• 16.

    כמה אידיוטי לתת כותרת כזו. אפשר לחשוב שהעלייה אשמה... (ל''ת)

    איתן, 21/12/11 06:09

  • 15.

    סעו מ443 (ל''ת)

    יש אלטרנטיבה!!!, 13/12/11 15:05

  • 14.

    תקינה?

    לא רוצה!, 07/12/11 14:26

    מטומטמים, במקום לבחור מערכת מתאימה וטובה לפתרון הבעיה הם מבקשים ממשרד התחבורה הידוע ביעילותו לבחור להם מערכת?

  • 13.

    אם זה מה שקורה לאוטובוסים של אגד אז ליפני שיקרה מחדל ואסון לאומי

    פקק תנועה , 07/12/11 12:12

    יש להחליף את הרכבים הללו בחדשים ויותר חזקים

  • 12.

    מה הבעיה תיישרו את העליות. ככה יהייה יותר קל לאוטבוסים של אגד (ל''ת)

    מדינה של חלם, 07/12/11 07:58

  • 11.

    אולי כדי ליבדוק את סוג האוטובוסים - איך זה שמשאיות לא נשרפות בעליה

    צרלי, 06/12/11 23:15

    אולי המנוע חשל ומתאים רק למישור

  • 10.

    בדיקת סוג האוטובוסים

    שייקה, 06/12/11 06:38

    למה לא מצינים את סוג האוטובוס ?יש מאפיין להעלמת שם החברה מדוע?בכל אופן יש צורך לפרסם ולחקור את הסיבות לדליקות באוטובוסים.אולי אחזקה קלוקלת או מחירי חלפים מאמירים ושימוש בחלפים לא מקוריים יוצרים את הבעייה?

  • 9.

    עיתונות חוקרת במיטבה!

    עמית, 05/12/11 21:45

    איך ייתכן שכל כך הרבה אוטובוסים נשרפים בעליה (ולא רק שם)? האם יש כאן רשלנות? תחזוקה לקויה? ייבוא של אוטובוסים לא מתאימים? בכל מקרה יש מי שאחראי למחדל ומוזר שהתקשורת לא עוסקת בזה (בניגוד לשריפה ברכבת לפני שנה).

  • 8.

    חכמולוגיה ישראלית

    ג.ג, 05/12/11 18:19

    חבל שרק הוולוואים נישרפים ,ולא רק בעליות .ויודעים בדיוק למה הם נישרפים רק מיתביישים להגיד.שמישרד התחבורה יביא בוחן מחו''ל ותוך חצי שעה תהיה להם תשובה יסודית.אסור לשכוח שבאגד נסעו לירושליים באוטובוסים כבר ליפני 60 שנה ולא היה דבר כזה עם מנועים קטנים וחלשים בהרבה.

  • 7.

    ''עליות'' שורפות

    איתן, 05/12/11 14:53

    נו, אז שיסע רק בירידות
    שטויות - אוטובוסים לא מתאימים או תחזוקה לקויה

  • 6.

    אז בואו נחזור ל''רויאל טייגר'' ואפילו ל''שוסון'' משנות ה 50-60 (ל''ת)

    ישראליק, 05/12/11 14:37

  • 5.

    מדוע רק עכשיו נזכרים לפרסם כתבה בנושא?

    בועז, 05/12/11 14:10

    לכל מי שעולה לירושלים יש סיכוי מצוין לראות אוטובוס תקוע או שרוף. התופעה הזו אינה חדשה ונמשכת מספר שנים. ככל הנראה מדובר בדגם ספציפי של חברת וולוו שנוטה להישרף וכלל לא ידוע מה עושות חברות האוטובוסים ובראשן אגד ביחס לתופעה זו.

    מאחר שיש להניח שמדובר בלא מעט אוטובוסים חדשים (שחלקם אף בתוך תקופת האחריות של הייצרן), האם לא ראוי היה להחליפם לדגם אחר ופחות פגיע?

  • 4.

    זה בגלל הקומבינה הישראלית

    אחד העם, 05/12/11 13:44

    תראו לי בגרמניה אוטובוס שעולה בהרים ונישרף,תראו לי בשבדיה אותו מקרה..לא כי המומחים,עלאק מומחים,שמגיעים למפעל האירופה אומרים תעשו כך וכך ותורידו את זה וזה ואת הסלד כי זה מתאים לישראל...אין פה אפס צריך מנוע גדול בשביל אוטובוס וישבו טובי המהנדסים והמתכננים של החברה בשקו את זה בנסיעות רבות ובמנהרת רוח...ואז בא ישראלויק הקומבינטור מישראל..והופך להם את כול האוטובוס למה???כדי לא לשלם מס!!!

  • 3.

    שיקחו איתם מכונאי על האוטובוס כמו שעושים במזרח ...

    שרון, 05/12/11 12:35

    אגד זה לא אותה חברה שהיתה פעם ...

  • 2.

    אליקופטר יעלה פחות מישישים אוטובוסים (ל''ת)

    שמוליק, 05/12/11 12:34

  • 1.

    איש מקצוע מטעם אגד התריע שהאוטובוסים שנרכשו לא מתאימים לארץ

    צלי, 05/12/11 12:17

    באגד החליטו בכל זאת לרכוש אוטובוסים מאותו יצרן רכש שממשיך עד היום.

    • איזה שטויות אתה כותב

      טובי, 06/12/11 11:47

      היצרן הוא וולבו, 99% מהאוטובוסים הנשרפו הם של הייצרן הזה, ובאגד הפסיקו כליל לקנות מהייצרן הזה כבר לפני 3 שנים - היום קונים רק מרצדס ודאף (בינעירוני) ומאן / סקאניה (עירוני). הרכש לא ממשיך עד היום, ואגד נמצאים בתביעה נגד הייצרן בגין השריפות במשך כבר יותר משנה. זה חברות אחרות, כגון מטרופולין וסופרבוס, שממשיכות להצטייד בוולבו, לא אגד.