• 127.

    עונשי מינימום של 10 שנות כלא למשתמטים, סרבנים וניפקדים,יעשו סדר במדינה (ל''ת)

    נתניהו, במקום לייבא סודאנים, יש להביא סוהרים רוסים, 23/12/11 11:49

  • 126.

    לא חייבים לגייס למילואים בכוח מי שלא רוצה. מימלא ......

    יחיאל כ''ץ, 22/12/11 02:25

    תרומתו תהייה אפסית. שישב בכלא צבאי את התקופה שנקרא לשרת.
    בלי לאיים .גם אני לא אהבתי את כל מה שפקדו עלי לבצע בסדיר ובמילואים.
    זו אינה תוכנית ''כבקשתך''. סרבן פקודה ישב בכלא.

  • 125.

    מי זה, ואת מי הוא מעניין? (ל''ת)

    כל אנרכיסט מלמיליאן?, 21/12/11 00:06

  • 124.

    ''נותן את גופו'' עלאק גיבור רודף פרסומת מוותר עליו מראש (ל''ת)

    gg, 20/12/11 23:48

  • 123.

    יופי אפשר לחשוב שהוא עד עכשיו כן עשה מילואים... (ל''ת)

    אחיה, 20/12/11 21:58

    • כן, הוא נהיה רס''ל מהקבע (ל''ת)

      דמוסתנס, 22/12/11 01:28

  • 122.

    כל חייל זוטר מקבל ראיון מקיף להבעת דעותיו בגלל מכתב עלוב שכתב???? (ל''ת)

    בושה, 20/12/11 19:51

  • 121.

    טוב שאתה לא מאשים את הממשלה במחסור בגשם

    ששון, 20/12/11 08:30

    הרי היית מוצא כל תירוץ שבספר כדי לא ללכת למילואים באמתלא של מחאה

  • 120.

    אם אתה רוצה למחות כנגד החוקים החדשים ישנן דרכים יותר טובות

    מילואימניק, 19/12/11 22:58

    נכונות מאשר להחליט להפר חוק ולהשתמט ממילואים. מילואים זה לא התנדבות אלא גם חוק, ברגע שאתה מפר אותו בקלות הדעת אתה מצעיד אותנו לכיוון של אנרכיה וזה כיוון לא נכון.
    אני חושב שקודם כל צריך למצות את האמצעים הדמוקרטיים בחסות החוק ולא נראה לי שעשית את זה וחבל. במקרה כמו מה שמוצג בכתבה ובלב כבד אני חושב שהכלא הצבאי שתשב בו הוא מוצדק.

  • 119.

    כל המפגינים ברוטשילד היו קולנוענים מסוג זה או אחר, או רק ההנהגה שלהם? (ל''ת)

    סתם מתעניין, 19/12/11 22:49

  • 118.

    כול הכבוד לך אתה איש אמיץ , צהל הפך מזמן להיות צבא להגנת

    שי, 19/12/11 22:29

    המתנחלים ולא צבא להגנת ישראל

  • 117.

    נסתדר בלי הפסקודניאק (ל''ת)

    סה''כ חובש, נוּ., 19/12/11 21:53

  • 116.

    ראוי שישב בכלא להרבה זמן (ל''ת)

    בוגדני, 19/12/11 21:29

  • 115.

    תתביישו!! קרליבך הציוני מתהפך בקברו שהאנטי ציוני הזה כותב בעיתונו.

    קרליבך, 19/12/11 19:06

    פשוט בושה

    • עוד מתנחל שתפס בעלות על הציונות (ל''ת)

      אתה וחבריך הבאתם את הגולה לארץ, 19/12/11 22:49

  • 114.

    כשהכותב הוא שמאלני קיצוני ושונא ישראל שישב על כך בכלא

    אבישלום, 19/12/11 15:51

    אין ספק שכתבותיו יהיו אוהדות מאוד ליצורים שכאלו.
    כבר כתבתי בעבר, חרפה למעריב שפושע מורשע הוא שכותב בעיתונכם. איכשהו קשה לי לראות את חגי עמיר מקבל אצלכם את האפשרות לכתוב טור. אבל אדון מטר שהינו שונא ישראל ובעד פירוק ישראל והפיכתה למדינת כל אזרחיה, שאימו בעד מחבלים רוצחי יהודים,ושהוא עצמו ישב בכלא והינו עבריין מורשע, הוא זה שכן כותב אצלכם

  • 113.

    אתה מתרומם שהעביר את השירות שלו בפלייסטיישן בתאג''ד (ל''ת)

    אור, 19/12/11 14:47

  • 112.

    שונאי שמאלנים - מה קרה לכם?

    יורהמממם, 19/12/11 14:05

    מה זה גל שנאת השמאלנים המטורף הזה?
    כל מי שלא מסכים עם איזה ימני הוא ישר ''שמאלן בוגד''?! אתם מאמינים לעצמכם? אתם באמת לא מכירים אף שמאלני? ירדתם מהפסים?

    35-60% מהאוכלוסיה שמאלנים, בטח לפי הקריטריונים שלכם. חצי מהצבא שמאלני, חצי מהמסים משולמים ע''י שמאלנים. אני שמאלני די קיצוני ושירתתי 5 שנים בצה''ל באהבה וגאווה.

    דיבורי השנאה האלה חולניים ומטופשים.
    הגיע הזמן להסתכל סביבכם ולהפסיק לפלוט סיסמאות מסוכנות.

    • מזכיר מאוד את שנאת השמאלנים לימין. ההתלהמות היא דרך חיים כאן. (ל''ת)

      מראה מראה שעל הקיר, 19/12/11 16:09

    • עשה טובה תגגל חגי מטר ותבין מי כתב את הכתבה... (ל''ת)

      אחי תבדוק מי כתב את הכתבה ותבין, 21/12/11 19:24

  • 111.

    עוד קורבן של שטיפת מוח שח עיתונאי השמאל.

    יהודה לביא, 19/12/11 13:19

    שטיפת המוח הזו יכולה להביא להתנהגות שמנותקת מהמציאות, ולכן עשויה להיתפס כשגעון.

  • 110.

    למות באוהלה של תורה כן ובאהלה של מחאה לא? (ל''ת)

    יובל, 19/12/11 10:53

  • 109.

    עוד הוכחה שהמחאה ה''חברתית'' הייתה פוליטית והונהגה ע''י שמאלנים (ל''ת)

    עמית, 19/12/11 10:51

  • 108.

    יפה מאוד ! (ל''ת)

    פסיפיסט, 19/12/11 09:46

  • 107.

    איש גדול...הוא וטטיאנה מצילים אותנו מידי עצמנו! לך בכוחך זה! (ל''ת)

    ולמרות זאת אנחנו טובעים, 19/12/11 07:50

  • 106.

    חתיכת אידיוט - למה לנסות לתקן עוול בעוול ?

    עדו, 19/12/11 07:07

    לך להפגין, הצבע למפלגה שהולמת דיעותיך, שלח טוקבקים, שכנע אנשים, אך אל תפר כללים וחוקים כי מתחשק לך.

  • 105.

    מידי פעם מפציעה קרן אור. כל הכבוד ג'וליאן! (ל''ת)

    חזי, 19/12/11 06:45

  • 104.

    לא כל שמאלן הוא משתמט !!!

    ענת, 19/12/11 06:11

    לעשות הכללות שכל שמאלני הוא בוגד במדינה ולחוקיה זה לא ענייני ולא מוצדק.
    אין לחייב אדם לעשות מילואיים\\סדיר ביחידה שנוגדת את מצפונו, כן יש חובה לחייב אותו בשירות למדינה במסגרת כגון שירות לאומי.
    וכמובן שאת הנ''ל יש להעמיד לדין כמו כל חרדי משתמט.

  • 103.

    מצידי שכל השמאלים יסרבו. שהצבא יהייה נקי משמאלנים.הכי בטוח..

    רונית, 19/12/11 03:36

    רק יתרום לביטחון.

  • 102.

    צודק לגבי גל החקיקה

    עבדיאל, 19/12/11 02:46

    אבל אין מקום בשלב זה לצעדים קיצוניים ומתריסים מעין אלה. אמנם הגל העכור והמסוכן הזה עלול להטביע את הדמוקרטיה שלנו בעתיד, אך לא מפרים חוק בשל נבואות וחששות. אם אכן החקיקה הזאת תעבור, והפאשיסטים יעברו לשלב הבא בהפיכה שהם מנסים לבצע, יהיה מקום לשקול צעדים יוצאי דופן.
    כרגע אין שום סיבה להפר חוק. אני מאוד חושש שמר פדר המבקש לברך יצא מקלל, ישפוך עוד שמן למדורה ויסייע להציג את אנשי השמאל כאוייב מסוכן וחתרני שיש להילחם בו עד חורמה (כשכל האמצעים, כמובן, כשרים).

  • 101.

    כל הכבוד! חזק ואמץ! (ל''ת)

    אריק, 19/12/11 02:26

  • 100.

    למי איכפת? המפתחות בפנים... (ל''ת)

    סע לשלום, 18/12/11 23:39

  • 99.

    נו שוין. עוד תל אביבי אחד. (ל''ת)

    אלי, 18/12/11 22:12

  • 98.

    עכשיו רק נתאר לעצמנו אם היה מדובר באיש ימין...

    רן, 18/12/11 22:11

    איש ימין שהיה מסרב למילואים בשל האידאולוגיה שלו(ועדיין אף אחד לא הוכיח שהשמאל עדיף אידאולוגית על הימין, אני חושב שהפוך), היה מוקע ובגלי צה''ל היו מבקשים הודעות גינוי משרי הממשלה. בוודאי שהוא לא היה זוכה לכזאת כתבה אימפוטנטית שמביאה את כל דבריו ללא שום מילה של ביקורת. לעזאזל, אפילו לא הוציאו את דבריו מהקשרם. אפילו תמכו בקביעתו שהחוקים הם אנטי דמוקרטים. האם אותו בחור מבטא את דעתם של הכתב והעורך גם יחד???

    • ''לעזאזל, אפילו לא הוציאו את דבריו מהקשרם.''

      אלעד, 19/12/11 13:14

      איזו תקשורת לא אחראית!

  • 97.

    כל הכבוד (ל''ת)

    יובל, 18/12/11 22:05

  • 96.

    כל הכבוד! (ל''ת)

    אילן, 18/12/11 22:04

  • 95.

    הכבוד והיקר לג'וליאן המוסרי והאמיץ.

    רמי נהרי, 18/12/11 21:33

    ואל תשים לב לכל הזבל הימני שגודש את מקומותינו.

  • 94.

    עד מתי מימון זר?! (ל''ת)

    השופט, 18/12/11 21:31

  • 93.

    כ-90% מאזרחים לא עושים מילואים, מה זה עוד אחד. (ל''ת)

    אלון, 18/12/11 21:07

  • 92.

    לצערי שירתתי איתו חלק מהשירות הצבאי

    מאוכזב קשות, 18/12/11 20:54

    ג'וליאן אוהב לשנוא דברים - הוא עושה זאת באופן עקבי להפליא.
    ג'וליאן היקר - אני ממליץ לך לעבור לגדה.... אם אתה רוצה אני מוכן לתת לך טרמפ.... רק תגיד!
    מתבייש שלפני 10 שנים הכרתי אותך - וחבל שאת המחאה שיכלה להיות הכי חשובה הובילו אנשים שלא באמת רצו פיתרון אלא התאהבו במחאה!!!
    עצוב!!!

    • כשתגיע לגובה עקב נעליו...תוכל לדבר...פחדן ומוג לב ששונא את מדינתו (ל''ת)

      רואה ולא מציל= שונא, 19/12/11 07:52

  • 91.

    איך מתקבלים להיות טוקבקיסט בתשלום?

    א, 18/12/11 20:43

    חסר לי קצת מזומנים, למישהוא יש פרטים?

  • 90.

    לא נשתוק יותר. אנשים בסוריה מקריבים את חייהם למען הופש (ל''ת)

    פנתר שחור, 18/12/11 20:40

  • 89.

    כל הכבוד, כן ירבו שכמותך (ל''ת)

    גיא הירשפלד, 18/12/11 19:38

  • 88.

    כל הכבוד ג'וליאן!! (ל''ת)

    לירון, 18/12/11 19:17

  • 87.

    הוא רוצה למשל שהאיחוד הארופי ישלוט בישראל ולא נבחרי העם

    בת ציון, 18/12/11 19:12

    תבדוק כמה כספ משקיעה כאן האיחוד האירופי ובריטניה כדי לשונות את השלטון הדמקורטי וכן כסף משקיעים באפריקה רבתית

  • 86.

    מוכן לתרום כסף למאבק שלך !

    אבי, 18/12/11 19:08

    אל תחת אל תפחד מהם . תראה כמה תמיכה תקבל

  • 85.

    רס''ל ?! קשקשן. אני חושב בדיוק הפוך ממך אז שאני גם אסרב ?!

    דע, 18/12/11 19:06

    הוא פשוט התאהב במחאה ובזעם.
    בסוף נסיים כמו מצריים.

  • 84.

    להפעיל את חוק השיפוט הצבאי ולמשל לכלוא אותו לשנים רבות (ל''ת)

    הוא הרי חרד לחוק - אז נדאג שהחוק יאכף, 18/12/11 18:37

  • 83.

    כל הכבוד

    עמיחי, 18/12/11 18:37

    באמת.
    מבריק.

  • 82.

    כן!!!

    דני, 18/12/11 18:25

    אני איתך ג'וליאן!
    חשבתי לעשות זאת בעצמי ולא הייתי בטוח שיהיה לי האומץ.

  • 81.

    כל הכבוד, ג'וליאן!

    דנית, 18/12/11 17:38

    אנחנו לא פיונים של שלטון דיקטטורי, כאן זה לא רוסיה ולא סוריה - וגם שם ראיתם מה שקורה בסוף.

  • 80.

    כל הכבוד!!שהעשירים יעשו מילואים,הרי המדינה רק דואגת להם (ל''ת)

    רמי, 18/12/11 17:14

  • 79.

    קשה להסכים וקשה לא להסכים. כדאי שהכנסת תתעורר ומהר........

    א.ד., 18/12/11 16:26

    מצד אחד הוא אומר אמת: המדינה מדרדרת הן בתחום החברתי והן בתחום החוקתי (הבטיחו לנו חוקה מעולם לא קיבלנו). יש מלא תוכניות לשילוב חרדים אבל הן לא יוצאות לפועל.ביטלו את מס העשירים. מעלים מיסים על עניים. כל מיני חוקים שמתעסקים בעיתונאים/משפטנים במקום ברווחת האזרחים. וכו' וכו'.

    מצד שני אי אפשר שכולנו נעזוב הכל כשלא נראה לנו. אידאולוג אחד שמסרב מטעמי אמונה (בהתנחלות או בת''א!) ניחא, אבל אי אפשר לסגור את הצבא.

    אבל מנגד, שוב, הממשלה והכנסת מתעלמים מהכל. מהפגנות, שביתות, עצומות, ועדות, כלכלנים..... זוכי פרס נובל....... מתעלמים הכל !

    מה עושים ?

  • 78.

    ג'וליאן, כל הכבוד! קול שפוי בתוך חוסר השפיות שמתרחשת מסביב! (ל''ת)

    איה, 18/12/11 16:02

  • 77.

    כל הכבוד!!!

    צ'ארלס, 18/12/11 15:59

    לא נהיה חיילים של צבא שהשתלטו עליו מתנחלים ופסיכים!!!

  • 76.

    משקרים לנו

    רס''ן במילואים, 18/12/11 15:56

    דובר צה''ל טוען (בכתבה):
    ''שירות המילואים מהווה את אחד מאבני היסוד בתרומה לחברה הישראלית''
    זהו שקר חצוף. שהרי אם זה היה כ''כ חשוב היו מוודים שאכן כולם תורמים. אבל כל עוד יש כאן אנשים מצפוניים שבאים ועושים (וכן, אני בתוכם) למה שהמדינה באמת תטפל בבעיות שלה?
    כל הכבוד גבר. אתה נותן לי השראה.

    • משקרים לעצמם

      הילה, 18/12/11 17:04

      ולא נותנים לעובדות לבלבל.

      עוד טוען דובר צה''ל (בכתבה): כי ''העובדה שהבקשה לא להתייצב למילואים נובעת מסיבות אידאולוגיות לא תשפיע על ההחלטה בנושא''.

      אפילו בבסיסם של דברים, מסתמן כי דובר צה''ל מתקשה להפנים כי מדובר בהחלטה ולא בבקשה וכי יפה ונכון להבחין בין השתיים.

  • 75.

    מעורר הערצה. (ל''ת)

    אזרח נבון, 18/12/11 15:53

  • 74.

    ג'וליאן, אנו מאחוריך. חזק ואמץ

    יוני, 18/12/11 15:29

    זהו.

  • 73.

    מגיע לו צלש

    בת אל, 18/12/11 15:16

    על אומץ לב, על יושר מוסרי.

    • כלום

      אבי קרן, 18/12/11 22:43

      פדר מנוול

  • 72.

    ''ימין''-להאחז במסורות מיושנות ולא רלוונטיות. ''שמאל''-פתיחות וקידמה

    תום, 18/12/11 15:07

    אנשים צאו מהסרט! אם לא נרפה מהדת, הפטריוטיזם, תאוות הכוח והשליטה, קידוש כל אותם אלמנטים חיצוניים המבדילים אותנו זה מזה- הציויליזציה האנושית תשמיד עצמה!
    אז וואלה, לפחות נוכל למלמל לעצמנו מזמורי תהילים בזמן שהספינה שלנו טובעת ולהתלהב שאנחנו ''העם הנבחר''.. אין גבול לטיפשות האנושית

    • תגיד את זה ל-150,000,000 ערבים שחיים מסביב וחפצים בהשמדתך.

      אכן אין גבול לטיפשות השמאלנית, 19/12/11 07:32

      אידיוט שחי על הירח ומוכן להרוג להרוג את כולנו בשם ההזיות האוטופיות שלו...

  • 71.

    חייל טיפש. (ל''ת)

    רואה צאן, 18/12/11 14:56

  • 70.

    צאן לטבח

    אבי, 18/12/11 14:53

    כל חוק שדורס מיעוטים, סופו ביצירת מדינה לאומנית. זה מה שהימין רוצה ולא אכפת לו שכשיסיימו עם המיעוטים ידפקו גם לו על הדלת. החוקים האלה מהדקים את החבל על הצוואר של כולנו. איך אפשר לא להבין את זה?

    • יפה מאוד (ל''ת)

      תום, 18/12/11 15:12

    • כמה שטויות העם בחר ימין קיבל שמואל שרון 2 מה עם החרדים שהם מיעוט (ל''ת)

      בת ציון, 18/12/11 19:15

  • 69.

    איך כבר תיראה כתבה של משתמט ?.... (ל''ת)

    בוזזזזזז, 18/12/11 14:48

  • 68.

    כנסו ותבינו

    מיצי, 18/12/11 14:41

    אין פה שום עניין של ימין או שמאל. ערך הדמוקרטיה עומד כרגע לנגד עיננו בסימן שאלה ענק שמא עוד שניה יימחק כל זכר לו.
    עיתונאים מפוטרים,ערוץ טלויזיה נסגר, חוקים גזעניים עוברים, חוקי השתקה והפחדה גם הם. איפה זה ייגמר? למה אתם מחכים?!
    אז קם אדם רציני, שלא יכל לעמוד מנגד ולתת יד לעוולה הקיומית שהיא זו המאיימת על חירותנו יותר מכל איום אחר ואומר - 'עד כאן.דיי. אני לא אשתף פעולה'.
    תכבדו אותו. היה לו את האומץ לעשות זאת, לקחת אחריות מלאה על מעשיו ולומר זאת.

    אין פה שום קשר לאנשי רוטשילד/עורכי וידיאו/אנשי שמאל.
    שיוון ערך האדם, החירות והדמוקרטיה עומדים מעל ערכי אדמה ושירות. תקלטו את זה כבר.
    צה''ל הוא צבא שמורכב מבני אדם ולא מרובוטים.

    תתעוררו על החיים שלכם ומהר.
    ג'וליאן, מצדיעים לך !

    • מיצי פיצי

      ישראל, 19/12/11 13:38

      צודקת ב 100%
      אבל עם הדמוקרטיה על לשונך, מדוע לא תתנו צנס לדמוקרטיה לעבוד והיא הבחירות שזהו האמצעי הדמוקרטי היחידי לשינוי תפיסות וחוקים אז לזה אני קורא קומוניסטית והרי זה ממזמן פשט את הרגל

  • 67.

    גברררררר!! לוחם חופש (ל''ת)

    אחת, 18/12/11 14:34

  • 66.

    חייל אמיץ כל הכבוד!

    יובל, 18/12/11 14:33

    המדינה לא סופרת אותנו אנחנו לא נספור אותה...

  • 65.

    אתה וחבריך בושה

    susu, 18/12/11 14:31

    למדינה
    צריך את ליברמן שיעשה קצת סדר בבלאגן !!

    • לא ניהרג בשביל אנשים כמו ליברמן וכמוך susu

      כן ירבו כמו פדר, 18/12/11 16:09

      אם אתם אוהבים סדר פאשיסטי לאומני, תיהרגו אתם בשבילו. זאת לא המדינה שלנו.

      • תודה לאל שאנשים כמוכם הם מעוט אחרת זה יהיה סוף למדינה (ל''ת)

        דן, 19/12/11 06:15

  • 64.

    צודק, כל כך הרבה צעירים מדברים על לעזוב את המדינה, הוא נשאר להלחם

    אלה, 18/12/11 14:24

    ג'וליאן בוחר פעל אחר פעם לשרת ולהגן על המדינה, הפעם הוא מרגיש שאי התייצבות לשירות מילואים היא ההגנה והשירות האמיתי בהמשך לקיץ שלם של שינוי חברתי ועבודה בלתי פוסקת. כל הכבוד ג'וליאן

  • 63.

    כל הכבוד!!!

    רמבו, 18/12/11 14:12

    כל המגיבים נגדו הם אלו שמשתמטים ושלא עשו צבא מעולם...תתקדמו...מעמד הביניים קורס , נמאס מהדיקטטורה במדינה!

  • 62.

    כל הכבוד לג'וליאן

    מאיה, 18/12/11 14:08

    כבר לא מספיק לנקוט עמדה, צריך להתחיל לעשות.

  • 61.

    ''צודק''

    יוסי, 18/12/11 13:52

    אילו הייתי בגיל המילואים, אותם עשיתי במשך 25 שנה, גם אני לא הייתי מתגייס, בגלל שמזג האוויר לא מוצא חן בעיניי. פעם, עוד מילא, אבל עכשיו? שכדור הארץ מתחמם, זה מה זה מבאס לעשות מילואים....
    והכל כמובן מתוך דאגה וכוונה לשמור על כדור הארץ שלנו.

    • יוסי הוא אנרכיסט מה ציפית ממנו ? (ל''ת)

      גולנצ'יק במיל', 18/12/11 14:29

  • 60.

    קטנות ראיה אני רואה כאן (ל''ת)

    אבירם, 18/12/11 12:59

  • 59.

    אם אין אפשרות ליקנות דירה לפרנס בכבוד שיחפשו פראירים אחרים (ל''ת)

    זבלים, 18/12/11 12:32

  • 58.

    מחבלים יהודים ופורעי ימין מצד אחד ופושעי שמאל מטומטמים מצד שני

    קוראכותב, 18/12/11 11:46

    והמרכז השפוי צריך להתגונן משניהם ולהמשיך לתחזק איכשהו את המדינה הזאת...

  • 57.

    הדיקטטורה היא של בית המשפט העליון וכל אמצעי התקשורת (ל''ת)

    סתם אחד, 18/12/11 11:44

  • 56.

    לא ליפול למלכודת! לשחררו מצה''ל בבוז מייד ולא לתת לו במה נוספת (ל''ת)

    ישראל ישראלי, 18/12/11 11:39

  • 55.

    אז הוא אמר.במקום לתת לו במה לטפל בו באופן חוקי טוב טוב. (ל''ת)

    אביב העמים, 18/12/11 11:35

    • תיהרג אתה בשביל מדינה פאשיסטית. זאת לא המדינה שלנו (ל''ת)

      כן ירבו ג'וליאנים, 18/12/11 16:10

  • 54.

    צודק, דפני לא עשתה צבא, למה שהוא יעשה?

    גיא, 18/12/11 11:29

    כל הפרזיטים מרוטשילד לא עשו צבא, אז למה שהוא יעשה?

    • נכון שלא קראת את כל הכתבה יא נעל?

      ברק, 18/12/11 14:07

      האיש חובש קרבי,עושה מילואים דרך קבע ונלחם במלחמת לבנון השניה יא דפ''ר

      • נכון שלא קראת את התגובה?

        בן, 19/12/11 00:36

        העובדה היא שבלי קשר עם במדגם הסצפיפי הזה באמת הרוב לא עשו צבא, העובדה היא שהרוב לא מתגייסים או עושים מילואים והקומץ.. לא יודע אנחנו פראיירים? טיפשים שלא מצליחים לעבוד על המערכת? או שאולי פשוט הגיעה השעה לעזוב את המדינה הזאת ולעבור למקום נורמלי

  • 53.

    מאהל רוטשילד. שמאלנים....ושונאי המדינה היהודית ציונית? (ל''ת)

    קורא בין השורות?, 18/12/11 11:27

  • 52.

    המדינה מימנה את הסמול ובכל זאת שרתנו ונשרת במילואים

    מתנחל קיצוני, 18/12/11 11:25

    צא ולמד מה ביננו לבינכם...

  • 51.

    אין הבדל בינו לבין סופרי נמלים אצל הקב''ן (ל''ת)

    ישראל, 18/12/11 11:22

  • 50.

    ג'וליאן פדר - MLRS נוב01 אתה אידיוט שחי בסרט!

    פלוני אלמוני, 18/12/11 11:09

    תתעורר ותפסיק להיות אנארכיסט!

    • נוב 01 כבוד!!!

      סקוטשה, 18/12/11 14:45

      אהה, רגע, בעצם בושה...

  • 49.

    השמאלני האחרון שעשה מילואים. איך נשרוד את היעדרו? נו טוב, נסתדר איכשהו (ל''ת)

    חבל כל כך, 18/12/11 11:02

  • 48.

    אני לא מבין מה הקשר בין חקיקה דמוקרטית להשתמטות

    ציוני, 18/12/11 10:59

    מר מילואים אתה חייב במילואים לפי חוק זה לא קשור לשום דבר אחר.
    ולגבי הטענה שלך, אתה לא יכול להחליף את העם יש לנו דמוקרטיה יצוגית כלומר הציבור בוחר את נציגיו והם מחוקקים חוקים, מה לעשות שכבר כמעט 40 שנה העם הוא ימני בדעותיו, למרות שזה לא מסתדר לכמה אנשים..
    וזכותם לחוקק חוקים ברוח אותם נציגים ששלחו אותם
    אם אתה רוצה להשפיע תארגן כוח פוליטי של שמאל תעלה אותו לשלטון ואז תבצע את המצע שלך
    קפיש.

    נ.ב שלטונות הצבא אין מה להתברבר סרבן הוא סרבן גם משמאל גם מימין - לכלא

    • 2.5 מיליון תושבים לא מיוצגים בכנסת. לא דמוקרטיה (ל''ת)

      החוק לא חוקי, 18/12/11 14:31

    • הוא אמר חקיקה אנטי דמוקרטית, ככה שיש קשר (ל''ת)

      לצערי הוא צודק, 18/12/11 14:45

    • גם בדמוקרטיה ייצוגית לרוב אין זכות לשלול את חירויות המיעוט

      כן ירבו ג'וליאנים, 18/12/11 16:21

      וכשאתם כרוב תממשו את חובתכם לכבד את זכויות המיעוט, תוכלו לדרוש ממנו לשרת מילואים.
      קפיש?

  • 47.

    שימו עליו כיפה וציציות ואימרו:''זאת נבלה וזאת טרפה...!!'' . (ל''ת)

    ניר, 18/12/11 10:55

  • 46.

    כנראה הדפנוליפיזם מדבק.

    משה, 18/12/11 10:51

    לא רוצים אותו לידינו במילואים שלא יירה בנו ויעזור לאויב. הוא שמאלני אפס שמעדיף אויבים ערבים על פני אחים יהודים. תקראו את השירים שלו.

    • מפיך לתבונה הגלקטית (ל''ת)

      כן ירבו ג'וליאנים, 18/12/11 16:21

  • 45.

    כל הכבוד- מחאה אמיצה והכרחית בטירוף שהולך פה (ל''ת)

    חיילת, 18/12/11 10:50

    • אם את חיילת אני קלינטון... (ל''ת)

      r.duke, 18/12/11 12:24

      • ד''ש להילארי (ל''ת)

        כן ירבו ג'וליאנים, 18/12/11 16:22

  • 44.

    הוא קשור ליון פדר? (ל''ת)

    רוז'ה פדרר, 18/12/11 10:49

  • 43.

    אני אפסיק להגיע למילואים כי נשבר לי לשלם אגרת טלוויזיה!

    קובי, פתח תקווה, 18/12/11 10:49

    וגם בגלל שתמיד מגבירים את הווליום בזמן הפרסומות בטלוויזיה!

    השמאל שמדבר גבוהה גבוהה על הדמוקרטיה יוצא בגלוי נגד הדמוקרטיה ושלטון החוק בכל פעם שאלו נוגדים את האידאולוגיה האדומה המתועבת שלו.
    וכך הוא ממשיך להלחם בממשלת ימין שנבחרה ע''י רוב העם בהצבעה דמוקרטית.
    עקרון הכרעת הרוב? הצחקתם אותי..

    לזרוק אותו לכלא, אנרכיסט בחסות החוק

  • 42.

    תהנה. נסתדר גם בלעדיך. (ל''ת)

    איתי, 18/12/11 10:43

  • 41.

    כל הכבוד

    קול הכבוד, 18/12/11 10:35

    רק תנועת מחאה כזאת תעשה אימפקט רציני

  • 40.

    צה''ל מעל כול ויכוח, ולא חשוב מי צודק או לא, ישר לכלא!!! (ל''ת)

    אלון, 18/12/11 10:33

  • 39.

    מה זה אומר? שאם גל החקיקה היה הפוך הייתה מתנדב לשרת יותר...? (ל''ת)

    גיא, 18/12/11 10:31

  • 38.

    מסכים בכל מילה

    כי נמאס!, 18/12/11 10:29

    גם אני תולה זמנית את נעלי המילואים עד שגל הפאשיזם יעבור ונחזור להיות מדינה שמזכירה במקצת דמוקרטיה

  • 37.

    אני השתתפתי במלחמות ובמילואים להגן עליך למרות שדיעותיך לא מקובלות

    על רוב העם. אבל מה, אתה שמאלן קיצוני, 18/12/11 10:20

    ולכאלה מותר לדעתם לעבור על החוק והם מקבלים תקשורת אוהדת.

    • לא קראת שהוא עשה מילואים עד עכשיו? (ל''ת)

      יש צדק בדבריו, 18/12/11 14:44

  • 36.

    הפסדת בבחירות תפנים

    השמאל הפסיד בבחירות ופועל בדרכים לא דמוקרטיות, 18/12/11 10:19

    הפסדת בבחירות תפנים

  • 35.

    ימין תפסיקו לטחון תגובות חחחחחחח (ל''ת)

    יושבים כמה ימנים ומציפים חחחחחחחחח, 18/12/11 10:18

    • יש להם זמן וכסף (לא שלהם, כמובן) (ל''ת)

      הייגי, 18/12/11 16:23

  • 34.

    הוא צודק. גם אני לא הולך למילואים

    סקסטנט , 18/12/11 10:18

    בגלל החורף השחון שמחכה לנו, כחקלאי, אני לא יכול להתגייס למילואים.
    עד שאני לא רואה 300 מ''מ גשם בשטח אני לא מתגייס ושכולם יקפצו לי.

  • 33.

    כל הכבוד, אני איתך...

    קרן, 18/12/11 10:17

    הגיע הזמן שהרוב השפוי יתן דעתו לכל החורבן שקורה פה!!

    • ''החורבן'' שקורה פה אנחנו בחרנו

      הרוב השפוי, 18/12/11 12:41

      וכנראה שנבחר אותו עוד פעם כי ככה הרוב מאמין. ככה זה בדמוקרטיה לפעמים הרוב שלא חושב כמוך קרןןןןןןןןןן

  • 32.

    וזה רק ההתחלה !!! (ל''ת)

    אם ימשכו הנביחות הכהניסטיות מהכנסת, 18/12/11 10:17

  • 31.

    פרובוקטור עלוב (ל''ת)

    30 יום בפנים, 18/12/11 10:15

  • 30.

    הכותב כבר החליט - ''גל חקיקה אנטי דמוקרטי'' (ל''ת)

    אובייקטיביות?, 18/12/11 10:10

  • 29.

    גל החקיקה-חקיקה הקיימת בכל העולם הנאור.אני בספק אם יודע מה קיים היום

    אבי, 18/12/11 10:07

    ומה השינוי המתבקש

  • 28.

    ג'וליאן פדר צודק, אך כנראה שהמאבק כבר אבוד, ישראל כבר פאשיסטית מזמן

    EXTRA-שמאל, 18/12/11 10:05

    ישראל היא מדינה פאשיסטית שרוב האוכלוסיה בה ימני גזען ומפוחד מהשונה ומהאפשרות לחשוב באופן עצמאי ללא אכילת הלוקשים של הממשל. אין למדינת ישראל עתיד, בעתיד הלא רחוק ישלטו כאן הזויי ימין משיחיים וממוללי זקנים, אך לא לזמן רב, ''הנחלה האלוהית '' שלהם תעבור ללא מאמץ רב לפלסטינים.

  • 27.

    סרוב לשרת אבל לא מהסיבות הנכונות

    אזרח, 18/12/11 10:02

    לידיעתך מר ג'וליאן אם אנשים יסרבו לשרת זה יהיה בגלל אוזלת ידה של המדינה בטיפולה במסתננים ,בערבים ובחוסר התרומה של המגזר החרדי .אנשים כמוך עדיף שלא ישארו במילואים כי בגלל השמאל הקיצוני המדינה שלנו בדרך לאבדון ולא בגלל החקיקה.עד היום ניצל השמאל הקיצוני את החוק והדמוקרטיה כידי לתקוע מקל בגלגלי המדינה כך שאין לה יכולת לטפל בטרור ולא במסתננים.בקיצור אתה הוא הבעיה .

  • 26.

    מחפש צומת לב ליותר ולא פחות (ל''ת)

    אפרת, 18/12/11 09:59

  • 25.

    laahnis oto le kele

    ephi, 18/12/11 09:57

    ve aharkah le Aza

  • 24.

    בוא ננחש אתה שמאלני ? אריך לא !! (ל''ת)

    ךכעה, 18/12/11 09:50

  • 23.

    סרבנות השמאל תמיד זוכה לאהדה

    ארז, 18/12/11 09:49

    עוד סרבן-כוכב מהשמאל, שהתקשורת מאדירה.
    ושימו לב - הוא היה ממארגני ה''מחאה'', לידיעת כל מי שעוד חושב שהמחאה היתה משהו ספונטני ולא-פוליטי...

  • 22.

    אולי גם בגלל סגירת ערוץ 10 הוא לא יסכים לשרת ? זו בדיחה ? (ל''ת)

    מה הקשר?, 18/12/11 09:48

  • 21.

    הכריז מלחמה על אזרחיו - אתה מתכוון ב''התנתקות''?

    1, 18/12/11 09:46

    תחי ה''דמוקרטיה''.

  • 20.

    מעולם לא היתה יותר משמעות לבדיחה הצה''לית הידועה

    נפתלי לפקוביץ', 18/12/11 09:46

    ''חי''רניק טועה - חי''רניק מת, תותחן טועה - ....חי''רניק מת''.
    כן שמעתם טוב, אמירות כמו של הבחור הזה, הורגות את חיילינו, כיון שהם מעניקות לגיטימציה לקבוצות המנסות לערער על עצם זכותנו להגנה עצמית.

  • 19.

    לכלא 6 ומיד (ל''ת)

    Q, 18/12/11 09:43

  • 18.

    מעולם לא היתה יותר משמעות לבדיחה הצה''לית הידועה

    נפתלי לפקוביץ', 18/12/11 09:43

    ''חי''רניק טועה - חי''רניק מת, תותחן טועה - ....חי''רניק מת''.
    כן שמעתם טוב, אמירות כמו של הבחור הזה, הורגות את חיילינו, כיון שהם מעניקות לגיטימציה לקבוצות המנסות לערער על עצם זכותנו להגנה עצמית.

    • איזו הגנה עצמית?? ההנהגה מוכרת את המדינה, קראת בכלל? (ל''ת)

      סטודנט, 18/12/11 14:09

  • 17.

    בתור שמאלני אני חושב שאתה לא צודק

    קיטו, 18/12/11 09:40

    וגם גורם לנו נזק.

    גל החקיקה האנטי דמוקרטי הוא קטסטרופה אבל עוד לא הגענו למצב שבו צריך לשבור את הכלים.

  • 16.

    מה.. הוא מגוש קטיף?? (ל''ת)

    יוני, 18/12/11 09:40

  • 15.

    למה לא שומעים גינוי של ראשי החילוניים? (ל''ת)

    אוהד, 18/12/11 09:37

  • 14.

    התמונה שלו הופיעה.זה מספיק.השלב הבא תכנית ראליטי. (ל''ת)

    כ, 18/12/11 09:36

  • 13.

    יופי , אני לא אתגייס בגלל חוקים פיסקאליים ! (ל''ת)

    קולונל שארמונטייה, 18/12/11 09:34

  • 12.

    אנשי המאהל, ברור

    Alechko, 18/12/11 09:33

    ולא, ממש לא מדובר בעמדה פוליטית. בכלל לא. הוא רק דואג למדינה. באמת.

  • 11.

    הוא באמת שמאלני אמיתי.

    ?, 18/12/11 09:26

    דמוקרטיה? רק כשעושים מה ש*הוא* רוצה.

  • 10.

    פעולה נכונה. הנימוק אינו נכון

    חיים, 18/12/11 09:25

    בני נוער ואנשי מילואים צריכים להפסיק להתגייס עד שתבוטל האפליה בגיוס.
    לא יהיו עוד משוחררים משרות צבאי כי ''תורתם אומנותם''. שלכולם יהי שרות צבאי אחיד של 3 שנים מלאות ללא הנחות.

    אין שום סיבה אחרת מוצדקת לסרב לשרות. המדינה יכולה להלכה לחוקק כל חוק ואינה זקוקה לאישורו של כל חייל על כל חוק. עניין אחר הוא שאנו זקוקים בדחיפות לשינוי שיטת הממשל. (ולמה האפלייה היא כן סיבה מוצדקת: כי הוא נוגעת לשרות הצבאי עצמו)

    חיים

  • 9.

    כל הכבוד לך. אין לנו ברירה אלא להיאבק על הבית (ל''ת)

    המדינה הולכת לאיבוד, 18/12/11 09:24

    • הבית הזה שלי ולא שלך!!! (ל''ת)

      הבית שלך נמצא בחצי האי ערב, לך לשם, בוגד!!!, 18/12/11 10:27

    • כשלבית שלך אתה קורא פלשתינה..

      מיכאל, 18/12/11 11:07

      אז יחד עם דפני ליף, ושאר המחבלים התקשורתיים.. אתם יכולים להתפקד בלשכה של טיבי וברקה, ולהצטרף למאבק על הבית.

  • 8.

    שהאנרכיסט הבוגד הזה יצטרף לחמאס (ל''ת)

    דני, 18/12/11 09:16

  • 7.

    יש מישהו ממנהיגי המחאה שאיננו עורך וידיאו? (ל''ת)

    באבא, 18/12/11 09:15

    • כולם עשו הסבה לעורכי תקשורת...

      שטיפת מח, 18/12/11 10:33

      הם פשוט מחליטים מה נקרא כל בוקר

  • 6.

    זה גל חקיקה נגד דיקטטורת השמאל ושמירה על הדמוקרטיה!!! (ל''ת)

    תפסיקו לשקר ותכניסו את עצמכם, השמאלנים, לכלא!!!, 18/12/11 09:09

  • 5.

    סמול באמת חוזר לסטליניזם: חקיקה שהוא לא מאשר - סיבה לברוגז (ל''ת)

    ברוך, 18/12/11 09:08

  • 4.

    שמאלנים לא בוחלים בשום פרובוקציה! (ל''ת)

    להכניסו לכלא לשישים שנה!, 18/12/11 09:01

  • 3.

    ככול השזמן עובר מתגלים עוד פרטים לגבי אותו ''מאהל רוטשילד ''..המבהירים ב

    רונן, 18/12/11 08:54

    באופן ברור וחד שמעי מי ומה עמד מאוחורי אותה ''מחאה''..
    מה שרק מאושש את התזה של אותם מחוקקים בימין על תרומת התקשורת לפעילות אירכיסטית אנטי ציונית.

  • 2.

    צביעות התקשורת - סרבנות משמאל תמיד לגיטימית

    ישעיהו, 18/12/11 08:48

    השמאל איבד את הבושה.
    יש נסיבות בהן סרבנות היא אכן לגיטימית. למשל כאשר הפעולה היא לא מוסרית או שהיא מופעלת נגד אזרחים כפי שהיה בהחרבת חבל גוש קטיף.
    מעניין שדוקא אז נעמדו צבועי התקשורת על רגליהם האחוריות - יש לקיים את החוק, ממשלה נבחרת... בלה בלה...
    כאן יש לגיטימציה של צבועי התקשורת לנסיון לכפות על הרוב הציוני המיוצג בממשלה את הדמוקרטיה כפי שהמיעוט האני ציוני תופס אותה. כי אצל השמאל דמוקרטיה זה אומר שמאל.
    החרבת בתי אזרחים ימניים - זה דמוקרטיה.
    מעצרים מנהליים לימניים - כמובן דמוקרטיה.
    אכיפה אתנית נגד יהודים בבנייה בלתי חוקית - דמוקרטיה.
    סגירת ערוץ רדיו ימני - דמוקרטיה.

    אבל חסימת ערצי מעורבות של מדינות זרות בפוליטיקה הפנימית - זה איראן.
    עמידה על תשלום חובות לממשלה ע''י ערוץ 10 - טאליבן.
    הכבדת העול על עיתונאים קטנים שופכי דמים ומוציאי דיבה - אפגניסן.
    דמוקרטיזציה של מערכת המשפט - טג'קיסטאן.

    כי בדמוקרטיה השמאלנית אם הימין מנצח בבחירות אז צריך להחליף את העם.

    • הוא מצהיר בריש גלי. ילך לכלא אם צריך. לא רוגם ולא שורף (ל''ת)

      הכותב מיתמם., 18/12/11 09:26

      • מה הקשר בין מה שכתבת למה שאתה מגיב עליו? (ל''ת)

        תשתדל להגיב לעניין, 18/12/11 10:17

    • חזק!!! (ל''ת)

      חזק!!!, 18/12/11 09:29

    • זה לא כל כך קשה להבין מהי דמוקרטיה, רק צריך ללמוד קצת אזרחות

      מיקי, ערוער, 18/12/11 09:46

      דמוקרטיה זה לא אך ורק הכרעת הרוב, זו תפיסה מאד ימנית של דמוקרטיה. דמוקרטיה היא לפני הכל עיקרון השוויון, ושמירת הזכויות הטבעיות של הפרטים בחברה.
      רק אחר כך מגיעה החלטת הרוב, וכשיש התנגשות בין זכויות, צריך לפתור אותה בעדינות.
      החרבת הבתים בגוש קטיף היתה בסך הכל הריסת בתים שנבנו בניגוד לחוק הבינלאומי.

      אם התושבים שם היו דואגים לא להתיישב בשטח כבוש (ואכן כבשנו אותו במלחמת ששת הימים) כפי שאמנות בינלאומיות מחייבות, אף אחד לא היה הורס שום דבר וגם לא מפנה אותם.

      זה הכל.

      הבעיה עם הימין היא שהוא לא באמת מבין מהי דמוקרטיה, אלא הוא כמו ילד שמתווכח. מציבים מולו טיעונים, אז הוא מציב אותם בחזרה מחוץ להקשר, מבלי להבין שיש אידאולוגיה ומתודה מאחוריהם. אין מה לעשות, האידאולוגיה של השמאל היא דמוקרטיה ושוויון, האידאולוגיה של הימין היא לאומיות. ברור שלשמאל יש מה ללמוד בתחום של ניפנוף הדגל בעינים בורקות, ולימין יש מה ללמוד על איך לא רומסים מיעוטים, ואיך מנהלים דמוקרטיה שוויונית.

      לשני הצדדים יש לאן להתפתח, לא?

      • כמה בורות בתגובה אחת

        ה' יעזור, 18/12/11 14:15

        דמוקרטיה = שלטון העם.
        נקודה!
        כל שאר הזכויות- שוויון, חירות, וכו'- משתייכים לתפיסה שנקראת ''ליברליזם'', ואיכשהו השתרשה למובן של דמוקרטיה.
        העם בחר את נציגיו לשלטון, והעם גם מצפה שהם ישלטו. שום דבר מהחוקים הללו הוא לא אנטי-דמוקרטי, ואגב, כבר קיים במדינות ה''נאורות'' שאתם כ''כ מחזיקים מהן.
        צא ולמד!

        • הבורות אצלך

          אלי, 18/12/11 20:55

          לא מדובר פה בדמוקרטיה של אפלטון
          מדובר בדמוקרטיה מודרנית, והדמוקרטיה המודרנית בכל צורותיה מתבססת בראש ובראשונה על המושגים זכויות אדם, שיווין, וחופש. לכן בחוקות של הדמוקרטיות הגדולות והיציבות בעולם מפורטים 3 ערכי יסוד אלה.
          בחוקה של ארה''ב, אנגליה, צרפת וכו' וכן, גם במסמך העצמאות של מדינת ישראל, וחוקי היסוד של מדינת ישראל שיחדיו מהווים תחליף לחוקה ישראלית.

          ערכי הבסיס האלה לא אמורים להיות קו שמבחין בין ימין לשמאל, ההפך, אלו תנאי המשחק הבסיסיים של הדמוקרטיה המודרנית, שעליהם הסכימו אישים ציוניים מימין ומשמאל בעת הקמת המדינה.
          הבעיה היא שלאחרונה הימין הישראלי החליט, כמוך, שהערכים האלה לא חשובים אלא שדמוקרטיה היא ''שלטון העם. נקודה!''. בתכלס, התובנה הזו מגיעה מתוך בורות והתעלמות מההיסטוריה המערבית שהוכיחה פעם אחר פעם שאין שום אפשרות להחזקת כוח בלי שבסוף הוא ינוצל לרעה. לכן נהגו העקרונות האלה, כדי שיגדירו מה זה אומר לנצל לרעה כוח וכך לשמור על מחזיק השררה משחיתות.

        • LIKE (ל''ת)

          ME, 19/12/11 07:26

    • אכיפה אתנית נגד יהודים? (ל''ת)

      מזמן לא צחקתי ככה, 18/12/11 14:14

  • 1.

    ג'וליאן הזה היה על הבמה עם דפני ליף בהפגנה הגדולה הראשונה

    אורן, 18/12/11 08:47

    תבינו עם מי היה לכם עסק כל הקיץ.

    • יש לך בעיה עם זה? (ל''ת)

      לי אין, 18/12/11 16:27

    • גם לי אין (ל''ת)

      dsh, 18/12/11 17:17