• 26.

    גזילת כספי ילדים יתומים

    אמא לילד יתום מאב, 12/01/13 11:34

    כאן מדובר על האוכלוסייה הכי חלשה שיש- ילדים יתומים, שאין להם אבא או אמא (או שניהם), ואין מי שיילחם עבורם, ואותם הכי קל לעשוק.
    תקראו את דוח מבקר המדינה על התנהלות הביטוח הלאומי- הילדים היתומים הם הציבור שהכי פחות מקבל את זכויותיו על פי חוק!! תאמינו לי שכדאי לכם לחיות ולא להשאיר אחריכם ילד יתום, אז תשמרו טוב טוב על הבריאות, ובכל מקרה תכינו צוואה, וביטוח חיים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.64.63.208
  • 25.

    ביטוח לאומי שלי

    שושנה, 11/01/13 17:18

    לא פייר שלא מכירים בנן אני לא חייבת לביטוח לאומי כולם שלמנו הכל אני ובעלי והיום אומרים לי לא מגיעה לך כולם בגלל שאני לא חיי בארץ לדעתי זה ממש בושה זה כסף שלי ןלא מגיעה לאף אחד לקחת מיתנו קש תשובה אולי תוכל לשנות ולהסביר את החוק תודה מראש

    דווח על תגובה זו

    IP: 65.9.251.31
  • 24.

    הבטחת הכנסה

    אליעזר יוסף, 30/06/12 17:13

    שלום רב,
    לפני מס'' חודשים פרשתי לגמלאות לאחר 45 שנות עבודה,לאחרונה עבדתי בחב'' לציוד משרדי גרפיטי חב'' בת של נייר חדרה,לאחר הפנסיה בגובה 1300 שח'' לערך ביטוח לאומי עם הבטחת הכנסה אני מקבל כ 3400 שח'' צחוק הגורל אפילו לא קרוב למינימום הכנסה ,הבטחת הכנסה כ 100 שח'' לשים לב לאחר
    שהפרשתי לביטוח לאומי 45 שנים איפה הכסף איפה הצדק ,לא נראה שחסר כסף לביטוח לאומי ,אולי לאזרח חסר ,למנהלים הכיסים מלאים ,שירתתי מיטב שנותי בצבא ,האזרח נרמס אין רווחה אין בטחון כלכלי העקר שיש מוסדות רווחה שר הרווחה זו מדינה אוכלת את יושביה ,
    כאן גם ההסתדרות מיותרת לסגור את ההסתדרות לא יעילים מיותרים מגינים על החזק ,ע,י סגירת ההסתדרות יחסכו המון כסף שילכו למיעוטי יכולת אולי סוף סוף תהיה מהפכה כלכלית לא לקפיטליזם מדינה קטנה המון עשירים על חשבון האזרח הקטן,הגיע זמן לשינוי כלכלי לא להטיל מיסים על האזרח הקטן כי האזרח תמיד בגרעון ,התעוררו השליטים הכל יכולים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.2.85
  • 23.

    זבל עיתונאי חסר כל הגיון

    Jehovah, 27/03/12 19:25

    מערכת גדולה מנהלים על פי עקרונות ונהלים קשיחים
    ולא בקומבינות ואילתורים.

    מה לעשות שבגן עדן חיים רק שוטים (עע זהבי). יש נקודה שבא אי אפשר לתת לכל מסכן הכל, וחייבים לחתוך ואת זה חייבים לעשות בי לעגל פינות ונקודות זיכוי.
    במוסד גדול שטויות כמו שכתובות פה מתורגמות לפרוטציות שחיתות דאגה למקורבים (מקורבים לעיתון)

    המטומטמים יכולים לקשקש בעיתון כמה שהם רוצים. רק שידחפו את ה''אידיראלים הנשגבים והנאורים'' שלהם ושלא יפריעו לרשעים לנהל דברים כמו שצריך.

    דווח על תגובה זו

    IP: 216.239.45.4
  • 22.

    אתה צודק!

    נתן זהבי ענתה, 24/03/12 08:06

    הנה סיפור קצר: לחברתי (ברחוב ארנון ת-א) ישנה שכנה המתגוררת בגפה. אותה השכנה שברה את רגלה ולא היתה לה מבצב הזה שום עזרה (חוץ מחברתי) פנתה לביטוח הלאומי על מנת שישלחו לה מטפלת. לאחר שאלות מוזרות שהפנה אליה אותו המוסד כמו: '' האם את מגיעה לשרותים בכוחות עצמך? כאשר אותה השכנה - ענתנ כן, אני יכולה להגיע עד השרותים לבדי. המוסד לביטוח הלאומי קבע שלא מגיע לה שום עזרה.
    השאלה המתבקשת : למה??(אולי כי גרה ברחוב הנחשב יוקרתי?)

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.108.20.245
  • 21.

    הביטוח הלאומי הם אוסף של חולירות

    איתמר כהן- רמת גן, 22/03/12 16:51

    הרי- בניגוד למס הכנסה- שהכסף הולך לקופת המדינה, הביטוח הלאומי - שהכסף נשאר בקופתו, הוא המוסד העשיר ביותר במדינה, כי אין אזרח שלא משלם , אבל הם הקמצנים הגדולים ביותר,קח דוגמא ממני, נפצעתי בתאונה וסבלתי מפריצת שני דיסקים בגבי, רופא המחלקה שבה הייתי מאושפז המליץ לי על ניתוח דחוף ואמר כי אם לא אעבור את הניתוח יש סיכוי שאהיה משותק, תקופה לא ארוכה אחרי שחרורי מביה''ח, ולפני הניתוח, הגשתי תביעת נכות לביטוח הלאומי, ומי ישב בועדה הרפואית ? אותו רופא שהמליץ לי על ניתוח דחוף, הברנש לא זכר אותי,כי אם היה יודע שאושפזתי במחלקה בה הוא עובד לא היה יכול לשבת בועדה, בקיצור : אותו רופא שאמר כי אני יכול להיות משותק והמליץ על ניתוח דחוף , התהפך ב180 מעלות בשבתו בועדה הרפואית של הביטוח הלאומי,ודחה את בקשתי ,

    דווח על תגובה זו

    IP: 62.90.18.189
  • 20.

    דומניסיני שהגיעה לבטוח לאומי מהמשטרה לא הפנימה את ההבדל

    רז, 21/03/12 07:30

    במקום להבין שהיא מנהלת ארגון של נתינה ועזרה לחלש היא התנהלה כאילו היא עומדת בראש ארגון של בילוש וחקירה והקשישים והחולים פושעים ועבריינים. המינוי שלה לתפקיד היה טעות, דומיניסיני היא אישה ללא רגישות לסבלו של הזולת, מה שאולי מצליח במשטרה לא מתאים לארגון סוציאלי.

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.173.13.114
  • 19.

    הבעיה של ביטוח לאומי שעל כל עני אמיתי יש עני מדומה

    b, 20/03/12 15:08

    שעובד בשחור או בריא כשור ויושב בישיבה. ברגע שנפטר המעלוקות הללו שמקבלים קצבאות לחינם יהיה כסף לנכים, לעניים האמיתיים ולקשישים

    דווח על תגובה זו

    IP: 81.218.66.107
    • אין קשר בין קצבאות זקנים לקצבאות נוכלים, לבטוח לאומי יש הרבה כסף (ל''ת)

      א, 21/03/12 07:22


      דווח על תגובה זו

      IP: 93.173.13.114
  • 18.

    נתן זהב אתה רציני?

    נ. מהדסה, 19/03/12 13:58

    פרופ' מור יוסף הביא את הדסה לפי פחת.
    גרעונות דמורליזציה קשה ניכור.

    הקמת מגדל האישפוז חלומו להנצחה עצמית הביא את6000 העובדים של ביה''ח שמצב של שקיעהה שכר תקוע פיטורין וקיבעון ניהולי.

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.179.140.132
  • 17.

    בטל''א

    ק.א., 17/03/12 17:09

    שלום לכולם,
    אוי ואבוי אם מגיעים למצב שנזקקים לשירות של הביטוח הלאומי.
    עדיף למות מלהגיע למצב שכזה.
    הם מקשים עליך, על הבריאות שלך ועל החיים שלך.
    עושים אותך עוד יותר חולה עם היחס שלהם, עם התשובות שלהם, עם הבקשות שלהם ועם הבדיקות שלהם.
    מייאש נורא ומעצבן.
    אני נתקלתי באדם עם רגל אחת שהגיע לועדה חמישית בביטוח לאומי ולא נותנים לו נכות. אמרו לו שיש פתרון לרגל. תעשה רגל תותבת.
    משהו נורא הביטוח הלאומי הזה. מוציא אותך מהכלים.
    איזה השפלה הבדיקות שלהם.
    לא מספיק שהבן אדם חולה, סובל, לא מרגיש בנוח עם עצמו עוד מקשים עליו.
    אני הייתי בוועדה רפואית קבעו לי 42 אחוז. ערערתי והעלו לי ל-49 אחוז. קיצבת נכות מקבלים מ-60 אחוז. חסר לי עוד 11 אחוז לקבל קיצבה. זה היה מזמן. בינתיים המצב הרפואי שלי החמיר מאוד ואני לא הולכת לעוד ועדה. אין לי כוח אליהם. הריצות, הבדיקות, ההשפלות, הדיבורים שלהם, מעלים לי את העצבים. אסור לי להתעצבן.
    אוי ואבוי אם בן אדם חולה ומחכה לחסדים של מישהו. לכן, הבריאות קודם לכל. מי שלא חולה לא מבין זאת.
    שנהיה בריאים, שלא יהיה יותר גרוע ושלא נזדקק לאף אחד. אמן.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.228.45.60
    • ועדות

      חנה, 17/03/12 18:24

      גם הוועדות של משרד הבריאות זה בלוף אחד גדול. הוועדה הזו יושבת רק בלל-אביב וכל הנכים, כולל הקשים, חולים וזקנים נגררים מכל קצוות הארץ לת-אביב להופיע בפני הוועדה. לפעמים יוצא לי לעבור ליד המקום ברחוב הארבעה ואני רואה כיצד הרופאים יורדים למטה ובחוץ ממתין אמבולנס ובתוכו שוכב חולה. לראות מראה כזה של חוסר חמלה להביא את החולה לשם. בימינו יש עוד כמה אמצעים כדי לבדוק חולה כזה מבלי לטרטר אותו כך.אני מקווה שאחת מן התוכניות למשל כמו המקור של רביב דרוקר תיכנס לעובי הקורה הזו. ואולי עובי הסדיסם ששולט שם.

      דווח על תגובה זו

      IP: 77.127.11.86
  • 16.

    רשעים אוכלי חינם.

    בעל ניסיון מררררררררררר..., 16/03/12 23:02

    מכבש הטראומות של ביטוח לאומי דרס גם אותי.
    אין מנוס מחבורת הרשעים הזאת.רק היושב במרומים יכול לבוא חשבון איתם.המשך קיומם הוא לעג לרש.רק שיתייסרו כמוני ואז נראה ''יד רוחצת יד'' במיטבה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.160.151.98
  • 15.

    השפלות

    רוני, 16/03/12 19:23

    אמא שלי עברה את אותם השפלות שכל זקנה עוברת. אבל אני לא ''עמדתי'' בהשפלה וזרקתי את הבוחנת מהבית והודעתי לי שהיא יכולה לדחוף את הכסף של הביטוח לאומי לאן שהשמש לא זורחת. קל לביטוח הלאומי להיטפל לזקנים חסרי ישע, את אלו שבאמת מרמים הם לא תופסים מפחד. כל הכבוד זהבי שאתה מכיר את הנושא ולא נותן לו לרדת מסדר היום.

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.67.145.12
  • 14.

    להקים מנגנון יעיל יותר כדי לברור את הנזקקים האמיתיים מהגנבים והבוזזים.

    נילי, 16/03/12 19:19

    שעושקים את כספי הביטוח ובגללם
    לציבור גדול של נפגעים וחולים
    הביטוח הלאומי לא מאמין...

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.69.237.164
  • 13.

    כל מי שנזקק לביטוח לאומי מכיר את הזוועה-זהבי צודק (ל''ת)

    לילי, 16/03/12 18:44


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.64.152.28
    • תגובה

      גיא, 17/03/12 17:46

      סיפור אישי:לפני שבועיים קיבלתי מהביטוח הלאומי הודעה שלא שילמתי ביטוח לאומי עבור חודשים 3-12.2004 (לא טעות-2004) ואני צריך תוך שבועיים להמציא הוכחות ששילמתי או לשלם את הסכום+קנס בגובה זהה.למה לוקח להם 8 שנים לגלות שלא שולם עבורי הסכום (הייתי אז מועסק כשכיר והיו צריכים לשלם עבורי) ולמה נותנים לי שבועיים לטפל בנושא ולא אני צריך לשלם קנס?

      דווח על תגובה זו

      IP: 77.125.117.144
  • 12.

    זה הזמן גם לחשוף את אלפי המתחזים הרמאים שמקבלים קיצבאות במירמה

    אזרחית, 16/03/12 17:03

    בעיקר דמי אבטלה למי שעובד ודמי אבטחת הכנסה למי שיש לו הכנסה.
    הביטוח הלאומי מתרשל בתפקידו ומשלם לאלפי רמאים קצבאות על חשבון האומללים שבאמת מגיע להם ואינם מקבלים.
    הביטוח הלאומי נלחם בחלשים שנגדם קל להילחם. את הרמאים האמיתיים הוא לא תופס.
    הפקרות והפקרת הקופה הציבורית.

    דווח על תגובה זו

    IP: 31.210.180.49
  • 11.

    כרגיל נתן זהבי צודק לגבי הביטוח לאומי ..והמנכלית הגרוע שלהם שהולכת הבי (ל''ת)

    גדי, 16/03/12 17:03


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.94.59.13
  • 10.

    מי שנתקל ברופאי הביטוח הלאומי ,מקבל טראומה לכל החיים (ל''ת)

    נבלות אחד אחד, 16/03/12 15:43


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.176.112.140
  • 9.

    תודה לאדון זהבי על הכתבה. אתה צודק ב100 אחוז (ל''ת)

    מציונה, 16/03/12 15:40


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.176.39.29
  • 8.

    הקונספציה בביטוח הלאומי- לגבות כמה שיותר ולשלם כמה שפחות (ל''ת)

    רמת שרות של עולם שלישי, 16/03/12 14:35


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.67.161
  • 7.

    הגיע הזמן להוציא את כל נושא הסיעוד מהביטוח הלאומי

    הביטוח הלאומי זקוק להתחדשות, 16/03/12 14:33

    רצוי להעבירו לעיריות.יוקם שם אגף נפרד של עובדים מיומנים בנושאי סיעוד בעלי גישה
    חיובית וחמה לאותם אזרחים חסרי ישע.

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.67.161
  • 6.

    הביטוח הלאומי הוא גוף מרושע מאד

    רונית, 16/03/12 13:47

    קשיש או נכה שמצפה לקבל הבנה או קצת חמלה בביטוח הלאומי לא יקבל זאת. במקום זאת יתקל בהרבה רשעות, אטימות, בירוקרטיה ונבזות.

    דווח על תגובה זו

    IP: 213.57.244.224
    • אף אחד לא מחפש שם חמלה, מחפשים שם לקבל כסף בחינם

      נ, 16/03/12 15:17

      כסף, כסף, תנו לנו עוד כסף...

      דווח על תגובה זו

      IP: 46.116.89.109
  • 5.

    לנתן היקר רק דבר אחד קטן

    הרשלה, 16/03/12 13:43

    שיעכנו,לפי חוק,את קיצבאות הנכים כמו של משרד הביטחון

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.64.214.108
  • 4.

    למה הם עושים אפליה בביטוח הלאומי

    אחד העם, 16/03/12 12:26

    בין הנכים???כוווולללללם נכים מאושרים על פי חוק...אההה.הנה הפיתרון שיחליפו את כול הרופאים המושחתים שיושבים בוועדות..שעל כול פסילה של נכה ..יש להם זכות לשבת בוועדה הבאה ולקבל עבור שעות הוועדה..נניח שהם מתחילים בשעה1400 עד שעה 1900..והם מקבלים פר בדיקה 250שקל ללקוח וזה מוכפל אם הלקוח מסורב...אז אם הם בודקים 20 איש לפי 300 שקל..כול אחד..מקבל את הסכום כי יש רק אורופד אחד ניורולג אחד אאג אחד,מזכירה,בשכר מינימום,ויו''ר

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.64.214.108
  • 3.

    כל הכבוד לעדה האתיופית המופלאה עוד יהיה ראש-ממשלה אתיופי ותהיה לי

    אקדמאי נאה, 16/03/12 11:35

    משרה מלאה במקום עבודתי במצודת-זאב ואשה יפהונחמדה

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.21.15
  • 2.

    המשך לאי אפשר נגדם

    ערן, 16/03/12 10:11

    יש מאות חיילים שניפגעו בעת חופשה מאושרת ולא מכירים בהם בתור נכי צהל,אני מבקש מכול מי שקורא לא להתווכח איתי או לללמד אותי משהו חדש,אין סלע או רגב אדמה בארץ או משרד ממשלתי של הפכתי..אם ההיתי מוכר בתור נכה צהל הייתי מקבל 7800 קיצבה חודשית +הלוואה לרכב ועזרה במציאת עבודה...ובמקום זאת הביטוח הלאומי שלך אותי למשרד העבודה..ושם מה הציעו לי??הפקידה אמרה לי:''אין לי עבודה..בגלל הנכויות שלך..אני אתן לך עבודה מיזדמנת..ללכת בחוף הים של עיר מגוריך עם פח אשפה ודוקרן..ולאסוף זבל....''היא הוסיפה:''שום משרד ממשלתי,בית חולים,או עסק לא יהיה מוכן לקבל נכה כמוך לעבודה''בושה וחרפה לבירוקרטיה של המדינה הזאת...אני שונא את כול הפקידים הגמדים שמנהלים לנו את החיים,מצאתי לי עבודה בשביל פת לחם..ואני מחכה ליום שאתם תיפלו שם בביטוח הלאומי

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.181.226.4
  • 1.

    אי אפשר נגד בידוח לאומי

    ערן, 16/03/12 10:01

    אני פצוע קשה מתאונת דרכים שקרתה לי בעת חופשה בשירות סדיר,זרקו אותי מהצבא על פי סעיף משנת 55 שמבטח את החייל בדרכו לבסיס וממנו.20 שנה פניתי לכווווווללללל השרים,המנהיגים,של המדינה,וכולם התנערו ממני,באותו זמן עברתי את כוווולל הוועדות של ביטוח לאומי ב:רמלה,באר שבע,תל אביב,תל השומר,וכולם אמרו לי אתה לא נכה!!יש לי 42 אורטופדי,20 ניורולוגי,15 אף אוזן גרון,20 כלי דם,והם זרקו אותי כי נפגעתי בצבא ולא באזרחות,ובכול וועדה יושה איזה אורטופד בפנסיה,ששונא שלא באתי אליו בשביל חוות הדעת,בקיצור..תבעתי אץ ביטוח לאומי..לבד..לבד..בבג''ץ..ועשיתי כתב תביעה לבד (תוך עיון וצילום של כול חוקי במדינה ,כולל משרד הביטחון שזהים לביטוח לאומי)וזכיתי..שכבוד השופט מישאל חישין קרא את כול התיק ופקד על ביטוח לאומי:''אתם תכירו בו בתור נכה''אז ביטוח לאומי עשה לי הפוך על הפוך במקום להיות נכה מתאונת דרכים עם קיצבה של 5 אלף שקל לחודש הם עשו לי :נכות כללית'' שזה 1324 שקל(מי יכול לחיות מזה???)בעוד שאם הייתי מוכר בתור נכה צהל על פי החוק ששונה ב1977 (והם לא מוכנים להכיר בחוק במי שניפגע עד שנת 1977 משנת 1948 ויש מאות חיילים שזרקו..הייתי

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.181.226.4
    • הייתי נוכחת בבדיקת זכאות ואני בטראומה

      רחל מחיפה, 16/03/12 15:02

      אחרי שתי דקות הבנתי את מה שדודתי הזקנה והישרה לא הבינה:
      הבודקת מטעם הביטוח הלאומי כנראה חייבת לחזור לביטוח הלאומי (המעסיק שלה ומשלם את משכורתה) עם המלצה לא כלומר לא לאשר סיוע.

      התוצאה:אני עשיתי עבור עצמי כל ביטוח פרטי סיעודי אפשרי הקיים במדינה, המון המון כסף. למה ??? כי ההשפלה שראיתי היתה מורידה אותי ביגון שאולה,כלומר=ההשפלה שראיתי היתה מקצרת את חיי.
      נ.ב- אני גם מארגנת כבר עכשו את ההזדקנות שלי בחו״ל,ברוך השם שנתן לי את האפשרות הזאת.ברוך הוא וברוך שמו.

      דווח על תגובה זו

      IP: 79.181.29.136
      • ביטוח

        חנה, 17/03/12 18:16

        ביטוח לאומי זה שוד לאור יום וביטוח פרטי זה שוד לאור לילה. הרי מי עומד בראש חברות הביטוח הפרטי אנשים,כלומר טייקונים שלא תראו מהם אגורה ביום שתצטרכו לממש את הביטוח, כלומר הכסף ששילמתם להם.כל הביטוחים זה זרוק לחמך על פני הים.

        דווח על תגובה זו

        IP: 77.127.11.86
      • גם בחברות הפרטיות יעשו לך בית ספר, עד שיאשרו כבר תיתפגרי (ל''ת)

        אינטרפול, 21/03/12 07:33


        דווח על תגובה זו

        IP: 93.173.13.114