• 77.

    אנטישמיות חילונית (ל''ת)

    אלון, 19/12/11 10:24

  • 76.

    מציע לחלק את מדינת ישראל לשני חלקים. לדתיים וחילוניים! (ל''ת)

    טיפשים נמאסתם.. כמה רוע אפשר לשפוך על חצי עם!, 15/12/11 13:17

  • 75.

    אני מנוי שם וכל הכתבה היא קשקוש גדול

    שילה, 14/12/11 20:10

    יש גם שעות נפרדות לנשים שבהם ישנה הדרת גברים.
    מכון הכושר נסגר כל יום ב 22:00 גם בימים בהם אין שעת גברים והוא נסגר גם לגברים ולא רק לנשים.
    גם בשעות התחזוקה מוציאים גם את הגברים וגם את הנשים.
    עיתונאות נבזית במיטבה!

  • 74.

    אם תבדקו היטב-זו בקשה שהגיע מהסטודנטים המוסלמים

    מוסלמי, 14/12/11 16:31

    הסטודנטים המוסלמים ביקשו לשחות ללא נשים. האוניברסיטה הוסיפה שעה שתאפשר שחיה ללא נשים. תודה לאוניברסיטה.שוקראן

  • 73.

    בושה

    OR, 14/12/11 13:28

    בושה וחרפה! מה גם שיש מעבר לחדר כושר לא דרך הבריכה בכלל. בסוף תהיה כאן מלחמת אזרחים.
    הפרדת דת ממדינה עכשיו!!!!!!!!!!

  • 72.

    מצחיק כי אני מנוי שם ואין שם כמעט דתיים

    רועי, 14/12/11 10:41

    המקום פתוח בשישי שבת ואין כמעט חובש כיפה אחד שם בשאר השבוע...

    • מצחיק כי גם אני מנוי שם ולפחות שליש מהמנויים דתיים

      שילה, 14/12/11 20:03

      אבל אתה בהחלט צודק שבמים בתוך הברכה אף אחד לא חובש כיפה

      • מישהו יודע כמה נובלים יצאו מאוניברסיטת טהרן?? ההשכלה הגבוה יורדת נמוך.

        האייטולה חרדאי, 15/12/11 07:42

        כשהאוניברסיטה הופכת לאוניברסיטה איראנית, רמתה משתווה לאוניברסיטאות באיראן.
        אוי לנו ואבוי לנו, שזה מה שקורה למוסדות ''ההשכלה הגבוהה'' שלנו.

  • 71.

    לדתיים אין זכות לשחות בבריכה? שנים רבות נאלצנו לחפש

    א., 13/12/11 22:56

    מקומות לשחיה נפרדת.איפה ההתחשבות באחר? סה''כ מדובר על ויתור של שעה ביום בלבד !

    • פשוט נימעס להתחשב בכם

      שתי מדינות לשתי עמים, 16/12/11 12:26

      פשוט נימאס להתחשב בכם (חלק קטן ממה שאתם מבקשים)
      חשמל כשר
      שנשים לא ישירו
      אוטובוסים מופרדים
      בריכה נפרדת
      ועוד ועוד ועוד
      הפטרון הפשוט ביותר הינה הפרדה לשתי מדינות מדינת הלכה ומדינה חילונית !!!

  • 70.

    מנוי במרכז קוסל - הכל מתחיל מהחלטות של המנכ''ל

    ארז, 13/12/11 17:17

    מבקר המרכז וראשות האוניברסיטה צריכים לבדוק את התנהלות המנכ''ל בשנים האחרונות בכל הנוגע לשיפוץ הבריכה.

    הקונספט של ''מרחב רטוב'' ו''מרחב יבש'' שביקש המנכ''ל ליישם הינו, לדעתי, כשלון אחד חרוץ.

    מעבר לכך, בעבר לא גבתה הבריכה כל תשלום עבור הסאונות ועכשיו, בגלל החלטה עיצובית (?) משונה של ההנהלה,גובים כסף מהמנויים.

    תוחלף הנהלת המרכז לאלתר!

  • 69.

    הדוסים עוצרים ורומסים כל קודמה ושיוויון. רק לוקחים רק כופים. נמאסתם !! (ל''ת)

    קול ההגיון , 13/12/11 16:00

  • 68.

    ומה יקרה במדינה בעוד 50 שנה (ל''ת)

    פקק תנועה , 13/12/11 14:10

  • 67.

    כתבה חצופה ביותר

    ירושלמי, 13/12/11 14:09

    שעה אחת ביום בקושי של שחייה נפרדת למי שמעוניין, והכתב עוד מתלונן?
    במקום להתלונן למה הדתיים שמהווים אחוז ניכר מקבלים כל כך קצת זמן.
    זה הדרת נשים? זה הדרת דתיים. כפייה חילונית מחוצפת.

  • 66.

    להנהלת האוניברסיטה צריך להסביר בשפה שהיא מבינה

    ההסטוריה, 13/12/11 14:01

    פשוט לפנות לתורמים שלה שימנעו מתרומתם, כל עוד האוניברסיטה נוהגת כאמור.

    • אתה תמים

      אבי, 20/12/11 12:13

      נראה לך שהתורמים הם חילוניים בטח נכון? תמים.

  • 65.

    חייבים למצוא פתרון

    דבורה טל, 13/12/11 13:56

    העניין אכן אינו חדש-אלא מאז פתיחת מרכז הכושר-התרעתי עליו בעבר.
    בתוך כל השיפוצים חובה למצוא פתרון גם לעניין זה שאינו ראוי לאוניברסיטה.
    וטוב שעלה לדיון ציבורי.

  • 64.

    הסיבה האמיתית: המבנה הארכיטקטוני של אברי הזכרים ולא שום דבר אחר. (ל''ת)

    הרשלה, 13/12/11 13:53

  • 63.

    בושה למדינה

    נעמה, 13/12/11 13:39

    אני פשוט מתביישת להיות חלק מהמדינה הזו.
    צר לי, אני מחוברת למסורת ומאמינה באלוהים, אבל פשוט מפחדת מהמקום הקיצוני שאנו מדרדרים אליו.
    בסוף יישארו במדינה רק חרדים ודתיים קיצוניים, תיזהרו, אתם לא באמת רוצים שאני ואנשים שכמותי יעזבו את הארץ...

    • רוצים רוצים (ל''ת)

      תסתלקי, 16/12/11 14:42

  • 62.

    מה קרה ??????? ואם מתחשבים בסטודנטים דתיים זה כל כך נורא ????????????? (ל''ת)

    לילי, 13/12/11 13:25

    • ההתחשבות היא בעצם שעות השחיה הנפרדות, לא בגירוש נשים מכל המתחם

      סטודנטית, 13/12/11 15:48

      אפשר לשים מחיצה ניידת. מה גם שגירוש הנשים הוא חד-סיטרי ולא מופעל על הגברים כאשר נשים שוחות. הנימוק של צורת המבנה אשר אינה מאפשרת זאת הוא תירוץ, מהיכרות עם המקום אפשר למצוא פתרונות. העניין הוא שאין רצון לכך מצדם.

    • כמה דתיים לומדים באוניברסיטה ? הרי רובם בורים ויודעים לצתת רק פסוקי סר (ל''ת)

      חילוני, 13/12/11 17:42

      • אכן נכון, שכחנו שכל החוכמה חולקה רק לשמאל הסהרורי. (ל''ת)

        יאיר מוטס, עו''ד, 14/12/11 09:14

  • 61.

    גבר שלא שולט ביצריו ,שיישב בבית.לכל הבנות:בטלו שם את המינוי וצאו להפגי

    ריאליטיפריק, 13/12/11 13:25

    להפגין נגד האיראניזציה שמתרחשת כאן בכפייה

  • 60.

    מסקנה- הדתיים הומואים

    ביס, 13/12/11 13:10

    איזה מבאס זה לבוא לשחות ולמצוא את עצמך עם חבורת קופים שעירים בלי אף גוף נשי יפה להביט עליו

    אגב, אם לכסות מישהו, אם לא מטעמי צניעות אז מטעמי אסתטיקה, זה דווקא את הגברים הדתיים שחזותם דוחה

  • 59.

    איראן זה כאן! (ל''ת)

    דליה, 13/12/11 12:51

    • בטח שאירן זה כאן. תסתכלי מסביב ותראי את כל המסתננים

      לדליה 59., 13/12/11 15:44

      והמוסלמים שהכנסתם לכאן. אז מה חשבת? שתוכלי למלא את המדינה בזרים ומוסלמים ומסתננים וישראל תמשיך להיות מדינה מערבית? נכון שלא? אז מה את מתלוננת שאירן זה כאן? את ושכמותך גרמתם לזה, ואתם אחראים לזה.

  • 58.

    איזה קשקוש

    ירושלמי דתי שלומד באוניברסיטה הנ''ל, 13/12/11 12:43

    בהיותי שחיין לשעבר וחובב מים בהווה וכן תלמיד באוניברסיטה, ניגשתי לבדוק את המרכז. אני דתי. כמובן שרק שחיה נפרדת זה רלוונטי. אחרי בדיקה קצרה גיליתי שהשעה-שעתיים ביום שיש שחיה לגברים זה בשעות הכי לא נוחות בעולם. רק חסר שיגידו לי להגיע ב-3 לפנות בוקר לשחות. אחרי כל זה דורשים מחיר מלא. לא ברור האמת- שליש מהסטודנטים פה הם דתיים. למה אפליה כזו. בכל אופן לא הבנתי מה קשור כאן ''הדרת נשים''? הדרת גברים אין כאן? יש גם שעות רק לנשים. הכותרת הכי מתאימה זה דווקא הדרת דתיים.

  • 57.

    לשים את הדברים על השולחן

    1, 13/12/11 12:21

    אין קשר בין ה''אווירה הציבורית'' שמאסה בהתרפסות השמאל מול האויב, לבין דוסים שמפלים או סתם מפרידים בין נשים לגברים.

    במקרים של כפייה יש לטפל בלי קשר לכלום.
    כאשר ההפרדה היא בהסכמה - יש לאפשר אוטונומיה.


    זה עד כשי כך פשוט.

  • 56.

    כמה זמן זה ככה?

    אלי מימון, 13/12/11 12:06

    האם משהו השתנה שמעריב פתאום ''גילה'' את ''ההדרה של הנשים מהמרחב הציבורי''. לדעתי יש פה האדרה של אג'נדה מאוד שמאלנית במרחב העיתונאי והפוליטי.

  • 55.

    זה קיים כבר לפחות 30 שנה מה נזכרתם עכשו? (ל''ת)

    מעין, 13/12/11 12:06

  • 54.

    אז נותנים לדוסים שעתיים ביום לשחיה נפרדת...בחוף הדתיים זה כל השנה. (ל''ת)

    נו שוין, 13/12/11 11:59

  • 53.

    כתבה בזיונית! בלי שום חיבור למציאות!

    יאיר, 13/12/11 11:51

    אוי ואבוי! הפרדה בבריכה! איפה שמעו כדבר הזה??
    בכל בריכה כמעט במדינה!!..

    • נא לקרוא את הכתבה שוב, זה לא מה שכתוב (ל''ת)

      בוח, 13/12/11 13:11

  • 52.

    מחפשים מתחת השטיח! זה כבר קיים עשרות שנים

    מאיר, 13/12/11 11:49

    ההפרדה בברכות מידי פעם הינה כה ישנה ,
    שזה רק מעיד על רצון לעשות פרובוקציות זולות

    לא להתייחס וזהו !!

  • 51.

    תגידו רם

    יובל, 13/12/11 11:48

    מוחרם.

  • 50.

    למה לשחות?

    יובל, 13/12/11 11:46

    איך זה תורם לרמת הקדושה בארץ?
    אחרי כל שחייה רמת הקדושה יורדת.
    לכו להתפלל. על זה משלמים לכם.

  • 49.

    מילא תגובת מרכז הספורט......

    אילן, 13/12/11 11:32

    אפשר להסכים או לא אבל כמות התגובות האישיות המטומטמות עוברת כל גבול וזה נכון ירושלים כבר שייכת לחרדים אני מדגיש לחרדים עם כמה מובלעות חילוניות !

  • 48.

    תביעה ייצוגית. לקנוס את המרכז הספורט. (ל''ת)

    לעצור את החירפון הזה. מיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 13/12/11 11:32

  • 47.

    געוואלד! (ל''ת)

    לאן הגענו?, 13/12/11 11:20

  • 46.

    איכס גועל נפש של מדינה.

    בהלם, 13/12/11 11:12

    רק אצלנו הגועל הזה יכול להתקיים.

    הלואי ויכולתי לעוף מפה.

    ותודה לאל (שלא קיים) שעשה אותי אישה!

  • 45.

    חוצפה! אין כניסה לנשים בשירותי הגברים בתחנה המרכזית! די להדרת נשים! (ל''ת)

    התחרפנתם כולכם, 13/12/11 10:58

  • 44.

    נסחפתם! טבעתם בבריכה של שקרים

    Srachelg , 13/12/11 10:53

    בכל בריכה כמעט בארץ יש הקצאת שעות מיוחדות לאלה המעונינים בהפרדה שכזאת, אפילו בחמי געש ישנם ערבים נפרדים לנשים ולגברים כדי לתת שרות לאוכולוסיה החרדית. ואין עם זה שום בעיה! אל לנו לנסות לשנות את מנהגי החרדים כל עוד הם אינם כופים אותם על האוכלוסיה הכללית. הקצאת שעות נפרדות לגברים היא שיקול כלכלי וחברתי נכון ואין שום צורך להזדעק ולזעוק חמס. להיפך, על הציבור להאדיר בדיוק את זה - אתם תנהגו כפי שאתם רוצים מבלי להכביד על האוכולוסיה הכללית ומבלי לכפות על אף אחד. או, במילים אחרות - אמנו נכבד אתכם ואתם אותנו.

  • 43.

    לא בטוחה שזה נחשב ''הדרת נשים'' אבל...

    אשה, 13/12/11 10:52

    הפרדה בשעות, ז''א פתיחה בשעות מסוימות רק לגברים, בשעות אחרות רק לנשים ובשעות מסוימות מעורב - מה שקיים בברכת השחייה ובחדר הכושר בגבעת רם - קיים גם בחדרי הכושר של משרדי הממשלה בירושלים, וראה בניין הג'נרי.

  • 42.

    מה הבעיה שיש שעות נפרדות לנשים וגברים????

    אני גם מתאמן שם!!, 13/12/11 10:33

    חלאס כבר עם קטנוניות מפגרת!!!
    מי שאחראי על הכתבה הזו ירד מהפסים!!! בכל בריכה נהוג שיש שעות נפרדות מה הקשר להדרת נשים!!
    טוב יעשו NRG אם הם יורידו את הכתבה!!! באמת חציתםפ כל גבול!!!

    • צודק! מילים כדורבנות! (ל''ת)

      יאיר, 13/12/11 11:50

  • 41.

    בלרנר כבר שנים יש כל יום שעתיים נפרדות בבריכה. על מה המהומה?

    סטודנט בעברית, 13/12/11 10:31

    שעה אחת לנשים בלבד, ושעה אחת לגברים בלבד. די הגיוני כשמדובר בעיר עם אוכלוסיה דתית גדולה.
    ביתר השעות הבריכה פתוחה לכל.

  • 40.

    זה מזעזע, גם בטיול השנתי השנה לא נתנו לנו לישון עם הבנים

    מ.מכוערת, 13/12/11 10:04

    ממש איראן

  • 39.

    תרדו כבר מהשטויות האלה

    jak, 13/12/11 10:01

    זה לא פגיעה כ''כ חמורה
    כולה כמה שעות נפרדות בקצוות של היום
    ושעות תחזוקה יש גם בחדר כושר מאוד יוקרתי שאני מתאמן בו, אז בגבעת רם ניצלו את הזמן הזה וקבעו שחייה לגברים אז מה?

    • לא רוצים גם שתי דקות מופרדות

      האתאיסט השפוי, 13/12/11 12:44

      די לאפליה ולכפייה דתית! איראן לא תהיה כאן

      • כל היום, להוציא זמן קצר, המקום מעורב. ואתה מדבר על אפליה?! תתאפס (ל''ת)

        לאתאיסט המעורער, 13/12/11 20:51

  • 38.

    ביזיון, שמעתי שגם הפרידו את המקלחות...

    יאיר, 13/12/11 09:55

    ואפילו את השירותים. פשוט נורא ואיום.

  • 37.

    עד לאין ימשיך לחבל בנו ביבי וישי? ישראלים תתעוררו! חמאס עלינו! (ל''ת)

    הלכה המדינה, 13/12/11 09:49

  • 36.

    אל תתקמצנו - גם לדתיים מותר לחיות

    משלם מחיר מלא ויכול לשחות רק 5 שעות, 13/12/11 09:48

    מותר לתת לאנשים דתיים כמה שעות בשבוע של חדר כושר נפרד.מספיק להתקמצן. אדם ששומר תורה, משלם מחיר מלא ויכול לשחות רק כמה שעות במשך השבוע.

    • איכס אתה מגעיל אותי. (ל''ת)

      אישה, 13/12/11 11:12

    • עשו לדתיים מתקנים נפרדים ושינהגו שם כאוות נפשם (ל''ת)

      הפרדת הדת מהמדינה, 13/12/11 11:21

      • אתה מתכוון להפרדת הדתיים מהמדינה?ואתה לא מרגיש ניחוח גזעני עולה מדבריך (ל''ת)

        שלום לצביעות...., 13/12/11 12:05

  • 35.

    כתב מפגרת

    מישהו, 13/12/11 09:48

    גם אני ניסיתי להבין איך האוניברסיטה(!!), שיא החילוניות, תפלה לרעה נשים מסיבה דתית.

    ורק בסוף הכתבה נזכרים להסביר שבעצם הכל נובע מסיבה טכנית..אפשר למחוק, לפעמים זה עידף מאשר לבוא סתם בטענות ולייצר בעיות

    • לעומתך

      יודעת לקרוא, 13/12/11 11:14

      היה כלוב שיש שיש אופציה לעבור גם דרך הבריכה וגם דרך הכניסה הראשית אז מה אתה מקשקש? קשה לסגור את הכניסה לבריכה ולהשאיר את הראשית פתוחה?! ולמה אין זמן לנשים בלבד? למה רק לגברים יש?

      • לפחות את הכתבה הזאת

        את לא באמת יודעת לקרוא, 13/12/11 15:05

        לחדר הכושר אמנם יש אופצייה לעבור דרך הכניסה הראשית, ולא דרך הכריכה, אבל המעבר מחדר הכושר למלתחות הנשים (ולא הגברים) הוא רק דרך הבריכה. לכן צריך לסגור.
        אין כאן כניעה לדתיים, אלא התחשבות בציבור שהוא לפחות שליש מהסטודנטים בגבעת רם (ואלי יותר).

  • 34.

    די עם הבורות

    ללל, 13/12/11 09:42

    יש גם ימים שהגברים בחוץ ונשים שוחות בפנים.
    מתי תבינו שההפרדה במגזר החרדי מקובלת על שני הצדדים גברים ונשים .
    במקרה הנ''ל גם נשים לא יסכימו לשחות עם גברים.
    אין פה שום אפליה ולא הדרת גברים או נשים

  • 33.

    זה שנותנים לגברים להיכנס בשעות של הגברים - זו הפגיעה בזכות הנשים

    רחלי, 13/12/11 09:41

    הרי מי שרוצה לשחות מעורב יכול, למה לא לתת גם למי שרוצה לשחות בנפרד?! שי לא מעט דתיים בגבעת רם, גם סטודנטים וגם צוות!

  • 32.

    מה רע שהאוניברסיטה מאפשרת גם לדתיים לשחות בבריכה?

    טלי, 13/12/11 09:40

    למה לא לתת גם שעות נפרדות לדתיים? יש לא מעט כאלה שלומדים בקמפוס!
    אם כבר, למה מאפשרים לגברים להיכנס בשעות הנשים? פה זה כבר פגיעה בפרטיות ובזכויות של הנשים!

  • 31.

    לסגור את מרכז הספורט ומיד ! (ל''ת)

    ג.חיימי, 13/12/11 09:37

  • 30.

    אני בטוח שתוכלו למצוא הרבה דוגמאות שזה הפוך - הגברים מודרים. (ל''ת)

    אבל על זה לא תכתבו - זה לא יוציא את הדתיים גזענים, 13/12/11 09:25

  • 29.

    וכשהנשים שוחות, הגברים לא מחכים בחוץ? (ל''ת)

    אשר, 13/12/11 09:22

    • לא, מה לא הבנת?

      גבר, 13/12/11 09:56

      כשהגברים שוחים, הנשים לא יכולות להכנס לחדר הכושר. כשהנשים שוחות, הגברים כן יכולים להתאמן!

      • כדאי שתקרא שוב את הכתבה ותבין למה, אולי. (ל''ת)

        יאיר מוטס, 14/12/11 09:15

    • לא, ממליץ על שיעורי קריאה (ל''ת)

      קוקו, 13/12/11 10:08

  • 28.

    לא צריך להתחשב בציבור שלא מתחשב בך (ל''ת)

    דורון, 13/12/11 09:22

  • 27.

    מעוז ההשכלה נכנע לאמת ולשכל הישר. חוץ מזה, זו ההלכה.

    יהודי1, 13/12/11 09:21

    ולמי שיש בעיה עם זה , מוזמן להגר למדינה זרה (רצוי במזרח התיכון - כגון, סוריה , מצרים וירדן )
    דרך אגב, אני נגד כפייה דתית. אבל פה זו לא כפייה דתית. זה בסה''כ חיה ותן לחיות. אבל תמיד(כנראה) יהיו כאלה שינסו להכפיש.

    • שלא כמוך

      יהודיה אמיתית, 13/12/11 11:16

      אולי תהגר אתה לארץ זרה, במילא אתה לא אמור להיות פה עד ש''המשיח'' שלך יבוא.
      אז יאללה ביי.
      זה לא חיה ותן לחיות. זה אשפלה לנשים. אתה אמנם נגד כפייה דתית אבל שוביניסט אתה כן.

  • 26.

    לא הצלחתי להבין מה הבעיה. האוניברסיטה מאפשרת שחיה בנפרד

    בני, 13/12/11 09:19

    לכל מין וגם שעות ששוחים ביחד.

    מה קרה?

    • זה מתחיל עם שעה אחת מופרדת (ל''ת)

      וזה יסתיים ביותר, 13/12/11 11:23

  • 25.

    אה, רגע, בעצם תגובת האוניברסיטה מסבירה הכל והגיונית לגמרי.

    אחשדרפן, 13/12/11 09:17

    אז למה הכתבה מתעקשת להישאר בטון של ''אין שום הסבר להבחנה בין כניסת גברים בעת שחיית נשים לכניסת נשים בעת שחיית גברים''?

    לא ניתן למציאות לקלקל כתבה טובה?

  • 24.

    להעביר את ירושלים לרשות הפלסטינית

    דרומית, 13/12/11 09:16

    אני חושבת שהם יסתדרו מצוין זה עם זה ואני אסתדר מצוין בלעדיהם. חולירות.

    • מסכימה איתך! ירושלים נפלה קורבן לקיצונים, וכבר נמאס! (ל''ת)

      עוד דרומית, 13/12/11 10:04

      • רק ירושלים? (ל''ת)

        צפונית, 13/12/11 11:17

  • 23.

    יאללה, תרגעו! (ל''ת)

    זוגלובק, 13/12/11 09:08

    • לך תאכל פסטרמה (ל''ת)

      זוגלובק?, 13/12/11 11:17

  • 22.

    חילוני זכור ! בניך ונכדיך פליטים יהיו מארץ ישראל שנמכרת לחרדים (ל''ת)

    חילוני פליט מירושלים, 13/12/11 08:56

    • ארץ ישראל נימכרת למסתננים ומוסלמים למיניהם ,על ידי השמאל. (ל''ת)

      אחר טוענים שאירן כאן., 13/12/11 15:54

  • 21.

    חלאס!! ההתעסקות בנושא עוברת כל גבול. בכל בריכה בי-ם יש שעות נפרדות. (ל''ת)

    מארק ספיץ, 13/12/11 08:51

    • ההפרדה זה לא הבעיה כאן, אלא השבתת העולם כולו כשהגברים שוחים (ל''ת)

      ספיץ בעין, 13/12/11 10:04

      • תקרא/י את הכתבה שנית, ויש סיכוי קטנטן שתבין/י מדוע ההבדל בין גברים לנש

        יאיר מוטס, 14/12/11 09:17

        ים.
        רמז: זה מופיע לקראת סוף הכתבה.

  • 20.

    בושה וחרפה לאוניברסיטה!!

    אלה, ירושלים, 13/12/11 08:50

    לא עושה שם מנוי

  • 19.

    זה אותו דבר, סתם מחפשים פרובוקציות. (ל''ת)

    ומה קורה בשעה של הנשים???, 13/12/11 08:49

  • 18.

     (ל''ת)

    , 13/12/11 08:48

  • 17.

    אירן זה כאן (ל''ת)

    מיתר, 13/12/11 08:47

  • 16.

    לא מוצא חן - שיחפשו מקומות אחרים

    נפז, 13/12/11 08:47

    אני, בין שאר האזרחים המשלמים מיסים (שרבים מהמתרחצים בודאי לא משלמים) כמו מס הכנסה, ביטוח לאומי, ארנונות ועוד. משלם להם, מבלי ששאלו אותי, על קיפוח הנשים והשתלטות על החברה - כמו באירן.גם פה הקובעים הם הרבנים - כמו המולות באירן

  • 15.

    מזל שיש לי דרכון זר כי בקצב הזה אני אחוייב לשים רעלה (ל''ת)

    מודאגת, 13/12/11 08:45

    • לי אין! (ל''ת)

      עוד יותר מודאגת, 13/12/11 11:18

  • 14.

    תעסקו בעיקר. כנסו...

    פתחו עיניים, 13/12/11 08:43

    תבדקו היטב:
    מה יותר חשוב? מה שקאתם בכתבה המסיתב לעיל או בנתנים הבאיםף
    1. מה נעשה לרמטכ''ל שזילזל בחיילות ושאיים על עיתונאים
    3. כיצד פרס התנהג לאשתו בסוף ימיה? ממנו נלמד כבוד לנשים?
    4.כיצד נתניהו בגש באשתו מטיף מוסר.
    5. האם הצנהגות ברק לאשתו נאוה היא מהווה דוגמא לציבור?
    6. האם צורות החיים של לימוד לבנת, ציפי לבני ואחרים מהווים אות ומופת לייחס לגברים ולנשים?

    זה העיקר.
    מה נטפלתם למאה שערים? זה רצונם האישי וזה כבודם להתנהג כך בשכונתם.
    ודאי תגידו : התנהגות האישים לעיל היא עניינם הפרטי. זהו שלא. נפש האדם היא אחת. גם התנהגות במרחב הפרטימעידה על אופיו של האיש שבהכרח תשפיע על המרחב הציבורי - ראה מקרה הרמטכ''ל ושר הבטחון

    • אז מה אתה עושה בכתבה הזאת אם זה לא העיקר?

      מבולבלת, 13/12/11 11:18

      יאלה בי.

    • האוניברסיטה היא במאה שערים? (ל''ת)

      ומה קשורים פוליטיקאים דפוקים?, 13/12/11 11:24

  • 13.

    אתם פתטיים! (ל''ת)

    חיים, 13/12/11 08:37

  • 12.

    התנכלות (ל''ת)

    דתי, 13/12/11 08:36

  • 11.

    בושה וחרפה !!! מה קורה לנו במדינה הזו ??? חייבים להתארגן.. (ל''ת)

    opiey, 13/12/11 08:36

  • 10.

    נו? אז מה הבעיה?

    האוניברסיטה הסבירה הכל, 13/12/11 08:35

    תפסיקו לחפש סקופים מתחת לשטיח, אין שום אפליית נשים ואני אומרת את זה בתור אשה ששוחה בבריכה נפרדת.

    • עוד מעט המעמד שלך יירד מתחת לשטיח, תזהרי לא לשיר בטעות (ל''ת)

      ממדר, 13/12/11 10:02

  • 9.

    טוב מאד

    דתי שפוי, 13/12/11 08:35

    שעות נפרדות בבריכה ובחדר כושר זה לגיטימי בהחלט לא מביו מה מפריע להן אנשים משלמים כסף טוב וזכותם. מה קשור הדרת נשים

    • אולי שפוי אבל אנאלפבית. תקראה שוב ותחזור אליי... (ל''ת)

      חכם, 13/12/11 10:01

  • 8.

    תגידו, השתגעתם?

    קלקל , 13/12/11 08:35

    בירושלים יש אוכלוסיה דתית רבה, גם בלי חרדים שמילא לא מגיעים לגבעת רם.
    באתר הבריכה מפורסמות שעות הפעילות כשחלק מהן מוגדר לנשים בלדב או לגברים בלבד, ורוב הזמן השחיה מעורבת:
    http://cosell.huji.ac.il/?CategoryID=468

    לסגור את חדר הכושר בשעות שהבריכה מוגדרת לגברים או לנשים בלבד זה טפשי, אלא אם כן רוצים לתת לנשים זמן נפרד להתאמן בחדר הכושר ללא גברים.

    תרדו מהקטע של ההשמצה והפרובוקציות, אתם הופכים עכבר לפיל. למצוא ''כמה סטודנטיות שהתלוננו'' תמיד אפשר בכל תחום, אף אחד לא הסתיר מהן או מכל אחד אחר את שעות הפתיחה.

  • 7.

    להפעיל רמקולים עם שירת נשים בבריכה

    ישראלי, 13/12/11 08:32

    בווליום חזק עם מסכי רקע של זמרת נשים

  • 6.

    מה הבעיה בכך,למה לצאת תמיד נגד התחשבות בצד השני?

    משה, 13/12/11 08:26

    אז תהיה שעה מסויימת בה נשים לא יוכלו להכנס למתחם וכל זאת בכדי להתחשב בצרכי הציבור הדתי הלומד אף הוא בקמפוס זה. מה קרה? למה אנו תמיד מתנגדים בכל עוז לכל ריח של יהדות? ולמה הכותרת שלכם כל כך מסיתה? די כבר, אנו רוצים אתרים ותקשורת שמקרבים בין חלקי העם ולא מסיתים וגורמים לפירוד!!

    העם דורש אהבת חנם.

    יום נפלא לכל עם ישראל.

    • למה תמיד הנשים נדפקות?

      דורון, 13/12/11 11:54

      אם היה הסדר שמתיר את אותו מספר שעות בדיוק לנשים וגברים בחדר כושר, כולל שעות הפרדה, לא היתה בעיה, ולא היו תלונות. אבל יותר מדיי פעמים הפרדה בין גברים לנשים כרוכה איכשהו במתן זכויות יתר לגברים. ותמיד זה ''במקרה''

    • כי ''רק שעה'' משמעותה השפעה על כל הערב.

      C-cyclist, 13/12/11 22:43

      סטודנטית שמתאמנת שם צריכה לתת משבצת זמן של שעה עד שעתיים מהרגע שהיא באה ועד לסגירה. אם היא נדרשת לעזוב ב10 הרי שאין לה מה להגיע לשם אחרי 8 או 9, כאשר העיקר בחייה הם הלימודים והכושר הוא פעילות פנאי שהיא עושה כאשר יש לה זמן.

      לעומת זאת סטודנט שצריך משבצת זמן דומה יכול להגיע ב9 או 10 וזה אומר שיש לו שעה אחת יותר בערב ללמוד או להתעסק עם פרוייקט כלשהו, ועדיין להגיע למכון הכושר.

      זו לא ''רק שעה'' זו שעה שדופקת לסטודנטית את הערב, וגורמת לכך שיש לה פחות יכולת לשלב ספורט עם הלימודים.

  • 5.

    תפסיקו לקשקש ולכפות את דעתכם. גם לדתיים מגיע כמה שעות נפרדות בשבוע (ל''ת)

    אורי, 13/12/11 08:24

  • 4.

    לבטל את המנהג הזה - אנחנו רוצים לראות נשים בביקיני !!!

    רון, 13/12/11 08:18

    גם ברחוב !

    נראה אתכם מפרסמים את מה שאתם כל כך בעדו - או שתצנזרו את התגובה - כי היא פוגעת באחד המגזרים !

    • שאפו שפרסמתם !

      רון, 13/12/11 10:49

      יש כבוד !

  • 3.

    '' הדרת '' מילה יפה אך לא מדוייקת, מתאים יותר ביזוי נשים.

    EXTRA-שמאל, 13/12/11 08:17

    תמשיכו לוותר לממוללי הזקנים ובשיטת הסלאמי הם ישתלטו על הבית הפרטי שלכם. לא מוותרים לסרטן, משמידים אותו.

  • 2.

    יש גם שעות לנשים בלבד

    יהודה, 13/12/11 08:13

    אז מה?
    תגידו שזה הדרת גברים?
    נסחפתם...

    • חסר קליטה

      רווק, 13/12/11 09:59

      כשהנשים שוחות, הגברים יכולים להתאמן בחדר הכושר. כשהגברים שוחים, הכול סגור

      • תגיד, אתה קראת את תגובת האוניברסיטה בסוף הכתבה?!

        או שאת המעדיף שיאסרו על הגברים כניסה למרות שאין..., 13/12/11 12:09

        צורך, רק כדי שלא יגידו שזו ''הדרת נשים''?!

        • ותגובת האוניברסיטה נראית לך נורמלית??

          עדי, 13/12/11 13:19

          בגלל שהמרכז נבנה בצורה עקומה, הנשים צריכות להימנע מאימון בשעות מסויימות? בגלל שהגברים ששוחים בבריכה לא מסוגלים לשלוט על עצמם ולא לנעוץ מבטים אלא להתרכז בפעילות השחייה, הנשים צריכות להימנע מאימון כשהם שוחים? סליחה???

  • 1.

    לא יאומן! כולם נכנעים לחרדים שחיים בזכותנו!

    ארז, 13/12/11 08:11

    נמאס!

    • כן אה..

      כן אה.., 13/12/11 10:49

      כן אה..