• 17.

    ומי שנוסע על כרטיס מעבר? התוקף שלו יכול לפוג עד הרכבת הבאה (ל''ת)

    חארות, 09/01/12 12:14

  • 16.

    קרה לי ביום שישי בשעה 14:55 כמעט שבת וזו רכבת אחרונה (ל''ת)

    מפגרים בהמות לא מודיעים מראש וגובים תשלום בכל מקרה, 09/01/12 12:12

  • 15.

    המחיר לנסיעה בודדת 6.60ש' - מחיר מטורף. אין פלא שהרכבת ריקה. (ל''ת)

    -, 07/01/12 11:47

  • 14.

    רכבת ארורה ומקוללת הרסתם חיים של מאות אלפי ירושלמים (ל''ת)

    תושב פסגת זאב, 06/01/12 13:29

  • 13.

    זה נהוג אפילו ברכבת התחתית של לונדון.

    C-cyclist, 05/01/12 21:44

    יש קווים שבהם זה ממש נפוץ:

    בקו הויקטוריה יש רכבות שמסתיימות בסבן-סיסטרז ולא ממשיכות עד וולת'האמסטו

    בקו הפיקדילי יש רכבות שמסתיימות בארנוס-גרוב ולא ממשיכות עד לקוקפוסטרס

    יש קווים שבהם זה נדיר יותר אבל קורה בתחנות קבועות:

    בקו הצפוני הרכבות על ענף היי בארנט מסתיימות לעיתים רחוקות בארצ'ווי

    בקו היובל הרכבות מסתיימות לעיתים רחוקות בווילסדון-גרין

    אני בטוח שמי שמכיר מערכות מטרו אחרות יכול להוסיף קווים ותחנות לרשימה.

    • יחי ההבדל בין הרקבת הקל(ל) לבין ה-Tube בלונדון

      אורן, 05/01/12 23:37

      אני גרתי כחמש שנים בלונדון ואכן יש קווים ב-Tube הלונדוני שלא מגיעים לתחנה הסופית,אבל הנוסע יודע זאת מראש כי שם התינה אליה הרכבת מיועדת מופיע בחזית הרכבת וכך מי שצריך תחנה סופית אחרת יודע על איזו רכבת לעלות ולא מופתע כמו שקורה ברקבת הקל(ל)ה...חברת סיטי פאס תתחילו לתת לירושלמים שירות כמו בחו''ל במקום לשלוח את הדובר שלכם בתגובה עילגת שמביישת את האינטלגנציה.

  • 12.

    הרכבת הקלה

    דעתנית, 05/01/12 17:58

    רכבת תקלה וקללה!חבל לי על הסוחרים שעסקיהם-פרנסתם נהרסו ומרכז העיר פחות תוסס.נכון, המראה דקורטיבי מאוד,הקרונות יפים,לפרנסי העיר-שהחליטו להכניס לעיר פיתוח-הייתה כוונה טובה,אך לדעתי, בכל זאת היא(הרכבת)מיותרת.

  • 11.

    רקבת קל(ל)ה

    אורן, 05/01/12 17:25

    חבר'ה,במקום להתלונן תעשו מה שאני עושה...לא משלם לרקבת מהרגע שהתחילו לגבות תשלום.יש אלף שיטות איך להתחמק מהמבקרים.לא מגיע להם גרוש עד שהשירות לא ישתפר כולל הכנסת ה''רמזורים החכמים'' בכל הצמתים!!!!

  • 10.

    כך ניראה כל מה ש-כץ שר התחבורה נוגע בו !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רק הליכוד יכול, 05/01/12 16:42

  • 9.

    רקבת ה(ת)קלה

    הקטר מסריח מהראש, 05/01/12 13:46

    מה שטוב באירופה ומתאים למוסר העבודה שם,לעולם לא יתאים להתבזות התפקודית פה בארץ.

  • 8.

    כל זה עושה סיטי פאס כדי לחסוך כמה אגורות

    קוקו, 05/01/12 10:38

    הרכבת הרי יכולה להמשיך לפסגת זאב ואז לחזור ריקה לדיפו, אבל, אבוי, יצטרכו לשלם לנהג עוד רבע שעה עבודה.
    חצופים ברמה!

  • 7.

    תארו לכם שזה קורה בנסיעה באוטובוס

    בדיחה, 05/01/12 10:26

    כמה תחנות לפני היעד הנהג מחנה את האוטובוס, מסתובב אחורה ואומר לנוסעים שנשארו: ''מצטער, אין מספיק נוסעים. אני עוצר כאן''.

    • זה דווקא קורה

      עדי, 05/01/12 14:10

      כשבמקום לנסוע על אלנבי (ת''א) הם חותכים באופרה לים. פחות רמזורים, פחות פקקים. הנוסעים יורדים ומחכים לקו אחר או הולכים ברגל. ואין כרוז לפני, רק ברגע האחרון.

  • 6.

    מי מסוגל לפתור את החידה שבתגובת הדובר של סיטיפס?

    החידה היומית, 05/01/12 10:21

    תגובת סיטיפס:

    ''כדי לשפר את השירות לנוסעים, החליטה 'סיטיפס' כי במקום להסיע רכבות חזרה לדפו כשהן ריקות, הן יפעלו במתכונת מצומצמת.'' והחידה - איפה פה השיפור בשירות? אולי תאיר את עינינו, דובר יקר?

    יותר נראה לי נכון לתאר זאת כך: לא משתלם לכם לתת את מלוא השירות שעבורו משלמים לכם, ולכן אתם חוסכים על גב הנוסעים.

    גם הטענה שהנוסעים מקבלים הודעה על קיצור המסלול מראש נראית מופרכת. מי בדיוק מודיע להם את זה? עשרות הדיילים שמסתובבים על הרציפים בירושלים? ואם עליתי על הרכבת ואז שמעתי את ההודעה - מה זה עוזר לי בדיוק? בכל מקרה אני צריך לחכות לרכבת נוספת.

    • לגבי נוסעים עד הגבעה הצרפתית, זה בהחלט שיפור שירות. (ל''ת)

      משה, 05/01/12 17:28

  • 5.

    בדיחה שרקבת הקללה עדיין נוסעת

    ראש עיר אמיץ כבר היה עושה משהו, 05/01/12 09:41

    אבל אין ראש עיר
    אין רכבת

    חכה ברקת , בבחירות הבאות אנחנו החילונים נצביע עבור הפיל בגן החיות
    רע יותר לא יכול להיות
    ואפילו שהוא זז לאט עדיין הוא מתקדם...

  • 4.

    כמה מיליארדים ביזבזו....ממש בדיחה! (ל''ת)

    בדיחה??, 05/01/12 09:31

  • 3.

    רכבת התקלה

    אברי, 05/01/12 09:23

    רצף של בעיות, הרכבת הזו.

  • 2.

    סיטיפס מטעים: הנוסעים לא מקבלים הודעה על כך מראש

    אייל, 05/01/12 09:12

    נסעתי כמה פעמים ברכבת כזו, וה''הודעה מראש'' ניתנת מקסימום תחנה אחת לפני הגבעה הצרפתית.
    מעבר לכך, בשילוט האלקטרוני (בתחנות ועל הרכבת) כתוב שיעד הרכבת הוא תחנת ''חיל האוויר''. למה הם לא מסוגלים לכתוב בשלטים שהיעד הוא הגבעה הצרפתית??

    • נכון! וזה קרה לי כבר פעמיים בין 9 ל-10 בבוקר! (ל''ת)

      מטרונית, 05/01/12 14:12

  • 1.

    שקר הנוסעים לא מקבלים על כך הודעה מראש רק במהלך הנסיעה.

    שרון, 05/01/12 09:00

    קרה שביתי קבעה עם חברתה בשעות הערב בפסגה ונאלצה לרדת במקום שהיא לא מכירה ולהמתין לרכבת אחרת ממש חוצפה במהלך הנסיעה רק מודיעים שהרכבת לא ממשיכה מאלצת את הנוסעים לרדת ולהמתין עוד זמן עד שתואיל בטובה רכבת אחרת לאסוף אותם ליעדם.בזבוז זמן אדיר.וגם הפרה של מסלול נסיעה מיועדת.טעון תיקון דחוף וגם התנצלות ופיצוי.

    • לא רק זה - על הרכבת שילוט חיצוני מאיר וברור לפיו היעד הוא ''חיל האוויר''

      ירושלמי, 05/01/12 10:03

      זה לא רק שלא מספרים לנוסעים שהרכבת לא תגיע עד פסגת זאב - פשוט מטעים אותם.

      מה יותר פשוט מכך שעל הרכבות שנוסעות רק עד הגבעה הצרפתית יהיה כתוב מבחוץ שהיעד הסופי הוא הגבעה הצרפתית ולא חיל האוויר?