• 139.

    נתן זהבי ''עצבני''

    אביאל שפשק, 24/09/15 21:38

    שנה טובה נתן :)
    אין ספק שבנוגע להתנהגות של תייר ישראלי זה משקף הרבה מקרים ,יחד עם זאת , אל תכליל.
    כל אדם לא משנה מה צבע עורו ולא משנה איזה עדה הוא ולא משנה אם הוא שמאלני או ימיני ולא משנה כל המעטפת החיצונית : בפנים אנחנו אותו דבר: אותו מוח אותו שלד אותן עצמות אותו לב שנצבט אותם חושים: מי שאתיופי או מזרחי או ערבי או אשכנזי רק מעיד בסה''כ אל שושלת/דת.
    בלי לערב דת צבע או מין הכי חשוב ואסור לשכוח לרגע קטן: שאנחנו כולנו בני אדם.כאלה אנחנו .
    ואם יש מישהו פלוני בבית מלון ובא לו לאכול ולפוצץ את השולחן במטעמים אז למה לא בעצם?! אז למה בעצם זה נקרא חופשה?? זה כל הכיף הרי לא? - לטעום מאכלים חדשים ולנסות לא להפסיד כלום מהחופשה
    ידוע לך שאנו הישראלים אצלנו חשוב בחופשה יותר מהכל זה האוכל, אז למה שלא יהנה? למה זה מפריע לבעל המלון בעין? מה הנופש הישראלי הוא מקרה צדקה? הנופש הישראלי שילם מיטב כספו להנות וכשהיהודי היקר נהנה וזולל אוכל אז למה רע למישהו שטוב ליהודי? ונתן מי כמוכה יודע שאנו עם שכזה אז זה לא חסרון,

    IP: 37.142.230.19דווח על תגובה זו

  • 138.

    זהבי-טול קורה מבין עיניך! גם אתה כזה.

    ד''ר מאיר ב.ע, 13/04/12 10:43

    מבול הגידופים וניבולי הפה שלך אינם מעידים על היותך תרבותי אלא להיפך. על חוסר תרבות. ראוי שתפנים מה שאתה מטיף לאחרים לעשות.

    IP: 213.57.133.31דווח על תגובה זו

  • 137.

    ואתה נתן, אתה הישראלי היפה? איזה פה יש לך... (ל''ת)

    א, 05/02/12 12:16


    IP: 62.0.61.8דווח על תגובה זו

  • 136.

    נתן יקירי,אתה מדבר על שלוש קבוצות או מספר אנשים .התקשורת התיירו ופורעי

    אירית אורבך, 04/02/12 16:23

    ומכך אתה עושה הכללה על כל עם ישראל????ואם יודע אתה על אנשים אלה,מדוע אינך מספר לנו אליהם????אמת ,צדק,שקיפות וכל מה שאתה מספר ומדבר לנו!! אז איפה זה אצלך?יש גם ישראלים אחרים שנוסעים לחו''ל ומתנהגים למופת! לכבוד עצמם קודם כל.למה רק רע יוצא מכולנו?ידידי ,שקיפות! אין יותר סביונצה על אף אדם ובעיקר על שליחים בשם מדינת ישראל,שאתה מזכיר.כולנו גודלנו על דעות קדומות ויש לצאת ולהלחם כנגדן! השנאה העצמית שיוצאת מהכתבה לא תעזור לא לך ולא למאזנייך וקוראך אלה ההפך.אז די להפחיד ולשנוא את אוהבייך. שלך בגילוי לב וכאב.אירית

    IP: 79.176.8.249דווח על תגובה זו

  • 135.

    אכן התכנית שלך ברדיו מלמדת את הישראלים מהי תרבות. (ל''ת)

    שאון, 01/02/12 15:28


    IP: 77.125.78.142דווח על תגובה זו

  • 134.

    לא רק ישראלים עושים זאת אבל אותם לא מכלילים.

    יאיר. לא מוכן לקחת אחריות על ברברים., 01/02/12 14:15

    אין ספק שישנם מספיק ישראלים שהתואר ברברי מתאים להם והתנהגותם לא ראויה בלשון המעטה.

    בטיוליי הרבים הבחנתי שלא רק ישראלים מתנהגים ככה אבל כשגרמני,אנגלי
    , ספרדי משתולל או משתכר אף אחד לא מלכלך עליהם כאומה לעומת זאת כשישראלים עושים זאת ישר מכלילים את כל הישראלים.

    זה נכון בהודו כמו באירופה או באמריקה.

    על כל יהודי שנתפס במעילה תופסים רבים אחרים. על כל יהודי שמתעסק בסמים ישנם אלפי רוסים,אמריקאים,לטיניים וכו שעושים זאת.

    רק אנטישמיים אוהבים להכליל את כל היהודים.

    אבל שכחתי שנתן זהבי הוא קצת אנטישמי

    IP: 79.182.43.22דווח על תגובה זו

    • אבל ראיתי בבית מלון בים המלח מה קורה בכל מה שקשור באוכל ומגבות

      גם אני לא מתה על נתן זהבי, 09/02/12 21:04

      ולא רק פעם אחת לצערינו זה נכון בחול זו רק עוד סיבה נוספת לשנאה זה ברור כשמדובר בישראלים -קצת חינוך לא יזיק וללמוד להתנהג ברומה כמו הרומים

      IP: 87.68.245.61 דווח על תגובה זו

  • 133.

    צריך לראות איך ישראלים בריו וסלבדור (ברזיל)מפעילים ברזילאי

    ג'ורג', 31/01/12 12:22

    איך לרמות תיירים (במיוחד תיירים ישראלים)
    בהשכרת דירות ועוד....
    בריו יש ישראלי שעובד עם ברזילאית שמשכירה דירות ,הוא דואג שיגעו אליה וכשהמחיר סוכם איתה ושולם כמה וכמה ימים מראש בזמן ההגעה המחיר משתנה (כמובן הרבה יותר גבוהה)ואז היא מצלצלת לישראלי שכאילו במיקרה היא מכירה כדי שיתרגם לה... בסופו של דבר התייר הישראלי או הארופאי ישלמו מחיר הרבה יותר גבוה והכסף לכיס של אות ישראלי ''נחמד'' שרק מתרגם.

    IP: 201.37.249.72דווח על תגובה זו

  • 132.

    התביישתי לראות איך הישראלים עוטים על האוכל בחזיריות אופיינית.

    הייתי במלון בים המלח....., 27/01/12 17:45

    אני חיי בחו''ל,וכשיש קבוצה ישראלית שומעים רק אותם,המשפט הכי נפוץ,יאאלה ....שילמנו....צריך לנצל.

    IP: 80.219.250.129דווח על תגובה זו

  • 131.

    מה אומר ומה אדבר...

    ירדנה, 27/01/12 07:11

    נתן זהבי בטוח לא 'הישראלי היפה', אחרי ששמעתי אותו כמה פעמים ברדיו, הבנתי עד כמה אני רחוקה מהאיש הזה.
    יש בישראל המון נשמות טובות, בלי ציניות.
    בואו נסתכל על הצדדים הטובים בעם ונחזק אותם.

    IP: 212.76.112.216דווח על תגובה זו

    • להדיר את נתן זהבי

      זהב טהור 18 קראט, 30/01/12 21:31

      באמת כך. כשקראתי את השם נתן זהבי ככותב הכתבה, ניראה לי מיותר לקרוא אותה. היה ברור מה הוא יאמר. זה ריטואל קבוע - להשמיץ את היהודים והישראלים.

      IP: 84.228.199.78 דווח על תגובה זו

      • אכן זהבי טיפוס דוחה, אבל מה לעשות שהכתבה משקפת מציאו

        לילי בלום, 01/02/12 12:02

        ת.

        IP: 77.125.119.94 דווח על תגובה זו

    • את ללא ספק צודקת אבל הבולט הוא הישראלי המכוער. (ל''ת)

      לילי בלום, 01/02/12 12:00


      IP: 77.125.119.94 דווח על תגובה זו

  • 130.

    כל מילה בסלע

    בני, 26/01/12 01:48

    אתה צודק נתן,אבל זה כבר ידוע
    לא אוהבים ישראלים

    IP: 122.107.249.52דווח על תגובה זו

  • 129.

    כתבה רדודה וגזענית!

    יאיר, 25/01/12 19:41

    יפי הנפש המזויפים יוצאים נגד הגזענות אבל לא מבחינים שבעצמם משמיעים דברי גזענות שכאילו מתבססים על עובדות. בקיצור מדובר בגזען קטן וממש לא חכם.

    IP: 41.78.18.131דווח על תגובה זו

  • 128.

    בלי לבדוק את התגובות מטה, אני יכול לנחש את רובן

    מיקי58 , 24/01/12 21:57

    ''שמאלן'' שונא ישראל וכו'.
    צדקתי ?

    IP: 85.250.149.213דווח על תגובה זו

  • 127.

    איזה פאדיחות. תרבות האני לא פראייר הפכה לפשע! (ל''ת)

    בחו''ל אתה השגריר, 24/01/12 12:19


    IP: 70.185.183.223דווח על תגובה זו

  • 126.

    עדיף שישאר ברדיו...

    BYBY, 24/01/12 11:27

    הכתבה הזו חסרת פואטה.
    כל מה שהוא אומר זה ש''היהודים או הישראלים מעורבים בדברים רעים בעולם'' בין אם זה פשע או התנהגות לא מקובלת.
    אבל (וזה אבל גדול) הוא לא מדבר על *למה* שמים דווקא עלינו עין. זו האנטישמיות שמדברים עליה.
    מה, גרמנים לא מרמים אנשים? צרפתים לא מתנהגים כמו חזירים בחו''ל? אף קבוצה של צעירים לא התפרעה בשום מקום בחו''ל?

    לגבי ההתנהגות בחו''ל - אין מה לעשות, כשמישהו מגיע מתרבות אחת למקום עם תרבות שונה, יהיו הבדלים. ובתי מלון מודעים לזה ומקבלים את זה. ''ברבריות'' זה מונח יחסי. לגנוב ברזים, מן הסתם זה אובר-דה-טופ, אבל ישראלים רגילים להכל כלול, וכבר קראתי תיאוריות מעניינות על למה הישראלים מעמיסים בצלחת (או בפיתה, או בסנדוויץ וכו')...
    ותסלח לי, אבל דוגמא מבית מלון מלפני שלושים שנה לא מייצגת כלום. עדיף היה לו שישתוק.

    על מה הוא מלין? שכשהדברים שמתפרסמים בתקשורת אצלנו יוצאים החוצה הם נראים לא טוב? הוא היה מעדיף שלא היו מדווחים על אמא טאליבן, תג מחיר וכאלו? מה המסר שלו פה?

    אין מסר. סתם כתבה שגורמת לאנשים להנהן בהסכמה, לצקצק ולהרגיש צורך להתנצל כשהם פוגשים אנשים מחו''ל.

    IP: 109.65.207.201דווח על תגובה זו

    • לפני 30 שנה בחו''ל? סע לאילת היום ותראה מה קורה בבופה. חזירות גרידא.

      אייל, תל אביב-יפו, 25/01/12 17:17

      זה פשוט מבחיל לראות את זה, איך שישראלים מייצרים הר של אוכל מכל הסוגים, צלחות ענקיות של לחמניות ועוגות, כאשר לפעמים זה אומר לרוקן את המגש ולא להשאיר כלום לאף אחד אחר, וכאשר הרוב המכריע נזרק לפח. העיקר שיהיה לי, ולעזאזל עם כולם. אם ראית פעם חזירים רעבים מתנפלים על האוכל שמפזרים להם, אתה מבין שאין הבדל בהתנהגות בין ישראלים לחזירים.

      IP: 132.66.110.23 דווח על תגובה זו

  • 125.

    כל מילה נכונה

    רועי, 24/01/12 10:44

    רוב הישראלים ברברים, ממש לא מה שהיינו לפני 2000 שנה וזו עובדה. גם אם היו מגיעים כאלה ברברים לארץ והיו הורסים לכם את החנויות, צועקים, מדברים שטויות, חסרי נימוס, כוחניים ותחמנים כאילו העולם ביד שלהם - הייתם שונאים אותם ובצדק.

    IP: 31.154.104.182דווח על תגובה זו

  • 124.

    בערוגתנו גדלים הרבה חוליגנים. והדור השני, כמו הראשון.

    אילן צפון, 24/01/12 10:32

    כדי לתקן את העם, צריך להשקיע יותר במערכת החינוך. אחרת, הדור הבא יהיה רובו ערסים ופריחות.

    IP: 84.108.101.237דווח על תגובה זו

  • 123.

    נתן צודק. הביאו מזרחיים לארץ ומאז ישראל הפכה למדינה ערבית (ל''ת)

    הצועד בנעליו, 24/01/12 09:29


    IP: 87.68.19.50דווח על תגובה זו

    • גועל

      מזרחית גאה, 24/01/12 11:09

      ועל התגובה שלך בדיוק הייתה הכתבה.. אשכנזי עלוב

      IP: 81.218.198.69 דווח על תגובה זו

    • בטח אתה צאצא של יהודים שהיו גזענים ויהירים באירופה

      אלעד, 31/01/12 12:30

      וגרמו לשינאה שחליחלה בגויים ..וכאשר כמו עליהם הגויים אותם יהודיםהתנדבו לקאפו וחשבו שכך יצילו את עורם וראו שגם זה שמכרו את נשמתם לשטן לא עזר..ובכל זאת הצליחו לברוח לישראל ,,כאם המשיכו להיות יהירים בורגים וגזעניים מאד מאד תרבותיים וללדת עוד גזען הצועד בנעלים שההורים שלו גנבו.

      IP: 201.37.249.72 דווח על תגובה זו

  • 122.

    כתבה סופר מגמתית-ואף גובלת באנטישמיות

    ערן, 24/01/12 01:06

    מה הצמדת את כל רעות העולם ליהודים ולישראלים?
    אפשר לחשוב שאנחנו אשמים במצב באפריקה, ובמלחמה בקוסובו.
    אני יכול להבטיח לך שלישראלים אין חצי קשר לדברים שתיארת.
    עם כל הצער שבדבר, הישראלי הממוצע פשוט לא מתוחכם מספיק.

    IP: 87.68.222.18דווח על תגובה זו

    • למרבה הצער הכתבה משקפת מציאות. (ל''ת)

      לילי בלום, 01/02/12 12:05


      IP: 77.125.119.94 דווח על תגובה זו

  • 121.

    הכול נובע מהדרה עצמית

    נסיון להסבר כללי, 24/01/12 00:37

    העם היושב בציון עדיין מתגבש, תוך כדי קיום בין קטבים- תרבותיים וקיומיים:
    שמחת העצמאות מהולה באשמה שהלא משכילים חשים צורך לנער,וה'ליברלים' מנסים להגביר.

    הריאליטי שלנו למד מהמערב לצרוח לביטוי אישי, וסביבת התרבות שלנו רוויה מתח מכוון.
    בלי ליבה וחוקה, איזה בית לאומי יש לנו?
    רק דמות חייזרית שעדיין מנסה לברוח מגטו, או לתוך גטו.

    IP: 77.127.77.218דווח על תגובה זו

  • 120.

    כולם ל111

    romanon5, 23/01/12 22:46

    יש הרבה היגיון וחכמה פשוטה.

    IP: 79.177.27.68דווח על תגובה זו

  • 119.

    הפעם איכזבת אותי נתן...מה עם קצת בדיקה לעומק של מכלול הסיפורים?

    יגאל הגואל, 23/01/12 22:13

    הישראלים רחוקים מלהיות תיירים קלים בתור אחד שחי בחו''ל אני רואה ומבין
    אך יחד עם זאת נתן...ראיתי פעם אנגלי שיכור? או נורווגי בסוף לילה? דני אולי?
    בךלי לתאר את ההתנהגות שלהם לעומק אני מבטיח לך שלערס הישראלי יש המון דרך עד לתואר ברברי אנגלי למשל..
    בנוסף...
    היום זה כבר התרנגולת והביצה..
    ההתפרעות בקפריסין עליהה את המדבר אכן הייתה וגם ביוון
    אבל
    בגיל שלהם אם משהו היה מתייחס אליי באותה צורה גזענית ומלאת שינאה הייתי מגיב אותו הדבר :-(
    עצוב אבל נכון
    אנו אנושיים נתן וקשה להיות כל הזמן תת שיפוט רק כי אתה ישראלי ויהודי...חחחחח
    כל פעם ששואלים אותי אם אני איטלרי אני אומר אין מצב ...סתכלו עלי אני דפוק פעמיים
    יהודי וישראלי ,אז לכולם יש חמש דקות לפרוק הכל,דחקות ואמונות טפלות לפני שאני מבשל להם איזה ילד עם המצה
    לקינוח ידידי...
    לצערי הרב בשנים האחרונות אני עד לתקשורת מעוותת ,סילוף האמת והטחת אשמה גם שאין אנו אשמים
    עצוב ומעייף להתמודד עם שקרים במסה כזו...
    מעבור לזה
    לא חסרות לנו מגרעות ואנו עם עם המון תשוקה
    טמפרמנטים
    אבל ת'אמת כל אגן הים התיכון כזה
    תנסה ייון פעם .... :-)
    חיבוק חם נתן ...עדיין אוהב לקרוא

    IP: 213.207.132.219דווח על תגובה זו

  • 118.

    הישראלים לקחו מכל הבא ליד.פרות ים ובשר גם יחד.איכסה כל החרדים! (ל''ת)

    JDH, 23/01/12 21:54


    IP: 79.180.49.169דווח על תגובה זו

    • בלי שטויות

      הדס, 24/01/12 11:12

      חרדים לא אוכלים פירות ים.. וגם לא דגים ובשר יחד.. התיאור הוא בדיוק בדיוק כפי שאני ראיתי בעיניי ולמרבה הפלא.. כולם היו חילוניים נאורים שחלילה להם להדיר אישה..

      IP: 81.218.198.69 דווח על תגובה זו

  • 117.

    רק דבר אחד לי אליך נתן זהבי: אתה לא בדיוק סמל הנימוס והטוהר

    דורון, 23/01/12 20:31

    לפי עדותך שלך שכתבת לא במאמר אחד, היית פרחח. ואולי אתה עדיין פרחח. אז מדוע שלא ישנאו אותך? כי לא היית בחו''ל?

    פושעים מכל הסוגים יש בכל העולם וגם חלק מהישראלים הם כאלה. חלק גדול מהישראלים לא מחונכים. אבל, האנגלים והאירים השיכורים יכולים בלילה אחד לגרום יותר נזק לעיר תיירות משכל הישראלים יעשו במאה שנה. האם בגלל זה מישהו בעולם רוצה להשמיד את אנגליה או אירלנד?

    ועוד משהו. ישראלים בקבוצה תמיד אגרסיביים וחצופים מאשר כיחידים. אבל זה נכון גם לאיטלקים, גרמנים ואחרים.

    צריך לחנך את הישראלים, זה נכון. את השנאה והאנטישמיות זה לא יפסיק.

    IP: 132.66.234.238דווח על תגובה זו

  • 116.

    RAK MAROKAIEM VE RUSIM HEM BARBARIM

    JKR, 23/01/12 19:51

    ve zot kol ha hemeth

    IP: 74.57.219.233דווח על תגובה זו

  • 115.

    איך עברת במחי קולמוס מהגורם העיקרי

    איציק, 23/01/12 19:24

    ההתנהגות המושחתת של החילוניים בחול שהיא המייצג אותנו לרשימת נושאים דתיים בארץ בלי לקלוט בעצמך את הסתירה והמגוכחות בין שני הנושאים שאין ביניהם פרופורציה
    1 הדרת נשים כלומר שכל ההלכות בשולחן ערוך מחוץ לחוק, אתה צודק,אתה מחוץ לדת ונלחם בה ואני מחוץ לחוק וכיון שמחוקקים אותו אנשים שלא אתה ולא אני מעריכים במיוחד אהלך לידו בזהירות כדי לא להפגע...תאמין לי שאם האליטות מקום המדינה לא היו מכריזות מלחמה על הדת והיתה פה יותר מסורת וכבוד לחכמת התורה לא היו גדלים כאן עדרים של בהמות ושלא באשמתם, מסכנים, ממש רחמנות לראות כל כך הרבה אנשים שלא יודעים בשביל מה הם קמים בבוקר...והנה לך התוצאות..תתעורר יא באבה

    IP: 82.166.130.223דווח על תגובה זו

  • 114.

    Correct.. it is unfortunate but this is how Israel is seen in Western

    Koby - London, 23/01/12 15:45

    The additional problem is the perception of Israel and Israelis is being mixed with blame or no blame.. the facts arecreating those negative perceptions and it is very difficult to turn around

    IP: 13.21.125.8דווח על תגובה זו

  • 113.

    אי אפשר לעשות הכללות

    סול, 23/01/12 15:16

    יש גם ישראלים מתורבתים, ליתר בטחון אני מסתיר את הזהות הישראלית שלי לצערי לא תמיד זה מצליח מפני שיש לי דרכון ישראלי בלבד:-(

    IP: 77.125.0.210דווח על תגובה זו

  • 112.

    לפני שמעבירים ביקורת - כדאי להסתכל במראה

    אייל, 23/01/12 12:52

    איך אין לאיש הזה בושה.
    אין לי ספק שיש הרבה ישראלים עם תכונות מכוערות שמעוררות את השנאה כלפי עמנו.
    אחת התכונות המכוערות ביותר של הישראלי היא הקולניות - מעין תרבות שיחה כזו שמדברים בצעקות וטונים גבוהים, כולל שפה וולגרית, תנועות ידיים וניבולי פה מטונפים.
    זהבי צודק בכמעט כל מה שהוא כותב אבל אני מציע לן להסתכל טוב במראה לפני שהוא מעביר בי'קורת

    IP: 80.179.140.23דווח על תגובה זו

  • 111.

    אתה שונא ישראל - פשוט מאוד

    יוני, 23/01/12 12:04

    יש הסבר פסיכולוגי: כנראה הכו אותך כשהיית קטן ובצבא לא השתינו עלייך. והיום אתה מנסה להתנקם בעם שלך.
    העולם שונא אותנו כי אנחנו מוצלחים נקודה. הגויים שפגשת שנאו יהודים עוד הרבה לפני שראו ישראלי אחד. ואז כשראו אחד, לא הייתה להם בעייה לעשות הכללות מטופשות שיתאימו לשנאה הפנימית שלהם.

    IP: 94.159.246.123דווח על תגובה זו

    • - ב - ד - י - ו - ק - (ל''ת)

      -- ! --, 30/01/12 13:32


      IP: 109.64.23.210 דווח על תגובה זו

    • אתה צודק שלאנטישמיות אין קשר לישראלי המכוער . אבל

      לילי בלום, 01/02/12 12:09

      המציאות היא שהישראלי הממוצע אכן מכוער. בכל פעם שאני רואה התנפלות על אוכל או כל מיני דברים זה מעורר בי בחילה.

      IP: 77.125.119.94 דווח על תגובה זו

  • 110.

    מדינה שבה כולם שונאים את כולם (ל''ת)

    למה שיאהבו אותנו ?, 23/01/12 11:58


    IP: 79.182.25.208דווח על תגובה זו

  • 109.

    הדתיים הברברים שאוכלים שרימפ, בשר וחלב ביחד (ל''ת)

    גם כאן נתן זהבי מאשים את הדתיים, 23/01/12 09:47


    IP: 62.219.165.185דווח על תגובה זו

  • 108.

    כדאי מאד לעשות הפרדה בין דתיים לרוה החילוניים בנושא זה (ל''ת)

    מ, 23/01/12 09:37


    IP: 82.81.213.99דווח על תגובה זו

  • 107.

    And you are a gentle and polite man... LOL

    Ron, 23/01/12 07:27

    You are the most vulgar of all Israelis

    IP: 203.34.63.1דווח על תגובה זו

  • 106.

    גם לי יצא להיות בלא מעט מדינות ולא רק בתור תייר

    בן, 23/01/12 05:10

    והאמת שישנם הרבה מאוד ישראלים שהם פשוט רעים , פשוט מרושעים, מה לעשות אומרים שהיהודים הם העם הנבחר , אז כן על היהודים תמיד מסתכלים יותר, אין מה לעשות, אבל אני אומר את זה בתור ישראלי, שראיתי התנהגויות של ישראלים בעיקר לאחרונה, שממש איכססססהההה , פשוט גועל נפש שאין דברים, כאלה, תחמנים וקומבינטורים זה הדברים הקטנים, וישנם את ''המניאקים הגדולים'' שעליהם אין בכלל על מה לדבר, לאחרונה יצא לי לראות דברים שפשוט התביישתי שאלה האנשים שבאו מאותה מדינה שאני הגעתי ממנה.
    והאמינו אני ישראלי, ממוצא אירופאי , שהוא גם ימני ומאוד אוהד את ישראל, אבל צודק זהבי, הגיע הזמן שהרבה ישראלים יעשו חשבון נפש , לפני שהעולם יגרום לנו לעשות חשבון נפש, אין מה לעשות זה הגורל של העם היהודי, ברגע שהוא מאבד את הכיוון לחלוטין יהיו את עמי העולם שידאגו להעיר את העם הזה-העם הנבחר אחרי הכל

    IP: 109.176.212.115דווח על תגובה זו

  • 105.

    היה צריך למלא טור וממש לא היה לו מה להגיד או לחדש. (ל''ת)

    אורן, 23/01/12 03:05


    IP: 85.64.117.223דווח על תגובה זו

  • 104.

    כל מה שיפה בחיים זה בשמאל: אהבת אדם, כבוד הדדי, אמנות גבוהה, צדק (ל''ת)

    אנשים מענינים... מה יש בימין חוץ מדוסים והזויים?, 22/01/12 20:12


    IP: 217.132.19.170דווח על תגובה זו

    • ובנוסף התרפסות לאוייב, מסירת שטחים, מתן נשק והעצמת גיס חמישי (ל''ת)

      מ, 23/01/12 09:36


      IP: 82.81.213.99 דווח על תגובה זו

    • מסקנה: הצביעו לשמאל! הם לא הזויים (חוץ מהזיות שלום כמובן) (ל''ת)

      א, 23/01/12 22:55


      IP: 212.76.107.19 דווח על תגובה זו

    • השמאל הוא הרפש , החלאה של עם ישראל. אין בזוי יותר

      לילי בלום, 01/02/12 12:13

      מבוגדים. שונאי ישראל.

      IP: 77.125.119.94 דווח על תגובה זו

  • 103.

    הישראלים הם ברבריים שהופכים דמוקרטיה להפקרות. אין שום דבר יפה בישראליו (ל''ת)

    של היום. פעם היה היום אין., 22/01/12 20:07


    IP: 217.132.19.170דווח על תגובה זו

  • 102.

    הדתיים לא מתנפלים על פירות הים ולא במועדוני הלילה. בתרבות שלך ישראלים (ל''ת)

    בהחלט ברברים, 22/01/12 18:34


    IP: 31.44.142.211דווח על תגובה זו

  • 101.

    מי שבאמת חושב שנעים להיות ישראלי בחו''ל,חי בעולם בדיוני מלא בפנטזיות.

    העיקר ש...''יקפצו לי''., 22/01/12 17:54

    כל המוסיף גורע.כל בן אדם בעולם רואים ממטר,ישראלי,רואים,מריחים,ושומעים מקילומטר.

    IP: 91.176.216.95דווח על תגובה זו

  • 100.

    ואתה מקצין הכל

    אליס, 22/01/12 16:57

    גמל שרואה רק את הדבשת של עצמו.
    כל העמים האחרים הם טליתות שכולן תכלת?
    מסכימה איתך שיש רבים מבינינו שהתנהגותם דוחה ומכוערת, ומביישת את כולנו.
    אבל להכליל...זה לא לעניין
    יש אנשים טובים בכל מקום
    ויש בהמות...גם בארצות אירופה המתורבתות לכאורה. (רק להזכירך מה קרה לפני שנים לא רבות כ''כ בגרמניה ה''מתורבתת''.
    ובהתנהגותך, מעשיך, ודיבוריך, מר זהבי..אתה מתבהם יותר מכולנו.

    IP: 93.172.38.105דווח על תגובה זו

  • 99.

    דברים נכונים ואמיצים. אני מוסיף לפייבוריטים.

    ג'ורג', 22/01/12 16:19

    ראוי גם להוסיף על הסחר היהודי באיברים ובביציות שהוא המכוער יותר מכל.
    ואנא, התעלם מהמגיבים שמן הסתם יאמרו שאתה אנטישמי. בימינו כל מי שאינו מתחנף ומתרפס בפני היהודי נחשב לאנטישמי. זו שיטה מצוינת להחניק כל ביקורת כנגד העם הנבחר.

    IP: 79.180.137.203דווח על תגובה זו

  • 98.

    הלקאה עצמית חסרת גבולות - אנחנו אשמים וכל העולם צדיקים

    קצת הגזמת, 22/01/12 15:44

    אני טיילתי במקומות רבים בעולם, למען דיוק כבר ב20 מדינות. אכן יש ישראלים שמראים את הצד המכוער, אולם גם יש ישראלים רבים וטובים שעושים לנו כבוד. ההכללה שלך מקוממת, מה עוד שאתה טוען שהיא - רק היא - המקור לאנטישמיות בעולם. תמיד צריך לשפר דברים, גם את הצורה בה אנו מתנהגים בחו''ל - אך די להלקאה העצמית חסרת הפורפורציות.

    IP: 82.166.212.205דווח על תגובה זו

    • תלמד לקרוא לפני שאתה מגיב

      קובי, פתח תקווה, 23/01/12 11:41

      הוא אומר במפורש (בפסקה האחרונה) שלשנאה כלפי ישראלים אין קשר לאנטישמיות, והיא נובעת מההתנהגות הבהמית שלהם בחו''ל, ובשום מקום לא אמר שהיא הגורם לאנטישמיות'.

      עדיף לדבר כשיש משהו לומר, לא לדבר כי חייבים לומר משהו.

      IP: 109.65.149.230 דווח על תגובה זו

  • 97.

    ממש בדיחה

    טמבל26, 22/01/12 14:48

    לעיין בתגובות ופשוט לצחוק. אין ברירה אלה לצחוק על אנשים כל כך צרים.
    הכוונה של הכותב היא לעורר את הציבור הישראלי
    לתרבות ולקוד ההתנהגות המבחיל שנראה לנו כנורמטיבי. לעומת זאת ניתן לראות בתגובות פעולת התגוננות פרימיטיבית שמתאימה בעיקר ליצורים חסרי מודעות והבנה.

    IP: 85.64.168.143דווח על תגובה זו

    • תגובה

      אביאל שפשק, 24/09/15 22:06

      גבר זה מה שכתבת אני מצטט : ''לעיין בתגובות ופשוט לצחוק. אין ברירה אלה לצחוק על אנשים כל כך צרים.
      הכוונה של הכותב היא לעורר את הציבור הישראלי
      לתרבות ולקוד ההתנהגות המבחיל שנראה לנו כנורמטיבי. לעומת זאת ניתן לראות בתגובות פעולת התגוננות פרימיטיבית שמתאימה בעיקר ליצורים חסרי מודעות והבנה''

      עכשיו לתגובתי: אתה מתפלא למה יש פעולת התגוננות? אתה חושב שהאדם שמפורסם רק בזכות זה שהוא האדם עם קוד התנהגות הכי פרמיטיבית ומפורסם בזכות זה שהוא יודע לקלל אנשים אז הציבור בארץ צריך להתעורר לדברי הכותב????

      בוא נגיד ככה : נתן זהבי ברדיו וכאן בארץ ישר מקלל ופותח פה, שיהיה גבר ולא צבוע ושיתנהג ככה בחו''ל !!!!!!
      שמה הוא שם מסיכה ומתנהג אחרת ומלקק לגויים את התחת בכך שהוא מראה להם שהוא יהודי אבל הוא שונא את ההתנהגות היהודית והוא מכליל כל הזמן!!!!! והוא חוזר לארץ ובגלל שהוא שונא את עצמו בגלל עצם היותו יהודי אז הוא שונא כל דבר שקשור לזה!!!!
      אז שהוא הכותב של הכתבה הכל כך מבחילה שיילך לפקולטה לנימוסים ולתרבות שיחה בין בני אדם.
      שייתנצל ברדיו בפני אלפי אנשים וציבור שלם שהוא פוגע בהם! אחרי זה נקשיב לדבריו

      IP: 37.142.230.19 דווח על תגובה זו

  • 96.

    גם שדרן בהמה שמקלל בשידור הוא סיבה טובה לשנאה כלפי ישראלים.

    כנניהו המיסר, 22/01/12 14:43

    ועוד לפי השם שלו - אכפת לו רק מזהב. (אפילו כסף לא מספיק טוב בשבילו...)

    IP: 87.68.41.150דווח על תגובה זו

  • 95.

    ואני שמעתי על עיתונאי ישראלי שהיה במעצר בבלגיה בחשד שוד מלטשה. נדמה לי (ל''ת)

    נדמה לי שקראו לו נתן כספי או נתן זהבי או משהו כזה., 22/01/12 14:40


    IP: 109.160.201.154דווח על תגובה זו

  • 94.

    לפני מספר שנים טיילתי בבריטניה. לאן שלא הגעתי,התרגשו לשמוע שאני ישראלי

    י, 22/01/12 14:31

    רק בבלפאסט היה קצת מפחיד כי מישהו מהלאומנים האירים נדבק אילינו, אבל בכל שאר המקומות הרגשנו שאנחנו מעבר לרצויים.

    IP: 80.74.101.1דווח על תגובה זו

    • English hospitality to Israel?

      Koby - London, 23/01/12 15:50

      sorry guys but i have been living in this place for over 20 years and know to quite good extend the British attitude and perceptions to Israel and Israelis.. just the Brits know how to get your dollar and pound with a bit of flattery, but dont think for a second that he will stab you behind your back in the first opportunity.

      IP: 13.21.125.8 דווח על תגובה זו

  • 93.

    טוב שאתה מאשים את הישראלים בסחר בנשים

    יובל, ירושלים, 22/01/12 13:10

    ופיסקה אחת לפני זה מספר איך הזמנת נערת ליווי לחדר שלך במלון...
    אולי הפעם היא לא באה, כי היא היתה גבר, אבל בטח בעשרות פעמים אחרות, בחו''ל או בארץ, נהינית משרותיהן האדיבים.
    אני לא אתפלא אם שונאים את הישראלים בגלל אנשים כמוך!

    IP: 132.64.164.102דווח על תגובה זו

  • 92.

    הרוב זה המזרחים הבורים והברבריים שחושבים שמגיע להם הכל

    מזרחי משני הצדדים, 22/01/12 11:40

    זבל אנושי.
    עניין של תרבות בעיקר, אבל קשר ישיר לרמת האינטיליגנציה.
    יש לא מעט מזרחיים נאורים שהם בסדר גמור, ונוהגים בדרך ארץ, אבל הרוב המוחץ הוא ברברי וחזירי.

    IP: 85.64.37.29דווח על תגובה זו

  • 91.

    מצחיק איך בסוף הדתיים והחרדים אשמים.

    לא הצלחת להתאפק?, 22/01/12 11:16

    כל המאמר הזה הוא אנטישמיות.
    רוב הצרות בעולם זה ישראלים?

    IP: 81.218.149.197דווח על תגובה זו

  • 90.

    שונאים אותנו = שונאים את השמאלנים (ל''ת)

    י, 22/01/12 09:32


    IP: 80.74.101.16דווח על תגובה זו

  • 89.

    100 % צודק ! (ל''ת)

    אמיר, 22/01/12 08:53


    IP: 85.64.187.130דווח על תגובה זו

  • 88.

    אינני ממעריצי זהבי אבל כאן הוא צודק ב-100%. בנסיעותי לחו''ך אני מזהה

    בבון תייר, 22/01/12 08:14

    ישראלים מעשרות מטרים לפי שפת הגוף (והפה) המפגינה ברבריות גסות רוח חוסר התחשבות וזלזול

    IP: 212.143.158.40דווח על תגובה זו

  • 87.

    להרגיש נחות בגלל פרסים???

    מייקל מלוס אנג'לס, 22/01/12 07:51

    הם לא מתביישים להיכנס לחנות של 99 סנט שבחוץ חונה מרצדס SL500 ועוד מסוגלים להציג בקופה קופון הנחה בלי בושה, בזה אתה מקנא? חביבי אני חי בלוס אנג'לס והישראלים פה הם הדובדבן של הקצפת מכל המהגרים שבאים לכאן מכל העולם תאמין לי. השכונות שלנו נקיות, איכותיות, בלי פשע, בלי סמים והילדים שלנו הולכים לבתי ספר טובים ומלומדים.

    IP: 67.49.62.239דווח על תגובה זו

  • 86.

    ארתור קסטלר בתגובה:''תמיד עורר בי גיחוך הטיעון היהודי השכיח בדבר מוסריו

    קורןנאוה טבריה=למה שנאו את ששת המיליונים הי''ד?, 22/01/12 07:37

    מוסריותם כביכול של 'ישראל ערבים זה לזה'-הלוא כמה מתליינו הגרועים של סטלין היו יהודים,הם היו האכזריים מבין הקאפוס בטרזיינשטאדט, ולתופעת המוסר והמלשין היהודי אין אח ורע בקרב העמים''!(קסטלר היה מזכירו של ז'בוטינסקי)

    IP: 46.117.164.224דווח על תגובה זו

    • תגיד לי, אתתה מזווגיגי שחטני לא פה? (ל''ת)

      באותו ענין, 22/01/12 08:20


      IP: 212.143.158.40 דווח על תגובה זו

  • 85.

    כפי שאמרו לך כמעט הכל שקר וכזב

    עמי, USA, 22/01/12 06:28

    אין לישראל שם רע בעולם, בטח לא בארה''ב.
    אבל הבעיה שלי אתך היא השפה המגעילה שלך ברדיו. כיוון שאתה לא יודע להתעמת, או שאתה חסר ידע או שאין לך דרך ארץ, אתה מגיב בקללות וניבול פה בשידור חי. למזלך אין חוקים בארץ והכל הולך, בארה''ב ה FCC היה מוריד אותך מהאויר תוך חמש דקות ויותר לא היית חוזר.

    IP: 64.12.117.68דווח על תגובה זו

  • 84.

    אוסף של שטויות

    גד, 22/01/12 02:17

    הדרת נשים? ישראל היא אי של שפיות ודמוקרטיה בין מדינות דקטטוריות ומטורפות. אבל התקשורת שלנו, היא כבר טורחת להוציא את דיבת ישראל בעוצמה כלפי חוץ ופנים. לכן אם יש 2 רחובות-אחד בבית שמש ואחד במאה שערים- דהם תלו כמה שלטים המבקשים מנשים לא להתעכב ליד הבית כנסת, התקשורת כבר תצייר את זה כאילו לכל הנשים בכל מדינת ישראל אין זכות לצאת מהבית וללכת ברחוב. שלא לדבר על להיות מעורות בחברה הישראלית. וקלינטון כבר תדבר בדאגה על מצב הנשים בישראל.
    והכל בגלל אנשים מסריחים כמוך.

    IP: 79.176.46.40דווח על תגובה זו

  • 83.

    שונאים אותנו בעולם? כל כך רחוק מהאמת.

    טורונטו קנדה, 22/01/12 00:00

    עזבתי את ישראל לפני כמעט שלושים שנה, ואין לי מושג מי זה נתן זהבי, כך שאני מתנצלת מראש אם אתה מאוד מפורסם וחשוב,,,,
    כאחת שחיה בטורונטו, שאפשר להגדיר אותה כחלק מעולם שאתה טוען ששונא אותנו, אז יש לי חדשות בשביל, אם לא הייתי קוראת כל יום באינטרנט עיתונים בעברית, לא הייתי יודעת בכלל על כל הדברים נוראיים שאתה מונה שהם קורים בישראל, מדינת ישראל באופן כללי לא מענינת את תושבי העולם, ואני יכולה להעיד יותר על צפון אמריקה, מה שמעניין אותם זה הפרנסה שלהם, והמשפחה שלהם, ומדינת ישראל זה נקודה על המפה, שאם הפלשתינאים לא מביאים את דיבתה לאוזני העיתונות, אף אחד לא היה כותב עליה.
    אז לפני שאתה משתמש בעט- או במחשב שלך, תבדוק באמת אם אתה דובר אמת, ולא סתם שופך רעל על האנשים שאתה חי בתוכם רק מפני ששני בעלי מלונות סיפרו לך סיפורים.

    IP: 70.26.133.47דווח על תגובה זו

    • כמי שחי בארה''ב 5 שנים אני מבין על מה את מדברת אבל -אם תטיילי באירופה

      פטריוט ישראלי, 22/01/12 08:23

      פעם תראי מהר מאוד על מה זהבי מדבר, זועם ובצדק.

      IP: 212.143.158.40 דווח על תגובה זו

  • 82.

    מגעיל לקרוא ולשמוע טיפוסים כמוך זהבי. אתה רחוק מזהב. רק שלילי אתה רואה (ל''ת)

    שלמה, 21/01/12 23:10


    IP: 84.111.255.188דווח על תגובה זו

    • אבל הפעם הוא צודק - אני חוזר חולה מהתנהגות ישראלים לאחר שבוע באירופה (ל''ת)

      פטריוט, 22/01/12 08:29


      IP: 212.143.158.40 דווח על תגובה זו

  • 81.

    ידעותיך בעניני העולם -אפס - כמוך בדיוק

    דורון, 21/01/12 21:33

    אתה חתכת טמבל שחושב שהוא יודע הכול
    כול מה שאתה יודע זה מקריאת עתונים ושמיעת חדשות כאן.
    בינך ובין השכלה אוניברסלית וידיעת העולם הגדול אין ולא כלום ( שתי סיפורים מטומטמים על טנריף ועוד)
    כעת לעובדות
    שמעת פעם על המאפיה הקוקזית? בעיקר ברוסיה?
    על האיטלקים בניו יורק? על הפקסטאנים ששולטים בפורנו בארה''ב? אתה משווה אותם לכמה רציחות של ישראלים?
    הישראלים מעורבים בעסקי הסמים? אתה הדיוט?
    אתה משווה כמה שמפיצים אקסטזי לברוני הסמים מקולמביה לקרטלים ממקסיקו למגדלים בלבנון או באפגניסטאן או בסיני ?
    הישראלים עוסקים בסחר נשים? חוץ מאלה שמיבאים לכאן כי כאן זה ישראל איפה הם בדיוק סוחרים? במועדונים בגרמניה? בהולנד?
    מה אתה מבלבל את המוח -ילד מתלהם שלא יודע כלום -בגלל שאתה לא יוצלח אתה מקנא בכול אנשי העסקים באפריקה?
    וכי לאיראנים שלחמים איתנו בעסקים באסיה ואפריקה יש יותר תרבות?
    וסתם שתדע שבעלי בתי מלון מלון מתים על ישראלים כיוון שהארנק שלהם פתוח-
    רוסים ואירופאים מוצאים עשירית מתייר ישראלי הידעת?

    IP: 87.68.148.146דווח על תגובה זו

  • 80.

    מה עם השוד שלך באירופה? גם בגלל זה שונאים אותנו, מר זהבי השודד

    מאיר, 21/01/12 21:32

    למי שלא יודע זהבי הואשם בשוד בצעירותו באירופה

    IP: 95.86.122.23דווח על תגובה זו

    • על ראש השודד בוער השטריימל (ל''ת)

      שמבלולו, 23/01/12 04:13


      IP: 31.154.168.52 דווח על תגובה זו

    • השודד משודד פטור (ל''ת)

      בלבלולו לולו, 23/01/12 04:14


      IP: 31.154.168.52 דווח על תגובה זו

  • 79.

    כל הכללה גורפת טועה לאמת

    משה, 21/01/12 21:05

    כל הכללה גורפת טועה לאמת
    לכן איני מקבל את דברי זהבי כאמת
    נכון שיש לנו שם רע
    אבל זה לא כל הישראלים כאלה
    לצערי האחוז השלילי עושה שם רע לכולנו
    צריך להשקיע בחינוך טוב
    כדי לצמצם את התופעה
    מי שמתנהג כמו בכתבה
    הוא הערס הישראלי
    שיכול להיות מכל סוג ועדה
    אם נעשה השוואות מול מדינות אחרות
    נגלה שאנחנו לא מובילים בטבלת הפשיעה העולמית אז מר זהבי עצבני תפסיק להכליל
    יש פשע עצום במדינות העולם קצת תקרא חדשות עולם ותרגע קצת

    IP: 79.180.118.167דווח על תגובה זו

  • 78.

    יאללה יאללה , סיפורי הופמן הזויים. למה הבחורה הבריזה לך, אולי

    כל הכתבה הזאת היא חארטה אחת גדולה...., 21/01/12 20:48

    בגלל שאתה סמרטוט מכוער וגם מסריח. לא חשבת על זה. אני ישראלי ,ואף פעם לא הבריזו לי, ולא משנה באיזו ארץ הייתי. כנראה שאתה הוא הישראלי המכוער. בטח תצנזר גם את התגובה שלי.

    IP: 84.238.46.23דווח על תגובה זו

  • 77.

    קחו בחשבון

    הראל, 21/01/12 20:39

    אם ההתקפות כאן על זהבי יהיו חזקות מדי, במאמר הבא שלו הוא ייזכר שוב, שיש ניצולי שואה שצריך להגן עליהם מפני עוולות המערכת.
    ראו הוזהרתם.

    IP: 190.27.141.223דווח על תגובה זו

  • 76.

    בדר''כ שונאים את מי ששונא את עצמו, כמוך זהבי (ל''ת)

    ימני אתאיסט, 21/01/12 19:42


    IP: 109.65.153.181דווח על תגובה זו

  • 75.

    מענין מאוד

    hezi1, 21/01/12 19:33

    אם הצרפתים למשל שונאים אותנו על העקיצות של בני הזונות דורסי לי זיתוני אז מדוע אחרי שנעצרו ע''י משטרת צרפת הם שוחררו? הה?

    IP: 87.69.160.248דווח על תגובה זו

  • 74.

    קשקוש מוחלט.בכל עם לא חסר זבלים.שמעת על המפיה בארה״ב? (ל''ת)

    שלמה לבני,דרא״פ, 21/01/12 19:05


    IP: 41.26.181.176דווח על תגובה זו

  • 73.

    מענין שהגזענות כלפנו היא תמיד מצד האפסים של הקשת המזרחית

    אתיופי, 21/01/12 18:33

    מענין שהגזענות כלפנו היא תמיד מצד האפסים של הקשת המזרחית שיש להם רגשי נחיתות (מוצדקים). לא נתקלתי בגזענות מצד אשכנזים

    IP: 46.210.124.202דווח על תגובה זו

    • אתה מתרוצץ כאן בעיתון, בכל הכתבות, ומפיץ את השקרים שלך

      ל 73 הערבי המתחזה לאתיופי., 21/01/12 20:52

      אותה תגובה משוחזרת, גם אם לא מתאימה לכתבה. כל המטרה שלך כאן היא לסכסך בין היהודים, אבל זה לא יעזור לך. אני מאמין שהישראלים יותר חכמים מכדי ליפול למניפולציות הערביות שלך.

      IP: 84.238.46.23 דווח על תגובה זו

  • 72.

    הכתב מביע הבנה לשנאת חברה שלמה, בגלל התנהגות פסולה של

    אמ, 21/01/12 18:17

    ישראלים בודדים, כמו אלה השונאים ישראלים, בגלל התנהגותה של ישראלית אחת שהכירו? והפושעים למיניהם, שאינם מייצגים את החברה הישראלית או היהדות ו עליהם אומר הכתב בפירוש ''הנעקצים שונאים את היהודים ואת ישראל ובצדק לטעמי?.

    האם אין פושעים במדינות אחרות? הגיוני לחשוב שבגלל פושעים אמריקאים ישנאו את אמריקה כולה?

    בעוד שההתנהגות של ישראלים עשויה לעיתים להיות גסה, ההבנה שמפגין הכתב לשנאת הכלל בגללי יחידים - מוסיפה ומלבה שנאה זו!

    IP: 71.225.224.214דווח על תגובה זו

    • אבל ככה בדיוק עובדים סטריאוטיפים

      רון, 23/01/12 12:58

      אנשים מקישים מהפרט על הכלל והפרט שמופיע בחדשות או בולט בהתנהגותו ברחוב הוא בדרך כלל הפושע או סתם גס רוח.

      IP: 62.219.166.63 דווח על תגובה זו

  • 71.

    גם ישראלים ששודדים בגרמניה מקלקלים לנו את השם ? (ל''ת)

    אני ...רק שאלה, 21/01/12 17:54


    IP: 87.69.88.95דווח על תגובה זו

  • 70.

    הבדיחה הזאת על חשבון כולנו

    הראל, 21/01/12 17:04

    מה אחוז העבריינים הישראלים ואיפה זה עומד לעומת מדינות אחרות בכל הפרמטרים שציינת? כמה מהתיירים הישראלים מתנהגים בגסות ומה אומרת הסטטיסטיקה העולמית?
    עד שלא תענה על זה, אין שום ערך למה שכתבת, למעט פרובוקציה מלוכלכת עתירת רייטינג.
    אם אין תמונה שלמה- הכל בלוף.

    IP: 190.24.73.11דווח על תגובה זו

  • 69.

    השמאלנים בדרך כלל חיים עם שנאה עצמית עצומה ושמחים להוציא את דיבת הארץ

    גדי, 21/01/12 14:45

    רעה.

    כדאי לך לקרא על חטא המרגלים ולהסיק מסקנות.
    כל דבר אפשר להציג בצורה אוביקטיבית או מוטה.
    יש כאלה שתמיד יחפשו וימצאו את הדבר הרע, אפילו כוס מלאה יכולה להשפך וללכלך, בכוס לא מלאה יש חלק ריק וכוס חצי מלאה היא בעצם חצי ריקה.

    IP: 109.67.151.111דווח על תגובה זו

  • 68.

    בעצם אולי ראוי לקרוא לך יהלומי ולא זבבי . מה נגמר עם הברחת היהלומים?? (ל''ת)

    יצאת בפוקס חביבי.חכה חכה., 21/01/12 14:09


    IP: 89.139.247.68דווח על תגובה זו

  • 67.

    למה אתם לא קוראים את המיסמך שלי

    אחד העם, 21/01/12 12:40

    תיכנסו בגוגל לאחד העם ושם תראו את הכתבה שלי על היהודי וההתלבטות שלו...

    IP: 79.179.194.175דווח על תגובה זו

  • 66.

    יהודים הם אלו שהמציאו את הגזענות- ''עם נבחר''

    אלי ברמן, 21/01/12 11:49

    ברגע שעם מסויים מגדיר את עצמו כעם נבחר הרי שהוא טוען שהוא טוב יותר מעמים אחרים.
    אז למה אנו מתפלאים שיש אנטישמיות?
    תוסיף לזה את כל מה שכתבתה על הזבל האנושי שיש בקירבנו ותסיק ש :
    א. לא נבחרנו על ידי אף אחד
    ב. אנחנו לא יותר טובים משום עם אחר

    IP: 79.179.203.228דווח על תגובה זו

    • עם ניבחרה אמרנו ? אמרנו ! (ל''ת)

      ניבחרונציק, 21/01/12 18:44


      IP: 79.181.157.96 דווח על תגובה זו

  • 65.

    מדוע צינזרתם והחרמת את התגובות שלי?זו הדמוקרטיה וחופש הביטוי אצליכם?תל

    קורןנאוה טבריה=החרמות שלכם מדברות בעד עצמן!!!, 21/01/12 10:07

    תלמדו מיואב יצחק משהו על דמוקרטיה=שם אני מפרסמת את תגובותיי שלא מתפרסמים אצלכם=תתביישו לכם!

    IP: 46.117.164.224דווח על תגובה זו

  • 64.

    לנתן חיפשתי אותך ונעלמת לגמרי החליטו להסתיר אותך בגלל התגובו. היפות. (ל''ת)

    יעקב ישוע, 21/01/12 09:50


    IP: 85.65.178.124דווח על תגובה זו

  • 63.

    כן.. זה מה שקורה שמפמפמים פה שאנחנו העם הנבחר

    אורן, 21/01/12 09:34

    אבל אנחנו נבחרים רק מטעם עצמנו. ומתנשאים על כל השאר, כשאנחנו לפעמים יותר גרועים מהשאר, ולפעמים בדיוק אותו הדבר.

    IP: 27.111.211.100דווח על תגובה זו

    • בדקת מה אחוז פרסי הנובל שקיבלו יהודים ?

      גאה להשתייך לעם הנבחר, 21/01/12 22:17

      בארה''ב אחוז פרסי הנובל של יהודים עומד על 20% כאשר מספר היהודים הוא 2.5 % מכלל האוכלוסיה.

      IP: 93.172.237.145 דווח על תגובה זו

  • 62.

    אתה צודק ישראלים לא יודעים איך לאכול לדבר להתלבש להתנהג נימוסים ועוד

    רז מהולנד, 21/01/12 09:26

    לצערי הרב אתה כל כך כל כך כל כך צודק למרות ששמעתי אותך פעם שהייתי בישראל ברדיו והאלימות והשפה שהשתמשת לא היו בדיוק נימוסים והליכות אבל אני מעריצה אותך שאתה מנסה לעזור לקשישים ולמסכנים ומנסה לכתוב אמת בלי תחנונים וחינונים ולצערי בכתבה הזו כל כך כל כך צדקת

    IP: 84.85.255.138דווח על תגובה זו

  • 61.

    הם גם היו שעירים לעזאזל עבור כל מחלה וסבל טבח, האינקוויזיציה, גטאות,

    Al@new-angle.org, 21/01/12 08:13

    בעוד האוכלוסייה היהודית בעולם היא רק 0.0025 מאוכלוסיית העולם, תרומתם לחברה, ספרות, משפט, מדע מוכר במעורפל. הם הפיקו את הרעיונות הבסיסיים הנפוצים ביותר עבור קבוצה של חוקים מחמירים אשר בעקבותיו המונותיאיזם האסלאם והנצרות נגזרו. הם נתנו לנו, תורת היחסות הסוציאליזם, פסיכולוגיה וגם טלפונים סלולריים והם היו מקבלי פרסי נובל רבים מחיר (25-40%). הם גם היו שעירים לעזאזל עבור כל מחלה וסבל טבח, האינקוויזיציה, גטאות, גירושים, האשמות אשם דם, את השואה. עם זאת, הם לא מחפשים את האשמים או לפוצץ את כל אירופה עד כנקמה. במקום זאת, הם לייצר, ליצור, להשתתף בחברה, לכתוב חוקים, להמציא.
    ד''ר וופא סולטן: ''היהודים קמו ועלו מן הטרגדיה (של השואה) ואילצו את העולם לכבד אותם, עם הידע שלהם, לא הטרור שלהם, עם העבודה שלהם, לא בוכה שלהם וצועקים. האנושות חייבת את מרבית התגליות והמדע של המאות ה -19 וה 20 למדענים יהודים. 15 מיליון אנשים המפוזרים ברחבי הגלובוס התאחדו וכך זכו בזכויותיהם הודות לעבודה קשה ולידע. לא ראינו יהודי אחד לפוצץ את עצמו במסעדה גרמנית. לא ראינו יהודי אחד להרוס את הכנסייה. לא ראינו יהו

    IP: 69.22.237.215דווח על תגובה זו

  • 60.

    עם ישראל , כדאי שתדעו - כולנו בהמות חוץ מ נתן זהבי , הוא לא בהמה (ל''ת)

    ישראלי, 21/01/12 08:01


    IP: 109.65.151.62דווח על תגובה זו

  • 59.

    אנו ה''אור לגוים'' תמיד היינו ולנצח נשאר כאלה !!! (ל''ת)

    כרמלי, 21/01/12 07:57


    IP: 84.109.185.85דווח על תגובה זו

  • 58.

    תראואיתי ראו מי מדבר!! הישראלי ההכי מכוער שיש!!

    איתי, 21/01/12 07:46

    מיסטר זהבי, האם אי פעם שמעת את עצמך???
    אתה המיץ של הזבל של החברה הישראלית!!

    IP: 74.73.182.83דווח על תגובה זו

  • 57.

    אם התנהגות מופת זה אתה,,,אז בטח ובטח שניראה כך

    Zig-Zag, 21/01/12 06:26

    אפשר לשמוע ממך קצת ביקורת חיובית לפעמים

    IP: 123.243.58.235דווח על תגובה זו

  • 56.

    אנו חייבים להפנים שאנו עם נחות................!!

    סולייס אבוטבול, 21/01/12 06:17

    אחרי שנפנים נוכל להשתפר...!

    IP: 118.173.82.146דווח על תגובה זו

  • 55.

    אני ישראלית לשעבר, הורי עלו לארץ מעיראק.......

    בטי מנצור, 21/01/12 06:16

    חיה לי בסידני 23 שנה , בעושר ואושר..!
    בפני ידידי האוסטראלים ,אני מציגה את עצמי כעיראקית....., חושששששששששת מאד שיום אחד הם יגלו שנולדתי בארץ...!

    IP: 118.173.82.146דווח על תגובה זו

    • את ממש סובלת מעצמך (ל''ת)

      עם כזו עוצמה של רגשי נחיתות עדיף האמת שתשארי בחו''ל, 21/01/12 08:25


      IP: 84.228.2.217 דווח על תגובה זו

    • מסכנה. בטח שמאלנית שקשה לך הגזרות. אז תבואי ואכין לך מוג'דרה שסבתא (ל''ת)

      יעקב ישוע, 21/01/12 09:42


      IP: 85.65.178.124 דווח על תגובה זו

    • כדאי שתציגי את עצמך כנצר לסדאם חוסיין הנאור אולי יכבדו אותך יותר (ל''ת)

      מעניינת לי את העכוז השמאלי, 21/01/12 11:26


      IP: 89.139.247.68 דווח על תגובה זו

    • אם כל כך טוב לך שם וכל כך הרבה זמן, למה יש לך הצורך להתעמת עם אלה

      א, 21/01/12 18:19

      שעזבת? ברור שהסיבה לך היא בעיית שנאה אישית שלך!

      IP: 71.225.224.214 דווח על תגובה זו

    • תחיי באושר ובשקר.לי יש דגל ישראל על הבית.לא מפחד.גאה. (ל''ת)

      דורון יוהנסבורג דרא''פ, 23/01/12 14:22


      IP: 41.133.212.180 דווח על תגובה זו

  • 54.

    נתן אתה הישראלי הכי מכוער שהכרתי מיכוון שאתה יודע להבליט את הצד

    Erez, 21/01/12 06:05

    המכוער של הישראלי שהוא ביחס לעמים אחרים המכוער שלנו שהואקטן מאוד אפילו יותר קטן משל הגרמנים או ארופאיים ''מנומסים '' אחרים

    אני חיי כ 10 שנים בקנדה ואני יכול להגיד לך שאני גאה להיות ישראלי ויהודי כי אני רואה את ההשגים ואת הרמה האנושית של היהודים ביחס לעמים אחרים וזה כולל כמובן את יחס הפושעים לעומת עמים אחרים

    נתן אתה אדם קטן והזוי שעושה קרירה בלשחק אותה מלאך איפי טוב לב שכולם סביבו חארות

    IP: 216.58.109.230דווח על תגובה זו

  • 53.

    יש אנשים גסים בכל מקום אפילו בשוויץ, תתפלאו

    שמעיה, 21/01/12 03:49

    יש ויש, אסור להכליל

    IP: 93.173.56.189דווח על תגובה זו

  • 52.

    כל הכבוד נתן וכל מילה אמת רק אחריות אישית למעשינו וחינוך ערכי לילדים

    מיכאל, 21/01/12 03:07

    יכולים לעזור לנו, כולם מאשימים את המצב או את העולם ושנאתו אבל איפה הצידוק להתנהגות ברברית מהבית? לדחיפות קללות אלימות ברחוב ובכביש לגסות פולשנית איומה המסווה בסחבקיות ישראלית, והעליונות...שלא נתחיל שם הרי אם אנחנו העם הנבחר בני האלוהים אז מה נסגר עם כל האחרים? במקום להוציא את כל היופי והעושר שבתרבותינו, פנינו, אם נתבונן בכנות אמיתית מבחוץ, לא מי יודע מה מרשים

    IP: 124.184.190.165דווח על תגובה זו

  • 51.

    מסכים בהחלט למעט עניין סמי ההזייה

    אודי, 21/01/12 02:28

    בתור ישראלי שהתגורר לא מעט בחו''ל וראה ישראלים בפעולה, ואני מודה שלתקופה מסויימת גם אני הייתתי חלק מהנוף היהודי המכוער בגולה ....אבל זהבי בחיית ?!?!?! מה יש לך נגד סמי הזיה !!! עם עולם מכוער כמו שיש היום - מן הצדק ליצור עולם קצת הזויי
    צריך משהו נורמאלי טוב אחד בחיים

    IP: 82.81.214.43דווח על תגובה זו

  • 50.

    קטעים אתכם

    דרומי, 21/01/12 02:23

    אתם רציניים? נתן זהבי, האיש שלא גומר משפט בלי לקלל מטיף לנימוסים?
    בשבוע הבא, אביב גפן מתרעם על הקלות שבה צעירים משתמטים משירות צבאי ומיד אחריו משה קצב על היחס המשפיל לנשים במשרדי ממשלה והירשזון על חשיבות ניהול כספים תקין

    IP: 108.69.187.69דווח על תגובה זו

    • לייק (ל''ת)

      הראל, 21/01/12 17:07


      IP: 190.24.73.11 דווח על תגובה זו

    • אהבתי (ל''ת)

      אחד אחר, 22/01/12 01:12


      IP: 217.132.141.131 דווח על תגובה זו

  • 49.

    כשישראל תצטרף לכדור הארץ אולי גם ההתנהגות תשתפר (ל''ת)

    ''הילד המיוחד'' שחושב שמגיע לו הכל, 21/01/12 02:01


    IP: 99.226.162.78דווח על תגובה זו

  • 48.

    לא

    רק בעולם, 21/01/12 01:18

    גם בארץ....ככה זה שמסיתים זורעים שינאה אז מקבלים בחזרה שינאה. הבנת? אשכנזי עלוב?

    IP: 188.64.204.83דווח על תגובה זו

  • 47.

    עזבתי את ישראל ב–79 לאחר שיחרורי מצה''ל ויצאתי לטייל באירופה...

    אייל, צ. קליפורניה, 21/01/12 01:02

    וב–83 התגעגתי וחזרתי ארצה, ולאחר שהתרגלתי לתרבות האירופאית חאדיבה והמנומסת קיבלתי שוק מההתנהגות הברברית של עמך ישראל (לא כולם כמובן אבל אחוז די משמעותי).
    כעבור שנה חזרתי לאירופה ומשם לקליפורניה שבה אני חי עד היום בנוחות ובאושר.
    מאז חזרתי לביקור בארץ אחת לשמונה שנים וכל ביקור הכניס אותי לדיכאון ובכל ביקור הבטחתי לעצמי שזה הביקור האחרון שלי בארץ.

    הביקור האחרון היה ב–2006 והוא היה הביקור האחרון שלי בארץ מולדתי.
    מישראלים אני מתרחק ובשנים האחרונות הפסקתי להציג את עצמי כישראלי.
    זהו, אני נשוי לאמריקאית נוצרי. שלושת ילדי אמריקאים, הורי ז''ל ניפטרו והקשר שלי עם העם שיכל להיות באמת ובתמים אור לגויים אבל משום מה הפך להיות זבל של עם – הסתיים וטוב שכך.

    IP: 71.202.214.110דווח על תגובה זו

    • ונטל לעולם (ל''ת)

      חור לגויים, 21/01/12 07:46


      IP: 82.81.187.72 דווח על תגובה זו

    • מצטער לא תוכל לברוח לאוך זמן. אני אמצא אותך אם אין לך ארץ זבל וסליחה. (ל''ת)

      השטאזי יעקבי ישועיע, 21/01/12 09:46


      IP: 85.65.178.124 דווח על תגובה זו

    • ובכל זאת אתה קורה בעיתון ישראלי

      שמעון, 21/01/12 10:11

      למה? תענה, לא לנו אבל לעצמך כשאתה לבד ואף אחד לא שומע.

      IP: 71.59.155.244 דווח על תגובה זו

    • אז למה אתה מתעניין במאמרים מישראל על ישראלים ? (ל''ת)

      אני ...רק שאלה, 21/01/12 17:52


      IP: 87.69.88.95 דווח על תגובה זו

    • אני לא מסכים איתך אבל יכול להבין אותך

      רזי, 22/01/12 02:07

      ומצטער שכך קרה.

      נכון שלא קל להיות ישראלי ויהודי אבל זה אנחנו וזו הארץ שלנו. אולי אם היה לך חינוך יותר יהודי זה לא היה קורה [ובאופן כללי אנשים דתיים גם יותר מוסריים וסובלניים מהחילונים, ובפרט מהערסים] על יהודי להיות גאה בשייכות ההיסטורית והלאומית שלו, ולשאוף להשתפר ולהוות 'אור לגוים' במובן הטוב של הביטוי, ולא לברוח לחו''ל ולזרוק משם רפש בעם שלו. [שלו? כבר לא בטוח]

      IP: 79.176.46.40 דווח על תגובה זו

    • ובכל זאת אתה קוראה NRG. כנראה פחות עזבת ממה שאתה חושב. (ל''ת)

      א., 23/01/12 03:02


      IP: 85.64.117.223 דווח על תגובה זו

  • 46.

    הם לא רק ברברים

    ישראלי לשעבר, 21/01/12 00:55

    הם גם חוצפנים
    שחצנים
    מתנסים
    חושבים שיודעים הכל אבל בעצם לא יודעים כלום
    חסרי נימוס
    לא מכבדים את החוק והזולת
    חטטניים
    חודרניים
    ועוד כמה דברים בסגנון...

    IP: 65.82.182.180דווח על תגובה זו

    • הם?

      החרדים?, 21/01/12 07:43

      עם ברברי העם שהתישב פה במזרח התיכון. ברברי אלים נבזי למעשה חושב שבזכות השואה מותר לו הכל אבל מזיק לעצמו ולסביבתו. אמת לאמיתה. ולא יעזרו ה'בובות' שניסה לסמן בדרך..זה עם ישראל מאז שחר ההסטוריה

      IP: 82.81.187.72 דווח על תגובה זו

  • 45.

    הפוך, זהבי. הפוך. אנחנו ברברים בגלל ששונאים אותנו.

    קובי, 21/01/12 00:06

    המקור לאנטישמיות בעולם במקור היא הנצרות, שבמשך 2000 שנה הסיתה יבשת שלמה נגדנו ושתפה להם את המוח שרצחנו את האיש-אל שלהם, ישו. כעם נרדף סבלנו מכל צורה של התנכלות ואלימות, שהסתיים לפני 65 שנה ברצח עם הכי נורא שהאנושות ידעה. לכן, כאשר סוף סוף התארגנו על מדינה משלנו, וחזרנו הביתה, הישראלים הראשונים הסתכלו על היהודים בגולה שנרצחו, אלה שהיו יהודים שקטים, מנומסים, כל התכונות שאיפשרו לגויים לטבוח בהם כאילו היו כבשים. ואותם ישראלים ראשונים החליטו לעשות מהפך בראש, ולהפוך ליהודים חזקים, אלה שמרימים קול, לא מפחדים מאף אחד. מודל חדש - ** לא פרייר **. ולכן היום אנחנו עם שנחשב לברברי. זאת תגובה ל2000 שנות שנאה ואנטישמיות. לכן הסדר הנכון הוא: אנחנו ברברים בגלל ששונאים אותנו, ולא הפוך.

    IP: 84.111.249.190דווח על תגובה זו

    • איזה קרוע אתה... :-)

      אורן, 21/01/12 09:40

      הנוצרים אשמים בברבריות שלנו? מאיפה הבאת את זה???
      אנחנו אשמים במה שאנחנו עושים. אין אחרים. זה משהו שלומדים כשמתבגרים קצת בחיים. לומדים לא לזרוק אשמה ורפש על אחרים אלא להסתכל קצת פנימה ולבדוק קודם כל אם כל מה שאתה עושה בסדר לפני שאתה מעביר ביקורת על אחרים.
      הנצרות התנכלה ליהדות. זה נכון. לאורך שנים. זה נכון. אבל אין שום קשר בין זה לבין הברבריות והלך הרוח של ''אני הכי טוב והכול מגיע לי ועליכם אני משתין מגבוה'' של הרבה ישראלים. זה מגיע מחינוך מתנשא - לא בהכרח בבתי הספר אלא בבית. אנשים שלא מודעים לעצמם ולהתנהגות הבזויה שלהם חושבים שהכול מגיע להם ומפגינים את זה בהתעלמות מוחלטת מהאחר.

      IP: 27.111.211.100 דווח על תגובה זו

  • 44.

    צורת התנהגותך או ''papa don't preach''

    אורן, 20/01/12 23:55

    נתן זהבי יקר, מעריך את תוכן פועלך בתחומי חברה אבל הצורה שבה זה נעשה ... הו הצורה...

    בתור אחד שחיי באירופה כמה שנים אני יכול
    לספר לך שהבעיה הגדולה ביותר שיש לארופאים עם ישראלים היא הקולנות והוולגריות.
    ובשני תחומים אלו שתהיה בריא בלשון המעטה יש לך מה ללמוד. אז בבקשה כדברי מדונה :
    ''papa don't preach''

    IP: 85.64.117.223דווח על תגובה זו

  • 43.

    מענין לציין שהוויה מפלמה דה מיורקה זה בדיוק מה שהרוסים מספרים על מצרים

    אלכס, 20/01/12 23:31

    אך אני משער שהיית ואינך דובר רוסית, לא שמעת אף פעם את הסיפורים האלה.

    אתה כמו מוסכניק שעובד במוסך של פיאט וחושב שרק בפיאט יש תקלות.

    IP: 84.110.217.163דווח על תגובה זו

    • נכון מאוד. תגובה מדוייקת (ל''ת)

      אלון ממודיעין, 21/01/12 08:37


      IP: 87.69.35.141 דווח על תגובה זו

  • 42.

    הפוסל? במומו פוסל.. ויבדוק הגמל קודם את הדבשת של עצמו.. (ל''ת)

    אמיר, 20/01/12 23:10


    IP: 87.69.42.225דווח על תגובה זו

  • 41.

    זהבי, כנראה שלך לא היה ה''עונג'' לבלות ביוון במלון עם תיירים אוקריאנים

    א', 20/01/12 23:08

    לי לצערי יצא להיות במלון כזה וקיללתי את הרגע שיצאתי מהארץ. אנחנו מעט הישראלים שהיינו שם היינו מפוחדים ומבוהלים מהם. הם לא יצאו מחוץ למלון אלא רק כדי לקנות משקאות חריפים, ישבו כל היום במלון כשהם שיכורים צרחו מהחלונות אחד לשני, עשו סקס ברעש נוראי, ואכלו כמו חיות. עובדי בית המלון היו מיואשים וחיכו שהם יעזבו כך שעדיין אנחנו טובים יותר מהרבה עמים ודי עם ההלקאה העצמית.

    IP: 77.124.212.7דווח על תגובה זו

    • הם היו יהודים מאוקראינה....! (ל''ת)

      סאבאח מועלם-עשרות שנים על כביש ז'בוטינסקי., 21/01/12 06:14


      IP: 118.173.82.146 דווח על תגובה זו

  • 40.

    בעל מסעדה במרכז סיפר לי על התנהגות הקליינטים שלו

    סועדת, 20/01/12 22:40

    שניים באים, קונים ארוחת בוקר אחת, אומרים נתחלק. אבל אחר כך, כל רגע הם קוראים למלצרית: אפשר עוד גבינה? אפשר עוד סלט? אפשר עוד לחם? וכך הלאה וכך הלאה. ובסוף כמובן, החשבון מגיע רק על ארוחה אחת ליחיד....

    IP: 79.183.213.2דווח על תגובה זו

  • 39.

    משה קצב גמר לבניזרי על הזקן וזה טפטף לו קצת על הצווארון

    משה קצב גמר לבניזרי על הזקן וזה טפטף קצת על הצוואר, 20/01/12 22:27

    משה קצב גמר לבניזרי על הזקן וזה טפטף לו קצת על הצווארון

    IP: 68.173.147.128דווח על תגובה זו

  • 38.

    אספר לך ,מר זהבי החביב,מדוע ירדתי למלבורן....!!!???

    סם ( שמוליק ) טורקניץ' ~ מלבורן הנעימה ללא ישראלים, 20/01/12 22:06

    בשנת 2002 צעדתי לתומי במרכז קניות אדיר מיימדים במרכז בנגקוק ....,במרחק של כ 27 מטר ממני עמדה קבוצה של ישראלים,גברים ברובם, הם צרחו וצעקו כמו חיות ,כל הקומה הביטה בהם..!
    כולם היו לבושים זול ונעולים בכפכפיי גומי...!
    החלטתי לעשות מעשה ,התקרבתי לקבוצה , 4 מטר מהם......,הופתעתי לגלות שהם למעשה איראנים..!
    נפל לי האסימון...,ישראלים הם ערבים לכל דבר,רק ניתמכים על ידי אמריקה,הבנתי שאנו איראנים בתחפושת של יהודים..!
    9 חודשים מאוחר יותר הייתי לתושב אוסטראלי, אין מאושר ממני..,רק שלא יגיעו לפה איראנים וישראלים.

    IP: 118.173.82.146דווח על תגובה זו

    • ברוך השם אנא אל תחזור. ממילא מילואים בוודאי לא היית עושה (ל''ת)

      הישאר שם, 20/01/12 23:30


      IP: 89.139.247.68 דווח על תגובה זו

    • ירדת מהארץ כי פגשת איראנים בקניון בבנקוק?

      קובי, 21/01/12 01:35

      איזה ליצן אתה. תהנה שמה עם האוסטרלים, פחות חולה נפש אחד בארצנו.

      IP: 84.111.249.190 דווח על תגובה זו

      • הביטו בתמונת זהבי, בלי מישקפיים הייתי משוכנעת שהוא בן מיעוטים...

        נעמה ממעלות,מעריצת ח''כ מיכאל בן-ארי ושי חרמש., 21/01/12 07:42

        טוב לשמוליק במלבורן....,הפסק לקנא...!

        IP: 118.173.82.146 דווח על תגובה זו

    • Makes no sense at all

      Zico, 21/01/12 02:07

      They were either Israelis or Iranians or you were high

      IP: 99.237.253.106 דווח על תגובה זו

      • מה המסכנות הזו ,להגיב דווקא באנגלית עילגת......???? (ל''ת)

        סמי אייבוט ( אביטן ), 21/01/12 07:43


        IP: 118.173.83.187 דווח על תגובה זו

    • רק אל תחזור (ל''ת)

      רן, 21/01/12 12:52


      IP: 109.64.206.8 דווח על תגובה זו

  • 37.

    לנתן-תקרא

    רוני-נויורק, 20/01/12 22:01

    תבוא לפה
    צריך לחיות קצת באמריקה כדי להבין
    איזה זהב אנחנו הישראלים
    אתה לא מתאר לעצמך איזה זבל האנשים פה
    הדרום אמריקאים יותר טוב שלא תתקרב אליהם
    השחורים לא עושים כלום חוץ מסמים ופשיעה
    האמריקאים ברובם פרימיטיבים שכל היום שותים בירה אנחנו כאן הישראלים נחשבים לדה לוקס שבדלוקס!!!-אתה פותח את הטלוזיה ורואה רק אלימות
    כל יום רצח אונס ממש פחד ללכת ברחובות בלילה
    ובנויורק זה עוד מצב טוב לעומת מקומות נידחים
    ואם תשאלו אותי אז מה אתה עושה במקום כזה
    התשובה באמת שאחרי 10 שנים אני עוזב הכל
    וחוזר לארץ

    IP: 72.229.183.219דווח על תגובה זו

    • natan

      a, 21/01/12 16:26

      looser

      IP: 96.241.42.6 דווח על תגובה זו

    • לקח לך עשר שנים לגלות זאת ?

      רמי, 21/01/12 16:39

      ואם זה נכון אז למה מאות אלפי ישראלים גרים בארה״ב ולמה מאות אלפים נוספים היו מתים לגורד שם אבל אין להם את הניירת התאימה ?

      IP: 89.139.220.91 דווח על תגובה זו

    • יישר כח (ל''ת)

      אלבטרוס, 22/01/12 12:30


      IP: 84.94.46.22 דווח על תגובה זו

  • 36.

    כמה שזה נכון (ל''ת)

    סקרלט, 20/01/12 20:54


    IP: 77.125.6.7דווח על תגובה זו

  • 35.

    לזהבי אדם ''עדין נפש'' כמוך, רואה את כולם כגסים, אם היית ביוון או איטליה

    היית מחשיב את הישראלים לבריטים עוטי עניבות..., 20/01/12 20:53

    אדוני, הם חיות אדם בכביש, משתינים לך באצמע הרחוב, במזרקה במו עיני ראיתי כמה איטלקים תוקפים כהה עור בצפון איטליה, אז על מה אתה מדבר? למה אין אנטי-איטלקים או אנטי-יוונים ואפליו אנטי-גרמנים, למה? אתה אידיוט וכנראה גם גזען, בין השורות הביטויים שלך כנגד מרגול או מזרחים אחרים במדינה היו דוחים ולהזכירך אתה לא יליד מזרחי, אז דע את מקומך במזרח ותירגע, מחוצף.

    ואל תצנזר*

    IP: 85.250.158.145דווח על תגובה זו

    • במלבורן באוסטרליה יש גם אנטי יוונים ואנטי איטלקים

      קוראים להם wogs, 21/01/12 00:28

      בחיים לא גנבתי מגבת או עט ממלון, אבל לפני כמה שנים דיברתי עם בחור ישראלי והוא טען שהתורכים בכלל לא צריכים להתלונן שהישראלים גונבים מגבות, כי הם מכניסים המון כסף למדינה שלהם. הייתי ממש בשוק איזו חוצפה.
      וכן, גם אני ראיתי התנהגות לא הולמת ומבישה מצד ישראלים. חבל מאד שבגלל אנשים אגרסיביים כאלה מכלילים את כל הישראלים.

      IP: 123.211.212.138 דווח על תגובה זו

      • אבל האנטישמיות פוצה באופן עולמי, אין ממש גזענות שמאיימת עליהם

        כמו על יהודים או שחורים, בכול עם יש רעים וטובים, 21/01/12 16:26

        ואני מניסיון אישי ראיתי בריטים מאיזה אזור כפרי, ברברים ומטורפים, אין דבר כזה...אם כבר גם ישראלים מולם זה איזה דבר דהוי

        IP: 85.250.158.145 דווח על תגובה זו

  • 34.

    נתן אתה צודק אבל יש עוד סיבה שלא ציינת

    נתן האפס, 20/01/12 20:33

    שונאים אותנו גם בגלל שמאלנים מסריחים כמוך שמוציאים שם רע לעם ישראל

    IP: 85.64.150.220דווח על תגובה זו

    • קלעת בול (ל''ת)

      יוסי, 20/01/12 23:21


      IP: 109.160.158.13 דווח על תגובה זו

    • הכותב מדבר אלייך בעברית לא אל העולם

      דני, 21/01/12 02:02

      כשאתה תמות במלחמת האחים יהיה כבר מאוחר.

      כי שטוף מוח כמוך אי אפשר להחזיר להכרה, האליטה הדתית עשתה את שלה

      IP: 95.35.179.220 דווח על תגובה זו

    • אתה זבל אמיתי מר מגיב

      pablo, 21/01/12 11:26

      הייתה פעם בחו''ל יא מסכן?
      בושה להסתובב עם דרכון ישראלי

      IP: 77.125.131.58 דווח על תגובה זו

  • 33.

    תרות דיבור,אתה לא מקלל,לא צווח,לא משוגע,לא מלהיט מחמם את כולם

    אילו לימדת את כל ילדי ישראל,נימוס אהבת חינם, 20/01/12 20:25

    אתה איש טוב, רגוע שבה ממקום של שלום ואהבה, אתה האיש הכי הכי הכי דוחה בכול היקום כולו,ומעז לדבר ולהעביר ביקורת על ע=אחרים כשאתה יורק סמחטות על מאזינים 'שמעזים' לחשוב שונה ממך,אתה תמצית הרוע הוולגריות השטנה.ואני כול פעם שואלת את עצמי,מה היה קורה אילו מחר היה שלום בין דתיים וחילוניים? ממה זהבי ייקנה קונייאק הרי זה לחם פרנסתו

    IP: 109.186.44.168דווח על תגובה זו

  • 32.

    ישראלי

    איל, 20/01/12 19:27

    גם אני ישראלי וגם אני התנהגתי לא כראוי בחו''ל. זה נכון שחלק המלונות לא מכניסים ישראלים, ובצדק.עם זאת, אני בטוח שיש ישראלים שלא התנהגו כמוני, אלא היו בסדר גמור. לצערנו,הכתבה נכונה.

    IP: 77.126.157.34דווח על תגובה זו

  • 31.

    למרות כל הליכלוך אני אוהב את העם שלי ישראל יותר מכל. הכי טובים. (ל''ת)

    יעקב ישוע, 20/01/12 19:20


    IP: 85.65.178.124דווח על תגובה זו

  • 30.

    זאת הסיבה! מפני שהצטרפו אילנו כל מיני עמים, בנימוק.קיבלנו ואכלנו חרא. (ל''ת)

    יעקב ישוע-- כל הערב רב נקרא ישראלי נתן !, 20/01/12 19:17


    IP: 85.65.178.124דווח על תגובה זו

  • 29.

    וואי זהבי שודד יהלומים היית? מצחיק. אני יכול להבין רוצה שפע כמו העם. (ל''ת)

    יעקב ישוע, 20/01/12 19:15


    IP: 85.65.178.124דווח על תגובה זו

  • 28.

    זהבי צודק בכל מילה! (ל''ת)

    פ, 20/01/12 18:56


    IP: 79.179.1.118דווח על תגובה זו

    • נתן לצערי אתה צודק,יש בינינו המום חראות חסרי תקנה (ל''ת)

      פבלו, 21/01/12 11:27


      IP: 77.125.131.58 דווח על תגובה זו

  • 27.

    מניסיוני האישי ישראלים הם עם דוחה וגס

    אייל, 20/01/12 18:43

    יש לי עסק שנותן שירות לישראלים הנהדרים ואני יכול להעיד שכחמישים אחוז מהזמן אני מקדיש להתמודדות עם הלקוחות הפסיכוטיים שלי שפשוט דורשים ודורשים ולא מפסיקים להתלונן פשוט לא יאמן ההסבר שאני הגעתי אליו בנוגע להתנהגות המאוד לא הגיונית של הישראלים הוא שהסיבה למנטליות הדוחה הזו היא תגובה פוסט טראומטית לרדיפות היהודים לאורך ההיסטוריה לכן כיום אני יותר סלחני לתופעה

    IP: 85.64.206.70דווח על תגובה זו

  • 26.

    נתן זהבי ,למי אתה מתכון אותנו''

    נח, 20/01/12 18:39

    אם הכונה ששונאים את היהודים,זה בודאי לא נכון.כי אחרת לא היו 80% מהיהודים מחוץ לגבולות ישראל.זה מחזק את העובדה שהתכונתה עם ה''שונאים אותנו''לישראלים ,אז יש אמת בדבריך!!!!

    IP: 194.166.115.27דווח על תגובה זו

  • 25.

    בחו''ל אני תמיד בורחת מהישראלים מה שיותר רחוק...

    Ambar, 20/01/12 18:24

    אני רואה את ההתנהגות שלהם בבתי מלון איך שהם מעמיסים אוכל לתוך תיקים בבוקר, לפני שהם יוצאים לטיולים... איך שהם צועקים, ובכל המלון יודעים, שהם במקום מסויים, או אם משהו לא מצא לא מוצא חן בעיניהם הם צועקים ומקללים ולפעמים גם מאיימים על עובדי המלון...
    התנהגות כל כך מכוערת וכל כך מביישת...
    כן, אני כישראלית מרגישה בושה ומבוכה בסביבה שלהם.

    IP: 31.168.8.14דווח על תגובה זו

    • תגידי שאת עירקית, זה עוזר. (ל''ת)

      תגידי שאת עירקית., 21/01/12 21:13


      IP: 84.238.46.23 דווח על תגובה זו

  • 24.

    נתן בביקורי בבירה אם כמה תיירים לקחתי אותם למגדלי אולמרט. ואז הצעקה (ל''ת)

    יעקב ישוע -- לשמיים שמע ישראל., 20/01/12 17:59


    IP: 85.65.178.124דווח על תגובה זו

  • 23.

    נתן קודם כל היהודים היו עבדים כולל אני. אז פתאם נתנו להם מכונית.התבולל (ל''ת)

    יעקב ישוע--יעשו להם רכבות. הם יבואו אם אוטו. דאווי, 20/01/12 17:58


    IP: 85.65.178.124דווח על תגובה זו

  • 22.

    דבר אחד אני לא מבין

    עומר, 20/01/12 17:57

    למה שישראלי בחול מתנהג לא יפה אז זה לגיטמי למקומיים להכליל בשם כל מדינת ישראל?

    בורות + צרות עין..... אם סודני אחד גונב ממני את הכסף אז לא כל הסודנים גנבים.

    עד מתי הכללות! יש לזה השלכות לא בריאות ולא חיוביות. שבת שלום.

    IP: 84.94.159.162דווח על תגובה זו

    • אם סודני אחד גונב ממני את הכסף אז לא כל הסודנים גנבים

      AvnerA, 21/01/12 09:00

      You got it!
      That's where the Israelis ARE different (in the eyes of non-Jews)

      IP: 213.123.230.148 דווח על תגובה זו

  • 21.

    נתן נכון. אבל. אנו נותנים ביד פתוחה גם לזבלים. אז התוצאה זה מה שאתה רו (ל''ת)

    יעקב ישוע, 20/01/12 17:55


    IP: 85.65.178.124דווח על תגובה זו

  • 20.

    אני מרבה לנסוע באירופה: מי צועק באוטובוסים? ישראלים. מי גונה במלונות?

    ורדינה, 20/01/12 17:39

    ישראלים. מי גומר את כל האוכל במזנון ולוקח בסתר לחדרים? ישראלים.הפסקתי להיות גאה בישראליותי.
    זה נמשך גם בהתנהגות בארץ: איך חיים שכנים ישראלים זה עם זה בבית משותף? נורא ואיום! מקימים רעש, מלכלכים, מזניחים את הבניין,רבים האחד עם השנני, מנקרים עיניים זה לזה. גורמים נזקים האחד לרכוש זולתו. כאלה הם הישראלים. ואם מגיעים לבית משפט? הנפגעים מופקרים! בבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב יוזבים זבל של שופטיםך. אין עם מי לדבר.

    IP: 89.139.37.251דווח על תגובה זו

  • 19.

    נכון ,אבל פגשתי המון אנשים מגעילים בחו''ל גם הארצות אחרות.

    cinege, 20/01/12 17:27

    בכל מקרה אי אפשר להגיד שאנחנו אור לגויים.
    בכל מקרה גם זהבי שאני די מסכים לרוב דעותיו לא סמל העדינות.

    IP: 109.65.216.157דווח על תגובה זו

  • 18.

    שונאים אותנו בעולם מסיבה אחת ויחידה

    רועי, 20/01/12 17:23

    כי אנחנו שונאים את עצמינו... ואם אתה שונא את עצמך - אל תצפה שאחרים יאהבו אותך.

    IP: 84.108.20.204דווח על תגובה זו

  • 17.

    קצת רקע על זהבי הישראלי היפה שתרם לדמותינו בחו''ל

    לך תלמד עברית, 20/01/12 16:39

    טרם ימיו כשדרן רדיו קולני עם פיוז קצר, שמו של נתן זהבי השתרבב בלא מעט פרשיות חוצי יבשות עם שלטונות החוק.

    רגעי השפל: בשנת 1966 נשפט זהבי בשיקגו על תקיפת מנהיג המפלגה הניאו-נאצית ג'ורג' רוקוול. בשנת 1968 נעצר בבית המעצר ''קישון'' בחיפה, לאחר שנפגש כעיתונאי עם אנשי פת''ח בבולגריה, פעולה שהייתה אסורה על-פי החוק הישראלי באותה עת. בשנת 1971 נחשד בהצתת מערכת העיתון ''העולם הזה'' ובשנת 1972 נעצר בפרנקפורט כחשוד בשוד יהלומים, אך מאוחר יותר שוחרר מחוסר ראיות.

    IP: 85.250.106.154דווח על תגובה זו

    • מה רע בתקיפת ניאו נאצים בשיקגו?

      רב פקד ג'ורש , 20/01/12 22:13

      ''I hate Illinois Nazis''
      (מתוך ''האחים בלוז'').

      נחשד בהצתת ''העולם הזה''? חסרה הרשעה.
      נעצר בפרנקפורט כחשוב בשוד יהלומים? כנ''ל.

      IP: 79.182.5.152 דווח על תגובה זו

    • זהבי -עם התנהגות ברברית כמו שלך אתה מטיף לאחרים -לא יאומן (ל''ת)

      אלבטרוס, 22/01/12 12:34


      IP: 84.94.46.22 דווח על תגובה זו

  • 16.

    צודק לגמרי. אנחנו עם גס, פרימיטיבי ויהיר שחושב שהכל מגיע לו (ל''ת)

    כולם אשמים אף פעם לא אנחנו, 20/01/12 16:09


    IP: 81.199.250.113דווח על תגובה זו

  • 15.

    תסתכל במראה, אתה ישראלי מכוער,פה גדול,אגו נפוח ומתנשא (ל''ת)

    אדון זהבי, 20/01/12 15:46


    IP: 79.183.15.50דווח על תגובה זו

  • 14.

    כולם היו בהמות חוץ ממך??? מה אתה אומר?? (ל''ת)

    מר זהבי היקר, 20/01/12 15:44


    IP: 79.183.15.50דווח על תגובה זו

  • 13.

    פשוט צודק (ל''ת)

    האזרח הקטן, 20/01/12 11:49


    IP: 212.143.221.79דווח על תגובה זו

  • 12.

    יש בזה משהו

    סטודנט בעברית, 20/01/12 11:30

    מטרתה העליונה של הציונות היתה ליצור אדם יהודי חדש, ובזה אין ספק שכשלה.
    גם מי שגר בארץ ומגיע מבית דתי ומתרבות אחרת לא מת על הישראלים.

    IP: 109.64.194.244דווח על תגובה זו

  • 11.

    זהבי צודק ב-100% ,אני מטייל הרבה בעולם וניגעל מהישראלים!!

    מאיר שושני,טבריני מבויש ., 20/01/12 10:39

    בכול מקום שונאים אותנו וזה באמת לא סתם,אנחנו רעשנים וקולניים מאוד,תראו מה שעשינו בצי'לה,גועל-נפש !!

    IP: 84.109.185.85דווח על תגובה זו

  • 10.

    אתה מדבר על שינאה לאתיופים????

    אחד העם, 20/01/12 10:36

    גם במובים או בקיבוצים עושים אפליה בקבלת חברים,בחברת חשמל,בצים,באל על,ברשות שדות התעופה אין קבלה של לא אנשי המשפחה..ולמה ללכת רחוק??תנסה לקנות דירה באזור חרדי בירושלים,בית שמש,רחובות,יש להם אנשים שימררו לך את החיים אם לא תתנהג כמוהם

    IP: 79.179.194.175דווח על תגובה זו

    • להוסיף על זה שהוא נפל על מרגול, האיסט יודן הפרא אדם הזה (ל''ת)

      אדם תרבותי, 21/01/12 16:23


      IP: 85.250.158.145 דווח על תגובה זו

  • 9.

    מידע משלים

    אדם, 20/01/12 10:30

    מתחבר למה שכתוב
    אשמח אם תוכל לצרף מספרים תומכים או קישורים לסטטיסטיקות שאתה מזכיר בטור
    שבת שלום

    IP: 194.90.37.27דווח על תגובה זו

  • 8.

    רק חבר-הכנסת המצויין שלמה מולה יהיה ראש-הממשלה הבא (ל''ת)

    לנתן זהבי, 20/01/12 09:55


    IP: 85.65.21.15דווח על תגובה זו

  • 7.

    1 צודק אתה ושכמותך מלאי שנאה לעמנו ומולדתנו

    תל אביבי, 20/01/12 09:44

    אתה מר זהבי וחבריך השמאלנים שונאים דתיים ימנים חרדים ואת כל מי שאינו שותף לדעתכם השגויה ואתם מפיצים שנאה בארץ ובעולם

    IP: 82.81.228.91דווח על תגובה זו

    • מעניין מה תגיד על שכמוני...

      Ambar, 20/01/12 18:34

      אתה יודע כמה חרדים (לא שחורים), שונאים את החרדים השחורים ושכמותם, בגלל הכפייה הדתית, הדרת נשים, האלימות והברוטליות??? - אתה בטוח לא יודע את זה, כי אתה ימני קיצוני ועיוור!
      אני לא אנסה להסביר לך, אפילו איפה אני עומדת מבחינה דתית, כי אתה גם לא תבין את זה...

      IP: 31.168.8.14 דווח על תגובה זו

    • תל אביבי, אתה מלא שנאה לעצמך אבל במקום לטפל בעצמך

      תכלס, 21/01/12 01:21

      אתה שונא את מי שמדבר על ההפרעות שלך.

      תלמד להתמודד עם ביקורת- זה בריא!

      IP: 79.176.28.151 דווח על תגובה זו

  • 6.

    דבר על עצמך בשם עצמך (ל''ת)

    אסי ד., 20/01/12 09:09


    IP: 77.124.255.190דווח על תגובה זו

  • 5.

    נוסע הרבה בעולם

    פיני, 20/01/12 09:02

    מר זהבי אתה מלא שנאה לעם שלךץ בכל עם יש תפוחים רקובים ראיתי חזירים וצעקניים בני עמים שונים וגם כמובן משלנו אתה פשוט מגזים ומלא שנאה עצמית כלפי העם שלך - איכזבת אותי

    IP: 76.173.12.196דווח על תגובה זו

    • פיני - אנחנו מושלמים!!!!!!!!!!!! תהנה בבועה.... (ל''ת)

      אורן, 24/01/12 00:07


      IP: 206.186.94.3 דווח על תגובה זו

  • 4.

    נתן זהבי, הוצאת לי את המילים מהפה, הולך ופוחת הדור, נותר רק עם נבער

    THE SIXTH GATE, 20/01/12 08:51

    עילג ,שחצן וגזען.

    IP: 46.120.82.43דווח על תגובה זו

  • 3.

    היהודים בשואה שאמרו: ''העולם כולו נגדנו'' הם טעו?

    דוד, 20/01/12 08:34

    מה היהודים עשו בסך הכל, הם היו יהודים.
    אבל היו בנייהם, בטוח, יהודים כמו זהבי.
    שחשבו שצריך כל הזמן לרצות את הגויים.
    ואם אתה מתנהג כמו הגויים (כמו העולם לשיטתו), אתה מתנהג כמו בן אדם.
    אנחנו צריכים להמשיך להתנהג, כמו שאנחנו רוצים, להרגיש חופשי.
    בכל מקרה ישנאו אותנו, לא משנה מה נעשה.
    אז בטוח לו נשנה את ההתנהגות שלנו כלפי העולם, אחרי איך שהוא התנהג בתקופת השואה ולא ראה דבר.(את מחנות ההשמדה, משום מה גם לא רואו האמריקאים)
    ולכן, כיוון שהעולם כל כך רוצה שנחזיר את השטחים. (כמו מזכ''ל האו''ם)
    בגלל התנהגות העולם בשואה, השטחים לא יוחזרו לצמיתות.

    IP: 46.120.58.46דווח על תגובה זו

    • אז צריך להמשיך להתנהג ככה? (ל''ת)

      חן, 20/01/12 14:14


      IP: 79.176.4.4 דווח על תגובה זו

    • יא טמבל, תבדוק ותתקן את הגורם לשינאה כלפינו, במקום להאשים אחר!!! (ל''ת)

      Ambar, 20/01/12 18:37


      IP: 31.168.8.14 דווח על תגובה זו

    • דוד יפרנואיד טיפש, אם הגויים (בהכללה) היו רוצים להשמידך

      לא היית קיים כבר מזמן, 21/01/12 01:36

      כדאי שתזכור היטב שבתקופת השואה היו גויים רבים שהסתירו יהודים תוך סיכון חייהם. היו גם כאלה שנלחמו לצד היהודים במחתרות השונות.

      -החיילים שהניסו את הנאצים ממחנות ההשמדה לא סיימו את מלאכתם הארורה וחיסלו את הניצולים כיאה לאנטישמים, נכון?

      -אם לא הרכבת האווירית ביום כיפור היית נמחק
      ל-לא תמיכת הצרפתים והעולם לא היה בידינו נשק גרעיני.

      -ללא סיוע אמריקאי מסיבי לא היינו שורדים פה אפילו שנה אחת.

      צא מהסרט השיקרי שאתה חי בו,הוא מעוות את נפשך עד לכדי עיוורון סלקטיבי.
      והכי חשוב-תהיה קטן. זה הגודל האמיתי שלך ושל המדינה שלנו!

      IP: 79.176.28.151 דווח על תגובה זו

      • אל תגיב אם אתה לא יודע

        דוד, 21/01/12 10:36

        החיילים שהגיעו ושחרורו את מחנות ההשמדה, לא היה להם מושג שיש מחנות השמדה.
        מי שידע הם האמריקאים בפיקוד הבחיר, וזאת גילו ע''י תצולמי אויר שמצאו.
        לא טענתי שהחיילים הפשוטים של האמרקאיים היו אנטישמיים.
        ולתגובות של היורדים, שמנסים להצדיק את הירידה שלהם.
        אני טוען - חו''ל - זה פח הזבל של מדינת ישראל.
        מזל שיש חו''ל.

        IP: 87.69.253.190 דווח על תגובה זו

        • הרוסים הם הראשונים שהגיעו ושיחררו את מחנות ההשמדה. ואלה היו

          הרוסים הגיעו ראשונים.., 21/01/12 21:25

          הרוסים שהצביעו באום על הקמת מדינת ישראל והיוו את הקול המכריע, לעומת האמריקאים.....

          IP: 84.238.46.23 דווח על תגובה זו

  • 2.

    ידוע שאתה איש עדין ותרבותי וכל היתר ברברים, נכון?

    תעשה לי טובה, 20/01/12 08:25

    רמאים , נצלנים, שקרנים וברברים יש בכל מקום. לא שאין מה לתקן אבל די לאובססיה

    IP: 132.66.235.91דווח על תגובה זו

  • 1.

    השנאה לישראל מופצת ע''י אנשים כמוך. מאמר מלא שמועות. בלי עובדות

    חומוס, 20/01/12 07:20

    אני נוסע מטעם העבודה ולפחות פעם בשנה פרטי. מעולם לא נתקלתי בתופעות שאתה מתאר.

    העיתונות העולמית ניזונה מאנשים כמוך וגדעון לוי. אם היהודים שונאים את עצמם הם ישמחו לשתף.

    IP: 46.120.172.40דווח על תגובה זו

    • בדיוק. זהבי מלא שנאה ומשטמה, רק הוא בסדר, כל השאר קקות (ל''ת)

      אמת לאמיתה, 20/01/12 15:45


      IP: 79.183.15.50 דווח על תגובה זו

    • בלי עובדות, מה?! - רוצה הוכחות, יש לי סרטים שצילמתי ישראלים בחו''ל...

      Ambar, 20/01/12 18:43

      ואתה לך תנגב את החומוס מהמוח שלך, לפני שאתה קופץ.
      בכל טיסה שלי לחו''ל אני נתקלת בדברים האלה ועוד רבים, הרוב נמצא אצלי על דיסקים, אני מגיעה למקומות אליהם מגיעים רוב התיירים הישראלים ונגעלת בכל פעם מחדש.
      אחד מחבריי הקרובים הוא אחד מהשגרירים שלנו באירופה, הוא בעצמו מזדעזע מההתנהגות של הישראלים, שמגיעים למדינה בה הוא נמצא.

      IP: 31.168.8.14 דווח על תגובה זו

    • חומוס, אתה מפיץ קוליפורמים של טיפשות-

      באוסול, 21/01/12 01:48

      בשביל לעשות חשבון נפש לא צריך לחכות ליום כיפור.מותר להודות גם במה שלא בסדר אצלינו אחרת לעולם לא נדע לתקן ולהשתפר.

      IP: 79.176.28.151 דווח על תגובה זו

    • לא זאת הנקודה ! לזהבי אין פרופורציות

      רן, 22/01/12 09:39

      אין מצב שישראלים מעורבים בפשיעה העולמית יותר מעמים אחרים מנקודת מוצא של מבוקשי האינטרפול.

      יאקוזה וקאמורה הן לא מילים בעיברית ואת התיירים המתחזרים אתה לא יכול לכלול בנשימה אחת עם אירגוני הפשע הזערוריים של אבוטבול, רוזנשטיין ודומיהם ולהאשים אותם בהשתלטות על נתח משמעותי מסחר עולמי בסמים, נשים, איברים להשתלה, נשק או חיות נדירות

      IP: 89.139.204.215 דווח על תגובה זו