• 57.

    זעזוע

    אביחי, 01/03/13 15:07

    קראתי לאחרונה את הכתבה ואני מזועזע מהדבר שחברת הביטוח והמשטרה עשתה פשוט בושה וחרפה,כל פעם שאני נתקל בכתבה הזאת באינטרנט אני פשוט מתבייש שיש במדינה שלנו רדיפה ע"י חברות ביטוח ומשטרה אחרי האזרח הקטן, ה' יעזור לזוג הזה מעניין אייך הם משקמים היום את החיים שלהם כי אני לא הייתי מסוגל להתמודד עם מצב כזה, ה' ישמרכם ויצילכם מכל רע אמן סלה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.61.62
  • 56.

    משטרלולה

    איזי, 14/05/12 18:23

    קראתי היום בעיתון את הסטטיסטיקה שהמשטרה מגישה כתבי אישום בסיטונאות בושה למדינה ועל כל התיקים רק 2% מזוכים לא פלא שאנשים נופלים ונשברים כשהם יודעים שאי להם סיכוי...
    בושה בושה בושה!!!!!!

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.184.47
  • 55.

    לא צריך להיות חכם כדי להבין כמה הם טיפשים

    בלום, 15/03/12 03:46

    השאירו חנוכיה דולקת במחסן... נו באמת !זה כמו להשתין מהמקפצה

    דווח על תגובה זו

    IP: 199.203.55.52
    • טיפש אתה

      דני, 14/05/12 18:11

      אני חושבת שאתה הטיפש אולי תקרא עיתונים ותבין כמה המשטרה עושה עוול לאנשים חפים מפשע .
      כן חנוכיה אפשר לשכוח במחסן וגם נר נשמה או נר שבת או שמן על הגז שמעת אולי על המושג עד שזה לא קורה לך אתה לא יודע איך הצד השני מרגיש אז אולי שיקרה לך דבר כזה ויגישו נגדך כתב אישום על לא עוול בכפך תרגיש מוג לב שכמוך והכי הכי חשוב שאתה טיפש.

      דווח על תגובה זו

      IP: 93.172.184.47
    • השאלה היא האם אתה משתין מהמקפצה בגלל שלא עומד לך

      גדעון, 14/05/12 18:16

      תגיד האם אתה חשבת פעם להשתין ממקפצה?
      תנסה אולי זה יעזור לך באימפוטנציה יטיפש אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו ומקווים שתגיע מוג לב שכמוך ואימפוטנט.

      דווח על תגובה זו

      IP: 93.172.184.47
      • משתין בקשת עליך

        טורי, 01/03/13 14:55

        תגיד חשבת פעם להיות בטיפול מיני כי נראה לי שלא עומד לך... אפס.

        דווח על תגובה זו

        IP: 93.172.61.62
  • 54.

    בוז למשטרה , בוז לחברת הביטוח ,

    סיימון, 09/03/12 15:01

    בוז למשטרה , בוז לחברת הביטוח , בוז לחוקרים .

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.250.117.200
  • 53.

    אפשר לקבל את שמות הקצינים והחוקרים, את הפרקליטה החכמה? חברת ביטוח? (ל''ת)

    משטרע, 07/03/12 23:12


    דווח על תגובה זו

    IP: 76.214.21.103
    • משטרת הדפרים

      troni, 08/03/12 21:07

      בטח זו משטרת בת-ים כי מקום האירוע היה בבת-ים הרי רוב השוטרים במשטרת בת-ים עוצרים ומחפפים בחקירות .
      כבר רשמו בהמשך שחברת הביטוח היא מנורה .
      וסוכן הביטוח? לא ידוע ....
      מעניין באמת איזו סוכנות ביטוח?
      מי שיודע שיכתוב תגובה...

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.250.117.200
  • 52.

    מי חברת הביטוח המנוולת ומי סוכן הביטוח

    יענקלה, 07/03/12 20:25

    מי חברת הביטוח המנוולת ומי סוכן הביטוח ה חמור?
    תאמרו בבקשה כדי שנוכל להתרחק מחלאות כאלו ולא ניפול בפח כשנעשה ביטוחים אצלם.
    מנוולים וחלאות אדם רק כך יש שינאת אחים ואדם לאדם זאב כן אצלנו במדינה זה ישראלי לישראלי זאב.
    כן כן צריך לפרסם מי זו חברת הביטוח וסוכן הביטוח ''המוכשר'' שעשה לזוג הזה ביטוח בחברת הביטוח הזו .
    בושה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.250.117.200
  • 51.

    מדינת עולם שלישי

    איבגי, 07/03/12 20:12

    איזו חוצפה של המדינה אנחנו מתנהגים כמו מדינת עולם שלישי קורה שאנשים טועים אבל לטעות זו לא עבירה פלילית .
    איך מדינה מתוקנת בשנות האלפיים מאשימה ונטפלת סתם לאנשים ובמיוחד נורמטיבים ללא עבר פלילי פשוט בושה ,הם נראים תמימים וישרים גם בתמונה אולי במדינה שלנו אוהבים אנשים בטלנים החיים על חשבון המדינה אבל אלו אנשים שעובדים ומתפרנסים , בסך הכל רצו לעשות מצוות הדלקת נר חנוכה שכמעט בכל בית בישראל מדליקים ומי זה שיושב ליד החנוכיה ומשגיח על הנרות?
    כולם חכמולוגים לאחר מעשה יכול לקרות לכל אחד ולא דנים אדם אלא רק לאחר סיום משפטו והנה הסתיים המשפט והשופט לא הרשיע את השניים כנראה שהוא יודע יותר טוב מכולנו למה הוא עשה זאת...
    לפחות יש צדק במדינה ויש שופטים ישרים שיודעים גם לזכות ולא להרשיע .
    הרי במדינה שלנו פחות מאחוז אחד תיקים מזוכים ולא מורשעים.
    אז אם האנשים האלו בתוך הסטטיסטיקה אז סימן שהם באמת ישרים וצדיקים.
    לפחות יש צדיק אחד בסדום .
    כל הכבוד לשופט שהעיז לא להרשיעם ולזכותם כך שעשה צדק אמיתי לחברה ולאנושות.
    ולכם אנשים יקרים אני מאחל רק טוב ושתצאו מזה מהר ותראו את העתיד שהוא ורוד ואני עם ליבכם.

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.250.117.200
  • 50.

    חוצפה של חברת הביטוח והמשטרה

    לילך, 07/03/12 15:12

    אני לא מבינה איך אבל איך עושים כזה דבר לאנשים ישרים חוצפה .
    מדינת משטרה רק במשטרים אפלים קורים דברים כאלו איך מעיזה המשטרה לעצור בגלל שחברת הביטוח התלוננה למה לא בודקים ,מה רצים להאשים אנשים טובים לא חסר פושעים במדינה לרסק ככה בני אדם בושה למשטרה , בושה למדינה ,בושה לחברת הביטוח לפחות שיתנצלו כנגד האנשים שפגעו בהם.

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.250.117.200
  • 49.

    השאירו חנוכיה דולקת בחנות, ליד חומר דליק, והלכו הביתה!!??

    רחל, 06/03/12 10:22

    לא מאמינה להם.המשטרה צודקת לגמרי לגמרי בחשדות

    דווח על תגובה זו

    IP: 209.6.135.137
    • מושחתת

      קובי, 07/03/12 15:21

      מה את יודעת בכלל המשטרה תופרת תיקים להרבה אנשים השופט האמין זה העיקר והחליט שהם לא עברו שום עברה מה את יודעת על הדבר ?
      חשדות זה לא עובדות ועובדה שהשופט ומערכת המשפט האמינה להם ובסוף הם לא הורשעו .
      במה האשימו אותם ןלמה שהם הגיעו זה זיכוי טוטאלי.
      הם ניצחו את המשפט ואני מבין שהם זכים כשלג כך השופט החליט ובשבילי השופט הוא הסמכות העליונה במדינה מתוקנת .

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.250.117.200
  • 48.

    מה שם חברת הביטוח?????????????????? (ל''ת)

    יעקב, 05/03/12 19:05


    דווח על תגובה זו

    IP: 98.230.53.32
  • 47.

    Tell us who was the Insurance company (ל''ת)

    Insurance company = criminal, 05/03/12 19:00


    דווח על תגובה זו

    IP: 98.230.53.32
  • 46.

    נו.... ו.... אלפי גברים גרושים עוברים את מה שהזוג הזה עבר

    מושון, 05/03/12 13:37

    חקירות במשטרה וימים ולילות במעצר ועוד על תלונות שווא והכל בגלל גרושה רעה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 81.218.48.37
  • 45.

    אז זה השלב הבא של חוצפת חברות הביטוח? לתבוע את המבוטחים? (ל''ת)

    יקירמרכז, 05/03/12 13:21


    דווח על תגובה זו

    IP: 192.118.48.248
    • לתבוע את חברת הביטוח

      יאיר, 08/03/12 20:59

      צריכים לתבוע את חברת הביטוח , את החוקרים , את סוכן הביטוח ,בקיצור תתבעו את כל המנוולים שעשו לכם עוול , תהיו חזקים ותראו עתיד ורוד .

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.250.117.200
  • 44.

    טפשות ורשעות חברו יחד במשטרע (ל''ת)

    יעקב, 05/03/12 12:16


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.226.33
  • 43.

    חרא של משטרה. מתעללים בחלשים אבל רועדים מכל פושע מתחיל (ל''ת)

    נמאס!!!, 05/03/12 11:04


    דווח על תגובה זו

    IP: 147.236.238.39
  • 42.

    מסקנה:חברת ביטוח זה רק לשלם..לעולם לא ישלמו ללקוח.איך יקחו מיליונים . (ל''ת)

    אהרן, 04/03/12 13:35


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.229.71.225
  • 41.

     (ל''ת)

    , 04/03/12 12:14


    דווח על תגובה זו

    IP: 199.203.55.52
  • 40.

    בכתבה חסר המון מידע

    סתם אני, 04/03/12 11:11

    אני לא מבינה איך הכתבים והמגיבים החליטו שבני הזוג חפים מפשע וסתם נטפלים אליהם. איזה זוג נורמטיבי משאיר חנוכיה דולקת במחסן בגדים?? אם השריפה הייתה מתפשטת ומישהו היה נפגע גם הייתם חושבים שהם חפים מפשע?
    אחרי השריפה בכרמל כל המדינה התנפלה על הילדים שכנראה הציתו את האש ברשלנות, אז למה כולם מתגייסים להגן על הזוג הזה? כי בנס נמנע אסון?

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.68.55.210
    • אולי בגלל שהשופט החליט שהם חפים מפשע ושהמשטרה הגזימה לגמרי? (ל''ת)

      את לא ממש העיפרון המחודד בקלמר, נכון?, 05/03/12 00:20


      דווח על תגובה זו

      IP: 209.198.90.52
      • תלמד להתייחס לקוצו של חוד - מס' 40 צודקת ב-100 (ל''ת)

        למגיב למס' 40 - מתושבת הכרמל, 05/03/12 09:38


        דווח על תגובה זו

        IP: 85.64.49.243
      • מס' 40 צודקת! איפה האחריות של הזוג? אם היה נפגע מישהו?

        המחדד של הקלמר, 05/03/12 09:43

        המשטרה האשימה אותם באישום הלא נכון -
        רשלנות פושעת - זה האישום.

        במקרה היה שם, ליד המדף '' גם חומר מבעיר, שאיתו בדרך כלל אנחנו מנקים נעליים במקרה של כתמים '' - איזה כתמים בנעליים יכולים להיות מחנות בגדים??

        בחייאת.. נראה לי שאתה זה שצריך להתחדד.. וללמוד לקרוא.

        דווח על תגובה זו

        IP: 85.64.49.243
        • רשלנות של מי

          ירין, 07/03/12 19:28

          כן גבירתי שזורקת סתם מילים לאוויר יש ברשותי חנות נעליים ובגדים ואנו מנקים עם טרפנטין ובנזין לבן את הכתמים שיש בנעליים בתצוגה , בחלון הראווה וכתמים כגון מסטיקים מהרצפה ומדבקות מה את חושב את עצמך שאת מאשימה סתם אנשים היתה לך פעם חנות של נעליים תבדקי לפני שאת סתם אומרת לשון הרע .

          דווח על תגובה זו

          IP: 85.250.117.200
    • אבל עדיין, לא צריך להתנהג ככה.

      יעל, 05/03/12 13:02

      באמת היה חיוני לעצור אותם? בסדר, הם היו טיפשים. חברת הביטוח יכלה להחליט לא לשלם להם את הכסף בגלל הרשלנות שלהם או לחילופין לתבוע אותם אזרחית להחזרת הכסף אם כבר שולם.

      וגם אם הוגשה תלונה, המשטרה לא יכולה לחקור בלי לעצור אותם? הם מסוכנים?

      דווח על תגובה זו

      IP: 94.159.253.14
    • חסר מידע

      משיח שלמה, 07/03/12 15:34

      בסך הכל הדליקו חנוכיה אף אחד לא נפגע ולא ניזוק כל יום אנשים מתנהגים ברשלנות.
      נו ומה עשו לנערים בגללם פרצה שריפת הכרמל השריפה הגדולה בתולדות ישראל .
      אפילו כתב אישום לא הגישו נגדם והם אפילו לא נעצרו , היו הרוגים ונפגעים רבים ונזק עצום לזולת.
      מה קרה במקרה הזה של הזוג?
      כלום רק נזק להם אז על מה עושי להם כתב אישום הרי לא מגישים כתב אישום על רשלנות אם אין נפגעים .

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.250.117.200
    • המון מדע לא מידע

      עמוס, 07/03/12 20:17

      קראתי את פסק הדין באינטרנט , הכתבים קראו את החלטת השופט ולפי זה הם הגיבו השופט שיבח את הנאשמים מקצה לקצה וזיכה אותם ללא הרשעה בפלילים .
      יכולים לקרוא את פסק הדין באינטרנט.
      הם זוכו ולא סתם.

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.250.117.200
  • 39.

    לא מאמין להם

    תבשתבש, 04/03/12 11:08

    המשטרה הם חארות וזה לא חדש,אבל בלי קשר, מי משאיר חנוכיה דולקת במודע והולך הביתה.....

    דווח על תגובה זו

    IP: 199.203.55.52
    • מעשה מכוון???

      יהודה דוכן, 04/03/12 15:12

      אתה וכל אדם רשאים להאמין במה שאתם רוצים, האמת היא שאף אחד לא יודע אם זה היה במכוון או לא! ''כל הפוסל-במומו פוסל''. בלי להתייחס למקרה הנ''ל יש אין ספור מקרים בהם המשטרה ממהרת להעמיד לדין בלי הוכחות מספיקות כשהיא אינה מהססת ''לתפור'' תיקים כדי להראות טוב בעיני הציבור. התקשורת מצדה קופצת בשמחה על כל דבר ש''מריח דם'' ומוסיפה תבלינים משלה בלי להתחשב ברגשותיהם של בני האדם האמורים ואם לאחר מכן הם יוצאים חפים מפשע אין שום פיצוי בעולם שיחזיר להם את כבודם האבוד. לכבודו של האדם אין מחיר ויש צורך גדול מאוד לקיים את המשפט - כל אדם חף מפשע עד שלא יוכח אחרת.

      דווח על תגובה זו

      IP: 109.65.155.79
  • 38.

    הפרקליטות אשמה לא פחות!!! חובה לפרק גם את המישטרה ולבנות מחדש (ל''ת)

    אזרח זועם, 02/03/12 06:44


    דווח על תגובה זו

    IP: 193.37.128.47
  • 37.

    Stop whining and publish this without censorship

    Pini, 02/03/12 00:30

    I stopped whining back in 1974 and got the hell out of this country. Over the years I learnt and strongly believe that Israel has absolutely no right to exist from any angle you may look at it. 2024.
    Israel is on the way to become a Syria, Lybia, Egypt and the rest of the sub-human entities in the area. So stop whining and leave the damn place. There are many places in the world people can find solace, quite and live their life in peace. Don't be martyrs and naive,. GET OUT!

    דווח על תגובה זו

    IP: 161.185.158.21
    • Ha ha ha - you got out in 1974 and you still can't stop obsessing (ל''ת)

      about this country? You're so pathetic, 05/03/12 00:22


      דווח על תגובה זו

      IP: 209.198.90.52
    • How pathetic and sad

      Miriam, 05/03/12 19:03

      You made the biggest mistake of your life by leaving and now you want others to follow you...what a sad pathetic and gloomy existance you have. Here in Israel, we do not need advise from people like you. You can go to h-ll

      דווח על תגובה זו

      IP: 98.230.53.32
  • 36.

    what a story - at least good ending !!!!

    God run the world, 01/03/12 22:51

    and when you get hurt wrongly - you have a great merit in Heaven

    דווח על תגובה זו

    IP: 74.101.14.242
  • 35.

    חחחחח

    חחחחחח, 01/03/12 18:48

    אתם דפוקים בראש וחבל שלא נשרפה כול החנות
    חמורים

    דווח על תגובה זו

    IP: 217.132.1.144
  • 34.

    מצאתי משהו שיכול לעזור לזוג הנפלא

    דוד, 01/03/12 18:34

    ישנה פסיקה של השופטת דליה קובל מבית משפט המחוזי בירושלים.
    מקרה של שריפה במפעל שנגרמה מרשלנות וחברת הביטוח הפסידה במשפט.
    אז קדימה תתבעו את חברת הביטוח.

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.173.158.17
    • לזוג הנפלא

      רונן, 07/03/12 15:07

      נכון רשלנות מבוטחת כך שאתם יכולים לתבוע תקרעו אותם המנוולים על כל העוול שעשו לכם.

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.250.117.200
  • 33.

    הבטחתי לכם את שם חברת הביטוח,מנורה (ל''ת)

    יוסי,רחובות, 01/03/12 16:38


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.176.11.61
  • 32.

    בוז למשטרע ובוז לחברת הביטוח,אני אמצא אותם,מבטיח (ל''ת)

    יוסי,רחובות, 01/03/12 16:29


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.176.11.61
  • 31.

    מה שם חברת הביטוח ? (ל''ת)

    מבוטח, 01/03/12 15:30


    דווח על תגובה זו

    IP: 62.90.88.104
  • 30.

    את הישרים מכניסים לכלא, ופושעים משחררים ... (ל''ת)

    הכל הפוך במדינה הזאת, 01/03/12 15:26


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.171.15
  • 29.

    רגב גולדמן, מדוע אתה נמנע מלכתוב את שם חב' הביטוח? כך היתה מקבלת פרסום (ל''ת)

    אשר היה נותן לציבור המבוטחים בה, חומר למחשבה, 01/03/12 14:38


    דווח על תגובה זו

    IP: 192.115.177.220
  • 28.

    מה שם חברת הביטוח? הציבור יעניש אותה. המשטרה שוב מוכיחה כי נגד פושעים (ל''ת)

    היא נמנעת מלהתמודד ועם אזרחים הגונים היא גיבורה גד, 01/03/12 14:34


    דווח על תגובה זו

    IP: 192.115.177.220
  • 27.

    הייתם חוסכים לעצמכם הרבה כאב אם פשוט לא הייתם משאירים חנוכיה בוערת (ל''ת)

    ללא השגחה. לא מעיד על אחריות או שכל., 01/03/12 14:23


    דווח על תגובה זו

    IP: 207.232.5.123
    • נכון מאוד. אבל רשלמנות מעין זו לא מצתדיקה מעצר עם אזיקים באמצע היום (ל''ת)

      בקניון הומה אדם. זו השפלה ללא שום צורך. גועל נפש, 05/03/12 00:24


      דווח על תגובה זו

      IP: 209.198.90.52
      • קשה קשה קשה להאמין שזו רשלנות. אני בטוחה שלנעול הוא לא התרשל (ל''ת)

        אדם, 06/03/12 10:24


        דווח על תגובה זו

        IP: 209.6.135.137
  • 26.

    פשוט משטרייך! משטרה של נאצים. איך מעוללים דבר כזה לאנשים?! (ל''ת)

    רונן, 01/03/12 13:46


    דווח על תגובה זו

    IP: 212.199.113.13
  • 25.

    למה עצרו אותם ,אי אפשר לחקור ללא מעצר באבו כביר ?!

    המשטרה התנהגה פה כאילו היא שלוחה של חברת הביטוח !, 01/03/12 13:34

    למה לעצור ? שמישהו במשטרה יתן תשובה על כך !
    אי אפשר להזמין לחקירה או מקסימום לעכב לחקירה ? האם יש למישהו במשטרה שם קשר לחברת הביטוח שניסתה להתנער מפיצויים ? למה צריך לעצור עם אזיקים ולהכניס אותם לאבו כביר ?
    אנשים שמואשמים בתקיפה מוזמנים לחקירה במשטרה וכאן עוצרים אישה באזיקים כאילו היא פושעת מסוכנת ומשליכים אותה ואת בעלה לאבו כביר .
    צריך לחקור את המניעים של השוטרים בתחנה,
    משהו שם מריח רע מאד !
    (אולי חוקרי חברת הביטוח הם שוטרים לשעבר או חברים של שוטרים בתחנה ).

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.102.97
  • 24.

    מי חברת הביטוח הארורה שביטחה אותם ? למה לא מפרסמים את שמה ? (ל''ת)

    לפרסם את שמה של חברת הביטוח !, 01/03/12 13:10


    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.102.97
  • 23.

    עליכם לפרסם את שמה של חברת הביטוח. אין לה חסינות!

    רונן, 01/03/12 12:30

    למזלם נפלו על שופט חכם ופקוח עיניים. בדרך כלל השופטים בערכאות הנמוכות הולכים יד ביד עם המשטרה ואינם מחפשים צדק.
    המשטרה פעלה כאן בפזיזות והמפכ''ל חייב להסיק מסקנות באשר ל''חוקרים'' שלו שפעלו לפי הוראות של חברת הביטוח. ה''חוקרים'' האלה חייבים להיחקר מיד ומסקנות החקירה חיבות להתפרסם בציבור.
    על פסק הדין של השופט רוזן להתפרסם בכל תחנות המשטרה בארץ, כדי שהשוטרים ילמדו ויפנימו שהם עוסקים בבני-אדם ועליהם לשקול עוד ועוד עד שיכניסו אדם שומר חוק למעצר ויביישו אותו לפני כל הציבור. נוסף על כך המשטרה צריכה לפצות את בני הזוג מתקציב המשטרה ולא מאוצר המדינה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.186.23.7
  • 22.

    לפרק את המשטרה מידית, השוטרים=זבל הארץ

    אליהו, 01/03/12 09:42

    באיזו פזיזות ומהירות הם ששים לבצע מעשה כזה, נראה אותם מטפלים במשפחות הפשע ובעברייני המין בכזו מהירות ופזיזות
    כל שבוע מתפרסמת ידיעה בסגנון הזה על ''טעויות בזיהוי'' של משטרת ישראל

    בושה וחרפה

    דווח על תגובה זו

    IP: 95.86.84.27
  • 21.

    שבפרשת התאומים שאחד מהם נפטר בנסיבות קשות, עדיין לא הוגשו כתב אישום.

    לזכור ולא לשכוח, 01/03/12 09:40

    מדינה עם פרופורציות משפטיות מעוותות.

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.67.30.8
  • 20.

    לפרק את המשטרה מידית, השוטרים=זבל הארץ

    אליהו, 01/03/12 09:40

    באיזו פזיזות ומהירות הם ששים לבצע מעשה כזה, נראה אותם מטפלים במשפחות הפשע ובעברייני המין בכזו מהירות ופזיזות
    כל שבוע מתפרסמת ידיעה בסגנון הזה על ''טעויות בזיהוי'' של משטרת ישראל

    בושה וחרפה

    דווח על תגובה זו

    IP: 95.86.84.27
  • 19.

    על הזוג לתבוע את חברת הביטוח (ל''ת)

    לתבוע ולא לוותר!!!, 01/03/12 08:46


    דווח על תגובה זו

    IP: 89.138.223.177
    • חברת הביטוח מנורה

      לירן, 07/03/12 15:05

      כן על הזוג לתבוע את חברת הביטוח , את החוקרים ,משטרה , סוכן ביטוח ועוד את כולם הם צריכים לתבוע והם בטח ינצחו.

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.250.117.200
  • 18.

    לחקור את המניעים הנסתרים של חוקרי המשטרה (ל''ת)

    משהו שם מריח רע, 01/03/12 08:19


    דווח על תגובה זו

    IP: 89.139.12.76
  • 17.

    מה שם חברת הביטוח מה שם חברת הביטוח מה שם חברת הביטוח? (ל''ת)

    האם בכוונה לא כתבתם שמה?, 01/03/12 08:17


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.176.1.218
  • 16.

    הם די מפגרים, מתי משאירים אש ללא השגחה?

    ER, 01/03/12 08:14

    עזבתם את החנות אז תכבו את החנוכייה או שבכלל אל תדליקו אם אתם לא יכולים להשגיח עליה עד הכיבוי

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.180.9.80
  • 15.

    לעשות ביטוח היום זה סכנת נפשותתתתתתתתתתתתת

    ., 01/03/12 06:06

    הזהרו אצל מי אתם עושים ביטוח, שלא יגישו נגדכם תלונה פלילית במשטרה כדי לחסוך בהוצאות.

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.183.213.194
  • 14.

    לדעתי, יש למישהו במשטרה שם קשר לחב' הביטוח שניסתה להתנער מפיצויים

    נ, 01/03/12 05:53

    הם פשוט הפעילו את השוטר הנאלח תמורת מזומנים

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.183.213.194
  • 13.

    המשטרה מפחדת מפושעים ולכן מרשיעה אזרחים נורמטיבים (ל''ת)

    הכחולים של דנינו הגבר גבר- עוד דו''ח מהירות ממצלמה, 01/03/12 01:12


    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.81.1
  • 12.

    לא, זה לא יכול לקרות לי:

    שדגכ, 01/03/12 00:00

    אני לא אדליק חנוכייה במחסן בגדים, ובטח לא אשאיר אותה דולקת!!!!!!
    ולא אקיים שיעורי תורה!!!!
    אני מקפידה מאוד להתרחק מדת ומאלוהים!!!

    עם זאת, אני משתתפת בצערם של בני הזוג על התקרית הקשה שקרתה להם, ואכן לא הגיעה להם, כנראה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.180.210.242
    • אלהים לא כופה עצמו על אף אחד. הוא גם לא יכפה עצמו עליך (ל''ת)

      אבל לא כדאי להשאר בלעדיו, 01/03/12 08:20


      דווח על תגובה זו

      IP: 89.139.12.76
  • 11.

    ביטוח מכסה רשלנות ! לתבוע נזיקין מהביטוח על האשמת שוא. (ל''ת)

    רשלנות אבל לא כוונת זדון !!, 29/02/12 23:56


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.185.128
  • 10.

    זו הצתה ברשלנות ( רשלנות גסה )

    מעצר - איננו קלקול מוניטין, 29/02/12 22:48

    מעצר זה דבר לא נעים, אבל ניתן לפרש את העובדות גם באופן מחשיד, מפני שהעסק מבוטח.
    אם העסק היה לא מבוטח, כנראה שלא הייתה נולדת חקירת משטרה.
    אם צריך להאשים מישהו- זה את המשטרה.
    אני יודע שלמשל בתלונה על ''תקיפה'' המשטרה בדר''כ מזמינה לחקירה בתחנת המשטרה ולא מבקשת לעצור את הנחקר.
    חב' הביטוח לא אשמה במעצר. זו המשטרה אשמה.
    היה אפשר לחקור גם ללא מעצר.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.109.209.205
    • רשלנות של מי?

      איתי, 07/03/12 15:02

      חברת הביטוח אשמה כי היא התלוננה כנגד האנשים איפה היה הסוכן ביטוח ?
      למה לא כתוב עליו כלום?

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.250.117.200
    • חברת הביטוח התלוננה בכוונה

      תמר, 01/03/13 14:40

      חברת הביטוח התלוננה בכוונה כדי להמנע מתשלום זו השיטה שלהם, מסכנים הזוג נפלו קורבן לאגו של חברת ביטוח ומשטרה, המדינה השתגעה פשוט, חבל שלא חוקרים ובודקים ואז עוצרים, מה מעצר בית לא היה טוב מה המשטרה רצה לאבו כביר גועל נפש המשטרה התנהגה וראתה רק את צד חברת הביטוח בושה בושה בושה !!!!

      דווח על תגובה זו

      IP: 93.172.61.62
  • 9.

    ארץ

    moshe, 29/02/12 22:39

    ארץ אוכלת יושביה

    ואם הם לא היו נורמטיבים.זה היה מתיר את דמם
    באותו מקראה????

    מי היא החברה ביטוח הזאת.מה השם שלה.יש זכות לציבור לדעת. למה אתם במעריב מסתירים בפחדנות השם שלה.היד של החברת ביטוח הזה עד כדי כך ארוכה????
    פרסמו את השם שלה והצבור יגיד את דעתו במעשים
    החברת ביטוח הזאת צריכה ללמוד לקח ולדעת שעל התנהגות פושעת משלמים

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.160.136.249
  • 8.

    מה חדש?

    יוסי, 29/02/12 21:34

    אבל ככה המשטרה מתנהגת עם כולם. יש להם כח והם מנצלים אותו עד הסוף.אף אחד לא קם ועושה לזה סוף. הם מרשים לעצמם דברים נוראים, ביזוי של אנשים ורמיסתם לפני שבכלל ביררו אם האדם אשם.מה יהיה הסוף?

    דווח על תגובה זו

    IP: 213.57.171.235
  • 7.

    חסר מידע בכתבה ,מה מסרו המבוטחים לחוקרי הביטוח ועל מה

    אחד, 29/02/12 21:28

    הסתמכה המשטרה כאשר עצרה את החשודים ,
    דבר שני חוקרי המשטרה חקרו את החשודים על מה הם הסתמכו כאשר עצרו את החשודים על פי חקירתם לא חקירת חוקרי הביטוח ,
    אם נגרם נזק רק במחסן והמבוטחים רק הגזימו בהודעת הנזק מה פתאום חברת הביטוח פונה למשטרה הגזמה עושים כולם ,
    לדעתי יש מקום לבדוק תביעה כנגד חברת הביטוח או המשטרה צריך לדעת יותר פרטים ,בכל מקרה המשטרה התנהגה פה כאילו היא שלוחה של חברת הביטוח כנראה שאין להם מספיק עצורים או פיענוח עבירות והם קפצו על הענין

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.69.162.96
    • איזה סוכן ביטוח

      אלעד, 07/03/12 15:00

      מעניין מה היה תפקידו של סוכן הביטוח של בני הזוג איפה הוא היה ולמה לא מזכירים אותו חברת הביטוח בטח עשתה קנוניה אחת עם סוכן הביטוח , החוקרים של חברת הביטוח והמשטרה .
      חוץ מזה ממה שכתוב הם לא הגזימו עם חברת הביטוח כי הם לא תבעו את חברת הביטוח והשופט לא הרשיע אותם בכלום .
      ניפוח נזק זו מרמה וגם בזה השופט לא הרשיע אותם ולא מצא כל אשמה כנגדם .
      כנראה שאין למשטרה מה לעשות ועל כל דבר הם מחפשים לעשות רע רק כנגד החלשים .
      מה אין להם מספיק פושעים לטפל בהם במדינה?
      מדינת משטרה.

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.250.117.200
  • 6.

    מזעזע. פשוט מזעזע. מכל הפושעים הרציניים שיש באזור, בחרו במשטרה להתמקד

    דווקא באלה? ולמה להשפיל לעיני כולם?, 29/02/12 21:22

    איזה צורך יש בלעצור ולאזוק אותם בפני כל העוברים בקניון?
    סתם טמטום של כל המערכת הרקובה הזו.
    מזל שלשופט יש קצת שכל ישר.

    דווח על תגובה זו

    IP: 209.198.90.52
  • 5.

    מדוע הטיל עליהם השופט עונש עבודה למען הציבור ?

    yoni207, 29/02/12 21:06

    חברות הביטוח יודעות לקבל את דמי הביטוח החודשיים, אך כשהן מריחות שיש מצב שהן צריכות לשלם למבוטח,אז המצב הופך להיות חמור מאוד מבחינתן עד כדי חיסול פיזי כמו שקראנו בכתבה הזו. מזמן אינני מאמין בבית המשפט הישראלי . הכל כאן עקום. את המשטרה צריך לפטר ולהרכיב מחדש.

    דווח על תגובה זו

    IP: 46.116.108.162
    • להערכתי העונש עבודה למען הקהילה היא בגלל שהשארת

      להערכתי, 01/03/12 08:40

      החנוכיה הדולקת יכולה היתה לגרום לנזק גדול יותר ובמזל זה פגע רק בחנות. בסך הכל הם נהגו בחוסר אחריות כשהלכו כשהחנוכיה דולקת אם כי לא היתה כאן כוונת זדון. לכן העונש היה כלפי מי שלא היתה לו כוונת זדון. אבל אתה צודק בזה שחברות הביטוח קודם כל מחפשות את האשמה והעצירה של בני הזוג נראתה כחסרת פרופורציה ולא הוגנת לחלוטין. מעניין מי היתה חברת הביטוח!!!

      דווח על תגובה זו

      IP: 199.203.226.21
      • של''צ

        הולי, 07/03/12 14:31

        חברת הביטוח היתה מנורה שבכל התיקים שלה היא מרבה להאשים שניזוקו ולא לשלם להם כסף על ידי הפחדה שיתלוננו במשטרה , זה מגמתי אצלם...

        דווח על תגובה זו

        IP: 85.250.117.200
      • חברת הביטוח מנורה

        מנורה, 07/03/12 14:54

        חברת הביטוח מנורה

        דווח על תגובה זו

        IP: 85.250.117.200
      • מנורה

        אנונימי, 01/03/13 14:42

        מנורה חברת ביטוח שצריכים לחשוש שעושים אצלהם ביטוח.

        דווח על תגובה זו

        IP: 93.172.61.62
    • עבודה למען הציבור

      יונתן, 07/03/12 14:51

      עבודה למען הציבור ( של''צ) ניתנת ע''י רשות השיפוט כשרוצים לא להרשיע אדם בפלילים ולא רוצים שיהייה לו כתם פלילי .
      אז נותנים לו מין סוג של התנדבות לקהילה שזה נקרא של''צ וזה תמורת אי הרשעה וגם לרצות קצת את הפרקליטות שמפסידה והפסידה במקרה הזה כמו שאני מבין שלא ילכו עם הזנב בין הרגליים ויושפלו בכלל זו מין סוכריה לפרקליטות שהושפלה ונוצחה.
      האנשים האלו מסכנים והמערכת טיפשה.

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.250.117.200
  • 4.

    קישקוש ,הם הורשעו ואם הפרקליטות היתה יותר לוחמנית הם היו מקבלים עונש מ

    ניר, 29/02/12 20:45

    אל תולכו שולל הם לא תמימים ולראיה הם הורשעו ולא זוכו ,לא מבין את הכתבה כאילו הם מנצחים ,לפרקליטות לא היה עניין להכניס זוג לכלא .הם בהחלט נורמטיביים אך נכשלו במקרה הזה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 213.57.157.51
    • שום קשקוש

      פ, 07/03/12 13:32

      קשקשן מה אתה מבין בכלל במשפט הם לא הורשעו וקיבלו עונש ללא הרשעה התנדבות למען הקהילה אי הרשעה זה זיכוי לכל דבר תברר ואז תבין.

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.250.117.200
    • קשקשן

      פרי, 07/03/12 14:29

      הם לא הורשעו הם ניצחו והם ללא כתם פלילי אתה בדבריך מוליך שולל את האנשים מה אתה מבין בכלל חכמולוג שכמוך.....

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.250.117.200
  • 3.

    ברצוני לדעת באיזו חברת ביטוח מדובר.

    צביקה, 29/02/12 14:03

    מדובר בהתנהגות נבזית, לא פחות. הציבור רשאי לדעת מאילו עסקים ניתן לצפות ליחס כזה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.226.7.174
    • בדיוק מה שחשבתי. חשוב לדעת במי מדובר כי ההתנהגות שלהם היתה מתחת לכל

      בקורת. בשביל מה משלמים בכלל ביטוח?!, 29/02/12 21:20

      לפי מה שכתוב מדובר בחנות ותיקה, שהבעלים עצמם לא טענו בכלל שניזוקה ללא תקנה. למה בכלל לחשוד בהם? חוצפה.

      דווח על תגובה זו

      IP: 209.198.90.52
    • חברת ביטוח

      שון, 07/03/12 13:33

      חברת ביטוח מנורה כפי שיוסי כתב ובירר

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.250.117.200
  • 2.

    אם הייתם דתיים, הייתם יודעים שמצוות נר חנוכה היא לחצי שעה.

    ואחר כך אפשר לכבות את החנוכיה., 29/02/12 10:02

    להשאיר את החנוכיה דולקת אחר כך ללא השגחה, זו באמת פשיעה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.229.18.167
    • אם היית חכם לא היית מגיב כך

      אלי, 29/02/12 21:19

      חכמים אחרי מעשה לא חסר ובתור אדם דתי אני בטוח שבזכות מצוה יקרב זו הם זוכו והורידו מעליהם גזירה חמורה

      דווח על תגובה זו

      IP: 212.76.107.123
      • בתור אדם דתי אתה שקרן!

        שוקי, 01/03/12 04:34

        מבחינה אנושית הטרטור המשטרתי ודאי לא הגיע לזוג הזה.
        אך תגובתך בתור אורתודוקסי הינה שקרית! הרי אתם רגילים לומר: ''שליחי מצווה אינם ניזוקים''. אך אלה ניזוקו גם ניזוקו, כי הם ''קיימו מצווה'' עם חב''דניקים, גנבי-דעת נודעים, שלא טרחו אפילו להזהירם לכבות את החנוכיה אחר-כך!
        אבל אתם, האורתודוקסים, הרי ממשיכים להלל את מולך אלוהיכם גם אחרי השואה...

        דווח על תגובה זו

        IP: 89.139.212.28
        • אי אפשר להאשים את החב''דניקים

          יעל, 05/03/12 13:06

          כמה שהם מעצבנים החב''דניקים - מי שהשאיר חנוכיה דולקת במחסן *ביודעין* הוא בעל החנות, והוא אשם בשריפה. לא מגיע לו גרוש מחברת הביטוח.

          אבל בין זה לבין מעצר ברוטלי וחקירות יומם וליל יש הרבה הרבה הרבה הבדל. הוא לא פושע, סתם טיפש.

          דווח על תגובה זו

          IP: 94.159.253.14
          • חב''ד 770.

            אסי, 07/03/12 14:19

            כל אדם מתרשל בחיי היום יום חב''ד לא אשמים והם לא מעצבנים הם יהודים שמחים הבאים לשמח את הזולת ולעשות מצוות .
            דרך אגב כמה אנשים משאירים נרות שבת דולקים, זו לא רשלנות , כמה אנשים שוכחים לנעול את הרכב זו לא רשלנות כל אדם מבצע דברים רשלניים בחיי היום יום רק שהוא לא מתייחס לזה לא בעל החנות אשם ולא אף אחד זה קורה וזה יכול לקרות לכל אחד אבל בין זה לבין זה שהמשטרה לקחה את זה רחוק מידי זה אבסורד ,
            חבל , חבל שהרסו אנשים שבסך הכל עשו מצווה ומאמינים בה' יתברכך.
            יחי אדוננו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.
            ה' יברך את כל עם ישראל אמן.

            דווח על תגובה זו

            IP: 85.250.117.200
        • שקרן אתה

          יחי 770, 07/03/12 14:26

          תאמר לי בבקשה בלי המסורת היהודית היתה קמה בכלל מדינת ישראל בזכות המסורת בת אלפי שנים בעם היהודי החזיק מעמד למרות כל הדברים וניסיון ההשמדה של אויבנו בכל הזמנים .
          כן אני גאה להלל את ה' יתברך אני מכבד כל אדם באמונתו אבל אתה מכפיש את האנשים העושים עבודת קודש כבד כל אדם באשר הוא ויכבדו אותך .

          דווח על תגובה זו

          IP: 85.250.117.200
        • דתי עאלק

          דתי דמיקולו, 01/03/13 15:02

          תגיד דתי דמיקולו למה אתה מדבר כך על חב"ד שהם היחידים שמקרבים את החילונים ליהדות והיחידים שרואים את היהודי כיהודי שווה ערך .
          יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד. 770 .

          דווח על תגובה זו

          IP: 93.172.61.62
    • חצי שעה

      רובי, 07/03/12 13:37

      כן נכון מצווה להדליק חנוכיה מינימום חצי שעה אבל אלא שמדליקים חנוכיה משמן מהדרים ולא מכבים אותה עד שהיא מתכבת לבד וכל המרבה הרי זה משובח לך תלמד ואז תדבר דתי דמיקולו.
      אין לנו רשות להשתמש בהם אלא לראותם בלבד לא נוגעים בחנוכיה ולא מכבים אותה
      אין אף דתי חרדי שמכבה חנוכיה .

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.250.117.200
  • 1.

    הם ממש לא ניצחו במאבק על טיהור שמם!

    אחד שיודע לקרוא תוכן משפטי, 29/02/12 10:00

    בית המשפט בכל זאת קבע שהם עברו על החוק, גם אם בצורה פחות חמורה ממה שנטען בתחילה, וזה דבר שקורה הרבה, למשל בכתבי אישום שמוגשים בגין הריגה ומסתיימים לגרימת מוות ברשלנות. ועובדה שהם כן קיבלו עונש, גם אם ההליך הסתיים טכנית ללא הרשעה, שזה ויתור שבית המשפט עשה בשבילם.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.229.18.167
    • זו העבירה שהיו צריכים ליחס להם מנחתחילה! כי היתה להם חו''ד ממכבי

      בלה בלה בלה בלה, 01/03/12 07:40

      האש שהשרפה ניגרמה בגלל החנוכיה שהןשארה דולקת ןלא בגלל ההצתה. בעל החנות לא דרש כסף מחברת הביטוח כך שהונאה או ניסיון להונאה אין

      דווח על תגובה זו

      IP: 79.181.222.247
      • סביר שבעל החנות כן דרש כסף מחברת הביטוח

        יעל, 05/03/12 13:05

        אחרת חברת הביטוח לא היתה מתחילה לחקור את העניין.

        דווח על תגובה זו

        IP: 94.159.253.14
        • סביר שאת לא יודעת כלום

          יובל, 07/03/12 13:51

          מאיפה הביטחון שלך בכל שריפה יש חוקר מטעם חברת הביטוח , חברות הביטוח נוכלים גדולים הם יעשו הכל למען שהזולת יפחד מהם לדעתי חברת הביטוח תפרה תיק כדי שיפרסמו אותם.
          הבנתי בכתבה שחקר את הנושא ניצב משנה בדימוס שלום צארום שהיה ראש מז'פ וראש מחלקת הצתות במשטרת ישראל ואם הוא החליט שלא היה מי זה חוקר השריפות של חברת הביטוח אנלפבת שיחליט אחרת אני מאמינה שהתיק הזה נתפר לאנשים האלו החפים מפשע .
          מדינת ישראל והמשטרה אוהבים תיקים מתוקשרים ובזה הם הצליחו אבל נכשלו מלהרשיע אותם והשופט החליט שאין הרשעה אלא רק של''צ שזה סוג של התנדבות למען הקהילה וללא כתם פלילי.
          להבדיל מעבודות שירות שזה תחליף לכלא עם הרשעה בפלילים זה לא המקרה הזה תהיו חזרים בני הזוג ותמשיכו בחייכם וני בושה וכנמת שמדינת ישראל והמשטרה מרסקת אנשים נורמטיבים בושה למשטרה , למדינה ולחברת הביטוח מנורה.
          תהיו חזקים.

          דווח על תגובה זו

          IP: 85.250.117.200
      • נכון מאוד

        אבי, 07/03/12 13:54

        נכון מאוד האש דלקה בגלל חנוכיה ששכחו ולא בגלל הצתה אין ניסיון הונאה ואין הצתה בסך הכל האנשים המסכנים האלו הדליקו חנוכיה עשו מצווה , שכחו לכבות אותה וריסקו להם את החיים סתם רעי ומוגי לב.

        דווח על תגובה זו

        IP: 85.250.117.200
    • ניצחו ועוד איך

      קורין, 07/03/12 13:42

      הם ניצחו ועוד איך אין להם הרשעה בפלילים ,
      לידיעתך לאף אדם לא מוגש כתב אישום עם הוא גרם לנזק ברשלנות ללא נפגעים לא הוגש כתב אישום במדינה לאף אחד בגין דבר כזה תבדקו ותראו ואני אחד שמבין בדברים האלו תאמינו לי.
      יש אנשים ששוכחים ילד באוטו שזה חמור ואף כשהילד נפגע אף אחד במשטרה לא מגיש כתב אישום נגד ההורים אלא רק חקירה בלבד.

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.250.117.200