• 94.

    לפי חוק אסור ללכת ערומים! אפלייה לנשים??

    אישה, 19/04/12 20:56

    זה הפרעה לסדר הציבורי. כל אדם אחר שהיה הולך לתומו ערום ברחוב היו מזמינים משטרה ועוצרים אותו... מה זאת אפלייה! למה רק הבחורים נעצרים??? מחר גם הילדים שלכם יראו אותה ברחוב עם ''ידידים'' אחרים!!!

  • 93.

    למי שאכפת לה: יש מה לעשות. כנסו!

    תל-אביבית שאכפת לה, 19/04/12 15:49

    כשאת רואה את קטלוג הזונות בקיוסק, קחי אחד וזרקי לפח.

    למי שלא יודע, בכניסה לקיוסקים וצרכניות בתל אביב, על יד מגוון העיתונים והמגזינים למכירה, מחולקים גם קטלוגי זונות, חינם. פשוטו כמשמעו! החלוקה היא בסטנד העיתונים עצמו. לכל המעוניין. ללא הגבלות גיל.

    הכתבה מוכיחה טוב מאד לאן זה מוביל. התרגלו שקטלוג זונות מופץ חינם ואין פוצה פה ומצפצף, עד שהדבר הפך ל''נורמלי'' והרוחץ הממוצע בחוף לא מזועזע ולא רואה פסול כשהוא הופך לעד לאונס המוני!

    אם אכפת לך ואת רוצה לתרום לתיקון המצב, אז כל פעם שאת עוברת במוקד חלוקה כזה, קחי קטלוג (כל אחד זכאי לעותק אחד חינם...) והשליכי היישר לפח. כך לא יהיו קליינטים, הזונות יפסיקו לפרסם, והקטלוג יפשוט את הרגל. ואנחנו נקדם את תל אביב צעד אחד קדימה לרגישות ולמוסר מינימלי.

    ניתן לעשות את זה! יש לי חבר שהשקיע כל יום כמה שעות בעניין עד ש''נוגעים-בדבר'' איימו על חייו. אבל אם נתאגד כולנו, וכל אחת תיתן 30 שניות בשבוע – נצליח בקלות לשנות את המצב!

    ואז לא נצטרך יותר לקרוא כתבות כאלה עצובות...

    • מצטרפת!

      סיון, 20/04/12 00:49

      רעיון נפלא - אני מצטרפת. מחזירים את תל-אביב לשפיות!

  • 92.

    זה בסדר... זה היה צפוי... ועוד מעט יגיע ספנסר טוסיק ויעשה מזה אומנות..

    ישראלי שפוי, 19/04/12 09:37

    למה לא? מה רק להתערטל בחוף הים זה אומנות, מה פתאום... להזדיין זה עוד יותר אומנות ובמיוחד שזה קבוצתי והמוני...
    ככה לאט לאט הציבור הישראלי מוריד את המוסריות ואת הרמה שלו לרצפה!

    ''והייתה משוגע ממראה עיניך''

  • 91.

    ''החקירה המאומצת הובילה''... כן ממש... משטרע! (ל''ת)

    ''לא דרושה פה עבודת מודיעין משטרתית מסובכת'', אמר., 19/04/12 03:17

  • 90.

    ממליץ בחום על תגובות 9 ו 29 (ל''ת)

    פמניסט, 19/04/12 02:37

  • 89.

    ולי כאב שאולי הדביקה אותם במחלת מין (ל''ת)

    בכוונה תחילה, 18/04/12 22:38

  • 88.

    תוצאה של מתירנות והפקרות מינית כללית בחברה (ל''ת)

    גלי, 18/04/12 22:36

  • 87.

    ההתעסקות במין הזולת היא סוג של מציצנות (ל''ת)

    חיו ותנו לחיות, 18/04/12 21:56

  • 86.

    אם היה מדובר בגבר בן 35 ששוכב עם קטינה בת 15 התגובות היו אחרות

    תומר, 18/04/12 21:26

    אני לא מבין? הם קטינים והיא בת 35, לא אמורים לעצור אותה? הלכה ערומה שיכורה בחוף? התערתלות בציבור?

  • 85.

    איזו התלהמות מטופשת: מי הסמיך אותך לקבוע במדובר בעבירה?

    דורון, 18/04/12 18:19

    האזרח הוא שופט חוקר? לאזרח יש חובה למנוע פשע,אבל איפה את רואה כאן פשע? מעשה מגונה בפומבי? הטלויזיה מראה יום יום מעשים מגונים בפומבי בתוכניות הריאליטי. מישהו מהצדקניות הפמיניסטיות מוכנה להפסיק את התוכניות המתועבות האלה? לא השמאלנים מטיפים לחופש בהתנהגות ובלבוש? ואם ראיתם אישה ערומה זה אומר שיש כאן עבירה של מישהו - ולא שלה? הרי האישה הזו חשודה כעבריינית עוד לפני שהגברים סביבה חשודים במשהו! נראה אותך מגבה אזרח שיבוא להגן על אישה כזו ויצא מוכה וחבול על ידי הגברים שסביבה. השופטים יגנו עליו? את תגני עליו?

  • 84.

    כמה צפויות התגובות של נשים מתוסכלות מינית ומוגבלות שיכלית.

    EXTRA-שמאל, 18/04/12 16:58

    בחורה השתגלה בשימחה עם מספר גברים, ויש חולי נפש שלא מסוגלים להשלים עם זה.

    • בכל מה שקשור לפוליטיקה אתה אקסטרא הזוי ופה אתה דווקא צודק... (ל''ת)

      ימני שפוי ושמאלני הזוי יכולים להסכים על משהו.., 19/04/12 02:18

  • 83.

    כשהיא קטינה זה עבירה כשהיא בת 35 נשואה זה גם עבירה ?

    חיים, 18/04/12 16:29

    לאן הגענו ????
    תפסו נימפומנית קרעו לה תצורה אולי אפילו נהנו כל ייתר הצדקנים לכו לישון על האף גם בזה יאשימו אותם ?? מליון ואחד אנשים זיינו בים כולל מול הפרצוף שלכם אולי במים טיפה יותר עמוקים ואף אחד לא חשב להתלונן עד שבאה נערה חסודה ותמימה והחליטה לעשות מהעניין רעש קודם תבדקו עד כמה מדובר בחסודה ותמימה היום בדיל 11 הן כבר נפתחות גם ברוורס אז למי אתם באים למכור סיפורים לסבא ג'פטו ??

  • 82.

    חדשות מרעישות !!! אישה קיימה יחסי מין עם ...גבר ???!!!...

    מנחם, 18/04/12 16:06

    התקשורת מנסה לגמול אותנו,
    כבר כמה שנים,
    מהמנהג החשוך והלא מוסרי הזה, של קיום יחסי מין בין גבר ל...אישה ?!...איכככס !!!...
    במקום זה,
    התקשורת מנסה לחנך אותנו,
    שיחסי מין בין זכר לזכר, או בין נקבה לנקבה,
    זה ''אין'' !!!
    זאת הגאווה האמיתית !!!
    גבר שוכב עם גבר !!!
    אישה שוכבת עם אישה !!!

    די כבר לפרימיטיביים האלה,
    של המשפחות הפרימיטיביות שיש שם גם ''אבא'' וגם ''אימא'' ???!!!...

    היום זה מודרני ונאור יותר,
    משפחה שיש שם אימא ואימא, או אולי שלוש אימהות !!!...

    אבא משה אמר לי שמותר, ואבא יוסי לא התנגד...הם אפילו כל הזמן מתנשקים יחד, אפילו על חוף בוגרשוב !...
    איזה יופי !...

    אנחנו, רוב אזרחי ישראל,
    אומרים לתקשורת, שמי שמעורער בנפשו,
    זה לא אישה שנהנת לקיים יחסי מין עם גברים,
    אלא, דווקא,
    אישה שנהנת לקיים יחסי מין עם נשים, זאת היא המעורערת בנפשה !!!

    עד כדי כך, אתם מעורערים בנפשכם,

    שאתם בשמאל, בתקשורת,
    קוראים ליחסי מין בין גבר לאישה,

    ''אונס'' ???!!!...

    תחזרו לארון !!!...

    • ממליץ לכל הפמניסטיות לקרוא תגובה זאת (ל''ת)

      פמניסט, 19/04/12 02:22

  • 81.

    כשליהיא גרינר בוגדת מול כל עם ישראל

    קונדסון, 18/04/12 15:56

    מעניין מה המיתבגרות שראו אותה חשבו לעצמן.אוי, איזה כוח יש לסקס!היא מאורסת ולמרות זאת תפסה לה ''חתיכי''.
    ליהיא לא המציאה את הגלגל אבל היא חצתה קו אדום ובקשת עשו מזה מטעמים. והכוונה שלי פה לבנות 10-14 שצפו בזה

  • 80.

    תל-אביב יפו הפשע והרשע שולטים בה עיר ''ללא הפסקה''

    עיר ''ללא הפסקה'', 18/04/12 15:42

    בחוף הים מסוכן בתחנה המרכזית מסוכן בככר דיזנגוף מסוכן ביפו מסוכן להסתובב בירקון מסוכן לטייל אלימות במועדונים אלימות נגד נשים,קשישות הפשע והרשע שולטים!

  • 79.

    התגובה של 43 כזאת צבועה !!!! כאילו רק הגבר אשם !! (ל''ת)

    התגובה של 43 כזאת צבועה !!!!, 18/04/12 14:21

  • 78.

    אז אתם מודים שהכל בגלל הריאלטי, אה? לא יעשו ריאליטי רק יהיה יותר טוב. (ל''ת)

    דוד, 18/04/12 13:55

  • 77.

    זה מה שקורה

    אזרח, 18/04/12 13:39

    כשאנחנו חיים בחברה אלימה, קפיטליסטית וחזירה.

    • במרחבים הקומוניסטים אונסים לא רק את הגוף (ל''ת)

      האח הגדול, 18/04/12 17:00

    • אההה . .הבנתי עכשיו - זה בגלל הכיבוש!

      שרה, 18/04/12 17:33

      בן אדם שפל וגס רוח שכמוך. תסתכל במראה ותיגעל מעומק מחלתך!

  • 76.

    ממליץ מאד על תגובה 29--גם על תוכנה ,לא רק כותרתה (ל''ת)

    לקרוא ולהפנים, 18/04/12 13:33

  • 75.

    עבירות מין

    מרכז סיוע חיפה, 18/04/12 13:26

    אנו פונות לכל נפגע/נפגעת שזקוק/ה לסיוע ליצור קשר עם מרכזי הסיוע ברחבי הארץ (נפגעות 1202/נפגעים 1203). קווי החירום פתוחים 24 שעות ביום.

    אם נפגעת מאלימות ו/או הטרדה מינית את/ה לא אשם/ה או לבד. ניתן להתקשר ל:
    1202 קו לנערות/נשים
    1203 קו לנערים/גברים
    04-6566813 לנערות/נשים ערביות
    02-6730002 לנשים דתיות ובשפה האמהרית
    02-5328000 לנערים/גברים דתיים

    כל שיחה חסויה

  • 74.

    צריך לאסור אותה על שאנסה קטינים ושידלה אותם לזנות וסקס (ל''ת)

    ראה מקרה באשקלון עם ההומסלית ששכבה עם בן 11, 18/04/12 13:25

  • 73.

    ישראל הפכה לסדום ועמורה (ל''ת)

    קול קורא, 18/04/12 13:04

  • 72.

    שילכו להיבדק מהר! איידס, הפטיטיס ועוד...

    להיבדק ומהר!!!, 18/04/12 12:57

    שיגיעו בהקדם להיבדק במרפאת לוינסקי בת''א.

    ייתכן שחלילה הם נחשפו לאיידס, הפטיטיס או מחלות מין נוספות!

    שיאמרו לכל מי ששכבה איתם אחרי ה''אקט'' להיבדק.

    תוצאות ה''אקט'' עלולות להיות אסון !!!

  • 71.

    המוקדונית במשטרע אמרה אין לי מי לשלוח

    חח מי פנוי בחוף הים, 18/04/12 12:52

    כך נראת המשטרע

  • 70.

    זהו מחיר הקפיטליזם אדם לאדם אדיש (ל''ת)

    משה, 18/04/12 12:40

  • 69.

    אשה מסכנה (ל''ת)

    Zig-Zag, 18/04/12 12:38

  • 68.

    והשלב הבא בנושא זה זה יהיה אירגון תחריות קיום יחסי מין בחופי הים

    פקק תנועה , 18/04/12 12:22

    ובטח יהיו כאלו שיקבלו גם מקום ראשון בתחרות כזו מכובדת

  • 67.

    אישה נשואה ואם לילדים ? מייד לעצור ולהשפז סכנה לילדים לסובבים. (ל''ת)

    חולי נפש צריך להשפז, 18/04/12 12:18

  • 66.

    מי אנס את מי?

    אשתקד, 18/04/12 12:13

    זה מקרה חמור ביותר.

    אפילו פלילי.

    ומשום מה יש כאלו שמתעקשים להבין את זה הפוך.

    אישה בת 35 (אם לילדים - לא שזה מוכיח משהו אבל אם הילדים באחריותה אז כנראה שהיא אחראית למעשיה או שיש שם פאדיחה גדולה מצד המדינה) אונסת (כן היא אונסת!) קטינים בני 15 על חוף הים לעיני כל.

    אמנם כל הארוע התרחש בהסכמה (על פי מה שידוע ופורסם עד כה מהעדויות) אבל עדיין מדובר בקטינים שהסכמתם למעשים אינה תקפה (אילו היה מדובר בניצול של נערות הכוונה - הרי לא כולם שווים בפני החוק ואי אפשר להאשים אישה באונס משום שלא קיים סעיף כזה - שוויון נוסח עדות פמניסטיה - אשר חרתו על דגלם את עיקרון ה- שוויון בכל! חוץ מהסעיפים הפליליים אני מניח).

    והמקרה הזה והתגובות אליו חשפו את הצביעות ודו פרצופיות של אותם האנשים (גברים ונשים) שהממהרים לכנות עצמם בכינוי -פמניסטים (הם עושים עוול גדול לתואר הזה כפי שרבנים רבים עושים עוול גדול לתואר רב) כאשר מייד יצאו בקריאות ''אונס!'' על הניצול המיני כלפי האישה.

    אם יש משהו יותר מזעזע מההתרחשות על חוף הים אלה הן התגובות הכלכך מתחסדות וצבועות.

  • 65.

    אם רק לאחד מהם יעקרו את הזיין

    עוכבו ?????????????, 18/04/12 12:05

    לא יהיהו יותר מעשי אונס בארץ ואולי בעולם כולו.

    • זה לא אונס טפשה (ל''ת)

      נמאס, 18/04/12 17:56

  • 64.

    ומה עם עם הילדים הקטנים שלה? מי מפקח שהיא לא מתעללת בהם?

    הכי חשוב, 18/04/12 12:02

    מי מטפל בהם?

  • 63.

    האם אכן מדובר באונס? התנהגות מגעילה היא סיבה לחקירה משתרתית? (ל''ת)

    אזרח, 18/04/12 11:54

  • 62.

    המשטרהכבר מצפים לשים עליה את הידיים!!! (ל''ת)

    Y, 18/04/12 11:53

  • 61.

    אדישות בציבור המיתרחצים

    יוסי כהן, 18/04/12 11:41

    המישטרה עשתה עבודה טובה שאיתרה את הצעירים שקימו יחסים בים עם אותה בחורה אך מיכן ועד להאשימם כחשודים באונס זה אנו משרת את המטרה. לפי היתרשמות המיתרחצים נראה כי הבחורה שיתפה פעולה בהסכמה וזה לא היה מיקרי אונס. לפי דעתי עד שהמישטרה לא תאתר את הבחורה ותחקור אותה אן להסיק מסקנות שהיתה שם היתעללות או מקרי אונס אך יש להאשימם במעשה מגונה בשטח ציבורי

    • לא מאשימיים אותם באונס או בהתעללות!! הבנת הנקרא!! (ל''ת)

      דנה, 18/04/12 17:47

  • 60.

    בשם העקרונות הליברליים התירו פורנוגרפיה באינטרנט. זה המחיר (ל''ת)

    ככה זה, 18/04/12 11:39

  • 59.

    צבועים.על מין בשירותי מועדונ בת''א עם נשים שתויות שמעתם? (ל''ת)

    אז מה שונה?, 18/04/12 11:37

    • וואלה-כי מין בשירותי מועדון בת''א עם שיכורות זה בסדר???

      ל, 19/04/12 02:19

      זה אונס לכל דבר ואתה כנראה עשית את זה לא פעם אז גם אותך צריך לעצור! וגם אם לא-צריך לעצור אנשים כמוך רק על התגובות המפחידות האלה.

  • 58.

    כולכם השתגעתם? נגיד שזכותה של האישה וזכותם של הנערים האם ...

    ג, 18/04/12 11:33

    נעשה מקובל שיקיימו יחסי מין על החוף כשהוא הומה אדם? אני מרגישה כאילו אני חיה בעולם אחר לגמרי, שבו הדברים מתרחשים בצורה אחרת...האם בלי להרגיש עברתי לגור בירח??
    מה קורה כאן?

  • 57.

    כל הכבוד לנערים

    רעיון, 18/04/12 11:29

    אני מצדיע לנערים שקימיו יחסי מין בחוף הים לאור יום
    כל הכבוד

    • תצדיע גם לכלבים ולחתולים שעושים את זה לאור היום ובפומבי (ל''ת)

      למה לא? מותר האדם מן הבהמה..., 19/04/12 01:28

  • 56.

    שם חדש לתל אביב : ''תל הביב'' (ל''ת)

    דוד, 18/04/12 11:26

  • 55.

    פדופילית

    גבר, 18/04/12 11:23

    אישה שמקיימת עם צעירים מתחת לגיל 18 יחסי מין היא פדופילית. (זה מה שהחוק אומר)

  • 54.

    כשרואים סקס בפירסום ובטלביזיה ללא הגבלה, כן יקימו יחסים בכל מקום. (ל''ת)

    תם ושיודע לשאול, 18/04/12 11:21

  • 53.

    לא הבנתי

    זוהר, 18/04/12 11:18

    אם אנשים מקימים ''מועדון קרב'' שבו הם מרביצים זה לזה אז צריך לעצור את כולם על תקיפה?
    גם אם הם כולם עשו את זה מרצון והגיעו למקום מרצונם החופשי?

    ואם אישה בת 35 מקיימת יחסי מין עם נערים, לא הגיוני לעצור את האישה על קיום יחסי מין עם קטינים?
    זה שהאישה שיכורה הופך את הנערים לאשמים?

    אין שום עדות לכך שהם תקפו אותה.
    אין שום עדות לכך שהיא מעורערת נפשית.
    אין שום עדות לכך שהם שיכרו אותה.

    הדבר היחיד שהם ביצעו שעובר על החוק הוא שהם קיימו יחסי מין בציבור.

  • 52.

    ל 29 זה מעניין מה שכתבתה (ל''ת)

    ניר, 18/04/12 11:14

  • 51.

    השתגלה להנאתה עם קבוצת גברים, אין שום אונס, תדאגו יותר בשל הכיבוש. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל, 18/04/12 11:13

  • 50.

    שידול קטינים לקיום יחסי מין ??זו העבירה של האישה

    אזרח, 18/04/12 11:10

    כל האזרחים שראו ושתקן הם אטומים .....

  • 49.

    מערכת החוק בישראל נגועה בפמיניזים עמוק.. רק הגבר אשם (ל''ת)

    עידו, 18/04/12 11:05

  • 48.

    אם היא בגירה ובריאה בנפשה, מה פלילי פה ?

    מיקי58, 18/04/12 11:02

    מקסימום - חשיפה והתערטלות בפומבי, מסוג ''עוון'' ואפילו לא פשע.

  • 47.

    האנשים ש''רק הסתכלו'' אשמים לא פחות מהנערים.

    תבואו בטענות לעצמכם!!!, 18/04/12 10:59

    הרי בכל לילה נעשים מעשים דומים בחדרי השירותים של הפאבים בתל-אביב. זו עובדה ידועה- כולם יודעים וכולם שותקים. נשים המושקות או שותות לשכרה מנוצלות לאחר מכן בידי גברים מגעילים.במה זה שונה ממה שקרה על החוף? בזה שכאן נכחו גם ילדים והדבר נעשה באור יום? כולנו אשמים בכך שאנו עוצמים עיניים לנוכח תופעות ''קוליות'' שבכח הופכים אותן למקובלות ולאחר מכן כולנו זועקים ולא מאמינים שדברים כאלה יכולים לקרות. כולנו אשמים.

    • הנשים בוחרות לשתות ,הנשים הן אלו שמנצלים את הגברים ולא להיפך ! (ל''ת)

      פמיניסט, 18/04/12 13:47

  • 46.

    היא מסמלת את השחרור המיני של האישה! כל הכבוד לה! (ל''ת)

    פמיניסטית גאה, 18/04/12 10:59

  • 45.

    רק כאשר חשוך מספיק, יכול אדם לראות את הכוכבים.(מרטין לותר קינג) (ל''ת)

    שחר, 18/04/12 10:58

  • 44.

    כתבתו של מר שי גולדן

    אילנה, 18/04/12 10:56

    כל מילה במאמר אמיתית נכונה כואבת וחבל לאן הגענו ולמה

  • 43.

    אין אישה שפויה שמסכימה למין בפומבי נקודה !

    פינגווינית, 18/04/12 10:52

    אין כזה דבר ! אין ! מבינים ??
    מין קבוצתי בפומבי הוא אונס אונס אונס אונס !!
    האישה הייתה שיכורה \\ תחת סמים \\ בעיות נפשיות, אחרת אין שום סיבה מוצדקת שקיימה יחסים ברצון עם חבורת חרמנים דוחים בחוף !!
    זה היה פשע במלוא מובן המילה והאנשים שצפון תרמו מאוד לפשע ועודדו אותו - בדיוק כמו הסצנה המפורסמת והמזעזעת מהסרט ''הנאשמים'' עם ג'ודי פוסטר !!
    ומי שעודד צריך להיכנס לכלא עם שאר הפושעים !!
    אנחנו חברה יהודית , אמורה להיות אור לגויים, ובמקום זה אנחנו הפכנו למדינת פשע מנוכרת ומבחילה !
    מה הפלא ? שליהיא גרינר עושה סקס סשידור חי בטלוויזיה באח הגדול, ומרגילה את הצופים שזה בסדר !!

    • מעניין אם המצב היה הפוך (גבר אחד כמה נשים), אם גם הוא היה מוצג כקורבן

      זיו ריצקין, 18/04/12 12:46

      לכל אלה שחושבות שהן פמיניסטיות בכך שהם קובעות שהיא לא רצתה את זה - אני מציע שתקשיבו טוב טוב לעדויות, גם של הבחורות שהיו שם ואפילו של זאת שהתקשרה למשטרה - זה לא שהנערים האלה קלטו בחורה שיכורה והתחילו לשדל אותה - היא ניגשה אליהם, היא ביקשה שיוציאו קונדומים, היא אמרה לכל מי שניסה 'לעזור' לה שזה מה שהיא רוצה לעשות. מעניין אם במצב הפוך (גבר שהיה מקיים יחסים עם כמה בנות שעומדות מסביבו ומוחאות כפיים) גם הייתן מזדעקות. בעתם ברור שהייתן, גם כאן הייתן אומרות שמדובר בגבר שאנס כמה בחורות בים, ועל הדרך שיכנע אותן למחוא כפיים. כי למעשה אתן לא באמת פמיניסטיות - להפך - אתן לא מוכנות לקבל בחורה חופשית שעושה מה שבא לה (גם אם מתוך שיכרות) וחייבות למסגר את המקרה החריג הזה במסגרות המקובעות הנוחות לכן - היא הקרבן, הם המנצלים, והציבור השותק שותף לפשע.

    • כי זה באמת בסדר, ומי שלא אוהב שיעביר ערוץ (ל''ת)

      זיו ריצקין, 18/04/12 12:51

    • אין דבר כזה אין דבר כזה!

      מישה, 18/04/12 13:09

      רמת היהירות בתגובה שלך פשוט מדהים! אינך מכירה את האישה ולא דיברת איתה - אבל קבעת שהיא לא אחראית לעצמה.
      השימוש שלך במושג אונס למקרה זה פשוט פוגע בכל מי שנאנס אי פעם (גבר או אישה).
      ההתנהגות של המעורבים בחוף היא מבחילה, אך זה לא אונס, אם האישה הזאת שלטה על המתרחש וכל העדויות שנאספו עד כו מצביעות שהיא היתה מודעת למעשיה ולסובב אותה.

      מענין מדוע לפי דעתך הגברים שהשתתפו לא נחשבים שנאנסו - הרי לפי דבריך צריך להבין שגם גבר שמסכים למין בפומבי לא שפוי.
      אולי כדי לך להסתכל קצת פנימה ולהבין שיש לך ראיה מאוד סקסיסטית על גברים ונשים.

    • מה את אומרת? היית אי פעם בחופים של קוסטה בראווה? (ל''ת)

      דני, 18/04/12 13:12

    • מין בשירותים במועדון זה גם פומבי את יודעת!? זה כן טוב לכן!?

      שרון, 18/04/12 13:14

      אתן משתוללות במועדונים חופשי אז בחוף הים זה יעצור אותכן!? צבועות...

    • גם אין גבר שפוי שמסכים למין בפומבי נקודה!

      פינגווין, 18/04/12 13:15

      אין כזה דבר ! אין ! מבינה ??
      מין קבוצתי בפומבי הוא אונס אונס אונס אונס !!
      הגברים היו שיכורים \\\\ תחת סמים \\\\ בעיות נפשיות, אחרת אין שום סיבה מוצדקת שקיימו יחסים ברצון עם חרמנית דוחה בחוף !!
      זה היה פשע במלוא מובן המילה והאנשים שצפון תרמו מאוד לפשע ועודדו אותו - בדיוק כמו הסצנה המפורסמת והמזעזעת מהסרט ''הנאשמים'' עם ג'ודי פוסטר !!
      ומי שעודד צריך להיכנס לכלא עם הפושעת !!
      אנחנו חברה יהודית , אמורה להיות אור לגויים, ובמקום זה אנחנו הפכנו למדינת פשע מנוכרת ומבחילה !
      מה הפלא ? שליהיא גרינר עושה סקס סשידור חי בטלוויזיה באח הגדול, ומרגילה את הצופים שזה בסדר !!

    • שמתם לב שרק גברים זועמים מגיבים לפינגווינית ?

      אנדרוגינוס, 18/04/12 14:17

      וישר מסנגרים את הנערים שבעלו בשידור חי ?
      אין מה לעשות, גברים לא יוכלו לעולם להבין נשים וגברים לעולם לא יוכלו להבין נשים.
      כך גם התגובה (הדי מתקבלת והגיונית ) של בחורה על מה שקרה בחוף הים, יש לה הבחנה הפוכה מגברים. זה די טבעי.
      אישה ישר אומרת ''אונס'' וגבר ישר אומר ''בילוי הדדי''.
      כל אחד מגונן על מינו, באופן די טבעי מהטבע.
      כל צד צריך להבין את השני.
      והמין שלי ? לא מגלה.

  • 42.

    משטרה

    hgh, 18/04/12 10:52

    מה אתם רוצים הם פשוט מוגבלים כל פעם הם מפתיעים אותנו מחדש עם התירוצים שלהם

  • 41.

    את מי זה מעניין?? יותר חשוב לחקור את סא''ל אייזנר שנתן כאפה לדני מטונף (ל''ת)

    מדינה בפיגור, 18/04/12 10:50

  • 40.

    תסתכלו במראה (ל''ת)

    תראו לאיפה הגעתם, 18/04/12 10:50

    • אני בסדר (ל''ת)

      בני, 18/04/12 13:11

  • 39.

    לא יפליא אותי אם אלה שכיכבו באותו יום בים, היו מסתננים סודנים. (ל''ת)

    רק חשד..., 18/04/12 10:47

    • לא יפליא אותי אם אתה אדיוט

      יוגי, 18/04/12 13:33

      טמבל

  • 38.

    כתבתו של מר שי גולדן

    אילנה, 18/04/12 10:46

    מילים נכונות כתבה לענין והכל בה נכון אמיתי ויציב מרגש וכואב ואין מי שיעזור

  • 37.

    סקס קבוצתי מרצון הוא לא אלימות מינית די לקישקושים !! (ל''ת)

    אחד, 18/04/12 10:45

  • 36.

    אין כאן בעיה !

    רום, 18/04/12 10:38

    אין שום עדות על אונס !!
    זה לא מתאים לאירגוני הפמיניסטיות לכן הן עושות מזה עסק גדול.

    • יש בעיה שזה נעשה בפומבי

      נעמה, 18/04/12 14:23

      היית רוצה שהילד או הילדה שלך יראו את זה?
      יש כאן אונס של אזרחים לצפות במעשה שעדיין נעשה בחדרי חדרים.
      לא הייתי רוצה להיות שם וזה בהחלט לא לעניין מה שקרה ואיך שאנשים הגיבו ( או שלא הגיבו....)

      • זה ממש אבל ממש לא מוגדר אונס. הגדרה משפטית לאונס

        דימה, 18/04/12 16:53

        היא החדרת חפץ(!!!) לגופו של הנאנס - לצורך העניין גם להכניס עפרון לתוך פה של מישהו זה מוגדר אונס. לעומת זאת קיום יחסי מין בפומבי זו אכן עבירה, אבל היא לא אונס.

  • 35.

    שכהורה לא מנחיל מוסר,כשבאח הגדול מריעים לבהמות, זה מוביל את החברה (ל''ת)

    להנמיך רגישות להתנהגות חייתית, 18/04/12 10:25

  • 34.

    אני נחנק מרוב בושה.זה מתחיל בבית, ממשיך בטלביזיה ומקבל לגיטימציה (ל''ת)

    בעיני ציבור פרימיטיבי., 18/04/12 10:22

  • 33.

    לא ברור לי האם זה מרצון או אונס ???? (ל''ת)

    ניר, 18/04/12 10:21

    • אונס

      המרחב הציבורי, 18/04/12 17:03

      יחסי מין הם מעשה זוגי אנטימי, לא פומבי. אצל פרות וכלבים מותר להזדווג בצהריים על הדשא.

  • 32.

    מין קבוצתי באשה מסכנה

    הציוני, 18/04/12 10:08

    המעשה האיזור ,אוזלת היד, הדוכמא המעוותת

    סדום ועמורה!


    אם עונשם של הזבלים הללו יהיה קל

    אז....

  • 31.

    צריך להעיף מהמדינה את המלשינות האלה.

    וסילי, 18/04/12 10:06

    להלשין זה הדבר הכי גרוע מבחינת סולם הערכים.

    • אידיוט. (ל''ת)

      לא רוצה, 18/04/12 13:10

  • 30.

    לא קבוצתי אלא חחד אחד בהסכמתה והיא לא התלוננה (ל''ת)

    נודיסטית, 18/04/12 10:01

  • 29.

    אם זה היה גבר כבר מזמן היה נעצר על פדופיליה

    עדי, 18/04/12 09:59

    אסור להתייחס לכך שזו הייתה אישה. מה הקשר לניצול מיני שלה? היא פיתתה וביצעה מעשים מגונים בקטינים!!!
    ומה אם זה היה גבר שבועל קטינים או קטינות?
    צריך לשים את האשה הזו בכלא על ביצוע מעשה מגונה בילדים בני 15-16.
    אם זה היה הפוך כבר מזמן היו קוראים לגבר כזה פדופיל או אנס!

    • צודק מאה אחוז

      יציב , 18/04/12 12:37

      צודק מאה אחוז, התקשורת בשרות הפמינסטיות

    • חזק מאוד - אבל כל הפרקליטות והשופטות מגויסות לסרס גברים (ל''ת)

      לוקח סודה לשתייה, 18/04/12 13:00

  • 28.

    אבי אשכנזי אנא לתקן שגיעות בכתבה שלך

    נח, 18/04/12 09:52

    ביצוע מעשה מין כהלבה איננו מעשה מגונה.
    לפי הסטיסיתיקה למעלה מ-95% מבצעים אקט מיני עם אישה. נו אז זה מעשה מגונה?
    אבי תחשוב על זה עוד פעם.

    • כמה שגיאות בהבנת הנקרא!

      איזה אידיוט, 18/04/12 11:11

      מדובר על קיום יחסי מין ב-פ-ו-מ-ב-י!!! לא בחדרי חדרים, טמבל.

    • גם כשגבר מאונן בפומבי זה מעשה מגונה. זה החוק. צריך להצניע דברים כאלה.. (ל''ת)

      אני, 18/04/12 11:45

  • 27.

    כל הכבוד, תל אביבים - שוב התעליתם על עצמכם

    הכומר בגוס, 18/04/12 09:50

    העם! דורש! שתפסיקו להיות בהמות!
    העם! דורש! שתפסיקו להיות בהמות!

    • מי שבהמה בתגובה זו זה רק אתה.....

      אזרח, 18/04/12 12:55

      מהיכן אתה יודע שמדובר בכלל בתל אביבים ?
      מדוע להכפיש עדה/תושבים שאפילו לא יודעים על מה מדובר ?????
      למה להגיב סתם ככה, מבלי לדעת ולהבין את הסיפור ?????
      ולכן תגובתך ב-ה-מ-י-ת.

  • 26.

    היא עשתה מין קבוצתי ליד המון אנשים והפמיניסטית כבר אומרת שזה היה אונס (ל''ת)

    מאיר, 18/04/12 09:49

  • 25.

    בדיקת איידס לכל המעורבים

    דנידין, 18/04/12 09:48

    נשלחה להדביק את חרמני ישראל ע''י האירנים

  • 24.

    פתאום אשתי התחילה ללכת כל יום לחוף בוגרשוב (ל''ת)

    כל המרבה הרי זה משובח, 18/04/12 09:47

  • 23.

    לא הבנתי, זה היה לאור היום או בשעות החשכה? (ל''ת)

    אמא רוסיה, 18/04/12 09:45

    • זה היה בליקוי חמה (ל''ת)

      נח ל-23 אמא רוסיה, 18/04/12 11:01

  • 22.

    קורבנות האונס בישראל מופקרות לנפשן (ל''ת)

    טלי, 18/04/12 09:38

  • 21.

    לא הייתי מתערב כי חפץ חיים אנוכי. (ל''ת)

    י.א, 18/04/12 09:37

  • 20.

    האין לאישה זכות מלאה על גופה?זה ראי על האישה !

    המשטרה מתעלמת, 18/04/12 09:28

    האין לאישה זכות מלאה על גופה?זה ראי על האישה !

  • 19.

    מעשה מגונה?

    פאמלה, 18/04/12 09:28

    אני תמהה. ממתי סקס הוא מעשה מגונה?!

    • סקס שאין בו אהבה מגונה אפילו בחדרי חדרים (ל''ת)

      עדנה, 18/04/12 17:19

  • 18.

    גברת רוזין, את מצפה מהמשטרה יותר מידי, הם חבורת עבריינים במדים. (ל''ת)

    משטרע נכשלת, 18/04/12 09:24

  • 17.

    במאקו טוענים שכבר זיהו את האישה והיא הובאה לחקירה

    חן, 18/04/12 09:24

    תתעדכנו.
    ותפרסמו את התגובה.

  • 16.

    אם אדם דורס בשכרות - הוא אשם

    כי הוא בחר לשתות כשהוא היה בר שיפוט, 18/04/12 09:24

    בכתבה המקורית צויין שהבחורה התלבשה כשהגיעו השוטרים כדי שלא יזהו אותה - כלומר לא היה כאן ניצול של חולשתה הפיזית, אלא לכל היותר של חוסר שיפוט רגעי (וזה בהנחה שהיא התחרטה על המעשה כשהתפקחה, מה שכלל אינו מובן מאליו)

  • 15.

    אלה נערים מתחת לגיל 18 והם אלו שיעמדו לדין בסוף ולא בוגרת שניצלה מינית

    שרון, 18/04/12 09:18

    עו''ד חכם יכול לייצג אותם ולעשות לעצמו שם ענק אם הוא יוציא אותם באור חיובי כנגד הלך הרוח כאן ואותה יצלוב ויוציא אותה באור שלילי

    • איך בדיוק אפשר להציג באור חיובי נערים שזה מה שעשו בשעות הפנאי שלהם???? (ל''ת)

      ג, 18/04/12 11:34

  • 14.

    איפה מח''ש ?

    יוחנן, 18/04/12 09:18

    מח''ש צריך לחקור את המשטרה איפה היא הייתה כשהתקבלה תלונה.
    ''אלק'' סרטי ההקלטה נמחקו...

  • 13.

    גועל נפש

    עדי, 18/04/12 09:16

    לאןן הגענו??? לצערי המצב פה בארץ נהיה יותר ויותר קריטי

  • 12.

    להחרים את הפורנוריאליטי, עושים כסף מלסמם את כולנו (ל''ת)

    הטלביזיה בוגרשוב ואנחנו, 18/04/12 09:14

    • כנראה שאתה צודק (ל''ת)

      שוש, 18/04/12 17:21

  • 11.

    חילונים אומללים ואבודים (נאורים עאלק), ממליץ על לימודי ליבה ביהדות. (ל''ת)

    רפואה שלמה., 18/04/12 09:14

    • מה לגבי המקוואות והחדרים האחוריים בבתי כנסת מסויימים? (ל''ת)

      פוצר, 18/04/12 10:59

  • 10.

    ביזיון

    אילן, 18/04/12 09:12

    איפו החוק צריך ליפעול מיד לטפל מיד להעניש איפו החוק איפו

  • 9.

    רק פה אורגיה קבוצתית הופכים לסיפור אונס.

    שרון, 18/04/12 09:10

    אף אחד לא מעז לחקור את האשה למרות שיודעים את זהותה כל מה שרוצים זה לצלוב את הגברים בשביל למכור כותרות. האשה הזאת פיתתה ילדים צעירים לקיים איתה משגל אף אחד לא דחף ולא איים עלייה לעשות דבר הכל מרצונה החופשי. אבל מה פה רוצים להפוך כל גבר לאנס בשביל לייצר כותרות ותעסוקה לארגוני טרור פמינסטים

    • צודק לחלוטין (ל''ת)

      בני, 18/04/12 13:10

  • 8.

    אנשים גם איבדו את האמון במערכת (משטרה ובית משפט)

    נגעלת, 18/04/12 09:04

    אם הייתי שם- לא בטוח שהייתי מתקרבת מתוך חשש שידקרו אותי.

    היום המוסדות כבר לא עושים צדק.
    במציאות כזאת מאוד קשה לנסות לשמור על החוק ובכלל להיות צודק.

    אני מקווה מאוד שהילדים האלה ישבו בכלא.
    אסור לנצל ככה אדם.

    • צודק. כנראה זה כך שנים כי גם עמוס ברנס נעצר כי התקשר למשטרה כדי לעזור!

      מפוכחת, 18/04/12 11:42

      מערכת המשפט והמשטרה רקובים וזה יביא לקיצה של המדינה הזו מאוד בקרוב. אירן זו סתם אמתלה כדי להסיט את תשומת לבנו מהעיקר - הפוליטיקאים עושים לביתם בלבד.

    • אולי היא הייתה חרמנית אש ופיתתה קטינים? (ל''ת)

      האשה תמיד בסדר, 18/04/12 13:02

  • 7.

    יש להקים את מישמר החופים. כמו בללה לנד.

    שימעונה בוטבול/הגואל, 18/04/12 09:02

    אני בעד.

  • 6.

    זה עוד כלום כנסו...

    שלום, 18/04/12 09:00

    מה שהוךך במועדנים שבחורות שיכורות וחבר מעביר לחבר אחר כול בחורה ,ובכלל אנחנו הולכים לסוף התאום סדום ועמורה בדרך המצב הולך להיות קשה,אך אל יאוש אנחנו מתקרבים לימות המשיח ואין מה לעשות המצב יהיה קשה ואני מדבר גם מבחינה ביטחונית ,חברים תהדרו חגוורת

    • מעניין איך אתה יודע, זה אצלך במגזר או מה??? (ל''ת)

      מיקו, 18/04/12 11:02

  • 5.

    ישראלים טובים בלשמור על קשר שתיקה.

    דיקטטורה עכשיו, 18/04/12 09:00

    איכס. חברה עם מוסר לקוי.

    • לעומת זאת , מקשקשים בטוקבקים... בלי הגבלה (ל''ת)

      טולקו רה, 18/04/12 11:48

  • 4.

    נכון זה לא יפה לעשות את זה בפומבי

    יוסי, 18/04/12 09:00

    אבל סקס זמין בכל מקום היום, מרחק קליק אחד מדף האינטרנט הזה. כל גבר שעבר שם חשב לעצמו- ''איזה כיף לחברה האלה, אבל לא יפה לעשות את זה כאן''

    • כל גבר שחשב כך זקוק לטיפול..ויפה שעה אחת קודם!! (ל''ת)

      ג, 18/04/12 11:36

  • 3.

    בגניבות אין הם זמן לטפל ופרשת מין מיד מוצאים את המשאבים (ל''ת)

    אלי, 18/04/12 08:55

  • 2.

    אתם מבינים!? יודעים האשה נשואה + ילדים אבל לא יודעים את זהותה..

    שרון, 18/04/12 08:46

    מעניין מאוד אבל את הגברים זיהו. על מי אתם מנסים לעבוד הרי ידוע שמכל הסיפור הזה רוצים לצלוב את הגברים בלבד ואת האשה לעשות קדושה ומסכנה

    • חחח נכון (ל''ת)

      ארז, 18/04/12 10:47

  • 1.

    זה אונס - אונס - אונס - לא מין קבוצתי (ל''ת)

    נירה, 18/04/12 08:44

    • נירה את חיה בסרט

      גולן, 18/04/12 11:00

      גם לנשים מותר לאנות מה מה שיש בחיים

    • באיזה זכות את קובעת את זה? שמעת עדויות? דיברת איתה?

      זיו ריצקין, 18/04/12 12:50

      לא יכול להיות שכל משגל עד כמה חריג שלא יהיה אוטומטית יקוטלג כאונס. באיזה זכות את מאשימה את הנערים האלה באונס? היא פנתה אליהם, היא עודדה את כל האקט, ואת חתיכת שוביניסטית שלא מוכנה לשקול אפילו את האפשרות שהיא רצתה את זה ואולי אפילו נהנתה. השוטר שהגיע לשם פנה אליה והיא אמרה לו שהכל בסדר, עוברי אורח ניסו 'לסייע' לה והיא אמרה שככה היא רוצה, אז באיזה זכות את מעיזה לקרוא לזה אונס ולנערים האלה אנסים?

      • אני צפיתי החדשות אתמול

        עידו, 18/04/12 14:34

        הבחורה שצלצלה למשטרה אמרה בראיון בטלוויזיה, שהאישה נראתה לה שיכורה או מסוממת...כלומר, היא הבחינה שמשהו לא בסדר עם האשה הזו.

        יש לי חדשות בשבילכם, עם ישראל ואשתו, קיום יחסים עם אשה שאיננה מסוגלת (בין בגלל ליקוי נפשי או שכלי, או שכרות ו/או השפעת סמים) לתת הסכמה חופשית ליחסי מין - זה אונס בהתאם לחוק העונשין של מדינת ישראל.

    • אונס לא נעשה ברצון. גבר שמקיים יחסים עם 3 בחורות - גם אונס? (ל''ת)

      דימה, 18/04/12 13:09

    • את צודקת, היא ניצלה מינית ואנסה קטינים בני 15 שיכורים

      תומר, 18/04/12 21:32

      וזו טראומה לכל החיים שלהם