• 15.

    פלצנות וזריקת כסף

    בר ברע, 09/12/11 23:53

    המסלול כבר קיים (בחלקו) ומועל באוטובוסים רגילים,
    דוקא ה''מיוחד'' יהרוס את היתרון של מסלולי האוטובוס.

  • 14.

    מה אורך המסלול? (ל''ת)

    מסלול, 07/12/11 11:30

  • 13.

    בסופו של דבר המטרונית היא אוטובוס!

    חיפאי מאוכזב, 07/12/11 10:46

    כרגיל אצל יונה יהב הרבה רעש וציצולים ומה נקבל בסוף? אוטובוסים עמוסים. לא חבל על כל המיליונים ששפכו על זה?

  • 12.

    הידד לראש העיר יונה יהב !!!

    דני, 07/12/11 05:51

    תושבי חיפה רבתי מתחילים לראות פירות טובים מיזמתו של ראש העיר היקר. סוף-סוף חיפה עלתה על מפת הערים המתקדמות בעולם בנוסף להיותה אחת הערים היפות, הנעימות והנוחות. תודה לראש העיר חיפה ואנא סיים גם את יתר הפרויקטים שהחלו בהם - תושבי העיר מעריכים אותך מאד ומבקשים ממך יוזמות נוספות לעירנו. חזק ואמץ יונה יהב!! יישר כוחך!!

    • גם אתה ממחלקת הדוברות? (ל''ת)

      דני דין, 09/12/11 00:06

  • 11.

    מדוע הופסקו העבודות מצומת הצריף צפונה?

    אריה פרלמן, 06/12/11 23:39

    מאז פתיחת מסלול המטרונית בצומת קרית אתא, נדמו הטרקטורים והמכבשים ונעלמו הפועלים?
    זה מאוד מוזר, כי בין צומת המשטרה לצומת הצריף בקריית חיים כל המסלול מוכן! חסרה קצת עבודה בשביל לסדר נקודות כניסה/יציאה לאוטובוסים - וזה הכל.

    במקום זאת, אנו נאלצים להיסחב בפקקים מטופשים ומיותרים, לאורך הכבישים האדומים שממתינים ריקים ומבויישים בצד.

    המסלולים הקיימים הם שיפור מעולה ומבורך - אבל כל עוד נוסעים שם אוטובוסים. בשביל מה להכניס את המטרונית האידיוטית הזאת? בשביל שהיא תצא בנקודת זמן אחת במקום שלושה אוטובוסים בתדירות של פי שלושה?

  • 10.

    רעיון מטומטם

    וו, 06/12/11 23:16

    עוד רעיון מטומטם ועבודה בעיניים - מדובר סה''כ על אוטובוס ארוך...לא רכת ולא נעליים

  • 9.

    השיפור היחידי של האוטובוס הזה, זה שצריך להעסיק פחות נהגים (ל''ת)

    דג, 06/12/11 22:15

  • 8.

    100 אנשים יעמדו ו- 40 ישבו??????? (ל''ת)

    כועס, 06/12/11 20:34

  • 7.

    100 אנשים יעמדו ו- 40 ישבו??????? (ל''ת)

    כועס, 06/12/11 20:34

  • 6.

    1.5 מליארד שקל עבור מרכב אוטובוס מטופש וזולל דיזל מזהם (ל''ת)

    מהפיכה של ממש.. כמה שטויות של ממש, 06/12/11 18:53

  • 5.

    אבל למה לא עם מנועים חשמליים? אם כבר מנסים לשפר למה לזהם? (ל''ת)

    חיפאי, 06/12/11 18:48

  • 4.

    סתם אוטובוס ארוך. בשביל זה גזלו לנו נתיב תחבורה?!

    ערן, 06/12/11 16:01

    וליצור צווארי בקבוק בחליסה ובכל הקריות.
    ודרך אגב כבר היה אוטובוס אקורדיון בחיפה ואגד הפסיקה זאת מאיזשהי סיבה!

  • 3.

    הרבה יותר יעיל מרכבת

    אבי, 06/12/11 15:49

    על מסלול המטרונית יכולים גם ליסוע אוטובוסים רגילים בשעות בהן אין עומס ומשם לחתוך לכיוונים שונים.
    לעומת זאת רכבת מוגבלת למסילות בלבד.
    כל תקלה חוסמת את המסילה ללא יכולת תנועה כלל והרבה יותר יקרה לבנייה ולתפעול.
    אולי יחשבו וימירו את הרכבת הקלה בתל אביב במטרונית וכך יחסכו כסף רב ויפעילו הרבה יותר מהר.
    רכבת תיקח 20 שנה ומטרונית ניתן להפעיל בקטעים שכבר מוכנים בתוך מספר שנים.

    • גם במסלול המטרונית כל תקלה תחסום את כל המסלול.

      ברכבת הקלה לא צריך לחצות כבישים סואנים, 06/12/11 18:54

      ברכבת הקלה לא צריך לחצות כבישים סואנים כדי להגיע לרציפים.. פחות הרוגים.

  • 2.

    מה התדירות המיועדת וזמני הנסיעה המשוערים מכיוון לכיוון ? (ל''ת)

    חביבו, 06/12/11 15:46

  • 1.

    שיצליחו (ל''ת)

    מי אני ומה שמי, 06/12/11 14:18