• 34.

    ומדוע לא מתחילים להקים את תעלת הימים (ל''ת)

    פקק תנועה , 06/02/12 09:56

  • 33.

    רכבת לאילת

    מ.קזז, 06/02/12 09:37

    אני מסכים עם הכותב כי זה לא יפתור את בעית התחבורה הארצית . אבל רכבת לאילת שכבר כתבו והבטיחו משנות הששים , היא נחוצה לפתוח הנגב,שהוא 60% משטח המדינה .ארה''ב ואירופה לא היו מתפתחות ללא הרכבות . סביב תחנות הרכבת יוכלו לקום ערים קטנות בעקבותיהן מקורות תעסוקה אשר התשתיות יהיו קרובות אליהן.

  • 32.

    הם יקחו יותר מ 100 ש''ח לכרטיס וזה יותר משתלם בהרבה במכונית!! (ל''ת)

    וגם יותר יקר מטיסה!!, 06/02/12 06:08

  • 31.

    על פי דיוח AFP מירושלים, פרויקט הרכבת קשור גם לייצוא גז לסין והודו (ל''ת)

    פול, 05/02/12 19:30

  • 30.

    שיביאו את הסינים

    D, 05/02/12 16:51

    בלי הסינים הרכבת לאילת לא תגיע גם עוד 100 שנה.
    תראו את מנהרות הכרמל באיזה מהירות יחסית סיימו אותן, אם היו בונים אותן אנשים אחרים ולא סינים הבנייה עדיין הייתה נמשכת

  • 29.

    למה סינים אבל?

    לירן, 05/02/12 16:42

    אין מספיק ישראלים מובטלים ו/או מוכשרים אחרים שיוכלו לעשות זאת. גם אם הפרוייקט יימשך שנה אחת יותר?

    חסר לסינים כסף שאנחנו צריכים לממן אותם?

    • האירופאים כבר מתחילים לשכוח את השואה

      דג, 05/02/12 17:06

      בגלל זה אנחנו צריכים להתחיל לחפש חברים חדשים

    • לירן, סינים: כי את הרכבת לירושלים כבר הישראלים המוכשרים

      יצחק, 05/02/12 17:13

      בונים 10 שנים חעוד לא רואים את הסוף. את מנהרות הכרמל הסינים השלימו לפני הזמן. זה חלק מה''למה''.

  • 28.

    בלה... בלה... בלה... שום דבר מזה לא יהיה

    רון, 05/02/12 16:23

    רכבת תחתית סרבו שקבלן זר יבנה תמורת זיכיון למספר שנים אז רכבת לאילת יתנו לסינים!? זאת מדינה מסריחה של קומבינות וגניבות ו''מה מגיע לי'' אין פה עתיד אלא אם כן אתה גנב רמאי שקרן נוכל ומקורב למישהו. מי שצעיר ואין לו התחייבויות ובעל דרכון זר אני נותן לך את ברכת הדרך לטוס לחו''ל ולחיות בכייף כמו מלך ולא כמו אסיר במדינה של רמאים

  • 27.

    בכסף זה יכלו לשדרג את מערכת הרכבות הקיימת שתסיע 120 מיליון איש

    הצופה לחלם, 05/02/12 15:53

    לשנה (במקום 25 מיליון כיום) ובכך להוריד מאות אלפי רכבים מהכבישים, ולהרוויח את מיליארדי הדולרים בחיסכון באנרגיה בזיהום אוויר ובמיליוני שעות עבודה מבוזבזות בפקקים.
    צר לי - אבל בשלב זה רכבת לאילת שתסיע אלפים ספורים ליום משך שנים רבות זאת ההחלטה המטומטמת בתולדות ממשלות ישראל.

    • הכסף בא מסין. (ל''ת)

      גוגו, 05/02/12 16:14

    • רואים שאתה לא מבין

      Z, 05/02/12 16:52

      יודע כמה כסף מכניסה הובלת מטענים?

  • 26.

    ברבע מהכסף הז דפני וכל המעופפים יקבלו דירות חינם אין כסף כמו כל הזבלים (ל''ת)

    יעקב ישוע, 05/02/12 15:42

  • 25.

    לפי איך שאני יודע התכוונתם ל-26 שנים. (ל''ת)

    אבי ש, 05/02/12 15:41

  • 24.

    ממשלה זבל כרגיל ! בשביל אולי נוסע אחד בחודש. שם הכי יקר בעולם בלי מע''מ (ל''ת)

    יעקב ישוע, 05/02/12 15:40

  • 23.

    בשעה טובה (ל''ת)

    סיימון, 05/02/12 15:37

  • 22.

    בסוף שנות התשעים חנכו ביבי ורוני מילוא את הרכבת הקלה של ת''א ומה יצא? (ל''ת)

    גל, 05/02/12 15:37

  • 21.

    רק בגלל שזו אלטרנטיבה לתעלת סואץ זה לא ייצא לפועל.

    עם-ישראל-חי בסרט, 05/02/12 15:35

    א. אין שום יתרון לאלטרנטיבה הזאת. אם מכולה יורדת מאוניה וצריכה לעלות שוב על אוניה באשדוד, לא עשינו כלום. ב. זו הצהרת כוונות מדינית שפוגעת במצרים. אם המצרים יעשו קצת קולות, הממשלה תחזור בה.

  • 20.

    ומה עם הכיבוש והאפרטהייד? (ל''ת)

    אלכס, 05/02/12 15:33

    • למה אתה פונה בעברית? בפולקלנד ומדינות אפריקה לא דוברים עברית (ל''ת)

      עכגד, 05/02/12 16:01

    • מוחמד, מתבייש בשם שלך?

      D, 05/02/12 16:53

      אני לא מכיר שום אלכס שידבר על מה שכתבת

  • 19.

    מקווה שיעסיקו עובדים ישראליים בהקמת הרכבת (ל''ת)

    מקווה שלא רק הסינים ירוויחו מזה, 05/02/12 15:27

  • 18.

    רק אל תשכחו ליישם תכנית בקרה שתבדוק שהבדואים לא גנבו את המסילה (ל''ת)

    האסטרטג הלוגיסטי, 05/02/12 15:15

  • 17.

    לממשלה המפגרת זהו

    משה אופניק, 05/02/12 15:12

    צריך להעיר עם פרוג'קטור על הבעיה.

    במקום לבנות רכבת להמונים הן בונים רכבים לאילת שאף אחד לא יסע בה באמת.

    • יסעו ועוד איך יסעו. שאלה רק, האם תדירות תהיה מספיקה? (ל''ת)

      אפילו בשביל נסיעות יום, 05/02/12 16:03

  • 16.

    תגידו הרכבת התחתית בתל אביב כבר פועלת ?

    חחחחחח, 05/02/12 15:11

    אני זטכר שדיברו עליה כבר בסוף שנות ה-70 .....

  • 15.

    אפשר לקרוא למסילה - מסילת כיל

    ע, 05/02/12 15:11

    כי היא נועדה בשביל כיל

  • 14.

    חבורה של מפגרים. (ל''ת)

    משה אופניק, 05/02/12 15:10

  • 13.

    למה 6 שנים???

    מ', 05/02/12 15:04

    במדינה נומרמאלית היו מקימים קו כזה תוך שנתיים.

  • 12.

    כלומר עוד 20 שנה. (ל''ת)

    י, 05/02/12 15:00

  • 11.

    החגב הכחול יעצור אותם

    עמיאל, 05/02/12 14:59

    אפשר לסמוך על הירוקים שבגין אתר קינון החגב הכחול העסק יקח 15 שנה הפתרון שהבדואים יבנו את הרכבת ואז הירוקים ישתקו

  • 10.

    Very Like !

    Tal, 05/02/12 14:54

    כל הכבוד לנתניהו !

    מקווה שהוא יישאר בשלטון עד תום הפרוחחקט כדי לגזור את הסרט !

  • 9.

    זורקים עשרות מיליארדים על פרוייקט מפסיד (ל''ת)

    המומחה, 05/02/12 14:52

    • תקרא, תדע

      יואל, 05/02/12 15:40

      הסינים יממנו, יפעילו ויחזירו בעוד עשרים שנה

  • 8.

    פיתוח הערבה ואילת

    דניאל, 05/02/12 14:51

    החלטה חשובה שתעזור לפיתוח הערבה ואילת.
    עד מתי יצטופפו בין חדרה לגדרה?
    וכמובן יהיו תמיד כאלה שיגידו שלא צריך.
    ודרך אגב,אני ממש לא סובל את ביבי והממשלה הנוכחית,אך גם להם יכולןת להיות החלטות טובות.
    במקביל,חייבים גם לפתח את הגליל.

  • 7.

    מה אמרו ומה יהיה

    אמיל, 05/02/12 14:44

    קו הרכבת המהיר לאילת יוקם תוך 6 שנים=רכבת איטית לאילת תוך 20 שנה.
    10 מיליארד שקל יושקעו בקו התחבורה=יעלה לפחות 20 מיליארד שקל

    • בדיוק מה שרציתי לכתוב :) (ל''ת)

      תומר, 05/02/12 15:29

    • 20 שנה? נראה לי יותר בכיוון של 60 (ל''ת)

      יפה לפרגן, 05/02/12 15:41

  • 6.

    חחחח... ביבי עוד ב-96 הבטיח קו רכבת לאילת - האם החרטטן הלאומי יעמוד

    אלדד, 05/02/12 14:40

    בהבטחה שלו הפעם?! כנראה שלא

  • 5.

    לאחד, אל תדאג לכסף, המכמונות החדשות ידאגו לזה (ל''ת)

    סטודנט, 05/02/12 14:38

  • 4.

    גם לפני 30 שנה אישרו קו לאילת מה שכחו!!! (ל''ת)

    אזרח עם זיכרון, 05/02/12 14:29

  • 3.

    ברור שזה הרבה יותר חשוב וגם פשוט מקו רכבת מהירה מי-ם לת''א (ל''ת)

    ירושלמי מתוסכל, 05/02/12 14:28

  • 2.

    כן,בטח. שכחו להוסיף אפס לימין ה-6

    בנצי, 05/02/12 14:25

    על הכפלת המסילה מת''א לב''ש עובדים כבר קרוב ל-9 שנים, להזכירכם - מסילה קיימת, ועוד לא סיימו, אז את המסילה הלא קיימת לאילת יבנו ב-6.....

    • זה ההבדל בין חברה ממשלתית לחברה סינית

      פוגי, 05/02/12 15:40

      הסינים מסוגלים לעשות דברים בקצב הרבה יותר מהיר מ''רקבת ישראל''. הדבר היחיד שיכול לעצור את הסינים זה ביורוקרטיה, מה שלא קיים בסין ולכן אין להם את המכשור ההנדסי המתאים להתמודד עם זה.

  • 1.

    חסר כסף

    אלי, 05/02/12 14:21

    מדהים איך לממשלה יש הרבה כסף לבזבז על שטויות כמו קו רכבת לאילת, אנחנו מסתדרים עם התחבורה שי עכשיו, חבל על כל הכסף שהולך על זה כשיש דברים יותר חשובים.

    • מי מסתדר?? אולי אתה ! חצוף!

      שיר, 05/02/12 14:33

      הגיע הזמן!