• 6.

    50 %

    כתר המזרח, 25/10/11 18:01

    ירידה של 50 אחוז במחירות בגלל האכיפה .כל מנה שווארמה שעלתה 25 שקלים היום צריך להוסיף הלקוח עוד 100 שקלים לדוח כל חמש דקות מגיע פקח ולא מותר . אז כך אפשר להתפרנס . שלא נדבר על חניה

  • 5.

    כן העיקר יש עשרות קווים עם מסלול זהה

    משלם מיסים, 21/10/11 12:44

    לא נורא יש פרנסה לדן

  • 4.

    בגלל זה צריך רכבת תחתית בתל אביב גם מכוניות וגם תחבורה ציבורית

    יונתן, 17/10/11 17:00

    במישורים שונים מכוניות למעלה רכבת למטה

  • 3.

    בכל שינוי יש מרוויחים ויש מפסידים, אז לא לשנות כלום?!

    אלון, 16/10/11 23:13

    אין אלטרנטיבה לעידוד התחבורה הציבורית. העיר פקוקה וזה הפיתרון.

    העסקים צריכים להתאים את עצמם למציאות משתנה.

  • 2.

    שטויות - הנת''ץ רק מטיב עם נוסעי התחבורה הציבורית

    רון, 16/10/11 16:39

    קומץ בעלי עסקים נרגנים ומפסידנים לא יקבע למאות אלפי משתמשי התחבורה הציבורית באוטובוסים ובמוניות - הנהנים להגיע במהירות וללא עיבובים מיותרים.

    • קומץ בעלי עסקים אה... (ל''ת)

      למי אכפת בכלל, אם זה לא אתה, 16/10/11 17:41

  • 1.

    לא ברור למה לרדוף קטנועים

    אבי, 16/10/11 11:27

    נכון שיש הרבה רוכבים חסרי אחריות, כל הנהיגה בתל אביב היא ברברית ואלימה, קטנועים הם גם כאלה, אבל מכוניות מפחידות ומסוכנות בהרבה. קטנועים הם הפתרון התחבורתי האמיתי היחיד לתל אביב (בתור נוסע בתחבורה הציבורית בגוש דן) אני אומנם במונית שרות בד''כ אבל זה רק כי אני מגיע וחוזר מהעבודה, אם הייתי צריך להסתובב בעיר לסידורים תחבורה ציבורית הייתה ממש ממש מסרבלת אותי.
    העיריה צריכה לעודד ולהעדיף דו''ג, גם אם יש להם הרבה שונאים, שנאה היא אחד מסימני הזיהוי של תל אביב, אי אפשר למצא שם אהבה למשהו.

    • העירייה מעוניינת לעודד דוחות וקנסות (ל''ת)

      כסף טוב, 16/10/11 17:41