יישר כח. (ל''ת)

    רמי, 03/05/12 18:15

  • 131.

    כל הכבוד לכתבה ולדנה! לא ידעתי שיש כ''כ הרבה שמאלים רדיקלים! טירוף! (ל''ת)

    דניאל, 03/05/12 17:01

  • 130.

    כל הכבוד לברנט

    ..., 03/05/12 09:23

    הטמבלים השמאלנים לא יודעים מהו מקארתיזם. כל מי שמבקר אותם הם קוראים לו מקארתיסט, גם אם אין לו קשר לממשלה.

  • 129.

    אהבתי את תשובת השמאלנים

    משה, 02/05/12 23:03

    בלה בלה בלה בלה מקארתיזם בלה בלה בלה אין לנו מה להגיד בלה בלה אובסיסיבית. שמאל - שיטת מחשבה בשלבי גסיסה מתקדמים. האמת אני כבר לא יודע אם אפשר לקרוא לזה שיטת מחשבה תיקון: שמאל - גישת רגשנות סלקטיבית בשלבי גסיסה מתקדמים.

    • חחחחח לייק :) (ל''ת)

      122, 03/05/12 14:36

  • 128.

    עבודת קודש שחבל שהמדינה לא משלימה את המשימה...

    דוד, 02/05/12 21:48

    מי שקורא להחרים את המדינה למעשה מנסה לפגוע במדינה ויש לזה חוק ופשוט לא מיישמים. והמדינה צריכה להפסיק לתמוך ויותר מזה לא להכיר בתארים המבוססים על פקולטות אלה. רק כך נוכל להגיע למצב נורמלי. ןאת רצונם בכסף שיעשו מחוץ לגבולות המדינה, מצידי בעזה.

  • 127.

    כל הכבוד

    חיים גן יבנה, 02/05/12 20:28

    כל הכבוד לך יישר כוח

  • 126.

    אל תדאגי, כתבת אוהדת, גם בך יטפלו עד שישתיקו כל מחשבה חופשית בארץ הזו

    א, 02/05/12 20:15

    הארץ הזו צריכה קול אחד, דעה אחת, מפלגה אחת, מחשבה אחת. והמחשבה הזו צריכה להיות של הימין הקיצוני. אי אפשר לסבול ביקורת, אי אפשר לסבול עמדה אחרת. לא ייאמן שיש אנשים שחושבים לתת חבלי מולדת לזרים, איך הם מעזים? איך הם מעזים?! מהליכוד וימינה יש בוגדים כאלה, אפילו ראש הממשלה אומר שהוא כזה.

    והערה קטנה לגבי אינטרסים: אם זה נכון ואם לא (ואני לא יכול לשפוט), מה בדיוק האינטרסים של עמותות ימניות בלתי תלויות, שממומנות על ידי אוונגליסטים נוצרים וגם על ידי יהודים קיצונים, והכל מארצות הברית? ולא הייתי מתחיל בכך לולא הימין החל בכך קודם.

    אני סבור שפעילות פוליטית, גם ממומנת מחו''ל (ובלבד שמפלגה תמומן רק על פי החוקים), הינה לגיטימית. אבל הסתה של המדינה, בתמיכת מוסדותיה ושריה, לפעול נגד אנשים בשל דעותיהם - נקראת מקרתיזם, והיא לא לגיטימית. המקרתיזם של ועדות הקונגרס התנהל כשימוע ציבורי שנועד להכפיש את שמם של ''קומוניסטים'', ובלי לחוקק חוקים ממשיים נגדם, למנוע מהם עבודה ולתייג אותם כבלתי לגיטימיים.

  • 125.

    הגיע זמן לסלק את כל הזבל השמאלני מהאקדמיה ומבתי המשפט (ל''ת)

    שי, 02/05/12 19:23

  • 124.

    כל הכבוד לך ישר כח!

    שגיב א., 02/05/12 19:13

    את מייצגת את הטוב שנלחם ברוע ועל זה אני מודה לך מקרב לב.

  • 123.

    כל הכבוד דנה!!! אל תשימי לב להערות העוקצניות של השמאלנים לגבי

    חיה, 02/05/12 18:40

    דמותך החיצונית, כנראה שיופי כן מוכר להם דעות....

  • 122.

    Thank god for angels like her

    amir, 02/05/12 18:37

    our future depends on people like this lady. People that see what's wrong and that stand up and do sometihng about it. not just sitting, talking high but doing nothing .

  • 121.

    florida

    Avi, 02/05/12 17:53

    חזקי ואימצי את עושה עבודה מבורכת

  • 120.

    כתבה מעולה (ל''ת)

    דג, 02/05/12 16:44

  • 119.

    הפוסל במומו פוסל

    מהאקדמיה, 02/05/12 15:38

    מוטב לה שתתחיל ותתמיד בדיאטה חריפה, מה שנקרא לסגור את הפה תרתי משמע.

    • דהיינו, אתה היית ממשיך להעסיק אדם שקורא להחרים את העסק שלך? (ל''ת)

      רחל, 02/05/12 18:45

  • 118.

    פרופ' ניב גורדון, כמרצה למדעי המדינה הייתי מצפה שתדע מה זה מקארתיזם

    אור, 02/05/12 14:48

    אבל מה זה משנה בכלל, חוץ מלגדף ולקלל בהתניה פבלובית על כל התנגדות, אתה הרי לא יודע לעשות כלום.

  • 117.

    חופש ביטוי נגד חופש שיסוי.

    ספרטקוס, 02/05/12 14:06

    תמשיכי במלאכתך המקודשת,כך אנחנו הציבור נחשף לעובדות שלא ידועות.

  • 116.

    אין היגיון בתלונות המרצים - הרי דבריהם רק מקבלים תהודה והעצמה!

    אחד העם, 02/05/12 14:00

    מאחר ואין הם מתכחשים לדברים המצוטטים מהם, אז על מה בכיינותם?
    וכי לא פרסמו אותם ברבים, ובזה הפכו לנחלת הכלל?
    וכי ציטוט דבריהם אינו ברוח מגמת הפרסום ההפצהשלהם, המרצים, עצמם?

    אהה!
    הם מתלוננים רק על קהל הקוראים, שהוא אנשים וציבור שהמרצים היו מעדיפים שלא יידעו על כך!
    כן, יש להם מה להסתיר!

    חבר'ה, מרצים יקרים (האמת, לא כ''כ יקרים), אור השמש הוא הדטרגנט הכי טוב לדבריכם.

  • 115.

    ציונות מקארתיסטית מטורללת פאתטית (ל''ת)

    הימין מעוות את הציונות למקומות חשוכים . מה עוד חדש, 02/05/12 13:40

  • 114.

    מתי הפכה התנגדות לרעיון אקדמי ל ''רדיפה''? (ל''ת)

    עמי טומטמי, 02/05/12 12:50

  • 113.

    כל הכבוד לה! (ל''ת)

    נועם, 02/05/12 12:39

  • 112.

    יישר כוח. (ל''ת)

    נוקי, 02/05/12 08:48

  • 111.

    כתבה שמאלנית.

    E, 02/05/12 08:23

    אין בעיה שהם שמאלנים קיצונים, הבעיה שהם הדעה היחידה שקיימת באקדמיה, לא שומעים שם דעות של הימין.

  • 110.

    אני דמוקרט ליברלי וככזה תומך בפעילותה של גברת ברנט

    אורן, 02/05/12 07:23

    לכל מרצה זכות לדעה משלו, מוסד אקדמי רצוי שיהיה פלורליסטי עם נוכחות לכל קשת הדעות. בוודאי שאסור לממשל להתערב במינויים אקדמים. הגוף אותו מובילה גברת ברנט אינו!!! גוף ממסדי, התורמים לאוניברסיטאות גם הם אינם גוף שילטוני. מרצים שמקדמים חרמות אקדמים הם אנטי פלורליסטים ובנוסף הם יציר ישראלי שאין לו אח ורע. לא מהארץ ולא מהעולם קימת תנועה להחרים מוסדות סורים, סודאנים, רוסים, סינים,איראנים ... קריאה לחרם מופנית אך ורק כלפי מוסדות ישראלים. זכותם של תורמים פרטיים לדעת את מה כספי התרומות שלהם ממנים. תורמים קתולים לאוניברסיטאות קתוליות ירצו לדעת אם המרצים מטיפים להפלות. כך גם כאן. ההשתלטות של הגורמים הרדיקלים האלו על מחלקות מסוימות באוניברסיטאות הם ההפך מחופש אקדמי

  • 109.

    חזקי ואמצי. תודה לך. (ל''ת)

    תלי, 02/05/12 05:49

  • 108.

    המאבק בנפוטיזם האנט ישראלי חשוב והכרחי למבקשי החרות

    כל הכבוד, 02/05/12 05:11

    כמי שלמד בתל אביב הרושם קבלתי שאם אהת לא אנטי ישראלי אין לך סיסוי לעבוד באוניברסיטה.
    אנטיישראלי אחד מביא אנטי ישראלי אחר . שלא לומר כינויים כגון רוצח לראש ממשלה וכד. פעילות חשובה

  • 107.

    הם בפייסבוק- אפשר לעשות להם לייק (ל''ת)

    gal, 02/05/12 02:41

  • 106.

    חשבתי שהחזיר הוא היצור הכי מכוער עד שראיתי את פני דנה ברנט (ל''ת)

    יגעל עמיר, 02/05/12 01:49

  • 105.

    פרימיטיבית קטנה!

    אילן, 02/05/12 00:55

    80 אחוז מהתורמים הם מחזיקים בדעות ליברליות!!
    הם יפסיקו תרומות רק בגלל פשיסטים כמוך!!

    • לאילן: למה לא ציינת את שם המשפחה- פפה? (ל''ת)

      שרון, 02/05/12 08:50

    • אז ממה אתה חושש בולשביק קטן ומושתן? (ל''ת)

      לחובב הטרוריסטים, 02/05/12 10:43

    • אנטי ישראליות איננה בהכרח ''דעות ליברליות''. אפשר להיות ליברל-ופטריוט (ל''ת)

      כל הכבוד למוניטור, 02/05/12 11:12

    • פאשיזם זה דעה אחת מפלגה אחת. דנה ברנט מפרסמת את הבל פיהם של המרצים.

      אור, 02/05/12 14:52

      עוד שמאלני שיודע לקלל הרבה יותר טוב ממה שהוא יודע כל דבר אחר.

      אם מישהו פאשיסט פה זה אתה

  • 104.

    מה עם הלובי השמאלני-רדיקלי הדורסני באקדמיה שאיננו מאפשר כניסה לימנים

    רק אישה שמצטטת התלהמות אנטי-ישראלית מדאיגה אותם..., 01/05/12 23:56

    מדהים !!
    אז מה יש לנו ?

    מצד אחד, יש לנו אישה פשוטה (כלומר לא קיצונית) שבסך הכל מצטטת את הביטויים האנטי ישראלים המצמררים של המרצים הפוסט-ציונים של האקדמיה , שמוציאים את דיבתה הרעה על ישראל ברחבי העולם
    (כפי שנאמר - ''מלאכתם של רשעים נעשית בידי אידיוטים שימושיים'')

    מצד שני, יש לנו קליקות סגורות במסדרונות האקדמיה, שגוונם הפוליטי הוא שמאל-רדיקלי, והקליקות האלה מנהלות לובי דורסני שאינו מאפשר פלוראליזם אנושי ודמוקרטי, כלומר הדרת אנשי ימין ומרכז מהסגל האקדמי.

    ועכשיו חידה - את מי מהשניים יאשימו במקארטיזם?

  • 103.

    דנה , המון הערכה לפועלך - מאחד שאינו ימני

    רמי, 01/05/12 23:42

    זה באמת מעצבן איך שהמרצים האלו מתמהגים, טוב שהרמת את האתר שלך בנושא.

  • 102.

    לבקש ממנה לא לחייך בבקשה (ל''ת)

    היא מפחידה., 01/05/12 23:33

  • 101.

    המדינה זקוקה לעוד אנשים כמוך שיעזרו בפתרון מצוקת השכונות (ל''ת)

    בדרום ת''א ובפריפריה בגלל הפלישה האפריקנית, 01/05/12 23:04

  • 100.

    כל הכבוד לך, הלוואי ויהיו רבים כמותך! בהצלחה! (ל''ת)

    כל הכבוד, 01/05/12 22:36

  • 99.

    הגיע הזמן, תודה על העבודה שלכם!

    בינה שטיין, 01/05/12 22:16

    כל הכבוד, הגיע הזמן להוקיע את האנשים האלה, אי אפשר להיות בתפקידי כוח כאלה ולהפיץ דעות אנטי שמיות במסווה של מחקר 'מדעי'. ואם כן- אי אפשר לקבל כסף של תורמים ושל המדינה כשמשמיצים אותה ומסיתים לאלימות נגדה. תודה רבה לכם!!!

  • 98.

    ועדות חקירה למימון הזר, לקרן החדשה ולסלוקה מהארץ לארה''ב (ל''ת)

    ולניקוי האקדמיה מפושעים אנטישמיים!, 01/05/12 21:55

  • 97.

    כל הכבוד! עם ישראל מודה לך. (ל''ת)

    עמיחי, 01/05/12 21:39

  • 96.

    kol hakavod lach !!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    kol hakavod, 01/05/12 21:37

  • 95.

    ימין ה' רוממה ימין ה' עושה חיל לא אמות כי יחיה.

    יוסי, 01/05/12 21:29

    למה לא השארת כתובת למשלוח תרומות, כתוב בתנ''ך ''מארסיך ומחריבך ממייך יצאו הכוונה כמובן לעם ישראל'' ועצוב שכך, זה לא נתפס איך אדם יכול לשנוא את עצמו ברמה כזו,
    כל ה-כ-ב-ו-ד!!!

    • ממליץ! כתובת לתרומות הנה רעיון מצוין!! (ל''ת)

      אור, 02/05/12 14:57

  • 94.

    יופי לי שיש בישראל ממשיכי דרכי.

    מק קרתי, 01/05/12 21:19

    הגברת מאבן יהודה נלחמת באויבי המדינה ומנסה לחנוק מחשבות שאינן פטריוטיות לטעמה.

    אני מציע לה להרחיב את פעילותה ולנזוף בעיריית הרצליה על שהחליטה לא להנציח את רחבעם זאבי ברחוב בעיר.

    כן ירבו לוחמים כמותה, אם כי אני לא משתגע על הפנים היפות שלה.

    • מה הקשר לפנים שלה? זה מה שקובע בעיניך? (ל''ת)

      העיקר לחרטט, 02/05/12 02:34

    • מקארתי[בניגוד לכם] היה אוהב ישראל. בניגוד לשמאל...אויב ישראל

      מהפך 77, 02/05/12 16:23

      ישראל.כמה גיבור אתה מדבר לגופה? סירחון אחד.
      מדינה שיש בא קבר על שם יאסין. אחד מרוצחי יהודים. ואנגלים. בתל- חנן.ואין מקום לקצין אדיר שחשב קצת אחרת. וצדק. כי רוב הציבור חושב כך היום. זהו מדינה שאין הצדקה לקיומה.
      ולתושבי הרצליה. בושה לכם.

    • עיריית הרצליה (?)

      זאב ערבות, 03/05/12 14:19

      אתה בטוח מודע להחלטה שלא לקרוא רחוב על שם רחבעם זאבי בשל היותו ''לא מוסרי'' החלטה עם הרבה טעם!
      כיון שמשה דיין הייה מאד מוסרי בגנבותיו הארכיאולוגיות ובניאופיו וכנ''ל אייבי נתן. רחבעם זאבי תרם למדינת ישראל מימי הפלמ''ח ועד להרצחו. אפשר לא להסכים עם דעותיו אבל אי אפשר שלא לכבד את פועלו.

    • לא אוהב את הפנים שלה? עומד לך בכלל יה שמן? (ל''ת)

      אשה יפה, 24/05/12 22:33

  • 93.

    כל הכבוד לדנה ברנט

    קיפוד, 01/05/12 21:14

    הסטודנטים צריכים להצביע ברגלים ולא להופיע להרצאות של מסיתים. יש חפש דבור ויש הסתה. למסיתים אין מקום באקדמיה.

  • 92.

    שכנעה אותי וזה שאומר שהימנים לא מוזכרים זה כמובן בגלל שהם

    נאמנים לארצם ולא יורקים לבאר ששותים ממנה מים, 01/05/12 21:07

    והכתב ששואל על ההוא ממכון וויצמן הרי ברור שאי אפשר לעבוד במקום ולהכפיש את המקום שבעזרתו אתה קונה את לחמך.
    הלוואי שתצליח, שתפרסם את העמותה בקרב הסטודנטים והיא תגלה המון זבל. והיא צודקת במלחמתה נגד הכפשת המדינה.

  • 91.

    ''אני תומכת בכל מה שהמדינה תחליט'' - ליבת הפאשיזם. הימין סותם פיות כרגיל (ל''ת)

    דמוסתנס, 01/05/12 20:56

    • חתיכת שקרן, נכשלת בהבנת הנקרא

      שרית, 02/05/12 08:24

      ''אנחנו מדינה דמוקרטית - אני תומכת בכל מה שהמדינה תחליט''.

      • ואם המדינה תחליט, לאחר משאל עם, או הצבעה בכנסת, לבצע רצח עם

        דמוסתנס, 02/05/12 15:29

        תתמכי בהחלטת המדינה?

        • ואם המדינה תחליט

          משה, 02/05/12 23:05

          לאחר משאל עם או הצבעה בכנסת שהשמאל צריך להתחיל להתווכח עניינית ולהפסיק להפריץ דוגמאות לא קשורות לנושא, אתם תתחילו להתווכח עניינית? דמוסתנס זה לא היה ההוא שגילו בסוף שהוא בוגד ודפק את כל יוון?

    • ממתי מתן פרסום פומבי בצינורות נוספים לדברים שנאמרו נקרא סתימת פיות? (ל''ת)

      פאבלוב, 02/05/12 21:13

  • 90.

    עבודה יפה, דנה, התורמים זכאים לדעת לאן הולך כסף התרומות (ל''ת)

    עלי והצליחי, 01/05/12 20:54

  • 89.

    היכן יש עוד אנשים כמו האישה הזו. חיזקי.ושתחזקנה ידיך.את

    מהפך 77, 01/05/12 20:15

    וכל העושים במלכת הקודש. את צריכה להוביל. הציבור צמא לאנשים כמוך.

  • 88.

    דנה דנה איזו מלכה! (ל''ת)

    אדם, 01/05/12 20:14

  • 87.

    דנה ברנט היא ימנית בולבוסית פרימיטיבית (ל''ת)

    רודפת ? חחח, 01/05/12 20:13

  • 86.

    היא עדיין עדינה מדיי עם חלאות האדם האלה, אין מדינה שהיית סובלת אותם ! (ל''ת)

    כל הכבוד על הנחישות וההתמדה, 01/05/12 20:08

  • 85.

    כל הכבוד. (ל''ת)

    עידן, 01/05/12 20:06

  • 84.

    תודה לך, המשיכי כך (ל''ת)

    פלונית, אלמונית, 01/05/12 20:05

  • 83.

    מפלט לחולי נפש (ל''ת)

    קק, 01/05/12 20:05

  • 82.

    מחזקים את ידך !!

    אני, 01/05/12 19:58

    שפו על היוזמה.
    עלי והצליחי !!!

  • 81.

    אם הארגון הזה היה כותב נגד כל מי שפוגע בישראל הייתי מצטרף

    קובי, 01/05/12 19:57

    אבל יש פה בהחלט רדיפה של צד אחד. אני מסכים שיש להלחם במרצים הקוראים לחרם על ישראל. חרם הוא צעד אלים וצריך להוקיע אותו...

    • אולי אתה רוצה שהארגון (הפרטי אגב) הזה ילחם בכל דבר שרע בעולם? (ל''ת)

      אור, 02/05/12 15:34

  • 80.

    כל הכבוד ותודה רבה!

    יעקב, 01/05/12 19:48

    כל הכבוד לדנה ברנט ותודה רבה. אין בפעילותה כל קשר למקארטיזם. אנשי אקדמיה, המאשימים אותה בכך מראים בורות שלא מתאימה למעמדם.
    ואם מרצים קוראים לחרם על האוניברסיטה בה הם מלמדים, היושרה המינימלית מחייבת אותם להתפטר. אם לא יש לפטרם מייד.
    ביקורת על מדיניות הממשלה,אפילו ביקורת חריפה ביותר, הינה לגיטימית לחלוטין והיא נעשית בישראל מדי ביומו. אבל אין כל לגיטימיות בשלילת הלגיטימיות של מדינת ישראל כמדינת הלאום של בעם היהודי.

  • 79.

    כל הכבוד לך דנה

    שלום, 01/05/12 19:45

    את כל התרוצים שבעולם ישמיעו לנו מהשמאל
    ארץ ובעולם למה הם חותרים נגד המדינה בצורה עיוורת עם שנאה עצמית תהומית תוך ניצול עטיני האקדמיה במסווה של חופש הביטויי ובעניהם הם נלחמים מי יקצין יותר
    ויותר....עם כל התוארים שלהם לא תציליחי
    לשכנע אותם לחדול מכך אינם מבינים שאם אתה צודק אז אין לך צורך בתרוצים ..
    ממני אלייך כל הכבוד לך ולעוד רבים שעדיין רוצים להאמין שאפשר אחרת
    הכלבים נובחים והשיירה עוברת אל תיפול רוחך מהקומץ הזה

  • 78.

    כל הכבוד! (ל''ת)

    הגיע הזמן, 01/05/12 19:41

  • 77.

    כל הכבוד ! ! ! עם ישראל איתך ! במקום להיתלנן כמו כולם, היא נלחמת! (ל''ת)

    ישראל, 01/05/12 19:39

  • 76.

    כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!1111 (ל''ת)

    עמיתוש, 01/05/12 19:38

  • 75.

    לא עמדה בציפיות

    נער המקהלה, 01/05/12 19:34

    לא נעים להודות, אבל מפטריוטית ישראלית כל כך לוהטת, עם שם כל כך אמריקני וסקסי כמו דנה ברנט, המצטלמת עם דגל המדינה ברקע, ציפיתי- איך לומר בעדינות - לדמות קצת יותר ייצוגית ופוטוגנית.

    • חוצפן עלוב. (ל''ת)

      אתה דוחה!, 01/05/12 22:11

    • נער מקהלה זה שם נוסף ל''אגזוזן'' לא? (ל''ת)

      חילוני לחלוטין, 02/05/12 01:47

  • 74.

    הגיע הזמן לחשוף את השקר הקרוי ''עם פלשתיני''.קבוצת עובדים זרים שהגיעו

    אאא, 01/05/12 19:25

    ברובם ממצרים ומערב הסעודית כדי להתפרנס ותו לא ומנוצלים במסגרת המאבק הפאן ערבי בתרבות המערב.המרצים גם הם מנצלים את ''הטרגדיה'' לקידום מעמדם מתוך הכרה שלהיות שונה זה שווה.

    • עם ישראל גם בא ממצריים . (ל''ת)

      נו אז ???, 01/05/12 20:14

      • no , we came fro Iraq, the whole humanity came from there - the first (ל''ת)

        Adam, 01/05/12 21:38

  • 73.

    יש לקבץ אותם למחנות חינוך מחדש. (ל''ת)

    משהבודק, 01/05/12 19:23

    • זה בדיוק מה שהמרצים ההשמאל-קיצונים מנסים לעשות לסטודנטים (ל''ת)

      יניב, 01/05/12 19:42

  • 72.

    יישר כוח. (ל''ת)

    אלי, 01/05/12 19:18

  • 71.

    ממש לא התפלאתי לשמוע שהרוב המוחלט הוא מרצים מ''מדעי'' הרוח והחברה

    סטודנט בעברית, מדעי המחשב, 01/05/12 19:12

    זה תמיד אותם אנשים עם אינטיליגנציה נמוכה, התחתית של האקדמיה שבהיותם סטודנטים למדו את המקצוע עם תנאי קבלה נמוכים במיוחד רק במטרה ללמד אותו לפי דעותיהם ההזויות.

  • 70.

    DANA TODA , MILCHAMA NEGED HA MESITIM (ל''ת)

    dany, 01/05/12 19:11

  • 69.

    כל הכבוד.ויש הרבה עבודה. (ל''ת)

    הכתבה והכותרת מזה מפרגנת...אגנדה של תיקשורת?, 01/05/12 19:03

  • 68.

    כל הכבוד

    מארק, 01/05/12 19:01

    כל הכבוד על הפעילות מבוססת עובדות והגיון בריא ונטולת אמוציות ואמביציות

  • 67.

    כמה טוב לשמוע שיש מי שעושה עבודה חשובה כזו!!! (ל''ת)

    תודה לך, דנה!, 01/05/12 18:58

  • 66.

    עבודת קודש וציונות במיטבה (ל''ת)

    יישר כוח, 01/05/12 18:56

  • 65.

    תודה לך על שאכפת לך (ל''ת)

    ושאת ממש פועלת בנידון, 01/05/12 18:55

  • 64.

    ממש ז'אן דארק דה לא שמעטע

    ראובן, 01/05/12 18:51

    התודעה הדמוקרטית שלה *קצת* לוקה בחסר. אני רק מקווה שהיא מצלמת יותר טוב ממה שהיא מבינה בדמוקרטיה ובפוליטיקה.

    • דנה ברנט בדיחה עצובה (ל''ת)

      בעע, 01/05/12 20:15

    • ראובן היקר

      חילוני לחלוטין, 02/05/12 01:56

      ''התודעה הדמוקרטית לוקה בחסר''
      בחיייייייאת רבאאאאאאאאקקקקקק!!!
      כל כך שנון ,כל כך חד תער
      אכן שמאלני כשר למהדרין
      אליטיסט סנוב ויהיר.
      אולי תסביר לי הוד שנינותך במה בדיוק היא לוקה בחסר? מהיכן נובעות מסקנותיך השנונות?
      הבעיה אצל שמאלנים פלצנים היא העובדה שהם חושבים שהאמת זורחת מישבנם רם היחש ועל כן הם משליכים משפטים גרנדיוזים לאוויר מבלי לספק הסברים! אין צורך בהסברים! נכון? שמאלן הזוי שכמוך!

    • ראובן, שיהיה לך טענות עם בסיס מאחוריהם, אנא הגב. בנתיים תפסיק. (ל''ת)

      אור, 02/05/12 15:36

    • אני באקדמיה ואני חושש להביע דעה שאינה תואמת אירופה...

      תשובה לראובן, 24/05/12 22:36

      אתה שפוט ה''אמת'' הסוציאליסטית הפשיסטית.

  • 63.

    כל הכבוד! אני נרגש שיש אנשים כמוך במדינה. אנא המשיכי במלאכה הטובה.

    יום יבוא והדברים ישתנו, 01/05/12 18:47

    יום יבוא ובתקשורת יהיה איזון וסיקור הוגן, כי יותר ציונים יתפסו משרות בתחום. רק מצב כזה יאפשר לתקן את המעוות, מבלי שיהיה גיס חמישי מבית שימנע מאינו לבצע את השינויים ההכרחיים כל כך למניעת הכחדתנו.

    ולכל יפי הנפש, איני רוצה דבר פרט ליישור קו עם מדיניותה הפטריוטית של ארצות הברית, מובילת העולם החופשי והנאור. בארצות הברית השלטון (גם אם הוא לא רפובליקני) יודע להגן בקנאות על סמליו, ריבונותו, גורמי אכיפת החוק והצבא. שם לא יתנו שקל ולא יתנו במה תקשורתית למי שקורא להטלת סנקציות על המדינה עצמה ולפגיעה בה. הלוואי שנלמד מהם לאהוב את המדינה שלנו יותר.

    • אתה פשיסט . (ל''ת)

      נו אז ???, 01/05/12 20:16

  • 62.

    ''אנחנו מדינה דמוקרטית ואני תומכת בכל מה שהמדינה תחליט'' (ל''ת)

    אין מילים..., 01/05/12 18:47

    • צודקת מאוד. החלטת מדינה = החלטת הרוב שבחר בשלטון = דמוקרטיה. (ל''ת)

      תאכל את הלב, יא שמאלן במיעוט, 01/05/12 19:23

  • 61.

    real civic hero (ל''ת)

    Proud of you, 01/05/12 18:44

  • 60.

    יש לדייק - היא אינה 'רודפת אחרי מרצים שמאלנים באקדמיה'

    אלי, 01/05/12 18:41

    היא רודפת אחרי מרצים מהמשאל הרדיקלי האנטי-ציוני הקוראים לדה-לגטימיזציה של ישראל ושל האקדמיה הישראלית.
    וההבדל מהותי.

  • 59.

    כל הכבוד לך! אני סטודנט בטכניון, ולא נתקלתי במקרים של שמאלנים.

    Dp Israel, 01/05/12 18:40

    אך הבנתי שבאוניברסיטת חיפה השכנה, יש הרבה פוליטיקה, ערבים שעשו בימי הזיכרון בכוונה הרבה רעש ומוזיקה בצפירה, ומספר מרצים שמעודדים את הפעילות הפוליטית הזאת.

  • 58.

    הכתבה הזו נידחקה לקרן זוית בחלק המקומי, בגלל השמאל השולט בתקשורת. nrg (ל''ת)

    החליטו לפרסם כתבה בכאילו איזון.יום יבוא והכל יתהפך, 01/05/12 18:39

    • ל-59. ו-58 . יותר מזה. הת'קשורת הצבוע של ישראל. כל יום זכרון

      מהפך 77, 01/05/12 20:45

      עסוקה בלרדוף אחרי חרדי מחמד שלא עמד. אבל באוניברסיטת לא נכנסת [[מצניע. ומשקרת]. תכנסו למכללות בגליל כמו צמח. עמק יזרעאל. ואורנים. [שנקראות בישובי הגליל. המכללות האיסלמיות].ותראה מה קורה שם בימי זכרוון .[גם ביום השואה] להתפלץ. דרבוקות. שירים לאומנים. וביזוי. ואיש מהפחדנים של לא ראוה. ולא שומע.ומי שמתלונן בסכנת חיים.

  • 57.

    צריך לתרום לה ולחזק אותה

    ירון, 01/05/12 18:34

    וחבל שאין גופים יותר גדולים שעושים זאת

  • 56.

    כל הכבוד אבל למה אסור לכתוב את האתר? של סמול יש במחצית הכתבות (ל''ת)

    ברוך, 01/05/12 18:31

    • כי המראיין הציג את עמדתו בקולי קולות לאורך כל הכתבה (ל''ת)

      מה לא ברור, 01/05/12 19:24

  • 55.

    כל הכבוד!!! (ל''ת)

    המשיכי ואל תתיאשי, 01/05/12 18:31

  • 54.

    חזק ואמץ, העם נגד הסמול (ל''ת)

    אבישלום, 01/05/12 18:30

  • 53.

    דנה, כל הכבוד. הציבור איתך. מעניין שדווקא תחת שילטון הליכוד השמאל פורח

    ממשלת ישראל בתרדמת. יש לחסל את הבוגדים.הם אסון לנו, 01/05/12 18:27

    ואינו חושש לבגוד במדינה ובאזרחיה. בכל מדינות העולם המערבי, הממשלות היו מחסלות את הבוגדים הללו. אצלנו, עושים צחוק מהציבור בכללותו ובפרט מהממשלה. לא ברור מדוע הממשלה משקיעה כל כך הרבה בציוד צבאי כאשר הנזק שהבוגדים הללו גרוע יותר מאלפי טילים. עם מעט השקעה ועם תושיה ועוצמה שילטונית, ניתן לחסל תוך ימים את כל תופעת הבגידה הזו. האמת, נתניהו לכל אורך הדרך מוכיח חוסר מנהיגות וחוסר יציבות. כל העליהום עלינו, נובע מכך.

  • 52.

    כל הכבוד. זכות הציבור לדעת. עלי והצליחי. (ל''ת)

    מורה, 01/05/12 18:22

  • 51.

    כל הכבוד לך, מזדהה עם כל מילה.

    דורית, 01/05/12 18:21

    מקווה מאוד שנצליח לסתום לאויבנו את הפה.

  • 50.

    מסכים עם רוב הדברים

    אקדמאי בשנקל, 01/05/12 18:21

    העניין הוא שכל ''מדעני'' הרוח והצלצולים מהפקולטות לפילוסופיה, היסטוריה, מדעי המדינה וכדומה משתמשים בשמאלנות לצורך קידום אישי - ''שמאלנותם אומנותם''.

    הרי מי יטרח להזמין את אילן פפה להרצות בחו''ל אם הוא לא יצור פרובוקציה נגד מדינת ישראל? אף אחד לא שמע עליו. לעומת זאת כשאתה שמאלני מוכר אתה מוזמן להרצות ברחבי העולם, טס במחלקה ראשונה(במקרה הגרוע בביזנס), מתארח במלונות פאר ולא מוציא שקל מכיסך.

    לעומת זאת אין לי בעיה עם עדה יונת וקובי סניץ, מדען במכון ויצמן אמור להיות אדם אינטלגנטי שמחזיק בדעה פוליטית. כמובן שמותר לו להגיד אותה בקול רם. אף אחד בעולם המדע לא יתייחס למחקר שלו אם הוא לא יביא קבלות מדעיות.

  • 49.

    מי שמפועל נגד המדינה, לא זכאי להתפרנס ממנה. (ל''ת)

    נגה, 01/05/12 18:20

    • הימין מזיק לישראל (ל''ת)

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 01/05/12 20:17

      • וחרם על מדינת ישראל והפצת שקרים בעולם מאוד עוזר.. (ל''ת)

        אור, 02/05/12 16:33

  • 48.

    אלופה !! כבוד !!

    מומו, 01/05/12 18:20

    לא להרבה יש את האומץ לעמוד מול השמאלנים בעמדות המפתח (אקדמיה תקשורת וכו).

    וזו לדעתי הסיבה שאזרחים מהנהנים לשמאל ובוחרים ימין.

    להחזיק בדעות שמרניות לאומיות בימינו חושף אותך לצרות! ישנה השתקה אגרסיבית של כל מי שמתנגד לחונטה.

  • 47.

    ענת מטר הייתה ונשארה צבועה, יהירה ואטומה. (ל''ת)

    אין חדש תחת השמש, 01/05/12 18:19

    • fhcכיבוש זה פשע (ל''ת)

      י., 01/05/12 20:18

  • 46.

    כל הכבוד לך דנה. המאבק שלך הוא המאבק למען האמת והצדק

    אחד מהאקדמיה, 01/05/12 18:12

    והמאבק שלהם הוא מאבק למען השקר, ההשמצה, זריעת הבלבול, וקידום האינטרסים האישיים שלהם על חשבון מדינתם והמוסדות שמעסיקים אותם. מאחל לך הצלחה.

  • 45.

    יישר כוח לגברת (ל''ת)

    ירון, 01/05/12 18:06

  • 44.

    כול הכבוד למלחמתה הבלתי מתפשרת בסרטן הסמולני הרדיקלי שמשול (ל''ת)

    קרח9, 01/05/12 18:04

  • 43.

    למה רוב הימניים אלימים ובורים ? (ל''ת)

    שי, 01/05/12 18:04

    • א,כי הימניים הם הרוב,שנית הימניים נגד אלימות הקומוניזים והשמאל כן (ל''ת)

      שקד,ירושלים, 01/05/12 18:41

    • וגם יש להם שש אצבעות בכל יד....ורק אונה אחת... (ל''ת)

      0מולנים? הגזענים הכי גדולים., 01/05/12 19:00

    • הם לא אלימים ובורים

      הנה תשובה לבקשתך, 01/05/12 19:05

      הרוב המוחלט של השמאלנים הקיצוניים, כשהיו ילדים ונערים, סבלו ממצבים שבהם הפסידו בכל מיני מאבקים בגלל שלא היו חזקים בפן הפיזי. זה מתחיל מכך שבגן היו מקבלים מכות לעתים מהילד החזק, ממשיך כשביסודי היו מאוד לא מקובלים בגלל שהיו חרשנים מופנמים, ובתיכון היו מפסידים את רוב הבנות היפות לאתלטים.
      לאורך כל הילדות אחזה בהם התקווה שכשנהיה גדולים זה לא יהיה כך, כי בעולם האמיתי ניתן לפתור הכל בדיפלומטיה, בשיח, ולכוח הזרוע אין מקום בחיים האמיתיים. לכן, אולי שם, הם יהיו ''חזקים'', למרות חסרונם בפן הפיזי.

      אח''כ, כל שמאלן קיצוני מנסה בבגרותו להוציא את זעמו על העולם כשהוא רואה שימוש בכוח לנגד עיניו. ואומנם, אכן אין ספק ששימוש בכוח הוא דבר לא רצוי, אבל מה שאותם ילדי כאפות שמאלנים עדיין לא השכילו להבין הוא שיש מצבים בחיים (לדוג' לחימה בטרור, או הגרעין האיראני) שהדרך היחידה לפתור אותם היא ב''אלימות'', ודיפלומטיה לא תעזור, כי פשוט מדובר ביריבים (לדוג' חמאס, או משטר האייתולות באיראן) שלא מאמינים במושג הדיפלומטיה, וגדלו והתחנכו על כוח הזרוע.

      בגלל זה הימין נראה להם אלים ובור. זו סיבה הפשוטה.

      • well done (ל''ת)

        my friend, 01/05/12 20:03

      • יפה כתבת וניתחת... מאוד הגיוני ולכן מאוד סביר שנכון! (ל''ת)

        יפה מאוד, 01/05/12 22:40

      • בעצם השאלה של שי מסתתרת גזענות וטפשות. (ל''ת)

        David, 02/05/12 15:38

    • צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים. (ל''ת)

      זוהר, 01/05/12 19:09

    • כי הם לא מורמים מעם ונאורים כמוך (ל''ת)

      ''אני ואפסי עוד (יותר)'', 01/05/12 19:12

    • המרצה שקורא לחרם על ישראל הוא האלים

      מי כאן יותר אלים, 01/05/12 19:16

      הוא ניצל את מעמדו כדי להסית לחרם על ישראל. אסור לעבור על זה לסדר היום.

    • לשי

      מוטקה, 01/05/12 19:22

      אולי לך יש הסבר מדוע אנשי השמאל רצחו

      עשרות מיליוני בני-אדם בשם האידיאולוגיה

      שלהם/שלך ?

      עיין ערך: סטאלין, מאו טסה-טונג, פול

      פוט.

    • זה לא אלימות אלא יצר הישרדות והרצון לחיים. אבל לשמאלני אין מושג מה זה. (ל''ת)

      ציון, 01/05/12 19:25

    • זה לא שהם אלימים ובורים, זה אתם שעוורים ונרפים (ל''ת)

      יש לך טעות באבחנה, 01/05/12 19:43

    • בורים?

      ???, 02/05/12 08:49

      וואלה? באמת?
      סתם שאלה: יש לך מושג מה ההבדל בין גבולות 1949 לגבולות 1967?

      כשתדע, תתחבא מתחת לאדמה.
      יש סיבה שהסורים לדוגמא, מדברים על גבולות 1967.
      צא ולמד, ואז תתחבא בפינה מרוב בושה.

  • 42.

    גם זה סוג של מופרעות. שמשון (22) כנראה צודק (ל''ת)

    מיכאל, 01/05/12 18:01

  • 41.

    לדנה ברנט היקרה מאוד...אנא המשיכי במלאכת הקודש!! (ל''ת)

    שלומי אוהב עמו וארצו, 01/05/12 17:58

  • 40.

    כל הכבוד לך דנה, חזק ואמץ. (ל''ת)

    ח, 01/05/12 17:58

  • 39.

    מכתב לזיו גולדפישר (שבטח לא יעלה)

    ירושלמי, 01/05/12 17:57

    מעט כבוד עצמי...
    רק מהכותרת אפשר להבין מה דעתך על העניין ועל האישה... אבל לפחות תן את המידע לקוראים מבלי שיצטרכו להחשף לדעה שלך בצורה בוטה כל כך...
    התשובה שלה על הטענה שלך למקרטיזם אומרת הכל!
    אתה מכנה אותה בכינוי גנאי, למרות שאין קשר כלל בין מעשיה להאשמה שלך!
    למה לא קראת לה פאשיסטית?
    כל השאלות שלך תוקפות אותה - ''לשפר את האקמידה ע''י פיטורי מרצים..?'' ''... כדי לפגוע בתרומות..'' ניתן לחשוב כאילו אתה ממש מרחם על המרצים האלה שמבקשים כסף מהמדינה בשביל ללכת למקומות שונים כחו''ל ולספר כמה הממשלה והמדינה (שמימנה את הנסיעה שלהם) היא אכזרית ולא אנושית...
    התשובות שלה האישה הזו היו ענייניות ביותר. מעניין אותי אם היה לך האומץ, לשים את הדעה שלך במבחן... לראיןן באותה נחישות, באותה ביקורתיות והטלת ספק - את ניב גורדון לדוגמא... לשאול אותו לדוגמא - האם הוא לא חושש שהמאמרים והרצאות שלו יוצרות לגיטימציה לשנאה ואנטישמיות הרבה יותר מאשר שינוי בישראל...?
    לדעתי אתה לא מסוגל. כיוון שאם כן - היית מגלה שחלק גדול מהדעות שלך אינן מבוססות על מציאות אלא על אוטופיה. וככאלה - אין להן רגליים והיית מעט מבולבל...

    • זה בסדר- כל זאת רק פוקח את עיני הציבור וגורם לו להבין מיהי התקשורת (ל''ת)

      חן, 01/05/12 19:11

  • 38.

    לא מדובר באנשים אובססיביים

    זוהר פרייברג, 01/05/12 17:56

    זכותם של ענת מטר וניב גורדון ושלמה זנד לומר את אשר על ליבם.
    זכותה של דנה ברנט למתוח עליהם ביקורת.
    אני תומך בדנה ברנט. גם לי נמאס מהאינטלקטואלטים המשמאל הקיצוני שיורקים אל תוך הבאר ממנה הם שותים בצימאון כה רב!!!

  • 37.

    העיקר ממשיכים לקבל כסף מ''מדינת האפרטהייד'' (ל''ת)

    טופלה טוטוריטו, 01/05/12 17:54

  • 36.

    ביג ג'ו

    מהו מקרתיזם?, 01/05/12 17:51

    בואו ניזכר ביחד. מקרתי עמד בראש ועדה רשמית שפעלה נגד ''החדירה הקומוניסטית'' לחברה האמריקאית. הייתה לו סמכות לזמן לחקירה את מי שרצה. סמכות לפטר את מי שרצה, סמכות להכריח נחקרים להלשין על אנשים אחרים. ''הרשעה'' של אנשים בקומוניזם על סמך שמועות.
    האם זה המקרה פה? ודאי שלא!
    מה שמוניטור האקדמיה עושה - הוא לפרסם בארץ בצורה מדוייקת את מה שהנבלות האלה אומרים עלינו בחוץ. אין פה שום הרשעה ושום ''סנקציה ממלכתית'' - בסך הכל מספרים לציבור בארץ מה הצבועים הדו פרצופיים האלה מלכלכים עלינו.

    • מקארתיזם הפך לקלישאה שמאלנית בדיוק כמו ''פשיסט, חשוך, (ל''ת)

      אפרטהייד'' וכיו''ב -מילים שעושות שעות נוספות אצלם, 01/05/12 19:16

    • הידעת? 95% מהשמאלנים לא יודעים מה זה מקארתיזם, אפרטהייד ופאשיזם.

      אור, 02/05/12 15:45

      אחרת למה הם משתמשים במילים אלו בהקשר לא נכון בעליל?

  • 35.

    פרופ' זנד הצטרף לנטורי קרתא? (ל''ת)

    נח, 01/05/12 17:50

  • 34.

    כ''כ צפוי

    עמית, 01/05/12 17:49

    בכל פעם שנמתחת ביקורת על אנשי שמאל אז הם מגיבים באותה דרך: ''משטרים אפלים'', ''גזענות'', ''פאשיזם'', ''מקארתיזם''.
    הדבר המגוחך ביותר הוא שהם בד''כ תומכים במשטרים אפלים באמת בשם חופש הביטוי.
    פרופ' זנד יודע לומר שליהודים אין זכות בארץ למרות שלפחות בפרספקטיבה הצרה יש החלטת או''ם בעניין, אבל הוא מתראיין לטלוויזיה האיראנית שהלגיטימיות של השלטון שמנהל את הטלוויזיה מוטל בספק.

    • ממליץ! (ל''ת)

      122, 02/05/12 15:45

  • 33.

    DEAR DANA BRANT, GOD BLESS YOU. KEEP UP THE GREAT WORK (ל''ת)

    I AM PROUD OF YOU, 01/05/12 17:48

  • 32.

    כל הכבוד לגברת ברנט (ל''ת)

    עושה את העבודה בשביל כולנו, 01/05/12 17:44

  • 31.

    צביעות השמאל נחשפת - מה ההבדל בין פעילות זו לזאת של שלום עכשיו?

    אורן, 01/05/12 17:42

    גם שלום עכשיו עוקבים אחרי פעילות מסויימת, שלא מוצאת חן בעיניה מטעמים פוליטיים.

    אםלשלום עכשיו יש זכות קיום, הרי שגם לגברת האמיצה הזאת יש.

    • הבדל קטן: שלום עכשיו לא רודפים אחרי מי שחושב אחרת מהם

      ראובן, 01/05/12 18:52

      וקוראים לפטרו. אלא שלום עכשיו רודפים אחר מי שעובר על החוק בריש גלי ולא נענש אלא להפך, מקבל פרסים.

      • שלום עכשיו תבעו ישראלים בארה''ב שנולדו בירושלים שיוכרזו כלא ישראלים

        אור, 02/05/12 15:51

        מה אותם יהודים כל ''פשעם'' היה להיוולד בירושליים? בלי כל קשר לחילוני, מסורתי או דתי.

        שלום עכשיו הגישו עשרות תביעות על שטחים שהנם כביכול בבעלות פלסטינית, מבלי להביא שמץ של ראיה, וגרוע מכך, הביאו פלסטינים שיטענו ששטח זה שייך להם. אפילו השופטים המוטים שמאלה בבג''ץ כעסו על שלום עכשיו

  • 30.

    תותחית, המשיכי הלאה הסטודנטים מאחוריך!. (ל''ת)

    סטודנט למדעי המדינה, 01/05/12 17:42

  • 29.

    גורדון? מטר? זנד? אנשי רוח? חולי רוח! (ל''ת)

    עע, 01/05/12 17:36

  • 28.

    הציונות מתה רק על דפי העתון (ל''ת)

    והמזרח התדש עוד לא זרח, 01/05/12 17:35

  • 27.

    פרופ' רחל גיורא מאוניברסיטת תל אביב- וכל מילה מיותרת (ל''ת)

    מאשה, 01/05/12 17:33

  • 26.

    אני בהחלט מזדהה עם המרואיינת. גם אני הושתקתי בבן גוריון

    אולטרה ימין , 01/05/12 17:29

    האבסורד הוא שהמרצים ה''פוסט מודרניים'' ( או יותר נכון אוטו אנטישמיים ) מטיפים לערכי הסובלנות וחופש המחשבה והדיבור, הם אלו שמשתיקים כל דעה השונה מעמדתם. נסה לכתוב עבודה שבה מסקנותיך לא יעמדו בקנה אחד עם רעיונותיו של אותו מרצה... הלך הקורס.
    נסה להביע בשיעור דעה המתנגדת לאותה הסתה כנגד המדינה הזו שבה אנו חיים, ותראה כיצד מתנפלים עליך אותם מרצים וסטודנטים מלחכי פנכתם, הכל בשם ''העולם הנאור'' כמובן. בזויים, צבועים ובוגדניים! יישר כוח לכל מי שמשיב להם ותוקף אותם בכל זמן ומקום.

  • 25.

    לא ברור לי למה אתם לא נותנים לינק לאתר שלה?

    רושקה, 01/05/12 17:26

    שנשפוט בעצמנו?

    • כי זאת כתבת תקיפה של שמאלנים מפגרים

      דג, 01/05/12 18:27

      אבל אותם שמאלנים לא מבינים שבניסיונותיהם לפגוע, הם בעצמם יוצאים באור רע מכל הסיפור ונותנים חשיפה חיובית לדנה ברנט.

    • == לינק לאתר שלה ==

      אור, 02/05/12 15:54

      http://www.israel-academia-monitor.com

  • 24.

    כל הכבוד על היוזמה ועל הרעיון, זאת ציונות לא לתת להרוס את ישראל (ל''ת)

    אזרחית, 01/05/12 17:24

  • 23.

    פטריוטיות היא מפלטו של הנבל

    דדי, 01/05/12 17:24

    בני אדם לא לומדים כלום. כך פועלים משטרים אפלים, זה מתחיל מתנועות עממיות לסתימת פניות, הופך להנהגה של סותמי פיות ויום אחד גם ירצחו כאן אנשים על כך. גב' ברנט היקרה, מבלי שאת מבינה בכלל, יש לי חלק בפשיסטיזציה של ישראל בשנים שעומדות להגיע, תזכרי את הרגע הזה עוד 10-20 שנה כאשר שתצטרכי לתת את הדעת על מעשיך.

    • בלהבלהבלה. תחליף תקליט. ''פאשיזם'' לא עושה יותר רושם. (ל''ת)

      אולטרה ימין , 01/05/12 17:35

    • פאשיסט, משטרים אפלים, משיחיות, קיצוניים, פנאטיים (ל''ת)

      קללות במקום מחשבות, 01/05/12 17:38

    • אתה קומוניסט מדקלם סיסמאות

      ביג ג'ו, 01/05/12 17:55

      היא בסך הכל מפרסמת מה הדפקטים האלה אומרים עלינו בחו''ל. לא שקרים, לא שמועות, אלא מה שהם עצמם אומרים. אולי לך יש חלק בתהליך האנרכיזציה של ישראל ועוד 20 שנה תצטרך לתת את הדין על מעשיך?

    • פתגמים שטותיים הם מפלתם של נבלי העל! (ל''ת)

      ג'וני, 01/05/12 18:00

    • מתארגן משט ללטאקיה,אתה בא? או שאסד בסדר.... (ל''ת)

      זה רק היהודים שמזיקים לעולם....., 01/05/12 18:08

    • דווקא השמאל הקיצוני הוא המשתיק תנסה לדבר בעד ישראל בחוגים שנזכרים בכתב (ל''ת)

      שמאל זה קומוניזים זה חשוך, 01/05/12 18:17

    • טעות פרוידאנית?

      המצביע, 01/05/12 18:25

      ''יש לי חלק בפשיסטיזציה של ישראל...''
      מר דדי, ההחלקה הזו לא מקרית, ובמקרה זה העיסה היא המעידה על הנחתום.

    • קשקשן מצוי - מה קרה הדעה שלה לא מוצאת חן בעיינך (ל''ת)

      גם לה נסתום את הפה בתואנה של מקרטיזים, 01/05/12 18:59

    • כמו שהשמאל אמר לפני עשר שנים שהסכמי אוסלו יובילו לשלום אזורי?

      אור, 02/05/12 15:56

      ולא יוביל לרצח ישראלים?
      ולא יוביל להסלמת המאבק?
      ולא יחזק את ארגוני הטרור?

      אז מי צודק?

  • 22.

    בהיעדר זכר שיסתכל עליה...יש זמן לשטויות. (ל''ת)

    שמשון, 01/05/12 17:21

    • ואתה הזכר שמדבר (ל''ת)

      שמעון הצדיק, 01/05/12 17:49

    • התייחסותך לא עניינית, ולא ראויה לנושא רציני (ל''ת)

      נגה, 01/05/12 18:22

    • דווקא חמודה.. :) (ל''ת)

      אור, 02/05/12 15:57

  • 21.

    חזקי ואמצי. גם האזרחים צריכים להתקשר לאולפני

    ניר, 01/05/12 17:20

    הטלויזיה ולמערכות העיתונים ולמחות בכל פעם ששטויות קיצוניות מושמעות והציף את האולפנים בטלפונים ופקסים. נמאס מהאדישות ומהפימפום של התקשורת נגד מדינתנו וזכותנו לחיות

  • 20.

    האקדמיה כולה רודפת מרצים ימניים- אז הגיע הזמן

    ליאור, 01/05/12 17:18

    שמישהי תעקוב אחר מרצים שמאלנים...
    מי שימני בפהסיא אין לו סיכוי להתקדם, מלבד אחד או שניים ששומרים עליהם כ''ימניי מחמד'' כדי להראות ש''יש יצוג של כל קשת הדעות''. חחח

  • 19.

    אישה אמיצה שפועלת נגד המרצים הבוגדים שאנו ממנים במיסים שאנו משלמים (ל''ת)

    סמי, 01/05/12 17:16

  • 18.

    נה תודה את עושה עבודת קודש נגד שקרנים סלפנים שמתחנפים לדיקטטורים. (ל''ת)

    דפנה תודה, 01/05/12 17:16

  • 17.

    חחח הפילו ערבי לא יגע בה עם מקל (ל''ת)

    כ, 01/05/12 17:13

    • אתה אוכל יותר מדי בורקס פילו.זה מגביר ''שגיעות חתיב''. (ל''ת)

      אאא, 01/05/12 18:02

    • אתה אולפן איברית קטן ? (ל''ת)

      בורקס פילו, 01/05/12 18:46

    • מה הכוונה ''אפילו ערבי'' לא יפה! (ל''ת)

      מה זאת הגזענות הזאת?, 01/05/12 18:55

  • 16.

    שמאלנות הינה מחלת נפש חשוכת מרפא... (ל''ת)

    אלי, 01/05/12 17:12

  • 15.

    במיוחד מרשימות התגובות הענייניות והמנומקות של מרצי השמאל

    דודו, 01/05/12 17:11

    שמתמצות במלים: קשקוש, אובססיה, מקארתיזם, דעות ימניות. וכמובן, דנה ברנט יורה באנשים ותולה אותם כמו המשטרים בסוריה ואיראן.

    • תגובה

      גיא, 01/05/12 17:29

      הם מתעלמים מכך שהם מקרתיסטים:מי שלא מתיישר עם דיעותיהם ודעות שולחיהם בחו''ל הוא ''פשיסט'',
      ''אפל'' וכו'.ובלי קשר לכלום לא ייתכן שאדם יקרא להחרים את מקום עבודתו שמשלם לו משכורת.אצל השמאל המטרה מקדשת את כל האמצעים והכל מותר

      • מישהו זוכר את ''אם תרצו''

        סטודנט, 01/05/12 17:47

        ''אם תרצן'' דיברו נגד ההטיה השמאלנית באקדמיה והתגובה הייתה זהה מקרטיזם,פשיזם,מישטרים אפלים, סתימת פיות
        מה יש המרצים האנטי ישראלים מעל לכל ביקורת?

    • השמאל בארץ מתאים לאנשים עם ''ראש קטן'' שאוהבים לחשוב שהם חושבים (ל''ת)

      אור, 02/05/12 15:58

  • 14.

    כל הכבוד-חזקי ואמצי (ל''ת)

    hg, 01/05/12 17:11

  • 13.

    כמו שהי ניראת

    tel aviv, 01/05/12 17:09

    זו כנראה אישה משועממת ,אין גברים בסביבה?
    תתחילי להתעסק במהות החיים ולא בשטויות.
    כאשר יהיה לך חבר/בעל/ילדים לא יהיה לך זמן לשטויות.אז כדאי שתחפשי דרכים אחרות למצא חן.

    • דפנה תודה עבודה חשובה איפה אפשר לתרום ? (ל''ת)

      אוהד רמת השרון, 01/05/12 17:17

    • תגובה רדודה ולא קשורה- מי שאומר שלישראל אין זכות קיום לא משאיר אותנו

      לנו איכפת- נמאס מקידום תוך יריקה על ישראל, 01/05/12 17:22

      ''משועממים''. מה הקשר לבעל וילדים? מה את מבינה בכלל?

      • כשטיפשים מדברים אז זה אומר שהמאמר מציק להם (ל''ת)

        שמעון הצדיק, 01/05/12 17:54

    • התכוונת לכתוב היא? קודם תלמד לכתוב, אח''כ גם לחשוב (ל''ת)

      אבשלום, 01/05/12 18:23

      • איך ילמד לחשוב כשכל מה שיש לו בין האזניים זה החוט שמחזיק אותם ? (ל''ת)

        אני רק שאלה, 01/05/12 19:04

    • הנה החכמים ממדינת תל אביבי !!! תחזור לחור ממנו זחלת

      דרומי, 01/05/12 18:51

      מה זה קשור לנושא הכתבה דפקט ?

    • לפי התגובה אני יודע מה דתך ומוצאך,,סעודיה ואתה ערבי (ל''ת)

      שקד,ירושלים, 01/05/12 18:51

  • 12.

    דנה ,מה יש הראי לא מחמיא לך ? המילה אפרטהייד מרגיזה? אז פוגעים בראי.

    EXTRA-שמאל, 01/05/12 16:27

    פצצות של טון על אוכלוסיה אזרחית מטרידות קצת יותר, ירי טנקים לתוך בתי פלסטינים מרגיז לא פחות, כיבוש של מעל 40 שנה הוא כבר ממש לא נוח, אז צר לי, אני ממש מתנצל שהרגזנו אותך, אבל את הפלסטינים את מרגיזה מעט יותר.אני חושב שחרם כלכלי על ישראל עשוי להטריד אותך אפילו עד דמעות, אז סבלנות גם זה יבוא.

    • אם זה מטריד אותך אתה יכול להפסיק לקחת כסף ממדינת האפרטהיד

      פוסטדוק, 01/05/12 17:08

      מה שהמרצים הנ''ל לא עושים

    • מה כואב לך?

      דני, 01/05/12 17:29

      בסך הכל היא מממשת את זכות הציבור לדעת

      • דני היקר

        המצביע, 01/05/12 18:27

        אבל לציבור אסור לדעת!!! רק התקשורת תקבע מה הוא ידע ומה לא (למעט אלו שחוקרים בעצמם), והרי כולנו יודעים מהי האג'נדה של התקשורת בישראל.

    • מה עם טרור, מפוצצי אוטובוסים, סכינאים, קסאמים ?

      אנחנו מתגוננים מפני האלימות והג'יהד, 01/05/12 17:42

      אילו הם היו מפסיקים את התוקפנות היה שלום באזורנו. היד עדיין מושטת.
      ואין לכנות יהודי כובש בארץ ישראל, זוהי טעות לוגית.

    • אקסטרה טימטום

      יהודי, 01/05/12 17:42

      מה הפלא שאת/ה מגדירים את עצמכם ב אקסטרה שמאל ?
      נוצרתם מלכתחילה עם אופי ומח [אם בכלל קיים בכם]
      וגם זה יותר מדי.

    • אתה צודק בקשר לפצצה של טון

      סטודנט, 01/05/12 17:50

      אני מנחש שאתה מדבר על חיסול שחאדה ושנינו נגד השימוש בפצצה של טון שהרסה חצי שכונה
      לדעתי היה צריך להישתמש בפצצה של שני טון ולהרוס את כל השכונה!
      היה את הרעיון החכם שלך והטילו פצצה של רבע טון על מיפגש של ראשי החמאס ובסוף אף אחד לא ניפגע תסביר לי למה זה טוב?
      לפליסטים יכלה להיות 10 פעמים מדינה הם פשוט לא ממש רוצים

    • דנה,קראתי את המגיב לך,ואני רוצה לתרום לך על מאמצייך (ל''ת)

      את עושה עבודת קודש, 01/05/12 18:03

    • כנראה שרצח אזרחים באוטובוסים וטילים על ילדים לא מזיזים לך (ל''ת)

      לאקסרא-מנוול, 01/05/12 18:16

      • הוא בכלל גר בארה''ב (ל''ת)

        ומתגאה ששם הוא מפזר את הארס שלו, 01/05/12 19:21

    • ווזה ש-350000000 איש סביבך עושים מה שיכולים כדי לאדות אותך ,זה בסדר? (ל''ת)

      שקד,ירושלים, 01/05/12 18:54

    • לא יודע אם אתה EXTRA-שמאל , בטוח שאתה EXTRA-אידיוט (ל''ת)

      אחד אני יודע, 01/05/12 19:05

    • תזכיר לי מאיזו מדינה ''כבשנו'' בדיוק? (ל''ת)

      David, 02/05/12 16:00

  • 11.

    כל הכבוד ליוזמה

    יניב, 01/05/12 16:00

    אני בעד !!!!!!

  • 10.

    כל הכבוד לך דנה

    יוזמה ברוכה, 01/05/12 15:50

    צריך לנעוץ את השפיץ של הנעל בפינת הקיר כשהפשפש עדיין קטן...
    אסור לתת למרצים ושאר בעלי שררה (אפילו מורים בתיכון) להשפיע על דעות ונטיות פוליטיות של הכפופים להם וסרים למרותם.

  • 9.

    אריסטו-תשובה לגברת הרודפת

    אריסטו, 01/05/12 15:43

    למה אני צריך להעלב כשחמור בועט בי?

    • להעלב לא - אבל אפשר להפסיק להאכיל אותו

      פוסטדוק, 01/05/12 17:06

      בגלל זה טוב שיש את גב' בנט שחושפת את החמורים

    • עזוב אותך מאריסטו, חז''ל אמרו : הפוסל-במומו פוסל. ודי לחכימה (ל''ת)

      אולטרה ימין , 01/05/12 17:30

    • נו חמור נעלב מחמור הרי אתה חמור לא הבנתי למה אתה צירך להיעלב (ל''ת)

      שמעון הצדיק, 01/05/12 17:55

    • כואה לך כשהיא משתמשת בשיטות שלכם!! (ל''ת)

      עלי והצליחי, 01/05/12 18:07

  • 8.

    דנה חוצפנית שלא מבינה מהחיים

    חמודה במלעיל שמאלנית גאה, 01/05/12 15:23

    תשומי או צומי

    • אין כמה דנה

      חמוד במלעול, 01/05/12 16:56

      היא תרדוף אחרי הדוקטוריות שרוצות למכור את המדינה...-)

    • סתומה היא לפחות לא מחפשת תצומי אצל הערבים כי רק הם

      שמעון הצדיק, 01/05/12 17:56

      עושים עלייך תצומי כי יהודים לא שמים עלייך

    • במה בדיוק את גאה ? בטפשותך ? (ל''ת)

      אני רק שאלה, 01/05/12 19:07

    • אין לך במה להתגאות (ל''ת)

      ימני, 01/05/12 19:20

    • שמאל = קלות דעת, ראש קטן. - ממש לא גאווה. (ל''ת)

      אור, 02/05/12 16:03

  • 7.

    למה אני צריכה לשלם לבוגדים משכורת שמנה ויעברו לעזה ומהר כי שם מקומם

    אזרחים, 01/05/12 15:20

    ישראל צריכה להעיף אותם מכאן ורצוי כמה שיותר
    מהר הם רעל למדינת ישראל ועוד על חשבוני
    לי יש משכורת מינמלית אבל לבוגדים אני משלמת ובגדול

  • 6.

    כל הכבוד לה על פועלה.

    זוהר, 01/05/12 15:19

    היא עושה עבודה טובה. לא לפטר אותם, לייבש אותם.

  • 5.

    כל הכבוד!

    עמי, 01/05/12 15:03

    מחזירים את האקדמיה לישראל!

  • 4.

    מה יש למרצים האלה לפחד ולצאת נגד דנה?

    סטודנט, 01/05/12 14:39

    הם מקבלים עוד פרסום בתפוצת חינם לדברים שלהם. כנראה שיש להם סיבה לפחד שאנשים ידעו מה השטויות שהם כותבים?

    • תופעה פסיכופאטולוגית

      הה, 01/05/12 18:04

      שום אדם בעל נטיות אבדניות או בעל שנאה עצמית אינו רוצה שהעובדה היותו כזה תתגלה.

  • 3.

    כל הכבוד לך - באמת דנה

    ofer, 01/05/12 14:39

    אם היית יודעת כמה מרצים כאלו יש היית משתגעת - חבורה אגואיסטית שמרמה את כולם וגורמת נזק אדיר לישראל בכל העולם

  • 2.

    עלי והצליחי . העם איתך

    מהנדס, 01/05/12 14:35

    אני מתכוון לעם- לא כולל ערבים.

    • תגיד אדיוט , מי מינה אותך לדובר העם ? (ל''ת)

      hhr1952 , 01/05/12 17:13

      • רובו ככולו של העם ציוני

        דני, 01/05/12 17:31

        ומה שהיא עושה זו תרוצה אדירה לציונות

      • But YOU have the right to call somebody an idiot? (ל''ת)

        Sophia, 01/05/12 17:38

      • המהנדס צודק,והיא בהחלט עושה עבודת קודש, (ל''ת)

        אגב, אני מיניתי אותו...., 01/05/12 18:04

      • אני! (ל''ת)

        העם, 01/05/12 18:06

      • מינויים

        אילן, 01/05/12 18:13

        גאון הדור-מי מינה אותך לדובר הרוב הנילחם על זכותו לחיות ולחשוף את אויביו והבוגדים בזכותו?

      • התגובה המתלהמת והגדפנית של השמאלן מעידה לאלו תהומות של גסות רוח וטמטום

        אני מיניתי אותו, 01/05/12 18:15

        ירדו תומכיהם של האופורטוסטים האנטי ציונים.

      • ומי נתך לך אישור לגדף ?! (ל''ת)

        מומו, 01/05/12 18:25

      • ל- hhr1952 - אתה יודע מה יהיה גורלך כשהאוייב ישתלט בעזרתך?

        מגיב נעים, 24/05/12 21:49

        אתה תהיה הראשון לקבל כדור, כי אפילו האוייב לא אוהב בוגדים - גם כשהם מסייעים לו. תשאל מה עשה סטאלין לקומוניסטים הנאמנים שלו...

  • 1.

    כל הכבוד!! פשוט ראויה הערצה!! דעי לך..בפעולתיך את מיצגת

    רונן, 01/05/12 14:07

    מאות אלפי אזרחי ישראל המשתאים מעוצמת השנאה העצמית האוטואנטשמיות של חלק מסוים בשמאל
    חזקי ואימצי..