• 30.

    אני לא מאמינה כמה ילדים יכולים להיות רעים!!!!!!!!.....

    ילדה בכיתה ו', 16/06/12 14:29

    אני לא חושבת שילד כמוני, בגיל שלי, יתקוף סתם ככה מורה, אני חושבת שהיא עשתה לו משהו שגרם לו כול- כך לשנוא אותה....
    אבל זה עדיין לא מצדיק את ההתנהגות של הילד!!!
    ההורים של הילד צריכים לדבר עים ילדם ולברר את העניין....

  • 29.

    חרדים אסון לעיר !!!!

    אמא לילדים נורמטיביים, 04/01/12 07:34

    החרדים הם מכה לעיר אסור לתת להם להרים ראש בעיר גם ככה נתנו להם יותר מדי יש להקפיא להם את כל התקציבים יש ערים מיוחדות לחרדים אלעד בית שמש בונבון בשבילהם שיתנו גז ומהר אני לא מוכנה לממן את הכתות שלהם בעיר

  • 28.

    מורתי

    יחי, 01/01/12 11:48

    אנו עסוקים בחרדים אל תפריעי לנו

  • 27.

    הדרת מורות

    אילן, 01/01/12 10:38

    החינוך החילוני פשט את הרגל החילונים עושים הדרת מורות

  • 26.

    חבל שלא מראים את הפנים שלה וככה הייתם מבינים איזה מכשפה!!!

    אמא של ילדה מהכיתה, 01/01/12 09:25

    16 את כל כך צודקת. תשאלו מה באמת עושה המורה בשביל להביא ילד מסכן והוא כולה בן 12 למצב כזה שעד שנה שעברה היה ממצטייני הכיתה אהוב ונערץ.חייבת לציין שהילד גדל במשפחה חמה אוהבת ותומכת. כשאני שומעת על ילד שנידו אותו ושעשו עליו חרם אני מזדעזעת אז מה ניתן להגיד או איך אפשר לשפוט את המסכן כאשר מי שדואגת להחירמו זאת המורה שלו בכבודה ובעצמה. עולות המון שאלות איך מקרה כזה בכלל קורה אבל תשפטו בעצמכם. איך אתם הייתם מרגישים בתור ילד אם המחנכת שלכם הייתה עוברת בין התלמידים ודואגת שאף ילד לא יתקרב לאותו ילד. מורה שאומרת שזה או היא או אותו תלמיד. מורה שמוציאה מפיה משפטים כגון: ''מי שלא יעשה מה שאני אומרת אני אקח את התיק שלי ואלך מהכיתה'' ''הורה שיעיז להתעסק איתי אני אכנס בו'' (ועושה תנועות של דפיקה בעזרת היד) ''אני לא קוסמת אני כוסעמק'' ''עשיתי לכם טובה שאני איתכם חבל שלחתי את הכיתה הזאת'' אציין כי הכיתה הנ''ל עברה משבר בשנה שעברה מה שגרם להחלפת מורה באמצע השנה. עוד אציין כי הבת שלי הייתה נוכחת באותו מקרה והיא פשוט מספרת שהמורה ממש חיפשה אותו ושהכל הצגה. אז תשפטו בעצמכם ותבינו איך הילד המתוסכל הזה לא יגיב ככה

    • מזעזע מה שאת מתארת (ל''ת)

      הורה, 04/01/12 20:23

  • 25.

    חבל שלא מראים את הפנים שלה וככה הייתם מבינים איזה מכשפה!!!

    אמא של ילדה מהכיתה, 01/01/12 08:59

    16 את כל כך צודקת. תשאלו מה באמת עושה המורה בשביל להביא ילד מסכן והוא כולה בן 12 למצב כזה שעד שנה שעברה היה ממצטייני הכיתה אהוב ונערץ.חייבת לציין שהילד גדל במשפחה חמה אוהבת ותומכת. כשאני שומעת על ילד שנידו אותו ושעשו עליו חרם אני מזדעזעת אז מה ניתן להגיד או איך אפשר לשפוט את המסכן כאשר מי שדואגת להחירמו זאת המורה שלו בכבודה ובעצמה. עולות המון שאלות איך מקרה כזה בכלל קורה אבל תשפטו בעצמכם. איך אתם הייתם מרגישים בתור ילד אם המחנכת שלכם הייתה עוברת בין התלמידים ודואגת שאף ילד לא יתקרב לאותו ילד. מורה שאומרת שזה או היא או אותו תלמיד. מורה שמוציאה מפיה משפטים כגון: ''מי שלא יעשה מה שאני אומרת אני אקח את התיק שלי ואלך מהכיתה'' ''הורה שיעיז להתעסק איתי אני אכנס בו'' (ועושה תנועות של דפיקה בעזרת היד) ''אני לא קוסמת אני כוסעמק'' ''עשיתי לכם טובה שאני איתכם חבל שלחתי את הכיתה הזאת'' אציין כי הכיתה הנ''ל עברה משבר בשנה שעברה מה שגרם להחלפת מורה באמצע השנה. עוד אציין כי הבת שלי הייתה נוכחת באותו מקרה והיא פשוט מספרת שהמורה ממש חיפשה אותו ושהכל הצגה. אז תשפטו בעצמכם ותבינו איך הילד המתוסכל הזה לא יגיב ככה

  • 24.

    למה לא מציינים שזה בי''ס חילוני? אם היה דתי היו מדגישים! (ל''ת)

    איש חכם, 01/01/12 01:07

  • 23.

    ''היא רק מורה''''מה קרה?'' (ל''ת)

    חרד מאוד, 01/01/12 00:53

  • 22.

    הורי המפלצת צריכים לפצות את המורה במאות אלפי ש''ח. (ל''ת)

    ירושלמי, 01/01/12 00:11

  • 21.

    ילד כזה הוא פצצת זמן.מי שבכיתה ד מכה מורה

    אלכס, 01/01/12 00:02

    יכןל לקפח חיי אדם כשיהיה מבוגר יותר. הרשויות חייבות להתעורר ולהגיב בחומרה

  • 20.

    קול ברמה נשמע...

    הנרגש, 31/12/11 22:50

    אני חש צורך עז למחות על אירוע כה חמור של הדרת מורות (סוג של נשים, אתם יודעים...) מן המרחב הבית-ספרי. אני קורא לכל החרדים ...לגורל המרחב הציבורי במדינה, לצאת להפגנת ענק במחאה על ההקצנה. ולכל כלי התקשורת לפרוץ בשלל מהדורות, מבזקים, ראיונות, חיבוקי דב וכיו''ב (חרוז), כדי להתריע על הסכנה האורבת לפתח. נו... קדימה... למה אף אחד לא זז? הלו...????

  • 19.

    הפיתרון - לחייב את ההורים באחריות פלילית

    טל, 31/12/11 22:39

    הורים מאפשרים היום ''ליהלומים שלהם'' לעשות ככל העולה על רוחם, בשל כך הילדים של היום פרקו כל עול, ומערכת החינוך חסרת אונים מולם.

    אי אפשר להעניש ילד בחומרה, בטח לא בדין פלילי, וגם אין זהו הפיתרון - אנו הרי רוצים לחנך ילדים, לא להעניש.

    לכן לדעתי הפיתרון הוא לחייב את הורים באחריות פלילית על מעשי ילדיהם.

    שילד זורק כיסא על מורה, שאביו יעמוד לדין. אני בטוח שבפעם הבאה הילד כבר לא יעיז לזרוק אפילו עטיפת מסטיק.

  • 18.

    תלמיד כזה יש להלקות בפומבי , עם שוט לח 39 מלקות

    השוט הוא המחנך הטוב ביותר, 31/12/11 22:37

    וזו לא בדיחה ! אם פעם אחת ילקו תלמיד סורר כזה,שהוא בעצם עבריין אלים מטורף,אף אחד לא יעיז להתנהג בצורה דומה !

    • כנראה שאתה מזוכיסט רציני

      סטודנט, 01/01/12 02:10

      השוט הוא המחנך הטוב ביותר?
      אני חושב שצריך להעביר אותך לוועדה לבדוק שהילדות שלך היתה שונה משלנו ושלך כנראה באמת הרביצו עם שוט..ועד לח..ועוד 39... חחח הייתי אומר שבטח יש מקומות כאלה שאתה יכול לשלם בעד זה. אז תהנה לך (אאוץ')
      או שסתם היתה לך פנטזיה כזאת עם המורה שתכה אותך (תלקה אותך לדבריך)

    • אני בעד (ל''ת)

      יחי, 01/01/12 11:50

  • 17.

    יש להשיב לשימוש את ה''מוסדות'' לילדים ונוער עבריינים

    נ, 31/12/11 22:35

    ולהקל מאוד את האפשרות לשלוח לשם ילדים ונוער.

    מובן שעל כל אחד כזה שיישלח לשם מיד יזעקו ההורים שמדובר ב''מלאך קטן וטהור, שלא רצה לעשות רע לאיש מעולם, אפילו בזבוב לא היה פוגע'', ושמדובר בטעות של רגע, במעשה משובה ילדותי, בחוסר שיקול דעת וכו'. אה, וכמובן ידאגו להכפיש את המורים המעורבים ולמצוא כל מיני ''שלדים'' מעברם האפל, אמיתיים או פיקטיביים, ולהדגיש עד כמה שהם מחמירים וקפדנים וקשים עם התלמידים שלהם, ושבעצם כל התלמידים שלהם סובלים נורא ונאלצים למצוא דרכים כאלו לפרוק את המתחים הנוראיים שצברו, ושזו בכלל לא הפעם הראשונה, ושזו בעצם, בכלל, אשמתם של אותם מורים ולא של התלמידים המתוקים, ושבעצם המורה היא זו שהפעילה אלימות, בעזרת אצבעה הקטנה, כלפי הכיסא שהניף התלמיד - רק לשם הגנה עצמית, כמובן.

    ובכל זאת אם אנחנו רוצים חינוך איכותי לילדינו, ושחוק זכויות התלמיד משמעותו תהיה גם זכותו של התלמיד ללמוד, ולא רק זכותו לעשות כל מה שברצונו, כולל להפריע לכולם, כולל לנהוג באלימות, כולל הכל - בלי שום אפשרות ריאלית להיענש על כך - אם אנחנו רוצים במערכת חינוך בריאה, יש להחזיר את המוסדות לתלמידים אלימים ועבריינים.

  • 16.

    צריך לבדוק מה עשתה המורה שגרם לתלמיד להתנהג כך,מורות יכולות להיות מנוו (ל''ת)

    אלי, 31/12/11 22:34

    • TEACHERS TODAY

      ERAN, 01/01/12 01:21

      YES YOU ARE RIGHT ,WHAT DID THE TEACHER DO TO MAKE HIM LOOSE HIS COOL.

  • 15.

    ילד בכתה ו תוקף באלימות. מעניין מה יהיה כשיגדל (ל''ת)

    ומעניין מה הוריו עושים. נדרשת ענישה חמורה ופיצוי, 31/12/11 22:26

  • 14.

    האם תקיפת מורה זאת לא הדרת נשים (ל''ת)

    כ, 31/12/11 21:58

    • headline

      david, 31/12/11 22:57

      you forgot to write Hiloni attacks teacher?

      or only when a Haredi you write, why do you discriminate????

      your education system is sick and this is the fruits you get

  • 13.

    אפוא הממשלה והתקשורת על פגיעת מורות ''הדרת נשים''

    עי, 31/12/11 21:56

    על יריקה עושים בלאגן . על פגיעת מורה וחילונים שטובעים ורוצחים את ילדיהם כולם שותקים

  • 12.

    אחלה חינוך יש לכם החילונים (ל''ת)

    אבי בלום, 31/12/11 21:52

    • שב בשקט תעוף לאלעד חוצפן (ל''ת)

      רונית חילונית קונה בשבת, 04/01/12 07:36

  • 11.

    נו באמת , אין דברים יותר חשובים לעסוק בהם ?

    Avi Ecuador, 31/12/11 21:46

    חוץ מזה, חבל שלא מביאים גם את עמדתו של התלמיד ולשמוע מה גרם לו לנהוג כך. כנראה שהגיע לה

    • אתה חיי בסרט רע,תגובה של התלמיד?? (ל''ת)

      קובי, 31/12/11 22:48

  • 10.

    רק קדמן הרס את התשתית לחינוך וזה רק פרי הבאושים

    מואיז, 31/12/11 21:34

    רק קדמן הרס את התשתית לחינוך כשגונן בצורה גורפת על כל ילדי ישראל המתוקים ומנע מהם חינוך אמיתי
    אינני מתכוון להרמת יד אבל חינוך כפי שבא לידי ביטוי בחזונו של קדמן הפך ילדים לערסים קטנים חסרי תקנה
    יתרה מכך ואת זה אנחנו עדיין לא השכלנו להבין....שאר ילדי הכיתה רואים כיצד ילד שפגע במורה במכוון ממשיך ללמוד באותו בית ספר ומה המסקנה שהילדים למדו? שמותר לעבור על החוק כי ממילא לא יפגעו בהם..הם החיות המוגנות של קדמן האידיוט
    רגע..מוכרת לכם התופעה שישראלי צעיר עובר על החוק ביודעין? את זה הוא למד בבית הספר בחסות משרד החינוך במקום להיות מופנה לפנמייה סגורה ולא ללמוד לבגרות

  • 9.

    לא רק הילד, אלא גם ההורים צריכים לשלם מחיר גבוה, ולהתחנך! התנהגותו של

    א, 31/12/11 21:10

    התלמיד היא תוצאה של החינוך הקלוקל או חוסר החינוך של הוריו!

  • 8.

    מה זה היכה אותה קשות? והאם מדובר באירוע חד פעמי?

    דן, 31/12/11 20:18

    לא שצריך או יש כוונה להצדיק אבל יש גם פרופורציות לכאן ולכאן. הוראה איננה מקצוע קל ומדור לדור קשה יותר להתמודד אך אולי ממקרה אחד לא צריך למהר ולהגיע לקביעות נחרצות וקיצוניות יותר מפני הדברים עצמם?.

  • 7.

    דם חרדי זורם בעורקיו של הילד (ל''ת)

    avi, 31/12/11 20:18

    • סורי להוציא אותך מהבועה, אצלינו לא מכים מורים וגם לא הורים (ל''ת)

      אחת, 31/12/11 21:42

      • כי אם יוצא שחרדי רוצח, אז ישר הוא כבר לא חרדי

        דג, 31/12/11 22:19

        ודרך אגב המגיב avi נשמע לי כמו ערס טיפוסי שהיה מכה מורה בעצמו, והוא מנסה להעביר את האשמה מבני תת-תרבותו לחרדים.

    • בדמו זורם דם חילוני טהור- קראו עד הסוף

      ד. ליאל, 31/12/11 21:54

      כי אם היה חרדי זה לא היה קורה . מעניין באף בית ספר חרדי לא בודקים בכניסה את הילדים אם יש להם סכינים או סמים או אולרים וכדומה .
      כמו שבודקים בציבור החילוני .
      לא יעזור שום דבר עם כל ההסתה החינוך החרדי מצליח והחילוני פשט את הרגל

    • אנטישמי (ל''ת)

      יוסי, 31/12/11 22:03

  • 6.

    תביעה אזרחית נגד הואי הערס הקטן

    שי, 31/12/11 19:22

    תגישי תביעה אזרחיתבסכום הכי גבוה שתוכלי - הגיע הזמן שהערסים יעמידו את הבייבי ערס במקומם וזה לא יקרה עד שלא ייפגו בכיסיהם.

  • 5.

    המקרה ארע לפני שבועיים ולא הגיע כלל לתקשורת, כנראה

    מורה, 31/12/11 17:55

    ''תלמיד תקף מורה'' זה לא חדשה סנסציונית...

  • 4.

    חרא של מקצוע,מכל בחינה שהיא,תנאים פיזים,כסף,שחיקה (ל''ת)

    גל, 31/12/11 16:49

  • 3.

    לצערי כשתלמידים תוקפים תלמיד אתם המורים אדישים

    להילחם באלימות, 31/12/11 16:34

    אז עכשיו אתם חוטפים אותה . אסור להיות אדיש בשום מקרה לא בתקיפת תלמיד ולא מורה .צריך להילחם בתופעה עוד כשהילדים קטנים

  • 2.

    חיים אביטן ראש העירייה הכושל:הפעם באמת תקבל את פרס החינוך

    כלימו, 31/12/11 16:14

    אין דבר שחדרה לא נכשלת בשבע השנים האחרונות מאז חיים אביטן התישב בקומה ג בבית העירייה אותו יום שחור להווה והעתיד של העיר.

    • חיים מצליח

      צביקה בית אליעזר, 01/01/12 10:09

      להאשים את חיים בירידה בכבוד להורים מורים זו חוצפה הילדים של היום לא מכבדים את ההורים ורואים בהם מחלבה לכסף אייפון חדיש מלברו ונעליים וגינס אופנתי במאות שקלים וכבוד אפס באים לבית הספר להעביר את הזמן אתם חושבים שהמורים נותנים חינוך לא בבית הספר החינוך בא מהבית הנוער מנצל את אוזלת היד של ההורים והמורים מפחד אלימות סמים זה נחלתם של הנוער של היום הבעייה היא לא רך בחדרה

      • מערכת החינוך בחדרה רקובה מהיסוד

        צביקה בזק, 01/01/12 11:17

        ילדים הולכים לבית הספר ללאט חשק ולאחר שעות בית הספר א5ין שם דבר לעשות בעיר.כספ0י העירייה מבוזבזים על מערכת לא יחעילה ושורפת כספים
        זה מחזיר אותי לתקופה האפלה של בזק

  • 1.

    חבל שהכל מצוץ מהאצבע. האמת הפוכה וכרגע ידועה לכל התלמידים

    1, 31/12/11 15:58

    בכיתה ולהוריהם. בקרוב כולם ידעו.לא הייתי מוכן שהמורה הזאת תלמד את הבן שלי.

    • הכל מצוץ מהאצבע?בא למד אותנו באמת מה קרה שם

      דני, 31/12/11 21:44

      אם אכן בידך מידע שאיננו יודעים עליו מדוע אתה לא חולק את המידע?
      או שהכתבה היא שיקרית או שאתה מטעה כעת בכוונה.
      מחכים להבהרה אמיתית ממך

    • האמת לא יכולה להיות הפוכה

      צבי, 01/01/12 00:34

      תלמיד לא תוקף מורה, נקודה!!!
      רק אדם בעל ערכים רופפים ומוח רופס יכול לטעון אחרת,כי אם אני ממשיך בקו הזה ,אפשר גם להכות הורים כי הם מה זה מעצבנים,וגם לתת בעיטה לסבתא, וגם לשדוד קשישים-כי מה החיים שלהם כבר שווים.
      את אמא לא ראויה! מי שלא תהיי
      ולא,אני דוקא לא מורה.

    • ר' תגובה 17

      נ, 01/01/12 00:37

      הדמוניזציה של המורה ע''י קרוביו של הילד המלאך, המתוק והטהור שמעולם לא פגע אפילו בזבוב - צפויה כמו זריחת השמש בבוקר.

      ברור - זו הרי בעצם אשמתה של המורה, היא לא הותירה לתלמיד המסכן שום ברירה פרט להשלכת הכסא לעברה.

      חוק זכויות התלמיד פשוט מגונן כל כך על המורה ונותן לו כל כך הרבה חופש פעולה עד כדי אפשרות להתעמר בתלמידים, ואינו מאפשר לתלמידים להגיב או לפעול באופן כלשהו, מבלי להיענש ולעמוד על כך לדין, נכון?

      אה, לא - הפוך.

    • כמה שאתה צודק

      אמא של ילדה מהכיתה., 01/01/12 09:24

      גם הבת שלי טוענת שהכל הצגה והיד בכלל לא מגובסת אלא חבושה. הילד לא זרק עליה שום כיסא אלא רק בעט בו. מה שגרם לכיסא לעבור ליד היד שלה ולשפשף לה את האצבע. פשוט הצגה שלמה. (לא שאני מצדיקה את המקרה אבל במקרה הזה המורה הזאת פשוט לא מפסיקה להתעלל בילד המסכן הזה) כמה שאתה צודק צריך לשמוע את ילדי הכיתה ופשוט להבין את גודל הזוועה ילדים מפוחדים ושותקים כי אחרת אוי להם מהמורה שלהם. פשוט אסון!!! מי יודע אולי משהו טוב פשוט קרה כי בעצם נפתחה תיבת פנדורה ע''י הילדים ומגודל הזוועה פשוט יעיפו אותה.