• 122.

    צודק המנהל. כן ירבו. (ל''ת)

    מורה בישראל, 13/03/12 05:41

  • 121.

    גיבוי מלא לשלומי המנהל

    אמא לתלמידים בעירוני ה, 05/03/12 16:09

    אני, כאמא לילדים הלומדים בעירוני ה', שמחה מאד שזאת היתה תגובתו של המנהל לפרובוקציה של התלמידים.
    להיפף, הייתי מאד כועסת אם הוא לא היה נוהג כך.
    כיהודיה חילונית, אני רואה בחשש גדול את ההתבטלות שלנו, החילוניים, מול כל מה שיש לו תוית של ''דת''. הגיע הזמן שנתחיל להאמין גם בקדושת הדרך שלנו. אין לנו מה להתבייש.
    מי שרוצה חינוך דתי יותר, מוזמן להתכבד ולעבור לזרמים האחרים הקיימים במדינת ישראל.
    בעירוני ה, השייך לזרם הממלכתי (לא דתי), יש הגדרה ברורה של מה עושים ומה לא. לומדים בו גם נוצרים ובכל זאת אין אשוח בבית הספר בכריסטמס. ומוכרים אוכל בקפיטריה גם בראמאדן למרות שלומדים בו תלמידים מוסלמיים.

    • מטומטמת

      A proud Jew, 08/07/12 15:50

      כל ביה''ס החילונים סובלים מאלימות סמים וזנות -היית מעדיפה סוחרי סמים במקום? ...חסרת בינה שכמותך

  • 120.

    שקר אחד גדול ! (ל''ת)

    תלמידת עירוני ה, 04/03/12 15:22

  • 119.

    תגובת בית הספר משכנעת מאד (ל''ת)

    אלון, 04/03/12 00:27

  • 118.

    דמוקרטיה חילונית במיטבה. (ל''ת)

    יובל, 02/03/12 13:20

  • 117.

    שהבורות פועלת.. אין שכל כי אין תפילין. שיעשו לערבים.. נו (ל''ת)

    אורי עמר, 02/03/12 08:10

  • 116.

    למה דתיים לא מסוגלים להבין שזה פוגע ברגשות הנשים??

    תפילין וסממני דת=פגיעה חמורה בנשים, 02/03/12 03:12

    הם עושים דווקא. פרובוקציה כדי לעצמן. מקימים בתי כנסת, מקוואות, בתי מדרש = כדי להשפיל נשים. ומי שלא מבינה זאת היא טיפשה או תמימה באופן חריף.


    אין לכם מושג כמה זה פוגע בי, כל מה שזה מסמל...ואחרי שנשים עשו כ''כ הרבה כדי להעיף ערכים גבריים מעוותים מהעולם.



    המין הגברי=נחות נקודה.

    • את לסבית נכון?

      E.H, 08/07/12 15:53

      ...לכי תגדלי מוח - סתומה

  • 115.

    ''אחרי הכל אנחנו יהודים'' - תירוץ עלוב שבעלובים.

    יהדות=ארגון פשע גברי מתוקצב, 02/03/12 02:27

    יהדות=שואת נשים.

  • 114.

    למה לעזאזל מותר להניח תפילין? הרי זה מסמל גזענות

    ושנאת נשים, 02/03/12 02:25

    אסור שיהיה אף סממן דתי במרחב הציבורי. לא בית כנסת, לא בית מדרש ולא הנחת תפילין..

    אם היו מקימים בתי נאציזם בבתי הספר הייתם מסכימים?


    מדוע נראה לכם לגיטימי לתמוך ביהדות שהיא ארגון פשע גברי נגד נשים עטוף בכל מיני מילות קדושה?
    הרי מדובר בשנאת נשים וחלוקה לתפקידים.


    בושה לאנושות שישנם בתי כנסת במקומות שגרות בהם נשים.

    בושה הכי גדולה לנשים הסובלניות לדת.

  • 113.

    OD AVINU CHAI = AM ISRAEL CHAI

    GOD is our Existance, 01/03/12 22:23

    We exist ONLY if we keep GOD in our life.

    KOL HAKAVOD to these students ....

    WHERE WERE THE REST OF THE STUDEDNT? THE TEACHERS ?

  • 112.

    בטח אם אותם חברה היו מארגנים מכתב נגד התגייסות וכ''ד

    יהודה, 01/03/12 15:22

    אז זה היה בסדר גמור!

  • 111.

    כל הכבוד למנהל (ל''ת)

    טריס'קלה, 01/03/12 13:05

  • 110.

    האמת ורק האמת!!!

    תום רדולסקו, 29/02/12 23:48

    שלום לכם קוראים וטוקבקיסטים יקרים,
    הסיפור כפי שמוצג בכתבה מעוות לחלוטיו ...
    ואין בו טיפת אמת שלושת הילדים היו מעורבים בריב גדול בשכבת יב וכדי להרגיז קבוצה לא מבוטלת של ילדים הם הביאו תפילין וכל זאת לא על מנת לעשות מצווה אלא על מנת להרגיז וליצור ריבים אין בכוונתם לתת לאף אחד להניח תפילין אלא ליצור סיבה למסיבה הילדים הללו אינם צדיקים ואין כל טעם להציגם כך הם שיקרו איימו וניבלו את פיהם אני מאמין שכל אדם דתי מהשורה הראשונה כזה שיכול להוות דוגמא אישית היה כועס עליהם באותה צורה כמו שהמנהל בית הספר שלומי הגיב ואף גרוע מכך. מנהל בית הספר הוא מנהל מדהים שאיכפת לו מהתלמידים ומובן מאליו שהוא לא מוכן שידברו בצורה כזאת ויקראו לו בשמות גנאי ואני בתור תלמיד לא מוכן שיפגעו בו בצורה כזאת כבודו מונח במקומו ועצוב לי לראות איך פוגעים בו פה ומכפישים את שמו.

  • 109.

    דוכן להנחת תפלין יותר חשוב מפינה לעישון לתלמיד

    תלמיד בית ספר, 29/02/12 21:46

    שר החינוך צריך להעיף את המנהל בית הספר

    • דוכן להנחת תפילין=העצמת גברים ע''ח הנשים.

      תפילין=שנאת נשים, 02/03/12 02:27

      כל דבר בתרבות הדתית זה העצמת גברים. לגברים יש רגשי נחיתות, ולכן רוצים לחוש נעלים על נשים, שהרי ברור כי מטבען הן נעלות מכל גבר.

  • 108.

    אני מורה דתי בעירוני ה'

    מורה, 29/02/12 21:43

    לא הייתי נוכח באירוע ואיני מכיר את התלמידים המעורבים באירוע. עם זאת , אציין כי שלומי, מנהל בית הספר, הוא אדם עניו, צנוע, המכבד מאוד את היהדות והמסורת. בבית הספר מתקיימת השתלמות למורים בנושאי יהדות וכבוד הדדי . יותר מכך - השנה השתתפתי עם תלמידיי בסמינר בין יומיים שעסק בזהות היהודית הישראלית.
    העובדות מדברות בעד עצמן.

    • הבעיה היא בדרך

      מורה, 01/03/12 06:21

      הבעיה היא בדרך שבה המנהל אצלכם מטפל בדברים . למה להשעות ?? אם הילדים טעו אפשר להסביר להם מה לא עשו בסדר . גם אני מורה ואצלנו הדרך שונה משלכם וטוב שכך !

      • מסגרת כללים בבית ספר

        מורה, 01/03/12 19:25

        כמחנך איני מסכים איתך. במערכת בית הספר ישנם כללים וגבולות ברורים. עבודת החינוך היא מורכבת אך יש לזכור את אותם גבולות ברורים. ביום שבו המורה ייכנס לבית הספר והתלמידים לא יישמעו להוראותיו וידברו אליו בצורה מבזה, יהיה זה היום בו נוכל לסגור את בתי הספר ולחפש עבודה חדשה. התלמיד הבוחר להשתייך למסגרת זו מקבל עליו את אותם כללים ברורים. לא מדובר פה באי הכנת שעורי בית או בשימוש בפלאפון בזמן השיעור.
        כיצד יגיבו בבית ספרך כאשר תלמיד יבזה אותך בצורה גסה ויעשה ככל העולה על רוחו במסדרון בית הספר מבלי להשמע למנהל ? השעיה היא תגובה סבירה.

    • אם המנהל מכבד יהדות=תעודת עניות למנהל. בית מדרש

      בבית הספר???, 02/03/12 03:09

      החילונים-אתאיסטים בנו את המדינה. הפמיניסטיות הביאו לשינוי עולמי ערכי מוסרי בכל העולם. ועכשיו אנחנו צריכות וצריכים לשמוע הטפות דתיות, בתי מדרש, בתי כנסת? אחרי כל מה שעברנו, דוחפים לנו לפנים ערכים מיושנים ומעוותים של גברים מימיי הביניים שכלאו וסקלו כל אישה וילדה שראו?

  • 107.

    מנהל שלא תומך ביסודות הדמוקרטיה ...(מנהל כנס)

    שיר, 29/02/12 17:59

    חופש הדת זה חלק מיסודות הדמוקרטיה. ואתה יא זין מסריח לא מאפשר את זה. כדי מאוד שיפטרו אותך בקרוב כי אתה לא ראוי להיות מנהל של בית ספר, חרא קטן, זה מה שאתה.

  • 106.

    בושה וחרפה

    אלה, 29/02/12 16:02

    כבוד המנהל אתה צריך להתבייש , מה הפלא שאנחנו נראים כפי שאנחנו נראים ללא מוסר וערכים וכבוד אחד לשני .

  • 105.

    כמו בברית המועצות

    קוהלת, 29/02/12 13:56

    היה קומיסר שדאג שלא לאפשר פולחן דתי ככה גם אותו נהל שמנצל את מעמדו להתאמר בתלמידים יהודים שמניחים טפילין בושה וחרפה צריך היה להשאות את מנהל בית הספר כל ההסברים שלו הם קשקוש אחד גדול אילו היו אלה שמאלנים שקוראים לב\\סרב לשרת בצבא הוא היה מאפשר זאות בשם הפלוראליזים ובזכות אותם תלמידים להביעה את דעתםהיו מסבירים לנו שזאות הדמוקראטיה להתחשב גם במיעוט אני היתי מצפה ממשרד החינוך לקרא למנהל לסדר פשוט מגעיל

  • 104.

    כל הכבוד לתלמידים! (ל''ת)

    Dp, Israel, 29/02/12 11:11

  • 103.

    busha

    shelly, 29/02/12 10:25

    what kind of school is it. in my son's school in London one is mot allowed to come to school without a kipa.

  • 102.

    צודק אבל.......

    אלמוני, 29/02/12 08:49

    המנהל צדק אבל הוא פחדן וחלש ורואים את זה לפי התגובה שלו.

  • 101.

    משום מה אני לא מאמין למנהל לפי התגובה שלו (ל''ת)

    C, 29/02/12 08:22

  • 100.

    והאמונה שלי היא להציב דוכן של עדי יהוה!!

    ירון, 29/02/12 08:16

    באמצע בני ברק. מותר לי? למה לא? מי אמר שהיהדות מבוססת על תפילין ועל יתר אמונות תפלות ואמונות פאגניות נלוזות אחרות? תמיד הסובלנות צריכה ללכת עם זרם אחד בלבד,הוא הזרם הכי פרימיטיבי, הכי גזעני, הכי אלים והכי מסוכן בקרב היהדות - הרי הוא הזרם האורטודוקסי. צאו לנו מהחיים ומהוריד. על כל דוכן של תפילילן צריך להעמיד דוכן של בודהה, איסלאם, נצרות וכו'. כי כל הדתות והאמונות הן בדיוק אותו דבר - שיעבוד הנפש החופשיה של האדם.

    • ככ

      כיכי, 29/02/12 19:21

      אתההההה במדינההה יהודיייייייייית ! לא מוסלמית ולא נוצרית !!!! ובמדינת ישראל יעמוד אך ורק דוכן של תפילייןןן !!!

  • 99.

    כנסו

    אשד, 29/02/12 01:37

    כתלמיד שהיה שם אולי זה לא היה צודק לצעוק על המנהל אבל כמו שאני רואה את זה הדברים נאמרו בכעס ובלהט הרגע וכל מי שאומר שהילדים ה''נאשמים'' הם ילדים מסכנים הוא פשוט מסכן בעצמו ואין לו מה לכתוב אז הוא כתב את זה

  • 98.

    סמים וסכינים כן ותפילין לא? (ל''ת)

    ישראלי, 29/02/12 00:40

  • 97.

    הסיפור האמיתי כמו שהוא באמת קרה:

    תלמיד, 29/02/12 00:17

    הייתם צריכים לרות איך הילדים התחצפו למנהל אחרי שביקש מהם בנימוס להפסיק את הדוכן.. המנהל רצה שהעניין הזנה יפסק כי היה סכסוך בין ''מאמינים'' ללא- כתגובת נגד רצו תלמידים אחרים לפתוח דוכן עם סנדביצ'ים של בשר וחלב ביחד.
    התלמידים שהקימו את דוכן התפילין פשוט התנפלו עליו וצעקו עליו בצורה נוראית!! (קללות כמו נאצי וכד'). כל תלמיד שמתחצף למנהל בצורה הזאת היה מושעה ללא קשר לסיבה.

    • האם היתם מעיזים לאכול חזיר באוניברסיטת חיפה שם יש מיעוט מוסלמי (ל''ת)

      קוהלת, 29/02/12 13:59

    • זה מה שבאמת קרה

      לי, 29/02/12 22:35

      אני לומדת בבית ספר ובדיוק עברתי שם שהכל קרה הם התייחסו למנהל ממש לא בכבוד. לא השעו אותם על כך שפתחו את הדוכן אלא על איך שהתנהגו.

  • 96.

    לכל מי שנגד הרעיון של העמדה להנחת תפילין כנסו...

    מחנה דוד, 28/02/12 23:59

    יש לי רעיון בשבילכם אם אתם נגד היהדות או הדת או איך שלא תקראו לזה אין לכם מקום לחיות במדינה הזאת חבורה של שמאלנים פחדנים אני מקווה שערבים ידפקו לכם מכות יום יום ויז...נו תחברות שלכם בזמן שתבלו איתם באחד החופים היפים שלנו שמפוצצים בקרוקודלים כמוהם! בושה של בית ספר !! ואל תנסו לצייר את הילדים האלה כחרדים !!! הם חילוניים מסורתיים כמו כל חילוני במדינה שמתקרבים לדת ועושים דבר לגיטימי ביותר להניח תפילין! אז אם יש לכם בעיה עם זה אני מציע לכם לעבור לגור במקום דמוקרטי כגון סוריה לבנון מצרים ירדן לוב אירן שם אני בטוח התיחחסו אליכם מעולה למרות שאתם יהודים שמאלנים!(לא באמת...הם ירצחו אותכם ישר)!

    • סוריה אינה דמוקרטית. שוודיה דמוקרטית.

      תפסיקו לאנוס עלינו את הדת, 02/03/12 03:06

      אסור שיהיו שום סממני דת/

  • 95.

    גוענפש של מנהל קודם שיילמד ערכים אחרי זה שיבוא לחנך תלמידים .

    דור, 28/02/12 23:46

    גוענפש !!! ביזיון שיש כזה מנהל בבית ספר

  • 94.

    דרושה הפרדה בין דת למדינה! (ל''ת)

    חילונים ייפטרו מהדת, דתיים ייפטרו מחוקי החילונים!, 28/02/12 23:38

  • 93.

    תנו לי לנחש. המנהל אוהד את הפועל ת''א! (ל''ת)

    בני יהודה לנצח!, 28/02/12 23:22

    • או הפועל חיפה , זו נבלה וזו טריפה ! (ל''ת)

      ירוק חזק, 29/02/12 02:37

  • 92.

    לפי תגובת ההנהלה לך תדע באמת מה היה שם המנהל לא אנטי דתי (ל''ת)

    יוני, 28/02/12 22:57

  • 91.

    אנטישמיות ממש, מצד המנהל. (ל''ת)

    מה העניין?, 28/02/12 22:44

    • מפחיד איזה שנאה לערכי יהדות תראו איך סבא שלכם נראה באלבום

      יוני, 28/02/12 23:06

      עם זקן וכפותה

      • הסבים שלנו היו גם אנסים, אז כולם צריכים לאנוס? (ל''ת)

        דת=שנאת נשים=רגשיי נחיתות גבריים, 02/03/12 03:04

  • 90.

    עוד לא עשיתם לייק לחיפה חופשית?

    הרוב הדומם מתעורר, 28/02/12 22:34

    www.facebook.com/bfreehaifa

    • כפייה חילונית קיצונית, מה אתם בעצם באים לומר שאתם בעד כפייה? (ל''ת)

      אני יהודי וזכותי שהשבת תישמר, 29/02/12 02:08

  • 89.

    האיום האמיתי הוא המשך תיקצוב דת פולחן וחרדים. (ל''ת)

    חיון-רק לא ליכוד, 28/02/12 22:17

    • האיום האמיתי הוא אנשים חסרי סובלנות, כמוך. (ל''ת)

      אלי, 28/02/12 23:56

    • הליכוד בשלטון לנצח !!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      תאכלו את הלב, 29/02/12 02:39

    • are you JEWISH ? misken echad (ל''ת)

      so WHAT are you?, 01/03/12 22:27

  • 88.

    יאללה ג'יהאד! (ל''ת)

    אפשר להפסיק להתנשא על השכנים, 28/02/12 22:16

  • 87.

    צמצמו התלהמות

    משה, 28/02/12 21:57

    נושא רגיש אבל אל תגזימו בדיבור נגוע
    כי אם מגיע התפילין למקום של מלחמה בין אחים, כולנו מפסידים.
    תנו כבוד במילים

  • 86.

    הדת סם מסוכן ובנוסף בישראל זה גם תעמולה פוליטית

    שתי הערות, 28/02/12 21:12

    כבר הזהירו חכמים שהדת היא סם להמונים וככזה יש לאסור את הפצתו ולהתייחס אל המחזירים בתשובה כאל סוחרי סמים.
    יתר על כן בישראל אין הפרדת דת ממדינה ויש מפלגות דתיות ששואפות להחריב את הדמוקרטיה במדינת ישראל. לכן יש לאסור פעילות מסיונרית בבתי הספר שמשמעותה חיזוק היסודות האנטי דמוקרטיים במדינה. בית הספר לא צריך להתנצל ןלהתגונן אלא להמשיך ולמנוע בתוקף פעילות מעין זו.

    • החכמים שאתה מצטט זה קרל מרקס, אבי הקומוניזם

      אלי, 28/02/12 23:57

      הבורות שלך מדהימה.

      • בתור ידען מופלג כדאי שתדע..

        אבכי עליך בכה, 29/02/12 11:21

        שגם בקרב חז''ל היו מי שהמשילו את התורה/דת לסם העלול אף להיות סם המוות.

  • 85.

    לש' הכועס

    חבר של הגבר, 28/02/12 21:02

    אתה ילד גבר אני אוהב אותך
    נדר שאני אוהב אותך
    אתה בחור גבר
    ש מאוהב בך !

  • 84.

    איזה גועל נפש של אנשים כנסו יחראות

    ג, 28/02/12 20:38

    כל אחד פותח תפה שלו יותר מידי מדברים על היהדות כאילו זה עוד דת קיצר לא מתאים לכם עופו לעזה עם סער וכל השמאלנים פשוט גועל נפש לכו כוס אמק מפריע לכם שיש תפילין בבית הספר לא מבין מה כואב לכם זה מדינה יהודית ומי שלא מתאים לו יכול ללכת מסביב יש מספיק מדינות שיקחו אתכם שמאלנים מגעילים
    עלאק המנהל רוצה שנתפלל בכיתה מה אנחנו צריכים להתבייש בעצמנו זה המדינה שלנו היהודים לא שלכם קיצר תאכלו תחת !!! ואנחנו נמשיך להניח תפילין ואנחנו לא שמים עליכם זין ומצידי תקפצו לי כולכם !! גועל נפש !!

    • גבר מרוב צפייה באח הגדול נדפקה לך האונה השמאלית של המוח .

      איל, 29/02/12 06:13

      עוד מתחרד אנאלפבית

  • 83.

    תקשורת שקרנית!!

    תלמיד בבית הספר, 28/02/12 20:29

    הייתם צריכים לרות איך הילדים התחצפו למנהל אחרי שביקש מהם בנימוס להפסיק את הדוכן.. המנהל רצה שהעניין הזנה יפסק כי היה סכסוך בין ''מאמינים'' ללא- כתגובת נגד רצו תלמידים אחרים לפתוח דוכן עם סנדביצ'ים של בשר וחלב ביחד.
    התלמידים שהקימו את דוכן התפילין פשוט התנפלו עליו וצעקו עליו בצורה נוראית!! (קללות כמו נאצי וכד'). כל תלמיד שמתחצף למנהל בצורה הזאת היה מושעה ללא קשר לסיבה.

  • 82.

    לא לשכוח מה קרה שבוע לפני!

    תלמיד באותו בית הספר, 28/02/12 20:25

    לא לשכוח ששבוע לפני הייתה הפגנה כנגד חוק טל שזה דבר מוצדק אך שונאי ישראל והדת ניצלו את הבמה וקיללו כל דבר שקשור לדת ואת כל הדתיים כמו שאת השונאים הכי גדולים שלי אני לא מקלל ואני לא מגזים.זה היה מפחיד וזה הראה כמה השנאה נוצרת מתוכנו ואיזה פילוג מתחיל להיווצר פה,ואני מדבר על עשרות ילדים שפשוט קיללו כל אדם שקשור לדת בצורה בלתי נתפסת.ואני אומר את זה בתור אחד שהיה שם ולומד שם ..כמובן שהסתכלתי דקה על מה שקורה והלכתי כי אני לא מזדהה עם כל זה ולכן בתור תגובת נגד לקיצוניות שהולכת כנגד הדת בעירוני ה'(שבהם נמצאים המחנכים הכי שמאלנים בארץ-כל שיעור אזרחות ושיעור חינוך מדברים על החוסר יעילות של החרידים ושל הערבים לדוגמא לא-לא משלמים מיסים או עושים צבא)הילדים שהם חברים שלי רצו להזכיר שזאת מדינת היהודים והניחו דוחן תפילין כנגד כל הקיצוניים.

    • אז

      מישהי שאכפת לב, 29/02/12 07:57

      שיעברו לבתי הספר הדתיים שם מקומם

    • ''תגובת נגד לקיצוניות שהולכת נגד הדת'' - ידידי זה ניסוח עילג ומסוכן

      העילגות היא הסכנה האמתית לקיום מדינת ישראל, 29/02/12 08:53

      צמד המילים ''נגד הדת'' הוא צמד מילים מסוכן כיון שהוא למעשה פוטר את הדובר מכל נימוק קונקרטי.
      דת היא מושג ערטילאי שתחתיו ניתן לכלול כל סוג של מסורת, דעה קדומה, קיבעון מנטאלי או סתם הפרעה נפשית בתנאי שחולקת אותה קבוצת אנשים מספיק גדולה ומספיק אלימה. לכן לא צריך לדבר על ''דת'' אלא על ''יהדות'' ולזכור שביהדות דרך ארץ קודמת לתורה. במושג ''דרך ארץ'' הכוונה היא לא לנימוס אלא לדרך בה נוהגים בארץ בה אתה נמצא, כלומר למנהג המקום. ואם אתה נמצא בבית ספר חילוני ואתה מעוניין לקיים פעילות דתית כלשהי דרך ארץ מחייבת אותך לתאם את הדבר עם מנהל בית הספר. מרגע שלא עשית כן ועשית דין לעצמך תגובת הנהלת המוסד צריכה להיות חריפה חד משמעית ובלתי מתחשבת. כמו שאכן הייתה. ולכן לדעתי מנהל בית הספר נהג בדיוק כפי שמצופה ממנו. ישר כח.

    • דתי=תומך בכליאת נשים=שואת נשים וראוי לגינוי.

      לא מתאים לך לגנות שובינאצים?, 02/03/12 03:00

      חייבים לקלל דתיים ולהלחם נגדם. נמאס מכל החילונים שסובלנים ועדינים עם דתיים וערכי הדת. זה מראה על אדישות ואטימות.

  • 81.

    תגובה לזה שמתחתי

    תלמיד מהצד השני, 28/02/12 20:17

    התלמידים חשבו עוד לפני חודשיים לקיים שחרתי ומנחה ומצוות הנחת תפילין ומורה עזרה להם והם פנו למנהל בנוגע לזה .. בגלל הסטטוס של הילדה ההיא הם מצאו זמן מושלם לפתוח את דוכן התפילין .. המון ילדים עמדו בשני הצדדים כמו כן צעקות שנזרקו לעבר שני הצדדים לא יכולים להישלט על ידי התלמידים שכוונתם טהורה ... לכן כול קריאת גנאי שנקראה לעבר כול אדם לא הייתה מכוונת ...

    • כנסו

      משהי שאכפת לה, 29/02/12 07:49

      לא צריך , יש בתי ספר דתיים ושם מקומם,
      בבתי ספר דתיים צריך לשלוח ילדים ממשפחות דתיות ולא ממשפחות חילוניות ויש בחיפה הרבה כאלו, וכל החוזרים בתשובה שיגיעו לבתי ספר דתיים ויפסקו להפיץ את תורתם בחילוניים!
      בואו תעזרו לבתי הספר הדתיים להחזיר עטרה!

  • 80.

    מרחב ציבורי ומרחב פרטי

    אסתי אדיבי-שושן - מורה לספרות בבית הספר, 28/02/12 19:40

    פרוזדור הכניסה לבית הספר הוא מרחב ציבורי ובו צריכות להעשות - אך ורק - פעולות המוסכמות על כולם וההולמות את אופיו החילוני המוצהר של בית הספר.
    בית הספר מכבד את כל תלמידיו על דתם ואמונותיהם, ובהתאם לכך, למשל, הקפיד לתלות מזוזה בכניסה לכל חדר כתה. בנוסף, במהלך החופש הגדול האחרון, כתת לימוד גדולה ומרכזית במיקומה, הוצאה מהשימוש השוטף ומוקדשת ללימודי יהדות בלבד. תלמידים שחשוב להם להניח תפילין יכולים לעשות זאת - על פי אמונתם - בחדר זה ללימודי יהדות.

    זכותו של בית הספר ומנהלו למנוע פעולות הטפה ושכנוע שאינן הולמות את אופיו החילוני של בית הספר.

    • אין כזה דבר ''אופי חילוני מוצהר'' בבית ספר ממלכתי

      אלי, 28/02/12 23:59

      בית ספר ממלכתי הוא ממלכתי.

      אם אתם רוצים לפתוח זרם חינוך אתאיסטי אתם מוזמנים אבל בבית ספר ממלכתי גם תלמידים מסורתיים אמורים לחוש בנוח.

      • הגיע באמת

        מישהי שאכפת לה, 29/02/12 08:56

        הזמן לקבוע קרטריונים חדשים לגבי קבלת תלמידים לבתי הספר הממלכתיים והממלכתיים הדתיים ,
        אני לא חושבת שילד דתי חש בנוח בבית ספר חילוני, אבל ההפך בחיפה יש הרבה מבתים חילוניים בבתי ספר ממלכתיים דתיים והם חשים שם בנוח ואפילו ההורים בועד ההורים

    • תגובה שמתאימה לאמריקה הפלורליסטית ולא לישראל יהודית! (ל''ת)

      אחת ירושלמית, 29/02/12 00:22

    • כיבוד במזוזות? אבל המזוזות פוגעות בי כאישה!!!!!!

      מזוזות= פוגעות בנשים, 02/03/12 02:58

      המזוזות האלה מחייבות לאמונה באל אחד - זכר שאוסר כל אלוהים אחרות ואחרים. הסמל הדתי הזה אומר שגבר הוא עליון ואישה היא נחותה. הסכמה לשים מזוזות בבית ספר חילוני או ממלכתי? מדוע?? הרי זהו סממן יהודי-דתי מובהק!! והוא פוגע ברגשותיי הפמיניסטיים והנשיים!

      מדוע להתחשב תמיד רק ברגשות הגברים והדתיים?

      האם היו מוכנים לתלות דמות אלה בכל דלת, במקום מזוזה דתית?

  • 79.

    המנהל מדהים והכתבה שיקרית (ל''ת)

    אורי, 28/02/12 19:04

  • 78.

    תגובה להוא שמתחתי

    תלמיד שהיה שם גם מהצד השני, 28/02/12 18:45

    קודם כול התלמידים חשבו עוד לפני חודשיים על לעשות עמדת תפילין ולעשות מנחה ושחרית בבצפר ואפילו פנו למורה שפנתה אל המנהל בנושא ... התלמידים עמדו שם ועשו את הכול במטרה טהורה של לזכות את מניחי התפילין... עמדו קבוצות של תלמידים משני צידי האזור ... כמו כן התלמידים שעשו את זה מכוונה טהורה לא יכולים לשלוט על כול התלמידים שהיו שם וקריאות גנאי שנשלחו או שלא נשלחו לא תמיד מכוונים או נשלטים על ידי התלמידים וזאת לא הייתה כוונתם !

  • 77.

    התלמידים ה''מסכנים'' לא סיפרו את כל האמת...

    תלמיד שהיה באירוע, 28/02/12 18:42

    הם התחילו בצעקות! הם השפילו את המנהל ברבים ולא ההפך! הם צעקו עליו כאילו הוא חבר שלהם. בושה בשבילם שהם מתנהגים ככה למנהל הבית ספר שלהם ולא נותנים לו כבוד! זה מה שכתוב בתורה? לא נראה לי. מלבד זה, הם לא השאירו לו ברירה אלא להשעות אותם כי בצורה שהם דיברו אליו הם היו צריכים לעוף מבית ספר!!! בית ספר לא אמור לנקוט עמדה בעניין ובטח לא לפתוח דוכנים בין כותלי בית ספר. הם מוזמנים לעשות את זה בחוץ. לי כתלמיד לא נעים לראות את הדוכן הזה. אם הייתי מחלק סנדוויצ'ים עם נקניק וגבינה היו מאפשרים לי? לא נראה לי.. אבל הם טענו שבדמוקרטיה יש חופש דת וחופש הביטוי!! הם מביישים את התורה!

    • רק שבמדינה יהודית תפילין- כן ואוכל טרף זה לא!!! (ל''ת)

      ישראל, 29/02/12 00:23

  • 76.

    מסכימה מאוד עם המנהל

    אמא ל4, 28/02/12 18:22

    אני מאוד מסכימה עם המנהל, ילדי לומדים בבית הספר ואני אישית מעריכה אותו מאוד עף על מי מה שקרה אפילו הוא מסביר את מעשיהם וכנראה שזה הגיע להם!

    • תני לי לנחש- אין לך גם בעיה שכל הארבעה יתבוללו! (ל''ת)

      אני, 29/02/12 00:24

  • 75.

    זה מנהל שאמור לתת דוגמא לתלמידיו? הוא צריך להתבייש לעצמו (ל''ת)

    אורן, 28/02/12 18:08

  • 74.

    שטויות

    תלמיד יב, 28/02/12 18:05

    כל הכתבה הזאת שטויות באמת אני הייתי שם! הם סתם מלכלכים על המנהל!
    הם ילדים אפסים אל תאמינו למילה מהכתבה!!!

  • 73.

    כמה שקרים של התלמידים,כנסו לדעת מה באמת היה!

    תלמיד שהיה שם, 28/02/12 17:31

    הכל התחיל מזה שחב''ד התחילו לעמוד מחוץ לבצפר ולהניח תפילין עם תלמידים,תלמידה כתבה סטטוס על זה שלא נראה לה הכפייה הדתית הזאת.
    הסטטוס הזה גרר ויכוח ענק של יותר מ200 תגובות שבהם היו הערות על הדת מצד אחד ומצד המאמינים איומי אלימות על מי שדיבר נגדם.
    שלושת התלמידים שפתחו את השולחן עשו את זה כדי לעשות דווקא לאותה ילדה ולאותם אלה שדיברו נגדם.
    כשהמנהל בא להגיד להם לפרק הוא פנה אליהם בצורה מכובדת והם התנפלו עליו בצעקות,ההפך הגמור ממה שהם טענו,הוא הרים את קולו רק כאשר צעקו עליו במקביל 3-4 תלמידים,אז כדי לעשות סדר הרים את קולו,בנוסף,אחד מאלה שהתנגדו לדעתם עבר מול הדוכן והם צעקו לעברו ''נאצי''.

    • .

      תלמיד שהיה שם גם מהצד הדתי, 28/02/12 17:47

      קודם כול היה לילדים האלה בראש עוד לפני חודשיים הרעיון של לעשות שחרית ומנחה והנחת תפילין בבצפר ואפילו אחת המורות שאלה את המנהל אם זה אפשרי ... התלמידים ראו לנכון את המצב שנוצר כדי לעשות בזמן המושלם את הנחת התפילין ולכן הקימו את הדוכן ... המנהל הוא שיצא בצרחות של לקפל את השולחן ולא התלמידים שהיו באמצע הנחת התפילין כך שלא יכלו לצעוק ! אף אחד מהתלמידים לא קרא למנהל נאצי ... כמו כן התלמידים האלה לא יכולים לשלוט על כול העומדים מסביב כך שגם אם ואני לא אומר שזה קרא גם אם בטעות נזרקה המילה הזאת היא לא נכונה בעליל ביחוד כשהמנהל עצמו בא מבית דתי !

    • צודק 100% (ל''ת)

      עוד אחד שהיה שם, 28/02/12 18:03

    • אחד התלמידים מהצד השני

      אחד התלמידים מהצד השני, 28/02/12 18:24

      התלמידים חשבו עוד לפני חודשיים לעשות שחרית ומנחה והנחת תפילין בבית הספר ואפילו ביקשו ממורה ששאלה את שלומי מנהל בצפר ... התלמידים שפתחו את השולחן חשבו שזה הזמן המושלם לעשות זאת אחרי 200 התגובות ! המנהל בא וצרח ישר לקפל ואפילו הפריע לאדם שהניח באמצע ! המון תלמידים עמדו שם בשני הצדדים כך שהתלמידים שהניחו את השולחן לא יכלו לשלוט על כולם כמן כן שמות גנאי שנקראו לעברי אנשים הם לא באחריות התלמידים שמטרתם הייתה טהורה בלבד ! שהיא לזכות את מניחי התפילין !

    • תוספת

      האמא של המאמינים, 28/02/12 21:50

      גם אני רציתי לכתוב תגובה דומה..
      כתבה משקרת ובנוסף התלמידים אמרו לו
      ''מי אתה בכלל? אני משלם לעירייה לא לך'' ועוד דברים

  • 72.

    תגובה בתור תלמיד הבית ספר

    תלמיד י''א, 28/02/12 17:19

    התלמידים הציבו שולחן להנחת תפילין, הם לא רק הניחו. אם הם רק היו מניחים, מתוך היכרות עם המנהל, הוא היה מכבד זאת ואף דואג לנוחות ולצרכיהם. ההצבה של השולחן נועדה כדי לשכנע תלמידים להניח, כלומר לשכנע אותם להניח תפילין. תלמידים קטנים ללא כושר שיפוט יותר יכולים לראות זאת כ''דבר מגניב'' בגלל שתלמידי כיתה י''ב עושים זאת או מכל סיבה אחרת ולהצטרף ללא קשר לאמונה שלהם (בניגוד למטרה שלשמה ההורים שולחים את אותם תלמידים לבית ספר) וזאת היא הכפייה הדתית.

    • תגובה

      עוד תלמיד מבצפר, 28/02/12 17:39

      כשהתלמידים ביקשו מהמנהל להקים דוכן הוא אמר להם לעשות זאת בחדר נסתר ולהסתיר את דתם השלטת במדינה הוא רצה שתלמידים לא יראו ומנע מהם את המצווה שהיו יכולים לעשות והתלמידים שעשו זאת הם מתחזקים כמו שכתוב בכתבה ומטרתם הייתה טהורה בלבד !!!

      • שיתרכזו ב''לעשות מצוות'' אחרות

        תלמיד י''א, 28/02/12 18:17

        כמו לא לקלל את המנהל שפנה אליהם בכבוד, או לאיים באלימות כלפי מתנגדים. דרך ארץ קודמת לתורה

      • הדת השלטת!!! - אתה רוצה לשולט בי?! - אתה בסה''כ עובד אלילים (ל''ת)

        אלון, 28/02/12 19:09

    • תלמיד י''א יקר אתה מתבלבל !!!!

      דני, 28/02/12 19:32

      תלמידים בכיתה י-י''ב אינם תלמידים קטנים הם נערים בעלי יכולת אבחנה מאוד ברורה .
      מעניין שעל כל הפוסטרים למסיבות ואף דברים גרועים מכך שמחולקים בשטח בית הספר מצד שכנוע של תלמידים להגיע לאירועים מעין אלה עוברים אצלך בצורה אינטגרלית בעוד הנחת תפילין בשבילך זה גרוע יותר מהכל.
      לכן אין שום כפייה דתית - אף אחד לא כופה אותך באזיקים ומכריח אותך להניח תפילין כל הניסיון הוא לקרב אתכם למסורת סביכם וסבי סביכם אותם נוח לכם להכחיש.
      צריך להתעורר ולהבין שהכפייה החילונית היא שהתבצעה כאן וכל ניסיון של התנגשות במסורת ישראל מצד גורמים אנטי דתיים תתקל בחומה בצורה.

    • אני מניח שאתה מוחה גם נגד לימודי התנ''ך והיהדות בבית הספר שלך?

      נ, 28/02/12 20:02

      הרי ''תלמידים קטנים ללא כושר שיפוט'' עלולים עוד להאמין למה שהם שומעים ולומדים, ולשנות את אורחות חייהם בעקבות זאת.

    • תלמיד כיתה י''א - אינו מבין מהי כפייה דתית?!

      שאול א., 28/02/12 22:46

      ומסתבר שלא רק מגיב זה אינו מבחין בין כפיה דתית לבין חופש הפולחן והדת.

      להציע לאנשים להניח תפילין אינו כפיה משום שמדובר בסופו של דבר בהחלטה שלהם.

      מסתבר עוד פעם שרק בישראל מותר להיות אנטישמי. רק בישראל מותר לפגוע בדת היהודית מה שלא יעזו לעשות נגד האסלם או דת אחרת.

      מי שצריך לעוף זה דווקא המנהל.

      • חבל שבבית הספר לומדים כיתות ז-י''ב כך שהטיעון שלך הוא לא רלוונטי

        תלמיד י''א, 01/03/12 23:53

        בנוסף לכך אני לא נגד לימודי תורה, התלמידים מתחנכים כיהודים. לפי הטענה שלך גם בבית ספר חילוני צריך לעשות הפרדה בין גברים לנשים, שכולם ילכו עם כיפות ושלל פרשנויות הזויות אחרות.
        תלמידים בגילאים אלה מושפעים ביתר קלות לכן אין זה לגיטימי למכור להם זרם כזה או אחר של הדת במוסד החינוכי שלהם, בעיקר מכיוון תלמידים אחרים.

  • 71.

    אף אחד לא הוכרח להניח תפילין, לפי רצון התלמידים בלבד.

    ד', 28/02/12 16:59

    אני רק רוצה להגיד שאף אחד לא הוכרח להניח תפילין, רק תלמידים שרצו להניח הניחו!

  • 70.

    הבהרה למה שקרה

    תלמיד מהשכבה, 28/02/12 16:53

    התיאור בכתבה לא מדוייק.
    הציעו להם חדר שקט להניח תפילין ולהתפלל, אבל הם רצו לעשות פרובוקציות והתעקשו לעשות את זה באמצע המסדרון, הכל בשביל לעשות רעש ודאווינים.
    המנהל פעל בצורה מעולה שהעיף אותם

    • .

      תלמיד השכבה יב, 28/02/12 17:40

      למה שהמנהל יחביא אותם כאילו שהם עושים דבר רע ? האם מדינתו לא מדינה יהודית ? הם לא עשו זאת בכוונת דאוונים אלה בכוונה טהורה של לזכות תלמידים שרוצים בעצמם !!!

    • למה הם צריכים להניח תפילין באיזה מחסן צדדי? זה פשע? זה מעשה מגונה?

      נ, 28/02/12 20:00

      דווקא מעיר כמו חיפה הייתי מצפה לקצת יותר פתיחות וקבלת האחר.

      • בעיר

        מישהי שאכפת להנ, 29/02/12 07:54

        כמו חיפה מצב בתי הספר הדתיים קשה, שיגיעו לשם לעזור

      • ממש לא מחסן צדדי !

        ממממממ, 04/03/12 15:35

        אני לומדת בבית הספר הזה , וה''מחסן הצדדי '' שמדובר עליו , זה חדר עם תפילין , ואפילו תורמים ספר תורה מקהילה יהודית ברוסיה והולכים להפוך את החדר הזה לבית כנסת !

  • 69.

    מכבד את הדת אבל גם חילונים וגם דתיים כופים דעתם ואמונתם

    ניר, 28/02/12 15:23

    זה אותו חרא משני צידי המתרסיוזמה יפה אבל לא בתוך בית ספר וגם לא כפייה חילונית אטאיסטית כפי שקיים היום במערכת החילונית
    שילד לא יודע לקרא בתורה וחרתי לא יודע חשבון
    רפורמה ל2 הקבוצות !!!!

  • 68.

    צבועים!

    רותם, 28/02/12 15:12

    אתם עושים כפייה חילונית ומצפים שלא יעשו נגדכם כפייה דתית?!חוץ מזה איך אתם תמיד נוהגים לומר?
    ''חופש דת'',''איש איש באומנתו יחיה''.התלמידים באו להניח תפילין מרצונם!וזה התקיים לפני הלימודים!וזכותם להניח ולהתפלל איפה שהם רוצים מתי שהם רוצים (חוץ מאחרי השקיעה כי אסור)!!!!אתם עוד מעיזים לדבר על חרדים שעושים ''כפייה דתית'' (מה שלא נכון)!נראה לי שחלק מדרך ארץ זה להסתכל על עצמך ואז לדבר על אחרים לא?!צבועים! שהמנהל הזה יפוטר אמן!

    • רותם תירגע/י-לא היתה כפייה חילונית!

      j, 28/02/12 15:26

      הם יכלו להניח תפילין בבית! או בבית המדרש שבבית הספר!
      הכפייה הדתית, לעומת זאת, קיימת ועוד איך!

      • הא?

        רותם, 28/02/12 17:05

        באמת נראה לך שיש בבית ספר חילוני בית מדרש?!וזה היה לפני הלימודים!והם לא כפו על אף אחד,לא עשו זאת בזמן שעור וזכותם להניח איפה שהם רוצים ואף אחד לא יכול להתערב להם!

        • את לומדת אצלנו? נכון שלא? אז למה את מבלבלת את השכל?!

          תלמיד י''ב, 28/02/12 20:37

          תתפלאי, בתיכון עירוני ה' קיים בית מדרש. וזה היה בהפסקה הגדולה ותלמידים כן שוכנעו להניח תפילין. ואיך בדיוק זכותם לעשות מה שבא להם ואף אחד לא יכול להתערב להם? זה מוסד חינוכי שפועל לפי החוקים של המוסד, לא כל אחד יכול לעשות מה שבא לו.

      • אז מה שאתם אומרים זה שבחוץ כולם צריכים להיות חילונים

        אלי, 29/02/12 00:02

        ומי שרוצה להיות דתי, שיתחבא במקום שלא רואים שהוא דתי?

        גם לאנשים דתיים יש זכות להיות דתיים בכל מקום.

  • 67.

    המעשה לא תקין בפרוש אבל יש פחד בחברה החילונית בישראל שבסופו של דבר

    פקק תנועה , 28/02/12 14:55

    כולם יתחרדו או שיהפכו לדתיים ברמות שונות

  • 66.

    צביעות חילונית חולנית.

    יהונתן,ירושלים, 28/02/12 14:08

    איפה הבעיה בזה שהילדים הניחו תפילין? חשבתי שבמדינה דמוקרטית יש חופש דת ועוד לא ראיתי שהם הכריחו מישהו להניח תפילין.

    • צביעות דתית טיפוסית

      חילונית אמיתית, 28/02/12 15:00

      האם בית ספר של חב''ד יתנו לאתאיסטים להקים דוכן הסברה?

      • האם..

        רותם, 28/02/12 16:08

        האם חבדניקים יקשיבו לשטויות האלה?לא!ובגלל זה גם לא רוצים להקים!אבל קטע,הם לא הכריחו אף אחד להניח ובכל זאת הניחו!איפה הכפייה הדתית פה לא הבנתי!

  • 65.

    המנהל מזכיר משטרים אפלים שיצאו נגד היהודים בלי סיבה. (ל''ת)

    לפטר את המנהל לאלתר., 28/02/12 14:06

  • 64.

    מנהל שמאלני! מחר הוא עוד יפתח מסגד בביה''ס (ל''ת)

    לפטרו לאלתר!!!, 28/02/12 13:40

  • 63.

    בטוחני כי המנהל הזה הגיע לאן שהגיע עקב לימודי הליבעעע.. (ל''ת)

    צביעות חילונית טיפוסית., 28/02/12 12:47

  • 62.

    כנסו כולם!!!!

    שי זגורי, 28/02/12 12:40

    הנחת תפילין זו עבודת אלילים!!! תחפשו יהדות קראית ותבינו!!

    • איפה למדת את זה בקוראן?אני מצרה על הבורות שלך...

      אביה, 28/02/12 14:18

      בור ועם הארץ

    • תגובה לתגובתך

      אחד שמבין חהחה איזה שם קלישאתי, 28/02/12 14:32

      זה לא בדיוק עבודת אלילים אבל כן, יש המון אספקטים שיהדות קראית הרבה יותר הגיונית מיהדות אורתודוקסית...

    • אתה מדבר שטויות!

      רותם, 28/02/12 15:03

      אם זה עבודת אלילים למה יש ברכה בסדור על זה ולמה הקב''ה מצווה אותנו לעשות את זה?!

      • את שמעת את הקב''ה אומר לך לעשות משהו? (ל''ת)

        ל, 28/02/12 15:27

        • לא כי...

          רותם, 28/02/12 17:50

          אני לא שמעתי כי אני לא מספיק צדיק שהקב''ה יתגלה אלי!אבל,הוא מצווה את כל עם ישראל להניח תפילין מגיל 13!אז תפילין זה לא ממש עבודת אלילים!

        • גם לא שמענו את המוח שלך עובד. אבל כנראה שהוא באמת לא. (ל''ת)

          וואלה?, 29/02/12 12:06

  • 61.

    המנל פשוט לא רצה שהם ייקחו תשומת לב מהמחששה שיש בכיתה הסמוכה (ל''ת)

    חיפה חיפה עיר בלי עתיד, 28/02/12 12:32

  • 60.

    נראה לי שבחיפה רצוי לא להיות חייל,מסורתי ובקצב הזה,גם יהודי.. (ל''ת)

    מאורת הזאב, 28/02/12 12:30

  • 59.

    להעיף את המנהל

    ציון, 28/02/12 12:03

    אבל בהול מקומו לא בחינוך

    • אולי נעיף אותך מהאתר? המנהל תותח !!!!!!!!! (ל''ת)

      דן, 28/02/12 20:53

  • 58.

    מגיבים רעים, איפה ה''חופש דת'' שלכם???

    צביעות חילונית במיטבה, 28/02/12 11:30

    עולה לכם כסף שמישהו מניח תפילין בתוך ביה''ס? מה כואב לכם, אם אף אחד לא כפה על אף תלמיד להניח? לא הייתם מדברים כך אם התלמידים היו מוסלמים שפותחים שטיח על הדשא. אדרבה, הייתם מבקשים מהמנהל לבנות לו מסגד. אשכרה צביעות.

    • לא עולה לנו כסף. שיתפללו בבית. לא רוצים את הדתיות דחופה לנו בכוח (ל''ת)

      שטויות, 28/02/12 12:47

    • כן, עולה כסף והרבה - דת זה עסק שמוכר רוח

      אלון, 28/02/12 20:27

      רוצה למכור בבקשה - אתה צריך רישיון עסק.

    • מצפה גם שלא ירחיקו תלמידים דתיים שנתפסו לא שומרים שבת (ל''ת)

      מקווה שגם את/ה, 28/02/12 21:39

  • 57.

    התנהגות המנהל מזעזעת!! כאילו שחזרנו 70 שנה לאחור

    איך אפשר להתנהג כך?, 28/02/12 11:27

    מזעזע ממש. זו מדינה יהודית.

    המנהל בלי שום רגש יהודי חם.

    איכס

    • רגשנות במקום רציונליות. גישה כמו שלך מובילה אותנו לאבדון (ל''ת)

      תגובתך מזעזעת, 28/02/12 12:46

  • 56.

    האם זו מדינה יהודית?האם המנהל ערבי?אין כאן דמוקרטיה?

    מזועזעת קשות, 28/02/12 11:26

    איזה מנהל דוחה, אפשר לחשוב שהם שלפו סכינים לפגוע בתלמידים.

  • 55.

    את עבודת האלילים שלכם

    xxxxxxxxxx, 28/02/12 11:07

    תעשו בבית -- הייתי מכניס אתכם לכלא -- טיפשים

    • עבודת אלילים - בבית (ל''ת)

      צודק, 28/02/12 12:45

    • האם היית אומר אותו דבר גם למוסלמים באותו בית ספר? האם

      סתם סקרן..., 28/02/12 13:38

      כואב לך שמישהו עושה עבודת ''אלילים''? האם כולם צריכים להיות כמוך?ולמה זה איכפת לך כל כך? האם אתה גזען, או שאתה מתבייש ביהדותך?

    • גם לכאן הגיעו המוסלמים?. (ל''ת)

      למה להגיב?הכל מצונזר פה, 28/02/12 14:07

    • פחח

      רותם, 28/02/12 15:06

      ואתם עוד מעיזים לדבר עלינו?!חופש דת לא?!חוץ מזה לתפילין אין שום קשר לעבודת אלילים!תלמד קצת ואחר כך תדבר!ואולי נכניס את אלה שלא מניחים תפילין לכלא?הא רגע אסור זה כפייה דתית!אבל לעומת זאת מותר לעשות כפייה חילונית!

  • 54.

    לאן הגענו? תלמידים שמניחים תפילין מושעים מלימודים??...

    יוסי, 28/02/12 10:43

    צריך לבדוק את החינוך שקיבל המנהל המבריק.
    מה קורה לנו?

    • כל הכבוד למנהל (ל''ת)

      שיתפללו בבית, 28/02/12 12:45

      • גם ערבים תשלח הביתה להתפלל?

        זיו_! , 28/02/12 15:47

        לא סתם שמאלנים נחשבים לגרועים אפילו מערבים

  • 53.

    מנהל הזוי וחצוף (ל''ת)

    מיטל, 28/02/12 10:42

    • וגם חצופה (ל''ת)

      את הזויה, 28/02/12 12:44

  • 52.

    כמו ברוסיה

    יאיר לפיד, 28/02/12 10:27

    זה לא דבר חדש בספרד וגם ברוסיה היה אסור להניח תפלין,

    • התבלבלת, כאן אני החילונית במיעוט, ולכן אתה הרוב צריך לשמור עליי מפניך (ל''ת)

      לא קשור, 28/02/12 12:44

  • 51.

    מבחן הצביעות

    יהודי, 28/02/12 10:19

    מישהו חושב שהמנהל היה מעז להפסיק מוסלמי באמצע התפילה? אני מהמר שלא...

    • כל דת צריכה להיות מופרדת, ואז אף אחד לא יתפלל בבי''ס חילוני (ל''ת)

      אתה הצבוע, 28/02/12 12:43

      • נכון. תארו לעצמכם שבבי''ס דתי פותחים דוכן לאוכל לא כשר. ירצו יאכלו ..

        דתים שילמדו בבי''ס דתי, 29/02/12 07:04

        מנהל לאיזה מרחק המנהל היה משליך את הדוכן. שלא יקלקלו לו את נשמות התלמידים הרכים.

  • 50.

    טוב מאוד. יש מספיק אוכלי חינם, גזענים ושוביניסטים -לא צריך לייצר חדשים (ל''ת)

    ליטל, 28/02/12 10:17

    • ליטל, את חיה בסרט עמוק. צאי מהבועה. (ל''ת)

      אביה, 28/02/12 14:04

  • 49.

    כמו להציע בשר חזיר לחרדי.דמוקרטי ללא ספק. (ל''ת)

    מלח בעיניים, 28/02/12 10:06

  • 48.

    הורים חילוניים צריכים לתמוך במנהל. בלי תמיכת חילונים כל המנהלים יתקפלו (ל''ת)

    הורה חילוני, 28/02/12 10:04

    • מה יש? אתה לא סומך על הילד שלך שיחליט בשביל עצמו?

      עופר, 28/02/12 12:30

      מצווה בת אלפי שנים, אם הבן שלך לא ירצה אז לא יניח.
      השאלה היא למה זה יפריע לך אם כן.

      • אשמח אם יתנו גם לילדי החרדים להחליט (ל''ת)

        ב, 28/02/12 15:02

  • 47.

    מי יגן על הילדים החילוניים? מי יתמוך בהם מול שטפון הדתיות? (ל''ת)

    דין, 28/02/12 10:02

    • מה שיטפון? מישהו כפה על תלמיד להניח תפילין? (ל''ת)

      סתם מחפשים את המסורתים, 28/02/12 11:29

    • למה לא שאלת את עצמך את אותה השאלה ,לפני שהבאת לכאן את

      תוהה., 28/02/12 13:42

      כל המסתננים המוסלמים? הרי אתה ושכמותך מטיפים להומניות כלפי המוסלמים. לא מסתדר לי.

      • איזה מסתנן מוסלמי היא הביאה לכאן? (ל''ת)

        ב, 28/02/12 15:03

  • 46.

    רואים שהמנהל התחנך בעצמו בחינוך עם לימודי הליבעעע (ל''ת)

    עם ישראל ינצח., 28/02/12 10:02

  • 45.

    לכל מנהלי בתיהס החילוניים: תשמרו על חילוניות בתיהס למען התלמיד החילוני (ל''ת)

    יעלה, 28/02/12 10:01

  • 44.

    המנהל לא צריך להתנצל. מי שרוצה ביס דתי שלא יבוא לעירוני ה. (ל''ת)

    דני, 28/02/12 10:00

  • 43.

    למנהל, יישר כוח! תהיה חזק, אתה צודק. (ל''ת)

    דרורה, 28/02/12 09:58

  • 42.

    כל הכבוד למנהל!! חייבים לעצור את השתלטות האיסלם!! (ל''ת)

    אזרח ישראלי, 28/02/12 09:57

  • 41.

    להפריד את ביהס מהדת! זה קורה כי אין כאן הפרדת הדת מהמדינה. (ל''ת)

    רחלה, 28/02/12 09:57

  • 40.

    זה ביס חילוני. שישאירו את הדתיות שלהם בחוץ. גם חילוניים צריכים מקום. (ל''ת)

    יעלי, 28/02/12 09:54

    • זה מה שהם עשו. זה היה מחוץ לבית הספר, ולפני הלימודים. אלו

      זה מה שהם עשו. והבית ספר עדיין חילוני., 28/02/12 13:45

      שבאו להניח תפילין, עשו זאת מרצונם החופשי.המנהל היה יכול להתנהג בצורה קצת יותר מתורבתת.

  • 39.

    התחזקות היא מילה מטעה. אלה ילדים חלשים ללא חוסן נפשי. החילוני הוא החזק (ל''ת)

    דניאל, 28/02/12 09:52

    • בטח. חזק בלהיות עיוור ולא להפעיל שכל ישר. (ל''ת)

      אין כמו ''חוזק'' חילוני, 28/02/12 11:31

      • נכון, יש המון שכל ישר בלכרוך רצועות עור על הזרוע. (ל''ת)

        ח, 28/02/12 15:30

  • 38.

    שילכו להתחזק בבית שמש. שיעזבו את החילוניים בלי התחזקויות. (ל''ת)

    אייל, 28/02/12 09:51

    • מה מפריע לך שמישהו מתחזק? (ל''ת)

      לא רוצה, 28/02/12 11:31

      • שיתחזק בבית, למה הוא צריך למכור את זה לכולם?? כנראה שאצל המתחזקתים

        מתחזקק, 29/02/12 07:06

        צריך להתחזק ולרוץ לספר לחברה...

  • 37.

    שני תלמידי ישיבה פתחו דוכן בנושא אבולוציה בישיבה שלהם, הנהלת הישיבה...

    ירושלמי, 28/02/12 09:50

    כל הגישה היא תמיד חד-סטרית, החרדים יכולים לגשת לחילונים החילונים לא יכולים לגשת לנוער החרדי.

    שוויון והגינות צריכות להיות

    • אבל לימודי ליבה אצל החרדים אתה ודאי רוצה. נכון? (ל''ת)

      עופר, 28/02/12 12:31

  • 36.

    כבר אין לאן לברוח מהדתיות. שההתחרדות תגיע לעירוני ה. זה ממש מפחיד. (ל''ת)

    דרור, 28/02/12 09:49

  • 35.

    התלמידים לא תמימים. מי שאמונתו תמימה מתפלל בבית או בביהכנ. (ל''ת)

    רוני, 28/02/12 09:48

  • 34.

    אין לי כבוד לתלמידים האלה. שיניחו תפילין בבית. שלא יחצינו את דתיותם (ל''ת)

    איה, 28/02/12 09:47

    • גם לי אין כבוד לבנות שמתבללות עם המוסלמים (ל''ת)

      אחת מהעם, 28/02/12 14:16

    • אהבתי את התגובה.. עוקצנית... אך אני לא בטוח לגבי מי (ל''ת)

      הדהד, 28/02/12 20:24

    • כבוד, עדיף שיהיה לך לכל אדם. (ל''ת)

      מה קורה לך?, 28/02/12 21:34

    • היה יהודי בביתך ואדם בצאתך?

      מזכיר תרופות אפלות, 29/02/12 12:08

      מישהו אמר תורת הגזע הנאצית?

  • 33.

    התלמידים הופכים אותנו לאיראן. הצעירים האלה מאיימים על חופש החילונות (ל''ת)

    נגה, 28/02/12 09:46

    • החופש הוא גם הבחירה האם להמשיך לקיים מצוות. ולא רק ללבוש מיני. (ל''ת)

      רמי, 28/02/12 12:32

    • החילוניות שלכם שווה לתחת, כי המדינה מתמלאת במוסלמים בגללכם.

      חילונים חולנים., 28/02/12 13:48

      והם כבר יראו לכם מאיפוא משתין הדג.

    • פטמה תתבישי לך צבועה

      אביה, 28/02/12 14:14

      אני בטוחה שיש מזוזה בביתך עוכרת ישראל.

  • 32.

    די לכפיה החילונית !!! (ל''ת)

    אובייקטיבי, 28/02/12 09:45

  • 31.

    זה לא בית ספר יהודי

    יהודי, 28/02/12 09:44

    ורוב הילדימ שמ וכנ הצוות המ גוימ

    • ערבי, לך תלמד עברית. (ל''ת)

      המממ., 28/02/12 13:49

  • 30.

    tchovah

    franck, 28/02/12 09:41

    ho tsarich levakesh mehila bifne kol hatalmidim al ze ''ki lo nidach mimenou nidach''

  • 29.

    שלא צריך לעבוד ולשרת את המדינה יש זמן להחזיר בתשובה ליד בית ספר חילוני (ל''ת)

    כבגכ, 28/02/12 09:32

  • 28.

    ההסתה של החרדים נמשכת בכל מקום ובכל זמן!!! (ל''ת)

    שד, 28/02/12 09:31

    • מה הקשר? (ל''ת)

      אתה הזוי, 28/02/12 12:34

  • 27.

    יוצרים פרובוקציה והאיתון בולע את זה. ההסתה של החרדים נמשכת (ל''ת)

    dff, 28/02/12 09:31

  • 26.

    אני חילונית! (ל''ת)

    תעברו בית ספר - המנהל לא ראוי לתלמידים כמוכם, 28/02/12 09:28

  • 25.

    מנהל עלוב נפש , יהודי גלותי .

    א.ב.ג.ד.ה.ו.ז. יהושע, 28/02/12 09:28

    אילו היו בבית הספר תלמידים ערבים שהיו מתפללים כשהם מכוונים את ישבנם למכה , אז המנהל העלוב הזה היה הולך על קצות אצבעותיו והיה מבקש מהתלמידים לכבד את השונה . אבל , להניח תפילין ? לא בבית ספרנו ! מנהל עלוב נפש , כבר אמרנו ?

  • 24.

    עד שמישהו סוף סוף קם נגד כפייה דתית, הוא נענש על זה

    עינבל, 28/02/12 09:26

    איזה מדינה מעצבנת.
    בית ספר זה מקום ללימוד, לא להנחת תפילין ושטיפת מוח של תיכוניסטים או החזרה בתשובה.
    העיקר לרוץ לתקשורת ולהתלונן על המנהל האיום והנורא! בכל הכתבה לא מצאתי משהו אחד שהוא עשה לא בסדר- הוא ביקש מכם להפסיק פעילות בשטח בין הספר שלא אושרה מראש, זה הכל. אם הייתם מבקשים רשות, כל זה היה נמנע...

  • 23.

    המנהל

    אליק, 28/02/12 09:26

    לשלוח אותו לבירור משמעתי במשרד החינוך
    ככה לא מחנכים אנשים
    על אפך וחמתך אפס בתפקיד

  • 22.

     (ל''ת)

    , 28/02/12 09:21

  • 21.

    'פתיחות'. סחתיין (ל''ת)

    דניאלה, 28/02/12 09:20

  • 20.

    זה בית ספר חילוני

    תארו לעצמכם מקרה הפוך, 28/02/12 09:20

    תארו לעצמכם שהיו פותחים דוכן חזיר בבית ספר דתי. ברור שהם היו מסולקים.

    • ההשוואה ממש לא במקומה, אלא אם כן אתה רואה עצמך נוצרי.

      עופר, 28/02/12 12:36

      השוואה יותר מתאימה, תאר לעצמך שהיו מבקשים מהחרדים ללמוד לימודי ליבה.

      • נכון. לפתוך דוכן מתימטיקה בישיבת פוניבז למשל. רעיון מצויין! (ל''ת)

        מורה, 29/02/12 07:08

    • זה בית ספר ממלכתי, לא בית ספר חילוני

      אלי, 29/02/12 00:04

      חבל שאינך מבין את ההבדל.

  • 19.

    טוב מאוד צריכים להעמיד את חב''ד לדין על גניבת ילדים

    תושב רמת אביב, 28/02/12 09:17

    אני במקום ההורים של הילדים הללו הייתי מבקש שיתנו להם עונש עוד יותר גדול על כך שנתפתו לפדופילים של חב''ד.
    צריך להוציא את חב''ד מחוץ לחוק בדיוק בגלל הסיבה שהם פונים לילדים מאחורי הגב של הוריהם ושל בתי הספר.
    הבעיה ברוב המדינה הפוכה -שבתי הספר משתפים פעולה עם החב''דניקים. אם המצב ימשיך, בתוך עשור אנו עלולים למצוא את עצמנו מדינה מחוב''דת.
    ברמת אביב אנחנו סובלים מההתנכלות של חב''ד והכניסה שלהם לבתי ספר חילוניים כגון אליאנס
    אף אחד לא הסמיך את הפריימיטיבים הללןו שמאמינים שאדם מת עדיין חי ואומר להם מה לעשות בחיי היום יום באמצעות פתיחת דפים אקראיים מספר. הרי אם הם לא היו דתיים, היו מתייחסים אליהם בנימוס בתור חולי נפש.

    • תודה לך שטרחת לכתוב. אתה צודק. אני לא נכנסת לבי''ס דתי לחלן את הילדים

      נגה, 28/02/12 12:33

      ולא רוצה את הדתיים בבי''ס חילוני. החילונים אשמים בכך שהם מגלים סובלנות כלפי הדתיים, ובכך שתמיד הם מדברים על זה שיש להם כבוד לזולת. ובכן, אין לי כבוד למי שרוצה להזיק לי ולהידחף לחיי. וחוץ מזה אין לי כבוד כלפי מאמין באל כלשהו - אבל זה כבר עניין אחר.

    • בריונים נמאסתם. אתם מרגישים חופשי להעיר הערות לכל אישה עם כיסוי ראש

      א, 28/02/12 21:31

      משחקים אותה ליברלים אבל אתם חבורה של פאשיסטים היסטריים מפחדים מהצל של עצמכם.

      גועל נפש.

  • 18.

    לפטר את מנהל בית הספר, (ל''ת)

    ישראל, 28/02/12 09:17

    • לחזק את המנהל, לתמוך בו, לחזק את החילוניים (ל''ת)

      רחלי, 28/02/12 12:34

  • 17.

    לכל מי שמתחזק כנסו

    מישהי שאכפת לה, 28/02/12 09:14

    אפשר לעבור ללמוד בבתי ספר דתיים ולחזק אותם בתלמידים דתיים וחוזרים בתשובה, כיום בחיפה בתי הספר הדתיים מאוכלסים ביותר תלמידים שאינם ממשפחות דתיות מתלמידים ממשפחות דתיות, ולהשאיר את בתי הספר החילוניים כפי שהם.

    • כן, דתיים, לכו לבתי''ס של דתיים. תעזבו אותנו החילוניים בשקט. (ל''ת)

      יוסי, 28/02/12 12:35

      • הבעיה היא שבבתי ספר דתיים לא יקבלו אותנו כי ההורים שלנו לא מספיק דתיים (ל''ת)

        מתחזקק, 29/02/12 07:09

        • ממש לא נכון

          זה לא נכון, 29/02/12 09:06

          בממלכתיים הדתיים בחיפה יש יותר חילונים מדתיים

        • זה לא נכון

          מישהי שאכפת לה, 29/02/12 09:08

          אין קריטריונים בממלכתיים הדתיים לקבלת תלמידים, בחיפה יש הרבה חילוניים בממלכתיים הדתיים, הגיע הזמן באמת לעשות סדר בנושא,
          מפקחי חמ''ד תתחלו לטפל בנושא,
          דתיים ומתחזקים תשלחו לממלכתיים הדתיים!

  • 16.

    בושה מנהל שנוהג כאחרון הבריונים.לא חינוך ולא ערכים. (ל''ת)

    שרון, 28/02/12 09:11

  • 15.

    למרות שאני איש ''ארץ ישראל השלמה'', ולמרות שהפסיק להם תפילה באמצע, הם גם

    דניאל, 28/02/12 09:06

    אשמים. מורה אומר לא- זה לא. אנחנו לא דיקטטורה ואנחנו מדינה יהודית והם בטח יכלו להניח תפילין לעצמם. רוצים לקרב לדת במסגרת בית הספר? רק באישור מנהל!

    דינא דמלכותא דינא.

    • דינא דמלכותא ?

      rony zeitoun, 28/02/12 16:58

      מה אתה כזה טיפשון '' דינא דמלכותא תכריח אותך לחלל שבת ,לאכול חזיר ,ועוד משהו גם עליך הצליחו לעבוד ,זה היה בקרבת בית הספר ולא בין כותליו ,מה המרחק המותר אדון מלכותא ? כדי להניח תפילין ,וואי וואי איזה אסון .שומו שמיים סמים . כמו שעשו בצבא שחייבים להשתתף בערב שירת נשים או שתעוף מקורס קצינים . לעזאזל הצבא והרב הצבאי המעוות כדבריך .דינא דמלכותא ? יש רק מלך אחד . בורא עולם . חזור בך .

      • המלך שלכם הוא גבר-זכר ולכן אתם נראים ככה. פושעים

        ונטולי מצפון-מוסר, 02/03/12 02:38

        כל היום הולכים לזונות. מה עם להוציא את הזונות ולשקם אותן? בגלל פרימיטיביות כמו שלכם, נשים נאלצות לרדת לזנות, כמו יהודיות ממזרח אירופה שהיו עניות ונאלצו לרדת לזנות, בעקבות האמונה החולנית בדת.

  • 14.

    לא בטוח

    רמי, 28/02/12 09:02

    לא בטוח שאם היה דוכן של שלום עכשיו

    היו דורשים לקפלו

    • אל תשווה, שלוםעכשיו זה לא דת. זו דעה. את הדת צריך להפריד. (ל''ת)

      לא קשור, 28/02/12 12:36

      • הפרדת הפוליטיקה מבית הספר

        אמא, 28/02/12 15:05

        ולמה לאנשי שלום עכשיו ולשאר הערבים מותר להכנס לשטח בית הספר לימנים אסור??? אני רוצה שילדיי ישמעו גם דעות ימניות, גם אם זה אינו לרוחך.

  • 13.

    בתי ספר צריכים להיות נקיים מדת ואנשי דת

    דמוסתנס, 28/02/12 08:50

    פשוט בושה שאנשי חב''ד מורשים להסתובב ליד בתי הספר ולהשפיע על תלמידים צעירים, שמושפעים בקלות רבה כל כך.

    אם זה כל כך בוער בנשמתם של התלמידים האלו, הם יכולים לקום 5 דקות מוקדם יותר בבוקר ולהניח תפילין בביתם.

    חייבים להפריד הדת מבתי הספר.

    • צודק בכל מילה. מי שמאמין באמת, מתפלל עם עצמו. שלא יידחפו לחיי החילוני (ל''ת)

      תודה לדמוסתנס, 28/02/12 12:37

    • תגובה למפגרים.

      דויד בן שושן, 28/02/12 15:31

      אתה יהודי?

    • כן, רק לעשן מותר בחצר בית ספר. אה, ולהרביץ. תפילין זה כבר ממש מוגזם.

      תפסיקו עם ההיסטריה, 28/02/12 21:25

      לא כל ילד שמניח תפילין נהיה דוס.

  • 12.

    אם הם היו ערבים היה המנהל נותן לךהם לסיים אץת התפילה (ל''ת)

    ממ, 28/02/12 08:47

  • 11.

    באמת הגיע הזמן שהדתיים יבינו שגם רגשות חילוניים צריך לכבד!!! (ל''ת)

    מילואימניק פראייר של חרדים פרזטים, 28/02/12 08:44

    • בחיים הדתי לא יכבד את החילוני. בגלל זה החילוני צריך לגלות כבוד לדתי. (ל''ת)

      אשליה, 28/02/12 12:38

  • 10.

    ביה''ס הוא מקום שוויוני, הרשתם גם לתלמידות לשים תפילין? (ל''ת)

    י, 28/02/12 08:42

  • 9.

    הגזמה פראית בהפעלת כוח -נגמרו הסמים והאלימות בביה'ס? (ל''ת)

    המתקוממת על המנהל, 28/02/12 08:39

  • 8.

    עבודת אלילים בבית, לא בבית הספר!!! על זה נענשתם וטוב שכך. (ל''ת)

    אילן, 28/02/12 08:36

    • עבודת אלילים בבי''ס דתי. לא בבי''ס חילוני (ל''ת)

      צודק, 28/02/12 12:39

    • לתורה אתה קורא עבודת אלילים?וחשבתי שאני חיה במדינת היהודים (ל''ת)

      אביה, 28/02/12 14:12

    • עבודת אלילים ? נענשתם ? (ל''ת)

      rony zeitoun, 28/02/12 16:42

    • נענשתם ?

      rony zeitoun, 28/02/12 16:50

      אם כך ,ולפי דעתך נענשנו . אז מי זה שהעניש ? האם היו אלו האלילים שהענישו ,או אלוקים ?
      ברור מדבריך שאלילות [עבודח אלילים ]זה משהו אפסי . מה שנשאר זה אלוקים , האם לפי דעתך הגאונית אלוקים יעניש את מי שעושה כרצונו ? רואים שאתה מבולבל . אבל לא לאורך זמן .בקרוב מאוד יפלו פה טילים למכביר ונראה למי תזעק כשטון חומר נפץ נופל בקרבתך . לאלילים לאלוקים או לסנטה חארטה ? הביצים שלך עתידים לרקוד סמבה .

      • כשיפלו טלים - רוב ההרוגים יהיו מאמינים באל זכר.

        אין עובד מלבדה, 02/03/12 02:35

        מנחם שכיפלו טילים - רוב ההרוגים יהיו מאמינים ודתיים (שגם עושים את הפשעים החמורים מכל וכל היום צופים בפורנו ואונסים).

        דת=שנאת נשים.

  • 7.

    טוב מאד! למגר כל נסיון למיסיונריות בבתי ספר חילוניים!!!

    אורי, 28/02/12 08:35

    שיניחו תפילין בבית או שיעברו לגור בבית שמש

  • 6.

    כל הכבוד למנהל האמיץ והנחוש!

    מנחם תפילין, 28/02/12 08:26

    יש גבול למיסיונריות ופעילותו הנחרצת, החינוכית והנכונה של דהאן מעידה על איכות ניהולית - מנהיגותית בניגוד להתרפסות בפני המיסיונרים. מחוץ לביה''ס יכולים התלמידים להעמיד כל דוכן שהוא, הנחת תפילין או פלאפל ובלבד שזה יתבצע בהתאם לתקנות ולחוקים.

  • 5.

    הם כנראה לא ידעו שחיפה היא עיר ערבית (ל''ת)

    משי, 28/02/12 08:25

  • 4.

    פרפורי גסיסה של החילונות הדועכת

    אלישע, 28/02/12 08:22

    הם משתוללים כי הם יודעים שזה הסוף שלהם.
    כבר מעל 80 אחוז מהעם מגדירים את עצמם כמאמינים, והעשרים אחוז האחרים או שלא מתחתנים, או שמתחתנים בנישואים חד מיניים, אז בדור הבא לא יישאר מהם זכר.

    • זה שאתם רוב לא אומר שאתם צודקים. אתם עלובים בצורך שלכם להאמין באלוהות

      לאלישע, 28/02/12 12:40

      אין לך מושג כמה אתם מגוחכים. כן, אנחנו מיעוט, אבל אנחנו לא זקוקים לאלוהים שיציל אותנו מכלומיות העולם הזה.

  • 3.

    טוב מאוד,כל הכבוד למנהל----די לכפייה הדתית בכל חור (ל''ת)

    יישר כוח, 28/02/12 08:18

  • 2.

    שיניחו תפילין בבית בבית הספר שילמדו סתם פרובוקציה דתית (ל''ת)

    בוגר בית הספר, 28/02/12 08:03

  • 1.

    בחינוך חילוני המנתק אותנו ממקורותינו לא פלא שכך נוהגים (ל''ת)

    מודאגת, 28/02/12 07:27

    • תמשיכי להתייחס רק לכותרות ולא לתוכן. (ל''ת)

      מודאג, 28/02/12 08:58

    • ממש מסכנים !!! (ל''ת)

      s, 28/02/12 09:29

    • בחינוך החילוני קוראים כתבות עד הסוף

      קול קורא, 28/02/12 09:59

      ''עירוני ה' אף מפעיל 'בית מדרש' בו יכולים תלמידים המבקשים זאת, להתפלל ולהניח תפילין. בית ספר עירוני ה' מקפיד לחזק את ערכי היהדות בקרב התלמידים והם אף נדרשים לעמוד בבחינת בגרות ביהדות, בנוסף לזו בתנ''ך''.

      • הציטוט הזה נשמע כמו חרטה ברטה. נשמע כמו מנהל היסטרי ומתלהם (ל''ת)

        אני, 28/02/12 21:21

    • אם את מודאגת, תשלחי את ילדייך לבי''ס דתי. תשאירי לילדיי את החילוני (ל''ת)

      מודאגת יותר, 28/02/12 10:05

    • בכל הדורות החילונים פרנסו את הדתיים . (ל''ת)

      מלח בעיניים, 28/02/12 10:10

      • איזו בדיחה עלובה.לידעתך בזכות התורה יש שפע בעולם. (ל''ת)

        אחת מהעם, 28/02/12 14:21

        • נכון. אז בואי ניתן לבני ברק לחיות משפע התורה הנדיב.

          עדיפויות נכונות, 28/02/12 19:58

          תעזבו לנו את הילדים ואל תגעו בכסף שלנו. כן - שלנו - רק שלנו ולא שלכם.

          דתיים חוצפנים ויהירים. אתם חושבים שמצאתם את אלוהים ומצאתם ''את האמת''.

          יהיה שוויון דתי כשיהיה שוויון כלכלי (וכשתתחילו לעבוד). עד אז, שבו בשקט ואל תפריעו.