• 6.

    מניעת תאונות דרכים

    אלחנן, 31/12/12 11:36

    לכבוד
    שר מתחבורה והבטיחות בדרכים
    מר ישראל כץ
    שלום רב

    הנדון : מניעת תאונות דרכים

    ביטול תאונות דרכים לא קשה לביצוע מכוון שמערכת דומה עובדת כיום במגזר החקלאי . המערכת החקלאית אפילו מורכבת יותר מזו הנחוצה לתעבורה . ולכן ניתן להפעיל את המערכת התחבורתית במיידי . אני מדבר על שימוש ב- Precision Farming לצורך Precision Traffic . בחינה מתמטית של המעבר מעלה כי התעבורה המדויקת מורכבת פחות מזו של החקלאות המדויקת מתוך הכלל הידוע כי במשטח יש אין סוף קווים . והרי חקלאות עוסקת בשטחים ותעבורה במסלולים או קוים . מערכת התעבורה המדויקת מחנכת ומחדיר תרבות נהיגה . מערכת התעבורה המדויקת תקצר את אורך זמני הלימוד לסדרי גודל של חודשים . צורת החינוך במערכת המוצעת היא בדומה להוספת מאות אלפי שוטרי תנועה . המערכת עובדת על בסיס חונכות אישית . לכל נהג סורר יוצמד ''שוטר חונך'' . השוטר יהיה כמובן שוטר ווירטואלי אבל יהיה בנוכחות מלאה . ''אפקט האח הגדול'' מטופל ביסודיות והשוטר הווירטואלי יופיע רק כאשר הנהג עובר עברה.
    פרטיות האזרחים תשמר בקפדנות ולא ירשם ולא ישמר כל מידע הקשור לנהגים הנוהגים כחוק . יש לי הרגשה לא נעימה כי ניתן להציל מאות אנשים בשנה ולא מצילים .
    לכך נלווים הפצועים באלפים וכן הפסדים כספיים ניכרים . כיום ניתן להפעיל מערכת מצומצמת בסדר גודל של עשרות רכבים להדגמת ייתכנות . כל הכלים קיימים ולא משתמשים בהם . המערכת תעזור לשוטרים בזיהוי עברייני תנועה ובכך תעזור באכיפת החוק והקטנת הפגיעות בנפש וברכוש . הנהגים יבינו עם הזמן כי לא ניתן להתחמק מידי החוק כאשר כל עברה תזוהה ותתועד. הבנה זו היא הדרך החינוכית בה ניתן לגרום לנהגים לא לבצע עברות ולהתנהל בכבישים על פי החוק והסדר המתאימים לתנאי הדרך .
    Traffic Precision המבוסס על Precision Farming נותן פתרון הכולל את כל התחומים בנהיגה והחשוב ביותר הוא חנוך הנהגים . Precision Traffic משמש מדריך נהיגה , מלווה נהיגה , חונך נהיגה , שוטר ושופט . הדו''ח נישלח ישירות לנהג על פי הכתובת הרשומה במשרד התחבורה . לצערנו על מנת לשמור מרחק לא מספיקה התרעה , הנהג חייב להאט ולהגדיל את המרחק מהרכב מלפנים . שמירה על מרחק מתאים מותנת ברצון הנהג , בלשון אחרת חינוך . אין הרתעה ללא ענישה . אני מוכן להתייצב בכל מקום ובפני כל פורום על מנת להסביר את המערכת המוצעת ולענות על שאלות, ככל שאדרש.

    תודתי נתונה מראש על כל עזרה בקידום הנושא .

    כתובתי : ת. ד. 75 תמרת 36576 .
    נייד : 6241523 – 050
    בברכה
    אלחנן שוחט

  • 5.

    ליקויים תעבורתיים אין ספור

    דוד, 05/05/12 11:45

    הכבישים ברובם מוזנחים.מעבריי חצייה מסוכנים.כבישים דו-סיטריים לא עבירים היות וחוני בשניי הצדדים.ומעל לכל את רחובה הראשי של העיר חוצה תחבורה כבדה. בשום קרייה אחרת זה לא קורה.אין כל צורך תעבורתי בכך. ישנן אלטרנטיבות כביש 70 לצומת סומך וכביש גילעם-אפק.אך לאיש בבניין העירייה המצב אינו היות ואינם מתגוררים לאורכו של רח' העצמאות. בעיקר סובלים התושבים המתגוררים סמוך לצומת ביאליק-שפרעם. רעש וזיהום אוויר זה מנת חלקם. כן, אני יודע שלפרנסיי העיר תשובה ותענתם שלופה כי הנושא יבוא על פתרונו עם פתיחתו של כביש עוקף קריות.נחיה ונראה,אני סקפטי.

  • 4.

    בדיקה מעמיקה של ראש העיר

    יאיר, 28/04/12 06:09

    בדיקה מעמיקה של ראש העיר מינוייו וכיצד הוא הצליח לצבור נכסים כה רבים מחייבים חקירה יסודית למען נקיון השלטון הציבורי ומוניציפלי בישראל

  • 3.

    מצחיק שאלו הליקויים שמבקר המדינה ראה לנכון לבדוק

    תחפור חביבי! תחפור!, 04/01/12 21:19

    תמצא עוד כמה ''ליקויים''

  • 2.

    יעקב פרץ

    אריקו, 24/12/11 14:56

    יעקב חביבי, אל תשים לב. תמשיך כרגיל, תמשיך לצפצף על כולם, כל המתחרים שלך הם גמדים לעומתך, תמשיך לצפצף על המערכת. אין סכנה שמישהו אחר יבחר במקומך לראשות העיר.

    • הנה עוד תוכס ששומר על השמנת (ל''ת)

      קוקוריקו, 24/12/11 18:23

    • תמשיך ללקק

      דודו, 05/05/12 13:47

      נראה שאתה נהנה מהליקוק שלך.ביידיש (אתה בטח לא מבין) קוראים לזה תוחס-לקר.מבחינתך צרת האופק העיקר הוא שראש העיר נבחר. מה שהוא עושה או לא עושה אצל אחד כמוך זה לא חשוב. אז תמשיך ליהנות מהליקוק.

  • 1.

    קרית אתא הכי גרועה בישראל מבחינת תחבורה ממנה ואליה

    סער, 23/12/11 12:21

    לעיר יש שלוש יציאות בלבד, שאי אפשר להגיע אליהן בלי לעבור סיוט של פקקי ענק בתוך העיר עצמה.
    אחר כך מתחיל הסיוט השני של פקקים ענק נוספים בכבישי היציאה.
    נסיעה לקריה סמוכה הלוקחת ביום רגיל חמש דקות מתארכת בפקקים לארבעים דקות.
    בקרית אתא והסביבה כל שני וחמישי ניסגרים כבישים לחודשים ארוכים (מבלי שאיש יראה עבודה שם, העיקר לסגור כבישים לסגור נתיבים)
    אין איש בעיריה העומד מול החברה היוזמת עובדת ומאיץ בה להקל על הנהגים.
    אז מה עובדים על חוצה קריות, העיר היחידה הסובלת מכך היא קרית אתא, מדוע לא חושבים על סלילת כבישים זמניים במקום אלה שניסגרו. מדוע לא נותנים עדיפות ברמזורים לבאים מקרית אתא במעט כבישים שנותרו פתוחים.
    הלוווווו יש מישהו בעיריה הישנה הזאת???