• 6.

    חצי עבודה

    שי, 04/03/12 16:16

    אם הטעם בשיקוע המסילה הוא לחבר את העיר לים, אז למה לא משקעים גם את דרך 4?
    עלות הפרוייקט חצי מיליארד דולר!! יכלו לעשות בכסף דברים הרבה יותר מועילים.

  • 5.

    שיקוע רכבת , שוב דופקים את האומללים, למה רק מהכט, ולא מנווה דוד

    אין צדיק בעירו, 01/03/12 19:12

    שיקוע רכבת , שוב דופקים את המסכנים והזקנים
    במשך שנים תושבי נווה דוד סובלים מרעש הרכבת , שאף התגבר לאחר בנית החומה של מלון מפלצות הכרמל ע''י ההון , האם לא תם סלבם וגם בהטמנת מסילות הרכבת פוסחים עליהם

  • 4.

    הים מופרד מהעיר ע''י כביש סואן כמעט ללא מעברים

    דן, 29/02/12 10:30

    הרכבת זה רק בונוס

  • 3.

    לחיפה יש ניסיון טוב עם מנהרות

    ערן, 29/02/12 06:29

    להבדיל מערים אחרות בישראל שלא הצליחו , בגלל הפיגור התשתיתי של המדינה לחוות תחושה של מנהרה אמיתית - לחיפה יש כבר שנתיים ניסיון מופלא עם מנהרות.

    קרי: מנהרות הכרמל.

    זהו פרוייקט יפה, שימושי, מוצלח - אשר הגיע באיחור של לפחות ארבעים שנה.

    ממנו ניתן ללמוד שכל מה שניתן לשקע - יש לשקע כדי לא להרוס את הסביבה והנוף.

  • 2.

    כל הכבוד! זה צעד נבון ויעיל

    סוף סוף חושבים עלינו התושבים, 28/02/12 21:50

    אני פשוט שמח!

  • 1.

    יחפרו תתגלנה עצמות אדם והדוסים יידרשו כסף לפינוי העצמות (ל''ת)

    זה מה שיהיה, 28/02/12 14:05

    • יתגלו עצמות ?!

      זיו, 29/02/12 07:55

      זאת לא שאלה...
      עצמות כבר התגלו בעת הרחבת המסילה באזור שכונת ''תחנת הכרמל''. חיפה העתיקה מלפני ימי ''דהר אל עומר'', המסילה לאלו שאינם בקיעים מרחפת במקום מעל הקרקע, כיוון שהאזור זוהה בעבר כאתר קבורה. עובדה זו אינה משנה את עצם הקביעה כי ההחלטה נכונה ומרגע זה ואילך הרכבת לא תקבל שום התר בניה בתחום העיר אשר פוגע בתוכנית החדשה. איך יתגברו על שאלתך, נקווה שיהיו יצירתיים לטובת כל תושבי הצפון.