• 33.

    כך עושים שלום ..עכשיו (ל''ת)

    רותי, 13/03/12 17:33

  • 32.

    אהבתי , מעז יצא מתוק ..ההיסטוריה חוזרת (ל''ת)

    יוסי, 13/03/12 10:57

  • 31.

    ארגון שמקבל כסף ממדינות זרות משפיע על מדיניות ישראל (ל''ת)

    עד לאן נגיע?, 12/03/12 16:09

  • 30.

    משום מה 'שכח' הכותב לציין שסוגית הבעלות על הקרקע לא התבררה בבימ''ש (ל''ת)

    מעולם. לטוענים הערבים אין הוכחות ולכן לא הציגון, 12/03/12 13:02

  • 29.

    השיקולים האמיתיים של שלום עכשו אינם קשורים לתוצאת העתירות, או לעקירה

    מצ'לס, 12/03/12 10:11

    השיקול החשוב, עליו לא טרח לשאול אלישע, הוא המשך מימון וקבלת הכסף מהמממנים, קרי- האיחוד האירופי ונורבגיה.
    הנורבגים אינם מצפים לפסיביות משכיריהם ב''שלום עכשו''. כשאתה משקיע כסף כה רב, אתה מצפה לראות פעילות ולא פסיביות.
    העובדה היא שהפעילות היא הרסנית למטרות הרשמיות של ''שלום עכשו'', וגורמת להרחבת ההתנחלות. עובדה זו איננה נקלטת ע''י המשלמים, הבטוחים שיש להם עסק עם נייטיבס מפגרים, שאפשר לקנות אותם בכסף, כמו את אנשי שלום עכשו.
    לאנשי ''שלום עכשו'' זה לא מפריע, כל עוד המשכורת הנאה משולמת בזמן.
    זה מזכיר- באלף הבדלים- את הארגונים הפודים חטופים חפים מפשע באפריקה. ככל שישלמו יותר- כן ייחטפו יותר. פרפטואום מובילה של ממש. ההקבלה היחידה בין שני המקרים היא הטפשות האינסופית והכיסים העמוקים של דורשי-הטוב האירופים. והציניות של ארגוני ה''שלום'' המקומיים הלוקחים את כספם.

    • פששש... איך מזג האויר במציאות הוירטואלית שיצרת לעצמך?

      רונן, 13/03/12 02:49

      מה שכן, נראה שהשקעת המון מחשבה ביצירתה.
      חבל רק שלא השקעת קצת מאמץ בבחינת אותה מציאות מפוברקת מול המציאות האמיתית.

  • 28.

    הכלבים נובחים והשיירה עוברת... (ל''ת)

    מתישב, 12/03/12 06:19

  • 27.

    כדאי לעבור לטפל בבעיות חברתיות. הם יביאו את השלום (ל''ת)

    אוהד שלום עכשיו, 12/03/12 06:01

  • 26.

    די לכיבוש הערבי בארץ ישראל ! לגרש את הכובשים הערבים בארץ ישראל

    ארץ ישראל של עם ישראל, 12/03/12 04:03

    די לכיבוש הערבי בארץ ישראל ! לגרש את הכובשים הערבים בארץ ישראל כולל עזה מזרחית לירדן
    http://arabs-go-back-to-arabia.blogspot.com

  • 25.

    מעשי נבלה מוכשרים בשם המאבק בהתיישבות היהודית (ל''ת)

    יריב א ידע על האונס באום סלמונה, ידע ושתק., 12/03/12 01:24

  • 24.

    מאחלת עוד ''הצלחות'' כאלו לשלום אך-שווא! (ל''ת)

    שרה, 11/03/12 23:25

  • 23.

    יריב וחגית, רבים עם המתנחלים וחוגגים על חשבון האיחוד האירופי

    שגיא, 11/03/12 22:28

    מצחיקים במיוחד דבריה של חגית.
    זה נשמע כמו: ''האיחוד האירופי, אל תסגרו לי את הברז. לא! לא! אני שווה משהו''

    ממש כמו המערכונים של אתר לאטמה.

  • 22.

    כל הכבוד למתנחלים- העם אתכם!!!! (ל''ת)

    ירון- אשדוד, 11/03/12 21:41

  • 21.

    איך נקרא גוף שממומן ע''י מדינה זרה (לפעמים עויינת) ואוסף מודיעין

    אביר שחור, 11/03/12 21:39

    הגורם נזק למדינה ?

    מה העונש בחוק על עבירות כאלה?

    האם השאלה שלי מזכירה איזה אירגון כזה ... ?

  • 20.

    לא מפתיע שיש איומים על אנשי שלום עכשיו

    לא שכחנו ולא סלחנו, 11/03/12 21:35

    לו היה ארגון ימני שוכר סוכנים שירגלו אחרי אנשי השמאל לראות אולי מישהו סגר מרפסת או בנה פרגולה שלא כחוק, היו מעוררים שכנים של אנשי שמאל לפרובוקציות ועלילות שקריות נגד אנשי השמאל כדי לגרום לריב וסכסוך ביניהם, התגובה היתה קשה הרבה יותר מאשר סתם קיצוני כזה או אחר שמאים על המטרידים והמלשינים. אלא שלשמאל מותר הכל, מרצח ארלוזרוב דרך הסזון, הזבת השחורה, הלשנות של טדי קולאק, הסגרת אנשי אצ''ל ולח''י לבריטים, רצח של ידידיה סגל רצח המוני של אנשי אלטלנה והרשימה עוד ארוכה. אז מי כאן מייצר מלחמת אחים? לולא בגיןף היה דם אחים נשפך כבר אז.

    • יש מישהו בימין היודע לאיית? (ל''ת)

      ירושלמי, 12/03/12 00:28

      • יש מישהו בשמאל היודע לחשוב?

        מרכזי, 12/03/12 09:35

        לא.

  • 19.

    כל עוד חולי הנפש המתנחלים בונים כחוק, אין מה לעשות

    א, 11/03/12 21:25

    הם רוצים להתאבד על אדמה לא שלהם? שיתאבדו!! פחות טיפשים בעמ המוכה הזה

    • א תסתכל במראה ותראה מי הטיפש (ל''ת)

      Issacc, 12/03/12 07:02

  • 18.

    יבורכו המתנחלים (ל''ת)

    מענית, 11/03/12 21:09

  • 17.

    אלישע המלך!

    מעריץ ותיק, 11/03/12 20:47

    אהבתי. כתיבה עם כל המילים השמאלניות הנכונות שיוצרת אפקט ימני. ממש אחדות של תוכן וצורה.

  • 16.

    לא להכנס לשאננות

    ., 11/03/12 20:26

    הזחיחות עלולה לעלות ביוקר

  • 15.

    יש! יש! נהדר! אנחנו מתקדמים במלוא המרץ ל... לאן, בעצם?

    א, 11/03/12 20:18

    יואילו המתנחלים להסביר מהי, בעצם, המטרה שלהם בהקמת ההתנחלויות? מהו הפיתרון שהם מציעים, ואיך הוא משתלב עם קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית? אידיאולוגית, הם תומכים בהתיישבות יהודית בכל מקום ברחבי ארץ ישראל; בסדר (כל עוד לא גונבים קרקע, לרבות ניצול דיני הקרקעות המיושנים החלים בשטח), אבל פירוש הדבר הפיכת יהודה ושומרון לחלק ממדינת ישראל, בעוד כרגע הם שטח כבוש שאינו חלק מהמדינה. אם כך, יש לדון במעמד הפלסטינים במדינה הזו. במקרה כזה ישראל תישאר דמוקרטית אך ורק אם תינתן אזרחות מלאה ושווה לכל הפלסטינים - כולם עד האחרון שבהם. אך במקרה זה, האם ישראל תהיה מדינה יהודית? האם מדינה כזו, דו-לאומית, היא בכלל בת-קיימא, האם אפשר לחיות ביחד? התשובה היא שכנראה אפשר, אם תהיה נכונות לפשרה ולגמישות מצד כל הצדדים. לא נראה שזה המצב, ולא נראה שהמתנחלים שואפים למצב כזה בעצמם.

    • יש לך הרבה שגיאות בניתוח של המציאות.

      נתנאל, 11/03/12 21:08

      שגיאות שנובעות מסיסמאות שאתה שומע מפרופסורים או עיתונאים, שלא באמת מעוניינים בטובת ישראל.

      אם תנסה לחשוב מחוץ לקופסא, או לכל הפחות לקרוא מאמרים שכתבו אנשי ימים, עם הצעות אחרות לפתרון הבעיה הפלסטינית, תראה שישנם פתרונות רבים.
      לא כולם מושלמים, אבל וודאי שהם יותר טובים מקורבנות-שלום נוסח אוסלו.

    • כנראה לא שמעת על תכניתו של נפתלי בנט- סיפוח שטחי C בלבד- עם מעט ערבים.

      שלמה, 11/03/12 21:24

      מוצא חן בעיניך? - זו תכנית טובה הרבה יותר מאשר הפקרת בטחון המדינה ע''י נסיגה לגבול 67, מה גם שבמקרה יהיה צורך לפצות מאות אלפי מתישבים - על חשבונך , כמובן (המחיר - כ-100 מיליארד דולר).

    • באספקט העקרוני והפראקטי אתה צודק-ובאספקט הצר של סירוב המדינה לבצע את..

      EhadHaam-ציוני הוגן, 11/03/12 21:25

      פסק הדין של בגצ, הדבר פותח את הדלת המשפטית להגשת תביעות פינוי ופיצויים דרך בית הדין הבינלאומי בהאג....לא בדיוק גוף ציוני...

      • 1 יקר: מי יגיש תביעה, הערבים שבימ''ש קבע שהקרקע אינה שלהם? (ל''ת)

        מצ'לס, 12/03/12 09:59

    • כמה שטויות...

      אביזו, 11/03/12 21:31

      ישנו מאבק שלא הולך להסתיים ביננו לבין העולם הערבי והאיסלמי - אם נרצה או לא נרצה - אם נבנה או לא נבנה התנחלויות - במאבק הזה רצוי לנצח ולהשתלט על הארץ בעיקביות כמו שעשינו 130 שנה ונמשיך לעשות ונצליח.
      המזה''ת מקום אכזר - התורכים הציפו בסכרים 5 מיליון כורדים והמצרים עשו אותו דבר באסואן לעם הנובי שהפך לפליטים. מוסלמים גרשו מיליוני נוצרים ודיקטטורים רודים בבני עמם.

      הזמן פועל לטובתנו ונחשלות העולם הערבי מביאה אותו לעוני שמוביל למיתון דמוגרפי - בשטחים מביאים כיום רק 3 ילדים למשפחה ובאיראן ובלבנון 1.7 ילדים (נתונים בדוקים).
      המתנחלים לעומת זאת מביאים 4.8 ילדים למשפחה.
      כן הפלסטינים מהגרים מכאן ועוזבים.
      וכן הנתונים שלהם שיקריים כי הם סופרים פעמיים את מזרח ירושלים ואת אלו שקיבלו תעודה כחולה מנישואים וממשיכים לספוראת אלו שהיגרו לחו''ל.
      וכן כל שנה מגיעים מארצות אנגלוסקסיות ומצרפת אלפי עולים חדשים דתיים וחרדים.
      וכן - מחצית מילדי כיתה א' היהודים לומדים בחינוך דתי או חרדי ועוד 15 שנה הם יתחתנו ויביאו הרבה ילדים יהודים.
      ואנחנו הולכים לעוד סיבוב מלחמה - הערבים יברחו כרגיל ולאמריקה ממש לא אכפת.

  • 14.

    אחת הכתבות המשמחות.. (-: (ל''ת)

    נועם, 11/03/12 20:15

  • 13.

    'שלום עכשיו' ו-נטורי כרטא'

    אם זה לא פורים..., 11/03/12 20:03

    אז זה כפורים...
    יהודים מוכחשים, מוגזמים, קריקטורות של הומניזם, שלא רואים מציאות מלבד חיים על הסבל של אחרים.

  • 12.

    בג''צ הוא שהכשיר את מעשה ההתנחלותוהוא יהיה האשם במגרון החדשה. (ל''ת)

    הרשלה, 11/03/12 19:53

  • 11.

    מעקב התנחלויות? כן. קסאמים? כמה מילים באתר. אין ספק, השלום יבוא עכשיו. (ל''ת)

    אלכס, 11/03/12 19:45

  • 10.

    לא חבל על הכסף בסוף הכל יחזור לערבים בהחלטה אמריקאית

    חבל, 11/03/12 19:34

    אובמה יקח קדנציה שניה ויכה בנו שוק על ירך
    כבר אן לו מה להפסיד תראו מה עשה למובראק לשליט תימן, ולוב ,ותוניסה, וכמובן לבן לאדן,ועוד מעט לנשיא הסורי,וכל זה לאיש שקיבל פרס נובל לשלום,הוא יורה לנו לנסיגה חד צדדית בלי לשאול אף אחד למי איכפת.
    ניצחון פ]ירוס או לא הכל ילך לערבים זוכרים את שרון?

  • 9.

    אם למתנחלים היה שכל הם היו שולחים לחגית חתן מתנחל,שיכניס אותה להריון

    צ'ימפנזי, 11/03/12 19:27

    ולקרוון בהתנחלות,

  • 8.

    סמוטריץ משת''פ של שלום עכשיו ,מתנחלים תיזהרו (ל''ת)

    שוקי מגרון, 11/03/12 19:27

    • שוקי - דבר יפה

      כרמל שאמה הלוי, 12/03/12 00:04

      חשבתי שאתה דוגל בבאהבה ובאמונה ובצדיקים הטהורים אינם קובלים על הרשעה וכו', ק''ו בבן אדם שחושב לטובה

      • הרבה מתחזים יש לשוקי, אל תיקח ברצינות (ל''ת)

        אמיתי, 13/03/12 15:52

  • 7.

    מדינה דו לאומית היא אסון - הפרדות עכשיו! (ל''ת)

    ריאליסט, 11/03/12 19:25

    • בדיוק. תכנית בנט עכשו! (ל''ת)

      סטיר, 12/03/12 09:56

  • 6.

    או לקלל יצאו מברכים!!!

    תהילה, 11/03/12 19:24

    כל מה שהצוררים הללו יעשו הקדוש ברוך הוא יהפוך למתוק לעם ישראל!

  • 5.

    הכי גדול זה אם יקראו את שמו של אחד הרחובות בהתנחלות על שם ''שלום עכשיו'' (ל''ת)

    חחחחחחחחח, 11/03/12 19:10

  • 4.

    אלישע קאהן רק שכח ש''הכשרת השרץ'' גורמת להתנגדות בעולם למדיניות ישראל

    השד שיצא מהבקבוק, 11/03/12 19:07

    העולם מבין עכשיו שהכשרת התנחבלויות
    בידי ישראל, מסבכת בריש גלי (כלומר
    מסכלת) כל הסדר ולכן רואה בה, לפחות
    חלקית, אשמה בהמשך הסכסוך.

    • יש איזשהו הסדר באופק?

      ארז, 11/03/12 19:37

      האם ה''פלסטינים'' רצים-אצים לקראת הסדר, ורק ישראל ה''כובשת'' מסכלת אותו?
      איפה בדיוק הנכונות ה''פלסטינית'' להגיע לאיזושהי פשרה?

    • בוודאי. הרי פינוי עזה תוך גריררת ילדים וילדות לבית הסהר, קידם את השלום

      אלכס, 11/03/12 19:54

      לרוב האנשים מספיק להוציא את הראש מהחול כדי להבין לאן מועדות פניהם של הפלסטינים לאחר היציאה מעזה.

      רק בנות יענה לא בודקות אם יש פרטנר, אין פרטנר - שלום עכשיו! נקודה. בכל מחיר.

      ולא מסוגלות להבין את מה שרוב העם כאן הבין - השלום הוא אמצעי. הוא לא המטרה. לשלום, לא יכולים להיות קורבנות.


      ולעניין אירופה - ליהודי המתון בוודאי שאסור מה שמותר לערבי הפרוע.

    • ''העולם'' רוצה שיעזבו אותו בשקט. כמה סיסמאות, פיפי ולישון. (ל''ת)

      מצ'לס, 12/03/12 09:55

  • 3.

    התנחלויות=מדינה דו לאומית - ביבי אנטי ציוני. (ל''ת)

    רואה את הנולד, 11/03/12 17:09

    • אתה כנראה מתכוון לאיחוד משפחות בג''ץ =סוף ישראל ! (ל''ת)

      אריק, 11/03/12 20:29

      • תחשוב לרגע, תחשוב, לא לשם הויכוח - בהיגיון..מה יגרום למדינה דו לאומית?

        דוד, 12/03/12 00:32

        ההתנחלויות, הרבה יותר מאיחוד משפחות. תחשבו רגע, עזבו ויכוחים פוליטים. ארבעה מהלכים קדימה, עוד 20 שנה, עוד 40 שנה, עוד 60 שנה, לא מחר. התנחלויות הם הדרך למדינה דו לאומית ולסוף הציונות.

        • ההתנחלויות הן הדרך לתכנית בנט: מדינה אחת ואוטונומיה אחת (ל''ת)

          מצ'לס, 12/03/12 09:48

  • 2.

    במה שחוקי ודמוקרטי לפי חוקי ישראל- הם פונים להתבכיין ולקומם עלינו את (ל''ת)

    האירופאים והאמריקאים- לא נורא. בבניין הארץ תנוחמו, 11/03/12 16:45

  • 1.

    האם מטרתם היא פינוי ושלילת ישראל ? ככה זה נראה לאורך הדרך

    שלום עכשיו-סניף פלשתיני?, 11/03/12 16:21

    אם ערבי היה טוען שקנה את כל שטח ישראל מהתורכים, ומוציא מסמך כזה, שלום עכשיו היו מבקשים את פינוי מדינת ישראל...
    אז מה ההבדל ביניהם לבין הצד השני ????