• 19.

    והכי מצחיק....

    לימור, 12/01/12 12:55

    לא רק שאנחנו נתקעים כל יום ביציאה בבוקר ובחזרה בערב במחסומים.
    אין לנו בעיר רכבת כדי לנסוע בתחבורה ציבורית שלא עומדת עשרות דקות במחסומים מכייון שתחנת הרכבת בעיר סגורה לשיפוצים כבר שנה וחצי!!!!!!

  • 18.

    חלמאות

    רמלאי לשעבר, 10/01/12 15:23

    במילה אחת- חלמאות. עד מתי יהיו תושבי רמלה ולוד פח הזבל של ממשלת ישראל ואילו שכניהם ממודיעין ומשוהם יזכו בתנאים ובאיכות חיים הרבה יותר טובים ? . כל הכבוד על ההתארגנות, בהצלחה !

  • 17.

    מכתב גלוי אל כבוד השר ישראל כץ שר התחבורה והבטיחות בדרכים

    חזי מורד, 10/01/12 12:31

    אל כבוד השר ישראל כץ שר התחבורה והבטיחות בדרכים
    העתק: חברת הכנסת שלי יחימוביץ הרווח והבריאות מפלגת העבודה

    מאת:חזי מורד, מראשי הפעולה להסרת המצור של הרכבת מעיר רמלה לוד והסביבה.

    שלום רב אדוני השר !

    כתושבי העיר שתקועים בפקקים בכל בוקר ביציאה מהעיר ובערב בכניסה לעיר עקב מחסומי הרכבת (ולמעשה במשך כל שעות היום) קשה לנו מאד להצדיק את ההסגר של הרכבת ונדרש פתרון מיידי.לא ייתכן שתושבי העיר רמלה לוד ותושבי הסביבה יהיו נתונים לחסדיה של רכבת ישראל. תושבי העיר וכל הבאים בשערי העיר סובלים והשאלה היא- עד מתי ?.
    א. סקירה תמציתית.

    1.העיר רמלה מוקפת ב-4 מפגשי כביש מסילת ברזל בכל מפגש כזה ממוקם מחסום.: (''המפגש'').
    2.להלן פרוט מיקומם של המפגשים:
    א.בכניסה הצפונית לעיר, בואכה מת''א לרמלה-רח' הרצל.
    ב.ברח' חשמונאים. רחוב המקשר בין רמלה ולוד.
    ג.מפגש בצומת התעבורה- השופטים. נמצא בסמוך לתחנה המרכזית בעיר.
    ד.מחלף יציאה מהעיר רמלה לכביש 431 ולירושלים. (רמלה דרום מזרח).

    הנזק שנגרם לתושבי העיר על ידי הרכבת הוא אדיר ומתבטא בחמישה מימדים:
    (שר האוצר-)
    נזק כלכלי-כפי שבא לידי בי

    • המשך למכתב הזה לשר כץ ישראל

      hmorad, 10/01/12 12:49

      (שר האוצר-)
      נזק כלכלי-כפי שבא לידי ביטוי בהמתנה הארוכה במחסומים, בזבוז דלק (כשמחיר הדלק ממילא גבוה ועולה כל הזמן), איחורים לפגישות ולמקומות העבודה, וכיו''ב. הנזק הכלכלי גדול לאין שעור כאשר מדובר בגופים מסחריים גדולים, בחברות אוטובוסים ובנהגי מוניות.
      (הרווחה והבריאות)
      סכנות ביטחוניות ובריאותיות-החשש הגדול של תושבי העיר רמלה הוא מפני מצב שבו בשל מחסומי הרכבת ייגרמו נזקים ביטחוניים. אף תושב בעיר אינו מסוגל לדמיין מה יקרה אם חלילה תפרוץ בעיר שריפה גדולה, אם יפלו בעיר טילים, אם יתרחש איזה פיגוע, אם תהיה דליפה או פגיעה מהמתקן הביטחוני שבסמוך לרמלה או אם חלילה תתרחש בעיר רעידת אדמה (והעיר רמלה נמצאת באזור בעל סבירות גבוהה לרעידות אדמה). בכל אחד מהמקרים האלה צפויה סכנת נפשות לתושבי העיר שכן מחסומי הרכבת יחסמו את התנועה בעיר וישתקו אותה. האם כבוד השר ייקח אחריות במקרה שכזה ?
      (שר הבריאות)
      ומה לגבי חולים או נפגעים שאמורים להתפנות לביה''ח אסף הרופא במצב של שגרה ? גם אלה חשופים לסיכון גבוה מצד הרכבת. וכך במקום שחולים יתפללו על חייהם עליהם להתפלל לחסדיה של רכבת ישראל ולקוות שברגע שהם חוצים

  • 16.

    אותו סיפור בכפר שמריהו - הרצליה. סיוט שמשרד התחבורה לא פותר (ל''ת)

    מר כץ -ניפגש בקלפי, 10/01/12 10:34

  • 15.

    ביצוע ההפרדה המפלסית לא מתבצע בשל החלטה פוליטית אומללה של שר התחבורה

    ל - 7 ו - 9 אתם פשוט אידיוטים (אידיוט), 10/01/12 09:11

    על התושבים להתארגן ולהגיש בג''ץ כנגד רכבת ישראל ואף יש מקום לתביעה ייצוגית בגין אבדן שעות עבודה , דלק וכו'.
    שלא לדבר על חסימת העיר לשירותי החירום ולבתי החולים על כל המשתמע מכך

  • 14.

    אכן צריך לקצר דחוף את זמן ירידת המחסום לפני הרכבת

    אלימלך זורקין, 10/01/12 03:00

    לא מבין למה תושבי העיר לא מפגינים,
    דרך אגב,זה לא רק תושבי העיר שנוסעים שם

    • אל כבוד השר ישראל כץ שר התחבורה והבטיחות בדרכים

      hmorad, 10/01/12 12:40

      כתושבי העיר שתקועים בפקקים בכל בוקר ביציאה מהעיר ובערב בכניסה לעיר עקב מחסומי הרכבת (ולמעשה במשך כל שעות היום) קשה לנו מאד להצדיק את ההסגר של הרכבת ונדרש פתרון מיידי.לא ייתכן שתושבי העיר רמלה לוד ותושבי הסביבה יהיו נתונים לחסדיה של רכבת ישראל. תושבי העיר וכל הבאים בשערי העיר סובלים והשאלה היא- עד מתי ?.
      א. סקירה תמציתית.

      1. העיר רמלה מוקפת ב-4 מפגשי כביש מסילת ברזל בכל מפגש כזה ממוקם מחסום.: (''המפגש'').
      2. להלן פרוט מיקומם של המפגשים:
      א. בכניסה הצפונית לעיר, בואכה מת''א לרמלה-רח' הרצל.
      ב. ברח' חשמונאים. רחוב המקשר בין רמלה ולוד.
      ג. מפגש בצומת התעבורה- השופטים. נמצא בסמוך לתחנה המרכזית בעיר.
      ד. מחלף יציאה מהעיר רמלה לכביש 431 ולירושלים. (רמלה דרום מזרח).

      הנזק שנגרם לתושבי העיר על ידי הרכבת הוא אדיר ומתבטא בחמישה מימדים:
      (שר האוצר-)
      נזק כלכלי-כפי שבא לידי ביטוי בהמתנה הארוכה במחסומים, בזבוז דלק (כשמחיר הדלק ממילא גבוה ועולה כל הזמן), איחורים לפגישות ולמקומות העבודה, וכיו''ב. הנזק הכלכלי גדול לאין שעור כאשר מדובר בגופים מסחריים גדולים, בחברות אוטובוסים ובנהגי מ

  • 13.

    למה המחסום נסגר יותר מדקה לפני שהרכבת עוברת?

    אלון, 09/01/12 21:13

    ולמה הוא לא נפתח מייד כשהיא עוברת?

    אם המחסום היה נסגר ונפתח בדיוק בזמן לא היה שום עיכוב.

    לכל רכבת לוקח בסה''כ כמה שניות לעבור.

    • כדי לשמור עליך כנראה.. שלא תתקע על המסילה חלילה

      רק בריאות ואושר, 09/01/12 23:52

      ב''ה
      איני גרה שם אז אין לי תשובה אבל ניחוש שלי יכול להיות שזה מטעמי בטיחות והאמת עדיף להיות זהיר מידי מאשר זהיר פחות מדי.

  • 12.

    זה לא רק רמלה. זה כל האזור סביב לעיר. וזה באמת משונה

    גדעון, 09/01/12 19:37

    כאשר הרבה ישובים , ה ר ב ה יותר קטנים זכו כבר לפתרונות ראויים.

    הצביעו ישראל כץ , כבר אמרתי...

  • 11.

    סוף כל סוף מישהו מעז לדבר על הבעיה החמורה הזו

    בני, 09/01/12 19:06

    ממש בושה
    אי אפשר אפילו לתאר את המצור הנ''ל שנמשך כבר 20 שנה

  • 10.

    מצב כל כך בלתי נסבל!!!!! אין תושב שלא סובל מהבעיה.

    שרון דולב, 09/01/12 18:23

    מה שנקרא: סכנה ברורה ומיידית.
    הכתבה מצויינת.
    כל מי שאכפת לו מהנעה בעיר מתבקש לשתף ולהתריע.

  • 9.

    היכן היה ראש עיריית רמלה במשך 18 שנים???

    יודע דבר, 09/01/12 18:02

    יואל לביא אשם במצב.מדובר בבעיה עתיקת יומין ברמלה שלא נולדה אתמול. בבאר יעקב השכנה נלחם ראש המועצה, ניסים גוזלן,כמו אריה על הפרדות מפלסיות וקיבל שתיים. יואל לביא התעורר מאוחר וגם כשהתעורר המאבק שלו מונע משיקולים פוליטיים.

  • 8.

    מדינה מפגרת

    לוד, 09/01/12 16:40

    מתיימרים להיות מדינה אירופאית - אתם קרובים לאפריקה יותר מאשר לאירופה!
    איך ייתכן שכל בוקר אנשים נתקעים שעות בגלל הרכבות ( שגם שם יש להם קטסטרופה בניהול) ועדיין לא מוצאים פתרון למצוקת התושבים ????

  • 7.

    שיש ראש עיר חרה אז כול תשתיות ברמלה קרוסות ראש עיר מכר את עיר למשתפים (ל''ת)

    מאת שינה אפי הזועם 9.1,2012, 09/01/12 16:21

    • תגובה אידיוטית!!!!!! כנראה שלא זכית לחיות בעיר לפני יואל לביא

      תושבת, 09/01/12 18:25

      השחיתות היתה כאן בלתי נסבלת וכל אחד עשה מה שבא לו. סוף סוף יש כאן ראש עיר שעושה סדר בכאוס ובשחיתות.

      • אל כבוד השר ישראל כץ שר התחבורה והבטיחות בדרכים

        hmorad, 10/01/12 12:43

        כתושבי העיר שתקועים בפקקים בכל בוקר ביציאה מהעיר ובערב בכניסה לעיר עקב מחסומי הרכבת (ולמעשה במשך כל שעות היום) קשה לנו מאד להצדיק את ההסגר של הרכבת ונדרש פתרון מיידי.לא ייתכן שתושבי העיר רמלה לוד ותושבי הסביבה יהיו נתונים לחסדיה של רכבת ישראל. תושבי העיר וכל הבאים בשערי העיר סובלים והשאלה היא- עד מתי ?.

        א. סקירה תמציתית.

        1. העיר רמלה מוקפת ב-4 מפגשי כביש מסילת ברזל בכל מפגש כזה ממוקם מחסום.: (''המפגש'').
        2. להלן פרוט מיקומם של המפגשים:
        א. בכניסה הצפונית לעיר, בואכה מת''א לרמלה-רח' הרצל.
        ב. ברח' חשמונאים. רחוב המקשר בין רמלה ולוד.
        ג. מפגש בצומת התעבורה- השופטים. נמצא בסמוך לתחנה המרכזית בעיר.
        ד. מחלף יציאה מהעיר רמלה לכביש 431 ולירושלים. (רמלה דרום מזרח).

        הנזק שנגרם לתושבי העיר על ידי הרכבת הוא אדיר ומתבטא בחמישה מימדים:
        (שר האוצר-)
        נזק כלכלי-כפי שבא לידי ביטוי בהמתנה הארוכה במחסומים, בזבוז דלק (כשמחיר הדלק ממילא גבוה ועולה כל הזמן), איחורים לפגישות ולמקומות העבודה, וכיו''ב. הנזק הכלכלי גדול לאין שעור כאשר מדובר בגופים מסחריים גדולים, בחברות אוטובוסים ובנהגי מ

  • 6.

    כי הממשלה לא אוהבת להשקיע במקום שגרים בו ערבים (ל''ת)

    יא, 09/01/12 16:13

  • 5.

    מדובר בשנת 2012, חס ושלום אם יבנו גשר או מנהרה

    לוי הגדול, 09/01/12 15:23

    זה באמת כרוך במשאבים אדירים ונדירים
    אולי אפשר להוציא מכרז עולמי

  • 4.

    לבנימינה יש הפרדה לקיבוץ גת יש הפרדה ואח''כ אומרים שאין קיפוח (ל''ת)

    תומס הקטר, 09/01/12 15:15

    • ההפרדה הזאת היא שירות דב (ל''ת)

      אריה, 09/01/12 16:57

  • 3.

    קבוע נתקע בפקק

    סטיב, 09/01/12 15:14

    במקום שהתקציב יילך למקומות לא נכונים, כמו חרידים שיודעים רק לשבת בבית ולגרבץ כל היום, תעבירו את הכספים האלה לתחבורה שייבנו גשרים ומנהרות במקומות עמוסים כאלה.

    • סיוט אחד גדול!!!! לא משנה כמה מוקדם תצאו - בטוח תתקעו

      טלי לוד, 09/01/12 21:18

      טוב שיש את הכתבה ...ככה סופסופ יאמינו לי בעבודה

      • אל כבוד השר ישראל כץ שר התחבורה והבטיחות בדרכים

        hmorad, 10/01/12 12:42

        כתושבי העיר שתקועים בפקקים בכל בוקר ביציאה מהעיר ובערב בכניסה לעיר עקב מחסומי הרכבת (ולמעשה במשך כל שעות היום) קשה לנו מאד להצדיק את ההסגר של הרכבת ונדרש פתרון מיידי.לא ייתכן שתושבי העיר רמלה לוד ותושבי הסביבה יהיו נתונים לחסדיה של רכבת ישראל. תושבי העיר וכל הבאים בשערי העיר סובלים והשאלה היא- עד מתי ?.מצ''ב לינק העצומה בנושא, לעיונך:
        http://www.atzuma.co.il/rmla

        א. סקירה תמציתית.

        1. העיר רמלה מוקפת ב-4 מפגשי כביש מסילת ברזל בכל מפגש כזה ממוקם מחסום.: (''המפגש'').
        2. להלן פרוט מיקומם של המפגשים:
        א. בכניסה הצפונית לעיר, בואכה מת''א לרמלה-רח' הרצל.
        ב. ברח' חשמונאים. רחוב המקשר בין רמלה ולוד.
        ג. מפגש בצומת התעבורה- השופטים. נמצא בסמוך לתחנה המרכזית בעיר.
        ד. מחלף יציאה מהעיר רמלה לכביש 431 ולירושלים. (רמלה דרום מזרח).

        הנזק שנגרם לתושבי העיר על ידי הרכבת הוא אדיר ומתבטא בחמישה מימדים:
        (שר האוצר-)
        נזק כלכלי-כפי שבא לידי ביטוי בהמתנה הארוכה במחסומים, בזבוז דלק (כשמחיר הדלק ממילא גבוה ועולה כל הזמן), איחורים לפגישות ולמקומות העבודה, וכיו''ב. הנזק הכלכלי גדול לאין ש

  • 2.

    זה איום ונורא!

    יוסי, 09/01/12 14:45

    אתם לא מבינים כמה הרכבות ברמלה חונקות את העיר... יש מצבים שעומדים לפני מעבר רכבת סדרי גודל של חצי שעה!

  • 1.

    לא שמעו על גשרים? (ל''ת)

    ג'וני, 09/01/12 14:02