• 62.

    חמישה בני משפחה

    כוכי, 06/08/12 18:17

    במקרה זו המשפחה שלי...גנבים לאור יום סיטיפס זו בפעם הראשונה והאחרונה שנעלה על הרכבת הקלה...עד עכשיו.טרם קיבלנו תגובה מפניות הציבור של סיטיפס...אני מתכוונת לתבוע אותם בגדול...גנבים אוכלי חינם...

    IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 61.

    איזה ראש קטן זה

    משה, 16/07/12 12:24

    וממש לא בוגר מצד סיטיפס להגיד ''לפקח אין יכולת לדעת האם האדם שעומד מולו ללא כרטיס בתוקף עשה זאת בשוגג או במזיד.''.
    כאילו הם מוותרים על אחריות ''אין לנו דרך לדעת'' אז מפזרים קנסות.

    אני קורא לכם לעשות את המעשה הבוגר ולשנות את שיטת ה''תיקוף'' של הכרטיס שתהיה תואמת לאוכלוסיה שלא עשתה תואר בנהלי חברה קטנה שהחליטה ללכת עם הראש בקיר.

    ולבסוף נקודה למחשבה, אם קניתי כרטיס לרכבת, נכנסתי איתו לשטח הרציפים ואז דילגתי מעל המעצור בדרך החוצה מהרציפים (אני מדגיש שלא עליתי על הרכבבת לשום מקום) אני פושע או מטומטם שבזבז כסף על כרטיס?

    IP: 87.68.252.211 דווח על תגובה זו

  • 60.

    קנסות של הרכבת הקלה- פשע מאורגן ושחיתות אחת גדולה

    איריס, 05/04/12 00:21

    היום עליתי לרכבת הקלה ולידי משפחה עם תיירים.הם רצו לקנות כרטיסים כשבאה הרכבת ולתומם, חשבו שאם לא הספיקו אז ייקנו אותם על הרכבת..הפקחים הסתערו עליהם ,ורשמו להם קנסות, 186 שקל לכל אחד, ממש כמו נאצים...הרס לי את הטיול לירושלים לראות את זה. אפילו אני עם תואר ראשון בחינוך התבלבלתי בהכנסת הכרטיס למכונה...מזל שאיזו תיירת עמדה שם והעירה לי לסובב את הכרטיס...חייבים להלחם בטירור הרכבת הקלה...מטעם מי זה בכלל? חברה פרטית???

    IP: 94.159.193.187 דווח על תגובה זו

    • זכתה במכרז - http://www.citypass.co.il/ContentPage.aspx?ID=2

      ^, 08/04/12 13:20

      קבוצת סיטיפס (בבעלות החברות פולאר השקעות, קבוצת אשטרום, אלסטום וקונקס)


      http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%AA_%D7%94%D7%A7%D7%9C%D7%94_%D7%91%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%9D

      IP: 79.181.153.128 דווח על תגובה זו

  • 59.

    אין לפקחים של סיטיפס אפשרות חוקית לתת דו"ח. (ל''ת)

    שלמה, 04/04/12 00:26


    IP: 84.111.255.188 דווח על תגובה זו

  • 58.

    תפסיקו לנסוע ברכבת הקלה (ל''ת)

    מיכאל, 03/04/12 22:34


    IP: 31.210.176.93 דווח על תגובה זו

  • 57.

    אוי אנשים, אתם כאלה טמבלים!

    סיטיפס עושה לכם צרות?, 03/04/12 15:31

    מה קרה שכחתם כמה כסף הם השקיעו בבניית תשתית הרכבת הזאת?

    אל תשתמשו בה! אל תקנו כרטיסים, אל תעלו עליה ותראו איך תוך חודש, חודשיים פרוייקט שעלה מיליארדים ונמשך 12 או 15 שנה יורד לטימיון. ואז כבישי ירושלים יחזרו להיות כמו שהיו!!!!!!!

    IP: 206.172.48.218 דווח על תגובה זו

  • 56.

    טיפשים השתמשו במוניות טוב יותר וזול (ל''ת)

    שושי, 03/04/12 13:24


    IP: 109.64.146.154 דווח על תגובה זו

  • 55.

    ניכר שחברת סיטיפס מחפשת הכנסות נוספות

    משה, 02/04/12 09:23

    מישהו צריך לעצור את הטירוף הזה.

    IP: 213.57.122.135 דווח על תגובה זו

  • 54.

    הם נבלות

    הם יודעים טוב מאוד, 02/04/12 01:32

    .

    שהם קונסים אזרחים נורמטיבים שאמנם לכהלכה עברו על החוק אבל לא למעשה- הרי האזרח שילם! הוא לא ''התפלח'' לרכבת!!!

    הם לא הוגנים נקודה.

    IP: 82.102.136.69 דווח על תגובה זו

  • 53.

    כך זה ברכבות בכל אירופה. אכן חייבים לתקף את הכרטיס. (ל''ת)

    דורון, 01/04/12 23:18


    IP: 132.66.234.238 דווח על תגובה זו

    • ואם נגיד הפקח יכול לראות שמדובר בתיירים, ויכול להבין שהם פשוט טעו

      דג, 02/04/12 00:16

      גם אז הוא יתן להם את הדוח? נו באמת..

      IP: 109.65.229.17 דווח על תגובה זו

  • 52.

    תקראו לי נאיבי,ואולי גם אחד שלא מתמצא במציאות הישראלית ?

    אבו עלי, 01/04/12 22:34

    אולי יתכן שכך,
    אבל ( ואלה דרכים,שיטות בדוקות ) אם יורו
    למפקחים לטפל במתפלחים שבכוונה,ולאלה שבאמת
    לא ידעו מה עליהם לעשות עם עליתם לטראם,מסיבות שונות,למשל,פעם ראשונה בטראם,
    שיכחה,איחור מה בהדפסת הכרטיס,וכו',וכו',
    ופשוט יואמרו לפקחים להיות נחמדים,להסביר,
    והוביל את הנוסע ולהראות לו מה עליו לעשות,
    וכדומה,
    כן,זה כנראה יקח לא מעט זמן ''לחנך'' את העם
    שזה פשוט לא יפה,ולא משתלם,לא משתלם,לא כי
    יקבל קנס,כי כך לא עושים,
    אני חי במדינה מערב ארופית,וכאשר מבקר עולה
    לבדוק,וזה לא קורה הרבה,אני אף פעם לא ראיתי אותו מתעקב על מישהו,כמובן שמידי פעם
    יש אחד פה ושם (בדרך כלל איזה אפריקני,או
    מוסלמי,מצטער,אבל זה עובדה)אבל כולם משלמים
    ומחתימים,מחתימים עם העליה,ועם העזיבה,ואם
    לא מחתימים עם העזיבה (מה שקובע את עלות הנסיעה,לפי ק'מ)הפעם הבאה שעושים שימוש עם
    הכרטיס שלא הוחתם-עזיבה,נגבה מחיר פי 10
    מעלות אותה נסיעה אחרונה,
    אז אולי כך ניתן,וגם רצוי לחנך את עמך לא
    לרמאות,יקח זמן כפי שציינתי,אבל בסופו של דבר אותו ''חכם'' יטיב דרכו,כן ?????

    IP: 188.88.72.234 דווח על תגובה זו

  • 51.

    אני ירושלמי ומכל הסיפורים שאני שומע אני נזהר לא לעלות לרכבת הקלה

    ישראלי 1, 01/04/12 19:27

    עשו כמוני - ביחד נחרים את החולרות האלה שהרסו את העיר במשך 12 שנים של חפירות ובלגן ועכשיו מרשים לעצמם לרדות בנוסעים רגילים כאיל והם עבריינים. לא צריך חברה כזאת בכלל.
    עכשיו שיש מסלולים מיוחדים לתחבורה ציבורית צריך פשוט להעיף את הרכבת המיותרת ולאפשר לאוטובוסים לנסוע בנתיבים האלה. לכולם ירווח.

    IP: 79.181.216.176 דווח על תגובה זו

  • 50.

    הרכבת הקלה

    שולידר, 01/04/12 19:10

    צריך להחרים את הרכבת הקלה. חרם צרכנים זו השיטה הטובה ביותר להביע דיעה צרכנית.סיטיפס אינה נותנת שירות טוב -. הגיבו ברגליים והימנעו מלהשתמש בשירות זה.

    IP: 85.250.81.57 דווח על תגובה זו

  • 49.

    דין מי שלא שילם כלל, אינו דומה לדין מי ששילם אך שכח לתקף כרטיסו. (ל''ת)

    אפילו לי, כירושלמית, קרה ששכחתי לתקף כרטיס (רב קו), 01/04/12 19:04


    IP: 87.69.30.133 דווח על תגובה זו

  • 48.

    כרטיסן,או,מבקר בתחבורה ציבורית,עד כמה שידוע לי,לא צריך

    אבו עלי, 01/04/12 16:55

    שום תואר,או אפילו תעודת בגרות,אז מה לעזאזל
    הבעיה במציאת אנשים עם אינטלגנציה ממוצעת,
    שפרט מהיכולת לקרוא כרטיס נסיעה,ולהיות מעט
    אדיב,שום דבר אחר לא נדרש ממנו לעשות ?
    במערב אירופה,ואני יודע זאת ''מיד ראשונה''
    העבודה הזאת בדרך כלל ניתנת לאנשים,בוא נאמר,חסרי יכולת,או לאנשים עם תסמונת קלה
    כזאת,או אחרת,כך שהם לא ירגישו ''מיותרים''
    ולא ישענו על לשכת סעד,

    IP: 188.88.72.234 דווח על תגובה זו

    • הכל תלוי בהכשרה שהם קיבלו ומה אמרו להם לעשות. אף אחד לא

      החברה הישראלית הפכה להיות אלימה בארבעים השנים האחר, 02/04/12 12:50

      סיפר להם שצריך להתנהג באדיבות לנוסעים. אז מה כבר אפשר לצפות מאנשים כאלה? בצורה כזאת עוד יקרה שנוסעים יתנפלו על מפקחים כאלה וישברו להם עצמות, או שקהל הנוסעים יחרים את הרכבת הקלה.לפקחים גם יש את הנטייה להרגיש את עצמם שהם מעל לנוסעים, ומדברים בזילזול לנוסעים. ואני מאמין שלהרבה מהם אין אפילו אינטליגנציה בנונית.

      IP: 84.238.46.75 דווח על תגובה זו

  • 47.

    כך מתנהגים וימשיכו להתנהג לישראלים שלא יודעים '' חרם '' מהו.

    EXTRA-שמאל, 01/04/12 16:41

    חרם יעיל על הרכבת הקלה וראשים יתגלגלו בהנהלת הרכבת.

    IP: 46.120.82.43 דווח על תגובה זו

  • 46.

    זו התשובה לכל אלו ששולחים אותנו לנסוע בתחבורה הציבורית

    ניצן, 01/04/12 16:31

    גם כשיש כבר תחבורה ציבורית מתייחסים אליך כאל אזרח סוג ז'

    IP: 138.134.102.15 דווח על תגובה זו

  • 45.

    הפתרון הוא לעודד אי שימוש ברכבת הקלה (ל''ת)

    והיא כבר תיסגר מקשיים כלכליים, 01/04/12 16:27


    IP: 192.117.141.98 דווח על תגובה זו

  • 44.

    הסכום הוא קטן מאוד נא להכפיל פי 3

    הקנס הוא קטן, 01/04/12 16:16

    להנהלת הרכבת

    IP: 79.176.0.16 דווח על תגובה זו

  • 43.

    התחמנים שלא משלמים נמצאים בין הגבעה הצרפתית לשועפט. . .

    תושב פ.זאב, 01/04/12 16:03

    הם עולים בשביל שתיים, שלוש תחנות באזור.
    הפקחים לא מתעסקים איתם כי הם בד''כ צעירים ערבים שמגיעים בקבוצות. זה בדיוק מה שאני רואה ברכבת יום יום.

    את החוק יש לעקוף על כולם ולעשות זאת באומץ ובנחישות, ולא להתלבש רק על אנשים תמימים במרכז העיר.

    IP: 79.181.153.128 דווח על תגובה זו

    • ''לעקוף את החוק'' ???

      יוחאי החכם, 01/04/12 16:30

      אם אתה כותב ''לעקוף'' את החוק, אז אתה בעצם כותב נגד מה שתיארת ונגד הכוונה שלך... אתה תומך בקומבינה של לא לשלם.
      התכוונת ''לאכוף'' את החוק.
      בפעם הבאה תבדוק לפני שאתה כותב כי זה קצת מצחיק ככה.

      IP: 77.127.246.71 דווח על תגובה זו

    • כמו המשטרה גם הפקחים לא מתעסקים עם עבריינים אלא עם אזרחים תמימים (ל''ת)

      כי זה יותר קל, 01/04/12 16:32


      IP: 138.134.102.15 דווח על תגובה זו

      • אתה צודק. ראיתי שוטר עוצר קשיש בדרך לבית כנסת, ונותן לו לנשוף

        השוטרים מתעסקים עם אזרחים תמימים. ורק במיזרחים., 02/04/12 12:54

        בבלון, כדי לוודא שהוא לא שיכור.

        IP: 84.238.46.75 דווח על תגובה זו

  • 42.

    מה זה העושק הזו בראשות ובסמכות? אולי בכלל זה פשע מאורגן

    חי שדרות, 01/04/12 15:48

    נוסעים יקרים התשובה למעשה הנבלה האלה זה אך ורק תגובה הולמתוהיא : נידוי וחרם על הרכבת הזו עד שתהיה לרכבת ברכה ולא לרכבת קללה

    אין שום סיבה ועילה לקנוס כך זה גזל וחמס לשמו

    IP: 84.228.4.154 דווח על תגובה זו

  • 41.

    הלוואי שכאלה קנסות היו מטילים על מלכלכים (ל''ת)

    אמיר, 01/04/12 15:18


    IP: 85.250.205.176 דווח על תגובה זו

  • 40.

    אני בעד קנסות למי שמתחמן אבל כאן סיטי פס מתחמנים

    אחד העם, 01/04/12 15:08

    על אותו משקל, אם שירות לקוחות לא מגיבים לפניה תוך שבוע הקנס מבוטל.
    ככה גם לא יהיו תחמנים וגם החברה לא תנסה להרוויח כסף קל מאזרחים תמימים.

    IP: 81.218.56.171 דווח על תגובה זו

  • 39.

    אם בתגובת סיטיפס היה מופיע שהפקחים ווידאו שהמכונה עובדת, הייתי מאמין

    אלכס, 01/04/12 15:04

    להם.

    אבל כל עוד הם ''פיספסו'' ו''במקרה'' לא ווידאו שהמכונה אכן לא פועלת, אני מאמין למשפחה.

    IP: 212.179.22.133 דווח על תגובה זו

    • מה הקשר למכונה ?

      dtyht, 01/04/12 15:23

      הם תושבי ת''א שלא היה להם מושג שלא מספיק לקנות כרטיס , אלא צריך גם לתקף אותו

      IP: 94.230.87.152 דווח על תגובה זו

      • ככה יודעים שתגובת סיטיפס לא אמינה.

        אלכס, 02/04/12 05:52

        בנוסף למה שכתבת.

        IP: 84.110.220.199 דווח על תגובה זו

  • 38.

    לא פשוט לאחר כל עצירה שהכרוז יבקש מכולם לוודא כרטוס (ל''ת)

    חכם עובדיה, 01/04/12 15:03


    IP: 79.181.27.126 דווח על תגובה זו

    • לא תודה! גם ככה יש ברכבת הזו מספיק רעש בלתי נסבל.

      בבקשה בלי רעיונות מטופשים, 01/04/12 15:12

      ואין אקוסטיקה בתקרת הקרונות (באוטובוס יש)
      והרעש הוא בלתי נסבל - בעיקר צפצופי הדלתות.

      IP: 79.181.153.128 דווח על תגובה זו

  • 37.

    הרכבת משמשת ב 90% את הערבים שמשליטים טרור על ילדים יהודים (ל''ת)

    למה לא מפרידים מחבלים מאזרחים, 01/04/12 14:59


    IP: 41.151.60.244 דווח על תגובה זו

    • אז אל תעלה עליה

      אבו נאזיר, 01/04/12 15:29

      אף אחד לא מכריח אותך לנסוע עם מחבלים

      IP: 62.0.98.246 דווח על תגובה זו

  • 36.

    לאשתי קרה אותו דבר והתלוננו בחברה ועד עכשיו לא הגיבו

    אחד, 01/04/12 14:57

    איננו ירושלמים ואשתי נסעה לפני כחודשיים לראשונה ולא ידעה שעליה לכרטס בתוך הקרון ונתנו לה קנס. הפקח טרטר אותה סתם לתחנה המרכזית בי-ם ומס' פניות שלנו לחברה בכל אמצעי שהוא (טל', מיל, אינטרנט, פקס) לא נענו.
    מישהו צריך לעצור את ההתעמרות באזרחים.

    IP: 81.218.56.171 דווח על תגובה זו

  • 35.

    התעמרות פקחי הרכבת הקלה

    אורן, 01/04/12 14:56

    לאחר שתיים עשרה שנה של פיתוח שערוריתי, שגרמו סבל רב לתושבי הבירה, החליטה החברה המפעילה את הרכבת הקלה למקסם רווחים ע''י התעמרות באזרחים בעמצאות קנסות חסרי פרופורציה.
    על הממשלה להתערב על מנת שאכיפת חוקי הרכבת הקלה תעשה בצורה שתרגיל את האזרחים בחובותייהם (כפי שנעשה באוטובוסים)ולא על מנת להשתמש בכלי כקרדום לחפור בו

    IP: 212.179.4.130 דווח על תגובה זו

  • 34.

    למה לא עושים שביתה. לא לעלות לרכבת הזו ? (ל''ת)

    חכם מימון, 01/04/12 14:48


    IP: 212.199.51.85 דווח על תגובה זו

  • 33.

    התחמנים שלא משלמים נמצאים בין הגבעה הצרפתית לשועפט. . .

    תושב פ.זאב, 01/04/12 14:40

    הם עולים בשביל שתיים, שלוש תחנות באזור.
    הפקחים לא מתעסקים איתם כי הם בד''כ צעירים ערבים שמגיעים בקבוצות. זה בדיוק מה שאני רואה ברכבת יום יום.

    את החוק יש לעקוף על כולם ולעשות זאת באומץ ובנחישות, ולא להתלבש רק על אנשים תמימים במרכז העיר.

    IP: 79.181.153.128 דווח על תגובה זו

    • ''לעקוף את החוק'' ??

      יוחאי החכם, 01/04/12 15:56

      אם אתה כותב ''לעקוף'' את החוק, אז אתה בעצם כותב נגד מה שתיארת ונגד הכוונה שלך... אתה תומך בקומבינה של לא לשם.
      התכוונת ''לאכוף'' את החוק.
      בפעם הבאה תבדוק לפני שאתה כותב כי זה קצת מצחיק ככה.

      IP: 77.127.246.71 דווח על תגובה זו

  • 32.

    היגיון אומר כשלא יודעים שואלים לא מיתעלמים לכן אני בספק,

    עופר, 01/04/12 14:22

    הבעיה היא התחמנות של עמך ישראל,קניתם כרטיס וזה הפעם הראשונה שלכם בנסיעה פשוט שואלים ,ולא חושבים אולי, והאולי פועל לטובטכם באי תשלום ,

    IP: 64.134.98.124 דווח על תגובה זו

    • היית פעם על הרכבת הקלה? מאוד קל לטעות! לא כולם גנבים (ל''ת)

      אחד העם, 01/04/12 14:58


      IP: 81.218.56.171 דווח על תגובה זו

    • איך תשאל . אם אתה לא יודע מה לשאול ?

      1324ר3ר3, 01/04/12 15:25

      זה לא טריוויאלי שצריך לתקף כרטיס , אנחנו רגילים לתחבורה ציבורית שבה קונים כרטיס וזהו , אולי על כל חארטה קטנה תשאל שאלה , אולי תשאל כל פעם את האוטובוס שאתה נוסע בו אם במקרה היום הוא לא שינה מסלול ?

      IP: 94.230.87.152 דווח על תגובה זו

  • 31.

    טוב מאד- כך מחנכים עם- תרוצים בבית משפט (ל''ת)

    אריה, 01/04/12 14:21


    IP: 194.177.17.200 דווח על תגובה זו

    • מה טוב, אדם רשע ודוחה (ל''ת)

      קובי, 01/04/12 14:46


      IP: 212.199.51.85 דווח על תגובה זו

  • 30.

    בקשה להישפט

    שלומי, 01/04/12 14:16

    גם אני קיבלתי קנס והצלחתי לבטל את הקנס דרך פניות הציבור של סיטיפס, לא לוותר אפשר לבקש להישפט ואז הקנס יבוטל

    IP: 46.120.188.35 דווח על תגובה זו

    • הבעיה שפניות הציבור של חברת סיטיפס לא מגיבים לפניות (ל''ת)

      אחד, 01/04/12 14:59


      IP: 81.218.56.171 דווח על תגובה זו

  • 29.

    רגע, אז הם שילמו על כרטיסים, או לא? תגובת סיטיפס סותרת את הכתוב קודם (ל''ת)

    ''רכשו כרטיסים'' כן או לא?, 01/04/12 14:10


    IP: 89.138.51.248 דווח על תגובה זו

  • 28.

    עיר הקקי לא הקודש (ל''ת)

    יוחנן פאולוס החמישי, 01/04/12 14:00


    IP: 109.67.142.84 דווח על תגובה זו

  • 27.

    1 באפריל (ל''ת)

    אזרח, 01/04/12 14:00


    IP: 84.94.107.121 דווח על תגובה זו

  • 26.

    כל הכבוד להם גם כך בחול . צריך לשלם (ל''ת)

    כלהכבוד לפקחים, 01/04/12 13:57


    IP: 79.176.0.16 דווח על תגובה זו

  • 25.

    מה קורה עם הטרור הזה ברכבת הקלה?

    אביב, 01/04/12 13:52

    ואף גורם מוניציפלי/ממלכתי לא מתערב לטפל בטירוף הזה? נשמע לי נורא.למה שהירושלמים לא יחרימו את הרכבת ליומיים שלשה? תתעוררו!

    IP: 79.176.11.253 דווח על תגובה זו

  • 24.

    שודדים ברישיון ממשלתי. נמאס מושחתים ! (ל''ת)

    מרציאנו, 01/04/12 13:46


    IP: 79.183.199.247 דווח על תגובה זו

  • 23.

    לא להציג כרטיסים לפקח (ל''ת)

    בושה וחרפה, 01/04/12 13:33


    IP: 84.228.14.6 דווח על תגובה זו

  • 22.

    התשלום

    אהוד, 01/04/12 13:31

    ''התשלום בפועל מתבצע רק לאחר


    שהנוסע מתקף את כרטיסו בתוך הקרון''

    לא נכון. התשלום בפועל מתבצע כולו במכונה שבתחנה. אני אומר לירושלמיים: אל תעלו על הדבר הזה. רק נזק יצא מזה.

    IP: 212.235.108.68 דווח על תגובה זו

  • 21.

    גם לי קרה אותו דבר וסרבתי להזהות

    תל אביבי, 01/04/12 13:16

    לפני שבועיים קניתי כרטיס לירושלים עם כרטיס המשך לרכבת הקלה. שזו הפעם הראשונה בחיי שעמדתי לעלות עליה.

    שאלתי את נהג אגד אם אני צריך לעשות משהו עם הכרטיס לפני שאני עולה לרכבת והוא אמר שאני יכול לעלות ולכרטס אותו על הרכבת.

    עליתי לרכבת והכנסתי את הכרטיס למכשיר והוא לא הגיב. שאלתי אנשים והם אמרו שיש הרבה תקלות כאלה.

    אז בא מפקח וביקש כרטיס - הראיתי לו את הכרטיס והוא אמר שהייתי צריך להכניס אותו במכשיר מחוץ לרכבת.

    שאלתי איפה זה כתוב והוא אמר שיש תקנות תלויות בחוץ.

    הוא דרש ממני תעודת זהות וסרבתי וגם חטפתי ממנו בכח את הכרטיס. אמרתי לו ששילמתי ושאם הוא רוצה שאציג תעודת זהות שיזמין שוטר.

    בתחנה הבאה הייתי אמור לרדת והוא ניסה למנוע ממני. אמרתי לו שדמו בראשו אם הוא חוסם אותי.

    אבוי היה לו אם הוא היה מנסה לגעת בי פיזית - הייתי מכה אותו עד זוב דם ואני לא רק מסוגל לזה אלא גם נראה חזק וגדול ואת זה הוא הבין היטב.

    חוצפה ועזות מצח לתת קנס למי ששילם על כרטיס וכל מה שנדרש ממנו היה לכרטס בחוץ והוא לא ידע.

    רק הפגנה אלימה של אזרחים שיחסמו את הרכבת הזו תעצןר את הביריונות של החברה.

    IP: 109.64.221.41 דווח על תגובה זו

  • 20.

    בתור ירושלמית אי אפשר לתאר את הזוועה של

    לילך, 01/04/12 13:11

    פקחי הרכבת!!!!
    התנהגות ברברית הם מחפשים מתחת לאדמה אנשים
    שכביכול''לא שלמו''כי הבטיחו להם בונוס על כל אחד ש''תופסים''ממש זוועה,
    אני נתקלתי באנשים שממש עברו התעללות מצד הפקחים על לא עוול בכפם
    למשל בחורה ששמה רגל על רגל שקצה הנעל נגע במושב שממול הפקחית צרחה עליה ''תורידי את הרגל'' כאילו מה?
    או שאישה מבוגרת לא מצאה בהתחלה את הכרטיס אז הפקח צעק עליה:''בטוח לי שלא שילמת''ואחרי דקה היא מצאה את הכרטיס ולא היה לו מה לומר!!!!!
    וזה קצה הקרחון....
    אני וכל משפחתי החלטנו שעל הרכבת ה''כלה'' לא עולים ויהי מה!!!!

    IP: 109.64.136.77 דווח על תגובה זו

  • 19.

    מה שערוריתי!!! זה ישראל ככה מחנכים כאן!!! (ל''ת)

    יהוה, 01/04/12 13:08


    IP: 212.179.71.70 דווח על תגובה זו

  • 18.

    בלתי אפשרי ובלתי נסבל ההתיחסות של פקחי הרכבת ההקלה

    אחת העם, 01/04/12 13:03

    בעיר הזאת.
    בתור מישהי שמשתמשת בכלי תחבורה זה על בסיס יומי-
    התנהגותם של הפקחים, שלעיתים עולים כל תחנה, מדברים בגסות למבוגרים, לאמהות צעירות ולשאר האוכלוסיות המוחלשות - פשוט לא ייאמן!
    הם מתוגמלים בבונוסים על כל קנס שהם נותנים, אז מה הפלא - שזוהי התנהגותם?...
    בכלל, כל הרכבת הזו - באה להעשיר את כיסם של בעלי הרכבת, בחסותו המושחתת של מי שעמד בראשה של העיר, הגביר אולמרט.
    איפה שלא מסתכלים- שחיתות, גסות, אטימות לב.
    ''איכה הפכה זונה - קריה נאמנה''...

    IP: 77.126.141.239 דווח על תגובה זו

  • 17.

    הבטחתי לעצמי לא לעלות יותר לרכבת הקלה

    פינקי, 01/04/12 12:54

    מעבר לקנס, היחס של הפקחים כהיינו עברייני צמרת. הבטחתי לעצמי לא לעלות שוב לרכבת. לפחות עד שלא ילמדו להתייחס לנוסעים שלהם.

    חג שמח!

    IP: 132.64.53.64 דווח על תגובה זו

    • הבטחתי לעצמי לפני 7 שנים לא לבוא יותר לירושלים

      מה איכפת לך?, 02/04/12 03:21

      ואני תמיד מקיים הבטחות.
      =
      היתה, עד 1967 עיר יפה ונעימה. ומאז זה עבר לה

      IP: 87.68.232.217 דווח על תגובה זו

  • 16.

    בריונות לשמה ותאוות בצע (ל''ת)

    קנס שערוריתי, 01/04/12 12:41


    IP: 79.182.219.176 דווח על תגובה זו

  • 15.

    צריך לשלש ת'קנס כדי שבני אנוש בכלל לא יבואו לחור השחור הזה! (ל''ת)

    זו עיירה מאובקת של חרדים,דוסים ומלקקי עכוזו של ביב, 01/04/12 12:37


    IP: 79.183.34.187 דווח על תגובה זו

    • איזה דברים ''נאורים'' (ל''ת)

      שרה, 01/04/12 13:06


      IP: 93.172.171.25 דווח על תגובה זו

  • 14.

    כמו בכל העולם

    דוד, 01/04/12 12:36

    כמו בכל העולם-צריך לכרטס ואם לא כרטסת אז כאילו לא שילמת.לפקח אין שיקול דעת בנושא-וטוב שכך.
    אם יש להם טענות-שילכו למחלקת פניות הציבור-ככה עובדים במדינה מתוקנת.
    פשוט האנשים(ואני ממש לא רוצה להגיד איזה סוג של אנשים)חושבים שהם חיים במדינת עולם שלישי-קצת צעקות והכל נפתר.
    ולפעיל במאבק נגד סיטיפס-לך חפש לך חיים.תתעסק בשחיתויות האמתיות ולא בשטויות האלה

    IP: 85.250.152.234 דווח על תגובה זו

    • בוא תשמע איך זה בכל העולם

      מקסים, 01/04/12 13:09

      בריסל (בלגיה), רכבת תחתית. אני קונה כרטיס ומפספס את עמדת ההחתמה בכניסה לרציף. לאחר שתי דקות נכנס הפקח לקרון. בודק את הכרטיס ושואל (כך הבנתי, הצרפתית שלי גרועה) למה לא החתמתי. אני עונה בצרפתית צולעת שלא ידעתי - לא הבנתי ובכלל אני תייר שלא מבין כלום. הוא מוציא מכשיר קשר וקורא למישהו. מהקרון השכן מגיע פקח נוסף שמסתבר כי הוא מדבר אנגלית טובה. הפקחים מסבירים לי איך מחתימים כרטיס ומאחלים לי שהות נעימה בארצם.
      דבר דומה קרה לי בגרמניה ובהולנד.

      IP: 217.132.35.3 דווח על תגובה זו

      • בכ''כ הרבה מדינות אתה שוכח להעביר את הכרטיס? (ל''ת)

        אלי, 01/04/12 13:45


        IP: 109.65.113.34 דווח על תגובה זו

      • 3 פעמים זה קרה לך??

        בזוקה, 01/04/12 13:56

        גם בהולנד, גם בגרמניה וגם בבלגיה?

        אז אולי דווקא ~כן~ צריך לתת קנסות, כדי לתפוס למנוע התנהגויות של אנשים כמוך?........

        IP: 84.228.10.195 דווח על תגובה זו

      • אני לא מאמין לאף מילה בסיפור שלך. באירופה מחייבים לתקף את הכרטיסים. (ל''ת)

        דורון, 01/04/12 23:22


        IP: 132.66.234.238 דווח על תגובה זו

    • אתה מדבר שטויות, בחרו בשיטה מעצבת, וגם את האירופאים היא מאוד מעצבנת

      תייר, 01/04/12 14:28

      למה לגרום לאנשים עוד עבודה וסתם עוגמת נפש, קנית כרטיס תעלה ותודה. למה צריך גם לקנות וגם לכרטס. עם כל הטכנולוגיות שיש היום אפשר היה לעשות את זה הרבה יותר פשוט למשתמש במיוחד בעיר שמגיעים אליה תיירים ומבקרים רבים כל כך. ורצוי שחברה שעוסקת בשירות לקוחות לא לצאת מתוך הנחה שכולם רמאים וגנבים.

      IP: 195.160.253.4 דווח על תגובה זו

      • למה?

        איליה, 01/04/12 14:44

        כי אתה קונה כרטיס ויכול להשתמש בו מתי שבא לך. איך מוודאים שאשכרה ניצלת אותו לנסיעה הזאת?

        אחרת אפשר לנסוע עם אותו הכרטיס במשך חודשים, וכשמגיע פקח, להראות אותו.

        IP: 194.90.18.242 דווח על תגובה זו

        • כרטיס בודד תקף ליום הקנייה בלבד, ומרגע התיקוף הראשון לשעה וחצי (ל''ת)

          נא לדייק, 01/04/12 14:55


          IP: 79.181.153.128 דווח על תגובה זו

        • ממש קשה להדפיס תאריך על כרטיס... (ל''ת)

          P:, 01/04/12 18:36


          IP: 195.160.253.4 דווח על תגובה זו

  • 13.

    לדעתי היה מספיק לתת להם קנס בגובה של נוסע אחד מחמת הספק

    Ariel, 01/04/12 12:35

    מה הבולשיט הזה של נווה , על מי הוא מגן ? ואיך הוא יודע שהבני משפחה ''טעו'' ולא העבירו את הכרטיסים על מנת לנסוע פעם נוספת !?

    כך או כך לא צריך להגזים והפקח היה אמור לתת דוח בגובה של נוסע אחד (מחמת הספק)

    IP: 132.70.158.96 דווח על תגובה זו

  • 12.

    תמימים - או תחמנים? (ל''ת)

    הלוך חזור בכרטיס אחד, 01/04/12 12:33


    IP: 79.182.136.73 דווח על תגובה זו

    • תקף לשעה וחצי

      טעות - הכרטיס הלוך חזור ממילא, 01/04/12 13:59

      אני לגמרי מאמין להם, אין לי ספק שהם לא ניסו לתחמן או משהו כזה, ההתנהלות של פקחי סיטיפס אלימה באופן קיצוני, וחברת סיטיפס מתנהגת בחוסר הגינות בכל - החל מהרמייה במכירת הכרטיסים ועד התרת הרסן בהתנהלות פקחיה הערסים.

      IP: 109.144.222.147 דווח על תגובה זו

  • 11.

    למה בגרמניה,יפן,ונזואלה,ניגריה,בורמה אף אחד לא מנסה להתחכם ורק כאן? (ל''ת)

    ספורט לאומי חדש לנסוע ברכבת הקלה בלי להעביר הכרטיס, 01/04/12 12:32


    IP: 79.183.34.187 דווח על תגובה זו

  • 10.

    לכל היחצנים של הרקבת הקלה

    ביתר, 01/04/12 12:28

    מספיק! ההתנהלות הבריונית והדוחה שלכם לא נכונה. כן יש כאלה שלא מעבירים בתמימות. אפשר להסביר ולהתריע. סתם מנסים למלא את הכיסים

    IP: 212.179.63.66 דווח על תגובה זו

    • תגובה ל 11

      xx, 01/04/12 13:07

      מפני ששבמדינות האלו ברגע שקנית כרטיס אין צורך לכרטס אותו שוב הוא בתוקף מהרגע שקונים אותו.

      IP: 188.155.221.246 דווח על תגובה זו

      • לגבי גרמניה - אתה טועה. חייבים לתקף כרטיסים באוטובוס וברכבת (ל''ת)

        דורון, 01/04/12 23:23


        IP: 132.66.234.238 דווח על תגובה זו

  • 9.

    הם לא שכחו לשלם

    סטודנט, 01/04/12 12:21

    הם שילמו אך לא העבירו כרטיס. גם אני לא הבנתי בדיוק איך מעבירים את הכרטיס הזה. זה לא כמו ברכבת הרגילה שאתה מעביר כרטיס ואז נכנס והולך רציף המתאים ועולה לרכבת.
    גם העניין הזה של כרטיס ''רב-קו'' פשוט מצחיק. שבמקום שתהיה אפשרות להטעין בכסף אתה צריך לשלם באופן נפרד לאגד, דן או רכבת קלה. אפילו אין אפשרות להטעין את הכרטיס דרך האנטרנט או משהו אתה צריך להביא את כל הכסף ולהתחיל להטעין אצל הנהג.
    אני חשבתי שטעינת כרטיס רלווהטית לכל כלי התחבורה.

    IP: 109.64.17.168 דווח על תגובה זו

    • אפשר להטעין בכרטיס אשראי

      איליה, 01/04/12 14:46

      אפשר להטעין את הרב קו בכרטיס אשראי בכל עמדת תשלום של הרכבת הקלה, וזה תקף גם לנסיעות באגד.

      IP: 194.90.18.242 דווח על תגובה זו

      • מה זה אומר תקף גם לאגד?

        סטודנט, 01/04/12 16:50

        שאפשר להטעין דרך כרטיס אשראי, או שצריך להטעין באופן נפרד לאגד? כי אני קיבלתי על זה כנס ששילמתי באגד ולא ברכבת קלה.
        תודה מראש.

        IP: 109.64.17.168 דווח על תגובה זו

  • 8.

    עוד קבוצת כוח אלימה בארץ.צריך לעצור חברות כאלה בהתחלה.זבל של הנהלה. (ל''ת)

    אהרן, 01/04/12 12:18


    IP: 77.127.52.131 דווח על תגובה זו

  • 7.

    לא להתמם

    משה, 01/04/12 12:16

    חברים יקרים, ברור שהישראלי הטיפוסי יחפש איפה אפשר לתחמן את המערכת...יש שלטים שמסבירים בדיוק איך צריך לכרטס, בטח הם חשבו שהם ישמתשו בכרטיס פעמיים בהלוך ובחזור
    בכל מקרה מה שבטוח פעם הבאה שהם יסעו הם ינקבו את הכרטיס וככה גם כל מי שראה את הכתבה
    הגיע הזמן שנתחיל להתנהג כמו בני אדם תרבותיים ולא כמו חיות, המחיר לא יקר !

    IP: 93.58.166.168 דווח על תגובה זו

    • משה! אין לך מושג על מה אתה מדבר. ראה תגובתי למספר 6. (ל''ת)

      ?, 01/04/12 12:37


      IP: 79.181.160.116 דווח על תגובה זו

    • הכרטיס תקף לשעה וחצי

      שוב טעות, 01/04/12 14:02

      1. הם יכלו לנסוע הלוך חזור באותו מחיר - הכרטיס תקף לשעה וחצי.
      2. הכרטיס תקף רק לאותו היום, ככה שהם לא ירוויחו דבר אם לא ישתמשו בו.

      הבנת?

      החושד בכשרים לוקה בגופו.

      IP: 109.144.222.147 דווח על תגובה זו

  • 6.

    הקנס מוצדק לחלוטין. הם ניסו להתחמק מתשלום.

    אלון, 01/04/12 12:15

    הם ידעו טוב מאד שהנסיעה ברכבת הקלה עולה כסף, שיפסיקו לקשקש.

    IP: 109.67.235.24 דווח על תגובה זו

    • בתוך הרכבת נתקלתי במקרים שמוכיחים את ההפך ועזרתי להם לתקף

      ?, 01/04/12 12:35

      לפני שיחטפו קנס

      יש לא מעט אנשים שעדיין לא הבינו אך צריך לשלם על נסיעה ברכבת באופן עצמאי.

      IP: 79.181.160.116 דווח על תגובה זו

      • הסיבה היחידה שעזרת לאנשים מתקשים לתקף היא

        בזוקה, 01/04/12 13:50

        כדי שלא יחטפו קנס.
        זה מוכיח שהקנס עובד. נקודה.

        עוד חצי שנה כווווולם ידעו טוב-טוב שצריך לתקף, וזהו.

        IP: 84.228.10.195 דווח על תגובה זו

        • השאלה היא

          דג, 02/04/12 00:26

          למה??? למה אנחנו צריכים לסבול ולקבל קנסות לא הוגנים, רק כדי שלחזירים האלה יהיה יותר נוח?
          שיתאמצו קצת לשם שינוי

          IP: 109.65.229.17 דווח על תגובה זו

  • 5.

    180 שקל לבן אדם, פשוט לא יאומן... (ל''ת)

    יובל, 01/04/12 12:06


    IP: 132.69.231.252 דווח על תגובה זו

  • 4.

    כן, אחרי זה הם גם ''שכחו'' לשלם בסופר.. נו באמת..

    פנדה, 01/04/12 12:00

    מה שערורייתי בזה שדורשים שמי שעלה על הרכבת גם ישלם על כרטיס?? תנסו לעשות אותו תרגיל בגרמניה למשל, תראו איזה קנס תקבלו

    IP: 193.43.245.250 דווח על תגובה זו

    • אדיוטית!! הם שילמו על הכרטיס! הם לא ידעו שהם גם הכרטיסנים

      רכבת קללה, 01/04/12 12:15

      וזו עיר הבירה שלנו. סיטיפס עושה כסף לא מהנוסעים אלא מההתעללויות האלה

      IP: 84.111.191.206 דווח על תגובה זו

      • קשקוש. זה מאוד ברור שצריך לתקף את הכרטיס

        יוספוס, 01/04/12 12:53

        קודם כל זה קיים בהרבה מאוד מקומות בעולם, לא רק בעיר הבירה שלנו. אבל בלי קשר לזה, אפשר לראות מה האנשים האחרים עושים ולנהוג כמוהם.
        המכשיר של התיקוף נמצא בכניסה לרכבת, כך שקשה לפספס. מישהו שם ניסה לחסוך כסף.
        (זה כמובן לא מצדיק את ההתנהגות של הפקחים, שהיו יכולים להגיד לאנשים לתקף את הכרטיס שלהם במיידי וזהו, במקום האובר מוטיבציה שלהם לתת דוחות).

        IP: 147.237.70.108 דווח על תגובה זו

      • אידיוט - הם ידעו בדיוק מה שהם עושים

        אלי מימון, 01/04/12 12:56

        צריך לחזור - לא? יתכן שתמימים. יתכן שלא. תפסיקו לבלבל את המוח.

        IP: 84.108.206.254 דווח על תגובה זו

      • נראה לי שאת לא מבינה

        אבי, 01/04/12 13:05

        הם אכן קנו כרטיס אבל כל עוד על לא מתקפים (ככה אומרים?) או מכרטסים את הכרטיס הם יכולים לעשות בכרטיס עוד שימוש ועוד שימוש ועוד שימוש ועוד שימוש.
        ממש כמו ברכבת. כל עוד לא העברתי את הכרטיס בשער זה כאילו לא השתמשתי בו. אז בגלל זה הקנסות. כי אנחנו חיים במדינה שמקדשת את הקומבינה ואת התחמון ולכן הקנסות הכבדים. ממש כמו הקנסות במס הכנסה. אם יש למשפחה הזו תלונה שתפנה לפניות הציבור ואם התלונה מוצדקת, ונראה שיש להם סיבה מוצדקת, יבטלו את הקנס. ככה הדברים עובדים במדינה מתוקנת.

        IP: 85.250.38.139 דווח על תגובה זו

        • נראה לי אתה לא מבין

          אוהד, 01/04/12 15:11

          1. הכרטיס ברכבת הקלה תקף אך ורק ליום בו נרכש - בשונה מהכרטיס ברכבת ישראל, שאכן תקף כל עוד לא הוחתם.

          2. הכרטיס תקף לשעה וחצי ואפשר לנסוע הלוך ושוב, כל עוד התיקוף השני נעשה בתוך אותו זמן.

          כנראה לא נסעת עדיין ברכבת הקלה בירושלים ולא חווית את ההתנהגות המופרעת של הפקחים.

          אני קניתי 8 כרטיסים במכונה, השתמשתי בארבעה ביום הראשון (לא ידעתי שאני יכול לחזור עם אותו כרטיס), למחרת עליתי לרכבת והתברר לי שהכרטיסים תקפים רק ליום הרכישה, פניתי לפקח כדי לברר איתו את העניין והוא ישר התנפל עלי ''בוא תרד אני ארשום לך דו''ח''...
          לא קיבלתי דו''ח, אבל נציגי סיטיפס כבר רמזו לי שלא אקבל החזר עבור הכרטיסים שרכשתי. זו התנהלות לא הוגנת. וסביר להניח שאעדיף להימנע מנסיעה ברכבת הקלה שכן היד של הפקחים קלה על הגה הדו''ח, וזה לא מקובל באף מקום בעולם.

          IP: 109.144.245.193 דווח על תגובה זו

      • בכל מקום באירופה קונים כרטיס, משלמים ואחר כך חייבים לתקף אותו

        דורון, 01/04/12 23:25

        לא המציאו את זה בישראל.

        IP: 132.66.234.238 דווח על תגובה זו

    • פנדה, לא קראת את הכתבה? הם בהחלט קנו כרטיסים

      יצחק, 01/04/12 12:54

      רק לא ידעו שצריך להחתים אותם. אני את הקנס הזה לא הייתי משלם! במקום להורות למשפחה להחתים - ואיך לעשות את זה - גירשו אותם מהרכבת וגם קנסו אותם! אכן, שירות למופת...

      IP: 94.159.184.143 דווח על תגובה זו

  • 3.

    חרם צרכנים על הרכבת הקלה - הדבר היחיד שיעבוד !!!!! (ל''ת)

    רוני, 01/04/12 11:33


    IP: 212.179.18.50 דווח על תגובה זו

    • הלוואי! רק במסגרת המונופול של הרכבת על עורקי תחבורה מרכזיים בעיר -

      אחת העם, 01/04/12 13:05

      בטלו את שאר התחבורה הציבורית, בטוואי בו נוסעת זו, כך שמי שתלוי בתחבורה הצבורית, לא ממש יכול לפסוח עליה....

      IP: 77.126.141.239 דווח על תגובה זו

  • 2.

    זאת רכבת קללה !

    julia, 01/04/12 11:12

    האנשים רכשו את הכרטיסים במחיר מלא, אז מה הבעיה לסייע להם !
    הציבו בכוונה פקחים בריונים גסי רוח

    IP: 212.143.122.5 דווח על תגובה זו

  • 1.

    אין נוסעים אין פקחים! (ל''ת)

    גלעד, 01/04/12 09:54


    IP: 62.219.196.223 דווח על תגובה זו