• 209.

    האם המאבק להתישב בישוב ערבי בגליל -

    ציוני, 30/04/12 13:53

    היה מצליח?? הרי לא היו נותנים ליהודי לחיות לידם. יפיהנפש בינינו, ובראשם הבג''צ - יהרסו המדינה.

  • 208.

    הבגצ הורס את המדינה

    יהודי גאה, 29/04/12 10:21

    כתוב בתורה לא תחנם לא תתן להם חניה בארץ , ודאי שאסור למכור להם שטחים , זהו איסור תורה גמור, אין להם שום זכות לגור בישוב יהודי . אנו לא יודעים לשמור את ארצנו הקדושה , ראו את הערבים באיזו קנאות הם שומרים על האינטרסים שלהם , נראה אותנו גרים בישוב ערבי, פשוט טמטום שיעלה לנו ביוקר .

  • 207.

    אנשים ירדו מהפסים- הזוג הזה הוציא את השדים הגזעניים

    miki, 26/04/12 20:25

    מה כל תיאוריות הקונספירציה הללו? מה הם כבר עשו? מה הם יעשו?
    אנשים- אתם כבר לא מיעוט נרדף בגולה- אתם הרוב במדינה! אז תנהגו בהגינות ובהיגיון!
    זוג ערבים רוצה לגור בישוב רקפת. נו, אז מה? הם ירעילו את מקורות המים בישוב? יאסלמו את הילדים שלכם? יביאו מליון פליטים שיבקשו את זכות השיה לרקפת?
    אני מתבייש בכל המתלהמים, הלאומניים והגזעניים שהם בני הדת היהודית. לא כך ראוי לנהוג במיעוט הערבי!

  • 206.

    מתגרים ואחרי זה מגלגלים עיניים

    דני, 26/04/12 17:04

    קודם תולים דגל על הגדר שלהם ואחרי זה מתפלאים שהם לא הסכימו לכפייה הזו.
    תליית הדגל היא מעשה ההתגרות האמיתי. הם לא ניסו להוריד את הדגל בכניסה ליישוב או על מבני הציבור שם.
    דווקא הזוג הערבי התנהג באצילות, קיפל את הדגל והחזיר אותו למזכירות. לא קרע אותו, לא עשה שום מעשה פרובוקטיבי ובסוף הם אלה שיוצאים לא בסדר.
    מדהים!!! אנשים כאן במדינה ירדו מהפסים.
    הגזענות הפכה לחלק מה DNA של רוב הציבור היהודי.

  • 205.

    איפה בג''ץ עכשו?

    גו', 26/04/12 07:57

    להגיש ערער לבג''ץ עכשו ולעצור להם את אישורי הבנייה עכשו לפני שיהיה מאוחר.
    אני לא אתפלא עם יגלו שעומד מאחוריהם איזה ארגון פרו-פלסטיני.

    נ.ב: איפה כל החכי''ם של הימין עכשו.

  • 204.

    חזרה לבג''צ

    א, 26/04/12 01:03

    זה פשוט מאוד , מגישים ערעור לבג''צ ומחזירים להם את הסיפור חזרה.
    ונראה מה בג''צ יעשה , הפעם.
    יישוב יהודי זה יהודי.ובבית שלי תתנהג כמו שאני רוצה. רקפת למה אתם מקבלים ליישוב שלכם אנשים שלא עשו צבא.

  • 203.

    להשתמש במוסד שילטון=בג''ץ לצורך הדחפות לישוב זה תקין אבל דגל לא ולא (ל''ת)

    בקיצור חצופים ברמות שלא ניתן לתאר-צריך להקיע אותם, 26/04/12 00:50

  • 202.

    מי שלא בטוח אם זו היתה גזענות - מספיק שיקרא את רוב התגובות כאן

    יצחק תם, 25/04/12 23:14

    מראה מראה שעל הקיר, אני גזען??

    • דעת הרוב

      cordelia, 26/04/12 07:35

      לידיעתך, אנחנו בארץ דמוקרטית בה ה ר ו ב קובע ואם רוב המגיבים חושבים אחרת ממך אז
      אתה קורא לכך גזענות.
      טחו עיניך מלראות שאנו חיים באזור שאחיהם של ערביי ישראל מהווים איום מתמיד עלינו.
      לא מוכנים שיירקו עלינו ואנו נאמר שיורד גשם
      בלשון המעטהץ

      • תמיד אספסוף הוא הרוב! (ל''ת)

        אפרים, 26/04/12 09:11

  • 201.

    גזענים. מתאר לעצמי מה היה קורה לו היה מדובר בישוב באירופה ובזוג יהודים (ל''ת)

    דמוסתנס, 25/04/12 21:35

    • זו לא השוואה ביחס לגלוב תתאר לך שיהודי ירצא לקנות בית בוותיקן או במכה (ל''ת)

      Zig-Zag, 26/04/12 08:39

  • 200.

    אם ליהודים אסור לגור בשיח ג'ראח וביפו, אז לערבים אסור לגור ברקפת. (ל''ת)

    דרוש שוויון., 25/04/12 19:52

  • 199.

    ערבים רצויים על-יד ביתי, אבל (כנסו, כנסו)

    ''הזוי'', 25/04/12 19:48

    ... רק אם הם חתיכים\\ות, כי איני גזען בכלל, אך אני מעדיף אנשים יפים...| נו... סתם, אבל תבינו למה התכוונתי ובבקשה תגיבו!

  • 198.

    לאחמד ופאתן זבידאת- ולכל השאר

    שרה, 25/04/12 18:52

    בני הזוג הם אנשים משכילים (כנראה לא מספיק חכמים אם הם רוצים לגור דווקא ברקפת ליד אנשים גזעניים כל כך), שרצו להגשים חלום של בית צמוד קרקע באוויר הגלילי. מכאן ועד להפוך אותם לשליחים סודיים של ארגון שמטרתו להכניס עוד זוגות ערביים לרקפת- נראה לי פרי הפחדים הכי עמוקים שלנו, כיהודים.
    זה שהם הרגישו שהכנסת הדגל לשטח הפרטי שלהם היא אקט תוקפני- זה נכון והם צודקים. מי שעשה זאת- הביא בכך לביטוי את ההתנגדות של תושבים במקום, התנגדות שהצריכה התערבות בג''צ.
    גזענות היא תכונה מכוערת, שאנו היהודים ידענו ועדיין יודעים איך היא מרגישה כשאתה בצד ''הלא נכון''!
    מוזר לי שיש אנשים שמגדירים עצמם כליברלים (ומקבלים את זה שלהומואים יש זכות לנהל חיים ככל אחד, ואני מסכימה לגמרי עם זה)- אך הליברליות שלהם נגמרת כשזה מגיע לזכויות לערבים. חשבתי שליברל הוא ליברל, כמו שהומניסט הוא הומניסט...
    לא מקנאה בבני הזוג, אך בהחלט מעריכה אותם על עקשנותם!
    אחמד ופאתן זבידאת- מקווה שתצליחו להמס את החומות של הפחד והשנאה!!!

    • שרה.אני רוצה לגור בחברון.אפשר? את שמאלנית צבועה ותומכת באסלאם הפאשיסטי (ל''ת)

      כמו פחימה ווענונו-גם יומך יגיע., 25/04/12 20:57

      • כל מילה מיותרת- הנה הפנים ''היפות'' של ישראל! וחג שמח גם לך! (ל''ת)

        שרה, 26/04/12 07:50

    • שרה, האם תסכימי לקבל אותם כשכנים שלך?

      גו', 26/04/12 11:05

      ברור שתליית דגל המדינה ביום הזיכרון/יום העצמאות אינה פרובוקציה אלא זכות של כל ישראלי גאה במדינת ישראל.
      חברייך בחרו לגור ביישוב שבו הרוב ישראלי על כל המשמעויות שבכך. מחר הם יחליטו שחגיגות חג השבועות זה פרובוקציה יהודית, איפה הגבול? אני מאמין שאנשי רקפת אינם גזעניים, הם רק רוצים לחיות בשקט ושלווה בקרב קהילה הומוגנית. המסקנות שלך חסרות בסיס ויסוד בפעם הבאה תסתכלי באתר הבא:
      http://www.knesset.gov.il/elections18/heb/results/ballot_results.aspx?city=1228
      לפני שאת מגיעה למסקנות נמהרות, ~ 68% מתושבי רקפת הצביעו לקדימה & העבודה שקשה קצת להגדיר אותם כמפלגות גזעניות.
      התנצלות תתקבל בברכה !!!

      • גו'- ברור שאסכים לקבל כל אדם (רצוי נאור) כשכן שלי. בכבוד!

        שרה, 26/04/12 15:24

        ''גזענות היא התייחסות שלילית (שנאה, אפליה) לבני אדם, בגלל מוצאם האתני או צבע עורם''.
        אשמח מאוד אם תוכל להסביר לי מה חוץ מהיותם של הזוג זבידאת זוג ערבי - גרם לתושביה הנאורים והשמאלנים של רקפת להתנגד לשכנים החדשים?
        גם מכבסת המילים ''שאנשי רקפת אינם גזעניים, הם רק רוצים לחיות בשקט ושלווה בקרב קהילה הומוגנית'' מזכירה לי זמנים בהם אנשים תרבותיים מאוד בגרמניה רצו חברה הומוגנית ונקייה מיהודים.
        למה בכלל שאלת אם אסכים לקבלם כשכני? ברור שכן. באמת שאינני מבינה מה הבעיה?! אני יודעת שיש אנשים שלא מוכנים שיהיה בשכנותם בית לבעלי מוגבלויות, וכאלו שלא מוכנים שיהיה לידם דיור מוגן לקשישים, או שיגורו לידם הומוסקסואלים. לי אישית אין כל בעיה עם כל אדם באשר הוא בן אדם. ותתפלא, ערבים הנם בני אדם. כחיפאית אני מתרגלת יומיום יחסי שכנות טובה עם ערבים. זה אפשרי ואפילו מומלץ. בדיוק כפי שיש יהודים נחמדים ויש כאלו שלא הייתי רוצה להיות חברה שלהם, כך גם הערבים, מוסלמים או נוצרים!
        הטרגוניות ורבגוניות רק ירחיבו את דעתכם ודעת ילדיכם. ליברליות אינה מילה גסה!

  • 197.

    למה הם רוצים לגור ביישוב יהודי? כבר לא נאה להם לגור ביישוב ערבי? (ל''ת)

    ???????????, 25/04/12 17:26

  • 196.

    זוג ערבים ברקפת

    שוש, 25/04/12 16:30

    איך תרצו לעשות שלום אי פעם אם אינכם מכבדים את השוני שבצד שממול?? ואפילו לא מכבדים את החלטות הבג''צ שלכם!! השאלה היחידה כאן היא אם היתה השגת גבול או לא...אם כן אז הפרובוקציה היא מצד אנשי רקפת בלבד. תהיו בני אדם לפני הכל!

  • 195.

    האם ליהודי מותר לקנות בית באום אל פאחם?, (זה גם בתוך הקו הירוק ) (ל''ת)

    ב, 25/04/12 15:53

    • Um El Fachm

      Salim Varese, 25/04/12 21:19

      Good Question...

  • 194.

    שום פרובוקציה ושום נעליים

    מעיין אהרון, 25/04/12 15:46

    זהו ישוב יהודי וציוני וזכותו של כל תושב להתגאות בעצמאותו לתלות דגלים ביום העצמאות. הטענה שהדגל משמש כהתרסה מראה כמה המשפחה לא מתאימה לגור בישוב יהודי. במקום שיישוב יפנה למשטרה לצורך זימון המשפחה לחקירה או לעיתונות להראות כמה הזוג לא מתאים ליישוב הם ניסו להרגיע את זעם התושבים ושלחו אימייל לכלל היישוב למען הרגעה אך במקום זאת מש' זובידאת פנתה לעיתונות והלכה כנגד היישוב ואחר כך הם יצפו שיקבלו אותם בידיים פתוחות?.. אחריי כל הסיפור של מאבק בן 6 שנים הם לא מנסים להרגיע ולנסות לשתלב אלא לצאת כנגד היישוב. איזה טמטום מצידם...

    • בונים תיק לדרוש מיליונים פיצוים ממדינה

      אריק, 26/04/12 15:07

      אצבע אכי משולשת שאפשר

  • 193.

    דגל ישראל

    בדוי, 25/04/12 14:09

    בני הזוג צודקים, זכותם, בתחום ביתם, לתלות או לא לתלות איזה דגל שירצו. תליית הדגל שם היא מעשה מתריס וילדותי של אנשים שמאוימים מפלורליזם. אם אי פעם דגל ישראל היה מכליל בצורה מכובדת את ערביי ישראל אני בטוחה שהתגובה של בני הזוג הייתה שונה.

    • הדגל נתלה על ידי השכנים על גדר משותפת, המצמודה לשביל הכניסה

      תושבת רקפת, 25/04/12 15:08

      לבית השכנים.
      כפי שהוא נתלה ברוב בתי הישוב כל שנה לקראת יום העצמאות.
      אבל למה שהעובדות יבלבלו מישהו?

    • בני הזוג צודקים ותגובתם הייתה מכובדת! (ל''ת)

      ניר, 25/04/12 18:36

    • אתה פלסטיני ומקומך עם בני עמך בירדן. (ל''ת)

      ירדן היא פלסטין.הפרדה מוחלטת בין העמים עכשיו., 25/04/12 21:05

  • 192.

    אפילו הזוג הזה לא רוצה לגור עם ערבים מעניין למה (ל''ת)

    מתושלח, 25/04/12 14:01

  • 191.

    הם מתפרסים - בשטחים יהודיים

    דא, 25/04/12 13:59

    צריך להיזהר מכך .

    שלחו אותם לשטחים - הם רוצים מדינה משלהם לא ??

    השטחים שלהם והשאר שלנו - זה גם ככה יותר מידי .

  • 190.

    בג''ץ לא חכם

    חיים, 25/04/12 13:44

    בג''ץ לא יודע באיזה מדינה הוא חי.

  • 189.

    לו רק היה ניתן לחוות יום אחד בודד שבו ישלטו המיעוט.... (ל''ת)

    בטוח שלהרבה חכמים ואנושיים יסתמו נקבוביות הצדק לעד, 25/04/12 13:32

  • 188.

    בישראל קיים דו קיום. (ל''ת)

    דו קיום של תולעת ותפוח., 25/04/12 13:27

  • 187.

    גזענות? הערבים בישראל ממש אינם מגזע אתני אחד.כנל היהודים. (ל''ת)

    ישראל מדינת היהודים., 25/04/12 13:24

  • 186.

    תראו לי את החוק שבו כתוב שחייבים לתלות דגל ביום העצמאות

    משגבניק, 25/04/12 12:56

    לא רוצים את הדגל על הבית שלהם? זכותם. אני אשמח אם מישהו יוכיח לי אחרת.

    • לא תלו להם על הבית והם בכלל עוד לא התחילו לבנות

      משגבניק, 25/04/12 14:52

      השכנים תלו על הגדר שלהם שבמקרה גובלת במגרש של זובידאת, כל השנים נתלה שם דגל, לפני שהם קנו המגרש וגם היום. הם בכלל עוד לא התחילו לבנות, קל וחומר לגור. מה בוער היה להוריד את הדגל? פרובוקציה של שונאי ישראל.

    • זה לא על הבית שלהם!!!

      כי גם אני ממשגב, 25/04/12 15:03

      אף אחד לא ביקש מהם לתלות דגל על הבית (שאגב - עוד לא התחילו לבנות אותו). בסך הכל שכן חיפש מקום לתלות דגל ישראל, ותלה אותו על הגדר של גינתו. זו זכותו המוחלטת לתלות שם דגל כי הגדר שלו בדיוק כמו שהיא שלהם, ואולי אפילו יותר, כי הזוג זבידאת אפילו לא גר במקום. לכן אין שום סיבה שייגעו בדגל שלא הם תלו אותו והוא לא שייך להם, במיוחד כשלא שאלו אפילו את השכן.

  • 185.

    כשערבי רוצה לגור בישוב יהודי זה בסדר אבל כשיהודי רוצה לגור באיזור ערבי

    ישראלי, 25/04/12 12:54

    לא רק שזה לא בסדר הערבים גם ינסו להרוג אותו למרות שזאת עדיין מדינת ישראל!!!!

  • 184.

    רון שני, האם אתה תלית את הדגל?

    מוריה פרידמן שריר, 25/04/12 12:45

    או שאתה סתם עיוור שלא לסמל הם מתנגדים, אלא לכפיה ולהשגת הגבול?

  • 183.

    ערבוב כפוי של מין בשאינו מינו

    גדי, 25/04/12 12:40

    עוד לא יבשה הדיו על החלטת בג''צ האומללה שניתנה במסגרת המילכוד הדמוקרטי בו נתונה המדינה וכבר יש לנו הוכחה מוחשית מהמציאות ששופטי בג''צ מנותקים ממנה.
    פשוט ערבוב של מין בשאינו מינו, מצב לא-טיבעי שבו יצטרכו התושבים היהודים לחיות ביום יום.
    ושופטי בג''צ? הם ימשיכו בישובים הקהילתיים שלהם, ללא ערבים כמובן.

  • 182.

    איפה ואיפה בבגץ

    חנה, 25/04/12 12:28

    מדיניות של איפה ואיפה. הרי בגץ השמאלני מת להוציא את כל היהודים מחברון. אבל ברקפת הוא רוצה בדו קיום.

  • 181.

    אתם שכל כך דואגים לפלסטינאים תגורו איתם

    תאכלו מה שבישלתם, 25/04/12 12:25

    ואז תבינו למה ארץ ישראל כולה שייכת רק ליהודים .
    בקרוב המשפחה תביא כבשים ולכלוך וטינופת
    ויביאו 20 ילדים ואז יבנו מסגד ויעירו אותכם
    בצעקות אלללה ועכבר. ואז יתחילו לזרוק אליכם
    אבנים ובניהם יאנסו את בנותכם וירצחו את ילדיכם - וכנראה רק אז יבינו ביישוב השמאלני הזה - את מה שכל יהודי אמיתי מבין כשהו עוד תינוק

    • ל 183

      חיים, 25/04/12 13:37

      אתה מערבב כל מיני דברים.אנשי הישוב לא רצו את הזוג המוזר, זה בג''ץ שהכריח אותם לקבל את הזוג.הם מבינים טוב מאד שטוב לא יצא להם מהענין.

  • 180.

    לפני מספר שנים היה נסיון של יהודים לחזור לגור בפקיעין

    דורון, 25/04/12 12:13

    נגמר בשריפת בתים ומכוניות, איפה היה בג''צ בדיוק? והיכן היו כל חסידי ''זכויות האדם'' המדומים?

  • 179.

    אינם מתאימים

    תושבת רקפת, 25/04/12 12:04

    אתמול בערב יום הזיכרון יישובים ערביים השמיעו מוזיקה בווליום מכעיס אפילו בזמן הצפירה, ופגעו לגמרי, אפילו ברמה האישית, ועל דגל ישראל הם קוראים פרובוקציה ?
    הזוג אינו מתאים ליישוב ומקרה הדגל הוא רק ההתחלה, מטרתם היא ''להשתלט'' על יישובים יהודיים מטעם אירגון ערבי שמורה לעשות כך.
    הרי אם זו לא הסיבה, בכנות, מי היה רוצה לגור במקום שהוא לא רצוי בו ... ?

    • הכל ממומן ומאורגן על ידי הקרן הזרה לישראל חדשה NIF (ל''ת)

      לסלק אותה מישראל בחקיקה!, 25/04/12 13:07

    • הם הרי לא הספיקו לגור.

      לא מתאימים?, 25/04/12 13:21

      אז איך בדקת. אולי הם שכנים נפלאים
      שקטים עדינים מתחשבים ומתנדבים למען
      הסביבה?

      • לא, הם לא מתאימים

        חיים, 25/04/12 13:42

        כן הם לא מתאימים, ואין צורך לבדוק את זה. האם היית משכן חתול וכלב באותה מלונה?.
        העובדה היא שהם אינם רצויים בישוב,וכל רצונם הוא להכניס רגל בדלת, שלאחריה יבואן כל החברה.

    • בגלל אנשים כמוך ובגלל רון שני אני מתבייש שהרשיתי לבני לתלות דגל על בית (ל''ת)

      תושב משגב, 25/04/12 17:09

      • משגב היא סמל לייהוד הגליל.אתה צבוע שגר שם וחושב הפוך.אם אתה הגון

        primakuku, 27/04/12 09:52

        עליך לעזוב את ביתך ומולדתך ותת אותם לערבי שעליו אתה כה חמל.

  • 178.

    בג''צ מעוניין בכיבוש ערבי של כל היישובים במדינה

    דורון, 25/04/12 11:52

    בג''צ רוצה להחריב את מגרון, אבל לאפשר לערבים לגור בכל מקום

    • לעומת זאת

      מגרון על קרקע שדודה., 25/04/12 13:23

      יש להתיר לכל אדם לעשות בכספו כרצונו. אם ירכוש קרקע ויבנה בית עם היתרים אז למדינה ולשכנים אסור לבדוק בציציות שלו מה דתו.

      • מגרון נקנתה בכסף מלא

        תושב מגרון, 25/04/12 14:24

        הבעייה היא שבג''ץ יהפוך יוצרות על מנת להגיע אל המטרה שבה הוא חפץ.
        מוזמנים למידע ברשת על קניית מגרון.
        אל תיזונו מבג''ץ.
        הנה עוד הוכחה שהם מנותקים.
        חבל

      • !You don't know history

        Salim Varese, 25/04/12 21:25

        .There is no such thing in Israel

  • 177.

    מסמלים חוקים ריבוניים של מדינה אי אפשר להיתעלם גם עם זה

    פקק תנועה , 25/04/12 11:51

    הועבר למקום אחר זה עדיין לא משנה שום עובדה אחרת

  • 176.

    בשטח הציבורי הגובל במגרשם להניף דגל ענק כול ימות השנה

    יוסי, 25/04/12 11:33

    יש דרכים רבות לאלץ את הזוג שלא יעיזו לבנות את ביתם ולא יחלמו לגור שם .דרכים אוכפות בג''ץ דרכים לא שמעתי לא ראיתי דרכים שכל פעם שהזוג נכנס לכפר יאלץ להזמין גרר .בתור התחלה על מזכירות הישוב להניף דגל ענק לחבר בין שתי עמודי תאורה מול מגרשם נראה את בגץ מעיז להסיר את הדגל

    • צודק בכל מילה, והכי חשוב - לשים סוף לגידול הפרא האנטישמי שנקרא בג''ץ

      לפרק את הדבר המפלצתי הזה ולשלוח את הפושטקים הביתה!, 25/04/12 12:01

      בג''ץ הוא פשע. שריד מחורבן לשלטון המנדט הזר. גידול פרא סרטני שמאיים על עצם קיומה של מדינת היהודים.

      לפרק ולשלוח את כל השופטים הביתה.

      או מוטב - לשפוט אותם למאסר עולם עם עבודות פרך במחנות לחינוך מחדש. כך שלא יוכלו להזיק גם בעתיד.

  • 175.

    בדיעבד רקפת יקרים אתם ציונים רוצים שלום להחזיר שטחים למה הצביעות

    קובי, 25/04/12 11:33

    רק זוג ערבים מה קרה ?

    • זוג ערבים

      רונית, 25/04/12 17:15

      אתה 177 ידוע לך שאיפה ששמים זוג ערבי אחרי שנתיים שלוש המקום תופח כמו שמרים. כמו בכל המדינות בעולם. ואחר כך אי אפשר להתפטר מהם ל צ ע ר י נ ו

  • 174.

    לידיעת הציבור, למשל בארה''ב,אדם הרוכש דירה בבנין משותף או בקומפלקס דיור

    חייב ראשית לקבל את אישור הועד. זה בדוק לחלוטין !!!, 25/04/12 11:30

    חייב ראשית לקבל את אישור הועד ואין זו הגדרה של גזענות, אלא בפרוש להגנת הדיירים והתושבים. הועד הוא האוטוריטה המוחלטת לאישור הרכישה והמגורים. יתרה מכך, הועד יכול להתנות למשל,שהדייר לא ישכיר למשך שנה, מיום הרכישה, את דירתו או ביתו.לוועדי הבתים יש עוצמה עפ''י חוק לגבי כל נושא הדיור והאיכלוס בקומפלקס. כאן אצלנו חייבים ללמוד מהדמוקרטיה האמריקאית על כל זכויות האזרח אל מול הפשע והפרובוקטורים, במיוחד בנושא הדיור והרכוש הפרטי.

  • 173.

    שמתם לב הרגיז את הישוב נושא הדגל ולא נושא ההתבוללות

    אניה, 25/04/12 11:29

    למה לא מפריע לאף אחת מהישוב שעוד כמה שנים בגן הילדים יהיו ערבים. וחברים בגינה ערבים. וסכנת התבוללות בדרך. זה מה שמפריע לכם? כבוד הדגל? לא כבוד חינוך הילדים שלכם? גם אתם צריכים טיפול...

  • 172.

    להיות ציוני זה לא דעה פוליטית. זה מהות המדינה. (ל''ת)

    דימה, 25/04/12 11:27

  • 171.

    לכל הסמאלנים שחושבים שהם יודעים עברית

    מתושלח, 25/04/12 11:04

    סמאל = מלאך המוות = לשמאל הישראלי

  • 170.

    הערבים קנו את אדמות יבנאל, ראש פינה יסוד המעלה

    ''פתאום הוא אומר לי 'אני יכול לעשות אותך איש עשיר', 25/04/12 11:03

    50% מאדמות כפר תבור כבר בידיים ערביות
    ''גואל אדמות'' סעודי קונה נדל''ן בצפון
    איש הקש התיישב מול ראש המועצה והציע בשם השייח' הסעודי ''גואל האדמות'': תן לי לקנות אדמות. אעשה אותך איש עשיר.

    ביומן ערוץ 7 שוחחנו עם ראש מועצת יבנאל, רוני כהן, המספר כיצד הגיע ללשכתו יהודי שהציג עצמו כאיש נדל''ן המבקש לרכוש אדמות רבות מאדמות יבנאל, ורק לאחר בירורים התגלתה מטרתו האמיתית – רכישת אדמות בשמו של שייח' סעודי המבקש ''לגאול אדמות'', כפי שהמעשה הוגדר בפיו של אותו שליח.

    ''הגיע אלי אדם יהודי לפני כארבע שנים. התיישב במשרד והציג את עצמו כאיש נדל''ן ללא בעיה של כסף שרוצה אדמות. הוא אמר שהוא רוצה לרכוש מאות דונמים ולא משנה הייעוד של האדמות הללו. כל מה שפנוי הוא רוצה לרכוש'', מספר כהן.

    בהמשכה של השיחה שניהל אותו ''איש נדל''ן'' עבר נושא השיחה גם להצעת שוחד של ממש: ''פתאום הוא אומר לי 'אני יכול לעשות אותך איש עשיר'. שאלתי אותו 'למה הכוונה? לא חסר לי כסף'.

    http://www.inn.co.il/News/News.aspx/209134

  • 169.

    למרר לזוג הזה את החיים , עד שיברחו משם. (ל''ת)

    רוני, 25/04/12 11:02

  • 168.

    לעניין הזה חייב להתערב בית הנבחרים. מדובר על עתידה מדינה יהודית

    borisdo , 25/04/12 10:42

    מדינת ישראל כמה להיות בית לעם יהודי לפני בחירה שיטת השלטון.
    די לדמגוגיה מסוכנת ועוינת.

  • 167.

    ליכוד = מדינה דו לאומית

    יחזקאל, 25/04/12 10:23

    תתרגלו לשכנים מהמיעוטים הם יעשו שלום ברגע שיהיו לחברי כנסת שכנים מהמגזר

  • 166.

    בג''צ הוא חומת המגן לכל מסע החיסול שמתנהל נגד המדינה היהודית.

    יש לחסל את בג''צ במתכונתו הנוכחית ולבטל פסיקותיו!, 25/04/12 10:20

    ביבי מונע כל שינוי במתכונתו הנוכחית של בג''צ המתפקד כממשלת על המאפשרת את פעילות כל אירגוני ''זכויות האדם'' שמטרתם גניבת זכויות היהודים על הארץ, והענקתן לערבים ומסתננים מוסלמים ונוצרים מכל העולם.

    בג''צ הוא חומת המגן לכל מסע החיסול שמתנהל נגד המדינה היהודית.

    איש לא מדבר על חיסול תוכנית המשפטנים שהקים הרמן שווארץ עם הקרן החדשה, בה משפטנים לומדים על חשבון הקרן הזרה NIF, ואח''כ מוחדרים לתוך הפרקליטות ומערכת המשפט בשיטת חבר מביא חבר, (כבר חבר הביא חבר), על מנת לפעול מבפנים לחיסול המדינה היהודית. (תבדקו כמה מהמוחדרים למערכת המשפט ולמינהל האזרחי ביו''ש הם בוגרי התוכנית).

    איש לא מדבר על אהרון ברק שפרץ את הדרך לערבים להשתלט על יישובים יהודיים באמצעות בג''צ קעדאן.

    אהרון ברק הוא ניצול שואה. מי שעבר את השואה אינו ראוי לשמש בתפקיד ציבורי על פי היהדות. נכות נפשית או גופנית מייצרת ראיית עולם מעוותת.

    איש לא מדבר על כך! אבל אהרון ברק אמר זאת בעצמו בראיון בתוכנית על משפט אייכמן ביום השואה בשבוע שעבר. השואה ייצרה ממנו אדם שמסקנתו היא שיש להעניק זכויות אדם לטרוריסט.

    אלה האנשים שיש לסלק את כל טביעות אצבעותיהם מכל הזירה הציבורית שלנו, מכל הפסיקה המשפטית שלנו. לבטל לבטל לבטל!

  • 165.

    הם לא ציוניים? אז מה להם לחפש בציון? (ל''ת)

    הניה, 25/04/12 10:17

    • היא רק של היהודים. והם לא עברו עדיין גיור כהלכה. (ל''ת)

      כי ציונות, 25/04/12 13:19

  • 164.

    לפי מנהל תקין כל בניה במקום משותף יעשה עם יש הסכמה של תושבים.

    borisdo , 25/04/12 10:16

    למה שבג''ץ גורם מעשה כפייה שרירותי נגד רצון של כל תושבים?
    במקרה כזה צריך שיתערב מחוקק ויראה לבג''ץ איך לנהוג במקרים ספציפיים, כמו הנ''ל.
    בארץ קיימת מציאות מיוחדת, כוללת קיום סכנת חיי אדם שמצדיקה משאל והסכמת תושבים על מגורים משותפים או שכנות.

    לא יתכן שבגלל החלטה חפוזה הנ''ל יהודים יעזבו מקום מגורים בישוב יהודי בארצם, בגלל סכנת לחיים בגלל שכנות לא רצויה לפי הוראת שרירותי וחפוזה של בג''ץ.. וזה כאשר לפי הנסיבות מראות לכאורה שליסוד החלטה של אזרח ערבי הייתה לא צורך חיוני או אהבת יהודים, אלא לנצל לרעה מגילה זכויות אדם אולי תוך זדון.
    שאלה אם לא היה לאזרח אופציה אחרת לבחירת מקום מגוריו? למה דפקה שם איפה לא רוצים אותו?
    למה בג''ץ צריך היה לפגוע ולכפות על רוב תושבים החלטה שפוגעת בחייהם?
    מחוקק חייב להתערב ולקבוע ע''י חוק או הוראה מנהלית.

    עקרונית אפשר חיים משותפים, אלא לא תוך כפיה של אף גורם חוץ.

    • even in the usa

      Salim Varese, 25/04/12 21:29

      Even in the United States, one needs his neighbors permission

  • 163.

    מי שמתגרה באחרים שלא יצפה שיקבלו זאת באהבה (ל''ת)

    ציונית, 25/04/12 10:12

  • 162.

    תבינו מתי שיגיעו משפחות מוסלמיות לרמת אביב .אמן תיראו איזה מלחמה

    קובי, 25/04/12 10:11

    ניראה את יושרו של בג''צ המלוכלך

  • 161.

    לסגור את הבג''ץ הזה.מחר יתלו דגלי פלאסטין ויקימו בבית מסגד.הטמטום חוגג (ל''ת)

    דוד מלך ישראל, 25/04/12 09:51

  • 160.

    איזה יופי.. בזכות השמאל עכשיו הערבים אוהבים אותנו

    מלחמה בחינם, 25/04/12 09:49

    יאיי רגישות, שוויון זכויות וכו.... אופס זה הולך להגמר במלחמה

  • 159.

    אומר זאת כך: בג''ץ הורס את המדינה. שילך לעזאזל ויפה שעה אחת קודם! (ל''ת)

    ישראלי מודאג, 25/04/12 09:47

  • 158.

    צריך לבנות בית כנסת בסמוך לביתם של הזבידאתים .

    אפשר וצריך להמאיס עליהם את החיים שם, 25/04/12 09:46

    כשכל חורף הם יצטרכו להתעורר בארבע וחצי בבוקר , עם תפילת הנץ , הם כבר ינוסו על נפשם לבד ! ולא לשכוח להניף דגל ענק על בית הכנסת !

  • 157.

    רקפת

    יוס, 25/04/12 09:44

    ל 106 עם היתה מגיעה משפחה לא יהודית למשל הולדית או צרפתית לא יהודית , לא היתה היתנגדות אבל המצב שבו אנו חיים יש עם זה בעיה , מצטער

  • 156.

    איך הגברת זבידאת ניראת ? כוסית לכל הפחות ? (ל''ת)

    סתם , רוצה לדעת אם כדאי לעבור לגור בישוב, 25/04/12 09:36

  • 155.

    הזוג הזה יצטרך לאכול את מה שבישל. דגל ישראל לא יורד!

    דורון, 25/04/12 09:36

    אתן לכם דוגמא לפרובוקציה - אתמול, בזמן שעם ישראל כואב והצפירה נשמעת, מסכנין בקעו קולות רמים של מוסיקה בליווי זיקוקים. בזמן הצפירה, בעוד נהגים יהודים יוצאים מהרכב ונעמדים דום, ערבים ממשיכים בנסיעה(שזה נניח בסדר) אבל מלווים את הנסיעה בצפירות משלהם. למה?
    משפ' זבידאת יצטרכו לפתור את פיצול האישיות שלהם ולבחור. אנחנו כיהודים ותושבי הישובים במשגב יודעים בדיוק מי אנחנו ומה יעודינו.אני רק כואב שמוסדות המדינה לא עומדים מאחורינו כפי שהיו צריכים.

  • 154.

    צריך לבנות בית כנסת בסמוך לביתם של הזבידאתים .

    הם כבר ינוסו על נפשם, 25/04/12 09:32

    הם כבר יברחו משם לבד , לאחר שכל בוקר יתעוררו כל חורף בארבע וחצי בבוקר עם תפילת הנץ . ולא לשכוח להניף את דגל המדינה מעל בית הכנסת .

  • 153.

    שכחת להוסיף והמוכר להם דינו מוות (ל''ת)

    מתושלח, 25/04/12 09:30

    • 155 תגובה ותוספת ל105 (ל''ת)

      מתושלח, 25/04/12 10:51

  • 152.

    זיקוקים ביום הזיכרון

    תושבת הגליל, 25/04/12 09:29

    אתמול במהלך טקסי יום הזכרון אנו ''נהנינו'' לשמוע את המוסיקה בערבית בקולי קולות ואת הזיקוקים המנצנצים בשמיים, וזוהי לא פרובוקציה?? טובי בנינו נהרגו כדי להגן על מדינת ישראל על כל תושביה, איפה הם היו אתמול בשמונה בערב??????

  • 151.

    למה אין קיבוצניקים ערבים בסמאל הקיצוני זו גזענות

    מתושלח, 25/04/12 09:28

    אין אף חבר קיבוץ ערבי בבחן יד חנה נגבה
    וכל הקיבוצים

  • 150.

    ערבי ישראל וגזענות

    cordelia, 25/04/12 09:26

    אחיהם של ערביי ישראל הם אויבינו שהורגים בנו מזה 64 שנים, וההתנגדות להם אינה גזענות אלא הגנה עצמית מפני הבאות. השמאל
    והקרן החדשה מעודדים את התעמולה השקרית במסווה של שוויון וזכויות האזרח,שחלחלה
    לכל חלקה טובה בתקשורת ובמערכת המשפט.
    אך על חשש, עד שיבנו את ביתם, זוג זה עוד
    יזכה להתנגדות הולכת וגוברת ואז יעזבו מרצונם כי מי יכול לחיות ביישוב קטן כזה
    עם עוינות גדולה כל כך?

  • 149.

    צריך להתנכל להם ובמכוניותיהם עד שיתיאשו ויעזבו מרצון, מלחמת התשה סמויה (ל''ת)

    כ, 25/04/12 09:25

  • 148.

    בכל ישוב שבו נכנסו ערבים לגור האלימות נגד היהודים לא מאחרת לבוא ! יש ל

    דוד נגב, 25/04/12 09:19

    יש לכך דוגמאות רבות וזהו עוד תחום שהבג''ץ חי לו וקובע פסקי דין תוצרת לה-לה-לנד וללא קשר למציאות ולתוצאות. ודרך אגב נראה יהודים שינסו לגור בישוב ערבי, אמנם שם אין ועדות קבלה כלל אבל יש ויש ''ועדות רחוב'' וההחלטות של ''ועדות הרחוב'' כתובות לא על נייר...

  • 147.

    למה הם רוצים לגור בקהילה שלא רוצה אותם? (ל''ת)

    איה, 25/04/12 09:11

  • 146.

    ליהודים בישוב ערבי יש 12 שעות לברוח או 15 שעות לחיות -עין תחת עין (ל''ת)

    אנטי פופולוס, 25/04/12 09:11

  • 145.

    בחירתם לגור ברקפת היא פוליטית. שיבנו את ביתם במקום שהם רצויים. (ל''ת)

    נגה, 25/04/12 09:11

  • 144.

    ערבים ישארו ערבים

    Like, 25/04/12 09:06

    היום הדגל לא מתאים להם. מחר התושבים היהודים בישוב לא יתאים להם, מחרתיים היהודים במדינת ישראל לא יתאים להם,ולבסוף כל יהודי העולם לא יתאים להם. ערבים שונאי יהודים אנטישמים וגזעניים.

  • 143.

    בג'ץ השמאל קיצוני הוא האשם אבל לא הוא ישלם על טיפשותו

    תל אביבי מציאותי, 25/04/12 08:57

    יהודים לא יכולים להתגורר בישוב ערבי בתוך מדינת ישראל כאום אל פאחם וכו..
    אבל על היהודים כופים לקבל ערבים לישובים קהילתיים יהודים ובזה אשמים השמאלנים הקיצוניים מבג'ץ

  • 142.

    החלום הרטוב של הסמולנים: למחוק את הזהות היהודית מהמדינה בעזרת בג''ץ (ל''ת)

    אירופה כבר נעלמת בים המוסלמי, 25/04/12 08:56

  • 141.

    בגץ גוף שמאל שקורא לציונים כובשים ובשם הדמוקרטיה - מעלים מדינת היהודים (ל''ת)

    אופיר, 25/04/12 08:47

  • 140.

    לגרש אותם מהר... (ל''ת)

    אריה, 25/04/12 08:36

  • 139.

    תתחילו להתרגל, אלה ''פירות'' הכיבוש והתחלתה של מדינה דו לאומית. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל, 25/04/12 08:33

    • אל תדאג נשטלט על בג''ץונשלח אותך למדינה חד לאומית מוסלמית

      קי עליך בוגד, 25/04/12 09:50

      בע

    • באמת? הערבים האלה באו משכם? (ל''ת)

      דורון, 25/04/12 11:53

  • 138.

    אם תושבי רקפת יתמידו ויתארגנו בצורה אינטיליגנטית, הם יכולים לגרום לזוג (ל''ת)

    הבדואים המוסתים האלו לא לרצות לעבור לישובם!!בהצלחה, 25/04/12 08:32

  • 137.

    עוד סיבה לבטל את המוסד הזה שנקרא בג''צ שחוץ מלגרום לברדק לא תורם מאומה! (ל''ת)

    ידוע שהערבים מוסתים מגיל צעיר,אך זהו כשל ערכי בבגץ, 25/04/12 08:28

  • 136.

    go to aza !!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    go go go, 25/04/12 08:25

  • 135.

    תגובה ל130

    דני, 25/04/12 08:18

    אתה בטח חיפשת את המילה סרטן

    • אסור לעשות דמוניזציה לקבוצת אנשים, עוינים ככל שיהיו...

      מקס, ת''א, 25/04/12 09:05

      אבל צריך להפסיק להיות נאיבים בלהתעטף וסיסמאות ודוגמאות שלא שייכים לעניין: אפרטהייד, תקופת הנאצים ועוד. יש כאן מאבק על המדינה ועל דמותה וכוחות שלא מכבדים ערכים כמו חופש ביטוי וכיבוד הערכים של הזולת - כן דורשים זאת מאחרים.

  • 134.

    ערבים דואגים לכלכלה

    מיכאל, 25/04/12 08:17

    אין ספק שהמחירים ברקפת יזנקו במאות אחוזים :-) תתעוררו ותברחו אם בחרתם לחיות עם ערבים

  • 133.

    איפה הם גרו קודם הזובידאת האלה? (ל''ת)

    מישהו יודע?, 25/04/12 08:17

    • מסכנין ואח״כ בכרמיאל (ל''ת)

      רקפת, 25/04/12 09:10

  • 132.

    זה גם מה שיקרה עם המדינה שלנו

    איציק, 25/04/12 08:15

    יש הרבה דרכים למנוע את הסרטן שמתפשט, אל תנסו להיות יפי נפש כי בסוף אנחנו נהיה המיעוט

  • 131.

    גזענות נגד יהודים ערבים החוצה (ל''ת)

    היהודי, 25/04/12 08:13

  • 130.

    לא צריך לתת למחבלים האלה אישור לגור בתוכנו. חוצפה וביזיון. (ל''ת)

    , 25/04/12 08:11

  • 129.

    בקיצור, גם תושבי רקפת וגם בני הזוג הנכבדים, לא רוצים לגור ליד ערבים (ל''ת)

    שחר, 25/04/12 08:05

  • 128.

    תרגיל ההשתלטות: טקטיקה ותיכנון מתוחכם, קודם מכניסים זוג ''נחמד''

    מקס, ת''א, 25/04/12 08:03

    אחר-כך המשפחה המורחבת (פחות נחמדה), אחר-כך כל החמולה (תוקפנים ועלימים), אחר-כך התושבים המקורים בורחים - הכל בליווי בג''צים, תיקשורת, עו''דין - ובוכים: ''גזענות, גזענות, גזענות''

  • 127.

    איך זה שעדיין הבית שלהם לא נשרף?למה מחכים למסגד? (ל''ת)

    ד, 25/04/12 08:02

  • 126.

    ההורים אולי בסדר. אבל הילדים יהיו שאהידים (ל''ת)

    לטיפשים שחושבים שהם ''נאורים'', 25/04/12 07:57

  • 125.

    כתושב רקפת שמכיר מקרוב את הנושא

    דני תלמי, 25/04/12 07:55

    כתושב רקפת ברצוני להפריך את הקישקוש של משפחת זובידאת כאילו תליית הדגל הייתה פרובוקציה או ממניעים גזעניים,הם כנראה הבינו ,מאוחר,שעשו טעות מטופשת ,ומנסים לתקן זאת בעזרת התקפה עוד יותר מטופשת ,המגרש ריק כמו שהיה בתשע שנים אחרונות והשכן תולה את דגל ישראל(רגיל כמו בכל חצר ,ולא גדול במיוחד),מזה 8 שנים,על גדר סורגים ירוקה שמפרידה בין שני המגרשים,ולא כמו בתמונה שנראית בכתבה (ומעניין למה נבחרה תמונה שלא שייכת למקום עם דגל קרוע ועלוב,ואני רומז על מגמתיות)
    חוץ מעשבים אין כלום במגרש הזה ואם חשבו משפחת זבידאת שהדגל נתלה בכוונה להרגיז אותם ,זה מוכיח עד כמה לא מתאים להם לגור בין יהודים.בכל מקרה הם לא היו צריכים להתעניין מי תלה את הדגל ,זה לא יכול להיות אחר מאשר מי שגר שם,

    • צודק לגמרי, אני איתך. (ל''ת)

      ..., 25/04/12 12:06

  • 124.

    אנחנו שמים זובי על המדינה ועל הסמלים שלה (ל''ת)

    זובי דת, 25/04/12 07:50

    • 126 - יש לך משימות יותר חשובות .

      אבו עלי, 25/04/12 11:14

      לך טפל באחיותך , אלה שחיללו את ''כבוד המשפחה'' ! יאללה , הזמן קצר והמלאכה מרובה .

  • 123.

    נבואת מלחמת אזרחים בדרך (ל''ת)

    ג'אד בוגד, 25/04/12 07:48

  • 122.

    מעניין אייך ערבים היו מגרשים יהודים

    רקפת, 25/04/12 07:47

    חוצפה של ערבים
    די להשתלטות לחזור לציונות ומהר

  • 121.

    גם לנתורי קרתא לתת דגל... יקפלו ויחזירו? או ישרפו? (ל''ת)

    (((((((())))))))(((((((()))))))), 25/04/12 07:34

    • נו אז זה עושה את זה בסדר? טמבל תביא דוגמאות טובות (ל''ת)

      תל אביבי מציאותי, 25/04/12 08:59

  • 120.

    זבידאת, למה לכם לגור במקום שלא רוצים אותכם? תחזרו

    קולורדו, 25/04/12 07:32

    למקום שממנו באתם.

    • המטרה שלהם היא פרובוקציה והשמאלנים עוזרים להם

      תל אביבי מציאותי, 25/04/12 09:00

      השמאל הפך לאוייב הגדול ביותר של מדינת ישראל

  • 119.

    למה בג''צ לא מחייב אותם לשרת בצבא מה הם לא אזרחים שווים

    אזרח הארץ, 25/04/12 07:28

    לחייב את הערבים הישראלים והחרדים לשרות לאומי
    או צבא
    הם חייבים להיות שותפים שווים במדינה
    זו דמוקראטיה לא???

    • בג'ץ =שמאל קיצוני צבוע ומסוכן למדינה בהחלטות נגד אזרחיה היהודים (ל''ת)

      רמי, 25/04/12 09:01

  • 118.

    גם לנו מותר

    ע''א, 25/04/12 07:28

    איפה מר גביר ומרזל ?
    שיגישו בקשה לגור באום אל םאחם.
    אם הם הם לא יוכלו שיבקשו סעד מבג''ץ כי יש כבר תקדים

  • 117.

    אנשי מרץ בבג''ץ משרתים את האויב. האם סוציאליסטים באירופה היו מרשים את ז (ל''ת)

    ברוך, 25/04/12 07:26

  • 116.

    תודה לקרן החדשה, לעמותןת עדאללה ,סיכוי ולכל הצפונבונים שתומכים בהם (ל''ת)

    פוליטיקלי קורקט, 25/04/12 07:24

  • 115.

    ישוב הארץ

    כשמשפחה יהודית קונה בית בחברון או בירושלים......, 25/04/12 07:22

    אז זורקים אותם החוצה...

  • 114.

    תושבי רקפת הם בושה למדינ ה (ל''ת)

    ירון, 25/04/12 07:17

    • אתה וחבריך השמאלנים הקיצוניים אתם הבושה של המדינה (ל''ת)

      תל אביבי, 25/04/12 09:02

    • לירון גם קיבוצי הסמאל הקיצוני אין שום חבר קיבוצניק

      מתושלח הסמאלני, 25/04/12 09:36

      למשל קיבוץ דליה זרק חברת קיבוץ שהתחתנה עם ערבי

      • שמאל שמאל שמאל

        איטליה, 25/04/12 10:07

        גם אם אתה מתושלח, יש לך עוד זמן ללמוד עברית.

        • לאיטליה מקווה שלמדת קצת עברית קראי במילון מה זה סמאל (ל''ת)

          רגע של עברית, 25/04/12 11:01

        • לאיטליה קראי במילון אבן שושן מה זה סמאל

          מתושלח, 25/04/12 11:24

          אל תתנצלי אח''כ
          כי אני מבין את הבורות שלך בנושא זה

    • לירון גם הזוג הערבי הזה לא רוצה לגור ליד ערבים נחש למה (ל''ת)

      משפחת קראג'ה, 25/04/12 10:05

  • 113.

    תליית הדגל ליד ביתם היתה מעשה של התרסה והתגרות

    לילך, 25/04/12 07:06

    ואמירה ברורה ''אינכם רצויים פה''. על כן היתה זו זכותם המלאה להסירו. ''המעשה שלא ייעשה'' היתה תליית דגל ישראל ליד ביתם ולא הסרתו על ידם.

    לגבי הטענה שההתעקשות לגור ביישוב יהודי היתה פרובוקציה של משפחת זבידאת - האם כאשר מתנחלים מתעקשים להתיישב בלב שכונה ערבית ואף תולים שם בצורה מתריסה את דגל ישראל, האם זו אינה פרובוקציה? כלומר, פרובוקציות, לטעמכם, מותרות רק ליהודים? ובניגוד למשפחת זבידאת, יהודים אינם שואלים אף אחד ואינם עוברים ועדת קבלה כאשר הם רוצים להתיישב בלב שכונה ערבית. הם פשוט עושים זאת על אפם ועל חמתם של תושבי השכונה הערבית.

    זאת ועוד - תארו לכם שמישהו מתושבי השכונה הערבית היה מסיר את דגל ישראל ותולה במקומו את דגל הרשות הפלשתינית - הרי היו פורצות במקום מהומות דמים. אז מדוע ליהודים מותר ולערבים אסור? שלא לדבר על כך שבניגוד למתנחלים בשכונות ערביות, משפחת זבידאת לא תלתה ליד ביתה את דגל הרשות הפלשתינית.

    דווקא ביום הזה אני מתביישת בתושבי מדינת ישראל.

    • את סותרת את עצמך....

      עומר, 25/04/12 08:13

      נגיד ואת צודקת והתיישבות יהודית בתוך שכונה ערבית היא אכן פרובוקצייה, למה לערבים מותר?
      אם כל אחד מהמקרים הוא פרובוקצייה זה עובד לשני הכיוונים לא?
      אם אחד המקרים הוא פרובוקציה אזי גם השני ואם הראשון אינו פרובוקציה כך גם השני כך מגדיר ההיגיון.
      ואת עוד מתביישת בתושבי ישראל? עדיף שתתביישי בבורותך וצביעותך!!!

    • לילכי הדבר היחיד שיש להתבייש בו זה מנת המשכל שלך...

      יגאל הגואל, 25/04/12 08:26

      למה בדיוק הם עברו למושב?
      ראיתם את פקיעין וגוש שלום...
      פשוט לא עובד
      הפער התרבותי רחוק מידי שלא לדבר על האידיאולוגי דתי.
      וחוצמיזה...אם כבר מדברים
      מחפש דירה באום אל פחם ,ואני כבר מבהיר שאיני אוהב רעש!!! אז ללכבות את הרמקולים במסגד בבקשהֿ.
      הגעי הזמן שחוקי משרד איכות הסביבה לגבי רעש יחולו על כולם.

    • באמת תתביישי

      אחד שיודע, 25/04/12 08:27

      כי אינך יודעת את העובדות לאשורן, ואת משתמשת בטיעונים דמגוגיים זולים!
      עדיין אין שם בית, הם לא גרים ביישוב עדיין ובכלל המגרש שהוקצה להם בכח בג״ץ ריק לחלוטיןן.
      פרובוקציה של מתנחלים היא אולי לא ראויה אך שימי לב כיצד המדינה ״מטפלת״ בהם בכח.
      הורדה של דגל ישראל מעל גדר של הבית של התושב הותיק (שמה לעשות גובלת עם מגרש ריק של הערבי), את שומעת? דגל ישראל ביישוב ישראלי!!! נתטמטמה דעתך , בוודאות!
      ישוב ישראלי

    • לילך אפילו המשפחה הזאת לא רוצה לגור ליד ערבים (ל''ת)

      משפחת קראג'ה, 25/04/12 10:10

    • עוד תזכי לגור עם ערבים ותתגעגעי למדינת ישראל (ל''ת)

      דורון, 25/04/12 11:55

    • המגרש שלהם ריק ,אין להם בית והם עדיין לא גרים שם

      תושב רקפת, 25/04/12 23:51

      הדגל נתלה על גדר של סורגי מתכת שמפרידה בין המגרש שעליו גרים המשפחה (שתולה מזה 8 שנים את דגל ישראל על אותה גדר),ובין המגרש של המשפחה הערבית שבינתיים לא בנתה כלום עליו.
      איזו התרסה יכולה להיות תליית דגל על הגדר שלך מול מגרש ריק שאף אחד לא גר שם.
      את שופטת על סמך כתבה שיקרית,ואת צריכה קודם להתבייש מעצמך.אני מתפלא מחדש כל פעם שאני נתקל בפליצה שמאלנית כמוך ושואל את עצמי מה צריך לקרות כדי שסוף סוף תתעוררו מהסרט שאתם חיים בו.המשפחה הערבית נלחמה 6 שנים כדי להידחף בכוח לישוב יהודי,ועכשיו עוד לפני שבאו לגור מפריע להם דגל ישראל שתלוי מול מגרשם כמו שיש עוד מאות כאלה שתלויים בכל מני זוויות ולכל מני כיוונים מול כל התושבים.מאיפה יש לך את ה''חכמה לשפוט את תולי הדגל,את לא מכירה אותם ולא את העובדות,כל מה שנשאר לרצות אותך ואנשים כמוך זה לבטל את עצמנו לגמרי כדי שלא נכעיס חס וחלילה מישהו.

  • 112.

    מעניין אם ליד השופט גרים ערבים

    יורם, 25/04/12 06:50

    השופטים בבג''צ מנותקים לגמרי מהמדינה

    • השופט השמאלני מזדהה עם הערבים יותר מהיהודים ותומך בהם (ל''ת)

      ישראלי שפוי, 25/04/12 09:03

  • 111.

    בג''ץ תומך במשפחה ערבית בישוב יהודי אבל מתנגד למשפחה יהודית בישוב ערבי (ל''ת)

    המקרה הראשון ייחשב ''ליבראלי'' והמקרה השני ''פנאטי'', 25/04/12 06:47

  • 110.

    זבידאת שבט של בדואים שפלשו ממצרים (ל''ת)

    חיים, 25/04/12 06:46

    • פולנים וליטאים שבטים שפלשו מערבות אוקראינה (ל''ת)

      מזרח תיכוני אותנטי, 25/04/12 07:28

      • יהודי העולם חזרו למולדתם המוסלמים פלשו לארץ ישראל

        תל אביבי מציאותי, 25/04/12 09:05

        לך למד היסטוריה אמיתית דמגוג

  • 109.

    תמרמרו אותם!!!!!!!!!!!

    גילי, 25/04/12 06:45

    לתושבי רקפת במידה ולא תעצרו את זה בעוד 5 שנים רקפת תיהיה כפר ...תעצרו את זה עכשיו על תגידו לנו זה לא יקרה..

    תסתכלו מה קרה לשכנים שלכם בכרמיאל , תראו את נצרת עלית !!!!!!!!!

    העם אתכם וכל פעולה שתעשו יבואו אנשים להפגין לעזור!!!!!!!!

    אני רוצה לראות יהודי גבר גר באום אל פאחם ומוריד משמה דגל של פלשטין באותו רגע מתחילה איטניפאדה

  • 108.

    בג''ץ זה האסון של מדינת ישראל

    שלום, 25/04/12 06:39

    ישוב שלא רוצה ערבים זה ישוב שרוצה לשמור על הצבע היהודי לא יתכן שבגץ יתחילו להתערב במושבים וקיבוצים הם לא האלוהים של ישראל!!

    המלצה לתושבי המקום לזרוק את הזוג הערבי מהר לתת להם הרגשה של לא רצויים פה... ולעשות על הדרך לבגץ זובור

    • בג''ץ הוא מחלה סופנית. גידול סרטני מוטרף שמטרתו לחסל את מדינת היהודים

      יהודים - להתעורר! פושעי בג''ץ מחסלים אותנו!, 25/04/12 11:16

      יהודים - צאו מהאדישות!

      כנופיה קטנה של כמה משפטנים פקידונים עלובים שולטת במדינה ומחסלת אותנו בשיטתיות!

      אל תלכו כצאן לטבח!

  • 107.

    בטוח שבג''צ לא היה דורש מאום אל פאחם להקצות אדמה לזוג יהודי (ל''ת)

    אסתר, 25/04/12 06:36

  • 106.

    אני מצטער בפני התושבים הערבים, פיצה עם פפרוני על חשבוני... (ל''ת)

    שגיב א., 25/04/12 06:21

  • 105.

    הזוג הערבי נאבק להתקבל ליישוב כפרובוקציה.

    רון הכחול, 25/04/12 06:19

    ועכשיו הם ידאגו למרר ליהודים את החיים.
    שווה לבדוק מי מימן להם את ההליכים המשפטיים...

    • וכאשר מתנחלים מתיישבים בלב שכונה ערבית

      לילך, 25/04/12 07:07

      האם זו אינה פרובוקציה? והם אפילו לא נאבקים על זה אלא פשוט מציבים בפני תושבי השכונה עובדה מוגמרת.

  • 104.

    אני מתבישת בהתנהגות של תושבי רקפת

    אזרחית ישראלית, 25/04/12 06:17

    אני יהודיה גאה, משפחתי גרה מספר דורות בישראל,
    אני מתבישת בהתנהגות מתלהמת של יהודים כלפי יהודים וכלפי אחרים.
    ברגע שהעובדה היא שיש אזרחים בני דת שונה בארץ שלנו, אי אפשר להתיחס אליהם כאל סוג ב.
    אני נגד כפיה מכל סוג שהוא, פרט לאכיפת החוק אסור לעורר פרובקציות.
    טוב יעשו תושבי רקפת אם יעזבו את הזוג הערבי לנפשו.מי שעורר את המהומה זה מי שתלה את הדגל כדי בכוונה תחילה לעורר פרובוקציה, דוקא הזוג הערבי הגיב יפה ובאיפוק.
    כל עוד מקיימים את חוקי מדינת ישראל ולא עושים פרובקציות מה רוצים מהזוג הזה?
    חג שמח לכל אזרחי מדינת ישראל.

    • פטמה (ל''ת)

      , 25/04/12 08:11

    • ואני מתבייש בשמאלנים כמוך המזיקים למדינת ישראל

      תל אביבי, 25/04/12 09:07

      ומשפחתי למעלה מעשר דורות בישראל אז מה ?

    • אף אחד לא תלה את הדגל כדי לעורר פרובוקציה

      תושבת רקפת, 25/04/12 09:58

      הדגל נתלה על גדר של השכנים, המשותפת לגדר שלהם, כבכל שנה לכבוד יום הזיכרון / יום העצמאות.
      עצוב שבמדינה שלנו אנחנו צריכים להצטדק על כך.

    • תמימות קדושה? סתם צביעות והיתממות

      דורון, 25/04/12 11:57

      במדינת ישראל קימת כבר היום אוטונומיה ערבית. אם ביום הזיכרון ערבים משמיעים מוסיקה קולנית ויורים זיקוקים, זה אומר הכל.

      הערבים הם האוייב של עם ישראל גברת, תפנימי את זה.

    • ברור שהם יגיבו באצילות

      רקפתניק, 25/04/12 14:29

      פשוט הם (=הערבים) לא רוצים בלגאן, אלא רוצים לחיות שם כמה שיותר בשקט כדי שיוכלו לקבל במקביל את סכומי העתק שמשלמים להם כל הארגונים האנטישמים.

    • אני בשוק מהתגובות המתלהמות

      אזרחית ישראלית, 25/04/12 17:01

      מפחיד אותי לחשוב שיהודים שגרים איתי פה בארץ ישראל מדברים בצורה כזאת ועוד ביו9ם הזכרון ערב יום העצמאות שלנו...
      אני גאה כל כך בסבא וסבתא שלי ואימי ואבי וכל משפחתי שמיצגים מספר דורות שיישבו את הארץ,
      תמיד חיו בשלום עם השכנים שלהם, בסובלנות ובגבוד הדדי.
      עצוב לי כל כך שדוקא אחי היהודים מדברים בסגנון כל כך ירוד ובוטה.
      תתפקחו, פנטיות ורדידות לא ישכינו שקט ברקפת....תתפקחו.

    • את לא מכירה העובדות

      תושב רקפת, 25/04/12 23:28

      לא היתה שום פרובוקציה בתליית הדגל על הגדר,אמנם זה מול המגרש שלהם אבל חוץ מעשבים אין שם כלום
      הפרובוקציה היא עצם רצונם לבוא לגור בין יהודים בכוח,וגם אחרי שבלית ברירה נאלצנו לקבלם מכוח החוק,אף אחד לא הזמין אותם להוריד הדגל,וכל מי שמכיר את המשפחה שגובלת עם מגרשם של זבידאת ,יודע שתליית הדגל לא באה כדי להרגיז משהו,(מוזר שצריך להיצתדק על תליית דגל על הגדר שלך גם עם גובלת עם שכן שאפילו אין לו עדיין בית .יש יהודים שבארץ ישראל חיים וחושבים כמו בגולה.

  • 103.

    מעניין מה היה קורה אם משפחה יהודית היתה קונה בית באום אל פחם

    אני רק שאלה, 25/04/12 05:45

    קודם כל המוכר היה נרצח...
    הרי יצא גזר דין מוות על המוכר של בית המכפלה ליהודים שקנו אותו.
    שנית, עדיף לא לחשוב מה היו עושים לאותה משפחה.
    ---------
    תמוה שהמשפחה הערביה מתעקשת לגור דוקא בישוב יהודי ולהתגאות בעובדה שאינם מכבדים את סימלי המדינה.
    תמוהה עוד יותר העובדה שבג״צ כפה על הישוב להקצות להם מגרש.

    • הערבים עושים פרובוקציה בעזרת השמאל הקיצוני המזיק לכולנו (ל''ת)

      מציאותי, 25/04/12 09:08

  • 102.

    דגל והימנון המדינה

    ישראל, 25/04/12 05:43

    מעניין איזה דגל מתנופף מעל בית המשפט
    העליון.
    ראינו בנגינת הימנון המדינה השופט המוסלמי,כביכול
    ישראלי אינו שר את הימנון המדינה.
    רוצה לשיר איזה הימנון של מדינה מוסלמית,יתכבד
    ויעבור לגור באותה ארץ.
    האם שופט יהודי בצרפת,אנגליה ארהב או
    מדינה זרה אחרת,יעיז לא לשיר או לרפרף בשפתיו בעת ששרים את הימנון אותה מדינה.

  • 101.

    זה ערבים אין מה לעשות והם חזרו מעל מאה שנה לאחור! צה''ל ינצח תמיד! (ל''ת)

    נתנייתי מנתנינ, 25/04/12 05:25

  • 100.

    איפה בג''ץ???

    MLRS, 25/04/12 05:09

    איפה בג''ץ היה כשתושב קרית אתא קנה בית הכפר עיבלין וזכה באיומים לרצח???
    איפה בג''ץ כשיהודים כמעט נשחטו וגורשו מפקיעין ורכושם נשרף???
    תבינו ותפנימו - בג''ץ רע ליהודים וטוב לערבים!!!

  • 99.

    ומה הצעד הבא???

    או שאולי או שאול, 25/04/12 05:05

    בקרוב בג''ץ יכריז שחוק השבות הוא גזעני ולא חוקי ויאפשר בעצם את 'זכות השיבה' המפוברקת, והישארות של כל המסתננים ומגרי העבודה....
    יהודים תתעוררו!!!! אנו בעצמנו מביאים עלינו את הסוף!!! יפוטרו שופטי בג''ץ לאלתר!!!

    • הצעד הבא צריך להיות לצאת לרחובות נגד שלטון הבג''צ (ל''ת)

      זה יותר חשוב מהמחאה החברתית, 25/04/12 08:05

  • 98.

    סערה בעקבות

    דוד אדר , 25/04/12 04:52

    תושבי רקפת צריכים לגרום למשפחה הזאת לא להיות חלק מהיישוב. שופטי בג''צ הם לא האנשים שצריכים לחיות עם משפחה כזאת.

  • 97.

    גזענות יהודית מגעילה

    לא גזען, 25/04/12 04:46

    מזכיר את הנסיונות של השחורים לשבת בקדמת האוטובוס בארצות הברית. טוב שלא הגיעו לשם יהודים עם לפידים באישון ליל...

    • איפה אתה גר? לא באום אל פאחם (ל''ת)

      עוד מתיפיף מנותק מהמציאות- נמאס מכם, 25/04/12 08:06

    • לא גזענות בכלל זה ישוב קהילתי יהודי ציוני והם לא מתאימים לשם

      דניאל, 25/04/12 09:09

      ואתה יכול ללכת לגור באום אל פאחם ?

    • אם אתה יהודי אתה יכול לקנות בית בטייבה למשל???

      דורון, 25/04/12 11:58

      ואם תקנה, ותבקש שיפסיקו עם הרעש מהמסגדים, מישהו יסכים???

  • 96.

    בג''צ

    לאון, 25/04/12 04:45

    מי שיצר כול הפרובוקציה זה בג''צ - גוף עויין ותומך טרור

  • 95.

    אולי באותו אופן יש להסיר את הזוג הזה מהיישוב רקפת ? (ל''ת)

    משה, 25/04/12 04:26

  • 94.

    זובידאת

    מידו, 25/04/12 04:18

    כשהם משרתים בצבא ומסכנים את חייהם,זה בסדר.אבל כשהדעות שלהם לא מוצאות חן בעיניכם,אז הם גזעניים.תפסיקו עם הדו פרצופיות.לא מן הסתם אירופה שנאה אותכם

    • פתחת יפה סיימת מכוער - הגעלת אותי איך את מצדיקה את הנאצים?!

      אזרח, 25/04/12 06:53

      מה זה הדיבור הזה לא סתם אירופה שנאה אותכם? אירופה שנאה גם אותך. זה היה רק שאלה של זמן שהמנוולים ההם היו משיגים גם אותך. ואין לי מושג אם את תימניה עיראקית פרסיה או מרוקאית. אם לא הבנת את ניצולת שואה. כולנו ניצולי שואה. אש הגהנום הנאצית הייתה מכלה את כולנו. הדברים שלך מגעילים.

      אפשר לא להסכים עם השמאל אבל להצדיק שינאה של נאצים אליהם? אנשים כמוך מקרבים את חורבן הבית השלישי בשינאת החינם שלך.

      • היא ערביה /ערבי אם לא קלטת (ל''ת)

        רונית, 25/04/12 09:13

      • ענית לערבי ,וחורבן בית שלשי לא מדאיג אותו במיוחד (ל''ת)

        דני, 25/04/12 23:17

    • לא כל הבדואים משרתים בצה'ל רובם לא משרתים

      מציאותי, 25/04/12 09:11

      ויהודי יכול לגור בישובים ערביים ?
      והעולם שונא את המוסלמים יותר מהיהודים יה אפס אחד

    • עצם קיומם בישראל ועצם קיומך בישראל לא בסדר. יש לכם 22 מדינות (ל''ת)

      דורון, 25/04/12 11:59

      • לדורון

        מידו, 25/04/12 13:08

        תחזור מאיפה שבאת

    • מי שמשרת בצהל ממש לא מקבל בחילה מדגל ישראל. (ל''ת)

      אל תבלבלו אף אחד עם עובדות...., 25/04/12 13:40

  • 93.

    סתם טיפשים (ל''ת)

    גלילית, 25/04/12 03:52

  • 92.

    חכמי חלם,,,שמנסים לשכן עכבר וחתול עם נמר וזאב ביחד כל הכבוד (ל''ת)

    Zig-Zag, 25/04/12 03:51

  • 91.

    ישוב לא יכול להיות ציוני

    סתם, 25/04/12 03:35

    או גזעני.
    Live and let live.

  • 90.

    ממתי דגל ישראל ביום הזכרון והעצמאות זאת התרסה ?

    תושב רקפת, 25/04/12 02:31

    תגובה שאינה פוליטית...
    כבכל שנה נתלים דגלים ברחבי היישוב וכמו בשנה שעברה נתלה בגדר משותפת בין שני מגרשים דגל זה.
    משפחת זובידת בחרה לראות בדגל התרסה וזה מסביר מדוע, למען דו קיום בארץ, לא כדאי ליהודי להידחף לסכנין ולערבי להידחף לרקפת.
    חבל שיש כאלו שלא מבינים שדו קיום אינו מחייב שכנות פיסית צמודה.
    לגביי דגל המדינה שמוגדר כהתרסה - דמיינו מדינה כלשהיא בעולם שזה היה עובר על סדר היום - ראו מה העונש על כך בארה״ב ותבינו.
    הלוואי ויהיה דו קיום של כבוד וכל אחד באמנותו יחיה !

  • 89.

    העניין הוא שאם זה היה ההפך.זוג היהודים היה מפורר לחתיכות במרכז היישוב. (ל''ת)

    ירדן היא פלסטין! הפרדה בין העמים עכשיו!!!, 25/04/12 02:22

  • 88.

    לי יש את דגל פלסטין בתור שטיח לניגוב רגליים בכניסה לדלת...

    שגיב א., 25/04/12 02:15

    ישראל שולטת!

    • טעות !! בחיפה עכו וכרמיאל מונפים דגלי פלסטין במרפסות הבתים (ל''ת)

      המשטרה ציטוט :'' מותר להם'', 25/04/12 09:31

  • 87.

    כאשר יבנו את ביתם הם ינופפו דגל פלשטין בשם הדמוקרטייה

    קול קורה, 25/04/12 01:54

    ובשם השמלאנים והאנרכיסטים שיבואו לתת להם גיבוי

  • 86.

    העולם גזעני ובג''ץ היהודי מתיימר לשנות זאת-ילדותי!'' (ל''ת)

    גרב''ץ, 25/04/12 01:53

  • 85.

    למה שמתם תמונת אילוסטרציה שגויה? בשביל לעורר פרובוקציה גם כן? (ל''ת)

    ב, 25/04/12 01:53

  • 84.

    הגיע הזמן למכור בתים לערבים בצפון תל אביב במעוז השמאל המזויף (ל''ת)

    לא בבית ספרי, 25/04/12 01:47

    • ולהגיש בג''ץ ולהכניסם גם לקיבוצים (ל''ת)

      רעיון מעולה, 25/04/12 09:23

  • 83.

    מה יש להם לחפש בישונ יהודי?התחלפו עים זוג יהודי תמורת בית בעזה? (ל''ת)

    הודעה חשובה, 25/04/12 01:46

  • 82.

    בחילה מבג''ץ.. 23000 חילים ואזרחים נהרגו.. מערבים. (ל''ת)

    אורי עמר, 25/04/12 01:40

  • 81.

    כח ובג''ץ לא יכולים לאכוף חיים משותפים

    ככה בג''ץ הורס קהילה ועם, 25/04/12 01:07

    יש הרבה דרכים למרר להם את הנשמה המורעלת עד שינוסו בבהלה לאנטרקטיקה.
    יש לכם את כל הזמן, איש איש בזמנו החופשי.

  • 80.

    מתי הערבים יבינו שבלי יהודים במדינה הזאת

    סיימון, 25/04/12 01:02

    היא תהיה כמו עזה מי עשה את כל הפאר אם לא היהודים במקום להתבכיין שיעריכו מה שיש להם פה במקום כל הזמן להיות נגד ונגד
    אחרת הדור החדש שיוקם פה עלול לזרוק אותם מפה בלי בעיה השנאה לערבים בדור החדש שקם היא תהומית והכול בגלל הערבים הם כורים את הסוף שלהם במדינה הזאת

    • לא יבינו כי הם ערבים. (ל''ת)

      מסתערב, 25/04/12 03:55

    • היא תהיה כמו ליטא ופולין היום (ל''ת)

      מלא עגלונים, 25/04/12 07:30

  • 79.

    רעיון - לשים שם כמה חזירים

    ישראל, 25/04/12 01:01

    הרי המגרש מגודר ולא חסרים חזירי בר בגליל. פשוט לסגור כמה חזירים בשטחם. לגור שם הם כבר לא ירצו.

    • למה חזירי בר? הם נקיים. אבל חזירים בחיים בבוץ... (ל''ת)

      קרעת אותי מצחוק, 25/04/12 08:12

    • ישוב רקפת

      רונית, 25/04/12 17:36

      אתה 81 הרגת אותי מצחוק. איך חשבת על רעיון כזה?יישר כח.

  • 78.

    אם הייתי גר ברקפת...

    רון, 25/04/12 01:01

    הייתי עושה הכל בכדי להמאיס עליהם את החיים ולגרום להם לחזור למקום אליו הם שייכים !

    • זה קשה, זה עצוב אבל כנראה שזה הכרחי כי אי אפשר לתת להם להשתלט (ל''ת)

      שוזי, 25/04/12 09:03

    • אם היית גר ברקפת היית נוטש !! כמו מרבית הנמושות שעוזבם את (ל''ת)

      הערים המעורבות ומפקירים אותן לערבים, 25/04/12 09:21

    • אפשר לגדר את השטח הזה מסביב, כך שישאר מבודד מחוץ לישוב. (ל''ת)

      לגדר אותם מחוץ לישוב., 25/04/12 18:06

  • 77.

    זוג פרובוקטורים חצופים. גדר משותפת היא לא רק שלהם! (ל''ת)

    אמיר ש, 25/04/12 00:58

  • 76.

    בג״ץ מוביל המדינה לאבדון.

    מפוכחת, 25/04/12 00:57

    בג״ץ הוא גם זה שאחראי לפיגועים האחרונים בכביש 443 שבהוראת ,איך לא-בג״ץ! ניפתח לתנועת מחבלים.
    הזוג הזה הוא חלק מאג׳נדה של הפלשתינים לקנות אדמות , בתים ובניינים בארץ וכל זה במטרה להשתלט על כל חלקה טובה. תראו מה קורה ברשות הפלשטינית שם הם מוציאים להורג מי שמוכר דירות ליהודים.

    • כמה נכון (ל''ת)

      וכמה עצוב, 25/04/12 08:14

  • 75.

    למה הם צריכים לקבל את זה שמישהו נכנס לנכס שלהם? זה לא ממש קשור בדגל (ל''ת)

    ירושלמי, 25/04/12 00:54

    • רק שאף אחד לא נכנס לשטח שלהם. השכן בסה''כ תלה דגל על הגדר המשותפת- (ל''ת)

      כלומר על הגדר שלו, שהוא גם הקים מן הסתם., 25/04/12 09:02

  • 74.

    שטויות בחיפה מתנוססים השנה חופשי דגלי פלסטין במרפסות הבתים (ל''ת)

    תתרגלו ...המדינה הלכה!, 25/04/12 00:54

  • 73.

    לא הבנתי למה זוג ישראלי לא יאהב דגל ישראל ליד ביתם? (ל''ת)

    ??, 25/04/12 00:53

    • כי הוא לא ''זוג ישראלי'' כי אם פלסטיני!! (ל''ת)

      שרוצה שם דגל פלסטין, 25/04/12 09:15

      • אין - לא היה - ולא יהיה עם פלישתיני !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        אנחנו היהודים - הפלישתינאים היחידים !!!!!!!!!!!!!!, 25/04/12 09:33

        וארץ ישראל שייכת לנו ע''פ התנ''ך שמכירים בו כל השלש דתות !

    • כי ערבי ישראלי אינו ישראלי. הוא ערבי. (ל''ת)

      דורון, 25/04/12 12:01

  • 72.

    פעם לייהד את הגליל היה ציונות היום הבג''ץ קבע שזה גזענות

    גם חוק השבות זה גזענות ?, 25/04/12 00:48

    כל תולדות הציונות זה התיישבות בארץ ודחיקת הערבים מפה !
    ברגע שהבג''ץ הפוסט ציוני קבע שייהוד הגליל
    או הנגב זה גזענות אז חוק השבות הוא גם גזעני לדעתו !

  • 71.

    הם מודים שבינם ובין המדינה ...אין קשר .

    צחי, 25/04/12 00:47

    הקשר היחיד אלה קבלת זכויות ללא כל חובות .

    לא צריך להיות ציוני כדי לכבד את הדגל של המדינה שאתה חי בה וחי ממנה.

    תמיד הם יכולים לחזור לארצות מוצאם כמו סוריה ולהעריץ את עריצה ואת דיגלה !!

  • 70.

    אין להם זכות קיום במדינת היהודים

    אחד שנמאס, 25/04/12 00:47

    השמאל תומך באויב הערבי והערבים יודעים זאת היטב. לכן הם עושים דווקא מה שבא להם, מסיתים פעם אחר פעם. וזה לא מעניין את אף אחד שה''זוג הערבי קיפל את הדגל והחזיר אותו למזכירת הישוב'' היה מיותר להוסיף אץ זה, וזה רק בא בכוונה להקל כמובן, מרעיון שמאנלי שס''כ הם היו בסדר. הם לא בסדר וגם לא מתווכן שיהו בסדר, הם האויב והם צריכים להיות בצד השני של הגדר מלכתחילה.

  • 69.

    בלי קשר למי צודק - אתם חושבים שיהיה שם רגוע?

    ..., 25/04/12 00:46

    שלא יהיו בעיות?

    מי שהולך לגור בסביבה עוינת שלא יצפה לפוצי מוצי... זה נכון למשפחת זבידאת כמו שזה נכון למדינת ישראל כולה.

  • 68.

    תושבי רקפת-תקראו את תגובות 18,14,ו 32 (ל''ת)

    חומר למחשבה, 25/04/12 00:42

  • 67.

    שוב כותרת מגמתית.הסערה ביישוב פרצה בגלל שהערבים הסירו את דגל ישראל

    PRIMAKUKU, 25/04/12 00:41

    אין קשר בין הכותרת לנאמר בכתבה.
    הסערה שפרצה ביישוב היא בגלל שהערבים הסירו דגל ישראל שנתלה לכבוד יום העצמאות ולא על מנת להרגיזם.ואם הם מתרגזים מדגל המדינה אולי רואי לא לתלותו בכלל ,לא רק ברקפת אלא בכל המדינה.

  • 66.

    מי שהולך לישון עם כלבים, קם בבוקר עם פשפשים! (ל''ת)

    סא''ל מיל., 25/04/12 00:32

  • 65.

    צריך לתלות את הדגל בכל חצר בכל השנה (ל''ת)

    ההתנחלות הערבית היא פרובוקציה, 25/04/12 00:30

  • 64.

    כשבג''צ מתערב מוטב היה אם היה מגלה קצת שכל ישר ורגישות (ל''ת)

    משה, 25/04/12 00:24

  • 63.

    על מה הכעס?

    אלי, 25/04/12 00:17

    התושבים קיבלו אותם בשמחה כמו ישראלים וקישטו להם את המגרש בדגל ישראל. אולי היה צריך לתלות במקום זה דגל פלסטין ..?

  • 62.

    הם שונאים את ישראל, ומתפללים למפלתה (ל''ת)

    וגם דורשים שיוויון זכויות..., 25/04/12 00:10

  • 61.

    קישקוש ביצים

    דני תלמי, 25/04/12 00:03

    כתושב רקפת ברצוני להפריך את הקישקוש של משפחת זובידאת כאילו תליית הדגל הייתה פרובוקציה או ממניעים גזעניים,הם כנראה הבינו ,מאוחר,שעשו טעות מטופשת ,ומנסים לתקן זאת בעזרת התקפה עוד יותר מטופשת ,המגרש ריק כמו שהיה בתשע שנים אחרונות והשכן תולה את דגל ישראל(רגיל כמו בכל חצר ,ולא גדול במיוחד),מזה 8 שנים,על גדר סורגים ירוקה שמפרידה בין שני המגרשים,ולא כמו בתמונה שנראית בכתבה (ומעניין למה נבחרה תמונה שלא שייכת למקום עם דגל קרוע ועלוב,ואני רומז על מגמתיות)
    חוץ מעשבים אין כלום במגרש הזה ואם חשבו משפחת זבידאת שהדגל נתלה בכוונה להרגיז אותם ,זה מוכיח עד כמה לא מתאים להם לגור בין יהודים.בכל מקרה הם לא היו צריכים להתעניין מי תלה את הדגל ,זה לא יכול להיות אחר מאשר מי שגר שם,

  • 60.

    בישוב תל שבע הפעילו זיקוקים לאות שמחה.

    מעשה לא תמים, 25/04/12 00:03

    כשהיהודי כואב הערבי שמח ולהיפך. שניהם לא יודעים להסתיר את הטינה והשמחה לאיד. בושה לכולנו!
    הערב, כמה דקות לפני הצפירה, הפעילו בישוב הבדואי תל שבע מטח נכבד של זיקוקי דינור. כל הסביבה ראתה, עומר, נבטים, באר שבע והפזורה הבדואית. בושה.

    • מה שהם עשו לא שונה

      לילך, 25/04/12 07:12

      מגילויי השמחה המתועבים מצד הטוקבקיסטים הישראלים כאשר ילדים פלשתינים נהרגו בתאונת דרכים מזעזעת. אז במה אתם יותר טובים מהם? זה נבלה וזו טריפה.

      • ואת גם נבלה וגם טריפה

        דני, 25/04/12 07:49

        חיה בסרט ולא משנה איזו יריקה תקבלי תחשבי שזה גשם,מזל שאת שייכת למיעוט עלוב ומבוטל

      • אנחנו הרבה הרבה הרבה יותר טובים ונורמלים מחברייך הערבים. חצופה. (ל''ת)

        , 25/04/12 08:15

  • 59.

    מעשה נכון ואמיץ

    זועבי עינאד, 24/04/12 23:58

    אני מתפלא על כל אלה אשר מתסיסים ומסיתים נגד מעשה כזה. משפחת זבידאת משפחה ערבית ודגל ישראל מייצג את האידאולוגיה הציונית שלפי דעתי הינה אידאולוגיה גזענית ואיני רואה שהדגל מייצג אותם. לכן אינני רואה בהסרתו של הדגל דבר פסול..

    • הציונים האלה הם שבנו ובונים את המדינה. בתי החולים ניבנו על ידי

      מדינה ציונית., 25/04/12 18:21

      ציונים, וכך גם הכבישים. הביטוח הלאומי שאתה מקבל, זה כסף של הציונים, ואת הטיפול שאתה מקבל בבית חולים, אתה מקבל מציונים. אז אם לא נאה לך הציונות, אז תפסיק לקחת את הכסף שלהם ותפסיק ללכת לבית חולים, וצחיה לבד.

    • אין מחבלים אין פיגועים. (ל''ת)

      פאתן אבו אחמד, 25/04/12 23:22

  • 58.

    ישוב קהילתי יהודי קטן - בשנייה שנכנסים ערבים ערך הנדל''ן ירד לחצי לפחות (ל''ת)

    בג''צ לא יפצה המסכנים שדחפו להם ערבים ליישוב!!!, 24/04/12 23:57

  • 57.

    מפגרים מה יש להם לחפש במקום שלא רוצים אותם??

    חייל דוס, 24/04/12 23:55

    בשביל להוכיח שהם צדקו?? מה זה ילדים בגן??
    איזה חיים זה לגור במקום ולהיות לא רצוי?
    בלי שכנים בלי חברים ??

  • 56.

    אם תלו את הגדל על גדר משותפת אין להם זכות להסיר אותו

    אני, 24/04/12 23:53

    אולי השכן תלה?!

    בכל מקרה, כשיהיה להם בית, הם לא יעצרו בצפירה.. כבר רואים מה ילך שם.

  • 55.

    תזכורת לבית המשפט העליון

    arik, 24/04/12 23:49

    הזורע רוח, יקצור סופה.

  • 54.

    לזהם ישוב יהודי קטן בערבים - זה רעיון רק של בג''צ

    יכולו לשרוף הישוב עוד לפני שהוקם ..., 24/04/12 23:48

    ישוב קהילתי קטן שמכניסים בו ערבים
    זה כמו לתת אותו מראש לערבים

    פשוט הרסו היישוב לחלוטין
    אני לעולם לא אגור ביישוב קטן שדחפו לו ערבים
    וכך כל יהודי שפוי במדינה

    בג''צ החליט להשמיד יישוב יהודי ולמוסרו לערבים ולחסלו - אפשר כבר לסגור היישוב כי לעולם לא ייצא ממנו משהו שכיף לחיות בו!!!

    הרעילו היישוב והוא מת מרגע שדחפו לשם ערבים ..

    כל כך עצוב - להרעיל ולהמית יישוב צעיר!!!

  • 53.

    בג''צ יעורר כאן מלחמה

    איציק שהרבני, 24/04/12 23:46

    לא היינו אמורים להגיע כך בכלל. ישובים קהילתיים הם של יהודים בלבד וזה לגיטמי לדרוש זהות יהודית ציונית בהם. יפה הנפש במערכת המשפט בישראל,מייצרים מתיחויות,שנאה ואש לאומית שתעורר מלחמה קשה מאוד בעתיד.

  • 52.

    ידוע

    שועל ותיק, 24/04/12 23:46

    כולם יודעים מה סופם של ההולכים עם הראש בקיר ... :)) מחכה בכיליון עיניים למילואים

  • 51.

    יש לנהוג בהם כפי שהיו נוהגים ביהודים שבאים לגור בג'נין!!! (ל''ת)

    דו קיום - רק אם זה דו כיווני!!!!, 24/04/12 23:43

  • 50.

    תלו להם תמונה של אסאד והם ינשקו אותו. (ל''ת)

    צדק, 24/04/12 23:42

  • 49.

    אין לי טענה כלפי הערבים- הם מבחינתם צודקים

    בג''ץ= גיס חמישי, 24/04/12 23:40

    הכעיה אצלינו היא החבר'ה הסתומים והבוגדנים שיושבים בהיכל ה''צדק''...

  • 48.

    בושה

    שרית, 24/04/12 23:38

    פשוט בושה שבישראל בשנת 2012 אנחנו מתייחסים ככה לאחר. לא למדנו כלום מן העבר?

  • 47.

    תגידו סמולנים, באמת נראה לכם שתמכרו את זה שתליית דגל ישראל זה''בכוונה''?

    ישראלי פשוט, 24/04/12 23:37

    בתוך מדינת ישראל?!? אין לכם כבר שום מודעות עצמית למה שאתם פולטים?

    • תגיד ימני, זה שבבית שמש לא תולים דגלים

      עמרי, 25/04/12 01:10

      ברחוב הראשי כי הוא גובל בשכונות חרדות,
      לא מפריע לך?
      תחי הצביעות

      • תגיד, שמאלני, מי אמר שלא מפריע לו מה שקורה בבית שמש ?

        משה, 25/04/12 04:50

        לדעתי גם בבית שמש ובשאר המקומות זה ביזיון שנכנעים לחרדים ויש לטפל בבעיה בהקדם

        מצד שני למה אתה מוכן שדווקא לערבים יהיו זכויות יתר ?

      • שמחתי לשמוע שאתה מסכים איתי, ורק מתנגד כשזה קורה גם בבית שמש.אני איתך! (ל''ת)

        ישראלי פשוט, 25/04/12 16:34

  • 46.

    מחרחרי ריב ומדון

    beetle, 24/04/12 23:34

    מדוע הם מתעקשים להתיישב בלב אוכלוסיה עוינת? מה ההתעקשות? מה הפנטיות הבלתי מוסברת ללכת לגור בלב אוכלוסיה עוינת.

    כמו שחרדי אין מקומו ברמת אביב, חילוני במאה שערים, תל אביבי באום אל פחם, אז אין מקומם בלב הישוב. רק מחרחרים ריב ומדון, מתסיסים שנאה לאומנית.
    על המדינה לבטל את אישור הבניה מנימוק של סכנה לסדר הציבורי.

  • 45.

    התגרות מיותרת ומגעילה

    בנצ, 24/04/12 23:33

    מה דעתכם על עץ אשוח בחצר ביתו שלך חרד בברוקלין, ארץ קתולית לא???
    חיה ותן לחיות וכבד את שכנך...זו כל התורה

    • שמאל פאנאטי שמצדיק כל אלימות ערבית! זה דגל המדינה של אזרחי המדינה

      סא''ל מיל., 25/04/12 00:34

      גם הערבים האלה אזרחי המדינה וחייבים לכבד את הדגל הזה. לא היתה כאן שום פרובוקציה. אתם משרתים את התנועות האנטי ציוניות בעיוורון מוחלט!

    • האם בארה''ב אן בכל מדינה נאורה אחרת היו מסירים את דגל הלאום? (ל''ת)

      אז מה אם הם אינם ציונים???, 25/04/12 06:23

    • טימטום והיתממות תמיד יהיו מיותרים ומגעילים אפילו יותר.

      דורה, 25/04/12 09:14

      גם אם השכן של הרבי מלובביץ' יעמיד אשוח ענק בחצרו, וסנטה קלאוסים קטנים ישתלשלו מהגדר המשותפת- איש לא יגע בהם.
      אותם חרדים בברוקלין שחפצים בצביון כמה שיותר חרדי בשכנותם, משתדלים להתקבץ באזורים יהודיים- חרדיים ככל שביכלתם, וגם אז - אם יש להם שכן נוצרי הם אינם פוגעים באף סממן דתי שלו. אלה שהולכים לגור באזור נוצרי לא מצפים להימנע מעצי אשוח. יחי ההבדל הקטן.

      הדגל נתלה על גדר מתכת משותפת, שוודאי הוקמה ע''י השכן- מכיוון שהזוג הערבי עדיין לא התחיל אפילו לבנות. זהו מעשה רגיל ביותר בכל ישוב יהודי.
      אן בקיצור- cut the bullshit!

  • 44.

    וועדות הקבלה למיניהן מפלות לרעה גם יהודים שאינם לטעמם החברתי

    שוהם גבריאל-הוד השרון, 24/04/12 23:33

    כנראה רציתם אך ורק אקדמאים מהמעמד הבינוני ואכן קבלתם זוג אדריכלים,אז למה אתם מתלוננים?
    כנראה שפסלתם יהודים רבים וטובים לפני המועמדות של השניים וכך היו מקומות פנויים והם נכנסו לנישה הזאת.ואולי הם אנשים טובים מכם שתוכלו להתברך בהם ובעתיד תשנו דעתכם,בכלל הם בני דודים שלנו ולא יפה להתייחס ככה לבני משפחה שהם גם מהמעמד הבינוני.

    • מתי לאחרונה בדקת מי באמת מתקבל/נדחה שאתה כותב שטויות ?

      תושב משגב, 25/04/12 00:21

      לידיעתך, צריך להיות ממש גרוע כדי לא להתקבל.

  • 43.

    לא ברור למה הם היו צריכים להידחף בכוח ולגור בישוב יהודי.

    שמי, 24/04/12 23:31

    ערבי נשאר ערבי גם אם הוא אדריכל או רופא.

    • הם אזרחים, זכותם לגור היכן שרוצים

      אזרחית, 25/04/12 06:26

      בתור יהודיה שהוריה וסביה ישבו את ארץ ישראל, אני לא מוכנה שתהיה במדינה שלנו אפליה.
      הגזענים במעשים שלהם גורמים בדיוק להפך ממה שרצו. תעזבו אחרים בשקט והכל יהיה יותר רגוע.

    • ולי לא ברור

      לילך, 25/04/12 07:14

      למה יהודים צריכים להידחף בכוח ולגור בשכונה ערבית. ולא חסרים כאלה.

  • 42.

    ברשות הפלסטינית מוציאים להורג ערבים שמוכרים בתים ליהודים

    סתם לידע כללי, 24/04/12 23:27

    בתוך קווי 67 הפקרות.

  • 41.

    בושה

    ישראלי, 24/04/12 23:21

    מי יחליט לבן אדם איזה דגל יהיה תלוי לו על הגדר. אם מישהו היה שם לי דגל כלשהו על הגדר שלי בלי רשותי הייתי תוקע לו אותו בתחת עם המקל. עם על הכבוד לדגל שלי לארץ שלי ליהדות שלי ולכל שאר ה''שלי''. חוצפה שלא נותנים להם לגור איפה שהם רוצים וששמים להם דגלים וסמלים שהם לא ביקשו. זה שיהודי בכפר ערבי עשוי היה להרצח תוך 2.5 דקות לא נותן לנו זכות להתעלל באחר. אם אלוהים בחר בנו מכל העמים למה אנחנו משתמשים בעמים אחרים כתרוץ להיות בהמות כמותם?

  • 40.

    גאוה יהודית

    איציק, 24/04/12 23:19

    המשפחה המוסלמית בישוב נהגה כפי שציפיתי שתנהג, לא צריך בג''צ שיחליט, הם אמרו את דברם,מאחר והדבר נעשה על הישוב להחרים מולהתעלם מאותם ערבים בישוב כאילו הם אויר , בלי אלימות ,פשוט אויר,כך יש להתייחס אליהם

  • 39.

    מה קרה ליהודים שקנו בית בפקיעין הערבית?

    חורי, 24/04/12 23:19

    לצערי ברחו משם כל עוד נפשם בם

    • פקיעין נעשתה ערבית כי גם שם התחילו עם משפחה אחת,,,,,,,,,

      יפה, 25/04/12 01:44

      פקיעין היה ישוב יהודי הערבים פלשו לשם והפכו את המקום שלהם ליהודים לו נותנים לגור שם וגם לא בשפרעם ובכל כפר ערבי הם לא יהססו לשרוף את בתיהם עם התושבים בבית, אבל בג''ץ לא מתערבת בזה אצלם זה ככה מה של הערבי נשאר ערבי ומה שהערבי רוצה מהיהודי הוא חייב לתת לו וכך בעוד כמה שנים המקום ייהפך לישוב ערבי ולא ירשו ליהודי לגןר בו,

  • 38.

    כמה קל לטעון גזענות שזה מדהים

    גול, 24/04/12 23:19

    ערבים עופו מישראל המקום שלכם הוא עם האחים שלכם בירדן.

  • 37.

    וואלה עושה חשק לקום ולעבור לגור בשפרעם\\טמרה\\בענה\\אעבלין וכו'..

    אריק, 24/04/12 23:17

    ונראה איך הם יגיבו לכך.

  • 36.

    כמה עלובים תושבי רקפת אם בג''ץ הצליח להכניע אותם

    פנחס, 24/04/12 23:16

    תחשבו מה היו עושים תושבי אום אל פאחם ליהודי שהיה בא להתישב אצלם ותסיקו מסקנות

  • 35.

    מזמן כבר אין אמון בבגץ- חי באטמוספרה אחרת... (ל''ת)

    בגצ גזען נגד יהודים, 24/04/12 23:16

  • 34.

    חוצפה! הסירו דגל שבשמו רצו לנשל אותם!

    יובל, 24/04/12 23:16

    כן יקבו חוצפות כאלה. דגל שבשמו אומרים ''אתה לא תגור פה כי אתה ערבי'' לא צריך להניף בשום מקום.

    • ראה תגובה 37 ותחכים. (ל''ת)

      .., 25/04/12 02:31

  • 33.

    פרובוקציה של השכנים וחבל שראש המועצה מלבה ולא מגנה. (ל''ת)

    שכנה, 24/04/12 23:15

  • 32.

    אבוי לתגובות

    אלי, 24/04/12 23:06

    שבכל אחת מהן אפשר לראות תעומולה פאשיסטית שהופנתה כלפי היהודים באירופה וחלקן קורא במפורש לאלימות
    לא נותרה הרבה תקווה עם מגיבים כאלו

    • נכון, אלי, לא נותרה תקוה ולכן כדאי שתארוז ותעבור לאירופה (ל''ת)

      הרי יש לך דרכון אירופאי. מה הבעיה?, 25/04/12 01:50

      • הוא לא מאירופה, הוא ערבי מתחזה, שמנסה לסתום לכם את הפה. (ל''ת)

        הוא ערבי מתחזה, 25/04/12 18:37

    • תגובתך פשוט אידיוטית. אין שום דמיון. אפילו לא מעט. (ל''ת)

      דורון, 25/04/12 12:14

  • 31.

    כל הכבוד משפחת זבידאת

    יוסי שמחון, 24/04/12 23:05

    גאה בכם

    • יוסי, אתה בושה לכולנו (ל''ת)

      איפה היית כשחילקו אותו?, 25/04/12 00:31

  • 30.

    לא לוותר.

    מיכאל, 24/04/12 23:03

    על תיותרו לאויבי ישראל שמתחזים לאוהבי ישראל, הלחמו בהם, עם ישראל איתכם.

  • 29.

    ן גוריון נכשל

    ליאור, 24/04/12 23:02

    במקוםנכשל מקום לסלק את

  • 28.

    לכולם שמו דגלים? (ל''ת)

    ., 24/04/12 23:02

    • אצלנו בחיפה מונפים דגלי פלסטין חופשי חופשי במרפסות הבתים (ל''ת)

      ופיצוצי חזיזים כל הערב, 25/04/12 00:57

  • 27.

    היום אני מתבייש להיות משגבניק!

    ל', 24/04/12 23:01

    בשנות השמונים לא הכניסו ליישובים ערבים, מרוקאים, רווקים, הומואים ולסביות, וכו'. כל מי ש''לא מתאים לחיי הקהילה ביישוב''. מאז השתפרו והשתנו כמה דברים, ולא משנה כמה רחוק ממשגב אני גר, איפשהו בעולם, תמיד אמרתי שאמנם לא מושלם שם אבל בדרך כלל יותר טוב מבשאר המזרח התיכון.
    אם ישאלו אותי בימים הקרובים מאיפה אני, אני חושב שאני אקח בתשובה שלי כמה ימי חופשה מלהיות משגבניק.

    • למה שלא תיקח כמה שנים חופש ? (ל''ת)

      תושב משגב, 25/04/12 00:23

    • אתה מוזמן להתחפף לכל הרוחות (ל''ת)

      לסבי, 25/04/12 01:25

    • ל' - אתה לא צריך להתבייש אתה יכול פשוט ללכת מכאן לכל הרוחות (ל''ת)

      תושב משגב, 25/04/12 08:13

    • איזו צביעות! נראה אותך גר בבית עם ערבים. (ל''ת)

      דורון, 25/04/12 12:02

  • 26.

    מה לא ידעתם? זה מה שיהיהבעתיד הלא כל כך רחוק לערבים יש

    מוחמד, 24/04/12 22:59

    סבלנות יותר שאשר ליהידים ההבדל השני הערבים שומרים טינה לשנים רבות ראו מה שקורה במצרים כל המאמץ של סאדת ירד לטימיון כמו שאני רואה את המצב בישראל לא רחוק היום שאנשים שקוראים לעצמם ערבים ישלטו בארץ לפחות על חלקים ממנהואל תגידו שלא אמרנו לכם

    • אתה צודק אחמד אנחנו באמת הפריירים של המז התיכון (ל''ת)

      תמשיכו לנצל זאת, 25/04/12 00:59

    • חחחח הצחקת אותי באמת

      יהודיה גאה, 25/04/12 01:13

      רואים שלא עשית שיעורי בית כי אחרת היית יודע שעם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה. שלושת אלפים שנים של גלות לא גרמו לנו לשכוח,או לוותר על ההבטחה האלוקית לשוב לארץ הקדושה והתפלל לגאולה השלמה, ובינתיים ,ברוך השם יום יום, הכל קורה כפי שהבטיחנו בורא עולם , האחד והיחיד, שאגב אילמלא היהודים לא הייתם יודעים שהוא אחד ויחיד, ישתבח שמו לעד.
      אז תחזיק חזק וצפה לבאות כי הסרט עדיין לא הגיע לשיא :-)

      בברכת גאולה שלמה לכל ישראל ותשלום גמולם של כל שונאינו לאלתר.

  • 25.

    האשם - בג''ץ ! הוא זה שגורם לחיכוכים, למה לאשר אין רצון התושבים ?

    במבה, 24/04/12 22:58

    האשם - בג''ץ ! הוא זה שגורם לחיכוכים, למה לאשר אין רצון התושבים ?
    אצל הערבים המחבלים הפושעים, אם בא יהודי לגור בישוב ערבי הם מיד פותחים באבנים על הבית מכות ונשק... רדיפה.
    אנחנו ''מתורבתים'' פונים לבית משפט מנוול שמכריע לטובת המחבלים. תמיד.
    בושה למדינת ישראל.

    • צודק !! (ל''ת)

      בג''ץ בוגד בישראל, 25/04/12 08:34

  • 24.

    בג''ת העליון בעיניי עצמו גורם לפילוג ולהתססה . (ל''ת)

    אביר שחור, 24/04/12 22:57

  • 23.

    מעשה בלתי ראוי של שיסוי מצד ראשי הישוב

    עו''ד נפתלי גור אריה, 24/04/12 22:57

    בני הזוג הערבים הם אזרחי מדינת ישראל . מעשה השיסוי של המועצה באמצעות הדואר האלקטרוני נעשה מלכתחילה כדי לפגוע בהם. דוקא היום ואף בכלל ראוי שכולנו נגלה שאר רוח והתעלות כלפי האזרחים הערבים החיים איתנו כאן. גם הם שילמו מחיר חיים יקר וגבוה על חייהם בארץ הזו הגובה מכל אחד מהחיים בה מחיר קיום כבד. הם שכינינו והם אחינו . בניהם קבורים בבתי הקברות הצבאיים הם למדו אתנו באוניברסיטאות וגדלו איתנו כאן.יחד עם זאת אנו עוצמים עינינו לנוכח מצב דברים קשה מאד הבא לידי ביטוי דוקא היום. כיצד יכולים בני המגזר הערבי להזדהות עם מילות ההמנון נפש יהודי הומיה ? כיצד יכול כבוד השופט סלים גובראן שופט בית המשפט העליון להזדהות עם מילים אלה ? והוא שופט מכובד ומכבד. כיצד יכולים בני המגזר הערבי אזרחים לכל דבר להזדהות עם סמלי המדינה היהודית ועם צבי דגלה כשבאף לא אחד מהסמלים האלה יש משהו המזוהה עם תרבות אזרחי המדינה הערבים. היכן ההתחשבות שלנו בהם ? ומדוע במקום בו אנו לא מגלים התחשבות בהם אנו דורשים מהם לכבד את היקר לנו ? האם להם אין רגישויות ? אין סמלים שזכותם לכבד ? האם הם חיים אתנו כאן כאזרחים כבושים ? והתשובה היא:לא.

    • תפסיק עם הבלה בלה אם הדגל מפריע להם הם כנראה רוצים גדל אחר (ל''ת)

      דגל פלסטין !!!, 25/04/12 01:01

    • אכן תיאור קשה

      דני, 25/04/12 01:23

      העובדות ברובם נכונות ,מה שצריך להביא אותם למסקנה מקווה שיחפשו להם מקום אחר שם ירגישו יותר שייכים

    • Gur Arey this is the Middle east not Kansas

      Maxwell, 25/04/12 02:40

      All your arguements have little merit only in a euphoric situation. BG''TZ Has to take into account that this is the Middle East and Jews can not dare even to walk into Um-El Pachem in the middle of the day alone, let alone buy property. Yet Um-El Pachem is inside israel (Pre 1967). As such Jews can not stomach a double standard. Yes it is not democracy...100% but this is the Middle east and the Arab world including Israeli Arabs do use the Israeli democracy to one day overthrow the sovereignty of the Jewish state. And if you will tell me so what, as long as it is done within the democratic system I would say simply that this state was established as a Jewsih state. there is only one state like this on Earth. Therefore go somewhere earth to pearch for 100% equality, Look at Japan; In Japan the immigration rules for people of non Japanese hertiage is quite harsh.. Yest japan is a succesfull demoncracy... up to the point of national identiy!!!!!Time to Grow Up gur Arye....

    • הם לא שילמו מחיר והם אינם אחינו - סיסמאות השקר שלך אינן עובדות (ל''ת)

      דורון, 25/04/12 12:03

    • שאר רוח והתעלות לגוזלי אדמות המדינה? לפלג הצפוני והדרומי?

      דורון, 25/04/12 12:10

      למי שמחא כפיים לטילים העיראקיים על תל אביב? למי שמזדהה עם משט הטרור התורכי? לחברי הכנסת הערביים המפריחים סיסמאות שקר נגד העם היהודי ומנסים דה לגיטימציה של מדינה שהם בה חברי כנסת? למיגזר שחלק עצום ממנו עוסק בהברחות נשים, נשק, סמים, מסתננים וחומרי חבלה? למיגזר שבכל הנוגע לזכויות נשים הוא אוטונומיה? למי שמתנער מכך שערביי ארץ ישראל מבצעים טרור נגד העם היהודי יותר מ 100 שנה, ושגרמו למלחמת העצמאות מפני שהתנגדו באלימות להחלטת החלוקה? לציבור שאינו מכיר בזכותה של ישראל על ירושלים, עיר שלא היתה מעולם בירתו של שום עם אחר?

      ישנם ערבים ששרתו בצה''ל, ישנם ערבים שהם אזרחים נאמנים. אך הציבור הערבי בכללותו אינו תומך במדינת ישראל אלא במדינה שבה יש לו סיכוי להשתלט בהדרגה על הכל ולהפוך אותה למדינה דו לאומית ואף ערבית. הפיתרון אינו התעלות ונדיבות. הפיתרון הוא הפרדה. יש להעביר את היהודים מיהודה ושומרון חזרה לתחום הקו הירוק, ולהעביר את הערבים מתוך תחום הקו הירוק לכל מקום אחר שירצו. מדינה מעורבת היא מתכון לצרות. הערבים אינם ראויים להתחשבות ונדיבות. להיפך, העם היהודי, שהוא במיעוט, ראוי לזכויות יתר.

  • 22.

    הם צודקים . אל תיהדו אותם בכח . (ל''ת)

    שני, 24/04/12 22:55

    • פיספסת חביבתי הם פלסטינים שרוצים את דגלם מתנוסס שם (ל''ת)

      תמשיכי להתכחש, 25/04/12 01:03

      • אין דבר כזה פלישתינים !!!!!! הם ערבים שבאו ממדבר ערב !!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        אני פלישתיני - ספרדי טהור 8 דורות בארץ !!!!!!!!!!!, 25/04/12 09:30

  • 21.

    צריך להתיש אותם בכל דרך עד שיבינו שמקומם בעזה

    ציוניוני הדרך, 24/04/12 22:49

    למשל, שירים ישראליים-עבריים בקול חזק ליד ביתם. חגיגות בעלות אופי ישראלי-עברי-ציוני מידי שישי-שבת בישוב. צריך להבהיר להם שזה ישוב ציוני ושלערבים-פלסטינים אין מה לחפש שם.

  • 20.

    אבל את הבית בחברון שיהודים קנו בכספם בג''ץ מיהר להורות לפנות (ל''ת)

    צבועים, 24/04/12 22:45

  • 19.

    בג''ץ שולט ומנהל את המדינה !!!!

    א, 24/04/12 22:45

    חבורה קטנה של אנשים מנהלים את המדינה
    וזו לא הממשלה

    • צריך לעשות מהפכה !! (ל''ת)

      יהודים להתעורר, 25/04/12 08:32

  • 18.

    בסך הכל אשם הבגנ''ץ הפוליטיזי ... (ל''ת)

    אמיל בזולא.., 24/04/12 22:41

  • 17.

    הצעות לשיפור:

    בועל בנין, 24/04/12 22:40

    אבנים בביוב, צבע בכיורים, חורים בקירות, חרבונים על כל הרצפה.
    יש עוד הרבה דברים טובים שפועלים ערבים עושים בדירות של יהודים.
    והמבין יבין.

  • 16.

    גם אם היו תולים לי דגל על הגדר הייתי מסירה אותו

    נעמה, 24/04/12 22:40

    חוצפנים. באיזה זכות אנשים תולים דגלים בשטח שאינו שלהם?

    • גם אם היית גרה באום אל פחד היית מסירה את דגל פלסטין?

      beetle, 24/04/12 23:52

      לא היית גרה בכלל באום אל פחם, למה?
      אז למה הם צריכים לגור בלב ישוב הומוגני? בכדי להתסיס? בכדי להחדיר ריב ומדון? פרובוקציה? שפיכות דמים?

      • בחיפה מתנוססים דגלי פלסטין חופשי השנה..... (ל''ת)

        זמן שאול, 25/04/12 01:05

    • לתלות את נעמה המחרחרת (ל''ת)

      סמוראיהמחרחרת מוראי הרוח, 25/04/12 01:21

  • 15.

    זכותם המלאה!!!

    קול קורא, 24/04/12 22:40

    הדגל ניתלה על רכושם בהתרסה.
    הם נהגו בו בכבוד , הסירו אותו והביאו אותו למועצה.
    אין לאיש זכות להלין עליהם. זוהי זכותם לעשות בשטח שברשותם כרצונם ואיש אינו יכול לתלות שם שלט או דגל ועוד להתלונן שהסירו אותו.

  • 14.

    6 שנים נלחם הזוג ההזוי הזה? בשביל מה? אין מקום אחר בעולם (ל''ת)

    חוץ מישוב יהודי קהילתי? אוי לנו שבג''צ מנותק לנו, 24/04/12 22:38

  • 13.

    הסרת הדגל מטרידה אותי כקליפת השום לעומת הגזענות הפורצת שם

    א, 24/04/12 22:34

    זכותו של כל אחד לתלות דגל על ביתו, או לא לתלות אותו, ולעשות זאת מכל מניע שיעלה על דעתו. לכן זה הבית שלו. זכותם לרכוש בית ביישוב וההתנכלות להם מבישה ופוגענית ונעשית אך ורק בגלל שהם ערבים. תתביישו, גזענים, ושיתבייש במיוחד ראש המועצה האזורית.

    • שיבואו אליך לרמת אביב יא צבוע!! (ל''ת)

      גלילי גאה, 24/04/12 23:45

      • הצפוני הזה - גם לא מתגייס וגם לא שם את דגל המדינה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        הדגל שלו זה - כסף סמים ונרגילות !!!!!!!!!!!!!!!!!!, 25/04/12 09:28

    • בג''צ שלא מתבייש לגרש יהודים - בשמחה דוחף ערבים ליישוב יהודי

      יש כאן תקלה מערכתית!!!, 24/04/12 23:54

      זו לא גזענות
      ישובים מעורבים הם בעייה קשה וכואבת - מדוע ליצור אחד כזה ולהרוס חיים של התושבים שם?

      • בג''ץ רע ליהודים !!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        בג''ץ רע ליהודים !!!!!!!!, 25/04/12 08:30

        • שבג''ץ יכריח אותם לשים את דגל המדינה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

          הם קיבלו סיוע משפטי מהמדינה הזאת ?????????????????, 25/04/12 09:26

    • Like (ל''ת)

      U.S., 25/04/12 00:25

    • אתה מסתמך על כתבה מגמתית ושיקרית

      דני, 25/04/12 01:19

      אם לא היתי יודע ומסתמך על הכתבה ,אולי היתי חושב כמוך
      הדגל ניתלה על אותה גדר של תושב שגובלת עדיין במגרש ריק לחלוטין מלבד עשבים שוטים,כל שנה בימים אלה כבר 8 שנים,כמו שרוב תושבי הישוב תולים ,ואף אחד לא עשה שום דווקא לאף אחד,ותליית הדגל לא קשורה אליהם,אין שם בית בכלל

    • כשהערבים ייכנסו לגור בביתך תדבר אחרת. (ל''ת)

      דורון, 25/04/12 12:12

  • 12.

    למרר להם את החיים

    שונא אותם, 24/04/12 22:32

    מה זה האישור הזה של בג״צ??? לסלק אותם

  • 11.

    העיקר להראות יפה

    הוכחה לתלישות של הבגץ, 24/04/12 22:28

    התושבים צריכים לנצל את החוק עד תומו ולהראות להם את הדרך החוצה

  • 10.

    מה יש להם לחפש בישוב יהודי?

    אורן, 24/04/12 22:27

    שכל אחד יתפוס ת'מקום שלו.

  • 9.

    עם כל הכבוד

    אני, 24/04/12 22:25

    יש להם זכות לא לשים את דגל המדינה בשטחם, מי שרוצה להניף דגל מוזמן לעשות זאת בשטחו הפרטי ולא לנסות להכשיל ערבים כדי לעורר פרובוקציות

  • 8.

    תמררו להם את החיים עד שיתפנו

    amir, 24/04/12 22:20

    אנשי רקפת אתם הוצבתם ע:י בג''ץ השמאלני בחזית
    הילחמו בשביל כולנו

    • צודק. תמררו להם את החיים שיעזבו מהר. (ל''ת)

      לעבודה, 24/04/12 22:59

    • לצערי מה שיקרה זה בדיוק ההיפך.

      אילן, 24/04/12 23:17

      אם הם הורידו דגל שנתלה לא באיזור שלהם אלא על הגדר של השכן, זה סימן שהם מאד נחושים ויש להם גיבוי.

      היהודים אוהבים חיים טובים והם ימררו לכל הישוב את החיים.

      ולראיה יש שכונות בלוד ובטח גם בעוד ערים מעורבות בארץ שהיו בהם פעם משפחות ערביות בודדות, והיום כמעט שאין שם יהודים.

      אגב, גם באירופה יש שכונות שהמהגרים המוסלמים נכנסו אליהם, והיום התושבים הותיקים לא נכנסים לשם.

    • לצבוע את כל המדרכות והגדרות והשערים הסמוכים אליהם בדגל המדינה !!!!!

      ועל כל עמודי החשמל מהכניסה ליישוב ועד המגרש שלהם !, 24/04/12 23:25

      כי זה דגל המדינה !!!!
      ואף אחד לא יוריד אותו !!!

  • 7.

    אם זוג צעיר יהודי היה עובר לגור בלב כפר ערבי?

    זו היתה התרסה?, 24/04/12 22:18

    מעניין מה היה קורה לרכושם...

    • עזוב לרכושם. מה היה קורה לחייהם של היהודים

      קקימוטו, 24/04/12 22:34

      שאדון בג''צ ינסה להעתיק את מקום מגוריו לסכנין.
      לא רק רכושו יהיה על קרן הצבי אלא גופו וגופות משפחתו

    • אתה תמים ? היו זורקים אבנים עליהם בבית שלהם וקללות ומכות וכו (ל''ת)

      והמשטרה ? אפסים בני אפסים, 24/04/12 23:00

    • תגובה למספר 6

      עו''ד נפתלי גור אריה, 24/04/12 23:02

      אם יודי ישראלי ירצה להתגורר בעיר ערבית או בישוב ערבי לא כמעשה של התרסה פוליטית אלא באמת ובתמים כמעשה של נוחות כלכלית או איכות חיים מכל סוג תוך כיבוד המקום ותושביו , הוא יתקבל בכבוד ובברכת ברוך הבא. יזכה להכנסת אורחים ולעזרה משכניו. אני הוזמנתי פעמים רבות לבוא ולהתגורר בעיר ערבית במשולש וההזמנה היתה אדיבה וכנה ולא ניתנה כלאחר פה או למראית עין. החיים בישוב ערבי למי שלא צריך לגדל ילדים ולהזדקק למערכת חינוך , זולים יותר ונוחים יותר מהחיים במטרופולין של תל אביב

      • אתה חי בסרט (ל''ת)

        דני, 25/04/12 01:11

      • אולי תנסה לשם הדגמה? תהיה חלוץ בנושא ונראה מה יקרה (ל''ת)

        בדיבורים אתה טוב, אבל נראה מעשים, 25/04/12 01:59

      • פעם חיו יהודים בערים עם רוב ערבי (הדגש על המילה חיו)

        מה אתה מקשקש ?, 25/04/12 02:37

        כי היום הם כבר מתים.
        ראה לדוגמא את סופו של הישוב היהודי בחברון.

      • צבוע ושקרן!

        אילן'ס, 25/04/12 05:25

        אה כן? תשאל את תושבי לוד ועכו שזוכים יום יום לאיומים ופגיעות ברכוש!!!

      • שאלו את עמוס קינן למה הוא לא עובר לגור באום אל פאחם. הוא הסביר שאם הוא

        לעו''ד, להלן המציאות:, 25/04/12 06:32

        יוזמן לגור שם ע''י חבר ערבי, קודם יהרגו אותו ואח''כ את החבר הערבי שלו.

      • הכבוד שאתה מקבל ב''מגזר'' ניתן לך מפני שאתה מוכר אותנו בזול

        יהודי, 25/04/12 09:08

        הם עושים לך את הכבוד המפוקפק הזה מפני שאתה בצד שלהם.
        אך אם תציג עמדות ציוניות ותתלה דגל ישראל באום אל פחם, יתלו אותך במקום הדגל.

      • החייל היפים בלה לה לנד

        עליסה בארץ הפלאות, 25/04/12 09:42

        לפני כשנתיים בחור יהודי שכר דירה בכפר ג'דידה- מכר ליד עכו, כדי לחסוך בהוצאות. כבר בלילו הראשון זכה לכזו רמה של איומים והפחדות מצד השכנים, שנמלט על נפשו ולא עבר להתגורר בדירה.
        בחור יהודי אחר קנה דירה באעבלין לא העז לעבור לגור בה מפחד איומים והתנכלויות. שמעתי את הבחור כשהתראיין ברדיו, ואין ספק שאין לו שום עניין אידיאולוגי אלא כלכלי בלבד במעבר.
        אלה רק שתי דוגמאות, קטנות וקלות לעימות בגוגל.
        אבל עו''ד גור אריה, עזוב העתקת מגורים לכפר ערבי. מה דעתך , לפחות בשלב הראשון, להתחיל לגור פה על פני כדור הארץ?

      • יתקבל בכבוד? ראה מה קרה למתיישבי פקיעין

        דורון, 25/04/12 12:16

        סיסמאות השקר לא עובדות.

      • תעבור לגור בשכונת ג'וריש ברמלה. זה יספיק כהתחלה. (ל''ת)

        דורון, 25/04/12 12:17

    • קוראים לזה התנחלות

      מושון,חולון, 24/04/12 23:19

      קריית ארבע למשל, או הישוב היהודי בחברון.
      וכן, זו התרסה.
      אם אין לערבים מה לחפש בישובים יהודים, אין לנו מה לחפש בלב סביבה ערבית.

      • אידיוט ! חברון זה יישוב יהודי שנקנה בכסף מלא !!!! הערבים מתנחלים שם !! (ל''ת)

        תקרא את התנ''ך - ולא את הברית החדשה !!!!!!!!!!!!!!!, 25/04/12 09:25

      • בהחלט. כל היהודים למדינת ישראל, וכל הערבים לארצות ערב

        דורון, 25/04/12 12:18

        אני בעד.

    • לפני מספר שנים עברו משפחות יהודיות לגור בפקיעין. ביתם נשרף כליל על ידי

      מקרה שקרה, אולי במקרה, 25/04/12 06:30

      מי שלא התלהב במיוחד מהשכנים החדשים.

  • 6.

    פאתן חביבתי

    בעז אחד, 24/04/12 22:18

    יא חביבתי , נראה לי שלא יהיה כאן רגע דל
    ,,שלא לאמר '' יהיה כאן שמח'',,
    עוד זמן מה תסיימו אינשאללה את בניית הבית שלכם ,,נו ,,ואז ,,נו בטח גם תגיעו לבריכה ,,הו,,הו אצלינו שוזפים עיניים ,,ובעלך יכנס לאטרף ,,נו ,,נו,,יהיה כאן שמח

    • פתאן משתזפת טופלס ? אם כן אז כדאי לבוא (ל''ת)

      ביקיני, 24/04/12 22:55

  • 5.

    יחי בג״ץ! ותודה לנשיא פרס.

    זבידי, 24/04/12 22:17

    ככה לאט לאט נשמיד את המדינה היהודית הציונית בארץ ישראל.

  • 4.

    זאת ההוכחה שהם לא מתאימים , יכלו לקנות אדמה בסכנין

    אני לא יכולה לקנות בסכנין כי אף אחד לא יתן לי, 24/04/12 22:17

    המנהל לא יתן ליהודי לקנות אדמה בסכנין
    ובטח שערבי לא ימכור ליהודי

    • כמו שאנחנו לא מתאימים לישוב בחברון

      מושון, 24/04/12 23:20

      אנחנו לא מתאמים לשם, והם לא לכאן.

  • 3.

    הם רוצים דו קיום אבל נגד הדגל?

    פה, 24/04/12 22:16

    אז איך בדיוק דו קיום?

    • צריך לעטוף להם את כל השכונה בדגלי ישראל כל השנה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      ולא רק ביום העצמאות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 24/04/12 23:29

      גיס חמישי - שיילכו לאסד !

  • 2.

    אבוי לצדק החד צדדי, עוד תעודת עניות לבג״ץ...

    עמית, 24/04/12 22:15

    עצם הגעתם ורצונם לגור ברקפת היא התרסה ופרובוקציה, כל השאר -השתלשלות ידועה מראש!!!

    • והקמת התנחלויות בלב ישוב ערבי זה לא פרובוקציה? (ל''ת)

      מושון מחולון, 24/04/12 23:20

      • לא שמענו על התנחלות בלב ישוב ערבי קהילתי (ל''ת)

        ובתור חלק מהישוב. אולי תיתן דוגמאות במקום סיסמאות, 25/04/12 02:02

      • אם אתה מנהיג הפרדה - ערבים לארצות ערב ישראלים לישראל - אני אתך

        דורון, 25/04/12 12:19

        ולא רק אני. מיליונים יתמכו בך. בהצלחה. דרך אגב תנסה למצוא מפלגה אחת שתסכים לכך.

        • את המלפגה הזאת הוציאו מחוץ לחוק, ולא במקרה. (ל''ת)

          מפלגת כהנא., 25/04/12 18:54

  • 1.

    כל יום בטעות יקרה להם פנצ'ר באוטו והכל יסתדר (ל''ת)

    רונן, 24/04/12 22:03

    • הם קיבלו אישור מבג''ץ של מדינת ישראל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      והדגל הוא של היהודים או של המדינה ????????????????, 24/04/12 23:19

      שמאל עם מוח מעוות