• 42.

    אכן כך

    מורה בקציר, 25/06/14 16:34

    זו באמת אמירה כואבת. אך נכונה. אני, כאדם מבוגר, מרגישה את סביבת העבודה הלוחצת, את התקשורת הבין אישית הלוקה של המנהלת ועוד המון דברים שהופכים את עבודת החינוך להרבה פחות נעימה מהסטנדרט המקובל. לא פעם הושפלתי, כמורה, ע״י המנהלת אל מול התלמידים. זו אומנם כתבה ישנה. אבל דברים לא השתנו. זה פשוט מכעיס.

    IP: 79.180.123.91

  • 41.

    מוזר מאוד

    אבא של תלמיד בבית הספר, 18/06/14 09:34

    אולי זאת דעתי ודעת הבן שלי.
    אבל הרושם שלנו שהמנהלת היא אישה מדהימה.
    שמעוניינת ורוצה לקדם תלמידים.
    אני במקום האימא של הילדה שהעתיקה הייתי נותן לבתי שני סטירות.

    IP: 5.22.135.221דווח על תגובה זו

  • 40.

    מורות, נשמות טובות שכמותכן, הפסקנה להתסיס (ל''ת)

    ראובן, רחובות, 19/06/12 20:21


    IP: 37.142.99.21דווח על תגובה זו

  • 39.

    יהודית תחזרי ללמד בראשון שם תזכי להערכה המגיעה לך

    מור, 30/04/12 23:06

    יהודית תחזרי ללמד בתיכון גן נחום אנחנו נשמח ונעריך יותר

    IP: 46.116.160.157דווח על תגובה זו

  • 38.

    חבל

    מילן, 30/04/12 22:57

    יהודית היתה מנהלת בתיכון גן נחום בראשל"צ
    תרומתה היתה גדולה במישור הלימודי החינוכי והערכי דבר שמלווה את ילדי עד יום זה ...
    ועליי לציין שבזכותה רבים מילדי התיכון לא נשרו והצליחו לסיים את לימודיהם בציונים גבוהים והשתלבו בצבא ביחדות מובחרות .. הערכים שהקנתה לתלמידיה כמו אהבת האדם והמולדת ויושר וכנות נחקקו בליבם ובנפשם ואת זה לא ישכחו לעולם .
    חבל שמכפישים מנהלת כמותה ,לצערי הרב ההורים אשמים פה במקום להעריך ולהבין שבתיכון מחנכים לערכיםוליושר אז הם היו נוהגים אחרת .
    אני לא מתפלאה שהתלמידים נוהגים ככה כשיש הורים כאלה .
    חבל חבל חבל ...

    IP: 46.116.160.157דווח על תגובה זו

  • 37.

    כואב לשמוע הכפשות למנהלת שראויה אך ורק לשבחים (ל''ת)

    מילן, 30/04/12 22:43


    IP: 46.116.160.157דווח על תגובה זו

  • 36.

    מנהלת ראויה לשבח

    מילן, 30/04/12 22:37

    יהודית היתה מנהלת בתיכון גן נחום בראשון לציון ..

    עלי לציין שהיא עשתה רבות למען תלמידיה ובינהם גם עבור ילדיי ...

    ההשגים הלימודים והערכיים וותהיו גבוהים ודבר זה מלווה את ילדי התיכון שבו היא לימדה .

    היא תרמה רבות

    IP: 46.116.160.157דווח על תגובה זו

  • 35.

    יהודית פלבנר ראויה לשבח היא אחת המנהלות הטובות שקיימות במערכת החינוך (ל''ת)

    מילן קונפינו, 30/04/12 22:31


    IP: 46.116.160.157דווח על תגובה זו

  • 34.

    אני מצדיקה את כול מה שכתוב כאן.

    אנונימי, 19/03/12 14:20

    יהודית פלבנר, עברה המון חטיבות בחחיים שלה ויש לה תואר שני בחינוך , היא בן אדם מאוד חכם אבל וזה אבל גדול ! החיסרון היחדי שיש לה שהוא גדול מאוד הוא שהיא לא יודעת להיתחס בכובד לאנשים אם זה למורים, הורים,תלמידים , . לפני כמה ימים עברתי בבית הספר ואמרתי לה בוקר טוב , היא הסתכלה עלי ואמרה בזילזול :'' את ? את , את מאיזה לבוא ולומר לי ? ,לי ! בוקר טוב..? '' הייתי בשוק אמרתי סליחה והמשכתי . בסוך השנה נירשמתי לחטיבה העיליונה שלי קציר מה שכולום אורמים שקציר זה טוב, נירשמתי ועשיתי מיבחני קבלה למגמה שרציתי ועברתי אותם , באתי לפלבנר כדאי לקבל את האישור שלה. היא אפילו לה בחנה את הציונים שלי היא ישר שללה היא אמרה לי '' לא את לא מתאימה לשום דבר אצלינו וביכלל. אתת צריכה ללכת לכיתה של ילדים לא טובים את מתאימה אך ורק למבר, אני סוגרת ביפניך את כול הדלתות פה ובעתיד '' הייתי בשוק לא הבנתי למה ? מה עשיתי עברתי את כול המיבחנים הממוצע שלי גבוהה יש לי ציוםםם בהיתנהגות 100 אז למה? .. שאלתי אותה ''אני יכולה להירשם.'' היא לא נתנה חלי לסיים את המישפט וסגרתה לי את הדלת בפרצוף. אולי היא באמת מנהלת טובה אבל אין לה לב.

    IP: 79.176.169.248דווח על תגובה זו

  • 33.

    אישה דוחה באופי ובחיצוניות שלה ....להקיא ממנה (ל''ת)

    דגן, 31/01/12 23:22


    IP: 79.182.196.243דווח על תגובה זו

  • 32.

    אני בהלם מההשתלחות

    נעמי, 22/01/12 13:34

    הצליחו למצוא כמה אנשים לא מרוצים ועשו מזה כתבה.
    יהודית פלבנר מנהלת משכמה למעלה. שניים מילדיי לומדים שם ומרוצים עד מאד. מעולם לא שמעתי סיפורי זוועה כאלה.
    אני דוקא מכירה סיפור אחר של הבנה ותמיכה בתלמידה שסבלה מחרדות וסיימה בסופו של דבר בהצלחה רבה תוך שהצוות מקל עליה.
    אולי שהמתלוננים יבדקו קצת בציציות של עצמם.

    IP: 79.183.153.169דווח על תגובה זו

  • 31.

    הורים התעוררו

    שושנה, 18/01/12 09:21

    צר לי לקרוא את התגובות המתלהמות המופיעות כאן, במקום לגנות אם אלימה, ותלמידה מעתיקה, משמיצים מנהלת,חלק גדול מההורים נותנים גיבוי ללא גבול לילדיהם, במקום לחנך ליושר לנימוס ולדרך ארץ,להתנהגות משום שהם פוחדים מילדיהם, ההורים חוששים לקרוא לילדים לסדר, לדרוש מהילדים ללמוד, להתנהג כראוי, וכשהילד נכשל בהתנהגות, הם נוזפים במנהלת, במורים, ובכולם חוץ מאשר בילדם ''המושלם'' וכך הגענו לחברה אלימה שבה כל מי שצועק צודק.
    יהודית מנהלת אכפתית הדואגת לכל תלמיד ותלמיד בין אם מדובר בחלש או תלמיד חזק, וחבל שכל אלו הנעזרים בה יום יום חוששים לכתוב דעתם.

    IP: 84.111.251.195דווח על תגובה זו

  • 30.

    הכל אמת

    הורה מודאג, 16/01/12 20:51

    שמעתי על המקרה ביום התרחשותו. ושלא יובן אחרת אני נגד אלימות מכל סוג ובכל מקרה.
    יחד עם זאת, היה לי את ''העונג'' להיות מוזמנת פעמיים לשיחה עם יהודית.
    אבל אצל יהודית לא משוחחים, אצל יהודית ננזפים, מושפלים, מובכים, ומבוזים. גם אם לי עצמי תואר אקדמאי גבוה מאשר לגב' פלבנר.
    הצטערתי עבור ילדי שהוא נאלץ להתמודד עם מנהלת זו. בסופו של יום, כל מה שהיא משאירה מאחוריה זו התנהגות בוטה ביותר, 0 בהעברת מסר חינוכי חיובי, 0 בעידוד של תלמיד להצלחה, 0 בהקשבה, ו 0 גדול ביחסי מנהלת - הורים.
    עצוב שכך הוא הדבר.
    עצוב לעיר רחובות
    עצוב לעירייה שיודעת ושותקת.
    עצוב למורים שאין להם האומץ לדרוש יחס של כבוד.

    IP: 77.127.223.171דווח על תגובה זו

  • 29.

    אין לה שום בעיה ביחסי אנוש - מנהלת מיקצועיםת בעל חוש הומור

    oran, 16/01/12 19:59

    דלתה פתוחה בפני כל אחד ומי שרוצה נכנס לשיחה. היא מגנה על האינטרסים של התלמידים ושל המורים למען הצלחת התלמידים.
    ברור שצריכים משמעת ברזל עם התלמידים אחרת יהיה שם ג'ונגל.
    הבת שלי למדה בגן נחום - היה מצויין - רמת בית הספר עלתה פלאים.
    טוב שיש מישהוא קשוח שלא נותן לתלמידים ולהורים לחגוג יותר מדיוכל חדר המורים היה בדעה אחת שהתלמידות אכן העתיקו. שיגידו תודה שהורידו רק 10 נקודות ולא פסלו את המבחן בגלל טוה בחינות.
    חבל שהבת ראתה את אמא שלה במצב מבזה וכך אמרו תלמידים רבים.
    שמעתי שהאמא קללה וניבלה את הפה וכנראה אלה שמחאו כפיים הם מתבגרים צעירים חסרי חוט שידרה- רוב ההורים מרוצים מאד וכנ''ל גם המורים

    IP: 79.177.8.177דווח על תגובה זו

    • ממש לא.

      .., 16/01/12 22:26

      ממש לא.
      אין שום דלת פתוחה לאף אחד.

      IP: 109.64.153.210 דווח על תגובה זו

    • הורה

      אדי, 18/06/14 09:37

      אתה צודק 100%

      IP: 5.22.135.221 דווח על תגובה זו

  • 28.

    שמעוווו

    קציייר, 16/01/12 18:27

    אני לא יודעת מה איתכםםם אבל אני השנה הצטרפתי לקציר, והיה לי שיעור שלם עם יהוודית על מנהיגות. לא רק שהיא חרא מורה, היא גם ממש מפחידה. היא יכולללה לצעוק עלייך להוציא עלייך את הנשמה, ואז לסיום - היא מחייכת. איייזה חיוך , של שטןן!
    צריך להיפטר ממנה פעם אחת וזהו , שתלמד קצת דרך ארץ! יאללה ביי .

    IP: 93.172.228.13דווח על תגובה זו

    • סתמי (ל''ת)

      צכיח, 17/01/12 14:45


      IP: 109.64.153.210 דווח על תגובה זו

  • 27.

    חרטא

    לומד בקציר, 15/01/12 22:56

    אף פעם לא יצא לי לדבר עם יהודית אבל הרושם שלי שפשוט נוח מאד להאשים אותה בהתנהגות גסה ולא אנושית במקום להתרכז במה שבאמת חשוב (ללמוד).

    עם כל הכבוד, אם התלמידה במב''ר שלא תצפה שהציונים שלה יהיו כאלו גבוהים..

    כזה תירוץ זול ''התכוננו ביחד''.
    נתפסו מעתיקות אחת מהשניה וזהו, חרטא התכוננו ביחד.

    כל כך מגעיל אותי התלמידים שמחאו כפיים כשהאם לוותה ע''י המשטרה.
    לא המנהלת מתנהגת בגסות, אלא התלמידים כלפיה.

    IP: 82.166.118.148דווח על תגובה זו

    • חרטא ? כנס

      תלמידה כיתה י''ב קציר, 15/01/12 23:26

      תשמע כמה דברים
      כל עוד לא יצא לך לדבר עם יהודית לא אמורה להיות לך דעה פה ...

      אני עדה לכך שהבנות באמת התכוננו ביחד !
      אני חברה שלהן והן במשך שבוע וחצי ישבו כל יום כל היום ולמדו ביחד
      אפילו הסיכומים שלהן , זהים !!!
      ככה שאתה לא יכול לבוא להגיד סתם אמירות!!!
      וזה גם הוכח שהן התכוננו ביחד... ככה שאתה לא יכול לבוא ולומר שזה ללא נכון ולשנות פה את הנושא לרעתן .

      אני מריחה זלזול במב''ר ?!
      לידיעתך , ממוצע הציונים של כיתת מב''ר הוא הכי גבוה בשכבה..
      קצת כבוד

      תתעורר הגיע הזמן

      IP: 85.65.222.18 דווח על תגובה זו

    • באיזה זכות את מדברת?

      :O, 19/03/12 14:30

      אני תלמידת קציר שלוש שנים הציונים שלי גבוהים . לא יצצא לך לדבר איתה ביכלל אז מה את אומרת את זה ביכלל אני בטוחה שהיא לאכזאות אבל הקשיחות שהיא מפגינה כלפי יחס חם שרוצים לקבל מימנה בתור מנהלת בתור מודל לחיקוי ?! לא יעלה על הדעת שאמא שפויה בנפשה שאני אישית מכירה טוב תבוא ותישפוח מים רק כדאי להשתיק אותה? אך אפשר להגיע למצב כזה אך? . אולי באמת התלמידות לא היו בסדר ואולי גם שהם צדקו . אני יודעת מה היה שם כי אני הייתי שם היא ניסתה להסביר לה ויהודית אמרה לה :'' אני לא רוצה לישמוע אותך ביכלל '' כאילו מה ? סליחה? מזאות הוצפה הזאות? אולי כמנהלת היא טובה אבל כבן אדם היא חייה.

      IP: 79.176.169.248 דווח על תגובה זו

      • ע

        ע, 31/05/15 14:33

        מדוע להעליב את החיות?

        IP: 149.88.59.175 דווח על תגובה זו

  • 26.

    יהודית פלבנר הסיוט של כל בן אדם!!!!!!!!!!

    תלמידה, 15/01/12 22:52

    לא איכפת לה מאף אחד היא רק רוצה להראות שהיא חזקה ושולטת היא עוברת במסדרון ואנשים מפחדים ממנה, סותמים לנו את הפה בקציר !!! אין מוטיבציה, רק התנגדות ורצון למרוד. אסור להתנגד לשום דבר שקורה! היא מנהלת נוראית וביום שהיא תעזוב אני אהיה מאושרת! יש לה עייני שטן, אבל קרן פשוט מדהימה !

    IP: 212.235.35.62דווח על תגובה זו

  • 25.

    תנו את קציר לשחל !!!

    מכירה מקרוב, 15/01/12 22:21

    התוכן נכון ! מנהלת טובה מאוד עם כישורים חינוכיים טובים ... בעייה אחת קטנה , יחסי אנוש לא משהו , לא ייתכן שגם התלמידים לא יוכלו להסתדר איתה וגם המורים לא.
    אני מחזקת את דברי הילדה שעברה לדה שליט ואת דברי הילדה שהייתה מעורבת במקרה הראשון ואני מסכימה איתן , פלבנר לא מעריכה את מי שהוא לא שיא השלמות , אצלה אין פחות ממצויין היא לא מסתכלת על החלשים גם אם זה בלימודים וגם אם יש לך בעיה בבית , אין לך למי להפנות את הבעיות שלך והקשיים שלך , לא כיף לבוא לבית הספר הזה כבר המערכת כל הזמן נגדך, מה שמחזיק את הבית ספר הזה זה קומץ מורים שעושה את העבודה שלו כמו שצריך ודואג לנו כאילו היינו ילדיו, תנו לקרן שחל את הקרייה היא תהיה מנהלת טובה באמת !!!

    IP: 79.177.167.68דווח על תגובה זו

  • 24.

    ..

    מישהו., 15/01/12 21:47

    חחחחחחחח איזה אמא גבריית D:

    IP: 84.111.249.197דווח על תגובה זו

  • 23.

    התגובה הקודמת

    הג, 15/01/12 21:15

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח סתם זאת לא יהודית

    IP: 109.64.153.210דווח על תגובה זו

  • 22.

    ....

    תלמיד, 15/01/12 21:12

    בתור תלמיד שלה אני חייב להגיד שאין לה כבוד לאפחד!

    IP: 77.124.91.158דווח על תגובה זו

  • 21.

    לתלמידים שלי

    יהודית פלבנר., 15/01/12 21:11

    חצופים אני מנהלת טובה הכל אני נותנת לכם אוזן קשבת תחפשו בבית!

    IP: 109.64.153.210דווח על תגובה זו

    • חחחח כן גם יהודית כתבה אתזה (ל''ת)

      חחחחחחחחחח, 16/01/12 14:43


      IP: 109.64.153.210 דווח על תגובה זו

  • 20.

    הגיע הזמן

    בדוי, 15/01/12 20:37

    בתור מישו שהיה כמה שיחות אצל יהודית,וגם לאחרונה במקום לעזור לי ולהגיד לי,אתה תצליח לשפר תציונים עם קצת עזרה מאיתנו היא תמיד אמרה ישלך שבועיים להשתפר עם לא אתה עף,וזה סתם הלחיץ,היא מתנהגת ממש בבוטות ובשפה מגעילה ומתנשאת כלפי כולם כולל המורים,בימים אלה אני חושש על מקומוי בקציר בגללה.

    IP: 109.65.199.227דווח על תגובה זו

  • 19.

    יהודית.

    תלמידה בקציר., 15/01/12 20:05

    לכל אלה שחושבים שיודעים מה הולך בבית ספר שלנו אז כדאי שיפסיקו לדבר שטויות.
    יהודית גוררת את כל המורות אחריה להתנהג לתלמידים ככה, אי אפשר לדבר איתה, לנהל שיחה, לא כלום. שנה שעברה בחטיבה(למדתי גם בקציר ב' לפני העלייה לתיכון) הסגנית בית ספר שהייתה לנו הייתה פשוט נוראית , זה מדהים איך שהיא גוררת אחריה את כל המורות והמנהלות להתנהגות כזאת. אי אפשר לבוא לדבר ! באים לשאול שאלה ומעיפים אותנו בצורות אגרסיביות ובצעקות. לי אישית לא קרה שום דבר, אבל זה כואב לראות חברות וחברים שלי בוכים על צעקה קטנה. היועצות בחטיבה בכלל לא יועצות, לא עוזרות, לא שום דבר. מורים פוחדים יותר מאשר תלמידים.
    המקום נהיה בית כלא! אי אפשר לצאת לשתות, להתפנות וגם לכאלה שבאמת יוצאים לדברים כאלה.
    מורידים את הביטחון לכל תלמיד מורים אומרים לתלמידים שאין להם סיכוי בחיים עם התנהגויות כמו שלהם, פשוט נורא.

    IP: 109.64.153.210דווח על תגובה זו

    • הגזמת בכמה רמות

      תלמיד י''ב בקציר, 15/01/12 22:46

      גם אני למדתי בחטיבה ב', ועכשיו אני תלמיד י''ב. זה פשוט לא נכון.. לא יודע מה את מצפה מבצפר, אבל ממש לא מפחידים אף אחד ולא מתנהגים בגסות. ''וגם לכאלה שבאמת יוצאים לדברים כאלה''. תגידי את שומעת את עצמך? זה רק מראה שהתלמידים חושבים שהם יכולים לעשות מה שבראש שלהם ואם מישהו ''צריך לשירותים'' במשך שיעור והמורה לא נותנת לא לצאת אז היא עשתה איזה פשע נגד האנושות.. אנחנו עדיין תלמידים ולא נעשה מה שאנחנו רוצים בבית ספר הזה.
      בנוגע ליהודית, אני מסכים שהיא פועלת בצורה קשוחה לגמרי, ורוב הדברים שהיא עושה הם לא צודקים ולא נכונים. אבל יש גבול. כשבאים לשאול שאלה אז עונים לך יפה מאוד ויש מספיק מורים לפנות אליהם במקרה של בעיה.
      דיי לבכיינות!!

      IP: 77.124.19.204 דווח על תגובה זו

      • לתלמיד כיתה י''ב בקציר

        תלמיד כיתה י''ב, 15/01/12 23:14

        מי אתה ?

        IP: 85.65.222.18 דווח על תגובה זו

      • זה לא הגזמה

        כיי, 16/01/12 08:41

        זה לא הגזמה ככה הם מתנהגים ותאמין לי שם מעיפים אותנו לכיתות ששואלים שאלה וזה היה במיוחד בחטיבה...

        IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

      • לתלמיד כיתה יב'.

        כדגדע, 16/01/12 14:35

        אני גם עד לכך, וזה לא קשור לכל העניין של הלהתפנות.. אין עם מי לדבר ויש דברים שממש מגזימים בהם ויש אנשים שבאמת צריכים להתפנות אבל זה לא קשור יש משהו במה שאתה אומר..
        אין אל מי לפנות, שבאים ליהודית גם איתה אי אפשר לדבר, אז איזה פיתרון לכל בעיה?!..
        אין שום בכיינות יש דברים שבאמת מגזימים אולי אצלך לא אבל אני תלמיד שפעם היה די מופרע וגם אחרי שכבר הפסקתי להפריע ושהפסקתי להתנהג כמו פעם לא משנים את צורת היחס.. אין אצל יהודית ממוצע, כמו שאמרו כבר.. היא חושבת שלבית ספר הזה רק תלמידים מושלמים וטובים בהכל יכולים להישאר. היא שחכה שלא כולם ככה, היא גם צריכה לקבל שלא תהיה לה ה''מצויינות'' שהיא חולמת שתהיה בקציר. שיעבירו לקרן היא מדהימה!

        IP: 109.64.153.210 דווח על תגובה זו

    • גנון של תלמידים ''צריכים להתפנות'' צריכים לדבר בסלולרי - תפסיקו - תתבגרו

      אורן, 16/01/12 20:06

      הורים שמגבים כך את ילדיהם עושים נזק - מי שמחנך את ילדיו ליושר עוזר לילדיו להצליח ולהתמודד
      תלמידים הפכו לנמושות ובכיינים
      ''אותך לאמא שלי ולאבא שלי'' כמה עצוב שכך פני הדור הצעיר
      תתפנו בהפסקות ולא בשיעורים ותפסיקו להתנהג כמו בגנון

      IP: 79.177.8.177 דווח על תגובה זו

      • מה הקשר?!

        ., 16/01/12 22:29

        ממש לא!!!
        אין אותך לאמא שלי ולאבא שלי. ואני אזכיר שוב שזה לא כולם זה היה רק דוגמה אחת.
        בכיינים? אין מה לעשות, לא קל לנו לשמוע ''אין לכם עתיד, לא תצליחו בשום דבר'' אף אחד לא נהנה לשמוע דברים כאלה.
        יש ילדים עם בעיות בבית שהמורים יודעים עליהם טוב מאוד ולא מתייחסים לא עוזרים אין מה לעשות זה הדור של היום תקבלו את זה ככה או ככה!!!

        IP: 109.64.153.210 דווח על תגובה זו

  • 18.

    האמת יוצאת לאור!

    כל ההכבוד! האמת יוצאת לאור, 15/01/12 18:53

    אני מכיר את הילדה טוב וכל הכבוד לה ולאמא שהוציאו את הדברים לאור כל הכבוד!

    IP: 84.94.45.42דווח על תגובה זו

  • 17.

    לכל אלה שבעד יהודית

    כדאי שתקראו, באמת.., 15/01/12 18:34

    חלקכם כנראה לא תלמידים בבית הספר, הורים לתלמידים בבית ספר, או תלמידים שלא יצא לכם לטעום מהאוירה מהזלזול ומהיחס הקשה שהוא אפילו לא זלזול, אני לא רוצה לקרוא לו בשם..
    יכול להיות שיש ליהודית יכולות ניהול טובות והיא יודעת לנהל דברים (שמנהלת בית ספר אמורה לנהל - מה שאין לי מושג מה זה), אבל בהתאם לכך שהיא מנהלת בית ספר ולא סתם מנהלת, אני חרד מהצורה שבה היא רואה את העבודה שלה ואת התפקיד שלה בתור מה שהיא עושה.
    הגישה והטון שבה היא פותחת שיחה עם תלמיד/הורה, היהירות שהיא משדרת כלפי תלמידים ואני לא אתפלא אפילו אם למורים, של ''אני ארה לכם מה זה''..
    באמת, אני יכול להמשיך עם עוד הרבה תיאורים, אבל זה כבר מובן..
    אני מכיר הרבה מורים, ולצערי רק *שמעתי* על מנהלים של תיכונים לא פחות מצליחים מקציר שהכבוד שיש בין המנהל לתלמידים, הוא משמעותי ונראה לעין, ובזה אני את שלי אמרתי

    IP: 79.182.199.151דווח על תגובה זו

  • 16.

    אני לומדת בבית ספר קציר....

    תלמידה, 15/01/12 17:52

    המצב בבית הספר הוא בעייתי ביותר. יהודית פלבנר באמת עושה המון דברים לטובת בית הספר אבל יש לה בעיית דיבור עם אנשים, יחסי אנוש, צורת דיבור גסה יחסית. ההרגשה היא שאתה נימצא תחת משהו ששולט עליך ואין לך מילה ואתה העבד. אולי הכוונות שלה טובות אבל זאת לא הדרך הנכונה זה מה שבטוח!
    לא רק התלמידים מקבלים יחס לא אנושי אך גם כמה מהמורים (לפחות למורה אחד שאני עדה ליחס שלפי דעתי לא אנושי כלפיו בכלל).
    לא רק התלמידים מתלוננים עליה גם המורים, ההורים, ובעלי הקיוסק שמחוץ בית הספר שהיא עושה להם בעיות.

    IP: 84.111.110.55דווח על תגובה זו

  • 15.

    מאמר פרימיטיבי-בושה וחרפה. המנהלת מצוינת.חבל עליה. (ל''ת)

    עידית, 15/01/12 07:42


    IP: 46.117.99.113דווח על תגובה זו

    • עשי לי טובה,

      ששששש, 15/01/12 18:23

      אם את לא תלמידה או הורה לתלמיד/ה בלי תגובות לא רלונטיות.. אני בטוח שאם אני אשאל אני לא אקבל שום בסיס לטענה שלך, אז לא להתלהם סתם, נגד תלונות של אנשים, תאמיני לי אנחנו לא מקבלים כסף על סילוק מנהלות בית ספר, מספיק לי היה לקרוא שגם בראשון המצב איתה זהה..

      IP: 79.182.199.151 דווח על תגובה זו

  • 14.

    למדתי בקציר

    טל, 14/01/12 21:07

    אני רוצה להגיד שבושה איך שמתייחסים למנהלת הזאת היא אחלה בן אדם הנוקשות שלה זה רק בשביל שהתלמידים יצליחו בלימודים ... אני פשוט לא מאמינה איך הרסו את השם שלה ובושה לכל ההורים התת רמה שהורסים את הילדים שלהם ! ויהודית פלבנר היא מנהלת מדהימה וחזקה.

    IP: 94.159.158.172דווח על תגובה זו

  • 13.

    יהודית פלבנר

    אני, 14/01/12 20:56

    תתביישו לכם מורים יקרים יהודית פלבנר היא אחת המנהלות המעולות באזור היא עושה את עבודתם עצלניםםםםם היא לא באה להיות חביבת הקהל

    IP: 84.229.214.162דווח על תגובה זו

    • ל ''אני''

      תלמיד., 16/01/12 14:37

      עצלנים?... סליחה שלא כולם מושלמים כמו יהודית. יש להרבה תלמידים בעיות בבית שבית ספר לא מקל על דברים שהם יודעים, אז סליחה שאנחנו לא מדהימים בשבילכם כמו שאתה רוצים.

      IP: 109.64.153.210 דווח על תגובה זו

  • 12.

    יהודית פלבנר

    אני, 14/01/12 20:43

    תתביישו לכם מורים יקרים יהודית פלבנר היא אחת המנהלות המעולות באזור היא עושה את עבודתם עצלניםםםםם היא לא באה להיות חביבת הקהל

    IP: 84.229.214.162דווח על תגובה זו

  • 11.

    הורים ארסים.בושה.חובה להגיש תלונה במשטרה (ל''ת)

    אמא ומורה, 14/01/12 20:34


    IP: 77.125.247.23דווח על תגובה זו

  • 10.

    בתור תלמידת קציר לשעבר

    מיכל, 14/01/12 17:09

    המנהלת הזו היא פשוט אסון , אסון !
    היא צריכה להחליף מקצוע . לא מתאים לה להיות מנהלת בקריית חינוך קציר .
    קשה לה בהחלט להיות אנושית . היא פשוט רעה , מגעילה , המילה המתאימה לה זה מפלצת ! מפלצת
    אולי האמא התנהגה בהגזמה אבל טוב שכך כי מישהו היה צריך לעורר את משרד החינוך , את עיריית רחובות . אם לא האמא - שום דבר לא היה זז.
    ואני מקווה שיעיפו אותה מהנהלה

    IP: 84.108.70.232דווח על תגובה זו

  • 9.

    אם המנהלת לא מקובלת על המורים איך היא תהיה מקובלת על התלמידים ?

    יש פתרון פשוט - כנסו, 14/01/12 16:05

    מנהל בית ספר צריך לנהל עם בקרה

    ולא לשלוט - בבית ספר יש היררכייה

    אבל אווירה של פחד כלפי מורים לא מועילה

    אני לא מכיר את המנהלת

    אבל לו היא היתה מגרשת אותי או את אישתי מחדרה בבוז וחוצפה

    הייתי פשוט מגיש נגדה לתונה למשרד החינוך

    שתדעו

    רק מעל 10 תלונות דומות מתחילים בהליך שימוע

    והאמת תצא לאור

    אני תושב רחובות -אב לארבעה ילדים

    ועד היום נתקלתי במנהלות מדהימות וחכמות

    בעלות יחסי אנוש מצויינים

    מנהל ללא יחסי אנוש במיוחד בבית ספר

    שבוא אתה צריך

    יחסי אנוש שונים עם מורים , הורים ותלמידים

    כדי לנהל את בית הספר על הצד הטוב ביותר

    ובעיקר לחנך

    בימיי בראשלצ היה נהוג שאחד מהמורים הותיקים המשכילים והאהודים ברבות הזמן

    היה נהפך למנהל

    וזה הצליח , הבעיות בבית הספר אף פעם לא

    היו קשורות למנהל אלא למורים

    אוי ואבוי לתלמידים אם יש בעיית תקשורת עם המנהל

    אני קורא לך מנהלת נכבדה , אם טעית

    בדרכך ,ואינך יכולה או רוצה לשנות אותה ,

    אנא התפטרי ועיברי לשוק הפרטי , שם אולי לא צריכים יחסי אנוש כה מורכבים

    IP: 77.127.166.48דווח על תגובה זו

  • 8.

    חיבוק וליטוף צריכים לקבל מהורים וחברים. לא ממורים וממנהלת. ! (ל''ת)

    הורים נמאסתם!, 14/01/12 11:09


    IP: 79.182.14.2דווח על תגובה זו

  • 7.

    נשמע שמנהלת צריכה לעוף ומהר! גם אם האמא לא התנהגה כראוי...

    אמא מודאגת ממערכת חינוך שאיבדה ערכים מזמן...., 13/01/12 22:04

    היכולת של מנהל להתעמר במורים, בתלמידים ובמורים היא מזויעה.
    אם חס וחלילה אישה כזו שהיא למעשה עבד כי ימלוך, מגיעה להיות מנהלת, הרי זה אסון.
    מערכת החינוך פשוט פשטה את הרגל.
    אם המנהלת הגיעה למצב הזה, אין ספק שהיא צריכה לעוף ומה.
    היא יצרה את הסיטואיה באומנות...
    חבל שהאם נפלה בפח שהיא, המנהלת, הכינה לה.

    IP: 85.65.137.169דווח על תגובה זו

    • מי שעברו את הגבולות הם הורים שלא מחנכים ומצפים שבית הספר יתישר לפיהם. (ל''ת)

      מורה ותיקה, 14/01/12 11:10


      IP: 79.182.14.2 דווח על תגובה זו

      • אין לך מושג מי כתבה את התגובה. מה שבטוח שכשהתנאי להיות מורה

        מערכת רקובה עם מורים תת רמה., 14/01/12 23:11

        הוא פסיכומטרי של 400... או אולי פחות, ה- IQ של המורים ברוב המקרים, נמוך מרוב התלמידים.
        לא פלא שרוב המורים הם אנלפביתים, כותבים בשגיאות, לא מסוגלים לנסח שאלות, על אחת כמה וכמה להעביר ביקורת על תשובות של תלמידים.
        מתוך המערך המאוד לא איכותי הזה, נבחרים המנהלים.
        זה אומר דרשיני.
        כל עוד מעמד המורה ושכרו יהיו כאלו. האנשים הבאמת מוכשרים לא יהיו מורים.
        וכן, חד וחלק - המערכת פשטה את הרגל מזמן!

        IP: 85.65.137.169 דווח על תגובה זו

      • אחחח אם זה רק היה המצב

        וואלה.., 15/01/12 18:45

        אני מכיר כאלה שמתלוננים על כל דבר שהמערכת הבית ספרית קובעת ומצפים שהכל יבוא לטובתם.. הלוואי שזה היה המצב..
        המצב הוא שאפילו הפניות הלגיטמיות ביותר נתפסות אצלה כחוצפה וכבקשות יהירות שלא במקומן.. בתור תלמיד שלא חסרות לי יח' ולא חסר לי שכל והחינוך שקיבלתי אני מודה לאל שככה גדלתי, וראיתם תגובה של ילדה פיקחת, והחויה שהיא עברה..
        התגובה שלך נאיבית, צפויה, תוקפנית ויהירה כלפי אוכלוסיה כללית ומגוונת מאוד, שלא נדבר על פוגעת..

        IP: 79.182.199.151 דווח על תגובה זו

  • 6.

    קציר היה פעם בית ספר מעולה והיא קילקלה אותו לגמרי (ל''ת)

    צאלה, 13/01/12 15:48


    IP: 93.173.135.66דווח על תגובה זו

  • 5.

    ליברמן וחבריו

    אפי, 13/01/12 10:45

    אין לבוא בטענות רק לאנסטסיה מיכאלי היא אימצה את ההתנהלות הוולגרית-גסות הרוח המאפיינת את ליברמן וחבריו.
    על מנת לשרוד בעתיד ברשימת המפלגה הבינה שעליה להוכיח שאיננה נופלת מעמיתיה.

    IP: 46.116.1.120דווח על תגובה זו

    • מה עם זועבי? מגאדלה? הם טלית שכולה תכלת -או שאתה אוהב

      להגיב רק למי שמשתייך למיגזר מסוים שאינו לטעמך, 14/01/12 07:55

      האנין והנאור?

      IP: 75.158.105.205 דווח על תגובה זו

  • 4.

    גם חודדה מהאח הגדול עשתה זאת (ל''ת)

    דנה, 13/01/12 09:45


    IP: 79.176.114.99דווח על תגובה זו

  • 3.

    הבת העתיקה. האם הציקה. ולמנהלת יש בעיה ביחסי אנוש? (ל''ת)

    הורים בלי גבולות., 13/01/12 09:45


    IP: 89.138.40.83דווח על תגובה זו

    • את/אתה מכיר אותה שאתה יכול להגיד את זה

      מי אתה בכלל?, 15/01/12 18:55

      לפני שאת פותחת את הפה,לפני שאת מגיבה...
      תבדקי לפני את לא מכירה תילדה אז תשבי בשקט. הילדה הזאת לומדת כל השנה אין לך זכות דיבור אני מכיר אותה כבר 3 שנים חבל ללכלך סתם.

      IP: 84.94.45.42 דווח על תגובה זו

      • למי אתה בכלל ?

        בדוי, 15/01/12 23:41

        היי מי אתהההה ? אני חברה שלך לכיתה:D

        IP: 85.65.222.18 דווח על תגובה זו

  • 2.

    האמא הזאת גם רוסיה ? (ל''ת)

    מריוס, 13/01/12 09:26


    IP: 46.116.187.102דווח על תגובה זו

  • 1.

    ולמה אף אחד לא מתלונן בפיקוח?

    עדי, 13/01/12 09:05

    אמא שלי לא היתה שוקטת ורוגעת ומקימה את כל משרד החינוך על הרגליים במצב כזה.

    IP: 95.86.110.157דווח על תגובה זו