• 47.

    סיטי פס

    עופר, 23/03/12 08:11

    גם אני נסעתי ברכבת בפעם הראשונה והאחרונה לעת עתה וקבלתי דוח,הכל תועד בסרט שמצוי בבית המשפט מקווה אני שהאמת והדיון יהיה עינייני.

  • 46.

    הדבר הכי גרוע כשצריך להחליף אוטובוס לתוך השכונות

    עדנה, 20/03/12 07:53

    למה אף אחד לא מדבר על זה !!!!!!!!!!כמו סרדינים אנחנו מחכים בהר הרצל בקור כלבים כדי להחליף אוטובוס לנסוע לשכונות . אני מזועזעת כל פעם מחדש אחרי שאנחנו עוברים את סיוט הרכבת אנחנו מתחילים את סיוט האוטובוס

  • 45.

    משהו לגבי נהגי הרכבת הערבים

    ירושלמית, 19/03/12 23:36

    אני עוברת הרבה פעמים ברחוב יפו ולפעמים הרכבות עוברות בניחותה - במהירות נמוכה יחסית, ובנהגים משתמשים רק בפעמון העדין להזהיר את הנוסעים, אבל יותר מדי פעמים ראיתי רכבות עוברות ברחוב העמוס הזה, ביחוד באיזור כיכר ציון במהירות גבוהה מדי והנהגים משתמשים בפראות בצופר החזק באופן שמפריע את שלוות הרחוב והמטיילים בו. פעם אחת ראיתי נהג רכבת שכמעט דרס שני נערים (עם כיפה) שלא הספיקו לחצות את הפסים וצפצף בחוזקה בצופר. אפשר לראות את הנהגים ברכבת הקלה ומשום מה אלה תמיד נהגים שנראים ערבים שנוהגים בצורה פרועה כזאת.
    רחוב יפו הוא רחוב עמוס בתי קפה ואנשים שמטיילים בו להנאתם. אנחנו לא צריכים נהגים חסרי אחריות ופרועים שבמקום לנסוע במהירות מתונה ולשהתמש בגלינג גלינג העדין, נוסעים במהירות גבוהה מדי וצופרים ללא הפסקה בצופר החזק במקום בגלינג העדין.
    אשמח אם יהיה יותר פיקוח על הנהגים בנושא הזה. עדיף פיקוח סמוי - כי ברור שהנהג ינהג כמו שצריך אם הוא ידע שיש פקח לידו.
    הקטע של יפו בין העירייה לבניין כלל הוא איזור תיירותי עמוס אנשים ואפשר בקטע הקצר הזה להאט את המהירות ולהימנע מלהשתמש בצופר החזק אם זה לא לגמרי הכרחי.

    • איך את יודעת שהנהגים ערביים? ראית ת''ז?

      ירושלמי אחר, 21/03/12 12:48

      אולי הם מרוקאים, עיראקים, כורדים או כל עדה אחרת של יוצאי המזרח שחיצונית נראית כמו ערבים?
      גזענות היא מחלה קשה שנפטרים ממנה כנראה רק בבית הקברות, 4 אמות מתחת לאדמה.

      • עניין של נסיון של חיים עם הערבים - אני יודעת לזהות ערבים

        ירושלמית, 22/03/12 13:12

        ולגבי גזענות - ברגע שאראה נהג אוטובוס ערבי נוסע כמו בן אדם ולא בצורה פרועה וברברית, ומדבר בנימוס אל הנוסעים, אולי אשנה את דעתי ה''גזענית'' על הערבים.

  • 44.

    תנו לנו לבחור איך אנחנו רוצים לנסוע!!!

    שבויים של הרכבת, 19/03/12 22:56

    כשמבטלים את כל האוטובוסים שנוסעים במקביל לרכבת- אין לנו ברירה אלא לנסוע בה, למרות שזה מאריך לנו את זמן הנסיעה, לא נוח ודורש מעברים חוזרים בין הרכבת לאוטובוסים.
    אם היו משאירים את האוטובוסים- לרכבת היתה תחרות, ואולי זה היה מניע אותה להשתפר- ובעיקר להתנהג בצורה יותר נעימה ללקוחות.
    אני בעד להחזיר את האוטובוסים- במיוחד בדרום העיר- והלקוחות יצביעו ברגליים.

  • 43.

    סיטיפס , אגריפס , שמים פס , והכל מפוספס (ל''ת)

    ישראלי, 19/03/12 22:42

  • 42.

    הדבר הכי טוב שקרה בעיר בשנים האחרונות (ל''ת)

    די לקוטרים, 19/03/12 21:10

  • 41.

    שימו פס על סיטיפס

    ירושלמית, 19/03/12 19:20

    ביזיון בושה וחרפה במקום שנתקדם ונשתכלל אנחנו הולכים אחורנית . אנחנו נראים כמו עדר כבשים מדינת העולם השלישית. פשוט להחרים את הרכבת התקלה הזאת

  • 40.

    נהנה לנסוע ברכבת הקלה, והעתיד בשער

    אבי לוי, 19/03/12 17:52

    יותר מייאש לחפש חנייה, לסחוב סלים, להיטלטל באוטובוס, אני משאיר את הרכב לייד הבית, יורד 50 מטר נכנס לרכבת (בתחנה בה נדקרה החיילת המסכנה) ונהנה כל הדרך למרכז העיר, אפרופו הדקירה של החיילת, כמה מאות נוסעים נהרגו באוטובוסים, כמה עשרות אלפים במכוניות וכזו כמות בים ובאוויר? אז מה קרה? השביתו את התנועב האווירית בעולם?....האוטובוסים ריקים? סבלנות ועוד קצת סבלנות, עם השלמת הקו המהיר מתל אביב לירושלים (ובטח כבר כותב המאמר הכין כבר תחקיר)תהפוך ירושלים למרכז הארץ גם מבחינה תחבורתית.

    • כנראה שאתה בר מזל.

      צבי, 21/03/12 23:06

      רוב הנוסעים לא גרים 5 דקות מהרכבת.

      אני מניח שאתה עם חופשי חודשי - ולכן לא גילית עמדות כרטוס שלא פועלות ופקחים ממש נחמדים שרק מחכים שתעז לעלות לרכבת ולפנות אליהם.

      וכנראה שרק נסעתה בשעות השיא- למה? כי רק אז הרכבת באמת יותר מהירה ופועלת כל 12 דקות לערך. אם תסע בלילה תגלה שאתה תחכה 26 ואפילו 39 ו 42 דקות- מנסיון!!!
      אתה גם כנראה לא לחוץ מידי כי תחכה 12 דקות כארש כתוב שהרכבת מגיע עוד 3 דקות וזה לא מפריע לך.

      כנראה שגם התנהגות הפקחים לנוסעים סביבך לא מפריעים לך במיוחד.

      אבל כן, זה צעד ראשון חיובי בבירה, וזאת חברת רכבות ותפעול תקלה ולא רכבת תקלה.

  • 39.

    מעולה, עכשיו גם את רכבת ישראל. (ל''ת)

    מנשה, 19/03/12 17:34

  • 38.

    הדבר הכי נבזי ברכבת התקלה..

    מיכל, 19/03/12 15:15

    זה שהיא עוברת בבית חנינא ושועפט. תושבי צפון ירושלים הפכו לבני ערובה. כבר היה פעם אוטובוס מס' 25 שעבר בשועפט ונזרקו עליו אבנים בלי סוף עד שמסלולו שונה. זה ממש פשע נגד אוכלוסיה שאין לה כוח, להכריח אותם לנסוע דרך אזור מסוכן. אני לא רוצה לנסוע באזור ערבי (אני פוחדת!) אבל מכריחים אותי. שניר ברקת וישראל כץ יסעו שם בעצמם כל יום! חוץ מזה למה אין ערכות עזרה ראשונה בקרונות? ראינו מה קרה בפיגוע הדקירה האחרון. גם נהג סתום בלי שיקול דעת וגם אין ערכת עזרה ראשונה, למרות שדובר הרכבת טען שיש. שקרנים!

    • מסכימה איתך ב-100%

      ירושלמית, 19/03/12 23:40

      איך אפשר לצפות מאישה לנסוע ברכבת בעשר בלילה למשל מבילוי בעיר לביתה בפסגת זאב כשהיא לא יודעת אם היא לא תישאר לבד עם חבורת נערים משועפאט בקרון. או שפתאום יעלה בשועפאט צעיר ערבי לקרון שהיא נמצאת בו לבד. זה נראה לי מאוד לא בטוח כל הסיפור הזה.

    • צודקת!!! לא יעבור הברבה זמן שישנו את התוואי שלה משם

      יוסי, 20/03/12 00:39

      וחכו עוד יעמידו לחקירה את המהנדס האדיוט והעריה.....


      בלתי נסבל!!!!!!!!111

    • יש ערכות עזרה ראשונה.

      צבי, 21/03/12 23:08

      יש בכל תא נהג- כלומר 2 בכל קרון, 4 בכל רכבת.
      למי יש מפתח לתא נהג חוץ מהנהג- לא ברור במיוחד...
      בכל מקרה קיימת מערכות חרום לתקשור עם הנהג ואף לעצירת חרום של הרכבת על ידי הנוסעים.

      רכבת תקלה אבל לא הכול באמת תקלה.

  • 37.

    רכבת הקללה.

    prms-g, 19/03/12 14:47

    אני מצטער זה לא רכבת קלה זאת רכבת הקללה להרוס הכול ולחזיר את האוטובוסים במקומה.

    • שכל המעורבים בבניית הרכבת הזו יהיו חולים במחלות הכי קשות

      רונ י, 19/03/12 16:37

      הלוואי שהאוטובוסים יחזרו ובמקביל גם תהיה רכבת. מדוע האזרח מחוייב לנסוע רק ברכבת? ממש לא מובן לי . בחו''ל (כן בחו''ל) יש גם רכבת וגם אוטובוסים . מדוע פה מחייבים רק רכבת? ממש התעללות באזרחים (נשים ילדים קטנים תלמידים, אנשים מבוגרים , זקנים , חולים, מסכנים וכאלה שידם אינה משגת רכב ) . תמיד החלשים והעמך ''נדפקים'' ואוכלים אותה. כל יום בוקר וערב (בדרך לעבודה ובחזרה מהעבודה) אני מאחלת לכל הגורמים שנתנו יד בדבר הקלוקל הזה שנקרא רקבת (מלשון רקובה) מחלות כמו מחלת דלקת ריאות (מפני שאנו קופאים בקור וברוח בתחנות הפתוחות) שיהיה להם מחלות בגפיים וברגליים (מפני שהם גרמו לנו להארכה וביזבוז זמן) בקיצור שהם ישבו בבית ולא יוכלו לצאת מביתם מפיאת המחלות שיהיו להם .... אני פשוט בזה להם ושונאת אותם ..

  • 36.

    התקשורת מעולם לא היתה יותר עוינת

    עזרא מועלם, 19/03/12 14:01

    חמש עשרה דקות נסיעה נעימה מהר הרצל לשוק. חלונות ענקיים. מיזוג יעיל אין טילטולים אין רעש של מנוע דיזל אין צחנת עשן דו פחמני. מה אפשר לבקש יותר? נסיעה כזו באוטובוס היתה מותירה אותי מותש ועצבני ליום שלם. מעולם, אבל מעולם, לא נתקלתי בבעית כירטוס, לעומת זאת אין נסיעה שאני לא רואה מתפלחים חוכמולוגים וציבור גס רוח שמתנפל על הפקחים. אנשים ירושלים קיבלה מתנה שתלך ותוכיח את עצמה עם השנים ובמקום זאת אנחנו קוראים מאמרי הסתה ובורות כגון זה ומתמלאים בתיסכול מיותר ולא עניני. מישהו זוכר כמה עלה להחנות רכב במגרש החניה בכיח בשוק? מישהו זוכר כמה זמן עמדנו בפקקים ברחוב אגריפס? מישהו זוכר איך נראה מרכז העיר פעם? מישהו זוכר כמה זמן לקח להגיע לעיר העתיקה באוטובוסים? יאללה נו. תלמדו להנות מחיים ירושלמים חמוצים

    • חשבתי כמוך

      יצחק, 19/03/12 15:03

      כעסתי על כתבים שבדרך כלל אינם צורכים את הרכבת כמוני. גם אני המתנתי בסבלנות רבה והייתי מן הסנגורים הגדולים של הרכבת, אבל לאחרונה תכפו תקלות בלתי נסבלות. הצגים אינם אמינים, הרכבת מגיעה לעתים בתכיפות של 30 עד ארבעים דקות והתנהגות המבקרים ברוטלית, גסה ובלתי נסבלת. אסור לנו להשאר אדישים לכל זאת.

    • והפקחים מעולם לא הייו עוינים יותר לאנשים.

      צבי, 21/03/12 23:12

      נסיעה נעימה? פחחח...

      זאת לא התקשורת- זה תלונות אין ספור מהנוסעים המסכנים.

      ומצטער אבל עולה חדשה מאתיופיה שעולה לרכבת ורוצה לשלם והפקח פשוט לא אכפת לו - זה לא שרות זה עולם שלישי.

      או שהמכונה לא עובדת ותשובת הפקח היא- אז תקח מונית, זאת לא בעיה שלי! הוא אפילו לא יודע למי ואיך לדווח על בעיה- רק שאני אתקשר למרכז שירות- דרך אגב לקח להם 9 דקות שלמות בכלל לענות לי.

      התקשורת עוינת? לא נראה לי.
      החלטות של משרד התחבורה ותפעול הרכבת והפקחים עוין את אכלוסיית ירושלים ובעיקר את החלשים בה.

  • 35.

    הצטרפו למחאה בפייסבוק ''רכבת תקלה''

    עידו נווה, 19/03/12 12:05

    אחרי שלא פירסמו 4 תגובות קודמות שלי

  • 34.

    למה זה כל כך קשה כאן? למה קשה לייצר מערכת תחבורה ציבורית יעילה

    תמי, 19/03/12 11:49

    מערכת התחבורה הציבורית של ניו יורק מסיעה כל יום למעלה מ 11 מיליון וחצי אנשים!! ופה מתקשים לשרת 100,000 נוסעים!

  • 33.

    כאחד שעולה על הרכבת פעמיים ביום לפחות

    יובל מקרית יובל, 19/03/12 11:32

    אני יכול להגיד לכם שזו פשוט רכבת מצויינת.
    בסדר, קצת צפוף , אולי יותר עמדות תשלום, נו שוין...
    לקח 300 שנה להרים אותה, מזה מתבכיינים???

    היא סבבה. לחלוטין. שקטה . אני לא מחכה יותר מ10 דק וגם זה לעיתים מאד רחוקות.
    15 דקות הופכים להיות נודניקים. ממשיכים להתעקש להצדיק את עצמם.

    לא חייבים להתלונן. גם להגיד שמשהו אחלה וזה קורה כאן ולא בשוודיה או בהולנד, זה אפשרי.
    ויש כאן רכבת שהיא אחלה. זהו.

    • יובל אני מסכימה איתך אבל שנינו לא גרים בפסגת זאב...

      מישהי, 19/03/12 23:43

      אל תשכח שמאיפה שאתה מגיע אין שכונות ערביות בדרך. תחשוב על תושבי פסגת זאב האומללים שהרכבת נבנתה בראש ובראשונה כדי לשרת אותם. היית נותן לבת שלך לנסוע לבד ברכבת בשעות הערב לשם כשבדרך יש 3 תחנות בשכונות ערביות, ושבאב ערבי שעולה חופשי?

  • 32.

    באתי מתל אביב

    זאב, 19/03/12 11:29

    ברחוב יפו פינת המלך ג'ורג' ניסיתי לשוא לקנות כרטיס באוטומט, וויתרתי על התענוג ועליתי לאוטובוס.
    מדוע אין אפשרות לקנות כרטיס אצל הנהג כמקובל ברכבות קלות בכל אירופה?

  • 31.

    המצב הרבה יותר גרוע מהמתואר בכתבה. מונופול פרטי שאכפת לו רק מכסף.

    זיו, ירושלים, 19/03/12 11:27

    כל מי שלא עובר דרך המסוף של הר הרצל, שלא יעיז להלל, כי דרכו, 60000 איש לכודים.

    אפשר לכתוב רשימות שלמות על כמה שהמצב חמור, אבל שתבינו. אם יש חפץ חשוד נתקענו לגמרי, וממש ממש לא אכפת לי אם סיטי פס אשמים בזה או מישהו אחר. הם מונופול, ומהרגע שהם מונופול אני אסיר שלהם. אין לי דרך חלופית, ואם אני מחכה חצי שעה רק לרכבת (ואח''כ עשר דקות לאוטובוס) זו בעיה שלי.

    אתמול, בשביל להגיע לגבעת רם, מקריית יובל, הייתי כמעט שעתיים בדרכים (הלוך חזור). ואתמול ד''א לא היה חפץ חשוד.

    זה נראה למישהו כאן הגיוני?!

  • 30.

    מה יש לכם הרכבת זה אחד הדברים..

    שמאלנים דייי, 19/03/12 11:23

    כבר כמעט לא עומד בשום רמזור. התדירות בסדר גמור תפסיקו לבכות כל הזמן.. אני ממש מרוצה מזה ..

    • עוד לא נסעת בה, נכון? (ל''ת)

      ירושלמית, 21/03/12 17:26

  • 29.

    ברוכים הבאים לכלא סיטיפס! נוסעים שבויים!

    עידו נווה, 19/03/12 11:20

    אסירי מערב העיר מקבלים בברכה את הדגים החדשים בכלא סיטיפס- תושבי צפון העיר, פסגת זאב ונווה יעקב.
    תודה לסוהר הראשי ישראל כץ.

  • 28.

    לא מציגים יותר כרטיסים לפקחים!

    עידו נווה, 19/03/12 11:17

    הפגנה ביום שישי הזה ב-13:00 נגד הרכבת תקלה. בתחנת שוק מחנה יהודה.

  • 27.

    ברור שיהיו תקלות, אבל בגדול ! לדעתי מדהים!

    יובל, 19/03/12 11:17

    הרכבת מדהימה, שדרגה את העיר , לראות את רחוב יפו ולהתמוגג, ממש אירופה , שימו לב למבנים ותיווכחו בכך.

  • 26.

    הצטרפו למחאה בפייסבוק ''רכבת תקלה''

    עידו נווה, 19/03/12 11:16

    המדינה יצרה על גב האזרחים מונופול פרטי בשם סיטיפס. המדינה התחייבה לסיטיפס שתהיה מונופול ולכן היא ניתקה את דרום מערב העיר והולכת לנתק את צפון העיר ולהפוך את כולנו לאסירים של כלא סיטיפס.

  • 25.

    כמה שטויות בכתבה אחת

    אורן, 19/03/12 11:11

    אין ספק שמישהו הזין אתכם נגד זה.
    כמו כל מערכת חדשה יש חבלי לידה לרכבת. תוסיפו את העובדה שיש אנשים שקשה להם עם שינויים והם אוהבים להתלונן + אנשים בעלי אינטרסים נגד הרכבת הקלה ותקבלו כתבה מהסוג הזה

    • ואתה כנראה לא נוסע ברכבת. או שפשוט עיוור למצב. (ל''ת)

      צבי, 21/03/12 23:13

  • 24.

    לעלות עם מצלמת הסלולרי פתוחה ולצלם כל התנהגות בלתי הולמת של פקחים.

    אריאל, 19/03/12 10:53

    בנוסף לבקש מהם תעודות ולרשום פרטים.

  • 23.

    כשהמכונית הופיעה בעלי הכרכרות והסוסים עשו הרבה רעש, זו כתבה באותה רוח. (ל''ת)

    דן, 19/03/12 10:49

  • 22.

    צריך מנהרות בצמתים המרכזיים, כמו בצומת של רמת אשכול הגבעה הצרפתית! (ל''ת)

    גלינה, 19/03/12 10:46

  • 21.

    הפקחים של סיטיפס עובדים בניגוד לחוק

    עוז, 19/03/12 10:46

    ע''פ החוק הם רשאים לבקש את הרב-קו לביקורת רק אם הם מציגים תעודה חתומה בידי סיטיפס בה מפורטים פרטיהם האישיים ותפקידם. אין להם את התעודה. לחלקם אין גם תג על החזה.
    בפעם הבאה שמסקשים מכם כרטיס לסיקורת, תבקשו לראות תעודת ''פקיד רכבת'' כמחוייב ע,פ החוק.

  • 20.

    נהגי המוניות הכורדים, עושים הכל כדי להשמיץ את הרכבת הקלה, פשוט זוועה! (ל''ת)

    רוי, 19/03/12 10:44

  • 19.

    כתבה עויינת. אני נהנה מכל רגע מהרכבת הקלה. סוף סוף עיר מודרנית! (ל''ת)

    דן, 19/03/12 10:43

  • 18.

    תגובת סיטיפס ''הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם''

    ליאור, 19/03/12 10:35

    אנחנו הירושלמים בני ערובה, אם יש חפץ חשוד במסלול של אוטובוס הוא עוקף אותו או מוריד את הנוסעים והם הולכים לימצוא אלטרנטיבה,
    מצאתי את עצמי לא פעם עומד ברקבת (לא שגיאת כתיב) בצפיפות שלא תאמן והרכבת פשוט עומדת ולא זזה (באותה הפעם זה היה כי הרכבת הייתה כל כך עמוסה עד שהדלתות לא נסגרו אז היא פשוט עמדה 15 דק')
    תודה סיטיפס, תודה עריית ירושלים, ותודה למדינה על שהרסתם לי את היכולת להתנייד בכבוד בירושלים

  • 17.

    גועל נפש של שירות.......... (ל''ת)

    יוסי כהן, 19/03/12 10:24

  • 16.

    צריך לשלוח עוד אוטובוסים של אגד להר הרצל

    אנט, 19/03/12 10:22

    לאחר הירידה מהרכבת, תושבי קריית מנחם נאלצים להלחם זה בזה על הכניסה לאוטובוס צפוף עד אפס מקום ולקלל את יומם. פשוט חרפה.

  • 15.

    בניגוד לכתבה לדעתי הרכבת מוכיחה את עצמה כיעילה

    מיכל, 19/03/12 10:02

    הבת שלי נוסעת לבית ספר כל יום עם הרכבת.
    בעלי שעובד במרכז העיר מעדיף את הרכבת על פני הרכב.
    ושניהם מאוד מרוצים מהתדירות ונוחות ההגעה.
    (ואני לא מסיטיפס)

    • כל הכבוד לבת שלך

      יצחק, 19/03/12 11:37

      אבל גם אני נוסע ברכבת כל יום והנסיעה ברכבת האריכה את זמן הנסיעה היומי בחצי שעה לפחות. דווקא בשעות העומס המתנתי לרכבת יותר מחצי שעה ולא פעם אחת.

  • 14.

    ''סיטי פס'' כי שמים על הסיטי פס (ל''ת)

    יעל, ירושלים, 19/03/12 09:49

  • 13.

    רכבות בונים מתחת לאדמה, לא מעליה (ל''ת)

    שלא יעשו אותה טעות בגוש דן, 19/03/12 09:43

  • 12.

    יא בכיינים, הרכבת בסדר גמור חלאס! (ל''ת)

    רכבת, 19/03/12 09:20

  • 11.

    נבזות המבקרים

    יצחק, 19/03/12 09:18

    בנותי (7 ו13) אולצו לרדת באזור שער שכם מן הרכבת משום שכרטיס האוטובוס המזכה אותן בנסיעה ברכבת במשך 90 דקות לא סיפק את המבקרת. היא הורידה שתי ילדות קטנות בוכיות במקום מסוכן בלי יכולת להגיע לביתן.

  • 10.

    זו רכבת הבושה.מי שהגה את רעיון העיוועים הזה כמו שזה היום

    היה כנראה דפוק בראש, 19/03/12 09:15

    התעמרות והתעללות בתושבי העיר שנמשכה במשך 12 שנים והתוצאה. ביזיון.ביזיון.ביזיון

  • 9.

    אנחנו בפסגת זאב ידענו מזמן שמדובר בתקלה גדולה. הנציגה שלנו יעל ענתבי

    אביתר, פסגת זאב, 19/03/12 09:11

    היא מהבודים בעיר שהבינה מראש שהרכבת תקלה כשכל הפוליטיקאים האאחרים תמכו בזה.

  • 8.

    שיחליפו את ''שילוט-השטרות'' המטעה שעל מכשירי רכישת הכרטיסים

    שערורייה, 19/03/12 09:11

    המכשירים לא מקבלים שטרות הגבוהים מ 50 שקל.
    זה מטעה את האנשים ומונע מהם לרכוש כרטיס לפני הגעת הרכבת לתחנה בזמן אמת.
    או שיאפשרו למכשירים לקבל את כל סוגי השטרות.

    מה זה הטימטום הזה?!

  • 7.

    צריך לקנוס את סיטיפס על כל תקלה במכונות הכרטיסים

    ירושלמי, 19/03/12 09:09

    1000 שקל ליום לכל מכונה שלא פועלת בצורה מלאה נראה לי סכום סביר.

    • צודק (ל''ת)

      יצחק, 19/03/12 10:45

    • נמוך מדי. וצריך לקנוס אותם גם על נבזות הפקחים.

      בושה, 19/03/12 11:02

      בושה

  • 6.

    כתבה מתבכיינת

    בני, 19/03/12 08:59

    במקום להודות לשיפור הרב שהיה בחודשים האחרונים, מעדיפים לקטר. אני מודה שאני לא נוסע הרבה ברכבת הקלה אבל כל פעם שזה קרה לי זה היה סביר (בהתחלה) עד טוב מאוד (לאחרונה).
    חוץ מזה, לגבי הצפיפות - כבר נסעתם ברכבת תחתית בפריז או לונדון או ניו יורק בשעות שיא ? תראו מזה צפיפות באמת. בכלל אי אפשר לעלות בלי לדרוך על אנשים.

    • בני היקר!

      הקיטורים במקומם, 19/03/12 11:09

      כסטודנטית שנאלצת להשתמש ברכבת הקלה מידי יום אני יכולה להעיד שאלו לא סתם קיטורים. אם לפני הרכבת הייתי צריכה לקחת קו אחד לבית חולים הדסה היום אני נאלצת להמתין לרכבת וגם לאוטובוס. התחנה בהר הרצל עמוסה באנשים ו תדירות האוטובוסים השערורייתית מובילה למלחמות ודחיפות של מי יעלה קודם. לשמחתי יצא לי להשתמש ברכבת התחתית של ניו יורק, לונדון, פריז, הולנד וכו'... אל תעז אפילו להשוות.

  • 5.

    ביזבוז

    יצחק, 19/03/12 08:58

    הרכבת זו ביזבוז כספי ציבור וקיפח פרנסתם של אלפי תושיבים בעיר
    על זה נאמר מעוות לא יכול לתקן

  • 4.

    רכבת הקללה

    ירושלמית, 19/03/12 08:49

    בפעמים הספורות שהשתמשתי ברכבת תמיד החלטתי שלא לנסות שוב - חלונות אטומים בלי אוורור, צפיפות, אחור בזמנים והמתנות ארוכות.

    מצחיק שסיטיפס חושבת שהיא בסדר, ועוד יותר מצחיק שכבר רוצים לבטל עוד אוטובוסים - הרכבת פשוט לא עומדת בעומס.

  • 3.

    הרכבת פחות או יותר בסדר

    ירושלמי, 19/03/12 08:49

    מבחינת הזמנים לא נתקלתי בבעיות, אכן יש עומס, אך הוא נובע מהמספר הרב של המשתמשים. נושא הקנסות צריך להיבדק! נראה לי שיותר מידי אנשים ישרים מקבלים קנסות בגלל דברים שלא באשמתם.

  • 2.

    אחד הדבברים ההזויים --רקבת עילית אלק

    xxxxxxxxxxx, 19/03/12 08:48

    במקום להקים רקבת תחתית כמו שצריך --עוד דבר אידיוט מבית היוצר הישראלי המטומטם !!!!

  • 1.

    בקרוב(?) גם בתל-אביב. (ל''ת)

    פתרון של המאה ה-19, 19/03/12 08:42