• 33.

    לא לוותר

    חיפאי, 12/12/11 19:02

    אני מבקש בכל מי שידו בעניין, שיקוע הרכבת יכול לעזור לחיפה גם מבחינת התושבים וגם מבחינת תיירות, אפשר להפוך את חיפה להרבה יותר ממה שהיא. יש בריחה גדולה מהעיר רק בגלל הדברים הללו.

    IP: 77.124.237.176 דווח על תגובה זו

  • 32.

    במקום 2 מסילות יהיו 4 ובנוסף לגדרות עמודי חשמל כל 20 מטר לאורך החוף (ל''ת)

    החשמול יחסל סופית את הנוף והחוף סביב חיפה, 12/12/11 16:02


    IP: 84.229.207.84 דווח על תגובה זו

  • 31.

    אני רוצה ללכת לים בלי לזחול במנהרות כמו עכבר

    בן, 12/12/11 12:58

    אני רוצה ללכת לים בלי לזחול במנהרות כמו עכבר, פשוט לרדת לים מהבית שלי ולא לעשות סיבובים של חצי שעה בשביל להגיע לאיזה מעבר ליד מסעדת מקסים...

    IP: 77.124.237.176 דווח על תגובה זו

  • 30.

    הפתרון הישים ע''ב מנהרות הכרמל

    מאיר, 09/12/11 02:03

    ניתן להסב מנהרה אחת לתנועת הרכבת, כך שהרכבת לא צריכה לחצות את העיר, ומנהרה שניה לתנועה דו סטרית של רכבים, ולגבי הגעה לנמל - יש מסילה קיימת מהצ'ק פוסט עד לנמל

    IP: 79.182.210.151 דווח על תגובה זו

    • ניתן? איך? הרכבת תטפס לנוה שאנן, אחר כך תרד למפרץ?

      איציק, 09/12/11 13:18

      וביציאה, איך הרכבת תגיע לנמל כדי להוביל מטענים? לקשקש באינטרנט קל מאד. להציע הצעות מעשיות - יותר קשה...

      IP: 109.160.140.168 דווח על תגובה זו

  • 29.

    לצערי הרב הסרטון מדויק

    הרכבת הולכת להרוג לנו את העיר הגוססת סופית, 08/12/11 23:28

    ויהב צריך ללכת הביתה מיד לאחר ההרס הזה. אפשר לסגור את העיר ולזרוק את המפתחות לים. זה אפילו קרוב

    IP: 109.67.193.158 דווח על תגובה זו

    • כן. נכון. עדיף להמשיך עם קטרי הדיזל הרועשים, המסריחים והאיטיים.

      יצחק, 10/12/11 12:24

      אז המסילה לא תפריע לנו להגיע לים האהוב. בעצם, אולי בכלל נפרק את המסילה בין תחנת חוף הכרמל ללב המפרץ? מי שירצה להמשיך צפונה - שייסע באוטובוס או מונית. מי צריך רכבת?
      לפעמים אני ממש נדהם מהטמטום של חלק מהמגיבים.

      IP: 109.160.140.168 דווח על תגובה זו

  • 28.

    אבל זה המצב היום, ומי שרוצה להגיע לים עובר במעברים תת-קרקעיים, מתחת למ

    חיפאית, 08/12/11 23:00

    אפשר להוסיףעוד כמה מעברים כאלה, זה לא כזה סיפור.

    IP: 85.64.36.99 דווח על תגובה זו

  • 27.

    סוף סוף נגיע מהר ברכבת מהקריות לת''א - לעזזאל עם השיקוע (ל''ת)

    פוני יער, 08/12/11 16:14


    IP: 141.228.106.149 דווח על תגובה זו

  • 26.

    דברי מהנדס העיר חיפה בנושא

    יונתן, 08/12/11 11:55

    http://www.youtube.com/watch?v=SxRooVWOs9s

    IP: 132.68.69.30 דווח על תגובה זו

    • אם זה לא היה עצוב זה היה משעשע

      טל, 08/12/11 14:27

      לא ידעתי איך להגיב כששמעתי את מהנדס העיר משווה את שיקוע הרכבת למנהרת התשתיות ברחוב העצמאות ושניתן לבצע את זה ''בקלות יחסית''.

      עיריית חיפה במשך למעלה מ-7 שנים הפכה את הקרביים של רחוב העצמאות בשביל מנהרת התשתיות וההכנה לנתיב המטרונית, ובדרך הרסה את מרבית העסקים על הציר והפכה את המעבר בעיר התחתית לגיהנום.

      אם זו האינדיקציה לגבי שיקוע הרכבת אז תתכוננו לבזבוז של מיליארדים ול-7 שנים ללא תנועת רכבות סדירה במטרופולין חיפה, באדיבות החלמאים בעיריית חיפה.

      IP: 62.219.165.198 דווח על תגובה זו

      • נכון, טל. מחפשים כותרות ובעיות שלא קיימות. (ל''ת)

        איציק, 08/12/11 18:40


        IP: 109.160.140.168 דווח על תגובה זו

  • 25.

    הקשר בין החישמול לגישה לים

    יונתן, 08/12/11 11:35

    http://www.teva.org.il/?CategoryID=230&ArticleID=6382

    IP: 132.68.69.30 דווח על תגובה זו

  • 24.

    it takes 60 min from osafia to bat galim

    a positive thinker, 08/12/11 10:53

    you can change your destiny just by sticking the rails downwards and the train goes by itself with the wheels producing electricity.

    good tryout

    IP: 46.210.92.96 דווח על תגובה זו

  • 23.

    אם כבר אז כבר...

    רונה, 08/12/11 10:43

    אם לא מפנים את חיפה בגלל זיהום אויר אז לפחות תבנו רכבות שיורדות מלמעלה ללא כל תוספת אנרגיה, חארות.

    יש 5 נקודות רכבת ישראל בחיפה. אפשר להוריד נוסעים מלמעלה ההר למטה עם תחנות ביניים ללא כל תוספת אנרגיה. רכבל? לא בדיוק.

    IP: 46.210.92.96 דווח על תגובה זו

  • 22.

    להתעורר!!! כנסו...

    ירון, 08/12/11 10:30

    זה מובן שיש דרכים להגיע לים, אבל צריך להגיע אליהם, אם כל העיר היא קו חוף אז למה האנשים פשוט לא ירדו לים כמו ברוב הערים הנורמאליות שלא צריך לעשות סיבובים בשביל להגיע לים. זה טוב גם לתיירות.

    IP: 77.124.237.176 דווח על תגובה זו

  • 21.

    לכל המתנגדים שפספסו את הנקודה

    ליאור, 08/12/11 09:25

    לכל המבקרים למיניהם: אתם מפספסים את הנקודה. הסרטון לא יוגש לפרס האוסקר ואינו נבחן באיכותיות הצילום שלו. מטרתו היא להראות ולהמחיש את הנזקים שייגרמו לתושבי העיר ולסביבה אם קו הרכבת יעבור מעל הקרקע, כפי שרוצה רכבת ישראל. הפתרון אותו מציעות עיריית חיפה והחברה להגנת הטבע, של שיקוע הקו בתחום העיר חיפה, יתקן עוול של עשרות שנים, יפתח את המעבר בין העיר לים וימנע את הפגיעה הנופית הצפויה בעקבות מאות עמודי חשמל שיוצבו עשרות מטרים אחד ליד השני, לאורך קילומטרים רבים. זו בדיוק הסיבה שאלפים רבים, רובם תושבי חיפה והסביבה, חתמו על העצומה למען שיקוע הקו

    IP: 213.8.86.146 דווח על תגובה זו

    • ליאור, אתה מוכן לממן במיליארדים (וגם להמתין שנים)

      יצחק, 08/12/11 18:43

      כדי להטמין את מסילת הברזל באדמה? הרעיון כל כך הזוי, שממש מדהים איך אנשים כמוך לא רואים את הטמטום.
      עשרות שנים המסילה נמצאת במקום הזה, ועכשיו, בגלל התוכנית לחשמל את הקו - פתאום זה מפריע לכם?

      IP: 109.160.140.168 דווח על תגובה זו

  • 20.

    שימו לב לשחיתות : ביבנה כן שיקעו את הרכבת

    ערן, 08/12/11 08:45

    ביבנה - עיר קצת יותר קטנה מחיפה.....פי עשרים בערך - יש שיכון של ווילות של אנשי קבע. אז הרכבת לאשדוד הייתה אמורה לעבור על ידם. איזה רעש והמולה הם הקימו ---- עד אשר ....הרכבת שוקעה מתחת לאדמה במקביל לשיכון הצבא. מי שלא יודע את הנתונים שלא ידבר - רוב האנשים שכותבים פה אין להם מושג ירוק היכן זה חיפה והיכן זה יבנה.

    IP: 217.132.99.238 דווח על תגובה זו

  • 19.

    רק בישראל

    אחד שראה עולם, 07/12/11 22:01

    רק בישראל זה יכול לקרות. בכל מקום אחר בעולם השפוי היו מורידים את הרכבת ופותחים את הדרך לים.

    IP: 46.120.32.22 דווח על תגובה זו

  • 18.

    תבנו גשרים במקום להתבכיין! (ל''ת)

    לעיריית חיפה, 07/12/11 20:37


    IP: 46.117.99.101 דווח על תגובה זו

  • 17.

    בגדול הכתבה נכונה אבל הלוקיישן גרוע

    חיפאי, 07/12/11 20:19

    בדיוק מתחת לגשר יש מעבר תת קרקעי ששימש בעבר לכלי רכב וניתן לעבור דרכו

    IP: 84.111.26.207 דווח על תגובה זו

    • שאלה מהותית - מה קודם למה...

      דניאל, 08/12/11 10:35

      המעבר פשוט לא אנושי.
      שאלה עקרונית - למה לעזאזל בני אדם צריכים להתאים עצמם לסביבה והתשתיות ולא להפך?

      IP: 84.229.204.103 דווח על תגובה זו

  • 16.

    איפה היתה עריית חיפה כשעשו את מנהרות הכרמל?

    אוליבר טוויסט, 07/12/11 19:24

    פס רכבת כפול מתחנת הצ'ק פוסט לתחנה בכניסה הדרומית היתה פותרת את הבעיה ומפנה את החוף. רק שאף אחד לא חושב לטווח רחוק.

    IP: 79.178.38.120 דווח על תגובה זו

    • לא בדיוק

      דורון, 08/12/11 09:40

      הרכבת חייבת להגיע לנמל

      IP: 134.191.232.68 דווח על תגובה זו

      • יש מסילה מהצ'ק פוסט

        מאיר, 09/12/11 02:01

        יש מסילה קיימת מהצ'ק פוסט עד לנמל, כך שהרכבת לא צריכה לחצות את העיר. ניתן היה להסב מנהרה לתנועת הרכבת, ומנהרה שניה לתנועה דו סטרית של רכבים, ובכך לחסוך את הדיון

        IP: 79.182.210.151 דווח על תגובה זו

  • 15.

    חשמול הקרבת זה כמו קווי מתח גבוהה שיש בכביש גבב=מסרטן (ל''ת)

    עיז, 07/12/11 19:19


    IP: 77.124.53.12 דווח על תגובה זו

  • 14.

    ואיך מגיעים היום לים?

    החשמול לא ישנה כלום, 07/12/11 19:12

    אין שום קשר בין חסימת החוף ע''י המסילה לחשמול.

    IP: 46.117.99.101 דווח על תגובה זו

  • 13.

    אם החשמל יהווה חומה משמע שאנשים חוצים כיום את הפסים בחשיפה לסכנת חיים.

    אייל, תל אביב-יפו, 07/12/11 18:21

    איזו מחאה מטופשת. היא בעצם אומרת שכיום אפשרי לחצות את פסי הרכבת ברגל וכשהם יהיו מחושמלים אז אי אפשר יהיה. עד כמה שידוע לי, להיות בקירבת פסי רכבת פעילים זו עבירה. מעבר לכך, לחצות פסי רכבת ביום חול זו סכנת חיים ממשית כי הרכבת עוברת שם במהירות גבוהה ולא תמיד ניתן להבחין בסכנה עד שכבר מאוחר.

    בכל מקרה יש 2 שיטות חישמול - השיטה עם פס חשמלי על הקרקע וזו עם כבל חשמל בגובה, מעל הרכבת. כבל כזה אינו מהווה סכנה לאף אחד כי לפסים עצמם אין פוטנציאל חשמלי.

    לא לדאוג. אם אין כבר כאלו אז יבנו גשרי הולכי רגל איפה שצריך. אם לא, אז תהיה לכם סיבה טובה למחאה.

    IP: 132.66.110.23 דווח על תגובה זו

    • תאטרון האבסורד

      חיפאית, 08/12/11 09:57

      גם היום אי אפשר לחצות את הפסים. אבל צריך להסתכל רחוק ולא להיות מקובע על הקיים הגרוע ולקבל בשלוות נפש את ההחמרה בהפרדה. שיקוע הרכבת חיוני להמשך התפתחות חיפה. הסרטון מקסים ומדגים את האבסורד.

      IP: 213.8.86.146 דווח על תגובה זו

      • לא צריך "לחצות את הפסים". יש מספיק מעברים מעל ומתחת למסילה

        יצחק, 12/12/11 11:22

        וממערב לה יש דרכים סלולות ואין שום בעיה. שיקוע המסילה הוא מבצע מסובך ויקר, ובעיקר - מיותר לגמרי. המצב בכלל לא יוחמר, והאבסורד הוא ההצעה ההזויה "לשקע" את המסילה.

        IP: 109.160.140.168 דווח על תגובה זו

  • 12.

    חיפאי בלב ובנשמה (ל''ת)

    אם זו היתה ת''א מזמן היה תקציב, 07/12/11 17:57


    IP: 77.126.80.177 דווח על תגובה זו

  • 11.

    חברים, אתם מפספסים את הנקודה

    דב, 07/12/11 17:35

    הדקויות בסרטון והשאלה האם הוא יכול לעבור או לא, הן כלל לא משנות, העיקר זה להעביר את המסר שיש הזדמנות לתקן עוול של עשרות שנים, לשקע את קו הרכבת בחיפה ולפתוח לתושבי העיר את המעבר לים

    IP: 213.8.86.146 דווח על תגובה זו

  • 10.

    חיפה העיר המטופשת ביותר על כדור הארץ. לא סתם כולם בורחים משם. (ל''ת)

    חולדה מעופפת, 07/12/11 17:01


    IP: 84.109.238.21 דווח על תגובה זו

    • נראה לי יותר שאתה עכבר במלכודת (ל''ת)

      איציק, 08/12/11 14:23


      IP: 109.160.140.168 דווח על תגובה זו

  • 9.

    פשוט סירטון דמגוגי ושקרי.

    מישהו, 07/12/11 16:45

    יונה יהב מטרפד בצורה שיטתית את פרוייקט החישמול של רכבת ישראל. מדובר בפרוייקט שיש לו יתרונות אדירים: הגדלת המהירות של הרכבות, הקטנת הרעש שהן יוצרות, הקטנת זיהום האוויר שהן יוצרות והוזלת עלויות הדלקים של רכבת ישראל.
    החישמול כולל בסך הכל תשתית שמספקת חשמל לרכבות, בדיוק כמו שיש ברכבת הקלה בירושלים- רק בקנה מידה יותר גדול. התשתית לא מהווה שום סיכון והפגיעה שלה בנוף אפסית- בסך הכל מדובר בעמודים צרים בגובה מטרים בודדים במרחק עשרות מטרים אחד מהשני וביניהם כבלים צרים.
    יונה יהב תוקע את הפרוייקט שממנו ירוויחו כל תושבי מדינת ישראל כדי לסחוט מהמדינה מיליארדי שקלים כדי שיחצבו מנהרה באורך קילומטרים רבים שאליה יעבירו את פסי הרכבת. מדובר בפרוייקט מורכב מאוד מבחינה הנדסית (פשוט כי המסילה מאוד קרובה לים), יקר מאוד ואם הממשלה תחליט לבצעו- יגרום לדחייה של שנים בפרוייקט החישמול החשוב הרבה יותר. שום גוף בממשלה לא תומך בהצעה ההזויה של מר יהב- ולכן הוא משתמש בדמגוגיה זולה כדי לשכנע את הציבור בשטויות הרסניות.

    IP: 77.124.100.80 דווח על תגובה זו

    • נכון מאד, ואם זו מדיניות של ראש העיריה, צריך לסלק אותו בהקדם

      יצחק, 08/12/11 14:28

      שיקוע המסילה הוא רעיון מטורף. גם העברת המסילה למפרץ דרך מנהרה הוא רעיון מטופש - הרכבת חשובה גם לנמל.
      אם עמוד החשמל לאורך המסילה כל כך מפריעים ל''ירוקים'', אפשר להעביר את הרכבת מתחנת חוף הכרמל לחוצות המפרץ בעזרת קטרי דיזל, מהם יהיו לרכבת מספיק עם החישמול. זה אפילו לא צריך לקחת הרבה זמן - הדיזל יחכה לרכבת על המסילה, ומיד עם הגעתה יתחבר אליה, ובחוצות המפרץ יתנתק והרכבת תחזור לחשמל.

      IP: 109.160.140.168 דווח על תגובה זו

      • יונה יהב

        אלה, 08/12/11 16:36

        מזמן היינו צריכים לזרוק אותו

        IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 8.

    וואלה, הגזים הבחור:

    אני, 07/12/11 16:39

    הגדר נמצאת שם כבר שנים. אם קצת יתאמץ, יוכל הבחור להגיע למנהרה ליד מסעדת "מקסים" (משם יש גישה חופשית לקו המים) או לגשת לחוף בת גלים.

    IP: 77.124.184.21 דווח על תגובה זו

    • או לחוף השקט, או לחוף דדו, או לחוף הסטודנטים

      גם אני, 07/12/11 18:45

      או לחוף זמיר או לחוף מרידיאן

      IP: 132.68.247.211 דווח על תגובה זו

      • וואלה, אתה צודק. פשוט שכחתי. (ל''ת)

        אני, 08/12/11 08:54


        IP: 77.127.241.110 דווח על תגובה זו

  • 7.

    דמוגגיה בלבד

    מייק, 07/12/11 16:25

    רשעות לשם רשעות.

    IP: 192.117.171.50 דווח על תגובה זו

  • 6.

    די להתבכיין היו מספיק חללים. בעיה לבנות גשרים להולכי רגל מעל לפסים? (ל''ת)

    דרורה, 07/12/11 16:21


    IP: 87.68.18.239 דווח על תגובה זו

  • 5.

    אחד מהסרטונים המטומטמים ביותר שנתקלתי בהם

    טל, 07/12/11 16:00

    אין שום קשר לחישמול הרכבת.

    אתם רוצים למחות על עצם סלילת מסילת הרכבת לאורך תוואי החוף? סבבה. רק אל תשכחו להודיע לבן-גוריון ולשר התחבורה הראשון, דוד רמז, שאתם מתכוונים להקים משמרת מחאה מול ביתם (כן, קטע המסילה בצפון ומערב חיפה נסלל ב-1949).

    בהנחה שלא פרקטי היום להעלים את המסילות משם כליל, אין שום הבדל בנגישות לים עם או בלי עמודי החשמל. אפשר לטעון כנגד הפגיעה הנופית, כמובן (ענין של טעם) אבל לא על הנגישות עצמה.

    בכל מקרה צריך מנהרות וגשרים על מנת לחצות את המסילה, אלא אם כן רוצים לחזור למה שהיה בימי ילדותי, כשלא היו גדרות בכלל. דווקא היה לנו ממש כיף כילדים לטייל על פסי הרכבת. נכון, מדי פעם נהרג מישהו על הפסים, אבל דברים כאלה בדר"כ לא כ"כ מעניינים את הארגונים הירוקים.

    IP: 62.219.165.198 דווח על תגובה זו

    • אז מי המטומטם?

      יובל, 07/12/11 18:09

      לפחות תדייק בעובדות...
      הבריטים הם שהניחו את פסי הרכבת לאורך חיפה לשם חיבור המפרץ שהיווה נמל הקשר של הממלכה הקפואה עם יבשות אסיה ואפריקה. הם שהניחו את התשתית למעבר ואיחסון החומרים השונים המצויים היום בעיר.
      החישמול זו הזדמנות לתקן את העוול של עשרות השנים ובסכום השערורייתי המתוקצב לפרוייקט להסתכל גם על טובת הפריפריה ולהרים את העיר הזו למה שבאמת יכול לעזור לה!!! זו כוונת הסרט. לטעמי.

      IP: 84.229.204.103 דווח על תגובה זו

      • דיוק בעובדות

        טל, 08/12/11 09:40

        טוב, אם אתה מתכוון להתקטנן:

        לא הבריטים הם שהניחו לראשונה את המסילה בתוואי, אלא האימפריה העותמאנית. הבריטים שיפצו את המסילה הקיימת והפעילו מחדש את שירות הרכבות לאחר שהופסק.

        ב-1949 הממשלה הראשונה, לאחר הקמת רכבת ישראל, הרחיבה את המסילה למסילה ברוחב התקני המקובל עד היום. בהנחה שאתה לא מתכוון להפגין מול שגרירויות טורקיה ובריטניה ולדרוש שיממנו את שיקוע המסילה, אז אנחנו (אלה מאיתנו שמשלמים מיסים, בכל אופן) יצטרכו לממן את זה.

        החישמול העילי הוא הפתרון הנכון והשפוי בשקלול של כל הפרמטרים: עלות, נוף ונגישות.

        אם אמסטרדם (לדוגמא) מצליחה להיות אחת הערים היפות בעולם כאשר היא מרושתת לאורכה ולרוחבה בקווי חשמל עיליים של הטראם, אז גם חיפה יכולה.

        IP: 62.219.165.198 דווח על תגובה זו

        • טל, הבריטים כבר הניחו מסילה רחבה! (אם אתה רוצה לדייק)

          יצחק, 08/12/11 18:38

          רק אחרי המון שנים הוכפלה המסילה על ידי רכבת ישראל. עכשיו בגיע הזמן לחשמל את הרכבת כדי שתגיע לרמה שהייתה מקובלת כבר לפני עשרות שנים באירופה.

          IP: 109.160.140.168 דווח על תגובה זו

  • 4.

    צר לי - לא התקבלת לבית ספרנו (ל''ת)

    קורס הסרטה בירוחם, 07/12/11 15:34


    IP: 212.143.158.40 דווח על תגובה זו

  • 3.

    קצת אמת בבקשה

    דורון, 07/12/11 15:28

    מה ההבדל בין רכבת חשמלית לרכבת סולר? הרי אף אחד לא מציע לרוחצים לחצות את הפסים היום.

    המאבק הוא למען שיפור המצב הקיים ולא למניעת החמרתו.

    בנוסף, לשיקוע אפקט נופי בעיקר, כי את בעיית המעבר ניתן לפתור ע"י מעברים (כמו שיש היום אבל לא מספיק) בלי לשלם את המחיר הלא הגיוני של שיקוע הרכבת כ"כ קרוב לים

    IP: 134.191.232.68 דווח על תגובה זו

    • בדיוק! אתה מחזק את תגובתי (מס' 2) (ל''ת)

      יצחק, 07/12/11 17:10


      IP: 109.160.140.168 דווח על תגובה זו

  • 2.

    שקר וכזב! דמגוגיה צרופה.

    יצחק, 07/12/11 15:16

    שום דבר לא ישתנה: הפסים יישארו במקומם - היום הם מפריעים למישהו להגיע לים? לא! אז אם ייתווספו גם עמודים לנשיאת קווי החשמל, מה יקרה? בדיוק אותם מעברי כביש מתחת למסילה יישארו. פתאום - אחרי כמעט מאה שנה, הרכבת מפריעה לכם? אין בישראל כבר על מה להוציא כסף טוב, שצריך לקבור את המסילה או לחפור עוד מנהרה?
    יש מספיק פתרונות פשוטים מאד לחשמול הרכבת. אבל מישהו עם שכל ירוק מתנגד.

    IP: 109.160.140.168 דווח על תגובה זו

    • אם לא תשקיע בטבע והסביבה, במה תשקיע?

      דודו, 07/12/11 15:50

      אנשים כמוך הם הסיבה לכך שארץ ישראל היפה הפכה לארץ ישראל המזוהמת. אם לא תשקיע כספים בטבע והסביבה במה תשקיע? בעוד טנק? בעוד ישיבה? לחינוך הכסף הזה לא ילך (תשאל כול מורה). בא"י הטבע מנוצל ונאנס למען בצע כסף (ים המלח, הקישון ועוד ועוד ועוד) למה לא להשקיע קצת בחזרה? הטבע הוא שלנו ושל ילדנו ואם לא נשמור עליו לנכדינו לא ישאר. בתוספת תשלום לא גדולה ניתן לחשמל את המסילה בקווים תת קרקעיים למה לא לשמור לנו על הנוף? העמודים יהיו כיעור ובכיה לדורות.

      IP: 138.134.102.15 דווח על תגובה זו

      • דודו, בכל העולם המתוקן, כן, אפילו בשוויץ היפה והנקיה,

        יצחק, 07/12/11 17:09

        הרכבות חשמליות, ובדרך כלל אספקת החשמל שלהן עילית. לשוויצרים, לצרפתים, לגרמנים וליפנים הרשת לא מפריעה. לך כן? חוץ מזה שלא התייחסת בכלל למה שכתבתי. אתה יודע כמה תעלה הורדת הרכבת אל מתחת לקרקע? תוספת לא גדולה? בחייך! אין לך מושג ירוק, אבל לכתוב לא עולה כסף.

        IP: 109.160.140.168 דווח על תגובה זו

  • 1.

    חזק! בהצלחה במאבק. הממשלה לא סופרת את חיפה, חבל, עיר יפה! (ל''ת)

    חיפאי לשעבר, 07/12/11 15:16


    IP: 109.160.232.2 דווח על תגובה זו