• 111.

    נא לפרסם את שמות המעורבים, העו''ד וחוקרי המשטרה (ל''ת)

    חלץ תמר, 12/12/15 22:38


    IP: 79.183.219.251דווח על תגובה זו

  • 110.

    לפרסם מי הנהגת הפוגעת, מי העו''ד, (ל''ת)

    קטי, 12/12/15 22:37


    IP: 79.183.219.251דווח על תגובה זו

  • 109.

    מי היה העו''ד? (ל''ת)

    ליפז, 12/12/15 22:28


    IP: 79.183.219.251דווח על תגובה זו

  • 108.

    קשר בשתיקה - שמעון, דסי , פרחי

    קשר בצהוב, 12/12/15 13:47

    מישהו מתפלא - שמעון ועוד שני אוהדים שרופים של מכבי ת''א = טיוח בצהוב. מדינת החלם זה כאן.

    IP: 109.226.22.204דווח על תגובה זו

  • 107.

    גיורא אדם קרוב של אדם תמם?

    חסון, 12/12/15 13:10

    לתת תגובה על כתבה מלפני 5 שנים.. 1800 ימים..
    נלחם את המלחמה הקודמת מישהו? נו , באמת.

    IP: 37.142.64.12דווח על תגובה זו

  • 106.

    הורים שכולים ויקרים פרסמו אתם את שם הנהגת

    , 12/12/15 10:53

    יש מצב שתגיע אינפורמציה חשובה

    IP: 109.64.60.199דווח על תגובה זו

  • 105.

    שמעון עו''ד, ניסים פרחי חוקר, דסי פורר בפרקליטות

    מבין עניין - קשר הדמים בצהוב, 11/12/15 23:49

    יש מבין על קומבינה בצהוב ? שמעון עורך דין, פרחי החוקר , ודסי פורר היתה זאת שסגרה את התיק בפרקליטות... איכס..מגעיל אותי. אפילו בקניה ובטנזניה אין קומבינות כאלה.

    IP: 79.183.34.233דווח על תגובה זו

  • 104.

    צריך לבדוק את כל העדים המסתוריים בתאונות (ל''ת)

    רונית, 16/07/15 11:05


    IP: 85.250.86.167דווח על תגובה זו

  • 103.

    לא, אל תגידו לי כי ניסים פרחי המכביסט היה החוקר... (ל''ת)

    , 14/07/15 19:33


    IP: 176.13.22.60דווח על תגובה זו

  • 102.

    הפרקליטות מפנקת את קליקת הדם הכחול.

    , 14/07/15 13:02

    (תמורת כסף כמובן, והרבה אם אני לא טועה )כפי שקרה בסיפורו של הנער בק ז'ל מתל אביב, כך גם כאן.מי שיש לו כסף יגיע די מהר למאעכרים שיתווכו ויסגרו תיק בהליך מקוצר. זה רק אני שחושב שהגיע הזמן לפתוח לעיון נוסף את כל התיקים שנסגרו באופן תמוה ? ולבטל גם את ההתיישנות לגבי תיקים אלו ? 

    IP: 83.85.87.116דווח על תגובה זו

  • 101.

    לבדוק אם החוקר במשטרה הוא פרחי המכביסט

    דחוף, 14/07/15 00:50

    איבדתי לחלוטין את האמון במערכת אכיפת החוק.

    IP: 85.65.73.64דווח על תגובה זו

  • 100.

    שמעון מזרחי, מעניין לא?

    גיורא אדם, 14/07/15 00:30

    שמו של העורך דין המלומד, משתרבב שוב לפרשה נוספת, רק עכשיו עודכנו על מעורבותו בהגנה על נהגת שהרגה את גל בק ז''ל.
    הוא כנראה קוסם, אחרת לא ברור איך תיקים כאלה כבדים בהם הוא מעורב עם אשמת לקוחותיו כמעט באופן ברור - נסגרים כאילו לא אירע דבר!!!

    IP: 84.228.175.41דווח על תגובה זו

  • 99.

    מי זו הנהגת הדורסת? (ל''ת)

    קרנית, 14/07/15 00:29


    IP: 79.180.215.77דווח על תגובה זו

  • 98.

    מיידע אישי וקרוב מאוד מאוד, הכי מהר שסוגרים

    תמי, 13/07/15 19:38

    תיק מפרקליטות הינו 7 חודשים.
    אין מצב אחר. אני משוכנעת שכאן היתה התערבות
    כדי שהתיק ייסגר מהר. המבין יבין. לצערי נותר עוד חודש לתקופת ההתיישנות וינסו להשהות את הבקשה לפתיחה חוזרת עד יעבור הזמן.

    IP: 37.46.37.204

  • 97.

    מתי הציבור יבין שהשופטים והפרקליטים הם בסה״כ עורכי-דין שהתקדמו

    מני_התנחלות_TLV., 13/07/15 19:18

    וכולנו יודעים מהם עורכי-דין ומה טיבם.
    הבדיחה מספרת ״מה קורה כשנחש מכיש עו״ד ?״
    הנחש מת.
    ולכן חשוב מאוד שהציבור יתמוך בכל יוזמה לקיצוץ כוחם של בג״צ, פרקליטות המדינה והיועץ המשפטי לממשלה.
    גופים אלו מדרדרים את המדינה לעברי פי פחת.

    IP: 93.172.167.13דווח על תגובה זו

  • 96.

    מי הייתה הנהגת? (ל''ת)

    יעקבי, 13/07/15 19:01


    IP: 80.246.133.178דווח על תגובה זו

  • 95.

    עו''ד שמעון מזרחי... מעניין. גם היה עו''ד במקרה של גל בק (ל''ת)

    ז'ק, 13/07/15 18:41


    IP: 46.116.159.153דווח על תגובה זו

  • 94.

    מקרה דומה גל בק..מסתבר שהנהגת בת של אחד מעשירי המדינה (ל''ת)

    , 11/07/15 01:12


    IP: 109.65.189.192דווח על תגובה זו

  • 93.

    כנראה הפרקליטה רות דוד הייתה מעורבת והנהגת שכרה את פישר (ל''ת)

    , 11/06/15 20:23


    IP: 79.181.178.68דווח על תגובה זו

  • 92.

    דומה מאד למקרה שלי, עם 2 הבדלים עיקריים

    טל, 25/11/11 09:37

    1. לי היה מזל ורק נפצעתי.
    2. כנראה כתוצאה מסעיף 1, המקרה שלי נסגר כבר במשטרה ולא הגיע אפילו לפרקליטות.

    זהו לא המקרה החריג. זוהי השיטה.
    מירב השוטרים (וזה נמר לי גם מפי קרוב משפחה שהוא בעצמו קצין במשטרה) הם ''משכמם ומטה'', עבד כי ימלוך, אנשים שכנראה היו מתקשים למצוא עבודה נורמלית בשוק החופשי, והמוטו של המשטרה בארה''ב, ''להגן ולשרת'', רחוק מהם כמזרח ומערב.

    גם במקרה שלי, הנהגת הפוגעת מסרה תצהיר שיקרי לשוטרים (והגיון פשוט בהתחשב במצב כלי הרכב יכול היה לחשוף את השקרים בו במקום), עדים שחיכו לשוטרים (שלקח להם שעה ורבע להגיע למרות שתחנת המשטרה הראשית של חיפה במרחק דקה נסיעה ממקום התאונה) ורצו למסור עדות נופנפו ע''י השוטרים, בזמן שאני פוניתי באמבולנס וכמובן אין לי שום דרך לאתר את העדים שנסעו מאחורינו, סגירת תיק תמוהה בלי להודיע לי בכלל, סירוב לפתיחת התיק למרות שאיתרתי עד שגר ליד מקום התאונה, וגולת הכותרת:
    לאחר שהסכימו לשלוח בוחן תנועה שיראיין את העד במקום התאונה, וקביעה שחור על גבי לבן של בוחן התנועה שהנהגת הפוגעת שיקרה בהצהרה שלה, שוב החליטו לסגור את התיק בנימוק שלא ניתן לקבוע מה קרה בדיוק...

    IP: 46.116.220.95דווח על תגובה זו

  • 91.

    הפרקליטות הפכה עצמה לשופטת - במקום שבית המשפט ישפוט הם סוגרים תיקים

    או עושים עסקאות טיעון, 24/11/11 22:13

    ראו את מקרה קצב!!!
    הפרקליטות רצתה לתת לו שנה וחצי על תנאי - ועוד הגנה על השטות הזו בבג''צ.
    כשהגיע התיק לבית המשפט, המנוול קיבל 7 (!) שנים.
    הם חושבים שהם צריכים להשיג הרשעה ב- 100%, בעוד החוק קובע שיש להגיש כתב אישום כשיש סיכוי סביר להרשעה.
    תחשבו כמה עבריינים מסתובבים חופשי (כמו שקצב היה יכול) בגלל השיטה הזו של הפרקליטות.

    IP: 212.76.124.106דווח על תגובה זו

  • 90.

    ברק יאח החלמה מהירה אח שלי.הצדק עוד יצא לאור בעז''ה יהיה טוב (ל''ת)

    יצחק מהצבא :], 15/11/11 23:57


    IP: 79.183.30.154דווח על תגובה זו

  • 89.

    מי שסגר את התיק ישלם בכיסאו+לפתוח מיד את התיק

    אין אימון קיבלו זאת בבבבבבבב, 13/11/11 01:10

    שלמה המלך זוכרים=היכן המשפט שם הרשע

    לא לעולם חוסן=עברינות החוק

    ח''כ מיד לדרוש השעות את מי שסגר את התיק וכמה קיבל בתמורה

    IP: 93.172.19.237דווח על תגובה זו

  • 88.

    ....

    .., 12/11/11 22:24

    איזה בן אדם טוב הוא היה .. שתיהיה נשמתו בגן עדן אמןןן !!!

    ואיך מוותרים כ''כ בקלות לנהגתת איךךךךךךךך

    IP: 89.138.135.149דווח על תגובה זו

  • 87.

    מקצוענות בשחיתות

    איש תמים..., 12/11/11 12:51

    שמונים ושש תגובות - מתוכן פחות מעשרה אחוז מצדדות בנהגת. אף על פי כן, שתי התגובות העליונות מצדדות בצדקתה של הנהגת, ןמטילות רפש באופנוען תוך רמיזה עבה שהיה שיכור. כמו תמיד שמעון מזרחי מראה שהוא מקצוען אמיתי גם בתחום יחסי הציבור - הוא מלבין בלי בעיה בנק הלוואות שחור, הוא מוציא את ביינום זכאי מדריסה, ואם תשלם לו מספיק כסף, הוא גם יוציא אותך זכאי מהריגה ויסתום לתקשורת את הפה - אין שמץ של ספק שהאיש זכאי לפרס ישראל - רק טעות קטנה נפלה - הפרס היה צריך להינתן על הישגיו הבלתי רגילים של שמעון מזרחי בתחום השחתת המדינה, ולא כפי שניתן לו בספורט, שכן ספורט בו ההגינות והשוויון הן תנאים הכרחיים, הוא ממש לא תחום עיסוקו של שמעון מזרחי.

    IP: 84.108.20.209דווח על תגובה זו

  • 86.

    כולכם קורבנים של דעות קדומות

    מהאיזור, 10/11/11 23:58

    אני מכירה את הנהגת והיא לא מליונרית, לא מאפיונרית, לא מקושרת ולא כלום !
    היא אישה מדהימה שבחיים אף אחד שמכיר אותה לא היה מתאר לעצמו שתעשה מהלך פזיז ותהרוג סתם ככה בן אדם.
    תסלחו לי משפחתו של אדם ומשפחת הפצוע, אבל אני לא מאמינה לכך שאין סיבה לסגירת התיק. לדעתי חוסר בראיות זה רק משהו שזרקו כדי להרגיע את התקשורת אבל יש דברים שלא נדע אשר מתרחשים בדלתיים סגורות.

    IP: 79.179.245.219דווח על תגובה זו

    • זונה

      זונה, 11/11/11 15:06

      ונזה

      IP: 79.178.196.7 דווח על תגובה זו

      • בטוח שכנעת אותי עכשיו שאני טועה (ל''ת)

        מהאיזור, 11/11/11 22:43


        IP: 79.179.245.219 דווח על תגובה זו

    • ואולי את הנהגת? (ל''ת)

      אאאא, 12/11/11 14:35


      IP: 46.117.237.207 דווח על תגובה זו

      • לא. (ל''ת)

        מהאיזור, 13/11/11 15:31


        IP: 79.179.245.219 דווח על תגובה זו

  • 85.

    השמועות אומרות שאדם נהג תחת השפעת אלכוהול.

    ממ, 10/11/11 23:44

    לפי מה שהבנתי חבריו של אדם ידעו כי יצא ממסיבת חברו תחת השפעת אלכוהול לאחר שתיית משקאות חריפים. האם זה נכון? אם כן, הסיבה לכך שהתיק נסגר יכולה להיות הגיונית לגמרי.

    IP: 79.179.245.219דווח על תגובה זו

    • לא הבנת כלום

      , 12/12/15 10:55

      טמבל

      IP: 109.64.60.199 דווח על תגובה זו

  • 84.

    אדון מזרחי היקר ואגודת מכבי ת''א

    אחד, 10/11/11 13:33

    בתור אוהד שרוף , שחקן לשעבר במחלקת הנוער של מכבי ת''א בכדורסל וחבר טוב של אדם ז''ל, אני מתנער מכל קשר לאגודה הזו לאחר המקרה. אדון שמעון היקר, מאז ומתמיד הגנתי על שמך מפני כל אוהדי הפועל וכל אוהדי הכדורסל בארץ שקיללו אותך. מהיום - אני איתם. אדם ז''ל הביא במו ידיו ורגליו אליפות וגביע בשנת 2006 לקבוצת הנערים הלאומית, קבוצה שמורכבת מתלמידי כיתה י' והוא בסה''כ היה בכיתה ט, שלא נדבר על שאר האליפויות והגביעים שהוא לקח בהן חלק.

    כל הסיפור הזה הוא זוועה אחת גדולה, וכן הכסף קובע והייחוס קובע בתור מישהו שמעורה בפרטים הכי קטנים בסיפור הזה. בושה למדינת ישראל, בושה לשמעון מזרחי. צדק צדק תרדוף!

    IP: 87.68.157.2דווח על תגובה זו

  • 83.

    מילה שלי שהיא תשלם

    מאיה, 10/11/11 01:34

    אדם מבטיחה לך פה מלמטה שאני אעשה כל מה שצריך שהיא תשלם! אוהבת ומתגעגעת!

    IP: 94.159.197.112דווח על תגובה זו

  • 82.

    צריכים פה מהפכה!!חוק אחד לעשירים חוק אחד לנו (ל''ת)

    רמי, 09/11/11 17:41


    IP: 109.64.31.146דווח על תגובה זו

    • פרקליטות מושחתתתת

      יעל, 14/11/11 21:03

      חוק אחד לעשירים וחוק אחר לשאר על אותה עברה עד מתי אשכנזים עשירים עד מתי תהרגו ולא תקבלו עונש קלסבלד תענש משמיים ר צ ח ת אמא וילד קטן

      IP: 46.117.71.152 דווח על תגובה זו

      • בייניש

        רוני, 13/07/15 22:46

        בייניש יחזקאל נקבר בפרקליטות

        IP: 85.65.136.72 דווח על תגובה זו

  • 81.

    הון פלוס שלטון=עולם תחתון (ל''ת)

    גדי, 09/11/11 17:39


    IP: 109.64.31.146דווח על תגובה זו

  • 80.

    שמעון מזרחי המושחת מייצג אותה

    אבי, 09/11/11 17:38

    אז מן הסתם היא מהאלפיון העליון ןמעל החוק

    IP: 109.64.31.146דווח על תגובה זו

  • 79.

    לפרסם את שם הנהגת מיד (ל''ת)

    שרון, 09/11/11 14:35


    IP: 87.68.23.119דווח על תגובה זו

  • 78.

    ):

    מאי חייקה, 08/11/11 23:13

    פשוט בושה המדינה הזאת !!

    IP: 77.125.252.213דווח על תגובה זו

  • 77.

    אדם זכרונך לברכה וברק גיבור

    טל, 08/11/11 20:03

    זה פשוט מזעזע מה שקורה פה אני קוראת את זה ויש לי צמרמורת בגוף.. משפחה איבדה בן ועוד משפחה קיבלה בן שכל החיים יתקשה בדבר הכי בסיסי, הליכה. פשוט נוראי שהגענו למצב הזה.. אנשים ''קונים'' משפט

    IP: 46.116.139.156דווח על תגובה זו

  • 76.

    בושה וחרפהלפרקליטות!!!!! (ל''ת)

    פרקליטות, 08/11/11 19:18


    IP: 84.111.208.241דווח על תגובה זו

  • 75.

    הון-שלטון-משפט ? מעניין מי היא הנהגת המקושרת, זכות הציבור לדעת...... (ל''ת)

    יקירמרכז, 08/11/11 16:36


    IP: 192.118.48.248דווח על תגובה זו

  • 74.

    בבקשה תקראו

    פ, 08/11/11 14:44

    לפני מספר שנים סבי שהיה בן 78 חצה את הכביש בהליכה במעבר חצייה ברחוב בקריית מוצקין בשעת ערב (17:30, בעונת החורף, לכן כבר היה חשוך). נהגת פגעה בו במעבר החצייה, והרגה אותו. אנו, המשפחה גילינו את שאירע לו, רק אחרי שלא יצר עימנו קשר ובבירור שעשינו בין בתי החולים בחיפה, נודע לנו שנפטר (לא טרחו כלל ליידע אותנו בדבר התאונה). את הנהגת הפוגעת שחררו לביתה כי לא הרגישה טוב, ורק למחרת תיחקרו אותה. היא טענה (אחרי שהיה לה שהות לחשוב ולשקול את דבריה)שנסעה רק 30 קמ''ש ושהזקן חצה את הכביש בריצה (כן זקן בן 78 ממש אלוף אולימפי..), והיא לא שמה לב אליו ופגעה בו (איך במהירות 30 קמ''ש לא הבחנת בו, ואיך במהירות כזו העפת אותו באויר). לא שללו לה את הרישיון, סגרו את התיק מחוסר ריאיות ומחוסר עניין בציבור (כי מה זקן בן 78 ששרד את השואה מעניין מישהו בציבור). נודע לנו שמי שסייעה לה לצאת מכל הסיפור הייתה עו''ד ששכרה ושבעברה ניהלה את פרקליטות חיפה..בכל אופן אנו המשפחה לא היינו בכלל צד לסיפור מבחינת החוק, ולא משנה שאיבדנו אדם שקרוב לנו. אותה נהגת שוחררה לעניינה ולמשפחתה מבלי שנדרשה אפילו לתקופת צינון מנהיגה.אכן ''צדק משפטי''

    IP: 84.109.38.127דווח על תגובה זו

    • הסיפור הזה ממש מטריד

      דורון, 08/11/11 17:40

      לא נשארו יותר עורכי דין בשם הצדק?

      IP: 109.186.1.123 דווח על תגובה זו

    • מרגש

      הוד, 09/11/11 18:58

      וכואב. פשוט בושה מה שקורה במדינה הזאת

      IP: 46.117.148.6 דווח על תגובה זו

  • 73.

    מקווה שמי מהמשפחה ייקח החוק לידיים!! (ל''ת)

    י.א, 08/11/11 13:30


    IP: 46.116.92.244דווח על תגובה זו

  • 72.

    בתי המשפט בפשיטת רגל מוסרית!!! (ל''ת)

    מתבייש להיות ישראלי, 08/11/11 13:24


    IP: 87.69.139.171דווח על תגובה זו

  • 71.

    שרבוב שמם של משפחת חשין היא שערוריה ומעשה צהוב להחריד! מה הם קשורים?

    מעין, 08/11/11 11:56

    זה מקרה מכעיס ומקומם גם בלי לשרבב את שמם בגלל קשר שאינו אפילו משפחתי.. כמה נמוך תרדו?

    IP: 82.81.147.43דווח על תגובה זו

    • זו לא שערוריה

      גיורא אדם, 14/07/15 00:35

      שירבוב שמם מתחייב מעצם העובדה שבנם זכה
      לחקירה ותוצאות חריפות כלפי הדורס ואחרים שאינם מקושרים כעובדה לא זכו לכך במיקרים לא פחות חמורים.
      קל לרשום משפט - מחוסר ראיות, זה פשוט מכסה מייד על אי איסוף הראיות כפי שבא לידי ביטוי בפרשה הזו ובפרשת גל בק.
      באופן ברור בשני הפרשות לא בוצעו חקירות והשלמות כנדרש.

      IP: 84.228.175.41 דווח על תגובה זו

  • 70.

    מנסיוני, לנשים קושי רב בשליטה בג'יפים בכביש (גם גברים מתקשים ) בשל

    י.ק.-נהג מקצועי 30 שנה, 08/11/11 11:01

    נקודת שיווי משקל גבוהה, משקל, היגוי ועוד

    IP: 109.66.19.81דווח על תגובה זו

    • נכון

      הוד, 09/11/11 18:59

      ובגלל גובה הג'יפ כשרוצים לפנות שמאלה זה בעצם פונה ימינה. כנראה היא לא הייתה רגילה לנהוג על ג'יפ זה לא אשמתה

      IP: 46.117.148.6 דווח על תגובה זו

    • מדבר על גיפ?

      הצחקת אותי, 12/07/15 17:22

      אשה מתקשה שכל דבר שהוא על גלגלים..אפילו אפניים..אין להם את זה, מה לעשות? ללדת כן! לנהוג לא!

      IP: 79.181.193.213 דווח על תגובה זו

  • 69.

    ריח חריף של שחיתות (ל''ת)

    אור, 08/11/11 09:29


    IP: 82.102.134.244דווח על תגובה זו

  • 68.

    טיוח חקירה ועוד ...

    ולדמיר איליץ לנין, 08/11/11 01:56

    כפי הנראה אין מאחורי זאת אלא טיוח ושיבוש הליכי חקירה.כל זאת ועוד ביחד עם רצון הפרקליטות לסגור עד כמה שיותר תיקים ואתמול וללא טיפול תובע מטעמם. זוהי בדיוק הבעיה.פרקליטות שאינה מסוגלת לעמוד בלחץ האירועים ומעדיפה לסגור תיקים ולחסוך זמן שיפוט יקר.

    IP: 77.126.160.7דווח על תגובה זו

  • 67.

    לא יאומן!!! בדיוק המקרה של אחותי ז''ל...

    תמר, 07/11/11 21:50

    פשוט מהמם!!! לפני 12 שנים אותו מקרה אחותי זו שנהרגה...מזרחי העו''ד.. והנהג: 90 ימי פסילה... והביתה בשמחה רבה !!!! עד מתי ??!!! חוסר ראיות.???.. גועל נפש!!!!!!!

    IP: 84.94.87.105דווח על תגובה זו

  • 66.

    לידיעת עו''ד מזרחי, ההרוג היה שחקן נוער במכבי ת''א. (ל''ת)

    מכבי, 07/11/11 21:45


    IP: 77.125.105.109דווח על תגובה זו

  • 65.

    באמת הילד שנהרג הוא לא בנו של אז מה זה חשוב ואחר כך מתפלאים שאין כבבוד

    אזרחים, 07/11/11 17:10

    איך יכול להיות כבוד לשופט כזה
    העיקר שלא בנו הוא ההרוג וכל שאר
    האספסוף לא נחשב בעיני החוק כך פועלת ה''דמוקרטיה'' בישראל כולם שווים בעיני ה(חוק)

    IP: 217.132.144.65דווח על תגובה זו

  • 64.

    אם היה קורה לי, כל המעורבים היו משלמים בברכיהם ומרפקיהם.

    מכב''י, 07/11/11 14:35

    בישראל, כל ד'אלים גבר.
    אם הפרקליטות מפחדת מהדורסת, הייתי גורם גם לפרקליטות וגם לדורסת לפחד ממני יותר, פחד מוות של ממש.

    IP: 109.64.214.109דווח על תגובה זו

  • 63.

    את השם של טל מור פירסמו מיד... (ל''ת)

    מור, 07/11/11 10:52


    IP: 109.160.130.230דווח על תגובה זו

  • 62.

    מדינה של זבלים

    קלמנטה, 07/11/11 10:00

    חיי אדם כאן שווים רק אם יש מאחריהם צ'ק יפה!

    IP: 81.218.130.106דווח על תגובה זו

  • 61.

    מעניין לאיזו אליטה שייכת הנהגת הפוגעת ???? (ל''ת)

    התוהה..., 07/11/11 09:45


    IP: 85.250.111.200דווח על תגובה זו

  • 60.

    ההרוג והפצוע אינם ילדים של שופטים ולכן מותר וזה בסדר לשחרר את הפוגעת. (ל''ת)

    אולי היא בת של שופט. מי יודע?, 07/11/11 08:26


    IP: 147.237.70.108דווח על תגובה זו

  • 59.

    ברור שהנהגת היא ממשפחה מקושרת ...

    מיקי, 07/11/11 08:15

    למי עוד יש כסף לשכור את שמעון מזרחי

    IP: 81.199.123.240דווח על תגובה זו

    • מניסיון- לא פעם ראשונה שהוא הביא לביטול תיק שכזה.

      אורן, 07/11/11 15:13

      וגם במקרה שאני מכיר זה מישהו עשיר שהוריד אופנוען.

      IP: 80.230.56.42 דווח על תגובה זו

  • 58.

    הפרקליטות מחפשת חיים קלים

    מוטי בראל, 07/11/11 07:25

    שיפתחו במשפט נגד הנהגת אם לא יצליחו להוכיח דבר כל כך פשוט אז שיסגרו את האור בפרקליטות וילכו ללמוד משפט מהו

    IP: 194.54.169.252דווח על תגובה זו

  • 57.

    דרישה לפרסם את שם הנהגת!!!

    פרסמו את שם הפושעת מיד!, 07/11/11 00:43

    אני מקווה שתעקבו אחרי הסיפור הזה כי את הסירחון שלו אפשר להריח ממרחקים.

    IP: 79.178.8.105דווח על תגובה זו

  • 56.

    אני לא מבינה דבר אחד

    יעלה, 07/11/11 00:15

    לא מוזכר בכתבה שיש צו איסור פרסום של שם הנהגת אבל לא רק שהשם לא מוזכר גם בתגובות אין אזכור כלשהו. זה כנראה בגלל שהיא שייכת למשפחה מאוד מקושרת.

    בד''כ בתאונות כותבים מיד את שמות המעורבים גם אם הם ידוענים, כמו שהיה עם קלגסבלד, ופה - נאדה.

    IP: 217.132.235.242דווח על תגובה זו

  • 55.

    מרתיח!! (ל''ת)

    נ, 06/11/11 23:24


    IP: 109.65.203.235דווח על תגובה זו

  • 54.

    הוא נסע בשכרות למה אתם מצפים?!?!?! (ל''ת)

    רוני, 06/11/11 23:21


    IP: 85.250.15.184דווח על תגובה זו

    • אני חבר טוב של אדם וברק

      חוצפה, 07/11/11 15:43

      אני מבטיח לך שהוא ממש לא היה שיכור אני הייתי בדיוק רגע לפני שהם יצאו מהרצליה במלוא שפיותו פשוט בושה שאת מביעה דעה כזו בגלל אנשים כמוך המדינה מנראית ככה

      IP: 84.229.220.236 דווח על תגובה זו

    • הוא היה שפוי לגמרי!!

      יעל, 08/11/11 18:48

      אל תעזי להגיד דבר כזה בכלל !!!!! חצופה

      IP: 46.117.227.65 דווח על תגובה זו

  • 53.

    בושה וחרפה למדינת ישראל !

    ככ, 06/11/11 22:46

    כ

    IP: 212.179.135.196דווח על תגובה זו

  • 52.

    ברק המלך - החלמה מהירה גיבור

    מאיה שי שחר הילה ואמיר, 06/11/11 21:34

    ברק המלך - החלמה מהירה גיבור

    IP: 84.228.202.254דווח על תגובה זו

  • 51.

    הכל מכור (ל''ת)

    רוני, 06/11/11 20:43


    IP: 77.125.247.18דווח על תגובה זו

  • 50.

    ברקי אוהבים אותך הכי הכי הכי בעולם!!!!!! (ל''ת)

    כל בסיס מצר''פ:), 06/11/11 20:42


    IP: 93.173.16.5דווח על תגובה זו

  • 49.

    לא יאמן

    תומר, 06/11/11 19:57

    אפשר לרצוח חופשי על הכביש, מי בא סיבוב ''רשע פשע''

    IP: 85.64.13.54דווח על תגובה זו

  • 48.

    התנהגות הנהגת לא מוסרית!!

    דב ניימן, 06/11/11 19:49

    ולא של אישה ש היא כבר אמא או תהיה,אי-פעם, בכל זאת התנהגות כללית של כל הגורמים, משטרה עורכי דין של שלושת הנפגעים,קרי. הוריהם ושל הנהגת, חייבים לפעול בעוצמה ולפנות לבג''ץ,היכן המפכ''ל דנינו? פעם קראתי ש למד פילוסופיה, אז מה המסקנות של מקרה המזעזע הזה? אדוני המפכ''ל,או מ שר הביטחון פנים,כפי שאני קורא נפגשים פה עם הורים אצילים מאוד,שרק רוצים לדעת את האמת, ומי הנהגת,אני פונה אליה ישיר, כל עוד לא תתקשרי לפחות עם ההורים תמם וזילבר , חייך מצפונך לא ייתן לך לחיות מצורה מסודרת, כחי עומץ ותתקשרי ותסבירי מה היה, ייתכן ש את לא אשמה, אבל אליך להודות שפגעת וכתוצאה מזה נהרג צעיר בן 19, ונפצע קשה מאוד חברו.עומץ ויושר את זקוקה.

    IP: 212.199.51.85דווח על תגובה זו

  • 47.

    הפרקליט שסגר את התיק קיבל מנוי חינם

    גבריאל, 06/11/11 19:47

    למשחקי מכבי ת''א באירופה.
    איך אתם חושבים סגר מ. מזרחי את התיק אחרת???

    IP: 109.160.170.58דווח על תגובה זו

  • 46.

    לפתוח את התיק מיד.

    תצפיתן, 06/11/11 19:35

    מריח כמו כדורסלנית בקבוצת הבנות של מכבי ת''א. מזרחי לא סתם מייצג אותה.נזהרים לא לפרסם את שמה כי אז נבין מיד איזה יד לוחצת יד.כך ניראים הדברים בקסרילבקה, כנופיית שלטון החוק מנהלת את המדינה.

    IP: 85.250.37.98דווח על תגובה זו

  • 45.

    אני נהג רכב דו גלגלי ותומך במשפחה, ועדיין התגובות כאן בזויות בעיני.

    חבורת הנבלות שמגיבה כאן, אי אפשר להגדיר אותכם אחרת, 06/11/11 19:27

    אני נוהג על דו גלגלי יום יום, לעתים קרובות כל מני נהגים סוטים לתוך הנתיב שלי ולא מתחשבים בי בכל מני דרכים, חיי ניצלו במזל או בעירנות-יתר מלא פעמים, לפעמים גם אני אשם - מגרה לעבור בין נתיבים ומכוניות - אבל די נדיר שאני מסכן את חיי ולפעמים מדובר כמעט בנסיונות חיסול שמבצעים עלי נהגי ישראל.
    ועדיין, התגובות המחליאות שממלאות את המדור הזה עכשיו, בנוסח ''אם זה היה הבן-של זה היה אחרת..'' וכל מני איחולי זוועות לנהגת, ממלאות אותי גועל נפש. אדם שמגיב בצורה כזאת בלי שיהיה לו יותר מושג מלי מה קרה שם חייב להיות מלא זעם ושנאה, שהוא מוציא לא משנה איפה ולא משנה על מי.
    לבי לבי לבני משפחת ההרוג והפצוע. אני מקווה שירפא לכם ככל האפשר, כולל מציאת האמת והיעדר מוחלט של שאיפת נקם. שלא תצמח בכם כזאת בגלל התגובות המופקרות שהמקרה הזה מעורר בחלק מהסובבים אותכם, אין לכם צורך בזה.

    IP: 212.179.64.66דווח על תגובה זו

    • אתה צודק לגבי חלק מהתגובות הקשות כאן

      בועז, 06/11/11 21:29

      אבל אני מקווה מאוד שאתה גם מבין אתה הזעם שמעורר חוסר הצדק בטיפול המקרה שמשתמע בבירור מהכתבה.

      IP: 79.179.186.213 דווח על תגובה זו

    • תחשוב על זה...

      מרינה, 06/11/11 22:22

      זה לא קשור לאיחולים,זה מבוסס על זה שלפחות היא צריכה להיות יותר מעורבת עם המשפחה,זה לא העיניין של מי אשם.לפחות שתתקשר ותתעניין במשפחות הנפגעים.זה פשוט גועל נפש,להתעלם ולנסות לסגור את התיק.זה חיי אדם.זה הילדים שמשהו גידל 19 שנה לא בשביל שיהרגו אותם וישכחו על הצד של הכביש,גם אם זה לא אשמתה צריך להביע חרטה שהיא מעורבת!!!

      IP: 68.146.160.39 דווח על תגובה זו

    • יש הרבה בחורות שמדברות בפון וגם לא מרוכזות בנהיגה

      צודק צודק צודק, 13/11/11 01:14

      רוב הנשים בכל רגע נתון מדברות בפון

      לבדוק את שעת התאונה ואת השיתה אם היתה

      היא צריכה להישפט כמו כל הנהגים .מי שמנסה למרוח חייב לשלם בכיסאו

      שלמה המלך==מה אמר על זה

      IP: 93.172.19.237 דווח על תגובה זו

    • התגובות מעידות על שאט נפש

      , 14/07/15 13:23

      מדובר כאן על תופעה מאוסה.הנהגת היא לא חלק מהעניין. המערכת המשומנת שיודעת איך להשתמש בכסף כדי להתחמק ממשפט צדק ממש מקוממת. נכון שהנהגת היא אדם כמונו ויכולה לעשות טעויות אפילו חמורות ביותר, אבל האפשרות שגורמים בפרקליטות יכולים לשנות גורלות לפוגעים ונפגעים באופן לא חוקי חייבת לבוא לסוף דרכה.

      IP: 83.85.87.116 דווח על תגובה זו

  • 44.

    ס

    איציק, 06/11/11 19:25

    מדינה של מניאקים אני רוצה לראות עם זה היה הבן של השופט מה הוא היה פוסק זה שופט מכור והוא בן של זונההההההההההההה אמן שידרסו אותו

    IP: 85.65.165.249דווח על תגובה זו

  • 43.

    בישראל צדק זה רק שם של כוכב לכת.המערכת המשפטית מעוותת (ל''ת)

    אחד מהצד, 06/11/11 19:14


    IP: 95.86.66.73דווח על תגובה זו

  • 42.

    אז אפש ל מעכשיו להרוג רוכב אופנוע ולצאת ללא פגע?

    רוני מנדלבאום, 06/11/11 18:51

    אפילו לא מגיעים למשפט? נהרג פה אדם! ולא מבררים את הסוגיה בצורה מקצועית? משהו השתבש פה לגמרי.

    IP: 87.68.236.69דווח על תגובה זו

    • רק אם אתה עשיר ומקושר.

      רוני אחר, 06/11/11 19:39

      אם המצב הפוך יכנסו בך בכל הכח.

      IP: 79.177.28.24 דווח על תגובה זו

  • 41.

    למה לא מפרסמים את שם הנהגת ?

    ולא בודקים אם דיברה בנייד ?, 06/11/11 18:50

    ואל תאשימו אותה, מסכנה, היא נאלצה לקחת כדור הרגעה ולהחליף את הג'יפ. זה לא עונש מספיק גדול ?

    IP: 87.69.111.140דווח על תגובה זו

  • 40.

    הכל ברור

    מיכאל, 06/11/11 18:45

    עו''ד הנהגת - שמעון מזרחי. הכל ברור.

    IP: 79.183.195.76דווח על תגובה זו

  • 39.

    בטח איזה מלייאנית, מקורבת לצלחת. (ל''ת)

    עופר, 06/11/11 18:43


    IP: 62.0.86.89דווח על תגובה זו

  • 38.

    תאונה ללא עונש הפוגע,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    נעמה, 06/11/11 18:28

    מעניין מה קורה במקרה הזה, האם היא קרובה לאחד השופטים או , של אחד השוטרים,,,,,,,,,,,,,,

    IP: 87.69.224.217דווח על תגובה זו

  • 37.

    נו בטח עורך דין שידוע בשיחוד שופטים בכרטיסים והטבות אין פלא

    כמו שהשתיקו את פרשת פנאן גם זה יושתק, 06/11/11 18:24

    שהתיק נסגר מ״ חוסר ראיות ״ . כמו שהשתיקו את פרשת פנאן ככה גם ישתיקו את זה

    IP: 82.81.84.161דווח על תגובה זו

  • 36.

    פשוט: תבדוק למי היא מקורבת. שמעון מזרחי לא מייצג את דלת העם..

    חונטה מושחתת, 06/11/11 18:23

    והנדרס לא היה בן של שופט. זוכרים איך בפסק הדין של דורסי חשין נאמר שזה ''לא קשור להיותו בנו של''? שיקום מי שהאמין.. (גם אם חשב שהעונש מוצדק)

    IP: 93.172.77.217דווח על תגובה זו

    • זה לא נכון

      אריאל, 06/11/11 19:41

      מייצג לפעמים חינם אין כסף

      IP: 77.126.167.27 דווח על תגובה זו

  • 35.

    הם לא בנים של שופט בדימוס. לא מבינים? (ל''ת)

    תמי, 06/11/11 18:12


    IP: 212.117.151.70דווח על תגובה זו

  • 34.

    לא יעזור לאבא. תתפוצץ ותתמוטט ושערה לא תיפול מראשה של המחסלת (ל''ת)

    שרון, 06/11/11 17:57


    IP: 109.65.74.70דווח על תגובה זו

  • 33.

    שקוף שהנהגת הסיטה את הרכב כדי לחסל אותם.רוצחת (ל''ת)

    ליאורה, 06/11/11 17:55


    IP: 109.65.74.70דווח על תגובה זו

    • אה. (ל''ת)

      טוב., 06/11/11 19:19


      IP: 212.179.64.66 דווח על תגובה זו

  • 32.

    כשאתה עשיר ומקושר לשופטים ולחתני פרס ישראל אתה מסודר

    ליאור, 06/11/11 17:54

    בייחוד אם אתה מזרחי מושתן.

    IP: 109.65.74.70דווח על תגובה זו

  • 31.

    מגיע לשופט חשין מה שקרה לו אם אלו חבריו (ל''ת)

    חדד, 06/11/11 17:47


    IP: 109.65.74.70דווח על תגובה זו

    • שתהיה בריא. (ל''ת)

      ., 06/11/11 19:21


      IP: 212.179.64.66 דווח על תגובה זו

  • 30.

    מערכת המשפט הישראלית פחחחחחחח, הצחקתם אותי (ל''ת)

    ז'וזף פושה, 06/11/11 17:45


    IP: 77.127.161.111דווח על תגובה זו

  • 29.

    לכל '' הנדהמים '' , למה מה קרה,ככה הייתה,ככה היא,וככה

    אבו עלי, 06/11/11 17:38

    תמיד '' השיטה '' בישראל מתנהלת,
    מישהו באמת מאמין,שבמקרה של חשין,אילו הוא,
    חשין הדורס ולא הנדרס,התוצאות היו כפי
    שהם היום ?
    שמו המקורי היה ''חסין '' אך מסיבות ''ברורות''
    הוא היום ''חשין'',התוצאה הסופית זהה,

    IP: 178.231.156.100דווח על תגובה זו

  • 28.

    רק לפי העו''ד שלה ניתן לדעת שהיא אשמה

    קובי, 06/11/11 17:25

    מקווה ששנה הבאה יקבל פרס ישראל בתרומותו לצדק ולמשפק ההוגן בישראל

    IP: 199.203.92.86דווח על תגובה זו

  • 27.

    אחד העם (ל''ת)

    סיפור מזעזע, לשים סוף לג'יפים על הכביש, 06/11/11 17:18


    IP: 109.66.68.38דווח על תגובה זו

  • 26.

    לא לוותר - על דבר כזה לא שותקים! (ל''ת)

    .., 06/11/11 17:10


    IP: 79.176.221.110דווח על תגובה זו

  • 25.

    עו''ד שמעון מזרחי יכול להוציא בענייני תנועה כל אחד מכל דבר

    יובל, 06/11/11 17:07

    זה לא יאמן שככה זה פועל במדינה. היא צריכה לשלם מחיר יקר מאוד על נהיגתה.

    IP: 89.139.170.177דווח על תגובה זו

  • 24.

    עצוב ותמוה

    רני, 06/11/11 17:03

    נראה שמי שהתרשל כאן בתפקידו זו המשטרה. הפרקליטות יכולה לעבוד רק עם הראיות שניתנות לה ע''י המשטרה.
    כנראה שהנהגת דיברה בפלאפון תול כדי נהיגה, או שנפל לה משהו לריצפה והיא ניסתה להרים אותו, או שבדקה איפור במראה... בקיצור, עשתה משהו שהסיח את דעתה מהכביש ולכן סטתה.
    אם אני זוכר נכון, יש בכביש שם (לקראת הפניה לקריית שאול) נטיה חזקה ימינה - הכביש מוטה, מה שיכול היה לגרום לסטיה כזו לנהגת ששתי הידיים שלה לא על ההגה.

    אני משתתף בצערן של המשפחות. זה מקרה מאד מכעיס ומקומם.

    IP: 81.218.153.66דווח על תגובה זו

  • 23.

    יודעים בוודאות שהג'יפ פגע בקטנוע, זה כבר מספיק ראיות בשביל משפט

    זה מההוא , 06/11/11 17:02

    אולי לא מספיק בשביל הרשעה, אולי לא מספיק בשביל לשלוח את הנהגת לכלא ומי יודע? אולי באמת זאת לא אשמתה. אבל איך אפשר להגיד שאין מספיק ראיות למשפט??

    IP: 86.101.2.245דווח על תגובה זו

  • 22.

    בחלק הגדול מהמקרים שהנפגע רוכב דו גלגלי

    ירמיהו, 06/11/11 17:01

    סוגרים את התיק!
    בדוק.
    נהגת שפתחה דלת וגרמה לפציעת רוכב קטנוע לא נשפטה.
    נהגת שפנתה בפניית פרסה מהמסלול האמצעי ופצעה רוכב אופנוע לא נחקרה אפילו.
    נהג טרקטור שפגע ברשלנות בכלי רכב ופצע רוכב אופנוע, התיק נסגר מחוסר ענין...
    ואלה רק המקרים המוכרים לי שלא לדבר על המקרה של טל שביט.

    IP: 31.210.179.185דווח על תגובה זו

  • 21.

    כולנו שווים בעיני החוק אבל ישנם כאלה ששווים יותר!!

    מדינת חוק ושיויון, 06/11/11 16:53

    או אם הייתי עשיר ומקושר היה לי גם רשיון להרוג...מלך!

    IP: 86.135.213.205דווח על תגובה זו

  • 20.

    בבקשה, תנו לי אזרחות אחרת. זו כבר מזמן לא זכות להיות ישראלי (ל''ת)

    עידו, 06/11/11 16:48


    IP: 85.250.17.200דווח על תגובה זו

  • 19.

    עצוב, אך כך עובדת מערכת המשפט במאה ה21 (ל''ת)

    צדק צדק תרדוף - לא רק למשפחת השופטים, 06/11/11 16:42


    IP: 81.218.204.41דווח על תגובה זו

  • 18.

    פשששש איזה עו''ד מייצג אותה...ספורטאית מקורבת...ג'יפ...ארץ ישראל היפה ! (ל''ת)

    אישה כזאת מיוחסת לא צריכה לשבת בכלא ולא לקבל שלילה, 06/11/11 16:40


    IP: 79.183.185.64דווח על תגובה זו

  • 17.

    מי הנהגת????

    אליפז, 06/11/11 16:29

    עצתי למשפחה לאור העליבות וחוסר ''המקצועיות''של הפרקליטות בלשון המעטה ממליץ-לחשוף את שם הנהגת?למי מקורבת?איזה משפחה?-ואז התמונה על מעשה נפשע זה-תתבהר. בנוסף-ממליץ להגיש תלונה לבית הדין הבינ''ל בהאג בדרישה לפתיחת חקירה כדי לגלות ידי מי מהמנוולים במעל,מי''טייח'',מי ''טיפל''בתיק.אין ספק שמדובר בחטא על פשע-המלמד על אושיות החוק במדינה שאיבדו אימון הציבור.ראה מקרה עו''ד גלסבלד-שבגין התרשלותו הברורה-נהרגו עלידו-2 בני אדם,''והעורך דין''הנכבד יצא בעונש הזוי של-9 חודשים???????????????????איין מילים.

    IP: 85.64.24.70דווח על תגובה זו

  • 16.

    שידרסו את בנה ויצחקו לה בפנים (ל''ת)

    אנונימי, 06/11/11 16:24


    IP: 46.120.101.9דווח על תגובה זו

  • 15.

    האם זה רק מקרה ששמה לא פורסם או שיש דברים בגו ? (ל''ת)

    אדר, 06/11/11 16:22


    IP: 82.166.248.10דווח על תגובה זו

  • 14.

    נו, מייצג אותה שמעון מזרחי

    באבא, 06/11/11 16:18

    חתן פרס ישראל!
    כבוד.

    IP: 93.173.142.218דווח על תגובה זו

  • 13.

    אלוהים בסוף שופט את כולם

    אח, 06/11/11 16:12

    אדם לא נשכח אותך לעולם אח יקר

    IP: 77.125.240.193דווח על תגובה זו

  • 12.

    שם משפחתו של ההרוג הוא הקובע בפרקליטות!!! (ל''ת)

    אזרח, 06/11/11 16:05


    IP: 81.218.139.223דווח על תגובה זו

  • 11.

    עצוב ממש ממש ממש (ל''ת)

    נעמי, 06/11/11 15:53


    IP: 109.66.42.154דווח על תגובה זו

  • 10.

    עצוב ממש ממש ממש (ל''ת)

    נעמי, 06/11/11 15:52


    IP: 109.66.42.154דווח על תגובה זו

  • 9.

    לא יאומן ! (ל''ת)

    דין, 06/11/11 15:22


    IP: 80.179.7.45דווח על תגובה זו

  • 8.

    לא יאומן

    אנונימי, 06/11/11 14:40

    פשוט לא נתפס, לא נורמלי כמה מטומטמת המערכת המשפטית בארץ..

    IP: 79.179.32.30דווח על תגובה זו

  • 7.

    אם נדע שם משפחת הנהגת אולי נבין למה התיק נסגר

    אזרח ממדינת הפראיירים, 06/11/11 14:39

    למי הנהגת מקורבת? מי סגר את התיק בקריצה? מה אם שם משפחת הקורבן היה חשין או ארבל? מה אז?....חרא של מדינה, ערימה של זבלים מקושרים...

    IP: 80.179.118.150דווח על תגובה זו

    • העורך דין שלה שימון מזרחי - אומר הכל (ל''ת)

      תקרא טוב, 06/11/11 16:01


      IP: 62.219.229.81 דווח על תגובה זו

  • 6.

    היא מקושר לחשין? אז ברור שהיא לא תורשע.. (ל''ת)

    יהודי, 06/11/11 14:22


    IP: 212.150.64.157דווח על תגובה זו

  • 5.

    חלם זה כאן.וסדום גם. פשוט לא להאמין... (ל''ת)

    טליה, 06/11/11 14:07


    IP: 77.127.64.80דווח על תגובה זו

  • 4.

    חלם זה כאן.וסדום גם. פשוט לא להאמין... (ל''ת)

    טליה, 06/11/11 14:06


    IP: 77.127.64.80דווח על תגובה זו

  • 3.

    לא נורמלי, מזעזע (ל''ת)

    אנונימי, 06/11/11 13:27


    IP: 212.235.85.107דווח על תגובה זו

  • 2.

    תגידו תודה שהנגת לא דורשת פיצוי על הנזק שנגרם לג'יפ שלה-מקרה שהיה באמת

    אייל, תל אביב-יפו, 06/11/11 13:18

    כן. זה פורסם כאן ממש לא מזמן, או אולי באתר חדשות אחר - הולכת רגל שנדרסה על מעבר חצייה ונפצעה קשה, לא רק שלא נענש הנהג אלה שהוא תבע אותה על נזק שנגרם למכוניתו על ידי פגיעת גופה בו במהלך התאונה.

    מערכת החוק והמשפט בארץ מטורפת לחלוטין, חד וחלק. שום דבר כבר לא מפתיע. סדום ועמורא זה כאן.

    IP: 132.66.110.23דווח על תגובה זו

  • 1.

    יהיה צדק ! (ל''ת)

    כול כלב בז'י יומו...., 06/11/11 13:02


    IP: 46.117.229.45דווח על תגובה זו