• 52.

    משרד החינוך - מפלצת מגעילה שקמה על יוצריה. (ל''ת)

    ליה, 24/01/13 23:43


    IP: 109.64.111.158דווח על תגובה זו

  • 51.

    'או חברותה או מיתותה'

    דניאל, 31/07/12 23:03

    מעבר למעטה הליבראלי של אלוני מסתתר אדם ריכוזי שאינו קשוב לאחרים , כזה הסבור כי החיים האזרחיים הם תעתיק של הצבא,
    הפרוייקט נכשל ואם זאת בהצלחה למעט שבחרו להמשיך וללמוד שם

    IP: 2.55.140.91דווח על תגובה זו

  • 50.

    למלעיזים

    מיכל - אמא של גיא, 27/06/12 10:10

    בני לומד בחברותא מיום הקמתו, נכון בית הספר לא עמד בכל הבטחותיו אולם מעבר לכל ספק הוא מעניק לילדים אוירת לימודים רגוע, נעימה, מאתגרת ומורים בעל שיעור קומה שמדברים עם הילדים וההורים בגובה העיניים. מעבר לזה הילדים לומדים לקבל את השונה (ילדים מכל המגזרים) להכיר את המדינה שבה הם חיים את החברה הישראלית וכמובן ערכים וכבוד לזולת מושג שנעלם כבר מזמן מהנוף בבתי הספר הציבוריים. שכר הלימוד אכן יקר אולם ישנן מילגות למשפחות שידן אינה משגת לשלם את שכר הלימוד שכולל דרך אגב ספרי לימוד, הסעות, ארוחת צהרים חמה, טיולים, סיורים ואת כל התוספות שחולבים אותנו במהלך כל השנה ואם נשווה אז הפעוטון הפרטי של ילדי כשהיו קטנים עלה אותו הדבר (ושם לא קבלתי מלגה:-) לסיכום חברותא מעניקה לילדים חווית לימודים שונה ולכל המלעיזים כדאי שתגיעו לביקור ותראו עד כמה הילדים שלנו מאושרים להגיע בכל בוקר לחלום הזה שנקרא חברותא!!! ואולי זה המקום לומר תודה וחופשת קיץ נעימה לסגל ולכל תלמידי חברותא אתם מדהימים.

    IP: 213.8.61.250דווח על תגובה זו

  • 49.

    המון בהצלחה לחברותא

    אריאל פוקס, 17/03/12 22:17

    דרור אלוני הוא אדם נדיר שכתב ספרים מדהימים. אין ספק שהוא איש חזון ודרך והוא באמת יודע מהו חינוך. חבל שהלימודים כל כך יקרים - אבל כאשר בית הספר תלוי רק על עצמו יש לזה עלויות. מי יתן ושר החינוך ידע לפתוח את הלב גם עבור דרכי חינוך שונות מהדרך של משרד החינוך.

    IP: 79.177.116.21דווח על תגובה זו

  • 48.

    משרד החינוך באמת אשם

    גיל, 12/03/12 15:42

    כמי שמכיר את בית הספר וההנהלה אני יכול להעיד שהאנרגיה שמשרד החינוך משקיע בלגרום נזקים תדמיתיים וכספיים לבית הספר חברותא היא בהחלט מרשימה. החברים במשרד החינוך אחראים ישירות להרבה מהבעיות בבית הספר כי הם אילצו את ההנהלה להקדיש משאבים עצומים למאבקים משפטיים מיותרים (ואם זה לא היה ברור מהכתבה, אז משרד החינוך כבר הפסיד כמה פעמים בערכאות משפטיות ונקבע שהוא צריך לתקצב את בית הספר ולתת לו רישיון אך משרד החינוך לא עושה זאת). בסך הכל יש כאן אנשים טובים שמאמינים ברעיון הזה, אבל המדינה והבירוקרטיה נלחמים בהם. חבל מאוד.

    IP: 207.232.60.213דווח על תגובה זו

  • 47.

    חינוך אליטיסטי סגרגאטיבי שמקורו בחטא --סופו שיכשל.

    אבי, 20/12/11 17:02

    לו היו ראשי חברותא ומקימיה לומדים משהו מביה''ס של HTH (היי טק הי) בסאן דייגו , היו מבינים אולי שדווקא בית ספר אינטגרטיבי ''רגיל'' יש לו גם כמה יתרונות ערכיים ,מוסריים ולימודיים שעינהם טחו כנראה מראות. זה בי''ס שהוקם בחטא היוהרה ,בחטא אי השיוויון ובחטא מקסמי ולהטוטי שווא. להבטיח הרים וגבעות זה קל ,לקיים זה כבר יותר קשה כי זה דורש עבודה סזיפית קשה של למידה אמיתית. תואר דוקטור בתחום דעת מסוים (ואני דוקטור...) עוד לא הופך מישהו להיות מורה מצויין. גם כאן דרושה פרופסיה אמיתית והצלחות מוכחות. מנהיגות אמיתית מתחילה לא בחברותא אלא דווקא בבתי הספר כמו ברנקו ויס בבית שמש,או בנתיבות ברשת דרכא של קרן רש''י, או לחייאני בבת ים או ''סתם'' בבתי הספר המקיפים בערים השונות. זה תלוי רק במנהל בית הספר ובהנהלה וצוות המורים שלו.לא דרור אלוני יביא את המהפכה והבשורה אולי דווקא אחיו נמרוד . אין בליבי שמחה לאיד על הכישלון אך בי''ס שקם על טהרת הסגרגאציה ,ועל נובו פסידו אליטיזם המנוגד בפועל לסולידריות חברתית וערכי שיוויון אמתיים ,אין לו מקום במערכת וטב שייסגר כמה שיותר מהר. ,

    IP: 192.115.90.18דווח על תגובה זו

  • 46.

    חרט זה ב- ט' לא ת'...

    אריוקי מניוקי, 18/12/11 16:12

    למדת בחברותא?? :-)

    IP: 213.57.237.144דווח על תגובה זו

  • 45.

    מורה למתמטיקה מעולה ארד

    יפעת, 14/12/11 07:18

    אין עוד מורים מעולים ומדהימים כמו ארד,
    אשיות עם ידע עצום!
    רק בגללו מומלץ להגיע לחברותא!
    בית הספר נותן הרבה מעבר לציונים!

    IP: 84.111.174.208דווח על תגובה זו

  • 44.

    אי אפשר להתווכח עם הכישלון של חברותא.

    מאי, 12/12/11 22:57

    בתור אחת שהוריה שקלו אם לשלוח אותה לשם (לאחר משבר קשה שהיה לי עם מערכת החינוך הציבורית) קשה שלא לראות ולהבין שבית הספר נכשל, ושהעובדה שזהו המחזור הראשון שמסיים ללמוד לא תירוץ לציוני בגרות כושלים כל כך.

    IP: 84.229.224.242דווח על תגובה זו

    • זו הפואנטה - הם לא כושלים.

      תלמיד מרוצה!, 12/12/11 23:31

      בית הספר הסביר, ולנו התלמידים בפרט, שנעשתה טעות.
      תלמידים למדו חומר לבגרות אינטרנית וכאשר התברר כי בית הספר לא יהיה אינטרני, נוצרה בעיה שהיו תלמידים עם פיגור בחומר ולכן זה יצר עליהם לחץ רב שגרם לבגרויות חלשות.
      מאז תוצאות בחינות הבגרות השתפרו פלאים והן מעל הממוצע הארצי!

      IP: 85.64.238.33 דווח על תגובה זו

    • אל תהיי כל כך בטוחה שאת צודקת.

      תלמידה, 13/12/11 17:32

      תבדקי את העובדות, בואי לבית הספר תשמעי גם את הצד השני ואז תדברי.

      IP: 89.138.57.70 דווח על תגובה זו

  • 43.

    יששש שיסגרו את בית הספר הזה כבר

    אלמוני, 12/12/11 21:48

    הבצפר הכי גרוע שהייתי בחיים הלוואי יסגרו אותו

    IP: 109.64.4.47דווח על תגובה זו

  • 42.

    חברותא, לילדים מיוחדים

    אמא לתלמיד, 08/12/11 17:38

    בואו נדבר רגע על בתי הספר הציבוריים.
    בהם נותנים לתלמידים מצטיינים להבחן בבחינות ''מיצב''
    של השנתון שלהם וגם של השנתון מעל כדי להעלות את ציוני ה''מיצב'',
    אבל לא יודעים להתמודד עם הצרכים המיוחדים שלהם.
    המערכת מתוקצבת לעודד בנוניות, לשמר את האמצע ולחזק את החלשים,
    אבל אין לה יכולת לעודד את החזקים ולתת להם למשוך את השאר קדימה.
    ואלי זו הסיבה שהורים לתלמידים חזקים מחפשים עבורם מסגרת ייחודית
    שתכיל אותם, תכוון אותם ותיתן להם מקום וביטוי. אולי בשביל תלמידים כאלה
    קמה ''חברותא'' ונתנה מענה, קול ומקום לתלמידים הכי טובים שלנו, שהמערכת
    לא מסוגלת למנף אותם. ואתם צודקים תלמידים טובים, טובים בכל מקום, אם הם יצטרכו לעשות
    בגרות מסוימת שוב, הם יעשו אותה בקלות זה לא ישבור אותם. השאלה היא: האם הם קמים
    בבוקר בשמחה לבית הספר ונהנים, ולומדים לשם לימוד? או מעבירים את הזמן בתקווה שהזמן
    כבר יעבור והם יוכלו כבר ללכת הביתה . . .

    IP: 193.238.188.234דווח על תגובה זו

  • 41.

    חברותא בי''ס מצויין וקטן , מאיים על מערכת גדולה כושלת

    אמא של תלמידה, 07/12/11 09:57

    לפי בקשת של בתי, חיפשנו מסגרת חינוכית אמיתית בה היא יכולה ללמוד באמת ומצאנו את חברותא.
    היא מאושרת שם לומדת מתמטיקה ופיזיקה ושאר מקצועות בהנאה, התמדה ועם תמיכה מלאה של צוות מורים קשוב שמקדיש מזמנו לשבת עם כל תלמיד עד להבנה מלאה של החומר.בביה''ס של משרד החינוך .ההפרעות, האלימות וחוסר ההקשבה של המורים האומללים מנעה ממנה להגשים את רצונה , ללמוד ולהצטיין.
    משרד החינוך צריך לשאוף ולקחת דוגמא. וכל המקטרגים תמשיכו לישון ''ולחזק'' מערכת כושלת.

    IP: 89.138.57.70דווח על תגובה זו

  • 40.

    לעארף יונס

    יעל, 06/12/11 17:55

    הוא עזב את בית הספר כי לא היו לא ציונים גבוהים.
    1. זה תלוי אך ורק בו ולא בבית הס]ר. בית הספר יכול להשקיע בתלמיד ולתת לו שיעורים פרטיים וההשערות ותגבורים אך התלמיד לא ילמד ואין מה לעשות לא יקבל ציונים גבוהים.
    2. חברותא לא מתיימר להיות בית ספר של ''מאיות''. זהו בית ספר למנהיגות ותרבות ובתחום הזה הוא מצליח מאוד. ובנוסף, הבגוריות השתפרו מאוד התלמידים מאושרים ולומדים הרבה יותר טוב ובדרך הרבה יותר מעניינת מבתי ספר רגילים. חברותא הוא בית ספר טוב ועובדה שמסקרן ומעניין הרבה אנשים שחקרו אותו וכתבו עליו כתבה ( למרות שהיא מוגזמת, מעליבה וכמעט לגמרי מנותקת מהמציאות)

    IP: 84.228.67.139דווח על תגובה זו

    • לא ברור מי הכותבת, אמא, תלמידה בביה''ס וכד'. היה רצוי להגיה את העברית (ל''ת)

      m, 07/12/11 14:29


      IP: 82.80.216.12 דווח על תגובה זו

  • 39.

    פלצנות מהזן הגרוע ביותר,אין קיצורי דרך,לימוד נעשה בדרך הרגילה,מהראש . (ל''ת)

    הזהרו מעניים כי מהם תצא תורה, 06/12/11 15:20


    IP: 79.181.65.86דווח על תגובה זו

  • 38.

    העובדות האמיתיות מעבר לתעמולה השיקרית

    אבא לתלמיד, כתה ט' בחברותא, 06/12/11 15:15

    א. עכב המצב הכלכלי שלי ושל גרושתי, קיבלנו 70% מילגה. (בני מצטיין בלימודיו)
    ב. כאב ל2 ילדים שסיימו את מערכת החינוך במסלולים ''רגילים'', חברותא הוא ''החלום הרטוב'' של כל מה שרציתי מבי''ס. חינוך וערכים, אותן מילים מליציות שרובנו המבוגרים זוכרים ש''פעם היה דבר כזה'' ונעלם. דו-שיח בין מורה לתלמיד בגובה העיניים, בחברותא מטפחים את התלמידים לחשוב באופן עצמאי ולהגדיר את הצמם ככה ולא כמו ''מטחנת הבשר'' במשרד החינוך ועוד ועוד.
    ג. בשיחה בבי''ס בתחילת שנת הלימודים התקיים דיון פתוח בין ההורים למחנך. אני אמרתי שהבן שלי יהיה רב-חובל, ולא משנה איפה.
    ד. בפעם הראשונה מכתא א', הבן שלי מרוצה וטוב לו בבי''ס, הילד פורח, (למרות התלונות על הרבה שעות לימוד..) ובסופו של דבר זה מה שחשוב.
    ה. הדבר הראשון שהבן שלי אמר לי הוא: ''אבא, אין ערסים בבי''ס, מדהים..''
    אז לפני שאתם מלעיזים ומלכלכים, (מן הסתם אתם משתייכים לקבוצת הערסים), כדאי שתבררו.
    ו. אני וגרושתי לא שמאלנים ולא אשכנזים, אז תפסיקו לנסות להדביק תויות.
    אבא גאה לתלמיד מאושר

    IP: 79.179.9.71דווח על תגובה זו

  • 37.

    כל בתי הספר מהסוג הנ''ל נדונו לכישלון, אין תחליף ללימוד קשה

    איילת, 06/12/11 14:35

    ריקוד לא יחליף לימוד
    וטיול לא יחליף משהו אחר
    אולי עוד תוספת קטנה לפסיפס הלימודי.
    במתטמטיקה אין תחליף לתרגול עשרות העיות.
    ובתנ''ך אין תחליף ללימוד ושינון חומר בכתב ןבע''פ
    ובספורט אין תחליף לזיעה
    כל הנסיונות ''להקל'' כמו בדידים וכד' ניכשלו

    IP: 93.172.37.52דווח על תגובה זו

    • הבן שלי לומד מאוד קשה בחברותא (ל''ת)

      תפסיקי לברבר בלי לדעת את העובדות, 06/12/11 15:28


      IP: 79.179.9.71 דווח על תגובה זו

    • כולנו לומדים קשה בחברותא!

      תלמיד מרוצה!, 06/12/11 22:36

      כל מי שאכפת לו מהלימודים והבגרויות, לומד, ולומד קשה!
      העובדה שלא אמרו את זה באף הזדמנות, לא משנה את זה!
      בבקשה תפסיקו לומר שקלים עלינו!
      אנחנו לומדים מתמטיקה, בדיוק כמו בכל מקום אחר.
      אנחנו מזיעים בספורט, כמו בכל מקום אחר.
      ההבדל היחיד הוא, שאני כתלמיד נהנה!
      העובדה שחלק מהבגרויות של חלק מהתלמידים לא היו מאיות. היא עובדה!
      אבל זה בית ספר כמו כל בית ספר, יש את אלה שקשה להם יותר ויש את אלה שקשה להם פחות.
      יש את אלה שמוציאים 100 בבגרות ויש את אלה שלא!

      IP: 85.64.238.33 דווח על תגובה זו

  • 36.

    עשיתי טעות חמורה

    אמתי רותם, 06/12/11 05:50

    אחרי שמונה שנים ועוד חודש במערכת החינוך של רמת השרון, הנחשבת מהטובות בארץ, העברתי את בני לחברותא. זה הרגיש כמו לעבור מנהיגה בסובארו 82 לרולס רוייס 2012. הכתב החרוץ מייצג את החשיבה הרווחת במקומותינו: מערכת החינוך היא מפעל להכנה לבגרות, כדי להתקבל למפעל המתקדם יותר של רכישת תואר אקדמי ומשם לג'ובים המתגמלים ביותר. חברותא היא מפעל מסוג שונה לחלוטין. היא בית חינוך, המעביר את חומר הלימוד בצורה הטובה והמקצועית ביותר (אל תטעו, בהמשך הם גם ישיגו ציונים טובים בבגרות) ובאופן שמצליח להלהיב את התלמידים. התשובות הקלאסיות של מערכת החינוך שלנו: ''זה לא בחומר'', ''לא תיבחנו על זה'', ''אם אסביר את זה עכשיו לא נספיק את החומר לבחינה'' לא קיימות בחברותא. וכן, ''מבזבזים'' ימים שלמים על תרומה לקהילה, על התנדבות, על לימודי חומר ''שלא יהיה בבגרות'' רחמנא לצלן.
    הטעות היחידה שלי שלא שלחתי את בני לחברותא כבר בתחילת השנה, ושלא שלחתי לשם את שאר ילדי. במחיר שמשלמים בהבנה רבה לכל פעוטון פלצני במרכז הארץ בני מקבל חינוך מעולה, אוירת לימוד אמיתית וצוות מורים שאין שני לו.

    IP: 93.173.43.145דווח על תגובה זו

  • 35.

    לא לכולם

    תלמיד מרוצה!, 06/12/11 00:09

    לא לכולם מתאימה המסגרת בחברותא!
    זהו בית ספר עם יום לימודים ארוך, הוא רחוק לכולם, ולעומת מה שכולם חושבים, בנוסף ללימודים הסדירים, שהטענה היחידה שלי כלפיהם היא החומר שתודות למשרד החינוך בנוי בצורה לא הגיונית, ישנם גם לימודים נוספים! ישנו בבית הספר שיעור שקוראים לו ''החברה הישראלית''. בשיעור הזה, למדתי על המדינה שלי נקודה. ואני בטוח שאם לא הייתי בבית הספר הזה, לא הייתי יודע מי הם הערבים, הבדואים, הדרוזים, הבהאיים ועוד. וגם לא הייתי יודע בכלל שמלחמת ששת הימים הייתה בשנת 1967 וירושלים אוחדה כתוצאה ממלחמה זו! יש לנו עוד שיעורי ''בונוס'' חוץ משיעור זה, זאת רק דוגמא קטנה לעומת גודל התוספות שיש לנו בבית הספר. אני כבר שנה שלישית בבית הספר, אני מכיר את כל התלמידים שעזבו באופן אישי ואני יודע, שרובם לא ניסה בכלל להתאמץ בקטע הלימודי, לכן הוריהם דאגו לשלוף אותם מהמערכת ''המקולקלת'' ולהחזירם ''למוטב''.
    בסופו של דבר בית הספר הזה הוא בית ספר מצוין! אולי חלק מציוני הבגרות הם לא מהממים, כמו שבכל בית ספר יש כאלה שלא מצליחים בבגרות. דבר שמאוד הכעיס אותי, הוא שהאדם שכתב את הכתבה הזו, אפילו לא היה בחברותא.

    IP: 85.64.238.33דווח על תגובה זו

  • 34.

    זה לא לעשירים בלבד

    חסוי, 05/12/11 22:30

    אני לומדת בחברותא ואני יכולה להעיד על המצב הכלכלי שלי שזה בכלל בכלל לא לעשירים כמובן שיש שם מפר אנשים המסוגלים לעמוד במחיר בית הספר אך הרבה מהתלמידים על מלגות.
    מה לעשות שלא כל התלמידים מסוגלים לראות את הזוועות שהולכות בבתי הספר הציבוריים האלימות וההשפלות אישית לא חוויתי אבל אכן צפיתי לא כל התלמידים המוצלחים מסוגלים ללמוד בכיתות כאלה אני תלמידה מוצלחת אבל מודה שאיבדתי ריכוז לפעמים בכיתות כאלה ואכן כל ההצלחות שלי במבחנים מבוססים על שינון החומר ולא הבנתו אך בחברותא זה שונה לגמרי.

    IP: 84.109.150.211דווח על תגובה זו

    • חמודה, רק בגלל שניים וחצי שמקבלים מילגה ביה"ס יכול לפעול. הידעת (ל''ת)

      , 05/08/13 18:26


      IP: 109.67.121.168 דווח על תגובה זו

  • 33.

    כתבה מוזמנת

    הורים מרוצים מאד, 05/12/11 19:39

    כל כך ברור שזו כתבה מוזמנת על ידי משרד החינוך שפועל נגד בית הספר בשיטות המתאימות לארגוני מאפייה, בעזרת שקרים וסילופים. עדיף שמשרד החינוך יתרכז בשיפור מערכת החינוך ויפסיק להוציא משאבים ואנרגיה כנגד מי שמנסים לשפר את המצב ולהציב מודל טוב יותר.

    IP: 93.173.180.148דווח על תגובה זו

    • תצאו מהריבוע - די לבינוניות ! (ל''ת)

      אני והבן שלי מאוד מרוצים מחברותא, 06/12/11 15:30


      IP: 79.179.9.71 דווח על תגובה זו

  • 32.

    כתבה מגמתית ולא נכונה

    תלמיד בחברותא, 05/12/11 07:33

    באיזה בית ספר בארץ אפשר ללמוד חמש יחידות מתמטיקה ופיסיקה בכיתה של 6-8 תלמידים? רק בחברותא !!!

    IP: 79.177.69.110דווח על תגובה זו

  • 31.

    בית ספר מעולה !

    הורה מרוצה, 05/12/11 05:26

    כהורה לילדה שלומדת בחברותא כבר שנה שניה אנחנו מרוצים מאוד. לכל מערכת חדשה ישנם קשיים אובייקטיבים וחבלי לידה.מה שמקבלים ב'' חברותא'' אף בית ספר אחר לא מסוגל להעניק.
    תענוג לראות איך הילדה פורחת ופשוט נהנת להגיע לבית הספר.
    ב '' חברותא '' השכילו לבצע את השינויים הנדרשים, המנהל הוחלף, הגיעו מורים חדשים המתמכים בהגשה לבגרות ויש יותר איזון בין לימודי העשרה ללימודים '' קונבנציונלים''.
    עיקר הקשיים נבעו מהגישה של משרד החינוך כלפי בית הספר. כעת, שבית הספר קיבל את הרשיון ממשרד החינוך והוא יוגדר כאינטרני אין לי ספק שציוני הבגרות יהיו מעולים. מורים כמו שיש בחברותא הם זן נדיר.

    IP: 79.177.69.110דווח על תגובה זו

  • 30.

    בגרות זו לא הוכחה להצלחה או כשלון

    הבת של שכנתי למדה שם, 04/12/11 22:47

    בחינות הבגרות עצמן הן הבעיה.על מה הן מעידות? על שינון חרוץ ותו לא. תלמידי חברותא זוכים לקבל נכסים וכישורים לחיים שערכם הרבה מעבר לבגרות,הבת של שכני למדה שם והיה מדהים לעקוב כיצד היא מתפתחת ומתעצמת בתקופה זו. משרד החינוך מנסה להכשיל את בתי הספר הייחודיים בכל דרך אפשרית, אני מקווה שביה''ס יתגבר על המשבר

    IP: 77.126.189.115דווח על תגובה זו

    • עם בגרות הולכים למכולת

      טל, 05/12/11 13:32

      עם ''כישוריים חברתיים'' לא, וזה גם פרמטר לא מדיד.
      חוץ מזה, מצופה מבית ספר שמשלימים עליו 35000 לשנה שגם יכין טוב לבגרות מעבר להעשרה וכישורים חברתיים

      IP: 109.64.7.94 דווח על תגובה זו

      • מכין היטב!!

        דנה אם של תלמיד בחברותא, 11/12/11 19:09

        בית הספר מכין בצורה מקסימה ומוצלחת את התלמידים לחיים וכמובן גם לבחינות הבגרות.

        IP: 109.67.68.123 דווח על תגובה זו

  • 29.

    לומדים ע''י ריקודים, שירים וטיולים במגזרים?

    יוסי, 04/12/11 09:58

    יופי, מגדלים דור של שמאלנים, ליברלים, סוציאליסטים, תומכי ''שלום עכשיו'' ומשתמטים.

    IP: 205.188.117.67דווח על תגובה זו

    • לימוד סביבתי

      דנה, 04/12/11 20:21

      לימודים מעשירים ולווא דווקא פורמליים תורמים רבות לתלמידים. בסגל ימיים, שמאלניים, ערבים ויהודים. לימוד למטרת לימוד הארץ והחברה ולא כדי לעבור בשלום את הבגרויות בלי לדעת שום דבר ממה שוגרה סביבנו 

      IP: 46.116.190.52 דווח על תגובה זו

    • ומה הבעיה עם זה ?

      תומר, 07/12/11 07:53

      קשה לך לראות אנשים שלא תומכים בעמדה שלך אז כנראה שבבית הספר שלך לא לימדו אותך את זה כי היו עסוקים בלהעביר אותך מבחן בגרות מטופש שבגרות הוא בטח לא נתן לך

      IP: 68.5.12.191 דווח על תגובה זו

  • 28.

    רצו להביא את אמריקה לישראל?

    עמית, USA, 04/12/11 09:56

    1. בארה''ב אין בכלל תעודות בגרות, כך שאין להם שום נסיון בהכנת תלמידים לבגרויות.
    2. במדעים ומתימטיקה ההוראה בארה''ב היא מתחת לשפל המדרגה, רמת התלמידים האמריקאים היא בממוצע בין הנמוכות בעולם.
    3. מיותר לחשוב על לימודי האנגלית, כי בארץ גם אחרי 10 שנות אנגלית בעממי ותיכון הרמה עלובה: תלמיד תיכון לא מסוגל לנהל שיחה באנגלית, לא מבין אנגלית, בטח לא כותב באנגלית תקנית ואולי קורא בעזרת מיליון. מה שאתם קוראים ''אנגלית פרפקט'' היא מן גרסה עלובה של ענגליט אילגט.

    IP: 205.188.117.67דווח על תגובה זו

  • 27.

    אבל העיקר שלקחו בניינים שבהם למדו וגרו הסטודנטים (ל''ת)

    ZZ, 04/12/11 08:26


    IP: 79.183.7.118דווח על תגובה זו

  • 26.

    אנשי מר''צ אלופים בתאוריה ,ונכשלים במעשי!

    מתנחל, 04/12/11 06:42

    אם נלך בדרכם במלחמה עם הערבים זה סופנו

    IP: 85.250.177.90דווח על תגובה זו

  • 25.

    רופין שבו למדנו לפני 40 שנה היה לתפארת

    החינוך מתחיל בבית - האליטיזם מופרז, 04/12/11 01:17

    תתעשתו הורים ותלמידים בתי הספר הציבוריים משתפרים ומשתבחים, הם ואתם תרוויחו. תחזרו, אתם חלק מהחברה בישראל ביחד כולנו נצמח. ד.א. בגרות אפשר לשפר תמיד. המורים לא יראו זאת חלילה ככשלון אלא הצלחה של המדינה להעניק את החינוך וההשכלה לתלמידיה. המעורבות ההורית המוגזמת עלולה להזיק לתלמידים בעניין של עצמאות ולמידה עצמית.

    IP: 46.120.51.3דווח על תגובה זו

  • 24.

    תיכון למדעים על''ה בלוד, למשל, מדורג במקום החמישי בארץ.

    ילדים עם כיסים קטנים ושכל גדול, 04/12/11 00:57

    שוב מסתבר שלא הכסף קובע.

    IP: 89.139.36.90דווח על תגובה זו

  • 23.

    צוות אלוני&מאייר מעוניין בממון ותו לא (לכאורה)

    נסיון העבר מלמד ש.., 03/12/11 21:23

    כבר נכשל פעם אחת בחסות הגמנסיה הרצליה- לא סתם הוא ניהל את המוסד רק שלוש שנים (בדיוק בתק' היפה של חקירות הסמים המרובות) כשהיא היתה אחראית על פרויקט האו''פ- עוד פרויקט כושל. ואז הם חיפשו דרך אחרת להרוויח ממון ופתחו את חברותא. אנשי חינוך הם (לכאורה) לא.

    IP: 109.186.209.239דווח על תגובה זו

  • 22.

    וואוו

    תלמידת חברותא, 03/12/11 19:31

    אני בשוק איך הכל נמדד בבגרויות. בעיני למידה היא הבנה, עשייה, לקיחת עזרים והצלחה בחיים והיא אינה נמדדת במבחנים. בחברותא לומדים ולומדים קשה. בבית הספר הקודם שלי לא למדנו ולא עשינו כלום. אני יכולה להגיד שאני יותר ממאושרת בבית הספר חברותא, אני פעם ראשונה שלי לומדת.

    IP: 87.69.92.240דווח על תגובה זו

    • אבל בלי ציונים טובים בבגרות לא תוכלו להגיע לאוניברסיטה (ל''ת)

      אני שמח בשבילך, 04/12/11 09:37


      IP: 84.228.171.159 דווח על תגובה זו

    • כמה יפה כתבת! רק מחזק עוד ועוד את ההחלטה והמאמץ של כולנו. (ל''ת)

      דנה אמא של יהונתן מחברותא, 11/12/11 19:11


      IP: 109.67.68.123 דווח על תגובה זו

  • 21.

    רק מילים טובת על בית הספר

    אמא של תלמיד בחברותא, 03/12/11 18:58

    שמחה להגיד שבני לומד בחברותא, ועשירים אנחנו לא! מקבלים מלגה ונהנים מבית ספר ברמה אחרת, מיחס חם ואוהב של הצוות כולו. ולכן קשה לקרוא את הכתבה הזאת, אכן היו קשיים של התחלה, אבל בלי התחלה לא יהייה המשך...ולכן שמחים להגיד שבלי התנגדות כל כך חריפה של משרד החינוך קל יותר יהיה להגיע לאן שרוצים ומהר, אבל עם ההתנגדות יגיעו וגם יגיעו ואתם בחרתם לראות את כל הרע. בית הספר כיום נותן מענה חברתי מיוחד במינו וגם מענה לימודי תואם. ואכן לא לכולם זה מתאים. מאחלת הצלחה לעושים במלאכה, וללומדים ומאחלת לבית הספר המשך פורה והמשך עבודה נהדרת.

    IP: 46.117.217.137דווח על תגובה זו

  • 20.

    מנהיגות אין לומ'דים בשום בית ספר. מנהיגות היא תכונה מולדת (ל''ת)

    דורון, 03/12/11 18:46


    IP: 132.66.234.238דווח על תגובה זו

    • אתה כנראה לא יודע אבל...

      תלמיד חברותא, 04/12/11 19:22

      אחרי שתלמד בבית הספר הזה תבין כמה אתה טועה. בשביל להיות מנהיג אתה צריך לדעת תרבות דיון, איך לדבר (ויש לנו שיעור בדיבור בפני קהל) עם מי אתה חי ועוד..

      IP: 93.172.6.171 דווח על תגובה זו

      • הזהרו בבני עניים

        , 05/08/13 18:39

        אחרי שאתה תלמד...תבין כמה אתה טועה.
        אבל אין ספק שב"קלקותא" אתה נחשף לקשרים המתאימים. ומי שיש לו קשרים לא צריך פרוטקציה.
        וודאי שלא דמוקרטיה ובעיקר לא זכויות אזרח

        IP: 109.67.121.168 דווח על תגובה זו

    • מנהיגות היא אולי תכונה מולדת, אבל ניתן וצריך לפתח אותה

      תלמידה בחברותא, 06/12/11 10:00

      כמו כל תכונה מולדת אחרת, ד''א.
      (כישרון למוזיקה לדוגמא, הוא אולי מולד, אבל בלי שתפתח אותו הוא חסר תועלת)

      IP: 212.235.68.56 דווח על תגובה זו

  • 19.

    מנהיגות אין לומ'דים בשום בית ספר. מנהיגות היא תכונה מולדת (ל''ת)

    דורון, 03/12/11 18:45


    IP: 132.66.234.238דווח על תגובה זו

    • ממש לא נכון, הרבה מנהיגים דגולים

      הייטקיסט, הרצליה קיפוח, 11/03/12 17:01

      היו ילדים בינוניים ואפילו דחויים חברתית, ופיתחו את יכולות המנהיגות בגיל מבוגר.

      IP: 193.9.13.133 דווח על תגובה זו

  • 18.

    אם הבן ל שלומית אלוני מאחרוי העסק אז מה הפלא

    דורון, 03/12/11 18:44

    הבטחות שווא כמו של כל השמאל בכל דבר.

    IP: 132.66.234.238דווח על תגובה זו

    • מזל שהבן של אלי ישי לא יהיה בעסק

      בעד ש''ס, 03/12/11 19:29

      כי אז בית הספר על מוריו ותלמידיו יעלו באש כמו יערות הכרמל

      IP: 217.132.124.38 דווח על תגובה זו

  • 17.

    דרור אלוני אולי תתקן קודם את בה''ס בכפר שמריהו!

    המקוביזם מנצח?, 03/12/11 16:17

    בית ספר שתחת אחריותך הפך לחלון ראווה מנצנץ של כיתות ממוחשבות אבל חינוך בסיסי ודוגמא אישית אין שם. בית ספר של דאווין ורושם בלי אכפתיות, בלי ניהול ערכי ואכפתיות. איבדת את הצפון ואינך יכול לראות מה נכון ומה לא? מה טוב ומה מזויף? הסתנוורת דרור?

    IP: 79.179.203.169דווח על תגובה זו

  • 16.

    שולמית אלוני,את רווה נחת מהבן שלך? (ל''ת)

    מתענין.אקס שמאלן, 03/12/11 15:13


    IP: 87.68.45.22דווח על תגובה זו

  • 15.

    המורים הם גרועים נקודה.

    מומחה להכנה לבגרות, 03/12/11 14:55

    אם מורה נותן לתלמיד 100 במתכונת והתלמיד מוציא במבחן 40 . המורה הזה היה מפוטר מידית בכל מוסד שמכבד את עצמו...כל השאר הם תירוצים על גבי תירוצים.
    הכנה לבגרות היא מומחיות לא פשוטה , יש צורך בידע מדויק על תכנית הלימודים (המשתנה אחת לפרקים) על המיקוד וההוראות המתפרסמות בפסח בחוזר מנכ''ל, על מבנה הבחינה ,על דרישות המחוון , על כיווני החשיבה של המעריכים הבכירים בעת הבדיקה. ועיקר העיקרים לא להתחנף לתלמידים בציונים פיקטיביים (בתואנה של עידוד כביכול). לידע המקצועי חינוכי שהוא חשוב גם יש ערך משני יחסית בהכנה לבגרות.
    ברגע שמקימי הביה''ס מערבבים מטרות אחרות
    (חשובות כשלעצמן ובנפרד) הבגרות נפגעת.
    המורים שעבדו בביה''ס זה היו מקורבים לאקדמיה אבל בשום פנים ואופן לא מורים המיומנים בהכנה לבגרות - לא היה בהם ואפילו אחד המעריך בחינות בגרות ...(מאות מורים מיומנים מעריכים ועובדים קשה !!)

    IP: 79.178.75.155דווח על תגובה זו

    • הבדל

      הבדל, 04/12/11 19:19

      זה ההבדל! זה ההבדל בין ללמוד את החומר ללמוד לחיים... בין ללמוד בשביל 100 או ללמוד בשביל לדעת ולהעשיר את הידע שלך

      IP: 93.172.6.171 דווח על תגובה זו

  • 14.

    זה לא עובד כי זה לא שלם מוסרית. החינוך הגבוהה צריך להעשות לשם שמים

    לכל התלמידים, 03/12/11 14:13

    אחת
    לא דוסית סתם מוסרית

    IP: 212.199.239.247דווח על תגובה זו

  • 13.

    אני תלמידה בחברותא

    -, 03/12/11 13:18

    קודם כל, הבית ספר הוא ממש לא לעשירים בלבד, ואני אומרת את זה ממבט מבפנים. הבית ספר ממלא את הבטחותיו, יש לנו זמן עם המורים ויחס אישי, הבית ספר מכוון למנהיגות ועוד איך, מקדיש זמן וחשיבות לנושאים מעשירים שלאו דוקא קשורים למקצועות החובה בבית הספר. אני חושבת שזה לגיטימי שההכנות לבגרויות הראשונות לא היו מושלמות, אפשר רק ללמוד מזה הלאה. ולגיטימי גם שלא לכולם מתאים סוג חינוך כזה, לא מתאים להם סדר היום הארוך או המרחק מהבית, אבל העובדות הן שבית הספר מרצה את מי שנשאר בו, מי שמתאים לו ללמוד בחברותא, מי שמרוצה מהיחס ומהעזרה ומהתמיכה. אני מרוצה מאוד ומקווה שהלחץ של ניסיון סגירת בית הספר יפסיק.

    IP: 89.138.57.70דווח על תגובה זו

    • מה עם העברית?

      עברי, 03/12/11 16:34

      גבירתי הצעירה בעברית אומרים בית הספר ולא הבית ספר......
      האם הטעות זו רק אצלך או מעידה על מה שקורה שם...??

      IP: 83.69.227.38 דווח על תגובה זו

      • כמה בוגר להתייחס לשגיאה הקטנה הזו במקום לתוכן התגובה

        -, 06/12/11 17:51

        אתה מאמין לכל מה שאתה קורא ושומע? בוא ליום בביה''ס ואחר כך תדבר.

        IP: 89.138.57.70 דווח על תגובה זו

      • במקרה או לא הילדה הניפלאה הזו היא מצטיינת בלימודיה

        אמא של התלמידה המדהימה, 07/12/11 09:46

        לשפוט ילדה על שגיה בעיברית זו רשעות ממדרגה ראשונה אם לא לומר שפלות!!!
        יש לי ילד שלומד בבי''ס של משרד החינוך. לצערי פיספסתי אותו בתוך המערכת הקלוקלת של הגוף הזה עם +40 תלמידים בכיתות אלימות ותרבות שפה מבישה כלפי המורים המסכנים, וכלפי אחד עם השני.
        המרוץ אחר ציונים ולא אחר חינוך לידע וערכים בולט במערכת שלא שולטת בעצמה. לצערי לא הספקתי להכיר את חברותא מספיק בזמן בכדי שגם בני האחרים ירויחו לימודים נטו ערכים מנהיגות ורגישות לחברה. מעבר לכך שהילדה הזו מצטיינת בכל המקצועות הנלמדות ברמה גבוהה מאוד. ואני גאה בה!!! אנחנו לא עשירים ''ופלצנים'' כמו שאתם מכנים אותנו.הילדה על מלגה.

        IP: 89.138.57.70 דווח על תגובה זו

        • גם לך גברתי יש שגיאות בעברית , והיו מספר שגיאות, תשלחו למורה ללשון (ל''ת)

          גם, 07/12/11 14:34


          IP: 82.80.216.12 דווח על תגובה זו

          • ואתה אדוני, איש קטן הנתפס לזוטות

            אמא, 13/12/11 09:09

            אז לגברת ולביתה מס' שגיאות (עדיין פחותות מאשר של כלל אוכלוסיית המדינה לצערי).
            לא כולם נולדו בארץ, יש גם עולים חדשים/ישנים שעברית אינה שפת אמם. קורה.
            הנקודה המרכזית, אותה אתה מפספס לדאבוני, היא איכות בית הספר ורמתו. הסטטיסטיקה מראה שיחלפו כארבע שנים עד אשר בי''ס חדש יצליח להתנער מחבלי הילדות ויעלה על דרך המלך. לחברותא נותרה שנה נוספת של חסד.
            ההנהלה וצוות המורים הינם מהמשובחים ומהמקצועיים שקיימים כיום. האווירה בבית הספר נפלאה, לא קיימת אלימות, לא מילולילת ובוודאי שלא פיזית. הצוות קשוב לצרכיי כלל התלמידים (נכון, הם אינם רבים) ונותן מענה מיידי לכל בעיה.
            התלמידים גדלים להיות אנשים טובים יותר, סובלניים, רחבי אופקים, בני אדם בעלי חשיבה עצמאית.
            ולא, בי''ס אינו שמאלני. בצוות המורים נכללים גם מורים בעלי השקפה פוליטית ימנית (רב, מתנחל לשעבר שהעתיק את מקום מגוריו למרכז בגלל עבודתו) ומורים נוספים שאוחזים בדעות ימניות.
            הסיורים שנערכו אמנם כללו ביקורים בכפרים דרוזים, ערביים וצ'רקסים, אך בנוסף כללו גם ביקור בבי''ס חרדי, בישיבה תיכונית וביישוב דתי (התנחלות, אם תתעקש).

            IP: 85.64.238.33 דווח על תגובה זו

    • תלמידים מרוצים

      דניאל, 03/12/11 18:29

      מצער שהכתב לא שוחח גם עם תלמידים שבחרו להישאר ולהנות מכל מה שבית הספר מעניק להם ולברר מה מאפיין את מי שעזב.

      IP: 109.66.64.102 דווח על תגובה זו

    • מלבד שפה עילגת קישורים חברתיים רכשת בבית הספר ''היחודי '' שלך? (ל''ת)

      בוגר מקיף א', 06/12/11 15:23


      IP: 79.181.65.86 דווח על תגובה זו

      • קנאה , כשלא מכירים בה נראית כמו ניכור וזלזול...אין כמו חברותא. מדהים (ל''ת)

        דנה, 11/12/11 19:14


        IP: 109.67.68.123 דווח על תגובה זו

  • 12.

    מתי כבר תבינו ...?

    תמיר, 03/12/11 13:09

    ''תלמידים טובים'' - יהיו טובים, בכל מסגרת.
    תלמידים ''לא טובים'' צריכים את העזרה, שיש בבתי הספר הציבוריים...זה תלוי האם הם (''התלמידים הלא טובים'') ירצו לקבל את העזרה וללמוד - או שלא.
    אני שמח שהפלצניזם לא צלח ועוד יותר שמח שהם מראים כמה הם פתאטים - שהם מחפשים אשמים.
    כסף לא קונה בהכל !!!
    נ.ב. האם יעשו ראיון, בקרוב, לשולמית אלוני ?

    IP: 93.172.56.243דווח על תגובה זו

    • זה לא הציון

      תלמיד חברותא, 04/12/11 21:51

      אני בבית הספר מהשנה.
      אני לא עברתי מבתי הספר הציבוריים בגלל ציונים, להפך הציונים שלי תמיד היו מצוינים לרוב אפילו הכי טובים בכיתה. עזבתי כי אני רוצה באמת ללמוד ולא רק לסמן וי על החומר, עזבתי כי אני רוצה לדעת מה באמת קורה סביבי, רציתי ללמוד במסגרת שמאפשרת ללמוד, עם כיתות קטנות שזה לדעתי הבעיה מספר 1 במערכת החינוך... ולא בשביל ציונים.

      IP: 93.172.6.171 דווח על תגובה זו

  • 11.

    בי'ס שהמודל שלו שואף גבוה אך לא לא נבחן לבגרות בינלאומית IB (ל''ת)

    הוא כמו כל בי'ס פרטי רגיל בארץ, 03/12/11 11:58


    IP: 79.181.231.147דווח על תגובה זו

  • 10.

    המיכללות הפרטיות גובות פי שלושה מהאוניברסיטאות

    התוצאות על הפנים., 03/12/11 09:35

    אלה שאינם יכולים להתקבל לאונ' ולהוריהם יש מספיק כסף לקנות להם תעודות-כך מתחילה להראות מדינת קומבינה בפיתה.במקום שהילד ינסה להצליח בתחום בו יש לו ,סיכוי הוריו הופכים אותו לרוח''ש או עו''ד מסוג ב'.מזל שאין לימודי רפואה במיכללות.בינתיים...

    IP: 77.125.138.180דווח על תגובה זו

    • יש! במכללת צפת! הזליגה, הזליגה... (ל''ת)

      שרק נהיה בריאים, 03/12/11 22:48


      IP: 85.250.168.53 דווח על תגובה זו

    • התוצאות על הפנים? המכללות הפרטיות מנצחות בכל פרמטר

      הייטקיסט, הרצליה קיפוח, 11/03/12 17:07

      את המכללות הציבוריות המתוקצבות, ובחלק מהפרמטרים אפילו את האוניברסיטאות האליטיסטיות.

      למשל, בוגרי הבינתחומי במדעי המחשב מרוויחים יותר מבוגרי כל מוסד אחר, ולבוגריו במשפטים יש אחוזי הצלחה בבחינות הלשכה גבוהים כמעט מכל מוסד אחר.

      וכל זאת כשנתוני הפתיחה של הסטודנטים יותר נמוכים בממוצע (אלו שני מקצועות עם תנאי קבלה הזויים באוניברסיטאות)? תוצאות מדהימות.

      IP: 193.9.13.133 דווח על תגובה זו

  • 9.

    אולי אלה היו ילדים טיפשים עם הורים עשירים?

    חינוכי, 03/12/11 00:14

    שלא היו מוכנים לראות שהמלאך הקטן שלהם אהבל וחשבו לקנות לו בגרות?

    IP: 77.127.215.118דווח על תגובה זו

  • 8.

    אני נגד חינוך פרטי מהסוג הזה, אבל הרבה יותר חשוב הוא לא לנטוש את

    הילדים החרדים - כולם חייבים ללמוד לימודי ליבה!!!, 02/12/11 22:55

    אצל החרדים מונעים מהילדים ללמוד דברים בסיסיים, כמו מתמטיקה, אנגלית, מחשבים, אזרחות.
    הילדים יוצאים בלי בגרות.
    הילדים יוצאים ממערכת חינוך שלא מובילה אותם לצבא/ שרות לאומי.
    הילדים יוצאים ממערכת שמכוונת אותם לא לעבוד.
    זו בגידה של המדינה בילדים האלה.
    הרי אין להם בחירה, אם בגיל 18 הם לא יודעים מתמטיקה ואנגלית.8

    IP: 109.67.211.136דווח על תגובה זו

  • 7.

    הכשלון של חברותא הוא בכך שהוא חינוך ממיין

    חינוך לכולם, 02/12/11 21:38

    לעשירים בלבד.

    IP: 84.228.169.112דווח על תגובה זו

    • לסמאלנים בלבד (ל''ת)

      הסתכל על צוות המורים ותווכח, 06/12/11 01:11


      IP: 99.237.116.140 דווח על תגובה זו

  • 6.

    העקרון של בי''ס כזה הוא הרסני לחברה הישראלית.

    אמא, 02/12/11 20:49

    גם אני בעלת יכולת כלכלית והייתי יכולה ''לשלוף'' את ילדיי מהמערכת הממלכתית-ציבורית אך מבחירה אידיאולוגית לא אעשה זאת. אם יקומו כאן מערכות חינוך ובריאות פרטיות החברה הישראלית תקרוס. העשירים יהנו מכל הפריבלגיות בעוד שאר אזרחי המדינה,מעמד הבינייים והנמוך יקרסו או יאלצו להתמודד עם שיירים (מורים או רופאים פחות טובים,פחות משאבים,מאחר ויהיו פחות לקוחות ) לכל מי שהחברה הישראלית עדין חשובה לו ,לא יתן יד להפרטת המערכת הציבורית.
    הערה אחת ששכחו לציין,פעמיים רבות ילדים אשר מוצאים למסגרות פרטיות הם ילדים אשר היו בעלי קשיים להשתלב במערכת הרגילה : בעלי הפרעות קשב וריכוז,קשיים חברתיים ולימודיים אחרים אולי נתון זה מסביר בחלקו גם את התוצאות של מבחני הבגרות.

    IP: 77.126.155.75דווח על תגובה זו

    • להפך, העשירים שמממנים לילדיהם חינוך ובריאות פרטיים

      הייטקיסט, הרצליה קיפוח, 11/03/12 17:09

      אינם משתמשים בחינוך ובבריאות הציבוריים למרות שהם מממנים אותם במיסים גבוהים, ולכן נשארים יותר מורים ורופאים פנויים לשאר הילדים!

      וכל זאת בלי שנכנסנו למלגות שמאפשרות גם לילדים עניים ללמוד במוסדות הכי יוקרתיים.

      IP: 193.9.13.133 דווח על תגובה זו

  • 5.

    אני משלם 60,000 ש''ח לבית ספר פרטי לביתי וזה שווה כל אגורה.

    ZARAטוסטרה, 02/12/11 17:54

    רק בתי ספר פרטיים יכולים להעניק את המקסימום לילדים תוך סינון הנוער '' הבעייתי '' , כשלון של בית ספר אחד איננו מעיד על הכלל, התנכלות משרד החינוך לבתי הספר הפרטיים היא מתוך קנאה ופחד שיחשפו את הרמה הירודה של בתי הספר הממלכתיים, כנראה שבבית ספר המדובר לא סיננו את התלמידים כהלכה וקיבלו ילדים בעייתיים.

    IP: 46.120.82.43דווח על תגובה זו

    • בנותי סיימו בהצטיינות בגרויות בבית ספר רגיל עם כיתות מפוצצות ..

      אין לנו 60000 לבית ספר פרטי, 03/12/11 22:55

      יותר מ-40 תלמידים בקבוצת לימוד. מורים שחוקים ומנוסים בלי יומרות לתקן או להמציא עולם.
      אני שמחה שהוכח כאן שכסף לא קונה הצלחה בלימודים. חבל שמשרד החינוך ממשיך להילחם בהם. הם יסגרו מעצמם ומי שאין לו מה לעשות עם כספו, שיזרוק אותו שם..

      IP: 109.67.11.157 דווח על תגובה זו

      • ובתי גמרה בית ספר חרדי ללא בגרות וכעת באוניברסיטה עם ציוני א+

        זה לא בית הספר, אלא המוטיבציה השלילית של השמאל, 06/12/11 01:20

        לאחר שהתחתנה

        IP: 99.237.116.140 דווח על תגובה זו

    • תגובה

      תלמיד חברותא, 04/12/11 18:07

      בבית הספר חברותא לא מסתכלים רק על ציונים! מחפשים תלמידים מעניינים וסקרנים, עם תחומי עניינן מגוונים ובעלי דעות. אין שום כישלון בבית הספר! הם פיתחו שיטה מיוחדת שלקראת הבגרויות הראשונות היה קשה איתה. חבל שלא הוסיפו בכתבה שבמבחני הקיץ של אותה שנה היה כבר שיפור עצום. אבל הכתבה מחפשים עניין ולא אמת!

      IP: 93.172.6.171 דווח על תגובה זו

    • גם יקימו יחידה פרטית לבת שלך בצבא,גם בועה פרטית משלה. (ל''ת)

      לך לירח, 06/12/11 15:22


      IP: 79.181.65.86 דווח על תגובה זו

      • כי יש ערך חשוב בלבלות את הילדות שלך עם ערסים

        הייטקיסט, הרצליה קיפוח, 11/03/12 17:11

        ולצאת פצוע פיזית במקרה הטוב ובעל נזקים נפשיים קשים או ערס בעצמך במקרה הרע?

        IP: 193.9.13.133 דווח על תגובה זו

  • 4.

    כסף לא עושה תלמידים טובים (ל''ת)

    ואי אפשר לקנות חינוך, 02/12/11 17:46


    IP: 85.250.8.21דווח על תגובה זו

    • אולי

      כסף, 07/12/11 11:24

      עם כסף אולי לא ניתןלקנות בריאות,אבל ביגוד כלכלה וחינוך כן כן וכן וזאת ראינו על המרקע את הבחור סטודנט מצטיין באוניברסיטת האוורד המוגבל לצערי אבל זכה בפרס מראש הממשלה תאר לעצמך אדם ללא אמצעים כלכליים עושה זאת אפשר, אלא אם ראש התלמיד אטום כשלך

      IP: 87.68.79.218 דווח על תגובה זו

  • 3.

    תלמידים טובים יהיו טובים בכל מקום, ואלה שלא - לא.... (ל''ת)

    זה בא מהבית. נקודה!!!!!, 02/12/11 17:43


    IP: 85.250.8.21דווח על תגובה זו

  • 2.

    הורים טיפשים :''להביא את אמריקה לישראל'', צאו וראו את המצב (ל''ת)

    באמריקה. לכך אתם שואפים?, 02/12/11 17:36


    IP: 84.108.21.185דווח על תגובה זו

  • 1.

    די לאגואיזים - לתקן את החינוך הציבורי מבפנים למען כלל ילדי ישראל (ל''ת)

    אמא ומורה, 02/12/11 14:53


    IP: 84.109.52.222דווח על תגובה זו

    • תגידי את זה למשרד החינוך.

      -, 03/12/11 14:36

      חברותא היא הדוגמא שממנה צריך ללמוד וליישם בכל מערכת החינוך בישראל, היא כביכול ההתחלה של השינוי שכנראה עתיד לבוא. זה לא קשור לאגואיזם, זה לא בריחה, זה יוזמה ושינוי מתוך מנהיגות

      IP: 89.138.57.70 דווח על תגובה זו